[PC] SC2 beta Tournament Topic

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 17:02
zojuist gewoonen van baardmeester. het eerste potje rolde ik hem aardig op met zeal-lots en een immortal.

2e potje liet hij wel even zien wie de betere zerg was. na een paar domme douten aan mijn kant kon hij het afmaken met wat zerg lings.

het laatste potje kreeg ik terran wat mijn minst favoriete ras is. het zag er slecht uit maar ik kon zijn banelings in range van mijn siege tanks pullen. daardoor verloor hij zijn bangelings en kan ik toch nog winnen.

het waren leuke potjes en ik zie hem weer in de finale heeft hij beloofd.

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
It is done. Fivt v Roxifyable 2-0. GG en WP. En bij deze upload ik de replays ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ja die baardmeester houd wel van een baneling of 2 ;).

Ik ga morgen tegen Trolando om 15;30 :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Heb nog steeds niks vernomen van mijn tegenstander Muanh (DM niet aan), dus bij deze nogmaals een oproep. Morgenavond zou ik nog kunnen spelen, anders houdt het helaas op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Pfff het valt niet mee om te spelen tegen pukkie :P. We krijgen het voor mekaar net elkaar te missen. (the planning goes on) :P Maar we doen ons best het nog gespeeld te krijgen, en als het niet lukt krijgt meneer van mij een free win, anders kan het toernooi niet uitgespeeld worden en ik heb maar 2 potjes gespeeld ofso de laatste 2 weken. Maar we doen ons best om hem (vanavond?, denk het niet maargoed :P) of anders dan morgen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:26

m0nk

16-09-2003 15.15

Bomin schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 23:53:
Heb nog steeds niks vernomen van mijn tegenstander Muanh (DM niet aan), dus bij deze nogmaals een oproep. Morgenavond zou ik nog kunnen spelen, anders houdt het helaas op :)
Die gozer is zo inactive als mijn overleden overoverovergrootvader.. Zou dus rekenen op een free win..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
komt een nieuwe patch aan, was die er maar eerder, dan had ik jullie kapot geharrassed als zerg...

ik maak gewoon 5 overseers en jullie kunnen niks meer produceren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Muta schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:17:
komt een nieuwe patch aan, was die er maar eerder, dan had ik jullie kapot geharrassed als zerg...

ik maak gewoon 5 overseers en jullie kunnen niks meer produceren :P
Om te voorkomen dat dit topic off-topic gaat en gesloten word.
Verwijderd in "SC2 beta Patch 13"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
ik lig er sinds gisteren uit, was gister kansloos tegen playlogics marauders!

succes verder en bedankt voor je geduld ;)

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik en Trolando gaan over 30 minuten onze potjes spelen mochten er kijkers zijn :).

Oef dat waren (imo) wel heftige potjes :). 1e pot ging naar Trolando met zijn banelings + hydras. 2e pot ging naar Alu (ik) met zijn ... battlecruiser. 3e pot ging ook naar Alu na een snelle bunker zodat Trolando weinig meer kon doen :).

[ Voor 59% gewijzigd door MrVegeta op 21-05-2010 16:35 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er mensen zin hebben om nog wat 1v1 te spelen of 1v1v1v1 , ga straks met een maat spelen en dan kunnen er nog 2 bij en chille op skype ofzo ;D
fuze.defuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
DefuZe en ik hebben inmiddels onze match gespeeld en tja.. ik zit al een tijdje in Silver en valt niet echt meer binnen deze league. Maarja, ik kan er ook niks aan doen dat ik me in de tussentijd verbeterd heb :) Wel een goeie reaper rush Fuze! Zelf nog nooit gedaan, maar je had ze eerder dan ik marines had, je had waarschijnlijk wel beter m'n scv's kunnen blijven harassen, dat had me meer au gedaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Morphix op 21-05-2010 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morphix schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 19:15:
DefuZe en ik hebben inmiddels onze match gespeeld en tja.. ik zit al een tijdje in Silver en valt niet echt meer binnen deze league. Maarja, ik kan er ook niks aan doen dat ik me in de tussentijd verbeterd heb :) Wel een goeie reaper rush Fuze! Zelf nog nooit gedaan, maar je had ze eerder dan ik marines had, je had waarschijnlijk wel beter m'n scv's kunnen blijven harassen, dat had me meer au gedaan.
ik doe het nooit en heb eigenlijk echt echt slecht gespeeld zelfs voor myn standaard, 1ste game jouw siege tanks ik had myn units naar achter moeten doen en ze eerst mollen met banshees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Toernooi schiet mooi op :). Niet vergeten de matches te spelen! Vanaf nu hebben we 2 dagen voor elke ronde en weinig speling voor uitstel aangezien de finales volgende week worden gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:08
MrFloppY - Sjeik 2-0

Sjeik stuurt de replays op

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zerotalent (belgian1) is out! ik kom steeds dichterbij mijn revenge op soulizer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Kan iemand even de scrubs loser brackets opschonen. Sommige matches van DO zijn nog niet gespeeld / bekend :)

[ Voor 17% gewijzigd door Lukin op 21-05-2010 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
tja Your.waslap kan dit weekend niet spelen en het is eerder deze week ook niet gelukt dus hij zei dat ik Free win kreeg (No joke :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Wat moet er gebeuren? Het zou ENORM helpen als spelers even zeiden in welke league er niet (of wel) is gespeeld en dan ook meteen of ze in de winner of loser bracket zitten en als het kan ook nog even hun eigen nick + tegenstander zijn nick posten :).

[ Voor 84% gewijzigd door MrVegeta op 21-05-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Zorgen dat de matches met een deadline van vandaag / morgen gespeeld kunnen worden :) Geen bericht random speler krijgt free win?

[ Voor 20% gewijzigd door Lukin op 21-05-2010 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Als jij kan aantonen dat je tijdig een berichtje naar je tegenstander hebt gestuurd (dmv DM) en ons (MrVegeta en Liasis) daarin kan uitnodigen zodat wij het ook kunnen zien, dan wel. Tenzij er nog wat geregeld kan worden :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
MrVegeta schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 20:54:
Als jij kan aantonen dat je tijdig een berichtje naar je tegenstander hebt gestuurd (dmv DM) en ons (MrVegeta en Liasis) daarin kan uitnodigen zodat wij het ook kunnen zien, dan wel. Tenzij er nog wat geregeld kan worden :)).
Gaat niet om mij. Mijn match is zo-ma. Echter de bracket waar mijn tegenstander komt te staan is afhankelijk van de game (deadline za) waarvoor een bracket niet gevuld is omdat een game van do niet is gespeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik en Shadrin gaan over ~20 minuten spelen, mochten er spectators zijn laat het weten op alucardu.hellsing :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-08 00:48
Ik geloof dat Battle.net eruit ligt, dus het zal ff moeten wachten tot na de patch vrees ik :)

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shadrin schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 21:49:
Ik geloof dat Battle.net eruit ligt, dus het zal ff moeten wachten tot na de patch vrees ik :)
Alleen bij jou wij zitten te wachten op je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 21:55:
[...]

Alleen bij jou wij zitten te wachten op je :)
Volgens TL is de server anders ook down:

http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=121265

Ik denk dat je, wanneer je al ingelogd zat er niet uitgegooid wordt, maar ik kom er echt niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Da's dan wel jammer haha. Tot hoe laat ben je online vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
Ik ben de komende 4 dagen vrij, dus ik kan het vrij laat maken d:)b)
Al zal ik rond een uur of 3 wel uitgeteld zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij klopt de datum in de Losers Kryponite niet helemaal, er staat za 23-5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik ga er vanuit dat de Krypto spelers genoeg IQ hebben om door te hebben dat ze de matches op zaterdag moeten hebben gespeeld :). Maar wel goed gespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadrin schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 22:00:
[...]

Volgens TL is de server anders ook down:

http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=121265

Ik denk dat je, wanneer je al ingelogd zat er niet uitgegooid wordt, maar ik kom er echt niet in.
net gerelogged, kon er gewoon in ;)
wss foutje bij jou(w account) ergens, had een vriend van me laatst ook

edit: vriend van me heeft er nu ook last van
zal dan wel bij sommigen wel, sommigen niet zijn :?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik ben ook nog wel een poosje online, hopelijk is het niet weer zo'n rampzalige patch als de vorige keer. Ik probeer 2300 weer ff :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
MrVegeta schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 22:36:
Ik ben ook nog wel een poosje online, hopelijk is het niet weer zo'n rampzalige patch als de vorige keer. Ik probeer 2300 weer ff :).
Geen patch vandaag. :) Alleen downtime heh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
Het lijkt erop dat ik en de anderen die niet in kunnen loggen hier last van hebben:

http://forums.battle.net/...1513762&sid=5010&pageNo=2

http://forums.battle.net/...14391&pageNo=1&sid=5010#6
This is an issue with your accounts being US Battle.net accounts playing on EU servers. It will be resolved once the patch goes live here in EU. I don't have an exact ETA for you yet, but the patching should start in the next couple of hours.
How did I get a US battle.net account?
You have always had one. It was just a matter of signing up on http://us.battle.net when the service was first released. It usually doesn't make a difference, you'd play on European realms anyway. Just where the account was signed up originally.
Het nare is dat het niet bekend is wanneer de nieuwe patch erop gegooid wordt, ik kan dus niet spelen totdat dit opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Morgen gaan ik en Shadrin proberen om op 1300 de matches te spelen :).

Ik heb voor de makkelijkheid ook even een filmpje gemaakt voor de Loser Bracket van het Kryptonite League zodat wanneer we weer tijd hebben om te casten die games ook makkelijk te zoeken en te volgen zijn.

Sweet jezus zo awesome, dit keer geen easter eggs.

Of toch...?

[ Voor 67% gewijzigd door MrVegeta op 22-05-2010 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Gaan Pukkiepuk & Diversity ook hun match nog spelen van de loser Scrubs?

Ik wil straks ook nog gewoon spelen namelijk, maar dan moeten hun wel eerst gespeeld hebben. En daarna moet Corrupter ook nog spelen voordat ik mag.

Hurry people :P

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
MrVegeta schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 00:32:
Morgen gaan ik en Shadrin proberen om op 1300 de matches te spelen :).
In verband met de stabiliteit (of eigenlijk het gebrek daaraan) van Battlenet op dit moment hebben wij onze matches uitgesteld tot na 18.00 uur vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Er moeten weer wat matches worden gespeeld, luie donders.

Kryptonite
Winner
Disco vs Prayanavita

Loser
Postius vs Donar (deze had gister al gespeeld moeten zijn!)
Postius/Donar vs Takenmdown
Flopster vs Terminator

Less Scrub
Winner
Phalloz vs Xango

Loser
Sneek vs Draxxo (ik geloof dat dit al wordt/is geregeld)
Sneek/Draxxo vs Vorenii
Alucardu vs Shadrin (wordt 18;00 gespeeld als het goed is)

Scrubs
Winner
Soul vs Monk

Loser
Violencer vs Immrstinky
Staytilost vs Nos
Your vs Greeb

Donar vs Postius, hoe staat het daarmee? Als de match vandaag niet wordt gespeeld gooi ik een muntje op aangezien jullie al een ronde achterlopen.

We hebben nu geen tijd meer om dingen uit te stellen dus probeer te matchen vandaag (dat geld sowieso voor de loser brackets, de winner brackets hebben nog wel een klein beetje speling maar liever vandaag spelen!)

[ Voor 80% gewijzigd door MrVegeta op 22-05-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Laatst online: 19-11-2024
aangezien we met nieuwe patch email adres moeten gebruiken voor het toevoegen van vrienden misschien handig dat we dat ff posten.

dyoepster@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag hopen dat flopster deze middag nog wakker word, want ik kan vanavond niet spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

playlogic schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 14:16:
aangezien we met nieuwe patch email adres moeten gebruiken voor het toevoegen van vrienden misschien handig dat we dat ff posten.

dyoepster@gmail.com
gewoon dit meesturen in DM als je tegen iemand moet spelen. :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet dan zo snel mogelijk tegen mrstinky want vanavond/morgen kan ik helaas niet. Dan zou het maandag worden.. -,-

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2010 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou m toch maar uitstellen, dit gaat m niet worden vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
Verwijderd schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 15:10:
Ik zou m toch maar uitstellen, dit gaat m niet worden vandaag..
btj postief blijven he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit net in mijn eerste match sinds de patch, een 3v3, het was al zo goed als een winst, wordt ik echter op eens gedropped terwijl zij op het punt stonden om te gg'en. Heb dit normaal nooit. Oh verkeerde topic -.-

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
En weer liggen de servers er uit voor vandaag! Erg vervelend zo voor ons omdat we zo'n grote groep spelers hebben.

De enige optie die we hebben is dus om de de afgelopen ronde een dag te verlengen. Dus we hadden tot vandaag, maar da's niets geworden dus morgen hebben we ook nog om deze ronde te spelen! Kijk dus op Bineary Beast welke matches je moet spelen en speel ze op morgen. Maandagochtend ga ik muntjes opgooien zodat de weer redelijk op schema lopen.

[ Voor 60% gewijzigd door MrVegeta op 23-05-2010 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
MrVegeta schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 13:46:
Er moeten weer wat matches worden gespeeld, luie donders.

Kryptonite
Winner
Disco vs Prayanavita

Loser
Postius vs Donar (deze had gister al gespeeld moeten zijn!)
Postius/Donar vs Takenmdown
Flopster vs Terminator

Less Scrub
Winner
Phalloz vs Xango

Loser
Sneek/Draxxo vs Vorenii
Alucardu vs Shadrin (wordt 18;00 gespeeld als het goed is)

Scrubs
Winner
Soul vs Monk

Loser
Violencer vs Immrstinky
Staytilost vs Nos
Your vs Greeb

Donar vs Postius, hoe staat het daarmee? Als de match vandaag niet wordt gespeeld gooi ik een muntje op aangezien jullie al een ronde achterlopen.

We hebben nu geen tijd meer om dingen uit te stellen dus probeer te matchen vandaag (dat geld sowieso voor de loser brackets, de winner brackets hebben nog wel een klein beetje speling maar liever vandaag spelen!)
pfff ik wordt ook echt altijd automatisch geloserd he, ik moet dus vs greeb, want your heeft een no-show en kon dit hele weekend ook niet (heb ik gemeld maar niet ingevuld omdat ik mijn account op binarybeast kwijt was en het wachtwoord aanvragen niet werkte) Als het niet te veranderen is speel ik wel door als your :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
donar en postius hebben jullie nou al us gespeeld? ^^ 1v1 moet best lukken op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asator
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-02-2024
Ik kan vandaag die match wel spelen als dat nog nodig is.

Maar even voor de duidelijkheid we zouden de match donderdag avond spelen aangezien ik vrijdag en zaterdag niet kon, Postius kwam toen niet opdagen.

Edit:
Oh en het zou wel handig zijn als we de email adressen van elkaar weten zodat we elkaar kunnen toevoegen...

[ Voor 22% gewijzigd door Asator op 23-05-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Asator schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:27:

Maar even voor de duidelijkheid we zouden de match donderdag avond spelen aangezien ik vrijdag en zaterdag niet kon, Postius kwam toen niet opdagen.

Edit:
Oh en het zou wel handig zijn als we de email adressen van elkaar weten zodat we elkaar kunnen toevoegen...
Als dat nodig is? De game moest 3 dagen geleden al zijn gespeeld. Zoals ik zei, speel het vandaag of ik gooi een muntje op wie er doorgaat.

Edit, tja, als jullie donderdag zouden spelen en Postius kwam toen niet sta jij bij mij in het voordeel.

[ Voor 8% gewijzigd door MrVegeta op 23-05-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asator
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-02-2024
MrVegeta schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:41:
[...]

Als dat nodig is? De game moest 3 dagen geleden al zijn gespeeld. Zoals ik zei, speel het vandaag of ik gooi een muntje op wie er doorgaat.

Edit, tja, als jullie donderdag zouden spelen en Postius kwam toen niet sta jij bij mij in het voordeel.
Ik bedoelde of we nog moesten spelen of dat je al een muntje op had gegooit :P

Maar ik zal Postius wel ff een DM sturen vragen wat z'n email adres is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Asator schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:27:

Edit:
Oi,
Ja ik kon toen wel spelen, afgezien dat mn pc random errors ging geven in svchost,exe en ik de laatste dagen met reinstal en formateren ben bezig geweest. Kon dus ook nie echt iets laten weten want had geen internet.
In ieder geval ben ik eigelijk altijd wel beschikbaar. Het kwam alleen wat slecht uit. Laat het maar weten als je nog is tijd hebt.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
En de laffe overwinning gaat naar Alucardu (vs Shadrin).

Eerste match op Lost Temple was wel aardig, ik herras met mijn reapers en daarna met 2 banshees en Shadrin voor een dropship met marauders maar ik had een slootje marines met upgrades en 2 medivacs dus ik kon het afhouden. Daarna dus met de banshees een slootje SCV's afgemaakt waardoor hij gg'de.

2e match was op Steps of War en hoewel ik nooit echt vs Terran de 6 rax reaper rush doe deed ik hem toch en ook nu kon ik snel zijn marines aanpakken en daarna zijn SCV's.

Een oneervolle overwinning, maar overwinning! Nu vs Spooof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
Goed gespeeld :)

Tweede map was overigens Steppes of War

Misschien niet zo'n handige keuze van me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
ik heb nu 6 3v3 achter elkaar gedaan en in alle 6 was ik de eerste die dropte.. wat is dit voor kutzooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nu ik vs Sneek of
?
Beetje onduidelijk voor mij.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2010 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Je bent niet geloserd. Je speelt tegen Sneek.

Duururur. Anders ga je gewoon je ogen gebruiken voor je ons gaat afbranden? En trouwens, hoeveel matches heb jij binnen de gestelde dagen gespeeld?

Hmmm? Iig, je zit vrij dicht tegen een Hall of Shame (voor mij) aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
Jongens, laten we het gezellig houden. Ik vind het bijzonder irritant dat ik iedereen uit mijn friendslist kwijt ben en dat ik nu mijn real id moet gaan delen om in contact te komen met mensen. Anyway, Jeff check ff de DM, laten we wat gaan afspreken.

Groeten,

Sneek

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Wij doen niet aan groetjes op GoT Sneek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
3 potjes tegen greeb gespeeld, waren best interessant. Eerste potje PvP (ik random) we gaan beide voor void rays, ik had ze zelfs een dmg upgrade gegeven, maar omdat hij eerst een pylon had aangevallen waren die van hem gecharged en vraten die van mij echt op ^^ weer wat geleerd.

Tweede game protoss v zerg, op twilight fortress waar we praktisch naast elkaar zaten zonder ramp ertussen. Nouja ik hield de druk erop met continue zergling spam, en hield zijn air tegen met wat queens, en zo zijn basis uiteindelijk toch neergekregen.

nu score 1-1, 3de potje ben ik eerst terran, dropte vrij snel, 2de potje protoss, dropte ook zeer snel, 3de potje weer protoss, en het blijkt maar weer dat hij ene betere toss speler is dan ik, want ik vergeet elementaire dingen, en hij portte units achterin mijn base met een pylon die ik niet had gezien, gg 2-1 voor greeb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Ja de tweede game was wel interessant, nog nooit echt in zo'n situatie gezeten natuurlijk, achteraf gezien had ik eerder meer air moeten gaan maar ik weet niet hoe dat qua timing zou gaan :)

Eerste en derde game hadden opzich beide kanten op kunnen gaan, maar beide keren wist ik wel te scouten dat je voor early cannons ging, dus dat brak het een beetje op denk ik.

In ieder geval leuke games, ben nog wel te porren voor wat meer custom games buiten het tournament om, gewoon mocht je dat eens leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bomin schreef op zondag 23 mei 2010 @ 18:31:
Ja de tweede game was wel interessant, nog nooit echt in zo'n situatie gezeten natuurlijk, achteraf gezien had ik eerder meer air moeten gaan maar ik weet niet hoe dat qua timing zou gaan :)

Eerste en derde game hadden opzich beide kanten op kunnen gaan, maar beide keren wist ik wel te scouten dat je voor early cannons ging, dus dat brak het een beetje op denk ik.

In ieder geval leuke games, ben nog wel te porren voor wat meer custom games buiten het tournament om, gewoon mocht je dat eens leuk vinden.
waarom dan niet gewoon cannon rushen op twilight fortress? of werkt dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 19:29:
[...]

rush gewoon met je probes zodra je tegenstander een spawning pool maakt, meer probes = gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 19:29:
[...]

Je kunt geen buildings op vijandige creep plaatsen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, dat kan niet.

je kan ook geen gebouwen binnen een pylon force field maken dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Dat kan volgens mij dan weer wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik en roxxors hebben mee poging gedaan een match te spelen...

eerste potje: ik maak mijn eerste pylon, chronoboost mijn nexus en vervolgens maak ik een gateway.
of beter gezegd, dat probeerde ik: het bericht dat ik gedropt was gooide roet in het eten.

2e potje: ik doe zealot rush, ik sta voor zijn basis met 4 zealots vs 1 maurader, en....
...jawel, ik word gedropt :|

wij zijn ermee gekapt, dit is geen doen op deze manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Net mijn match vs Soul gespeeld. Uiteindelijk 2-1 voor mij geworden. Chaotische games, 2 dropds helaas (irritant). Denk dat Soul wel de betere speler van ons is, maar ik heb wel geluk gehad. gg Soul! Succes verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Laatst online: 03-09 21:58
m0nk schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:34:
Net mijn match vs Soul gespeeld. Uiteindelijk 2-1 voor mij geworden. Chaotische games, 2 dropds helaas (irritant). Denk dat Soul wel de betere speler van ons is, maar ik heb wel geluk gehad. gg Soul! Succes verder!
GG, zie je in de finals

of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Is de uitslag van Nos vs Slay in de scrubs loser brackets al bekend? Volgens schema moet ik vandaag een match spelen maar de tegenstander is nog niet bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gaat postius vs takenmdown door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
ik vraag het me ook af. we hebben postius al dm gestuurd

wat is zijn email ingame?

[ Voor 20% gewijzigd door playlogic op 24-05-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ja de game gaat door denk ik, mn pc is aardig aan het sterven. Als starcraft het niet meer doet laat ik het wel weten en trek ik me terug. Zal zsm proberen mn volgende loser bracket te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Hmm beetje jammer dat de meest verwacht match tussen Praya en Jerome niet gaan matchen :(. Ik kan iig niet wachten op de officiële release en dan gaan we er nog een keer goed voor!

We hebben een uitgebreide Hall of Shame met spelers die niet weer hoeven te komen dus ben benieuwd :). Jammer dat de servers er vaak uitlagen en dat de beta zomaar ophoud :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
MrVegeta schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:55:
Hmm beetje jammer dat de meest verwacht match tussen Praya en Jerome niet gaan matchen :(.
wat bedoel je? wordt niet gespeeld? Oo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ja, Praya kan komende week niet spelen en Jerome was er dit weekend niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:55:
We hebben een uitgebreide Hall of Shame met spelers die niet weer hoeven te komen dus ben benieuwd :).
Hoe word je op de Hall of Shame gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ach, blijf gewoon jou ding doen en wie weet kom je er achter?

Moar serieus, wel inschrijven en niet komen opdagen. Ook retard posts maken helpt.

[ Voor 11% gewijzigd door MrVegeta op 24-05-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op maandag 24 mei 2010 @ 15:53:
Ach, blijf gewoon jou ding doen en wie weet kom je er achter?

Moar serieus, wel inschrijven en niet komen opdagen. Ook retard posts maken helpt.
nvm was laat met lezen :)

Alu, zijn er al "nieuwe" games sinds de patch gespeeld?
Zo ja, kunnen we nog nieuwe casts verwachten?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Uit spelers die zich wel inschrijven en niet komen opdagen. En spelers die retard posts maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Vraag: Ik sta nu in de laatste ronde van de winners league @SCRUBS, ben ik na de match met m0nk klaar en zit ik in de finale (als ik win) of moet ik dan nog meer matches spelen? De finale staat voor zaterdag gepland, wat wel goed uit komt, maar doordeweeks nog rondes gaan spelen wordt voor mij lastig.
Ben ik er na mijn volgende match dus voorlopig van af of moet ik nog langer? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, als je wint moet je tegen de winnaar van het loser gedeelte, te spelen op de 29e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
MrVegeta schreef op maandag 24 mei 2010 @ 15:57:
Uit spelers die zich wel inschrijven en niet komen opdagen. En spelers die retard posts maken.
[opengoalmodus]
Ha-Ha dan moet je jezelf er ook inzetten! :+
[/opengoalmodus]

Vanavond rond 22h de match wss tussen mij en playlogic. Mochten er mensen willen speccen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Morphix schreef op maandag 24 mei 2010 @ 15:58:
Vraag: Ik sta nu in de laatste ronde van de winners league @SCRUBS, ben ik na de match met m0nk klaar en zit ik in de finale (als ik win) of moet ik dan nog meer matches spelen? De finale staat voor zaterdag gepland, wat wel goed uit komt, maar doordeweeks nog rondes gaan spelen wordt voor mij lastig.
Ben ik er na mijn volgende match dus voorlopig van af of moet ik nog langer? ;)
Je moet idd tegen M0nk spelen :). De winnaar speelt op de 29e de finale tegen de winnaar van de halve finale uit de loser games :).

Er moeten nog wel een zooi matches worden gespeeld zeg.

[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 24-05-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Postius schreef op maandag 24 mei 2010 @ 16:57:
[...]

[opengoalmodus]
Ha-Ha dan moet je jezelf er ook inzetten! :+
[/opengoalmodus]

Vanavond rond 22h de match wss tussen mij en playlogic. Mochten er mensen willen speccen.
Mooi zo, ik match ook tegen Spooof vanavond om 22;00 :) Laten we hopen dat alles werkt en we door kunnen gaan naar de volgende rondes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Monk vs Fivt

Vanwege de vele drops en aangezien Fivt de hele week verder niet kan spelen hebben we 1 match gedaan die Fivt gewonnen heeft. Laat hem maar doorgaan naar de Grand Finale! Grtz Fivt.

Echt irritant die drops de hele tijd. Is niet te doen zo..

[ Voor 13% gewijzigd door m0nk op 24-05-2010 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

SCRUBS Losers Bracket: Greebs.ned vs. Encore.nld 2-1

Eerste game hele goede Phoenix harass van Encore, had het een beetje laat pas gescout, en toen eigenlijk alsnog de verkeerde counter gekozen (stalkers zonder blink + cannons), mijn economie ging naar de knoppen en Encore kon het uiteindelijk zoals op een gegeven moment wel duidelijk werd binnenhalen :)

Tweede game, eerste keer al vroeg een drop, dus een replay moeten doen omdat het nog niet zo ver gevorderd was. Dit keer hield ik wat meer rekening met een evt. Phoenix harass, maar was m'n plan vooral om FE te gaan en hem dan op de grond te overrompelen, uiteindelijk redelijk gelukt en gg.

Derde game, mijn plan was een beetje gelijk aan de eerste game, al vroeg 2 zealots in zijn base, opzich volgens mij nog wel af te slaan, maar Encore gg'de met meerdere redenen al vroeg, ietwat jammer, maar uiteindelijk wel leuke games gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
:/

Dropdorpdropdropdropdropdrop. Fijn hoor. Ik doe het liever anders maargoed.m0nk en ik kunnen in de nabije toekomst iig niet een nieuwe poging wagen. Het moet maar zo. Succes dan maar in de volgende match. En thx.

En hoe jij in copper komt begrijp ik ook niet, met die cannon rush cheese moet je toch minimaal in bronze belanden :P Die eerste match was ook niet fantastisch, ik had meer units, maar daar is alles ook wel mee gezegd. Ik vond dat je een stuk beter bezig was dan ik. Well played iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik kan niet meer spelen :(. Mijn pc is dood weigert langer iets te doen. Dus ik moet me terug trekken uit het toernooi. Heb er nog alles aan gedaan om mijn eer te kunnen verdedigen maar opstarten zit er zelfs niet meer yay.

Dus succes in de volgende ronde Playlogic denk dat ik het volgende toernooi dan maar tegen disco moet(hopelijk met een nieuwe pc ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op maandag 24 mei 2010 @ 17:29:
[...]

Je moet idd tegen M0nk spelen :). De winnaar speelt op de 29e de finale tegen de winnaar van de halve finale uit de loser games :).

Er moeten nog wel een zooi matches worden gespeeld zeg.
Als je de loser cup wint mag je tegen de winnaar van de normale scrub cup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
MrVegeta schreef op maandag 24 mei 2010 @ 15:40:
Ja, Praya kan komende week niet spelen en Jerome was er dit weekend niet.
Was er wel dit weekend, was er alleen van uit gegaan dat alles effe uitgesteld werd vanwege al het gezeik met b.net. Ongeveer 75% van de games die ik heb gespeeld werd ik gedropped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
damn, de match tussen praya & jjerome was er wel eentje die ik graag wilde zien :)

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8 uur skydidely vs terminator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 16:49

Chrisjuh_15

Facta non verba

Observers gewenst? Dan ben ik erbij:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
daanteb schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:07:
damn, de match tussen praya & jjerome was er wel eentje die ik graag wilde zien :)
Wie weet krijgen we dat nog in de finale ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
MrVegeta schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:53:
[...]

Wie weet krijgen we dat nog in de finale ;).
is het mogelijk dat we dan replays van de winnersbracket finale kunnen bekijken? ben wel nieuwsgierig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de losercup van de scrubs schiet niet op:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Tja, ik heb iedereen (geloof ik) die nog matches moest spelen voor maandag in een DM afspraken laten maken, ik zal vanavond alles doorkijken en wat lui door laten gaan.

@playlogic, ik hoop dat ze gauw de replay functie weer fixen zodat we weer wat kunnen casten, of bedoel je van de SCRUBBS/Less scrubbs? die finales casten we ook ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
ik bedoelde eigenlijk de replay bestanden zelf :p. maar ki begrijp dat dat niet werkt dus jammer :(
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Let op:
Vragen naar keys is *niet* toegestaan.