[PC] SC2 beta Tournament Topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:05:
ik moet vandaag tegen monk als soul een noshow is skippen we het he? anders blijft het toernooi echt hangen
Ik ben der hoor... Zit al een half uur op die darkstone te wachten.

[ Voor 9% gewijzigd door Soulizer op 28-05-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wmm schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:18:
[...]

Waarom mag iedereen een keer verliezen tenzij je rechtstreeks in de finale zit? De normale gang van zaken bij double elimination is dat ook in de finale de speler uit de winnersbracket kan verliezen en dan alsnog een kans krijgt.

Zie ook: Wikipedia: Double-elimination tournament

[...]

Ik zie nu ook dat het in de startpost uitgelegd is, ik had dat niet gelezen in 1e instantie. Het boeit dus verder niet, maar het blijft imo oneerlijk voor de winnaar van de winners bracket.
Het is natuurlijk persoonlijk. Maar zit je ook echt te wachten op 10 matches? En het is al bo5 ipv bo3. Dus de kans is groter dat de betere speler toch wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30

Wmm

Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:53:
[...]

Het is natuurlijk persoonlijk. Maar zit je ook echt te wachten op 10 matches? En het is al bo5 ipv bo3. Dus de kans is groter dat de betere speler toch wint.
True, op 10 matches zullen niet veel mensen zitten te wachten. De finale ook BO3 (met de kans op 2 BO3's) is toch ook een mogelijkheid?

Als ik als speler in de finale zou staan zou ik het toch vreemd vinden dat ik als finalist van de winners bracket maar 1 kans heb terwijl de speler waar ik tegen speel z'n 2e kans heeft nu. Als hij mij dan 2x in een BOx weet te verslaan dan heeft iedereen gelijke kansen gehad, maar anders niet imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xango
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-09 06:41
zojuist de finale van de lesser scrubs gespeeld, waarbij ik met moeite Phalloz heb verslagen !!!
replays zijn opgestuurd ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gz Xango met je overwinning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Wmm schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:20:
[...]

True, op 10 matches zullen niet veel mensen zitten te wachten. De finale ook BO3 (met de kans op 2 BO3's) is toch ook een mogelijkheid?

Als ik als speler in de finale zou staan zou ik het toch vreemd vinden dat ik als finalist van de winners bracket maar 1 kans heb terwijl de speler waar ik tegen speel z'n 2e kans heeft nu. Als hij mij dan 2x in een BOx weet te verslaan dan heeft iedereen gelijke kansen gehad, maar anders niet imo.
Maar goed dat jij niet in de finale staat dan want ik heb er niemand over gehoord. Zoals ik zei, we nemen het mee voor het volgende toernooi. Ik ga niet de dag voor de finales nog dingen omgooien.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MrVegeta schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 18:13:
[...]

Maar goed dat jij niet in de finale staat dan want ik heb er niemand over gehoord. Zoals ik zei, we nemen het mee voor het volgende toernooi. Ik ga niet de dag voor de finales nog dingen omgooien.
In gedachte hoop ik, want om het echt uit te voeren dat lijkt me niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soulizer schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:20:
[...]

Ik ben der hoor... Zit al een half uur op die darkstone te wachten.
ik zal 2 uur op stinkey te wachten :z
maar dat hebben we nu achter ons, om half 10 spelen in en soul, en daarna fuze

mogelijk ook nog monk, maar misschien doen we dat morgen, als er iemand niet kan op een bepaalde tijd, post dan even

en ja, ik weet dat fuze niet kan op zaterdagavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monk en morphix kunnen jullie je email naar mij dme in het geval dat ik win dan heb ik jullie er tussen staan.
Ik heb jullie ge add dus als je het niet ziet add my dan maar voor de zekerheid, robbe-janssens@hotmail.com

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou we krijgen de disco vs praya finale hoor :P

GG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn revenge genomen op soulizer >:) ga zometeen tegen fuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 22:18:
ik heb mijn revenge genomen op soulizer >:) ga zometeen tegen fuze
GG's, ik was te verdedigend ingesteld omdat ik cheese van jou verwachten. (zoals je meestal doet 8)7 ) Maar het was dit keer wat anders. gl hf,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk level is de kryptonite? plat/diamond??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 23:23:
welk level is de kryptonite? plat/diamond??
yep

mix tussen die twee idd, vooral platinum :)
kan niet wachten op praya vs disco, ben benieuwd wie gaat winnen ^^

darkstone: lucker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en toen zat ik in de finale van de loser bracket _/-\o_

1e match tegen fuze deed ik zealot rush, hij wist te counteren, en vervolgens kwam ik via de dubbele rocks met mijn zealots, GG
2e match was hij gewoon beter, siege tanks molden mijn zealots, en marines deden de rest
3e game was spannend, hij had bijna gewonnen maar ging verder met turtelen: zijn grote foud, hij had geen expand ik ik had er 3 ;)
dus ik wachtte nog even totdat mijn army was gegroed en pushte met een paar dozijn stalkers: ook GG

monk, laat nog even weten waarneer je kan, ik heb van het weekend geen verdere verplichtingen.

de replays mail ik ff door, momentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 23:49:
en toen zat ik in de finale van de loser bracket _/-\o_

1e match tegen fuze deed ik zealot rush, hij wist te counteren, en vervolgens kwam ik via de dubbele rocks met mijn zealots, GG
2e match was hij gewoon beter, siege tanks molden mijn zealots, en marines deden de rest
3e game was spannend, hij had bijna gewonnen maar ging verder met turtelen: zijn grote foud, hij had geen expand ik ik had er 3 ;)
dus ik wachtte nog even totdat mijn army was gegroed en pushte met een paar dozijn stalkers: ook GG

monk, laat nog even weten waarneer je kan, ik heb van het weekend geen verdere verplichtingen.

de replays mail ik ff door, momentje
3rde game had ik je gehad als ikpushe maaar nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 23:46:
[...]

yep

mix tussen die twee idd, vooral platinum :)
kan niet wachten op praya vs disco, ben benieuwd wie gaat winnen ^^

darkstone: lucker :9
ben ik niet de enigste die dat dacht , nu ben ik uit het toernooi /emo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 23:50:
[...]

3rde game had ik je gehad als ikpushe maaar nee
2e game had ik gehad als ik niet zo dom was met 20 zealots 20 marines achter een wall aan te vallen :z

edit: ik ga eerst slapen, en dan stuur ik de replays :z :z
je krijgt er dus 8...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2010 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 00:09:
[...]

2e game had ik gehad als ik niet zo dom was met 20 zealots 20 marines achter een wall aan te vallen :z

edit: ik ga eerst slapen, en dan stuur ik de replays :z :z
je krijgt er dus 8...
lol? die had je helemaal niet gehad man er vlogen 2 banshees heel de tijd boven jouw 20 zealots aan te vallen en je had geen stalkers , je moest aanvallen of je was ze allemaal kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Beta duurt nu tot 7 Juni in plaats van tot 31 Mei :) Dus er is weer wat ruimte.

Edit: Spuit 11 @ Regulier SC2 topic :+

[ Voor 40% gewijzigd door Lukin op 29-05-2010 04:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 00:15:
[...]

lol? die had je helemaal niet gehad man er vlogen 2 banshees heel de tijd boven jouw 20 zealots aan te vallen en je had geen stalkers , je moest aanvallen of je was ze allemaal kwijt :)
ik snap overigens niet waarom je niet mijn mineral line aanviel, wat had ik willen doen met die zealots tegen een camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en toen zat ik in de finale *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:35

m0nk

16-09-2003 15.15

gz Darkstone (2-0 van mij gewonnen). Slechte games van mijn kant en goeie rush van jou. 2e game was ik ook kansloos. Succes in de grand finale! Doe ff doorgeven wanneer die gespeeld wordt, wil wel meekijken als ik er ben.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
Dus wordt het TvT?

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben protoss hoor...

word mijn 3e match die niet tegen protoss is, zerg ben ik nog geen een keer tegengekomen..

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet mn geld in op praya!
En de losers semi.. ik gok het op een 2-1 voor jjerome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 12:13:
Ik zet mn geld in op praya!
En de losers semi.. ik gok het op een 2-1 voor jjerome
shrimp vs jj is al gespeeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 11:04:
ik ben protoss hoor...

word mijn 3e match die niet tegen protoss is, zerg ben ik nog geen een keer tegengekomen..
Daarom mijn vraag :) Ach het maakt niet uit, ik ben toch wel T en dat is op dit moment mijn minst favoriete ras. Helaas. Wanneer gaan we de final doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanavond lijkt mij een goed moment, zo rond 8 uur

voeg mij ff toe, ook als je wilt spectaten: *mail verwijderd*

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2010 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer genoeg email adressen om te verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 12:23:
[...]

shrimp vs jj is al gespeeld....
Dat was de kwart finale van de losers, niet de semi ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 14:39:
Ik heb weer genoeg email adressen om te verkopen ;)
go ahead, met gmail krijg je nooit spam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 14:47:
[...]

go ahead, met gmail krijg je nooit spam :)
In mijn inbox van gmail.
Spam (1190)

Dus weet niet wat voor gmail je hebt :p
Al heb ik dit email adres ook wel erg lang en lijkt me dat mensen het gewoon vaak als "nep" email adres gebruiken.

Ontopic:

Zijn er nog nieuwe casts van de BlizzBoys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de spam folder zit idd wel vol, maar ik heb nog nooit 1 enkel spam mailtje in mijn inbox gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 15:01:
[...]

In mijn inbox van gmail.
Spam (1190)

Dus weet niet wat voor gmail je hebt :p
Al heb ik dit email adres ook wel erg lang en lijkt me dat mensen het gewoon vaak als "nep" email adres gebruiken.

Ontopic:

Zijn er nog nieuwe casts van de BlizzBoys?
takenmdown vs skydidely is laatste cast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 14:43:
[...]

Dat was de kwart finale van de losers, niet de semi ^^
wie word de volgende dan want zoals ik het zie Is de volgende match de grand finale tussen praya en disco.

Kijk ff op binarybeast anders.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2010 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ik ben 3e? :D

@loloftherings
Bijna.. het werd 2 - 0 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah shit niet goed ingeschat.. Je bent inderdaad derde, als prijs krijg je.. helemaal niks, zelfs geen roem! Gefeliciteerd!

Maar het gaat om het meedoen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen roem? :( wat is dat nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 13:18:
vanavond lijkt mij een goed moment, zo rond 8 uur

voeg mij ff toe, ook als je wilt spectaten: *mail*
psst, het is 3 over 8 O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2010 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Finals SCRUBS league gaan nu beginnen.

edit: Haha, ongelofelijk hoe diep je kan zinken als je een week amper T speelt. M'n opening 3x op rij belabberd slecht. Maar aan de andere kant, ik heb tegen zealot rush geloof ik nooit een sterke counter gehad en sinds ik aan het toernooi begonnen ben heb ik naast TvT geen T meer gespeeld. Het heeft niet geholpen kan ik meedelen :/

Gz darkstone. Moet zeggen dat ik er wel een beetje van baal, want er had veel meer ingezeten, maar goed niet geoefend = fail. Gelukkig kan ik T nu achter me laten. Wie weet tot in de volgende tourney.

[ Voor 87% gewijzigd door Morphix op 29-05-2010 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en toen stond het 3-0

.

.

.

.

voor mij *O*
(take that, fuze :+ )

het eerste potje was mooi, ik deed de eco build van whitera (expand @ 22 supply) en dat bleek goed te werken: ik pinde hem voor zijn basis en ik had map controll.
hij sloeg terug en pakte de expand, maar met een void ray wist ik zijn thor en mauraders af te maken (geen enkele marine 8)7 ) GG
2e game op blistering sands, ik deed de bekende zealot rush via de backdoor: GG
3e game op lost temple, ik deed weer de standaard eco build, maar zag dat hij ver achter liep met het produceren van marines, zette mijn waypoint van mijn enkele gatewat op zijn supply depot en brak zijn wall: wederom GG.

replays komen zo via de mail, waar kan ik mijn prijs in ontvangst nemen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
De enige reden dat ik uberhaubt een kans maakte (met T) in dit toernooi was ook omdat iedereen hier T is. TvT gaat goed, TvP niet :) Daarom was het in die laatste 2 games eigenlijk meteen gg, ik heb er zo early gewoon niets tegen te counteren. Nooit serieus TvP gedaan, met hier het resultaat :+

edit: Ik doe graag een keer PvP met je, dat gaat waarschijnlijk een stuk beter :)
(geen enkele marine 8)7 )
Op dat moment had ik al lang verloren, al vanaf het eerste moment dat mijn defense niet sterk genoeg bleek te zijn had je al gewonnen. Ik zat vast in m'n base en jij kon lekker expanden. Daarnaast had ik niet genoeg barracks om uberhaubt je aanvallen af te slaan en dus ook absoluut geen ruimte om marines te bouwen, dan hadden je stalkers allang over me heen gewalst. Desalniettemin wel een leuk potje, zonde dat je daarna voor zealot rush gekozen hebt :+

[ Voor 66% gewijzigd door Morphix op 29-05-2010 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morphix schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 21:21:
De enige reden dat ik uberhaubt een kans maakte (met T) in dit toernooi was ook omdat iedereen hier T is. TvT gaat goed, TvP niet :)
gek, bijna iedereen die ik tegenkwam was protoss :+ (7 van de 10 matches om precies te zijn, de rest was terran)

overigens heeft terran juist de beste defence in het begin, mits je je wall tenminste heel houd

dat 3e potje deed ik overigens de standaard 22nexus build van mijn eerste pot, maar jouw defence suckte, dus maakte ik er maar een rush van :+
de expand had ik toen al

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2010 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Kryptonite finals zijn vanavond ook gespeeld. Zal wel even duren voordat de VODs er zijn ben ik bang, met die minimap bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de minimap bug? bedoel je die bug waardoor de minimap op zwart gaat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 21:29:
[...]
overigens heeft terran juist de beste defence in het begin, mits je je wall tenminste heel houd
Dat had ik inderdaad makkelijk kunnen doen dat laatste potje, maar ik heb geen strategie tegen protoss en dan houd het voor mij op. Ik had die supply kunnen repairen en met moeite die zealots af slaan en misschien nog zelfs kans om te winnen, maar zoals ik al zei, ik heb geen TvP strats en zonder strat is het lastig spelen. Units pompen en maar zien of het werkt, niet mijn ding. Mijn standaard Terran opening is niet goed tegen rush, maar waarschijnlijk, ik zal de replays nog wel even kijken, heb ik ook een heleboel fout gedaan. Ik speel al een week alleen maar protoss en ik wist nu gewoon niet wat ik met al die minerals en units aan moest }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook niet echt een strat, totdat ik eergisteren de finalematch van HDH zag,, die build ging ik ook maar gebruiken: werkte goed tegen soulizer en onze eerste match.
point is, dit werkt voor geen meter tegen terran op metapolis. als ik een bottleneck maak is dat alleen maar gunsig voor jouw ranged units :+

maargoed, ik speel graag nog een pot tegen jou, kan ik ook wat beter worden in PvP :Y

overigens was ik er bij de eerste game niet in geslagd mijn strat succesvol af te ronden: ik begon warpgates te maken voordat ik genoeg probes had.. vandaar dat jij het zo lang uithield

edit: 9 probes te weinig, to be exact :+

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2010 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0cter
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
JJerome schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 21:40:
Kryptonite finals zijn vanavond ook gespeeld. Zal wel even duren voordat de VODs er zijn ben ik bang, met die minimap bug.
Ik hoorde net bij de day9 stream dat je die minimap bug kunt oplossen door de replay-file op je SC2 shortcut / exe te slepen.

misschien het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet ik, maar dat kan dus niet als je het in een echte match hebt...

ik ben de replay van mn match aan het kijken, @ 13:20 stuurde in een zealot om te scouten bij jouw wall... vergeet ik te kijken hoeveel units jij hebt voordat hij sterft :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
d0cter schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 22:38:
[...]

Ik hoorde net bij de day9 stream dat je die minimap bug kunt oplossen door de replay-file op je SC2 shortcut / exe te slepen.

misschien het proberen waard.
Dat werkt inderdaad!

Blizzboys cast away :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJerome schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 23:08:
[...]

Dat werkt inderdaad!

Blizzboys cast away :)
Cool, ben benieuwd wie de winnaar was
Had helaas niet opgevangen(of niet aan gedacht) dat het vanavond gespeeld zou worden :p

niet zeggen aub :P

vandaar dat finale van scrubs zo weinig spectators trok?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2010 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
Wij hadden helemaal geen obs, niemand was online zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij "mijn" finale van de scrubs waren er 2 observers :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
JJerome schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 21:40:
En voor ik weer wat nuchter en wakker ben zijn we ook weer een poosje voorbij. Vandaag vrijgezellenfeest van mijn broer, 11 uur aan de wodka/suiker/water tot nu. Typen gaat nog redelijk, misschien als Sneek morgen op een redelijk tijdstip (1400) online is dat we wat kunnen casten. Ben benieuwd.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
Nope dan ben ik er niet. Ben er pas vanavond weer.

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan die replay gewoon naar je starcraft2 shortcut slepen, dan doet de minimap het wel toch?
oh lama spuit11

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 21:05:
en toen stond het 3-0

.

.

.

.

voor mij *O*
(take that, fuze :+ )

het eerste potje was mooi, ik deed de eco build van whitera (expand @ 22 supply) en dat bleek goed te werken: ik pinde hem voor zijn basis en ik had map controll.
hij sloeg terug en pakte de expand, maar met een void ray wist ik zijn thor en mauraders af te maken (geen enkele marine 8)7 ) GG
2e game op blistering sands, ik deed de bekende zealot rush via de backdoor: GG
3e game op lost temple, ik deed weer de standaard eco build, maar zag dat hij ver achter liep met het produceren van marines, zette mijn waypoint van mijn enkele gatewat op zijn supply depot en brak zijn wall: wederom GG.

replays komen zo via de mail, waar kan ik mijn prijs in ontvangst nemen? :+
De manier waarop hij elke terran inmaakte,daarom dacht ik dat hij jouw ook ging inmaken want je had al moeite met soul en ik , maar hij speelt duidelijk enkel goed tegen terran blijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu wil ik revaaaange darkstone :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 15:58:
[...]

De manier waarop hij elke terran inmaakte,daarom dacht ik dat hij jouw ook ging inmaken want je had al moeite met soul en ik , maar hij speelt duidelijk enkel goed tegen terran blijkbaar?
nee, ik speel slecht tegen terran

ik speel goed tegen zerg, omdat die toch altijd fast expand gaan (en dat is vaak een easy win als je snel genoeg aanvalt), en protoss, omdat je dan doorgaans geen last hebt van air, of mijn tegenstander moet met imortals komen (doen ze nooit, zelfmoord tegen zealots).

terran is juist de lastigste: siege tanks, vet goede air, en natuurlijk de bekende wall waartegen je early game niets kan doen..
ahoewel, vaak is er ook nog een backdoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
Is de finale al gespeeld? zou toch moeten volgens de planning ;)

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daanteb schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:03:
Is de finale al gespeeld? zou toch moeten volgens de planning ;)
finale van lesser scrub weet ik niet
kryptonite en scrubs wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:32:
[...]

finale van lesser scrub weet ik niet
kryptonite en scrubs wel ;)
ah nice, ging mij vooral om de kryptonite. replays staan blijkbaar nog niet op binarybeast. maar wachten op de cast dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
Zijn alle leagues inmiddels afgerond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
We hebben het druk gehad! Maar vandaag pakken we de finale van de krypto league sowieso en waarschijnlijk ook de anderen! Ik zal nu BB updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer is t volgende toernooi? 27 juli? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:53:
We hebben het druk gehad! Maar vandaag pakken we de finale van de krypto league sowieso en waarschijnlijk ook de anderen! Ik zal nu BB updaten.
het mag tijd worden :p
wil nu weleens weten wie de winnaar was van kryptonite :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
Net game 1 van Outcast vs Takenmdown gekeken, leuke pot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
Ik zie dat de casts van de finale inmiddels online staan. Blizzboys te druk om de thread te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
De Blizzboys hebben het inderdaad druk ;) maar goed dat je het even zegt :).

http://www.youtube.com/pr...e=iv#g/c/8F1533DAB2031039

Hier is de playlist van de finale :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het waren leuke finales :)

Bij deze ook bedankt voor het toernooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een applausje voor de orgasinatoren voor dit fantastische toernooi

Afbeeldingslocatie: http://www.pinqradio.com/site/wp-content/uploads/2009/12/applause.gif

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

:D :D :D

Leuk toernooi, hier en daar kan er wat verbeterd worden. :) (maar beter kan het altijd dussss ;) ).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:05:
een applausje voor de orgasinatoren voor dit fantastische toernooi

[afbeelding]

_/-\o_
zeker !

ik kijk uit naar de release van de game in juli. genoeg tournaments zullen van de grond komen!

maar eerst een clan zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
jep, hulde _/-\o_

vooral de casts, erg leuk gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Hey! Leuk! Al die reacties! Tbh, ik vond het ook tof om te doen en Sneek ook, beetje jammer van het grote aantal spelers die te weinig zelfstandigeid hadden om matches te regelen etc, jammer dat de servers er een paar keer uitlagen en jammer dat de beta is verschoven waardoor alles wat in de war liep.

Uiteindelijk ben ik wel blij dat alle finales zijn gespeeld! Dat was wel gaaf, ik vond het casten ook leuk om te doen, zaten een paar toffe matches tussen.

Ik zie het wel zitten om nog een toernooi te doen, misschien dan iets groter... ik ga eens kijken of er andere nederlandse SC'ers zijn die wellicht interesse hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan het op de Frontpage van tweakers komen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
  • Laatst online: 16-05-2023
Zeker een mooi toernooi en mooie matches. In de laatste cast was er even sprake van een wisselbeker. Dit was een grapje of bestaat die echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik geloof niet dat wij het over een beker hebben gehad... dus nee die is er niet. Het blijft gewoon voor de lol en de eer :). Outcast kwam met het idee om Disco vs Ret te doen (Ret is een top speler), misschien dat we zoiets kunnen regelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xango
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-09 06:41
Ik vond het ook een zeer geslaagd toernooi! Ik heb zelf in de less scrubs league geen last gehad van uitvallende spelers maar misschien zat ik gewoon op de goede ladder ;)
gaan jullie ook nog de finales van de niet-kryptonite leagues doen? zit er stiekem op te wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kdijkstra schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:10:
Zeker een mooi toernooi en mooie matches. In de laatste cast was er even sprake van een wisselbeker. Dit was een grapje of bestaat die echt?
was een paar weken een gedachtespinsel van iemand die dat wilde doenn, misschien dat ze het daarom hadden gezegd ;p

MrVegeta: game 4 part 3, 0:50, zegt outkees iets over een beker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
MrVegeta schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:11:
Ik geloof niet dat wij het over een beker hebben gehad... dus nee die is er niet. Het blijft gewoon voor de lol en de eer :). Outcast kwam met het idee om Disco vs Ret te doen (Ret is een top speler), misschien dat we zoiets kunnen regelen :).
ah, dat zou tof zijn! durft Disco dat aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
daanteb schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:29:
[...]

ah, dat zou tof zijn! durft Disco dat aan? :)
Het punt is niet of Disco het aandurft. Maar of Ret er tijd voor heeft en het hem iets oplevert. Ik en andere zouden het ook doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
Tuurlijk geef Outcast maar de credits, dat was mijn idee nub! Maar ik had al gekeken of ik Ret ergens kon opsporen, maar dat is niet gelukt. Als iemand hem of een persoon in zijn buurt kent, let me know ;)

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Sorry Baas :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alright JJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mini tournament vanavond negen uur. Interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Da's wel heel klein dan, ik ben out of practice dus sla over ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MrVegeta schreef op zondag 18 juli 2010 @ 19:29:
Da's wel heel klein dan, ik ben out of practice dus sla over ;).
Ja ik bedacht het ook pas net. :P
Sluit de beta af als een winner. Schrijf je binnen een uur in.

En als je Sneek bent, zeg eens goedendag.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2010 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik Doeeeeee meeeee , fuze 312

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alright de finale staat. Gaan we voor halve finales? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Right ik ben er
ilovehorses 133

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Laatst online: 27-08 00:48
Edit: Oops verkeerde topic. Succes in jullie game gasten :)

[ Voor 92% gewijzigd door Shadrin op 18-07-2010 20:53 ]

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yeah sc2 Beta tournament #3 kampioen. 8)
Defuze een goede 2.
Shadrin een goede ref.

Voor degene die het verloop van het toernooi willen zien en de replays willen bekijken: http://binarybeast.com/xBW1007181

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 19:32:
[...]

Ja ik bedacht het ook pas net. :P
Sluit de beta af als een winner. Schrijf je binnen een uur in.

En als je Sneek bent, zeg eens goedendag.
Goedendag!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Kort berichtje voor alle toernooi beta spelers, de blizzboys beginnen een nieuw toernooi. Kijk in [HWH] StarCraft II Toernooi voor meer info!

[ Voor 13% gewijzigd door MrVegeta op 26-08-2010 12:47 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Vragen naar keys is *niet* toegestaan.