[PC] SC2 beta Tournament Topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Hoe kan je iemand bij naam toevoegen in je friendslist? Of kan dat niet meer sinds patch 13?

Ik zou nu wel graag starten Shady15 :)

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terminator vs Skydidely is verplaatst naar 9 uur, obs zijn welkom als skydidely het hier ook mee eens is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
CyCloneNL schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 18:09:
Hoe kan je iemand bij naam toevoegen in je friendslist? Of kan dat niet meer sinds patch 13?

Ik zou nu wel graag starten Shady15 :)
Je kan helaas alleen iemand toevoegen via z'n battle.net email adres, tenzij je 'm ingame al gezien hebt dan kan je rechts klikken en voor add friend kiezen.

Ik merk trouwens wel dat als ik een paar dagen niet gespeeld heb ik ernstig slecht ben, duurt echt weer even voor ik er in kom. Voor de finale maar even extra oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Als iemand zin heeft om Alucardu vs Spooof te zien, we gaan zo los op Kulas Ravine. supersneker@hotmail.com add me maar.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja das opzich wel handig, email geven voor de obs :)
roppie93@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:24:
Ja das opzich wel handig, email geven voor de obs :)
roppie93@hotmail.com
Kom je online? :P Dan kunnen we nu spelen. .

GG

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2010 21:35 . Reden: game is played ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewonnen van roxors :)

1e game blink build, easy win

2e game deed ik zealot rush en hij reaper rush, op een gegeven moment had hij:
2 reapers en een command center zonder minerals
en ik:
5 zealots, en wat nutteloze gebouwen.

lame game dus, wel verloren, met dank aan de command center vliegmodus..

3e game deed ik, wederom :> , zealot rush op scrap station, zijn wall zat wel dicht (op t nippertje) maar hij had toen maar 1 marine... GG dus

replays: zie mail

en soulizer, ik kom eraan >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2010 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Weet nog steeds mijn tegenstander niet... Nos vs Slay zou dat moeten bepalen. Dan weet greebs teminste ook waar hij aan toe is. :) Als het morgen nog niet bekend is dan poke ik greebs wel voor een potje. Kan hij waarschijnlijk ook verder :+

[ Voor 29% gewijzigd door Lukin op 25-05-2010 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas, ik lig eruit. Volgende toernooi ga ik toch echt een race kiezen, ik kan alles een beetje spelen. Niks echt goed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Aantal leuke matches gezien vanavond :) BlizzBoys zijn weer aan het casten geweest en het waren echt spannende matches! Hou dus goed de BlizzBoys site in de gaten want morgen staan ze er op.

Ik denk dat de match van Takenmdown vs Outcast wel de spannendste is die we hebben gezien!
http://www.youtube.com/blizzboys

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Lukin schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:11:
Weet nog steeds mijn tegenstander niet... Nos vs Slay zou dat moeten bepalen. Dan weet greebs teminste ook waar hij aan toe is. :) Als het morgen nog niet bekend is dan poke ik greebs wel voor een potje. Kan hij waarschijnlijk ook verder :+
Zo te zien is het net bekend, er staat nu iig dat je tegen Slay moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Zoals ik een poosje geleden al zei zou het fijn zijn dat mensen goed hun matches omschrijven, dus nick op GoT en nick op B.net en dan ff de match in welke league. Maakt het wat makkelijk want we hebben een hoop lui in het toernooi.

De Kryptonite en Less Scrubs toernooit loopt wel prima maar in de SCRUBBS moeten nog een aantal matches worden gespeeld. Zou fijn zijn als jullie wat initiatief kunnen nemen om de matches te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:03:
gewonnen van roxors :)

1e game blink build, easy win

2e game deed ik zealot rush en hij reaper rush, op een gegeven moment had hij:
2 reapers en een command center zonder minerals
en ik:
5 zealots, en wat nutteloze gebouwen.

lame game dus, wel verloren, met dank aan de command center vliegmodus..

3e game deed ik, wederom :> , zealot rush op scrap station, zijn wall zat wel dicht (op t nippertje) maar hij had toen maar 1 marine... GG dus

replays: zie mail

en soulizer, ik kom eraan >:)
Maak voort, ik wil zelf ook op planning lopen, mocht je het halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Laatst online: 19-11-2024
MrVegeta schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:24:
Aantal leuke matches gezien vanavond :) BlizzBoys zijn weer aan het casten geweest en het waren echt spannende matches! Hou dus goed de BlizzBoys site in de gaten want morgen staan ze er op.

Ik denk dat de match van Takenmdown vs Outcast wel de spannendste is die we hebben gezien!
http://www.youtube.com/blizzboys
hahah ja zweet klotste uit mijn oksels :p

goh ik heb zoveel geleerd van die game op kulas ravine . hij had rocks weggeblazen achter mijn base en hij zet nice forcefields neer op mijn choke naar expo.. maar ik lift mijn gebouwen niet op :P dan zou je denken dat ik wat achter mijn rocks neerzet bij pylon maar neehoor :P. tweede keer lifte ik die shit niet om zijn basis te snipen en had ik weer tijd om terug te komen. en ik heb iets van 5 minuten lang mijn stim niet gebruikt terwijl die al klaar was :D. Waarbij ik ook geen medivacs maak en ik dus mijn leger dood stim + dat ik geen engineering bay upgrades maak terwijl ik 99% infantry was boyoboy:D hahaha maar goed het was wel spannend :D GG's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Bomin schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:25:
[...]
Zo te zien is het net bekend, er staat nu iig dat je tegen Slay moet :)
Ah mooi! :) Heb hem gelijk even een DM gestuurd, hopelijk kunnen we de match vandaag nog spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de scrubs loser cup niet opschiet laa tmij dan gewoon tegen monk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 17:18:
Als de scrubs loser cup niet opschiet laa tmij dan gewoon tegen monk?
Goede grap? Maare je hebt deels gelijk, het schiet voor geen meter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Tja, ik blijf niet elke keer DM's aanmaken met de spelers er in zodat zij afspraken kunnen maken. Ik zal het zo nog even doorkijken. Dat het niet opschiet is inderdaad jammer, maar ik ga spelers niet constant achterna zitten om matches te spelen.

Maar goed daar is een Hall of Shame voor hé.

We hebben nog een paar dagen voor het einde van het toernooi, dus het beste denk ik is om te kijken welke spelers nog actief zijn in de SCRUBBS zodat ik die kan door laten gaan :).

Dus wil je de komende dagen nog matchen voor het toernooi? Post dan ff nick, b.net e-mail adres zodat we verder kunnen. Dit ga ik morgenochtend doorvoeren zodat we donderdag en vrijdag kunnen matchen en zaterdag de finale hebben.

[ Voor 78% gewijzigd door MrVegeta op 26-05-2010 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuze , robbe-janssens@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Wat SCRUBS losers cup betreft, als het goed is spelen Luhaine en Slay vanavond, en als het even meezit speelt de winnaar meteen tegen mij, dus dan is vanavond laat nog de tegenstander van Fuze bekend.

B.net ID is Greebs btw. E-mail ga ik hier niet neerzetten, die is per DM verkrijgbaar.

[ Voor 18% gewijzigd door Greebs op 26-05-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zouden violencer en iammrstinkey, en eventueel ook stallon willen laten weten tegen wie ik moet?

ik loop al een dag achter en moet op 2 matches wachten :/ schiet voor geen meter op, en de downtime helpt ook niet echt..
MrVegeta schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:21:
Dus wil je de komende dagen nog matchen voor het toernooi? Post dan ff nick, b.net e-mail adres zodat we verder kunnen. Dit ga ik morgenochtend doorvoeren zodat we donderdag en vrijdag kunnen matchen en zaterdag de finale hebben.
darkstone, *mail verwijderd vanwege mogelijke spam en googlebaar-heid :)

gebruik trouwens de mail tag tenzij je veel spam wilt krijgen..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
@Bomin lekker op tijd. Maar dat is de round voor Fuze. Ik moet eigenlijk vanavond al, maar daar is nog geen tegenstander voor. Aangezien die gozers ook aardig achterlopen. Dus dan zou het worden Soul vs Fuze/Bomin/Luhaine/Slay ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik ben net zo benieuwd naar de Hall of Shame als de winnaar van de cups.

In ander nieuws voor mij geen SC 2 meer :(.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Postius schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:01:
Ik ben net zo benieuwd naar de Hall of Shame als de winnaar van de cups.

In ander nieuws voor mij geen SC 2 meer :(.
Haha, blacklist ala NFS. Toch waar iedereen voor gaat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Soulizer schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:58:
@Bomin lekker op tijd. Maar dat is de round voor Fuze. Ik moet eigenlijk vanavond al, maar daar is nog geen tegenstander voor. Aangezien die gozers ook aardig achterlopen. Dus dan zou het worden Soul vs Fuze/Bomin/Luhaine/Slay ....
Tsja ik kan geen wonderen verrichten, ik liep zelf op tijd, maar wacht nu al een dag of 2 op m'n tegenstander :) Wie daar de veroorzaker van is weet ik verder ook niet, maar hopelijk komt het nog een beetje goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet om iedereen af te zeiken, maar het niveau ligt niet zo bijster hoog.

van alle potjes was ik de eerste die contact zocht (goed, behalve vs voxyn dan)
plus, alle potjes behalve de eerste (en toen was b.net down midden in de beslissende ronde 8)7 ) zijn op de laatste dag volgens schema gespeeld, terwijl er geen een avond was dat ik niet beschikbaar was.

misschien moeten we de volgende keer enkel mensen nemen die minimaal 4 dagen in de week tijd hebben, anders lukt het gewoon voor geen meter, en dan blijven wij met de gebakken peren zitten. (ik wacht nog steeds op een match van de 21e :z

misschien moet ik vanavond maar tegen stallone spelen, is dat een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Ik wachtte ook tot vandaag op mijn match maar nu komt er tenminste weer wat schot in :) met een beetje geluk schieten we vanavond 2 of misschien drie matches op als fuze ook vanavond kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik heb naar Sneek ge-DMed dat ik uit het tournament stap. Ik heb momenteel even geen tijd om te spelen, en er moeten nog mensen voor mij spelen. Dus ik wil dan niet het tournament ophouden.

Als het gewoon normaal verlopen was (mensen die gewoon spelen, netjes alles afspreken met elkaar) deed ik nog mee, maar nu heb ik geen tijd meer :( (woesdag & donderdag).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:13:

niet om iedereen af te zeiken, maar het niveau ligt niet zo bijster hoog.

Dit is de scrubs league wat wil je dan? Sick gosu micro/macro games, dan had je maar met Kryptonite mee moeten doen.

van alle potjes was ik de eerste die contact zocht (goed, behalve vs voxyn dan)
plus, alle potjes behalve de eerste (en toen was b.net down midden in de beslissende ronde 8)7 ) zijn op de laatste dag volgens schema gespeeld, terwijl er geen een avond was dat ik niet beschikbaar was.

Okay je toont initiatief. Wat goed van je. Het gaat er gewoon om dat de matches binnen de tijdslimiet worden gespeeld.

misschien moeten we de volgende keer enkel mensen nemen die minimaal 4 dagen in de week tijd hebben, anders lukt het gewoon voor geen meter, en dan blijven wij met de gebakken peren zitten. (ik wacht nog steeds op een match van de 21e :z

Een goed punt, misschien een idee voor de volgende organisator. Dan ken je dat met hem overleggen.

misschien moet ik vanavond maar tegen stallone spelen, is dat een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lukin schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:18:
Ik wachtte ook tot vandaag op mijn match maar nu komt er tenminste weer wat schot in :) met een beetje geluk schieten we vanavond 2 of misschien drie matches op als fuze ook vanavond kan spelen.
Ik kan spelen tot 11-12 uur dan ga ik wel pitten :D
Btw als er mensen zijn die tegen me willen spelen , want vindt het veel leuker tegen mensen van tweakers te spelen dan quickmatches etc , add me ,robbe-janssens@hotmail.com

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
We hebben natuurlijk ook wel wat gezeik gehad, servers die er uitlagen in het weekend en de speelrondes zijn drastisch verkort, maar ja. Niet iedereen kan 4 dagen per week spelen (buiten het weekend om). Wanneer er weer een toernooi komt, en wie weet doen ik en Sneek dat wel weer (samen met nog iemand) kunnen we wat strenger zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wedstrijd van Baardmeester en mij gaat zo van start.
Stuur Baardmeester (Of mij) een berichtje als je wil obsen.

Beginnen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blergh, verkeerde topic

hmm, gaan jullie nog free wins geven aan de mensen die nog moeten spelen (degenen die wel actief reageren enzo) om het toernooi nog vaart te geven? zie nml idd bij scrubs dat er nog aardig wat potjes gespeeld moeten worden

[ Voor 197% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2010 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Dat gaan we inderdaad doen ja. SCRUBB spelers hebben tot morgenvroeg de tijd om te laten weten dat ze willen spelen. Dan gooien we wat free-wins er doorheen zodat ook daar de Finale kan worden gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Baardmeester vs Vorenii is gepeeld in het voordeel van de laatste, 22;00 speel ik tegen Vorenii, mochten er observers zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
Net 2 potjes tegen Lukin gewonnen :)
Met een beetje geluk kan ik vanavond nog tegen Bomin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Zonde dat een leuk initiatief zoals dit toernooi zo om zeep kan worden geholpen door een paar mensen die zich extreem kinderachtig gedragen. Ik vind, met vele andere, dat de organisatoren zich gewoon netjes en volwassen moeten gedragen. Het is echt een zooitje geworden! Grow up people..

Ik doe voorlopig niet meer mee, en als ik zo de verhalen hoor, ben ik niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Wat hebben ik en Sneek gedaan dan? Behalve er veel tijd in stoppen zodat mensen hun matches nog kunnen spelen? :/

Alle toernooien zijn goed gegaan behalve de SCRUBBS, dat lag ook wel in de verwachting tbh. Less Scrub en krypto wordt gewoon uitgespeeld naar verwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Moet ik even wat chatlogs opgraven? Hoe jullie met de spelers omgaan is gewoon onacceptabel. Als organisator heb je een voorbeeldfunctie. Hoe jullie lopen te flamen/ragen kan gewoon niet in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VP. schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 23:03:
Moet ik even wat chatlogs opgraven? Hoe jullie met de spelers omgaan is gewoon onacceptabel. Als organisator heb je een voorbeeldfunctie. Hoe jullie lopen te flamen/ragen kan gewoon niet in mijn ogen.
graaf die maar op ja, wil ze wel even lezen (heb me er nml niet echt aan gestoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik hoor ze dan ook graag, als het ingame is ben ik natuurlijk geen organisator hé...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
MrVegeta schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 23:06:
Ik hoor ze dan ook graag, als het ingame is ben ik natuurlijk geen organisator hé...
Dus dan mag je je maar ontzettend bot gedragen tegenover je spelers en gaan ragen? Je blijft die voorbeeldfunctie houden, OOK als organisator...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Dit onderwerp heb ik eerder is gezien. Een mens is nou eenmaal hoe die is. Of die nou alu is of organisator zo is die gewoon. Dat van die voorbeeldfunctie is dus een eindeloze discussie. De één vindt dat hij zich netjes moet gedragen, de ander vindt het ok. Daar ken je slap over hoeren. En uiteindelijk lijdt het tot onvrede en flames. Ieder zijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Onzettend bot? Waar heb je het over? Als ik als voorbeeldfunctie zou zijn, dan zouden de mensen wel hun matches spelen aangezien ik dat ook doe en dan ook nog iedereen hier op zijn donder geef in DM's dat ze hun matches moeten spelen zodat het toernooi kan doorlopen.

Leuke van zo'n toernooi is natuurlijk dat je niet mee hoeft te doen hé. Als je het niet met de organisatie eens bent doe je de volgende keer niet mee. Da's mij prima :).

Als iemand verder klachten of opmerkingen heeft mag dat best via DM zodat we dit iig ontopic voor het toernooi kunnen houden :).

[ Voor 37% gewijzigd door MrVegeta op 26-05-2010 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 23:05:
[...]

graaf die maar op ja, wil ze wel even lezen (heb me er nml niet echt aan gestoord)
om mijzelf maar even te quoten dan @ drawer

enige waar ik mij aan gestoord heb is dat ze flopster vs mij in 6x speed afgespeeld hebben, doe het normaal of niet, maar niet zoiets

verder, logs? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
VP. schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:48:
Zonde dat een leuk initiatief zoals dit toernooi zo om zeep kan worden geholpen door een paar mensen die zich extreem kinderachtig gedragen. Ik vind, met vele andere, dat de organisatoren zich gewoon netjes en volwassen moeten gedragen. Het is echt een zooitje geworden! Grow up people..

Ik doe voorlopig niet meer mee, en als ik zo de verhalen hoor, ben ik niet de enige.
Mijn god stop eens met janken. Ben blij trouwens dat je voorlopig niet meer meedoet. Hoeven wij niet onze ballerina schoenen aan te trekken zodat we fijn voor jou op onze teentjes kunnen lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i260.photobucket.com/albums/ii20/jakedevans/drama_llama.jpg

A picture is worth a thousand words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
epic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 23:12:
[...]

om mijzelf maar even te quoten dan @ drawer

enige waar ik mij aan gestoord heb is dat ze flopster vs mij in 6x speed afgespeeld hebben, doe het normaal of niet, maar niet zoiets

verder, logs? O-)
Wat @Drawer? Moet ik nu met bewijzen komen of iets dergelijks? Ik heb de matches bekeken als spectator en nog een stuk of 6 man. En grootste deel daarvan vond 't niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Sorry maar, boohoo zeg. De games gingen kut, iemand zet constant te laggen, misschien niet netjes van mij maar het gaat jullie niets aan hoe ik mij gedraag in een match. Leuk dat jullie observer hoor, daar niet van maar daar ga ik geen rekening mee houden.

Als ik hier op het forum of in DM mensen beledig voor hun speelgedrag of juist het lack daarvan, dan mag je mij er op aanspreken in de games ben ik gewoon een speler met frustraties als iets niet gaat zoals ik wil of juist blijdschap als het wel wil.

live with it.

Ik moet eerlijk toegegeven dat dit wel behoorlijk demotiverend werkt voor mij. Ik steek veel tijd in het toernooi om te zorgen dat alle matches goed verlopen maar ik heb ook wel betere dingen te doen met mijn tijd.

Dus succes met de SCRUBBS boys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:26

m0nk

16-09-2003 15.15

Lijkt me ook, toch handig die blacklist! :) Soms lijken mensen te vergeten dat jullie dit ook voor je plezier doen.. Ik zou me er iig niet te druk om maken, sommige mensen zeiken om het zeiken.. Gewoon de bezem erdoor halen! En als je kijkt naar de mensen die wat te zeuren hebben.. zou zeggen check die postcounts eens en in welke topics ze posten... misschien de FAQ eens lezen?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zeur je, ze maken soms grappen die je als klein kind als heel erg kan ervaren. Niet alles hoeft altijd serieus, ik vind t prima gaan zo. Als je een toernooi wil spelen met professionele organisatoren ga je maar een professioneel toernooi in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol lijkt wel WOW guild gezeik. Echt wanneer leren mensen het nou eens :)

Alu en Sneek proberen een tournament op te zetten en ondanks alles is het denk ik wel een suc6 geworden. Je blijft houden dat mensen niet opkomen dagen of ergens niet mee eens zijn etc.

Uiteindelijke resultaat is wel dat er tournament voor verschillende leagues is gehouden er veel matches (en ook leuke/close matches) zijn gespeeld. Ik heb me in iedergeval vermaakt en ik denk vele met mij. Het gaat erom wat je er zelf van maakt.

Als je iets hebt met de organisatoren wat ze ingame hebben gedaan is het een persoonlijk iets. Neem het dan ook met hun persoonlijk op. In mijn ogen heeft dit niks met hun rol als organisatoren te maken. Als ze de rol als organisatoren hiervoor gebruiken dan is het ander verhaal anders gewoon persoonlijk met hun opnemen?

Back on topic:
Ik verheug me wel op de finale van kryptonite, ik zat te wachten op praya versus disco helaas kon dit niet doorgaan, misschien in de finale..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Drawer schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 00:13:
[...]

Wat @Drawer? Moet ik nu met bewijzen komen of iets dergelijks? Ik heb de matches bekeken als spectator en nog een stuk of 6 man. En grootste deel daarvan vond 't niet kunnen.
Wat een onzin zeg. Volgens mij waren er 8 obsters en waren het er 3 niet mee eens. Dan ga je toch niet lopen kramen met iedereen vond het niet kunnen. Lijkt mij niet eens de meerderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Soulizer schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 10:36:
[...]

Wat een onzin zeg. Volgens mij waren er 8 obsters en waren het er 3 niet mee eens. Dan ga je toch niet lopen kramen met iedereen vond het niet kunnen. Lijkt mij niet eens de meerderheid.
Wijs mij eens aan waar ik heb gezegd dat iedereen het niet vond kunnen? :)

En mijn punt blijft gewoon staan en nog steeds van toepassing. Er werd gewoon onaardig gereageerd tegenover zijn tegenstander. En in dit geval heeft hij wel een voorbeeldfunctie, ook al speelt hij. Het blijft de organisator en als hij zich zo gedraagt tegenover zijn deelnemers mogen de deelnemers dat dus ook onderling? Zou een leuk toernooi worden dan zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Drawer schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 10:48:
[...]

Wijs mij eens aan waar ik heb gezegd dat iedereen het niet vond kunnen? :)

Jij zegt in je eerdere post dat de meerderheid het niet vond kunnen. Terwijl ik vind dat 3 van de 8 niet echt de meerderheid is. Dan ga je nu toch niet moeilijk lopen doen of het de meerderheid of iedereen was. Je argument klopt gewoon niet.

En mijn punt blijft gewoon staan en nog steeds van toepassing. Er werd gewoon onaardig gereageerd tegenover zijn tegenstander. En in dit geval heeft hij wel een voorbeeldfunctie, ook al speelt hij. Het blijft de organisator en als hij zich zo gedraagt tegenover zijn deelnemers mogen de deelnemers dat dus ook onderling? Zou een leuk toernooi worden dan zeg.

Zie mijn eerdere post:

Dit onderwerp heb ik eerder is gezien. Een mens is nou eenmaal hoe die is. Of die nou alu is of organisator zo is die gewoon. Dat van die voorbeeldfunctie is dus een eindeloze discussie. De één vindt dat hij zich netjes moet gedragen, de ander vindt het ok. Daar ken je slap over hoeren. En uiteindelijk lijdt het tot onvrede en flames. Ieder zijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Als ik het al eens was met je argumenten wat betreft het laatste had ik geen nieuwe post gemaakt om erop door te gaan. Het opnieuw herhalen ervan heeft dus geen zin en zet je argument 0,0 kracht bij.

Het maakt wél uit of hij de organisator is. Men kijkt toch in zekere zin tegen hem op.
Net als bij een baas van een bedrijf. Die gaat ook niet lopen schelden tegen zijn werknemers als de werknemers dat onderling misschien een keertje doen. Hij behoudt ten alle tijden zijn voorbeeldfunctie. Ook als hij zich onder de werknemers begeeft. Dat is in mijn ogen goed te vergelijken met hoe het hier nu gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praya
  • Laatst online: 06-07 20:43
Afbeeldingslocatie: http://humorpix.com/images/ab8d11bc9347b9c4a70f206db67b68b5/Meanwhile_in_Australia0-size-600x0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Dus. Wie snapt hier niet "als er verder nog wat is doe het in DM". Door dit soort dingen worden topics gesloten en dat zou wel heel jammer zijn aangezien we krap tegen de finales aanzitten.

Ik ga er dan ook niet verder op reageren in dit topic en ik hoop dat iedereen hier zo verstandig is om hetzelfde te doen.

@hierboven, ja de match praya vs disco zat ik eigenlijk ook op te wachten maar er waren wat problemen. Maar als disco op zijn disco speelt zien we de match alsnog ;).

[ Voor 7% gewijzigd door MrVegeta op 27-05-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
edit: ik hou me maar in omdat anders het topic dicht gaat.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drawer schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:08:
[...]

Als ik het al eens was met je argumenten wat betreft het laatste had ik geen nieuwe post gemaakt om erop door te gaan. Het opnieuw herhalen ervan heeft dus geen zin en zet je argument 0,0 kracht bij.

Het maakt wél uit of hij de organisator is. Men kijkt toch in zekere zin tegen hem op.
Net als bij een baas van een bedrijf. Die gaat ook niet lopen schelden tegen zijn werknemers als de werknemers dat onderling misschien een keertje doen. Hij behoudt ten alle tijden zijn voorbeeldfunctie. Ook als hij zich onder de werknemers begeeft. Dat is in mijn ogen goed te vergelijken met hoe het hier nu gaat. :)
Mmm die vergelijking klopt niet helemaal. De baas van een bedrijf is altijd in functie als hij aan het werk is en heeft dus directe impact op zijn medewerkers en alles wat gezegt of gedaan wordt heeft daar dus impact op.

Ik weet niet of je tegen alu opkijkt maar dan ben je sowieso al verkeerd bezig:) Terug komen op de "baas" metafoor, als de "baas" op een bedrijfs uitje een potje gaat voetballen en een medewerker een trap verkoopt zal er meer op lijken :)

Idd laten we er over ophouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ontopic plx.

Ik heb wat SCRUBB matches door laten gaan, de matches die nog moeten worden gespeeld zijn,

SCRUBSS

iammrstinky vs darkstone
de winnar van deze match moet vs soulizer

staytillost vs fuze

probeer dit vandaag nog te regelen zodat we misschien het toernooi kunnen afronden.

Kryptonite
Takenmdown vs Skydidly
De winnaar hiervan mag (!) moet! tegen Disco,

probeer dit vandaag nog te spelen, dan lopen we nog (aardig) op schema!

Less Scrubs
Vorenii vs Xango

de winnaar hiervan moet tegen Phalloz in de finale!

[ Voor 33% gewijzigd door MrVegeta op 27-05-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
Ik heb Fuze al gedm't, ik hoop vanavond rond 10 uur tegen hem te spelen. Als dat niet mogelijk is dan morgenavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyCloneNL schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 14:52:
Ik heb Fuze al gedm't, ik hoop vanavond rond 10 uur tegen hem te spelen. Als dat niet mogelijk is dan morgenavond.
we zullen spelen vanavond , of er moest ech tiets onwaarschijnlijk tussen komen but i doubt it ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
kk spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gg :P

Die ene supply depot man..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
ach.. eerste game drop ik net mijn shit bij jou sta je aan de voordeur.. echt een fuckin coinflip zooi.

kan wel janken. echt hoe unlucky kan iemand gwn zijn. tering hee

[ Voor 25% gewijzigd door playlogic op 27-05-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:27:
@hierboven, ja de match praya vs disco zat ik eigenlijk ook op te wachten maar er waren wat problemen. Maar als disco op zijn disco speelt zien we de match alsnog ;).
Waarschijnlijk zien we die alsnog ja :P

Trouwens.. volgens google heeft praya tegen dimaga gespeeld, en nog gewonnen ook?! :D

@boven volgende bmt beter...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praya
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 20:42:
Trouwens.. volgens google heeft praya tegen dimaga gespeeld, en nog gewonnen ook?! :D
I wish.....

Dimaga kwam niet opdagen dus helaas... was het maar zo'n feest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuze vs cycloneNL 2-0 voor mij
leuke games :P als ik je wat tips mag geven meer scvs bouwen en siegetanks /vikings bouwen tegen terren is wel veel beter dan te marauderen :°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 21:35:
fuze vs cycloneNL 2-0 voor mij
leuke games :P als ik je wat tips mag geven meer scvs bouwen en siegetanks /vikings bouwen tegen terren is wel veel beter dan te marauderen :°)
Weer mass Marines :P ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
K

Scrubss
Soulizer vs Fuze, de winnaar van deze match moet tegen Monk voor een finale plek! Regel het!

Less Scrubs
Vorenii vs Xango, serieus. Match spelen voor de finale plek anders doe ik kop/munt en ik kan al raden waar de munt op valt ;) :D

Kryptonite
Skydidly vs Disco, ook deze is voor de finale plek die op zaterdag gaat worden gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor niks van Xango, en ben al de hele dag online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Je hebt neem ik aan ook al een DM gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan soul , mij een dm sturen via Tweakers of add me robbe-janssens@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xango
  • Laatst online: 07-09 06:41
ik weet niet hoor theAngel maar ik heb je zo'n 30 min geleden een DM gestuurd...
ik kan nu iig spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 21:51:
K

Scrubss
Soulizer vs Fuze, de winnaar van deze match moet tegen Monk voor een finale plek! Regel het!
wat? en ik en iammrstinkey dan? 8)7

edit: WAT? er staat dan ik heb verloren? maar ik hij is juist degene die niet kan....
explain please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik heb geloof ik niets van beide gehoord dus ik heb een muntje opgegooid. De match moest paar dagen geleden al zijn gespeeld. Prima, als jij wel kan spelen dan laat ik jou doorgaan.

Het is jammer maar ik heb te lang niets van beide spelers gehoord, voor de volgende ronde heb ik dus Fuze vs Souilzer door laten gaan zodat zij om de finale plek kunnen spelen vrijdag, we hebben nu helaas tijd meer.

[ Voor 37% gewijzigd door MrVegeta op 27-05-2010 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soulizer kon inderdaad niet, hij heeft een geweldige M&O toets morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat komt omdat ik vanmiddag pas hoorde tegen wie ik moest spelen vanwege een bepaalde match die al op de 21e gespeeld moest zijn...

maargoed, ik zal wel kijken.. als het goed is spelen we vanavond nog.

@edit
MrVegeta schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:24:
Het is jammer maar ik heb te lang niets van beide spelers gehoord, voor de volgende ronde heb ik dus Fuze vs Souilzer door laten gaan zodat zij om de finale plek kunnen spelen vrijdag, we hebben nu helaas tijd meer.
volgens mijn agenda hebben we nog 2 volle dagen, 3 als je ook op de 30e wilt spelen

nogal zuur dat ik mijn kwartfinale niet kan spelen vanwege iets wat niet mijn schuld it (slechte stabiliteit severs, matches die te lang op zit laten wachten) maar ach :|

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:35:
Soulizer kon inderdaad niet, hij heeft een geweldige M&O toets morgen!
dus of jullie de stand even willen veranderen in 2-0 voor Darkstone? bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik heb in een DM staan dat Soulizer en Fuze morgen wel kunnen matchen dus.

Ja het is spijtig dat er door een hoop gedoe wedstrijden zijn uitgesteld en niet zijn gespeeld. Dat hadden wij ook liever gehad maar helaas. Over een paar weken kun je revange nemen op ons?

Ik heb volgens mij vaak genoeg gezegd dat als jij (iedereen) je match niet kan spelen omdat je tegenstander niet reageert dat je het in een DM aan mij (of Sneek) moet laten zien zodat we je door kunnen laten gaan. Als ik hierin ergens een foutje heb gemaakt dan excuseer ik mij daarvoor maar anders is het toch ook onmogelijk voor mij om alles uit te zoeken?

[ Voor 40% gewijzigd door MrVegeta op 27-05-2010 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie dat het veranders is, top *O*

ik zal kijken of ik iammrstinkey nog vandaag kan matchen (erg zuur als ie er opeens uit ligt, de vertraging is ook niet zijn schuld..), anders ga ik morgen tegen soulizer.

*stuurt een DM richting onze stinkerd*
dm incoming..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xango toegevoegd maar hij is nog niet online / nog niet geaccepteerd.

Update:

We hebben gespeeld en het is 2-0 geworden voor Xango.

Gz en GG.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xango
er ging om een of andere reden het een en ander mis met het friends toevoegen maar uiteindelijk hebben we gewoon de matches kunnen spelen!

GG TheAngel.

en ik moet blijkbaar weer tegen sporedd. pay back time ;)

wanneer moet de finale precies gespeeld zijn? heb dit weekend namelijk niet heel veel tijd.

[ Voor 18% gewijzigd door xango op 28-05-2010 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Xango, mooi dat jullie hebben gematched. Het is de finale dus het zou leuk zijn als het 's avonds kon zodat we kunnen kijken (ik ben benieuwd). Maar omdat jullie nu al kunnen lijkt mij vrijdag ook prima. Maar zaterdag sowieso, ik stel liever niets uit tot zondag ivm server problemen oid (je weet maar nooit).

Finales zijn Best Of 5!

[ Voor 5% gewijzigd door MrVegeta op 28-05-2010 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xango
ik ben vrijdag avond en de hele zaterdag vrees ik niet thuis. vrijdag middag is wel een optie of anders zondag en dan het liefst 's avonds. Komt slecht uit ik weet het, maar ik had persoonlijk niet verwacht dat het toernooitje zover zou uitlopen :( (is ook gedeeltelijk mijn schuld ben ik bang :P )maar hopelijk kunnen we gewoon morgen middag spelen, dan zijn er geen problemen!

[ Voor 7% gewijzigd door xango op 28-05-2010 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30

Wmm

MrVegeta schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 00:59:
Xango, mooi dat jullie hebben gematched. Het is de finale dus het zou leuk zijn als het 's avonds kon zodat we kunnen kijken (ik ben benieuwd). Maar omdat jullie nu al kunnen lijkt mij vrijdag ook prima. Maar zaterdag sowieso, ik stel liever niets uit tot zondag ivm server problemen oid (je weet maar nooit).

Finales zijn Best Of 5!
En in het geval dat de finalist uit de losersbracket wint is het 2x best of 5 toch? Dus het is mogelijk dat er in de finale 10 matches gespeeld moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wmm schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 08:51:
[...]

En in het geval dat de finalist uit de losersbracket wint is het 2x best of 5 toch? Dus het is mogelijk dat er in de finale 10 matches gespeeld moeten worden?
Ik kan niet voor sneek en alu spreken, maar ik snap niet wat je bedoelt. Disco vs shrimpvis is b.o3
en de finale disco of shrimpovis vs praya is b.o 5. iedereen mag 1 keer verliezen behalve als je rechtstreeks in de finale zit.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:39:
[...]

Ik kan niet voor sneek en alu spreken, maar ik snap niet wat je bedoelt. Disco vs shrimpvis is b.o3
en de finale disco vs praya is b.o 5. iedereen mag 1 keer verliezen behalve als je rechtstreeks in de finale zit.
Je gaat er gemakshalve maar even van uit dat ik shrimpvis even van tafel veeg.

Wat een vertrouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JJerome schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:55:
[...]

Je gaat er gemakshalve maar even van uit dat ik shrimpvis even van tafel veeg.

Wat een vertrouwen :)
There i fixed it :P

gl hf naar beide spelers natuurlijk. David vs Goliath.
Afbeeldingslocatie: http://img37.imageshack.us/img37/6122/shrimpcooked500.jpg vs Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/4598/discostu.gif

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Wmm schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 08:51:
[...]

Alle finales zijn BO5 dus ik weet niet precies wat je bedoelt, misschien de finalisten tegen elkaar? Dat moeten zij zelf maar uitzoeken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MrVegeta schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 12:30:
[...]

Alle finales zijn BO5 dus ik weet niet precies wat je bedoelt, misschien de finalisten tegen elkaar? Dat moeten zij zelf maar uitzoeken ;).
Ik denk dat hij bedoelt dat wanneer de winnaar voor het eerst verliest of er dan nog een finale gespeeld moet worden. Een soort van loser bracket voor de finalist die tot dan toe alleen maar heeft gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iedereen mag 1 keer verliezen behalve als je rechtstreeks in de finale zit.
dat zeg ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praya
Ik dacht dat het sowieso weer de bedoeling was dat je iedereen van tafel zou vegen dit tournooi? Vorige keer had je er ook weinig moeite mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
praya schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 12:59:
Ik dacht dat het sowieso weer de bedoeling was dat je iedereen van tafel zou vegen dit tournooi? Vorige keer had je er ook weinig moeite mee :)
praya wurmt zichzelf in de underdog positie. mooi mooi mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30

Wmm

[...]

en de finale disco of shrimpovis vs praya is b.o 5. iedereen mag 1 keer verliezen behalve als je rechtstreeks in de finale zit.
Waarom mag iedereen een keer verliezen tenzij je rechtstreeks in de finale zit? De normale gang van zaken bij double elimination is dat ook in de finale de speler uit de winnersbracket kan verliezen en dan alsnog een kans krijgt.

Zie ook: Wikipedia: Double-elimination tournament
The championship finals of a double elimination tournament is usually set up to be a possible two games. The rationale is that since the tournament is indeed double elimination, it is unfair to have the Winners' Bracket champion eliminated with its first loss. Therefore, while the Winners' Bracket champion needs to beat the Losers' Bracket champion only once to win the tournament, the Losers' Bracket champion must beat the Winners' Bracket champion twice.
Ik zie nu ook dat het in de startpost uitgelegd is, ik had dat niet gelezen in 1e instantie. Het boeit dus verder niet, maar het blijft imo oneerlijk voor de winnaar van de winners bracket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Als iemand alleen maar wint dan betekend het dat een goede speler die geen 2e kans nodig heeft? maar dit is wel iets dat we het volgende toernooi mee kunnen nemen :) maar voor nu hebben we 1 finale (voor elke toernooi) dat uit een BO5 bestaat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet vandaag tegen monk als soul een noshow is skippen we het he? anders blijft het toernooi echt hangen
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Vragen naar keys is *niet* toegestaan.