[PC] SC2 beta Tournament Topic

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee hoor, dat is morgen.

deze ronde duurt tot dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Lukin schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:23:
[...]

Als de hele match niet gespeeld wordt voor de start van de opvolgende ronde, wat gebeurd er dan? Wacht al een tijdje op mijn tegenstander voor ronde 3, Darkstone of Soullizer :)
Stuur een DM naar mij of Sneek tegen wie je moet en dat je contact met hem hebt opgenomen, als jij het hebt geprobeerd en hij niets van zich laat horen dan kun je iig bewijzen dat je het hebt geprobeerd en dan ga jij (waarschijnlijk) door.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:39:
nee hoor, dat is morgen.
deze ronde duurt tot dinsdag.
Klopt. Tot dinsdag 00:00 wat betekent dus dat hij vandaag eindigt. Dinsdag begint namelijk om 00:00 en eindigt op 23:59:59 :+
Ronde2: zondag 16-05 t/m dinsdag 18-05 00;00
Edit: Hmm t/m en 00:00 voor dinsdag conflicteert een beetje :)

[ Voor 18% gewijzigd door Lukin op 17-05-2010 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t/m 23:59 moet het zijn, je leest namelijk: tot en met

dus, hebben we morgen nog tijd om te spelen of hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
LoL at de vorige paar posts. Zoals ik het begreep heb je tot en met morgenavond 24:00 de tijd. Dus je hebt nog ongeveer 34 uur de tijd.

[half offtopic]
Bij deze meteen ff een oproep aan:
SHRIMP O VIS

het is tijd voor onze game :)

[ Voor 29% gewijzigd door Postius op 17-05-2010 14:13 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Postius schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:12:
LoL at de vorige paar posts. Zoals ik het begreep heb je tot en met morgenavond 24:00 de tijd. Dus je hebt nog ongeveer 34 uur de tijd.
is tijd voor onze game :)
Om even door te gaan 24:00 bestaat niet :o :+ :z Ach ja, wil gewoon snel weer een rondje spelen hehe :)

[ Voor 7% gewijzigd door Lukin op 17-05-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien hebben koffiebaard.koffiebaard en encore.nld nog steeds niet gespeeld. Ik begrijp dat 1 van de 2 op vakantie is (volgens sneek tot de 16e), maar waarom geef je jezelf in zo'n geval op voor een toernooi?
Ik bedoel: Ronde1: woensdag 12-05 t/m zaterdag 15-05 00;00
Het is nu al maandag de 17e, 14:20. Morgen moet ronde 2 al gespeeld zijn...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Lukin schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:54:
[...]

Klopt. Tot dinsdag 00:00 wat betekent dus dat hij vandaag eindigt. Dinsdag begint namelijk om 00:00 en eindigt op 23:59:59 :+

[...]

Edit: Hmm t/m en 00:00 voor dinsdag conflicteert een beetje :)
Het conflicteert niet, dinsdag 00;00 is gewoon dinsdagnacht zoals redelijke mensen dat kunnen bevatten en natuurlijk niet de eerste minuut van dinsdag...

Tevens hebben we 3 dagen per ronde, wat je had kunnen lezen als je de TS had gelezen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
MrVegeta schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:25:
[...]

Het conflicteert niet, dinsdag 00;00 is gewoon dinsdagnacht zoals redelijke mensen dat kunnen bevatten en natuurlijk niet de eerste minuut van dinsdag...

Tevens hebben we 3 dagen per ronde, wat je had kunnen lezen als je de TS had gelezen.
Sarcasme is niet voor jou uitgevonden merk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
hmm ik heb encore gemaild en gedmd vandaag, dus ik hoop dat ik mijn eerste match nog kan spelen, en anders wordt het mijn eerste match in de loser bracket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Lukin schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:31:
[...]

Sarcasme is niet voor jou uitgevonden merk ik :+
Even /sarc doen dan hé ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
MrVegeta schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:46:
[...]

Stuur een DM naar mij of Sneek tegen wie je moet en dat je contact met hem hebt opgenomen, als jij het hebt geprobeerd en hij niets van zich laat horen dan kun je iig bewijzen dat je het hebt geprobeerd en dan ga jij (waarschijnlijk) door.
Ik ben er heus wel, maak je geen zorgen. Zondag kon ik niet dus dat wordt vanavond gespeeld. Mochten er zelfs observators zijn voor de chobo's league dan is dat altijd mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Vanavond speel ik om 9 uur tegen Outcast. Random vs random! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
VP. Ik kom kijken :) dan weet je dat alvast, dus nie beginnen voordat ik er ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DefuZe
Waneer gaan we spelen?

-YouR
als ik er vanavond niet ben, of als ik dan niet kan, krijg jij de free win van mij.
ben gewoon iets te druk voor dit spel

Hopelijk zie ik hem nog vanavond anders freewin voor mij , jammer dat mensen zich inschrijven voor een toernooi als ze het iets te druk hebben voor het spel + hij organiseert ook het 2v2 toernooi wat ook slecht loopt : /

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
"ook" ? Dit toernooi loopt wel aardig, helaas inderdaad dat er veel spelers zijn die wel inschrijven maar niet spelen. Maar ja, die worden in de eerste 2 rondes er uitgefilterd dus de laatste 3 zijn al wat interessanter :).

Even voor de duidelijkheid, dinsdag 23;59 ( :') ) moet dus de laatste match uit de 2e ronde (1e ronde voor de "losers") gespeeld zijn! Zoek je partner op en spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er moet een : tussen, geen ; O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Doe je die "er" nou dan expres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
Ik speel morgen tegen Spooof om 21:00. Be there!

En over de slackers. Volgens mij valt het allemaal wel mee, tis alleen zo dat een aantal mensen snel een heleboel andere mensen ophouden. Volgens mij heeft MrVegeta alles al geregeld dus ik bemoei me daar even niet verder mee.

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik speel vanavond 21;00 tegen Baardmeester mocht er iemand willen kijken.

En ja ik heb het wel geregeld maar ik snap dat de scrubs en lesser scrubs ook gewoon lekker willen spelen dus deadlines zijn deadlines.

Mocht je morgen 23;59 ( :') x2) nog je match niet hebben gespeeld en ik geen bericht van je hebben gekregen waarin je aantoont dat het niet aan jou lag dat die match niet is gespeeld gooi ik een muntje op zodat we (en de rest van de spelers) op schema blijven!

Ik heb de boel nu weer een beetje geupdate en ik geloof dat het voor iedereen weer duidelijk is tegen wie die moet :).

[ Voor 11% gewijzigd door MrVegeta op 17-05-2010 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op maandag 17 mei 2010 @ 18:04:
"ook" ? Dit toernooi loopt wel aardig, helaas inderdaad dat er veel spelers zijn die wel inschrijven maar niet spelen. Maar ja, die worden in de eerste 2 rondes er uitgefilterd dus de laatste 3 zijn al wat interessanter :).

Even voor de duidelijkheid, dinsdag 23;59 ( :') ) moet dus de laatste match uit de 2e ronde (1e ronde voor de "losers") gespeeld zijn! Zoek je partner op en spelen!
ik bedoel hij heeft doet mee met een toernooi en ook hij lead het 2v2 toernooi , dit toernooi loopt lekker , hij is juist online gekomen en we hebben gespeeld 2-0 voor mij , ik stuur de replays wel later op de avond of morgen , moet nu naar Brussel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:37
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 17:37:
DefuZe
Waneer gaan we spelen?

-YouR
als ik er vanavond niet ben, of als ik dan niet kan, krijg jij de free win van mij.
ben gewoon iets te druk voor dit spel

Hopelijk zie ik hem nog vanavond anders freewin voor mij , jammer dat mensen zich inschrijven voor een toernooi als ze het iets te druk hebben voor het spel + hij organiseert ook het 2v2 toernooi wat ook slecht loopt : /
druk kampweekend gehad en daarna kwam school weer aankakken :P
Over het 2v2 toernooi: ik d8 dat Voxyn wel iets zou doen maar dit is dus niet zo geweest, jammer helaas, niks aan te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laonda.glacius , ik heb jou toegevoegd gelieve iets te laten weten of je kan / en wanneer je kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond match tegen Xhale kijken hoe dat afloopt.

[ Voor 187% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2010 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
YouR schreef op maandag 17 mei 2010 @ 18:50:
[...]

druk kampweekend gehad en daarna kwam school weer aankakken :P
Over het 2v2 toernooi: ik d8 dat Voxyn wel iets zou doen maar dit is dus niet zo geweest, jammer helaas, niks aan te doen
Mijn voorspellende gaven zijn echt awesome af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 18:55:
Laonda.glacius , ik heb jou toegevoegd gelieve iets te laten weten of je kan / en wanneer je kan spelen
Registratiedatum Vrijdag 14 mei 2010

2 keer opgegeven voor het tournament?

Playlogic.Playlogic
Takemdown.Playlogic

[ Voor 6% gewijzigd door m0nk op 17-05-2010 19:11 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik heb op Bineary Beast alle start(!)datums van de volgende rondes gezet! Kijk dus op de site tegen wie je moet en wanneer de ronde gespeeld moet worden en wanneer de volgende ronde ! begint.

Srubs

http://binarybeast.com/xSC21005106

Lesser Scrubs
http://binarybeast.com/xSC21005105
m0nk schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:09:
[...]

Registratiedatum Vrijdag 14 mei 2010

2 keer opgegeven voor het tournament?
Ik en Sneek zoeken het nu uit.

[ Voor 44% gewijzigd door MrVegeta op 17-05-2010 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neen playlogic.playlogic is account van vriend van mij ...
maar die heeft sc2 in beta gekocht zodat ik daarop kon spelen en die speelt nu onder Takenmdown.playlogic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Uh oh, volgens mij gaan de servers vanavond offline!

Afbeeldingslocatie: http://peter.foreverlost.nl/pics/Down.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53
Waarschijnlijk de reset. Was al aan gekondigd dat het binnenkort zou gebeuren Wel weer handig dat het toevallig precies de avond dat ik met MrVegeta had afgesproken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beta eindigt eind deze maand, maak voort met de tournaments!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
"We’d like to let all of our StarCraft II: Wings of Liberty beta test participants know that the first phase of the beta test will be coming to an end in all regions on Monday, May 31"

We gaan eens even kijken naar het toernooi, hoe we dit nog kunnen regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Net 2 keer keihard verloren van Stalllone. Ik was niet zo sjiek aan het spelen, veel fouten, niet snel genoeg aanpassen en Stalllone tech switchte wel voldoende ;) De replays zijn onderweg naar blizzboys vanuit Stalllone.

Nogmaals: succes in de volgende ronde Stalllone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk heeft me ook ff laten zien wat een asswhooping is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Nou nou, asswhooping.. :P Viel ook wel mee toch?
Jij succes in de loser bracket iig! En bedankt voor de games, was leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had verwacht dat ik het op zn minst iets beter zou doen resources waren iig gelijk en de game daarvoor hoger maar zit te slecht met mn units nog te rotzooien...mja zo leer je het uiteindelijk als je maar genoeg gekicked wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Bomin schreef op maandag 17 mei 2010 @ 20:24:
Net 2 keer keihard verloren van Stalllone. Ik was niet zo sjiek aan het spelen, veel fouten, niet snel genoeg aanpassen en Stalllone tech switchte wel voldoende ;) De replays zijn onderweg naar blizzboys vanuit Stalllone.

Nogmaals: succes in de volgende ronde Stalllone :)
Thnx :) games zijn idd verzonden. Eerste ronde was nog het moeilijkst, 2e ging stukken beter ook van mijn kant. Kon gelukkig goed jou leger counteren tijdens de eerste ronde, als ik mijn vikings niet had, had je gewonnen. :D

Jij ook suc7 in de komende rondes, wie weet staan we straks weer tegenover elkaar :D

Edit: Waren we net klaar, vliegt m'n internet eruit :o (lucky me dat ik won).

[ Voor 5% gewijzigd door Dutchie! op 17-05-2010 20:44 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Spelers van het BlizzBoy BMT - Toernooi!

Ik heb nu alle datums verandert zodat we het toernooi kunnen afronden, er is nu absoluut geen speling om matches uit te stellen. Kan je een dag niet spelen en de ander wel dan is dat heel spijtig!

Kijk hier voor de toernooi indeling! Naast de map staat de start(!)datum van de ronde en er onder staat klein de einddatum van de ronde.

Probeer dus je matches vroeg in te delen zodat jullie beiden een tijd kunnen afspreken.

Kryptonite
Less Scrub
SCRUBS

En nou ga ik eens kijken hoe die Baardmeester speelt...

[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 17-05-2010 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
  • Laatst online: 16-05-2023
Weer mooie casts van de blizzboys. Ik zag dit keer wel een aantal keren een fps drop tijdens de cast. Gebruik je Windows 7 sneek?

Het schijnt dat het uitschakelen van tranparancy in win7 heel veel helpt tegen de framedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Stalllone schreef op maandag 17 mei 2010 @ 20:43:
[...]

Thnx :) games zijn idd verzonden. Eerste ronde was nog het moeilijkst, 2e ging stukken beter ook van mijn kant. Kon gelukkig goed jou leger counteren tijdens de eerste ronde, als ik mijn vikings niet had, had je gewonnen. :D

Jij ook suc7 in de komende rondes, wie weet staan we straks weer tegenover elkaar :D

Edit: Waren we net klaar, vliegt m'n internet eruit :o (lucky me dat ik won).
Ja, de eerste ronde had ik ook heel handig op m'n beide gas 1 probe te weinig gezet.. En ik me continu maar afvragen waarom ik zoveel minder dan normaal kon produceren :+

Wie weet inderdaad ;) Maar nog even veel oefenen in de ladder tegen terrans :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook ik heb verloren vandaag tegen soulizer :'(

eerste game wherd ik gewh00pt
2e game voerde ik de bekende dual 10gate rush uit, hij had de replay gezien en wist precies wat er kwam (nl: 3 zealots 8)7 ) maar toch snel een GG
3e game had hij meer troepen, maar ik had een void ray in zijn basis, resultaat: mijn basis door, zijn economy + pylons dood.
helaas was ik letterlijk een miliseconde te laat met het neerzetten van een gebouw, anders had ik gewonnen (hij had nog maar ~5 gebouwen, die sterven snel als er een void ray naast staat :9 )

dat 2e game was raar, hoe kan je verslagen worden door een rush terwijl je vantevoren al wist wat er precies zou komen 8)7 gewoon faal.
in de chat van die replay stond ook nog eens de counter ertegen :F (wallen, cannons bouwen, techen)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2010 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Laatst online: 03-09 21:58
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:14:
ook ik heb verloren vandaag :P

eerste game wherd ik gewh00pt
2e game voerde ik de bekende dual 10gate rush uit, hij had de replay gezien en wist precies wat er kwam (nl: 3 zealots 8)7 ) maar toch snel een GG
Mooie games darkstone. 1e game was inderdaad zo over. 2e game was jouw befaamde proxy gateway trick die ik had bekeken. Helaas deed ik automatisch nog eco build, dus dat counterde niet de zealots (oopsydaisy). Dus toen moesten we beide aan de bak in game numbero 3. Die al snel op een basekill eindigde. Anyways GGs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Ondanks wat pech van mij (sound crash, pc crash) toch gewonnen tegen TheMajor.
Well played, replays zijn onderweg.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
MrVegeta schreef op maandag 17 mei 2010 @ 20:16:
"We’d like to let all of our StarCraft II: Wings of Liberty beta test participants know that the first phase of the beta test will be coming to an end in all regions on Monday, May 31"
Definitief einde van de beta? Als ik de tekst zo lees dan komt er een vervolg fase. Zit ook nog een redelijk gat tussen 31 mei en release van sc2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik heb 2-0 verloren van Shrimp O Fish tijd om het in de losers bracket te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas helaas, 2 keer verloren van Roxors.
Eerste keer was nogal hopeloos. Tweede kwam ik nog redelijk dicht in de buurt. Het mocht niet baten :p

Nu verwacht ik natuurlijk wel dat je de Scrubs league gaat winnen hè

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:01

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ik lig eruit. Verloren van Voxyn met 0-2. Ik speelde echt heel bagger. Maar ik ga flink oefenen en dan maar wachten op de full game! succes verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
kdijkstra schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:27:
[...]

Definitief einde van de beta? Als ik de tekst zo lees dan komt er een vervolg fase. Zit ook nog een redelijk gat tussen 31 mei en release van sc2.
In het SC II topic staat wel een bron, maar goed wij gaan natuurlijk niet 3+ weken wachten voor de finale van ons toernooi :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
MrVegeta schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:11:
In het SC II topic staat wel een bron, maar goed wij gaan natuurlijk niet 3+ weken wachten voor de finale van ons toernooi :).
3+ weken wachten is veel. Toernooi of geen toernooi. Ik verwacht heel veel whine posts van mensen die sc2 afkickverschijnselen hebben.

Wel jammer omdat sc2 toch een leuke uitlaatklep is. Ik zit 's avonds laat nog wel eens een potje te spelen om te onstressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Ben ik blind of is het SC2 topic pleite? :?

Edit: Ah.... locked door Mod. Beetje vaag maar goed, hun forum hun regels.

[ Voor 52% gewijzigd door Lukin op 17-05-2010 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 07:44
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:02:
Helaas helaas, 2 keer verloren van Roxors.
Eerste keer was nogal hopeloos. Tweede kwam ik nog redelijk dicht in de buurt. Het mocht niet baten :p

Nu verwacht ik natuurlijk wel dat je de Scrubs league gaat winnen hè
Waren 2 leuke potjes idd ^^ zijn ook net op tijd klaar, servers weer offline hehe

En ik doe mun best om te winnen natuurlijk ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Hurray, ik heb gewonnen tegen Alucardu ZvT 2-0. Eerste ronde free win vanwege dat mijn tegenstander alleen vorige week donderdag avond kon toen de nieuwe patch kwam en de servers down waren. Vandaag stond ook al het bericht dat de server down ging vanavond |:(. Gelukkig was hij om 9uur nog niet down. Ben ik in het eerste potje bezig krijg ik mijn eerste sc2 disconnect... 8)7

Potje 1.1 Gelijk een gold exe gepakt en map control genomen. En toen gewonnen met imba broodlords ;).

Potje 2 komt Alu me opeens vastzetten bij mijn base met mass marines. Gelukkig had ik al de gold exes gejat en had hij dat niet door. Dus ik sneaky via mijn exes speedlings and banelings gemaakt en een groot gedeelte van zijn mineral line gesloopt :9. Krijgen we opeens de message van server down in 5 minutes |:( Alu ging nog even banshees, maar ik was al bezig met air te maken dus kon ze afslaan. Nog geprobeerd mijn best te doen om hem binnen de tijd te slopen, maar Alu was gelukkig zo sportief om te gg'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog geen donar online gezien vandaag :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ja dat was wel wat jammer ;). Maar het ging wel leuk, beetje slecht gespeeld maar je hebt verdiend gewonnen :).

Ja jammer dat je die expo al had gepakt ;) ik dacht dat ik je wel aardig had haha :). gg's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
MrVegeta schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:42:
Ja dat was wel wat jammer ;). Maar het ging wel leuk, beetje slecht gespeeld maar je hebt verdiend gewonnen :).

Ja jammer dat je die expo al had gepakt ;) ik dacht dat ik je wel aardig had haha :). gg's.
Ja, als ik die exes niet had dan had je me denk ik wel te pakken. GG's. Ik zie je wel weer in de finale ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Baardmeester op 17-05-2010 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Laatst online: 09-09 18:04
Zojuist 2 maal van pinguinpanic.pinguinpanic gewonnen ik upload morgen de 2 replays ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
Ik ben gepromote naar silver, sta daar nu ~20e en zit in de SCRUBS league, wat nu? O-)

Verder, inperking vd data :/ Dat wordt fijn deadlijntjes halen. Roxors kan jij donderdagavond laat nog? Vanaf ~23 uur? De match daarna moet ik ook meteen vrijdag tot uiterlijk half 5 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:19:
Zo te zien hebben koffiebaard.koffiebaard en encore.nld nog steeds niet gespeeld. Ik begrijp dat 1 van de 2 op vakantie is (volgens sneek tot de 16e), maar waarom geef je jezelf in zo'n geval op voor een toernooi?
Ik bedoel: Ronde1: woensdag 12-05 t/m zaterdag 15-05 00;00
Het is nu al maandag de 17e, 14:20. Morgen moet ronde 2 al gespeeld zijn...
Koffiebaard en Encore hebben uiteindelijk nog wel kunnen matchen,

"thanks maar we hebben al gespeeld maar je hoeft niks in binarybeast te veranderen
De replays zijn gemaild blizzboys gmail adress.

Ik ga zo direct een dm sturen naar Corrupter voor RO8"

Qoute van Encore uit een DM naar mij, regel dus je match zo snel mogelijk :).

Morgen is de laatste speeldag voordat de 3e ronde begint en er moeten nog een aantal matches worden gespeeld.

Scrubs
Browncoat vs Silence.
Adama vs Diversity
Pinguinpanic vs Voxyn

Lesser Scrubs
Laonda vs Playlogic
Rafler vs Trolando
Xalomon vs Xciles

Ik geloof dat er al een paar spelers zijn die afspraken gemaakt hebben/aan het maken zijn. Mocht je geen contact kunnen krijgen via dm/ingame met je tegenstander stuur mij dan een DM dat diegene afwezig is zodat ik jou door kan laten gaan. Heb ik dinsdag avond 23;45 nog niets dan gooi ik een muntje op wie er door gaat.

Regel het pplz! Vanwege het afkappen van de beta hebben we nu helemaal geen uitloop tijd meer en zullen er geen excuses worden gemaakt. Dit geld ook voor komende rondes.

[ Voor 33% gewijzigd door MrVegeta op 17-05-2010 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trolando
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-08 13:47
Lesser Scrubs
Rafler vs Trolando
Rafler kan eigenlijk alleen 's avonds, dus we proberen het morgen rond 23:00 te doen. Ik heb juist 's avonds activiteiten (zoals morgenavond).

[ Voor 16% gewijzigd door Trolando op 18-05-2010 04:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
kdijkstra schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:05:
Weer mooie casts van de blizzboys. Ik zag dit keer wel een aantal keren een fps drop tijdens de cast. Gebruik je Windows 7 sneek?

Het schijnt dat het uitschakelen van tranparancy in win7 heel veel helpt tegen de framedrops.
Waar doe ik dat? Waarschijnlijk vind ik het wel, maar ik vind het gemakkelijker als je het zegt :)

Vanavond mijn match tegen Spooof! 21:00 for a real pro game!

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:11
Trolando schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 04:14:
[...]

Rafler kan eigenlijk alleen 's avonds, dus we proberen het morgen rond 23:00 te doen. Ik heb juist 's avonds activiteiten (zoals morgenavond).
Dat klopt, maar jij kan alleen na 23:00 omdat je moet raiden dus of het is een keertje potje sc2 en geen raiden lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 21:08
Disco en ik spelen vanavond rond een uur of 8. Mochten er mensen willen spectaten kan dat natuurlijk altijd mits je niet lagged

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Adama vs Diversity
PM is verstuurd zojuist, even kijken wanneer deze gespeeld wordt :P. (ik d8 dat ik al het toernooi uitgeknikkerd was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Laatst online: 11-09 07:44
Morphix schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:28:
Ik ben gepromote naar silver, sta daar nu ~20e en zit in de SCRUBS league, wat nu? O-)

Verder, inperking vd data :/ Dat wordt fijn deadlijntjes halen. Roxors kan jij donderdagavond laat nog? Vanaf ~23 uur? De match daarna moet ik ook meteen vrijdag tot uiterlijk half 5 spelen.
Hmmm, je bent gepromote naar silver?? Ik zeg instant kick van toernooi, anders kan ik nooit winnen natuurlijk :9

Heh, kan waarschijnlijk de practice tegen een silver league speler wel gebruiken.
Als je eerder kan is het wat mij betreft ook goed. Lijkt me dat we niet per se hoeven te wachten tot donderdag avond toch? Ik kan overigens alleen 's avonds, na achten, dus laat maar ff weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Liasis schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 07:44:
Waar doe ik dat? Waarschijnlijk vind ik het wel, maar ik vind het gemakkelijker als je het zegt :)

Vanavond mijn match tegen Spooof! 21:00 for a real pro game!
Ik heb even geen windows 7 hier. Zit nog aan windows XP op mijn werk maar even uit mijn hoofd.
Op de desktop -> rechter muisknop -> en dan iets van scherm voorkeuren.

Dan zie je een window waar je allerlei desktop instellingen kan maken zoals background, etc. Daar is ook de mogelijkheid om windows (titelbalk e.d.) transparant te maken. Dat is ook de optie die dus directx games in preview mode laat zien wanneer je ge-alt+tabbed bent. Ik heb begrepen dat dat (transparancy) hetgeen is wat frapse niet zo fijn vindt.

Je moet dus van transparancy naar solid gaan (aero uitschakelen). Wordt je desktop wel minder mooi van maar als blizzboy moet je wel wat voor over hebben :)

P.S. Heb je handbrake nog geprobeerd? Ik ben wel benieuwd naar je bevindingen. Mogelijk voor andere casters ook interessant.

P.S.S. Ik zag in een van de casts dat er even over de corrupters werd gepraat. Van mij moet je dat vrijuit kunnen doen hoor. Als je een domme fout maakt moet je ook op de blaren zitten. Fouten maken zal ik mijn hele leven doen. Het is hoe je ermee omgaat...

[ Voor 16% gewijzigd door kdijkstra op 18-05-2010 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Worden de replays nog ergens gepost wellicht? Ik zou namelijk graag een aantal van de protoss spelers willen bekijken. Zit nu in de copper 2vs2 league samen met een terran. Maar de wins zijn een beetje 50/50 en dan nog omdat de tegenpartij fouten maakt.
Dus ik ben eigenlijk opzoek naar wat goede protoss strats :)

Ik heb die offline AI skirmish mod waarmee ik lokaal tegen de AI kan (en dan niet de blizzard very easy ai). Daarmee kan ik de terrans al verslaan (op easy :P) Maar door de zerg wordt ik gewoon outproduced/gerushed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
replays staan op binarybeast, als je rechtsklikt op match en dan info kun je ze downloaden.

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trolando
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-08 13:47
rafler schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 08:14:
[...]

Dat klopt, maar jij kan alleen na 23:00 omdat je moet raiden dus of het is een keertje potje sc2 en geen raiden lijkt mij?
Ik heb vanavond geen raid. Ik heb vanavond verplichtingen omdat ik ergens voorzitter van ben. Even voor de duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
Trolando schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:10:
[...]

Ik heb vanavond geen raid. Ik heb vanavond verplichtingen omdat ik ergens voorzitter van ben. Even voor de duidelijkheid.
Goed ik heb het over maandag en woensdag, maar goed bij deze free win voor jou. Ik heb geen zin in dit soort gedoe, dat ik elke keer rekening moet houden met een andere. Ik heb gewoon geen behoefte om na 23:00 nog achter me pc te zitten :). Ik werk de gehele dag al met computers. glhf in het toernooi verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
rafler schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:14:
[...]
Goed ik heb het over maandag en woensdag, maar goed bij deze free win voor jou. Ik heb geen zin in dit soort gedoe, dat ik elke keer rekening moet houden met een andere. Ik heb gewoon geen behoefte om na 23:00 nog achter me pc te zitten :). Ik werk de gehele dag al met computers. glhf in het toernooi verder.
lol @ geen rekening houden met anderen. Wat had je dan van een tournooi verwacht dat iedereen zich aan jou situatie zou comformeren? Dit is nou eenmaal geen singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Laatst online: 19-11-2024
Lukin schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:41:
[...]

lol @ geen rekening houden met anderen. Wat had je dan van een tournooi verwacht dat iedereen zich aan jou situatie zou comformeren? Dit is nou eenmaal geen singleplayer.
maar na 23:00 is wel laat dus wel enigzins begrijpelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
World of Warcraft raids. Wat een reden zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Idd schrijf je dan niet in voor dit toernooi. Lijkt me dat Rafler die free win krijgt ipv andersom.. lol
[...]

Als je even terugleest zie je dat juist Trolando een aantal keer pas na 23:00 kon spelen ivm wow raids en vanavond verhinderd was vanwege irl verplichtingen. Als je je inschrijft voor een tournament als deze lijkt me het juist niet zo handig als je alleen of overdag of 's avonds na 23:00 kan spelen. Zijn er ook zat mensen die overdag gewoon werken nl..

[ Voor 83% gewijzigd door m0nk op 18-05-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
[...]

Goed dit gaat nergens over laten we gewoon gezellig blijven met zen alle. Ik wens iedereen succes met het toernooi verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik speel mijn match vs Daanteb vandaag, ergens, waar hij tijd heeft. Want ik heb heel de dag de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Laatst online: 19-11-2024
ja doe dat. :). kan ik mijn volgende match ook weer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Diversity schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:02:
Adama vs Diversity
PM is verstuurd zojuist, even kijken wanneer deze gespeeld wordt :P. (ik d8 dat ik al het toernooi uitgeknikkerd was).
Zojuist antwoord gekregen, Adema heeft aangegeven deze pot niet te kunnen spelen ivm examens (was reeds doorgegeven aan sneek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Gooi voor rafler en die ander gewoon een muntje op. Het is wel vreemd om je op te geven voor een toernooi als je maar op heel weinig speel data kan. En enkele tijd niet kunnen is vrij normaal ivm werk/studie. Maar expliciet maar na een bepaalt tijdstip kunnen is meestal een slechte voorwaarde om mee te doen aan een toernooi. Dan sla je je DKP maar over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Diversity schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:19:
[...]

Zojuist antwoord gekregen, Adema heeft aangegeven deze pot niet te kunnen spelen ivm examens (was reeds doorgegeven aan sneek).
Waarom sta jij dan als loser in je match vs Adama? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
m0nk schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:32:
[...]

Waarom sta jij dan als loser in je match vs Adama? :)
Geen idee?

Denk een misverstand van Sneek/Vegeta?

[ Voor 10% gewijzigd door Diversity op 18-05-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Postius schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:28:
Gooi voor rafler en die ander gewoon een muntje op. Het is wel vreemd om je op te geven voor een toernooi als je maar op heel weinig speel data kan. En enkele tijd niet kunnen is vrij normaal ivm werk/studie. Maar expliciet maar na een bepaalt tijdstip kunnen is meestal een slechte voorwaarde om mee te doen aan een toernooi. Dan sla je je DKP maar over ;)
Wordt al aan gewerkt ;).
Diversity schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:33:
[...]

Geen idee?

Denk een misverstand van Sneek/Vegeta?
Fixed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Hoe zit het met de game Donar/Elyradius in de Krypto loser bracket?

En hadden de blizzboys de replays al ontvangen van de ronde 2de game tussen mij en Skydidelee/ShrimpFish.

Toernooi voortgang kan je op de eerste pagina zien.

[ Voor 57% gewijzigd door Postius op 18-05-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Hoe gaat het met het toernooi? Helaas kwam mijn tekort aan tijd wat slecht uit voor het toernooi (was ook de reden dat ik me niet heb opgegeven). Ik zie dat er een onderscheid is gemaakt in league in plaats van knockout/loser bracket systeem. Geeft dat ook echt beter gebalanceerde games? Of zijn de league plaatsingen daarvoor nog wat te kort?

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Postius schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:55:
Hoe zit het met de game Donar/Elyradius in de Krypto loser bracket?

En hadden de blizzboys de replays al ontvangen van de ronde 2de game tussen mij en Skydidelee/ShrimpFish.

Toernooi voortgang kan je op de eerste pagina zien.
Ik heb Donar en Elyradius in een DM uitgenodigd om hun match te spelen. @replays, ik weet niet, je kan ze altijd nog een keer sturen ;).
DarkKnight schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:57:
Hoe gaat het met het toernooi? Helaas kwam mijn tekort aan tijd wat slecht uit voor het toernooi (was ook de reden dat ik me niet heb opgegeven). Ik zie dat er een onderscheid is gemaakt in league in plaats van knockout/loser bracket systeem. Geeft dat ook echt beter gebalanceerde games? Of zijn de league plaatsingen daarvoor nog wat te kort?
Toernooi loopt opzich wel alleen imo teveel inschrijvingen en teveel mensen die zich gewoon inschrijven en a: niet komen of b: niet kunnen op redelijk normale tijden waardoor deadlines moeilijk zijn te halen, vooral nu de beta officieel is afgekondigd.

Het werkt (imo) heel aardig dat we 3 verschillende toernooien hebben opgezet :) Natuurlijk ook omdat ik en Sneek leuke/spannende matches willen casten. Dit was natuurlijk nooit gelukt als we alles door elkaar hadden gegooid. En hoe beginnen morgen met de 3e ronde dus de meeste "irritante" spelers zijn er uitgefilterd. Hoe verder we komen hoe minder werk het voor ons is ;).

Op http://www.youtube.com/blizzboys kan je de voortgang (en casts) van het Kryptonite league volgen waar de beste GoT spelers inzitten :).

[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 18-05-2010 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
D-Raven schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:17:
Worden de replays nog ergens gepost wellicht? Ik zou namelijk graag een aantal van de protoss spelers willen bekijken. Zit nu in de copper 2vs2 league samen met een terran. Maar de wins zijn een beetje 50/50 en dan nog omdat de tegenpartij fouten maakt.
Dus ik ben eigenlijk opzoek naar wat goede protoss strats :)

Ik heb die offline AI skirmish mod waarmee ik lokaal tegen de AI kan (en dan niet de blizzard very easy ai). Daarmee kan ik de terrans al verslaan (op easy :P) Maar door de zerg wordt ik gewoon outproduced/gerushed.
http://www.youtube.com/watch?v=ah69S-TsQa8

Goed uitvoeren en instant win, zeker in copper ;)
Roxors schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:09:
[...]

Hmmm, je bent gepromote naar silver?? Ik zeg instant kick van toernooi, anders kan ik nooit winnen natuurlijk :9

Heh, kan waarschijnlijk de practice tegen een silver league speler wel gebruiken.
Als je eerder kan is het wat mij betreft ook goed. Lijkt me dat we niet per se hoeven te wachten tot donderdag avond toch? Ik kan overigens alleen 's avonds, na achten, dus laat maar ff weten.
Nouja.. ik zit met een dode processor waardoor ik doordeweeks een pc heb die niet eens fatsoenlijk kan scrollen _/-\o_ Donderdag kan ik naar huis, maar ik heb eerst vrijwilligerswerk te doen dus het is een beetje de vraag hoe laat ik dan thuis ben. Met een beetje geluk ben ik ~22 uur thuis, maar reken er maar op dat het niet eerder dan 22.30 wordt. Zou mooi zijn als dat zou kunnen iig.

En silver is niet heel bijzonder trouwens, ik win of verlies op de opening, lange battles heb ik eigenlijk niet. De strats worden er wel beter op trouwens, dat is soms wel erg cool om mee te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik zit ook tegen Silver aan te hikken maar probeer laatste tijd wat nieuwe build waardoor het niet lukt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ken het gevoel ik ben (of was) nummer 1 bronze met 80 punten verschil en zit dus ook tegen silver aan.

De opening is denk ik idd het belangrijkst. Je ziet nu vaak veel mensen die 1 BO hebben en alleen dat doen. Omdat ze niks anders doen (kunnen) hebben ze die BO wel redelijk goed uitgevoerd. Het gaat er dus om dat je dat tegen kunt houden en dan is het meestal insta win. Ik merk wel als ik zelf niet in goede doen ben of gewoon mijn eigen BO's verprutst dan is het wel vaak GG. In lage bronze en copper maakt dat ook allemaal niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist met 2-0 verloren van encore. Ik kon helaas niet tegen zijn build op. Succes in de volgende ronde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
MrVegeta schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:07:
Ik zit ook tegen Silver aan te hikken maar probeer laatste tijd wat nieuwe build waardoor het niet lukt :).
Is dat niet de bedoeling van de beta? Ik zit ook te experimenteren. Eerst alleen maar terrans gespeeld en nu eigenlijk alleen maar zerg. Protoss ben ik nooit een fan van geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Nee, da's niet de bedoeling van de beta. Bedoeling van de beta is feedback aan Blizzard geven zodat zij een beter product af kunnen leveren.

Bijkomt voordeel voor ons is dat we alvast wat gewend kunnen raken met de rassen etc en met build orders en tactics kunnen experimenteren. Ik heb al eerder in Silver gezeten (geplaatst dacht ik) en ben toen naar Bronze gedemote toen vond ik het ook weer een stuk leuker :). Dus erg vind ik het niet dat ik niet promote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
MrVegeta schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:34:
Nee, da's niet de bedoeling van de beta. Bedoeling van de beta is feedback aan Blizzard geven zodat zij een beter product af kunnen leveren.
Maar deels mee eens. Wij zijn niet de enige die aan het experimenteren zijn met verschillende builds. Van wat ik begrepen heb gebruikt blizzard de uitslagen om vooral de rassen verder in balans te brengen. Juist door het experimenteer nu worden er wijzigingen in units aangebracht om de kansen ongeveer gelijk te maken. Ik denk dat wanneer iedereen zou spelen om te winnen dat het in balans brengen van rassen moeilijker zal zijn.

Blizzard krijgt indirect feedback door het ge-experimenteer wat nu plaats vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ja daar heb je ook een punt maar laten we dit niet het "grote StarCraft II topic deel4" worden want dit gaat vooral over het toernooi waar we nog mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
En we willen graag dit topic behouden, dus houd het on topic!

BTW, Adama had inderdaad gezegd dat hij geen tijd had, ik had alleen de loser bracket nog niet verwerkt en stiekem hoopte ik dat hij toch weer wat tijd zou vinden.

Over Trolando en Rafler, jongens kom op, kijk nog een keer wanneer jullie zouden kunnen. Als dat net buiten de deadline valt laat het ons dan even weten. We doen dit toernooi voor de lol he! Dus houd een beetje rekening met elkaar. Als je veel andere verplichtingen hebt dan is het wellicht handig om met voorstellen te komen wanneer je wel kan en eventueel zelfs te besluiten dat het niet haalbaar is door jezelf ipv de schuld bij de ander direct te zoeken.

Prekende Sneek weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
Liasis schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:01:
En we willen graag dit topic behouden, dus houd het on topic!

BTW, Adama had inderdaad gezegd dat hij geen tijd had, ik had alleen de loser bracket nog niet verwerkt en stiekem hoopte ik dat hij toch weer wat tijd zou vinden.

Over Trolando en Rafler, jongens kom op, kijk nog een keer wanneer jullie zouden kunnen. Als dat net buiten de deadline valt laat het ons dan even weten. We doen dit toernooi voor de lol he! Dus houd een beetje rekening met elkaar. Als je veel andere verplichtingen hebt dan is het wellicht handig om met voorstellen te komen wanneer je wel kan en eventueel zelfs te besluiten dat het niet haalbaar is door jezelf ipv de schuld bij de ander direct te zoeken.

Prekende Sneek weg.
Het is al geregeld, morgen na 19:30 spelen we.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het met de double elimination ronde van de SCRUBS? volgens het schema worden die gespeeld op het moment dat de beta is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
http://binarybeast.com/xSC21005106

Ziet er wel aardig uit dacht ik zo? Beta stop 31, en op 29 spelen we (alle) finales :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm , mijn internet is kapot en morgen komt er iemand van belgacom hopelijk is het dan gemaakt anders .. :/ (zit nu op de buren hun internet , jammergenoeg kan deze laptop sc2 niet draaien :)

grtz fuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 19:22:
hmm , mijn internet is kapot en morgen komt er iemand van belgacom hopelijk is het dan gemaakt anders .. :/ (zit nu op de buren hun internet , jammergenoeg kan deze laptop sc2 niet draaien :)

grtz fuze
Jazeker, nu moet ik langer wachten tot ik je kan inmaken >:) of andersom ;(

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V0lke - laondas 0-2

Leuke match, 2'de potje had je in the pocket had ik het idee. Dacht dat ie voor een rush ging vanwege de hele late gateway en daarna was ik de kluts helemaal kwijt. Gelukkig ging je robo en kon ik terug komen met zealots rush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grmmblll :(:( gg laondas
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Let op:
Vragen naar keys is *niet* toegestaan.