[PC] SC2 beta Tournament Topic

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Als esports/starcraft in NL ook een nationale sport was, was dat ook zo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=exlBHTyB1R0]
Beetje dit idee?

Anyway over het toernooi, het is wat jammer dat Blizzard de servers de hele (!!!) avond hebben uitgegooid dus een hoop matches kunnen niet doorgaan. Ik heb Sneek de hele dag ook niet online gezien maar ik kan me voorstellen dat veel toernooi spelers het lastig vinden om morgen persé te matchen. Ik ben dan ook van mening dat we de eerste ronde uitstellen tot zaterdag 00;00 (ipv vrijdag 00;00).

Zondag moeten alle matches voor ronde 1 gespeeld zijn dus. Kijk hier dus nog even goed naar. Spelers die al in ronde 2 zitten en kunnen matchen vraag ik toch om even te wachten tot zondag voor de algemene orde en gang :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Laatst online: 03-09 21:58
MrVegeta schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 23:52:
[video]
Beetje dit idee?

Anyway over het toernooi, het is wat jammer dat Blizzard de servers de hele (!!!) avond hebben uitgegooid dus een hoop matches kunnen niet doorgaan. Ik heb Sneek de hele dag ook niet online gezien maar ik kan me voorstellen dat veel toernooi spelers het lastig vinden om morgen persé te matchen. Ik ben dan ook van mening dat we de eerste ronde uitstellen tot zaterdag 00;00 (ipv vrijdag 00;00).

Zondag moeten alle matches voor ronde 1 gespeeld zijn dus. Kijk hier dus nog even goed naar. Spelers die al in ronde 2 zitten en kunnen matchen vraag ik toch om even te wachten tot zondag voor de algemene orde en gang :).
Idd ook zoiets. Het is zeer zonde van Blizzard. Mijn Inet lag er ff voor 2 uurtjes uit, maar dat maakte niks uit zag ik later. Ik had toch wel wat anders te doen. Ik ga mee in je besluit om round1 uit te stellen, want het is begrijpelijk dat niet iedereen morgen beschikbaar is. Ik ook niet, maar ik heb een wildcard for next round. Ennuh ik had BMT natuurlijk meteen geraden, want ik ben een kenner. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 08:01

Chrisjuh_15

Facta non verba

Soulizer schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 00:03:
[...]

Idd ook zoiets. Het is zeer zonde van Blizzard. Mijn Inet lag er ff voor 2 uurtjes uit, maar dat maakte niks uit zag ik later. Ik had toch wel wat anders te doen. Ik ga mee in je besluit om round1 uit te stellen, want het is begrijpelijk dat niet iedereen morgen beschikbaar is. Ik ook niet, maar ik heb een wildcard for next round. Ennuh ik had BMT natuurlijk meteen geraden, want ik ben een kenner. ;)
Eensch met Soul :) Het is spijtig dat ik en mijn opponent morgen beide niet kunnen. Dan maar zaterdag hoop ik of eventueel vannacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 21:08
Eyl en ik proberen vanavond onze games te spelen, hopelijk kunnen we beide, anders wordt het zaterdag dus uitstel zou mooi zijn. Gisteren was inderdaad balen, hele avond vrij, ligt de server eruit voordat ik goed en wel wil spelen. En natuurlijk moet ik vandaag weer werken...

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
Klopt het dat er gisteren geen matches whatsoever zijn gespeeld? Ik ben een avondje weg en meteen ligt heel battlenet eruit, beetje jammer.

Zoals Alu al heeft aangegeven, laat even horen wanneer je gaat spelen, als we een dag uitlopen is dat niet direct een ramp.

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liasis schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 08:58:
Klopt het dat er gisteren geen matches whatsoever zijn gespeeld? Ik ben een avondje weg en meteen ligt heel battlenet eruit, beetje jammer.

Zoals Alu al heeft aangegeven, laat even horen wanneer je gaat spelen, als we een dag uitlopen is dat niet direct een ramp.
Jawel, ik heb met Darkstone 2 van 3 potjes gespeeld. Tijdens de beslissing viel battle.net uit (en de replay werd niet opgeslagen). Vandaag gaan we hem overspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik heb Trolando gisterenavond ook niet gesproken/gezien. Tegen de tijd dat ik SC op probeerde te starten kon er al niet meer worden ingelogd. Ik hoop hem vanavond of eventueel morgen nog te zien voor het 3de potje, en mocht dat niet lukken dan is de win voor Trolando.

Ik ben trouwens altijd in om een potje mee te observen (zeker in de Lesser Scrubs en Kryptonite leagues), dus wil ik iedereen vragen om league-matches die je gaat spelen hier aan te kondigen, of me eventueel even ingame te whisperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Wat zijn nou de spelregels eigenlijk :S
Hoeveel potjes moet je spelen, en moet je de map aanhouden die op BinaryBeast staat, of alleen de eerste map.
Voxyn en ik hebben 2 potjes gespeeld, eerste keer de map op BinaryBeast en de tweede mocht hij zelf kiezen.

Dit staat niet in de TS, en is (bij mij igg) nog niet duidelijk.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
...

BO3 voor de eerste rondes, BO5 voor de finale.
Eerste map is welke aangegeven staat en de verliezer kiest de 2e map...

Ik en Draxxo starten onze match in ongeveer 20 min, alucardu.hellsing als je wil spectaten :).

[ Voor 28% gewijzigd door MrVegeta op 14-05-2010 12:54 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe werkt dat spectaten eigenlijk?

that is, hoe join je precies een game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trolando
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-08 13:47
Spooof schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 12:06:
Ik heb Trolando gisterenavond ook niet gesproken/gezien. Tegen de tijd dat ik SC op probeerde te starten kon er al niet meer worden ingelogd. Ik hoop hem vanavond of eventueel morgen nog te zien voor het 3de potje, en mocht dat niet lukken dan is de win voor Trolando.

Ik ben trouwens altijd in om een potje mee te observen (zeker in de Lesser Scrubs en Kryptonite leagues), dus wil ik iedereen vragen om league-matches die je gaat spelen hier aan te kondigen, of me eventueel even ingame te whisperen.
Ik ben er hoor. En als ik er niet ben, log dan ff in in WoW op server Arathor en vraag in Prophecy naar Trolando.
Maar ik heb zo wel wat verplichtingen op de universiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 13:02:
hoe werkt dat spectaten eigenlijk?

that is, hoe join je precies een game?
Je stuurt mij een berichtje en ik invite je, mijn nick, alucardu.hellsing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik wil de rest van de casts van de eerste ronde zien :D. EN ben vooral benieuwd naar disco zn match want dat is toch een rematch uit het vorige toernooi?

@hieronder:
PPpfffffff dan moet hij even de riem aanhalen zodat ze niet meer uit de keuken/slaapkamer komt :9.

(en ik wil weten wat de blizzboys van mijn heroïsche reaper denken, wat een held was die vent :+ )

En ik wil wel wel invallen voor sneek hoor ;) :>

[ Voor 48% gewijzigd door Postius op 14-05-2010 14:20 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Sneek zit onder de duim van zijn vriendin en mag niet achter de pc om te casten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 21:08
MrVegeta schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:11:
Sneek zit onder de duim van zijn vriendin en mag niet achter de pc om te casten!
Whehe Sneek is geen blizzboy maar een blizzbitch dus eigenlijk :+

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
Trolando schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 13:04:
[...]

Ik ben er hoor. En als ik er niet ben, log dan ff in in WoW op server Arathor en vraag in Prophecy naar Trolando.
Maar ik heb zo wel wat verplichtingen op de universiteit.
Ok cool, ik zit heel de middag nog op m`n werk, dus ik denk dat ik rond 6/7 uur even inlog voor ons derde potje. Wel grappig dat je ervanuit gaat dat ik een WoW account heb, terwijl ik al een half jaar m`n account frozen heb ;) Maar ik probeer je wel via een vriend van me te contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Net even een puik lesje Terran spelen gehad van Fivt. 0-2 verloren helaas. Replays komen eraan geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
Siege tanks + scan is the magic word :)

Daar kan je in ieder geval een behoorlijke early push mee maken in TvT. Ik heb 'm niet echt goed gebruikt, maar je kwam gelukkig zelf al je base uit ;) WP iig en de replays zijn inmiddels onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Morphix schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 15:06:
Siege tanks + scan is the magic word :)

Daar kan je in ieder geval een behoorlijke early push mee maken in TvT. Ik heb 'm niet echt goed gebruikt, maar je kwam gelukkig zelf al je base uit ;) WP iig en de replays zijn inmiddels onderweg.
Yep, ik schrok behoorlijk van die banshee rush :P Ach, weer iets geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
  • Laatst online: 16-05-2023
MrVegeta schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:11:
En terecht. Een vrouw heeft ook aandacht nodig. Een vrouw die WoW speelt extra aandacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trolando
Spooof schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:43:
[...]

Ok cool, ik zit heel de middag nog op m`n werk, dus ik denk dat ik rond 6/7 uur even inlog voor ons derde potje. Wel grappig dat je ervanuit gaat dat ik een WoW account heb, terwijl ik al een half jaar m`n account frozen heb ;) Maar ik probeer je wel via een vriend van me te contacten.
Ik ga proberen om 18:00 eten op tafel te poneren zodadelijk. Dat betekent dat ik rond 18:45 wel in kan loggen, hoop ik. Kippenpootjes kluiven, dus ik wil er wel even van genieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de resultaten zijn doorgemaild, ik moet binnenkort tegen soulizer :)

protoss zie ik, alweer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Vandaag samen met Sneek weer een hoop games gecast :) Zaten een hoop leuke matches tussen dus hou het in de gaten! De games komen er in de loop van de avond wel op :).

http://www.youtube.com/blizzboys ! En vergeet niet dat morgen de laatste dag is om de matches te spelen. BlizzBoy 1 die vertrekt 4 juni naar the US of A dus wellicht dat we bepaalde rondes proberen iets sneller laten lopen :), ronde 3/4 bijvoorbeeld in 2 dagen. Hou er dus rekening mee ;).

Wat er precies gebeurd met matches die niet zijn gespeeld voor zaterdag 00;00 zijn we nog niet over uit maar kans is groot dat er niet nog een dag komt om te spelen.
  • Als je kan aantonen dmv DM thread dat jij hebt geprobeerd contact op te nemen met de andere speler en hij niet reageert dan kunnen we jou door laten gaan.
  • Als beide spelers niets van zich laten horen, houden we de plek open voor de winnaar in de volgende ronde. Mocht één van beide spelers reageren dat hij de volgende ronde wel mee kan doen dan gaat hij door (wie het eerst meld dat hij kan gaat dus door).
  • Mocht ook dat niet gebeuren dan krijgt de tegenstander van die niet gespeelde match een free-win naar de volgende ronde. Dit willen we dus niet graag.
Conclusie! Zorg dat je via DM contact opneemt met diegene waar je tegen moet matchen zodat jij in ieder geval kan aantonen dat je het hebt geprobeerd!

[ Voor 49% gewijzigd door MrVegeta op 14-05-2010 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Laatst online: 02-09 13:35
Net men potjes met Luhaine afgewerkt of beter gezegt "Have fun and good luck" en enkele minuten later "gg".
Ben zo traag als een schildpad dus 2-0 voor Luhaine.
Maar was leuk en dat is ook belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
belgian1 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:26:
Net men potjes met Luhaine afgewerkt of beter gezegt "Have fun and good luck" en enkele minuten later "gg".
Ben zo traag als een schildpad dus 2-0 voor Luhaine.
Maar was leuk en dat is ook belangrijk.
Leuke potjes :+ Zal zelf ook de replays bekijken, misschien heb ik nog wat tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over 15 minuten begint de game tussen MrFloppy en mij
degenen die willen obsen: Eylradius.eylradius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Laatst online: 27-08 00:48
Ook ik heb mijn partijen gespeeld tegen v0lke.

In de eerste ging ik voor MMM + siege tank support. V0lke kwam met een redelijk efficiënte 4 Gate rush aanvallen. Dit wist ik net af te houden, waarna ik een expansion maakte en na de volgende aanval van v0lke in de tegenaanval zijn expansion met de grond gelijk maakte, GG

Afbeeldingslocatie: http://www.gamereplays.org/community/uploads/repimgs/repimg-33-124684.jpg

Voor de tweede game koos v0lke Novice Steppes of War.
Ik heb de novice maps nooit gespeeld, dus ik had geen idee wat te doen. Met als gevolg dat ik zowel de stenen bij mijn basis kapot maakte met een tweetal Marauders, Starports ging bouwen voor Banshees (met het plan door te techen naar Battle Cruisers) én een expansion neer probeerde te gooien op m'n natural.

Dit alles zorgde ervoor dat ik veel te weinig units had en v0lkes eerste aanval met zealots enkele stalkers en een immortal zorgde meteen voor GG.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamereplays.org/community/uploads/repimgs/repimg-33-124685.jpg

In de laatste game koos ik voor Metalopolis en besloot ik snel te techen naar siege tanks om vervolgens te expanden naar m'n natural en dan Starports te bouwen voor Banshees.

Opnieuw kwam v0lke aanvallen zodra hij enigzins genoeg units had (hij gebruikte zelf een Phoenix om m'n Siege Tank te liften!! Nicely done!). Ik heb de expansion geloof ik 2 of 3 keer moeten liften om te zorgen dat ik hem niet verloor.

Tijdens al dat geweld wist ik ternouwernood twee Banshees te bouwen die ik met een kleine omweg naar z'n basis dirigeerde waarmee z'n mineral line volledig gedecimeerd werd. GG

Afbeeldingslocatie: http://www.gamereplays.org/community/uploads/repimgs/repimg-33-124686.jpg

Al met al, goed gespeeld en succes in de losers bracket v0lke d:)b

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Volgens mij horen novice maps niet bij de maps list. Maar leuke report verder +1 voor het gebruik van gamereplays ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
Daar had ik niet eens aan gedacht Postius, maar volgens mij staat dat nergens expliciet.
Het enige wat ik over de mapkeuze kan terugvinden is dat de verliezer van een ronde de volgende map kiest.

En bovendien, ik had er niet zo'n moeite mee ondanks dat ik nog nooit op novice maps had gespeeld en dus geen flauw idee had van waar ik mee bezig was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 07:44
Ik heb middels DM afgelopen woensdag contact opgenomen met mijn tegenstander, Jeroen.tweakers, en deze gaf aan dat hij niet wist dat die ingeschreven stond voor het toernooi, en dat hij er eigenlijk geen tijd voor had vanwege examens. Ik heb hem verteld dat ik zou wachten tot vrijdag aangezien ik toen dacht dat vrijdag de laatste speeldag zou zijn. Inmiddels heb ik niks meer gehoord, en morgen kan ik niet spelen i.v.m. voetbaltoernooi.

Mocht hij morgen opeens beslissen om toch mee te willen doen, wat is dan de uitslag aangezien ik morgen niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wist zelf van niets , gewoon wou die map spelen en vond alleen novice versie ( niet zo aan het opletten ) wist zelfs het verschil niet ... ben nog heel nieuw in de game. GG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
Roxors schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 21:10:
Ik heb middels DM afgelopen woensdag contact opgenomen met mijn tegenstander, Jeroen.tweakers, en deze gaf aan dat hij niet wist dat die ingeschreven stond voor het toernooi, en dat hij er eigenlijk geen tijd voor had vanwege examens. Ik heb hem verteld dat ik zou wachten tot vrijdag aangezien ik toen dacht dat vrijdag de laatste speeldag zou zijn. Inmiddels heb ik niks meer gehoord, en morgen kan ik niet spelen i.v.m. voetbaltoernooi.

Mocht hij morgen opeens beslissen om toch mee te willen doen, wat is dan de uitslag aangezien ik morgen niet kan?
Ik ben niet heel erg verbaasd. Jij krijgt free-win. Jeroen is uit het toernooi.

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
Liasis schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 22:31:
[...]

Ik ben niet heel erg verbaasd. Jij krijgt free-win. Jeroen is uit het toernooi.
Damn dan heb ik weer een freewin (dit keer in de losersbraket) en wordt weer langer wachten om ingemaakt te worden ;)

[ Voor 0% gewijzigd door belgian1 op 15-05-2010 04:05 . Reden: spellingsfouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
belgian1 schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 04:04:
[...]
Damn dan heb ik weer een freewin (dit keer in de losersbraket) en wordt weer langer wachten om ingemaakt te worden ;)
Nogmaals, als je tegenstander bekend is en hij kan eerder spelen wees dan zo vrij om de match zo snel mogelijk te spelen. Houd binary beast in de gaten of dit topic om te zien wat de laatste stand van zaken is.

EDIT: BTW ik heb alle filmpjes van gisteren geupload. Alleen g2 van Lemii doet weer vervelend. Geen idee waarom dat zo is. Als je dus de filmpjes van Lemii vs Jokulhaups wilt kijken moet je nog even wachten.

[ Voor 19% gewijzigd door Liasis op 15-05-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcunator
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-09 21:14
Heeft er iemand misschien nog een beta key voor mij? Ik ben een die hard SC fan, en ik kan t niet spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Net de cast gekeken van Sjeik tegen nogwattes, leuke game Sjeik viel me een beetje tegen maar het was enigszins spannend. Nu natuurlijk wachten totdat mijn games gecast zijn! Leuke casts weer dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
yep erg leuke casts! hulde _/-\o_

en Muta, slinger je DM eens aan :)

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Zou er in de TS nog even vermeld kunnen worden op welke maps er allemaal gespeeld mogen worden? Er staat nu alleen vermeld de begin mappen van de ronde, maar niet uit welke mappen de "verliezer" mag kiezen voor de 2e en eventueel de 3e ronde.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
marcunator schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:13:
Heeft er iemand misschien nog een beta key voor mij? Ik ben een die hard SC fan, en ik kan t niet spelen :(
Eigenlijk hoort dit bericht hier niet, maar kijk eens in je dm's wie weet vind je daar iets leuk.

Ontopic:

Het ternooi vlot goed zo te zien en de replays zijn erg leerzaam. Nice work Blizzboys and all the players!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

replays van tdp tegen mij staan hier (kryptonite)
http://www.xs4all.nl/~apmalbla/

prayanavita tegen mij heb ik er ook maar op gezet voor de zekerheid (RO16)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Vanavond om 20:00 speel ik mijn match tegen Donar (asator). Als iemand wil spectaten moet je me maar aanspreken @ SC2 rond die tijd (disco.disco)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

m0nk

16-09-2003 15.15

Weten iammrstinky.sandokahn en Muanh.Adun al wanneer ze gaan spelen?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Stalllone schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:54:
Zou er in de TS nog even vermeld kunnen worden op welke maps er allemaal gespeeld mogen worden? Er staat nu alleen vermeld de begin mappen van de ronde, maar niet uit welke mappen de "verliezer" mag kiezen voor de 2e en eventueel de 3e ronde.
Het is inderdaad nergens vermeld welke maps de verliezer mag kiezen omdat die elke map mag kiezen die die wil :).

Leuk dat het toernooi lekker loopt, dat doet mij en Sneek goed om te horen :).

Ik wil nog wel even vragen of iedereen zijn replays kan sturen naar blizzboys@gmail.com dus niet op upload sites oid en even in de het onderwerp welke league (krypto, scrub, lesser scrub) het is :).

[ Voor 15% gewijzigd door MrVegeta op 15-05-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

custom maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
omg mensen doe toch niet zo moeilijk.
Het is een toernooi. Use your own common sense.
Kies een van de mappen die beschikbaar zijn. Het liefste mappen die ook in de 1v1 ladder gebruikt worden.
Mocht je een scrub zijn en je vind het fijn om op zo'n novice map te spelen, hou ik je iig niet tegen.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Custom maps? Nee natuurlijk niet, wel de standaard Blizzard maps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
Ik ben net gepromote van Copper naar Bronze, heeft dat effect op m'n tournament inschrijving? Ben nu ingedeeld bij de SCRUB's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
CyCloneNL schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 15:33:
Ik ben net gepromote van Copper naar Bronze, heeft dat effect op m'n tournament inschrijving? Ben nu ingedeeld bij de SCRUB's.
Ga er maar vanuit van niet, bij de scrubs zitten copper en bronze spelers, bij de lesser scrubs bronze en silver, en de rest is cryptonite, maar het is niet te doen om iedereen die gepromoveerd word opnieuw in te gaan delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Als je bij de scubs (en niet lesser scrubs) bent ingedeeld maakt het sowieso niet uit ;). Daar zitten de meeste bronze spelers toch :).

Ik heb ondertussen mijn awesome interactieve filmpje geupdate zodat jullie makkelijk en snel alle matches van de Kryptonite kunnen bekijken! En er zitten weer leuke matches tussen kijk snel op,

http://www.youtube.com/blizzboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps, ik heb tegen tdp op metalopolis gespeeld, maar de eerste map moest kulas ravine zijn. Ik hoop niet dat dit een 'ongeldig' stempel krijgt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg per direct ongeldig verklaren! *kuch* (totaal onbevooroordeelde mening XD ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
kan iemand mij heel simpel vertellen hoe ik een DM moet sturen?

en ja ik heb gezocht, al vaker, maar ik kom er niet aan uit

DM moet naar Daanteb ivm onze match in de loser bracket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als jouw tegenstander het niet uit maakt gaat het in principe gewoon door (imo, uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Die verantwoordelijkheid ligt niet bij ons ;). Nu moet niet iedereen opeens andere maps gaan kiezen, we kunne het één keer door de vingers kijken want iedereen maakt foutjes maar jullie hebben beide op de map gespeeld dus lijkt het mij niet eerlijk voor de winnaar om het ongeldig te verklaren :).

Muta,
Prive berichten sturen

[ Voor 10% gewijzigd door MrVegeta op 15-05-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
MrVegeta schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 17:17:
Die verantwoordelijkheid ligt niet bij ons ;). Nu moet niet iedereen opeens andere maps gaan kiezen, we kunne het één keer door de vingers kijken want iedereen maakt foutjes maar jullie hebben beide op de map gespeeld dus lijkt het mij niet eerlijk voor de winnaar om het ongeldig te verklaren :).

Muta,
Prive berichten sturen
wow, ik heb het wonderbaarlijk gevonden ook, maar toch nog bedankt. en die voorkeuren pagina kon ik niet eens vinden. maar ergens in mijn instellingen stond een link naar direct messages, dus ik klikte en kwam in mijn inbox. nu heb ik geen idee hoe ik via het forum door klikken weer daar kan komen dus heb het maar even als bookmark opgeslagen.

usability fail iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:37
Muta schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 17:21:
[...]

wow, ik heb het wonderbaarlijk gevonden ook, maar toch nog bedankt. en die voorkeuren pagina kon ik niet eens vinden. maar ergens in mijn instellingen stond een link naar direct messages, dus ik klikte en kwam in mijn inbox. nu heb ik geen idee hoe ik via het forum door klikken weer daar kan komen dus heb het maar even als bookmark opgeslagen.

usability fail iig ;)
als je bovenaan bij het tabblad forum kijkt, dan zie je Direct Messages erbij staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyCloneNL schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 15:33:
Lijkt me niet erg belangrijk om door te geven, ik denk dat iedereen wel promote. Ik zit zelf namelijk ook in de bronze league nu (ik zat voorheen in de copper, toen ik net begon en me hiervoor opgaf) en ik sta nu 3e plek dus misschien dat ik binnenkort in de silver league kom (tenzij ze gaan resetten). Promoten jullie trouwens ook als jullie verliezen? Ik wel toen ik naar de bronze ging en ik hoor dat wel vaker, wel vaag vind ik.

Weet iemand trouwens of koffiebaard.koffiebaard en encore.nld nog gaan spelen? Ik moet tegen de winnaar en heb nog niet gespeeld door mijn free win. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2010 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
YouR schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 19:10:
[...]

als je bovenaan bij het tabblad forum kijkt, dan zie je Direct Messages erbij staan ;)
ja als je het vinkje aan hebt staan ja, want dat stond er net nog niet. dus usabilty fail nog steeds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Om 9 uur vanavond spelen cyclone en ik onze match. Als er mensen zijn die willen spectaten kunnen die fivt.nld of slaytilost.slaytilost een berichtje sturen.

edit: En het is done. WP cyclone, zeker die eerste was aardig tricky. Replays worden opgestuurd.

[ Voor 24% gewijzigd door Morphix op 15-05-2010 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

m0nk schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:34:
Weten iammrstinky.sandokahn en Muanh.Adun al wanneer ze gaan spelen?
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had m een msg gestuurd vanmidag maar hij was denk ik ingame...wacht nog af :)
wie weet kan muanh me ff een dm sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
Morphix schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 20:16:
Om 9 uur vanavond spelen cyclone en ik onze match. Als er mensen zijn die willen spectaten kunnen die fivt.nld of slaytilost.slaytilost een berichtje sturen.

edit: En het is done. WP cyclone, zeker die eerste was aardig tricky. Replays worden opgestuurd.
Zeker, good game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 19:48:
[...]

Lijkt me niet erg belangrijk om door te geven, ik denk dat iedereen wel promote. Ik zit zelf namelijk ook in de bronze league nu (ik zat voorheen in de copper, toen ik net begon en me hiervoor opgaf) en ik sta nu 3e plek dus misschien dat ik binnenkort in de silver league kom (tenzij ze gaan resetten). Promoten jullie trouwens ook als jullie verliezen? Ik wel toen ik naar de bronze ging en ik hoor dat wel vaker, wel vaag vind ik.
[...]
Nee de promotes maken niet uit. De toernooien zijn volgens mij redelijk eerlijk. Sja en dat mensen beter worden dat is nu eenmaal zo. Ik zelf word continu slechter en dat houd je ook niet tegen ;)

[...]
Weet iemand trouwens of koffiebaard.koffiebaard en encore.nld nog gaan spelen? Ik moet tegen de winnaar en heb nog niet gespeeld door mijn free win. :P
Ja koffiebaard is tot morgen op vakantie. Dus vandaar dat het iets uitloopt aan die kant. Had Koffie al aangegeven trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Laatst online: 19-11-2024
spelers die zich aanmelden en gwn echt 1 keer per week online zijn. heerlijk ergerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
BTW, laat ook even weten in je mail met je replays wie er heeft gewonnen. Zonder die informatie kan ik binary beast niet updaten en weten jullie ook niet waar jullie aan toe zijn. Kortom, let me in on the info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Ik zou graag bij voorkeur de derde ronde morgen al spelen, zo mogelijk. Doordeweeks ben ik niet beschikbaar en vrijdagavond ga ik weg, dus dat zal er dan om spannen. Dan ben ik maandag pas terug.

wjdaaawg of roxifyable, als je morgen al weet wie er tegen mij moet speel ik graag de match dan al. PM me aub of dit mogelijk is. Anders kan ik vrijdag tot uiterlijk 16.30.

Mijn dank is groot.

edit: Fivt.nld als je dat ingame wil regelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Morphix op 16-05-2010 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik wacht nog steeds op de uitslag van Iammrstinky vs Muanh in de SCRUB leage.. Is daar nog steeds geen uitslag van of zijn ze beide van de aardbodem verdwenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit nog te wachten tot mijn oponent online weer is :)
tum di dum dus als je dit leest stuur me ff een dm muanh want kan je geen tweakers dm's sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Heb je hem uberhaupt wel al gesproken? Stuur anders Liasis een DM, neem aan dat jij gewoon een auto win krijgt dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee niet gesproken zag m een keer ingame dus een msg gestuurd maar denk dat die aan het spelen was en maybe niet wist hoe die msg terug moest sturen of in een dikke attack zat... stuur Liasis voor de zekerheid wel ff n dm, als je wilt kunnen we iig al potje doen? als een van beide wint en ik zou door gaan naar volgende ronde dan is dat iig al gedaan :)
stel ik ben niet door dan hebben we een fun game gespeeld iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wjdaaawg of roxifyable, als je morgen al weet wie er tegen mij moet speel ik graag de match dan al. PM me aub of dit mogelijk is. Anders kan ik vrijdag tot uiterlijk 16.30.
Heb Roxors gister meteen een DM gestuurd, maar helaas nog geen reactie, hoop ergens in de loop van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 07:44
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 11:35:
[...]

Heb Roxors gister meteen een DM gestuurd, maar helaas nog geen reactie, hoop ergens in de loop van de dag
DM verstuurd

^^ zoals gezegd kan ik vandaag of in de loop van aankomende week, maakt mij niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Scrubs

Encore vs Koffiebaard.
Encore heeft sinds 2 mei niet meer gepost en Koffiebaard heeft gepost dat hij zondag 16 weer terug is uit Rome, imo koffiebaard door laten gaan. Maar ik lees net de Encore dus wel in de DM thread heeft gereageerd, dit is even lastig aangezien Koffiebaard vandaag (16-05) terug is van vakantie.

Maar Sneek heeft tegen Encore gezegd dat hij door is naar de RO8 dus bij deze is het zo. Dan zit koffiebaard in de loser bracket dus wie weet kan hij nog "revange" nemen.

Iammrstinky vs Muah
Iammrstinky heeft aangegeven contact proberen op te nemen met Muah maar die heeft niets van zich laten horen en geen DM, imo Iammrstinky door laten gaan

Lesser Scubrs
Baardmeester vs JimeJitsu
Een lastige keuzen want beide spelers zouden donderdag spelen maar door de server crash kon het niet. Maar goed, Baardmeester heeft meer initiatief getoond (en meer forum posts) dus laten we imo door gaan.

Spooof vs Trollando
Ik heb net beide replays gezien en de eerste match was door Trollando gewonnden, de 2e match moest Spooof weg te eten en zouden ze de match donderdag opnieuw spelen, dat is niet gebeurd en vrijdag en zaterdag blijkbaar ook niet maar ik vond Trollando de betere speler dus deze is door naar de R08.

Vorenii vs Xalamon
Ik zie wel dat Xalomon heeft gereageerd in het DM thread (waar hij en TheAngel zijn voor uitgenodigd) en Vorenii (TheAngel) niet dus op basis daarvan gaat Xalomon naar de volgende ronde.

Zo staat het er voor en deze matches gaan er vanavond door! Dus mocht ik een foutje hebben gemaakt of jullie kunnen je matches nog spelen laat het dan via DM weten.

Verder wil ik graag zeggen dat de RO8 zijn begonnen! Dat betekend nieuwe matches maar ook voor de verliezers uit de eerste ronde! Jullie kunnen nog in de finale komen want jullie zijn in de "loser" brackets geplaatst. Kijk dus goed op bineary beast (links staan in de Topic Start) en speel je matches! Want dit kost ook voor mij wel (veel) tijd dus wie weet de volgende keer gaan we gewoon muntjes gooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
MrVegeta schreef op zondag 16 mei 2010 @ 14:56:

Spooof vs Trollando
Ik heb net beide replays gezien en de eerste match was door Trollando gewonnden, de 2e match moest Spooof weg te eten en zouden ze de match donderdag opnieuw spelen, dat is niet gebeurd en vrijdag en zaterdag blijkbaar ook niet maar ik vond Trollando de betere speler dus deze is door naar de R08.

Oh dan is Trollando denk ik vergeten het allereerste potje door te sturen. Ik moest namelijk tijdens het 3de potje pas eten, en het allereerste potje is het potje wat ik gewonnen had.

Ik sprak Sneek net online, en die wou nog kijken of we vandaag het 3de potje nog kunnen spelen. Maar zoals ik al eerder heb gezegd: ik heb er geen probleem mee als jullie Trollando door laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik heb inderdaad maar 2 replays gekregen, probeer de laatste game vandaag nog te spelen en anders is Trollando door :) maar je kan het natuurlijk gewoon proberen in de loser bracket! Wie weet kan je nog in de finale komen.

RO8 is begonnen! Dus kijk goed op Bineary Beast tegen wie je moet. Mocht je zijn uitgeschakeld in de eerste ronde doe je nog wel mee in het toernooi! Let hier dus goed op.

Probeer via een DM zo snel mogelijk een "date" te zetten om je matches te spelen en wacht niet af tot het laatste moment!

[ Voor 42% gewijzigd door MrVegeta op 16-05-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan jullie de losers bracket eigenlijk ook nog casten? Jullie doen het erg leuk, ga zo door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Loser bracket van de Krypto gaan we ook gewoon casten ja :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op zondag 16 mei 2010 @ 15:50:
Loser bracket van de Krypto gaan we ook gewoon casten ja :).
en wanneer cast je floppy vs mij? :P (zeur zeur :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Als het goed is doen we vanavond de laatste 3 van de RO8 van de kryptonite league :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trolando
Spooof schreef op zondag 16 mei 2010 @ 15:04:
[...]

Oh dan is Trollando denk ik vergeten het allereerste potje door te sturen. Ik moest namelijk tijdens het 3de potje pas eten, en het allereerste potje is het potje wat ik gewonnen had.

Ik sprak Sneek net online, en die wou nog kijken of we vandaag het 3de potje nog kunnen spelen. Maar zoals ik al eerder heb gezegd: ik heb er geen probleem mee als jullie Trollando door laten gaan.
Ik ben pas vanavond rond 22:00 weer thuis. Ben bereid dan de laatste pot alsnog te spelen. Ik heb twee mailtjes gestuurd naar blizzboys. De eerste direct nadat ik de eerste game verloren had, omdat ik niet door had dat we een BO3 zouden spelen. Vervolgens de pot die ik won en de derde waarin je moest eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Als jullie vanavond de laatste match nog kunnen spelen dan voeren we het door anders gaat Trollando sowieso door :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
Ok cool, dan log ik rond 22:00 nog in. Dan zullen we eens kijken wie van ons 2 Sneek mag gaan inmaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:21
shadrin en ik gaan zo spelen. pm me op phalloz.sporedd als je observer wil spelen :)

(begonnen)

(done 2-0 gewonne! *O* :+ *O* )

[ Voor 23% gewijzigd door Sporedd op 16-05-2010 20:08 ]

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trolando
Spooof schreef op zondag 16 mei 2010 @ 19:05:
Ok cool, dan log ik rond 22:00 nog in. Dan zullen we eens kijken wie van ons 2 Sneek mag gaan inmaken ;)
Yeah right. Ik denk andersom ;) Komen we elkaar weer tegen in de loser's bracket...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
ik en praya spelen vanaaf rond 8 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil v0lke alias playlogic even zijn DM bekijken :-P

Speel je nu met 2 accounts mee met het tournooi playlogic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
Ik heb net mijn potjes tegen sporedd gespeeld.

De eerste partij was op Kulas Ravine. Aangezien dat een lekkere map is voor een reaper harass maakte ik zo snel ik kon 3 reapers om de mineral line aan te vallen. Dit leverde wel enig resultaat op, maar een overweldigend succes zou ik het niet noemen. :)

Vervolgens ging ik voor een Ghost Academy en sporedd voor Immortals.
De eerste aanval sloeg ik sucessvol af met behulp van EMP's om vervolgens de overlevende units te sturen naar een observation tower midden tussen onze bases.

Ondertussen heb ik een expansion gebouwd op m'n highground en een factory neergezet voor siegetanks. Vervolgens bouw ik ook 2 starports voor banshees.

Omdat ik niet goed genoeg oplette werd mijn leger in het midden aangevallen en afgeslacht door immortals, 2 Ghosts, 2 Siege Tanks kwijt en wat Marines en Marauders kwijt. De push die erop volgde wist ik ternouwernood nog tegen te houden, maar de daaropvolgende niet. GG

Afbeeldingslocatie: http://www.gamereplays.org/community/uploads/repimgs/repimg-33-125063.jpg

Voor het tweede potje koos ik voor Lost Temple en dat is zo ongeveer het enige noemenswaardige :D
Ik besloot opnieuw te gaan voor Mariners, Marauders + Ghosts en Siegetanks.

Sporedd ging voor een redelijk snelle Colossus en met behulp van een observer boven m'n base (die ik stom genoeg niet opmerkte) slachtte hij alle daar wachtende troepen makkelijk af. GG

Afbeeldingslocatie: http://www.gamereplays.org/community/uploads/repimgs/repimg-33-125065.jpg

Al met al goed gespeeld sporedd en veel succes in de rest van het tournooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
nou ben net hard weggeveegd door praya.. snap er geen snars van

en sorry voor BM :p slechte verliezer ^^

[ Voor 25% gewijzigd door playlogic op 16-05-2010 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, die praya is goed :p Had ik ook last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trolando
Nou ik heb de potjes vs spooof afgerond.

Potje 1, LT. Void Ray rush. gg.
Potje 2, LT. Langere game, ik was wat afwachtend met wat muta harrassment, hij bleef in z'n main terwijl ik de map pakte, uiteindelijk verslagen met broodlords en een flink grondleger.
Potje 3, KR. Vrij snel voorbij, void rays terwijl ik z'n stargate niet echt doorhad (terwijl ik z'n basis wel in kwam) en vervolgens "vergat" dat ik al een hydra den had gemaakt toen hij aanviel, nouja, dan valt er weinig eer te behalen ondanks de gelukte nydus aanval.

Dus, spooof veel succes tegen sneek. En ik ga een loser's bracket in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
+1 voor alle nieuwe casts! Erg leuk gedaan :) en goed gebruik van de shortcuts in de replays ;).

Vooral even mijn E-peen laten groeien natuurlijk, ZOMG IK STA OP YOUTUBE! :D

BMT = Big Motha%&*^# Tits?

[ Voor 7% gewijzigd door Postius op 17-05-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf gisteren is de 2'de ronde en loser brackets toch begonnen?

Ik probeer v0lke te pakken te krijgen maar krijg het niet voor elkaar. Wil de echte playlogic opstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

SCRUB leage is niets voor niets de SCRUB leage.. wat een hoop slackers zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ja ik heb wel geprobeerd iedereen aan te sporen maar dat schiet niet op, maar er is ook een hall of shame dus die mensen zien we niet snel meer terug in een volgend toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik heb Iammrstinky nog even kort gesproken, ik ga mijn match tegen hem maar inplannen, kan hij een ronde verder gezet worden? Jammer voor die Muahn.nogwat want die reageert nergens op, ook niet op ingame whispers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
Trolando schreef op zondag 16 mei 2010 @ 22:31:
Nou ik heb de potjes vs spooof afgerond.

Potje 1, LT. Void Ray rush. gg.
Potje 2, LT. Langere game, ik was wat afwachtend met wat muta harrassment, hij bleef in z'n main terwijl ik de map pakte, uiteindelijk verslagen met broodlords en een flink grondleger.
Potje 3, KR. Vrij snel voorbij, void rays terwijl ik z'n stargate niet echt doorhad (terwijl ik z'n basis wel in kwam) en vervolgens "vergat" dat ik al een hydra den had gemaakt toen hij aanviel, nouja, dan valt er weinig eer te behalen ondanks de gelukte nydus aanval.

Dus, spooof veel succes tegen sneek. En ik ga een loser's bracket in ;)
Potje 1: idd standaard void rush, had m`n base ook goed dicht deze keer dus je had hem niet kunnen scouten
Potje 2: Leuke lange game, je had me eigenlijk constant in de verdediging terwijl je flink aan het macro`en was, kon niets dan verdedigen totdat je me af kwam maken
Potje 3: Ik turtlede totdat ik een paar voidrays had, toen meteen aangevallen. Het was eigenlijk een base swap waarbij jij heel mijn eco vermorzelde, en jij niets had om mijn void rays tegen te houden.

Volgens mij zijn wij qua niveau erg aan elkaar gewaagd, maar ik had gewoon geluk dat je 2x mijn void rays niet aan zag komen. Ze voelen wel een beetje als cheap overwinningen, maar een win is een win zullen we maar zeggen ;)

Ben benieuwd hoe het tegen Sneek gaat :) we zullen het dinsdagavond merken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
MrVegeta schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:11:
Ja ik heb wel geprobeerd iedereen aan te sporen maar dat schiet niet op, maar er is ook een hall of shame dus die mensen zien we niet snel meer terug in een volgend toernooi.
Als de hele match niet gespeeld wordt voor de start van de opvolgende ronde, wat gebeurd er dan? Wacht al een tijdje op mijn tegenstander voor ronde 3, Darkstone of Soullizer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik heb zaterdag een DM gehad van soulizer, maar verder heb ik nog niets gehoord.

stuur hem vanavond wel een mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:24:
ja, ik heb zaterdag een DM gehad van soulizer, maar verder heb ik nog niets gehoord.

stuur hem vanavond wel een mail
Ziet eruit als een free win voor jou dan, vanavond is de laatste kans :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Let op:
Vragen naar keys is *niet* toegestaan.