Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves
Verwijderd
Haha, dat heeft zo'n pro als jij toch niet nodig?playlogic schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:06:
tdp heb je niet wat replays voor me? goed begin is het halve werk
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik wil wel meekijken. zerotalent.mac is idLiasis schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:37:
[...]
Op de site kan je het wel zien van de wedstrijden die zijn gespeeld, maar het ras kon ik niet direct kwijt op de site. Je bent dus inderdaad aangewezen op de startpost.
Ik ga vanavond om 21:00 spelen tegen Rafler trouwens. Voor diegene die geintresseerd zijn.
Lijkt me wel interessant hoe spelers uit bronze en silver te werk gaan.
bitchfight....Liasis schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:21:
Als je mij ziet dan gg je al bedoel je?
Verwijderd
aah ik denk dat ik het zie B.O.3 , en we moeten de replas sturen naar jullie? om te bewijzen wie er is gewonnen?
Greet Fuze
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2010 14:26 ]
Volgens mij een foutje?Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:20:
5) All rounds are Best out of 3.
De grand finale is bo5?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dat is post 2. Mogelijk format. Rules in startpost/binary beast > post 2kdijkstra schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:24:
[...]
Volgens mij een foutje?
De grand finale is bo5?
En als hij jou zoekt is het handig als jij ook je ingame nick goed doorgeeft.Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:25:
moet denk ik mijn oponent in battle.net opzoeken want hij accept geen dm's op het board
Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves
Read TS!Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:24:
Sorry dat ik dit vraag zal wel ergens staan ,maar hoeveel potjes moet je spelen? 1 of 3 of 5? voor dat je weet of je gewonnen bent of niet
aah ik denk dat ik het zie B.O.3 , en we moeten de replas sturen naar jullie? om te bewijzen wie er is gewonnen?
Greet Fuze

Echt, begrijp dat het soms allemaal even niet duidelijk is, maar hoeveel moeite is het om even de Topic Start door te lezen waarin duidelijk wordt beschreven wat de regels zijn en hoe het toernooi werkt..
[ Voor 21% gewijzigd door m0nk op 12-05-2010 15:25 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Sorry , ik had het al is gelezen was het gewoon vergeten en kon me niet herinneren waar het stondm0nk schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:24:
[...]
Read TS!![]()
Echt, begrijp dat het soms allemaal even niet duidelijk is, maar hoeveel moeite is het om even de Topic Start door te lezen waarin duidelijk wordt beschreven wat de regels zijn en hoe het toernooi werkt..
greetz
Verwijderd
(pss muta, mutas verliezen nog altijd tegen mass marines)
Jullie moeten allebei trouwens erop letten dat je minerals verzadigd moeten zijn met drones/scv's..
En de build van outcast was wel grappig om te zien.. .
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2010 16:58 ]
hehe, ja ik moest tegen random, dus ik was sowieso al van mijn à propos, als je dat zo schrijft ....Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:53:
Vette match Muta en Outcast
(pss muta, mutas verliezen nog altijd tegen mass marines)
Jullie moeten allebei trouwens erop letten dat je minerals verzadigd moeten zijn met drones/scv's..
En toen tja deed ik maar wat. maar ik vind het zo jammer dat muta's vs marines no match is
Net tegen outcast een soort van rematch gedaan, voor de lol. Ik had een counter tactiek verzonnen tegen zijn strat, en ik won. game hierna verloor ik weer op dezelfde manier. Hoewel er toch een betere manier moet zijn om die tanks te slopen. zelfs met corrupters werkt het niet goed.
So i heard you liked marinestmVerwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:53:
En de build van outcast was wel grappig om te zien.. .
Corruptors zijn enkel aa. Of gebruikte je toen die ene nieuwe ability? Ik denk al wat een rare groene rook komt er uit mijn tanks.Muta schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:59:
[...]
Hoewel er toch een betere manier moet zijn om die tanks te slopen. zelfs met corrupters werkt het niet goed.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2010 17:08 ]
Verwijderd
1e match was m'n muurtje niet waterdicht *facepalm*
2e match wel een redelijk goed muurtje maar die exploderende balletjes en de contante
harrasment van zerglings kon ik niet bijhouden
Verwijderd
Die tanks zijn idd killer.. Wat ik altijd probeer, is om units achter de MMM vd terran te krijgen op 1 of andere manier om die tanks te slopen.. er staan er toch maar een stuk of 2 - 3 midgame.. Maar dat is best moeilijk en vereist veel multitasking/micro..Muta schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:59:
[...]
Hoewel er toch een betere manier moet zijn om die tanks te slopen. zelfs met corrupters werkt het niet goed.
ja ik had een beetje geluk eerste potje, maar ja ik zie wel hoe ver ik komVerwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:10:
Net m'n 2 matches verloren tegen young (TvZ)
2e match wel een redelijk goed muurtje maar die exploderende balletjes en de contante
harrasment van zerglings kon ik niet bijhoudenmischien had ik wat meer low tech marines moetenproduceren.
Zorg jij of Your voor de replays? En wat was de tweede map die jullie hebben gespeeld?Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:10:
Net m'n 2 matches verloren tegen young (TvZ)
harrasment van zerglings kon ik niet bijhoudenmischien had ik wat meer low tech marines moetenproduceren.
Oh verwerkt trouwens op de site! Ik verwacht meer wedstrijden mensen!
[ Voor 7% gewijzigd door Liasis op 12-05-2010 18:17 ]
Ik zou wel willen, maar m'n tegenstander laat niets van zich horenIk verwacht meer wedstrijden mensen!
"The greatest harm can result from the best intentions"
I was like sandwitched.
Moet nog een hoop leren
[ Voor 15% gewijzigd door Diversity op 12-05-2010 19:43 ]
De eerste won ik door een (relatief) snelle voidray waar hij niets tegen had, verder had ik genoeg units om mijn wall dicht te houden tegen zijn zerglings. Het tweede potje was ik niet snel genoeg met scouten en kwam hij ineens aanzetten met muta`s, waar ik (naast een paar stalkers) niet op voorbereid was. Zware schade aan mijn economie, en daarna maakt hij mijn expansion ook nog kapot, waardoor ik bijna geen income had. Nog eventjes uitgehouden door te turtlen en canonnen te gebruiken maar uiteindelijk was zijn leger zo groot dat hij er doorheen brak.
Tijdens het derde potje moest ik weg, dus stelde ik voor om het als een win te laten gelden voor hem, maar Trolando stelde voor om het 3de potje uit te stellen en het dus 1-1 te houden tot we het 3de potje spelen. Ik vind dit uiteraard geen probleem, maar om het allemaal wat officiëler te maken wil ik toch even aan de organisatoren vragen wat zij ervan vinden.
Dus bij deze: Is het 2-1 voor Trolando of mogen/moeten we gewoon nog het 3de potje spelen?
(Trolando zou trouwens de replay`s opsturen)
Ok cool, ik zal het hem vertellen als we het 3de potje gaan spelen.MrVegeta schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 19:48:
Onderlinge afspraken bij dat soort dingen zijn aan jullie. Wij (BlizzBoys) hebben er geen probleem mee zolang beide partijen er mee eens zijn. Dus Trolando kan straks niet opperen (mocht hij verliezen) dat het eigenlijk al 2-1 was voor hem
.
Hehe, viel best meeDiversity schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 19:43:
Nou moeh diversity.diversity 0 - 2 stalllone.stalllone
I was like sandwitched.
Moet nog een hoop leren
GG
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
"Hij speelde gewoon met je."
Wanneer zijn de loser games?
Mijn tegenstander Alexoo laat niks van zich horen. Ik heb tot vrijdag avond de tijd om te spelen(dat is ook toernooi tijd) maar ik heb wel enkele uren waarop ik niet beschikbaar ben.
DUs Alexoo laat is wat van je horen.
Edit: Waarom doe jij net of je Postius bent ik heb net een PM gekregen van Pontius en die gebruikte niet jou GoT username.
[ Voor 34% gewijzigd door AlexOo op 12-05-2010 22:08 ]
Verwijderd
Daarna 2'de match tegen spored beste ras -> protoss. Dik ingemaakt door speedalot
delaitinho schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 21:34:
Hoi, dit is Postius.(ja echt)
Mijn tegenstander Alexoo laat niks van zich horen. Ik heb tot vrijdag avond de tijd om te spelen(dat is ook toernooi tijd) maar ik heb wel enkele uren waarop ik niet beschikbaar ben.
DUs Alexoo laat is wat van je horen.
AlexOo schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 21:51:
Hoezo heb jij 2 accounts ? In tabel staat andere GoT account dus die heb ik gePMed. Kom online en dan spelen we hem nu.
Edit: Waarom doe jij net of je Postius bent ik heb net een PM gekregen van Pontius en die gebruikte niet jou GoT username.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Eerste gerushed op Lost Temple, tweede mocht hij zelf kiezen.
Voxyn koos voor Novice Steppes of War, en na 28 minuten lag zijn hele basis in puin.
En we hadden een spectator, Spooof die wou graag mee kijken. Altijd leuk
Good game
Replay 1, Replay 2.
[ Voor 37% gewijzigd door TJHeuvel op 12-05-2010 23:22 ]
Ik heb ook een zeer lange periode Warcraft 3 gespeeld dus ik was wel in het voordeel.
Heb zojuist de replay's gemailt. en onze eindstand doorgegeven.
Sleep well!
Don't trust an atom, they make up everything.

Meningen van MrVegeta/Liasis?
[ Voor 4% gewijzigd door VP. op 13-05-2010 00:10 ]
Dit zijn de games:
http://www.megaupload.com/?d=6FIPY0PU
Ik zal geen verhaaltje typen aangezien de game nog gecast wordt. Moet ik wel de uitslag typen of willen de blizzboys het geheim houden totdat de game er is? Het waren 3 games en het was aardig spannend bij moment. Ik vond het erg toffe matches! Disco ik kom je halen in de finale!
(dat ik daarnet op een andere account zat kwam omdat ik bij iemand anders zat studentenflat enzo)
[ Voor 23% gewijzigd door Postius op 13-05-2010 01:33 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Dat was mijn match tegen Postius als het goed is stuurt hij ze op.VP. schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 00:08:
Waarom word ik geweigerd om te komen observen bij een vriend in een niet nader te noemen match? Hier zijn toch geen regels voor?De 1e reden die hij gaf was "lag, ghosting, etc". Fair enough.. als ik lag, leave ik wel. 2e reden was "ik wil het niet". Wat een onzin zeg! Als je verder komt in het toernooi kijken er toch ook mensen mee?
Meningen van MrVegeta/Liasis?
Als ik verzoek om geen observers te hebben in een match waar dat niet nodig is vind ik het onzin als je er over begint te zeuren, beetje kinderachtig gedrag. Misschien heb je nog nooit andere tourney matches gezien maar de spelers mogen altijd beslissen of ze obs erbij willen of niet behalve de tourney host en de livestreamer in meeste gevallen.
http://www.megaupload.com/?d=6FIPY0PU
Btw wanneer kunnen we de cast van de eerste gespeelde krypto game verwachten?
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Verwijderd
Zie je, toch gewonnen. Nergens voor nodig dus om je tegenstander af te zeiken als ie wint met een ling rush.Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 01:50:
De eerste match ben ik verloren na 3 min tegen zergen de volgende 2 gewonnen
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
De replays van postius zegt megaupload nu over dat hij de bestanden niet kan vinden. En ik heb ook niet zo'n behoefte op van die kloterige upload sites door de reclames heen te banjeren.
Zal ook TS even bijwerken.
Verwijderd
Zou super zijn, tips zijn zeer welkom! De laatste game had ik (in theorie) moeten winnen. Had de perfecte counter tegen de voids. Ik hoor het welSporedd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 23:42:
Laondas, t was een mooie game als je wilt zal ik de replays bekijken zodat ik je wat tips kan geven.
Ik heb ook een zeer lange periode Warcraft 3 gespeeld dus ik was wel in het voordeel.
Heb zojuist de replay's gemailt. en onze eindstand doorgegeven.
Sleep well!
Verder heeft jime_jitsu ook maar 1 post op got en dat is zijn inschrijving voor dit toernooi. Ik weet dus niet of hij wel GoT checked. Hoe zit dat dan nu met regel 3?
2) You are expected to be reachable for a reasonable amount of time during each play period. If you cannot be reached for an extended period of time and do not show up to your games YOU WILL BE REPLACED OR FORFEIT YOUR MATCH.
Wordt daarmee gewacht tot deadline of bijvoorbeeld als hij vandaag om 20.00(24uur voor de deadline) niet heeft gereageerd dat hij vervangen wordt? Hopelijk reageert hij vandaag gewoon even.
Maar zoals ik al zei dat is iets wat we even moeten overleggen. Maar jij geeft iig aan dat jij probeert contact op te nemen, dus dat speelt wel mee in jou voordeel.
Vervangen wordt hij niet want we hebben geen backup spelers (geloof ik) maar ik zie dat hij dinsdag hier voor het laatst was dus wie weet reageert hij vandaag. Je kan hem ook aan SC II friends adden en zien of hij toevallig online is
Ik ga mijn match tegen Draxon vanavond ~20;00 spelen mocht er iemand willen kijken
[ Voor 16% gewijzigd door MrVegeta op 13-05-2010 11:06 ]
Sneek out!
PS: Er zijn al enkele 2 ronden bekend. Als je ze wilt spelen sta je daarin vrij.
[ Voor 7% gewijzigd door Liasis op 13-05-2010 11:16 ]
Verwijderd
Pukkiepuk iammrstinky Terran
maar moet zijn
Pukkiepuk iammrstinky.sandokahn Terran
Sja dat zal ik wel even doen, was natuurlijk gemakkelijker geweest als je je meteen goed had opgegeven heVerwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 11:20:
kan de ts mijn naam changen sta er nu in als:
Pukkiepuk iammrstinky Terran
maar moet zijn
Pukkiepuk iammrstinky.sandokahn Terran
Verwijderd
af te zeiken? xd ik zei enkel lame tactiek en dan deden we verderm0nk schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 09:40:
[...]
Zie je, toch gewonnen. Nergens voor nodig dus om je tegenstander af te zeiken als ie wint met een ling rush.
Verwijderd
I especially like them with some Fungal.
-Infestor
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2010 14:15 ]
Do i smell a challenge?Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 14:04:
[...]
I especially like them with some Fungal.
-Infestor
Gemaild,Liasis schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 09:41:
Willen jullie zo vriendelijk zijn de games naar blizzboys@gmail.com te sturen. Ze zijn zodanig klein dat dit niet een probleem moet zijn met een hotmail of gmail account. En verder upload ik ze daarna naar binary beast dus dan kan iedereen ze daar downloaden.
De replays van postius zegt megaupload nu over dat hij de bestanden niet kan vinden. En ik heb ook niet zo'n behoefte op van die kloterige upload sites door de reclames heen te banjeren.
Zal ook TS even bijwerken.
en ik denk dat je verkeerd gekeken hebt want je hoeft EN niet door reclame heen te bladeren EN het bestand staat er nog steeds
In ander nieuws mochten de BB's intresse hebben in speler interviews voor hun toernooi dan is mijn ego groot genoeg
Oh en 1 tip voor de replays(ja ik weet het ik wordt toch niet serieus genomen
En mischien tussendoor iets vaker wisseleln van de tabs? Vooral productie/apm/income/unitslost. Maar tis maar advies
[ Voor 30% gewijzigd door Postius op 13-05-2010 14:59 ]
[ Voor 46% gewijzigd door MrVegeta op 13-05-2010 14:42 ]
Mass marines + fast expand lijkt een degelijke strat te zijn, moet ik binnenkort ook maar eens gaan proberen.
Edit: Hier nog een voorbeeld van deze build tegen Protoss, met commentaar van Day9
http://day9tv.blip.tv/file/3497676/
En dan nogmaals een oproep aan mijn tegenstander: v0lke (playlogic.playlogic) om wat van zich te laten horen. Ik heb op mijn vorige post geen reactie gekregen en volgens zijn stats op Battle.net heeft hij ook al 4 dagen geen online games meer gespeeld.
Ik kan vanmiddag en begin van de avond nog spelen, maar ik moet uiterlijk om 21.00 weg, Morgen ben ik op dezelfde tijden beschikbaar. Dus als je nog wil spelen hoor ik dat graag van je.
Edit: Die had ik even gemist Playlogic, je hebt inmiddels antwoord
[ Voor 13% gewijzigd door Shadrin op 13-05-2010 15:57 ]
"The greatest harm can result from the best intentions"
ik heb je een dm gestuurd shadrin omtrent je matchShadrin schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 15:22:
Goeie casts Blizzboys! Erg vermakelijke games ook.
Mass marines + fast expand lijkt een degelijke strat te zijn, moet ik binnenkort ook maar eens gaan proberen.
En dan nogmaals een oproep aan mijn tegenstander: v0lke (playlogic.playlogic) om wat van zich te laten horen. Ik heb op mijn vorige post geen reactie gekregen en volgens zijn stats op Battle.net heeft hij ook al 4 dagen geen online games meer gespeeld.
Ik kan vanmiddag en begin van de avond nog spelen, maar ik moet uiterlijk om 21.00 weg, Morgen ben ik op dezelfde tijden beschikbaar. Dus als je nog wil spelen hoor ik dat graag van je.
Verwijderd
Als ik er niet bij zit en er valt iemand uit, houd ik me aanbevolen.
Groet.
Kuky.Kuky
Kan je iig even posten op welke tijden je vandaag/morgen zou kunnen spelen? Misschien kunnen we je tegen iemand laten spelen waarvan de tegenstander niet is opkomen dagen. (beloof niets though).
Ter verificatie wil ik best een organisator aan de DM thread even toevoegen (als je dan tenminste ook oudere DM's kunt lezen).
@Bomin, wij (tenminste ik) ga van het beste in de mensheid uit dus je hoeft ons niet toe te voegen
Voor de rest de felicitaties over de organisatie. Ziet er allemaal erg gestroomlijnd uit. De binarybeast is trouwens heel mooi om de voortgang te monitoren. Vooral het beschikbaar maken van replays is netjes gedaan.
Edit: krijg net de melding dat Battle.net over 5 minuten offline gaat
[ Voor 36% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 13-05-2010 20:00 ]

[ Voor 3% gewijzigd door Baardmeester op 13-05-2010 20:05 ]
Verwijderd

Same here. Helaas.Baardmeester schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:05:
Ik wou net ook met jimejitsu de potjes gaan spelen, maar er is een nieuwe patch.
edit: Ah, chrisjuh, je wist het eerder dan ik, had je post nog niet gelezen
[ Voor 19% gewijzigd door Morphix op 13-05-2010 20:29 . Reden: ach ja, al die letters altijd :> ]
Naja, hopelijk is de server snel weer up.
Make a program idiotproof and someone will make a better idiot
PrimaMorphix schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:08:
[...]
Same here. Helaas.
edit: Ah, chrisjuh, je wist het eerder dan ik, had je post nog niet gelezenNouja, 9 uur proberen?

Half 12 11 uur zelfs @ blizzard headquarters. Die gaan zich echt niet drukmaken om jullie toernooitje hoor
[ Voor 3% gewijzigd door Morphix op 13-05-2010 20:34 ]
ja, doe het 4 uur 's nachts ofzo. Wel vervelend trouwens dat als je singleplayer speelt en er komt een nieuwe patch dat je gewoon niet kan spelen...

I think i need some marines to back up my marines.kdijkstra schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 18:50:
Ik vind het altijd (en met mij denk ik wel meer) wat de gedachten zijn geweest van een speler tijdens het spelen.
MrVegeta schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:34:
Gaat toch ook niet alleen om ons toernooitje? Heel EU ligt er uit... Dat deden ze bij WoW een stuk beter
.
De patch wordt toch gewoon worldwide uitgerold? Toch heel logisch dat ze het dan doen 's ochtends op een tijd waar in Amerika, op hún locatie, weinig mensen actief zijn. Dat dat niet geld voor de rest van de wereld is dan jammer.
Straks als SC II uitkomt komen er niet zoveel updates natuurlijk dus dan zouden de servers sowieso al minder moeten uit liggen en ik kan me voorstellen dat er wel wat server onderhoud moet zijn, dat wordt dan wel op een tijdstip gedaan die voor ons beter uitkomt.
Maar net als hierboven, zou het erg vervelend vinden als je niet met de SP bezig kan als de servers (er om één of andere manier) uit liggen.
Jij kan alleen provoceren?Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:38:
I think i need some marines to back up my marines.
Voor de rest heeft Alucardu ook al aangegeven het leuk te vinden zijn eigen spellen te casten. Ik vond het potje sneek vs almighty heel aardig. Sneek die aan het begin uitlegt wat voor build hij gaat en het ook keurig ten uitvoer brengt. Je ziet het op youtube meer. Day9 heeft het over verschillende builds gehad en husky/hdstarcraft hebben het ook geregeld over verschillende builds.
Ik beantwoord alleen jouw vraag.
I think i need some marines to back up my marines.kdijkstra schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 18:50:
Ik vind het altijd (en met mij denk ik wel meer) wat de gedachten zijn geweest van een speler tijdens het spelen.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2010 21:21 ]
Verkeerd geinterpreteerd dan. Mijn excuses.Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 21:20:
I think we need more omg playguuuuuh gaaahhhh!Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 21:20:
[...]
Ik beantwoord alleen jouw vraag.
[...]
Vragen naar keys is *niet* toegestaan.