Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Cheaters verdienen meteen een ban, ik denk dat zelfs de TS het daarmee eens is. De vraag is hier of de TS zelf gecheat heeft. Hij beweert van niet. Probleem is dat ik in het verleden al tientallen cheaters tegengekomen ben die dit beweerden en uiteindelijk toch door de mand vielen. Ook zijn er hier een aantal indirecte feiten gepasseerd die tegen de TS gebruikt kunnen worden.is iedereen het er trouwens over eens dat hij eerst een waarschuwing had moeten krijgen?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
That. 'Nuff said.Maks schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:45:
[...]
En ik geloof niet in false positives, misschien is het per ongeluk gebeurd of heeft iemand anders het gedaan. Dat kan nog wel maar je hebt altijd op je eigen account te letten.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Natuurlijk, punkbuster is waterdicht? (deze bijvoorbeeld is leuk) Elk systeem is te omzeilen, gameguard is daar al jaaaaren bewijs van (en natuulijk vac1).Anoniem: 274589 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:38:
Jij droomt ...
TF2 - Wallhacks, aimbots, radars ... zonder dat VAC ook maar iets opmerkt.
Ik heb tickets bij steam support gelogged, met screens, links en executables (want ik heb deze zaken zelf getest) ... Valve deed niks ... 2j later werken deze nog steeds.
CS Source : idem
VAC zuigt als anticheat mechanisme ... ik heb meer vertrouwen in punkbuster hoor
En punkbuster heeft ook gewoon dezelfde issues met rivatuner en ati tray, zoals VAC, naast de standaard issues van non-64bit support, zelfs het advies om geen andere programma's te draaien naast een punkbuster draaiend spel.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Dit is wel een heel leukl artikelSinergyX schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:43:
[...]
Natuurlijk, punkbuster is waterdicht? ([url=http://bashandslash.com/index.php?Itemid=78&id=297&option=com_content&task=view]deze bijvoorbeeld is leuk
Anoniem: 63813
Let op: artikel gekochten bij een V.S. verkoper; dan ligt het allemaal net meer ingewikkeld.LB06 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:50:
Als je het echt hoog hebt zitten kun je nog altijd naar de rechter stappen om je koopcontract proberen te laten ontbinden op grond van het conformiteitsbeginsel. Een eventueel beding in de EULA die Steam of wie dan ook het 'recht' geeft unilateraal af te wijken van het conformiteitsbeginsel is in deze dan niet terzake doende afaik: http://www.wetboek-online...tboek%20Boek%206/236.html. Lid a.
@: hieronder: dan heb ik niets gezegd (ik meende me deze info uit een eerder stadium van dit topic te herinneren).
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 21-04-2010 11:44 ]
Hij heeft het spel gekocht bij 12game.com. Een Nederlands bedrijf.Anoniem: 63813 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:38:
[...]
Let op: artikel gekochten bij een V.S. verkoper; dan ligt het allemaal net meer ingewikkeld.
Misschien mooi om dit topic nu te sluiten ? VAC maakt geen fouten. Punt. VAC1 wellicht (van vroegah, de CS1.5 periode) maar VAC2 niet. Klaar.
Dergelijke reacties zijn allemaal zo makkelijk en kort door de bocht.. Afgezien dat van het feit dat ik zelf ook fel tegen cheaters in de online multiplayer wereld ben en zelf ook nog nooit dergelijke cheats gebruikt heb of zal gebruiken (dwz niet online, alleen dergelijke "fun cheats" als in Carmageddon 2, Duke Nukem en GTA e.d.En ik geloof niet in false positives, misschien is het per ongeluk gebeurd of heeft iemand anders het gedaan. Dat kan nog wel maar je hebt altijd op je eigen account te letten.
Natuurlijk moeten online cheaters hard aangepakt worden, maar dat kan op meerdere manieren. Je kunt iemand die beleeft vraagt waarom hij geband is mijns inziens toch wel netjes een voor hem enigzins bruikbare en gedetailleerde verklaring geven? Ik heb zo het idee dat een echte cheater het na 1 mailtje wel voor gezien houdt (zal overigens ongetwijfeld niet altijd zo zijn).
Het ontkennen dat er false positives zijn vind ik ook erg onzin. Dat false positives bestaan is zeker en dat dat in meerdere systemen kan voorkomen, is ook een feit. Ik heb het voorbij zien komen over VAC1, je hoort het vaker over virusscanners e.d. Het bestaat nou eenmaal, waarom zou VAC2 een uitzondering zijn?
Zo'n systeem werkt waarschijnlijk vaak op een "heuristische" manier. Het kijkt naar bepaalde bewerkingen die op het eindsysteem gebeuren en als dat gebeurt wordt die persoon door het systeem waarschijnlijk automatisch gebant. Het is eerder voorgekomen met die ati tool, waarom zou het nu dan niet kunnen?
* speek1984 heeft het zelf al eens meegemaakt dat AVG een belangrijk windows-onderdeel als virus zag en weggooide. Vervolgens kun je niet meer booten, ook lekker. Dat is overigens naderhand met een update opgelost, dat bleek ook een false positive te zijn.
Ik word er een beetje moe van dat sommigen de TS maar moedwillig in een cheater-hokje proberen te plaatsen. Als achteraf blijkt dat hij dat wel is, jammer dan. Dan kan hij alsnog aan de spreekwoordelijke schandpaal. Ik snap dat men in het begin wat sceptisch tegenover TS was, maar de opmerking is al vaker gemaakt en hij heeft daar inmiddels geen boodschap meer aan. Dat snapt hij zelf vast ook wel. Probeer hem liever te helpen met zijn probleem op te lossen, het is tenslotten een forum?
* speek1984 bekijkt alles liever positief..
[ Voor 0% gewijzigd door speek1984 op 21-04-2010 12:11 . Reden: typo ]
"It's about time you showed up Fox!"
Anoniem: 151407
ban word toch niet op geheven hoe hard je ook gaat schoppen.
al die prestige hacks krijgen ook ban, en terecht.
op steam een ban = jammer dan.

ookal is het misschien onterecht je zal het niet voor elkaar krijgen om een unban te krijgen.
sinds steam er is heb ik zelf nog geen enkele onterechte ban gezien, in vac 1 tijdperk misschien soms maar ook niet vaak.
vac2 mag dan nieuwe hacks niet snel aanpakken maar als vac iets vind is het ook wel terecht.
tis naar als onterecht is maar je gelijk krijgen zalje niet lukken.
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 21-04-2010 12:17 ]
Conclusie: Niemand zal ooit te weten komen of hij daadwerkelijk gecheat heeft of dat VAC hier een false-positive te pakken heeft gehad. Waarom dan toch maar blijven roepen dat 1 van de 2 wel zo is?
Het is misschien wel interessant om te discussieren of hij geld terug kan krijgen van bijvoorbeeld 12games.com.Anoniem: 151407 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:13:
ookal is het misschien onterecht je zal het niet voor elkaar krijgen om een unban te krijgen.
Dat is ook zo, goed punt.Sowieso is de discussie of hij cheat totaal zinloos want die kan nooit "gewonnen" worden. Zelfs al zou de TS gecheat hebben dan zou hij dat nu echt niet meer toegeven (ik zou het iig niet meer doen na zo'n topic te hebben gestart).
Conclusie: Niemand zal ooit te weten komen of hij daadwerkelijk gecheat heeft of dat VAC hier een false-positive te pakken heeft gehad. Waarom dan toch maar blijven roepen dat 1 van de 2 wel zo is?
Ik moet zeggen dat het me nu nog wel intrigeert wat het precies veroorzaakt heeft (ervan uitgaande dat hij niet echt gecheat heeft natuurlijk).
Daarnaast vind ik het ook, zoals ik eerder aangaf, een enge gedachte dat je in een situatie als die van de TS gewoon niets in te brengen hebt.
[ Voor 64% gewijzigd door speek1984 op 21-04-2010 12:25 ]
"It's about time you showed up Fox!"
Vrij logisch op het internet hoorThe Realone schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:17:

Het ligt iets anders als de TS gebanned is, omdat hij op een hacked server ineens lvl 70 is geworden...Anoniem: 151407 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:13:
draadje kan wel dicht lijkt mij. vac ban is helaas pech. je zal toch iets moeten hebben gedaan om te cheaten, ook al is het een hacked server waarbij je ineens lvl70 bent geworden.
ban word toch niet op geheven hoe hard je ook gaat schoppen.
al die prestige hacks krijgen ook ban, en terecht.
op steam een ban = jammer dan.
sinds steam er is heb ik zelf nog geen enkele onterechte ban gezien, in vac 1 tijdperk misschien soms maar ook niet vaak.
vac2 mag dan nieuwe hacks niet snel aanpakken maar als vac iets vind is het ook wel terecht.
tis naar als onterecht is maar je gelijk krijgen zalje niet lukken.
Is het niet zo dat je bij MW2 niet zelf een server kan kiezen maar er door match making in een server wordt gestopt? dan heeft/had de TS geen enkele invloed op dit process...
Dan zou ik morgen een hacked server kunnen starten en als jij dan door de match maker in mijn server wordt gestopt.....pech voor jouw! is dat eerlijk/rechtvaardig?
Bij blizzard kunnen ze der ook wat van, maar zullen vast wel een hoop bots zijnnieuws
Blizzard pakt de banhammer
Blizzard heeft Battle.net weer eens rücksichtslos opgeschoond. Eén keer in de zoveel tijd is het raak en dit keer zijn de accounts van maar liefst 320.000 cheaters kaltgestellt. Het ging om gamerts die de regels hadden overtreden in Diablo 2 en Warcraft 3. In sommige gevallen -namelijk als het een eerste overtreding betrof- is de ban tijdelijk en krijgen de cheaters over een maand een tweede kans. Als het een tweede overtreding was, schrapt Blizzard de account definitief. U bent toch wel braaf geweest?
[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 21-04-2010 12:33 ]
Alleen de eerste keer toen was ik ineens lvl 1 70.
Daarna naar prestige 1 gegaan want hier kon ik niets aan doen (zeker als drie tellen in een game ineens zit Commander!!! ??)
Enige aanpassing die ik heb gedaan is de pingbars-edit.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Dat is wat in mijn hoofd blijft malen, inderdaad.Speek schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:20:
Ik moet zeggen dat het me nu nog wel intrigeert wat het precies veroorzaakt heeft (ervan uitgaande dat hij niet echt gecheat heeft natuurlijk).
Daarnaast vind ik het ook, zoals ik eerder aangaf, een enge gedachte dat je in een situatie als die van de TS gewoon niets in te brengen hebt.
Wat ik een mooie uitspraak vind:"Ik heb nog nooit een false positive gezien". Tenzij je zelf een ban ontvangt terwijl je zeker weet niets te hebben geinstalleerd kan je nooit zeggen of false positives voorkomen. Hetzelfde geldt voor Valve, zo lang zij stellig overtuigd zijn dat hun software geen fouten maakt en dus niet (desnoods steekproefgewijs) onderzoeken of de ban's die zij geven niet veroorzaakt kunnen zijn door een fals positive hebben ze ook geen enkel idee.
Soms lijkt het vertrouwen in VAC(zeker op de Steam forums) bijna religieuze vormen aan te nemen.
[ Voor 11% gewijzigd door codex op 21-04-2010 13:06 ]
Dat is dan raar want als je zondag 18-april nog gespeeld hebt dan moet je players folder zoiezo de datum van 18-april-2010 hebben en bij jou staat ie nog op 23-maart-2010.reemprive schreef op woensdag 21 april 2010 @ 08:31:
Dit is wat het is. Op verzoek heb ik dit screenshot geplaatst, het is van gisteren. Afgelopen zondag kreeg ik die ban in de namiddag. Eerder die dag was er nog niets aan de hand.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Anoniem: 330953
[ Voor 117% gewijzigd door PromoX op 21-04-2010 14:29 ]
Da's een boude uitspraak...Frentik schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:28:
Dat is dan raar want als je zondag 18-april nog gespeeld hebt dan moet je players folder zoiezo de datum van 18-april-2010 hebben en bij jou staat ie nog op 23-maart-2010.

Heb eergisteren voor het laatst gespeeld.
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
[ Voor 186% gewijzigd door codex op 21-04-2010 14:35 ]
Dat is de datum van de laatste modificatie (aanpassing dus)... de .exe's worden bijna nooit aangepast met updates ectFrentik schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:28:
[...]
Dat is dan raar want als je zondag 18-april nog gespeeld hebt dan moet je players folder zoiezo de datum van 18-april-2010 hebben en bij jou staat ie nog op 23-maart-2010.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Je bent wel erg op de hoogte van het aanbod in cheats als je het mij vraagt.reemprive schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:02:
Aangezien ik nog nooit ook maar iets gedaan heeft wat een ban zou kunnen triggeren(levelhack, console, aimbot, wallhack, no recoil etc) heb ik een ticket aangemaakt bij Steam Support.
Inderdaad nieuw kopie kopen en in de toekomst niet meer cheaten
Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9
Anoniem: 109640
moet je daar voor op de hoogte zijndstyle_nl schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:26:
[...]
Je bent wel erg op de hoogte van het aanbod in cheats als je het mij vraagt.
en wie ben jij? Mijn reactie ging over het screenshot van reemprive:8088 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:29:
[...]
Da's een boude uitspraak...
[afbeelding]
Heb eergisteren voor het laatst gespeeld.
edit: oh wacht jij wil natuurlijk laten zien dat de players folder niet altijd geupdate word. Dit was inderdaad een aanname die ik deed naar aanleiding van de stats file in mijn players folder, blijkbaar zat ik er langs dus....
[ Voor 29% gewijzigd door Frentik op 21-04-2010 16:00 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Om dat te kennen moet je inderdaad geniaal zijn en je heel erg verdiepen in de materiedstyle_nl schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:26:
[...]
Je bent wel erg op de hoogte van het aanbod in cheats als je het mij vraagt.
[ Voor 99% gewijzigd door superbassie op 21-04-2010 16:01 ]
OT: Tja.. indivduelen die "false positive" gebant zijn is jammer.. maar goed iedereen kan wel zeggen dat ze het niet gedaan hebben.
Ze hadden beter punkbuster in kunnen schakelen, waren dr veel minder hackers
Als iemand, of in dit geval een bedrijf, zonder opgaaf van reden 50 euro van jou afneemt is dat "jammer"?r00kw0rst schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:44:
OT: Tja.. indivduelen die "false positive" gebant zijn is jammer.. maar goed iedereen kan wel zeggen dat ze het niet gedaan hebben.
Dat is, mijns inziens, een behoorlijk understatement
Er is een reden, enkel geen onderbouwing ervan.SH4D3H schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:07:
Als iemand, of in dit geval een bedrijf, zonder opgaaf van reden 50 euro van jou afneemt is dat "jammer"?
Dat is, mijns inziens, een behoorlijk understatement
Om even een zij-tak te pakken:
Aanbieder is gerechtigd naar eigen inzicht en zonder voorafgaande kennisgeving deze Algemene alsmede de Specifieke voorwaarden prijsvragen gedurende de looptijd van de prijsvraag te wijzigen of aan te passen, dan wel zonder opgave van reden de prijsvraag te staken, te wijzigen of aan te passen vanwege haar moverende redenen, zonder dat de Aanbieder daardoor op enigerlei wijze tot vergoeding van schade is gehouden jegens de deelnemer.
En dat voor 1 van de 'top zenders' van onze Nederlandse Televisie.
[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 21-04-2010 17:11 ]
in counterstrike was dat ook zo, dan had je van die ventjes die dan zaten te roepen van HIJ CHEAT HIJ CHEAT! IK HEB MET MIJN WALLHACK GEKEKEN OF IE CHEAT EN HIJ HEEFT EEN WALLHACK.P-Nut schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:38:
Ik heb jaren Half-Life gespeeld en ik heb vaak zat spelers gezien die videos online zetten... zelf de strijd beginnen tegen hackers en uiteindelijk door al hun frustratie van hackers zelf te gaan hacken....
En dan verontwaardigd dat ze gebanned worden

uberhaudt met CS een wallhack of bot nodig hebben om boven aan te staan is al fail.Raz- schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:12:
[...]
in counterstrike was dat ook zo, dan had je van die ventjes die dan zaten te roepen van HIJ CHEAT HIJ CHEAT! IK HEB MET MIJN WALLHACK GEKEKEN OF IE CHEAT EN HIJ HEEFT EEN WALLHACK.
En dan verontwaardigd dat ze gebanned worden
Je schoenen staan nog buiten.Mektheb schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:17:
uberhaudt met CS een wallhack of bot nodig hebben om boven aan te staan is al fail.
En wat heeft een prijsvraag te maken met het kopen van een game?SinergyX schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:08:
[...]
Er is een reden, enkel geen onderbouwing ervan.
Om even een zij-tak te pakken:
Aanbieder is gerechtigd naar eigen inzicht en zonder voorafgaande kennisgeving deze Algemene alsmede de Specifieke voorwaarden prijsvragen gedurende de looptijd van de prijsvraag te wijzigen of aan te passen, dan wel zonder opgave van reden de prijsvraag te staken, te wijzigen of aan te passen vanwege haar moverende redenen, zonder dat de Aanbieder daardoor op enigerlei wijze tot vergoeding van schade is gehouden jegens de deelnemer.
En dat voor 1 van de 'top zenders' van onze Nederlandse Televisie.
Eens met Ed_L.Edmin schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:31:
[...]
En wat heeft een prijsvraag te maken met het kopen van een game?
Geef eens een voorbeeld van een betaalde dienst waarbij zij, zonder opgaaf van reden, iemand kunnen uitsluiten na een overeenkomst met diegene te zijn aangegaan.
Echt ongelofelijk dat soort mensen.
Er IS een reden, er IS geconstateerd dat er gecheat is. DAT is een reden!SH4D3H schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:39:
Eens met Ed_L.
Geef eens een voorbeeld van een betaalde dienst waarbij zij, zonder opgaaf van reden, iemand kunnen uitsluiten na een overeenkomst met diegene te zijn aangegaan.
Dat zij niet ingaan op details neemt niets weg van de REDEN dat hij gebanned is (VAC heeft vastgesteld dat hij een cheat heeft gebruik -> resultaat).
Neem nu even snel WoW forums EULA, daar staat:
Without prior warning or explanation and at the sole discretion of Blizzard, your Posts can be deleted and Blizzard may terminate or restrict your use of access to the Forums or to the Site
Ok, dat is een forum, niet echt betaald. Nu verder naar WoW EULA zelf:
Account Suspension/Deletion.
BLIZZARD MAY SUSPEND, TERMINATE, MODIFY, OR DELETE ACCOUNTS AT ANY TIME FOR ANY REASON OR FOR NO REASON, WITH OR WITHOUT NOTICE TO YOU. For purposes of explanation and not limitation, most account suspensions, terminations and/or deletions are the result of violations of this Terms of Use or the EULA.
Krijg nou wat? Zonder reden, zonder waarschuwing, zonder iets? En zo kan ik nog 100 games opnoemen die precies soortgelijke tekst in de EULA/voorwaarden hebben staan.
Er is in deze 9 pagina's maar 1 feit: cheaten = ban. Niemand heeft bewijs dat hij heeft gecheat (athans niet zichtbaar), niemand heeft bewijs dat hij niet heeft gecheat. Hij is echter akkoord gegaan met de voorwaarden dat er bij vaststellen van gebruik van cheats er een ban volgt zonder uitleg van de reden of details hiervan, of hij had het niet moeten accepteren of, als je van mening bent dat het niet in de Nederlandse wet van toepassing kan zijn, wens ik hem veel succes met de rechtzaak om dit aan te vechten. Ik pak vast mijn popcorn.
(en ja, ik heb ook 3 steam accounts die zijn gebanned).
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 21-04-2010 19:11 ]
Nou vriend, dan moet ik de beste man toch het voordeel van de twijfel geven. Ik heb zelf jarenlang CS gespeeld, en heb werkelijk nooit cheats gebruikt (niet nodig...kwam toch wel aardig mee zullen we maar zeggen), maar ook mijn account is gebanned door VAC.SinergyX schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:05:
[...]
Er IS een reden, er IS geconstateerd dat er gecheat is. DAT is een reden!
Ook ik heb geprobeerd deze ban terug te laten draaien, maar uiteraard zonder succes. Uiteindelijk het spel gewoon opnieuw gekocht, maar wel een heel naar gevoel aan over gehouden. Ik kan me niet aan het gevoel onttrekken dat ze voor extra inkomsten een klein percentage van de accounts random bannen.
Toen ik na jaren geen games te hebben gespeeld recentelijk BC2 wilde kopen en de keus had om hem via steam te downloaden, of een weekje te wachten en hem op DVD te kopen, heb ik gekozen voor het laatste. Voor mij geen steam games meer, er is iets niet in de haak daar voor mijn gevoel, en voorbehoudens dat de TS echt geen hacks heeft gebruikt, snap ik dit topic volkomen.
Iets genuanceerder mag wel, anders spreek je jezelf nogal tegen: er wordt beweerd dat er een cheat geconstateerd is.SinergyX schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:05:
Er IS een reden, er IS geconstateerd dat er gecheat is.
Ook dat is geen feit: niemand kan garanderen dat je geband wordt als je cheat.Er is in deze 9 pagina's maar 1 feit: cheaten = ban.
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Dan moet dat bewezen (kunnen) worden, anders is het gewoon een eenzijdige, ongefundeerde bewering.SinergyX schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:05:
[...]
Ik snap dan ook niet dat er nog nooit iemand die lui heeft aangepakt of dat mensen überhaupt diensten afnemen die elk moment, zonder reden, gestopt kunnen worden. Een Valve medewerker zou gewoon elke dag 50 mensen kunnen bannen omdat hij een slechte week heeft en niemand die daar wat mee kan.
In het verleden zijn er inderdaad verkeerde bans uitgevoerd (VAC1).tss68nl schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:27:
[...]
Nou vriend, dan moet ik de beste man toch het voordeel van de twijfel geven. Ik heb zelf jarenlang CS gespeeld, en heb werkelijk nooit cheats gebruikt (niet nodig...kwam toch wel aardig mee zullen we maar zeggen), maar ook mijn account is gebanned door VAC.
Ook ik heb geprobeerd deze ban terug te laten draaien, maar uiteraard zonder succes. Uiteindelijk het spel gewoon opnieuw gekocht, maar wel een heel naar gevoel aan over gehouden. Ik kan me niet aan het gevoel onttrekken dat ze voor extra inkomsten een klein percentage van de accounts random bannen.
Toen ik na jaren geen games te hebben gespeeld recentelijk BC2 wilde kopen en de keus had om hem via steam te downloaden, of een weekje te wachten en hem op DVD te kopen, heb ik gekozen voor het laatste. Voor mij geen steam games meer, er is iets niet in de haak daar voor mijn gevoel, en voorbehoudens dat de TS echt geen hacks heeft gebruikt, snap ik dit topic volkomen.
Dit is een feit, wat ook door Valve/Steam wordt toegegeven.
VAC2 is een anti-cheat programma dat kijkt naar bekende cheats (en automatisch banned. Er zitten dus GEEN Valve medewerkers met slechte dagen). Dit houd simpelweg in dat dingen die misschien wel verdacht over komen, niet als cheat gezien worden.
Conclusie: er zijn handelingen of bewegingen vastgesteld bij TS die overeenkomen met bekende cheats. Ik laat daarbij in het midden of er wel of geen cheat gebruikt is.
EULA = Algemene VoorwaardenSinergyX schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:05:
[...]
Dat zij niet ingaan op details neemt niets weg van de REDEN dat hij gebanned is (VAC heeft vastgesteld dat hij een cheat heeft gebruik -> resultaat).
Neem nu even snel WoW forums EULA, daar staat:
Without prior warning or explanation and at the sole discretion of Blizzard, your Posts can be deleted and Blizzard may terminate or restrict your use of access to the Forums or to the Site
Ok, dat is een forum, niet echt betaald. Nu verder naar WoW EULA zelf:
Account Suspension/Deletion.
BLIZZARD MAY SUSPEND, TERMINATE, MODIFY, OR DELETE ACCOUNTS AT ANY TIME FOR ANY REASON OR FOR NO REASON, WITH OR WITHOUT NOTICE TO YOU. For purposes of explanation and not limitation, most account suspensions, terminations and/or deletions are the result of violations of this Terms of Use or the EULA.
Krijg nou wat? Zonder reden, zonder waarschuwing, zonder iets? En zo kan ik nog 100 games opnoemen die precies soortgelijke tekst in de EULA/voorwaarden hebben staan.
Er is in deze 9 pagina's maar 1 feit: cheaten = ban. Niemand heeft bewijs dat hij heeft gecheat (athans niet zichtbaar), niemand heeft bewijs dat hij niet heeft gecheat. Hij is echter akkoord gegaan met de voorwaarden dat er bij vaststellen van gebruik van cheats er een ban volgt zonder uitleg van de reden of details hiervan, of hij had het niet moeten accepteren of, als je van mening bent dat het niet in de Nederlandse wet van toepassing kan zijn, wens ik hem veel succes met de rechtzaak om dit aan te vechten. Ik pak vast mijn popcorn.
(en ja, ik heb ook 3 steam accounts die zijn gebanned).
Er is een zwarte lijst met bedingen die sowieso vernietigbaar zijn. Ook al ben je er dan zogenaamd mee akkoord gegaan. Zie 6:236 BW http://www.wetboek-online...tboek%20Boek%206.html#988 voor meer informatie:
En anders is de grijze lijst van 6:237 BW wel van toepassing:Bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt een in de algemene voorwaarden voorkomend beding
a dat de wederpartij geheel en onvoorwaardelijk het recht ontneemt de door de gebruiker toegezegde prestatie op te eisen;
...
Bedingen van de grijze lijst zijn op aanroep vernietigbaar, tenzij de gebruiker (van de AV) tegenbewijs kan leveren. Kortom, de bewijslast ligt bij de tegenpartij en zullen dus hoe dan ook met een verklaring over de brug komen.Bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt vermoed onredelijk bezwarend te zijn een in de algemene voorwaarden voorkomend beding
a. dat de gebruiker een, gelet op de omstandigheden van het geval, ongebruikelijk lange of onvoldoende bepaalde termijn geeft om op een aanbod of een andere verklaring van de wederpartij te reageren;
b. dat de inhoud van de verplichtingen van de gebruiker wezenlijk beperkt ten opzichte van hetgeen de wederpartij, mede gelet op de wettelijke regels die op de overeenkomst betrekking hebben, zonder dat beding redelijkerwijs mocht verwachten;
c. dat de gebruiker de bevoegdheid verleent een prestatie te verschaffen die wezenlijk van de toegezegde prestatie afwijkt, tenzij de wederpartij bevoegd is in dat geval de overeenkomst te ontbinden;
d. dat de gebruiker van zijn gebondenheid aan de overeenkomst bevrijdt of hem de bevoegdheid daartoe geeft anders dan op in de overeenkomst vermelde gronden welke van dien aard zijn dat deze gebondenheid niet meer van hem kan worden gevergd;
[ Voor 3% gewijzigd door HarmoniousVibe op 21-04-2010 20:10 ]
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Soms misschien wel op het randje maar ik ben NOOIT gebanned hierdoor. Dus volgens mij moet je wel heel veel tweaken om een ban te krijgen.
Wie zegt dat de bijbel gods woord is?
- Dat zegt god.
Wie zegt dat god bestaat?
- Dat staat in de bijbel.
OT:
Stel VAC heeft een bij Valve bekende foutmarge van 1 op 100. De foutmarge blijft(net als bij a/v) door het aanvullen van signatures en de constante ontwikkeling van (legale) software gelijk aan die 1 op 100. Hoe zorg je dan dat je toch betrouwbaar overkomt? Door de software zo te laten functioneren dat het pas na een niet nader omschreven periode de ban uitvoert en in je voorwaarden te vermelden dat er nooit en te nimmer informatie wordt verstrekt over wat er precies is voorgevallen. Zo zorg je er voor dat het onmogelijk is de foutmarge boven tafel te krijgen. Vervolgens vermeldt men een onfeilbaar systeem te hebben en is iedereen die wordt gebanned een huilebalk die best weet wat hij/zij fout heeft gedaan. Door niet een heel account maar alleen het spel met de al dan niet juiste detectie te bannen is het financieel verlies voor de gedupeerde dusdanig klein dat de kans op gerechtelijke stappen nihil is.
[ Voor 5% gewijzigd door codex op 21-04-2010 20:28 ]
Hell ik en menig programmeur kan VAC2 omzeilen of forceren het is niet brilliant moeilijk om te zorgen dat je iets nieuws maakt dat niet gedecteerd wordt door VAC2 door zelf iets in elkaar te zetten zonder bijkomende standaard trainer maker tools en in de code van de game gedetecteerde strings toe te voegen of juist weg te laten. 90% kans dat je VAC2 zelfs kan omzeilen door vanuit een VMWare omgeving op je eigen PC een memory editor aan steam te hangen (dit werkt ook bij gameguard die op dezelfde manier werkt) dus feilloos systeem niet echt te noemen. Niet dat ik hier misbruik/gebruik van maak maar deze onzin is overal op het internet te vinden als je goed genoeg zoekt.
Zeker na aanvaringen met NcSofts nProtect GameGuard <- [sarcasm]oh ja de typische meest brilliante anti-hack beveiliging ever[/sarcasm], als je bepaalde websites geopend staan dan zegt dit [sarcasm]oh zo brilliante[/sarcasm] systeem dat je aan het hacken ban en disconnect je/sluit je game af.
Maar ja gebanned is kennelijk in dit geval echt gebanned aangezien in 95% van alle games helaas de gamemasters/owners zo meewerkend zijn als je zou willen.
Example Aeriagames DOMO:
*de Removed zijn namen die ik niet wou laten staan in de quote sorryquote: AeriagamesDear Removed,
Thank you for contacting support and giving us your input on the situation.
As for the Nurse Sara, the character saying "Don't worry, I'll be gentle" is a
direct link to being given a shot, drawing blood, and other related medical
procedures. When a child goes in to see a doctor, most of the time the nurse
and doctor both will reassure the child that they will be gentle.
We do realize that your guild name "Perverted Hermit" may have come from the
show Naruto, but it still does not excuse the fact that it may be offensive to
some of our player's, including parents of children who play the game.
And lastly, as I told your guild leader, whether the player you are referring
to reported you or not, we have come to the decision that this name could be
offensive to others in the game.
We are still requiring this guild be disbanned by the end of the day or we will
have to disban it for you.
Best regards,
Team Aeria
On Tue May 26 06:49:17 2009, markknijff@gmail.com wrote:
> Removed sent a message using the contact form at
> http://www.aeriagames.com/contact.
>
> Dear Aeriagames,
>
> In regard to the filed complaint about our guild name (Peverted Hermit) I
> have the following points to make.
>
> While people might find it a offensive name it really is not something
> that is offensive. As peverted well stands for peverse and hermit well for
> hermit doesn't make us say that all hermits are peverted as Peverted
> Hermit is also used for a character from the Naruto anime-series (Jiraiah).
> There are worse things like the Nurse Sara saying Don'tt worry I'll
> be gentle, I mean this can be considered as, ah she'll be gentle as she
> heals me but could also be interpreted in a adult sense as if she would be
> doing something peverted gently. But than again that it is up to the players
> how they will interpret this.
>
> As I trust the majority of Dream of Mirror Online players will be in the
> age of 12 to 30 and even though all players will interpret this
> differently, players from the age category 12-25 have usually seen Naruto
> and will most likely interpret it as the side name of the character Jiraiah
> and players that have not seen the series will most likely just think lol
> what kind off guild name is this, another guild name that would have the
> same effect for example is Naughty Club .
>
> If players find this name offensive it is all in their own
> perception/interpretation (see above for explanation). So I hope the guild
> won't have to be disbanded because if this should happen a lot of
> patching regarding sayings from all Sara versions and the Meru will have to
> be done and a lot of other guild names would have to be checked and if
> required changed else I cannot consider it to be fair our guild name would
> have to be changed.
>
> As has been said by our chairperson (Removed) this is most likely done
> because we as guild nicely refused someone to be allowed in the guild. As
> our guild at the moment consists of a group of close friends in real life
> and we would like to keep it that way at least for now. If this person
> filed a complaint for this reason it would just prove that he belongs to
> the group of approximately 15-20% of all players who react immaturely to
> not getting what they wish and if this happens will try anything to ruin
> the ones that disturbed their wish.
>
> So I hope this issue will get resolved in a appropriate manner as I am
> expecting.
>
> Thanks for reading this and the help you offer us in advance.
>
> Yours sincerely,
>
> Mark Knijff (Removed - Removed, Elder of Peverted Hermit)
Uiteindelijk dus een zijn we dus als guild doorgestart onder een andere naam zonder compensatie van behaalde guildresultaten.
Wat heeft dit met de post van de TS te maken ja inderdaad niks maar is maar een voorbeeld van hoe meewerkend medewerkers van gamebedrijven zijn
@TS: Met volharding en duidelijke messages geen belediging (zie quote hierboven), vooral netjes blijven en het laten voelen dat je ergens verstand van hebt (jah spreek uit ervaring het laten geloven van dingen die niet waar zijn is 1 van mijn specialiteiten waar ik trots op ben
[ Voor 3% gewijzigd door Starke op 21-04-2010 22:32 . Reden: namen verwijderen en extra info ]
Sinds wanneer is Gameguard van NCsoft?Starke schreef op woensdag 21 april 2010 @ 21:29:
Zeker naar aanvaringen met NcSofts GameGuard <- [sarcasm]oh ja de typische meest brilliante anti-hack beveiliging ever[/sarcasm], als je bepaalde websites geopend staan dan zegt dit [sarcasm]oh zo brilliante[/sarcasm] systeem dat je aan het hacken ban en disconnect je/sluit je game af.
Ik duid hier meer op dat Gameguard (okay van nProtect) in veel spellen die geproduceerd zijn door NCSoft/SoftStar (o.a. Lineage II, Maplestory, FlyFF "Fly for Fun", Ragnarok Online en talloze anderen) gebruikt wordt hell zelfs in talloze private servers van deze games wordt een door degene die deze servers beheren een zelf aangepaste beter werkende versie van GameGuard gedraait.
[ Voor 21% gewijzigd door Starke op 21-04-2010 22:29 . Reden: extra info ]

Nooit gecheat (weet ik zeker) of iets in die richting gedownload. En tijdens een potje multiplayer kreek ik ineens via voice te horen, "*** ik heb een VAC ban !" na een tijdje zoeken erachter gekomen dat er meer gevallen zijn van een (onterechte) VAC ban, wat hier volgens mij ook het geval is. Verschillende mailtjes richting steam, met steeds dezelfde standaard e-mail reply.
Toen kon hij ineens niet meer inloggen omdat ie op een andere locatie was ingelogd (wat hij zelf nooit heeft gedaan) en er waren plots vrienden toegevoegd (onbekenden) oftewel, het vermoeden was er dat hij gehackt was. Nieuwe e-mail + screenshots richting steam gestuurd, en weer een standaard mail terug
Inmiddels de hoop maar opgegeven en een nieuwe besteld, ook omdat steam de ticket inmiddels verwijderd blijkt te hebben.
kortom, weinig hoop om unbanned te worden, immers, ze vertellen je niet waarom je geband bent en dus kun je er ook niks tegenin brengen.
Vorige week had ik een probleem met Tele2. Er was een storing in Amsterdam waar ik ook last van had. Zoals vermeld moest ik ineens mijn wachtwoord opnieuw invullen en zag ik in IP config mijn interne IP steeds wijzigen. Het feit dat ik opnieuw mijn wachtwoord moest invullen bij Steam vond ik nogal vreemd aangezien mijn wachtwoord was opgeslagen. Zou het kunnen dat die verbindingsproblemen het idee gaven dat ik mijn account deelde?????
Internet kwam en ging. Ik heb ook 3 keer die poorten gewijzigd omdat ik telkens een ander intern IP kreeg....
Anoniem: 16697
[ Voor 82% gewijzigd door PromoX op 22-04-2010 14:25 ]
Ik denk het niet, ik had hetzelfde probleem.reemprive schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:54:
@SinergyX
Vorige week had ik een probleem met Tele2. Er was een storing in Amsterdam waar ik ook last van had. Zoals vermeld moest ik ineens mijn wachtwoord opnieuw invullen en zag ik in IP config mijn interne IP steeds wijzigen. Het feit dat ik opnieuw mijn wachtwoord moest invullen bij Steam vond ik nogal vreemd aangezien mijn wachtwoord was opgeslagen. Zou het kunnen dat die verbindingsproblemen het idee gaven dat ik mijn account deelde?????
Internet kwam en ging. Ik heb ook 3 keer die poorten gewijzigd omdat ik telkens een ander intern IP kreeg....
Anoniem: 16697
Ik bedoelde het niet als handel, ik wilde het gratis beschikbaar stellen.
Mag dat wel?
Ik kon het niet meer lezen, maar bedankt in elk geval. Inmiddels heb ik inderdaad al een nieuwe exemplaar
Hello,
A staff member has replied to your question:
Hello Raymond, I understand your frustration in this matter; however, our system has confirmed that the ban was applied legitimately. A VAC ban applies to the game(s) regardless of who was using the account at the time. It does not matter if you let someone use the account, or if the account was being used without your knowledge. It is your responsibility to safeguard your account against such activities. I am sorry, the VAC ban on the game(s) will not be removed. Please refer to the Steam Subscriber Agreement and the Rules of Steam Online Conduct if you wish to review our policy regarding this matter. Steam Subscriber Agreement http://www.steampowered.c...area=subscriber_agreement Rules of Steam Online Conduct http://steampowered.com/v/index.php?area=online_conduct
Anytime you wish you can view your question online:
https://support.steampowe...?ticketref=5306-QUDB-4005
In de eerdere reactie stond dit vermeld:
I have confirmed that the ban on the account was applied legitimately and it cannot be removed.
Aan de hand van dat zinnetje werd aangenomen dat een technische medewerker heeft nagekeken of er een medewerker had gekeken of het mogelijk een false positive betreft. Dit is echter niet het geval. Hieruit blijkt dus dat, wat mijn vermoedens bevestigd, blind wordt vertrouwd op VAC:
however, our system has confirmed that the ban was applied legitimately.
Mijn vertrouwen in VAC was al niet te groot, maar heeft nu wel een dieptepunt bereikt. Omdat ik helaas afhankelijk ben van Steam zal ik nog wel, zonder financieel bij te dragen, gebruik moeten maken van hun systemen.
Die eerste mail en de laatste die je van hun hebt gehad zijn sowieso al standaard mails, die krijg je standaard als je gaat klagen over een VAC ban...
Anoniem: 282189
Gast, je weet niet echt waar je over praat want mijn Steam account is gehijacked waar ik bij zat...........SinergyX schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:38:
Stel nu dat ze je vertellen dat je gebanned ban voor account-sharing, overduidelijk dat er 2 IP-ranged van Nederland en <insert ergens anders> inloggen op dat account, wat kan je dan nog doen? 'hacken' is nagenoeg onmogelijk bij Valve zelf, veelal (nagenoeg altijd) is het phising, foute software of meekijken persoon.
Ik zit op internet en ik zie ineens dat Steam op een andere computer is ingelogd via een pop-up.
5 minuten later krijg ik een mail dat mijn wachtwoord van Steam is gewijzigd.
Dus ik kom Steam niet meer op.
Contact gehad met supoort en een account hijacken is zeker wel mogelijk!
Nieuw passwoord gehad van support en ik kon weer verder gamen.
Maar ik ben uiteindelijk toch de lul

Wat ik nu toch weer meemaak
Wil ik dinsdagavond weer eens spelen kom ik het spel niet meer in, ik kom niet meer door VAC heen omdat ik blijkbaar gecheat heb......

Nu heb ik dat ook echt niet gedaan omdat ik een hekel aan cheaten heb dus ik kan het niet geweest zijn.
Het is ruim een maand geleden dat mijn account gehacked is geweest, dat hebben ze weer keurig terug gedraaid maar ik denk dus nu dat er gerommeld is met mijn account zodat ik nu niet meer kan spelen......klinkt dat iemand bekend?
Kreeg gelijk een hele cheat logfile..........
..knip..
Steam denied login, reason 5
Cheat detected.
Ik support weer geschreven krijg je het volgende antwoord................
Hello Albert, Thank you for contacting Steam Support. Our system indicates that this account has been permanently banned by the Valve Anti-Cheat (VAC) from Modern Warfare 2 Multiplayer for use of cheats or other unauthorized modifications to the game (such as a console unlocker, etc.). We will not disclose the cheats which were detected, nor will we provide the date and time the infraction took place. We have confirmed that the ban on the account was applied legitimately and it cannot be removed.
This ban does not affect other titles on the account. The account may still be used to play the single-player campaign and Spec Ops missions. We cannot move game subscriptions from accounts which have been banned by VAC. If you choose to purchase a new copy of this game, please create a new Steam account to register the game to.
Remove all cheats from your system before you install (if you do not know where the cheats were installed, you may want to consider reformatting the machine and starting over with a new installation of your operating system). For more information on Valve's policies, please see the Steam Subscriber Agreement and the Rules of Steam Online Conduct: Steam Subscriber Agreement http://steampowered.com/index.php?area=subscriber_agreement Rules of Steam Online Conduct http://steampowered.com/index.php?area=online_conduct Valve Anti-Cheat System (VAC) https://support.steampowe...le.php?ref=7849-RADZ-6869
Ik vind het slecht hoe ermee wordt omgegaan...denken ze nu echt dat ik het spel nog een keer ga kopen (wat volgens mij de achterliggende gedachte is).
Inderdaad, dacht het niet nee

Ik heb heel de logfile eruit geknipt gezien het nogal schreeuwerig overkomt.
[ Voor 177% gewijzigd door psychoclown op 22-07-2010 20:32 ]
PC-spelers Modern Warfare 2 klagen over onterechte bans
Dus misschien zit er toch nog een klein bugje in het anti-cheat systeem van Steam.
Anoniem: 366596
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
nieuws: Steam weert per ongeluk 12.000 spelers van Modern Warfare 2
Hopelijk gaat Valve nu een keer beter bans controleren.
Ik kreeg onderstaande mail binnen...............
Recently, your Steam account was erroneously banned from Call of Duty: Modern Warfare 2.
This was our mistake, and I apologize for any frustration or angst it may have caused you.
The problem was that Steam would fail a signature check between the disk version of a DLL and a latent memory version. This was caused by a combination of conditions occurring while Steam was updating the disk image of a game. This wasn't a game-specific mistake. Steam allows us to manage and reverse these erroneous bans (about 12,000 erroneous bans over two weeks).
We have reversed the ban, restoring your access to the game. In addition, we have given you a free copy of Left 4 Dead 2 to give as a gift on Steam, plus a free copy for yourself if you didn't already own the game.
Enne grijze vos...ik ben prima beveiligd op internet hoor....die hijacks kan je niks aan doen....
Icons are overrated
Anoniem: 33272
De hijackers krijgen op magische wijze je gegevens te pakken ?Anoniem: 282189 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:50:
Enne grijze vos...ik ben prima beveiligd op internet hoor....die hijacks kan je niks aan doen....

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 27-07-2010 19:35 . Reden: typo ]
Een wachtwoord van 16 karakters met letters en cijfers inclusief hoofdletters lijkt mij niet zo makkelijk te kraken
Maar het is ze wel gelukt...........
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 282189 op 27-07-2010 19:50 ]
Zonder de zeikerd uit te willen hangen, misschien is het wel handig om eens je eigen reactie terug te lezen. In halve zinnen, vol met afkortingen en zonder hoofdletters leest dit blok tekst niet echt lekker...Anoniem: 366596 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 00:06:
Wel erg zielige voor je. ik koop ook weleens games op steam maar alleen vanwegen het overal terwerled dat ik het kan spelen geen cd etc. ik heb ook zo iets vorige week gehad op een hack server op tf2. ik wou die adcievement halen van de enengier die lasergun. ik kwam iemand tegen op een server die me kon helpen maar blijkt was het iets anders. dus wat onze vriend al zij wanneer al op de server verbinding maakt is het kwaad al geschiet. ik kan dus ook wel een ban verwachten van valve maarja. ik bedoel ik zou nooit crack servers joinnen als ze dat aangeven. maar het rare wat ik vindt van steam is ze kunnen toch dit soort servers filteren ofzo iets of verwijderen/blokkeren. ik hoop dat het goed komt gewoon blijven zeuren dat je geld terug wil werkt 9/10. ik had keer pass verloren ze wouden me acount niet terug geven dus ik zij ik wil me geld terug 1 uur later kon ik me pass resten. ik weet niet of dit in jou geval wel werkt succes en beterschap (werkt ook bij jargex runescape en wow)
Anoniem: 33272
Hoeveel manieren wil je?Anoniem: 282189 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:49:
Ik heb geen idee hoe ze het gedaan hebben.............maar ze hebben het gedaan.
Een wachtwoord van 16 karakters met letters en cijfers inclusief hoofdletters lijkt mij niet zo makkelijk te kraken
Maar het is ze wel gelukt...........
- keylogger
- geregistreerd op een ander forum/site met zelfde wachtwoord
- verkeerde link geopend zodat je een fake login kreeg
Met deze methodes weetje niet eens dat je iets fout hebt gedaan en je bent wel je account kwijt.
Via een fake login kan het zijn dat je niet eens merkt dat er iets aan de hand is (hij logt je ook ECHT in, maar logt OOK je ID/PASS).
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 27-07-2010 21:55 ]
Een account Hijacken op STEAM is nagenoeg onmogelijk. Omdat het nagenoeg onmogelijk is wordt het eigenlijk helemaal niet gedaan.
Het enige wat ze wel doen is via fake logins, keyloggers etc je password te ontfutselen maar daar kan STEAM weinig tegen doen.
Zolang Steam hier geen uitspraken over doet en niet met cijfers komt valt daar weinig over te zeggen.RedHat schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:33:
Hee Appie :W Ken je van KBH
Een account Hijacken op STEAM is nagenoeg onmogelijk. Omdat het nagenoeg onmogelijk is wordt het eigenlijk helemaal niet gedaan.
Het enige wat ze wel doen is via fake logins, keyloggers etc je password te ontfutselen maar daar kan STEAM weinig tegen doen.
Misschien is het wel mogelijk en gebeurt het ook regelmatig maar houdt Steam dit geheim. (net zoals onterechte bans voor hacks
Kijk bijvoorbeeld naar het skimmen van bankpassen. In eerste instantie dacht de iedereen dat het sporadisch gebeurde en dat het vrij lastig was om te doen. Achteraf blijkt dat het al jaren op grote schaal gebeurt en dat het ook nog een relatief simpel is om te doen.
Overigens wil ik niet beweren dat het hijacken van accounts regelmatig gebeurt. En persoonlijk acht ik de kans ook zeer klein. Ik sluit het echter niet helemaal uit...
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Maar keyloggers e.d. wordt toch wel gezien als virus o.i.d.
Ik heb AGV draaien en moet zeggen dat die een hoop ziet dus kan me niet voorstellen dat het op zo'n manier gebeurt is.
Ik kan weer lekker gamen, alles is terug gezet en ik heb weer de grootste lol.
Hopelijk gaat het mij geen tweede keer gebeuren
Grote voordeel is wel dat ik door dit gezeur BF2 heb gekocht en dat bevalt me zeer goed!
Angelo NL / Global Cargo VTC
En hoe zou je dat willen bewijzen? "Hier heb je een kopie van mijn harde schijf: zie, geen cheats"?Pykow schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:12:
Steam heeft een goede support. Als je onterecht bent verbannen en je kan het bewijzen ( of steam ziet dat het VAC systeem iets verkeerd heeft gedaan) dan wordt dit zo opgelost.
Lijkt me eerder dat als Steam zegt dat je cheat, dat Steam ook mag bewijzen dat dat zo is, maar ja, dan verwijzen ze je weer door naar de EULA.
In feite sta je gewoon voor het blok, die (in de ogen van de onterrecht gebande persoon) oplichters belonen en verder kunnen spelen, of stoppen met het spel.
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
--------------------------------------------------------------------------------
Goed, je start Cod MW2 multiplayer op en opeens opent er een "console" en het bericht "cheat detected". En MW2 doet het niet meer... Ook bij de status van mijn account in steam staat "uitgesloten van het spel Cod MW2 wegens valsspelen"...
What the !@#$!@????
Ik cheat nooit! Goed je hoeft het niet te geloven, maar het is echt zo. Ik meen het. Ook heb ik BEIDE map packs aangeschaft, en de game zelf (50e voor de game, en ik geloof twee keer iets van 12,50 voor de map packs...). Dat is dan toch bijna 75e... En dat wordt dan zomaar geblokkeerd? Kan ik hier nog iets aan doen? Ook als zegt Steam/ Valve (?) dat het permanent is?
Nogmaals ik heb echt nooit gecheat, nooit rare programma's gebruikt, en mezelf langzaam naar de tweede prestige gespeeld zonder lvl hack of wat dan ook. Echt nooit iets gedaan. Voor zover ik weet ook maar een keer in een hacked host gekomen, maar dat was nog voor ik ging prestigen, en daar ben ik gelijk uit gegaan. Dat was met unlimited ammo enz. Maar ook daar was ik zonder iets aan te kunnen doen ingekomen, en alsof dat er iets mee te maken heeft...
Waar kan dit aan liggen? Want volgens Valve maakt hun "ban systeem" nooit fouten, dus doen ze er niks aan... Ben ik dan de eerste waar het niet meer klopt?
Ik snap hier echt niks van, maar dit laat ik niet zomaar gebeuren. Want dit slaat nergens op...
PS: vannavond op vakantie dus ik laat het maar even rusten, misschien doet ie het weer als ik terug kom...
Edit:Ik zie dat er al een topic over is... Maar of ik daar nu blij van moet worden... Mocht deze dicht moeten sluit hem dan maar...
--------------------------------------------------------------------------------
Kom je dus terug van vankantie en wat blijkt? Het was een foutje, en heb gratis twee kopieen van Left 4 Dead 2 gekregen! Zo zie je maar weer ook het "ban systeem" van Valve maakt fouten...
Eind goed al goed dus. Waarschijnlijk wisten jullie dit al maar ik was zo blij dat ik het nog ffe kwijt moest....
Heeeeeel laat, maar nee, ik heb geen unban ontvangen. Het zit hem denk ik in de grote getallen, klagen veel mensen dan wordt het daadwerkelijk onderzocht en klagen er weinig dan doet men er niets mee. Helaas.Helmet schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:55:
Moet wel eerlijk zeggen dat de compensatie wel netjes is, een gratis spelletje erbij voor degene die vals beschuldigd werden. Hoe zit het eigenlijk met Reemprive? heb jij een unban ontvangen?
Anoniem: 382428
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Anoniem: 135867
ik keek
Nu heb ik ook Left4dead 1 en 2 en COD MW2 erop staan op die account.
Kan ik die games dan wel gewoon spelen online?
Ik keek bij instellingen en dan vac status: die staat op uitgesloten op enkele beveiligde servers...
en op meer informatie staat er breft de volgende spellen. Dan staat er Call Of Duty Black Ops
Singleplayer kan ik wel gewoon spelen, maar als er dan een update voor is, wordt dit dan wel geinstaleerd?
Als ik nu Left for dead 1 of 2 ga spelen worden deze games dan ook gebanned?
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 135867 op 18-11-2010 16:55 ]
Ja die twee games kan je gewoon spelen.
Dunno, als het steam is misschien wel ?.Anoniem: 135867 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:47:
ik heb nu ook een ban op COD BO, kreeg het Error The Call Of Duty: Black Ops server is not available at this time. Please try again later or visit ...
ik keek
Nu heb ik ook Left4dead 1 en 2 en COD MW2 erop staan op die account.
Kan ik die games dan wel gewoon spelen online?
Ik keek bij instellingen en dan vac status: die staat op uitgesloten op enkele beveiligde servers...
en op meer informatie staat er breft de volgende spellen. Dan staat er Call Of Duty Black Ops
Kan zijn van niet maar goed probeer het ?
VAC is volgens mij wel 'game wide' (steamID), maar weet niet hoe dit zit met games die buiten de VAC-steam vallen.
Ik zal het laten zien hoe dat werkt.
Dus even gespeeld met die hack om alleen maar te kijken hoe dat ging, maar dat was al genoeg want daarna kreeg ik die ban.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 135867 op 18-11-2010 20:22 ]
Anoniem: 330953
En dus de reden om zelf ook te gaan cheaten?Anoniem: 135867 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 20:21:
Veel mensen cheaten op servers, daar wordt je niet goed van.
Lol, je hebt nog maar 2 games die je kan spelen door cheaten.
*zucht*
Klopt, ik walg van die mensen, er is geen enkele reden om een cheat te gebruiken.Anoniem: 135867 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 20:21:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
De grootste en beste drogreden ooit om zelf te gaan cheaten.Anoniem: 135867 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 20:21:
Terrecht dat je gebanned bent, toedeledokie
KPN - Vodafone Ziggo Partner
dat onken ik ook niet maar mijn maat wilde die hack laten zien hoe dat werkte, ik was wel nieuwsgierig.
Maar ik heb nog 3 games die ik online kan spelen van steam.
De andere zijn dus niet gebanned.
dat zijn dus Left4dead 1 + 2 en COD MW2
ik had geen andere.
Maar ik kan toch ook nog COD BO singelplayer spelen, daar ging het mij om.
Ik geef niet veel om multiplayer in COD BO
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 135867 op 19-11-2010 13:20 ]
Je was dus gewoon dom, ik vind het een buitengewoon slap excuus.Anoniem: 135867 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:18:
Zekers.
dat onken ik ook niet maar mijn maat wilde die hack laten zien hoe dat werkte, ik was wel nieuwsgierig.
Maar ik heb nog 3 games die ik online kan spelen van steam.
De andere zijn dus niet gebanned.
Was alleen nieuwsgierig hoe zo'n hack eruit ziet en werkt.CrankyGamerOG schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:58:
[...]
De grootste en beste drogreden ooit om zelf te gaan cheaten.
Terrecht dat je gebanned bent, toedeledokie
Meer niet.