Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:39
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:42:
[...]

Statistisch gezien trek je echt aan het korste eind met je verhaal.
LOL. Alle uitspraken die jij doet en dan kom je hier ook nog mee. Je hebt wel lef.
Wat je zegt slaat natuurlijk nergens op, je kan nooit uitsluiten dat iets niet kan. Mocht je willen aantonen dat de kans statistisch erg klein is, dan doe je dat niet met "ik speel al jaren" en "ik ken". Anekdotes zijn nog nooit als statistisch bewijs gebruikt.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Wow, lang verhaal.. Maar TS, is het wel slim om nu gewoon weer een nieuwe te kopen, te installeren en lekker verder te gamen? Je weet toch nog steeds niet waar het "probleem" op je systeem hem in zit of wel?
Dat even los van het feit of ik zelf een nieuwe zou kopen.. Ik vind het overigens ook ronduit belachelijk dat ze je bannen zonder precies aan te geven waarom. Naast dat het voor jou vervelend is, vind ik het ook nog eens een enge gedachte..

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analog_
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Steam bans komen meestal ook x-maanden te laat. Een vriend van me had bewust gecheat enzo, en pas drie maanden later werd hij eraf geschopt nadat hij al tijdje ermee gestopt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Of je dat spel nu wel of niet op nieuw haalt en gaat spelen, ik hoop dat je het advies van steam/valve ter harte neemt en je pc een clean install geeft voordat je herinstalled, en mw2 koppelt aan een ander steam account. En zoals gesuggereerd wordt, documenteer het zooitje en als er ook maar iets riekt naar valsspelen gewoon die server niet enteren, en je hebt denk ik binnen een halve minuut/minuut zo gezien of er gecheat wordt. (natuurlijk niet altijd, maar als jij ongeloofwaardige stats van iemand ziet, wat je zo kan zien zodra je het level binnengekomen bent door op TAB te rossen, of even te spectaten, verklein je het risico alleen maar)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 09:32

faust2016

You yes have my shirt

LOL: tournament.com discutabel
alweer onschuldig (A) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 23:55
Edmin schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:50:
'ik ken niemand'
'dan had ik zelf ook al lang'
'ik kan me niet voorstellen'

Je betoog zit vol aannames en generalisaties, maar geen bewijs. 99,999% van de bans worden ongetwijfeld terecht uitgedeeld, maar geen enkel systeem is waterdicht.
Nee, geen enkel systeem is waterdicht, dat is zo. Het probleem met anticheat is dat het verdomde moeilijk is om 'goede' cheats te detecteren. Dat is natuurlijk een doel van de cheatmaker, maar dit zorgt er ook voor dat het logischer wordt om een false positive te krijgen. Het gezeik begint en eindigd bij de cheatmaker. Daar zijn zeker sommige mensen onterecht de dupe van, maar dat vind ik nauwelijks Valve's schuld. Betere anticheat is ongelovelijk moeilijk tenzij je ongeveer het gehele systeem van de gebruiker blokkeert wanneer er gegamed wordt.

Is dat een betere optie? Vast niet.
Niet controleren dan een betere optie? Nee, dan verkoopt het spel al helemaal niet meer.

@TS: dat je al eerder zo iets hebt mee gemaakt maakt het IMHO niet waarschijnlijker dat je _NOOIT_ in multiplayer gecheat hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door EvilWhiteDragon op 20-04-2010 16:08 ]

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
loewie1984 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:01:
ik hoop dat je het advies van steam/valve ter harte neemt en je pc een clean install geeft voordat je herinstalled, en mw2 koppelt aan een ander steam account. En zoals gesuggereerd wordt, documenteer het zooitje en als er ook maar iets riekt naar valsspelen gewoon die server niet enteren,
Ik weet dat dergelijke adviezen goed bedoelt zijn, maar daar wil je toch helemaal niet mee bezig zijn als je gaat gamen? Lekker alles lopen documenteren om een 'sterkere' case op te kunnen bouwen, mocht het weer voorkomen. Als we zo moeten gaan gamen zijn we toch helemaal verkeerd bezig? Ik bedoel dat vanuit de visie van Valve he, dat ze niet aangeven wat er nou precies mis is op TS zijn systeem. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 15:48
EvilWhiteDragon schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:05:
[...]

Nee, geen enkel systeem is waterdicht, dat is zo. Het probleem met anticheat is dat het verdomde moeilijk is om 'goede' cheats te detecteren. Dat is natuurlijk een doel van de cheatmaker, maar dit zorgt er ook voor dat het logischer wordt om een false positive te krijgen. Het gezeik begint en eindigd bij de cheatmaker. Daar zijn zeker sommige mensen onterecht de dupe van, maar dat vind ik nauwelijks Valve's schuld. Betere anticheat is ongelovelijk moeilijk tenzij je ongeveer het gehele systeem van de gebruiker blokkeert wanneer er gegamed wordt.

Is dat een betere optie? Vast niet.
Niet controleren dan een betere optie? Nee, dan verkoopt het spel al helemaal niet meer.
Wat Valve moet doen is gewoon vrijgeven wat er gedetecteerd wordt en wanneer. Dan heb je ten minste duidelijkheid.

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:24

codex

Geen OpenAI agent :)

Topicstarter
Aan de beterweters die denken dat ik 1 of andere idioot ben die zelf cheats gebruikt "omdat iedereen het doet".Nogmaals, ik heb geen mods gedownload, geen veranderingen aangebracht buiten die drawwater cvar en zeker niets gedownload wat enigszins gelieerd is aan MW2 of Valve. De enige informatie die ik buiten het spel haal komt van het lezen op forums of het kijken van Youtube. De enige hacksite waar ik ben aangemeld is het forum van callofdutyhacks omdat ik daar info vandaan haalde inzake bijv. de "say.s" spam in de chat. Helaas is er bij de echt waardevolle informatie alleen te komen als VIP member, dus afnemer. Ik hoop er stiekem op dat dit 1 van jullie ook overkomt, kijken hoe het op jullie overkomt als je weet dat dit volkomen onterecht is en iedereen een blind vertrouwen heeft in een stukje software.

Ik was in de veronderstelling hackers het leven zuur te kunnen maken, blijkbaar is het nogal gebackfired.

Het spel koop ik van Activision, niet Valve. Ondertussen ligt er een nieuw exemplaar naast me te wachten :) Ik ga mijn pc maar formateren, duimen dat dit soort onzin niet meer voorkomt. Gebeurd het wel, dan is het exit PC gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:02
reemprive schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:02:
I've never edited anything in any file regarding mw2 or Steam, except for the drawwater cvar what doesn't give me any advantage exept a higher framerate. Yes, I've been in hacked servers where my level got boosted, but that isn't something what I've caused or can do anything about.
Klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Either way, het komt er dus op neer dat we als individu totaal niks betekenen in deze maatschappij. Als een organisatie het verkeerd met je voor heeft dan kun je doen wat je wilt maar je wint het toch nooit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Topicstarter
EvilWhiteDragon schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:05:
@TS: dat je al eerder zo iets hebt mee gemaakt maakt het IMHO niet waarschijnlijker dat je _NOOIT_ in multiplayer gecheat hebt.
Je doelt op Tournament.com? Volgens mij heb ik daar al laaaaaaaaaang geleden genoeg over gezegd. En nee ik heb nog nooit gecheat, geen hax geinstalleerd whatsoever.

En nu ben ik klaar met reageren op dit soort kortzichtige insinuaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
reemprive schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:10:
Aan de beterweters die denken dat ik 1 of andere idioot ben die zelf cheats gebruikt "omdat iedereen het doet". Nogmaals, ik heb geen mods gedownload, geen veranderingen aangebracht buiten die drawwater cvar
De enige informatie die ik buiten het spel haal komt van het lezen op forums of het kijken van Youtube. De enige hacksite waar ik ben aangemeld is het forum van callofdutyhacks
Het spijt me, maar wat moeten we hier nou van denken? en dan ook nog dat topic uit 2007, je hebt de schijn tegen moet gezegd worden. En het is zeerzeker niet persoonlijk bedoeld
^^ met hem dus

[ Voor 8% gewijzigd door loewie1984 op 20-04-2010 16:16 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 23:55
Maar een andere vraag, omdat je zo expliciet zegt dat je bij MW2 niet cheat, doe of heb je dit gedaan bij andere games? Want het zou natuurlijk kunnen dat Steam je niet specifiek voor een MW2 cheat gebant heeft?

Dat Valve meer duidelijkheid moet geven daar is iets van te zeggen, maar dan vooral wanneer en in welke server oid. Dat ze neit zeggen wat je verkeerd deed is niet zo gek, dat maakt zoals hierboven al gezegd het verbeteren van cheats verdomde makkelijk. Misschien kostbaar, maar wel makkelijk.

Oh en als je denkt dat ik je wil bashen voor cheaten, dat doe ik wel zodra je cheat op een van mijn servers. Tot die tijd probeer ik je hier te helpen uitvinden waar het aan licht. Je moet alleen wel begrijpen dat het niet voor de hand ligt dat je zomaar gebant wordt.

[ Voor 21% gewijzigd door EvilWhiteDragon op 20-04-2010 16:17 ]

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Topicstarter
http://forums.steampowere.../index.php/t-1062170.html

En hacked servers die je level boosten, die waren er de eerste 2 maanden van het spel. Ik denk dat als iedereen die eens in een hacked server is terechtgekomen en een levelboost heeft gekregen wordt gebanned er een heleboel mensen van Steam verdwijnen, ook mensen op dit forum. Niet de schuld van de speler, de schuld van de host die 5.000.000 xp per kill toewees en IW omdat ze het te laat hebben gepatched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:17

GieltjE

Niks te zien...

Ik heb exact hetzelfde meegemaakt als de TS, ik heb in totaal 20 minuten kunnen genieten van de multiplayer.

Ik hack niet, cheat niet, crack niet. Als ik een spel wil dan koop ik dit gewoon, en als ik het koop wil ik het ook spelen en niet met "het is echt gerechtvaardigd" het riet ingestuurd worden. Ik weet dat ik vaak niet goed genoeg om te winnen ben, en dat intereseert me ook weinig.

Totdat ik mw2 gekocht had, had ik 15 andere spellen op steam gekocht over de jaren heen, dit is dus ook het laatste wat er aan steam spellen ingegaan is.

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
kijk dat jij een 1 in een 0 omzet in een config bestand waar je eigenlijk niet aan mag komen is denk ik toch wel een issue.

Anderzijds hadden de ontwikkelaars van dat bestand er miss. beter hun best aan moeten doen om het bestand elders onder te brengen of misschien wel niet lokaal op te slaan op je pc. Het editten van ini's bestaat al zolang als dat cod oud is, en als dit inderdaad niet mag, moet valve/activision je daar ergens op wijzen, gebeurt dat niet tja! -maar het blijft een vreemde zaak

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1231261
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1230553

Wat probeer je te bereiken met al die verschillende threads of verschillende fora? Je ban wordt niet opgeheven en je geloofwaardigheid gaat IMO steeds verder naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:42
kijk dat jij een 1 in een 0 omzet in een config bestand waar je eigenlijk niet aan mag komen is denk ik toch wel een issue.
In de FAQ van VAC staat duidelijk (en dat is nog eens bevestigd door administrators van Steam) dat je niet gebanned wordt omdat je de config handmatig aanpast. Op geen enkele wijze.
Je kunt hooguit uit het spel geschopt worden tot de config weer netjes staat (zelf ook ondervonden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:30

beany

Meeheheheheh

Ehm, ik heb ook in een gehackte server gezeten. Ik had dat niet snel genoeg door. Ik schiet 1 iemand neer en *BAF* XP += long.maxvalue.

ik ben direct weggegaan. Maar als dit aangemerkt wordt als hacken/cheaten... tja, dan kan iedereen dus op een gegeven moment de klos zijn.

Het rommelen met CVAR's... mja... Dat is toch standaard in de CoD community? (in Cod:MW1 ooit 1x zo'n ding gezet omdat ik steeds gekicked werd. Was een netwerk achtig iets, ben er niet zo in thuis).

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Topicstarter
Ten eerste: Waarom ik aangemeld ben op het forum van Callofdutyhacks?
Omdat als er info te vinden is betreft gebruikte hackmethodes en voornamelijk spam veroorzaakt door de hack die vaak daar te vinden is. Callofdutyhacks is een commercieel bedrijf, ik heb geprobeerd te achterhalen wie er achter zitten, helaas is degene die de site beheert niet te achterhalen via hosting. Terwijl 90% van de spelers van MW2 riep hoe irritant cheaters waren, was ik op zoek naar een manier om ze weg te krijgen. Ik heb best wat tijd erin gestoken om mensen gebanned te krijgen, als je mijn Steam Ticket doorleest zie je wat er vooraf ging aan mijn ban. Denk je dat ik zo veel moeite zou doen om de cheatdetectie van VAC op orde te krijgen als ik zelf een hack had draaien?

Ja en Tournament.com is een leuke. Als ze inderdaad geen lulverhaal ophingen, hoe kan het dan dat VAC mij nooit heeft gebanned op CSS? Je kan aannemen dat VAC een stuk beter werkt dan dat TAC van die prutsers(als TAC uberhaupt heeft bestaan). Tournament.com is dood, en terecht.

En nee, ik heb nog nooit in andere games gehacked. De ban is expliciet op MW2 andere spellen kan ik gewoon spelen.

*Zou overigens nu wel heel leuk zijn als Valve mijn ban toch opheft*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:02
reemprive schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:16:
[...]

http://forums.steampowere.../index.php/t-1062170.html

En hacked servers die je level boosten, die waren er de eerste 2 maanden van het spel. Ik denk dat als iedereen die eens in een hacked server is terechtgekomen en een levelboost heeft gekregen wordt gebanned er een heleboel mensen van Steam verdwijnen, ook mensen op dit forum. Niet de schuld van de speler, de schuld van de host die 5.000.000 xp per kill toewees en IW omdat ze het te laat hebben gepatched.
Njaa die server buiten beschouwing gelaten dan, je hebt dat ene bestand ook aangepast, en daardoor klopt de signature niet meer met de signature van het bestand wat Valve heeft. En dus hebben ze alle reden om je een ban te geven.

Ik kan me voorstellen dat je het zelf misschien maar een klein lullig iets vind, maar waar moeten ze de grens trekken he....

En ik zou geen moeite meer in dit topic steken en de game opnieuw aanschaffen (en dan niet meer op illegale servers of bestandjes aanpassen O-) )

[ Voor 7% gewijzigd door ThinkPad op 20-04-2010 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:42
De grootste vraag is nu eigenlijk:
waar krijg je de melding?
Krijg je zodra je MW2 opstart de melding 'Cheat detected'?
En zo ja, wat staat er verder in de console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 12:44
ThinkPadd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:28:
[...]

Njaa die server buiten beschouwing gelaten dan, je hebt dat ene bestand ook aangepast, en daardoor klopt de signature niet meer met de signature van het bestand wat Valve heeft. En dus hebben ze alle reden om je een ban te geven.

Ik kan me voorstellen dat je het zelf misschien maar een klein lullig iets vind, maar waar moeten ze de grens trekken he....

En ik zou geen moeite meer in dit topic steken en de game opnieuw aanschaffen (en dan niet meer op illegale servers of bestandjes aanpassen O-) )
Ik en 5 van mijn vrienden en weet ik veel hoeveel andere spelers hebben dit bestand sinds de 3e dag aangepast.

Ping bars, drawwater en lagometer.

En nog steeds speel ik door zonder ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Topicstarter
Alles wat in de config staat kan handmatig worden aangepast een forceert geen ban. Dat was zo in SOF2, CS, CSS, MW1 en is ook zo in MW2. Uiteraard binnen een bepaalde marge.

Edit:
Inderdaad, de pingbar had ik ook aangepast. Die was me ontschoten.

[ Voor 18% gewijzigd door codex op 20-04-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik ben tijdens de free trial van 1,5 week geleden ook op een gehackte server terecht gekomen; er zijn toch nog enkele lekken in VAC of IW. Game gekocht, tot op heden nog geen ban meegemaakt; aangezien ik wel voor m'n XP wil spelen nu nog ff op zoek naar een manier om mijn MP stats te resetten.....iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fridge
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-08 11:36
Omgekeerde bewijslast is natuurlijk onzin. Je bent onschuldig tot anders is bewezen, dus het enige wat Valve wel moet doen is bewijzen. Ongeacht of je echt gecheat hebt vind ik het een kwalijke zaak dat ze de bewijslast niet overhandigen. En nee, ik vertrouw niet zomaar een commercieel bedrijf op het woord, zo naïef ben ik niet.

Jammer dat hackers er wat mee kunnen, maar dat is geen excuus om mensen zonder bewijs te bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Het zou hypocriet van Valve zijn om jou ban nu op te liften. Er is iets geconstateerd, doormiddel van een geautimatiseerd systeem wat gelijk staan aan een ban voor jou. Ik kan me niet voorstellen dat dit systeem fouten maakt, anders kregen we immers veel vaker van dit soort topics.

Ik snap dan ook niet wat je met dit topic wilt, je bent akkoord gegaan met de voorwaarde toen je de game had aangeschaft alsook bij je registratie @ steam.

Daarnaast, heb jij bewijs dat je onschuldig bent? Je kan wel blijven roepen dat je niets doet maar je komt niet met concreet bewijs dat je NIET hebt gehacked. Zeker in een situatie als deze lijkt mij dat handig. (Ben van mening dat een omgekeerde bewijslast hier eigenlijk wel terecht is, ik twijfel niet aan de bevindingen van het VAC systeem.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Topicstarter
EDIT schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:32:
De grootste vraag is nu eigenlijk:
waar krijg je de melding?
Krijg je zodra je MW2 opstart de melding 'Cheat detected'?
En zo ja, wat staat er verder in de console?
Bij mij reageerde het spel niet meer toen ik het opstarte, terug naar desktop dan verschijnt daar de console met "cheat detected" erboven. Die console krijg je alleen als je console enabler gebruikt(bannable) of dus wordt gebanned. Nou ja, hoopte op wat feedback in elk geval op dit forum. Bedankt aan degene die mij ook wat nuttige informatie hebben gegeven. Ik ga reformaten!

Oh ja, faust, inderdaad. Dat noemde ik zelf al, beetje erg late reactie. Misschien moet je wat meer spelen, dan wordt de kans dat je statistisch hetzelfde meemaakt groter en kan je bovendien je skills wat verbeteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
lasharor schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:42:

Daarnaast, heb jij bewijs dat je onschuldig bent? Je kan wel blijven roepen dat je niets doet maar je komt niet met concreet bewijs dat je NIET hebt gehacked. Zeker in een situatie als deze lijkt mij dat handig. (Ben van mening dat een omgekeerde bewijslast hier eigenlijk wel terecht is, ik twijfel niet aan de bevindingen van het VAC systeem.)
Lol, zo werkt het natuurlijk niet. Als mijn auto niet meer start, moet ik dan bij de garage bewijzen dat ik er niks aan gesloopt heb voordat het garantie betreft? Hoe kun je nu concreet bewijzen niet gehacked te hebben? Valve kan in deze zaak enorm meewerken + een volgende 'onterechte' ban voorkomen door aan te geven wat de situatie in deze specifieke zaak betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Topicstarter
Nee, bewijzen dat ik niet heb gehacked is nogal moeilijk. Het is mijn woord tegen de bewijslast van VAC, die ze zeg maar niet overhandigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Topicstarter
Anyway, mocht ik nog wat horen van Valve dan breng ik jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:17
iets geconstateerd, doormiddel van een geautimatiseerd systeem ... Ik kan me niet voorstellen dat dit systeem fouten maakt...
False positive?

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jediah
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:24

jediah

Wat vind je er nou zelf van?

Japperrrr schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:59:
Als je hacks voor andere games op je computer hebt staan kunnen ze je ook bannen. Dat je dat ook even weet :P
Nee dat kan niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Aghanim schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:47:
[...]

Lol, zo werkt het natuurlijk niet. Als mijn auto niet meer start, moet ik dan bij de garage bewijzen dat ik er niks aan gesloopt heb voordat het garantie betreft? Hoe kun je nu concreet bewijzen niet gehacked te hebben? Valve kan in deze zaak enorm meewerken + een volgende 'onterechte' ban voorkomen door aan te geven wat de situatie in deze specifieke zaak betreft.
Laat ik het dan anders stellen:

What if, het tot een rechtzaak zou komen, Valve laat zien wie/wat/hoe de TS gehacked heeft wat heeft de TS in dat geval dan in te brengen? Het feit dat hij zelf zegt niet gehacked te hebben is leuk maar daar kunnen ze niets mee.

Net zoals een crimineel die alle beschuldigingen ontkent...
Tja, dan zou je kunnen zeggen dat het hele VAC systeem niet gebruikt zo mogen worden, alle resultaten zijn dan immers niet betrouwbaar (imo, wie of wat controleert dat systeem?). In dit geval is het echter ook nog eens gecontroleerd door een werknemer van Valve...

[ Voor 22% gewijzigd door lasharor op 20-04-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
lasharor schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:08:
[...]

Laat ik het dan anders stellen:

What if, het tot een rechtzaak zou komen, Valve laat zien wie/wat/hoe de TS gehacked heeft wat heeft de TS in dat geval dan in te brengen? Het feit dat hij zelf zegt niet gehacked te hebben is leuk maar daar kunnen ze niets mee.

Net zoals een crimineel die alle beschuldigingen ontkent...
Er van uitgaande dat TS de waarheid spreekt is het op zijn minst niet eerlijk te noemen dat hij door Valve als hacker uitgemaakt wordt terwijl dit niet waar is. Als iemand jou voor leugenaar uitmaakt dan neem ik aan dat jij ook graag wilt weten waarop deze persoon zijn mening baseert? Of is het dan maar automatisch zo omdat die persoon dat vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 16:29
MissingDog schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:36:
Ik ben tijdens de free trial van 1,5 week geleden ook op een gehackte server terecht gekomen; er zijn toch nog enkele lekken in VAC of IW. Game gekocht, tot op heden nog geen ban meegemaakt; aangezien ik wel voor m'n XP wil spelen nu nog ff op zoek naar een manier om mijn MP stats te resetten.....iemand een idee?
Je gaat niet gebanned worden omdat omdat je in een hacked server terecht kwam.

Beetje offtopic, maar goed...
Om je MP te resetten (naar level 1, that is):

Delete Steam’s Local Player Stats – when clicked, the following five files are deleted in order to reset the user’s rank to zero (rank level 1) in the Steam Cloud:

\Steam\SteamApps\common\call of duty modern warfare 2\players – two .stat files
\Steam\userdata\(some numbered folder)\(some numbered folder)\remote\ – two stat files
\Steam\userdata\(some numbered folder)\(some numbered folder) – remotecache.vdf

Note: in order for stats to be reset using the file deletion method, Steam must be running and the game must not be running.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Aghanim schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:11:
[...]

Er van uitgaande dat TS de waarheid spreekt is het op zijn minst niet eerlijk te noemen dat hij door Valve als hacker uitgemaakt wordt terwijl dit niet waar is. Als iemand jou voor leugenaar uitmaakt dan neem ik aan dat jij ook graag wilt weten waarop deze persoon zijn mening baseert? Of is het dan maar automatisch zo omdat die persoon dat vindt?
Net zoals blizzard en een hoop big company's : Ban first ask questions later.

maar "stel" dat hij niet hacked moet hij dat kunnen bewijzen voordat ze wat doen, en dat kan je dus niet.
En ja hun mogen jouw toegang ontzeggen van hun servers als ze vinden je hun regels overtreed.

Het is misschien niet netjes of niet juist moreel gezien, maar zo is het nu eenmaal.
Lijkt op verzekeringen, : meneer kunt u aantonen de laptop het niet meer doet door de Bliksem ?,
Nee dat kan je niet.

Denk er meer van dit soort gevallen met games online zijn en dat elke firma er anders mee omgaat, bij blizzard bannen ze je ook voor verschillende redenen, en vaak als je iets gedaan wilt hebben moet je nog een kopie van je ID sturen ook omdat ze zeker willen weten WIE jij bent en of jij wel de real account holder ben.

Denk in dit geval das pech valve account weg, en opnieuw beginnen en hopen het niet nog een x gebeurd ( als je gelijk hebt, maar als valve gelijk heeft logisch je een ban krijgt )
Niet zoals het hoort nee en ik ben ook iemand die het niet leuk vindt als ze je leugenaar noemen terwijl je niks doet, maar er is weinig aan te doen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Topicstarter
Kon het toch niet laten :)

@Mektheb
Ik denk dat je gelijk hebt. Account weg, tot ziens. Opnieuw installeren, heb hem ook al klaar liggen. Wat mij alleen beangstigt is dat ik geen idee heb waar ze het op baseren. Als ik zometeen een clean install van Windows doe installeer ik helemaal niets om maar te voorkomen dat er mogelijk een valse positief ontstaat. Het geld van het spel boeit me niet, het is zonde. Ik hoop alleen dat ze serieus kijken wat het heeft veroorzaakt om dit in de toekomst te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 20:10
Ik ben er ook 1 keer uitgegooid, maar kon gelukkig gelijk erna weer spelen.
Wel vreemd dat tijdens dat potje iedereen riep dat ik een cheater was, aangezien ik niet weet hoe je cheats moet gebruiken.
Gebruik bij MW1 commands zoals Drawdecals en maxpackets enz. maar verder dan dat is voor mij al veel te veel moeite.
Kan me voorstellen dat je pissed bent als je gelijk voor altijd gebanned wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

reemprive schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:45:
Oh ja, faust, inderdaad. Dat noemde ik zelf al, beetje erg late reactie. Misschien moet je wat meer spelen, dan wordt de kans dat je statistisch hetzelfde meemaakt groter en kan je bovendien je skills wat verbeteren :+
Haha met mijn speeltijd en skills zit t wel goed hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:11:
[...]
Aan de andere kant, ervanuitgaande dat reemprive niet voor het eerst door cheatdetectie gebanned wordt is er misschien toch wel iets aan de hand. Het is niet eerlijk om zomaar te zeggen dat omdat het dan een GoTter betreft hij wel eerlijk zal zijn als hij zegt niet te cheaten ook natuurlijk. Zeker gezien het feit dat VAC2 zo werkt dat je wel veel false negatives, maar geen false positives zou moeten kunnen hebben wordt reemprive z'n verhaal er niet geloofwaardiger op.

Dat je zelf cheaters irritant vindt zegt niets over of je cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 18:34:
[...]

Aan de andere kant, ervanuitgaande dat reemprive niet voor het eerst door cheatdetectie gebanned wordt is er misschien toch wel iets aan de hand. Het is niet eerlijk om zomaar te zeggen dat omdat het dan een GoTter betreft hij wel eerlijk zal zijn als hij zegt niet te cheaten ook natuurlijk. Zeker gezien het feit dat VAC2 zo werkt dat je wel veel false negatives, maar geen false positives zou moeten kunnen hebben wordt reemprive z'n verhaal er niet geloofwaardiger op.

Dat je zelf cheaters irritant vindt zegt niets over of je cheat.
Ik snap je punt.. Die eerste keer is echt geen cheatdetectie geweest, laten we niet de illusie houden dat TAC echt een werkend systeem was. Als TAC een ban zou geven, dan zou VAC het ook moeten doen(dat draaide ook). Dat is nooit gebeurd, het was mijn woord tegen dat van hun. Tournament.com medewerkers speelden zelf mee op die "toernooien" en waarschijnlijk hebben ze drag met mijn muis bij gebruik de AK gezien als no recoil. Stelletje amateurs, waarom denk je dat het zo snel verdwenen is?

En ik zie je redenatie niet waar het gaat om zelf hacken maar een hekel hebben aan hackers. Dat is een beetje Jeckel & Hyde verhaal, misschien moet ik dan me maar eens goed na laten kijken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 18:34:
[...]

Aan de andere kant, ervanuitgaande dat reemprive niet voor het eerst door cheatdetectie gebanned wordt is er misschien toch wel iets aan de hand. Het is niet eerlijk om zomaar te zeggen dat omdat het dan een GoTter betreft hij wel eerlijk zal zijn als hij zegt niet te cheaten ook natuurlijk.
Ik heb hele andere redenen aan te nemen dat hij geen cheater is dan omdat hij een GoT-er is :X
De meest belangrijke reden is het feit dat hij er nogal veel energie in steekt om zijn gelijk te halen door topics op GoT, CoD fora, communicatie met Valve. Of hij heeft echt helemaal niks te doen of hij voelt zich onterecht gebanned.

Dit voorval is mogelijk niet positief voor zijn reputatie op GoT en ik kan me geen reden voorstellen waarom iemand deze bewust zou willen verslechteren (als in: jij cheat dus je bent lame). Verder zou ik, me inlevende in een cheater, waarschijnlijk denken: jammer dat ik gepakt ben, het was toch even leuk en het spel al dan niet opnieuw kopen en vooral niet al deze energie hierin steken.

Aangezien de meesten hier denken dat het wel een cheater betreft zullen mijn 'psychoanalyses' wel niet zo sterk zijn maar toch deze bijdrage 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als hij geen MW2 meer kan spelen, wat hij overduidelijk dus erg veel speelt, heeft hij nu een wereld van tijd over om dit topic te maken :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 20:21:
Als hij geen MW2 meer kan spelen, wat hij overduidelijk dus erg veel speelt, heeft hij nu een wereld van tijd over om dit topic te maken :+
Scherp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 20:17:
Ik heb hele andere redenen aan te nemen dat hij geen cheater is dan omdat hij een GoT-er is :X
De meest belangrijke reden is het feit dat hij er nogal veel energie in steekt om zijn gelijk te halen door topics op GoT, CoD fora, communicatie met Valve. Of hij heeft echt helemaal niks te doen of hij voelt zich onterecht gebanned.
Begrijp me goed: ik heb geen mening over of hij al dan niet een cheater is. Ik heb wél een mening over of de argumenten die jij aanlevert steekhoudende argumenten zijn om te bepalen of iemand cheater is. Het feit dat iemand tijd heeft om een topic te maken met de klaagzang "ik ben een false positive"is voor mij geen reden hem op zijn woord te geloven. Hele volksstammen volwassen mensen uit allerlei landen en culturen liegen mij glashard in m'n gezicht als ik vraag of ze die fax écht als fax moeten houden ipv als Fax2Mail, en diezelfde hufterkonijnen melden ook vrolijk dat ze nérgens aangezeten hebben als de helpdesk vraagt waar die 42 toolbars in IE vandaan komen, waarom er koffievlekken onder het toetsenbord van de dooie laptop zitten, en wanneer er 42 GB aan porno in de homedirectory beland is. Als ik mensen op hun woord kon geloven dan hadden we geen VAC nodig ook tenslotte.
Dit voorval is mogelijk niet positief voor zijn reputatie op GoT en ik kan me geen reden voorstellen waarom iemand deze bewust zou willen verslechteren (als in: jij cheat dus je bent lame). Verder zou ik, me inlevende in een cheater, waarschijnlijk denken: jammer dat ik gepakt ben, het was toch even leuk en het spel al dan niet opnieuw kopen en vooral niet al deze energie hierin steken.
Ik kan ook wel redenen verzinnen waaorm een cheater dit alles juist wél zou doen, bijvoorbeeld omdat andere GoTters nu zien dat hij geVAC banned is en hij z'n reputatie juist wil redden. Overigens is het volgens mij niet zo dat cheaters die gebanned worden denken "och, boeien, ik ga wel wat anders spelen". Omdat ik ooit zo lomp was me voor Demon Counter Strike servers als modje te melden kan ik je verzekeren - er zijn cheaters die je thuis opbellen om je te bedreigen zodat je ze gaat unbannen. Hele volksstammen hebben niets beters te doen dan andermans spelplezier te verzieken en geloof maar geen seconde dat die mensen nadenken of interresse hebben voor of ze een ander ergeren met hun gecheat. De introspectie om te zeggen "ik speel wel wat anders dan, want hier ben ik blijkbaar niet gewenst" ontbreekt gegarandeerd.

offtopic:
En als iemand dit leest en denkt "hee, ik heb wel eens een DoG modje thuis gebeld om hem te bedreigen zodat hij me zou unbannen"... wacht met dat soort dingen tot je de baard in de keel krijgt want echt, je klonk als een koter van 9 en ik heb in geen maanden zo hard om iemand gelachen als om jou toen.
Aangezien de meesten hier denken dat het wel een cheater betreft zullen mijn 'psychoanalyses' wel niet zo sterk zijn maar toch deze bijdrage 8)
Ik weet niet of het een cheater betreft. Ik heb tot nu toe één feit gezien wat als argument voor die stelling kan dienen, en nog nul argumenten die tégen die stelling spreken. Mijn hele post is dan ook niets meer dan een mededeling in die richting.
Als ik heel eerlijk ben zal het me ook rukken, ik ben alweer zover dat ik voornamelijk nog private matches speel vanwege de stortvloed aan cheaters die niet gebanned worden. Nicely done IWnet en VAC. /me koopt nog eens een game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Topicstarter
Zo nieuwe install :)

De reden dat ik dit topic ben gestart staat in mijn OP. Sorry, maar mijn reputatie op GOT kan me weinig boeien. Waarom ik hier uberhaupt tijd in steek(MW2 is al weer geinstalleerd dus ik kan weer spelen) is exact wat XeNeRgY(bedankt voor je vertrouwen) aangeeft. Ik voel me zacht uitgedrukt genaaid, ik weet dat ik niets verkeerd heb gedaan maar ondertussen wordt er beweert door Valve, en inmiddels door een hoop forumleden, van wel.

Wat ik zei in mijn reactie naar Valve in dat scribd document was terecht. Toen ik het besef kreeg gebanned te zijn(dacht eerst dat het een fout was) voelde het alsof ik bestolen was. Misschien klinkt het belachelijk voor jullie, maar ik ging zondagavond in bed liggen en het duurde 2 uur voordat ik in slaap viel(daar heb ik na een avondje gamen nooit last van ;) ). Het zit me behoorlijk dwars. Ik kan weer gamen dat is het probleem niet, maar het voelt heel onrechtvaardig. En als ik ergens een bloedhekel aan heb is het onrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zie dit topic nu pas, maar als ik elke 'non cheater', als administrator van ModernWarfail2.com moest geloven, die toch gebanned is door Valve... you get my point.

Misschien mooi om dit topic nu te sluiten ? VAC maakt geen fouten. Punt. VAC1 wellicht (van vroegah, de CS1.5 periode) maar VAC2 niet. Klaar.

[ Voor 43% gewijzigd door Freekers op 21-04-2010 00:16 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Topicstarter
Je hebt vac blijkbaar hoog zitten! Ik durf er bijna om te wedden dat je alleen de laatste 5 reacties hebt gelezen zo niet geen enkele. Away, ik speel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Wanneer ben je nu eigenlijk gebanned voor MW2? In het MW2 topic meld je op 18 april dat je een 'serieus probleem' hebt (reemprive in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -...")

Echter als ik naar jouw niet recente screenshot kijk (http://i39.photobucket.co...reemprive/mw2mapje001.jpg), dan kloppen er een aantal dingen niet:
1) ik mis een hele hoop iw4mp.exe.####.STEAMSTART files
2) een "iw3mp.....assert...mdmp" file die aangemaakt is op 7-apr-2010 terwijl jouw iw4mp.exe file nog dateert van 17-feb-2010 terwijl de laatste update rond 23-maart-2010 was (tenminste dat is de datum van mijn iw4mp.exe).
3) Je hebt het spel op 20-jan-2010 geinstalleerd aan de datums van sommige files (logo.bmp/mss32.dll) en folders (zone/redist) te zien. Echter als ik naar mijn eigen mw2 folder kijk dan heeft mijn main folder dezelfde datum als de zone/redist folders terwijl deze bij jouw een andere datum heeft (29-jan-2010 in plaats van 20-jan-2010).
4) Jouw logs folder is wel nog op 28-maart-2010 geupdate dus dan zou je volgens mij ook een iw4mp.exe moeten hebben met dezelfde datum.
5) Volgens de datum van je players folder heb je voor het laatst op 23-maart-2010 gespeeld terwijl uit eerder genoemde files (punt 2) en folders (punt 4) blijkt dat je daarna ook nog gespeeld hebt.

Samengevat klop er geen hout van de datums van je files en folders maar misschien ben ik nu aan het miereneuken en heb je hier een duidelijke verklaring voor ;) En misschien dat andere ook even hun datums willen checken, gewoon voor de zekerheid.

[ Voor 12% gewijzigd door Frentik op 21-04-2010 02:05 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik heb die hele mdmp files niet eens, zullen wel bug report files zijn ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Bulls schreef op woensdag 21 april 2010 @ 02:12:
ik heb die hele mdmp files niet eens, zullen wel bug report files zijn ofzo?
Ja het zijn "minidump" files naar aanleiding van een crash of assert (?), ik heb er een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 22-09 07:53
Misschien mooi om dit topic nu te sluiten ? VAC maakt geen fouten. Punt. VAC1 wellicht (van vroegah, de CS1.5 periode) maar VAC2 niet. Klaar.
Alles en iedereen maakt fouten. Ook VAC. Ik speel niet, cheat dus ook niet, maar er worden absoluut fouten gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Topicstarter
Dit is wat het is. Op verzoek heb ik dit screenshot geplaatst, het is van gisteren. Afgelopen zondag kreeg ik die ban in de namiddag. Eerder die dag was er nog niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet alles gelezen maar een ding kan ik wel hier uit op maken: KAFKA HET PROCES!
Het is ongelooflijk dat je gebanned wordt zonder te weten waarom en dat deze maatschappij je weigert te vertellen wat je fout hebt gedaan. Geen enkel rechtssysteem in de westerse wereld werkt zo, zonder proces, zonder weerwoord en zonder reden een kille executie en bovendien pure diefstal van een product. Dit omdat degene die het product afneemt ook belangen heeft bij de verkoop of winst van hetzelfde product. Het stopzetten van dit account zonder waarschuwing o.i.d. is niet zuiver en riekt naar pure oplichterij.

Maar helaas sta ik waarschijnlijk langs de lijn te schreeuwen terwijl de makke schapen zich laten afvoeren naar het slachthuis. Ik persoonlijk gebruik geen Steam en ik zal altijd ver van dit systeem blijven. Dan maar met wat mindere spellen online van zuivere games fabrikanten. Zeker nu ik dit bericht lees is dat voor mij een bevestiging 'never en nooit niet steam'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op woensdag 21 april 2010 @ 00:14:
Jij droomt ...

TF2 - Wallhacks, aimbots, radars ... zonder dat VAC ook maar iets opmerkt.
Ik heb tickets bij steam support gelogged, met screens, links en executables (want ik heb deze zaken zelf getest) ... Valve deed niks ... 2j later werken deze nog steeds.

CS Source : idem

VAC zuigt als anticheat mechanisme ... ik heb meer vertrouwen in punkbuster hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Laatst online: 12-09 17:54
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:38:
[...]

Jij droomt ...

Ik heb tickets bij steam support gelogged, met screens, links en executables (want ik heb deze zaken zelf getest) ... Valve deed niks ... 2j later werken deze nog steeds.

VAC zuigt als anticheat mechanisme ... ik heb meer vertrouwen in punkbuster hoor
Het duurt even voordat je gebanned wordt he. Soms duurt het wel twee/drie maanden voordat je een ban krijgt. Dit doen ze om het testen van hacks moeilijk te maken want je weet nooit of het nou eigenlijk echt niet door VAC2 gedetecteerd wordt.

En ik geloof niet in false positives, misschien is het per ongeluk gebeurd of heeft iemand anders het gedaan. Dat kan nog wel maar je hebt altijd op je eigen account te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees opnieuw ... na 2j werken deze cheats nog altijd en idem voor mijn account!
Ook meteen de reden waarom ik deze niet meer speel. Als deze cheats werken zonder detectie,
kan iedereen deze draaien en vraag ik me steeds af of ik tegen een hacker of niet speel

(dit was immers ook de reden dat ik ben beginnen testen met het nagaan van cheats ... ik werd een beetje teveel geheadshot op manieren die uberhaupt niet menselijk waren)

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinction
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 13:42

Xtinction

el cheapo gamer

Freekers schreef op woensdag 21 april 2010 @ 00:14:
Ik zie dit topic nu pas, maar als ik elke 'non cheater', als administrator van ModernWarfail2.com moest geloven, die toch gebanned is door Valve... you get my point.

Wow, dat iemand dat gelooft... Dus hoewel het vroeger vaak voorkwam kan het nu echt niet meer want dit is een nieuw product. No offense maar dat klinkt een beetje naief.

Het is op zijn minst frappant dat ze je niet willen vertellen wat je gedaan hebt (zodat je er iets aan kan doen) en wanneer. Bij normale wetgeving kom je niet ver, en ik denk dan ook dat je een rechtzaak gemakkelijk zou winnen als zij geen bewijs aan willen dragen. Je hebt nu een nieuw spel gekocht, je pc misschien geformatteerd, OS opnieuw geinstalleerd, al met al heeft dit grapje je mss wel 100 euro gekost. Ik vind het niet kunnen, niet zonder opgaaf van redenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Topicstarter
[...]

Jij droomt ...

Ik ook. Wel linke soep om die executables te testen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:37:
Zo nieuwe install :)

De reden dat ik dit topic ben gestart staat in mijn OP. Sorry, maar mijn reputatie op GOT kan me weinig boeien. Waarom ik hier uberhaupt tijd in steek(MW2 is al weer geinstalleerd dus ik kan weer spelen) is exact wat XeNeRgY(bedankt voor je vertrouwen) aangeeft. Ik voel me zacht uitgedrukt genaaid, ik weet dat ik niets verkeerd heb gedaan maar ondertussen wordt er beweert door Valve, en inmiddels door een hoop forumleden, van wel.

Wat ik zei in mijn reactie naar Valve in dat scribd document was terecht. Toen ik het besef kreeg gebanned te zijn(dacht eerst dat het een fout was) voelde het alsof ik bestolen was. Misschien klinkt het belachelijk voor jullie, maar ik ging zondagavond in bed liggen en het duurde 2 uur voordat ik in slaap viel(daar heb ik na een avondje gamen nooit last van ;) ). Het zit me behoorlijk dwars. Ik kan weer gamen dat is het probleem niet, maar het voelt heel onrechtvaardig. En als ik ergens een bloedhekel aan heb is het onrecht.
Dude, vind je het gek dat mensen hier op het forum denken dat je cheat?
Kijk alleen al je startpost. "Voor diegene die het nog niet gehoord hebben, ik ben geband"
Alsof het zo belangrijk is.

Je maakt er echt een drama van, alsof half Nederland kapot geschoten is.
Je hoeft hier niemand te overtuigen dat je niet of wel gehackt hebt..

Dit is 1 groot flame topic naar IWnet niets meer niets minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinction
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 13:42

Xtinction

el cheapo gamer

Je maakt er echt een drama van
Toen mijn fiets gestolen was kon ik er ook een nacht niet van slapen, en het verziekte mijn humeur wel langer dan een week. Nu gebeurt het door een bedrijf waar jij geld aan uitgegeven hebt, een bedrijf dat de touwtjes in handen heeft, want je vindt hun product zo ontzettend leuk. Ik begrijp hem wel...Hij heeft nu een bedrijf beloond omdat ze hem, naar zijn zeggen, onrechtmatig bestolen hebben. Dat zal best eventjes pijn doen :D

EDIT: is iedereen het er trouwens over eens dat hij eerst een waarschuwing had moeten krijgen?

[ Voor 9% gewijzigd door Xtinction op 21-04-2010 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Xtinction schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:17:
EDIT: is iedereen het er trouwens over eens dat hij eerst een waarschuwing had moeten krijgen?
Nee.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

is iedereen het er trouwens over eens dat hij eerst een waarschuwing had moeten krijgen?
Cheaters verdienen meteen een ban, ik denk dat zelfs de TS het daarmee eens is. De vraag is hier of de TS zelf gecheat heeft. Hij beweert van niet. Probleem is dat ik in het verleden al tientallen cheaters tegengekomen ben die dit beweerden en uiteindelijk toch door de mand vielen. Ook zijn er hier een aantal indirecte feiten gepasseerd die tegen de TS gebruikt kunnen worden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-09 15:37

superwashandje

grofheid alom

als er echt gecheat is niet nee. maar er is nog geen bewijs dat het wel zo is :S

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Maks schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:45:
[...]
En ik geloof niet in false positives, misschien is het per ongeluk gebeurd of heeft iemand anders het gedaan. Dat kan nog wel maar je hebt altijd op je eigen account te letten.
That. 'Nuff said.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jij droomt ...

Natuurlijk, punkbuster is waterdicht? (deze bijvoorbeeld is leuk) Elk systeem is te omzeilen, gameguard is daar al jaaaaren bewijs van (en natuulijk vac1).
En punkbuster heeft ook gewoon dezelfde issues met rivatuner en ati tray, zoals VAC, naast de standaard issues van non-64bit support, zelfs het advies om geen andere programma's te draaien naast een punkbuster draaiend spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 15:38
Als je het echt hoog hebt zitten kun je nog altijd naar de rechter stappen om je koopcontract proberen te laten ontbinden op grond van het conformiteitsbeginsel. Een eventueel beding in de EULA die Steam of wie dan ook het 'recht' geeft unilateraal af te wijken van het conformiteitsbeginsel is in deze dan niet terzake doende afaik: http://www.wetboek-online...tboek%20Boek%206/236.html. Lid a.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 22-09 07:53
SinergyX schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:43:
[...]

Natuurlijk, punkbuster is waterdicht? ([url=http://bashandslash.com/index.php?Itemid=78&id=297&option=com_content&task=view]deze bijvoorbeeld is leuk
Dit is wel een heel leukl artikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LB06 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:50:
Als je het echt hoog hebt zitten kun je nog altijd naar de rechter stappen om je koopcontract proberen te laten ontbinden op grond van het conformiteitsbeginsel. Een eventueel beding in de EULA die Steam of wie dan ook het 'recht' geeft unilateraal af te wijken van het conformiteitsbeginsel is in deze dan niet terzake doende afaik: http://www.wetboek-online...tboek%20Boek%206/236.html. Lid a.
Let op: artikel gekochten bij een V.S. verkoper; dan ligt het allemaal net meer ingewikkeld.

@: hieronder: dan heb ik niets gezegd (ik meende me deze info uit een eerder stadium van dit topic te herinneren).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 11:57

Brons

Fail!

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:38:
[...]

Let op: artikel gekochten bij een V.S. verkoper; dan ligt het allemaal net meer ingewikkeld.
Hij heeft het spel gekocht bij 12game.com. Een Nederlands bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Dergelijke reacties zijn allemaal zo makkelijk en kort door de bocht.. Afgezien dat van het feit dat ik zelf ook fel tegen cheaters in de online multiplayer wereld ben en zelf ook nog nooit dergelijke cheats gebruikt heb of zal gebruiken (dwz niet online, alleen dergelijke "fun cheats" als in Carmageddon 2, Duke Nukem en GTA e.d. :+ ).

Natuurlijk moeten online cheaters hard aangepakt worden, maar dat kan op meerdere manieren. Je kunt iemand die beleeft vraagt waarom hij geband is mijns inziens toch wel netjes een voor hem enigzins bruikbare en gedetailleerde verklaring geven? Ik heb zo het idee dat een echte cheater het na 1 mailtje wel voor gezien houdt (zal overigens ongetwijfeld niet altijd zo zijn).

Het ontkennen dat er false positives zijn vind ik ook erg onzin. Dat false positives bestaan is zeker en dat dat in meerdere systemen kan voorkomen, is ook een feit. Ik heb het voorbij zien komen over VAC1, je hoort het vaker over virusscanners e.d. Het bestaat nou eenmaal, waarom zou VAC2 een uitzondering zijn?
Zo'n systeem werkt waarschijnlijk vaak op een "heuristische" manier. Het kijkt naar bepaalde bewerkingen die op het eindsysteem gebeuren en als dat gebeurt wordt die persoon door het systeem waarschijnlijk automatisch gebant. Het is eerder voorgekomen met die ati tool, waarom zou het nu dan niet kunnen?

* speek1984 heeft het zelf al eens meegemaakt dat AVG een belangrijk windows-onderdeel als virus zag en weggooide. Vervolgens kun je niet meer booten, ook lekker. Dat is overigens naderhand met een update opgelost, dat bleek ook een false positive te zijn.

Ik word er een beetje moe van dat sommigen de TS maar moedwillig in een cheater-hokje proberen te plaatsen. Als achteraf blijkt dat hij dat wel is, jammer dan. Dan kan hij alsnog aan de spreekwoordelijke schandpaal. Ik snap dat men in het begin wat sceptisch tegenover TS was, maar de opmerking is al vaker gemaakt en hij heeft daar inmiddels geen boodschap meer aan. Dat snapt hij zelf vast ook wel. Probeer hem liever te helpen met zijn probleem op te lossen, het is tenslotten een forum?

* speek1984 bekijkt alles liever positief..

[ Voor 0% gewijzigd door speek1984 op 21-04-2010 12:11 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

draadje kan wel dicht lijkt mij. vac ban is helaas pech. je zal toch iets moeten hebben gedaan om te cheaten, ook al is het een hacked server waarbij je ineens lvl70 bent geworden.
ban word toch niet op geheven hoe hard je ook gaat schoppen.
al die prestige hacks krijgen ook ban, en terecht.
op steam een ban = jammer dan. ;w
ookal is het misschien onterecht je zal het niet voor elkaar krijgen om een unban te krijgen.
sinds steam er is heb ik zelf nog geen enkele onterechte ban gezien, in vac 1 tijdperk misschien soms maar ook niet vaak.
vac2 mag dan nieuwe hacks niet snel aanpakken maar als vac iets vind is het ook wel terecht.

tis naar als onterecht is maar je gelijk krijgen zalje niet lukken.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Laatst online: 20-09 02:23
Sowieso is de discussie of hij cheat totaal zinloos want die kan nooit "gewonnen" worden. Zelfs al zou de TS gecheat hebben dan zou hij dat nu echt niet meer toegeven (ik zou het iig niet meer doen na zo'n topic te hebben gestart).

Conclusie: Niemand zal ooit te weten komen of hij daadwerkelijk gecheat heeft of dat VAC hier een false-positive te pakken heeft gehad. Waarom dan toch maar blijven roepen dat 1 van de 2 wel zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 11:57

Brons

Fail!

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:13:
ookal is het misschien onterecht je zal het niet voor elkaar krijgen om een unban te krijgen.
Het is misschien wel interessant om te discussieren of hij geld terug kan krijgen van bijvoorbeeld 12games.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Sowieso is de discussie of hij cheat totaal zinloos want die kan nooit "gewonnen" worden. Zelfs al zou de TS gecheat hebben dan zou hij dat nu echt niet meer toegeven (ik zou het iig niet meer doen na zo'n topic te hebben gestart).

Conclusie: Niemand zal ooit te weten komen of hij daadwerkelijk gecheat heeft of dat VAC hier een false-positive te pakken heeft gehad. Waarom dan toch maar blijven roepen dat 1 van de 2 wel zo is?
Dat is ook zo, goed punt.

Ik moet zeggen dat het me nu nog wel intrigeert wat het precies veroorzaakt heeft (ervan uitgaande dat hij niet echt gecheat heeft natuurlijk).
Daarnaast vind ik het ook, zoals ik eerder aangaf, een enge gedachte dat je in een situatie als die van de TS gewoon niets in te brengen hebt.

[ Voor 64% gewijzigd door speek1984 op 21-04-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

The Realone schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:17:
Vrij logisch op het internet hoor :+
Afbeeldingslocatie: http://www.jerrah.com/wp-content/uploads/2010/01/someone_is_wrong_on_the_internet1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Laatst online: 18-09 16:18
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:13:
draadje kan wel dicht lijkt mij. vac ban is helaas pech. je zal toch iets moeten hebben gedaan om te cheaten, ook al is het een hacked server waarbij je ineens lvl70 bent geworden.
ban word toch niet op geheven hoe hard je ook gaat schoppen.
al die prestige hacks krijgen ook ban, en terecht.
op steam een ban = jammer dan. ;w
sinds steam er is heb ik zelf nog geen enkele onterechte ban gezien, in vac 1 tijdperk misschien soms maar ook niet vaak.
vac2 mag dan nieuwe hacks niet snel aanpakken maar als vac iets vind is het ook wel terecht.

tis naar als onterecht is maar je gelijk krijgen zalje niet lukken.
Het ligt iets anders als de TS gebanned is, omdat hij op een hacked server ineens lvl 70 is geworden...
Is het niet zo dat je bij MW2 niet zelf een server kan kiezen maar er door match making in een server wordt gestopt? dan heeft/had de TS geen enkele invloed op dit process...

Dan zou ik morgen een hacked server kunnen starten en als jij dan door de match maker in mijn server wordt gestopt.....pech voor jouw! is dat eerlijk/rechtvaardig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
nieuws
Blizzard pakt de banhammer

Afbeeldingslocatie: http://www.gamert.nl/archives/images/Banhammer.jpg

Blizzard heeft Battle.net weer eens rücksichtslos opgeschoond. Eén keer in de zoveel tijd is het raak en dit keer zijn de accounts van maar liefst 320.000 cheaters kaltgestellt. Het ging om gamerts die de regels hadden overtreden in Diablo 2 en Warcraft 3. In sommige gevallen -namelijk als het een eerste overtreding betrof- is de ban tijdelijk en krijgen de cheaters over een maand een tweede kans. Als het een tweede overtreding was, schrapt Blizzard de account definitief. U bent toch wel braaf geweest?
Bij blizzard kunnen ze der ook wat van, maar zullen vast wel een hoop bots zijn :P

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 21-04-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik ben zelf ook (vaak) op hacked server gekomen, maar daar snel weer uitgegaan.
Alleen de eerste keer toen was ik ineens lvl 1 70.
Daarna naar prestige 1 gegaan want hier kon ik niets aan doen (zeker als drie tellen in een game ineens zit Commander!!! ??)

Enige aanpassing die ik heb gedaan is de pingbars-edit.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Topicstarter
Speek schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:20:
Ik moet zeggen dat het me nu nog wel intrigeert wat het precies veroorzaakt heeft (ervan uitgaande dat hij niet echt gecheat heeft natuurlijk).
Daarnaast vind ik het ook, zoals ik eerder aangaf, een enge gedachte dat je in een situatie als die van de TS gewoon niets in te brengen hebt.
Dat is wat in mijn hoofd blijft malen, inderdaad.

Wat ik een mooie uitspraak vind:"Ik heb nog nooit een false positive gezien". Tenzij je zelf een ban ontvangt terwijl je zeker weet niets te hebben geinstalleerd kan je nooit zeggen of false positives voorkomen. Hetzelfde geldt voor Valve, zo lang zij stellig overtuigd zijn dat hun software geen fouten maakt en dus niet (desnoods steekproefgewijs) onderzoeken of de ban's die zij geven niet veroorzaakt kunnen zijn door een fals positive hebben ze ook geen enkel idee.

Soms lijkt het vertrouwen in VAC(zeker op de Steam forums) bijna religieuze vormen aan te nemen.

[ Voor 11% gewijzigd door codex op 21-04-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

reemprive schreef op woensdag 21 april 2010 @ 08:31:
Dit is wat het is. Op verzoek heb ik dit screenshot geplaatst, het is van gisteren. Afgelopen zondag kreeg ik die ban in de namiddag. Eerder die dag was er nog niets aan de hand.
Dat is dan raar want als je zondag 18-april nog gespeeld hebt dan moet je players folder zoiezo de datum van 18-april-2010 hebben en bij jou staat ie nog op 23-maart-2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kan eventueel in een topic report, hier voegt het in ieder geval niets toe.

[ Voor 117% gewijzigd door PromoX op 21-04-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Frentik schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:28:
Dat is dan raar want als je zondag 18-april nog gespeeld hebt dan moet je players folder zoiezo de datum van 18-april-2010 hebben en bij jou staat ie nog op 23-maart-2010.
Da's een boude uitspraak...
Afbeeldingslocatie: http://www.awesomatic.net/mw2_thumb.png
Heb eergisteren voor het laatst gespeeld.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Topicstarter
- Edit: reactie was overbodig-

[ Voor 186% gewijzigd door codex op 21-04-2010 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:04

D4NG3R

kiwi

:)

Frentik schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:28:
[...]

Dat is de datum van de laatste modificatie (aanpassing dus)... de .exe's worden bijna nooit aangepast met updates ect ;)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 14:28
reemprive schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:02:
Aangezien ik nog nooit ook maar iets gedaan heeft wat een ban zou kunnen triggeren(levelhack, console, aimbot, wallhack, no recoil etc) heb ik een ticket aangemaakt bij Steam Support.
Je bent wel erg op de hoogte van het aanbod in cheats als je het mij vraagt.

Inderdaad nieuw kopie kopen en in de toekomst niet meer cheaten :+

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dstyle_nl schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:26:
[...]

moet je daar voor op de hoogte zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

8088 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:29:
[...]

Da's een boude uitspraak...
[afbeelding]
Heb eergisteren voor het laatst gespeeld.
en wie ben jij? Mijn reactie ging over het screenshot van reemprive:

edit: oh wacht jij wil natuurlijk laten zien dat de players folder niet altijd geupdate word. Dit was inderdaad een aanname die ik deed naar aanleiding van de stats file in mijn players folder, blijkbaar zat ik er langs dus....

[ Voor 29% gewijzigd door Frentik op 21-04-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Topicstarter
dstyle_nl schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:26:
[...]

Om dat te kennen moet je inderdaad geniaal zijn en je heel erg verdiepen in de materie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 21-09 16:29
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door superbassie op 21-04-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
Ik heb jaren Half-Life gespeeld en ik heb vaak zat spelers gezien die videos online zetten... zelf de strijd beginnen tegen hackers en uiteindelijk door al hun frustratie van hackers zelf te gaan hacken.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00kw0rst
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 15:32
Elke hacker minder in het spel is super! :D

OT: Tja.. indivduelen die "false positive" gebant zijn is jammer.. maar goed iedereen kan wel zeggen dat ze het niet gedaan hebben.

Ze hadden beter punkbuster in kunnen schakelen, waren dr veel minder hackers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
r00kw0rst schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:44:
OT: Tja.. indivduelen die "false positive" gebant zijn is jammer.. maar goed iedereen kan wel zeggen dat ze het niet gedaan hebben.
Als iemand, of in dit geval een bedrijf, zonder opgaaf van reden 50 euro van jou afneemt is dat "jammer"?
Dat is, mijns inziens, een behoorlijk understatement :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SH4D3H schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:07:
Als iemand, of in dit geval een bedrijf, zonder opgaaf van reden 50 euro van jou afneemt is dat "jammer"?
Dat is, mijns inziens, een behoorlijk understatement :+
Er is een reden, enkel geen onderbouwing ervan.

Om even een zij-tak te pakken:
Aanbieder is gerechtigd naar eigen inzicht en zonder voorafgaande kennisgeving deze Algemene alsmede de Specifieke voorwaarden prijsvragen gedurende de looptijd van de prijsvraag te wijzigen of aan te passen, dan wel zonder opgave van reden de prijsvraag te staken, te wijzigen of aan te passen vanwege haar moverende redenen, zonder dat de Aanbieder daardoor op enigerlei wijze tot vergoeding van schade is gehouden jegens de deelnemer.

En dat voor 1 van de 'top zenders' van onze Nederlandse Televisie.

[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 21-04-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:10

Rmg

P-Nut schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:38:
Ik heb jaren Half-Life gespeeld en ik heb vaak zat spelers gezien die videos online zetten... zelf de strijd beginnen tegen hackers en uiteindelijk door al hun frustratie van hackers zelf te gaan hacken.... :P
in counterstrike was dat ook zo, dan had je van die ventjes die dan zaten te roepen van HIJ CHEAT HIJ CHEAT! IK HEB MET MIJN WALLHACK GEKEKEN OF IE CHEAT EN HIJ HEEFT EEN WALLHACK.

En dan verontwaardigd dat ze gebanned worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Raz- schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:12:
[...]

in counterstrike was dat ook zo, dan had je van die ventjes die dan zaten te roepen van HIJ CHEAT HIJ CHEAT! IK HEB MET MIJN WALLHACK GEKEKEN OF IE CHEAT EN HIJ HEEFT EEN WALLHACK.

En dan verontwaardigd dat ze gebanned worden :X
uberhaudt met CS een wallhack of bot nodig hebben om boven aan te staan is al fail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mektheb schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:17:
uberhaudt met CS een wallhack of bot nodig hebben om boven aan te staan is al fail.
Je schoenen staan nog buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

SinergyX schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:08:
[...]

Er is een reden, enkel geen onderbouwing ervan.

Om even een zij-tak te pakken:
Aanbieder is gerechtigd naar eigen inzicht en zonder voorafgaande kennisgeving deze Algemene alsmede de Specifieke voorwaarden prijsvragen gedurende de looptijd van de prijsvraag te wijzigen of aan te passen, dan wel zonder opgave van reden de prijsvraag te staken, te wijzigen of aan te passen vanwege haar moverende redenen, zonder dat de Aanbieder daardoor op enigerlei wijze tot vergoeding van schade is gehouden jegens de deelnemer.

En dat voor 1 van de 'top zenders' van onze Nederlandse Televisie.
En wat heeft een prijsvraag te maken met het kopen van een game?
Pagina: 1 2 3 Laatste