tournament.com discutabel

Pagina: 1
Acties:
  • 452 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-09 16:24

codex

Geen OpenAI agent :)

Topicstarter
Hallo allemaal,

Normaal gesproken hou ik commentaar over het niet functioneren van systemen voor me maar voor Tournament.com maak ik een uitzondering.

Tijdens het spelen van counterstrike source zag ik in de chat een verwijzing naar Tournament.com. Leek me leuk om te proberen. Om eerlijk te zijn was ik in de eerste instantie onder de indruk: Het systeem ziet er aardig goed uit en de competitie is groot. Bovendien kan je er een extra centje mee verdienen. Ik ben nou niet een uitblinkende speler maar kan redelijk meekomen. Dus heb het een week gespeeld en in de week een dollar of 13 verdient. Niets schrikbarends.

Tijdens het checken van mijn hotmail zag ik ineens een mailtje van tournament.com in mijn ongewenste mail:

Hi,

Your account has been suspended following a violation of our Terms of Service. It has come to our attention that you have been using a tool, such as a 3rd party program to gain an unfair advantage over other players whilst participating in one of our games. As such your account has been closed permanently.

Regards,

Customer Service Team

Tournament.com

Ik was zacht uitgedrukt behoorlijk verbaast. Ik heb gelijk geantwoord dat ik het vermoeden heb dat ze mij met iemand anders hebben verwisseld en of ze het na konden kijken. En daarbij vermeld dat als ze wel mij bedoelde ik nieuwsgierig was wat ik dan fout zou hebben gedaan omdat ik nog nooit iets heb gedaan waar ik mij van bewust ben wat het idee gewekt kan hebben dat ik cheat. Ik was ervan overtuigd dat het ging om een misverstand. De reactie die ik erop kreeg was de volgende:

Hi

As stated before your account has been closed and shall not be reopened as you
have been found guilty of hacking.

Regards
Eddy dew
Customer services manager

Redelijk geïrriteerd heb ik telefonisch contact gezocht met Tournament.com. Daar kreeg ik iemand aan de telefoon die mij vertelde dat Eddy niet aanwezig was. Ik heb het verhaal uitgelegd en hij vertelde mij niet het idee te hebben dat ik een cheater was en dat het vast om een misverstand ging en dat hij Eddy zou vragen het te herzien.
Maar Eddy liet niets van zich horen. Dus maar weer gemaild om te vragen of hij mijn zaak even onder de loep kon nemen omdat ik ervan overtuigd ben dat ik niets heb fout gedaan en dat ik op hun site iets had gevonden over een eigen anti cheat systeem (Tournament Anti Cheat) en of het mogelijk is dat dat systeem een achtergrond services of iets dergelijk heeft aangezien voor een cheat. Bovendien wilde ik graag weten wat voor cheat ik dan van werd beschuldigd. Ik kreeg vervolgens dit:

The information you have found is incorrect. Your account will not be reopened.

Wat hij er precies mee bedoelde weet ik ook niet. Ik nam contact op via de live chat en Eddy wist mij te vertellen dat hun Anti Cheat Software alarm had geslagen en dat 3 personen een demo van mij hebben bekeken en zij er allemaal zeker van zijn dat ik cheat. Ik snapte er niks van, maar kreeg nog steeds geen antwoord op wat ik nou fout had gedaan. Uiteindelijk na een paar chatsessies kwam de aap uit de mouw. Ik zou een no recoil hack gebruiken. Voor jullie info, vraag je eens af hoe je scores minimaal zouden zijn als je no recoil zou gebruiken en vergelijk deze met mijn scores in tournament.com: http://www.tournament.com/players/reemprive/ Beetje aan de lage kant dan, niet?

Vervolgens heb ik zowel een mail naar de costumerservice als naar Eddy gestuurd om te vragen of ze het eens onder de loep kunnen nemen omdat ze een fout maken en dit niet alleen mij maar ook toekomstige andere spelers kan benadelen. Gezien je in Tournament.com een bedrag opbouwt wat je dus kwijtraakt als je account opgeheven wordt is het een nogal kwalijke zaak. Bovendien wilde ik gewoon mijn naam gezuiverd krijgen. In dezelfde mail vroeg ik om een kopie van de demo die zij hadden zodat ik met eigen ogen kon zien waar zij vermoeden dat ik geen recoil had. Bijgesloten heb ik mijn config meegestuurd zodat ze die konden nakijken op vreemde zaken. De daaropvolgende chats heb ik opgeslagen (opname thuis en op werk gekopieerd naar Word). In volgorde de links hieronder:

http://www.snapdrive.net/files/444085/gesprek%20Jim.avi

http://www.snapdrive.net/files/44408...tournament.doc

http://www.snapdrive.net/files/44408...rek%20eddy.avi

Het lijkt er mij verdomd veel op dat ze maar wat doen. Ik vraag mij af of er wel een demo is, of het niet gaat om iemand van tournament.com met wie ik gespeeld heb die iets tegen mij heeft of dat ze echt overtuigd zijn dat ze het bij het rechte eind hebben. De conclusie die ik zelf trek is dat ze mijn account hebben verwijderd door een verkeerde inschatting maar het überhaupt technisch niet mogelijk is dit te heractiveren en dat ze daarom zich bij hun eerste oordeel houden. Maar dit betekend wel dat ik mijn geld kwijt ben, wat me weinig interesseert en ik alleen weer kan spelen met een nieuw Steam ID. Ik ben dit niet van plan. Het blijkt dat Tournament.com maar wat doet, dus welke garantie heb ik dat ik er over een maand weer zonder reden uit wordt geknikkerd.

Voor de mensen die denken dat ik een verhaaltje ophang, ga je gang probeer het lekker. Maar hou in je achterhoofd dat als ik gelijk heb je wel eens een aardig bedrag kwijt kan raken door onbetrouwbaarheid van hun "anti cheat" systeem. Voor de mensen die ik een beetje heb kunnen overtuigen: Laat je niet naaien door deze jongens van Tournament.com. Dan ouderwets maar VAC, het pakt niet elke cheater maar degene die worden gepakt hebben wel ECHT wat misdaan. Voor de geinteresseerde een gister gemaakte demo, misschien zie je wel hetzelfde wat de "experts" van tournament.com zien. Ik hoor het graag:
http://www.snapdrive.net/files/444085/demotest.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 17:25
Ik ben toch benieuwd naar hun demo en het systeem waarop ze hun demo's beoordelen. Zover ik weet is er geen thirt party software die op een deugdelijke manier jouw systeem checkt op eventueel aanwezige hacks.

Wat is je steamID?

Demo bekeken: je lagt/warped (in deze demo), wat voor een niet zo heldere speler lijkt op aimbot. Snap uberhaupt niet dat ze laggers toelaten in tournaments (waar notabene nog geld in omgaat ook).

[ Voor 35% gewijzigd door Hollanda op 29-05-2007 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Lag? Dus je hebt gewoon een shitping?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Topicstarter
Ja dit is waarschijnlijk een ping issue geweest, of gewoon slechte grafische prestatie op dat moment. Voor de duidelijkheid, waar ik van beschuldigd wordt is een no recoil hack, ook noemt AlphaJim in de chat een aimbot.

Overigens laat tournament.com je toe tot een max ping van 150.

Hoezo wil je mijn steamID weten? Die post ik niet zomaar overal....

Even ter info, dit is wat op hun site staat:
Cheating in games is a common issue and one that we take very seriously. To help combat cheating we have in place many procedures including our very own Tournament Anti-Cheat (TAC) system developed in conjunction with some of the worlds leading cheat prevention experts. In addition to TAC, we have an in-house team of experts working around the clock reviewing games and making sure that any player attempting to gain an unfair advantage is detected and banned from the system immediately. We also encourage our community to help us defeat cheating by contacting us any time they suspect a player of cheating. All such reports are investigated and, if proven, the offending players are banned without appeal. We operate a zero-tolerance approach to cheating and constantly review our cheat detection measures to maintain a cheat-free service.

Wat Eddy oftewel killer6 beweert is dat er een demo wordt gemaakt wanneer "TAC" waarschuwt en dat er "data" wordt verzameld naast de demo (ben erg benieuwd wat dat is). Blijkbaar werkt het dus voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 17:25
Leuk dat ze denken norecoil te herkennen in een demo, in spec mode zie je dat namelijk altijd. Stel prutsers zoals ik het zo hoor.

Probeer toch maar de demo te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Topicstarter
Meen je dat nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:58

Stewie!

Keen must die!

Speelde je op een Amerikaanse server? Of hoe kom je aan zo'n ping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wees blij dat je niet op een lan party bent gepakt

http://www.youtube.com/watch?v=76KkrdWRlr4

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 17:04
Soory maar ik weet hier niet wie erger is: De cheater of degene die hem eruit zetten....
don't get me wrong, cheaten is imo not done, maar je kan het ook op een andere manier oplossen..

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Topicstarter
Er stond op de forums van tournament.com een topic over hackers waarin 1 van de admins uit de boeken deed dat ze zo succesvol en betrouwbaar zijn in het vinden van cheaters. Daarop heb ik gereageerd met dat ik die mening niet deel omdat er op een amateuristische wijze wordt beoordeeld kennelijk en daarnaast er geen enkel bewijs wordt geleverd. Vanmorgen hebben ze mijn bericht verwijderd, het is uberhaupt niet zichtbaar meer. Beetje zwak dat ze het verwijderen en er niet op in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:12

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

reemprive schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 08:11:
Er stond op de forums van tournament.com een topic over hackers waarin 1 van de admins uit de boeken deed dat ze zo succesvol en betrouwbaar zijn in het vinden van cheaters. Daarop heb ik gereageerd met dat ik die mening niet deel omdat er op een amateuristische wijze wordt beoordeeld kennelijk en daarnaast er geen enkel bewijs wordt geleverd. Vanmorgen hebben ze mijn bericht verwijderd, het is uberhaupt niet zichtbaar meer. Beetje zwak dat ze het verwijderen en er niet op in gaan.
Gewoon terug opnieuw plaatsen? In iedergeval goed rondbazuinen dat het een stel amateurs is. :D

Als het mij geld zou hebben gekost zou ik ze gewoon flink dwars gaan zitten per e-mail of via een forum. Je komt dat helaas wel vaker tegen dat dergelijke zogenaamde experts denken te weten dat zij nooit een fout maken, terwijl ze gewoon een stel amateurs zijn en een amateur is over het algemeen nog beter.

[ Voor 18% gewijzigd door _Dune_ op 30-05-2007 08:27 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Topicstarter
Het gaat mij niet om het geld, dat was sowieso een klein bedrag. Waar het mij om gaat is dat ik beschuldigd wordt van iets waarvoor ze op geen enkele manier bewijs tonen. De admins van Tournament.com spelen zelf ook regelmatig mee, wie zegt mij niet dat het om vriendjespolitiek gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 00:17

Twhomp

Stayin' Alive

Ach, zo erg is een halflege AT-kast kapotgooien nou ook weer niet.
Lees: hoax

[/offtopic]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:16:
[...]

Soory maar ik weet hier niet wie erger is: De cheater of degene die hem eruit zetten....
don't get me wrong, cheaten is imo not done, maar je kan het ook op een andere manier oplossen..
Tis maar een grappig promotiefilmpje hoor, allemaal nep :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Topicstarter
Hollanda schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 20:53:
Leuk dat ze denken norecoil te herkennen in een demo, in spec mode zie je dat namelijk altijd. Stel prutsers zoals ik het zo hoor.

Probeer toch maar de demo te krijgen.
Die opmerking heb ik voorgelegd bij Tournament.com, kreeg het volgende antwoord:

Hi,

You can see recoil and aim movement on demos so the information you have is
incorrect. You have been found guilty of using a script/program to adjust
your ability to give an unfair advantage over others. As such we will not
re-open your account.

Regards,

Eddy Dew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 16:19

The Zep Man

🏴‍☠️

En ze geven de demo niet vrij? Gewoon even slikken en negeren. Je krijgt toch niets los bij deze gasten.

Het wordt vaak over een bepaald ander spel gezegd: het is een eer om geband te worden van dit soort tournamenten/servers. :O

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed begrijp moet je zelf ook geld inleggen? Dan zou je kunnen proberen te dreigen met een advocaat om op deze manier de demo vrij te krijgen en anders sowieso geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
* JanW ziet al een rechtzaak voor zich :D

Advocaat tournament.com:
"Zoals u kunt zien edelachtbare maakt reemprive duidelijk gebruik van een recoil-hack" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Topicstarter
Nee, je krijgt tijdelijk een bonus van 20 dollar als je jezelf aanmeldt. Dus ik ben er geen geld aan verloren maar toekomstig zal dit wel gaan gebeuren bij anderen die zich hiervoor aanmelden als dit soort praktijken zich voortzetten.

En een eer is het inderdaad, helaas zegt mijn ratio dat ik niet al te trots moet zijn: http://www.tournament.com/players/reemprive/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-09 16:31

TommyGun

Stik er maar in!

Dat filmpje is ook al 5 jaar oud ofzo. (En ja; het is fake)

[ Voor 6% gewijzigd door TommyGun op 30-05-2007 15:37 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Hollanda schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 20:53:
Ja volgens mij klopt dat wel. Als spectator lijkt het ook altijd alsof degene waar je naar kijkt veel te hoog mikt en toch raak schiet.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:20

Wildfire

Joy to the world!

Ik ken dit soort problemen... zelf had ik op mijn oude systeem een global hardware ban opgelopen bij Punkbuster omdat ik gecheat zou hebben (dat was dus echt niet zo). Maar op geen enkele manier weigerden die gasten te erkennen dat hun systeem een fals positive zou kunnen hebben en ze hebben op geen enkele manier mij geholpen om dan in ieder geval te achterhalen waarom er een fals positive werd gegenereerd.

Zo van: "wij hebben lekker gelijk, lekker puh".

Ik durf met mijn nieuwe systeem bijna niet op Punkbust-enabled servers te spelen, want stel dat de oorzaak van de false positive in m'n huidige Windows setup nog steeds aanwezig is dan zou ik tegen een nieuwe ban aanlopen.

Gezellige boel.

Klinkt een beetje alsof die gasten van Tournament.com op dezelfde toer bezig zijn. Zij zijn almachtig en alwetend en jij hebt niets in te brengen... ook al heb je niet gecheat.

Kijk, ik begrijp dat veel terecht gedetecteerde cheaters ook zullen claimen niet gecheat te hebben, maar op deze manier lijden de good guys erg zwaar onder de bad guys.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Iemand al zijn geld geclaimd bij tournament? Volgens mij zijn ze finito?

Defunctus Deo Juvente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:58

Stewie!

Keen must die!

Mag je opschieten, moet voor 7 december!
The Tournament.com servers are temporarily offline. We have taken a step back to take a fresh view of our business model and have decided we need to change direction. We can give no guarantee as to when our service will resume.

You will not be able to access our website, your wallet or use the Tournament.com client.

If you have real money residing within your account then please email us requesting it to be withdrawn to a PayPal account. If not already age verified you will need to submit identification proving your date of birth such as a copy of your driving license or passport.

In order to withdraw you will have deposited cash and you must place your request and have provided any necessary identification by December 7th 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Heeft iemand al zijn geld teruggevraagd en ontvangen? Kan er iets over vinden op het internet?

Defunctus Deo Juvente

Pagina: 1