HTC Desire - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 23 Laatste
Acties:
  • 225.844 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram_S
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-12-2024
Cpt.Chaos schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:21:
Leuk nu over die trilfunctie, ik heb op mijn Desire de trilfunctie uitgezet, dus niet trillen bij tobo gebruik, en toch trilt mijn teleoon als ik iets typ. Ik krijg het echt niet uit. Telefoon staat ook al op normaal ipv stil ingesteld dus dat zou het probleem niet mogen zijn.

Meer mensen die de trilfuncite niet uit krijgen?
Helaas zijn er twee instellingen voor het toetsenbord. De oplossing aangedragen door PcFer werkt helaas niet (althans, het werkte niet voor mij). Op het toetsenbord zelf zit ook een knopje voor de instellingen, waarachter je een tweede instelling voor trillen kan vinden. Als je die omzet zal het trillen bij het typen wel uitgeschakeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-08 18:15
BastiaanN schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:57:
[...]

Nouja. Het ligt er wel een beetje aan met hoe vaak periodiek controleren je het vergelijkt. Het verbruikt zeker minder stroom dan dat wanneer je elke 15 minuten controleert op mail.
Als dat waar is ben ik dik tevreden.
Rond een minuutje vertraging en toch lang doen met de batterij.
Mijn gevoel zegt toch dat te mooi is om waar te zijn.

De standaard pre-installed mail app haalde in ieder geval helemaal niks op, hoe ik deze ook instelde.
Pas als ik het mail programma openende ging die pas kijken...
Ja he he, zo kan ik het ook.
Iemand dezelfde ervaringen met de standaard mail app?

Ander puntje.
Als ik Vliegmodus selecteer dan worden alle verbinden verbroken.
Echter, als ik vervolgens Wifi weer aanzet, blijft vrolijk het Vliegtuig-pictogrammetje bovenaan in beeld staan!?

[ Voor 18% gewijzigd door Mogwai82 op 19-04-2010 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:54

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:54:
ondersteunt Desire, Micro SD Card HC6 ook?
Ja, die heb ik er nu eentje in zitten. Een 16GB van transcend.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
De standaardwekker was geen succes, dat was meteen een keer verslapen.
Ik heb er nu Gentle Alarm opgezet, die kan ik niet zomaar met 1 druk 'uitdrukken'.
Iemand anders nog wekkertips?
Staat een beetje lullig als ik nog lekker lig te ronken terwijl ik op dezelfde tijd mijn kind naar school moet brengen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:36
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:52:
[...]

Verbinding open houden lijkt me toch ook redelijk wat stroom te vreten.
Dat valt dus wel mee. Heb van het weekend bijna 48 uur gehaald met continu internet aan. Heb vrij weinig mail gehad, verder wat gebeld en gesmst en weinig echt geinternet. Gmail in de gmail app ingesteld met push. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan_D
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-08 12:19
(jarig!)
DikkeDijk schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:19:
Ik heb er nu Gentle Alarm opgezet, die kan ik niet zomaar met 1 druk 'uitdrukken'.
Staat een beetje lullig als ik nog lekker lig te ronken terwijl ik op dezelfde tijd mijn kind naar school moet brengen. :z
Gentle Alarm heeft anders gewoon de optie "I'm awake", waardoor het alarm meteen uitgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand eens zijn Desire over WiFi pingen -t en aangeven hoeveel ms die teruggeeft en hoe stabiel dat gaat?
Bij mij varieert de ping snelheid van 1ms tot 700ms. Nogal wisselend dus.

Probleem is dat ik thuis geen goede stabiele verbinding heb met disconnects als gevolg.
Bij mijn ouders blijft de verbinding goed, maar schommelt de ping reply zoals hierboven aangegeven.

Alvast bedankt. Het is enorm irri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ligt het aan mij of gaat die steeds van de lock af in me zak? In andere woorden, hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Stefan_D schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:35:
[...]

Gentle Alarm heeft anders gewoon de optie "I'm awake", waardoor het alarm meteen uitgaat?
Klopt, maar dat vakje is al beduidend kleiner. En.... vraagt om een 2de bevestiging, wat onbedoeld uitzetten al redelijk voorkomt. De snooze daarentegen is behoorlijk groot. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:54
Nickalicious schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 00:01:
Ligt het aan mij of gaat die steeds van de lock af in me zak? In andere woorden, hebben meer mensen hier last van?
Er is in de market een app, lock 2.0 , kun je je lockscreen mee veranderen. Heb er zelf geen last van.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrunNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-07-2013
@heppieboeddah, bedankt voor het blijven proberen/zoeken ga hem gelijk opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Ik gebruik zelf klaxon werkt echt super fijn lekker veel instellingen, gaat hij sochtends af dan draai ik hem om en gaat hij op snooze om hem helemaal uit zetten heb je de menu knop nodig dus hij zal niet zomaar uit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 01:54
DikkeDijk schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 00:07:
[...]

Klopt, maar dat vakje is al beduidend kleiner. En.... vraagt om een 2de bevestiging, wat onbedoeld uitzetten al redelijk voorkomt. De snooze daarentegen is behoorlijk groot. ;)
Probeer anders eens "shake to wake clock", word je gegarandeerd wakker van!

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 16:58
krijn1985 schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:50:
[...]

Sorry dat ik het zeg maar je maakt hier eerst een claim dat T-mobile erg slecht is maar daarna zeg je dat je ook weet dat er tevreden klanten zijn. Je argument is erg tegenstrijdig.

Ik denk dat het met t-mobile erg veel uitmaakt waar je je vooral bevindt. Ik bevindt me dus vooral in Delft en Rotterdam of enig andere stad in de randstad. Heb vrij weinig problemen. Zodra ik in Wageningen-Hoog ben is mijn bereik inderdaad wel een stukje slechter.
Nee, ik zeg dat T-Mobile over het algemeen erg slecht is maar dat er altijd uitzonderingen op de regel zijn. Ik ken mensen die beroepshalve zeer veel kennis van van het interne wel en wee van T-Mobile hebben en van hun verhalen wordt je gewoon bang. Daarbij ben ik zelf jarenlang klant van T-Mobile geweest en ken ik zeer veel T-Mobile (iPhone bezitters) klanten. Het is een feit dat T-Mobile de underdog van de drie grote operators is. KPN heeft z'n netwerk capacity-wise heel goed op orde, maar het schort bij hen aan klantvriendelijkheid, netwerkoptimalisatie, etc. Vodafone is een hele goeie tweede die niet overal de meeste capaciteit heeft liggen, maar z'n zaakjes wel goed op orde heeft, weet waar ze over praat en over het algemeen het beste resultaat oplevert. Uitzonderingen daar gelaten, ik heb bij Vodafone bijvoorbeeld geen 3G dekking thuis omdat ik op drie cell-edges woon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
PcFer schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:51:
[...]

Om het trillen tijdens het typen uit te zetten: Settings --> Touch input --> Tekst input --> "Vibrate when typing" vinkje uit.
Bij mij trilt het toestel overigens nog wel als ik een telefoonnummer intyp, maar dat vind ik juist wel prima.
Dat is dus menu > Settings > Language & Keybaard > Touch Inut > text Input.

En inderdaad: dan krijg ik het ook uitgezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:52:
[...]

Verbinding open houden lijkt me toch ook redelijk wat stroom te vreten.
Dat hoeft niet. Mobiele netwerken ondersteunen sleepmodes, waarbij het device gewoon registered blijft maar er pas weer data over de lijn gaat als er ook *echt* data is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:09

13art

Moderator Mobile
Nickalicious schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 00:01:
Nope geen last van, maar moet dan ook eerst nog een patroon invoeren.....
Maar heb jij gaten in je broek dat het scherm contact maakt met je been, anders zou hij niet moeten reageren op aanraking.

Ben er trouwens achter wat mijn 'led' probleem is. Ledje gaat wel knipperen maar voor slechts 5 minuten. Daarna kapt hij er mee. Dit schijnt iets typisch van HTC te zijn. Iemand enig idee, of toevallig tegen gekomen hoe dit te veranderen is, dat hij dus gewoon moet blijven knipperen totdat je daadwerkelijk gezien hebt dat je een oproep gemist hebt, oid?

[ Voor 29% gewijzigd door 13art op 20-04-2010 02:02 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha jij wilt het dus zo veranderen dat het led blijft knipperen zodat je accu snel leeg raakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
XENTiC schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:03:
[...]

Heb hier ook last van. Als die enige tijd op standby staat ben ik me dataconnectie kwijt. Hi toevallig?
Dit heb ik ook af en toe dat de data verbinding weg is na standby, ik los dat op door flight mode aan en uit te zetten .
Moet wel eerlijk zeggen dat het wel beter lijkt te gaan nadat ik hi heb gebeld om de snelheid om te zetten an 128 kbit naar 384 kbit, want dat stond bij mij nog fout. Andere collega heeft met hi hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 02:09:
Haha jij wilt het dus zo veranderen dat het led blijft knipperen zodat je accu snel leeg raakt ?
Onzin. Op mn Milestone knipperde die ook net zo lang tot ik keek naar mn mail/sms/oid. En dat knipperen verbruikt dusdanig weining stroom dat je er weinig van zal merken in je accuduur. Het is natuurlijk maar een klein led lampje. Dus het zal reuze meevallen.

Maar blijkbaar ben jij iemand die maar 1x per dag op zijn telefoon kijkt aangezien jij wel bang bent dat het je accu leeg trekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
DikkeDijk schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:36:
[...]

Weet je dat heel zeker? Wel even de tags gecheckt met bijvoorbeeld Tagscanner?
Ik zal het voor de zekerheid checken, maat dan is het nog raar dat het wel on albums staat en en niet in die gallery, dan zou jij alsnog iets moeten kunnen laten zien.
Ik blijf bovenin ook 1 / 100 zien, wellicht een beperking?, wat ik wel heb gedaan omdat ik ook media van me navigatie ook in de gallery te zien kreeg, in de map met iconen en stemmen een .nomedia file aangemaakt om die te excluden, dat werkte want zie die files niet meer in de gallery, en dat waren ook geen speciale files maar wavs.

Is tagscanner een Windows app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:12

vhal

ಠ_ಠ

...van schokjes heb ik geen last (misschien onbewust, ik zal er wel op letten)
Was gisteren wat dingetjes aan het configureren op mijn telefoon en ik ben er nu wel zeker van dat ik enkele tintelingen voel in mijn hand. Het doet geen pijn maar het is zeker waarneembaar.

Heb even een meter (Fluke 85 multimeter, stand mV DC) tussen de - pool v/d accu en verschillende metalen delen v/d telefoon gehangen. Het klepje is er dan wel vanaf.

-pool Accu > Camera behuizing > 5mV DC
-pool Accu > Menuknopjes > 1mV DC
-pool Accu > SIMkaart slede > 6-7 mV DC
-pool ACCU > SDkaart slede > 5-6mV DC
-pool Accu > display > 1mV DC
-pool Accu > USB socket > 5mV DC

Vaag... :|

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
deadsy33 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 08:57:
[...]

Was gisteren wat dingetjes aan het configureren op mijn telefoon en ik ben er nu wel zeker van dat ik enkele tintelingen voel in mijn hand. Het doet geen pijn maar het is zeker waarneembaar.

Heb even een meter (Fluke 85 multimeter, stand mV DC) tussen de - pool v/d accu en verschillende metalen delen v/d telefoon gehangen. Het klepje is er dan wel vanaf.

n00b-vraag qua elektriciteit etc hoor, maar zou een klein spanningsverschil niet verklaard kunnen worden door het capative touch screen? Verklaart de rest op zich niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 18:09
[...]

Bovenstaande zegt niks. Zoiets valt niet te meten met een standaard multimeter. Wat je ziet zijn offsets in de multimeter, spanningen die geinduceerd worden in je meetkabels (dmv bv straling, stoorspanningen van TL-verlichting), potentiaalverschillen door statische electriciteit, enz. Maw, nutteloze meting helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Anteros schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:10:
[...]
Bovenstaande zegt niks. Zoiets valt niet te meten met een standaard multimeter. Wat je ziet zijn offsets in de multimeter, spanningen die geinduceerd worden in je meetkabels (dmv bv straling, stoorspanningen van TL-verlichting), potentiaalverschillen door statische electriciteit, enz. Maw, nutteloze meting helaas.
Ach, het hield me nuttig voor 1 minuut. Desalniettemin blijft het een probleem en wellicht dat jij een idee hebt waar het aan zou kunnen liggen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
deadsy33 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:15:
[...]

Ach, het hield me nuttig voor 1 minuut. Desalniettemin blijft het een probleem en wellicht dat jij een idee hebt waar het aan zou kunnen liggen.
Sorry, daar kan ik je helaas niet mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Even een vraag aan iedereen... Ik heb ondertussen sinds vandaag KPN FlexiBel (Sim-kaart en telefoon zegt Hi). Nu had ik vanochtend al dat ik geen dataverbinding had na disconnectie van wireless. Had hiervoor Vodafone en heb daar ook het probleem 1x gehad. Vliegtuigmode was de enige oplossing om het weer aan de praat te krijgen. Hoop niet dat het elke dag gaat gebeuren.

Wat ik ook heb ik dat ik geen gebruik kan maken van Rabobank mobiel bankieren. Met Vodafone lukt dat wel, maar als ik de site bezoek (http://rmb.rabobank.nl) dan zegt de browser dat hij niet kan connecten met de site. Via Vodafone (en de pc) ging het goed en via Wifi gaat het ook goed. Iemand een idee?

Ik heb portalmmm al veranderd in 'internet' en bij proxy en port staat niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 15:39
GrandPuba schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 08:26:
[...]

Dit heb ik ook af en toe dat de data verbinding weg is na standby, ik los dat op door flight mode aan en uit te zetten .
Moet wel eerlijk zeggen dat het wel beter lijkt te gaan nadat ik hi heb gebeld om de snelheid om te zetten an 128 kbit naar 384 kbit, want dat stond bij mij nog fout. Andere collega heeft met hi hetzelfde
Stond gister in de Hi-store met die vraag en de Hi-medewerkers hadden er ook last van (met een HTC Legend), ik heb het zelf met een X10...
Je hoeft trouwens niet naar flightmode te gaan (en de PIN e.d. weer opnieuw in te voeren), eventjes de 'MMS/Gegevens verbinding' uit en aan zetten is ook voldoende. Dit kan zelfs met een widget als APNdroid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 15:11

NEK

Ik heb deze telefoon 4 dagen en hij bevalt zeer goed! Hiervoor had ik een Blackberry Bold 9000, en dat is toch eventjes wennen, vooral met qua toetsenbord. Over het algemeen is de HTC Desire is zeer veelzijdige telefoon en is ie zeker het geld waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 17:19
Vin87 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:36:
[...]

Stond gister in de Hi-store met die vraag en de Hi-medewerkers hadden er ook last van (met een HTC Legend), ik heb het zelf met een X10...
Je hoeft trouwens niet naar flightmode te gaan (en de PIN e.d. weer opnieuw in te voeren), eventjes de 'MMS/Gegevens verbinding' uit en aan zetten is ook voldoende. Dit kan zelfs met een widget als APNdroid.
Je moet je APN veranderen in 'internet' oid geloof ik. Ff zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 02:03
Mark Moons poste op Twitter dat ze gaan kijken naar de Market problemen van de Legend, hopelijk kijken ze ook meteen naar de problemen met de Desire dan...

http://twitter.com/markmoons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 01-09 11:48
FabianNL schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:57:
Mark Moons poste op Twitter dat ze gaan kijken naar de Market problemen van de Legend, hopelijk kijken ze ook meteen naar de problemen met de Desire dan...

Hoezo naar de Market problemen? Dat is waar Phusebox hem op wijst, maar voor zover ik kan lezen zijn ze precies daar bij HTC nog niet van op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 21:57
FabianNL schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:57:

Welke problemen precies?
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:57:
Kan iemand eens zijn Desire over WiFi pingen -t en aangeven hoeveel ms die teruggeeft en hoe stabiel dat gaat?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5LKDpbmlsMx7eNNU0CvioVjq/full.png

Ik ben helemaal geen stagiair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 02:03
DRvDijk schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:08:
[...]

Hoezo naar de Market problemen? Dat is waar Phusebox hem op wijst, maar voor zover ik kan lezen zijn ze precies daar bij HTC nog niet van op de hoogte
Ik hoop ook dat ze naar die problemen kijken, meerdere mensen op Twitter hebben hem er ondertussen op gewezen, mag toch aannemen dat dit bij HTC sowieso ook wel bekend is. Is een 'wereldwijd' probleem, wat ze toch we zullen aanpakken. En hopelijk dus nu ook echt snel...

/edit:
GWX schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:12:
[...]

Welke problemen precies?

*knip*
Dat we geen copy protected apps kunnen vinden in de Market. Bij de Legend kunnen ze (nog steeds) geen apps vinden die gebruiken maken van de camera (software), volgens mij.

[ Voor 23% gewijzigd door FabianNL op 20-04-2010 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost
FabianNL schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:12:
[...]

Ik hoop ook dat ze naar die problemen kijken, meerdere mensen op Twitter hebben hem er ondertussen op gewezen, mag toch aannemen dat dit bij HTC sowieso ook wel bekend is. Is een 'wereldwijd' probleem, wat ze toch we zullen aanpakken. En hopelijk dus nu ook echt snel...

/edit:
[...]

Dat we geen copy protected apps kunnen vinden in de Market. Bij de Legend kunnen ze (nog steeds) geen apps vinden die gebruiken maken van de camera (software), volgens mij.
Ah, zo. Hm, ik kan idd bijv. de Teletekst-app niet vinden in de Market (wel via omwegen als apk geinstalleerd, maar toch...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

cv8x schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:54:
Meerdere mensen die last hebben van het aanpassen van het weer? Als ik hem "update" verandert de temp + afbeelding. Ik zet hem dan op standby. Als ik terugkom uit standby staat het weer op het oude niveau.. Hij staat bij mij nu nog steeds op zonnig, terwijl als ik hem update er "helder" staat. Het is nu ook absoluut niet zonnig by the way :P
Meer mensen last van bovenstaande?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiezel
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:44
GWX schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:16:
[...]

Ah, zo. Hm, ik kan idd bijv. de Teletekst-app niet vinden in de Market (wel via omwegen als apk geinstalleerd, maar toch...)
Als ik in Market op 'teletekst' zoek krijg ik gewoon een teletekst app hoor; gemaakt door Atoom inc. Ik gebruik hem nu een weekje en is niet echt stabiel maar opzich wel werkbaar.

-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 19-09 17:10
Kiezel schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:22:
[...]

Als ik in Market op 'teletekst' zoek krijg ik gewoon een teletekst app hoor; gemaakt door Atoom inc. Ik gebruik hem nu een weekje en is niet echt stabiel maar opzich wel werkbaar.
via de marketplace kun je ook gewoon de teletekst app downloaden die is gemaakt door de NOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 16:55
browse gewoon naar de teletekst site van die zender hé? Als je voor alles een aparte app gaat gebruiken, neemt het niet alleen extra geheugen in beslag, maar ga je ook de iphone-tour op, waar alles in aparte apps draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Vin87 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:36:
[...]

Ja, dat kan dus op dat moment niet, want die is greyed out op dat moment en zegt zoeken naar verbinding...

Ik zal APNdroid er eens opzetten en kijken of die het wel kan oplossen op het moment dat het optreed...
Ik heb iig sinds die upgrade van snelheid er zeker minder last van ( maar wellicht is het schijn die bedriegt? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 18-09 10:24
[...]

Er is ook een betere officiele app van de NOS zelf en die zien we (desire gebruikers) dus niet in de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 13:18
Weet iemand of het mogelijk is om zowel de telefoon te laten trillen als een ringtone te laten horen? Ik kan met de software alleen instellen tussen: stil (geen tril en geen ringtone), alleen trillen en alleen ringtone.

Wellicht is er een app voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Nollekeuh schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:42:
Weet iemand of het mogelijk is om zowel de telefoon te laten trillen als een ringtone te laten horen? Ik kan met de software alleen instellen tussen: stil (geen tril en geen ringtone), alleen trillen en alleen ringtone.

Wellicht is er een app voor?
Is gewoon standaard, bij Instellingen - Geluid en Weergave. Trilfunctie staat hier aan voor elk profiel. :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:29
[...]

Ja precies, maar die van de NOS zelf is fijner/beter/stabieler.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 22:17
pina schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:32:
browse gewoon naar de teletekst site van die zender hé? Als je voor alles een aparte app gaat gebruiken, neemt het niet alleen extra geheugen in beslag, maar ga je ook de iphone-tour op, waar alles in aparte apps draait.
Die NOS app is echt vele malen handiger dan naar de site te browsen. Ik zou zeggen, probeer het eens. De teletekst.nos.nl site is niet gemaakt met mobiele browsers in het achterhoofd.

Ook ik kan diverse apps niet vinden, zoals dus de NOS teletekst app en Asphalt 5 bijvoorbeeld.

[ Voor 8% gewijzigd door Cavalera125 op 20-04-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 16:55
Cavalera125 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:15:
[...]

Die NOS app is echt vele malen handiger dan naar de site te browsen. Ik zou zeggen, probeer het eens. De teletekst.nos.nl site is niet gemaakt met mobiele browsers in het achterhoofd.

Ook ik kan diverse apps niet vinden, zoals dus de NOS teletekst app en Asphalt 5 bijvoorbeeld.
snel even gekeken op de nos-site en het is idd een vreemde vogel bij jullie. Bij ons in belgie is het dan wel een heel stuk beter:

http://teletekst.een.be/t...hp?p=500&g=on&s=0&r=0&x=1

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2209818/tt.png

[ Voor 6% gewijzigd door pina op 20-04-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
-TheNose- schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:38:
[...]

Er is ook een betere officiele app van de NOS zelf en die zien we (desire gebruikers) dus niet in de market.
De apk werkt wel gewoon. Je kunt echter wel zien dat de app niet geschikt is gemaakt voor de resolutie van de Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-08 18:15
Ik probeer net in het Gmail programma mijn account weg te gooien.

Zegt dat ding dat ik daarvoor de FABRIEKSINSTELLINGEN MOET HERSTELLEN.

WTF?

[ Voor 3% gewijzigd door Mogwai82 op 20-04-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je Gmail-account is geïntegreerd met andere zaken, zoals de apps die je gedownload hebt. Dus dan is het niet gek dat je deze niet zomaar kan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 07:50
[...]

Die mV DC zou je eigenlijk niet kunnen voelen want als je bv een analoge lijn neemt waar 42 tot 56V DC op staat niet eens voelt met je handen (tong voel je het wel ;) ) zou ik het knap vinden dat je mV voelt. Ik denk persoonlijk dat je de schokjes die je voelt in ieder geval een hoger voltage hebben.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
GVD :( ! Ik heb altijd Vodafone gehad maar sinds vandaag KPN/Hi. En heb nu al het probleem gehad dat ik geen 3G internet verbinding heb als ik een WIFI gebied verlaat (bv bij mij thuis) maar heb nu ook al dat mijn 3G verbinding wegvalt en ik de vliegtuigmodus moet gebruiken. Ik was er al bang voor, maar gebeurt helaas dus ook bij mij.

Heb mijn settings van KPN veranderd (portalmmm.nl veranderd in internet en geen proxy en port ingevuld). Zover ik weet is HTC op de hoogte, klopt dat (ik heb ze iig een mail verstuurd)? Iemand enig idee hoe dit %$^$% probleem op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

klaasbram schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:54:
[...]

Die mV DC zou je eigenlijk niet kunnen voelen want als je bv een analoge lijn neemt waar 42 tot 56V DC op staat niet eens voelt met je handen (tong voel je het wel ;) ) zou ik het knap vinden dat je mV voelt. Ik denk persoonlijk dat je de schokjes die je voelt in ieder geval een hoger voltage hebben.
Het was meer een hypothese dan een feit. Later blijkt ook dat mijn metingen eigenlijk niks zeggen. Over die analoge lijn gesproken, 56V DC voel je wel degelijk maar is mede afhankelijk van de stroomwaarde om het echt gevaarlijk te laten worden. Op schrikdraad staat ook 10k volt op maar is niet gevaarlijk omdat de stroom laag ligt.
Anyway, het zal wel aan iets liggen, wat is mij onduidelijk. Wellicht iets met kleffe handen en capacitieve touchscreen ? 8)7

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat bij mij helpt voor het behouden van de internetverbinding bij Hi/KPN is de internetverbinding even aan en uit zetten met de widget. Is zo gebeurd, en dan heb je tenminste weer internet. Ideaal is het niet, maar het helpt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
En als je de wizard doorloopt en dan vervolgens kiest voor Hi KPN doet hij dat dan wel? Want daar kun je dit denk ik ook erg goed veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilde vandaag mijn Hero inruilen voor een Desire, heb met de Hero ook problemen gehad met verbroken verbindingen. Uiteindelijk heb ik het op moeten lossen door met een custom bootloader de radio te updaten naar een minder legale versie ;) Erg jammer, ik wacht nog even met de Desire als het zo'n groot probleem is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
RoD schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:34:
Wat bij mij helpt voor het behouden van de internetverbinding bij Hi/KPN is de internetverbinding even aan en uit zetten met de widget. Is zo gebeurd, en dan heb je tenminste weer internet. Ideaal is het niet, maar het helpt in ieder geval.
Welke widget heb jij het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:38:
Wilde vandaag mijn Hero inruilen voor een Desire, heb met de Hero ook problemen gehad met verbroken verbindingen. Uiteindelijk heb ik het op moeten lossen door met een custom bootloader de radio te updaten naar een minder legale versie ;) Erg jammer, ik wacht nog even met de Desire als het zo'n groot probleem is!
Tja, wat is groot probleem, ik had het tot ik iets heb laten upgraden bij Hi in de snelheid elke ochtend, sindsdien heb ik het niet meer gehad...
Komt het niet doordat je de 3G verbinding verliest doordat je buiten het bereik komt en de desire vervolgens niet meer het 3G netwerk kan vinden?
Ik had het voornamelijk dat als ik mijn telefoon in een boekenkast neerlegde welke zich in het midden van het huis bevond ( midden van het huis meer muren en minder bereik ) dat de volgende ochtend de telefoon de dataverbinding aan het zoeken was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost
avec_style schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:29:
[...]

via de marketplace kun je ook gewoon de teletekst app downloaden die is gemaakt door de NOS.
Ja, eh, niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
@RoD: Ja, zo doe ik het nu ook maar zoals je al zei, ideaal is het niet. Zeker niet als je het niet in de gaten hebt. Het always on principe heeft dan weinig zin. Bij Vodafone had ik dit niet;

@GrandPuba: Zo heb ik KPN/Hi ingesteld (dmv setup). Ik had portalmmm.nl al meteen veranderd in 'internet' omdat dit de verbinding (oa snelheid) zou verbeteren. Echter nog steeds een probleem. Het gebeurt ook bij slecht ontvangst (of overschakelen van WiFi naar 3G) maar hij kan dan de verbinding niet meer opzetten. Ook al heb ik supergoed ontvangst van het signaal. Heb 1 dag KPN en nu al twee connectieproblemen. Vodafone totaal geen.

Het is gewoon een klote probleem en ik heb KPN en HTC al gemaild. Ff afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt meer aan de HTC telefoon en dus niet aan KPN. Op een of andere manier blijft de de inschakeling van de dataverbinding vastlopen. (waarom de dataverbinding wordt verbroken en de telefoon tijdens een reconnectie blijft de dataverbinding dan vast te lopen is mij een raadsel)

Ik heb ook HTC een mail gestuurd hierover en tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.

Het gekke is dat ik het op beiden telefoons op dezelfde tijdstip voorkomt.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2010 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Ik heb bij de toegangpunten overigens nog steeds gewoon portalmmm.nl staan, en als naam Hi Mobiel Internet.

Wat is de exacte reden om dit te veranderen dan? Want dit werkt bij mij gewoon goed.
Ik zou gewoon Hi bellen over dit probleem en vervolgens ook eens laten checken hoe je internet snelheid is ingesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:58:
Het ligt meer aan de HTC telefoon en dus niet aan KPN. Op een of andere manier blijft de de inschakeling van de dataverbinding vastlopen. (waarom de dataverbinding wordt verbroken en de telefoon tijdens een reconnectie blijft de dataverbinding dan vast te lopen is mij een raadsel)

Ik heb ook HTC een mail gestuurd hierover en tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.

Het gekke is dat ik het op beiden telefoons op dezelfde tijdstip voorkomt.
Het kan nog steeds aan KPN liggen omdat het wel goed werkt met Vodafone. Ik denk dat het iets met de handshaking en/of protocol interpretatie te maken heeft. Beide 'schuld' zeg maar. Hoe dan ook, hoop dat ze het snel oplossen want ik vind het gewoon een klote probleem (heb geen zin om mijn tel te checken of ik wel online ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb last van het feit dat als ik aan het bellen ben ik geen internet verbinding heb... hebben meer mensen last van dit probleem en hoe los ik dit op? Ik heb KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2024
GrandPuba schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:10:
Ik heb bij de toegangpunten overigens nog steeds gewoon portalmmm.nl staan, en als naam Hi Mobiel Internet.

Wat is de exacte reden om dit te veranderen dan? Want dit werkt bij mij gewoon goed.
Ik zou gewoon Hi bellen over dit probleem en vervolgens ook eens laten checken hoe je internet snelheid is ingesteld...
Is gewoon een ander toegangspunt. Eigenlijk ga je dan via een andere manier het internet op. Aan de bepaalde toegangspunten kunnen restricties zitten. Zo heeft het toegangspunt advancedinternet de minste restricties. Altijd de moeite waard van het proberen.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 06:49
shameete schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:02:
[...]
die's duur :o ..om precies te zijn heb ik deze: http://www.bigdennis.com/...-p-14852.html?language=nl

en geen enkel probleem, ik ging weg met een accu op +/- 70 procent en na een uurtje was ik op de plaats van bestemming en zat de accu tot 99% vol, en tijdens de rit stond Sygic aan.
Zelf deze beteld via ebay. 5,75 euro invl vezending en extra microkabel
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=140393949971

Altijd nog goedkoper. Via Bigdennis zijn de verzendkosten weer die het duur maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 06:49
Mogwai82 schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:05:
[...]De standaard pre-installed mail app haalde in ieder geval helemaal niks op, hoe ik deze ook instelde.
Pas als ik het mail programma openende ging die pas kijken...
Ja he he, zo kan ik het ook.
Iemand dezelfde ervaringen met de standaard mail app?
Bij mij doet het standaard mail programma het prima en haal automatisch de mail op. Via de widget op het homescreen krijg ik ook netjes een groen rondje te zien met de hoeveelheid nieuwe mails. Ook gaat het led lampje knipperen.

Grabruik nu K-9 en ook deze doet het prima op deze mannier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amperd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-05 22:47
MikeOO schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:41:
[...]
Grabruik nu K-9 en ook deze doet het prima op deze mannier.
Ik vroeg me af; wat waren voor jou de overwegingen om over te stappen van het standaardmailprogramma naar K-9? Wat is er nou daadwerkelijk beter? Ik kan op internet wel wat dingen vinden, maar die zijn allemaal vrij oud, ik vraag me af in hoeverre dat nog opgaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Even een vraagje van een toekomstig desire bezitter :P
Je contacten synchroniseerd hij toch vanuit Gmail of iets dergelijks, komen dan alle 300 contacten (vele zonder nummer) in mijn telefoon te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrandPuba schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:44:
[...]

Tja, wat is groot probleem, ik had het tot ik iets heb laten upgraden bij Hi in de snelheid elke ochtend, sindsdien heb ik het niet meer gehad...
Komt het niet doordat je de 3G verbinding verliest doordat je buiten het bereik komt en de desire vervolgens niet meer het 3G netwerk kan vinden?
Ik had het voornamelijk dat als ik mijn telefoon in een boekenkast neerlegde welke zich in het midden van het huis bevond ( midden van het huis meer muren en minder bereik ) dat de volgende ochtend de telefoon de dataverbinding aan het zoeken was...
Ik zal wel eens een praatje gaan maken in de Hi winkel hier :) Kijken wat ze erover te zeggen hebben! Als er geen officiele update komt komt er vast een minder legale manier om het te fixen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:48:
[...]

Ik zal wel eens een praatje gaan maken in de Hi winkel hier :) Kijken wat ze erover te zeggen hebben! Als er geen officiele update komt komt er vast een minder legale manier om het te fixen ;)
Die komt vast wel, als mensen maar klagen bij HTC en KPN/Hi. Dus als je er last van hebt, stuur een mail zodat ze weten dat het een groter probleem is. Ook al zijn ze al op de hoogte, een mailtje kan nooit kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Icyzer schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:45:
Je contacten synchroniseerd hij toch vanuit Gmail of iets dergelijks, komen dan alle 300 contacten (vele zonder nummer) in mijn telefoon te staan?
Ja dat gaat helemaal goed komen

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmbos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-03 15:03
F-O-C-U-Z schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:03:
[...]

Is het ook mogelijk om alleen een contact groep te importeren (alleen de mensen met tel nummer). Of zit er op de desire een optie om alleen de gmail contacten met een tel nummer weer te geven?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

F-O-C-U-Z schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:03:
[...]

Leuk 300 contacten waarvan er maar +-70 een telefoon nummer hebben... Yay -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
MikeOO schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:39:
[...]

Zelf deze beteld via ebay. 5,75 euro invl vezending en extra microkabel
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=140393949971

Altijd nog goedkoper. Via Bigdennis zijn de verzendkosten weer die het duur maken.
áls je alleen dat ding besteld wel ja, toevalligerwijs had ik ook wat andere spullen nodig en daarmee kwam het totaalbedrag boven de 47 euro uit wat betekende dat ze geen geld hoefde te hebben voor het verzenden.

maar goed, bij jou zit weer een micro kabel erbij, da's ook fijn natuurlijk.
hoe lang is die kabel, weet je dat? ik zoek er eentje van +/- 30cm.

[ Voor 11% gewijzigd door Shanquish op 20-04-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Icyzer schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:09:
[...]

Leuk 300 contacten waarvan er maar +-70 een telefoon nummer hebben... Yay -O-
Je kan kiezen alleen contacten weer te geven die een telefoonnummer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Laatst online: 17-09 13:02
shameete schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:15:
[...]
maar goed, bij jou zit weer een micro kabel erbij, da's ook fijn natuurlijk.
hoe lang is die kabel, weet je dat? ik zoek er eentje van +/- 30cm.
In Accessoires voor de HTC Desire topic werd al over korte kabels gesproken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
Meen je dat serieus? :D Ik stond vanochtend voor het eerst op met m'n Desire, en ik had de wekker op 'Light' gezet. Nou, zo licht was ie niet, want ik stond echt met een hartaanval en de Desire in m'n hand naast m'n bed :+ Man wat een lawaai geeft dat ding! Mijn oude telefoon begon zachtjes en ging dan steeds harder, dus je kon 'm rustig uitzetten...

Daar komt ook nog 'ns bij dat de kabel van de Desire ongeveer de helft korter is dan van m'n vorige telefoon, dus moet ik hem op m'n bureau leggen. Dus ik moet er dan sowieso wel uit om 'm uit te zetten.
cv8x schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:54:
Meerdere mensen die last hebben van het aanpassen van het weer? Als ik hem "update" verandert de temp + afbeelding. Ik zet hem dan op standby. Als ik terugkom uit standby staat het weer op het oude niveau.. Hij staat bij mij nu nog steeds op zonnig, terwijl als ik hem update er "helder" staat. Het is nu ook absoluut niet zonnig by the way :P
Ik heb het bij mij ook even geprobeerd. Hij stond eerst op bewolkt, na een update stond er 'Gedeeltelijk zonnig'. Vervolgens op de weerwidget in standby modus gegaan, weer eruit, en er stond nog steeds 'Gedeeltelijk zonnig'. Vreemd dat hij bij jou blijft hangen dan.

[ Voor 7% gewijzigd door Kazu op 20-04-2010 15:34 ]

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
Icyzer schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:45:
Standaard wel, maar je kunt aanvinken dat je alleen contacten MET nummer wilt tonen. Echter, als je een mailtje gaat schrijven en je begint een naam te tikken dan blader je wel door ALLE contacten heen die Google kent. Beetje een tekortkoming van de software imho, je zou moeten kunnen opgeven WELKE contactlijst je wilt syncen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 01:03
janvanduschoten schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:40:
Zoals beloofd nog een aantal pics van de Hero en de Desire. Mochten er nog verzoekjes zijn, dan hoor ik het wel.

Het zijn linkjes naar grote foto's :)

link link link link link link link link link link link link link link
Geweldig, bedankt! Kan je toch zien dat de toetsen op een Desire wel een stukje groter zijn dan op de Hero.
Odiebla schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:46:
[...]

Standaard wel, maar je kunt aanvinken dat je alleen contacten MET nummer wilt tonen. Echter, als je een mailtje gaat schrijven en je begint een naam te tikken dan blader je wel door ALLE contacten heen die Google kent. Beetje een tekortkoming van de software imho, je zou moeten kunnen opgeven WELKE contactlijst je wilt syncen...
Dat kan, tenminste ik kon het gewoon op mijn Hero instellen met Cupcake en denk niet dat ze deze functionaliteit verwijderd hebben in Eclair. Heb nu even geen Android bji de hand, maar uit mijn hoofd:
Contact bekijken > Groups > menu > Sync groups, daar is te kiezen dat je niet alle mail wilt maar alleen je contactpersonen, dus niet eidereen na wie je ooit een mailtje gestuurd hebt.

[ Voor 21% gewijzigd door _eXistenZ_ op 20-04-2010 15:53 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAICRJMPM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 14:55
Weet iemand een handige site omje snelheid te testen? Ik bedoel een site waar je niet een heel grote file bij download. Ik wil even checken of KPN mijn internet inderdaad naar extra snel geupgraded heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Laatst online: 17-09 13:02
SAICRJMPM schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:59:
Weet iemand een handige site omje snelheid te testen? Ik bedoel een site waar je niet een heel grote file bij download. Ik wil even checken of KPN mijn internet inderdaad naar extra snel geupgraded heeft.
misschien kan je iets met de speedtest app?
nog eentje

[ Voor 10% gewijzigd door bertalizer op 20-04-2010 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
fmbos schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:06:
[...]

Is het ook mogelijk om alleen een contact groep te importeren (alleen de mensen met tel nummer). Of zit er op de desire een optie om alleen de gmail contacten met een tel nummer weer te geven?

thnx
Dat ligt er aan waar vandaan je het adresboek contacteerd. Zover ik weet is het niet mogelijk om te filteren.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

F-O-C-U-Z schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:21:
[...]

Dat ligt er aan waar vandaan je het adresboek contacteerd. Zover ik weet is het niet mogelijk om te filteren.
'Contacten' -> 'Menu' -> 'Weergeven' -> 'Alleen contacten met tel.nr.' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
F-O-C-U-Z schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:35:
[...]

Is gewoon een ander toegangspunt. Eigenlijk ga je dan via een andere manier het internet op. Aan de bepaalde toegangspunten kunnen restricties zitten. Zo heeft het toegangspunt advancedinternet de minste restricties. Altijd de moeite waard van het proberen.
Heb je een link met actuele toegangspunten? Kun je daar zondermeer zomaar op aanloggen als je eindeloos online hebt? Of zijn sommige dan beperkt tot met en zonder extra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 10:15
Heb hem vandaag ook ontvangen. Mijn eerste indruk is positief. Hij voelt zeer solide aan en hij ziet er goed uit. Nadeel is wel dat het scherm zo'n ontzettende vingerafdruk-magneet is.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:35

aKra

Intentionally left blank.

Nou, in eerste instantie toch niet heel tevreden :X

Mijn HTC Magic werkte toch wel prettig, waarom moet er weer zo'n rare Sense interface overheen!

P.S., hoe zit het met dat optische trackpad? Ik vind hem echt voor geen meter reageren?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Hier nog niemand die de Desire gebruikt in combinatie met de ingebouwde bluetooth carkit van de nieuwe Ford Fiesta en daarover kan vertellen of dat werkt? Want ik heb best al wat problemen met de bluetoothstack gezien en er zouden best wat incompatibliteitsproblemen zijn met bluetooth carkits en headsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

aKra schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:40:

Mijn HTC Magic werkte toch wel prettig, waarom moet er weer zo'n rare Sense interface overheen!

P.S., hoe zit het met dat optische trackpad? Ik vind hem echt voor geen meter reageren?!
oh ik vind die trackpad prima werken. Maar heb nooit met een track bal gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 17:55
aKra schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:40:

Je kan sense gewoon uitzetten. Het optische trackpad reageert bij mij prima maar ik gebruikt het niet veel. Zie het nut er niet echt van in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Kazu schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:32:
[...]
Ik heb het bij mij ook even geprobeerd. Hij stond eerst op bewolkt, na een update stond er 'Gedeeltelijk zonnig'. Vervolgens op de weerwidget in standby modus gegaan, weer eruit, en er stond nog steeds 'Gedeeltelijk zonnig'. Vreemd dat hij bij jou blijft hangen dan.
Bedankt Kazu!!! Nu merk ik er weinig meer van.

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Weet iemand of KPN deze ook binnenkort met abbos gaat aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:35

aKra

Icyzer schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:53:
[...]

oh ik vind die trackpad prima werken. Maar heb nooit met een track bal gewerkt.
GrandDestroyer schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:55:
[...]

Je kan sense gewoon uitzetten. Het optische trackpad reageert bij mij prima maar ik gebruikt het niet veel. Zie het nut er niet echt van in :P
Vreemd genoeg ben ik er dan niet helemaal tevreden mee, wellicht even in de Vodafone winkel vergelijken met een ander toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:01
Ik ben ook de roze waas tegen gekomen op mijn Desire, komt alleen voor wanneer ik de brightness van mijn scherm op het laagst zet, bij middel en hoog is de waas weg. Is de waas een productie foutje?

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
raptorix schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:02:
Weet iemand of KPN deze ook binnenkort met abbos gaat aanbieden?
De Desire? doen ze al, maar dit hoor hier niet helemaal thuis, in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
Kan iemand me vertellen hoe ik al die vervelende dubbele contacten van Facebook en Gmail kan verwijderen uit mijn contactlijst voor het bellen? Ik wil alleen de contacten van mijn simkaart hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 12:49
GamezMaster schreef op zondag 18 april 2010 @ 23:15:
Ben ik nou de enigste die zoveel pech heeft?

Heb vorige week mijn toestel ingeruild vanwege stof onder het scherm, wat eruit kwam te zien als een dode pixel..
Kan morgen weer terug, dit keer zitten er 2 kleine lintjes onder mijn scherm :S was alleen heel goed te zien in zonlicht, maar nu ik het weet zie ik ze uiteraard telkens weer..
Zaterdag waren alle Desire's bij de BC in Amersfoort helaas al weg..

Meer mensen last van spul onder hun scherm? (stof, lintjes?) of heb ik echt gewoon 2x superveel pech?
Ik mag hopen dat je het niet over het raster hebt wat onder dat schermpje zit. Als ik mijn scherm in het zonlicht houdt zie ik allerlei diagonale lijnen lopen. Ook zie ik een raster van puntjes. Dit zie ik met normaal licht nooit en ik moet hem ook met zonlicht in een preciese hoek houden zodat het zichtbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Post inhoudelijk of post niet.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 20-04-2010 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
GrandDestroyer schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:55:
[...]

Weet niet wat jij gewoon vindt, maar op de Desiré kan je Sense niet zomaar uitzetten. Moet je eerst zelf een launcher installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
raptorix schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:39:
[mbr]Post inhoudelijk of post niet.[/]
nvm

[ Voor 15% gewijzigd door Smultie op 20-04-2010 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-01 07:07
xavier! schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:31:
Kan iemand me vertellen hoe ik al die vervelende dubbele contacten van Facebook en Gmail kan verwijderen uit mijn contactlijst voor het bellen? Ik wil alleen de contacten van mijn simkaart hebben.
Zit in People > Menu > View. Daar kun je afvinken wat je niet wilt zien.
Pagina: 1 ... 6 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.

Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.