Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:10:
[...]
De Desire heeft een backup-functie die enkele van je generieke instellingen zal opslaan op de sd-kaart. I.e. bladwijzers, persoonlijke instellingen, berichten etc..Na een reset zal je deze dan ook kunnen importeren. Verder zijn er apps in de market die dat ook doen. [ Sprite etc. Zoek maar eens op
deze site]
De apss die je koopt zullen altijd ter beschikking zijn.. Worden namelijk gekoppeld aan je g-mail account. Op het moment dat je een reset doet van je toestel zullen deze zichtbaar zijn in de market bij de tab 'downloads'. Er zijn apps die je non-protected apps ook op de sd-kaart opslaan. Bijvoorbeeld Appmonster.
Sommige apps slaan ook een deel van de gegenereerde database op op de sd-kaart. Weet uiteraard niet of dat voor gamez, alle gamez of slechts enkele ook geldt. Misschien dat een ervaringsdeskundige dat kan aangeven.
Op mijn Hero heb ik al 10-talle keren mijn toestel gereset en het her-installeren van zo n 60 apps neemt niet echt langer in beslag dan een klein uurtje.
Thanks voor je antwoord

Jammer dat het herinstalleren van al die apps maar een uurtje duurt, rommelen met een telefoon is leuk (waarom ik ook graag een keer in de Android wereld wil kijken ipv de iPhone OS wereld).
Nice, SMSjes naar GMail bijvoorbeeld. Daar kan ik zeker wel wat mee op ten duur! Apps die voor jou specifiek zijn (i.e. gekocht en opnieuw downloadbaar) prima! Apps die delen op de SD kaart opslaan, zoals navigatieprogrammas, ook mooi. Verder zal ik app-specifiek moeten kijken wat er wel en niet gebackupt wordt. Nou ja, dat heet 'prutsen'
Voordat ik de aanschaf daadwerkelijk ga doen, moet ik even goed door de iPhone zelf heenlopen met wat ik wel en niet ga missen. Mail bijvoorbeeld, hoor hier al dat GMail perfect gaat met de ingebouwde app, maar niet met de Mail app van HTC zelf. Moet even gaan bedenken hoe ik dat dan met die 3 andere IMAP accounts moet gaan doen. Zijn vast ook oplossingen voor. Voor de rest ga ik ff een lijst maken, en bij vragen kom ik wel weer terug!
offtopic:
PS: Hi HeppieBoeddah! Ken ik niet nog uit een HTC TD topic van vroeger?

[
Voor 13% gewijzigd door
DRvDijk op 19-04-2010 11:30
]