Als het goed is kun je opnieuw kiezen wat de standaardactie is, als je ze eerst als favoriet verwijdert en dan opnieuw toevoegt.ReCreator schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 17:52:
Zo een tijdje gespeeld nu met de telefoon, echt een super ding! Alleen heb ik nu bij de favorieten widget een aantal contacten staan die ik heb geselecteerd op standaard bellen, kan ik dat nog aanpassen? Want dat lukt me niet namelijk. Wil eigenlijk sommige op sms hebben.
Ik heb zelf ook nog een vraag. Ik heb mijn contacten netjes samengevoegd via Gmail, omdat het in eerste instantie echt een zooitje was. Nu heb ik echter als ik een sms wil sturen (zowel van de standaard app als met Handcent) bij contactpersonen nog steeds de niet samengevoegde resultaten als ik een contactpersoon zoek. Dit zorgt in veel gevallen voor dubbele contacten (sim en telefoon) en in een paar gevallen voor 5 of 6 dubbele (emailadressen, meerdere telefoonnummers op zowel sim als telefoon). Weet iemand hoe ik dit kan reduceren naar 1 contactpersoon?