HTC Desire - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 23 Laatste
Acties:
  • 225.819 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmore
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 20:38
ReCreator schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 17:52:
Zo een tijdje gespeeld nu met de telefoon, echt een super ding! Alleen heb ik nu bij de favorieten widget een aantal contacten staan die ik heb geselecteerd op standaard bellen, kan ik dat nog aanpassen? Want dat lukt me niet namelijk. Wil eigenlijk sommige op sms hebben.
Als het goed is kun je opnieuw kiezen wat de standaardactie is, als je ze eerst als favoriet verwijdert en dan opnieuw toevoegt.

Ik heb zelf ook nog een vraag. Ik heb mijn contacten netjes samengevoegd via Gmail, omdat het in eerste instantie echt een zooitje was. Nu heb ik echter als ik een sms wil sturen (zowel van de standaard app als met Handcent) bij contactpersonen nog steeds de niet samengevoegde resultaten als ik een contactpersoon zoek. Dit zorgt in veel gevallen voor dubbele contacten (sim en telefoon) en in een paar gevallen voor 5 of 6 dubbele (emailadressen, meerdere telefoonnummers op zowel sim als telefoon). Weet iemand hoe ik dit kan reduceren naar 1 contactpersoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-08 18:15
Veel zaken gaan mijn inziens nog te "automatisch" op de Desire.
Als ik mijn facebook account aanmeld bij [Friend Stream] dan worden al die contacten ook geïmporteerd in contacten... NIET OM GEVRAAGD!

Waarom zie ik trouwens andere contacten bij [Contacten] als bij [Contacten zoeken]??
(en ja, bij [Contacten] heb ik al via [menu] -> [weergeven] alles aangevinkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
daar had ik ook last van zowel m'n contactpersonen van Gmail stonden erin áls die van outlook.
ik heb eerst gezorgt dat m'n contactpersonen in Gmail goed stonden, om vervolgens de telefoncontacten te verwijderen. contacten ->menu ->weergeven -> telefoon.

wat ik nu wel heb is dat al de nummers van m'n contactpersonen voorzien zijn van 2 streepjes in het telefoonnummer :( en volgens mij is er geen mogelijkheid om dat in 1 batch te veranderen... :-(
oftewel handpiano al m'n contacten door :(

[ Voor 36% gewijzigd door Shanquish op 17-04-2010 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marking
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-01 22:42
Gizmore schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 19:35:
[...]

... bij contactpersonen nog steeds de niet samengevoegde resultaten als ik een contactpersoon zoek. Dit zorgt in veel gevallen voor dubbele contacten (sim en telefoon) en in een paar gevallen voor 5 of 6 dubbele (emailadressen, meerdere telefoonnummers op zowel sim als telefoon). Weet iemand hoe ik dit kan reduceren naar 1 contactpersoon?
Bij mij werkte een simpele sync (instellingen -> sync -> sync all)

geweldig apparaatje verder, heb hem paar uur geleden binnen gekregen van VF, en ik ben er niet neer vanaf geweest :P

Iemand trouwens ergens een goed hoesje voor de Desire? Ik vond wel beetje tegenvallen dat HTC er geen standaard bijleverd :/

[ Voor 9% gewijzigd door marking op 17-04-2010 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
marking schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 20:05:

Iemand trouwens ergens een goed hoesje voor de Desire? Ik vond wel beetje tegenvallen dat HTC er geen standaard bijleverd :/
er is een heel topic over Accessoires voor de HTC Desire ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Shanquish op 17-04-2010 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmore
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 20:38
marking schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 20:05:
[...]

Bij mij werkte een simpele sync (instellingen -> sync -> sync all)
Helaas, dat werkte niet. Zo te zien pakt Handcent ook nog de contacten op mn simkaart mee (kan ik zo te zien nergens uitzetten), maar ik ben er niet zo happig op om mn simkaart te legen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
.

[ Voor 193% gewijzigd door Mogwai82 op 17-04-2010 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterstof
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 18:16
Ik blijf wel in herhaling vallen, maar ben echt super nieuwsgierig.

Zijn hier nog meer Telfort gebruikers met een HTC Desire?

Zo ja, wil je eens in Mijn Telfort kijken (bij toestel & sim) of Telfort bij jou ook denkt of je een of andere oude Samsung hebt.

(Niet belangrijk, wel nieuwsgierig!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:40

Ibex

^^ met stom.

Mogwai82 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 19:59:
Als ik mijn facebook account aanmeld bij [Friend Stream] dan worden al die contacten ook geïmporteerd in contacten... NIET OM GEVRAAGD!

Waarom zie ik trouwens andere contacten bij [Contacten] als bij [Contacten zoeken]??
(en ja, bij [Contacten] heb ik al via [menu] -> [weergeven] alles aangevinkt)
Ik denk niet dat ze worden geimporteerd, hij zal ze gewoon ook tonen in de lijst.

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
Ook daar heb ik gewoon niet om gevraagd...

Gelukkig doet alleen [friend stream] dit.
Ik gebruik nu het pre-installed programma [facebook] die houdt zicht tenminste bij haar leest.

Voor de facebook chatfunctie gebruik ik Ebuddy, lekker al die programma's bij elkaar.
Geen gezeik met je contactenlijst.

[ Voor 87% gewijzigd door Mogwai82 op 17-04-2010 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal misschien al eens eerder gevraagd zijn maar kan er niks over terugvinden.

De zilveren versie heeft een omlijsting die lijkt van aluminium te zijn. Is dit ook echt aluminium of is het kunstof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 20:29:
Het zal misschien al eens eerder gevraagd zijn maar kan er niks over terugvinden.

De zilveren versie heeft een omlijsting die lijkt van aluminium te zijn. Is dit ook echt aluminium of is het kunstof?
Op mijn bruine is de rand direct om het scherm heen ook van metaal (als ik het koud aanvoelen mag interpreteren als zijnde metaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waterstof schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 20:19:

Zo ja, wil je eens in Mijn Telfort kijken (bij toestel & sim) of Telfort bij jou ook denkt of je een of andere oude Samsung hebt.

bij mij staat gewoon HTC Desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterstof
  • Laatst online: 02-09 18:16
Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 20:35:
[...]

bij mij staat gewoon HTC Desire
Vaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fly-guy schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 20:35:
[...]

Op mijn bruine is de rand direct om het scherm heen ook van metaal (als ik het koud aanvoelen mag interpreteren als zijnde metaal).
Het moet warm aanvoelen als de telefoon aan staat en deze gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 11:29

L01

waterstof schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 20:19:

Bij mij staat er ook een Samsung, iig vorige week, nu niet gechecked.

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cezus
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 19:11
Gizmore schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 20:12:
[...]

Helaas, dat werkte niet. Zo te zien pakt Handcent ook nog de contacten op mn simkaart mee (kan ik zo te zien nergens uitzetten), maar ik ben er niet zo happig op om mn simkaart te legen :P
Dat probleem heb ik ook, ik gaf het aan op de vorige pagina van dit topic. Echt super irri dat ik ook mijn simkaart contacts zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
Ok,

Ik heb via Gmail nu een aantal personen in een aparte map geplaatst.
Nu blijven deze personen toch opduiken als ik ga bellen.

Is er ergens nog iets in te stellen zodat niet alle gmail contact in de bellijst komen?

Je zou eigenlijk iets moeten hebben in Gmail dat je een persoon uit "All" kunt verwijderen.

[ Voor 17% gewijzigd door Mogwai82 op 17-04-2010 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 20:40:
[...]

Het moet warm aanvoelen als de telefoon aan staat en deze gebruikt wordt.
Klopt inderdaad, maar pakte hem net op nadat het toestel een uur of 2 op de bank had gelegen. Toen voelde de rand zeker koel/koud aan, wat mij lijkt te duiden op een metaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangagong
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-08 11:15
ReCreator schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 17:52:
Zo een tijdje gespeeld nu met de telefoon, echt een super ding! Alleen heb ik nu bij de favorieten widget een aantal contacten staan die ik heb geselecteerd op standaard bellen, kan ik dat nog aanpassen? Want dat lukt me niet namelijk. Wil eigenlijk sommige op sms hebben.
Menu -> Contacten -> Selecteer Contact -> Menu-knop -> Meer ... -> Widgethandeling instellen

Ook tijdje naar gezocht! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Laatste tijd aardig aan het browsen geslagen, maar één ding kan ik geen duidelijkheid in krijgen; als ik longpress op een URL om deze te openen in een nieuw venster, dan gaat dit nagenoeg altijd goed (URL --> longpress --> menutje --> openen in nieuw venster). Maar soms maakt hij er een tekstselectie van, alsof je longpress doet op een normaal woord, niet zijnde URL. Is dit "willekeur", of kun je daadwerkelijk een URL op een website via verschillende commando's of als tekst selecteren, óf als url selecteren?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:16
Dames! ik heb een probleempje.

Ik heb sinds 13-04 mijn desire en gelijk alles ingesteld, facebook en gmail/hotmail. Maar nu heb ik een probleempje met mijn.ING en een geimporteerd facebook account.

Als ik via mijn.ING een betaling doe dan krijg ik een TAN code naar mijn mobiel gestuurd. Maar deze sms komt dan aan onder een naam van een facebook friend waarvan ik geen mobiel nummer heb.

Ik kan nergens een nummer veranderen want bij het contact staat alleen een - *streepje* van geen nummer.

Weet iemand misschien een oplossing. Ik heb die gene maar even verwijderd en kijken wat er nu gaat gebeuren, ik ga natuurlijk geen nutteloze betalingen maken ^.^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Pausie schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 21:09:

Ik heb sinds 13-04 mijn desire en gelijk alles ingesteld, facebook en gmail/hotmail. Maar nu heb ik een probleempje met mijn.ING en een geimporteerd facebook account.

Als ik via mijn.ING een betaling doe dan krijg ik een TAN code naar mijn mobiel gestuurd. Maar deze sms komt dan aan onder een naam van een facebook friend waarvan ik geen mobiel nummer heb.

Ik kan nergens een nummer veranderen want bij het contact staat alleen een - *streepje* van geen nummer.

Weet iemand misschien een oplossing. Ik heb die gene maar even verwijderd en kijken wat er nu gaat gebeuren, ik ga natuurlijk geen nutteloze betalingen maken ^.^.
Je bent niet de enige, ik kan me herinneren dat in het vorige deel er ook melding van werd gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 17:08
Mogwai82 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 17:37:
Beste mensen,

1.
Welk programma/widget synchroniseert het snelste de Gmail e-mails?
De gewone mail-app, de Gmail mail-app.
Of toch een apart programma zoals K9, en dan wil ik graag de argumenten weten.
Ik installeer liever zo weinig mogelijk extra's.

2.
Wat is het beste protocol POP/IMAP/Exchange (Weet eigenlijk niet wat exchange is...).
Push e-mail is niet mogelijk met POP, dus die valt af.
Ik gebruik nu de pre-installed Gmail-app met IMAP.

Zit nu te lezen over IDLE.
Ik zal wel even kijken welke app's daar gebruik van maken...

3.
Misschien ter vervanging van juice-defender:
Met de widget [energiebeheer] kan je energie besparen bij:
(van links naar rechts) wifi, bluetooth, gps, synchroniseren en helderheid.
Met de widget [mobiel internet] kan je nog wat energie besparen.

4.
Vervelend dat de Desire van Gmail [All Contacts] overneemt.
Dat is een verzamelbak van iedereen die je 1 keertje hebt gemaild.
1. Ik heb GMail app en K9 tegelijk gedraait. Notifications kwamen exact tegelijkertijd. K9 is IMAP. GMail app is denk ik via webservice?

2. POP en IMAP zijn protocollen. Exchange is in feite geen protocol maar de mailserver van Microsoft. Exchange is sterk verweven in Windows Server en Outlook en heeft een hoop extra features. Ik denk dat IMAP op een telefoon het handigst is.

3. Die widgets zijn inderdaad ideaal als je zelf alle controle wilt. Ik vind het persoonlijk wel handig dat juicedefender automatisch werkt. Zijn alleen een aantal dingen waar je rekening mee moet houden. Zet juicedefender uit als je hem verwijderd en zet juicedefender uit als je de 3G instellingen wijzigt.

4. Dat laatste is inderdaad lastig. Achteraf had ik graag eerst even die contacts opgeruimd. :P

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05-2023
Na een tijdje prutsen met Power Manager, Setting Profiles en ScreenModeWidget is het me nog niet gelukt om het scherm continu aan te laten als hij aan de oplader hangt.

Ik zoek dus gewoon een app die het backlight aan zet, en de keylock er afhaalt bij het inpluggen van de usbkabel/lader.

ScreenmodeWidget houdt het licht wel aan,maar dit moet middels een comando,en gaat dus niet automatisch bij inpluggen.

Hoor graag of jullie tussen de 1000plus apps in de market al wat gevonden hebben, ondertussen zoek ik ook wel verder.
Mag gewoon betaalde app zijn, geen probleem.

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
NokNok12 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 17:02:
[...]

Ja maar je kan alleen maar chatten
zie hier (recent filmpje) dat skype wel werkt maar niet wifi??
http://www.youtube.com/watch?v=ZopdEcbnyDo

[ Voor 17% gewijzigd door tjaeuhm op 17-04-2010 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
  • Laatst online: 16:37
Mogwai82 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 19:59:
Impliciet wel, en je kan het ook weer uitzetten. Ze worden namelijk niet geimporteerd, de Desire laat de verschillende contact-bronnen gewoon in een grote lijst zien. Dit kun je simpel per bron uit en aanzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
@Odiebla

1
Maar niet als je gaat bellen.
Dan komen echt alle namen weer naar voren.
(Als ik naar [Contacten] ga en het vinkje bij Google weghaal, blijven die namen opduiken).

Conclusie: Veel mensen met een telefoonnummer in Gmail, zal ik nooit bellen.
(zoals mensen waaraan je weleens iets verkocht hebt via marktplaats enzo)

2
Het is toch logisch dat mijn facebook-lijstje, twitter-lijstje, en Gmail-lijstje veel dezelfde personen bevatten!?

[ Voor 85% gewijzigd door Mogwai82 op 17-04-2010 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdv
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 13:06

wdv

Ik kan Asphalt ook niet vinden in de market op mijn Desire. Hetzelfde geldt voor Novosoft Handy Backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Door middel van welk (programma) of instelling kan ik de telefoon automatisch bijvoorbeeld elke 5minuten mijn hotmail account laten screenen op nieuwe berichten?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Obiter dictum schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 21:03:
Laatste tijd aardig aan het browsen geslagen, maar één ding kan ik geen duidelijkheid in krijgen; als ik longpress op een URL om deze te openen in een nieuw venster, dan gaat dit nagenoeg altijd goed (URL --> longpress --> menutje --> openen in nieuw venster). Maar soms maakt hij er een tekstselectie van, alsof je longpress doet op een normaal woord, niet zijnde URL. Is dit "willekeur", of kun je daadwerkelijk een URL op een website via verschillende commando's of als tekst selecteren, óf als url selecteren?
Ik heb nog geen sluitende theorie, maar de link ietsje hoger aanraken wil wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHill
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-07 11:29
Pausie schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 21:09:

Jep zelfde probleem hier met smsjes van T-Mobile, vond een bug report: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=7664

BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
shameblaster schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 23:29:
Door middel van welk (programma) of instelling kan ik de telefoon automatisch bijvoorbeeld elke 5minuten mijn hotmail account laten screenen op nieuwe berichten?
Heb zelf het volgende geprobeerd en het werkt inderdaad NIET!
Ging naar het (pre-installed) standaard email-programma.
Klikte 1 keer op [menu] dan op [meer] . [instellingen] - [verzenden & ontvangen] - [downloadfrequentie]
Had onder [downloadopties] gekozen voor [op nummer] en dan [200].

Ding gaat pas kijken of er email is.... als je zelf elleboog diep in het emailprogramma zit.
WAARDELOOS.

Je wilt natuurlijk dat ie gewoon op tafel ligt, en dan ZELF gaat checken.

[ Voor 100% gewijzigd door Mogwai82 op 18-04-2010 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 16:58
Zelf de Desire sinds afgelopen vrijdag, en ben zeer tevreden! Heb de standaard twitter en facbook sync maar gauw weer weg gehaald, facebook gebruikte ik toch al niet en twitter update gewoon erg traag! Voor de rest vindt ik het raar dat E-mail en Gmail gescheiden is, is toch beide Gmail? En ik moet eens uit zoeken hoe de sync tussen contact personen nu precies werkt, zitten contact personen tussen die ik totaal niet herken!

Anyway, ik zoek een app die de LED flits achterop de Desire aan kan zetten zodat je deze als zaklamp kan gebruiken. Er zijn verschillende apps die dit mogelijk zouden moeten maken, maar die werken dus allemaal niet op de Desire (tenminste niet degene die ik geprobeerd heb). Iemand al iets gevonden?

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
Mogwai82 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 23:50:
Je wilt natuurlijk dat ie gewoon op tafel ligt, en dan ZELF gaat checken.
Dat doet ie dus ook gewoon hè...

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

bangagong schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 21:00:
[...]

Menu -> Contacten -> Selecteer Contact -> Menu-knop -> Meer ... -> Widgethandeling instellen

Ook tijdje naar gezocht! ;)
Ah super, dank je! Ik had ze al verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar dat hoeft dus niet. Helemaal goed :)

Vanavond mijn eerste avondje gespeeld met de telefoon, en ik ben er echt heel blij mee! Hij is snel, en werkt heerlijk (eerste android phone). Ik wil niet anders meer :)
Ik heb ook een 3GS van mijn werk, maar de Desire is soms echt fijner en doet niet onder voor een iPhone.
Brad Pitt schreef op zondag 18 april 2010 @ 02:09:
[...]

Klopt, alleen standaard staat er geen tril of berichttoon aan, maar die kan je gewoon aanzetten. Erg goed gedaan!

[ Voor 17% gewijzigd door ReCreator op 18-04-2010 02:14 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoihoi,

Ik heb momenteel een Touch Pro, maar ben van plan volgende week ongeveer voor de Desire te gaan. Heb wel een paar kleine vraagjes waar ik nog geen eenduidig antwoord op heb gevonden:

1) Is er iemand hier die zijn hardware keyboard mist?

2) Komt de telefoon nog goed tot zijn recht bij gebrek aan constante toegang tot een fancy 3g netwerk? Ik werk namelijk in het buitenland en op schepen, dus toegang tot mobiel internet of wifi hangt wel sterk af van het moment. Ik heb altijd de indruk dat bij android de nadruk nogal heel sterk op het online gebeuren ligt.

3) Iemand puur toevallig al geprobeerd om Sonic op Gensoid of een dergelijke Megadrive emulator te spelen? :) Op mijn touch pro nu gaat dat heel fijn met al die knopjes. Met dat kleine knopje zie ik dat niet direct handig zijn, maar voor WM heb ik wel al programmatjes gezien die je laten de accelerometer als dpad gebruiken.

Bedankt alvast he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben zelf ook weer toe aan een nieuwe, ik twijfel alleen erg of de desire de juiste is.

Op de eerste plaats moet het invoeren van tekst top werken, hoe goed werkt dit op de desire? En dan bedoel ik vooral naar een paar dagen als je aan het scherm gewend bent... is het dan vergelijkbaar met een hardwarematig toetsenbord (heb nu een blackberry bold 9000)? en hoe goed blijft het scherm werken bij vochtige vingers/zweet handjes?

Zit er een groot verschil tussen google mail op android/desire en pushmail ? als de refresh tijd zeer hoog word gezet gaat de telefoon dan nog wel een dag mee ? (16-20 uur)

Dan het laatste maar toch belangrijke puntje, is hij een beetje solide ? heeft iemand hem al toevallig laten vallen ?

alvast bedankt voor de reacties,

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
om op het bovenstaande te reageren,

ik heb hierboor ook een bold 9700 gehad.
de desire is een super fijne telefoon.
ik heb het toetsenbord nog geen 1 keer gemist.
ik doe 2 dagen met een batterij.
redelijk bellen en sms-en.
mail om half uur bijwerken.

ik zou er voor gaan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmbos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-03 15:03
Ik zit ook ook nog een beetje te twijfelen of ik mijn Telfort abo verleng met een Desire. Wat ik vooral belangrijk vind, zijn de contacten, internet en de calender. Internet schijnt erg lekker te werken en de calender is gewoon de google calender, die ik gebruik (prima dus).

Mijn vraag gaat over de contacten. Ik lees hier dat er nogal wat problemen zijn met dubbele contacten enzo, ook schijnt gmail alleen "All contacts" in te lezen. Het enige wat ik over wil zetten zijn: mijn huidige contacten en een bepaalde groep gmail contacten (zeker niet "All contacts"). Mijn vragen zijn nu:

1) Verschijnen de email contacten ook in je telefoonboek van de Desire? Wordt gmail samengevoegd met je geimporteerde sim-contacten?
2) Hoe kan ik een groep van gmail importeren (in "All contacts" staan ook vage kennissen die misschien van pas komen, maar die ik nu even niet in mijn telefoon wil hebben :-) )
3) Is het zo dat er dan 1 groot telefoon boek wordt gemaakt, waarbij dus gmail en sim (en misschien facebook) worden samengevoegd?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:37
Mogwai82 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 17:37:
2.
Wat is het beste protocol POP/IMAP/Exchange (Weet eigenlijk niet wat exchange is...).
Push e-mail is niet mogelijk met POP, dus die valt af.
Ik gebruik nu de pre-installed Gmail-app met IMAP.
Een stukje over Push Mail. Mogelijk red je het hiermee.
http://www.androidcentral...personal-push-mail-server

Zelf nog de volgende vraag.
Heb alles met Outlook uitgewisseld. Als ik nu een email wil sturen met K-9 of de gewone mail client dan zie ik dus geen contacten. Ik gebruik geen gmail maar wil gewoon mijn Outlook email adres zien. Daar staat allen info in. Iemand een idee hoe je dit kunt koppelen.

[ Voor 23% gewijzigd door MikeOO op 18-04-2010 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Hebben meer mensen last van het feit dat ondanks de brightness op 100% staat, je nog steeds een roze gloed ziet op de pagina's van bijvoorbeeld t.net en htc.com?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier al last van krasjes op het scherm? ik heb hem nog niet in mijn zak gehad namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
Sorry hoor, maar het standaard e-mail programma is echt buggy met het ZELF ophalen van e-mails.

Brad Pitt en ReCreator hierboven hebben al aangegeven dat zij het over ANDERE mailprogramma's hebben..

(Ik heb het niet over de Gmail app, die werkt prima)

Ik heb het standaard e-mail programma ingesteld op elke 10 minuten (zowel in piek als daarbuiten)
Maar er wordt niks gedaan. (ja, ik heb geluidje en trillen aangezet)
Het betreft een 2e gmail-account van mij.
Staat ingesteld op IMAP, ben nu maar POP aan het proberen.

Ik hoef toch geen 3rd party mail-client te gaan downloaden?

[ Voor 14% gewijzigd door Mogwai82 op 18-04-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:03

sphere

Debian abuser

Makkelijk schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 21:22:
4. Dat laatste is inderdaad lastig. Achteraf had ik graag eerst even die contacts opgeruimd. :P
Ehm huh? Ik dacht dat hij alleen "My Contacts" overnam? In mijn All Contacts staan een paar duizend emailadressen bij mij :X

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
nope, nog geen last van krasjes, ondanks dat die telefoon gewoon in m'n broekzak zit..
en ik ga er niet extra voorzichtig mee om ofzo... het is een gebruiksvoorwerp en daar behandel ik 'm dan ook naar.
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 03:28:
Hoihoi,

Ik heb momenteel een Touch Pro, maar ben van plan volgende week ongeveer voor de Desire te gaan. Heb wel een paar kleine vraagjes waar ik nog geen eenduidig antwoord op heb gevonden:

1) Is er iemand hier die zijn hardware keyboard mist?

2) Komt de telefoon nog goed tot zijn recht bij gebrek aan constante toegang tot een fancy 3g netwerk? Ik werk namelijk in het buitenland en op schepen, dus toegang tot mobiel internet of wifi hangt wel sterk af van het moment. Ik heb altijd de indruk dat bij android de nadruk nogal heel sterk op het online gebeuren ligt.

3) Iemand puur toevallig al geprobeerd om Sonic op Gensoid of een dergelijke Megadrive emulator te spelen? :) Op mijn touch pro nu gaat dat heel fijn met al die knopjes. Met dat kleine knopje zie ik dat niet direct handig zijn, maar voor WM heb ik wel al programmatjes gezien die je laten de accelerometer als dpad gebruiken.

Bedankt alvast he
ik kom ook van een TP af, dus zal even je vragen doorlopen...

1) die mis ik, zowel in positieve als in negatieve zin..
met SMSjes typen bijv. kan niks aan hardware knoppen tippen, een toch screen geeft nou eenmaal niet die feedback.
maar het maakt het toestel wel meteen de helft dunner, de TP is gewoon een dik toestel in vergelijking.

2) uiteraard komt het toestel nog goed tot z'n recht zonder inet, maar het maakt de beleving wel minder natuurlijk.. internet vind ik een integraal onderdeel van heel veel apps en toepassingen van de Desire.

3) nee, niet geprobeerd ;)

hopelijk heb je er wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demolition_man
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 18:20
bertalizer schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 09:18:
Gisteren namiddag had ik mijn toestel volledig opgeladen. Deze ochtend was de telefoon uitgevallen! Lege batterij. Spijtig (maar logisch) dat het handige overzichtje van welke applicatie batterij heeft verbruikt leeg is als de telefoon is uitgevallen.
Ik vermoed dat de installatie van OS Monitor er iets mee te maken had. Deze heb ik dan ook verwijderd.
Dat overzicht krijg ik ook en ik heb geen OS monitor. Ik ben ook al wezen zoeken hoe ik die zelf kan opstarten maar nog niet gevonden. Wel prettig om te weten wat ik beter kan afsluiten als ik nog wil dat mijn telefoon het langer uithoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
Brad Pitt schreef op zondag 18 april 2010 @ 02:09:
[...]

Doet ie dus niet. (edit: Brad Pitt geeft net aan dat hij het niet had over het standaard e-mail programma)

Ben nu aan het proberen het mail-programma echt aan te laten staan.

Het speciale Gmail programma blijft actief checken, ook al staat die uit.

[ Voor 41% gewijzigd door Mogwai82 op 18-04-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07 00:34
Is het tegenwoordig mogelijk om meerdere Gmail accounts gebruiken op 1 Desire?
Ik heb google apps voor persoonlijk gebruik en tevens een google apps voor mijn bijberoep.
(dus ook de push mail gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
croontje schreef op zondag 18 april 2010 @ 10:30:
Is het tegenwoordig mogelijk om meerdere Gmail accounts gebruiken op 1 Desire?
Ik heb google apps voor persoonlijk gebruik en tevens een google apps voor mijn bijberoep.
(dus ook de push mail gebruiken)
Ik zou je ten eerste willen adviseren het speciale Gmail programma te gebruiken.
Dat is al standaard geïnstalleerd op de Desire.
Die haalt ook daadwerkelijk mail op, de standaard mail client doet dat gewoon niet. Waardeloos.

Het is dan wel zo dat "All Contact" (ja ja allemaal!) opduiken als je iemand gaat bellen.
Iedereen die je dus een keer gemaild hebt, en die een telefoonnummer heeft ingesteld komt dan vrolijk voorbij.

Ik heb zelf ook een 2e Gmail (voor marktplaats) en die ga ik denk beheren met K9.
Die contacten hoeven niet door mijn telefoon te spoken.

2.
Nog een probleempje met de standaard mailclient is dat ie, op de stand IMAP, aparte mappen aanmaakt voor; prullenbak, verzonden mails, en concepten.

[ Voor 23% gewijzigd door Mogwai82 op 18-04-2010 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 13:27
cv8x schreef op zondag 18 april 2010 @ 09:37:
Hebben meer mensen last van het feit dat ondanks de brightness op 100% staat, je nog steeds een roze gloed ziet op de pagina's van bijvoorbeeld t.net en htc.com?
De achtergrond van bijv. tweakers zie ik wel wat roziger dan normaal ja, maar ik kan er met mijn hoofd echt niet bij waarom je hier lást van zou hebben..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:26

13art

Moderator Mobile
Vergeet niet dat als je bijvoorbeeld facebook hebt en dan die accounts ook activeert op je telefoon dat die contactpersonen ook ergens worden op geslagen op je telefoon. Deze komen dus ook langs wanneer je bijv iemand wil bellen. Alleen als je kijkt bij 'People' dan staan ze daar gelukkig niet tussen.

Ga zelf nog even kijken welke van de twee facebook accounts er nou voor zorgt dat ook die contactpersonen in je telefoon erbij komen, want dat hoeft voor mij niet.

Dat is dus volgens mij Facebook for Desire. En die wil ik toch wel aan laten staan om zo ook foto's te kunnen linken etc. Nou ja dan maar wat meer contactpersonen erin staan.

[ Voor 15% gewijzigd door 13art op 18-04-2010 10:55 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tankforce
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:20
Hallo heb deze telefoon sinds donderdag. Eerlijk is eerlijk echt een super toestel! Hiervoor had ik een HTC Touch Pro 2 en ik moet zeggen dat dit een grote vooruit gang is. Het besturingsysteem android is super snel en stabiel ten op zichte van een HTC Touch Pro2. Ook heb ik een paar foto's geschoten met de HTC Desire en het valt meteen op dat de foto's veel en veel scherper zijn hieronder kunt u de foto's zien

http://nl.tinypic.com/r/29duxy9/5
http://nl.tinypic.com/r/28h2ayr/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
Was deze al gepost?

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:33
Mogwai82 schreef op zondag 18 april 2010 @ 10:36:
[...]
Het is dan wel zo dat "All Contact" (ja ja allemaal!) opduiken als je iemand gaat bellen.
Iedereen die je dus een keer gemaild hebt, en die een telefoonnummer heeft ingesteld komt dan vrolijk voorbij.
Is dit echt zo? Dus dat de contacts alleen gesyncht worden als ze een tel. nummer hebben ingesteld? Of pakt tie gewoon alle contacts uit gmail en voegt ze echt allemaal toe?

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demolition_man
  • Laatst online: 13-09 18:20
@ l3art en mogwai82
Als je onder contacten weergeven doet kan je bepalen wat je wilt zien. Dus vink aan mensen alleen met telefoonnummer. Je kan ook de contacten uit facebook uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
@ demolition_man

ze blijven dan gewoon verschijnen in je telefoonlijst.

[ Voor 67% gewijzigd door Mogwai82 op 18-04-2010 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameete schreef op zondag 18 april 2010 @ 10:10:
nope, nog geen last van krasjes, ondanks dat die telefoon gewoon in m'n broekzak zit..
en ik ga er niet extra voorzichtig mee om ofzo... het is een gebruiksvoorwerp en daar behandel ik 'm dan ook naar.

[...]

ik kom ook van een TP af, dus zal even je vragen doorlopen...

1) die mis ik, zowel in positieve als in negatieve zin..
met SMSjes typen bijv. kan niks aan hardware knoppen tippen, een toch screen geeft nou eenmaal niet die feedback.
maar het maakt het toestel wel meteen de helft dunner, de TP is gewoon een dik toestel in vergelijking.

2) uiteraard komt het toestel nog goed tot z'n recht zonder inet, maar het maakt de beleving wel minder natuurlijk.. internet vind ik een integraal onderdeel van heel veel apps en toepassingen van de Desire.

3) nee, niet geprobeerd ;)

hopelijk heb je er wat aan :)
Bedankt man, dat helpt me al heel wat :)

Ik dacht ook al dat een soft keyboard hetzelfde niet zou zijn, maar goed, voor de vormfactor wil ik dat eigenlijk wel inleveren. Ook al heb ik mezelf altijd plechtig beloofd om nooit meer zonder toetsenbord te kopen :)

Is de Desire dan weer niet iets te groot voor je in breedte en lengte als je van de TP komt? Ik krijg gewoon gruwelijke flashbacks van die keer dat ik een Xclef mp3 speler bestelde die er heel aantrekkelijk uitzag op foto, tot bleek dat ik er een halve rugzak voor nodig had om hem mee te nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 20:07
Zijn er ook mensen die problemen hebben met de standaard sms applicatie? Wanneer ik op een sms wil reageren en ik klik op versturen dan doet hij niks. Wanneer ik terug ga slaat hij hem op in concepten, in concepten zie ik dan ook dat er geen telefoonnummer aan is gekoppeld terwijl hij uit een sms-conversatie komt.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-01-2024
Ik heb de Desire nu 2 dagen en ben tot nu toe tevreden.
Ik was hem helemaal vergeten gisteren nadat ik hem voor de tweede keer aan het opladen was (ja, snel leeg als je er constant mee bezig bent :P )
Hij had iets van 5 of 6 uur aan de lader gehangen. Nu zegt een kennis van me dat dit heel erg slecht voor de accu is.
Is dat zo? En als dit zo is zal het toch niet na 1 keer al de accu "beschadigen" ?
Hoop ik ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Ik heb de telefoon net voor het eerst uitgezet echter hij staat al 10 min lang uit te schakelen, neem aan dat dit niet helemaal normaal is. Of heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 13:11
Ik kan geen mmsjes sturen met mijn HTC Desire i.c.m. Vodafone! Ik heb al eens gelezen dat dit bij meerdere mensen zo was. Nu vroeg ik mij alleen af of er al een oplossing voor was gevonden (andere APN instelling ofzo?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 18:32
Beekhouse schreef op zondag 18 april 2010 @ 11:58:
Ik heb de telefoon net voor het eerst uitgezet echter hij staat al 10 min lang uit te schakelen, neem aan dat dit niet helemaal normaal is. Of heeft iemand hier ervaring mee?
Dat is wel 'normaal'. Heeft (bijna) iedereen last van. Bij het uitschakelen rond ie waarschijnlijk ook alle nog openstaande processen netjes af en meer?
Als je telefoon maar een paar uur heeft aangestaan, gaat het afsluiten ook stukke sneller.

[ Voor 9% gewijzigd door FabianNL op 18-04-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
FabianNL schreef op zondag 18 april 2010 @ 12:01:
[...]

Dat is wel 'normaal'. Heeft (bijna) iedereen last van. Bij het uitschakelen rond ie waarschijnlijk ook alle nog openstaande processen netjes af en meer?
Als je telefoon maar een paar uur heeft aangestaan, gaat het afsluiten ook stukke sneller.
Aha, las net op xda dat sommige mensen drie kwartier hebben zitten wachten. Dat ga ik dus niet doen dus heb de batterij er maar uit gehaald. Gelukkig hoef ik em eigenlijk nooit uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Pizr schreef op zondag 18 april 2010 @ 11:58:
Ik kan geen mmsjes sturen met mijn HTC Desire i.c.m. Vodafone! Ik heb al eens gelezen dat dit bij meerdere mensen zo was. Nu vroeg ik mij alleen af of er al een oplossing voor was gevonden (andere APN instelling ofzo?).
Een administrator van Vodafone Engeland heeft het al aan de praat gekregen (volgens schrijven) http://forum.vodafone.co.uk/index.php?showtopic=56720 , nu maar hopen dat Vodafone alhier er ook wat mee gaat doen, en de vertaalslag naar de instellingen voor hier gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een aantal dagen ook een HTC desire, leuke telefoon, ben er erg blij mee.
Wat ik nu alleen nog niet hebben kunnen vinden is hoe je een foto aan een contact kan toevoegen.
Dit kon ik op mijn vorige HTC diamond namelijk wel en dat vond ik wel handig ook.

Is er iemand die dat misschien weet hoe ik dat kan doen, ben al aan het lezen geweest hier maar nog niet kunnen vinden ook. Ook in de handleiding niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Laatst online: 18:43
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 12:13:
Ik heb sinds een aantal dagen ook een HTC desire, leuke telefoon, ben er erg blij mee.
Wat ik nu alleen nog niet hebben kunnen vinden is hoe je een foto aan een contact kan toevoegen.
Dit kon ik op mijn vorige HTC diamond namelijk wel en dat vond ik wel handig ook.

Is er iemand die dat misschien weet hoe ik dat kan doen, ben al aan het lezen geweest hier maar nog niet kunnen vinden ook. Ook in de handleiding niet.
Is in het vorige topic ook al aan bod geweest. maar hier nog keer people -> naam klikken -> menu -> edit en dan op het fototoestel drukken.

Daarnaast las ik net op XDA dat je door de volgende code in dailer in te typen in een menu komt waar je meer info kan vinden over je batterij:

*#*#4636#*#*

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=665306 In post nr 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijn1985 schreef op zondag 18 april 2010 @ 12:26:
[...]

Is in het vorige topic ook al aan bod geweest. maar hier nog keer people -> naam klikken -> menu -> edit en dan op het fototoestel drukken.

Daarnaast las ik net op XDA dat je door de volgende code in dailer in te typen in een menu komt waar je meer info kan vinden over je batterij:

*#*#4636#*#*

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=665306 In post nr 6.
Dank je wel, helemaal top....ik heb heel wat afgelezen maar die over het hoofd gezien.
Er zijn inmiddels ook zoveel topics aanwezig daarover.
Bedankt in ieder geval, ben er erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
aantal vragen:

De htc sense weer update wil bij mij niet meer automatisch. Ik vink het aan, geeft hij melding dat het geld kost, ik druk op OK en vinkje staat aan. Ik doe de terugknop, of homeknop en ga weer naar beginscherm. Als ik dan even later controleer of het vinkje er nog staat, is het vinkje weer weg... iemand hier ook last van?
(is dit misschien roaming? moet die aan staan?) edit: heb die aangezet, haalt niks uit...

Daarnaast heb ik dat mijn accu, nadat hij 100% is opgeladen na 5 min alweer 95% is ipv 98% ofzo. Daarna gaat het wel gewoon normale snelheid. Kan hij niet helemaal vol ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door Ewivis op 18-04-2010 12:48 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

thamm schreef op zondag 18 april 2010 @ 10:46:
[...]

De achtergrond van bijv. tweakers zie ik wel wat roziger dan normaal ja, maar ik kan er met mijn hoofd echt niet bij waarom je hier lást van zou hebben..?
Sorry, verkeerd geformuleerd. Ik heb er totaal geen last van, ik vroeg me alleen af of dat bij meerdere personen het geval was.

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTZ
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 17:02

TTZ

cv8x schreef op zondag 18 april 2010 @ 13:00:
[...]

Sorry, verkeerd geformuleerd. Ik heb er totaal geen last van, ik vroeg me alleen af of dat bij meerdere personen het geval was.
Ik merk trouwens dat als ik bijv bij Tweakers mn vinger op het scherm druk op een leeg stukje rose/wit, het scherm op het moment van aanraken iets rose verkleurd. Het is bijna niet te zien maar met name in het donker zie ik het gebeuren. Is dit een logische bijkomstigheid van oled schermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 18:32
Beekhouse schreef op zondag 18 april 2010 @ 12:04:
[...]

Aha, las net op xda dat sommige mensen drie kwartier hebben zitten wachten. Dat ga ik dus niet doen dus heb de batterij er maar uit gehaald. Gelukkig hoef ik em eigenlijk nooit uit te zetten.
Hij zal die tijd niet voor niks nodig hebben. Ik weet dus niet hoe verstandig het vervolgens is om je batterij eruit te halen. Je PC zet je toch ook niet uit door de stroom af te koppelen, maar doe je toch ook netjes via je OS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Weet iemand waar er cradles en hoesjes te vinden zijn voor de Desire? Ik vind via Google alleen telecomtelecom.nl maar die heeft vrijwel nog niks leverbaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Nickalicious schreef op zondag 18 april 2010 @ 13:52:
Weet iemand waar er cradles en hoesjes te vinden zijn voor de Desire? Ik vind via Google alleen telecomtelecom.nl maar die heeft vrijwel nog niks leverbaar :/
kijk eens in het accesoires topic

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 17:08

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
TTZ schreef op zondag 18 april 2010 @ 13:18:
[...]

Ik merk trouwens dat als ik bijv bij Tweakers mn vinger op het scherm druk op een leeg stukje rose/wit, het scherm op het moment van aanraken iets rose verkleurd. Het is bijna niet te zien maar met name in het donker zie ik het gebeuren. Is dit een logische bijkomstigheid van oled schermen?
Ik zie op bijv. nu.nl dat de achtergrond wat streperig wordt wanneer ik door het scherm scroll ipv dat het een egale kleur is. Het stoort me niet echt ofzo, maar het viel me iig op.

Verder prachtig toestel, echt een verademing tov m'n vorige toestel (nokia N82). Ik heb bij dit toestel tenminste nog geen random crashes gehad :+

Het enige wat ik nog moet doen is al m'n contacten fatsoenlijk ordenen, dit wordt toch geladen van je gmail account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
W.Bakker schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 21:25:
Na een tijdje prutsen met Power Manager, Setting Profiles en ScreenModeWidget is het me nog niet gelukt om het scherm continu aan te laten als hij aan de oplader hangt.
instellingen>toepassingen>ontwikkeling>Stand-by (Scherm gaat nooit uit tijdens het opladen)?

Niet zelf geprobeerd, maar wie weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari70
  • Laatst online: 26-04 10:14
Ik ben al een tijdje aan het zoeken. Maar krijg het niet voor elkaar, om bijv. in te stellen dat ik mijn e-mail ieder half uur wil laten checken of mijn Tweets 1x per kwartier laten synchen etc. Moet ik hier een app voor downloaden of is dit op de telefoon zelf te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Zit er toch echt in. Ga naar bv je twitter app (neem aan dat je de htc twitter client gebruikt), klik op de menu button > meer > instellingen > verzenden/ontvangen > update frequentie en dat werkt bij de meeste dingen zo

[ Voor 6% gewijzigd door wontcachme op 18-04-2010 14:59 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari70
  • Laatst online: 26-04 10:14
wontcachme schreef op zondag 18 april 2010 @ 14:58:
Zit er toch echt in. Ga naar bv je twitter app (neem aan dat je de htc twitter client gebruikt), klik op de menu button > meer > instellingen > verzenden/ontvangen > update frequentie en dat werkt bij de meeste dingen zo
Nee ik gebruik Twitdroid. Maar waar kan ik instellen dat hij mijn gmail maar eens per half uur laat doorschemeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vorige week de HTC desire in bezit. Wat een geweldig apparaat!
Met het "functioneel spelen" heb ik per ongeluk het tweede scherm, rechts van startscherm (genaamd favorieten) leeggemaakt / verwijderd. Iemand een idee hoe ik dat weer terug kan krijgen? Ik heb al gezocht bij add widgets, programma's, snelkoppelingen en mappen, maar niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari70 schreef op zondag 18 april 2010 @ 15:28:
[...]

Nee ik gebruik Twitdroid. Maar waar kan ik instellen dat hij mijn gmail maar eens per half uur laat doorschemeren?
Gmail op Android werkt met push, hij 'checkt' de mail dus niet, maar de mail 'checkt' de telefoon ;) Zie ook http://www.google.com/mobile/android/mail/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Laatst online: 18:43
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 15:32:
Sinds vorige week de HTC desire in bezit. Wat een geweldig apparaat!
Met het "functioneel spelen" heb ik per ongeluk het tweede scherm, rechts van startscherm (genaamd favorieten) leeggemaakt / verwijderd. Iemand een idee hoe ik dat weer terug kan krijgen? Ik heb al gezocht bij add widgets, programma's, snelkoppelingen en mappen, maar niet kunnen vinden.
Widget -> People

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Ik heb net de apk van icommando gedownload, maar hij wil hem niet installeren, de game is 14 mb groot maar als ik hem wil installeren zegt de telefoon dat ik niet voldoende geheugen heb terwijl ik nog 40 mb overheb ? iemand anders hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

14mb download betekent nog niet dat het spel ook 14mb in beslag neemt na installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Wekkel schreef op zondag 18 april 2010 @ 17:34:
14mb download betekent nog niet dat het spel ook 14mb in beslag neemt na installatie.
Nee oke dat snap ik maar heb ondertussen nog wat apps weggegooid, en er is nu 50 mb vrij, en het past nog niet :S?.
Is het mogelijk om de apps op een NIET geroot toestel op de sd kaart te installe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 20:45
swoutr schreef op zondag 18 april 2010 @ 18:05:
[...]

Nee oke dat snap ik maar heb ondertussen nog wat apps weggegooid, en er is nu 50 mb vrij, en het past nog niet :S?.
Is het mogelijk om de apps op een NIET geroot toestel op de sd kaart te installe?
nee, daar heb je root voor nodig totdat google in de android code aanpast dat het kan.

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
DJFliX schreef op zondag 18 april 2010 @ 18:13:
[...]

nee, daar heb je root voor nodig totdat google in de android code aanpast dat het kan.
Is er al iets over aangekondigd? dat het eraan zit te komen?
Zo kun je niet eens fatsoenlijk een spelletje spelen op je 1ghz telefoontje terwijl hij er wel voor geschikt is. Snap zoiezo niet waarom htc er niet meer geheugen in heeft gestopt maar vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 23:46
Heb mijn Hero verkocht aan een collega, dus binnenkort ook een Desire \o/ Kan iemand die een Hero heeft gehad foto's maken van een Hero en een Desire naast elkaar? Thanks alot alvast!

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAICRJMPM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 06:26
Een pc moet je zo af en toe rebooten. Een mobiel ook lijkt me. Ik besluit mijn Desire te rebooten en ik heb nu al 15 minuten lang de tekst "Shutting down..." in beeld. Vindt dit wel erg lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Ik dacht eerst dat ik de zilveren Desire mooier zou vinden omdat die wellicht wat meer op de Legend lijkt, maar ik heb hem bij de BC in levenden lijve gezien en dan moet ik toch wel stellen dat ik de bruine mooier vind. De zilveren is meer grijs-achtig en niet echt zilver. Als iets zilverkleurig is, moet het mijns inziens van metaal zijn, anders gaat het hele effect van een zilveren kleur weg. Dat zilvergrijze rubber is niet echt mooi vind ik. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke smaak.

[ Voor 5% gewijzigd door HarmoniousVibe op 18-04-2010 18:55 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:33
_eXistenZ_ schreef op zondag 18 april 2010 @ 18:19:
Heb mijn Hero verkocht aan een collega, dus binnenkort ook een Desire \o/ Kan iemand die een Hero heeft gehad foto's maken van een Hero en een Desire naast elkaar? Thanks alot alvast!
Morgen kan ik wel een foto posten met beide toestellen naast elkaar. Nog iets specifieks dat je wilt zien ?

[ Voor 15% gewijzigd door janvanduschoten op 18-04-2010 18:45 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAICRJMPM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 06:26
SAICRJMPM schreef op zondag 18 april 2010 @ 18:36:
Een pc moet je zo af en toe rebooten. Een mobiel ook lijkt me. Ik besluit mijn Desire te rebooten en ik heb nu al 15 minuten lang de tekst "Shutting down..." in beeld. Vindt dit wel erg lang duren.
Hij is eindelijk uit!. Duurde bijna 30 minuten. Hoop niet dat dit normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Ik heb een fotoalbum toegevoegd genaamd "Valencia 2009". Daar staan een aantal foto's in. Nu had ik gehoopt dat deze aparte map ook te zien zou zijn, maar de foto's van die map worden allemaal geplaatst in de map: alle camera-opnames. Dus bij de foto's die ik met het toestel geschoten heb. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een aparte map krijg met de naam "Valencia 2009"?

Ik heb de map toegevoegd via DCIM (gebruik de desire als diskdrive).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidZH
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:23
Ik ben an sich wel in de markt voor een Desire. Ik zie hier veel mensen met "problemen". Daarvan ook heel veel "opstartprobleempjes" met Android (piepeltjes die voor het eerst een Android in hun handen hebben en de weg nog moeten vinden).
Andere dingen, zoals de dubbele contacten, geen selectie van de contacten, foto's bij contacten, SMSjes van diensten met gekke namen er bij, e-mail perikelen en weet ik het allemaal; die lijken mij toch op Sense eigenaardigheden. Ik durf ook het 15 tot 20 minuten durende afsluiten aan Sense toe te schrijven.
Al die dingen kijk ik echt van op na een jaar met mijn Voda Magic. Ok dat is 1.6 en dit is 2.1, maar ik kan me niet voorstellen dat de gebruiksvriendelijkheid en de mogelijkheden tot instellen allemaal verdampt zijn in 3 versies :S .
Het scherm wil ik niet over beginnen. Daar kies ik dan eventueel voor. Het enige waar ik me zorgen over maak zijn de lieden die hun foon tintelend in de hand hebben. Da's WEL serieus! :X
Mijn idee als er een Desire komt is nog VOOR ik mijn GMail instel eerst Sense uitzetten en Helix launcher er op (eventueel de standaard Nexus launcher, die draai ik nu ook op mijn Magic. Heerlijk!). Ik hoop alleen dat de standaard Android contacts en dialer applicaties er op staan. anders wordt het toch lastig bellen.
Sorry voor mijn betoog, maar het moest er toch even uit. Het blijft jeuken! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Dat afsluiten is maar bij enkele, bij de meeste gaat het goed. Foto's bij contacten probleem? Dat was iemand die niet wist waar het ingesteld moest worden. Dat tintelen is ook maar bij enkele, lang niet iedereen. Je moet onthouden dat je hier voornamelijk negatieve reacties/vragen leest, want mensen posten/klagen niet als dingen positief zijn.

[ Voor 60% gewijzigd door wontcachme op 18-04-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:10
http://www.youtube.com/watch?v=QN6NY5SnoGQ

Hier nog een filmpje, net gemaakt :) Beeld is best goed, en geluid valt me alleszins mee! Ik reed met het raam open, dacht dat hoor je vast niet..maar toch wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 11:26:
[...]

Bedankt man, dat helpt me al heel wat :)

Ik dacht ook al dat een soft keyboard hetzelfde niet zou zijn, maar goed, voor de vormfactor wil ik dat eigenlijk wel inleveren. Ook al heb ik mezelf altijd plechtig beloofd om nooit meer zonder toetsenbord te kopen :)

Is de Desire dan weer niet iets te groot voor je in breedte en lengte als je van de TP komt? Ik krijg gewoon gruwelijke flashbacks van die keer dat ik een Xclef mp3 speler bestelde die er heel aantrekkelijk uitzag op foto, tot bleek dat ik er een halve rugzak voor nodig had om hem mee te nemen ;)
neehoor, het scherm is groter, maar het toestel zelf is niet zo gek veel groter...

Afbeeldingslocatie: http://i177.photobucket.com/albums/w221/shameete/gsm/DSC03328.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i177.photobucket.com/albums/w221/shameete/gsm/DSC03327.jpg

in hoogte is het wel een heel verschil, maar da's logisch natuurlijk.
Afbeeldingslocatie: http://i177.photobucket.com/albums/w221/shameete/gsm/DSC03326.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Vanmiddag eens gekeken wat de HTC Desire doet in zonlicht. Het valt me nog hard mee moet ik zeggen :) Ik heb hem vergeleken met mijn N97 in de zon en daar kwam dit filmpje uitrollen:

In de tussentijd speel ik zelf -dankzij de weerspiegeling- de hoofdrol in deze film :P Boekingen kunnen via dm of e-mail :+

Zie het als voorproefje van mijn productreview :P

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Pagina: 1 ... 3 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.

Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.