net even asphalt 5 geinstalleerd, ziet er echt super uit, draaid helaas iets minder. Hopelijk komt er snel een update game is een stuk beter als raging thunder.
Verwijderd
Bekend probleem. Heeft iets te maken met KPN (HI)Imperium schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 18:51:
[...]
Ik heb KPN en tevens heb ik het vandaag al 2 keer gehad.. iemand enig idee?
Dus KPN bellen. Het lijkt erop dat zij sinds kort iets hebben gewijzigd binnen hun infrastructuur.
Verwijderd
De Legend is idd iets mooier en de Accu gaat ook iets langer mee met de Legend.swoutr schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 20:49:
whoooow wat is de desire RELAXT!! had eerst de legend maar de desire is echt een ENORM verschil!
Had iemand op marktplaats gevonden die zijn desire wou ruilen tegen mijn legend omdat hij de specs van de desire toch niet benutte en hij het design van de legend mooier vond, moest wel wat bijbetalen maar het is het dubbel en dwars waard! geweldig mooi scherm, lekker groot en kleurrijk echt een enorm verschil met de legend.
De desire wint het voor mij persoonlijk dik van de iphone 3gs wat een toestel zeg! whoow
denk dat de verkoper spijt heeft
Ik heb ze namelijk beiden
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2010 21:10 ]
Heb de Desire sinds vandaag binnen. Abonnement gaat volgende week pas in dus ik doe het nog met Wifi. Tevens heeft de Desire geen 3G, alleen GSM en HSDPA (3.5G/3G+), niet dat het wat uitmaakt hier in Nederland.
Linux (Archlinux en Ubuntu 10.04) kan prima overweg met de Desire zodra ik hem ingesteld heb en muziek syncen met Banshee verloopt prima. Verder werkt de Exchange ActiveSync voor al mn email, contacten en afspraken.
Verder moet ik zeggen dat de Android interface *zeer* snel is, het browsen evenaart mijn laptop praktisch. Er was wat roze gloed op grijze achtergrond maar ik vind dat juist sfeervol en warm (Ja, ik ben gek)
Linux (Archlinux en Ubuntu 10.04) kan prima overweg met de Desire zodra ik hem ingesteld heb en muziek syncen met Banshee verloopt prima. Verder werkt de Exchange ActiveSync voor al mn email, contacten en afspraken.
Verder moet ik zeggen dat de Android interface *zeer* snel is, het browsen evenaart mijn laptop praktisch. Er was wat roze gloed op grijze achtergrond maar ik vind dat juist sfeervol en warm (Ja, ik ben gek)
Ja en nee!Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 20:16:
nog mensen die last hebben van zeer slechte tot soms zelfs geen ontvangst ?
kan nog al eens gevraagt zijn, maar er zijn al 3 topics voor de desire ondertussen...
beetje zot omdat allemaal door te nemen.
iemand enige oplossingen ?
Ja ik heb ook last van slechte tot zelfs geen ontvangst. Ik gebruik de telefoon nu een week, en heb Hi KPN met eindeloos online. Soms zie ik wel dat ik met Hi KPN ben verbonden (ik zie een trappetje met verbindingssterkte rechtsboven) maar bij Settings > Wireless & networks > Mobile networks staat dan eeuwig: Turning on... (Heb de telefoon btw op Engels staan.) Na 10/15 minuten ben ik dat dan zat en restart ik het toestel. Dan krijg ik wel gewoon meteen 3G of H of G logotjes in de notificatie balk, en kan ik weer internetten en emailen.
Nee ik weet geen oplossing
Edit
Was een 2e probleempje ook vergeten te melden: Als ik met de browser naar Google ga krijg ik de melding: "ReferenceError: Can't find variable: gp." Heb het gegoogled, maar krijg wat chinese sites
[ Voor 8% gewijzigd door EmperoR88 op 16-04-2010 21:20 . Reden: Iets vergeten! ]
Misschien stomme vraag maar waar vindt je het klembord op de Desire?
Verwijderd
Het probleem van het wegvallen van de dataverbinding heb ik ook vandaag in de middag gehad. Ik ben ook klant bij KPN / HI. Ik denk dat het iets te maken heeft met KPN in combinatie met HTC Legend en Desire.EmperoR88 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:13:
[...]
Ja en nee!
Ja ik heb ook last van slechte tot zelfs geen ontvangst. Ik gebruik de telefoon nu een week, en heb Hi KPN met eindeloos online. Soms zie ik wel dat ik met Hi KPN ben verbonden (ik zie een trappetje met verbindingssterkte rechtsboven) maar bij Settings > Wireless & networks > Mobile networks staat dan eeuwig: Turning on... (Heb de telefoon btw op Engels staan.) Na 10/15 minuten ben ik dat dan zat en restart ik het toestel. Dan krijg ik wel gewoon meteen 3G of H of G logotjes in de notificatie balk, en kan ik weer internetten en emailen.
Nee ik weet geen oplossing! Weet ook niet of dit ook jouw probleem is. Zou het soms kunnen zijn dat ik wat programma's afsluit door een Task Manager / Killer te gebruiken? Ik heb de meeste noodzakelijke dingen in de ignore lijst staan en alleen dingen die niet nodig zijn zouden in principe uit moeten gaan. Ik ben hier nog niet over uit... Iemand anders dezelfde ervaring?
Edit
Was een 2e probleempje ook vergeten te melden: Als ik met de browser naar Google ga krijg ik de melding: "ReferenceError: Can't find variable: gp." Heb het gegoogled, maar krijg wat chinese sitesBen ik weer de enige met zoiets?
Het heeft dus niets te maken met een taks manager. Ik heb namelijk een andere toestel waar niks op staat geinstalleerd en vanmiddag was daar ook de verbinding verbroken. Na het zetten van je toestel in vliegmodus en weer uit heb je je dataverbinding weer terug.
Waarom kan ik die niet vinden in de Market? Of heb je die 'op een andere manier' verkregen?swoutr schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:04:
net even asphalt 5 geinstalleerd, ziet er echt super uit, draaid helaas iets minder. Hopelijk komt er snel een update game is een stuk beter als raging thunder.
Mijn verbinding was vanmiddag ook verbroken en ik heb een abonnement bij t-mobile. Heb hem toen maar opnieuw opgestart en het werkte weer.
Verwijderd
Ok dus het ligt niet aan het netwerk, maar meer aan de telefoon. Hoe kan het toch mogelijk zijn dat alle HTC Legend en Desire toestellen vandaag in de middag hier last van hebben? Heeft HTC toegang tot onze telefoons?Phoenix1337 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:39:
Mijn verbinding was vanmiddag ook verbroken en ik heb een abonnement bij t-mobile. Heb hem toen maar opnieuw opgestart en het werkte weer.
En welke vind je fijner? je iphone of je desire? hahaVerwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:06:
[...]
De Legend is idd iets mooier en de Accu gaat ook iets langer mee met de Legend.
Ik heb ze namelijk beidenen ook een Iphone
What the hell moet je in godsnaam met al die toestellen. een legend EN een desire? waarom in godsnaam haha.
@Dujardinn Roaming heeft inderdaad altijd alleen betrekking op data. Bizar dat HTC techneut je dat liet uitzetten, zegt wel iets over zijn kennis.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Ik heb hem vandaag gekregen via Hi en ben er super tevreden mee, had eerst een Samsung Galaxy maar deze is echt veel sneller! Nog wel twee vragen die ik niet zo terug kon vinden:
- Heb al mijn foto's in albums/mappen gezet op mijn Samsung Galaxy 1.6 toestel, foto's in DCIM gezet maar mappenstructuur is niet te kiezen via Photo's?
- Had een batterymeter in de bar bovenin, deze doet het niet meer... Alternatieven die het doen op de HTC Desire?
Edit:
Foto's in een map zetten anders dan de DCIM map maakt het weer mogelijk om de oude mappen met foto's te kunnen laten zien i.p.v 2500+ in een overzicht
- Heb al mijn foto's in albums/mappen gezet op mijn Samsung Galaxy 1.6 toestel, foto's in DCIM gezet maar mappenstructuur is niet te kiezen via Photo's?
- Had een batterymeter in de bar bovenin, deze doet het niet meer... Alternatieven die het doen op de HTC Desire?
Edit:
Foto's in een map zetten anders dan de DCIM map maakt het weer mogelijk om de oude mappen met foto's te kunnen laten zien i.p.v 2500+ in een overzicht
[ Voor 15% gewijzigd door Tags NL op 16-04-2010 23:58 ]
https://powershellisfun.com
Ik had hier net last van, toen ik m'n vriendin van het station haalde. Ik heb hier voorheen geen last van gehad en ikPhoenix1337 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:39:
vermoed daarom ook dat het aan JuiceDefender ligt. Ik heb dit vandaag geïnstalleerd om zo wat langer met m'n
accu te kunnen doen, het werkt super maar als ik hierdoor problemen krijg met m'n 3G gaat ie der gauw weer af.
Het gekke is dat toen ik weer thuis was en m'n mobiel dus weer verbinding had met m'n wireless, ik wel weer de
beschikking had over 3G na het uitzetten van m'n WIFI.
Ga het morgen nog even uitgebreid onderzoek
Battery Indicator gebruik ik-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:05:
Ik heb hem vandaag gekregen via Hi en ben er super tevreden mee, had eerst een Samsung Galaxy maar deze is echt veel sneller! Nog wel twee vragen die ik niet zo terug kon vinden:
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dank je, doet het goed!
https://powershellisfun.com
Je kan Battery Left ook een keer proberen. Berekend ook hoelang je batterij nog mee gaat.
Verwijderd
Merkte vandaag dat als ik naar de HTC Agenda widget ga en deze bijv naar de maand mei tik/versleep dat deze soms leeg blijft. Na uit en aan gezet te hebben staat de maand mei er.
Dit gekke probleem heb ik ook met het weer widget na verversing of na het bekijken van het weer in de andere steden.
Dit gekke probleem heb ik ook met het weer widget na verversing of na het bekijken van het weer in de andere steden.
Over multitasking, ik kon het niet 1-2-3 vinden, maar in mijn Desire kan ik als ik het huisje ingedrukt houd zien welke programma's op de achtergrond draaien toch? Hoe sluit je programma's daarbinnen (hoe sluit je ze sowieso)?
En wat is volgens jullie de beste MSN client? MSN Droid hoorde ik nog wel eens langs schieten
En wat is volgens jullie de beste MSN client? MSN Droid hoorde ik nog wel eens langs schieten
Lees de andere postings eens door, is al 100x voorbij gekomen (en ook het advies dit vooral NIET te doen)...Nickalicious schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 01:02:
Over multitasking, ik kon het niet 1-2-3 vinden, maar in mijn Desire kan ik als ik het huisje ingedrukt houd zien welke programma's op de achtergrond draaien toch? Hoe sluit je programma's daarbinnen (hoe sluit je ze sowieso)?
Damn dit gaat echt snel. Vandaag op verjaardag toevallig iemand tegen gekomen die ook een Desire had
Die moest er nog erg aan wennen.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Nee, stel je voor zeg dat je iemand daadwerkelijk zou helpen..Odiebla schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 01:13:
[...]
Lees de andere postings eens door, is al 100x voorbij gekomen (en ook het advies dit vooral NIET te doen)...
HSDPA is gebaseerd op UMTS en dat is een 3G-techniek.Cilph schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:07:
Heb de Desire sinds vandaag binnen. Abonnement gaat volgende week pas in dus ik doe het nog met Wifi. Tevens heeft de Desire geen 3G, alleen GSM en HSDPA (3.5G/3G+), niet dat het wat uitmaakt hier in Nederland.
Verwijderd
Vodafone houdt niet zo van 'relayen' vandaar dat je als uitgaande server dan ook de smtp-server van Vodafone zal moeten gebruiken. Je vindt een link in deze bijdrage en nog een andere link in deze bijdrage. , of zoals ergens boven mij gemeld de server van google.JB schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:45:
Mijn broer heeft sinds vandaag ook een Desire en moet nog tot augustus wachten tot het nieuwe abbo in gaat van T-mobile (heeft nu Vodafone) en heeft de Desire via Wifi hier thuis aan het internet hangen met zijn kaart van Vodafone. Nu wil ik daar het email op configuren middels IMAP. Dit gaat prima maar bij de uitgaande mail vul ik de gegevens van KPN in (we hebben thuis KPN internet plus bellen) smtp.kpnplanet.nl en wil die #$%^& setup niet verder:
"De uitgaande server ondersteund geen authenticatie, controleer de instellingen van de uitgaande server"
Je kan dan ook niet verder configurerenalleen door onjuiste gegevens in te vullen kan ik de setup afronden maar dan kan ik alleen mail ontvangen en niet verzenden. Meer mensen die hier tegenaan lopen? En als er straks een internet abbo actief is op de Desire, moet ik dan steeds wanneer ik thuis op wifi zit die uitgaande mail server aanpassen naar de smtp.kpnplanet.nl?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2010 06:13 ]
niet alleen vodafone hoor, in het ISP wereldje is het de normaalste zaak van de wereld dat er geen andere SMTP server te benaderen is dan die van de ISP zelf (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 06:04:
[...]
Vodafone houdt niet zo van 'relayen' vandaar dat je als uitgaande server dan ook de smtp-server van Vodafone zal moeten gebruiken. Je vindt een link in deze bijdrage en nog een andere link in deze bijdrage. , of zoals ergens boven mij gemeld de server van google.
Verwijderd
Alleen hebben we het hier over Telecom-providers. En Vodafone is wel erg strikt in zijn policy's. T-mobile b.v. doet er niet zo moeilijk over.shameete schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 07:47:
[...]
niet alleen vodafone hoor, in het ISP wereldje is het de normaalste zaak van de wereld dat er geen andere SMTP server te benaderen is dan die van de ISP zelf (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)
Gisteren namiddag had ik mijn toestel volledig opgeladen. Deze ochtend was de telefoon uitgevallen! Lege batterij. Spijtig (maar logisch) dat het handige overzichtje van welke applicatie batterij heeft verbruikt leeg is als de telefoon is uitgevallen.
Ik vermoed dat de installatie van OS Monitor er iets mee te maken had. Deze heb ik dan ook verwijderd.
Ik vermoed dat de installatie van OS Monitor er iets mee te maken had. Deze heb ik dan ook verwijderd.
Het probleem is alleen dat deze vraag écht al vaak is langs gekomen...Nickalicious schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 01:56:
[...]
Nee, stel je voor zeg dat je iemand daadwerkelijk zou helpen..
Als je 'home' een paar seconden ingedrukt houd zie je de laatste 6 geopende applicaties. Dit zijn dus niet perse applicaties die nog open staan, maar gewoon die je voor het laatst geopend hebt.
Bij Android kan je (vaak) applicaties niet echt afsluiten, Android heeft dit zelf in het beheer. Als je bij (99% van de) applicaties op 'back' druk, sluit Android deze applicatie zelf op de achtergrond uit als ie klaar is met z'n huidige taak. Je hebt taskkillers waarbij je zelf applicaties kan forceren om te sluiten, echter is niet (volgens vele) niet verstandig omdat Android zelf heel goed weet welke applicaties hij wel of niet kan sluiten. Een taskkiller kan dus alleen maar meer accu/processor/RAM kosten omdat je applicaties afsluit welke bezig waren/noodzakelijk zijn, welke dus ook automatisch (gedeeltelijk) opnieuw opgestart moeten worden.
Hopelijk zet ik zo'n een redelijk kort, maar toch totaal beeld neer. Mocht ik iets missen hoor ik het graag
Verwijderd
Sinds gister de silveren versie binnen.
Ben erg tevreden tot nu toe.
Ik kan alleen 1 ding niet vinden.
Het geluid wat je hoort als je een sms of email krijgt vind ik veel te zacht.
Zo zacht dat als het toestel in mijn broekzak zit, ik dit echt niet hoor.
Ik ben net van een Nokia N85 over gestapt en bij dat toestel hoorden mijn buren het zo wat als ik een sms kreeg.
Weet iemand hoe ik dit harder kan krijgen ?
Ik ben net van een Nokia N85 over gestapt en bij dat toestel hoorden mijn buren het zo wat als ik een sms kreeg.
Verwijderd
Probleem met al die apps die 'monitoren' en 'controleren' dat die ook hun data moeten bijwerken. Het bijwerken van data en 'in de gaten houden van' gaat dan ook gepaard met het verbruiken van energie. En ja..daar gaat de levensduur van je batterij.bertalizer schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 09:18:
Gisteren namiddag had ik mijn toestel volledig opgeladen. Deze ochtend was de telefoon uitgevallen! Lege batterij. Spijtig (maar logisch) dat het handige overzichtje van welke applicatie batterij heeft verbruikt leeg is als de telefoon is uitgevallen.
In principe zijn al die hulpapps overbodige luxe en energieslurpers. nergens voor nodig, maar wel leuk om te laten zien aan anderen.
Justmy2cents
Nee hoor, kan mij redelijk goed vinden in jouw betoog..FabianNL schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 09:25:
[...]
[..].
Mocht ik iets missen hoor ik het graag
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2010 09:46 ]
Ik zou de app "Sound Manager" uit de market installeren, daar kun je het volume van alle afzonderlijke notificaties instellen, eventueel met een aan/uit schema. Als je je SMS via "Handcent" binnen laat komen (zeer goed alternatief voor de standaard sms app) dan kun je ook je sms toon wijzigen, en dus ook een hardere/duidelijkere kiezen. Via de app "Zedge" kun je gratis ringtones en andere geluiden downloaden en gebruiken.Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 09:36:
Sinds gister de silveren versie binnen.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Vodafone biedt toch toegang tot het internet? daarmee zijn ze gewoon een ISPVerwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 08:03:
[...]
Alleen hebben we het hier over Telecom-providers. En Vodafone is wel erg strikt in zijn policy's. T-mobile b.v. doet er niet zo moeilijk over.
het heeft overigens niets met policy's te maken, maar met afspraken tussen ISP's onderling om de hoeveelheid spam te verminderen.
Ik zag dat er een nieuwe versie van HTC Sych beschikbaar is.
Versie 2.0.33
http://www.htc.com/europe...?p_id=283&cat=3&dl_id=933
HTC Sync™ lets you synchronize Outlook and Windows Address Book (Outlook Express), contacts and calendar events on your PC with your phone. It also lets you install third-party Android applications on the phone, and the Mobile Network sharing function as well.
Installation Instructions:
Note: This update is applicable globally for HTC Magic, HTC Hero, HTC Tattoo, HTC Legend & HTC Desire.
Version: 2.0.33
Improved Functions
1. Support new models: HTC Legend & HTC Desire.
2. Support for Outlook 2000.
3. Support for Finnish & Portuguese (Brazil)
1. Hardware Requirements (PC)
Versie 2.0.33
http://www.htc.com/europe...?p_id=283&cat=3&dl_id=933
HTC Sync™ lets you synchronize Outlook and Windows Address Book (Outlook Express), contacts and calendar events on your PC with your phone. It also lets you install third-party Android applications on the phone, and the Mobile Network sharing function as well.
Installation Instructions:
Note: This update is applicable globally for HTC Magic, HTC Hero, HTC Tattoo, HTC Legend & HTC Desire.
Version: 2.0.33
Improved Functions
1. Support new models: HTC Legend & HTC Desire.
2. Support for Outlook 2000.
3. Support for Finnish & Portuguese (Brazil)
1. Hardware Requirements (PC)
Hey dit probleem met de agenda widget ben ik gisteren ook tegengekomen. Precies hetzelfde. Ik heb toen de widget verwijderd en opnieuw toegevoegd. Toen was het weer goed. Ik heb ook al een probleem met de laatste widget pagina gehad. Ik had een widgerd verwijderd en daarna kon ik geen widgets naar die lege ruimte verplaatsen. Terwijl er wel plek voor was. Zelfs toen ik alle widgets had verwijderd op 1 icoontje na ging het niet. Ik kon dat icoon nergens naartoe verplaatsen.Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 00:55:
Merkte vandaag dat als ik naar de HTC Agenda widget ga en deze bijv naar de maand mei tik/versleep dat deze soms leeg blijft. Na uit en aan gezet te hebben staat de maand mei er.
Ik heb trouwens geen ervaring met het uitvallen van de dataverbinding. Ik gebruik t-mobile en heb geen juicedefender of taskkiller geinstalleerd.
[ Voor 7% gewijzigd door benchMarc op 17-04-2010 09:58 ]
Nee, stel je voor dat je werkelijk MOEITE moest doen in het leven. Waarom zou je, als je ook anderen altijd voor je karretje kan spannen. Dit is niet #desire-helpdesk-voor-mensen-die-te-beroerd-zijn-zelf-te-zoeken. Zeker als je begint over onderwerpen die al 100x besproken zijn (hint: roze gloed, wel of geen taskmanager) kan je verwachten dat mensen je terug op je plek zetten met een verwijzing naar google en/of de zoekfunctie (hint: rehtsboven in je scherm, dat vakje met 'zoeken...')Nickalicious schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 01:56:
[...]
Nee, stel je voor zeg dat je iemand daadwerkelijk zou helpen..
Dat is onzin. Het is bij een aantal ISP's misschien the way to go, maar het is zeker geen standaard praktijk. Ik heb het in de tien jaar nog nooit opgedrongen gekregen noch opgedrongen aan mijn klanten (ik heb bij meerdere grote ISP's gewerkt).shameete schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 07:47:
[...]
niet alleen vodafone hoor, in het ISP wereldje is het de normaalste zaak van de wereld dat er geen andere SMTP server te benaderen is dan die van de ISP zelf (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)
Verwijderd
Daar hebben ze een woord voor.shameete schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 09:53:
[...]
Vodafone biedt toch toegang tot het internet? daarmee zijn ze gewoon een ISP![]()
[...]
Maar duidelijk is in ieder geval dat Vodafone in zijn beleid wel erg streng/strikt is. Laten we het daar dan maar bij laten....
Als je de Berichten applicatie opent, vervolgens op MENU drukt, Instellingen en dan iets naar beneden bij Meldingsgeluid, kan je ook daar netjes een andere toon kiezen. Daar hoef je dus geen aparte applicatie voor te installeren.janvanduschoten schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 09:51:
[...]
(...) Als je je SMS via "Handcent" binnen laat komen (zeer goed alternatief voor de standaard sms app) dan kun je ook je sms toon wijzigen, en dus ook een hardere/duidelijkere kiezen. (...)
[ Voor 5% gewijzigd door FabianNL op 17-04-2010 10:17 ]
nvm, niet goed gelezen.
[ Voor 95% gewijzigd door NiaX op 17-04-2010 10:28 ]
iets wat ik niet kon vinden op google..
htc peep (twitter tool) stuurt die sms of via internet?
dit ivm bel minuten
dit ivm bel minuten
Via internet, ik zou bijna zeggen 'uiteraard' ;-)tjaeuhm schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 11:03:
iets wat ik niet kon vinden op google..
dit ivm bel minuten
maar no worries voor je belminuten/smsjes. twitter-ze...
Verwijderd
Net als zovelen van jullie heb ik ook problemen met de 3G verbinding en de HTC Desire. Ik heb als provider Hi en het lukt mij niet om een 3G verbinding op te zetten.
Gisterenmiddag heb ik nog constant met 3G zitten internetten. Toen had ik Juice defender nog geinstalleerd.
Gisterenavond Juice defender weggehaald en sindsdien heb ik nooit meer verbinding kunnen krijgen met 3G. Hoe kan je handmatig de verbinding verbreken/aansluiten?
Gisterenmiddag heb ik nog constant met 3G zitten internetten. Toen had ik Juice defender nog geinstalleerd.
Gisterenavond Juice defender weggehaald en sindsdien heb ik nooit meer verbinding kunnen krijgen met 3G. Hoe kan je handmatig de verbinding verbreken/aansluiten?
haha dank je..;-)Odiebla schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 11:06:
[...]
Via internet, ik zou bijna zeggen 'uiteraard' ;-)
maar no worries voor je belminuten/smsjes. twitter-ze...
Verwijderd
Voor wat betreft het probleem met de HTC browser die niet werkte met dataverbinding volgend antwoord gekregen van HTC:thriller schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 18:14:
[...]
dat is minder, ben benieuwd of HTC reageert op jouw email. Als dat zo is kan je die dan hier posten, ben benieuwd wat het probleem is.
Heb trouwens net voor het eerst echt goed geluid. geen idee waarom heb een reset gedaan en nu hoor ik opeens geluid als ik een foto maak of een map open, wist niet eens dat dit normaal was. Hopelijk is probleem 1 dus opgelost al heb ik niets gedaan.
"Op basis van verschillende tips en reacties kan ik u alvast aanraden om de proxy-instellingen in uw HTC Desire te verwijderen. U dient er zeker voor te zorgen dat er geen IP-adres en poort ingevuld staat.
Als deze instellingen worden verwijderd, kan u probleemloos surfen, via Wifi en via het mobiele internet."
Dit heeft in ieder geval de HTC browser terug aan de praat gekregen...
Nu nog een oplossing zoeken voor het niet automatisch verbinden per dataconnectie en we zijn weer een stap verder.
Verwijderd
Ik heb iets niet goed gedaan ...
Gister mijn telefoon binnen gekregen en alles ingesteld.
Dus ook mijn email.
Wanneer iemand mij een mailtje stuurde, dan kreeg ik die gelijk binnen en kreeg ik ook een geluidssignaal.
Ik probeerde een mailtje te verwijderen, maar in plaats van een mailtje, verwijderde ik de hele mail-widget van de home screen. (ik weet het, erg suf van me )
Na dat ik de mail-widget er weer geplaatst had werkt het niet lekker meer.
Als iemand mij nu een mailtje stuurt, gebeurd er niks.
Pas als ik Mail open, komt het mailtje binnen.
Iemand een idee hoe ik het weer krijg zoals het was ?
Gister mijn telefoon binnen gekregen en alles ingesteld.
Dus ook mijn email.
Wanneer iemand mij een mailtje stuurde, dan kreeg ik die gelijk binnen en kreeg ik ook een geluidssignaal.
Ik probeerde een mailtje te verwijderen, maar in plaats van een mailtje, verwijderde ik de hele mail-widget van de home screen. (ik weet het, erg suf van me )
Na dat ik de mail-widget er weer geplaatst had werkt het niet lekker meer.
Als iemand mij nu een mailtje stuurt, gebeurd er niks.
Pas als ik Mail open, komt het mailtje binnen.
Iemand een idee hoe ik het weer krijg zoals het was ?
Telefoon al gereboot?Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 11:09:
Net als zovelen van jullie heb ik ook problemen met de 3G verbinding en de HTC Desire. Ik heb als provider Hi en het lukt mij niet om een 3G verbinding op te zetten.
- NAC Breda -
Je kunt een widget op een van je screens zetten, vinger op je scherm houden (waar je de widget wilt hebben), kies dan voor [Widget], [Instellingen] en dan [Mobiel Netwerk]., dan kun je gemakkelijk je 3G aan en uit zetten.Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 11:09:
Je kunt ook de aan/uit knop bovenop even ingedrukt houden en in het popup menu kiezen voor de onderste optie, [Mobiel netwerk]
Het valt me op dat de browser niet onthoudt welke sorteervolgorde je hebt ingesteld voor je bookmarks. Ik sorteer ze alfabetisch, maar de volgende dag hebben de bookmarks weer de default
sorteervolgorde.
sorteervolgorde.
Nogmaals; Voor mensen met Hi die soms traag internet of spontaan géén internet meer hebben, verander je APN van je toegangspunt van "portalmmm.nl" naar "internet".
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Ik heb een andere sms client geïnstalleerd, maar ik blijf 2 keer een notificatie krijgen als ik een sms ontvang. 1 van het programma zelf (duh) en 1 van android bovenin het scherm. Nu heb ik alle instellingen bekeken maar ik kan maar geen optie vinden om sms notificatie uit te zetten (berichtje). Iemand?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Heeft iemand toevallig al een manier gevonden om, als een contact uit meerdere bronnen voorkomt (bijvoorbeeld Exchange en Google), die info van die contacten onderling te gelijk te trekken ?
Ik kom van een iPhone en een v/d features van de tekst editor die ik daar érg handig vond is de cursor verplaatsen dmv het slepen ervan (mbv het vergrootglaasje) weet iemand een toontje waarmee dat ook op de Desire kan?
[Edit]
Thanks Heppieboeddah, werkt inderdaad ook prima
Ik kom van een iPhone en een v/d features van de tekst editor die ik daar érg handig vond is de cursor verplaatsen dmv het slepen ervan (mbv het vergrootglaasje) weet iemand een toontje waarmee dat ook op de Desire kan?
[Edit]
Thanks Heppieboeddah, werkt inderdaad ook prima
[ Voor 6% gewijzigd door TheRookie op 17-04-2010 12:21 ]
Welk handige overzichtje bedoel je? Ik wil dat ook wel! :-)bertalizer schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 09:18:
Weet iemand wat al die pictogrammen van de widget Energiebeheer betekenen?
Van links naar rechts: WiFi, bluetooth, gps?, autorefresh van widgets?, brightness.
Van links naar rechts: WiFi, bluetooth, gps?, autorefresh van widgets?, brightness.
Druk op [Menu], [Instellingen], [Over de telefoon], [Accu], [Accugebruik]musicfreak schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 11:53:
[...]
Welk handige overzichtje bedoel je? Ik wil dat ook wel! :-)
Groene balk eronder = aan , zwarte balk = uit Hiermee kun je eenvoudig alles afzonderlijk aan en uit zetten. Zie ook je instructieboekje op je SD kaart.Donenzone schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:02:
[ Voor 44% gewijzigd door janvanduschoten op 17-04-2010 12:06 ]
Verwijderd
In de berichten-applicatie die je niet wil gebruiken alle notificaties uitzetten.Christiano007 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 11:51:
Ik heb een andere sms client geïnstalleerd, maar ik blijf 2 keer een notificatie krijgen als ik een sms ontvang. 1 van het programma zelf (duh) en 1 van android bovenin het scherm. Nu heb ik alle instellingen bekeken maar ik kan maar geen optie vinden om sms notificatie uit te zetten (berichtje). Iemand?
Meen je dat nu echt?Donenzone schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:02:
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2010 12:06 ]
Verwijderd
In ieder geval niet standaard ingebouwd.Kohnee schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:06:
Ik had een vraagje, heeft de htc desire ook van die rotatie effecten zoals de iphone etc?
De cursor verplaatsen bij text-invoer kan middels de optische trackball.TheRookie schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 11:51:
[..]
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2010 12:12 ]
Aha, dank! Had dat hele 'over de telefoon' nog niet bekeken, dacht dat het niet interessant zou zijn... ;-)janvanduschoten schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:04:
[...]
Druk op [Menu], [Instellingen], [Over de telefoon], [Accu], [Accugebruik]
[...]
Groene balk eronder = aan , zwarte balk = uit Hiermee kun je eenvoudig alles afzonderlijk aan en uit zetten. Zie ook je instructieboekje op je SD kaart.
Ja, dat wist ik wel, maar ik vroeg me alleen af of m'n gok van wat ze precies deden klopte?janvanduschoten schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:04:
Groene balk eronder = aan , zwarte balk = uit Hiermee kun je eenvoudig alles afzonderlijk aan en uit zetten. Zie ook je instructieboekje op je SD kaart.
Uh... ja, net alsof ik weet wat zo'n pictogram precies doet? Bovendien staat er niets in de handleiding en is er geen tekstfeedback
[ Voor 39% gewijzigd door Donenzone op 17-04-2010 12:14 ]
Verwijderd
Handleiding bladzijde 131. handleiding kan je vinden op de sd-card of hierDonenzone schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:11:
[...]
[...]
[...]
Uh... ja, net alsof ik weet wat zo'n pictogram precies doet? Bovendien staat er niets in de handleiding en is er geen tekstfeedback
Juicedefender zet de boel uit door ongeldige namen op te geven.Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 11:09:
Check : Settings > Wireless & Networks > Mobile Networks > Access Point Names. Daar zal een APN staan (bij mij life.vodafone.com), als JD hem uitgeschakeld heeft staat er "juicedefender-live.vodafone.com".
Bij APN (onder Vodafone bij mij) moet ik dus juicedefender weghalen en alleen live.vodafone.com laten staan). Ook moet je bij APN type (juicedefender-default) de dat juicedefender- weghalen...
[ Voor 20% gewijzigd door Odie op 17-04-2010 12:21 . Reden: oops ]
Dat is de widget Gegevensverbinding en Wi-Fi toevoegen. Ik heb het over Energiebeheer (die staat niet in de handleiding).Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:18:
[...]
Handleiding bladzijde 131. handleiding kan je vinden op de sd-card of hier
[ Voor 4% gewijzigd door Donenzone op 17-04-2010 12:20 ]
Verwijderd
Dat is alles bij elkaar. hoef je de widgets niet los op je homesctreen te zetten....Donenzone schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:19:
[...]
Dat is de widget Gegevensverbinding en Wi-Fi toevoegen. Ik heb het over Energiebeheer (die staat niet in de handleiding).
/me gooit de handdoek in de ring.
kom op joh,
Van links naar rechts: WiFi, bluetooth, gps?, autorefresh van widgets?, brightness.Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:23:
[...]
Dat is alles bij elkaar. hoef je de widgets niet los op je homesctreen te zetten....
* Donenzone gooit de handdoek in de ring.
kom op joh,
Klopt dat of klopt dat niet: ja of nee?
Ja, behalve dat de één na laatste auto-sync is. Dus of je automatisch mail en agendazooi e.d. wilt binnenhalen.Donenzone schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:26:
Klopt dat of klopt dat niet: ja of nee?
Nickname does not reflect reality
anyone?MrBarBarian schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 17:25:
Ik probeer CalDAV te installeren, maar vind hem niet in de market.. Doe ik iets fout?
Tis nieuw voor me allemaal
Vreemd, op de Magic zie ik hem wel. Misschien weer vanwege die Desire-market-problemen of zo dan...

[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 17-04-2010 12:35 . Reden: Pic added ]
Zo, ik heb er ook eentje.
Na een dagje spelen/bellen/instellen/surfen/... kan ik het volgende melden:
- Welke roze gloed? Oohja, dat lichte kleurverschil als je het scherm op het allerdokerste zet. Je ziet het dus haast nooit, enkel bij de donkerste instelling bij bepaalde grijstinten. Ik heb er op t.net geen last van.
- Het scherm is niet zo crips door de PenTile? Eeeuhm, het scherm is echt haar scherp, denzij je misschien met je oogbal tegen het scherm naar de lettertjes kijkt zie je dat ze "anders" zijn opgebouwd. Een geluk dat ik dat elke dag doe
.
- Scrollen/typen gaat niet zo vlot als de iPhone? Ik heb enkel ervaring met de iPod touch, en ik durf gerust zeggen dat het typen even goed werkt als het pareltje van Apple; op landscape even goed, op portrait iets vlotter op de HTC. Het scrollen gaat ook op beide aparaten even vlot; waarbij er bij de HTC af en toe haperingen zijn in lijsten waarbij het systeem de lijst aanvult als je bijna onderaan zit om te kunnen blijven scrollen, maar dat lijkt me niet meer dan normaal. Bij Apple moet je dan weer op een knopje drukken om de volgende X entries op te halen.
Al bij al:
wat een telefoon, prachtig! Wat een mogelijkheden, ongelofelijk!
De vragen: ik dacht dat ik het ergens kon instellen, maar ik zou bij m'n contacts (People) de contacten willen sorteren op familienaam, maar de weergave toch als "voornaam familienaam". Iemand die weet hoe dat moet?
Na een dagje spelen/bellen/instellen/surfen/... kan ik het volgende melden:
- Welke roze gloed? Oohja, dat lichte kleurverschil als je het scherm op het allerdokerste zet. Je ziet het dus haast nooit, enkel bij de donkerste instelling bij bepaalde grijstinten. Ik heb er op t.net geen last van.
- Het scherm is niet zo crips door de PenTile? Eeeuhm, het scherm is echt haar scherp, denzij je misschien met je oogbal tegen het scherm naar de lettertjes kijkt zie je dat ze "anders" zijn opgebouwd. Een geluk dat ik dat elke dag doe
- Scrollen/typen gaat niet zo vlot als de iPhone? Ik heb enkel ervaring met de iPod touch, en ik durf gerust zeggen dat het typen even goed werkt als het pareltje van Apple; op landscape even goed, op portrait iets vlotter op de HTC. Het scrollen gaat ook op beide aparaten even vlot; waarbij er bij de HTC af en toe haperingen zijn in lijsten waarbij het systeem de lijst aanvult als je bijna onderaan zit om te kunnen blijven scrollen, maar dat lijkt me niet meer dan normaal. Bij Apple moet je dan weer op een knopje drukken om de volgende X entries op te halen.
Al bij al:
De vragen: ik dacht dat ik het ergens kon instellen, maar ik zou bij m'n contacts (People) de contacten willen sorteren op familienaam, maar de weergave toch als "voornaam familienaam". Iemand die weet hoe dat moet?
Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be
Lijkt erop, ik zie hem op mijn Desire ook niet.Brad Pitt schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:33:
[...]
Vreemd, op de Magic zie ik hem wel. Misschien weer vanwege die Desire-market-problemen of zo dan...
[afbeelding]
hm heb 1 app geïnstalleerd (tvgids) en google maps geupdate en ik heb weer geen speaker geluid. Bellen gaat perfect, maar het geluid via de speaker doet het gewoon niet. Ik ga hem nog 1x resetten zonder daarna ook maar iets te doen en als het dan nog niet werkt is denk ik mijn speaker defect.
Wachten tot google de fingerprint heeft geaccepteerd van de Desire dan kan je hem weer vinden.
En als je je telefoon opstart hoor je dan wel het opstart geluid als het HTC logo verschijnt?thriller schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:44:
hm heb 1 app geïnstalleerd (tvgids) en google maps geupdate en ik heb weer geen speaker geluid. Bellen gaat perfect, maar het geluid via de speaker doet het gewoon niet. Ik ga hem nog 1x resetten zonder daarna ook maar iets te doen en als het dan nog niet werkt is denk ik mijn speaker defect.
[ Voor 52% gewijzigd door 13art op 17-04-2010 12:52 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Bij mij staat dit allemaal goed.Odiebla schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:18:
[...]
Juicedefender zet de boel uit door ongeldige namen op te geven.
Check : Settings > Wireless & Networks > Mobile Networks > Access Point Names. Daar zal een APN staan (bij mij life.vodafone.com), als JD hem uitgeschakeld heeft staat er "juicedefender-live.vodafone.com".
Bij APN (onder Vodafone bij mij) moet ik dus juicedefender weghalen en alleen live.vodafone.com laten staan). Ook moet je bij APN type (juicedefender-default) de dat juicedefender- weghalen...
Dit staat bij mij ook op "internet".BastiaanN schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 11:48:
Nogmaals; Voor mensen met Hi die soms traag internet of spontaan géén internet meer hebben, verander je APN van je toegangspunt van "portalmmm.nl" naar "internet".
Ja, werkt niet. Gisteren wel, als ik dan juicedefender uit zette, dan pakte hij 3G na een reboot. Ik vermoed dat het te maken heeft met het uninstalleren van juicedefender.
Mobiel netwerk staat op : "Internetverbinding staat AAN".
Het kan dan alleen liggen aan Hi (KPN netwerk). Gisteren in Amersfoort heb ik nog de hele tijd 3G verbinding gehad.
Ik heb in JuiceDefender APN uitgezet om van het probleem af te zijn, ik zet het zelf wel aan en uit wanneer het
me uit komt.
me uit komt.
Probleem is dat we geen Copy Protected apps zien in de Market, oorzaak hiervan is inderdaad dat Google de 'fingerprint' van de Desire nog niet (volledig) heeft opgenomen in het systeem ofzo. Erg irritant en hopelijk ook snel opgelost, een paar mooie/goede apps kunnen we namelijk momenteel niet downloaden...Odiebla schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:40:
[...]
Lijkt erop, ik zie hem op mijn Desire ook niet.
Ik heb er in het vorige topic al wat over gezegd, maar ik blijf problemen hebben met het uitzetten van het apparaat. Dat duurt letterlijk een kwartier als ik daarvoor het apparaat voor lange tijd heb aangehad. Als ik de telefoon net aangezet heb, is het afsluiten vrij snel.
Ik denk dat een programma dit gedrag veroorzaakt, maar ik heb weinig ingrijpende apps op mijn desire, geen taskkiller o.i.d.
Een hardreset en alles opnieuw installeren is een mogelijkheid, maar omdat het probleem zich pas voordoet na het lang "aanhebben" van het apparaat, wordt dat ene beetje lastig troubleshooten.
Iemand met hetzelfde probleem en mogelijk een ingeving?
Ik denk dat een programma dit gedrag veroorzaakt, maar ik heb weinig ingrijpende apps op mijn desire, geen taskkiller o.i.d.
Een hardreset en alles opnieuw installeren is een mogelijkheid, maar omdat het probleem zich pas voordoet na het lang "aanhebben" van het apparaat, wordt dat ene beetje lastig troubleshooten.
Iemand met hetzelfde probleem en mogelijk een ingeving?
Ik merk dat als mn telefoon uit standby komt het een seconde of 20 duurt voordat internet werkt. Dit komt vrijwel zeker door juicedefender. Ach ik laat het er op staan, het scheelt echt enorm veel.
Nou breekt mijn klomp,
Als ik via de market wat software wil kopen lukt het niet.
Ik kom dan in het keuzevakje van google chckout oid.
Hier kies ik voor creditkart betaling.
Vul ik netjes hele nummer in,cvc 3 cijfers ook.
Adres
Postcode.
Factuuradres.telefoonnummer
Dan op volgende, en dan zegt tie dat er informatoe niet correct is ingevuld.
Maar alles klopm naar mijn idee.
Heb meerde creditcards van me zelf geprobeerd prive/zakelijk.
Iemand een idee wat ik misschien verkeerd invul.
oja telefoonnummer heb in de verschilende manieren geprobeerd (00316 en +316)
Ik kom dan in het keuzevakje van google chckout oid.
Hier kies ik voor creditkart betaling.
Vul ik netjes hele nummer in,cvc 3 cijfers ook.
Adres
Postcode.
Factuuradres.telefoonnummer
Dan op volgende, en dan zegt tie dat er informatoe niet correct is ingevuld.
Maar alles klopm naar mijn idee.
Heb meerde creditcards van me zelf geprobeerd prive/zakelijk.
Iemand een idee wat ik misschien verkeerd invul.
oja telefoonnummer heb in de verschilende manieren geprobeerd (00316 en +316)
ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl
Verwijderd
Even alles invullen via Google CheckoutW.Bakker schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 13:58:
Nou breekt mijn klomp,
[...]
Heb net in Software & Discussie even een handige app gepost, Mini Info. Voor wie informatie wil zien op zijn homescreen over de batterij( en de batterijverbruikers), het intern geheugen en zijn SD kaart.
Leuker kunnen we het niet maken
Leuker kunnen we het niet maken
[ Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 17-04-2010 14:10 ]
Heel hartelijk dank, via de site lukt het id wel.
ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl
Ja dan heb ik wel gewoon geluid en nu heb ik ook geluid, Alleen heb ik geen geluid als ik een map open, wat ik gisteren wel even had.l3art schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:51:
En als je je telefoon opstart hoor je dan wel het opstart geluid als het HTC logo verschijnt?
Is er dus iemand die kan testen of het openen van een map geluid behoort te geven?
En als ik gebeld wordt en per ongeluk een volume knop indruk heb ik ook geen geluid meer. Is dit normaal en zo ja hoe kan ik dit uitzetten, want ik raak die knoppen vaak aan als ik de telefoon op pak.
Wat raden jullie trouwens aan als ik mijn telefoon terug wil sturen? Kan ik dit het beste via gsmweb doen of via htc? Ik heb geen reserve telefoon en kan niet zonder.
Ik had exact hetzelfde probleem. Known issue met bepaalde credit cards?W.Bakker schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:18:
[...]
Heel hartelijk dank, via de site lukt het id wel.
Mastercard in mijn geval.
[ Voor 5% gewijzigd door Makkelijk op 17-04-2010 14:28 ]
Verwijderd
Dit kan je instellen dat bij het openen van een applicatie of map dat je een geluid hoort. (staat standaard uit)thriller schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:23:
[...]
Ja dan heb ik wel gewoon geluid en nu heb ik ook geluid, Alleen heb ik geen geluid als ik een map open, wat ik gisteren wel even had.
Is er dus iemand die kan testen of het openen van een map geluid behoort te geven?
En als ik gebeld wordt en per ongeluk een volume knop indruk heb ik ook geen geluid meer. Is dit normaal en zo ja hoe kan ik dit uitzetten, want ik raak die knoppen vaak aan als ik de telefoon op pak.
Wat raden jullie trouwens aan als ik mijn telefoon terug wil sturen? Kan ik dit het beste via gsmweb doen of via htc? Ik heb geen reserve telefoon en kan niet zonder.
Als je wordt gebeld en je neemt dan de tel in je hand, dan wordt de beltoon automatisch gedempt (ik vind het wel handig, dan kan ik rustig kijken wie mij belt en een keuze maken om wel of niet op te nemen, zonder dat andere mensen er last van mijn beltoon krijgen). Deze optie staat standaard aan en kan je in het menu uitschakelen.
Jou telefoon werkt dus gewoon goed. Het zijn gewoon instellingen die je moet wijzigen.
Dat is normaal ja. Tijdens gebeld worden kan je het rinkelen laten stoppen zonder het op te nemen/af te breken.thriller schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:23:
Gekocht bij GSMWeb, dan ook daar naar terugsturen. Jij hebt met hun een overeenkomst, niet met HTC.Wat raden jullie trouwens aan als ik mijn telefoon terug wil sturen? Kan ik dit het beste via gsmweb doen of via htc? Ik heb geen reserve telefoon en kan niet zonder.
[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 17-04-2010 14:33 ]
De Desire heeft geen animatie bij het kantelen. Het gaat gewoon pats boem om. Prima dus.
Verwijderd
Nope, Google zuigt ook weleens een keer.Makkelijk schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:28:
[...]
Ik had exact hetzelfde probleem. Known issue met bepaalde credit cards?
Mastercard in mijn geval.
Verwijderd
Klopt. Het kantelen gaat dan iets sneller als bij de Iphone. die moeten eerst een show geven voordat het scherm wordt gekanteld.Wekkel schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:39:
De Desire heeft geen animatie bij het kantelen. Het gaat gewoon pats boem om. Prima dus.
Bedankt! werkt top nuBastiaanN schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 11:48:
Noob vraag: moet ik dan gaan naar instellingen mobiel netwerk, dan namen toegangspunten, en dan "Nieuwe APN"?BastiaanN schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 11:48:
EDIT: Gelukt.. Sorry voor de domme vraag
[ Voor 5% gewijzigd door marijni12 op 17-04-2010 15:10 ]
Verwijderd
Ik heb de Desire opgehaald. Prachtig toestel! Het scherm en interface zijn om te kwijlen 
Enkel nog even wachten op de DIVX support van HTC. Dan kan ik ook beter filmpjes afkijken.
Ik heb op dit moment echter wel nog een probleempje met WIFI. Mijn verbinding is enorm instabiel.
Regelmatig krijg ik bv. bij youtube, internet en market dat de telefoon even geen verbinding heeft.
(Groen balkje van internet blijft hangen, youtube filmpje download niet verder, market blijft zoeken, etc.
Soms volgt een foutmelding dat de verbinding verloren is; soms duurt het een aantal seconden en dan werkte het weer.
Als ik het toestel ping gaat het soms enkele minuten goed. En dan ineens weer een rij met time outs. Soms 1ms reply, soms ruim een seconde.
Kan iemand het ook even proberen en aangeven of die ook problemen heeft of juist niet?
Enkel nog even wachten op de DIVX support van HTC. Dan kan ik ook beter filmpjes afkijken.
Ik heb op dit moment echter wel nog een probleempje met WIFI. Mijn verbinding is enorm instabiel.
Regelmatig krijg ik bv. bij youtube, internet en market dat de telefoon even geen verbinding heeft.
(Groen balkje van internet blijft hangen, youtube filmpje download niet verder, market blijft zoeken, etc.
Soms volgt een foutmelding dat de verbinding verloren is; soms duurt het een aantal seconden en dan werkte het weer.
Als ik het toestel ping gaat het soms enkele minuten goed. En dan ineens weer een rij met time outs. Soms 1ms reply, soms ruim een seconde.
Kan iemand het ook even proberen en aangeven of die ook problemen heeft of juist niet?
Dat merkte ik gisteravond toen ik hem voor het eerst echt tijdens het stappen gebruikte ook. Ik moest met JD minstens een minuut wachten voordat de verbinding werkte.Makkelijk schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 13:45:
Ik merk dat als mn telefoon uit standby komt het een seconde of 20 duurt voordat internet werkt. Dit komt vrijwel zeker door juicedefender. Ach ik laat het er op staan, het scheelt echt enorm veel.
Dat zit wel Schnorr.
Eindelijk heb ik hem ook. In het zilver. Wat een prachtig toestel. Scherm ziet er fantastisch uit. Het is even wennen, want het is mijn eerste android telefoon, maar tot nu toe bevalt het prima!
Ik merk trouwens wel wat roze tinten als ik t.net open. Ook op zijn hoogste brightness stand, maar boeit me niet echt.
Ik merk trouwens wel wat roze tinten als ik t.net open. Ook op zijn hoogste brightness stand, maar boeit me niet echt.
[ Voor 23% gewijzigd door cv8x op 17-04-2010 15:31 ]
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Als ik dat doe, dan krijg ik geen geluid/tril meer van de applicatie die ik wél wil gebruiken (Handcent), Ook al staat het daar wel aan.Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:05:
[...]
In de berichten-applicatie die je niet wil gebruiken alle notificaties uitzetten.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Beste mensen,
1.
Welk programma/widget synchroniseert het snelste de Gmail e-mails?
De gewone mail-app, de Gmail mail-app.
Of toch een apart programma zoals K9, en dan wil ik graag de argumenten weten.
Ik installeer liever zo weinig mogelijk extra's.
2.
Wat is het beste protocol POP/IMAP/Exchange (Weet eigenlijk niet wat exchange is...).
Push e-mail is niet mogelijk met POP, dus die valt af.
Ik gebruik nu de pre-installed Gmail-app met IMAP.
Zit nu te lezen over IDLE.
Ik zal wel even kijken welke app's daar gebruik van maken...
3.
Misschien ter vervanging van juice-defender:
Met de widget [energiebeheer] kan je energie besparen bij:
(van links naar rechts) wifi, bluetooth, gps, synchroniseren en helderheid.
Met de widget [mobiel internet] kan je nog wat energie besparen.
4.
Vervelend dat de Desire van Gmail [All Contacts] overneemt.
Dat is een verzamelbak van iedereen die je 1 keertje hebt gemaild.
1.
Welk programma/widget synchroniseert het snelste de Gmail e-mails?
De gewone mail-app, de Gmail mail-app.
Of toch een apart programma zoals K9, en dan wil ik graag de argumenten weten.
Ik installeer liever zo weinig mogelijk extra's.
2.
Wat is het beste protocol POP/IMAP/Exchange (Weet eigenlijk niet wat exchange is...).
Push e-mail is niet mogelijk met POP, dus die valt af.
Ik gebruik nu de pre-installed Gmail-app met IMAP.
Zit nu te lezen over IDLE.
Ik zal wel even kijken welke app's daar gebruik van maken...
3.
Misschien ter vervanging van juice-defender:
Met de widget [energiebeheer] kan je energie besparen bij:
(van links naar rechts) wifi, bluetooth, gps, synchroniseren en helderheid.
Met de widget [mobiel internet] kan je nog wat energie besparen.
4.
Vervelend dat de Desire van Gmail [All Contacts] overneemt.
Dat is een verzamelbak van iedereen die je 1 keertje hebt gemaild.
[ Voor 46% gewijzigd door Mogwai82 op 17-04-2010 19:43 ]
Zo een tijdje gespeeld nu met de telefoon, echt een super ding! Alleen heb ik nu bij de favorieten widget een aantal contacten staan die ik heb geselecteerd op standaard bellen, kan ik dat nog aanpassen? Want dat lukt me niet namelijk. Wil eigenlijk sommige op sms hebben.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Ik had een vraag over opera mini 5, de startpagina zit al helemaal vol met voor ingestelde sites. Op mijn vorige mobiel kon ik deze volgens mij vrij makkelijk weghalen, maar nu heb ik geen idee hoe ik dat kan doen en of het uberhaupt kan...? Wel relaxt toestel trouwens
Wat heb je met je telefoon gedaan die je *voor* je Desire had dan? Al meteen weggegooid?thriller schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:23:
[...]
Bij de mediamarkt kun je voor een paar tientjes hele basic telefoons voor vrijwel elk netwerk kopen. Het is vervelend, maar onoverkomelijk is het niet. Daarbij vind ik het moeilijk te geloven dat je helemaal geen enkele GSM in huis hebt liggen, gezien het tempo waarin Nederlanders van telefoon en abonnement wisselen. Ik heb er zelf thuis al een stuk of vier liggen (ja, hele simpele tot een Nokia E51, mijn vorige toestel)...
Dat is mij ook nog niet gelukt, het zou toch mogelijk moeten zijn?theroach schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 18:38:
Ik had een vraag over opera mini 5, de startpagina zit al helemaal vol met voor ingestelde sites. Op mijn vorige mobiel kon ik deze volgens mij vrij makkelijk weghalen, maar nu heb ik geen idee hoe ik dat kan doen en of het uberhaupt kan...? Wel relaxt toestel trouwens
Ik heb ook eindelijk mijn pure Verlangen binnen! 
Ik heb alleen 2 probleempjes die ik niet kan oplossen:
1. Ik heb mijn contacten van een vCard bestand geïmporteerd in mijn Desire, met als backend google contacts. Ik zie de contacten van mijn telefoon ook op google contacts staan. Alleen als ik op mijn Desire een naam probeert aan te passen en ik sla het op, ga uit de contacten en dan weer terug, dan heeft de telefoon het alsnog NIET opgeslagen. Na 5 keer veranderen slaat hij pas de naamswijziging op. Ook de verjaardagen die ik in bij mijn contacten heb staan, upload ie niet naar de contacten op google online!
2. Ik heb bij Contacts op de telefoon aangegeven dat ik alleen de contacten van Google Contacts wil zien. Maar als ik ga bellen zie ik ook de contacten in de telefoonboek staan uit mijn simkaart... Dit is erg irri en weet niet waar ik dit zo kan veranderen..
Alvast bedankt! (Weet niet zo of dit echt specifiek Desire probleem is...)
Ik heb alleen 2 probleempjes die ik niet kan oplossen:
1. Ik heb mijn contacten van een vCard bestand geïmporteerd in mijn Desire, met als backend google contacts. Ik zie de contacten van mijn telefoon ook op google contacts staan. Alleen als ik op mijn Desire een naam probeert aan te passen en ik sla het op, ga uit de contacten en dan weer terug, dan heeft de telefoon het alsnog NIET opgeslagen. Na 5 keer veranderen slaat hij pas de naamswijziging op. Ook de verjaardagen die ik in bij mijn contacten heb staan, upload ie niet naar de contacten op google online!
2. Ik heb bij Contacts op de telefoon aangegeven dat ik alleen de contacten van Google Contacts wil zien. Maar als ik ga bellen zie ik ook de contacten in de telefoonboek staan uit mijn simkaart... Dit is erg irri en weet niet waar ik dit zo kan veranderen..
Alvast bedankt! (Weet niet zo of dit echt specifiek Desire probleem is...)
Verwijderd
op de desbetreffende site drukken en even vasthouden, vervolgens kun je hem edittentheroach schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 18:38:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.
Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.
Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.