Ik heb 14 dagen uptime (20 als ik mijn batterij niet een keer volledig leeg had laten lopen), versus een gemiddelde van 8 uur met een WiMo telefoon (2 stuks gehad sinds 2006). Je opmerking
Dat staat los van het feit dat mensen problemen ervaren met contacts, synchen en andere praktische zaken (synchen op de PC liep mij mij ook niet meteen lekker, nu wel). Zo mis ik een fatsoenlijke Bluetooth stack in Android (mijn bluetooth keyboard doet het niet op de Desire).
is nogal lachwekkend in het licht van mijn ervaringen met de Desire. Alles loopt, en voor een smartphone met veel third party appz rock solid.Volgens mij is die HTC Desire echt véél te vroeg de markt op gesmeten. Heeft iemand dat ding ueberhaupt even goed bekritiseerd voordat 'ie de markt op werd geknald?
Dat staat los van het feit dat mensen problemen ervaren met contacts, synchen en andere praktische zaken (synchen op de PC liep mij mij ook niet meteen lekker, nu wel). Zo mis ik een fatsoenlijke Bluetooth stack in Android (mijn bluetooth keyboard doet het niet op de Desire).
[ Voor 4% gewijzigd door Wekkel op 30-04-2010 23:50 ]