Ik heb een vraagje:
Ik weet niet of het al eerder gesteld is, zoek functie leverde niet meer op dan de zelfde vraag maar geen antwoord te bekennen.
Ik heb mijn rooster in outlook staan en als ik sync met mijn Desire geeft die bij elke afspraak een paar reminders, ik heb wel gevonden hoe je de tijd veranderd maar helemaal uit kan ik niet vinden. bij de afspraken die wel een herinnering hebben staat wel gewoon een klokje en gaat op de goede af. Maar de afspraken(lessen) zonder herinnering gaan ook af

iemand een oplossing?
Verder heb ik mijn contacten van mijn nokia (6500 slide) heel makkelijk overgezet via outlook: Nokia syncen met outlook, pc suite of ovi suite( PC suite is beter) dan je Desire syncen met HTC sync.
Ik heb mijn Desire nu 3 dagen, heerlijk toestel. Batterij moet nog een beetje op gang komen. ik red het einde van dag nog niet. wifi staat vrijwel altijd aan, school en thuis. alleen liep hij vandaag wel 2 keer vast. volgens mij ligt het aan nimbus, eerste keer was ik gewoon aan het msnen 2de keer wilde ik mijn muziek uitzetten omdat ik aan het skypen was, best wel vervelend. en een beetje vaak. lijkt wel Windows vista