HTC Desire - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 23 Laatste
Acties:
  • 225.825 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bitbull schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:07:
Het het bij jullie ook zo dat als de headset is ingeplugd de beltoon alleen uit de headset komt en niet uit de speakers? Is dat eventeel ergens aan te passen?
Wat denk je zelf, als je logisch nadenkt?

Maar inderdaad, het is bij mij ook zo en @2 Neen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:34

gday

TENACIOUS D TIME!!!

hars73 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 19:58:
Okee. dan laat ik hem helemaal leeglopen.

Heb trouwens antwoord op mijn vraag aan HTC over het niet kunnen opslaan van een gemaakte foto(“Kan de foto niet opslaan op de sd-kaart vanwege onvoldoende bestandsrechten”) :

"Bedankt voor uw vraag over uw Desire. Geen idee wat dit is, ook mijn collega's kunnen hier geen antwoord op geven. Kunt u ons op de hoogte houden zodra dit probleem zich opnieuw voordoet? Hierbij vertrouw ik erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u echter nog vragen hebben, dan horen wij graag van u. Bedankt voor het e-mailen met HTC. Met vriendelijke groet, .......... HTC"

Met andere woorden.. kijk het even aan..
Wellicht kun je ze dan ook gelijk verblijden met een logcat, anders kunnen ze wellicht niet veel meer dan weer terugmailen dat ze niet weten wat het is. :)

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:13:
[...]

Zo gek is de vraag toch niet? Bij de radio app kun je ook, met de headphones ingeplugd, het geluid over de speaker krijgen. Dus op zich het idee dat het toestel alle geluiden, behalve de ringtone over de headphones afspeelt is helemaal zo gek nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vigi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-05 16:41
[...]

Dit hoeft niet zo logisch te zijn. Mijn nokia e51 geeft zn beltoon ook gewoon op de speaker met de oortjes erin.

Dit in afwachting van mn desire :)

Real eyes, Real lies, Realize

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fly-guy schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:17:
[...]

Zo gek is de vraag toch niet? Bij de radio app kun je ook, met de headphones ingeplugd, het geluid over de speaker krijgen. Dus op zich het idee dat het toestel alle geluiden, behalve de ringtone over de headphones afspeelt is helemaal zo gek nog niet.
En waar ging de vraag over? Inderdaad beltoon/ringtoon. Ergo?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

Post inhoudelijk, of post niet.

[ Voor 64% gewijzigd door RoD op 28-04-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitbull
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 10:35
[...]

Ik kan heel goed logisch nadenken. En zo logisch is dit helemaal niet. Ik heb dit op een Hero getest en daar komt de beltoon uit de speaker. Als ik nu dus een headset inplug en deze niet in mijn oor heb zitten mis ik dus oproepen omdat ik niets hoor. En ja.. trillen doet de Desire dan nog wel.

En inderdaad.. Erg vriendelijk is de sfeer hier niet. Heb nog zitten twijfelen om mijn vraag hier te posten aangezien ik hier al bang voor was.

[ Voor 12% gewijzigd door Bitbull op 28-04-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
http://code.google.com/p/android-xbmcremote/

Deze versie staat nog niet in de market omdat hij nog niet helemaal stabiel is. Maar hij is wel heel compleet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat mijn trilfunctie kapot is, af en toe doet hij het helemaal niet meer. Maar nu dus wel weer.
Hoe is de aanraaktoon bij jullie, voel je echt een duidelijke trilling of een lichte trilling? En hoe is dit als je een widget bv aan het startscherm wil toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou er iemand wat pic`s willen uploaden van zijn of haar ZILVEREN desire, daar zijn echt te weinig RealLife foto`s van te vinden, ben aan de twijfel namelijk.
Thanxx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:30:
Ik heb het idee dat mijn trilfunctie kapot is, af en toe doet hij het helemaal niet meer. Maar nu dus wel weer.
Hoe is de aanraaktoon bij jullie, voel je echt een duidelijke trilling of een lichte trilling? En hoe is dit als je een widget bv aan het startscherm wil toevoegen?
Bij mij trilt hij licht bij aanraking van het toetsenbord. (stevig maar toch zacht of zo)
Bij het toevoegen van een Widget trilt hij alleen als ik hem (selecteer voor ik hem) weggooi, dus niet bj het plaatsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:33:
Zou er iemand wat pic`s willen uploaden van zijn of haar ZILVEREN desire, daar zijn echt te weinig RealLife foto`s van te vinden, ben aan de twijfel namelijk.
Thanxx alvast
Ik heb (helaas nog) geen desire, maar op Flickr staan foto's van de zilveren desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voegt niks toe, sorry, foutje 8)7

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 01:34

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Aros schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:54:
[...]

Nog even een update: Ik kan nu ruim 2 dagen met de telefoon bij gemiddeld gebruik. Een stuk langer als ik em helemaal niet gebruik (duh). Ook met WiFi aan houdt hij het erg lang vol dankzij JuiceDefender + UltimateJuice. Nu dit probleem is opgelost vind ik het echt een geweldig apparaatje! :)
Kun je met JuiceDefender/UltimateJuice ook instellen dat je sync uitmoet als er een calendar item actief is?

Edit: excuus, dit is eigenlijk iets voor het topic over apps ... :o

[ Voor 6% gewijzigd door gday op 28-04-2010 13:46 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JackPoint schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:40:
[...]

Ik heb (helaas nog) geen desire, maar op Flickr staan foto's van de zilveren desire
had ik ook al gezien, dat zijn bijna de enige die er te vinden zijn. meer foto`s graag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:37:
[...]

Bij mij trilt hij licht bij aanraking van het toetsenbord. (stevig maar toch zacht of zo)
Bij het toevoegen van een Widget trilt hij alleen als ik hem (selecteer voor ik hem) weggooi, dus niet bj het plaatsten.
Ok duidelijk.. iemand nog meer ervaringen? en/of eventuele apps voor tril

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regelneef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-09 12:20
Ik moet zeggen dat mijn accuutje steeds beter begint te presteren, waarschijnlijk door de toevoeging van JuiceDefender+UltimateJuice en Setting Profiles. Dan gaat het bijna vanzelf :)
Gisteren een duurtestje afgerond van 100% --> 4% in 71.25 uur... Dan heb ik in die tijd geen games gespeeld, maar voor de rest gewoon gesynchroniseerd, gebeld, sms en email. Daarbij moet ik wel bekennen dat de telefoon maar 4 uur per dag de tijd krijgt om te syncen. Dat is alleen tijdens woon-werkverkeer.

Nu zit alleen nog met een vraagje... Als je System Panel gebruikt, heb je bij de laatste 2 beta's de optie om programma's te achiven (backuppen) op de SDkaartje. En dat werkt erg goed, als ik bijvoorbeeld UltimateJuice selecteer (wat volgens mij een copy-protected app is) kan ik deze keurig opslaan om mijn kaartje... maar dat zou toch niet moeten kunnen als het een copy-protected app is? :?
Of snap ik het niet helemaal?

This message was made with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:57:
[...]

Hier werkt het allemaal goed. Ga anders even langs een winkel en vergelijk het daar, want zo'n beleving is natuurlijk erg subjectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 21:02
Ik heb een Desire besteld en ik ben in afwachting van een nieuwe SIM kaart. Ik verwacht mijn telefoon eerder te krijgen dan de nieuwe SIM kaart. Is het erg lastig om de telefoon eerst met de ene, en daarna met de andere SIM kaart te gebruiken?
Iets specifieker: moet ik de telefoon helemaal opnieuw instellen als ik van SIM kaart wissel, en zo ja; is dat ingewikkeld / af te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Volgende week heb i hem dan eindelijk.

Ik heb nu nog een kpn simkaart, en mijn abbo loopt over 2maanden af.
Over 2 maanden kan ik de vodafone simkaart erin doen.

Is het nu geen probleem dat ik mijn kpn simkaart erin doe, en dat die de instellingen leest over de sms centrale etc, maar ook de internet instellingen (heb inet abbo erbij)
En dan over 2 maanden de vodafone simkaart erin doe (leest die dan automatsisch de nieuwe sms centrale, en internet instellingen???)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:02

13art

Moderator Mobile
Lol zijn jullie broertjes ofzo???

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

l3art schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:22:
Lol zijn jullie broertjes ofzo???
haha :D zie het nu ook ja :o
Maargoed wie heeft het antwoord

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:31

TheVMaster

Moderator WOS
SEFje schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:19:
Ik heb een Desire besteld en ik ben in afwachting van een nieuwe SIM kaart. Ik verwacht mijn telefoon eerder te krijgen dan de nieuwe SIM kaart. Is het erg lastig om de telefoon eerst met de ene, en daarna met de andere SIM kaart te gebruiken?
Iets specifieker: moet ik de telefoon helemaal opnieuw instellen als ik van SIM kaart wissel, en zo ja; is dat ingewikkeld / af te raden?
shameblaster schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:20:

Is het nu geen probleem dat ik mijn kpn simkaart erin doe, en dat die de instellingen leest over de sms centrale etc, maar ook de internet instellingen (heb inet abbo erbij)
En dan over 2 maanden de vodafone simkaart erin doe (leest die dan automatsisch de nieuwe sms centrale, en internet instellingen???)
Wauw....twee reacties onder elkaar van verschillende personen, maar met exact dezelfde vraag :+

Eh..als je eerst je KPN SIM erin doet en over 2 maanden je Vodafone SIM, tja...dat kan dus niet. Je zult dan een nieuwe Desire moeten aanschaffen enneh..die oude..die kun je wel naar mij opsturen... |:( Is het nu echt zo lastig om even zelf wat op te zoeken? Volgens mij is dit toch een vrij 'algemeen' issue..niet echt iets wat specifiek voor de Desire is

Nee ff serieus. Natuurlijk is dat geen probleem. Je kunt eenvoudig weg de app Instellen (staat gewoon in je lijstje met applicaties starten en alles begint weer van voren af aan.

[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 28-04-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ik heb hetzelfde, SMS centrale doet hij automatisch, internet weet ik niet want die heb ik uitgezet omdat ik geen data-abbo heb op mijn oude abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SEFje schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:19:
Op mijn toestel wissel ik regelmatig van sim. [ tussen t-mobile en vodafone] De APN-setting wisselt dan automatisch. Het enige wat ik dan moet doen is mijn wachtwoord voor het gmail-account opnieuw intikken. Op zich moet het dus geen probleem zijn om van sim te wisselen als je dat moet/wilt.

En ja het zijn broertjes...denk ik.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Laatst online: 24-08 21:02
TheVMaster schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:27:
[...]

[...]

Wauw....twee reacties onder elkaar van verschillende personen, maar met exact dezelfde vraag :+

Eh..als je eerst je KPN SIM erin doet en over 2 maanden je Vodafone SIM, tja...dat kan dus niet. Je zult dan een nieuwe Desire moeten aanschaffen enneh..die oude..die kun je wel naar mij opsturen... |:( Is het nu echt zo lastig om even zelf wat op te zoeken? Volgens mij is dit toch een vrij 'algemeen' issue..niet echt iets wat specifiek voor de Desire is

Nee ff serieus. Natuurlijk is dat geen probleem. Je kunt eenvoudig weg de app Instellen (staat gewoon in je lijstje met applicaties starten en alles begint weer van voren af aan.
:+

Duidelijk.
Dan neem ik denk ik toch nog een maandje web&walk van t-mobile omdat ik niet zo lang kan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBlekkenhorst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-09 13:09
Thanxx alvast
Ik heb niet zo'n goed fototoestel, maar hier toch een paar fotos die ik toevallig al eerder gemaakt had! ;)

Afbeeldingslocatie: http://i235.photobucket.com/albums/ee161/cryvahoc/P1010051-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i235.photobucket.com/albums/ee161/cryvahoc/P1010058-2-1.jpg
Klik!
Nog een!

Edit: Ja, die Iphone 2G is zwaar mishandeld. >:)

[ Voor 3% gewijzigd door HBlekkenhorst op 28-04-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:20
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:57:
[...]

Probeer Sound Manager eens. Daar kun je het volume instellen en eventueel profielen aanmaken voor alle verschillende notificaties en ringtones, en als je op de [menu] knop drukt, kun je ook je "vibrate settings" (trillen dus) instellen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:23:
[...]

En waar ging de vraag over? Inderdaad beltoon/ringtoon. Ergo?!
Ergo?

Vigi in "HTC Desire - Deel 3"
en
Bitbull in "HTC Desire - Deel 3"

Is bij meerdere telefoons, waaronder een android mogelijk, dus nogmaals, is zijn vraag zo gek nog niet. Zeker als je weet dat er (HTC/android)apps zijn die met headphone alsnog geluid over de speaker kunnen afspelen. (bv radio app)

Maar goed, ik mis denk ik iets, gezien de nogal bruuske manier van antwoorden... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fly-guy schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:45:
[...]

Ergo?

Vigi in "HTC Desire - Deel 3"
en
Bitbull in "HTC Desire - Deel 3"

Is bij meerdere telefoons, waaronder een android mogelijk, dus nogmaals, is zijn vraag zo gek nog niet. Zeker als je weet dat er (HTC/android)apps zijn die met headphone alsnog geluid over de speaker kunnen afspelen. (bv radio app)

Maar goed, ik mis denk ik iets, gezien de nogal bruuske manier van antwoorden... :/
Je quote mijn antwoord zelf al. Het ging over bel/ringtonen. Niet over radio or whatsoever! Met de radio-app heb je ook maar 3 mogelijkheden. Mute[alles uit] of headset of speaker. Als je mij kan vertellen hoe ik en headset en speaker voor elkaar krijg, ben ik je dankbaar. Als je dus luistert naar i.e. de radio, zal de oproep dus via de headset binnenkomen of via de speaker. Op beide is dus niet mogelijk!. Dat het op een nokia e51 o.i.d. wel kan, doet hier niet ter zake. Iets met appels en peren.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook van mij een opmerking wat betreft batterijduur
De Desire is een fantastische telefoon maar ik vind ook dat batterijduur wat aan de lage kant is. Ik heb na een weekje spelen gemerkt dat de "scherm aan" tijd bij mij tussen de 2,5 a 3,5 uur ligt afhankelijk van wat ik allemaal aan heb staan en de helderheid van het scherm. Zodra ik een uurtje over het internet surf, hier en daar wat instellingen verander, een beetje op de market rondhang, GPS in dat uur een paar minuutjes gebruik, een paar foto's maak dan schiet de batterij met 25+ procentpunten naar beneden.

Staat de telefoon gewoon standby en staan alle overbodige zaken uit dan zakt de batterij hoogstens 1 a 2 procentpunten per uur achteruit. Afijn conclusie: je kan maximaal ongeveer 3 a 4 uur spelen met je telefoon (scherm aan) en dan is het op.

Ik hoor veel verschillende ervaringen wat betreft batterijduur maar ik ben dus benieuwd naar hoe dit zich vertaald in harde "scherm aan" tijd. (in te zien via het gratis programmatje spare parts)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2010 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
Hoe werkt die Market nu?

Ik verwacht een fatsoenlijk zoekvenster te krijgen waarbij ik op tig variabelen kan specificeren zoals prijs, grootte, leeftijd enz enz maar het enige dat ik te zien krijg is "top free", "top paid" en "feutured"

Alles bij elkaar 100 appz ofzo?
Krijg het gevoel dat ik helemaal verkeerd zit op www.adroid.com/market.

Is dit het echt?

hmm verkeerde forum eigenlijk volgens mij.. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Shao Kahn op 28-04-2010 15:12 . Reden: verkeerde forum ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
Thanxx alvast
ik twijfelde ook, maar heb je 40 euro over voor een andere kleur (er vanuit gaande dat je hem los koopt)? Ik niet, en ben blij dat ik de 'brown' versie heb besteld, in real life echt mooier dan op de foto's. Ik zou zeggen, check in de winkel (ook foto's zeggen niet alles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
Shao Kahn schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:11:
Hoe werkt die Market nu?

Ik verwacht een fatsoenlijk zoekvenster te krijgen waarbij ik op tig variabelen kan specificeren zoals prijs, grootte, leeftijd enz enz maar het enige dat ik te zien krijg is "top free", "top paid" en "feutured"

Alles bij elkaar 100 appz ofzo?
Krijg het gevoel dat ik helemaal verkeerd zit op www.adroid.com/market.

Is dit het echt?

hmm verkeerde forum eigenlijk volgens mij.. :)
uhmm, op je telefoon naar market gaan (daar kan je wel normaal zoeken)... Nee je kan niet sorteren (behalve wat je zelf noemt). En er zijn meer dan 50.000 appS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien de uitsteeksel van de camera kan een accu fabrikant heel goed een dikkere zwaardere sterkere accu maken voor de Desire met een bijpassende deksel zodat de achterkant helemaal glad is met de cameralens die niet meer uitsteekt en de battery zeg maar 3000 mAh is ipv de huidige 1400 mAh.

Maar dat zal wel niet gebeuren he? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:15:
Gezien de uitsteeksel van de camera kan een accu fabrikant heel goed een dikkere zwaardere sterkere accu maken voor de Desire met een bijpassende deksel zodat de achterkant helemaal glad is met de cameralens die niet meer uitsteekt en de battery zeg maar 3000 mAh is ipv de huidige 1400 mAh.

Maar dat zal wel niet gebeuren he? :Z
Je kan al 200mAh winst maken met de Seidio Innocell Extended Life Battery. De extended met zo n kontjes-backcover zullen niet lang op zich laten wachten. Dat kan je aan de chinezen wel toevertrouwen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 01-09 11:48
Nog een paar minuutjes en de root gaat live :)
TWFpa2Vs schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:28:
http://code.google.com/p/android-xbmcremote/

Deze versie staat nog niet in de market omdat hij nog niet helemaal stabiel is. Maar hij is wel heel compleet!
I O+ u

[ Voor 75% gewijzigd door DRvDijk op 28-04-2010 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cache schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:03:
[...]

Hier werkt het allemaal goed. Ga anders even langs een winkel en vergelijk het daar, want zo'n beleving is natuurlijk erg subjectief.
Heb je gelijk in.. laatste vraag dan.. als je de telefoon op vlak oppervlakte legt en dan sms typt, is de tril dan voelbaar bij jullie? bij mij namelijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:13:
[...]

Heb je gelijk in.. laatste vraag dan.. als je de telefoon op vlak oppervlakte legt en dan sms typt, is de tril dan voelbaar bij jullie? bij mij namelijk niet
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jazzaff
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09-2024
Yeah... Ik heb hem eindelijk!

Kon vanaf vandaag verlengen bij Hi, maar die hadden een belachelijk aanbod.
Dus maar overgestapt naar Vodafone, daar kreeg ik hem gratis.

He trouwes de zilveren, wilde perse de bruine, maar die had de Belcompany niet op voorraad. En toen ik de zilveren bekeek vond ik hem stiekem minstens zo mooi!

Nu kan het grote uitvogelen beginnen, maar waar moet ik beginnen!
Als eerste maar eens NOS teletekst d'r op gezet, vind ik één van de beste apps ooit bedacht...

Zo, dat is er uit... Ik ben vogelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

El Jazzaff schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:35:
Yeah... Ik heb hem eindelijk!

Kon vanaf vandaan verlengen bij Hi, maar die hadden een belachelijk aanbod.
Dus maar overgestapt naar Vodafone, daar kreeg ik hem gratis.

He trouwes de zilveren, wilde perse de bruine, maar die had de Belcompany niet op voorraad. En toen ik de zilveren bekeek vond ik hem stiekem minstens zo mooi!

Nu kan het grote uitvogelen beginnen, maar waar moet ik beginnen!
Als eerste maar eens NOS teletekst d'r op gezet, vind ik één van de beste apps ooit bedacht...

Zo, dat is er uit... Ik ben vogelen...
Paar apps om je mee te vermaken:

A World of photo
Shazam
Google sky maps
Layar
Google Goggles

Augmented reality apps zijn echt tof :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
mace schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:38:
[...]

Paar apps om je mee te vermaken:

A World of photo
Shazam
Google sky maps
Layar
Google Goggles

Augmented reality apps zijn echt tof :D
Ik kan layar dus helemaal niet vinden in de market :?

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:48
De eerste modacoplus gebruiker heeft de root gereproduceerd :) Van paul heb ik vernomen dat je een goldcard voor de root nodig hebt, dus deze kan je alvast maken als je wacht op de root en deze nog niet hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Luqq schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:34:
De eerste modacoplus gebruiker heeft de root gereproduceerd :) Van paul heb ik vernomen dat je een goldcard voor de root nodig hebt, dus deze kan je alvast maken als je wacht op de root en deze nog niet hebt ;)
Wat is een goldcard precies?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luqq schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:34:
Morgen al een custom-rom?! Ziet het wel naar uit. Klik

Misschien wordt het tijd om een apart topic over het rooten/flashen van de Desire te starten??? Dit om ernstige vervuiling hier te voorkomen? Helaas kan ik het zelf niet doen. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
De rooting procedure staat nu online!
Heeft iemand al ervaringen ermee zover als dat kan in 10 minuten ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

Ik wacht eerst alles nog een beetje af :)
Wil wel root uiteindelijk, maar niet als semi-testpersoon.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Nakebod schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:47:
Ik wacht eerst alles nog een beetje af :)
Wil wel root uiteindelijk, maar niet als semi-testpersoon.
Ik heb precies hetzelfde.
Ik hoop dat er ook vlug een versie van de underclocking tool komt, zodat ik als m'n tel standby is m'n processor even wat rustiger kan doen:P

Edit : Haha, door alle belangstelling is modaco.com plat zo te zien :D
Edit2 : Eventueel voor mensen die de modaco site niet meer kunnen bereiken, een mirror link naar de rooting handleiding staat in m'n sig :)

[ Voor 22% gewijzigd door DennusB op 28-04-2010 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ff een beginners vraag......hoe krijg ik n app. weg, als in, van de telefoon af....met slepen, rood worden, verwijderen werkt nie.......(plakken wel erg goed )....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:54:
Hallo, ff een beginners vraag......hoe krijg ik n app. weg, als in, van de telefoon af....met slepen, rood worden, verwijderen werkt nie.......(plakken wel erg goed )....
Je kan de market in en dan naar het tabblad downloads. Daar staan al je gedownloadde apps, als je daarop klikt kan je hem onderaan verwijderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:44:
De rooting procedure staat nu online!
Heeft iemand al ervaringen ermee zover als dat kan in 10 minuten ? :P
Na het voetballen ga ik even kijken of ik mijn toestel kan 'bricken'. Ik heb al een nieuwe besteld.

De benodigde bestanden lopen nu langzaam binnen....

Zal mijn ervaring hier wel neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WebHawk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 14:29

WebHawk

Klaphark

Nice applicatie die World of Photo!

Kwam overigens net nog een andere tweaker tegen :+

Hoi trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:58:
[...]

Na het voetballen ga ik even kijken of ik mijn toestel kan 'bricken'. Ik heb al een nieuwe besteld.

De benodigde bestanden lopen nu langzaam binnen....

Zal mijn ervaring hier wel neerzetten.
Begrijp ik nu goed dat je expres gaat proberen om je toestel te bricken ? Waarom zou je dat doen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

ikbengoofy schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:32:
[...]

Ik kan layar dus helemaal niet vinden in de market :?
Ja hij heet anders, maar als ik zoek op layar vind ik hem wel.

Hij heet "Reality browser 3" ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:36

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

HBlekkenhorst schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:36:
[...]

Ik heb niet zo'n goed fototoestel, maar hier toch een paar fotos die ik toevallig al eerder gemaakt had! ;)

Edit: Ja, die Iphone 2G is zwaar mishandeld. >:)
Hey, verrek! Jij hebt ook een iPhone 2G (ik ook) en je hebt ook van die toffe strepen boven in beeld :P Ik wacht nog steeds op mn Desire, Telfort verlengen duurt minimaal 7 dagen :P
Kkijk er naar uit! :D
Meer mini-reviews van trotse eigenaren? :D

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een stomme vraag maar is het mogelijk om de Desire op te laden via de usb van mijn autoradio?

Ik moet helaas tot zaterdag wachten voordat ik het zelf kan testen, anders koop ik een autolader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 18:30:
Misschien een stomme vraag maar is het mogelijk om de Desire op te laden via de usb van mijn autoradio?

Ik moet helaas tot zaterdag wachten voordat ik het zelf kan testen, anders koop ik een autolader
Als jouw autoradio stroom geeft via de USB-poort dan kan dat.
Pak de specs van je autoradio er dus even bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
DennusB schreef op woensdag 28 april 2010 @ 18:14:
[...]
Begrijp ik nu goed dat je expres gaat proberen om je toestel te bricken ? Waarom zou je dat doen ? :P
offtopic:
Ik denk dat Heppieboeddah hem niet perse wilt bricken hor (vandaar misschien de '...'), maar dat hij toch al een tweede ging bestellen. Maar goed, hij zal zo wel van voetballen terug komen dus dan zal hij het wel toelichten :9

Misschien dat ik hem dit weekend ook al ga rooten (heb een goede verzekering en als je je telefoon hebt gebrickt zijn er wel methodes om aan de verzekeringsvoorwaarden te voldoen :P) , moet even kijken of ik tijd heb want heb het even erg druk :X

[ Voor 21% gewijzigd door Qli-max op 28-04-2010 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:54:
download een uninstall app (QuickUninstall gebruik ikzelf, ies graties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qli-max schreef op woensdag 28 april 2010 @ 18:55:
[...]

offtopic:
Ik denk dat Heppieboeddah hem niet perse wilt bricken hor (vandaar misschien de '...'), maar dat hij toch al een tweede ging bestellen. Maar goed, hij zal zo wel van voetballen terug komen dus dan zal hij het wel toelichten :9

Misschien dat ik hem dit weekend ook al ga rooten (heb een goede verzekering en als je je telefoon hebt gebrickt zijn er wel methodes om aan de verzekeringsvoorwaarden te voldoen :P) , moet even kijken of ik tijd heb want heb het even erg druk :X
Bewust er een baksteen van maken uiteraard niet. Maar als je op die manier gaat kloten, kan het natuurlijk altijd fout gaan. Zal er vanavond denk ik niet echt meer van komen. Die servers waar de benodigde bestanden op staan liggen behoorlijk onder een spervuur van downloaders. Iemand misschien een mirror?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Iemand die mij kan vertellen hoe ik de driver voor "HTC Bootloader" installeer onder Windows 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Ik zal even een rooting topic maken...

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Obiter dictum schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:30:
Ik zal even een rooting topic maken...
Geweldig :) Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Voor alles wat Root gerelateerd is!

[HTC Desire] Rooten & Custom ROM's

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djjef85 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:11:
ik twijfelde ook, maar heb je 40 euro over voor een andere kleur (er vanuit gaande dat je hem los koopt)? Ik niet, en ben blij dat ik de 'brown' versie heb besteld, in real life echt mooier dan op de foto's. Ik zou zeggen, check in de winkel (ook foto's zeggen niet alles)
Ik had die 40 euro er wel voor over. Ik vind de bruine Desire best aardig, maar zeker niet zoveel geld waard. De zilveren is een juweeltje. Die zou ik bij wijze van spreken nog aan de muur hangen om ernaar te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon opeens de contacten niet meer synchen. De ellende begon toen ik 1 contactpersoon 4 nummers gaf. "Jan Klaasen 1" "Jan Klaasen 2" "Jan Klaasen 3" "Jan Klaasen 4" in mijn N82 en in de Desire worden ze samen gevoegd tot Jan Klaasen (waarin 3 nummers staan en Jan Klaasen 1 met 1 nummer.

Ik ben al een paar dagen aan het kijken hoe ik dit het beste kon oplossen, ik snap niet hoe ik de contacten van mijn N82 in Gmail krijg, ik zie daar niet meteen een optie voor. Van N82 naar Desire lukt best via vCard maar dan gaat ie weer mergen tot 1 persoon.

Smsen, internetten gaat allemaal vlot en goed maar ik ben het minst te spreken over het contact gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 18:36

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:58:
[...]

Ik had die 40 euro er wel voor over. Ik vind de bruine Desire best aardig, maar zeker niet zoveel geld waard. De zilveren is een juweeltje. Die zou ik bij wijze van spreken nog aan de muur hangen om ernaar te kijken ;)
Hmmz...ikzelf vond de zilver juist minder.

1. Krassen zul je eerder zien door de 'lak' heen
2. Ziet er 'goedkoper' uit

Maar ja, dat is uiteraard een mening ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Desire ondertussen enkele dagen in het bezit, leuk ding!

Ik vroeg me wel af of iemand me kan helpen met een paar kleinigheidjes die nogal op mijn zenuwen werken.

- Bij sommige SMS conversaties lukt de send knop niet als ik een berichtje terug wil typen. Dan moet ik die maar opslaan als concept, terug openen, de naam handmatig ingeven en terug verzenden. Iemand een idee hoe dit komt?

- Is het mogelijk om bij het Gmail icoon ook zo'n groen bolletje met het aantal ongelezen mails weer te geven? Ik gebruik namelijk liever die app voor mijn mail, maar het is enkel bij de gewone mailapp dat dit tevoorschijn komt.

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:11
Zet gisteravomnd voor het slapen m'n telefoon op flightmode. Batterij zat nog voor 40% vol. Wordt vanochtend wakker check m'n phone. Batterij op :S lekker dan 45min te laat. Volgens mij al iemand anders met dit probleem voorbij zien komen in dit topic

Elke keer als ik snel een foto wil maken, krijg ik de melding dat de sd kaart niet toegankelijk is ivm insufficient rights :S

Maar wat me nog steeds het meeste stoort is dat er geen enkele goede video applicatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 21:08:
Desire ondertussen enkele dagen in het bezit, leuk ding!

Ik vroeg me wel af of iemand me kan helpen met een paar kleinigheidjes die nogal op mijn zenuwen werken.

- Bij sommige SMS conversaties lukt de send knop niet als ik een berichtje terug wil typen. Dan moet ik die maar opslaan als concept, terug openen, de naam handmatig ingeven en terug verzenden. Iemand een idee hoe dit komt?

- Is het mogelijk om bij het Gmail icoon ook zo'n groen bolletje met het aantal ongelezen mails weer te geven? Ik gebruik namelijk liever die app voor mijn mail, maar het is enkel bij de gewone mailapp dat dit tevoorschijn komt.

Bedankt alvast
Overweeg eens HandcentSMS of ChompSMS. Wie weet vind je het wel fijner werken en loop je niet meer tegen je oude probleem op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag het maar nog eens, waarom syncht Gmail de contactpersonen die in mijn telefoonboek staan niet met contacten van Gmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:54
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 21:08:
Is het mogelijk om bij het Gmail icoon ook zo'n groen bolletje met het aantal ongelezen mails weer te geven? Ik gebruik namelijk liever die app voor mijn mail, maar het is enkel bij de gewone mailapp dat dit tevoorschijn komt.
http://www.appbrain.com/search?q=unread+count

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 21:38:
Ik vraag het maar nog eens, waarom syncht Gmail de contactpersonen die in mijn telefoonboek staan niet met contacten van Gmail?
Ik snap niet precies wat je bedoeld. Maar ik vermoed dat je "normale" contacten hebt en gmail contacten. Hij zal deze niet zo maar gaan kopieren als zijnde een gmail contact.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op woensdag 28 april 2010 @ 21:47:
[...]

Ik snap niet precies wat je bedoeld. Maar ik vermoed dat je "normale" contacten hebt en gmail contacten. Hij zal deze niet zo maar gaan kopieren als zijnde een gmail contact.
Ik zie in gmail staan: Android contacten. Ik nam voor het gemak aan dat dat bijv de contacten in mijn Desire zou zijn. Iemand adviseerde mij ook om de contacten in gmailcontacts op te slaan (als een soort online prive elefoonboek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Lol net even gekeken hoeveel tijd mn toestel nog standby zou kunnen staan. Battery Left houdt het op ruim 100 uur. Moet wel zeggen dat ik er vandaag bar weinig mee gedaan heb op enkel smsje na. Dat hij dus vooral standby staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Ik heb een vraagje:

Ik weet niet of het al eerder gesteld is, zoek functie leverde niet meer op dan de zelfde vraag maar geen antwoord te bekennen.

Ik heb mijn rooster in outlook staan en als ik sync met mijn Desire geeft die bij elke afspraak een paar reminders, ik heb wel gevonden hoe je de tijd veranderd maar helemaal uit kan ik niet vinden. bij de afspraken die wel een herinnering hebben staat wel gewoon een klokje en gaat op de goede af. Maar de afspraken(lessen) zonder herinnering gaan ook af :S iemand een oplossing?

Verder heb ik mijn contacten van mijn nokia (6500 slide) heel makkelijk overgezet via outlook: Nokia syncen met outlook, pc suite of ovi suite( PC suite is beter) dan je Desire syncen met HTC sync.

Ik heb mijn Desire nu 3 dagen, heerlijk toestel. Batterij moet nog een beetje op gang komen. ik red het einde van dag nog niet. wifi staat vrijwel altijd aan, school en thuis. alleen liep hij vandaag wel 2 keer vast. volgens mij ligt het aan nimbus, eerste keer was ik gewoon aan het msnen 2de keer wilde ik mijn muziek uitzetten omdat ik aan het skypen was, best wel vervelend. en een beetje vaak. lijkt wel Windows vista :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

paragon schreef op woensdag 28 april 2010 @ 21:15:
Zet gisteravomnd voor het slapen m'n telefoon op flightmode. Batterij zat nog voor 40% vol. Wordt vanochtend wakker check m'n phone. Batterij op :S lekker dan 45min te laat.
Misschien moet je de nacht gebruiken om je apparaat aan de elektriek te hangen. Want ook al had ie de nacht overleefd, had je begonnen met iets van 35% spanning oid. Volgens mij ga je dan het einde van de dag niet halen. Bij mij gaat ie standaard aan de lader 's-nachts. En ik heb een 'echte' wekker, dus hij hoeft niet naast mijn bed te liggen (liever niet zelfs, er zal maar een onverlaat bellen om 6:45).

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
mphilipp schreef op woensdag 28 april 2010 @ 22:58:
[...]
(liever niet zelfs, er zal maar een onverlaat bellen om 6:45).
Of je zet even de vliegtuigmodus aan als je hem naast je bed wil hebben en wel als wekker wil gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 22:17:
[...]

Ik zie in gmail staan: Android contacten. Ik nam voor het gemak aan dat dat bijv de contacten in mijn Desire zou zijn. Iemand adviseerde mij ook om de contacten in gmailcontacts op te slaan (als een soort online prive elefoonboek)
Dus op je telefoon kom je er niet via deze route ? (op een Hero, heb nog geen Desire maar ik neem aan dat het ongeveer net zo gaat) instellingen > gegevenssynchronisatie > Google > vinkje bij contactpersonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djjef85 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 18:56:
[...]

download een uninstall app (QuickUninstall gebruik ikzelf, ies graties)
Dat kan toch gewoon via instellingen >toepassingen > toepassingen beheren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 00:08:
[...]

Dat kan toch gewoon via instellingen >toepassingen > toepassingen beheren?
Klopt, maar die apps zijn toch handig, 1 klik, 1 lijst van wat je allemaal kan weggooien. Ikzelf gebruik appsinstaller pro.

Vraag: Ik heb de smsjes van N82 geexporteerd als CSV bestand maar hoe krijg ik deze in mijn Desire?
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 00:06:
[...]

Dus op je telefoon kom je er niet via deze route ? (op een Hero, heb nog geen Desire maar ik neem aan dat het ongeveer net zo gaat) instellingen > gegevenssynchronisatie > Google > vinkje bij contactpersonen
Oeps, niet gezien. Maar zojuist ff gekeken in instellingen. Heb geen gegevensoverdracht of iets wat er ook maar op lijkt. Wel heb ik Instellingen>accounts en synchroniseren>achtergrondgegevens en automatisch synchroniseren aangevinkt staan maar verder niks over contactpersonen of google of wat dan ook :?

Ik kan wel iedereen aanraden de toetsenbord van smsen ff te veranderen en te uit proberen wat het meest bevalt. Mij bevalt de oude toetsenblok van telefoon ipv de QWERTY of de compacte QWERTY. Ik tik nu razend snel berichten zoals op mijn oude N82.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2010 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:11
mphilipp schreef op woensdag 28 april 2010 @ 22:58:
[...]

Misschien moet je de nacht gebruiken om je apparaat aan de elektriek te hangen. Want ook al had ie de nacht overleefd, had je begonnen met iets van 35% spanning oid. Volgens mij ga je dan het einde van de dag niet halen. Bij mij gaat ie standaard aan de lader 's-nachts. En ik heb een 'echte' wekker, dus hij hoeft niet naast mijn bed te liggen (liever niet zelfs, er zal maar een onverlaat bellen om 6:45).
Beetje raar antwoord. Het gaat er toch om dat die gewoon niet leeg moet zijn als die op flight mode staat en voor de rest op standby staat. Voorwaarde van een dit apparaat aan de elektriek hangen is het bijdehand hebben van een lader en dat was niet het geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

paragon schreef op donderdag 29 april 2010 @ 01:48:
[...]
Beetje raar antwoord. Het gaat er toch om dat die gewoon niet leeg moet zijn als die op flight mode staat en voor de rest op standby staat.
Het is meer een opmerking. Het is inmiddels wel bekend dat deze wonderen van vooruitgang maar met moeite (of met allerlei Mr.Bean oplossingen) het einde van de dag halen op één acculading. Dus vandaar de opmerking dat je 'm beter dan aan het gas kan hangen. Of is de dag beginnen met minder dan 40% een goed idee als 24 uur al nauwelijks lukt met 100%?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:24
Ik snap niet waarom mensen niet positief willen reageren als ik een vraag stel.
Wanneer ik de zoek functie gebruik vind ik van alles en nog wat, maar niks concreets!
Ik stel mijn vraag gewoon nog een keer..

- Is het verstandig om als mail je hotmail in te voeren? Wat voor beperkingen levert mij dit op? Gaarne wat uitleg daarover..

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 09:22
henidde schreef op donderdag 29 april 2010 @ 08:13:
Wanneer ik de zoek functie gebruik vind ik van alles en nog wat, maar niks concreets!

- Is het verstandig om als mail je hotmail in te voeren? Wat voor beperkingen levert mij dit op? Gaarne wat uitleg daarover..
Misschien moet je eerst zelf onderzoek doen voordat je wat vraagt. We zijn geen helpdesk. Als je ook maar een beetje gezocht had was je er al vrij snel achter gekomen dat het niet eens mogelijk is je Hotmail te koppelen als zijnde 'primair' account voor bepaalde functies (bijv. market).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
henidde schreef op donderdag 29 april 2010 @ 08:13:

Lees aub even Het algemeen beleid, daar staat in wat we van je verwachten op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:19

sphere

Debian abuser

Is er een mogelijkheid om dit toestel het internet op te laten gaan via USB of bluetooth? Ik heb er BSW bij besteld, maar soms kom ik toch op locaties waar hij in flight mode zal moeten.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Dat kan, gebruik het programma easy tether, dat vond ik vrij makkelijk te gebruiken (via usb)
Moet ook kunnen met gewoon de standaard tether client op je Desire (staat als optie erbij als je je Desire aansluit op de pc, had je dus al kunnen zien) maar die werkte bij mij niet op mn Windows 7 X64 bak.

[ Voor 52% gewijzigd door 13art op 29-04-2010 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dujardinn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-02-2021
mace schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:59:
[...]

Instellingen > Draadloos en netwerken > Mobiele Netwerken > Gegevensroaming.

[...]

Dit heb je vast al geprobeerd maar als je dus bij mobiele providers een andere provider kiest blijft deze niet hangen?
Jep ik heb alles al geprobeerd (zie ook eerdere post hier op het forum). Vandaar dat ik ook al meerdere malen naar HTC heb gebeld (4x al).
Het enige wat nu overblijft is een android programma zoeken die dit nu gaat doen (tips?).

Ik moet eerlijk zegge dat ik het best een kwalijke zaak vind. Ik heb ook heel even overwogen de telefoon terug te sturen omdat het voor mij een vrij essentieel probleem is, maar het blijft toch wel een heel fijn apparaatje. Hopelijk heeft iemand een android programma die de telefoon operator wel handmatig kan instellen.
Hopelijk zit het op de nieuwe rom versie (aub dus allemaal klachten hierover sturen, want dat is de voorwaarde voor een rom update/aanpassing :9 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Hoe is de aanraakgevoeligheid van het scherm tov een Iphone? Niet zozeer dat ik perse daarmee wil vergelijken, maar ik heb meerdere toestellen uitgeprobeerd ivm het on-screen toetsenbord. De Iphone was daarbij eigenlijk het lekkerste.

Ik maak zelf sinds jaar en dag gebruik van qwerty telefoons, maar dat beperkt de keuze toch iets. Ik sms vrij veel en dan is een fysiek qwerty toetsenbord is een stuk makkelijker.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:29
Motrax schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:03:
Hoe is de aanraakgevoeligheid van het scherm tov een Iphone? Niet zozeer dat ik perse daarmee wil vergelijken, maar ik heb meerdere toestellen uitgeprobeerd ivm het on-screen toetsenbord. De Iphone was daarbij eigenlijk het lekkerste.

Ik maak zelf sinds jaar en dag gebruik van qwerty telefoons, maar dat beperkt de keuze toch iets. Ik sms vrij veel en dan is een fysiek qwerty toetsenbord is een stuk makkelijker.
Desire doet niet veel onder imo. Heb zelf een iPhone gehad daar zijn de toetsen iets groter maar heb op m'n Desire Smart Keyboard draaien heb je bijna een identiek iPhone toetsenbord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Het is niet zo fijn als een echt toetsenbord, maar na calibratie(!) vind ik het toetsenbord erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mace schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:08:
Het is niet zo fijn als een echt toetsenbord, maar na calibratie(!) vind ik het toetsenbord erg prettig.
Heb je trillen tijdens typen aan? Zoja als de telefoon op een vlak oppervlakte ligt (tafel) en je typt dan, is die trilling duidelijk voelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:15:
[...]
Heb je trillen tijdens typen aan? Zoja als de telefoon op een vlak oppervlakte ligt (tafel) en je typt dan, is die trilling duidelijk voelbaar?
Nee, ik hoor dan alleen de tril om eerlijk te zijn... Als ik hem in mijn handen hou zoals je "normaal" typt, dan voel ik de trilling wel duidelijk genoeg om te merken, maar alsnog zo subtiel dat het zeker niet vervelend is om te voelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obiter dictum schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:17:
[...]

Nee, ik hoor dan alleen de tril om eerlijk te zijn... Als ik hem in mijn handen hou zoals je "normaal" typt, dan voel ik de trilling wel duidelijk genoeg om te merken, maar alsnog zo subtiel dat het zeker niet vervelend is om te voelen :)
Okok aangezien mijn tril nogal kuren heeft gehad ( het ineens niet meer doen zonder dat de instellingen veranderd waren) heb ik het idee dat het verslechterd is, maar dit zal wel puur tussen de oren zitten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Weten jullie in hoeverre een HTC Desire van T-mobile branded is? Heb al gezocht op Tweakers en kon niet vinden. Als er logos op staan en bepaalde t-mobile programma's wordt het toch wel een minpuntje wil ik hem aanschaffen bij abbo verlenging.
Ook vraag ik mij af wat jullie meningen zijn over tmobile internet. Heb het nu op N95 en daar valt me op dat soms als de telefoon bereik (3g-3.5g) aangeeft internet het niet doet. Ligt dat aan mijn telefoon of aan tmobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
vraagje.. ik ga binnenkort naar het buitenland en wil daar gebruik maken van footprints om de weg terug te vinden naar restaurants waar ik de naam niet van weet..

footprints = gps

gaat gps over de normale telefoon verbinding of net zoals een tomtom kostenloos?
volstaat het uitzetten van de gegevens verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjaeuhm schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:35:
vraagje.. ik ga binnenkort naar het buitenland en wil daar gebruik maken van footprints om de weg terug te vinden naar restaurants waar ik de naam niet van weet..

footprints = gps

gaat gps over de normale telefoon verbinding of net zoals een tomtom kostenloos?
Footprints is geen gps.. dat maakt alleen gebruik van gps..
Volgens mij is locatie bepalen zowel mogelijk via internet als via provider, alleen is internet nauwkeuriger
""kan er naast zitten'''''

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2010 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radicalEMT
  • Laatst online: 08-09 12:02
Sj44k13 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:33:
Weten jullie in hoeverre een HTC Desire van T-mobile branded is? Heb al gezocht op Tweakers en kon niet vinden. Als er logos op staan en bepaalde t-mobile programma's wordt het toch wel een minpuntje wil ik hem aanschaffen bij abbo verlenging.
Ook vraag ik mij af wat jullie meningen zijn over tmobile internet. Heb het nu op N95 en daar valt me op dat soms als de telefoon bereik (3g-3.5g) aangeeft internet het niet doet. Ligt dat aan mijn telefoon of aan tmobile?
Ik heb de HTC Desire i.c.m. een T-Mobile abo. De enige verwijzing naar T-Mobile die ik zie is bij het opstarten van de telefoon. Dan zie je even het logo van T-Mobile langskomen. Verder eigenlijk nauwelijks iets, behalve een T-Mobile Scene die je zelf in kunt stellen.

Wat betreft 3G bereik van T-Mobile, mijn ervaring is dat dat soms goed is, maar op drukke plaatsen (stations e.d.) duidelijk minder. Ik heb het idee dat de zendmasten van T-Mobile op die plekken gewoon overbelast zijn door al dat mobiele dataverkeer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
tjaeuhm schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:35:

footprints = gps

GPS gaat nooit over een "verbinding". Het is een ontvanger van satellieten. Dat is kosteloos en gebruikte geen data over het internet en wordt alleen gebruikt voor de bepaling van je plaats.
Wat jij denk ik door elkaar haalt id het verschil tussen (bijv) tomtom en google maps. Beide apps gebruiken GPS voor de plaatsbepaling, maar tomtom heeft de kaart die je ziet al op het toestel staan, terwijl google maps de kaarten na de plaatsbepaling van het internet afhaalt, wat je mogelijk kosten oplevert.

Los daarvan kan een programma zoals footprints en google maps ook je positie bepalen ten opzicht van een aantal zendmasten, echter dat is een stuk minder nauwkeurig dan GPS.

Nu weet ik niet hoe footprints werkt qua navigeren naar je opgenomen punt, maar als dat alleen met google maps gaat, dan kost het wel geld ja, maar dat staat dus los van GPS.
Pagina: 1 ... 18 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.

Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.