HTC Desire - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 23 Laatste
Acties:
  • 225.858 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag. Ik had al gezocht maar kon het niet vinden. Is er al een oplossing voor de problemen met certificaten? Ik kan namelijk veel paginas niet bezoeken, waaronder blackboard van haagse hoge school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabianNL schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:58:
[...]

Elke 3.5mm headset zou toch moeten werken? Ok, niet het skippen naar het volgende nummer of telefoneren. Maar muziek luisteren toch wel?
Zou het kunnen dat je 'jack' er niet goed in zit? En zet het volume eens wat hoger. Had het ook dat ik dacht dat het niet werkte en toen bleek mijn media-volume op uit te staan... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:39
Ik hoor net dat er via gsmeasy geen sdkaart meegeleverd wordt met het toestel, lijkt me een beetje vreemd of ligt dat aan mij? Meen gelezen te hebben dat er standaard een 4gb sdkaart meegeleverd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-09 15:03

aKra

Intentionally left blank.

Hmmm, vreemd genoeg krijgt de 'tegenpartij' op mijn Nokia CK-7W een echo te horen tijdens het bellen in de auto. Dit had mijn SE Xperia X1 ook, maar dit was in het registry van de telefoon goed te zetten door hem niet als 'smartphone' te laten herkennen. Mijn HTC Magic werkte zonder problemen, echter de HTC Desire heeft een echo.

Iemand bekend met het probleem, dan wel met een oplossing?

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 09:01

cue

Ha allemaal,

Wellicht zijn er meer mensen met onderstaande probleem. Heb zelf nog geen oplossing kunnen vinden.

Als ik namelijk een afspraak wil toevoegen in mijn agenda klik ik op de grote + teken. Als ik dan de datum kan selecteren voor de afspraak krijg ik van die scrollwieltjes te zien. Zelf vindt ik dit erg onhandig aangezien je daar niet kan zien welke dag van de week het precies is. Is er ook een mogelijkheid om hier gewoon kalenderweergave te zien zodat je duidelijker de dag kan selecteren?

Ben al opzoek geweest naar een app voor m'n kalender alleen vindt ik de HTC kalender voor de rest prima werken eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:35:
Even een vraag. Ik had al gezocht maar kon het niet vinden. Is er al een oplossing voor de problemen met certificaten? Ik kan namelijk veel paginas niet bezoeken, waaronder blackboard van haagse hoge school.
Op je desire zal je het .cer moeten hebben. Misschien kan je hier iets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Brm-G schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:40:
Ik hoor net dat er via gsmeasy geen sdkaart meegeleverd wordt met het toestel, lijkt me een beetje vreemd of ligt dat aan mij? Meen gelezen te hebben dat er standaard een 4gb sdkaart meegeleverd werd.
Standaard 4GB kaartje hier, die al in het toestel zit. Volgens de handleiding hoort ie er ook gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:09:
Hopla...Ik heb hem al getest door hem op de klinkers te laten stuiteren...Alles is nog heel en er zitten geen krassen op... Hoesje van Case Logic werkt dus goed. Is volgens mij een hoesje voor een of ander portable spelcomputer. Het is iets te groot maar opzich wel een fijn hoesje.
Om de test comleet te maken op vele verzoek ook even zonder hoesje op de klinkers laten vallen... Alles werkt nog.. Achterkantje zat los, sd card was van zijn plaats en er zitten wat mooie gebruikerssporen op de telefoon... Scherm is nog helemaal inorde.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:50:
[...]

Om de test comleet te maken op vele verzoek ook even zonder hoesje op de klinkers laten vallen... Alles werkt nog.. Achterkantje zat los, sd card was van zijn plaats en er zitten wat mooie gebruikerssporen op de telefoon... Scherm is nog helemaal inorde.. :)
Pics or it didn't happen :+

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Hallo medetweakers!
Ik heb een probleem met mijn Desire. Iedere keer als ik een sms krijg van een 'dienst' of 'bedrijf' (lees: ING, Hi, etc.) krijg ik niet daar van een sms, maar van een bepaalde Contactpersoon. Nu heb ik dit contactpersoon verwijdert, maar deze persoon staat ook tussen mijn Facebook-contactpersonen. Dus alsnog verschijnen deze smsjes onder zijn naam. Erg irritant!

Heeft iemand dit probleem ook (opgelost)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 18-09 10:24
Meer mensen (zeikerds zoals ik :P) die de Sense widgets en apps te groot vinden? De knoppen boven en onderbalk etc (bijv bij agenda en contacts) zijn nogal groot. In andere apps is dit veel beter zoals in touiter (prachtige interface!). Ik ga de nexus launcher maar weereens een kans geven icm ehm, geen HTC widgets. :P

Het wachten is op de vanilla/nexus roms. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-09 14:08
Jeroen04 schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:57:
Hallo medetweakers!
Ik heb een probleem met mijn Desire. Iedere keer als ik een sms krijg van een 'dienst' of 'bedrijf' (lees: ING, Hi, etc.) krijg ik niet daar van een sms, maar van een bepaalde Contactpersoon. Nu heb ik dit contactpersoon verwijdert, maar deze persoon staat ook tussen mijn Facebook-contactpersonen. Dus alsnog verschijnen deze smsjes onder zijn naam. Erg irritant!

Heeft iemand dit probleem ook (opgelost)?
Bekend probleem wat ik zelf ook ondervind. Oplossing kan ik je helaas ook niet bieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:18:
[...]

Ook niet als je daarna weer reboot?
Een oplossing zou ook kunnen zijn , een andere media player gebruiken. Zelf gebruik ik Meridian Player Pioneer. Ziet er wel leuk uit en je kan aangeven welke mappen hij laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:52:
[...]

Pics or it didn't happen :+
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/dth84.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze afbeelding is 1600 * 1202 pixels groot. Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
Kijk in de faq als je niet weet hoe dit moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:06:
[...]

Deze afbeelding is 1600 * 1202 pixels groot. Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
Kijk in de faq als je niet weet hoe dit moet.
Excuses, aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Zelfde hier, afgelopen zaterdag op het strand had ik mijn desire in 1 van mijn all-stars gedaan, nu schuurt dat en heb ik een klein krasje links boven me scherm.

:(

Naja jammer dan, dat ding is er om gebruikt te worden en daar horen gebruikersporen bij.

Zo wil je me ipod touch die ik nu 2,5 jaar in gebruik heb niet zien :D

[ Voor 19% gewijzigd door ikbengoofy op 26-04-2010 13:11 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! ;(

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:09
Ik krijg hem ook bijna! Erg veel zin in. Nou heb ik het hele topic van voor tot achter doorgenomen, met name met betrekking tot contatcen. Op een aantal vragen heb ik nog geen éénduidig antwoord... Er worden verschillende dingen over verteld hier namelijk...

1) Synct 'ie nou automagisch je gmail-contacts of kun je dat uitzetten van tevoren?
Ik heb namelijk mijn contacten in Outlook staan.. Wat is handiger, deze Outlook contatcen importeren in Gmail en dan syncen met de Desire, of gewoon vanuit Outlook?

2) Als 'ie met Gmail synct, synct ie dan iedereen (all contacts) met een telefoonnummer, of iedereen in de groep Mijn Contactpersonen met een nummer? Of sowieso iederen in Mijn Contactpersonen? Of is hier nog iets aan in te stellen? Bijvoorbeeld, alleen die en die groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obviously
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-07 11:58
Iemand enig idee wanneer root acces is voor de desire en wanneer we apps2sd kunnen toepassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Hoe zit het eigenlijk met de GPS? Als ik Google Maps opstart weet ie precies waar ik ben. Ook als ik draai, draait het pijltje mee. Maar volgens mij staat mijn GPS helemaal niet aan?

En hoe zit het met een eventuele A-GPS (assisted GPS). Heeft de Desire die? Want als ik in het buitenland ben wil ik die niet gebruiken, aangezien die via dataverkeer gegevens ophaalt. Moet ik dan mobiel dataverkeer uitvinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 16:46
Ik heb een vraagje voor de Desire gebruikers, hoe fijn vinden jullie het om de desire met 1 hand te bedienen?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:28

13art

Moderator Mobile
Obviously schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:33:
Iemand enig idee wanneer root acces is voor de desire en wanneer we apps2sd kunnen toepassen?
Paul o Brien
HTC Desire root update

[ Voor 19% gewijzigd door 13art op 26-04-2010 13:50 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Laatst online: 08:49
Zoals op Paul O'brien zijn twitter blijkt is hij er weer mee bezig (had je ook zelf kunnen vinden)
http://twitter.com/PaulOBrien

edit: l3art was me al voor.

[ Voor 4% gewijzigd door krijn1985 op 26-04-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Jack Flushell schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:18:
[...]

1) Synct 'ie nou automagisch je gmail-contacts of kun je dat uitzetten van tevoren?
Ik heb namelijk mijn contacten in Outlook staan.. Wat is handiger, deze Outlook contatcen importeren in Gmail en dan syncen met de Desire, of gewoon vanuit Outlook?

2) Als 'ie met Gmail synct, synct ie dan iedereen (all contacts) met een telefoonnummer, of iedereen in de groep Mijn Contactpersonen met een nummer? Of sowieso iederen in Mijn Contactpersonen? Of is hier nog iets aan in te stellen? Bijvoorbeeld, alleen die en die groep?
1] Het is mogelijk om deze uit te zetten. Het is maar wat je zelf beter vindt. Ik gebruik geen outlook, dus sync ik mijn contacten via Gmail.

2] Je kan zelf instellen wat je wil syncen. Alle contacten, contacten met tel, alle groepen of groepen apart.
Hou Modaco in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
hars73 schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:40:
Hoe zit het eigenlijk met de GPS? Als ik Google Maps opstart weet ie precies waar ik ben. Ook als ik draai, draait het pijltje mee. Maar volgens mij staat mijn GPS helemaal niet aan?

En hoe zit het met een eventuele A-GPS (assisted GPS). Heeft de Desire die? Want als ik in het buitenland ben wil ik die niet gebruiken, aangezien die via dataverkeer gegevens ophaalt. Moet ik dan mobiel dataverkeer uitvinken?
Positie kan ook bepaald worden met wifi en/of mobiele netwerken (staat standaard aan, zie ook instellingen > locatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
krijn1985 schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:48:
[...]
edit: l3art was me al voor.
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
hars73 schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:15:
[...]

Okee.. en de inhoud van het 4GB kaartje gewoon gekopieerd naar die nieuwe?
AJM schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:59:
[...]

Ik heb het 4gb kaartje nooit gebruikt eigenlijk, had vooraf al dat 16gb kaartje gekocht en meteen in de Desire gestopt :)
Ik dacht naar aanleiding van jullie posts dit even te checken met een Sandisk 8gb Micro SDHC die ik nog had liggen. Eerst alles van de 4gb naar PC gekopieerd, vervolgens tel uit, 8gb erin, tel aan, even geformatteerd (fat32) en alles naar de telefoon gekopieerd. Vervolgens tel losgekoppeld van pc en even één en ander getest, maar het lijkt gewoon allemaal te werken (had ook eigenlijk niet anders verwacht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Is de nu.nl app uit de market gehaald? Kan hem niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obviously
ok, bedankt allemaal :)
Echter nog 1 vraagje: is het mogelijk een map aan te maken waarin ik al mijn games daarin kan plaatsen (ik bedoel dan in de "alle programma's" lijst)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Qli-max schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:54:
[...]
Ik dacht naar aanleiding van jullie posts dit even te checken met een Sandisk 8gb Micro SDHC die ik nog had liggen. Eerst alles van de 4gb naar PC gekopieerd, vervolgens tel uit, 8gb erin, tel aan, even geformatteerd (fat32) en alles naar de telefoon gekopieerd. Vervolgens tel losgekoppeld van pc en even één en ander getest, maar het lijkt gewoon allemaal te werken (had ook eigenlijk niet anders verwacht).
Dank je voor het testen! En gewoon geformateerd via de telefoon neem ik aan. Misschien dan toch maar even een 16GB kaartje aanschaffen. Kunnen er tenminste flink wat films, mp3's en foto's op. Daarnaast zullen kaarten van navigatiesystemen ook wel flink wat ruimte innemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cache schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:55:
Is de nu.nl app uit de market gehaald? Kan hem niet vinden...
Android software and discussie.
Obviously schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:59:
ok, bedankt allemaal :)
Echter nog 1 vraagje: is het mogelijk een map aan te maken waarin ik al mijn games daarin kan plaatsen (ik bedoel dan in de "alle programma's" lijst)?
Android software and discussie

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
hars73 schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:00:
[...]

Dank je voor het testen! En gewoon geformateerd via de telefoon neem ik aan. Misschien dan toch maar even een 16GB kaartje aanschaffen. Kunnen er tenminste flink wat films, mp3's en foto's op. Daarnaast zullen kaarten van navigatiesystemen ook wel flink wat ruimte innemen.
Jep in verkenner pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obviously
oké, bedankt, sorry voor de noob vragen maar ben totale leek met android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-07 21:14

WPN

vanochtend werd ik wakker en mijn telefoon stond uit.

Toen ik mn telefoon weglegde vanacht zat er 53% battery juice in.
Ik had wifi en gps uitstaan (normaal staat gps aan, maar heb ik 100% juice)
Normaal drop ik in een nacht maar 10%.

Er is vanacht dus 53% battery juice verdwenen terwijl ik nog minder gebruikte dan anders
Toen ik de Desire aanzette kreeg ik een bootscreen te zien waar ik verschillende opties kon kiezen
Reboot, Root, Recovery en nog wat text maar ik sliep nog dus weet ik niet meer.

Houdt dat in dat wanneer de battery op is er geen graceful shutdown wordt gedaan?
Voorheen touch cruise gehad en deze waarschuwde en sloot netjes af... dus lijkt me dat Desire dit ook moet kunnen

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obviously schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:06:
[...]

oké, bedankt, sorry voor de noob vragen maar ben totale leek met android
Is niet zo n probleem hoor, maar het staat ook in the manual vanaf blz 41..Jammer dat er zo weinigen zijn die m even lezen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 20:47
Anteros schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:20:
[...]

Ja, dit heb ik ook idd. De market vind ik niet erg stabiel.
Nog nooit problemen mee gehad eigenlijk...
Razer schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:18:
Gister avond mijn telefoon om 23:00u uitgezet, toen kwam de melding afsluiten op het scherm te staan... Toen ik vanmorgen om 08:00u opstond, stond er nog altijd afsluiten in beeld... Wist dat het afsluiten soms lang kon duren... Maar zo lang... Toen heb ik de batterij er maar uitgetrokken. Hopen dat er snel een fix komt voor het lange afsluiten.
Ook dit probleem heb ik nog nooit gehad, wel een keer een hele lange shutdown van 5 minuten. Dit kwam door een brakke applicatie (weet niet meer welke) die ik er meteen weer afgeflikkerd heb. Ik durf te wedden dat het bij jou door een App komt. Testen of het aan je telefoon ligt : factory reset en kijken of het dan nog voor komt (ik weet het, omslachtig, maar zo kun je het wel testen)...
Dujardinn schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:56:
Het valt mij op dat mijn Desire alleen compatibel is mijn z'n eigen headset (3.5mm) en die is crap.
Mijn nokia headset (3.5mm), mijn Sony inear headset en mijn Philips inear headset werken alle 3 niet (3.5mm) :(.

Net naar HTC gebeld en ze kunnen mij alleen garanderen dat HTC merk headsets altijd werken op de desire.
Op pdashop (coolblue) staat een lijst met headsets die volgens hun compatibele is echter die htc gast aan de telefoon kon mij niet garanderen dat die lijst ook daadwerkelijk klopt en dat het gaat werken.
Heeft iemand een andere oplossing dan in de winkel ze daadwerkelijk gaan uitproberen?
Mijn Philips SBC HS520 doet het prima, mijn iPod headsetje ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Het mooie aan de HTC Desire: Alle 3D spellen die er zijn voor Android kunnen er op gespeeld worden.
Het minder mooie aan de HTC Desire: Er kunnen maar een paar 3D spellen op, dan is het geheugen al weer vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen04 schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:16:
Het mooie aan de HTC Desire: Alle 3D spellen die er zijn voor Android kunnen er op gespeeld worden.
Het minder mooie aan de HTC Desire: Er kunnen maar een paar 3D spellen op, dan is het geheugen al weer vol.

Mooie is dan wel dat je dan wel nog kan bellen en es em essen. En dat ondanks dat je geheugen vol zit..innovatief toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

iemand een idee welke instelling ik vergeten om mn telefoon ook agenda afspraken te laten versturen, ik heb 2 accounts 1 voor werk en 1 voor thuis en op beide ontvangt mn telefoon alleen maar afspraken vanaf mn computer maar verzend ie geen afspraken naar mn computer. Zelfde geldt voor contactpersonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:27:
[...]
Mooie is dan wel dat je dan wel nog kan bellen en es em essen. En dat ondanks dat je geheugen vol zit..innovatief toch?
Heb wel eens het idee dat veel mensen met de Desire meer andere dingen doen en dat bellen en sms-en een beetje bijzaak is :9 En dat kan natuurlijk ook met dit mooie toestel. Maar tis en blijft een mooi toestel met veel potentie voor de toekomst. Mijn vrouw is er in ieder geval errug blij mee. (en ik ook, want ik kan er een beetje mee freubelen en inrichten)

[ Voor 9% gewijzigd door hars73 op 26-04-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:27:
[...]
De hardware die in de Desire zit, zit er niet in om alleen maar mee te bellen en smsen, lijkt me. Een beetje nutteloze opmerking imo.

Anders had ik mijn Nokia 3310 vroeger nooit vervangen...

[ Voor 7% gewijzigd door Edzeau op 26-04-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcpswijnenburg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04 21:25
RutgerB schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:09:
Zijn er al mensen die skype aan de praat hebben?
Zoek naar Nimbuzz, kun je ook voicecalls maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen04 schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:39:
[...]

De hardware die in de Desire zit, zit er niet in om alleen maar mee te bellen en smsen, lijkt me. Een beetje nutteloze opmerking imo.
Jij trekt wel volle zalen met de opmerking dat je geheugen vol loopt omdat je je toestel vol plempt met 3D-games. Over nutteloos gesproken. Uiteraard zal je geheugen vol lopen als je er veel 3D games opzet. Het is en blijft slechts een smartphone met alle beperkingen die daar bij horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 15:25

mace

Sapere Aude

Ik heb net mijn Desire binnengekregen. *O*

Moet alleen zeggen dat het roze scherm en het probleem met de randjes van de letters mij wel behoorlijk opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:44:
[...]

Op je desire zal je het .cer moeten hebben. Misschien kan je hier iets mee?
Nope... naja als ik thuis ben zal ik wel even kijken. Tnx iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mace schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:47:
Ik heb net mijn Desire binnengekregen. *O*

Moet alleen zeggen dat het roze scherm en het probleem met de randjes van de letters mij wel behoorlijk opvalt.
Ik zag dit ook in de winkel afgelopen weekend, zelfs op 100% was het beeld rozig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:44:
[...]
Jij trekt wel volle zalen met de opmerking dat je geheugen vol loopt omdat je je toestel vol plempt met 3D-games. Over nutteloos gesproken. Uiteraard zal je geheugen vol lopen als je er veel 3D games opzet. Het is en blijft slechts een smartphone met alle beperkingen die daar bij horen.
Mijn mening over de HTC Desire (en overigens had ik er ook al last van met de HTC Hero) is dat ik persoonlijk vind dat er te weinig geheugen in zit om games EN applicaties te installeren. Ik had graag gezien dat je dit op de SD kaart kan doen, bijvoorbeeld. Nu hoorde ik dat ze er mee bezig zijn, afwachten dus.

Maar als je logisch nadenkt en ziet wat er tegenwoordig gebeurd met telefoons (smartphones) op het gebied van games, vind ik mijn opmerking helemaal niet zo raar. Het gaat nu eenmaal die kant op dat je je device ook gaat gebruiken voor games (zo nu en dan). En als ik vind dat de Desire te weinig geheugen heeft is dit mijn mening, wat jij met je Desire (of zou doen) moet jij weten. Sonde als je 'm alleen voor bellen en smsen gebruikt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Peluso schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:06:
vanochtend werd ik wakker en mijn telefoon stond uit.

Toen ik mn telefoon weglegde vanacht zat er 53% battery juice in.
Ik had wifi en gps uitstaan (normaal staat gps aan, maar heb ik 100% juice)
Normaal drop ik in een nacht maar 10%.

Er is vanacht dus 53% battery juice verdwenen terwijl ik nog minder gebruikte dan anders
Toen ik de Desire aanzette kreeg ik een bootscreen te zien waar ik verschillende opties kon kiezen
Reboot, Root, Recovery en nog wat text maar ik sliep nog dus weet ik niet meer.

Houdt dat in dat wanneer de battery op is er geen graceful shutdown wordt gedaan?
Voorheen touch cruise gehad en deze waarschuwde en sloot netjes af... dus lijkt me dat Desire dit ook moet kunnen
bij mij sluit m'n desire netjes af als de batterij aan het eind van z'n latijn is, wss is er toch wat anders gebeurd bij jou telefoon die nacht.
shameete schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:05:
ik heb 'm een keertje helemaal leeg laten lopen, tot de telefoon zichzelf afsluit (hij valt dus niet pardoes uit)
en 'm dan aan de lader te leggen.
ik heb battery left erop staan, die geeft de verwachte levensduur aan van een lading, die stond vóór ik dat deed op max 12 uur en nu staat ie op ruim 17 uur als de accu 100% is.
iemand die dit ook heeft geprobeerd en mijn verhaal kan bevestigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

shameete schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:57:
[...]

iemand die dit ook heeft geprobeerd en mijn verhaal kan bevestigen ?
ik heb hem ook meteen de eerste dag compleet leeg laten lopen en hij schakelt inderdaad netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Die weer widget met klok, die standaard op je beginscherm staat, waar kan ik die vinden? Ik heb hem per ongeluk weggeflikkerd en als ik nu de widget "weer" wil toevoegen dan is dat een hele andere.

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Stom vraagje (kan die niet terug vinden in dit topic (?limit=999 werkt niet echt boven de 1000 posts).
Maar werkt een Desire goed met een Parrot carkit (en dan metname de CK3100).
Dat is namelijk mijn twijfelpunt nog tussen een N97 en een Desire.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:11:
Stom vraagje (kan die niet terug vinden in dit topic (?limit=999 werkt niet echt boven de 1000 posts).
Maar werkt een Desire goed met een Parrot carkit (en dan metname de CK3100).
Dat is namelijk mijn twijfelpunt nog tussen een N97 en een Desire.
werkt prima, ik heb zelf ook de CK3100.
wel even opletten dat er niet teveel toestellen in het geheugen van je parrot staan, er kunnen max. 3 apparaten in staan, anders krijg je 'm niet gepaired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

shameete schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:13:
[...]

werkt prima, ik heb zelf ook de CK3100.
wel even opletten dat er niet teveel toestellen in het geheugen van je parrot staan, er kunnen max. 3 apparaten in staan, anders krijg je 'm niet gepaired.
Bedankt, moet ik er even mijn oude er uitgooien.
Nu nog wachten tot ik kan verlengen, erg irritant als je eigen telefoon stuk is en met een lener moet werken.

[ Voor 13% gewijzigd door MeNTaL_TO op 26-04-2010 15:17 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Niet online
cv8x schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:09:
Die weer widget met klok, die standaard op je beginscherm staat, waar kan ik die vinden?
Denk is andersom en kijk is bij de Klok Widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen04 schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:51:
[...]

Mijn mening over de HTC Desire (en overigens had ik er ook al last van met de HTC Hero) is dat ik persoonlijk vind dat er te weinig geheugen in zit om games EN applicaties te installeren. Ik had graag gezien dat je dit op de SD kaart kan doen, bijvoorbeeld. Nu hoorde ik dat ze er mee bezig zijn, afwachten dus.

Maar als je logisch nadenkt en ziet wat er tegenwoordig gebeurd met telefoons (smartphones) op het gebied van games, vind ik mijn opmerking helemaal niet zo raar. Het gaat nu eenmaal die kant op dat je je device ook gaat gebruiken voor games (zo nu en dan). En als ik vind dat de Desire te weinig geheugen heeft is dit mijn mening, wat jij met je Desire (of zou doen) moet jij weten. Sonde als je 'm alleen voor bellen en smsen gebruikt.. :)
Google is er in ieder geval mee bezig om tijdens het installatie-proces te kunnen kiezen gelijk Winmo om apps te installen op de telefoon of de sd-kaart. Anders is het even wachten op de devs die het toestel rooten en het gebruik van apps2sd kunnen implementeren. Op de Hero was dat sowieso al mogelijk [dat laatste dus] . Even geduld dus nog... ;) Maar ik doe echt wel meer dan bellen en es em essen alleen. Zelfs een 3D-game. Maar ik plemp m niet vol met 3D-games. Als het alleen om het gamen zou gaan, dan zijn er andere/betere opties. Maar goed, de hardware beperking van deze smartphone zijn bekend en zo niet dan had je het wel kunnen weten... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 21:34
niemand?
NRG-81 schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:32:
[...]

Dat dacht ik ook.
Maar vannacht heeft ie weer 5 uur en 48 minuten stroom staan trekken! :-(
Heb toch wel behoefte aan een vergelijkend warenonderzoek, waarom zijn er mensen met deze problemen?

Mogelijke oorzaken
- Ik heb synchronisatie met drie Google agenda's
- Exchange synchronisatie, maar die staat alleen op weekdagen tussen 7.30 en 19.30 aan, zou dus geen verklaring zijn voor vannacht. Hoewel ik ook zag dat Twitter vannacht geupdate had om 1.31, terwijl die op handmatig staat. (Of slaapwandel ik tegenwoordig).
- Ik gebruik geen taskkiller (wel System op m'n telefoon, maar gebuik de taskkiller daarvan niet)
- Calendar widget op 1 van m'n homescreens, in de variant dat ik op volledig scherm m'n komende afspraken zie.
- Een bepaalde app die de Agenda opstart en awake laat... (CallTrack heb ik wel, maar pas sinds dit weekend)?

Iemand herkenning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Tenshu schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:26:
[...]

Denk is andersom en kijk is bij de Klok Widget.
Bedankt voor je reactie, maar daar had ik al gekeken. Kan ik hem ook niet vinden!!?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ssen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:38
cv8x schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:33:
[...]

Bedankt voor je reactie, maar daar had ik al gekeken. Kan ik hem ook niet vinden!!?
En als je de klok widged probeert en dan kiest voor de 3e widgedstijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:42

mphilipp

Romanes eunt domus

Jeroen04 schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:51:
[...]
Mijn mening over de HTC Desire (en overigens had ik er ook al last van met de HTC Hero) is dat ik persoonlijk vind dat er te weinig geheugen in zit om games EN applicaties te installeren.
Je kunt ook selectiever zijn in de apps/games die je installeert. Je kunt natuurlijk de duvel en z'n ouwe moer installeren, maar als je het maar 1x in de maand voor 2 minuten gebruikt, kun je je afvragen of het nog wel zin heeft natuurlijk. Er zijn apps die het werk van meerdere doen, of standaard apps die niet onderdoen voor de shizzle uit de market. Zo vind ik (persoonlijk) de standaard twitter app prima. Ik heb Seismic geprobeerd, maar zag niet wat ie nou meer kon (dat ik gebruik) dan Tweet Peep, dus ja...moet ik dan dat ding geheugen laten kosten?

Wat ik wel erg jammer vind ik dat ik de HTC zooi niet eruit kan kiepen en dat sommige apps op een of andere magische manier lijken te starten terwijl ik ze ooit maar één keer aan heb gehad (2 reboots geleden). Dus op het moment dat ik kan rooten en zelf een mooie rom kan bakken, zal ik dat ook doen.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

3ssen schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:51:
[...]

En als je de klok widged probeert en dan kiest voor de 3e widgedstijl
Geweldig, bedankt! Beetje lomp van me dat ik daar overheen gekeken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik weer iets vreemd...

Mijn Desire trilt niet meer bij het ontvangen van smsjes.. Nochtans staat die optie overal aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
Jeroen04 schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:16:

Zeuren bij de developers die niet in staat zijn om hun applicatie fatsoenlijk te programmeren en dus niet de SD kaart gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Kan je eigenlijk op een andere manier je desire unlocken? Ik doe het nu via de power knop, maar vraag me af of er een andere manier is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 22:27
cv8x schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:38:
Kan je eigenlijk op een andere manier je desire unlocken? Ik doe het nu via de power knop, maar vraag me af of er een andere manier is?
Vroeg ik mij ook af ja...

Weet iemand hoe het ook zit met de garantie als je via HI besteld? Wordt de garantie geregeld door HI zelf of door de fabrikant (als je hem bijvoorbeeld doorverkoopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

kenkreutzer schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:41:
[...]

Weet iemand hoe het ook zit met de garantie als je via HI besteld? Wordt de garantie geregeld door HI zelf of door de fabrikant (als je hem bijvoorbeeld doorverkoopt).
Voor zover ik weet, heb mijn Desire via Hi en ook garantie genomen, handelt Hi het allemaal voor je af. Of hij dan naar HTC zelf gaat of niet maakt mij niet zoveel uit eigenlijk, zo lang hij maar gefixed gaat worden toch?

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Laatst online: 09-10-2022
er is een app hiervoor, zoek eens naar no lock.
dan kan je met elke knop ontgrendelen, maar dan ben je ook je lockscreen kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
XstarzZ schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:48:
er is een app hiervoor, zoek eens naar no lock.
dan kan je met elke knop ontgrendelen, maar dan ben je ook je lockscreen kwijt!
Werkt je lock pattern dan wel? Dat lijkt me de ideale combinatie dan, zonder lockscreen maar met dat pattern. Hoewel je dan ook de mogelijkheden kwijt bent om bijvoorbeeld je muziek te bedienen in lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
J0YR1D3R schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:51:
[...]

Werkt je lock pattern dan wel? Dat lijkt me de ideale combinatie dan, zonder lockscreen maar met dat pattern. Hoewel je dan ook de mogelijkheden kwijt bent om bijvoorbeeld je muziek te bedienen in lock.
Dit misschien nog een optie:
http://www.androlib.com/a...power-web-glock-qxit.aspx

Heb nog geen Desire dus niet getest zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJNelis
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-12-2022
Ik heb hier trouwens de generic HTC 1.15.405.4 ROM geflasht m.b.v. goldcard over die van vodafone heen, weet niet of hier al over gesproken is in dit topic. Geeft verder (bij mij althans....) geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03-2021
DJNelis schreef op maandag 26 april 2010 @ 17:05:
Ik heb hier trouwens de generic HTC 1.15.405.4 ROM geflasht m.b.v. goldcard over die van vodafone heen, weet niet of hier al over gesproken is in dit topic. Geeft verder (bij mij althans....) geen problemen.
Blijf je de OTA updates dan wel braaf ontvangen ? Ik zit hier met een T-mobile rom staat gelukkig niet teveel van hun spul in maar heb liever een schone rom zonder het t-mobile logo als je opstart.

Verder heb ik dit toestel nu sinds vandaag maar hij is echt uber snel vergeleken met mijn HTC G1. Als ik alleen al kijk bij taskkiller bij het RAM geheugen dan was de G1 een lachertje :) en de browser werkt echt supersnel. Heb erbij naast ook nog een N900 waarop ik eigenlijk overtuigd was dat browsen niet beter kon maar de Desire is met pagina's laden telksen 2 a 3 sec sneller klaar. Super toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJNelis
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-12-2022
lexi1986 schreef op maandag 26 april 2010 @ 17:26:
[...]

Blijf je de OTA updates dan wel braaf ontvangen ? Ik zit hier met een T-mobile rom staat gelukkig niet teveel van hun spul in maar heb liever een schone rom zonder het t-mobile logo als je opstart.

Verder heb ik dit toestel nu sinds vandaag maar hij is echt uber snel vergeleken met mijn HTC G1. Als ik alleen al kijk bij taskkiller bij het RAM geheugen dan was de G1 een lachertje :) en de browser werkt echt supersnel. Heb erbij naast ook nog een N900 waarop ik eigenlijk overtuigd was dat browsen niet beter kon maar de Desire is met pagina's laden telksen 2 a 3 sec sneller klaar. Super toestel :)
Ik denk dat ik je dat pas kan vertellen als er een nieuwe update uitkomt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Laatst online: 09-10-2022
J0YR1D3R schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:51:
[...]

nope, niets werkt dan. gewoon op een knop drukken en ja staat op je homescreen, in mijn ogen niet veel nuttig aan zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Laatst online: 08:14
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:50:
[...]

Hier ook de eerste gebruikschade! Ben afgelopen weekend met mijn zatte kop onderuit gegaan met de fiets. Ik gebruik verder geen hoesje ofzo. De telefoon heeft een flinke klap gehad op de achterzijde. Het achterkantje toont een klein scheurtje in de teflon coating. De accu is ingedeukt en het aluminium frame is een klein beetje verbogen (slechts voelbaar aan de voorzijde). Door de kleine verbuiging van het frame sluit de achterzijde naast de volumeknoppen niet geheel meer af.

Wanneer ik het zo beschrijf lijkt het vrij ernstig maar het zijn slechts details, alleen het niet meer afsluiten van het achterkantje is zichtbaar. Ik was er één dag goed ziek van maar bedacht me daarna dat ik van geluk mag spreken dat ik mijn telefoon niet met het scherm naar voren in mijn broekzak heb gehad. _/-\o_

Al met al, het was een harde klap, maar blijkbaar kan hij tegen een stootje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AJM schreef op maandag 26 april 2010 @ 09:55:
[...]

Ik heb een 16gb class 6 kaartje van Peak erin zitten: http://www.hardware.info/...k_Class_6_MicroSDHC_16GB/

Werkt prima, alleen bij de muziek applicatie kan het laden van grote bestanden (livesets) soms wat langer duren.
Deze is echt heel erg goedkoop. Komt de snelheid van het wegschrijven en lezen van de data overeen met class 6? Zo ja, dan ga ik er ook eentje aanschaffen. Ik mag er nog eentje bestellen en bij Hi laten crediteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Even een vraagje. Kun je de favorietenbladwijzers van google chome explorer ook synchroniseren met je android telefoon? Dit moet volgens mij kunnen aangezien de bladwijzers gekoppeld worden aan jje gmail account.

Wie weet dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06-2021
Phoniac schreef op zondag 18 april 2010 @ 22:36:
Op dit moment ben ik in het bezit van een iPhone 3G. Overweeg serieus om over te stappen naar een HTC Desire. Nieuwe iPhone brengt niets boeiends imo.

Wat ik niet kan terugvinden in de handleiding en via Google: kun je bij de verschillende scenes ook verschillende beltonen en andere notificatiegeluiden instellen? Dus voor thuis andere bel- en notificatietonen dan op het werk.
ParaNoiMia schreef op zondag 18 april 2010 @ 23:42:
Je kan per contactpersoon een andere beltoon instellen, niet voor andere notificaties zoals SMS.
Echter, als je Handcent als SMS applicatie gebruikt, dan kan je het daar wel instellen (zowiezo enorm veel mogelijkheden in Handcent)
DikkeDijk schreef op zondag 18 april 2010 @ 23:53:
Dat was niet echt zijn vraag. ;-)
Het ging om verschillende scenes, en de beltonen, en het antwoord daarop is ja.
Binnen elke scene kan je andere tonen kiezen t.o.v. een andere scene.
Scene "thuis", kan dus anders klinken dan scene "werk".
Inmiddels heb ik m'n Desire binnen. Top toestelletje!
Ik kan alleen nergens vinden hoe ik per scene andere beltonen kan instellen. Als ik een andere beltoon instel, dan past ie dat gelijk voor alle profielen aan.
DikkeDijk, kun je me vertellen hoe jij dat doet?

Natuurlijk zijn er heel veel voordelen _/-\o_ , maar een lijstje nadelen :-( :
- je kunt geen tekst kopiëren/knippen uit Gmail
- telefoonscherm gaat niet altijd uit tijdens het bellen, waardoor ik met m'n oor op toetsen druk
- je kunt niet met meerdere account inloggen op Gtalk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:35

AJM

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 19:05:
[...]

Deze is echt heel erg goedkoop. Komt de snelheid van het wegschrijven en lezen van de data overeen met class 6? Zo ja, dan ga ik er ook eentje aanschaffen. Ik mag er nog eentje bestellen en bij Hi laten crediteren.
Ik heb het even getest met een mp3-bestand van 100MB gekopieerd vanaf m'n Mac naar de Desire in 17 seconden. Dus dat komt volgens mij wel overeen met class 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 01:03
Bleh, JuiceDefender doet eng hiero, de mobielenetwerkverbinding wordt niet meer hersteld... Schijnt een bekend probleem te zijn dat de APN het laat afweten maar tohc baal ik er goed van, mijn telefoon heeft namelijk vandaag maar 10% stroom verbruikt, over een HELE DAG! Normaal is het ding leeg s'avonds zonder JuiceDefender...

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
_eXistenZ_ schreef op maandag 26 april 2010 @ 20:38:
Bleh, JuiceDefender doet eng hiero, de mobielenetwerkverbinding wordt niet meer hersteld... Schijnt een bekend probleem te zijn dat de APN het laat afweten maar tohc baal ik er goed van, mijn telefoon heeft namelijk vandaag maar 10% stroom verbruikt, over een HELE DAG! Normaal is het ding leeg s'avonds zonder JuiceDefender...
Komt vaker voor...nog geen oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Laatst online: 08:49
Phoniac schreef op maandag 26 april 2010 @ 20:23:
*knip*

Natuurlijk zijn er heel veel voordelen _/-\o_ , maar een lijstje nadelen :-( :
- je kunt geen tekst kopiëren/knippen uit Gmail
- telefoonscherm gaat niet altijd uit tijdens het bellen, waardoor ik met m'n oor op toetsen druk
- je kunt niet met meerdere account inloggen op Gtalk
1. Klopt, hopelijk wordt dat opgelost met een update

2. bij mij wel. (heb even zitten zoeken waar je dat eventueel kunt aanzetten kon het zo snel niet vinden)

3. geen ervaring mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09-2024
_eXistenZ_ schreef op maandag 26 april 2010 @ 20:38:
Heb hetzelfde probleem, ik heb de optie "APN" gewoon uitgezet. Volgens mij vreet WIFI toch het meest, dus
wees blij dat men daar geen problemen mee heeft ;)
Ik hou het nu nog 20+ uur uit en dat met zo nu en dan internetten en gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 06:35

Phydomir

Dennis

Ik vind het echt apart dat bij sommige de batterij zo snel leeg is. Dat moet haast wel door een app komen. Even mijn gegevens tot nu toe:

13u30m sinds afgekoppeld
38% over
Brightness op auto
Bluetooth 9uur aan (5% van de accu)
Wifi 5 uur aan (3% van de accu), rest 3g/hsdpa aan
15m gebeld
paar mailtjes, smstjes en tweets

Op de achtergrond draaien:
Twidroid (om de 30min checken op tweets)
androidworld app (om de 30min checken op nieuws)

Dit alles zonder juice defender of andere app killers

[ Voor 3% gewijzigd door Phydomir op 26-04-2010 20:53 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilippeV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-03 11:11
Heb mijn toestel nu reeds iets meer dan 2 weken. Prima toestel, alleen heb ik enkele technische probleempjes.

1. Automatisch heropstarten
Het toestel is in die 2 weken reeds 3-maal vanzelf heropgestart … zonder enige aanwijsbare redenen (de 1ste en de 3de keer lag hij gewoon op mijn bureau). De 2de keer heb ik tijdens het heropstarten de batterij er zelfs moeten uithalen omdat hij bleef hangen.
Iemand enig idee ? SIM-kaart, batterij, toestel zelf, …

2. WiFi verbinding
De WiFi verbinding loop niet altijd perfect. Soms mislukt de verbinding en krijg ik totaal geen verbinding (zelfs niet na het heropstarten van beide toestellen), soms heb ik wel een verbinding maar geen internettoegang (dns-probleem denk ik).
Nochtans heb ik op datzelfde moment met mijn portable (MacBook Pro) geen enkel probleem. Ik heb overigens nog nooit een probleem gehad met mijn D-Link ADSL router.
Iemand reeds gelijkaardige problemen gehad ?

Bedankt voor enige feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Die van mij is afgekoppeld sinds vanochtend 9 uur ofzo. En ik zit nu nog op de 7 van de 10 blokjes.
De nodige keren gebeld, veel mailtjes ontvangen en gelezen.
Nog wat in de market opgezocht.
Verder niet heel veel mee gedaan.
bluetooth, wifi, etc staan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerB
  • Laatst online: 10-09 10:35
Als ik mijn desire koppel via de usb kabel en kies voor "Diskdrive" op de telefoon dan verschijnt op mijn pc geen extra schijf.
Ik krijg wel een foutmelding dat het usb apparaat niet herkent is. Ik draai windows 7 x64.
Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyth0n
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:59
Hebben meer mensen er last van dat smsjes van ING en T-Mobile aan een contact gekoppeld worden?
Bij mij worden deze namelijk gekoppeld aan een (facebook)contact persoon, maar ik heb in zijn gegevens nergens een koppeling gevonden met ING of T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 13:48
Ik heb de desire ondertussen 4 dagen en vind het echt een openbaring, een fantastisch toestel. Ik was in het begin nooit echt een grote fan van Android maar ik ben echt zeer aangenaam verrast. Super intuitief en eindeloze mogelijkheden

Moest ik een lijstje van positieve en negatieve eigenschappen moeten opsommen zouden de negatieve eigenschappen heel beperkt blijven (batterij...)

Ik zit echter met één issue: aangezien ik slechts over een abonnement van 200MB dataverbinding beschik, ben ik genoodzaakt af en toe mijn dataverbinding af te leggen.
Hiervoor ga ik naar 'Draadloos en netwerken' -> klik op 'Gegevensverbinding' om deze in of uit te schakelen.
Echter, de eerste keer lukt dit maar wanneer ik deze uitschakel en opnieuw inschakel verschijnt er eventjes "bezig met inschakelen" tot het aangevinkt staat (normaal gedrag) maar vervolgens gebeurt er niets.
Wanneer ik dan probeer te browsen of iets anders krijg ik hoe dan ook geen verbinding. Enige oplossing: herstarten. Best wel jammer want anders stoort er mij zo goed als niets aan het toestel

Zou een oplossing kunnen zijn een bepaalde tool/app installeren ? Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 20:40
Ik heb een dode pixel op een onopvallende plek maar mezelf kennende ga ik me hier enorm aan storen. Ook staat de touchknop onderaan niet helemaal in het midden. Zou Vodafone hier iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Laatst online: 19-09 01:03
@ Lowlow: zoek in de market op APN, en je vindt zat togglers :)
@ BBotman: denk et niet... Wat staat er niet in het midden?
@ RutgerB: Nope, ook Win7 X64 (ultimate)

[ Voor 63% gewijzigd door _eXistenZ_ op 26-04-2010 21:39 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 06:35

Phydomir

Dennis

lowlow schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:28:
Ik zit echter met één issue: aangezien ik slechts over een abonnement van 200MB dataverbinding beschik, ben ik genoodzaakt af en toe mijn dataverbinding af te leggen.
Hiervoor ga ik naar 'Draadloos en netwerken' -> klik op 'Gegevensverbinding' om deze in of uit te schakelen.

Zou een oplossing kunnen zijn een bepaalde tool/app installeren ? Thanks alvast!
Je zou de app quick settings eens kunnen proberen. Ik heb het net even getest en hier werkt dat goed.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 09:10
BBotman schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:29:
(...) Ook staat de touchknop onderaan niet helemaal in het midden. (...)
Trackpad bedoel je? Same here.. is enigste waar ik me aan irriteer (en de batterij natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Laatst online: 15-09 14:34
Kunnen jullie wel bestanden verzenden via bluetooth?

Ik krijg het via Astro file manager niet voormekaar en ook niet via bluetooth file transfer.
Bij Astro zegt ie dat het bestand wordt verzonden maar dan gebeurt er vervolgens niets.
Bij bluetooth file transfer krijg ik de foutmelding:
Dienst niet gevonden
U kunt niet verbinden met doelapplicatie door ontbreken van "Object Push Profile" (OBEX OPP) Bluetooth dienst.
Zorg dat OPSPORINGSMODUS werkzaam is op doelapplicatie en in staat om bestanden te ontvangen!

Ik heb het geprobeerd met 2 LG's (met LG's eigen OS, beide minder als een jaar oud) en een Nokia N82.
Ze waren allemaal herkenbaar etc. Het probleem ligt bij de Desire lijkt mij. Iemand een idee?

Als ik dan vervolgens bluetooth uitschakel via de standaard energiebeheer widget van google blijft het groene streepje onder bluetooth donkergroen..

[ Voor 9% gewijzigd door Pumanike op 26-04-2010 21:49 . Reden: laatste zin toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Laatst online: 15-04-2024
Phoniac schreef op maandag 26 april 2010 @ 20:23:

Ik kan alleen nergens vinden hoe ik per scene andere beltonen kan instellen. Als ik een andere beltoon instel, dan past ie dat gelijk voor alle profielen aan.
DikkeDijk, kun je me vertellen hoe jij dat doet?
Ik weet het, mijn tekst klonk vol overtuiging, en ik moet zeggen dat was ik ook. ;)
Maar het lukt me niet (meer?).
Ik moet er dus op terugkomen, mijn excuses.
Verdraaid zeg, en ik dacht toch echt dat ik het had gedaan. 8)7
Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Phyth0n schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:28:
Hebben meer mensen er last van dat smsjes van ING en T-Mobile aan een contact gekoppeld worden?
Bij mij worden deze namelijk gekoppeld aan een (facebook)contact persoon, maar ik heb in zijn gegevens nergens een koppeling gevonden met ING of T-Mobile.
Yup hier met de smsjes van oa mn voicemail. Die zijn ook gekoppeld aan een contact persoon. Best bizar. Geen idee waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Ik heb zaterdag mijn kpn abo verlengd en een desire mee genomen. De overstap van een diamond is echt een verademing, naar mijn mening is dit hoe een smartphone moet werken. De snelheid, het scherm, geluid, ontvangst, mogelijkhede van android en zelfs de accu kan ik alleen maar als supergoed omschrijven. Met name het laatste, de accu welke ik na de eerste keer opstarten volledig leeg heb gemaak, bevalt mij prima! Zoals iedereen die dit toestel net heeft wordt mijn desire zeer intensief gebruik. (internet, mail, market, games, muziek, navigatie etc etc.) Vandaag 06:00uur van de prik afgehaald en vervolgens ruim een uur gebeld, 10mailtjes verstuurd, ruim 20smsjes, apps gedownload, geinstalleerd en mee gespeeld enz enz..En op het moment van schrijven (met de desire) nog 44% over.

Als ik dan een minpunt, zover ik het als een minpunt mag omschrijven is de roze tint die ik onder een bepaalde hoek over het scherm zie, iets wat vaker voor blijkt te komen bij dit type amoled scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
*weg* dit is niet het juiste topic voor dit soort rants

[ Voor 86% gewijzigd door pven op 26-04-2010 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 20:40
Gersompie schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:41:
[...]

Trackpad bedoel je? Same here.. is enigste waar ik me aan irriteer (en de batterij natuurlijk).
Ja, de trackpad. Ik ga er overigens geen probleem van maken maar ik bel Vodafone wel even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 17:03

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Weet iemand toevallig een app waarmee je een soort tabs of mapjes kunt maken waarmee je de programma's etc mee kun indelen in plaats van die hele waslijst te zien daar.

Het is wel leuk om steeds erdoor te scrollen maar het is steeds zoeken naar hetgene wat je wilt hebben.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 20-09 14:08
Yagermeister schreef op maandag 26 april 2010 @ 22:27:
Weet iemand toevallig een app waarmee je een soort tabs of mapjes kunt maken waarmee je de programma's etc mee kun indelen in plaats van die hele waslijst te zien daar.

Het is wel leuk om steeds erdoor te scrollen maar het is steeds zoeken naar hetgene wat je wilt hebben.
Even zoeken...
Oftewel: is niet mogelijk. Je kan wel mapjes maken op je homescreen, maar niet in je apps lijstje/viewer.

/edit: trackpad staat bij mij ook niet helemaal in z'n midden, is helaas waarschijnlijk 'normaal'.

[ Voor 9% gewijzigd door FabianNL op 26-04-2010 22:38 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.

Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.