HTC Desire - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 23 Laatste
Acties:
  • 225.862 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 22:27
Hmm, is dit normaal qua accuduur voor de desire? Hij stond eerst op ongeveer 80%, ik heb er zonet 2 uur lang intensief of gewerkt. Namelijk mp3, surfen, spelletjes spelen. En na twee uur had ik nog maar 10% over.

Ik heb vannacht getest hoe de desire het doet zonder gebruik, en dat viel me heel erg mee. Ongeveer 9 uur lang niks mee gedaan, ook geen wifi of gprs, en mijn accuduur verminderde ongeveer met 10~15%.

Is het normaal dat bij intensief gebruik de batterij ZO snel opgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Als je 3d games speelt, kan ik mij voorstellen dat het hard gaat. Mp3 en surfen via wifi kosten niet bizar veel batterij. Inzake geheugenruimte heb ik Google Earth eraf gegooid. Een perfecte app om te imponeren maar met 22mb te groot als puur speleding. Dat lot moeten veel 3D games delen, totdat de SD Card bruikbaar wordt voor appz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

kenkreutzer schreef op maandag 26 april 2010 @ 22:41:
Hmm, is dit normaal qua accuduur voor de desire? Hij stond eerst op ongeveer 80%, ik heb er zonet 2 uur lang intensief of gewerkt. Namelijk mp3, surfen, spelletjes spelen. En na twee uur had ik nog maar 10% over.

Ik heb vannacht getest hoe de desire het doet zonder gebruik, en dat viel me heel erg mee. Ongeveer 9 uur lang niks mee gedaan, ook geen wifi of gprs, en mijn accuduur verminderde ongeveer met 10~15%.

Is het normaal dat bij intensief gebruik de batterij ZO snel opgaat?
Volgens mij is de Wifi een aardige energievreter samen met het scherm. Als zowel Wifi als je scherm 's nachts uitstaan dan scheelt dat behoorlijk natuurlijk. Ook blijkt een zwarte background behoorlijk wat energie te besparen.

Ik zat zonet eens wat verhalen te lezen of je de accu wel/niet helemaal leeg moet laten lopen de eerste week als je de hem voor het eerst gebruikt. Meningen verschillen hierin helaas. Wel blijkt dat je pas na een maand ofzo een beetje kunt zeggen hoe de echte capaciteit van de accu is.

[ Voor 3% gewijzigd door hars73 op 26-04-2010 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
*weg*

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 26-04-2010 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
Wekkel schreef op maandag 26 april 2010 @ 22:50:
Als je 3d games speelt, kan ik mij voorstellen dat het hard gaat. Mp3 en surfen via wifi kosten niet bizar veel batterij. Inzake geheugenruimte heb ik Google Earth eraf gegooid. Een perfecte app om te imponeren maar met 22mb te groot als puur speleding. Dat lot moeten veel 3D games delen, totdat de SD Card bruikbaar wordt voor appz.
Games spelen heb ik eigenlijk heel weinig gedaan, misschien even een kwartiertje en dat was geen 3d game (namelijk tower defence). Daarnaast heb ik niet gesurfd over wifi, maar over gprs.
hars73 schreef op maandag 26 april 2010 @ 22:53:
[...]

Volgens mij is de Wifi een aardige energievreter samen met het scherm. Als zowel Wifi als je scherm 's nachts uitstaan dan scheelt dat behoorlijk natuurlijk. Ook blijkt een zwarte background behoorlijk wat energie te besparen.
Kortom, de energievreter wifi en games heb ik hierbij niet of nauwelijks gebruikt. Is het dan nog steeds normaal?

Daarnaast heb ik gemerkt dat de Desire vrij warm wordt aan de onderkant(waar de accu zit). Ik heb even gekeken hoe warm het was, en zijn piek was 40 graden. Ik neem aan dat dit niet zo'n heel probleem is?

[ Voor 8% gewijzigd door deimos op 26-04-2010 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:30

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Geen idee of het echt zo is, maar ik had dit weekend de update frequentie van de weer(/klok) widget op 1 uur gezet. Zelfs als ik niks deed, leek de batterij snel leeg te gaan. Nu staat die weer op 1 maal per dag updaten. En ik heb nog 70% batterij, met 14:48 losgekoppeld, maar wel weinig gebruik. Paas smsjes, 30 minuten internetten, en verschillende mailtjes opgehaald. WIFI en GPS staan uit.
Maar misschien kan iemand waarvan de batterij snel leeg gaat, kijken of de weerwidget (die met klok) er iets mee te maken heeft.

iemand iets leuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03-2021
kenkreutzer schreef op maandag 26 april 2010 @ 23:14:

Kortom, de energievreter wifi en games heb ik hierbij niet of nauwelijks gebruikt. Is het dan nog steeds normaal?

Daarnaast heb ik gemerkt dat de Desire vrij warm wordt aan de onderkant(waar de accu zit). Ik heb even gekeken hoe warm het was, en zijn piek was 40 graden. Ik neem aan dat dit niet zo'n heel probleem is?
Dit is inderdaad een punt wat mij ook opviel, ik gebruik de N900 (overgeclockt ) voor navigatie, internetten etc. en nog nooit gevoeld dat deze warm werd. Nu ik vanmiddag mijn Desire had gekocht en eventjes aan het internetten was voelde ik meteen dat deze warm werd. Niet dat ik nou mijn handen eraan brandde maar merkte zeker dat die warmer werd als wat ik gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
thealterego1 schreef op maandag 26 april 2010 @ 23:26:
Geen idee of het echt zo is, maar ik had dit weekend de update frequentie van de weer(/klok) widget op 1 uur gezet. Zelfs als ik niks deed, leek de batterij snel leeg te gaan. Nu staat die weer op 1 maal per dag updaten. En ik heb nog 70% batterij, met 14:48 losgekoppeld, maar wel weinig gebruik. Paas smsjes, 30 minuten internetten, en verschillende mailtjes opgehaald. WIFI en GPS staan uit.
Maar misschien kan iemand waarvan de batterij snel leeg gaat, kijken of de weerwidget (die met klok) er iets mee te maken heeft.
Hmm, die heb ik bij mij juist uitgezet, dus dat kan het probleem ook niet zijn. Maar bij mij gaat de accu dus heel snel leeg, en niet als het op stand-by staat.

Hoe warm wordt de Desire bij jullie als je hem intensief gebruikt? Dit kan je checken door *#*#3636#*#* in te tikken bij 'telefoon'

[ Voor 7% gewijzigd door deimos op 26-04-2010 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Met wifi kan ik gerust nog 3-4 uur surfen aan het einde van de dag voordat de batterij leeg is. Met gprs is het verbruik naar mijn idee stukken hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
  • Laatst online: 08-03-2021
kenkreutzer schreef op maandag 26 april 2010 @ 23:31:
[...]

Hmm, die heb ik bij mij juist uitgezet, dus dat kan het probleem ook niet zijn. Maar bij mij gaat de accu dus heel snel leeg, en niet als het op stand-by staat.

Hoe warm wordt de Desire bij jullie als je hem intensief gebruikt? Dit kan je checken door *#*#3636#*#* in te tikken bij 'telefoon'
Als ik *#*#3636#*#* invul dan doet die als ik het laatste * indruk weer terug naar contacten. Net wat ik zeg hij word niet super heet ofzo maar ik voel dat die warm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
lexi1986 schreef op maandag 26 april 2010 @ 23:42:
[...]

Als ik *#*#3636#*#* invul dan doet die als ik het laatste * indruk weer terug naar contacten. Net wat ik zeg hij word niet super heet ofzo maar ik voel dat die warm is.
Sorry, niet 3636, maar 4636. En dan onder accu informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Even een vraagje, hoe kan ik een widget/app/folder/shortcut aan mijn homescreen toevoegen waarmee ik bij het 'telefoon' menu kom? Ik heb die nog niet kunnen vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

De code moet dan ook *#*#4636#*#* zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
lexi1986 schreef op maandag 26 april 2010 @ 23:42:
[...]

Hij bedoeld waarschijnlijk *#*#INFO#*#* en dan Accu-info.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 13:18
Yagermeister schreef op maandag 26 april 2010 @ 22:27:
Weet iemand toevallig een app waarmee je een soort tabs of mapjes kunt maken waarmee je de programma's etc mee kun indelen in plaats van die hele waslijst te zien daar.

Het is wel leuk om steeds erdoor te scrollen maar het is steeds zoeken naar hetgene wat je wilt hebben.
http://sites.google.com/site/appsorganizer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

alienfruit

the alien you never expected

Weet iemand een goede IMAP client voor Android? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om mails te downloaden met de Mail applicatie sinds zondag middag. Helemaal niks veranderd. Ik heb al het mailaccount opnieuw toegevoegd. Niks. Verder heb ik veel submappen in mijn IMAP account en die komen dan in de lijst als INBOX.Clients.X.Y.Z erg vervelend... Ook zegt de client dat er vervolgens geen mail is de map is... Zelfs de Mail client van de iPod Touch is nog beter ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Ik kan maandag eindelijk me Desire gaan bestellen bij T-Mobile maar heb nog wel een vraagje...

Thuis heb ik een Exchange server draaien maar omdat ik hier ook een webserver heb kan hij helaas niet op port 80..... Is het mogelijk om bij android de port te wijzigen naar 81 ? Op mijn n95 krijg ik dit namelijk niet voor elkaar en Imap werkt nou niet echt super ofzo :(...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
Brummetje schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 06:51:
Ik kan maandag eindelijk me Desire gaan bestellen bij T-Mobile maar heb nog wel een vraagje...

Thuis heb ik een Exchange server draaien maar omdat ik hier ook een webserver heb kan hij helaas niet op port 80..... Is het mogelijk om bij android de port te wijzigen naar 81 ? Op mijn n95 krijg ik dit namelijk niet voor elkaar en Imap werkt nou niet echt super ofzo :(...
*Oftopic*
Je kunt ze ook gewoon allebei op poort 80 laten draaien maar het .domein anders maken;) bv webserver.domein.nl en exchange.domein.nl. *oftopic*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:09

13art

Moderator Mobile
kenkreutzer schreef op maandag 26 april 2010 @ 22:41:
En na twee uur had ik nog maar 10% over.
Ja surfen en games verbruiken echt heel veel energie. Dan kan het goed zijn dat in 2 uur tijd je accu flink wat van zijn sap verliest.
Maar is natuurlijk ook afhankelijk wat je er allemaal nog naast draait aan programma's.

[ Voor 13% gewijzigd door 13art op 27-04-2010 08:31 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

l3art schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 08:31:
[...]

Ja surfen en games verbruiken echt heel veel energie. Dan kan het goed zijn dat in 2 uur tijd je accu flink wat van zijn sap verliest.
Maar is natuurlijk ook afhankelijk wat je er allemaal nog naast draait aan programma's.
Vooral spellen als Asphalt en Elements slurpen echt batterij :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dat er mensen waren die mijn probleem (desire trilt niet meer bij ontvangen smsen) ook hadden. Een oplossing ben ik niet tegengekomen.

Hoe hebben jullie dat opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:11:
Ik las dat er mensen waren die mijn probleem (desire trilt niet meer bij ontvangen smsen) ook hadden. Een oplossing ben ik niet tegengekomen.

Weet je 100% zeker dat de telefoon op trillen staat? (volume knop naar beneden tot de telefoon trilt)

En daarnaast, gebruik je de gewone berichten app of iets zoals handcent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
alienfruit schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 02:50:
Weet iemand een goede IMAP client voor Android? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om mails te downloaden met de Mail applicatie sinds zondag middag. Helemaal niks veranderd. Ik heb al het mailaccount opnieuw toegevoegd. Niks. Verder heb ik veel submappen in mijn IMAP account en die komen dan in de lijst als INBOX.Clients.X.Y.Z erg vervelend... Ook zegt de client dat er vervolgens geen mail is de map is... Zelfs de Mail client van de iPod Touch is nog beter ;(
Probeer K-9 Mail eens. Ik had zelf ook IMAP/SMTP problemen met de standaard client, deze doet het een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Heb mn vraag al eens gesteld maar onderstaande nogmaals:

iemand een idee welke instelling ik vergeten om mn telefoon ook agenda afspraken te laten versturen, ik heb 2 accounts 1 voor werk en 1 voor thuis en op beide ontvangt mn telefoon alleen maar afspraken vanaf mn computer maar verzend ie geen afspraken naar mn computer. Zelfde geldt voor contactpersonen.

Heb geen exchange server ingevuld ik weet niet of die vereist is voor verzenden vanaf de telefoon maar ik dacht dat die alleen nog was als de normale server niet automatisch doorgeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
door middel van *#*#4646#*#* kwam ik erachter dat mijn accu verloren ging aan updates van het weer en ophalen van email.

ik heb de updates op 1x per dag met als piektijd 23:15 en 23:59

gister avond om 11 uur van de lader af, vanochtend om 9:30 nog 98% over.

wat ook helpt is dat ik Powermanager heb geinstallerd en elke keer als ik de telefoon niet gebruik het profiel low battery aanzet.

Als ik spelletje ga spelen, of mail kijken of internetten doe ik normalen profiel weer aan en doe ik er ongeveer 48 tot 60 uur mee

[ Voor 32% gewijzigd door Millie-ano op 27-04-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icyzer schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:31:
[...]

Weet je 100% zeker dat de telefoon op trillen staat? (volume knop naar beneden tot de telefoon trilt)

En daarnaast, gebruik je de gewone berichten app of iets zoals handcent?
Alle instellingen van trillen liggen aan, zowel in berichten app als in de andere instellingen enzo... Blijkbaar is dit echt een probleem dat vaker voorkomt (op xda ook gelezen), maar nog nergens ben ik een oplossing tegengekomen. Ik heb nu m'n gsm gereset en hij vibreert weer... Hopelijk blijft het nu zo, ik vind het maar bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

Ik kon vandaag de NU.nl app downloaden van de market, dat lukte me voorheen niet.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Bij staat bij Accugeschiedenis onder netwerk verbruik, het kopje media gewoon vol in het blauw...
Alleen geen idee wat er met media bedoeld wordt.... Welk programma of wat dan ook. Heb nog geen films oid gekeken. Enkele keer een foto. Nog geen muziek geluisterd. Dus geen idee wat er bedoeld wordt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Een screenprotector is wel aan te raden. Ik heb de telefoon in een hoesje zitten maar toch zitten er nu al wat kleine krasjes op het scherm... :(

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:44
BastiaanN schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:32:
Een screenprotector is wel aan te raden. Ik heb de telefoon in een hoesje zitten maar toch zitten er nu al wat kleine krasjes op het scherm... :(
Hier had ik ook al last van =( Telefoon nog niet laten vallen, ga er heel zuinig mee om en gebruik ook een hoesje. Heb ook al last van enkele krasjes op het scherm.

Weet iemand of het mogelijk is, dat als je een smsje van langer dan 5 berichtjes stuurt, hoe je het kan voorkomen dat deze als MMS wordt verzonden (kan namelijk nog altijd niet MMS'en met Vodafone). Elke keer als je aan het 6de berichtje begint, komt er in het beeld te staan: "Converteren naar mms bericht" Ik wil gewoon een smsje kunnen sturen van 10 smsjes lang... Is dit mogelijk? Op mijn Nokia N97 kon ik smsjes typen van 30 berichten als ik dit wilde... Dit is eigenlijk wel heel irritant, want ik wil gewoon smsen en niet MMSen aangezien dat ook nog eens meer geld kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Volgens mij ligt het omslagpunt bij >3 smsje's. Los van de kosten, welke SMS app gebruik je?
Handcent;
Instellingen --> +- halverwege pagina staat dan "automatisch omzetten naar MMS"

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius1337
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-05-2023
Ik heb sinds een week de Desire en het is echt het beste toestel wat ik ooit hebt gehad. Toen ik hem uit het doosje haalde heb ik hem meteen aan de lader gelegt en direct opgestart. Ik vind het raar dat sommige mensen problemen hebben met de accu die zo kort meegaat. Ik ben de hele dag aan het internetten (wi-fi en 3g) muziek luisteren, apps downloaden, foto's maken, spelletjes spelen en bestanden aan het verzenden via bluetooth, veel bellen en sms-en. En aan het eind van de dag is me batterij nog op 30%. Ook zijn er nog nooit applicaties bij mij vastgelopen en elke gedownloade applicatie werkt zonder problemen. Misschien komen de telefoon met problemen uit de verkeerde bench?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Heb er zondag 2 besteld, kreeg gister nacht een mailtje dat zo onderweg zijn, vanuit Hongkong :)
Mijn desire zit ook een mapje, maar heb wel het id dat het scherm minder hard is dan die van mijn diamond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 16:44
Obiter dictum schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:58:
Volgens mij ligt het omslagpunt bij >3 smsje's. Los van de kosten, welke SMS app gebruik je?
Handcent;
Instellingen --> +- halverwege pagina staat dan "automatisch omzetten naar MMS"
Ik gebruik de standaard SMS app, deze bevalt me eigenlijk goed... Behalve het omzetten van lange smsjes naar MMS dan. Kan deze instelling helaas niet vinden bij de standaard app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowad
  • Laatst online: 18-08 21:40
kan je nog een bepaalde screenprotector aanraden of maakt het allemaal niet zoveel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 20-09 19:30
ApOE schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:12:
[...]

Heb er zondag 2 besteld, kreeg gister nacht een mailtje dat zo onderweg zijn, vanuit Hongkong :)
Mijn desire zit ook een mapje, maar heb wel het id dat het scherm minder hard is dan die van mijn diamond.
MINDER hard dan de Diamond? Hmm dan is het best wel prutkwaliteit dus, want die was al supergevoelig voor krasjes.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

Hoe 'hard' het glas is zegt niets over de kras bestendigheid.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

Zo heb nu de Desire een maand em super tevreden. Alleen heb ik iets raar met mijn carkit (inbouwen opel) paren gaat goed en alles lijkt te werken. Hij geeft een notificatie piep bij connecten en ik zie 73 contacten.
Nu kwam ik er achter day die piep was omdat de Desire vroeg of hij mocht connecten met de carkit. Ik heb nu dus na een maand op ja gedrukt em hij verbind nog steeds maar nu zonder piep en maar 32 contacten. Snap er niets van. Voeg ik iemand toe worden het er 33 maar mijn andere 40 contacten zie ik niet. Totdat il de Desire weggooi en het pair proces opnieuw run. Dsm heb ik weer de piep en al mijn contacten.
Iemand een idee wat dit kan zijn?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Phusebox schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:17:
[...]

MINDER hard dan de Diamond? Hmm dan is het best wel prutkwaliteit dus, want die was al supergevoelig voor krasjes.
Op de Diamond had ik binnen 10 minuten een vette kras zitten. Daarna altijd in de pouch gehad, en nooit andere krassen erop gekregen. De Desire heb ik nu al een paar dagen los in mn broekzak (moet nog een goed hoesje vinden), maar nog geen krassen (knock on wood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Millie-ano schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:40:
door middel van *#*#4646#*#* kwam ik erachter dat mijn accu verloren ging aan updates van het weer en ophalen van email.

ik heb de updates op 1x per dag met als piektijd 23:15 en 23:59

gister avond om 11 uur van de lader af, vanochtend om 9:30 nog 98% over.

wat ook helpt is dat ik Powermanager heb geinstallerd en elke keer als ik de telefoon niet gebruik het profiel low battery aanzet.

Als ik spelletje ga spelen, of mail kijken of internetten doe ik normalen profiel weer aan en doe ik er ongeveer 48 tot 60 uur mee
Interessante post... :Y

Ik ben ook zelf bezig met het optimaliseren van mijn Desire. Zoals de Wifi uitzetten als ik niet thuis ben, de Mobile netwerk uitzetten als ik wel thuis ben, gps uitzetten als ik niet navigeer. Staan allemaal als snelkoppelingen op 1 van mijn homescreens.

Overigens heb ik als inlog een gmail opgegeven, en als binnenhalende email datzelfde emailadres opgegeven. Nu krijg ik dus bij 1 email 2 berichten, 1tje die uitgezoomd op de hele pagina staat, en 1tje die ingezoomd op de pagina staat. Komt dit omdat ik 2 keer dezelfde emailadres opgaf of hoort dit zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Nowad schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:17:
[...]

kan je nog een bepaalde screenprotector aanraden of maakt het allemaal niet zoveel uit?
Brando ultraclear. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2024
Brummetje schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 06:51:

Zet je HTTPS aan en dan zit je op poort 443

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de zilveren versie eigenlijk al uit? ben alleen maar nog de Bruin/zwarte tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:11:

Probeer eens de app "Sound Manager" uit de market. Als je in het programmatje klikt op menu > Vibrate settings zie je waarschijnlijk dat die op 'Don't vibrate' staat, ondanks dat het in de sms instellingen goed staat. Bij mij verhielp dit in ieder geval het probleem (bellen wel tril, rest niet), overigens wel op de HTC Hero. Ben benieuwd of dit het oplost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:54:
Is de zilveren versie eigenlijk al uit? ben alleen maar nog de Bruin/zwarte tegengekomen.
Ik heb de zilveren al 1 week (bij belcompany gehaald).

Ik heb op de oude simkaart de telnrs opgeslagen, ik stop die oude in mijn desire en dan geeft hij mijn telnrs weer als simcontacten. Door lang op een contact te staan kan je kiezen voor opslaan, maar de simicoon blijft. Ik heb nog van alles geprobeerd maar het lukt me niet om in het telefoongeheugen op te slaan. Als ik de nieuwe simkaart in de Desire terugdoe kan ik zien dat het niet gelukt is de contacten in het telefoongeheugen op te slaan.

Ik heb uiteraard dit topic doorgezocht op contacten en er wordt veel gepraat over dubbele contacten of contacten van facebook/gmail/sim/enz enz.

Hoe krijg ik de contacten van mijn ene telefoon (N82) naar de Desire?

Edit: Opgelost!

Ga naar je simkaart op de N82, selecteer alles markeren, selecteer daarna verzenden als visitekaartje, selecteer daarna bluetooth.

Op je Desire krijg je de vraag of je de inkomende bluetoothverbinding accepteert, dan vraagt ie of je de 1e telnr accepteert en daarna gaat de rest erachteraan zonder dat je telkens op OK moet drukken. Na afloopt vraagt ie wat te doen, klik dan op importeer alle vCard.

(ik begreep niet wat een vCard was waar hier soms over gepraat wordt maar nu zie ik het zelf :P 8)7 )

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Hej mensen, ik heb een klein probleempje:

ik moet niet meer 'sliden' om mijn telefoon te ontgrendelen :x En ik heb het zelf nergens afgezet ofzo..
Dus het volstaat om enkel op de knop te drukken om de telefoon trug te wekken, wat vrij irritant is :)

Iemand ervaring/ die weet hoe ik het terug aan kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
inmiddels ook de Desire binnen (gister laat de bestelling geplaatst bij Telefoonleader).
Het werkt echt supersnel.

Moet alleen nog even me contacten overzetten van me N82.
Het werkt best wel logisch allemaal, maar het is wel hier en daar zoeken als je van een symbian omgeving afkomt. :z

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkY schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:20:
inmiddels ook de Desire binnen (gister laat de bestelling geplaatst bij Telefoonleader).

Het werkt best wel logisch allemaal, maar het is wel hier en daar zoeken als je van een symbian omgeving afkomt. :z
Lees 2 postjes terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Oh man geweldig ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rummikub87
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10-2010
Iemand net als ik gefrustreerd over de afstandsbediening? Soms doet deze het wel, maar soms ook niet. De handleiding zegt ook niks over t ding. Als ik op vorige / volgende klik doet ie vaak gewoon niks... De play knop dan weer wel..

Any usefull comments on this?

Edit: het is zeker een bug ofzo in de software, want na een keer opnieuw aan / uit doet ie het wel.

[ Voor 16% gewijzigd door rummikub87 op 27-04-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
DarkY schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:20:

Ik had hetzelfde. Heb de contacts als vCard op mn SD kaartje gekopieerd, naar de Desire gekopieerd en met OI File Manager alle vCards geimporteerd. Works like a charm :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier wel vaker het advies gelezen de Desire zo en nu dan ff opnieuw op te starten, zeker als iets niet doet wat ie moet doen.

Is er geen PCSuite achtige iets voor de Android? Of een programmaatje waar ik alle contacten kan bewerken want op de simkaart bleken er een aantal dubbele entries te zijn waar soms nog het oude nummer op stond en die zijn nu allemaal samengevoegd in 1 contact zodat ik een lijstje heb met meerdere nummers per persoon. Soms heb ik 2 keer hetzelfde nummer op 1 persoon zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Net een mailtje van m'n vrouw.. ze wilde een foto maken en kreeg de volgende melding: “Kan de foto niet opslaan op de sd-kaart vanwege onvoldoende bestandsrechten”

Nou heb ik dat ergens eerder gelezen maar kan het niet vinden. Ik heb haar de telefoon uit en weer aan laten zetten en dat hielp! Ook een bugje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:37:
[...]

Ik had hetzelfde. Heb de contacts als vCard op mn SD kaartje gekopieerd, naar de Desire gekopieerd en met OI File Manager alle vCards geimporteerd. Works like a charm :)
Mijn manier is eenvoudiger en zonder dingen los te maken of in te steken :P

OI Filemanager...? Ff kijken of dit is wat ik zoek... Ah, een soort verkennerachtig programmaatje.

Ik moet nu weg, kom later nog wel lezen of iemand een contactenbewerkprogrammaatje heeft genoemd.

:W

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 13:02
hars73 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:41:
Net een mailtje van m'n vrouw.. ze wilde een foto maken en kreeg de volgende melding: “Kan de foto niet opslaan op de sd-kaart vanwege onvoldoende bestandsrechten”

Nou heb ik dat ergens eerder gelezen maar kan het niet vinden. Ik heb haar de telefoon uit en weer aan laten zetten en dat hielp! Ook een bugje?
Inderdaad, best een vervelende bug (ik had het hier en hier al gemeld, en ben niet de enige)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
[mbr]Dit hoort hier niet, zie de topicwaarschuwing.[/]
Excuses, ik post het wel bij de accessoires :)

[ Voor 109% gewijzigd door Cyw00d op 27-04-2010 14:12 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:41:
[...]

Mijn manier is eenvoudiger en zonder dingen los te maken of in te steken :P

OI Filemanager...? Ff kijken of dit is wat ik zoek... Ah, een soort verkennerachtig programmaatje.

Ik moet nu weg, kom later nog wel lezen of iemand een contactenbewerkprogrammaatje heeft genoemd.

:W
het werk inderdaad heel erg makkelijk via BT. Had alleen wat issues met het accepteren, tot ik het "berichten" schermpje vond.... maar ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:25
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:40:
Ik heb hier wel vaker het advies gelezen de Desire zo en nu dan ff opnieuw op te starten, zeker als iets niet doet wat ie moet doen.

Is er geen PCSuite achtige iets voor de Android? Of een programmaatje waar ik alle contacten kan bewerken want op de simkaart bleken er een aantal dubbele entries te zijn waar soms nog het oude nummer op stond en die zijn nu allemaal samengevoegd in 1 contact zodat ik een lijstje heb met meerdere nummers per persoon. Soms heb ik 2 keer hetzelfde nummer op 1 persoon zitten.
Android = Google, dus in Gmail kun je bij [contacten] al je contacten bekijken en bewerken.Aan de rechterkant bij contacten zie je ook een knop [Dubbele contactpersonen vinden]. Ik ga er vanuit dat die knop doet wat hij belooft ;) Daarna syncen met je telefoon en klaar is u!

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 15:44
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:26:
[...]

Interessante post... :Y

Ik ben ook zelf bezig met het optimaliseren van mijn Desire. Zoals de Wifi uitzetten als ik niet thuis ben, de Mobile netwerk uitzetten als ik wel thuis ben, gps uitzetten als ik niet navigeer. Staan allemaal als snelkoppelingen op 1 van mijn homescreens.
3G gaat automatisch uit als wifi verbinding maakt dus dat is een wat zinloze handeling. Daarnaast gebruikt GPS geen energie als geen een applicatie er gebruik van maakt (dat zie je door het GPS symbool in de statusbalk).
Ik heb nu permanent 3G (behalve als ik slaap :P), GPS staat altijd aan en wifi staat uit behalve als ik even snel wil browsen.
Accu houdt het nu makkelijk 2 dagen vol en geen rare power management programma's die alleen maar de boel vertiefen 8)
Als je echt energie wilt besparen zet je 3G en wifi beide uit, dan kan ik volgens mij wel een week draaien met deze telefoon.. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Moning2 op 27-04-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

uhm, kan ik mijn desire gelijk gebruiken of MOET ik em echt eerst 3 uur opladen ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

bertalizer schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:03:
[...]

Inderdaad, best een vervelende bug (ik had het hier en hier al gemeld, en ben niet de enige)
Hoe gaat dat over het algemeen. Is het zinvol dit soort dingen te melden bij HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:21

mphilipp

Romanes eunt domus

bertalizer schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:03:
[...]
Het lijkt me iets van een of andere service die eruit klapt. Is er inmiddels iemand die weet welke het is en (belangrijker nog) hoe we 'm weer handmatig kunnen opstarten?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Decennia schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:54:
uhm, kan ik mijn desire gelijk gebruiken of MOET ik em echt eerst 3 uur opladen ?
Gebruik eens de zoekfunctie

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet toch bekennen dat de kwaliteit van de radio me wat tegenvalt. Veel storing bij diverse radiozenders..
Verder is het gewoon een toptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 15:25

mace

Sapere Aude

De dopjes passen mij voor geen meter, en de ontvangst is idd slecht. Maar eens kijken naar een ander headset die misschien beide problemen oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:00
Het lijkt soms bij mij of er krasje op zitten maar dat zijn van die vet strepen (die altijd verdwijnen als hij in mijn zak heeft gezeten). Maar ik gebruik geen hoesje en heb nog geen krasjes. Volgens mij valt het best mee hoe snel die krast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijn1985 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:23:
[...]

Het lijkt soms bij mij of er krasje op zitten maar dat zijn van die vet strepen (die altijd verdwijnen als hij in mijn zak heeft gezeten). Maar ik gebruik geen hoesje en heb nog geen krasjes. Volgens mij valt het best mee hoe snel die krast.
Klopt, degenen die krassen hebben, stoppen hem vast bij sleutelbossen in ofzo.. anders is het bijna niet mogelijk. Echter heb ik wel een beschermhoesje besteld, puur voor het geval dat hij een keer zou vallen ofzo en tegen stof waar ik hier en daar nog wat vervelende verhalen over hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Laatst online: 15-09 09:01

cue

cue schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:44:
Ha allemaal,

Wellicht zijn er meer mensen met onderstaande probleem. Heb zelf nog geen oplossing kunnen vinden.

Als ik namelijk een afspraak wil toevoegen in mijn agenda klik ik op de grote + teken. Als ik dan de datum kan selecteren voor de afspraak krijg ik van die scrollwieltjes te zien. Zelf vindt ik dit erg onhandig aangezien je daar niet kan zien welke dag van de week het precies is. Is er ook een mogelijkheid om hier gewoon kalenderweergave te zien zodat je duidelijker de dag kan selecteren?

Ben al opzoek geweest naar een app voor m'n kalender alleen vindt ik de HTC kalender voor de rest prima werken eigenlijk.
Is er iemand die ook tegen bovenstaande probleem aanloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue

cue

janvanduschoten schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:33:
[...]

Android = Google, dus in Gmail kun je bij [contacten] al je contacten bekijken en bewerken.Aan de rechterkant bij contacten zie je ook een knop [Dubbele contactpersonen vinden]. Ik ga er vanuit dat die knop doet wat hij belooft ;) Daarna syncen met je telefoon en klaar is u!
Waar ik wel achter ben gekomen is als je een adres van een contactpersoon aanpast in Gmail hij dit niet netjes invult op je HTC bij Straat, plaats, Land etc. Alle informatie komt dan in het veld van alleen de straat. Erg raar...
Maakt in dit geval ook niet uit in welke volgorde je het neer zet.

[ Voor 5% gewijzigd door cue op 27-04-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 18-09 10:24
cue schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:45:
[...]

Is er iemand die ook tegen bovenstaande probleem aanloopt?
Dit valt alleen op te lossen door een andere agenda te gebruiken. Ik ben hierin ook een beetje aan het zoeken (wil van alle HTC shit af, ben geen sense fan, heb de Desire dus puur voor de telefoon+android niet voor de HTC software) en heb nu pure calendar widget draaien icm jorte. Jorte ben ik alleen nog niet over te spreken, ga nu calendar pad proberen. :)
Standaard android agenda zou ik ook prima vinden maar die kan ik niet downloaden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Cache schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 17:34:
[...]

Zeker mooi. :P

Ik heb de account verwijderd, handmatig alles ingevoerd (trouwens al een aantal keer gedaan, maar 15 maal scheepsrecht! :P ) --> probleem blijft zich voordoen. Weer alleen die ene mail met de tekst "expired news letter mail". Hard reset begin ik nog niet aan, heb het toestel sinds gisteren.

Denk dat ik het maar even laat voor wat het is, kan inmiddels die instellingen dromen. Iig bedankt, mocht ik het zelf oplossen, kom ik uiteraard hier even op terug om de oplossing te melden. :)
Heb dit probleem inmiddels opgelost. Na veel gepruts ben ik erachter gekomen dat het door mijn inbox kwam. Die zat namelijk barstensvol met emails. Het merendeel van deze mailtjes heb ik vervolgens in een nieuwe map geplaatst en nu synct de applicatie op het toestel prima met hotmail (auto-detected settings :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue

cue

-TheNose- schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:02:
[...]

Dit valt alleen op te lossen door een andere agenda te gebruiken. Ik ben hierin ook een beetje aan het zoeken (wil van alle HTC shit af, ben geen sense fan, heb de Desire dus puur voor de telefoon+android niet voor de HTC software) en heb nu pure calendar widget draaien icm jorte. Jorte ben ik alleen nog niet over te spreken, ga nu calendar pad proberen. :)
Standaard android agenda zou ik ook prima vinden maar die kan ik niet downloaden. :(
Als je over gaat naar nieuwe APP worden dan wel al je afspraken overgezet? En werkt bij jou dan ook syncronisatie met Google goed?

Moet zeggen dat ik verder erg te spreken met over Sense interface, alleen die datum picker snap ik helemaal niets van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
geemfriek schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:10:
Hej mensen, ik heb een klein probleempje:

ik moet niet meer 'sliden' om mijn telefoon te ontgrendelen :x En ik heb het zelf nergens afgezet ofzo..
Dus het volstaat om enkel op de knop te drukken om de telefoon trug te wekken, wat vrij irritant is :)

Iemand ervaring/ die weet hoe ik het terug aan kan zetten?

niemand? :)

reboot hielp vanzelf 8)7
toch wel een rare bug..

[ Voor 6% gewijzigd door geemfriek op 27-04-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
cue schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:21:
[...]

Als je over gaat naar nieuwe APP worden dan wel al je afspraken overgezet? En werkt bij jou dan ook syncronisatie met Google goed?

Moet zeggen dat ik verder erg te spreken met over Sense interface, alleen die datum picker snap ik helemaal niets van..
Ja hoor werkt prima, synct gewoon met gmail/organiserdinges. Sense vind ik allemaal zo groot, dikke balken grote knoppen. En de agenda app vind ik ronduit lelijk. :P
Ik ben meer voor interfaces zoals Touiteur. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:09
Je kan ze ook importeren in Google Contatcts en dan weer exporteren naar je Desire. Is ook wel handig voor de toekomst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Net even via de Youtube applicatie een filmpje geschoten en ge-upload direct naar Youtube. Werkt best grappig :P

Wie weet waar ik werk mag het zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
In een saai kantoorpand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:02:
[..]
Wie weet waar ik werk mag het zeggen ;)
ING, afdeling Debiteuren/Crediteuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:07
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:15:
[...]

ING, afdeling Debiteuren/Crediteuren.
ING? :P En dan ligt er een e-reader van ABN Amro op tafel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Kan het weer ontopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Ik weet dat er al heel wat gepost is over het importeren en exporteren van contactpersonen, maar geloof dat ik het volgende nog niet ben tegengekomen:

vanuit mijn oude SonyEricsson toestel heb ik alle contacten geëxporteerd als *.vcf bestand. Dit geimporteerd in mijn Desire, werkt prima, niks aan de hand. Echter, in Google had ik nog niks staan aan contacten, dus ik dacht, ik exporteer vanaf mn Desire naar Gmail. Daar aangekomen zijn alle nummers opeens "raar" geworden. Nummers die als bv. 0612345678 in mijn telefoon stonden zijn nu 061-234-5678 geworden. Erg irritant en ik schijn het nergens te kunnen aanpassen, behalve natuurlijk per nummer (x300). Nummers waar +31 voor staat zijn allemaal wel netjes in orde gebleven. Daarnaast is de nummervolgorde door elkaar gehaald, mensen waarbij het mobiele nummer primair was, staan nu opeens met een thuisnummer eerst, vervelend als je er niet op let en je hebt opeens iemands ouders aan de lijn, vooral 's nachts.

Het probleem nu is natuurlijk dat als ik over een paar maanden een aantal nieuwe/andere nummers in mijn telefoon heb, ik deze niet fatsoenlijk kan exporteren. Kan natuurlijk wel op zoek gaan naar een programma dat dit wel netjes doet, maar toch vreemd dat dit standaard niet op een fatsoenlijke manier kan.

edit: HTC Sync doet het wel goed en verandert geen dingen. Mooi, probleem opgelost.

[ Voor 3% gewijzigd door wph op 27-04-2010 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu voor de 2e keer dat de trilfunctie uit het niets meer werkt. Zowel bij sms ontvangst als met typen voel of hoor ik niets meer. En nee ik heb geen instellingen veranderd, bovendien staat overal dat tril aanstaat, ook in sound manager.. De eerste keer heb ik het opgelost door de telefooninstellingen te resetten, echter heb ik hier niet nog een keer zin in..en vind ik het ook niet vrij normaal

Iemand de oplossing? Zag dat ik namelijk niet de enige ben met dit probleem

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Paar berichten terug is er nog een mogelijke oplossing gepost. Was een progje wat je nog kon proberen. Even terug zoeken/lezen.

edit:
Nou vooruit omdat ik in zo'n goede bui ben ;)
Nss schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:02:
[...]

Probeer eens de app "Sound Manager" uit de market. Als je in het programmatje klikt op menu > Vibrate settings zie je waarschijnlijk dat die op 'Don't vibrate' staat, ondanks dat het in de sms instellingen goed staat. Bij mij verhielp dit in ieder geval het probleem (bellen wel tril, rest niet), overigens wel op de HTC Hero. Ben benieuwd of dit het oplost..

[ Voor 67% gewijzigd door 13art op 27-04-2010 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 18:09:
Paar berichten terug is er nog een mogelijke oplossing gepost. Was een progje wat je nog kon proberen. Even terug zoeken/lezen.

edit:
Nou vooruit omdat ik in zo'n goede bui ben ;)

[...]
Als je leest zie je dat ik dat al geprobeerd heb.. toch bedankt voor het meedenken

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2010 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Laatst online: 17:23

Steeffoon

Smartphone-nerd

Voor degene die geïnteresseerd zijn in de fotokwaliteit van de HTC Desire:

http://picasaweb.google.c...di/GemaaktMetHTCDesire02#

Laat je mening maar horen :D

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 17:03

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack Flushell schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:53:
[...]

Je kan ze ook importeren in Google Contatcts en dan weer exporteren naar je Desire. Is ook wel handig voor de toekomst...
Er werd mij verteld google=gmail. Nou ik heb dus al telefoonnummers in mijn Desire gekregen maar nu ik bij gmail contacts kijk via de pc zie ik geen enkel telefoonnummer staan? Blijkbaar synct gmail mijn contacten van de telefoonboek niet?Ik had verwacht dat het meer voor zich zou uitwijzen maar toch is Android ingewikkelder dan ik dacht.

Ik had bijv per ongeluk 1 simkontakt 2 keren geeporteerd naar de Desire en de Desire ziet het als 1 persoon met 2 keer hetzelfde nummer. Ik kan wel 1 van de 2 nummers leegmaken maar niet weghalen waardoor hij elke keer vraagt welke nummer ik wil gebruiken ook al is 1 van de 2 leeg. Er zat niks anders op dan het gehele kontakt te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Als jullie de telefoon leeg laten lopen om hem een keer helemaal leeg te krijgen voordat je hem oplaadt, wacht je dan tot ie uit zichzelf uitgaat? Of totdat ie de melding geeft dat ie opgeladen moet worden? (want die melding geeft ie nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hars73 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 19:53:
Als jullie de telefoon leeg laten lopen om hem een keer helemaal leeg te krijgen voordat je hem oplaadt, wacht je dan tot ie uit zichzelf uitgaat? Of totdat ie de melding geeft dat ie opgeladen moet worden? (want die melding geeft ie nu)
Ik heb gewwacht tot ie leeg was en daarna nog een keer aangezet tot ie uitviel en daarna lukte het niet eens meer. Toen pas heb ik hem op de oplader aangesloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Okee. dan laat ik hem helemaal leeglopen.

Heb trouwens antwoord op mijn vraag aan HTC over het niet kunnen opslaan van een gemaakte foto(“Kan de foto niet opslaan op de sd-kaart vanwege onvoldoende bestandsrechten”) :

"Bedankt voor uw vraag over uw Desire. Geen idee wat dit is, ook mijn collega's kunnen hier geen antwoord op geven. Kunt u ons op de hoogte houden zodra dit probleem zich opnieuw voordoet? Hierbij vertrouw ik erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u echter nog vragen hebben, dan horen wij graag van u. Bedankt voor het e-mailen met HTC. Met vriendelijke groet, .......... HTC"

Met andere woorden.. kijk het even aan..

[ Voor 3% gewijzigd door hars73 op 27-04-2010 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Nu online
misschien dat jullie hier iets aan hebben;)

Vanwege de hoge kostprijs van Li-ionaccu's is het verantwoord om de levensduur ervan te verhogen. Dit kan met inachtneming van de volgende maatregelen:
Bewaren:
In de koelkast (niet in de vriezer)
Ongeveer half opgeladen

Tijdens gebruik:
Niet geheel opladen (tot bijv. 97 %)
Niet geheel ontladen (i.v.m. diepontlaadgevaar)
Zo veel mogelijk netvoeding gebruiken

De fabrikanten leveren hun Li-ionaccu's meestal af met 40% lading. Daarbij blijft de accu het langste goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Brm-G schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:03:

Tijdens gebruik:
Niet geheel opladen (tot bijv. 97 %)

Zo veel mogelijk netvoeding gebruiken
Spreekt elkaar een beetje tegen, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NemesisWolfe
  • Laatst online: 17-09 13:10
Razer schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:40:
[...]
Weet iemand of het mogelijk is, dat als je een smsje van langer dan 5 berichtjes stuurt, hoe je het kan voorkomen dat deze als MMS wordt verzonden (kan namelijk nog altijd niet MMS'en met Vodafone). Elke keer als je aan het 6de berichtje begint, komt er in het beeld te staan: "Converteren naar mms bericht" Ik wil gewoon een smsje kunnen sturen van 10 smsjes lang... Is dit mogelijk? Op mijn Nokia N97 kon ik smsjes typen van 30 berichten als ik dit wilde... Dit is eigenlijk wel heel irritant, want ik wil gewoon smsen en niet MMSen aangezien dat ook nog eens meer geld kost...
Volledig off-topic natuurlijk, maar het goede nieuws is dat een MMSje goedkoper is. ;)
bron

Ontopic: Ik heb er ook 1 :D
Vodafone ROM, en helaas (nog) geen mogelijkheid om sense uit te zetten. :(
Merk wel dat het een stuk sneller gaat allemaal als met de Magic, en die halve inch extra is wel erg fijn. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Nu online
SMulTiE schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:05:
[...]

Spreekt elkaar een beetje tegen, niet?
denk dat ze bedoelen zo vaak mogelijk aan lader hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Waarschijnlijk dat wordt gedoeld op áls je laadt, doe het dan via netstroom, en niet via USB pc connectie... (?)

Edit;
Uit de OP: "Geheugen 512 MB ROM, 576 MB RAM"
Misschien in elk geval fair om het out-of-the-box aanspreekbare ROM geheugen erbij te zetten... Was al zo slecht te spreken over de het "verkapte" 512 MB ROM zoals HTC het presenteert, kan GOT vast beter ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Obiter dictum op 27-04-2010 20:17 ]

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:44
Ik heb vandaag ervaren dat de mp3 speler overslaat. Als een vieze CD, wat natuurlijk nergens op slaat. Gebeurd bij diverse MP3s die eerder vandaag uren lang geen problemen gaven.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb altijd de gewoonte gehad mijn telefoons helemaal op te laden en dan te gebruiken totdat de accu zo goed als leeg is. Dat levert een stabiele accu cyclus op. Ik heb nog nooit het idee gehad dat de accu prestatie van een aldus 2 jaar gebruikte telefoon minder was geworden.

De Desire geeft een melding bij 14%, 9% en 4%. Bij 4% moet je gelijk de oplader aansluiten, anders sluit de Desire zelfstandig af. Dat heb ik een keer gehad, terwijl ik net lekker genoot van lange uptime (vergeleken met wimo ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Wekkel schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:39:
Ik heb altijd de gewoonte gehad mijn telefoons helemaal op te laden en dan te gebruiken totdat de accu zo goed als leeg is. Dat levert een stabiele accu cyclus op. Ik heb nog nooit het idee gehad dat de accu prestatie van een aldus 2 jaar gebruikte telefoon minder was geworden.

De Desire geeft een melding bij 14%, 9% en 4%. Bij 4% moet je gelijk de oplader aansluiten, anders sluit de Desire zelfstandig af. Dat heb ik een keer gehad, terwijl ik net lekker genoot van lange uptime (vergeleken met wimo ;) ).
Hoe zie ik eigenlijk het exacte actuele percentage? Ik zie bij accugebruik alleen maar gekleurde blokjes (heb nu nog 2 rode blokjes) en percentages van het systeem welke wat gebruikt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 15:03
Hij is rooted!

http://twitpic.com/1iwzwx

http://twitter.com/PaulOBrien/status/12958961057

[ Voor 11% gewijzigd door Dix0r op 27-04-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 01-09 11:48
http://twitter.com/PaulOBrien/status/12958619285

Afbeeldingslocatie: http://web7.twitpic.com/img/92238801-945756a12042580da2abb9b2e55aa402.4bd73052-scaled.jpg

Schot in de zaak van het rooten der HTC Desire! :D

offtopic:
Crap Dix0r! Maar min post is mooier :p

[ Voor 10% gewijzigd door DRvDijk op 27-04-2010 20:44 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.

Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.