Echt niet bij de sony 505 of 600 of zo.. een week,maximaal bij 2 tot 3 uur lezen per avond is ie met een week leeg (in standby mode) ,je kan dit onmogelijk voor elk merk zo maar even zeggen.
En je kan best lezen terwijl je laadt,maar niet via usb,dan moet je een optionele adapter kopen.
(of de psp lader gebruiken)
Overigens wil mijn bebook ook niet laden met een usb lader,hij geeft wel aan dat ie laadt (met het symbool) maar hij wordt geen mm voller.
Laatst hadden mijn vriendin en ik in griekenland alletwee onze bebooks bij ons,en die waren al aardig leeg dus ja hoor halverwege, stoppen.
Nou zowel met mijn usb lader van mijn HTC hero als met de USB lader van haar samsung kreeg je wel netjes het lader symbool in beeld,zelfs het vol symbool,maar als je de lader er uit trok en je wilde de bebook aanzetten dan gaf ie gelijk leeg aan,ook na een nacht laden op beide books 2010 edition.
Met 2 bebooks,en 2 totaal verschillende usb laders gaven ze netjes aan dat ze aan het laden waren,op een gegeven moment krijg je dan het net symbool in beeld ipv het laad symbool, usb lader er uit,bebook aan...en gelijk weer uit,batterij leeg...
Het lijkt alsof ze laden,maar mooi niet.
Maar goed,mijn vraag ging over de nieuwe prs-650, ik heb hem pre-ordered,wacht dan wel af.
[
Voor 56% gewijzigd door
Nick39 op 14-09-2010 19:16
]