Het eBookreader-ervaringentopic - Deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste
Acties:
  • 193.883 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ortep schreef op zondag 13 maart 2011 @ 19:15:
[...]

Ik heb contact met een schrijver die zijn boeken nu als eBoek uitgeeft en je kan ze zo van hem krijgen. Betalen doe je maar na afloop en wat het je waard is. Hij zegt dat hij nu meer geld krijgt dan toen hij nog via een uitgever werkte.
<beetje offtopic>
Kijk...iemand die snapt hoe het kan werken :) Wie is het en wat schrijft hij? ...ben alleen door deze instelling al nieuwsgierig en kan dit businessmodel zeker ondersteunen.
</beetje offtopic>

[ Voor 3% gewijzigd door MissingDog op 14-03-2011 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MissingDog schreef op maandag 14 maart 2011 @ 20:51:
[...]

<beetje offtopic>
Kijk...iemand die snapt hoe het kan werken :) Wie is het en wat schrijft hij? ...ben alleen door deze instelling al nieuwsgierig en kan dit businessmodel zeker ondersteunen.
</beetje offtopic>
:o

had deze vraag toevallig vanmiddag via pm aan hem gesteld, nog geen antwoord trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 20:56:
[...]
had deze vraag toevallig vanmiddag via pm aan hem gesteld, nog geen antwoord trouwens.
Ik ben zoekende...het is al weer een jaar of 3 geleden en ik weet eerlijk niet meer of het via een email of via een forum gegaan is. Het is een Amerikaan en hij schrijft SF.
Het probleem is dat mijn mail niet ver genoeg terug gaat. Ik weet nog dat hij zou hele oude werk niet meer had en het toch wilde heruitgeven. Ik heb daar nog op IRC een paar copietjes voor hem gevonden die hij later bewerkt heeft.

Steve Jordan deed ook zulk soort dingen, 10 boeken voor 10 dollar of zo. Dat is natuurlijk ook een prijs ongeveer één enkel boek. Maar hij krijgt wel een dollar netto per boek. Dat is meer dan dat hij van de
uitgever zou krijgen.

http://www.mobileread.com...php?p=156024&postcount=37

Aanvulling Richard Herley deed het ook maar dan betalen achteraf. Nu vraagt hij iets van 3 dollar of zo

[ Voor 47% gewijzigd door Ortep op 15-03-2011 14:45 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cxavier
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:55
Hoe groot is het verschil tussen "gewone" e-ink schermen en schermen met de pearl technologie? Ik zit erover na te denken om een Sony prs 350 te kopen, maar als het verschil in kwaliteit niet heel groot is kan ik net zo goed een goedkopere ereader kopen.

De kindle vind ik nu niet erg interessant omdat als de verzend- en importkosten erbij geteld worden ik voor ongeveer hetzelfde geld de Sony heb.

Knight who says 你

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me zowieso af hoe het met de levering van de Sony producten zal gaan lopen.
Een aantal Sony fabrieken stonden in het rampgebied en de rest is gesloten.
Geldt overigens zo'n beetje voor alles wat uit Japan komt.
Ik denk dat mijn 650 niet op 25 maart geleverd gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

cxavier schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:45:
Hoe groot is het verschil tussen "gewone" e-ink schermen en schermen met de pearl technologie? Ik zit
GROOT mijn vrouw is jaloers op mijn Kindle, zij heeft eeb Bebook
De kindle vind ik nu niet erg interessant omdat als de verzend- en importkosten erbij geteld worden ik voor ongeveer hetzelfde geld de Sony heb.
Waar kan jij de Sony krijgen voor 130 Euro?

Ik heb voor mijn Kindle 143 euro betaald, inclusief verzend/import kosten.
Bedrag (euro) 143,47 Af
Datum 03-09-2010
Omschrijving Amazon.com AMZN.COM/BILL USA
Vreemde valuta USD 181.46 (wisselkoers: 1 EUR = 1.264770
En dat bij een wisselkoers die nog veel ongunstiger is dan de huidige 1.39. Dat zou nu dus uitkomen op ongeveer 130 Euro, en dan ligt hij binnen een dag of wat bij je in de bus. Hoe goedkoop wil je het hebben?

[ Voor 8% gewijzigd door Ortep op 15-03-2011 14:59 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetmolm
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:11
Nick39 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:48:
Ik vraag me zowieso af hoe het met de levering van de Sony producten zal gaan lopen.
Een aantal Sony fabrieken stonden in het rampgebied en de rest is gesloten.
Geldt overigens zo'n beetje voor alles wat uit Japan komt.
Ik denk dat mijn 650 niet op 25 maart geleverd gaat worden...
Voorzover ik weet worden de 650 en de 350 in China gemaakt. Alleen de 950 wordt in Japan gemaakt, maar die is hier in NL toch niet leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cxavier
Ortep schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:50:
[...]

GROOT mijn vrouw is jaloers op mijn Kindle, zij heeft eeb Bebook

[...]

Waar kan jij de Sony krijgen voor 130 Euro?

Ik heb voor mijn Kindle 143 euro betaald, inclusief verzend/import kosten.

[...]

En dat bij een wisselkoers die nog veel ongunstiger is dan de huidige 1.39. Dat zou nu dus uitkomen op ongeveer 130 Euro, en dan ligt hij binnen een dag of wat bij je in de bus. Hoe goedkoop wil je het hebben?
Ik dacht dat ik wat pagina's terug wat zag staan dat het in totaal op ongeveer 150 euro uit zou komen voor de Kindle. De Sony prs-350 staat in de pricewatch voor iets meer dan 160.

Dan lijkt het touchscreen en de ondersteuning van meer bestandsformaten het geld wel waard. Dat de Sony net wat kleiner is is jammer, maar ik denk dat ik toch liever een 5" scherm heb dan een 6" met een groot toetsenbord eronder.

Weet iemand waar het mogelijk is om een van de Sony e-readers uit te proberen? In Eindhoven heb ik al wat rondgekeken, maar bij de MediaMarkt en de BCC hebben ze die niet.

Als de Kindle in totaal op ongeveer 130 euro uitkomt is die toch wel weer het overwegen waard. Het probleem is dat ik daarvoor dan nog een creditcard zal moeten aanvragen. Het is toevallig niet mogelijk om met paypal oid te betalen?

[ Voor 9% gewijzigd door cxavier op 15-03-2011 17:11 ]

Knight who says 你

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Nick39 schreef op zondag 13 maart 2011 @ 22:17:
[...]

Iedere HTC lader doet het in elk geval..
Ik heb dit nog even verder onderzocht. Het probleem zit hem in het kortsluiten van de datapollen van de usb-kabel. Als dit het geval is laad de Sony (en ik ga uit ook de andere producten, want hoeveel kan je modificeren) gewoon op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetmolm
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:11
Cyleo schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 17:16:
[...]

Ik heb dit nog even verder onderzocht. Het probleem zit hem in het kortsluiten van de datapollen van de usb-kabel. Als dit het geval is laad de Sony (en ik ga uit ook de andere producten, want hoeveel kan je modificeren) gewoon op ;)
Sony is daarin een uitzondering. Andere readers gaan 'normaal' met USB-laders om. M.a.w., voor Sony moet je een speciale lader hebben, maar voor de BeBook Club (want daar ging de discussie over) zou elke USB-lader met het juiste stekkertje moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zetmolm schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 17:33:
[...]

Sony is daarin een uitzondering. Andere readers gaan 'normaal' met USB-laders om. M.a.w., voor Sony moet je een speciale lader hebben, maar voor de BeBook Club (want daar ging de discussie over) zou elke USB-lader met het juiste stekkertje moeten werken.
Sorry ik dacht dat het om de bebook one ging... die accepteert in elk geval niet iedere lader.
De 2009 edition wel,de 2010 edition niet.
Ik zie inderdaad dat het om de Club ging,dus fout van mij,van de Club weet ik het gewoon niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Nick39 op 15-03-2011 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cxavier schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:45:
Hoe groot is het verschil tussen "gewone" e-ink schermen en schermen met de pearl technologie? Ik zit erover na te denken om een Sony prs 350 te kopen, maar als het verschil in kwaliteit niet heel groot is kan ik net zo goed een goedkopere ereader kopen.
Nou, het verschil is er best wel en ik ben wel jaloers op de sony die ik aan mijn vrouw gegeven heb. Heb zelf de bebook one (6 inch) en mijn vrouw de sony 350 (5 inch). Nu ben ik eens goed gaan vergelijken, er passen op mijn scherm maar 12 woorden meer (de sony zit meer op de rand met de tekst) en het beeld is veel helderder, de letters zijn mooier en het scherm is wat witter. Het is gewoon beter.

Ik zou zo 50 euro bijbetalen om hetzelfde scherm op mijn bebook te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 17:16:
[...]

ik heb van mijn werk gisteren een auto oplader gekregen (2 usb poorten). Daar zitten losse usb stekkertjes bij zodat je al je apparaten in de auto kan opladen. Nu heb ik van sommige usb stekkertjes 2 soorten , ze zien er aan de buitenkant hetzelfde uit, maar er staat een ander symbool op. Je hebt dus goede kans dat je me een universele oplaadset wel kan opladen, maar dan moet de usb stekker die je nodig hebt er dus 2 keer inzitten (2 types).

De sony laden we hier thuis op met de oplader van de ladyphone. Aangezien de meeste vrouwen zo'n telefoon hebben.. (althans in mijn kringen).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2011 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 20:41:
[...]

Nou, het verschil is er best wel en ik ben wel jaloers op de sony die ik aan mijn vrouw gegeven heb. Heb zelf de bebook one (6 inch) en mijn vrouw de sony 350 (5 inch). Nu ben ik eens goed gaan vergelijken, er passen op mijn scherm maar 12 woorden meer (de sony zit meer op de rand met de tekst) en het beeld is veel helderder, de letters zijn mooier en het scherm is wat witter. Het is gewoon beter.

12 woorden zegt niet zoveel.. 12 woorden van hoeveel letters ?
Ik vraag me af hoeveel bij een gelijke page en gelijk lettertype en zoomlevel het verschil is tussen de 5 inch en de 6 inch touch van Sony.
Aangezien het blijkbaar nog wel even gaat duren voor de 6 inch er gaat komen ( sony zegt nu half april) denk ik er over na om dan maar een 350 te kopen nu die nog wel verkrijgbaar zijn.
Kortom,wat maakt die ene inch verschil uit, ok de 350 kan dan geen externe media lezen zoals een sd kaart,maar met die 2 gig trek ik het wel,de gelezen boeken gooi ik er toch af.
Wat mis ik bij 1 inch minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cxavier
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 20:41:
[...]

Hier zie ik dat het verschil toch iets groter is:
http://www.the-ebook-reader.com/images/sony-350-vs-650.jpg
en zo te zien kan de tekst nog kleiner.

Maar ik denk toch dat ik hem ga bestellen (de pocket edition). Vandaag heb ik het scherm kunnen vergelijken met andere e-ink schermen, en dat verschil is inderdaad behoorlijk groot.

Knight who says 你

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
cxavier schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 23:09:
[...]

Maar ik denk toch dat ik hem ga bestellen (de pocket edition). Vandaag heb ik het scherm kunnen vergelijken met andere e-ink schermen, en dat verschil is inderdaad behoorlijk groot.
4 Regels verschil, maar als ik het goed heb is de resolutie toch gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag de Sony PRS-650 besteld, was weer op voorraad en als het goed is komt hij morgen al binnen.

waarom de 650 gekozen, mede vanwege mogelijkheid audio afspelen en de apparte SD-kaart en Memory Stick-kaart, toch wel handig en ook omdat ik na verschillende reviews te hebben doorgenomen toch een iets groter scherm wil dan de pocket versie van sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg de 650 vandaag,ben blij dat ik nog even gewacht heb met de 350 aan te schaffen.
Bij Sony zelf zijn ze al weer op,maar waar ik me aan begin te ergeren is dat veel winkels meeliften op de ebook reader hype en TFT schermpjes gaan verkopen.
In het prijzencircus krantje stond ook de 650 maar net zo makkelijk een TFT versie van minder dan 100 piek.
Iemand die niet zo op de hoogte is,zal snel het goedkopere type kopen.
Daarom is het denk ik wel goed hier een standaard aan te nemen,wat nu een e-reader is of niet, dat was eerst met de ipad maar dus nu met die goedkope marquant dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ter info. De sony reader is te koop tijdens de prijzencircus van v&d voor 179 euro of zo. maar je krijgt wel de cover+light erbij. Ik kan echter niet zien welke versie het is.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

kmf schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 11:43:
Ter info. De sony reader is te koop tijdens de prijzencircus van v&d voor 179 euro of zo. maar je krijgt wel de cover+light erbij. Ik kan echter niet zien welke versie het is.
zowiezo de pocket editie ;)
met 5 inch scherm.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kmf schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 11:43:
Het is inderdaad de 350 die bij V+D ligt maar de prijs is echt in combi met die cover erg laag,het is dat ik vandaag bericht heb gehad dat mijn 650 er aan kwam anders had ik de boel gecancelled en voor die 350 met gratis hoes gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat gaat om de pocket editie, staat ook bij 5.0" touchcreen, de 650 heeft een groter scherm.
de 350 is overrigens volop te verkrijgen.

iemand was me voor ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Nick39 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 11:33:
Daarom is het denk ik wel goed hier een standaard aan te nemen,wat nu een e-reader is of niet, dat was eerst met de ipad maar dus nu met die goedkope marquant dingen.
Blijft een grijs gebied ben ik bang, de NookColor is bijvoorbeeld een prima ereader maar gebaseerd op een Android Tablet. Zou dat toch zeker wel als ereader in een discussie als hier meenemen lijkt me. Dat geldt dan toch ook wel voor de goedkopere ereaders die geen epaper gebruiken. Als het hoofddoel is om ze als ereader te gebruiken lijkt me dat opzicht toch voldoende voor dit draadje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Pocket edition, maar of het de 300 of 350 is weet ik dus niet.
Nick39 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 11:33:
Het is simpel, de term hoort niet gedefinieerd te worden door de technologie, dus alles wat je koopt met als primary doel elektronisch lezen=ereader.
Het is beter wel beter om echt onderscheid te maken door te zeggen eink-reader of epaper reader. (ereader is een apparaatnaam op zich...)

[ Voor 82% gewijzigd door kmf op 18-03-2011 15:23 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nick39 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:23:
[...]

Het is inderdaad de 350 die bij V+D ligt maar de prijs is echt in combi met die cover erg laag,het is dat ik vandaag bericht heb gehad dat mijn 650 er aan kwam anders had ik de boel gecancelled en voor die 350 met gratis hoes gegaan..
Die aanbieding had de Dixons 3 weken geleden (alleen online bestellingen). De Dixons is een van de goedkopere winkels om een ereader te kopen (niet de fysieke winkels, die zijn duurder!)

Nu meen ik dat de Dixons van de V&D eigenaar is, maar dat weet ik niet zeker. Het loont wel om wat rond te kijken voordat je koopt. Er zijn vaak aanbiedingen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2011 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cxavier schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 23:09:
Dat zijn beiden sony's, bij de bebook one (en bij de meeste andere 6 inch ereaders) staat de tekst boven en onder een stukje van de rand en heb je ongeveer 2 regels meer op een 6 inch scherm.

Het verschil tussen een 5 en 6 inch Sony scherm is inderdaad wel wat groter. Maar het werkt allebei prima. Je went er snel aan. De 5 inch vind ik wat fijner om in bed te lezen (maar dat is vast erg persoonlijk).

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De nieuwe 650 leest fantastisch, ik heb er nu 2, maar ten opzichte van de 600, welke ik ook had,zijn er toch structurele verschillen.
De 600 kon je nog redelijk beethouden,de 650 is in vele opzichten veel beter,touch screen is bijna te gevoelig zo lekker bladert dat,en het spiegelt niet en het scherm is superieur.
Alleen hebben ze het formaat (net als de 350) zover terug gebracht dat je alleen nog een schermpje hebt.
Je bent bijna verplicht om een cover te kopen om het ding fatsoenlijk vast te kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:16:
[...]

4 Regels verschil, maar als ik het goed heb is de resolutie toch gelijk?
Het verschil is niet alleen die ene inch, maar ook 50% meer contrast in pearl schermen... en zeker als je in een wat schemerige omgeving leest is dat een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troftnom schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:14:
[...]

Blijft een grijs gebied ben ik bang, de NookColor is bijvoorbeeld een prima ereader maar gebaseerd op een Android Tablet. Zou dat toch zeker wel als ereader in een discussie als hier meenemen lijkt me. Dat geldt dan toch ook wel voor de goedkopere ereaders die geen epaper gebruiken. Als het hoofddoel is om ze als ereader te gebruiken lijkt me dat opzicht toch voldoende voor dit draadje?
Tja, grijs gebied in een nook Color?
Grote verschillen tussen de vele Android (Linux) of iOs tablets blijft het scherm en bijbehorend stroomverbruik.
Als er een e-reader/tablet op de markt komt die de vier weken die mijn Kindle nu draait op één lading gaat evenaren dan wordt het makkelijker om appels met appels te vergelijken. Aan de andere kant denk ik dat e-readers qua functionaliteit steeds dichter bij tablets gaan komen en dat het eenzame marktaandeel wat de iPad nu absorbeert zachtjesaan gedicht gaat worden ....
Tot die tijd is inderdaad je primaire keuze bepaald tot het doel wat je ermee wilt bereiken.... lezen of multimediaal met een pad aan de gang.

En ik denk dat inmiddels 99% van alles wat tablet/e-reader is draait op Android of Linux (wat in essentie bijna hetzelfde is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Met de Kindle App leest de NookColor wel ideaal in bed, heb geen extra lampje nodig. ;-)
Maar andersom ook wel een beetje, Kindle doet tenslotte ook al aan muziek en websurfen (al is dat wat traag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 23:20:
[...]

Het verschil is niet alleen die ene inch, maar ook 50% meer contrast in pearl schermen... en zeker als je in een wat schemerige omgeving leest is dat een wereld van verschil.
De 350 heeft ook een pearl scherm, dus zou hetzelfde contrast moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troftnom schreef op zondag 20 maart 2011 @ 01:38:
Met de Kindle App leest de NookColor wel ideaal in bed, heb geen extra lampje nodig. ;-)
Maar andersom ook wel een beetje, Kindle doet tenslotte ook al aan muziek en websurfen (al is dat wat traag).
Ha! Een mede-eigenaar van de NookColor (en Kindle zo te lezen). Ik gebruik ze ook allebei, maar moet zeggen dat ik de NookColor (met CM7 rom) toch voornamelijk als tablet gebruik (dus: internet, mail, games) en de Kindle 3G voor lezen (en dat doe ik eigenlijk al weinig). Om eerlijk te zijn gebruik ik mijn Kindle 3G vooral in het buitenland om gratis te internetten. Hoe zit dat bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troftnom schreef op zondag 20 maart 2011 @ 01:38:
Klopt inderdaad, maar door de achtergrondverlichting vind ik lezen op tables vermoeiender dan lezen op een Kindle (los van het feit dat de Kindle slechts een keer per maand een beetje verse stroom vereist).
Ok, om het maar op het tussen de oren gevoel te gooien, lezen op een Kindle benadert lezen uit een dooie bomen boek meer dan welke achtergrond verlichte tablet dan ook.

Maar eerlijk is braaf, de Nook Color gaat qua functionaliteit al veel dichter tegen de iPad achtige Android tablets aanschurken dan de Kindle, want de ondersteuning voor muziek en internet op een Kindle is in mijn ogen van een prehistorisch niveau, en zit niet voor niets in een menu genaamd Experimental....
Deze "rudimentaire" functionaliteit zal dan ook niet een verkoopargument zijn om voor een Kindle te gaan.
De Kindle moet het hebben van zijn redelijk ruime geheugen om boeken op te slaan, zijn bijzonder goede e-ink scherm, zijn uitstekende energieverbruik, zijn prima maatvoering en gewicht en zijn zeer concurrerende prijs vergeleken met de andere readers van gelijke schermgrootte.

En dan kom je weer op de appels versus peren vergelijking die men maar al te graag maakt tussen multimediale tablets en e-readers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op zondag 20 maart 2011 @ 11:38:
[...]

De 350 heeft ook een pearl scherm, dus zou hetzelfde contrast moeten hebben.
Wellicht dat het touchscreen folie van de 350 de helderheid/het contrast nog enigszins nadelig beinvloed ten opzichte van het Kindle scherm?
Of is het toch die ene inch kleiner die het verschil maakt? Size does matter word mij regelmatig toegeroepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roosjevos
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-07-2016
mmm, ik heb geprobeerd m'n BeBook Club op te laden met de originele kabel in de USB-lader van een Ipod Shuffle. De Club springt aan maar laadt niet op :-( . Hetzelfde verhaal voor een USB-lader van een andere MP3speler. Zijn die te zwak ofzo? Ik zag bij MM een overzicht PAH1 t/m PAH4, heeft dat er mee te maken? Wat heb ik dan nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 14:55:
[...]

Wellicht dat het touchscreen folie van de 350 de helderheid/het contrast nog enigszins nadelig beinvloed ten opzichte van het Kindle scherm?
Of is het toch die ene inch kleiner die het verschil maakt? Size does matter word mij regelmatig toegeroepen :P
Het is denk ik vooral die ene inch. Ik heb zelf de 650 en echt 0 last van het touchscreen (alleen maar voordeel eigenlijk) en aangezien de 350 identiek is maar alleen 1" kleiner verwacht ik dat het dus size matters is ;). Dat verklaard ook waarom de 350 wel beschikbaar is, de 6" schermen worden afgenomen door zowel Sony als Amazon (grootverbruiker Pearl schermen) en de 5" voor zover ik weet alleen Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-town
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 11:42
Het contrast/helderheid van de 650/350 wordt op geen enkele manier beïnvloedt door het touchscreen, dit werkt namelijk met infrarood. Staat allemaal gewoon in de topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Pagina: 1 ... 24 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor:
-Je bestelstatus