Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
Jasper 99 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 22:03:
Ik zeg het spel sowieso niet kopen! Vond het best leuk tot ik met mijn kamergenoten wilde spelen online, werkte dus totaal niet.
Dus omdat jij niet met je kamergenoten online kan spelen moet ik het spel niet kopen? Tuurlijk.

Heb de demo op PS3 net een tijd gespeeld en ook al zijn de framerate en textures niet bepaald wereldschokkend speelt het gewoon prima weg. Ben eigenlijk erg positief verrast na alle negatieve geluiden over de demo (zie bv. Neogaf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 16:13
Rynji schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 22:08:
PC?
Eerste dag van de demo iemand toegevoegd aan mijn friendslist, hij invite mij en zat instant bij hem in de lobby/server.
Op de release datum van de PC demo hadden veel mensen problemen met inloggen. Ook duurde het aanmaken van een account héél lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Eerste dag dat ik speelde bedoel ik, was derde dag van de demo o.i.d.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Spel is niets mis mee, zoals ik zei maar het is gewoon schandallig dat het niet eens meerdere mensen op hetzelfde network laat spelen, er zullen vast mensen zijn die daar ongeloofelijk van gaan balen, ik ben daar er 1 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:15

Compizfox

Bait for wenchmarks

Je bedoelt dat bijv. PS3-spelers kunnen spelen tegen PC-spelers? Dat is bij bijna geen enkel spel zo. Zou ook niet eerlijk zijn.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Ik denk dat hij bedoelt dat je met 1 internet aansluiting (studentenhuis) niet meerdere connecties met de servers op kan zetten. En ik moet zeggen dat ik dat wel slecht zou vinden. Niet dat ik daar last van ga hebben maar toch :P

[ Voor 4% gewijzigd door Armageddon_2k op 17-03-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper 99 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 23:47:
Spel is niets mis mee, zoals ik zei maar het is gewoon schandallig dat het niet eens meerdere mensen op hetzelfde network laat spelen, er zullen vast mensen zijn die daar ongeloofelijk van gaan balen, ik ben daar er 1 van.
Dat de demo dat niet toelaat zegt nog niet dat dat met de releaseversie ook niet gaat werken. Het is een steam game waar ik er toch heel wat van vanaf één netwerkverbinding met meerdere spelers gespeeld heb dus het zou me best verbazen als dat met de releaseversie niet gefixt zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Nu dat er eindelijk een PS3 demo is kan ik de game testen op het platform waarop ik het wil spelen.
Op de PC zag het er goed uit, het speelde goed alleen bakte ik er niets van.
De PS3 heeft het precies een beetje moeilijk met de game alhoewel het er op de PS3 niet zó goed uitziet.
De framerate zakt af en toe in, vooral na het switchen van modes.

Ik heb het spel al een aantal uur gespeeld, in het begin was ik sceptisch maar nu ik de gameplay gewoon ben vind ik het een zeer leuk spel!
Misschien ga ik een van de dagen zelfs een pre-orer plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik ga 'm ook kopen, normaal ben ik niet zo van de shooters maar ben toch aan de demo verslaafd geraakt. Jonge ik wil nu spelen maar er zijn geen servers meer online. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:03

Saven

Administrator

Arsenius schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:44:
Ik ga 'm ook kopen, normaal ben ik niet zo van de shooters maar ben toch aan de demo verslaafd geraakt. Jonge ik wil nu spelen maar er zijn geen servers meer online. :'(
idd irritant :r
volgensmij kun je met de illegale beta wel online spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesN
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-08 10:09
Uhmmm, ik probeer de demo op mijn PS3 te downloaden, maar hij zegt dat deze content niet geschikt is voor mijn account op dit moment oid?
Iemand anders dit probleem? Ik kijk al lang uit naar deze demo/game dus dit is een aardige domper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Wat is de snelste manier om de game te kunnen spelen op de release datum? Is dat steam? Maar Crysis 2 komt eerder uit in de USA, dus dan zou je met steam ook moeten wachten op de Europa release een paar dagen later omdat je je in Europa bevindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 18:21
De snelste manier is denk ik een tentje opzetten voor de winkel en gelijk kopen. Anders wacht je de volgende dag op de postbode, zoals ik. Steam zal wel beschikbaar komen om 12 uur 's nachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
Fail. EA heeft de PS3 demo vroegtijdig stopgezet vanwege de connectieproblemen. >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mazzel met steam is dat de download al eerder start.
Spel word wel pas actief op de dag van release op tijdstip"X"

Nadeel met steam is de prijs, en geen fysieke media...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
Ik heb Crysis 2 net gedownload voor de xbox 360, en ik moet zeggen, hij ziet er wel heel erg goed uit voor een console. Veel beter dan de 360 demo eerst. Toch wacht ik af op de pc versie omdat vanzelfsprekend de kwaliteit veel beter is. Nou maar hopen dat de DX11 patch die later uitkomt er goed uit zal gaan zien, en geen dx11 schaduw alleen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:31:
De mazzel met steam is dat de download al eerder start.
Spel word wel pas actief op de dag van release op tijdstip"X"

Nadeel met steam is de prijs, en geen fysieke media...
Je kunt natuurlijk wel een reservekopie maken, dan heb je alsnog een dvd. Maar dat is niet 'echt'.
Daarom heb ik 'm in de winkel gekocht, het is wel handig om 'm in je steam lijstje te hebben maar ik wilde graag een doosje erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Lolwut, PS3 demo zal inderdaad niet meer terugkomen... xD

Ben echt benieuwd naar hun verkoopscijfers, want 2 van de 3 doelgroepen zijn niet te spreken over de game. Enkel Xbox360 gamers hebben van begin tot eind een goede ervaring gehad + hebben ook een afgewerkte game die er naar behoren uitziet en functioneert op hun platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
Het zou me niet verbazen als er héél erg veel gedownload gaat worden, omdat niemand 40 euro gaat uitgeven aan een game die van twijfelachtige kwaliteit is. Misschien dat er nog wat verkocht wordt nadat er positieve reviews verschijnen en andere gamers zeggen dat er geen (connectie)problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Arrim schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:58:
Het zou me niet verbazen als er héél erg veel gedownload gaat worden, omdat niemand 40 euro gaat uitgeven aan een game die van twijfelachtige kwaliteit is. Misschien dat er nog wat verkocht wordt nadat er positieve reviews verschijnen en andere gamers zeggen dat er geen (connectie)problemen zijn.
Deze mededeling op basis van MP demo? Of de buggy SP-Beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
De MP demo´s. Veel gebruikers hadden negatieve ervaringen, dus lijkt het me niet verbazingwekkend als veel mensen eerst maar eens wachten tot anderen melden dat bijvoorbeeld de MP goed werkt. Immers, de PC demo werkte niet helemaal lekker, en de PS3 demo is alweer uit de lucht door problemen.
Aangezien veel mensen geen zin hebben om te wachten, zullen ze ´m misschien downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

YouTube: Crysis 2 - Xbox 360 Singleplayer Gameplay Footage HD
singleplayer van xbox 30 gameplay, game is al geleaked op bekende sites.
heb helaas geen omgebouwde xbox meer om te testen :'( maar zoals ik hier kan zien ziet het er voor een console game erg mooi uit.
ik wacht nog even de reviews af voor de xbox en dan vooral van singleplayer want multiplayer intresseert me niet veel.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
DeX schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 16:19:
[...]

Deze mededeling op basis van MP demo? Of de buggy SP-Beta?
Of beide?

Teleurstellende (imho) MP demo en SP "beta" die bij mij niet eens werkt. Voor nu heeft Portal nog steeds voorrang bij mij, en ga crysis of (XOR) portal kopen :P

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Gamebuster schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 19:29:
[...]

Of beide?

Teleurstellende (imho) MP demo en SP "beta" die bij mij niet eens werkt. Voor nu heeft Portal nog steeds voorrang bij mij, en ga crysis of (XOR) portal kopen :P
Naja de floppende MP zag ik wel aankomen. Iets teveel gefocussed op populaire console based shooters (COD:MW2 + BO). Snap ik ook wel aangezien ze daar de meeste "profit" uit willen halen omdat de PC markt meer piraterij bevat (volgens hun).

Zelf heb ik Crysis 2 gepre-ordered bij G2play. Als ik eerlijk bij had ik hetzelfde gedaan als er niet eens een multiplayer optie op zat. Call me a sucker for good single-player games :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Single-player beta? Wist niet eens dat die er was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Compizfox schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 20:49:
Single-player beta? Wist niet eens dat die er was?
nieuws: Volledige versie Crysis maand voor release uitgelekt
Gezien het niet de retail release was, maar een work-in-progress, noemen we het "beta" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurianus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-01-2018
Daarvoor is het topic niet bedoeld, bekijk de requirements als je het niet zeker weet en anders moet je maar ergens anders pronken met je systeem.

[ Voor 88% gewijzigd door psychoclown op 20-03-2011 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Daarvoor hebben we de topicreports uitgevonden.

[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 20-03-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Dus. Mijn Crysis 2 (360 versie) is gisteren verzonden? Dat spel is toch pas eind volgende week uit?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Jurianus schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:27:
Ik heb een vraag. Zou mijn computer Crysis 2 kunnen runnen? Check mijn specs. Alvast bedankt!
ooit gedacht aan de demo op steam? of de beta? of can you run it?

Maar idd, hardware is nieuw genoeg, dus zal wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Laatst online: 01-08 10:05
DeX schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 20:05:
[...]

Naja de floppende MP zag ik wel aankomen. Iets teveel gefocussed op populaire console based shooters (COD:MW2 + BO). Snap ik ook wel aangezien ze daar de meeste "profit" uit willen halen omdat de PC markt meer piraterij bevat (volgens hun).

Zelf heb ik Crysis 2 gepre-ordered bij G2play. Als ik eerlijk bij had ik hetzelfde gedaan als er niet eens een multiplayer optie op zat. Call me a sucker for good single-player games :) .
Ik mis gewoon de echte crysis sfeer met open werelden. Misschien dat de sp dat wel heeft, maar de mp liet een erg teleurstellende indruk achter door gebrek aan open wereld met die gamemode met energiecentrales en prototype factory. ( naam vergeten )

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Gamebuster schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 11:42:
[...]

Ik mis gewoon de echte crysis sfeer met open werelden. Misschien dat de sp dat wel heeft, maar de mp liet een erg teleurstellende indruk achter door gebrek aan open wereld met die gamemode met energiecentrales en prototype factory. ( naam vergeten )
Powerstruggle was een epische gamemodus. Maar toen was Crysis PC exclusive. Deze MP is een poging console gamers te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Die consolegamers willen wellicht ook wel weer wat anders, ook daar wordt BC2 gespeeld.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralNL
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 23:01
Kan het kloppen dat (ook) de multiplayer demo voor de pc niet meer werkt? Ik kan al een paar dagen geen servers meer vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Die is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralNL
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 23:01
Hmm, jammer. Ik had al zoiets verwacht maar ik vond alleen maar berichten dat de multiplayer demo voor de PS3 offline gehaald was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Ik zat gisteren nog op een server maar die is ook al down. Id3.net volgens mij. Op de ene server die nog over is kan ik met geen mogelijkheid meer op komen. Ja of je moet de hele dag op join clicken en wie weet kun je een plekje bemachtigen.

Ik ga 'm zo maar eens pre orderen, nou weet ik het nog niet zeker. Op steam is hij bijna 50 euro en de goedkoopste in de price watch is 39 euro. Dan heb je wel de dvd, maar goed boeiend is dat niet.

Ik bedoel als ik de dvd heb dan kan ik toch ook gebruik van steam maken of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

skullsplitter schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:29:
Die consolegamers willen wellicht ook wel weer wat anders, ook daar wordt BC2 gespeeld.
Ja vertel dat maar aan EA/Crytec. Naar mijn mening hebben ze bijna alleen maar gekeken naar de aspecten die de console FPS tot een succes hebben gebracht, en deze proberen te vertalen naar een Crysis thema. Het resultaat is een interpretatie van COD.

Of console/pc gamers daarop zitten te wachten: neuh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik ga hem niet kopen. Ik ga EA niet steunen met de verkrachting van Crytek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Hetzelfde geldt voor jou, maak in het vervolg een topicreport.

[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 20-03-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Thomasthomas schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:40:
Ik ga hem niet kopen. Ik ga EA niet steunen met de verkrachting van Crytek.
Ik ga de game ook niet kopen. Maar tegelijkertijd denk ik ook dat de schuld hoofdzakelijk bij Crytek ligt en niet bij EA.

Waarom?
Crytek hoort tot de EA Partners organisatie, dit betekent dat ze hoofdzakelijk nog onafhankelijk werken maar ze krijgen wel de financiële steun van de grote uitgever EA. Ook qua publiciteits taktieken krijgen ze veel hulp. Etc.
Dus de bussiness decisions (hoe de game gaat spelen, etc) worden nog altijd intern bij Crytek uitgedacht en EA kan/mag dit niet beïnvloeden.

Kijken we nu naar DICE, zij zijn wél voor een groter deel afhankelijk van EA omdat EA hen indertijd opgekocht heeft. EA zou hier dus in principe meer "macht" over kunnen uitoefenen, en hierdoor zouden hun games meer consolized kunnen worden.
Hoewel, als we kijken naar hun games zien we die trend zeker niet! Battlefield is groots geworden op PC en de developers tonen die "love" nog in elke game. Hun meest recente game, BFBC2, is verre van consolized aangezien de PC versie unieke features heeft die de console versies overtreffen. edit: En BF3 heeft zelfs de PC als lead platform. Ik kan geen bedrijf noemen buiten Valve die dat tegenwoordig nog doet.

Dus hoe ik het bekijk is: EA kán invloed op DICE uitoefenen om hun games meer consolized te maken, maar dit gebeurt niet. Daarom denk ik dat EA wel nog waarde ziet in PC gaming (en dat is ook zo, zie recent Tweakers artikel).

En daarom denk ik dat Crytek zelf koos voor de stap om de PC versie volledig gelijk aan de console versies te maken.
edit: Ok, de PC versie zal wel DirectX11 support hebben (wat dus een meerwaarde is), maar dit zal nog niet at launch zijn hé.

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 19-03-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Asgaro schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:02:
[...]

edit: Ok, de PC versie zal wel DirectX11 support hebben (wat dus een meerwaarde is), maar dit zal nog niet at launch zijn hé.
Eh? Niet at launch? Met DirectX 11 is Crysis 2 verreweg het mooist op de PC als je het gaat vergelijken met de console versies van Crysis 2. Ik snap dat sommige van jullie wat te klagen hebben, dat mag ook. Maar om nou in elk bericht het spel te gaan lopen afkraken terwijl er alleen een Demo beschikbaar is in DX 9 gaat wel wat ver. DX 11 zal toch echt veel vetter zijn. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vind het gewoon debiel dat Crysis gewoon geen Crysis meer is. Het enige wat overeenkomt is de Nanosuit, en deze is zelfs veranderd. De engine lijkt niet eens op Cryengine 2, de stijl is veel minder clean en veel meer korrelig, het lijkt op de MW2/BO/WaW/CoD4 engine...

Dit vond ik geweldig aan Crysis en Crysis warhead;

De graphics

Open werelden

Destruction

De setting/jungle

Dit is allemaal niet terug te vinden in Crysis 2. Het is niet mooier, bijna niks kan kapot, er zijn rare perks toegevoegd, de maps en de game zijn zover ik weet klein, en het is in de stad, niet dat dat zo'n probleem is maar ik vond de jungle leuker. Ook heb je nog maar 3 krachten met je nanosuit, had het gewoon gehouden zoals het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Thomasthomas schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:55:
Ik vind het gewoon debiel dat Crysis gewoon geen Crysis meer is. Het enige wat overeenkomt is de Nanosuit, en deze is zelfs veranderd. De engine lijkt niet eens op Cryengine 2, de stijl is veel minder clean en veel meer korrelig, het lijkt op de MW2/BO/WaW/CoD4 engine...

Dit vond ik geweldig aan Crysis en Crysis warhead;

De graphics

Open werelden

Destruction

De setting/jungle

Dit is allemaal niet terug te vinden in Crysis 2. Het is niet mooier, bijna niks kan kapot, er zijn rare perks toegevoegd, de maps en de game zijn zover ik weet klein, en het is in de stad, niet dat dat zo'n probleem is maar ik vond de jungle leuker. Ook heb je nog maar 3 krachten met je nanosuit, had het gewoon gehouden zoals het was.
Qua graphics snap ik het wel, maar nu kunnen mensen met redelijke hardware dit spel ook spelen. Toen Crisis 1 uitkwam moest echt top of the bill hardware hebben om 'm te draaien zoals tie bedoeld was.

Tsja en open wereld is gewoon minder omdat het zich in een stad afspeelt. Een stad voelt sowieso benauwder.

Ik denk straks met de propere patches voor DX 11 dat het er toch strak uit gaat zien. Maar het zal er niet zo goed uitzien zoals Battlefield 3 in Q3 2011. Die zal denk ik de wow factor wel hebben zoals we dat met Crysis 1 wel hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Arsenius schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:29:
[...]

Eh? Niet at launch? Met DirectX 11 is Crysis 2 verreweg het mooist op de PC als je het gaat vergelijken met de console versies van Crysis 2. Ik snap dat sommige van jullie wat te klagen hebben, dat mag ook. Maar om nou in elk bericht het spel te gaan lopen afkraken terwijl er alleen een Demo beschikbaar is in DX 9 gaat wel wat ver. DX 11 zal toch echt veel vetter zijn. 8)
Go here http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=160180 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestraeon
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-08 11:50

Terrestraeon

END OF LINE

..knip..

On-topic vind ik het erg jammer dat men de draad gewoon niet heeft opgepakt waar Crysis 1 eindigde. dat open einde smeekt gewoon voor een vervolg! Dat einde alleen al bevestigde al dat er wel een Crysis 2 moest komen, en nu het er is is het plots een compleet nieuwe omgeving en verhaal! :'( echt jammer... Wacht nog steeds op het ECHTE vervolg van Crysis.

[ Voor 26% gewijzigd door psychoclown op 20-03-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
..knip..

OT: sommige gameplayvideo's zagen er toch wel redelijk open wereld uit. Natuurlijk is een stad wat minder open, maar op die video's leek het best mee te vallen. Voor een echt oordeel wacht ik wel tot release. Hopen dat het niet zo tegenvalt als Homefront |:(

[ Voor 31% gewijzigd door psychoclown op 20-03-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuner_111
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-06 10:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je die beelden uit 1:21 vandaan? Kan mij niet herinneren in welke trailer die zat.

Verder mooi gedaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Houdt het aub nuttig en ontopic, dit voegt evenmin iets toe.

[ Voor 86% gewijzigd door psychoclown op 20-03-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuner_111
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-06 10:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Maak in het vervolg een topicreport in plaats van een reactie die evenmin nuttig is.

[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 20-03-2011 12:19 ]

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Spoiler!!!

YouTube: Crysis 2 Playthrough Part 1

Spoiler!!!

Het eerste half uur uit de game.

En een mooie review:

http://www.gamereactor.se/recensioner/26491/Crysis+2/

Ze zijn opzich wel positief, blijkbaar komt het op verschillende manieren vechten toch goed uit de verf/

[ Voor 37% gewijzigd door Jeroenneman op 20-03-2011 13:31 ]

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Wow....! Dit lijkt me echt een geweldige game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Laatst online: 09:03
Met name het gedetailleerde level design icm setting NYC (fan!) spreekt me erg aan :)

Maar wel leuk om te zien dat het soms toch nog wel even zoeken is incl. klimmen om weer een stap verder te komen. Ben benieuwd en ook na het zien van Part 1 & 3 nog steeds blij met de pre-order (die overigens ook al onderweg is) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Als ik die pics zie op die zweedse site dan worden de graphics toch wel netjes. Ik neem aan dat dat de pc versie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Weet iemand welke versie ik beter kan kiezen?
De pc versie of de ps3 versie. Of is de pc versie toch weer de betere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
De pc versie is altijd beter, shooters spelen nou eenmaal beter met muis en tobo. Maar als jij graag je PS3 gebruikt is dat geen ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor PC-specs je hebt.

Ik heb nog een vraagje, is er verschil tussen pre-orderen van de EA website of van Steam? De prijs is hetzelfde, zit er nog een voordeel aan één van de 2?

[ Voor 59% gewijzigd door Arsenius op 20-03-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Arrim schreef op zondag 20 maart 2011 @ 18:45:
De pc versie is altijd beter, shooters spelen nou eenmaal beter met muis en tobo. Maar als jij graag je PS3 gebruikt is dat geen ramp.
Aangezien je op de console ook met een muis kan spelen, ga ik er vanuit dat hij graphics bedoelt.

Dus om antwoord te geven op de vraag: ja, de PC ziet er mooier uit. Dit is overigens altijd het geval, mocht je deze vraag in de toekomst nogmaals willen stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
@bram1984: Dit is overigens niet altijd waar wat je nu zegt. Als f1boy_077 zijn pc lage specs heeft, is het zeker mogelijk dat de game er beter uit zal zien op zijn PS3 dan op zijn PC. Dit lijkt mij vrij logisch? Maar, dan moet je al zeer lage specs hebben natuurlijk.

Een andere reden om voor de PS3 te kiezen is dat sommige mensen liever met een console spelen. Omdat deze bijvoorbeeld meestal op een tv aangesloten is, bij pc's is dit meestal een gewoon computerscherm. Maar het kan ook net anders om. Sommigen verkiezen de pc boven de PS3 omdat de pc meer rekenkracht heeft en beter speeld d.m.v. toetsenbord en muis.

Ieder zijn eigen smaak zeg ik dan.

Mijn voorkeur gaat toch altijd uit naar pc. (Misschien is dat omdat ik geen XBOX360 of PS3 heb :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt er nogal aan inderdaad wat voor PC je hebt. Als je een redelijke pc hebt staan en de 360/PS3 dan is de PC meestal de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Nu online
Moet zeggen dat ik het spel wel ga spelen, maar niet ga kopen!
Heb die schoften bij EA gevraagd of ze de multiplayer mogelijk maken op hetzelfde network (kon bij de demo niet met me roommates spelen) Zeggen ze gewoon van, nope gaat niet gebeuren mischien later ooit nog eens! Naja ik koop een spel nooit als het alleen single player heeft. Al moet ik zeggen dat ik de multiplayer best tof vond, zat gewoon keihard te ownen en daar geniet ik wel van, vind het daarom ook heel jammer dat ze niet even fixen dat je met multiple copies van de game op hetzelfde network kan spelen!

Verder kwa graphics ziet het er wel weer mooi uit, alleen heb ik het gevoel dat die trailers mooier zijn dan de game zelf, bij de demo kon je niks schalen is het nou al duidelijk of dat straks wel kan ? (lees alle opties lightning AA etc zelf instellen? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

Jasper 99 schreef op zondag 20 maart 2011 @ 23:24:
Moet zeggen dat ik het spel wel ga spelen, maar niet ga kopen!
Heb die schoften bij EA gevraagd of ze de multiplayer mogelijk maken op hetzelfde network (kon bij de demo niet met me roommates spelen) Zeggen ze gewoon van, nope gaat niet gebeuren mischien later ooit nog eens! Naja ik koop een spel nooit als het alleen single player heeft. Al moet ik zeggen dat ik de multiplayer best tof vond, zat gewoon keihard te ownen en daar geniet ik wel van, vind het daarom ook heel jammer dat ze niet even fixen dat je met multiple copies van de game op hetzelfde network kan spelen!

Verder kwa graphics ziet het er wel weer mooi uit, alleen heb ik het gevoel dat die trailers mooier zijn dan de game zelf, bij de demo kon je niks schalen is het nou al duidelijk of dat straks wel kan ? (lees alle opties lightning AA etc zelf instellen? )
het zal er echt niet lelijker uit zien dan crysis deeltje 1.
Maargoed, wat bedoel je met multiplayer op hetzelfde netwerk? LAN play? Sinds de introductie van de nieuwste range piraterij maatregelen is LAN play in veel games niet meer mogelijk.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Nu online
Nee niet lan, je kan gewoon niet tegelijkertijd online, dat vind ik dus echt niet kunnen dat is van 10 jaar geleden ofzo. Betaal je beide 50 euro voor het spel wil je spelen kan je niet omdat je kamergenoot online is .... Schandalig en ja daardoor worden games juist gepirated :)

Maarja zoals ik al zei ik ga het wel spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

hoe bedoel je dat je niet op zelfde netwerk kan ??
je hebt dus 2 pc's op zelfde netwerk aangesloten (neem even een router als voorbeeld) en dan kun je niet allebei met een aparte versie van de game met beide aparte serial enz tegelijktijd online op ditzelfde netwerk ??
nog nooit van gehoord moet ik eerlijk zeggen, heb keertje 4 xboxen op zelfde router aangesloten en cod gespeeld online :P dus lijkt me heel stug dat dit niet zou kunnen ?? maar misschien begrijp ik het verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Nu online
Je begrijpt het helaas wel goed, en ja ik geloof het ook bijna niet maar toch is het zo. Ik dacht eerst dat het alleen bij de demo zou zijn, maar hier dit was het gesprek met een medewerker van EA. Dit gesprek duurde echt 20 minuten daarom werdt ik een beetje cranky :p

Hi, my name is Jeremy. How may I help you?
2280903566: hey there
2280903566: i have a problem with crysis 2
Jeremy: Hi
2280903566: Me and my roommate wanted to play the crysis 2 demo togheter
Jeremy: Okay
2280903566: but when he joins a server I disconnect
2280903566: and the other way around
2280903566: we can't seem to play crysis 2 online simaltaneously
2280903566: is this a known issue of the demo? Cause we would really like to try that before we consider buying the game
Jeremy: May I know that you both are playing using same network?
2280903566: yes
2280903566: we are roommates
2280903566: so we use the same router
Jeremy: May I know that you are using the same account to play the game online?
2280903566: no we don't use the same account we both made an account
2280903566: his is Antistats mine is JDeathmetal both on different emails etc
2280903566: is this a pc btw?
2280903566: awnsering *
Jeremy: I would like to inform you that you can not play this game using the same network online in between.
2280903566: .....
2280903566: that took you long to say, well can I ask if this will also be the case in the final product?
Jeremy: You can not play the game using the same router or the network.
2280903566: damn this is like talking to a handicapped person, im done with this I'll email instead cause you don't seem to understand what I'm typing
2280903566: im talking about the final product crysis 2 the real game not the demo
Jeremy: I am sorry for that.
Jeremy: Yes this will be for the final product also.
2280903566: ok thx that is clear
2280903566: may I ask why this is the casE?
2280903566: using different copies of the game ofcourse not using 1 copy
Jeremy: It is but you are on a same network which causes conflicts.
Jeremy: Is there anything else I can help you with today?
2280903566: no it's clear. Thank you for the help
Jeremy: I apologize for anu inconvenience caused to you.
Jeremy: any*
2280903566: thats fine, its a shame that it won't work but atleast now I know that.
2280903566: thank you for the support
Jeremy: Bye and take care!!
2280903566: bye!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

WOUW!! dat is wel echt ontzettend kansloos!!
nou dat betekent een no go voor mij en mn broertje, zitten op zelfde router met 2 xboxen dus als het daarop ook zo is dan laten we de game gegarendeerd voorbij gaan.
maar zal dit een maatregel zijn voor alleen de pc of voor alle dus ook xbox en ps3 of weet je daar niet meer van ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Ik kan dat niet geloven.

Zou wat zijn zeg, en weet dat E.A. ook niet alles weet of hun collega's met verschillende 'verhalen'. Zou dus wat zijn zeg en kon bijvoorbeeld Crytek zelf alleen maar thuis testen qua M.P.test :D. Gewoon afwachten of ik vraag het Crytek.

Ik denk dat ze bedoelen dat voor 1 persoon een kopie nodig is en niet meerdere personen op 1 kopie.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Nu online
nou ik heb het best duidelijk gevraagd volgens mij. Weet niet hoe het bij de xbox en ps zit maar ik vond dit ronduit schandalig. Echt heeeeel slecht

[ Voor 33% gewijzigd door Jasper 99 op 21-03-2011 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Jasper 99 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 00:20:
nou ik heb het best duidelijk gevraagd volgens mij. Weet niet hoe het bij de xbox en ps zit maar ik vond dit ronduit schandalig. Echt heeeeel slecht

Maar hoe kon het nou dat een maat van mij en zijn zoon op zowel XBox en de PC tegelijk met ons kon spelen? Snap je mij, dat ik de kennis van E.A. op dat moment, niet kan inschatten en wellicht verkeerde informatie aan je gegeven is? Zal dus betekenen dat hij en zijn zoon(plus nog een hetzelfde situatie) niet gezamelijk kunnen spelen of opstarten.

Ik geloof jou wel, maar niet de antwoorden van deze persoon bij E.A.

/Edit: Ps: Niet ik maar hoorde dat mensen met Hamachi zelfs tegen elkaar konden spelen met de "Leak".

[ Voor 5% gewijzigd door XRayXI op 21-03-2011 00:27 ]

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Nu online
Hey,

Mischien dat het wel werkt in combinatie xbox en pc of xboxen, maar niet op 2 pc's. Kan me best voorstellen dat de beveiliging bij xboxen enzo anders is aangezien ze daar ook niet aan serials doen. Kijk bij de demo werkte het in iedergeval niet op 2 pc's dus daarom vroeg ik het, toen antwoorde hij me dat dus...
Ik heb er niet echt meer vertrouwen in dat het gaat werken, heb ook een mail naar EA gestuurd van of het wel klopte maar daar wordt niet op gereageerd, want ik had ook zoeits van dat kan toch niet waar zijn.
Of lukte het bij jou wel op 2 pc's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Jasper 99 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 00:34:
Hey,

Mischien dat het wel werkt in combinatie xbox en pc of xboxen, maar niet op 2 pc's. Kan me best voorstellen dat de beveiliging bij xboxen enzo anders is aangezien ze daar ook niet aan serials doen. Kijk bij de demo werkte het in iedergeval niet op 2 pc's dus daarom vroeg ik het, toen antwoorde hij me dat dus...
Ik heb er niet echt meer vertrouwen in dat het gaat werken, heb ook een mail naar EA gestuurd van of het wel klopte maar daar wordt niet op gereageerd, want ik had ook zoeits van dat kan toch niet waar zijn.
Of lukte het bij jou wel op 2 pc's ?
Wat ik al zei, maatje had voor hem en zijn zoon zowel de demo van XBox én PC tegelijk gespeeld met ons.
Dus toen de XBox demo live was, deed hij dat tegelijk met zijn zoon op hun XBox'es en later voor de PC(2x).

/Edit: Ander voorbeeld is dat de 2de maat van me dat ik ken, daar met zijn 3!'en hebben gespeeld op 1 router op de PC demo.

[ Voor 6% gewijzigd door XRayXI op 21-03-2011 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand mij vertelde dat met mij praten over kwam alsof hij met een gehandicapte praatte was ik een stuk minder beleefd geweest en had ik je zeker verkeerde informatie gegeven.

Lijkt me dat je met je router wat kan regelen om samen spelen voor elkaar te krijgen.

____

Demo net gespeeld. Zag er goed uit op de Xbox. Geluid was ook cool. Gameplay ook. Mooie combo van CoD en Halo.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2011 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Het was geen bot, aan de laatste reacties te zien, maar gezien de slechte formats waarmee wordt getypt, zou ik het antwoord zeker niet vertrouwen. Uit zijn antwoord valt zeker niet met enige zekerheid op te maken dat die persoon jouw vraag begreep. Het antwoord lijkt als in, over het algemeen gesproken, terwijl over het algemeen het wél kan. Vrijwel zeker een out-sourced "chat-center" in India ofzo. En ja, die zijn aardig, hoe je ze ook aanspreekt. Als zij praatjes maken, kunnen ze het schudden namelijk, het is het enige naast de kosten dat hen overeind houdt.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 00:44:
Als iemand mij vertelde dat met mij praten over kwam alsof hij met een gehandicapte praatte was ik een stuk minder beleefd geweest en had ik je zeker verkeerde informatie gegeven.

Lijkt me dat je met je router wat kan regelen om samen spelen voor elkaar te krijgen.

____

Demo net gespeeld. Zag er goed uit op de Xbox. Geluid was ook cool. Gameplay ook. Mooie combo van CoD en Halo.
Heb je zijn vragen gelezen? nou 5 minuten per zo'n vraag. De vergelijking met een gehandicapte is eerder beledigend voor de gehandicapte want die zijn nog sneller.

Maar bij ons werkte et niet dus ik heb er niet echt meer vertrouwen in. Heb ook geen zin om te kloten om zoeits werkend te krijgen. Maarja ik vertrouwde het ook niet helemaal heb daarom een mail gestuurd maar daar antwoorden ze niet op. Dus ik Dload het wel lekker ga wel op gecr***de servers spelen :D

[ Voor 9% gewijzigd door Jasper 99 op 21-03-2011 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Wat ik kan doen is, na de release en patch, hier doorgeven dat het wel of niet werkt, omdat ze/hun het echt gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Nu online
Cool ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Anders DM me even als het hier op de topic te druk word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Jasper 99 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 00:20:

Nooit iets vragen aan een duidelijk indiase helpdesk.
Hoe moeten die gasten in godsnaam weten hoe het gaat zitten met de final versie van elk komend EA spel?

Waarschijnlijk weet ie er niks van, maar gokt ie gewoon wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Zo ik heb Crysis 2 pre-ordered staan voor €27,43. Lijkt me een stuk beter dan 50 euro bij Steam. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Ik ga denk ik voor de pc versie.

Alleen weet ik niet of mij pc dit trekt.

Ik heb een Core duo2 6750 oc 3,50ghz
4gb ram
MSI n460GTX Hawk
Win7 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Misschien ff wachten op IPv6? :P Dan kan het wss wel, omdat elke PC dan een eigen public IP krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Laatst online: 09:03
Je kunt ook altijd nog een van de PC's in een DMZ van je router gooien. Desalniettemin denk ik eerder zoals al aangegeven, dat dit Indiase chatcenter je verkeerd heeft voorgelicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Die easter egg
OMG :O

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Katseviool schreef op maandag 21 maart 2011 @ 18:58:
Je kunt ook altijd nog een van de PC's in een DMZ van je router gooien.
En dan? Blijft over hetzelfde IP gaan, en daar zit het probleem denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Easter egg is echt geniaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Arsenius schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:42:
Zo ik heb Crysis 2 pre-ordered staan voor €27,43. Lijkt me een stuk beter dan 50 euro bij Steam. :9
Ik zag ehm voor 17,53 omgerekend bij GameKeyStore.
Nog geen ervaring mee. Zelf al een tijd geleden ge-pre-ordered bij G2Play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

singleplayer zal er wel goed uitzien op de pc ,voor de multi wacht ik wel op bf3 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
Is de demo period nu afgelopen ofzo (op de X360)?
Ga deze game zeker halen. Erg vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

v8power67 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 00:08:
WOUW!! dat is wel echt ontzettend kansloos!!
nou dat betekent een no go voor mij en mn broertje, zitten op zelfde router met 2 xboxen dus als het daarop ook zo is dan laten we de game gegarendeerd voorbij gaan.
maar zal dit een maatregel zijn voor alleen de pc of voor alle dus ook xbox en ps3 of weet je daar niet meer van ??
Pf... Volgens mij kan jij met 2 Xboxen routed naar buiten geen enkel multiplayer spel goed spelen. Dit heeft namelijk te maken met hoe Live met jouw Xbox verbonden is. Om 100% gebruik te kunnen maken van Live moeten een aantal poorten gemapped worden naar de Xbox. Bij één gaat dat goed, bij twee stuks niet. Kans is dus redelijk groot dat één van de 2 dozen wél een goede verbinding heeft richting Microsoft en de ander niet. Als Crysis MP gewoon niet goed werkt als Live niet 100% goed functioneert dan kan ik me wel voorstellen waarom er geen (goede) verbinding wordt opgebouwd.

De reden dat het wel goed werkt als je Crysis 2 op één router opstart op een PC, PS3 en Xbox is dat ze alle drie gebruik maken van verschillende netwerkverbindingen (de eerste waarschijnlijk via EA's/Crytek's multiplayer systeem voor de PC, de tweede via PSN en de derde via Live) en bijbehorende poorten.

Dat het niet werkt is dus niet te wijten aan EA of Crytek maar puur aan het feit dat jij in principe iets wil doen waarvoor de Xbox netwerkarchitectuur niet ontworpen is, namelijk via twee Xboxen in één huis tegelijkertijd een multiplayer sessie starten.

MBT Crysis 2 voor de PC; Als je de game vrij goedkoop wil kopen bij een site die écht 100% legit is moet je eens bij Direct2Drive van IGN kijken. Daar is hij digitaal te koop voor nog geen 28(!) pond. Zullen de EA store en Steam leuk vinden met hun 49,99 euro voor de digitale versie met exact dezelfde goodies...

[ Voor 9% gewijzigd door mindcrash op 21-03-2011 21:34 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Hahahaha Crytek jat echt alles van ons modding! :D (rankings, ground attacks(mortars-arty's nu dit lol)

Proest...zie hier: http://www.xfire.com/video/402fe2/
(jaja gewoon fun met flowgraphs scripting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

mindcrash schreef op maandag 21 maart 2011 @ 20:54:
[...]

Pf... Volgens mij kan jij met 2 Xboxen routed naar buiten geen enkel multiplayer spel goed spelen. Dit heeft namelijk te maken met hoe Live met jouw Xbox verbonden is. Om 100% gebruik te kunnen maken van Live moeten een aantal poorten gemapped worden naar de Xbox. Bij één gaat dat goed, bij twee stuks niet. Kans is dus redelijk groot dat één van de 2 dozen wél een goede verbinding heeft richting Microsoft en de ander niet. Als Crysis MP gewoon niet goed werkt als Live niet 100% goed functioneert dan kan ik me wel voorstellen waarom er geen (goede) verbinding wordt opgebouwd.

De reden dat het wel goed werkt als je Crysis 2 op één router opstart op een PC, PS3 en Xbox is dat ze alle drie gebruik maken van verschillende netwerkverbindingen (de eerste waarschijnlijk via EA's/Crytek's multiplayer systeem voor de PC, de tweede via PSN en de derde via Live) en bijbehorende poorten.

Dat het niet werkt is dus niet te wijten aan EA of Crytek maar puur aan het feit dat jij in principe iets wil doen waarvoor de Xbox netwerkarchitectuur niet ontworpen is, namelijk via twee Xboxen in één huis tegelijkertijd een multiplayer sessie starten.

MBT Crysis 2 voor de PC; Als je de game vrij goedkoop wil kopen bij een site die écht 100% legit is moet je eens bij Direct2Drive van IGN kijken. Daar is hij digitaal te koop voor nog geen 28(!) pond. Zullen de EA store en Steam leuk vinden met hun 49,99 euro voor de digitale versie met exact dezelfde goodies...
zoals ik al eerder heb gezegd heb ik een keertje met 4 xboxen op 1 router cod gespeeld, en dit werkte prima, geen lag geen slechte verbindingen niets. dus heb geen idee hoe jij erbij komt dat dit niet goed zou kunnen werken. mn broertje en ik spelen bijna altijd tegelijktijd online en heb nooit ergens last van, ook niet als we in zelfde lobby zitten.
Zelfde met ps3 hebben beide ook een ps3 en spelen bv gt5 samen online en nergens last van werkt echt perfect. alleen forza 3 online kan wel eens laggen maar dit zal meer aan de game en bagger online liggen dan aan onze verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
v8power67 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:29:
[...]

zoals ik al eerder heb gezegd heb ik een keertje met 4 xboxen op 1 router cod gespeeld, en dit werkte prima, geen lag geen slechte verbindingen niets. dus heb geen idee hoe jij erbij komt dat dit niet goed zou kunnen werken. mn broertje en ik spelen bijna altijd tegelijktijd online en heb nooit ergens last van, ook niet als we in zelfde lobby zitten.
Zelfde met ps3 hebben beide ook een ps3 en spelen bv gt5 samen online en nergens last van werkt echt perfect. alleen forza 3 online kan wel eens laggen maar dit zal meer aan de game en bagger online liggen dan aan onze verbinding.
Het enigste wat ik kan bedenken is dat hij zijn DHCP niet aan heeft staan. Tijdje terug iemand geholpen d.w.v. 'Crossloop' om de instellingen na te kijken van zijn router en stond dus uit. Daar ging het om PC i.c.m. een XBox. Zodra hij in COD4 ging, ging zijn zoontje's XBox op "disconnect".

Offtopic: Crysis Wars. Hoe vinden jullie onze nieuwe map? Nog op W.i.P. status: YouTube: Environment Demonstration. COD4 Recreation Cryengine 2 [HD]
Link Crymod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
  • Laatst online: 05-09 10:45
Modest71 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:42:
[...]

Het enigste wat ik kan bedenken is dat hij zijn DHCP niet aan heeft staan. Tijdje terug iemand geholpen d.w.v. 'Crossloop' om de instellingen na te kijken van zijn router en stond dus uit. Daar ging het om PC i.c.m. een XBox. Zodra hij in COD4 ging, ging zijn zoontje's XBox op "disconnect".

Offtopic: Crysis Wars. Hoe vinden jullie onze nieuwe map? Nog op W.i.P. status: YouTube: Environment Demonstration. COD4 Recreation Cryengine 2 [HD]
Link Crymod
Ziet er gaaf uit! Erg netjes. Alleen vind het naar mijn mening iets te donker, zet eens wat characters in het level om te kijken hoe het licht erop valt! Misschien zou je ook dat opwaaiend "stof" iets minder heftig kunnen maken? Bijvoorbeeld iets meer over de grond en dan een stuk minder daarboven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
wishmasterUT2k4 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:52:
[...]

Ziet er gaaf uit! Erg netjes. Alleen vind het naar mijn mening iets te donker, zet eens wat characters in het level om te kijken hoe het licht erop valt! Misschien zou je ook dat opwaaiend "stof" iets minder heftig kunnen maken? Bijvoorbeeld iets meer over de grond en dan een stuk minder daarboven...
Thanks!
Dat is nou het voordeel met DX10 server "Day and Night" :) (ToD time of day)
Het word nog geoptimaliseerd en draait nu test op 1 van onze Crysis servers "Hardcore" No Suit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Getttttttttttt ready! :D
YouTube: Crysis 2 - Launch Trailer

Pagina: 1 ... 10 ... 26 Laatste