Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 22:51
Hi ik heb een raar probleem in Crysis 2 als ik opstart dan start hij op in 50Hz modus en m'n scherm is dan over-bright - te licht. Als ik bij options de vsync aan en weer uitzet springt ie naar 60Hz modus en is m'n kleurintensiteit weer normaal. Bij Crysis Warhead heb ik ook dit probleem, toen met een 4890/5850 en nu met een GTX580, dus ik vermoed dat het m'n beeldscherm is, overigens krijg ik het met Warhead niet voor elkaar (alt tab werkt niet zoals by Crysis 1) en vsync ook niet. Ik speel Crysis2 in DX11/High Res.

Is er bijvoorbeeld een manier om Crysis 2 te forceren in 60Hz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand eingelijk ook of er een single shot mode in zit zoals in crysis 1.
In crysis 1 kon je dit regelen door op Z te drukken van het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je toch zo opzoeken bij de toetsenbord instellingen?

Is dacht ik: 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 22:05
als ik crysis 2 wil opstarten moet ik de code geven, dat doe ik vervolgens en dan staat er gelukt en als ik dan op play druk gebeurd er niks

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Ben zeer aangenaam tevreden van de singleplayer. :)

Had de game maandje geleden aangeschaft toen die 30 euro werd, maar heb nu pas de tijd om veel te gamen.
De MP demo had me een zeer slecht beeld gegeven: cod kopie, grote hud, groot lettertype, beperkte graphical settings. Heb in dit topic redelijk wat rage posts gezet indertijd.
Ik heb mij nu over de grote wapens, grote hud, en de overdreven ruwe stem kunnen overzetten. En vind de game toch wel een mooie Crysis 1 opvolger.
Het is meer lineair dan Crysis 1, maar niet zo extreem als in de meeste andere shooters.
Draai met DX11 patch + high res textures pack => mind blown.
Difficulty lijkt ook hoger dan in andere shooters, zeker een pluspunt dus!

Crytek heeft m'n vertrouwen terug. :)

edit: Holy shit, level design is brilliant :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 08-09-2011 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Zo zie je maar weer: over smaak valt niet te twisten. Ik heb de laatste jaren zelden zo'n waardeloze buggy crap single player shooter met dito AI, als Crysis 2 gespeeld. Na een paar uur omgeruild voor een andere game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
bram1984 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:29:
Zo zie je maar weer: over smaak valt niet te twisten. Ik heb de laatste jaren zelden zo'n waardeloze buggy crap single player shooter met dito AI, als Crysis 2 gespeeld. Na een paar uur omgeruild voor een andere game.
Eerlijk gezegd ben ik aangenaam verrast over de AI.
Je ziet ze echt flanken, en bijgevolg had ik het moeilijker dan in andere shooters.
Zit rond 35% vh spel maar i'm pleasantly surprised!

Bugs ben ik ook nog niet tegengekomen. Misschien omdat ik met patch 1.9 speel?
edit: topic op trefwoord "bug" doorzocht: blijkt dat redelijk wat zaken al met patches opgelost zijn hoor.

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 09-09-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik speelde geloof ik op de middelste difficulty. Het enige wat ik hoefde te doen was cloaken, headshotje uitdelen, 20 seconden wachten waarna alle mannetjes weer hun gebruikelijke patrouille route vervolgden (te belachelijk voor woorden), en het hele proces weer opnieuw doen.

Dat er al verschillende patches zijn uitgekomen had ik op z'n minst wel verwacht. Bij mij bleven dode vijanden heel vaak clippen in muren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Dan kan het liggen aan de difficulty.
Ik speel op Hard, kwestie van niet door de levels te rushen en bijgevolg niet ten volle te kunnen genieten van de pracht en praal. :)
Ik word dikwijls overrompeld als ze mijn plaats weten en ik daar mijn energie laat loaden. Toch een verbetering tov andere shooters waar de AI niet durven advancen of flanken.

Heb nog niet veel de AI terug zien keren naar hun routine rondje. Misschien wachtte ik niet te lang met het advancen, ofwel ligt dat aan de difficulty. Kan ook natuurlijk :)

Ben toch al stuk of 15 keer doodgegaan. En zo hoort het ook in een game. Want wat is het nut van door levels te rushen? Metro 2033 is ook een game die het - in mijn ogen - goed doet. De AI was daar soms wel extreem helderziend (bijgevolg kan je het crappy AI noemen) maar langs de andere kant gaf het een grotere challenge dan andere shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:01

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Op superhuman (of hoe de hoogste difficulty ook heet) is de AI ook belabberd. Vooral de alien tegenstanders zijn experts in het blijven vastzitten van muurtjes of helemaal niet te reageren. Menselijke tegenstanders kan je ook wel betrappen op afwezige AI zoals magazijnen legen op muurtjes omdat jij aan de aan de kant staat, vrolijk blijven staan als je hun maatje naast hun neerschiet of compleet verkeerde pathfinding hebben.

Op zich zou de AI zonder deze fratsen wel aardig zijn ja omdat ze inderdaad wel de intentie hebben van flanken en de illusie van samenwerken opwekken, maar door de bovenstaande fouten werd voor mij de SP ervaring eigen behoorlijk verpest. En met de laatste patches werd ook de MP de nek omgedraaid helaas.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Blijkbaar speelde ik op Veteran (Hard noemt het niet in de game).
AI van aliens is inderdaad slecht, dat merkte ik vandaag. AI van soldiers daarentegen vind ik zeker goed.
En die aliens zijn ook zo makkelijk te killen. Er moest meer van die dodelijkere aliens in zitten.

Probleem met soldier of alien AI die tegen iets aan botsen, heb ik maar 3 keer echt gezien.

Ben ook verrast van de total playtime in de positieve zin.

MP zal ik morgen proberen. Was zelfs niet van plan eraan te beginnen aangezien de MP demo echt op een cod clone leek. Maar ik ben nu zeer behendig met de suit modes + de wapens zien er zo goed uit, dat ik de MP toch is ga proberen.

Overall, geef ik de game toch 9/10. Ben nog altijd verbaasd van het sterke gevarieerde level design, de bombastische muziek die altijd speelt, en de graphics + uitstekende performance. (speel op Very High)

edit: 3/10 voor MP. Wat een klucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik stoor me dood in crysis 2 met laatste patch en dx11 dat de textures blijven flikkeren door een laag Anti Aliasing.

Wie weet een hack om aa op te voeren tot 64x oid. Nvidia control panel werkt niet en veranderd niets aan het spel !!! alleen in de dx 9 versie wel :S. Daar kon ik met 120 fps op 32xaa spelen en dat geeft rust aan de ogen!

Wie heeft er een hack of iets voor want ik krijg pijn aan de ogen van het geflikker van allerlei objecten op afstand.

ik haal zon 100fps met 2 videokaarten dus mag wel ff wat hoger ingesteld allemaal nu is zelfs UT2004 mooier 8)7.

Ik heb het originele spel.

Ik snap niet dat ik hier zo weinig mensen over hoor!!! Als je rond loopt ind e maps zie je oeral textures flikkeren, knippperen en flasen als een dolle. Net alsof je dronken bent ofso en aan het gamen bent :X

[ Voor 57% gewijzigd door A87 op 24-09-2011 11:19 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:06

westergas

rikkie_pc

Lias schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 17:11:

ik haal zon 100fps met 2 videokaarten dus mag wel ff wat hoger ingesteld allemaal nu is zelfs UT2004 mooier 8)7.
100 fps met 2 videokaarten? Ben wel ernstig benieuwd naar je setup en je settings.
Haal met een beetje pijn en moeite 40/50FPS alles ultra/dx11/high res textures op 1920x1200, specs zie sig.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik haal ook 100 fps op Crysis 1, als ik een aantal instellingen iets lager zet en zonder AA speel.
Maar dat spel ziet er nog altijd veel en veel beter uit als Crysis 2.
En ik heb ook twee videokaarten.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:58
Dit weekend ben ik ook met Crysis 2 aan de slag gegaan. Wat mij opvalt is dat sommige stukken toch wel erg mooi zijn uitgewerkt. Zowel tactisch gezien als puur graphics zijn sommige stukken toch echt een meesterwerk. Toch heb ik het gevoel dat de vorige CryEngine geadvanceerder is en dus mooiere graphics kan leveren. Niet dat graphics alles zijn, de gameplay is tevens ook erg anders dan Crysis 1.

Crysis 1:
Je wordt gedropt in een groot landschap en dan 'muhahaha cya later f*cker' en mag je dus zelf bepalen hou jij je door de wereld gaat voortzetten. Er zijn VELE mogelijkheden om het doel te bereiken. Er zijn maar weinig stukken waar je 1 verplichte route moet nemen.

Crysis 2:
Veel verplichte routes met af en toe een stuk waar je zelf kan bepalen hoe je het stuk wil afleggen. Nou moet ik wel zeggen dat er veel goede scripts in zijn gezet die deze verplichte routes leuk maken dus ik heb er daarom geen bezwaar tegen. Het is dus niet saai om deze stukken te moeten spelen in tegenstelling tot sommige verplichte stukken uit Crysis 1.

Wat ik leuker vind? Het is moeilijk want de twee spellen zijn compleet anders qua gameplay. Crysis 1 geeft je zoveel vrijheid waardoor je zelf helemaal kan inleven in de wereld en alles zelf kan oplossen waar je bij Crysis 2 een vaste lijn volgt die erg leuk is om te volgen maar zal na 1x uitspelen meteen een stuk minder interessant worden. Crysis 1 blijft gewoon leuk door de vele mogelijkheden die je kan blijven uitvoeren. Je vind toch telkens weer iets nieuws om een missie te halen.

Een heel groot pluspunt in deel 2 is de afstand hoe ver vijanden kunnen zien. In deel 1 had je soms al van niet al te verre afstanden als je vijanden beschiet dat ze geen idee hebben waar het vandaan komt en dan lomp rondjes rennen. In deel 2 werkt dat beter en schieten de vijanden veel verder.

Verder vond ik de wapens uit Crysis 1 leuker dan uit Crysis 2. Bij deel 1 waren bijna allemaal wapens wel tof waar ik bij Crysis 2 eigenlijk slechts 2 wapens leuk vond. Namelijk het pistool met silencer + laser en de Swarmer (ik noem hem de Spammer), dat is die rocket launcher doos met 60 rockets erin. Daarmee blaas je echt half New York mee omver :P

Wat ik ook erg cool vond waren de stukken waar je in deze soort TANK / APC kan rijden waar dus een soort tank cannon op zit + rocket launcher (zelfde als de Swarmer geloof ik). Het leuke is dat deze infinite ammo heeft dus kan je echt alles naar de malle schieten. :P

Gisteren dan het spel tot zijn eind gespeeld en ik moet zeggen dat het echt een onwijs tof spel is. Echter zal ik deze nu wel minder vaak geen spelen dan Crysis 1 omdat deel 2 dus minder replay waarde heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Sir_Hendro op 26-09-2011 09:49 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Helemaal mee eens. Jij bent tenminste genuanceerd, ipv al die mensen die alleen maar lopen te schreeuwen dat Crysis 2 een kutspel is omdat het minder free-roam is. :)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Wat ik ook wel cool vind is de stem van de nano suite en die van de aliens. Het klinkt allemaal een beetje als transformers, beetje decepticon achtig :9

Ik zou wel een auto willen hebben met zo een stem. Sta je in de file hoor je 'tactical options are available' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op maandag 26 september 2011 @ 23:35:
Wat ik ook wel cool vind is de stem van de nano suite en die van de aliens. Het klinkt allemaal een beetje als transformers, beetje decepticon achtig :9

Ik zou wel een auto willen hebben met zo een stem. Sta je in de file hoor je 'tactical options are available' :P
Moet toch mogelijk zijn om wat te rommelen met een navigatie apparaat lijkt me. Wel een gaaf idee. Zal eens kijken hoe ver ik kom. :)

Verwijderd

Nu ook voor het eerst crysis 2 gespeeld, heb ooit lang geleden crysis 1 uitgespeeld. Ben op een gegeven moment veel minder gaan gamen.

Lastig hoor die crysis 2. Zit nu al stuk in het begin, heb een jeep bemachtigd maar heb geen idee hoe nu verder, cyfercode van deur al gekraakt maar de deur gaat niet open. Snap niet wat ik met de visor zou moeten zien, zie wel 6 dingen die elk nutteloos zijn.

Echt helemaal vloeiend is het spel niet maar ik heb ook een wat ouder systeem (E8400 met 6GB en 9600GT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb de single-play nu bijna uitgespeeld op de Xbox. Het eerste spel dat me dat gelukt is zonder cheaten. Wel op easy mode (ben geen die-hard shooter).

Wel gaaf spel :7

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pssst. kan je me vertellen hoe ik verder kom :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:00:
Pssst. kan je me vertellen hoe ik verder kom :P?
Tja Crysis 2 heeft eigenlijk geen puzzles waar je eerst iets voor moet opzoeken. Je kunt eigenlijk gewoon continue doorspelen zonder echt te hoeven denken lol :P

Waarschijnlijk heeft jouw betreffende deur een melee attack nodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ik toen moe was maar er wordt duidelijk gezegd dat er een alternatieve route is en dat die deur niet opengaat. Die jeep blijkt niet belangrijk te zijn. Ben al stuk verder nu, heb nu ook beschikking over Q en E had ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Misschien kan je even een paar screenshots posten zodat we weten waar je momenteel bent in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Op Youtube kun je ook een volledige walkthrough vinden per level. Heb 't ook al een keer gebruikt om te kijken hoe ik ergens uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:28
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:33:
Ik weet niet of ik toen moe was maar er wordt duidelijk gezegd dat er een alternatieve route is en dat die deur niet opengaat. Die jeep blijkt niet belangrijk te zijn. Ben al stuk verder nu, heb nu ook beschikking over Q en E had ik al.
Als ik het met goed herinner, moet je vanaf daar naar rechts. Als er een muur staat, gewoon omheen lopen. Aan de rechterkant is namelijk een ingang tot een tent, daar moet je helemaal door. 100% zeker ben ik natuurlijk niet, maar ik denk dat ik het ongeveer juist heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zei het misschien niet duidelijk genoeg maar ik ben al verder gekomen in het spel, wat Jo.. zei klopt volgens mij wel ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens is het spel wel helemaal vloeiend met 1.9 patch. Hiervoor zonder de patch hakkelde hij een beetje. Sysspecs heb ik in eerder postje verteld.

Ervaring: Crysis oogt mooi, alhoewel ik met een betere systeem meer pracht en praal zou zien. Hij is wel wat moeilijker dan deel 1. Hij werkt helaas niet met mijn Logitech Cordless Rumblepad 2. Ik zal een xbox360 windows gamepad moeten kopen want ik vind de knoppen op toetsenbord niet goed bereikbaar.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Crysis 2, ook mee begonnen een paar dagen geleden. Op Soldier niveau. Denk dat ik 'm maar eens op nog moeilijker ga zetten, want ben al een paar uurtjes onderweg en heb nog geen kogel hoeven afschieten. Cloak aan en overal langs rennen en af en toe eentje met de hand omleggen. Is ook wel geinig hoor, maar het gaat wel heel simpel.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, ik vermoord iedereen die ik tegenkom. Ik zit nu in level waar ik paar keren door dezelfde tank gedood ben, maar hij moet en zal kapot gaan van me... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:17
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:21:
Ah, ik vermoord iedereen die ik tegenkom. Ik zit nu in level waar ik paar keren door dezelfde tank gedood ben, maar hij moet en zal kapot gaan van me... :P
haha bekend stukje, ik had hetzelfde maar na paar keer wandel je er in feite zo langs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die op console speelt en dit spel bij release heeft gehaald: vergeet niet je gratis achievement/trophy voor dit spel te halen door de MP nog eens op te starten. (speel MP 6 maanden na je 1e MP pot) (Wees niet bang je krijgt hem direct dus je kan quitten voordat je weer gek wordt van onzichtbare, cornercampende trutjes. :P)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2011 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:21:
Je moet altijd je rockets en C4 opsparen voor later als je tegen zware vijanden moet vechten zoals human tanks of heavy armored aliens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

En gisteren helemaal uitgespeeld :) En zonder cheaten (zou ook niet weten hoe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik ben zelf gisteren opnieuw begonnen maar dan deze keer op Veteran (hard). Ben nu al volgens mij alweer 65% van het spel door. Ik heb nu ook al lekker veel suite upgrades verzameld. Sommige zijn erg handig zoals die proximity alert, suite recharge en stealth enhance. Nu kan je nog meer en sneller stealth kills maken dan voorheen. Je gaat echter wel snel dood op Veteran waardoor het nu lekker pittig is bij pittige battles :9

//update:
Oke, Veteran uitgespeeld, nu al weer op 30% op Post-Human warrior of hoe die moeilijkste setting ook mag heten :P

Wat ik trouwens wel erg jammer vind is dat de car keys nutteloos zijn. Ik dacht namelijk dat je daarmee de betreffende auto's kon besturen tijdens single player :(

[ Voor 33% gewijzigd door Sir_Hendro op 03-10-2011 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Top spel, maar met een lichte frustratie soms.
Ik mag graag die Suit upgrade punten verzamelen, dus ik kill enemy's alleen als ik weet dat ik er optijd bij kan zijn om die nano points afhandig te maken. Dus sniperen kan wel, maar dan sprint ik naar mn nano's en dan weer terug :P

Op sommige stukjes loop je laag door een ingezakt stuk stad en heb je boven je een aantal aliens lopen. Zwaar frustrerend dat je daar niet bij kan komen, en die nano points maar glimmen daarboven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ach ja, je behoudt je points toch voor alle game sessies. Dus als je daarna nog eens op een andere difficult gaat spelen kun je gewoon verder gaan met unlocken waar je vorige keer gebleven was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 09:37:
[...]

Je moet altijd je rockets en C4 opsparen voor later als je tegen zware vijanden moet vechten zoals human tanks of heavy armored aliens.
Ik heb raketwerper gebruikt, tank is dood, ik speel dus zodanig dat ik iedereen op mijn weg vermoord, dat kan op een stille manier of ik schiet wild om me heen en verdwijn dan. Ik heb ontdekt als ik cloak uitzet en meteen schiet en cloak weer aanzet heeft het geen impact op de energielevel. Wel moet je meteen ergens anders staan.

Ik kreeg vlak daarna de beschikking over een tank, zucht, daarmee had ik die ene tank ook kunnen uitschakelen.

Overigens snap ik 1 ding niet, hoe verzamel ik die punten om mijn nanosuit te upgraden? Ik lees hierboven lichte hints maar echt duidelijk vind ik het nog niet? Ik moet iedereen vermoorden die nanosuits aanhebben en dan over hun lijken lopen zeg maar om die punten te krijgen (a la munitie pakken manier).

Ik denk dat ik nu veel te ver ben (ik ben nu zover dat Hargraeve tegen me zit te lullen en ik aliens moet bevechten), ik begin straks wel helemaal overnieuw. Ik heb slechts 2 dingen aan mijn pak kunnen upgraden...

Edit: Ben me nu de tering nanopunten aan het verzamelen. Zelfs die kleine kevertjes leveren nanopunten op. :D

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2011 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armageddon_2k schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:14:
Top spel, maar met een lichte frustratie soms.
Ik mag graag die Suit upgrade punten verzamelen, dus ik kill enemy's alleen als ik weet dat ik er optijd bij kan zijn om die nano points afhandig te maken. Dus sniperen kan wel, maar dan sprint ik naar mn nano's en dan weer terug :P

Op sommige stukjes loop je laag door een ingezakt stuk stad en heb je boven je een aantal aliens lopen. Zwaar frustrerend dat je daar niet bij kan komen, en die nano points maar glimmen daarboven :'(
Dan moet je ff zonder cloak lopen, de aliens komen dan vanzelf naar je toe, tenminste naar de plek waar ze je voor het laatst zagen lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Alleen Aliens (Squid) geven je nano points. Zo uit mijn hoofd:

- Kleine opruim beestjes - 20 points
- Standaard alien troops - 100 points
- Elite alien troops - 300 points
- Heavy armor alien - 500 points
- Giant alien walker - 2000 points

Zo als ik al eerder zei, je behoudt je punten en unlocks voor al je volgende speel sessies. Dus als je het spel hebt uitgespeeld kan je verder verzamelen op de volgende moeilijkheidsgraad. Ik speel nu dus op z'n moeilijkst met nog slechts 2 unlocks te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumacher64
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-11-2024
Vragen multiplayer crysis 2

Als ik zelf met een shotgun rondloop dan merk ik dat mijn loopsnelheid langzamer is dan met andere handwapens. Toch valt het mij op dat andere spelers wel voluit kunnen lopen met een shotgun.
Hoe kan ik dit ook verkrijgen of is dit een cheat ?

Sommige tegenspelers weten mij zeer snel te vinden terwijl ik gecloacked rondloop. Dus tijdens beweging.
Hebben zij hier een speciale radar voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ze gebruiken vast Nano Vision om je te zien tijdens cloak. Sprint jij ook terwijl je een shotgun gebruikt? Het is namelijk wel zo dat je met bepaalde wapens wat langzamer loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Is Crytek nu echt debiel of ben ik gek?

Die 1.9 patch en high res texture pack gaan allebei lekker zelf op zoek naar de game, kunnen de game niet vinden en besluiten dan dat ik het spel maar gewoon moet reinstallen.

Of je laat de user gewoon handmatig het doel aanwijzen? Naja, het spel was al bagger, dus het zal wel hetzelfde zijn met de patches, ook wederom bagger kwaliteit.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumacher64
sir hendro,.,

ik zal die nano vision nog verder uitproberen
asl shotgun gebruik ik wel eens de jackal, maar eiegenlijk doe ik dat niet meer omdat ik daardoor te langzaam wordt.
Wel vind ik het raard, dat sommigen wel erg snel kunnen zijn als ze ook de jack all hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reageer netjes, of reageer niet

[ Voor 91% gewijzigd door PWM op 12-10-2011 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

MaLDo heeft versie 3 van zijn texturepack uitgebracht.
Absoluut de moeite waard en van een kwaliteit waar Crytek
natuurlijk gewoon out of box mee had moeten komen:

http://maldotex.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumacher64 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:14:
sir hendro,.,

ik zal die nano vision nog verder uitproberen
asl shotgun gebruik ik wel eens de jackal, maar eiegenlijk doe ik dat niet meer omdat ik daardoor te langzaam wordt.
Wel vind ik het raard, dat sommigen wel erg snel kunnen zijn als ze ook de jack all hebben.
Weet je eigenlijk wel dat je met de shift knopje extra hard kan rennen? Dit heeft wel invloed op de energiestatus van je nanosuit en dat je hierdoor niet snel cloak/armored/superjump kan doen?

Als je weer iemand zo snel ziet rennen, dan lijkt het me dat ie het kwetsbaarst is, zeker als ie uitgerend is. knal hem dan af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumacher64
bitjesmaker,

Ik gebruik zelf ook constant de shift knop. Hoe sneller hoe beter. Maar die snelheid verlaagd flink bij het gebruik van de jackall. Ik zie echter anderen die wel erg hard kunnen gaan als ze de jackall gebruiken, maar volgens mij wordt er veel gecheat met crysis 2.
Als je gedood wordt, zie je altijd een review van de scene gezien vanuit de tegenstander. Als je dan op je hardst loopt met een klein kaliber en iemand met een shotgun haalt je in en schier je neer, dan vind ik dit toch vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
Ik heb Crysis 2 met de DX11 en hi-res texture update heel even gespeeld.
Ik vind het nogal een grote teleurstelling zowel grafisch als setting (New York :/ ).

Er kwam direct een een "1000 en 1 city sci-fi gebeuren" -gevoel naar boven zonder het wow effect van 2007 (deel 1).
Wat ze met deel 1 presteerden in een jungle nog wel vond ik echt absolute klasse, het was heerlijk om een die supermooi gerenderde jungle je vijand te stalken. De graphics waren een absolute aanvulling op de gameplay. Dat de setting ook ineens totaal veranderde door de invasie en de trip in de spaceship, de final battle op de carrier man oh man _/-\o_ voor crysis warhead geld voor mij precies hetzelfde.
Ik ben al 2 x door deel 1 en 2 x door Warhead heengegaan en na deel 2 voor een half uurtje gespeeld te hebben, heb ik heel erg zin om voor een 3e keer deel 1 en warhead te spelen.

Ik hoopte echt stiekem op een system-spec killer, die ons lekker zou maken met:

Afbeeldingslocatie: http://www.xead.nl/resize/500-500/upload/8c4a53b24607710d3d9d80cbf40a7395Crysis-real-photo-in-game-screen.jpg

Na mijn gal hierboven gespuwd te hebben is mij ook wel duidelijk dat:
- men niet weer een game zou willen hebben waarover geklaagd werd dat een "NASA pc" nodig is.
- lagere specs = meer kunnen verkopen (?)
- piracy pc / console verhaal => (daarom dus crysis aanpassen zodat het op consoles prima draaid)

Maar toch, ik blijf het triest vinden dat een game uit 2007(!) op veel punten er gewoon beter uit ziet dan zijn opvolger ( naar mijn mening ).

Heeft allemaal zijn redenen...ik weet het...toch moest ik mijn ei hier over kwijt.

Rest nog mij te zeggen, dat mijn mening nogal voorbarig kan zijn en dat ik even verder moet spelen misschien dat ik nog aangenaam verrast kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik heb Crysis 2 nu al 4x uitgespeeld. Twee maal op normal, 1x hard en 1x hardcore. Jammer genoeg zit ik nu met een irritante bug dat ik geen nano punten meer kan verzamelen. De teller blijft op 0 staan terwijl er al ruim 40k heb verzameld. Nu kan ik de laatste upgrade niet kopen om het spel nog completer af te sluiten. Ik heb de upgrade qua gameplay ook niet echt nodig maar ik zou hem gewoon wel willen verdienen als objective. Daarnaast moet ik nog wat mails, sleutels en soufiniers vinden.

Vandaag ook nog even Crysis 1 gespeeld. Ik moest er wel aan wennen. In deel 2 is de nano suite veel toffer met al die enhancers. Ik voel nu echt slap en sloom in deel 1. In deel 2 ben ik echt zwaar overpowered door al die upgrades. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ik snap niet wat er te klagen valt over Crysis 2 als je DX11 pack en high res pack gebruikt?
Ik vind dat de game er zeer goed uit ziet.

Jammer dat het nu extreem lineair is maar de verhaallijn had mij aangenaam verrast. Dus vond de game in zijn geheel veel beter dan verwacht.
Na de MP demo had ik de moed te rap opgegeven, omdat MP wel overkomt als een consoleport met CoD ripoff toestanden.
Ik was zo aangedaan van die fucked up MP demo dat ik de game pas een paar maand later kocht. Gelukkig was tegen dan de DX11 en high res pack uit, waardoor ik met een objectievere blik eraan kon beginnen.
Ik was dus echt aangenaam verrast van de SP.
MP daarna nog is gespeeld, maar daar :r ik nog steeds van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Zowel Crysis 1 en Crysis 2 zien er goed uit, maar dat doen ze allebei op een eigen manier.

Crysis 1 had revolutionaire graphics. Zowel textures als o.a. lighting waren gewoon erg goed, en dat is het voor huidige maatstaven nog steeds.

Ook van Crysis 2 kun je zeggen dat het goede graphics heeft, maar dan op een andere manier. Crysis 2 heeft (voor toen het HD texture pack nog niet uit was) vooral erg extreme post-processing. Motion-blur, HDRR, indrukwekkende animaties en nog meer van dat soort effecten, daar moet Crysis 2 het van hebben. Misschien zijn sommige effecten (zoals het geblurde 'uiterlijk') ook wat over-the-top.

Crysis 2 heeft dus niet van die 'maagdelijke' goede graphics als Crysis 1 had, maar meer trucjes en effecten. Met het HD texture pack is dat natuurlijk weer gedeeltelijk rechtgetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenneman schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:39:
Is Crytek nu echt debiel of ben ik gek?

Die 1.9 patch en high res texture pack gaan allebei lekker zelf op zoek naar de game, kunnen de game niet vinden en besluiten dan dat ik het spel maar gewoon moet reinstallen.

Of je laat de user gewoon handmatig het doel aanwijzen? Naja, het spel was al bagger, dus het zal wel hetzelfde zijn met de patches, ook wederom bagger kwaliteit.
Het ligt 100 procent aan jou. Omdat je zo loopt af te geven op het spel en de maker ervan ben ik geneigd je een spiegel voor te houden maar dat mag dan weer niet van de moderatie hier.

Oplossing: vervang de nocdcrack.exe door de originele exe en tadaa, de patch werkt gewoon in 1 keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

JAJA!! crysis 2 niet vooruit te branden met 1 GTX 560 ti ... nu met mijn gtx 580 lightning werkt het zelfs in dx11 helemaal super vloeiend!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:20:
[...]

Het ligt 100 procent aan jou. Omdat je zo loopt af te geven op het spel en de maker ervan ben ik geneigd je een spiegel voor te houden maar dat mag dan weer niet van de moderatie hier.

Oplossing: vervang de nocdcrack.exe door de originele exe en tadaa, de patch werkt gewoon in 1 keer...
ik had dit probleem ook! maar was te lui om het spel te kopen omdat die eikels van EA steam weigeren..

uiteindelijk toch maar de dvd gekocht voor 12 euro... maar idd :P verwacht geen support als je game illegaal is

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 18-10-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

Lias schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:40:
JAJA!! crysis 2 niet vooruit te branden met 1 GTX 560 ti ... nu met mijn gtx 580 lightning werkt het zelfs in dx11 helemaal super vloeiend!!! :D
Daar ik morgen ( :( ) een GTX 560 Ti in de bus verwacht toch even gaan zoeken...

YouTube: Crysis 2 Max Settings on GeForce GTX 560 Ti

Lijkt toch soepel te draaien!?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 22:51
steveman schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:56:
[...]

Daar ik morgen ( :( ) een GTX 560 Ti in de bus verwacht toch even gaan zoeken...

YouTube: Crysis 2 Max Settings on GeForce GTX 560 Ti

Lijkt toch soepel te draaien!?
30FPS is inderdaad soepel maar de GTX580 zit draait het spel tussen de 60 ~40 FPS en dat voelt toch net iets beter aan. Maar jij gaat met je GTX560Ti ook knallen...kleine OC erop en je haalt ook 40 FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cageman
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-07 17:50
Beste Tweakers,

Ik heb gisteren even Crysis 2 geprobeerd met de expirimentele 3D-instellingen voor scheelkijk-modus. Ik moet zeggen dat het me, ondanks het constant scheel moeten kijken wat soms nog wel wat irritatie en pijn veroorzaakt, wel erg bevalt. Ik heb zelf nog nooit buiten een bioscoop een synthetisch 3D-beeld meegemaakt en dus was het interactieve effect erg vernieuwend voor mij. Ik heb het gespeeld op een Intel Dual core processor met een Nvidia 9600 GT, en op de lage settings is het spel prima speelbaar. Ik had de beeldscherminstellingen op 1280x1024 gezet omdat de twee beelden naast elkaar gezet worden. Op mijn Full-HD scherm kan je met een 4:3 verhouding dus het in elkaar geperste effect verminderen. Ik heb niet bepaald een vraag of opmerking voor jullie, ik wilde dit gewoon even aanraden omdat het helemaal zo gek nog niet is. Doe het ook niet te lang, want het is niet geweldig voor je ogen (heb ik gehoord, kan ook complete onzin zijn). Natuurlijk gaat het uiteindelijk ook wel irriteren dat de rondjes niet rond zijn maar verticaal ovaal, maar toch was het leuk om dit even te proberen.

Ik raad je aan om het even te proberen. Je hebt de expirimental 3D driver update van Nvidia nodig, dus download die even, en post daarna ook even je ervaringen.

Groet,

Robbert

[EDIT]: Ik heb dit even verplaatst naar het crysis topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumacher64
Weet iemand of je armor en nanosuit bijv. met het drukken van 1 knop kan activeren ?
Of schieten en armor koppelen met 1 knop ?

Ik gebruik armor amper(alleen bijv. bij het verdedigen van een crash site), omdat de knop voor mij te moeilijk zit.
Maar ik verlies zo nog steeds veel duels met anderen die wel armor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Cageman schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 14:02:
Beste Tweakers,

Ik heb gisteren even Crysis 2 geprobeerd met de expirimentele 3D-instellingen voor scheelkijk-modus. Ik moet zeggen dat het me, ondanks het constant scheel moeten kijken wat soms nog wel wat irritatie en pijn veroorzaakt, wel erg bevalt. Ik heb zelf nog nooit buiten een bioscoop een synthetisch 3D-beeld meegemaakt en dus was het interactieve effect erg vernieuwend voor mij. Ik heb het gespeeld op een Intel Dual core processor met een Nvidia 9600 GT, en op de lage settings is het spel prima speelbaar. Ik had de beeldscherminstellingen op 1280x1024 gezet omdat de twee beelden naast elkaar gezet worden. Op mijn Full-HD scherm kan je met een 4:3 verhouding dus het in elkaar geperste effect verminderen. Ik heb niet bepaald een vraag of opmerking voor jullie, ik wilde dit gewoon even aanraden omdat het helemaal zo gek nog niet is. Doe het ook niet te lang, want het is niet geweldig voor je ogen (heb ik gehoord, kan ook complete onzin zijn). Natuurlijk gaat het uiteindelijk ook wel irriteren dat de rondjes niet rond zijn maar verticaal ovaal, maar toch was het leuk om dit even te proberen.

Ik raad je aan om het even te proberen. Je hebt de expirimental 3D driver update van Nvidia nodig, dus download die even, en post daarna ook even je ervaringen.

Groet,

Robbert

[EDIT]: Ik heb dit even verplaatst naar het crysis topic.
Weet je dat er ook een parallelle manier van 3D kijken mogelijk is ?
Daarmee focus je achter het scherm in plaats van ervoor.
En je hoeft niet scheel te kijken. Daardoor is het veel ontspannender voor je ogen.
Als je dit plaatje kunt zien dan kun je het zo al.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9nnA5.jpg

Het is een 3D plaatje van een vrouw.
Ik weet niet of de Nvidia drivers de mogelijkheid geven voor de parallelle manier in plaats van de gekruiste manier maar het is veel beter voor je ogen.
Toch kun je er absoluut geen games mee spelen.
Want je verliest makkelijk de juiste focus zeker bij bewegende beelden.
En het blijft vermoeiend en als je het te lang doet kun je last krijgen om daarna nog je ogen te focussen.
Ik ga in ieder geval de nieuwste NVIDIA drivers een proberen. Ik heb geen 3D bril en ik zou graag eens zien hoe een spel er in 3D uit ziet. :)

• Cageman
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-07 17:50
Kain_niaK schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:08:
[...]

En je hoeft niet scheel te kijken. Daardoor is het veel ontspannender voor je ogen.

[afbeelding]

Ik weet niet of de Nvidia drivers de mogelijkheid geven voor de parallelle manier in plaats van de gekruiste manier maar het is veel beter voor je ogen.
En het blijft vermoeiend en als je het te lang doet kun je last krijgen om daarna nog je ogen te focussen.
Ik ga in ieder geval de nieuwste NVIDIA drivers een proberen. Ik heb geen 3D bril en ik zou graag eens zien hoe een spel er in 3D uit ziet. :)
Ik weet dat er ook een andere manier is, maar het probleem is, ik kan wel scheel kijken, maar niet de andere kant op (je ogen uit elkaar dus). In crysis 2 met Nvidia kan je inderdaad parrallel inschakelen, maar het lukt me niet. Ik kan met scheelkijken zeker wel crysis spelen, ik doe het natuurlijk niet altijd, maar ik heb al meerdere missies gedaan op die manier.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

[...]

Jup, ik heb ook nog nooit begrepen hoe mensen die plaatjes kunnen zien door scheel te kijken. Ik kan het alleen op de parallelle manier.
[afbeelding]

Lol, dan kan jij het blijkbaar niet echt goed, want ik zie meer een baby die wordt vastgehouden door 2 handen onderaan :P
Kan dat ook met ATi?

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Compizfox schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:10:
[...]
Lol, dan kan jij het blijkbaar niet echt goed, want ik zie meer een baby die wordt vastgehouden door 2 handen onderaan :P
Hmm het is toch echt een vrouw.. en haar bikini ligt ernaast.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik denk niet dat Compizfox weet waar wij het over hebben.
Compizfox, wat zie je in het volgende plaatje?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dct7HkQsUGwEDZGCwG7yuqfw/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

haha.. I see what you did here :P

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:53
Crytek made statements that Crysis 2 would have full DX11 support when it shipped. (Conveniently now, that video has been removed from YouTube.) The company even delayed the game for "more time to polish." People that believed the "full DX11 support" pre-ordered the game got a DX9 game instead without any explanation. Then there was the Day 1 patch to remove "press start to begin," auto aim, and other useless console features. Then came the kick in the nuts from Crytek when the CEO proclaimed to the world that these patches were "a gift" coming months later. In the end, what many of us ended up with was hours of our valuable time wasted trying to install broken / rushed patches. And many of us spent $60 on a game that was no where near worth the considerable cost. Yes, it is prettier now, but the gameplay and surrounding world is just not on par with what was pitched by Crytek or expected by PC gamers.

I guess by now we should just accept that this is par for the course with Crytek but you have to admit that something is seriously wrong when customer's lives are so much easier when they simply don't buy your games and don't accept your "gifts."

http://www.hardocp.com/ar...tion_highres_texture_pack

FU CRYTEK !!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is je punt?

DX11 en texture patch zijn ondertussen al lang uit evenals een SDK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
[...]

[afbeelding]

Gaaf eigenlijk! Als je dat gewoon lang vol kan houden, zo kijken...best bijzonder om te zien :)
Had vroeger boeken vol van dit soort afbeeldingen...erg gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:14
Topic is aardig dood, maar ik heb nog een vraag en geen zin om 100 pagina's door te zoeken.

Werkt crossfire nu gewoon goed bij dit spel?

Voor die 15 euro wil ik hem wel kopen, maar als CF niet werkt zal het niet lekker lopen op mn pc.

Verwijderd

Ik begrijp je frustratie niet helemaal. Ten tijde van de release van het spel was er oprecht verontwaardiging over het uitblijven van DX11 support en de patches die later uitkwamen gaven problemen. Het verhaal van hardocp is ook helemaal terecht ten tijde dat ze het schreven. Maar je kan nu gewoon zonder problemen die high res texture en DX11 patches installeren als je minimaal 1 GB videogeheugen en een 64 bits OS hebt. Ik heb Crysis 2 onlangs gespeeld (afgelopen november) op deze manier. Kon de patches ook zonder problemen installeren. Waar loop je tegenaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodemannetje
  • Laatst online: 14-09 17:15
Heb het spel uiteindelijk ook gekocht. Toch een grafisch mooi spel

i7 860 3.94ghz/mugen 2b/lancool k62/corsair hx650/vertex II/asus p7p55e pro/msi gtx570 oc/ OCZ3G1866LV6GK /xfi pro elite/Samsung 214t tft/3 hd's/plex dvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:24
Word crysis2 nog actief op xbox live gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
C2 heeft stopte met werken op mijn niet overklokte pc zodra patch 1.9 uitkwam. Ik was niet de enige, wel betaald maar kan niet spelen. Er g frustrerend aangezien ik het een erg leuk spel vind euh vond.

Zou iets te maken hebben met dat C2 dacht dat je iets overklokt had.

Ik had de stille hoop dat met een niewue kaart alles opgelost zou zijn. Helaas, kaart geinstalleerd kon spelen met hoogste settings en dx11 maar zodra ik savde en vandaar wilde verder spellen weer de bekende crash. :(

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Wordt Crysis 2 nog actief gespeeld online, op PC?

Ik ben van plan om er in Juli wat tijd in te steken. Het blijkt leuker dan ik dacht, als ik deze video's zo bekijk :)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7_rSoHt2qiM&feature=plcp]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Wnvkhb-U_Ik&feature=plcp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Asgaro schreef op zondag 13 mei 2012 @ 14:48:
Wordt Crysis 2 nog actief gespeeld online, op PC?

Ik ben van plan om er in Juli wat tijd in te steken. Het blijkt leuker dan ik dacht, als ik deze video's zo bekijk :)
[video]
[video]
Volgens mij zijn er alleen nog wat Russiche servers en wat custom settings servers (pistol only en dat soort onzin) over. Niet echt ideaal in combinatie met de lag en instabiliteit die de game sowieso al kan meebrengen. Wel jammer, want het is best leuke variant op CoD. Veel meer fast paced en movement based.

En als je bepaalde modules/perks niet op lvl3 hebt, ga je het ook zwaar krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het een maandje op de xbox 360 gespeeld , erg hardcore is het.
het geluid in surround is super bruut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ik heb serveroverzicht gevonden: https://www.gametracker.c...t=c_numplayers&order=DESC
Het valt nog mee zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:40
mitsumark schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:34:
Topic is aardig dood, maar ik heb nog een vraag en geen zin om 100 pagina's door te zoeken.

Werkt crossfire nu gewoon goed bij dit spel?

Voor die 15 euro wil ik hem wel kopen, maar als CF niet werkt zal het niet lekker lopen op mn pc.
Crossfire werkt gewoon bij dit spel. Ga in je driver naar spellen en dan naar 3D-toepassingsinstellingen en dan bij AMD Crossfire modus voor 3D-toepassingen en dan pak je daar vooraf gedefinieerd AMD-profiel gebruiken en dan tik je daar Crysis 2 in en dan heb je een Crysis 2 crossfire profile ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 14-05-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://store.steampowered.com/app/108800/ Crysis 2 Maximum Edition nu verkrijgbaar op steam.

Helaas te laat EA. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben crysis 2 weer eens aan het spelen (wil hem vandaag van begin tot einde uitspelen) echter mis ik want AA in deze game. Nu wil ik AA toepassen via het NVCP, isdat mogelijk. FXAA of die standaard AA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Iemand al enig nieuws over de Save Game Crash issue?

Edit: Fix gevonden.

[ Voor 18% gewijzigd door Tijgert op 25-07-2012 22:42 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:03:
Ik ben crysis 2 weer eens aan het spelen (wil hem vandaag van begin tot einde uitspelen) echter mis ik want AA in deze game. Nu wil ik AA toepassen via het NVCP, isdat mogelijk. FXAA of die standaard AA?
http://www.evga.com/forums/tm.aspx?m=1098487&mpage=1

Eerste hit google. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ze hebben het over een folder waar die settings in moeten maar welke folder is dat precies?
Crysis 2 folder maar die staat er niet tussen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:30:
Ja ze hebben het over een folder waar die settings in moeten maar welke folder is dat precies?
Crysis 2 folder maar die staat er niet tussen bij mij.
Je config files gaan in je main folder. Dus .../Crytek/Crysis 2/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmmm ik vind de mods voor crysis 2 nog niet echt indrukwekkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:43:
Mmmm ik vind de mods voor crysis 2 nog niet echt indrukwekkend
Ik zie ook niet bijster veel mods die ik wil.
Kijk wel uit naar de volgende
- http://titanic-lost-in-the-darkness.tumblr.com/ Remake van Titanic cruiseschip :o
- Russia 2028. Maar blijkbaar wordt dit nu een standalone game, wat ook goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel nice. Maar de kwaliteit mod voegt wel wat leuks toe en dat is slomotion tijdens het gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Voor diegeen dat het nog niet weten:

Crysis 3 is in Alpha beland en tussen 2 en 10 November kan men het spelen.
Zie: http://www.fileplay.net/keys

Log daar in en krijg een key dat werkt op Origin.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:40
EDIT: Ik heb er nu opeens wel een kunnen krijgen. Vage site. In ieder geval heel erg bedankt voor de site Modest71!

[ Voor 68% gewijzigd door Mosin op 31-10-2012 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

''You are not eligible for a key. No more keys are available.'' :'(
Ik heb dus minder geluk...

Hoe bevalt de beta? :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Mosin schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 17:57:
EDIT: Ik heb er nu opeens wel een kunnen krijgen. Vage site. In ieder geval heel erg bedankt voor de site Modest71!
Graag gedaan. Helaas zijn maatjes van mij wat te laat geweest. Het ging snel met de keys.
iApp schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 18:36:
''You are not eligible for a key. No more keys are available.'' :'(
Ik heb dus minder geluk...

Hoe bevalt de beta? :)
Dat weten we nog niet. En het is een Alpha versie dat start op de 2de tot de 10de van deze maand.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Ik heb sinds vanmiddag Crysis 2 en heb deze zojuist geïnstalleerd.

Netjes Origin geinstalleerd en aangemeld. Kon vreemsgenoeg mijn spel niet vinden zoals bijv NFS the run (werkte eigenlijk niet).

Toen maar via start > Crysis 2 > Error, kan crysislauncher niet vinden. Ik netjes de Bin32 map van de cd gekopieerd naar waar hij zou moeten staan, hadtie zelf niet edaan?

Toen startte de EA updater dus ik netjes de update naar 1.9 gedaan. Komtie op het einde dat er een .ini file ontbreekt om te kunnen schrijven.

Nu wil hij alleen maar starten, updaten en melden dat de nieiuwste versie geïnstalleerd is. Verder doet hij niks.

Ik heb een Windows 7 64Bit machine.
2.4GHZ Quad-Core (Q6600)
4Gb DDR2-667
Asus ENGTX260 896 DDR3
640GB 7200 HDD

edit:

Start ik met de Crysis2launcher in de verkenner van de cd, mag ik de code invullen. deze word geaccepteerd en vervolgens krijg ik een foutmelding dat de game folder niet gevonden kan worden...

Wat heeft hij dan al die tijd gedaan?

edit 2: Wat linkjes

http://i65.photobucket.co...freakssj/crysis2fout1.jpg

http://i65.photobucket.co...freakssj/crysis2fout2.jpg

http://i65.photobucket.co...freakssj/crysis2fout3.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Koos2009 op 25-11-2012 02:20 ]

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:03
Activeer je key eens in Origin, en installeer hem vanaf Origin. Helaas moet je dan wel ~15 gb downloaden en nog wat geduld hebben dan.
Of probeer de 1.9 patch eens los te installeren: MyCrysis site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
Dat zou ik graag doen, maar ik vind daar alleen de Maximum Edition en die moet ik ook echt kopen.
Ik vind het zo raar dat hij hem niet gewoon ziet zoals bij bijv Steam.

Het nadeel is dat ik hem ook niet mag ruilen vanwege de code die ik gebruikt heb.

Vind het zo jammer dat het men tegenwoordig zo moeilijk maakt om gewoon een pc spel werkend te krijgen.
Vroeger installeerde je het spel gewoon en dan werkte het. evt na wat driver updates.

Ik probeer het wel gewoon opnieuw

Opnieuw bezig met installeren. Dit keer custom, map is idd gewoon program files x86.

[ Voor 11% gewijzigd door Koos2009 op 25-11-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Koos2009 schreef op zondag 25 november 2012 @ 11:58:
Dat zou ik graag doen, maar ik vind daar alleen de Maximum Edition en die moet ik ook echt kopen.
Ik vind het zo raar dat hij hem niet gewoon ziet zoals bij bijv Steam.

Het nadeel is dat ik hem ook niet mag ruilen vanwege de code die ik gebruikt heb.

Vind het zo jammer dat het men tegenwoordig zo moeilijk maakt om gewoon een pc spel werkend te krijgen.
Vroeger installeerde je het spel gewoon en dan werkte het. evt na wat driver updates.
Heb vorige week gewoon mijn Crysis 2 Steam key in Origin kunnen activeren.
In Origin: Origin > Redeem product code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
Nu lijkt het via die methode inderdaad te werken. Is nu aan het patchen

edit: werkt prima nu.

Wat moet ik doen als ik meerdere "tactical approuches" heb? kan ik dat ergens zien of is het gewoon meerdere mogelijkheden om je doel te bereiken?

[ Voor 55% gewijzigd door Koos2009 op 25-11-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Wat is nu de beste graphics mod voor Crysis 2? Sowieso MaldoHD voor de textures, maar ik lees niet zulke positieve verhalen over Blackfire's mod. Is "the realness" beter? Waar gaat jullie voorkeur naar uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:52

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Sinds gisteren dit pareltje weer opgestart op de Series X, wat ziet deze game er onwijs goed uit voor een Xbox 360 game!! :) Vind hem op veel vlakken zelfs een stuk mooier dan sommige Xbox One games, hoop dat zo ooit een trilogie remaster gaan uitbrengen van deze games.

Ik vermaak me momenteel echt prima met Crysis 2 _/-\o_ :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Kick van de maand award, lol. :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:14
Ik vind Crysis 2 eigenlijk nog tegenvallen ten opzichte van 1.
Die laatste "onlangs" op de PC weer eens opgestart, blijft vet.
Pagina: 1 ... 25 26 Laatste