Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

:P

Ja bummer, heb ook geen DM gehad.... ;(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:32

superwashandje

grofheid alom

denk dat ze er maar 2 hebben verstuurd want die van mij is nog niet binnen

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Help!!!! schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 08:49:
[...]

Dude,

Update, donderdag 07-07: De drie winnaars hebben een dm gehad en krijgen hun game zo snel mogelijk.
:+
Ahh, jammer, toch bedankt!

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Nog even voor de mensen die problemen hebben met crashen van een GTX5xx nV kaart @ Crysis DX11 naar een zwart scherm:

als je een fatsoelijke koeler op je kaart hebt kan je je voltage verhogen naar 1.05V (in het geval van mijn GTX560Ti).

(Of naar een voltage dat iig een tikkeltje boven default ligt)

Heb ik ook gedaan bij mijn GTX560Ti TOP. Kaart wordt niet warmer dan 70C en de crashes zijn weg. Ik denk dat het een driverissue ofzo is maar goed. Wel vreemd, ik heb er in geen enkel ander (DX11) spel "last" van.

Het werkt. Gewoon ff in Naverbrander een paar profieltjes aanmaken. :)

Profiel 1: 950/1890/2100 1.015V
Profiel 2: (Crysis 2 Profiel) : 950/1890/2100 1.05V

:)

Ff over de game; ik vind em erg goed. Sfeervol, spannend, en leuk. En ik blijf het verbazingwekkend vinden hoe snel deze GTX560Ti is! Echt geweldig! _/-\o_ :*)

[ Voor 60% gewijzigd door Format-C op 09-07-2011 20:52 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Weet iemand of de multiplayer-community van Crysis2 op de PS3 nog levendig is?

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Rijkers
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-06 10:00
Kan iemand mij vertellen hoe ik die 'fixed fps' weg kan halen? Ik loop continue tegen de 60 fps aan en hij gaat daar niet overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

V-sync misschien actief?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Rijkers
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-06 10:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derrick
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-09 12:40
Ter info: volgens hardware.fr wordt er overdadig veel tesselation toegepast om Radeonkaarten te benadelen:

Link

Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.fr/medias/photos_news/00/32/IMG0032910.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Je zou hoeveelheid tesselation kunnen terugschroeven via CCC.

Moet zeggen dat Crysis 2 toch behoorlijk zwaar kan zijn. Maar nu snap ik waar dat "ook' aan kan liggen. :P
Draai met een 2600k op 4400mhz en 6950 crossfire licht overgeklokt.

Met de volgende settings zak ik toch best regelmatig terug naar 20 FPS
  • 1920*1200
  • Crysis 2 + DX11 + alle texture packs op Ultra settings en Custom AA in cfg file
  • Tesselation op application controlled
  • Vsync is aan (zonder heb ik teveel tearing)
Het ziet er wel mooi uit, dat dan weer wel. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Sssquirrel schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:59:
Weet iemand of de multiplayer-community van Crysis2 op de PS3 nog levendig is?
Met de acties deze week bij Mediamarkt denk ik dat er wel relatief veel nieuwe spelers online komen. Heb hem zelf ook gehaald, maar ga pas beginnen als ik wat andere games uit heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Sander H schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:23:
[...]
Met de acties deze week bij Mediamarkt denk ik dat er wel relatief veel nieuwe spelers online komen. Heb hem zelf ook gehaald, maar ga pas beginnen als ik wat andere games uit heb.
Ja precies, dat dacht ik ook al. Maar ik hoorde nog al veel klachten over de multiplayer die niet gefixt werden... Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khatarian
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 16:19

Khatarian

Omdat regen meestal valt...

Ben ik de enige of is het zo dat je na een aantal uren het wel gezien hebt online?
Ik heb Crysis 2 al vanaf de demo gespeeld en ik had hem vanaf de launch, maar de laatste tijd boeit het me niet meer zoveel. Met de Steam Summer Sale heb ik Battlefield Bad Company 2 gekocht en dat boeit mij veel meer. Veel meer teamwork en veel realistischer. Ik heb bij Crysis MP meer het idee dat je als een kip zonder kop moet rondrennen en iedereen die je ziet moet neerschieten. Bij Battlefield werkt dit dus niet... Daar moet je strategisch spelen en als je als een kip zonder kop rond ren dan ben je ook zo dood.

Het enige leuke van Crysis vind ik de Suit, dat speelt weer anders, amar toch, gooi jezelf in Armour mode en voila, loop rustig rond en maak kills.

En ander minpunt vind ik de hackers/cheaters, de laatste keer toen ik online was zaten 3/4 mappen wel cheaters met tele nades of aimbotters, dat is echt geen klap aan, vooral als ze ergens in de lucht zweven of onder de grond zitten.

Intel i9 9900K || Gigabyte Aorus z390 Ultra || MSI Aero RTX 2080 || 32 GB DDR4 || Samsung Evo 970 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Gisteren Crysis2 voor PS3 gehaald, en gelukkig is de multiplayer nog levend. Je hebt zo een game gevonden en gelukkig geen last van cheaters (zover ik kon zien). Grafisch ziet er goed uit, en speelt lekker weg.

De cloak is alleen even wennen... Hoe vaak loop je wel niet ergens en zie je in de killcam dat je langs je killer gelopen bent die in een struikje met cloak zat :-S

Voor geinteresseerden: hij is tot 17 juli 16 euro bij de MediaMarkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Heb sindskort Crysis 2 op de pc maar hij blijft telkens crashen wanneer ik mn laatste save game probeer te laden (resume game optie in menu)
Mijn configuratie is als volgt:
C2Q Q9400 @ 3GHZ
6GB DDR2
MSI N560GTX TI Twin Frozr II OC 1GB

Heb de game al 2x keer opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt ook niet. Pc is verder in orde, heb het sinds een week met een fresh install van Win7 (64bit) Andere games die ik er op heb staan lopen perfect (Witcher 2, Fear 3)
Wanneer ik een nieuwe game begin, loopt het goed maar zodra ik een eerste savegame heb en dus probeer te laden crasht hij.
Heb via google wat proberen te vinden but no solution...

Ik ben nu van plan om dezelfde stap te nemen als Format-C maar weet niet of dat DE oplossing is..

Iemand raad? Reacties zijn welkom, dank uuuu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Format C is 99% zeker overbodig. Bij mij loopt het spel ook zo nu en dan vast sinds de laatste patch.

[edit]
Zorg dat je drivers up-to-date zijn en schakel je virus/spywarescanner eventjes uit.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Nu online
@Blackspot
Oja en ik heb het geprobeerd met de DX11 + HiRes texture pack maar ook zonder, no difference..
Ik kan gewoon niet meer laden = dus niet meer verder spelen waar ik ben gebleven.. :-(

[ Voor 13% gewijzigd door BigF25 op 14-07-2011 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Nu online
heb de laatste drivers (275.33) en heb ook de laatste beta geprobeerd, 275.50 maar dat mocht niet baten..
Ik zal het vanavond eens met virusscanner uitgeschakeld proberen maar weet niet of dat gaat helpen, wanneer ik de game start vraagt hij al of ik toegang wil verlenen, eenmaal op ja geklikt te hebben start de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

BigF25 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:08:
Heb sindskort Crysis 2 op de pc maar hij blijft telkens crashen wanneer ik mn laatste save game probeer te laden (resume game optie in menu)
Mijn configuratie is als volgt:
C2Q Q9400 @ 3GHZ
6GB DDR2
MSI N560GTX TI Twin Frozr II OC 1GB

Heb de game al 2x keer opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt ook niet. Pc is verder in orde, heb het sinds een week met een fresh install van Win7 (64bit) Andere games die ik er op heb staan lopen perfect (Witcher 2, Fear 3)
Wanneer ik een nieuwe game begin, loopt het goed maar zodra ik een eerste savegame heb en dus probeer te laden crasht hij.
Heb via google wat proberen te vinden but no solution...

Ik ben nu van plan om dezelfde stap te nemen als Format-C maar weet niet of dat DE oplossing is..

Iemand raad? Reacties zijn welkom, dank uuuu!
Heb je een legale versie?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Nu online
@Help

Yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Wat je kunt doen is een 100% savegame downloaden, en dan in dat level waarin je was verder gaan. Anders weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

Ik heb sinds ik mijn nieuwe router heb (of volgens mij sinds de laatste patch) een probleem (Sitecom WL-306), het lukt mij niet meer om in-game in te loggen.

Nu heb ik even gezocht of meer mensen er last van hebben, maar zo niets kunnen vinden. Dus ging ik er maar vanuit dat het aan de router ligt, om dit te testen heb ik mijn internet kabel even direct in mijn pc gedaan en toen werkte Crysis 2 wel weer!

Ik heb meteen daarna mijn router weer aangesloten en poorten ge-forward voor Crysis 2 (de poorten die ik op Google heb kunnen vinden). Maar hierna werkte het nog steeds niet.

Wat ik dus gedaan heb is dit:
Afbeeldingslocatie: http://pic.gamcom.nl/l/213174.png

Iemand een idee wat het probleem nog kan zijn? Want al mijn andere games werken wel gewoon online, en als ik via port forwarding moet werken wil het zeggen dat ik Crysis 2 niet meer op mijn laptop kan spelen (zonder al te veel werk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

Thank you for writing us at Electronic Arts. I apologize for any inconvenience may caused to you.

In order to resolve your login problem, please make sure you have patched the game and also set your firewall up to include ports listed in the manual to allow.

1. Set up and account with gamespy from gamespy website as normal.

2. Login to your email you used once complete and make sure you click the link in the email sent to you from gamespy to "validate" the account and then validate and login to test its logging in ok.

3. Try this in the game again to login.

** the next stage is if its still a problem or you already have an account setup **

4. "IF" you get the same problem at this stage then login inside the game yet again using the same email address you have used for the account and the same password, BUT instead enter a NEW user name.

This will actually update the gamespy account from inside the game to a fresh new user name which seems to then link correctly when doing this to an existing account. its at this point it kicks it up the bottom to sync correctly and logs you in.

Obviously remember this new user name, the password and email will be the same anyway.
Voor mensen die dit probleem ook mochten krijgen, ik kreeg bovenstaand als reactie van EA Support.

Bij mij bleek het al opgelost te zijn nadat ik op de Gamespy website inlogde, raar maar het werkt wel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Dit klinkt de laatste pagina's meer als het Crysis 2 Problemen Topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Sssquirrel schreef op maandag 18 juli 2011 @ 08:44:
Dit klinkt de laatste pagina's meer als het Crysis 2 Problemen Topic...
De problemen hebben dan ook meer inhoud dan de hele game...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
Voor andere geïnteresseerden: Crysis 2 is nu €29.99 op Origin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Asgaro schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:41:
Voor andere geïnteresseerden: Crysis 2 is nu €29.99 op Origin :)
Of je koopt er 2 voor die prijs via G2play. Ook Origin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
DeX schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:02:
[...]

En daarbij koop je hem dus bij een niet officiele retailer . Zie het topic gaming-keys kopen op tweakers.net (Vragen om een kopie van je paspoort enzo) ;) (Legale gamekeys online kopen)

Crysis 2 is 16 euro bij Amazon

[ Voor 10% gewijzigd door Rockvee2 op 20-07-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
DeX schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:02:
[...]

Ah damn. Aangezien de game niet meer op Steam te vinden is, zocht ik op "steam alternatives". Zo vond ik sites die: de game niet aanbieden; geen Paypal aanbieden; wel Paypal bieden maar toch nog een creditcard nummer moeten hebben. 8)7
Kwam toen maar bij Origin uit. Prijs was toen nog €50. Moest eerst m'n Paypal nog aanvullen en tegen dat het geld vandaag overgeschreven was, was de prijs naar €29.99 gedaald. Kon ik niet laten liggen... :)

@ Rockvee2: thx voor te laten weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Asgaro, je bent niet verzekerd dat je key altijd blijft werken, er zijn veel negatieve beoordelingen over g2play. Alvast een waarschuwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Rockvee2 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:51:
[...]

En daarbij koop je hem dus bij een niet officiele retailer . Zie het topic gaming-keys kopen op tweakers.net (Vragen om een kopie van je paspoort enzo) ;) (Legale gamekeys online kopen)

Crysis 2 is 16 euro bij Amazon
Ben er nog nooit om gevraagd, gebeurt alleen als een keer iets misgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Rockvee2, heb je zelf dat topic wel gelezen? Er staan een paar negatieve ervaringen in die daarna opzich prima zijn opgelost door g2play. Ook de scan van je paspoort is enkel bij orders waar je meerdere keys in 1 keer koopt oid en is dus zeker niet verplicht. Mijn ervaringen met die tent zijn goed en je vind in dat topic dan ook meer positieve ervaringen dan negatieve ervaringen. Maar betaal jij maar meer voor je games, prima :) Zelfs voor 15e wil ik deze game nog niet kopen alleen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Cartman! schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:25:
Rockvee2, heb je zelf dat topic wel gelezen? Er staan een paar negatieve ervaringen in die daarna opzich prima zijn opgelost door g2play. Ook de scan van je paspoort is enkel bij orders waar je meerdere keys in 1 keer koopt oid en is dus zeker niet verplicht. Mijn ervaringen met die tent zijn goed en je vind in dat topic dan ook meer positieve ervaringen dan negatieve ervaringen. Maar betaal jij maar meer voor je games, prima :) Zelfs voor 15e wil ik deze game nog niet kopen alleen :X
Ik heb dat topic zelf doorgelezen en zelf 1x bij g2play.net gekocht en ze vroegen om een kopie van mijn paspoort. Als ik dit niet stuurde annuleerde zij mijn order.Toen wist ik direct dat het niet pluis was daar.

Ik kan voor een eurotje meer de boxversie van Crysis 2 kopen bij amazon. Dan heb je je eigen gesealde box .

En haast alle games kan je voor hetzelfde geld of goedkoper krijgen via de buitenlandse webshops en via budgetgaming kon je altijd uit op de goedkoopste prijs, dus betaal jij maar lekker meer voor je games ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 13:07
Help!!!! schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:40:
^
Je zou hoeveelheid tesselation kunnen terugschroeven via CCC.

Moet zeggen dat Crysis 2 toch behoorlijk zwaar kan zijn. Maar nu snap ik waar dat "ook' aan kan liggen. :P
Draai met een 2600k op 4400mhz en 6950 crossfire licht overgeklokt.

Met de volgende settings zak ik toch best regelmatig terug naar 20 FPS
  • 1920*1200
  • Crysis 2 + DX11 + alle texture packs op Ultra settings en Custom AA in cfg file
  • Tesselation op application controlled
  • Vsync is aan (zonder heb ik teveel tearing)
Het ziet er wel mooi uit, dat dan weer wel. :)
Vraagje..

Hoe pas je dit ((Custom AA in cfg file)) aan?

ik heb in mijn cfg file alleen staan :

sys_game_folder=GameCrysis2
sys_dll_game=CryGameCrysis2.dll
sys_user_folder=Crysis2

r_ShaderCompilerServer=192.168.14.180;192.168.14.181

log_IncludeTime = 1
sys_languages = "english,russian,polish,italian,czech"

log_verbosity = 0

r_displayInfo = 1

g_skipIntro=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Rockvee2 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:24:
Ik heb dat topic zelf doorgelezen en zelf 1x bij g2play.net gekocht en ze vroegen om een kopie van mijn paspoort. Als ik dit niet stuurde annuleerde zij mijn order.Toen wist ik direct dat het niet pluis was daar.
Pech gehad dan, hoe weet je zo zeker dat je gegevens misbruikt worden? Volgens mij kun je diverse gegevens (behalve je naam) gewoon blurren en accepteren ze dat gewoon.
Ik kan voor een eurotje meer de boxversie van Crysis 2 kopen bij amazon. Dan heb je je eigen gesealde box .
Een toevalligheid misschien voor die game, de meeste games zijn vaak elders veel duurder.
En haast alle games kan je voor hetzelfde geld of goedkoper krijgen via de buitenlandse webshops en via budgetgaming kon je altijd uit op de goedkoopste prijs, dus betaal jij maar lekker meer voor je games ;)
Een week na release MoH 2010 gekocht voor 19 euro terwijl ie in de winkel 50 euro was en bij Steam zelfs 60 euro. Die was echt nergens goedkoper. Key had ik binnen een half uur in bezit en doet het tot op de dag van vandaag top. Verkondig dus jouw (halve) ervaring niet als absolute waarheid, het topic gezien zijn er meer met positieve dan met negatieve ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:33
toen crysis deel 1 in ontwikkeling was ( 2007 ) had ik een nieuwe pc gekocht en die moest toen crysis deel 1 goed kunnen draaien.

crysis deel 1 vond ik een geweldig spel, het zag er allemaal super mooi uit. elk blaadje kon je van elke willekeurige tak afschieten.

onlangs weer een nieuwe pc gekocht en dacht : laat ik eens crysis 2 gaan proberen.
dat was dus zonde van mijn geld. al het pracht en praal uit deel 1 zit er niet in. ik kan bijvoorbeeld op een prullebak schieten wat ik wil, maar die gaat niet kapot.

ook DX11 en alle settings op zijn zwaarst. ik was van crysis deel 1 op de PC veel meer onder de indruk dan met deel 2.

en die "zombies" die je her en der tegenkomt ( met hun hoofd bonkend tegen een cola automaat in de metro ) ziet er ronduit slecht uit.

edit: met mijn pc is niets mis.

core i5
SSD
HD6850
8Gb ddr3 1600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:07

D4NG3R

kiwi

:)

Uit de toekomst :+?
8Gb ddr3 1600
Maar 1GB? Das vrij weinig..

Even zonder ongein: Ik ben het inderdaad met je eens, op de gok genomen komt dit met name doordat het spel ook op de Consoles uit kwam.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:33
zonde vind ik dat.. ik had het niet verwacht. dat ze crysis 2 zo enorm naar beneden zouden halen om ook op de consoles uit te brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumacher64
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-11-2024
Kan iemand mij info geven ?

Ik heb een aantal vragen over het spelen van multiplayer crysis 2:

- hoe kan het dat er spelers zijn, die altijd schijnen te weten waar ik zit(of ik nu nu zichtbaar of onzichtbaar ben)?
- hoe kan het dat er spelers zijn, die mij kunnen doden met 1 schot van een pistool, terwijl ik soms 20 schoten nodig heb om een ander dood te krijgen ?
- hoe kan ik het beste handelen als ik iemand van dichtbij tegenkom ? Ik verlies hier altijd de duels.
- hoe kan ik mijn armor verhogen, ik blijf maar op twee staan.
- wat is ltag ?
- wat is tag ?
- wat is een te hoge ping ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
schumacher64 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:02:
- hoe kan het dat er spelers zijn, die mij kunnen doden met 1 schot van een pistool, terwijl ik soms 20 schoten nodig heb om een ander dood te krijgen ?
Ik heb dat ook vaak (op PS3)... heel irritant... Denk dat het met LAG te maken heeft.

De LAG in combinatie met de moeite die het kost om uberhaupt een game te vinden online stimuleren niet echt om Crysis2 online te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:54
Kan iemand mij info geven ?

Ik heb een aantal vragen over het spelen van multiplayer crysis 2:

- hoe kan het dat er spelers zijn, die altijd schijnen te weten waar ik zit(of ik nu nu zichtbaar of onzichtbaar ben)?
- hoe kan ik het beste handelen als ik iemand van dichtbij tegenkom ? Ik verlies hier altijd de duels.
- wat is ltag ?
- wat is tag ?
Door nano vision te activeren.
Lag in het spel .
door melee uit te delen.
Door armor te activeren tijdens het spelen en van daaruit kills te maken.
Ltag is een wapen die granaten schiet.
Tijdens gamen wil je het liefst een ping van 10.alles wat hoger gaat verminderd jouw reactiesnelheid,is dus lag gerelateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wat bedoel je daar precies mee? Je kunt armor-mode aan en uit zetten.
- wat is ltag ?
Een grenadelauncher. Een naam van een wapen dus.
De ping is de latency tussen de server en jou. Hoe lang het duurt voordat een pakketje dat wordt verzonden van de server aankomt bij jou dus.
Tijdens gamen wil je het liefst een ping van 10.alles wat hoger gaat verminderd jouw reactiesnelheid,is dus lag gerelateerd.
Maar gaat je natuurlijk nooit lukken. Een ping van 10 is ideaal, maar absoluut niet realistisch. Je mag al heel bij zijn als je een ping van 30 hebt.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumacher64
tot nu toe mijn armor niet gebruikt, blijft hij daarom maar op twee ?
een lage ping ideaal ?, waarom wordt dan een hoge ping op crysis gekickt ?
die nano vision gebruik ik natuurlijk wel, al vind ik het nut beperkt, anderen die ook nano vision gebruiken zien je van een km afstand

gerard, wat is melee

er zijn enkele spelers(gelukkig maar een klein percentage) die weten waar je zit, en het maakt niet uit of je onzichtbaar bent of nanovision gebruikt of beide, hoe kan dat ?
hoe maak je skills vanuit het gebruiken van de armor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

schumacher64 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 16:37:
Wat bedoel je met "hij blijft op twee"? Ik snap je niet helemaal.
Je zegt het zelf al. Een lage ping is beter. Als je een te hoge ping hebt is je latency hoog, en omdat dat lag veroorzaakt wordt je bij een te hoge ping (meestal pas bij een ping hoger dan 200) gekickt van de server.
gerard, wat is melee
Google ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:54
Iemand met de kolf van je wapen neerslaan of met een mes de keel doorsnijden.Kun je gebruiken door op de V toets te drukken.
Dat is dus ook de reden waarom jij in close combat de verliezer bent omdat je tegenstander het wel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumacher64
Ok bedankt voor de tips. Die Q en de V gebruiken valt niet mee vind ik. Je hebt al genoeg te doen tijdens de games.
Compizfox: je armor heeft een bepaalde waarde die gaat van 0 tot en met 12. Die van mij staat nog op twee. Anderen zitten vaak op 12. Dat verklaart natuurlijk waarom ik zoveel raak moet schieten en anderen mee met 1 schot kunnen doden.
Dus lag ontstaat bij hoge ping. Kan je dat herkennen omdat tegenstanders net iets verder zijn, dan dat je ziet en je dus ze bijna niet kan doden ? Als je ze tracht neer te schieten, zijn ze daar al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
schumacher64 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 16:37:
die nano vision gebruik ik natuurlijk wel, al vind ik het nut beperkt, anderen die ook nano vision gebruiken zien je van een km afstand

gerard, wat is melee

er zijn enkele spelers(gelukkig maar een klein percentage) die weten waar je zit, en het maakt niet uit of je onzichtbaar bent of nanovision gebruikt of beide, hoe kan dat ?
hoe maak je skills vanuit het gebruiken van de armor ?
Ga is ff lekker Googlen of Youtube filmpjes kijken. Kun je alles terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:59
schumacher64 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:18:
Ok bedankt voor de tips. Die Q en de V gebruiken valt niet mee vind ik. Je hebt al genoeg te doen tijdens de games.
Compizfox: je armor heeft een bepaalde waarde die gaat van 0 tot en met 12. Die van mij staat nog op twee. Anderen zitten vaak op 12. Dat verklaart natuurlijk waarom ik zoveel raak moet schieten en anderen mee met 1 schot kunnen doden.
Dus lag ontstaat bij hoge ping. Kan je dat herkennen omdat tegenstanders net iets verder zijn, dan dat je ziet en je dus ze bijna niet kan doden ? Als je ze tracht neer te schieten, zijn ze daar al niet meer.
Als je veel in Armor mode rondloopt, stijgt dat nummer vanzelf, en vooral als je terwijl je in Armor mode geraakt wordt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

schumacher64 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:18:
Oh, dat zal dan wel het armor-level zijn denk ik wat je bedoelt? Je kunt verschillende armor-modules equippen. En die kun je inderdaad weer levelen dacht ik.
Lag kun je aan meerdere dingen herkennen:
- Je schiet op vijanden, je ziet bloed, maar je killt ze niet
- Jij of vijanden bewegen schokkerig, of blijven even staan ('moonwalken') en schieten daarna ineens naar een andere plaats
- Je valt pas heel laat dood neer nadat je gekillt bent

En verder kun je je eigen ping gewoon zien op het scorebord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumacher64
Compizfox,

Mijn eigen ping zit tussen de 40 en 90. Maar bij anderen zie ik vaak van 100 tot 400.

TAv Lag, ik heb zelfs al tweelingen gezien.

Compizfox, Jo en Gerard bedankt voor de reakties.

Is er geen forum voor crysis 2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Net uitgespeelt, enorm leuk spel moet ik zegen!

Einde was wel een beetje verwarrend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.lmgtfy.com/?q=crysis+2+forum

Bovenste resultaat is de officiele forum van crysis 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VSA100_victim
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 23:41
Dit artikel is ongelofelijk. Waarom gebruiken die lui duizenden en duizenden polygonen voor een blok beton wat er met hooguit 100 polygonen hetzelfde uit gezien zou hebben? Dit is volgens mij niet een optimaal gebruik van tesselation om het maar even netjes uit te drukken.....

R7 5700X, 16GB DDR4-3200, RTX 3070

• Dharion
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 23:11
Link doet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:17
VSA100_victim schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:50:
Dit artikel is ongelofelijk. Waarom gebruiken die lui duizenden en duizenden polygonen voor een blok beton wat er met hooguit 100 polygonen hetzelfde uit gezien zou hebben? Dit is volgens mij niet een optimaal gebruik van tesselation om het maar even netjes uit te drukken.....
Omdat Nvidia sterker staat met z'n tesselation dan AMD, en Crytek heeft een overeenkomst gesloten met Nvidia |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arrim schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:47:
[...]

Omdat Nvidia sterker staat met z'n tesselation dan AMD, en Crytek heeft een overeenkomst gesloten met Nvidia |:(
Het zou raar zijn om om die redenen een game zwaarder te maken dan nodig is.
Het lijkt mij dus niet dat dit het geval is. Zie bvb Aliens vs predator, in deze game zit ook enorm veel tesselation maar doet het beter op een AMD kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Iemand die al de CryEngine 3 SDK getest heeft? Ziet er niet zo heel speciaal uit als je het mij vraagt. We zullen zien wat er uit komt. Misschien wel een paar coole shooters :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Zijn er nog mensen online op de EA servers van de PC versie?
Overigens is CryEngine niet enorm speciaal, het is eerder als je écht een game wil maken met een doel, anders zit je al vrijwel je tijd te verprutsen vind ik zelf. Maar voor die 700Mb zal ik hem toch zeker even uitproberen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag crysis 2 gepeeld voor het eerst en heb wat vraagjes over de performance.
Moet ik deze vraag nu hier stellen of in het nvidia 500 serie's topic?.

Ik speel de game nu net maar het is wel kwijlen qwa gfx vind ik en de gameplay is ook erg goed.
murky123 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:12:
zonde vind ik dat.. ik had het niet verwacht. dat ze crysis 2 zo enorm naar beneden zouden halen om ook op de consoles uit te brengen
Je moet ok wel de dx11 patch en high texture pack instaleren en dan alles op ultra zetten en texture pack aan zetten.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2011 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een single shot option in crysis voor de scar, google zegt mij niet zo veel eingelijk?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
VSA100_victim schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:50:
je GPU doet zo werk voor niks..... -.-... niet echt geoptimaliseerd die dx11 in crysis 2.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 22:51
Hi ik heb een raar probleem in Crysis 2 als ik opstart dan start hij op in 50Hz modus en m'n scherm is dan over-bright - te licht. Als ik bij options de vsync aan en weer uitzet springt ie naar 60Hz modus en is m'n kleurintensiteit weer normaal. Bij Crysis Warhead heb ik ook dit probleem, toen met een 4890/5850 en nu met een GTX580, dus ik vermoed dat het m'n beeldscherm is, overigens krijg ik het met Warhead niet voor elkaar (alt tab werkt niet zoals by Crysis 1) en vsync ook niet. Ik speel Crysis2 in DX11/High Res.

Is er bijvoorbeeld een manier om Crysis 2 te forceren in 60Hz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand eingelijk ook of er een single shot mode in zit zoals in crysis 1.
In crysis 1 kon je dit regelen door op Z te drukken van het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je toch zo opzoeken bij de toetsenbord instellingen?

Is dacht ik: 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 22:05
als ik crysis 2 wil opstarten moet ik de code geven, dat doe ik vervolgens en dan staat er gelukt en als ik dan op play druk gebeurd er niks

• Asgaro
Ben zeer aangenaam tevreden van de singleplayer. :)

Had de game maandje geleden aangeschaft toen die 30 euro werd, maar heb nu pas de tijd om veel te gamen.
De MP demo had me een zeer slecht beeld gegeven: cod kopie, grote hud, groot lettertype, beperkte graphical settings. Heb in dit topic redelijk wat rage posts gezet indertijd.
Ik heb mij nu over de grote wapens, grote hud, en de overdreven ruwe stem kunnen overzetten. En vind de game toch wel een mooie Crysis 1 opvolger.
Het is meer lineair dan Crysis 1, maar niet zo extreem als in de meeste andere shooters.
Draai met DX11 patch + high res textures pack => mind blown.
Difficulty lijkt ook hoger dan in andere shooters, zeker een pluspunt dus!

Crytek heeft m'n vertrouwen terug. :)

edit: Holy shit, level design is brilliant :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 08-09-2011 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zo zie je maar weer: over smaak valt niet te twisten. Ik heb de laatste jaren zelden zo'n waardeloze buggy crap single player shooter met dito AI, als Crysis 2 gespeeld. Na een paar uur omgeruild voor een andere game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
bram1984 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:29:
Zo zie je maar weer: over smaak valt niet te twisten. Ik heb de laatste jaren zelden zo'n waardeloze buggy crap single player shooter met dito AI, als Crysis 2 gespeeld. Na een paar uur omgeruild voor een andere game.
Eerlijk gezegd ben ik aangenaam verrast over de AI.
Je ziet ze echt flanken, en bijgevolg had ik het moeilijker dan in andere shooters.
Zit rond 35% vh spel maar i'm pleasantly surprised!

Bugs ben ik ook nog niet tegengekomen. Misschien omdat ik met patch 1.9 speel?
edit: topic op trefwoord "bug" doorzocht: blijkt dat redelijk wat zaken al met patches opgelost zijn hoor.

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 09-09-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik speelde geloof ik op de middelste difficulty. Het enige wat ik hoefde te doen was cloaken, headshotje uitdelen, 20 seconden wachten waarna alle mannetjes weer hun gebruikelijke patrouille route vervolgden (te belachelijk voor woorden), en het hele proces weer opnieuw doen.

Dat er al verschillende patches zijn uitgekomen had ik op z'n minst wel verwacht. Bij mij bleven dode vijanden heel vaak clippen in muren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Dan kan het liggen aan de difficulty.
Ik speel op Hard, kwestie van niet door de levels te rushen en bijgevolg niet ten volle te kunnen genieten van de pracht en praal. :)
Ik word dikwijls overrompeld als ze mijn plaats weten en ik daar mijn energie laat loaden. Toch een verbetering tov andere shooters waar de AI niet durven advancen of flanken.

Heb nog niet veel de AI terug zien keren naar hun routine rondje. Misschien wachtte ik niet te lang met het advancen, ofwel ligt dat aan de difficulty. Kan ook natuurlijk :)

Ben toch al stuk of 15 keer doodgegaan. En zo hoort het ook in een game. Want wat is het nut van door levels te rushen? Metro 2033 is ook een game die het - in mijn ogen - goed doet. De AI was daar soms wel extreem helderziend (bijgevolg kan je het crappy AI noemen) maar langs de andere kant gaf het een grotere challenge dan andere shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:22

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Op superhuman (of hoe de hoogste difficulty ook heet) is de AI ook belabberd. Vooral de alien tegenstanders zijn experts in het blijven vastzitten van muurtjes of helemaal niet te reageren. Menselijke tegenstanders kan je ook wel betrappen op afwezige AI zoals magazijnen legen op muurtjes omdat jij aan de aan de kant staat, vrolijk blijven staan als je hun maatje naast hun neerschiet of compleet verkeerde pathfinding hebben.

Op zich zou de AI zonder deze fratsen wel aardig zijn ja omdat ze inderdaad wel de intentie hebben van flanken en de illusie van samenwerken opwekken, maar door de bovenstaande fouten werd voor mij de SP ervaring eigen behoorlijk verpest. En met de laatste patches werd ook de MP de nek omgedraaid helaas.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Blijkbaar speelde ik op Veteran (Hard noemt het niet in de game).
AI van aliens is inderdaad slecht, dat merkte ik vandaag. AI van soldiers daarentegen vind ik zeker goed.
En die aliens zijn ook zo makkelijk te killen. Er moest meer van die dodelijkere aliens in zitten.

Probleem met soldier of alien AI die tegen iets aan botsen, heb ik maar 3 keer echt gezien.

Ben ook verrast van de total playtime in de positieve zin.

MP zal ik morgen proberen. Was zelfs niet van plan eraan te beginnen aangezien de MP demo echt op een cod clone leek. Maar ik ben nu zeer behendig met de suit modes + de wapens zien er zo goed uit, dat ik de MP toch is ga proberen.

Overall, geef ik de game toch 9/10. Ben nog altijd verbaasd van het sterke gevarieerde level design, de bombastische muziek die altijd speelt, en de graphics + uitstekende performance. (speel op Very High)

edit: 3/10 voor MP. Wat een klucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik stoor me dood in crysis 2 met laatste patch en dx11 dat de textures blijven flikkeren door een laag Anti Aliasing.

Wie weet een hack om aa op te voeren tot 64x oid. Nvidia control panel werkt niet en veranderd niets aan het spel !!! alleen in de dx 9 versie wel :S. Daar kon ik met 120 fps op 32xaa spelen en dat geeft rust aan de ogen!

Wie heeft er een hack of iets voor want ik krijg pijn aan de ogen van het geflikker van allerlei objecten op afstand.

ik haal zon 100fps met 2 videokaarten dus mag wel ff wat hoger ingesteld allemaal nu is zelfs UT2004 mooier 8)7.

Ik heb het originele spel.

Ik snap niet dat ik hier zo weinig mensen over hoor!!! Als je rond loopt ind e maps zie je oeral textures flikkeren, knippperen en flasen als een dolle. Net alsof je dronken bent ofso en aan het gamen bent :X

[ Voor 57% gewijzigd door A87 op 24-09-2011 11:19 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:57

westergas

rikkie_pc

Lias schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 17:11:

ik haal zon 100fps met 2 videokaarten dus mag wel ff wat hoger ingesteld allemaal nu is zelfs UT2004 mooier 8)7.
100 fps met 2 videokaarten? Ben wel ernstig benieuwd naar je setup en je settings.
Haal met een beetje pijn en moeite 40/50FPS alles ultra/dx11/high res textures op 1920x1200, specs zie sig.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik haal ook 100 fps op Crysis 1, als ik een aantal instellingen iets lager zet en zonder AA speel.
Maar dat spel ziet er nog altijd veel en veel beter uit als Crysis 2.
En ik heb ook twee videokaarten.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:39
Dit weekend ben ik ook met Crysis 2 aan de slag gegaan. Wat mij opvalt is dat sommige stukken toch wel erg mooi zijn uitgewerkt. Zowel tactisch gezien als puur graphics zijn sommige stukken toch echt een meesterwerk. Toch heb ik het gevoel dat de vorige CryEngine geadvanceerder is en dus mooiere graphics kan leveren. Niet dat graphics alles zijn, de gameplay is tevens ook erg anders dan Crysis 1.

Crysis 1:
Je wordt gedropt in een groot landschap en dan 'muhahaha cya later f*cker' en mag je dus zelf bepalen hou jij je door de wereld gaat voortzetten. Er zijn VELE mogelijkheden om het doel te bereiken. Er zijn maar weinig stukken waar je 1 verplichte route moet nemen.

Crysis 2:
Veel verplichte routes met af en toe een stuk waar je zelf kan bepalen hoe je het stuk wil afleggen. Nou moet ik wel zeggen dat er veel goede scripts in zijn gezet die deze verplichte routes leuk maken dus ik heb er daarom geen bezwaar tegen. Het is dus niet saai om deze stukken te moeten spelen in tegenstelling tot sommige verplichte stukken uit Crysis 1.

Wat ik leuker vind? Het is moeilijk want de twee spellen zijn compleet anders qua gameplay. Crysis 1 geeft je zoveel vrijheid waardoor je zelf helemaal kan inleven in de wereld en alles zelf kan oplossen waar je bij Crysis 2 een vaste lijn volgt die erg leuk is om te volgen maar zal na 1x uitspelen meteen een stuk minder interessant worden. Crysis 1 blijft gewoon leuk door de vele mogelijkheden die je kan blijven uitvoeren. Je vind toch telkens weer iets nieuws om een missie te halen.

Een heel groot pluspunt in deel 2 is de afstand hoe ver vijanden kunnen zien. In deel 1 had je soms al van niet al te verre afstanden als je vijanden beschiet dat ze geen idee hebben waar het vandaan komt en dan lomp rondjes rennen. In deel 2 werkt dat beter en schieten de vijanden veel verder.

Verder vond ik de wapens uit Crysis 1 leuker dan uit Crysis 2. Bij deel 1 waren bijna allemaal wapens wel tof waar ik bij Crysis 2 eigenlijk slechts 2 wapens leuk vond. Namelijk het pistool met silencer + laser en de Swarmer (ik noem hem de Spammer), dat is die rocket launcher doos met 60 rockets erin. Daarmee blaas je echt half New York mee omver :P

Wat ik ook erg cool vond waren de stukken waar je in deze soort TANK / APC kan rijden waar dus een soort tank cannon op zit + rocket launcher (zelfde als de Swarmer geloof ik). Het leuke is dat deze infinite ammo heeft dus kan je echt alles naar de malle schieten. :P

Gisteren dan het spel tot zijn eind gespeeld en ik moet zeggen dat het echt een onwijs tof spel is. Echter zal ik deze nu wel minder vaak geen spelen dan Crysis 1 omdat deel 2 dus minder replay waarde heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Sir_Hendro op 26-09-2011 09:49 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Helemaal mee eens. Jij bent tenminste genuanceerd, ipv al die mensen die alleen maar lopen te schreeuwen dat Crysis 2 een kutspel is omdat het minder free-roam is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Wat ik ook wel cool vind is de stem van de nano suite en die van de aliens. Het klinkt allemaal een beetje als transformers, beetje decepticon achtig :9

Ik zou wel een auto willen hebben met zo een stem. Sta je in de file hoor je 'tactical options are available' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op maandag 26 september 2011 @ 23:35:
Wat ik ook wel cool vind is de stem van de nano suite en die van de aliens. Het klinkt allemaal een beetje als transformers, beetje decepticon achtig :9

Ik zou wel een auto willen hebben met zo een stem. Sta je in de file hoor je 'tactical options are available' :P
Moet toch mogelijk zijn om wat te rommelen met een navigatie apparaat lijkt me. Wel een gaaf idee. Zal eens kijken hoe ver ik kom. :)

Verwijderd

Nu ook voor het eerst crysis 2 gespeeld, heb ooit lang geleden crysis 1 uitgespeeld. Ben op een gegeven moment veel minder gaan gamen.

Lastig hoor die crysis 2. Zit nu al stuk in het begin, heb een jeep bemachtigd maar heb geen idee hoe nu verder, cyfercode van deur al gekraakt maar de deur gaat niet open. Snap niet wat ik met de visor zou moeten zien, zie wel 6 dingen die elk nutteloos zijn.

Echt helemaal vloeiend is het spel niet maar ik heb ook een wat ouder systeem (E8400 met 6GB en 9600GT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb de single-play nu bijna uitgespeeld op de Xbox. Het eerste spel dat me dat gelukt is zonder cheaten. Wel op easy mode (ben geen die-hard shooter).

Wel gaaf spel :7

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pssst. kan je me vertellen hoe ik verder kom :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:00:
Pssst. kan je me vertellen hoe ik verder kom :P?
Tja Crysis 2 heeft eigenlijk geen puzzles waar je eerst iets voor moet opzoeken. Je kunt eigenlijk gewoon continue doorspelen zonder echt te hoeven denken lol :P

Waarschijnlijk heeft jouw betreffende deur een melee attack nodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ik toen moe was maar er wordt duidelijk gezegd dat er een alternatieve route is en dat die deur niet opengaat. Die jeep blijkt niet belangrijk te zijn. Ben al stuk verder nu, heb nu ook beschikking over Q en E had ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Misschien kan je even een paar screenshots posten zodat we weten waar je momenteel bent in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Op Youtube kun je ook een volledige walkthrough vinden per level. Heb 't ook al een keer gebruikt om te kijken hoe ik ergens uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:59
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:33:
Ik weet niet of ik toen moe was maar er wordt duidelijk gezegd dat er een alternatieve route is en dat die deur niet opengaat. Die jeep blijkt niet belangrijk te zijn. Ben al stuk verder nu, heb nu ook beschikking over Q en E had ik al.
Als ik het met goed herinner, moet je vanaf daar naar rechts. Als er een muur staat, gewoon omheen lopen. Aan de rechterkant is namelijk een ingang tot een tent, daar moet je helemaal door. 100% zeker ben ik natuurlijk niet, maar ik denk dat ik het ongeveer juist heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zei het misschien niet duidelijk genoeg maar ik ben al verder gekomen in het spel, wat Jo.. zei klopt volgens mij wel ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens is het spel wel helemaal vloeiend met 1.9 patch. Hiervoor zonder de patch hakkelde hij een beetje. Sysspecs heb ik in eerder postje verteld.

Ervaring: Crysis oogt mooi, alhoewel ik met een betere systeem meer pracht en praal zou zien. Hij is wel wat moeilijker dan deel 1. Hij werkt helaas niet met mijn Logitech Cordless Rumblepad 2. Ik zal een xbox360 windows gamepad moeten kopen want ik vind de knoppen op toetsenbord niet goed bereikbaar.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Crysis 2, ook mee begonnen een paar dagen geleden. Op Soldier niveau. Denk dat ik 'm maar eens op nog moeilijker ga zetten, want ben al een paar uurtjes onderweg en heb nog geen kogel hoeven afschieten. Cloak aan en overal langs rennen en af en toe eentje met de hand omleggen. Is ook wel geinig hoor, maar het gaat wel heel simpel.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, ik vermoord iedereen die ik tegenkom. Ik zit nu in level waar ik paar keren door dezelfde tank gedood ben, maar hij moet en zal kapot gaan van me... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:17
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:21:
Ah, ik vermoord iedereen die ik tegenkom. Ik zit nu in level waar ik paar keren door dezelfde tank gedood ben, maar hij moet en zal kapot gaan van me... :P
haha bekend stukje, ik had hetzelfde maar na paar keer wandel je er in feite zo langs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die op console speelt en dit spel bij release heeft gehaald: vergeet niet je gratis achievement/trophy voor dit spel te halen door de MP nog eens op te starten. (speel MP 6 maanden na je 1e MP pot) (Wees niet bang je krijgt hem direct dus je kan quitten voordat je weer gek wordt van onzichtbare, cornercampende trutjes. :P)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2011 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:21:
Je moet altijd je rockets en C4 opsparen voor later als je tegen zware vijanden moet vechten zoals human tanks of heavy armored aliens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

En gisteren helemaal uitgespeeld :) En zonder cheaten (zou ook niet weten hoe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik ben zelf gisteren opnieuw begonnen maar dan deze keer op Veteran (hard). Ben nu al volgens mij alweer 65% van het spel door. Ik heb nu ook al lekker veel suite upgrades verzameld. Sommige zijn erg handig zoals die proximity alert, suite recharge en stealth enhance. Nu kan je nog meer en sneller stealth kills maken dan voorheen. Je gaat echter wel snel dood op Veteran waardoor het nu lekker pittig is bij pittige battles :9

//update:
Oke, Veteran uitgespeeld, nu al weer op 30% op Post-Human warrior of hoe die moeilijkste setting ook mag heten :P

Wat ik trouwens wel erg jammer vind is dat de car keys nutteloos zijn. Ik dacht namelijk dat je daarmee de betreffende auto's kon besturen tijdens single player :(

[ Voor 33% gewijzigd door Sir_Hendro op 03-10-2011 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:26

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Top spel, maar met een lichte frustratie soms.
Ik mag graag die Suit upgrade punten verzamelen, dus ik kill enemy's alleen als ik weet dat ik er optijd bij kan zijn om die nano points afhandig te maken. Dus sniperen kan wel, maar dan sprint ik naar mn nano's en dan weer terug :P

Op sommige stukjes loop je laag door een ingezakt stuk stad en heb je boven je een aantal aliens lopen. Zwaar frustrerend dat je daar niet bij kan komen, en die nano points maar glimmen daarboven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ach ja, je behoudt je points toch voor alle game sessies. Dus als je daarna nog eens op een andere difficult gaat spelen kun je gewoon verder gaan met unlocken waar je vorige keer gebleven was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 09:37:
[...]

Je moet altijd je rockets en C4 opsparen voor later als je tegen zware vijanden moet vechten zoals human tanks of heavy armored aliens.
Ik heb raketwerper gebruikt, tank is dood, ik speel dus zodanig dat ik iedereen op mijn weg vermoord, dat kan op een stille manier of ik schiet wild om me heen en verdwijn dan. Ik heb ontdekt als ik cloak uitzet en meteen schiet en cloak weer aanzet heeft het geen impact op de energielevel. Wel moet je meteen ergens anders staan.

Ik kreeg vlak daarna de beschikking over een tank, zucht, daarmee had ik die ene tank ook kunnen uitschakelen.

Overigens snap ik 1 ding niet, hoe verzamel ik die punten om mijn nanosuit te upgraden? Ik lees hierboven lichte hints maar echt duidelijk vind ik het nog niet? Ik moet iedereen vermoorden die nanosuits aanhebben en dan over hun lijken lopen zeg maar om die punten te krijgen (a la munitie pakken manier).

Ik denk dat ik nu veel te ver ben (ik ben nu zover dat Hargraeve tegen me zit te lullen en ik aliens moet bevechten), ik begin straks wel helemaal overnieuw. Ik heb slechts 2 dingen aan mijn pak kunnen upgraden...

Edit: Ben me nu de tering nanopunten aan het verzamelen. Zelfs die kleine kevertjes leveren nanopunten op. :D

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2011 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armageddon_2k schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:14:
Top spel, maar met een lichte frustratie soms.
Ik mag graag die Suit upgrade punten verzamelen, dus ik kill enemy's alleen als ik weet dat ik er optijd bij kan zijn om die nano points afhandig te maken. Dus sniperen kan wel, maar dan sprint ik naar mn nano's en dan weer terug :P

Op sommige stukjes loop je laag door een ingezakt stuk stad en heb je boven je een aantal aliens lopen. Zwaar frustrerend dat je daar niet bij kan komen, en die nano points maar glimmen daarboven :'(
Dan moet je ff zonder cloak lopen, de aliens komen dan vanzelf naar je toe, tenminste naar de plek waar ze je voor het laatst zagen lopen...
Pagina: 1 ... 25 26 Laatste