Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eviltwin-NL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-12-2022
Asgaro schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:50:
Iedereen praat over ofwel DirectX9 ofwel DirectX11.
Ik mag hopen dat DirectX10 support er toch ook nog inzit?

(Wrsl domme vraag.)
is back-wards compatible. In het Nederlands, Ja DX10 wordt ook ondersteund :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• owner01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:14
bij mij ga ik alleen in lobby en maar wachten verder niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Quote van crysis 2 forums:

Learn to play mulitplayer:

1. Use armor mode after rounding every corner
2. Always have heat vision on
3. Spray as soon as you see a blue vague image
4. ???
5. Profit!!!

Multi is echt saai bij deze game, terwijl er zoveel met gedaan had kunnen worden.
Zodra je heatvision ontdekt is er geen zak meer aan.
En de graphics gaan niet eens over Bad Company 2 heen, laat staan crysis 1.
Alleen de gun textures zijn wel redelijk, over de rest ben ik zeer teleurgesteld. Zelfs op hardcore nog pop ups soms en vage textures op muren. Vegetatie is er ook op achteruit gegeaan.
En dat water dat wegsijpelt op die map op het dak? Dat is geen water, dat is stroop.

En killstreaks?! What the ?
Je bent een freakin supersoldaat, waarom zou je killstreaks nodig hebben?

Nu maar hopen dat ze van de singleplayer nog iets gebakken hebben, anders gaan mn centjes mooi naar shift 2 toe deze maand.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-07 03:01
Jeroenneman schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 19:23:
Quote van crysis 2 forums:

Learn to play mulitplayer:

1. Use armor mode after rounding every corner
2. Always have heat vision on
3. Spray as soon as you see a blue vague image
4. ???
5. Profit!!!

Multi is echt saai bij deze game, terwijl er zoveel met gedaan had kunnen worden.
Zodra je heatvision ontdekt is er geen zak meer aan.
En de graphics gaan niet eens over Bad Company 2 heen, laat staan crysis 1.
Alleen de gun textures zijn wel redelijk, over de rest ben ik zeer teleurgesteld. Zelfs op hardcore nog pop ups soms en vage textures op muren. Vegetatie is er ook op achteruit gegeaan.
En dat water dat wegsijpelt op die map op het dak? Dat is geen water, dat is stroop.

En killstreaks?! What the ?
Je bent een freakin supersoldaat, waarom zou je killstreaks nodig hebben?

Nu maar hopen dat ze van de singleplayer nog iets gebakken hebben, anders gaan mn centjes mooi naar shift 2 toe deze maand.
Volgens mij staat er tekst onder in het scherm voor dat je kan inloggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Welke mods hebben jullie allemaal?
Ik heb Enhanced Armor I, Covert Ops III en Enhanced Aim III. Stealth vind ik maar niks, vind die Ops fijner, ben je niet te horen en hoor je hun beter.

Ow ja, vind Nano Vision maar niks, speel ik juist slechter mee lol.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Versie 2 van de config :

http://rush-zone.com/medi...task=view.download&cid=10

Layout:
-Tabbing added
-Simpler instructions added
-Logo added
-Separated buttons out – first find the Crysis2Demo.exe and then write the config

Controls:
-Mouse Sensitivity can be enabled or disabled. Un checking the box means that the previous/ ingame value will be used.

Graphics:
-Bloom/HDR option added – multiple variables set that makes the game less shiny
-Motion Blur – now seems to disable
-Multi GPU option added – if you have more than 1 GPU set to 1
-Multi Core CPU option added – if you have a multi core processor set to 1
-FSAA - Full Screen Anti-Aliasing option added
-UseEdgeAA - controls the level of edge blurring set to 0 for least
-Anisotropy Filtering option added
-TextureFilter option added – set to bilinear for least
-Shadows option added – 0 turns them off

Sound:
-Enemy Player Hit Feedback option added – should makes a thud noise when you hit a player with bullets

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 20:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik snap niet waarom iedereen de graphics vindt tegenvallen, ik vind het er juist erg mooi uitzien! Zeker mooier dan BFBC2. Alleen jammer dat het niet destructable is.

Ik ben nog max level btw, erg makkelijk te doen :P

Maar het is wel vaker zo dat het noob-gehalte bij beta's en demo's vaak erg hoog ligt. Haal in beta's in elk geval altijd veel hogere K/D's dan normaal :P

Bij Crysis 2 demo ligt mijn K/D op precies 1.20. (Bij BFBC2 heb ik een K/D van 0.73 ;))

Die stats zijn trouwens best grappig:
Total distance travelled: 31,51 KM
Total distance sprinted: 19,35 KM
Most kills without reloading: 4
Darkasantion schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 20:14:
Welke mods hebben jullie allemaal?
Ik heb Enhanced Armor I, Covert Ops III en Enhanced Aim III. Stealth vind ik maar niks, vind die Ops fijner, ben je niet te horen en hoor je hun beter.
Enhanced Armor, Enhanced Stealth and Enhanced aim. Hoezo eigenlijk die levels erachter, kun je die modules ook upgrades dan?
Ow ja, vind Nano Vision maar niks, speel ik juist slechter mee lol.
Ja idd. Je kunt niet goed het verschil zien tussen dode en levende tegenstanders, en ik wordt dan soms afgeleid door die gekleurde delen.

[ Voor 34% gewijzigd door Compizfox op 04-03-2011 21:03 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
@Compizfox; Renne jongen, straks misschien een Marathon bonus? :D

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

En dat is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Nah, was een beetje sarcasme vanwege de vele COD vergelijkingen. Ik geloof dat dat 1 v.d. COD bonussen was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Oh. Heb nooit CoD gespeeld dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Net eindelijk kunnen spelen. Ik heb gemengde gevoelens.

Al is het dan nog een demo, het komt nogal chaotisch over, te chaotisch, lijkt mij, om dit tijdig volledig te kunnen oplossen. Het ziet er allemaal minder gelikt uit, en ik vind dat de nano suit een stuk minder relaxed dan die uit deel 1.
Het One Headshot One kill vind ik wel nice, net als ik Counter Strike. Je hoeft nu iig niet meer 4 patronen magazijnen af te schieten zoals in deel 1 het geval was.

Verder ben ik aangenaam verrast hoe het nog draait op mijn oude barrel. Op Hardcore 1680x1050 loopt het nog aardig soepel. Met fraps meet ik rond de 30-40fps, soms 25 maar niet lager dan dat.

9800GTX+
Core 2 Duo E8400 3.0ghz
2gb ram
Win 7 Ultimate x86

[ Voor 1% gewijzigd door rickyy op 04-03-2011 23:02 . Reden: foutje ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Het is echt niet one shot one kill hoor, in tegendeel. Je moet soms toch redelijk wat kogels legen op iemand als hij zijn hele healthbalkje nog vol heeft, en al helemaal als hij in Armor mode zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wizz15 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:51:
[...]

Fout, het kan gewoon via hardware: de SPU. Er zijn al engines die het gebruiken volgens deze specificatie op scee.net (PDF). ;)
Een P4 2.0 is ook nogsteeds hardware. Een DX11 videokaart zal altijd efficienter zijn dan een SPU van een spelcomputer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Demo is awesome. Zit erg leuk in elkaar. Leuk die hoogteverschillen ook.
En de graphics :9~

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Ik wil die AA afzetten, kheb liever niks dan die blurry toestanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dan moet je dat in je snelkoppeling zetten.

Ik heb er dit in staan:

"C:\Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis 2 Demo\bin32\Crysis2Demo.exe" +i_mouse_accel=0 +g_SkipIntro 1 +r_DrawNearFoV=80 +cl_fov 80 +r_PostMSAA=0 +r_motionblur=0 +pl_movement.power_sprint_targetFov=80 +cl_zoomToggle=1

Dat zet dus de mouse acceleration uit, skipt de intro's, maakt de FoV wat hoger, zet AA uit, zet motion blur uit en zet zoom toggle aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Om eerlijk te zijn boeit de MP me helemaal niks, ik heb Crysis destijds echt gekocht voor de SP ervaring, die was ondanks die alien shit gewoon gruwelijk.

Valt er over de SP al wat zinvols te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
  • Laatst online: 18:21
Behalve de trailers niet echt, er is geen SP demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Hmm, dat vind ik jammer. Kijk, een shooter als BF2/BC2/BF3 koop je m.i. echt alleen maar voor de MP, bij Crysis is dat , in ieder geval bij deel 1, andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:38

MsG

Forumzwerver

Darkasantion schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:14:
[...]

Zie je wel, al vaak zat iemand zo eruit gepikt omdat ik een schaduw zonder mannetje zag :P

Trouwens, net voor het eerst Orbital Strike in mogen zetten, wel grappig :P En ik begin er goed in te worden, moet alleen nog meer in Armor mode werken xD
Zo vond ik idd ook iemand die zich in cloaked toestand bevond.

Ik vond het er wel oke uitzien. Water is misschien wat lelijker, maar ja, liever een grotere afzetmarkt, dan ubergraphics en geen verkopen. Vond alleen het bewegen met de muis wat zweverig, maar misschien omdat hij ook soms een beetje zwaar liep.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-09 20:57
Ik dacht al te merken dat er een muisversnelling was. Verdomde iritand dat dat niet gewoon in de opties uit gezet kan worden. Ben daardoor al een aantal kills misgelopen. Ik vind het hele princiepe van snel Armor mode aan was ik op tijd, ja ? Prrrrt + 1 Kill, maar niks.

Vind het er wel aardig uitzien alleen die blur bij het bewegen vind ik niet zo heel tof. Ik was neutraal maar ik ben nu toch wel meer naar de negatieve kant gegaan. Best jammer voor een game met best wel wat potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:18

Infinchible

Woef!

Ik heb hem vanmiddag ook gedownload en ik ben blij verrast eigenlijk. Het loopt bij mij op advanced en nVidia 3D vision aan erg goed nog, had ik niet verwacht. Resolutie op 1920x1080 en geen AA, maar het ziet er heel goed uit in ieder geval.
Het spel zelf vond ik ook wel erg leuk, ik heb nu alleen nog 2 potjes gedaan met 6 players totaal. 2e potje mooi gewonnen met mij als ultieme winnaar ;) Meteen 3 levels omhoog gegaan.
Het enige rare is dat ik niet kan zien wat ik allemaal aanklik van mijn pak. Ik kan wel middelmuisknop doen, dan kan ik kiezen, zie een pijltje rondgaan, maar geen tekens van welke special van de suit ik kies. Voor de rest heel leuk en mooi! Vooral in 3D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Misschien een domme vraag, maar ik vind het niet direct terug: biedt de demo ook single player ?
Want ik vind alleen files ala 'Crysis_2_Multiplayer_Demo' etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
Ward Vr schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:32:
Misschien een domme vraag, maar ik vind het niet direct terug: biedt de demo ook single player ?
Want ik vind alleen files ala 'Crysis_2_Multiplayer_Demo' etc.
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
  • Laatst online: 24-07 03:01
En het is weer avond, en zoals gewoon doen alle servers het dan niet.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:24
Hier geen problemen met de servers, alles werkt.
Vind de game wel aardig maar snel vervelen.
Daarnaast is de game veelste druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Er is een demo patch uit:
Changes include

* "Press Start to Begin" has been changed to "Press Enter to Begin" on the main menu
* Ping changes in server browser - no ping for anyone now (all 0) - "Crytek is working very hard to fix this for the shipping game"
* Fixed crash if getting force disconnected from a dedicated server (although the force disconnect issue has been resolved anyway)
* Account creation now works properly
* G35 headset fix now implemented
* People not able to sign in with certain characters such as "-" or "numbers" in their username, now can"
Ja, haal die press start, maar gauw uit deze console port. :')

Patch kun je installeren wanneer je de game opstart, of hij is te downloaden:

http://games.on.net/file/...r_Demo_-_Client_Patch_1.2

Even op bestandsnaam drukken, bij summary. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
Waarom halen ze die press start er niet gewoon helemaal uit, het is vrij nutteloos. Ik vind het prima als m'n game direct naar het menu opstart.

Die patch lijkt me ook niet helemaal zuiver, AVG detecteert hier 4 virussen.

[ Voor 21% gewijzigd door Arrim op 08-03-2011 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Tof, met update doet je geluid het eindelijk normaal maar kun je niet meer inloggen :D

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wafje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 15:57
Arrim schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:34:
Waarom halen ze die press start er niet gewoon helemaal uit, het is vrij nutteloos. Ik vind het prima als m'n game direct naar het menu opstart.

Die patch lijkt me ook niet helemaal zuiver, AVG detecteert hier 4 virussen.
Ik vind het zeer bizar dat er daar virussen zouden inzitten. AVG detecteerde hier ook 4 virussen, das was dan ook de druppel en heb zometeen AVG geüninstaleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
Ik moet dan ook toegeven dat ik redelijk vaak een waarschuwing krijg, maar nog nooit problemen heb gehad. Het enige virus dat ik ooit heb gehad, kwam door de beveiliging heen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Avira staat hier ook al een week met de guard down, als er dan iets mis gaat weet ik waar ik moet zijn.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Laatst online: 12-09 10:56
Geen virussen gevonden door AVG hier, misschien is het al opgelost in een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 21:30
Ik vind het een best goede game, maar ik weet nog niet zeker of ik hem koop.
Iets moet mij nog overhalen. Het is leuk dat je een 'perk' 2 keer kunt 'upgraden' .
De sniper zijn echt slecht/te moeielijk om te besturen. Misschien kan ik heir nog iets beter in worden. Maar het is in iedergeval heel lastig.
Dat met dat cloack werkt tot nu nog goed. Heb pas één iemand gehad die zat te campen in een hoekje.
Wel vervelend dat je 50% van je levens verliest en al je energy als je schiet terwijl on-cloack.
Moet her en der nog een beetje gebalanceerd worden en dan werkt het vrij goed.
Ik krijg wel erge koppijn van de game :S ? Hebben meer mensen hier last van, moet nu echt even een half uurtje van de Xbox vandaan. Heb denk ik 1,5 uur gespeeld tot nu toe.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Over AVG kan ik alleen maar zeggen: Falen kunnen ze.
MSE en Malware bytes + Spybot: Niets.

/Edit: Antwoord gehad van Crytek en virus definities van AVG moet bij clients geupdate worden.

Maar wat ik nu wel overal lees: Mensen dat FPS(te laag) issues hebben?

[ Voor 23% gewijzigd door XRayXI op 09-03-2011 11:28 . Reden: Crytek's bericht terug over AVG issues ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Was deze al voorbij gekomen ??

Vond het wel leuk :-)

http://www.moddb.com/mods/dam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-08 22:09
Wat een rotmultiplayer.
Totaal niet gebalanceerd. Ik kan wel goede spellen halen, maar dat is dan ook alleen maar met de scar door "normaal" te spelen.

En daar komt cloak dus niet in voor.
Snipen is underpowered (wapen zuigt), stealth werkt voor geen ruk (te weinig energy) en daarmee heb ik alle speelmogelijkheden wel gehad.

Dit spel zou dus heel snel gaan vervelen, ookal zit er natuurlijk meer prut in de volledige versie.
In tegenstelling tot MW2, daar kon je knife only, snipen, noobtuben, spelen met je trowing knife en ook nog je riot shield gebruiken.
Ik zeg ook niet dat MW2 perfect is, ik heb het inmiddels al gedeinstalleerd omdat ik ziek werd van gehackte servers en host migration, maar Crysis 2 MP is gewoon te eentonig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Waarom nu weer COD noemen als perfecte MP titel? Want dat is het simpelweg niet. ;(

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
skullsplitter schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 18:21:
Waarom nu weer COD noemen als perfecte MP titel? Want dat is het simpelweg niet. ;(
WitchHunter schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 18:03:
Ik zeg ook niet dat MW2 perfect is, ik heb het inmiddels al gedeinstalleerd omdat ik ziek werd van gehackte servers en host migration, maar Crysis 2 MP is gewoon te eentonig.
Leer eens lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
hehe loopt verassend goed op m`n laptopje.nu nog even de config aanpassen omdat ik in een mp game een sch**t hekel heb aan overmatig blur gebruik.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-09 20:22
Wat een rotmultiplayer.
Totaal niet gebalanceerd. Ik kan wel goede spellen halen, maar dat is dan ook alleen maar met de scar door "normaal" te spelen.

Snipen is underpowered (wapen zuigt), stealth werkt voor geen ruk (te weinig energy) en daarmee heb ik alle speelmogelijkheden wel gehad.

Dit spel zou dus heel snel gaan vervelen, ookal zit er natuurlijk meer prut in de volledige versie.
In tegenstelling tot MW2, daar kon je knife only, snipen, noobtuben, spelen met je trowing knife en ook nog je riot shield gebruiken.
Gast, het is een demo met 4 wapens...

Hoe kun je nu al over balans gaan praten ?

En daarnaast is cloack niet bedoeld om continu gecloacked rond te lopen, maar alleen om even heel snel hoekjes om te rennen etc etc.

Juist als ze meer energie geven zou ik het niet gaan spelen, de hele tijd onzichtbare enemies lijkt me geen bal aan. Ik gebruik cloack nu met de energie die je hebt en het gaat prima, sta altijd bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
Ik sta redelijk vaak bovenaan, en dat heb ik vooral te danken aan efficiënt gebruik van nanovision, cloak en kennis wanneer en hoe de wapens te gebruiken. Het sniper rifle bijvoorbeeld kan heel nuttig zijn, mits je 'm goed tot z'n recht laat komen. Pier 17, op een plek waar je een goed overzicht hebt en je NV aan, dan snipe je iedereen die je ziet:)

Hoewel ik wel vind dat de Jackal zwaar underpowered is. Vanmiddag schoot ik iemand 3x in z'n romp vanaf zo'n 4 meter, toen zag hij me pas en ik was dood met 3/4 scar kogels. Frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Die shotgun had idd wel wat krachtiger gemogen, maar ik denk dat je dan 100en runners met shotguns krijgt, of niet?

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

Wat een rotmultiplayer.

COD is niet meer wat het ooit geweest is (COD2 dus). Maar om er geen COD versus alles behalve COD catfight van te maken zal ik hier ook nog wat constructiefs tussen zetten.
Waarschijnlijk staat het hierboven al weergegeven, maar het is een demo. 4 wapens is niet veel om mee te werken. Verder is het een demo, nog niet het echte spel. (Ja ik weet dat het er dubbel staat)

punt 1: te weinig power voor cloak? je rent zeker rond ofzo, nee dat gaat werken. Cloak is juist tegen campeerboeren met tentjes. Iets wat verschrikkelijk is in de meeste games. De campeerder heeft bijna altijd een grotere kans om een 1 on 1 te winnen. Dat is funest voor gameplay, waar cloak dus de hoek om komt. Je kunt je dus ongezien rondbewegen. Om dus langs campeerders te komen kun je je cloak aanzetten.
En uiteraard is dat slechts 1 van de uses van cloak. Werkt overigens ook prima om tegenstanders af te schudden.

Snipen. Hoeveel skill zit daar nu eigenlijk in. Als je een game te pakken hebt waarbij het snipen (over)powered is. Je muis op de tegenstander zetten en de trekker over halen. Wil je echt skill? Speel (quake 3) instagib. Snipen voor echte mannen ;). Hand oog coordinatie, reactievermogen en inzicht, of blijf bij MW2. Ik hoorde dat daar het snipen ook wel gezellig was.

Eentonig? Demo.

Ik zou toch het echte spel eens proberen. Niet om de minste rede dat crytek eigenlijk alleen maar A+ spul afgeleverd heeft (en gefocussed heeft op de PC markt 8) _/-\o_ ). Wie weet, valt het straks wel allemaal heerlijk mee en heb je met een stel perks toch oneindige cloak met een one shot kill sniper wapen. Heerlijk ownen en K/D opschroeven.

edit: spuit11 op Bert2000

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
Gamebuster schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 22:16:
Die shotgun had idd wel wat krachtiger gemogen, maar ik denk dat je dan 100en runners met shotguns krijgt, of niet?
Dat is dan weer een gevaar, je moet een balans zien te vinden. Nu gebruikt helemaal niemand de shotgun omdat hij gewoon waardeloos is. Het is écht heel frustrerend als een vijand niet dood gaat na 3x in z'n romp schieten op 4 meter afstand. Het hoeft nou ook weer geen one-shot-kill te zijn, maar nu is hij wel erg underpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Beide redenen hebben echter niets met de gameplay te maken. Leer je punt duidelijker te maken.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
skullsplitter schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:00:
[...]

Beide redenen hebben echter niets met de gameplay te maken. Leer je punt duidelijker te maken.
Jouw stelling heeft namelijk ook zo belachelijk veel met gameplay te maken?
skullsplitter schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 18:21:
Ik denk wel dat ik dit spel ga kopen, de demo mag dan wel niet zo gebalanceerd zijn, ik denk dat het spel zelf me toch wel bezig zal gaan houden d.m.v. al de unlockables.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Waardeloze MP:
-Armor enhanced + nano vision is overpowered
-Snipen werkt voor geen meter
-Maps zijn te klein
-Lag
-Zo goed als geen recoil bij de scar als je dat aim dingetje hebt unlocked en inzoomed. Kan iemand, die aan de andere kant van de map staat, met gemak full auto neerschieten.
-Te veel grenade spam
-Geluid is waardeloos
-Potjes duren te kort

[ Voor 7% gewijzigd door Springstof op 12-03-2011 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Vind het niet zo'n waardeloze MP eigenlijk.
Nog geen last gehad van overpowerde armor of nanovision eigenlijk (toch iets van 5uur gespeeld).
Snipen is zo zwak toch niet? Het is niet zoals bij de gemiddelde game tegenwoordig, maar 2 schoten is toch wel een kill.
De maps zijn niet te klein, want het is 6vs6, daar is het spel ook op gemaakt en het werkt prima.
Het verschilt per server of er lag is, als je lag hebt moet je even naar je ping kijken, want als je ping 30 is dan werkt het schieten prima.
Grenade spam? Dat heb ik werkelijk waar nog geen een keer meegemaakt in de demo eigenlijk (je hebt toch ook maar 1 nade?)
Geluid is prima, alleen af en toe een beetje off in de killcam.
Potjes zijn wel redelijk kort ja, 75 kills is wel beter.

Net nog een lekker potje:
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/111704182-3.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Rynji op 12-03-2011 03:00 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Niet online
Nou ja, ik heb zo'n 12 uur gespeeld en sta in de top 1000 met een redelijke K/D (richting de 2) en heb dus ook wel zat erg goede potjes gehad. Daar ligt het niet aan. Ik blijf van mening dat armor + nano vision overpowered is, want als je daarmee 1 op 1 vecht tegen iemand die het niet aan heeft is de kans erg klein dat de ander het wint en de energie drain van de twee genoemde suit powers is best wel laag. Dus je kan praktisch het hele potje in die overpowered ''God mode'' lopen. Als je AR's met pinpoint accuracy hebt en de snipen op midlange en korte afstand ontzettend onhandig is (volgens een aantal wellicht zoals ze vinden dat het hoort) zie ik echt geen reden om die kit überhaupt te gebruiken. Of ik ben een ontzettende snipe noob, maar in andere shooters vind ik die kit een stuk handiger en doe ik het er wel goed mee. Ook voor 6 vs 6 vind ik de maps klein. Al moet ik dit punt wel deels terug nemen. Pier 17 vind ik nog een best aardige grootte hebben voor 10 tot misschien 12 spelers, maar in Skyline heb ik regelmatig gehad dat iemand vlak achter me spawnde en/ of dat ik vlak achter iemand (daarmee doel ik dus op tegenstander) spawnde. Dat het trouwens slechts 6 vs 6 is vind ik ook een nadeel. Had liever grotere maps, waar je bijvoorbeeld 12 vs 12 zou kunnen spelen. Ik vergelijk het geluid met Bad Company 2 en dan vooral het geluid van de wapens en explosies. Die klinken in Crysis 2 behoorlijk dof in vergelijking met Bad Company 2.
Mijn ping is volgens de in game ping meter over het algemeen redelijk in orde, maar ik heb het toch wel te vaak gehad dat ik netjes achter een muur dekking had gezocht nadat ik tegenstander had beschoten, maar hij wel de kil kreeg en op de killcam was te zien dat ik er bij hem nog gewoon volledig zonder dekking stond. Daarnaast ook regelmatig tegenstanders van punt A naar punt B zien teleporteren (en dan dan doel ik niet op stealth modus van de suit). Wel een goed dat er vrij weinig cheaters zijn. Althans of ze een wallhack gebruiken is moeilijk te beoordelen, maar ben slechts 1 aimbot tegen gekomen.
Ik heb me er redelijk mee vermaakt en was na een aantal uren gameplay nog in dubio of ik de game moest kopen, maar op gegeven moment ging ik me gewoon aan bovengenoemde punten irriteren. Ik laat de game dus links liggen.

[ Voor 5% gewijzigd door Springstof op 12-03-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Gelukkig heb ik de armor mode nog niet echt als overpowered ervaren, misschien dat men hem nog niet helemaal goed toepast, zelf gebruik ik hem als ik denk dat ik een frontale confrontatie aan ga.
Lag kan ik me deels wel in vinden, alhoewel dat in het begin van de demo veel erger was dan dat het nu is, maar het blijft enorm verschillen per server.

Wat voor mij beslissend is, is of de video settings bij de launch (of kort daarna) beter ingesteld kunnen worden. Er zit imo erg weinig verschil tussen de 3 presets, en qua performance al helemaal 0. Het spel voelt toch nog net niet helemaal lekker vloeiend aan, dus ik zou graag de instellingen wat beter aan kunnen passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
Springstof schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 00:14:
Waardeloze MP:
-Armor enhanced + nano vision is overpowered
-Snipen werkt voor geen meter
-Maps zijn te klein
-Lag
-Zo goed als geen recoil bij de scar als je dat aim dingetje hebt unlocked en inzoomed. Kan iemand, die aan de andere kant van de map staat, met gemak full auto neerschieten.
-Te veel grenade spam
-Geluid is waardeloos
-Potjes duren te kort
Dat valt ook wel weer mee. Sommige punten mogen wel wat aangepast worden, zoals recoil en de korte potjes. Maar grenade spam heb ik nog niet gezien en snipen werkt wel degelijk zolang je het maar doet op Pier 17 icm nanovision. Geluid is overigens prima, hoewel de wapens in BFBC2 beter klinken. Maar vergeleken met Crysis 1 is het goed. Dat Armor enhanced overpowered zou zijn is ook BS imo. Want het doet namelijk precies waar het voor bedoelt is: voor korte tijd een flinke boost geven aan je armor. Je kunt er niet de hele tijd mee rondlopen. Ook helpt het niet als van dichtbij een verrassingsaanval over je heen krijgt. Want je moet het eerst inschakelen i.t.t. Crysis 1.

Gisteravond nog een lekker potje Crash site. 42 kills tegenover 4 deaths :P . Dan merk je pas echt goed dat heel veel mensen (nog) niet weten om te gaan met het suit. Ook Crash site zelf is voor sommigen een probleem. Het desbetreffende potje speelden we 3 vs 6 en toch wonnen we ruim doordat de tegenstanders te weinig aandacht besteedden aan het veroveren van zo'n ding. Ze zijn te gefocust op hun K/D ratio en spelen het een beetje zoals team deathmatch. Andere spelers weer kunnen niet een beetje tactisch aanvallen en lopen elke keer weer blindelings op een crashed pod af zonder goed op te letten. Als je dan een plekje hebt met goed overzicht dan is het prijsschieten.

[ Voor 26% gewijzigd door Arrim op 12-03-2011 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Niet online
Arrim schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:45:
[...]Geluid is overigens prima, hoewel de wapens in BFBC2 beter klinken. Maar vergeleken met Crysis 1 is het goed.
Kan me niet veel schelen hoe het klinkt t.o.v. een game als Crysis 1. Ik ben het geluid van Bad Company 2 gewend en dit klinkt wat mij betreft te matig. Deal with it, niet iets om over te disucusiëren.
Dat Armor enhanced overpowered zou zijn is ook BS imo. Want het doet namelijk precies waar het voor bedoelt is: voor korte tijd een flinke boost geven aan je armor. Je kunt er niet de hele tijd mee rondlopen.
Niet de hele tijd, maar de energie drain mag wel wat omhoog en/of de boost mag wel wat omlaag wat mij betreft. Wat is dat trouwens voor manier van reageren? Andermans mening over bijvoorbeeld geluid BS noemen, kom op zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
Springstof schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:22:
[...]
Niet de hele tijd, maar de energie drain mag wel wat omhoog en/of de boost mag wel wat omlaag wat mij betreft. Wat is dat trouwens voor manier van reageren? Andermans mening over bijvoorbeeld geluid BS noemen, kom op zeg.
Ik noem jouw mening over geluid helemaal geen BS, ik zeg alleen maar dat ik vind dat Armor enhanced niet overpowered is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Niet online
Ok, dan had ik je reactie blijkbaar verkeerd geïntrepreteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb hem gepreorderd :) Bij Zavvi, voor €32,45. Nog meer Tweakers die hem hebben gekocht // van plan zijn hem te gaan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem kopen voor de single player maar wacht wel heel even af totdat er wat reviews zijn.

Daarnaast wil ik hem via Steam kunnen installeren en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Wat een rotmultiplayer.

Leer het eens anders spelen dan... Je moet het niet als MW2 en BO redelijk arcady spelen maar meer balans zoeken en de tijd nemen voor het neerhalen van een vijand, zoals in BC2 eigenlijk meer het geval was. Daarbij is deze demo ook vrij compact om er nu al een allesomvattend oordeel over te vellen. Er zullen vast en zeker mods komen waarbij meer gelet wordt op cloaking / melee only of weet-ik-het-wat. Mijn advies: wen een andere speelstijl aan en geef het spel eens de tijd. Wat dat betreft ben ik het wel eens met hun keuze voor tijdsduur van cloak mode, anders zou het gewoon te lang zijn. Je moet gewoon goed omgaan met de tijd die je hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Laatst online: 18:10

Ves

A gadget addicted Bounty

Compizfox schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 15:55:
Ik heb hem gepreorderd :) Bij Zavvi, voor €32,45. Nog meer Tweakers die hem hebben gekocht // van plan zijn hem te gaan kopen?
Ik heb hem besteld bij Amazon (PS3) maar twijfel nog als ik het (ook) voor de PC moet halen. Hij draait hier wel lekker.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
heb hem gekocht op steam ben benieuwd, ben toch meer van de singleplayer.
hoop dat die gaaf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Demo een stukje gespeeld, op zich leuk, maar om de een of andere reden voelt hij 'zwaar', alsof hij langzaam reageert en/of ik veel moeite moet doen om mijn karakter in bedwang te houden. En natuurlijk de motion blur die ik irritant vind, dat config tooltje krijgt hem ook niet uit :/. Dus, kan nog niet zeggen of ik hem leuk vind of niet. Het idee is goed, de uitvoering / het 'gevoel' kon beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Probeer eens dit in je snelkoppeling te zetten:

+i_mouse_accel=0 +g_SkipIntro 1 +r_DrawNearFoV=80 +cl_fov 80 +r_PostMSAA=0 +r_motionblur=0 +pl_movement.power_sprint_targetFov=80 +cl_zoomToggle=1

Zet de mouse acceleration uit, skipt de intro's, zet de FoV hoger, zet de MSAA uit (die zorgt deels voor de 'blur') en hij zet zoom toggle aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Waar ik me het meest aan erger is de besturing. Wat een baggerzooi, geen enkele sensitivity is goed, en er is rare acceleratie toegevoegd... Het speelt totaal niet als Crysis 1, die besturing voelde voor mij (iig de muis) hetzelfde als CS:S, en dat vind ik fijne besturing. Ik had het spel liever op de Cryengine 2 gezien. Ik baal er wel echt van dat het zo te zien gewoon helemaal geen Crysis meer is.

Geen open werelden, irritante hud, niet echt fantastische graphics, bijna geen destruction... Ik baal er echt van dat Crysis zoals het er nu uitziet gewoon verneukt is. Het enige wat er nog van over is is de Nanosuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueCola
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 02:42
Ik heb de demo gespeeld, het spel zelf vind ik fantastich. Helaas zijn er al héél veel hacks uitgekomen, en dit maakt het spel natuurlijk waardeloos.

[ Voor 5% gewijzigd door BlueCola op 13-03-2011 14:28 ]

And that's how one and one makes three.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Laatst online: 20:43
Ik heb de demo installeert via Steam.

Alleen kan ik geen nieuwe account aan maken. Hij blijf maar zoeken . En hij crasht als ik de demo wilt verlaten.
Ik gebruik 7 Ultimate 64. Iemand hier een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Evertt schreef op zondag 13 maart 2011 @ 14:49:
Ik heb de demo installeert via Steam.

Alleen kan ik geen nieuwe account aan maken. Hij blijf maar zoeken . En hij crasht als ik de demo wilt verlaten.
Ik gebruik 7 Ultimate 64. Iemand hier een oplossing voor dit probleem?
Ja.. Gebruik een (game)naam zonder nummers of andere tekens. Wachtwoord verzinnen en een email verzinnen. Zo heb ik gisteren iemand toegang kunnen krijgen met : blabla@bla.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

De aim moet echt gefixed worden, eerst liep het wel lekker met die dingen achter de snelkoppeling, maar na een paar dagen Battlefield en Cod is toch triest duidelijk dat dit spel gewoon niet fijn mikt.

En waarom zit er een sniper rifle in? Of veel maps is dat ding toch nutteloos, of je moet hem als "shotgun die wel werkt" gebruiken....

Crysis 1 blijft leuker, misschien zelfs mooier...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
Jeroenneman schreef op zondag 13 maart 2011 @ 17:20:
Crysis 1 blijft leuker, misschien zelfs mooier...
Misschien? Crysis 1 is absoluut mooier dan deze demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Arrim schreef op zondag 13 maart 2011 @ 17:49:
[...]

Misschien? Crysis 1 is absoluut mooier dan deze demo.
Demo zegt niets, maar ben het er wel mee eens. Je moet het ook bekijken als zijnde dat het kleine mapjes zijn.

Ps:
Zie Crysis 1 demo YouTube: CRYSIS en de uiteindelijke Crysis 1 release was doch zeer anders in bijv. SP (zeker de 'middle mouse button' layout).

Ik mag echt hopen dat we custom maps kunnen maken en hosten of het is dood na 3 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
We zullen zien. Als alle geruchten kloppen denk ik dat Crytek zo ongeveer al z'n fans gaat verliezen. Kleine maps, pas later dx11, geen dedicated servers, geen modding/editor; het is niet echt om blij van te worden.

Maar aan de andere kant, MW2 had deze kenmerken ook en dat was (commercieël gezien) een enorm succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Kleine maps sowieso wel, want het spel is 6vs6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

De multiplayer dan hè. Over de singleplayer weten we nog niets. De SP van Crysis 1 had bijvoorbeeld wel redelijk grote maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Arrim schreef op zondag 13 maart 2011 @ 18:10:
We zullen zien. Als alle geruchten kloppen denk ik dat Crytek zo ongeveer al z'n fans gaat verliezen. Kleine maps, pas later dx11, geen dedicated servers, geen modding/editor; het is niet echt om blij van te worden.

Maar aan de andere kant, MW2 had deze kenmerken ook en dat was (commercieël gezien) een enorm succes.
Wel dedicated servers, maar bij de 'trusted partners' zoals het ging bij BFBC2. Maar totaal geen vrijheid om te modden wat wij gewend waren en alles lijkt dichtgetimmerd te zijn.

Crysis (Wars) hield het zolang vol door de ServerSideMods en custom maps, dus ben benieuwd. Ach ik koop hem tochwel als 'fan' zijnde. Leuk op de schap en de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Toch vind ik de Crysis 2 MP demo leuker dan Crysis Wars of Crysis MP.

Bij die laatste 2 had je namelijk 2 gamemodes: Team Instant Action en Power Struggle.

Team Instant Action is gewoon deathmatch / free for all. Op zich wel leuk om een keertje te spelen maar ik houd persoonlijk niet echt van die gamemode. Er zijn geen frontlines, je zit niet eens een team en nergens ben je veilig :P

Power Struggle daarintegen is was weer veel te saai naar mijn mening. De maps waren veel te groot en de suits overpowered. Eerst liep/reed je een paar kilometer ergens naartoe, en bam dan werd je ineens neergesniped of zo.

Maar het kan ook komen doordat ik het maar erg weinig heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
Modest71 schreef op zondag 13 maart 2011 @ 22:18:
[...]

Wel dedicated servers, maar bij de 'trusted partners' zoals het ging bij BFBC2. Maar totaal geen vrijheid om te modden wat wij gewend waren en alles lijkt dichtgetimmerd te zijn.

Crysis (Wars) hield het zolang vol door de ServerSideMods en custom maps, dus ben benieuwd. Ach ik koop hem tochwel als 'fan' zijnde. Leuk op de schap en de SP.
Je zegt het al zelf, 'dedicated' bij trusted partners. Dat is dus dedicated voor spek en bonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op het moment nog nergens officieel bevestigd gezien of we een map editor krijgen voor de PC. Kan ik gewoon niet zoeken, of is dit nog steeds niet bekend?
Het hangt er namelijk toch wel redelijk vanaf of ik dit spel ga kopen, ik neig naar een nee, aangezien ik de MP *** vind. Dit denk ik omdat er kleine maps zijn, en het voelt als een console poort (Ik kan gewoon niet wennen aan die kleine maps en geen vehicles), geen vehicles zoals C1, kill streaks, perks (CoD feeling?).

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2011 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 19:32:
Ik heb op het moment nog nergens officieel bevestigd gezien of we een map editor krijgen voor de PC. Kan ik gewoon niet zoeken, of is dit nog steeds niet bekend?
Waarschijnlijk niet omdat de Cryengine 3 voor de mod community gereleased gaat worden tijdens de zomer. wat standalone is. dus het is afwachten geblazen. persoonlijk zou ik er niet op hopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

weet iemand of er een demo beschikbaar komt voor de console? metname ps3 >:)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09-2023

Alquan

PSN: Alquanter

morgen ;)
Klik

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

niiice, vanavond ff downloaden, ben erg benieuwd. laatste paar FPS games hebben mij niet gebracht wat ik er van verwachtte. Hopelijk dat crysis2 iets leuks is. hoop wel dat ze iets gaan down aan alle cheats/hacks die reeds beschikbaar zijn voor de pc versie - beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flupje_01 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 19:32:
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 20:15:
Waarschijnlijk niet omdat de Cryengine 3 voor de mod community gereleased gaat worden tijdens de zomer. wat standalone is. dus het is afwachten geblazen. persoonlijk zou ik er niet op hopen
In de gelekte beta zit een zeer uitgebreide editor voor CE3, ik weet niet of het standalone is of embedded, maar het werkt perfect.

Ik heb het getest door op een SP map een box te plaatsen met alle wapens ;) en wanneer je deze opent dan komen er 30 soldaatjes op je af lopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Compizfox schreef op zondag 13 maart 2011 @ 22:26:
Toch vind ik de Crysis 2 MP demo leuker dan Crysis Wars of Crysis MP.

Bij die laatste 2 had je namelijk 2 gamemodes: Team Instant Action en Power Struggle.

Maar het kan ook komen doordat ik het maar erg weinig heb gespeeld.
Crysis 1: Instant Action en PowerStruggle
Crysis Wars: Instant Action, Team Instant Action en PowerStruggle.
Crysis Wars mods door ons XI: + CTF, Hold the Site, Hardcore(no suit) en vele andere Gametypes.
En natuurlijk Mech Warrior Living Legands Mod: http://www.gametracker.com/server_info/85.17.209.22:64100

"Maar het kan ook komen doordat ik het maar erg weinig heb gespeeld." :) blijkbaar

/Edit: @Terminal13,
Wat bedoel je?
Je hebt via de Editor een map gemaakt en geexporteerd (update engine)? of een bestaande map via de Editor ge-edit en dit in de Editor kunnen uitvoeren?

[ Voor 19% gewijzigd door XRayXI op 15-03-2011 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Ik heb een probleem met de demo, ik kan momenteel geen fatsoenlijke server meer vinden in de serverlist. Sommige servers zijn niet vol en dan wil ik joinen en hij zit vol.

Ook zie ik bijna geen EU servers meer, iets aan de hand of ligt het aan mij? Ik kan iig op geen server meer, ze melden allemaal 'full'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
De demo is vandaag offline gegaan, dus als het goed is kun je inderdaad niet meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Idd, net eindelijk de correcte info gevonden op www.mycrysis.com.
Crysis 2 Demo End Time
Post 03 14, 2011 /04:24

The Crysis 2 PC and Xbox 360 demo will end at 0:00 PST tonight (8am Tuesday CET) so make sure to get those final frags in as this is your last chance to play before the official release next week!

The demo proved to be overwhelmingly popular and we’d like to thank you all for taking part. We look forward to unleashing the full set of game modes, maps, weapons, Nanosuit modules and more with our retail release next week!

Crysis 2 is available in stores on March 22nd North America and March 25th Europe/Rest of the world
Beetje jammer dat ze dat doen een week voor de launch van de retail game. Ze hadden de demo precies voor de launch moeten stop zetten. Beetje vage move. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Zo jammer dat ze de demo servers nu al uitgezet hebben :(

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Was bij BFBC2 ook al zo. Alleen zat er toen volgens mij nog meer tijd tussen de stop van de beta en de release van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik zie 'm niet in de usa store :? jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 11:05
Altijd afhankelijk van wanneer Sony the PS Store update. Inmiddels is de US versie van de demo uit.
De EU versie volgt vandaag, dus wederom afwachten op de store update van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
BTW een aantal servers zijn nog up en werken nog. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amtreble
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-05-2022
Ik heb op Spotnet en dergelijke al een soort van World Builder gezien. Dus ik denk dat die er wel aan gaat komen hoor.

En al die mensen die klagen over dat demo niet goed moeten eerst is realiseren dat het een "Demo" is begrijpen dat er nog al wat komt kijken bij het maken van een Demo. Dit is niet 123 in elkaar gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 14:45

Saven

Administrator

De multiplayer demo geeft bij elke server aan dat ie vol is :X terwijl er staat dat er maar 4 spelers ofzo zijn... meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Saven schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 14:44:
De multiplayer demo geeft bij elke server aan dat ie vol is :X terwijl er staat dat er maar 4 spelers ofzo zijn... meer mensen last van?
Ja dat komt omdat de Demo officieel is afgelopen. Met wat geluk en veel geduld kun je nog op enkele servers.

Ik ben nu aan het proberen maar er zijn nog maar 9 servers over in de lijst. Dus ik kom nergens meer in. :(

[ Voor 13% gewijzigd door Arsenius op 16-03-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
Ach joh, nog 9 dagen en dan kunnen we los :P Hopelijk staan er op 22 maart al wat Amerikaanse reviews online, dan weet je als pre-order waar je aan toe bent.

Is het eigenlijk niet een leuk idee om een crysis-kortingsactie op steam te doen? Om Crysis 2 in de aandacht te brengen doen ze Crysis 1/warhead weg met 75% korting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 14:45

Saven

Administrator

Arsenius schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 14:54:
[...]

Ja dat komt omdat de Demo officieel is afgelopen. Met wat geluk en veel geduld kun je nog op enkele servers.

Ik ben nu aan het proberen maar er zijn nog maar 9 servers over in de lijst. Dus ik kom nergens meer in. :(
oh lekker dan -_-
jammer was wel leuk maja :P weten we dat ook weer _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 16:13
Het valt niet mee om te spelen op de PS3. Ik krijg heel de tijd network connection errors. Duurde iets van 10 minuten voordat ik eindelijk in een lobby zat.

edit - http://www.ea.com/crysis-2/blog/ps3-demo-issues

[ Voor 15% gewijzigd door X_lawl_X op 16-03-2011 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
Hebben ze dan niets geleerd van de pc demo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:59
Ik zeg het spel sowieso niet kopen! Vond het best leuk tot ik met mijn kamergenoten wilde spelen online, werkte dus totaal niet. Dus ik met de customer support chatten zeggen ze gewoon dat het niet werkt en ook niet gaat werken bij het echte spel ....... wow zo nineties! Als ze dat niet eens kunnen fixen dan wil ik niks met het spel te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
PC?
Eerste dag dat ik de demo speelde iemand toegevoegd aan mijn friendslist, hij invite mij en zat instant bij hem in de lobby/server. (was derde dag van de demo o.i.d.)

[ Voor 16% gewijzigd door Rynji op 16-03-2011 23:05 . Reden: Duidelijker gemaakt ]

Pagina: 1 ... 9 ... 26 Laatste