Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollSNAKEllo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 23:47
Maak je maar niet te druk, voor de pc wordt Crysis 2 ook alleen maar met DX9 geleverd. DX11 wordt later pas toegevoegd via een patch.

Bron: http://exophase.com/21714...ing-in-post-launch-patch/

Hoera, leve Crytek, de redder van de pc gaming en maker van loze beloften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
ollSNAKEllo schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:13:
Maak je maar niet te druk, voor de pc wordt Crysis 2 ook alleen maar met DX9 geleverd. DX11 wordt later pas toegevoegd via een patch.

Bron: http://exophase.com/21714...ing-in-post-launch-patch/

Hoera, leve Crytek, de redder van de pc gaming en maker van loze beloften.
Beetje vreemd... Maar ach, ik ben ruim tevreden met de graphics.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die patch word toegepas bij de release. Ik ben hier als pc gamer erg blij mee want zo kunnen piraten er minder profijt van hebben. Welke valse beloften verder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Neverwinterx schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 10:25:
Dit zal een deel van de zorgen wegnemen.
Maak van je snelkoppeling iets als:
"D:\Games\Electronic Arts\Crytek\Crysis 2 Demo\bin32\Crysis2Demo.exe" +i_mouse_accel=0 +r_hdrlevel=5 +r_glow=0 +g_SkipIntro 1 +r_DrawNearFoV=80 +cl_fov 80 +r_PostMSAA=0 +r_motionblur=0 +pl_movement.power_sprint_targetFov=80

Wat hadden jullie nu gedacht, een crytek game zonder tweaks, kom nou :p
Wat doet dit dan :? ?

Net even gespeeld, wel leuk de Multiplayer, echter zuig ik nogal, dus zal nog ff moeten leren :P Speel ook te weinig Shooters/FPS :')

[ Voor 11% gewijzigd door Darkasantion op 02-03-2011 12:34 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is echt een heel rare beslissing. Ik kan mij niet voorstellen dat de CryEngine 3 alleen werkende support heeft voor DX9. Immers had de CryEngine 2 ook al support voor DX10.

Volgens WIKI heeft versie 3 alleen DX9 en DX11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:35:
Dat is echt een heel rare beslissing. Ik kan mij niet voorstellen dat de CryEngine 3 alleen werkende support heeft voor DX9. Immers had de CryEngine 2 ook al support voor DX10.

Volgens WIKI heeft versie 3 alleen DX9 en DX11.
Ik denk dat het nog niet goed werkt en dat ze het er nog ff uitlaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gemiste kans dit. Gisteren ook even gespeeld. Inderdaad zoals al eerder hier vermeld; een CoD kloon. En aangezien ik CoD al heb waarschijnlijk niet de moeite waard. Het ziet er allemaal wel mooi uit, maar nog geen trillingen.

En tja, nog steeds is de mix van een console en PC game niet echt denderend. Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan denk je dus fout, het is om piraten niet te laten profiteren van deze game.
Iig nu in mindere mate. De game word gewoon ook dx11 want dat kan eingelijk al
en het loopt verder ook goed.

Crysis speel je verder ook om de singleplayer en niet de multiplayer.
Teminste wel de echte crysis fans hoor ik hier altijd over.

Ik baal een beetje van ide console freaks. Deze hoor je ook altijd klagen als een game op de pc
er beter uit ziet en lekkerder weg speeld.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker belangrijk, wedden dat Crysis 2 RTM al meteen op torrent sites staat ook zonder DX11 support. De meeste mensen hebben niet eens DX11 hardware (waaronder ik).

Geruchten, nablaat en meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
Darkasantion schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:33:
[...]

Wat doet dit dan :? ?

Net even gespeeld, wel leuk de Multiplayer, echter zuig ik nogal, dus zal nog ff moeten leren :P Speel ook te weinig Shooters/FPS :')
Zou eigenlijk vrij self-explanatory moeten zijn. Dit vermindert de overdreven bloom/HDR effecten, zet de intro filmpjes uit, zorgt dat je een groter zicht hebt (fov, je wapen lijkt hierdoor ook minder groot), zet mouse acceleration uit, zet de overdreven motion blur uit en zet de AA uit (zorgt ook voor een deel van de blur). Het verbetert dus ook je frame rate trouwens.

Je moet het doel/target van je snelkoppeling daarmee aanpassen (rechterklik op snelkoppeling, eigenschappen).

Voor diegenen die ook bezorgd zijn over de hoge framerate/load tijdens de introfilmpjes en in het menu. Je kan de algehele maximale fps controleren met: +sys_maxfps 100

[ Voor 17% gewijzigd door Neverwinterx op 02-03-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:45:
Iig nu in mindere mate. De game word gewoon ook dx11 want dat kan eingelijk al
en het loopt verder ook goed.

Crysis speel je verder ook om de singleplayer en niet de multiplayer.
Teminste wel de echte crysis fans hoor ik hier altijd over.

Ik baal een beetje van ide console freaks. Deze hoor je ook altijd klagen als een game op de pc
er beter uit ziet en lekkerder weg speeld.
Goh, zo willen ze de "illegale" DX11 kopie wel enkele dagen uitstellen?

Heb je trouwens een bron hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
k ging gister de Demo van Crysis2 downloaden (via steam) en Avira vond een virus in 2 bestanden (ik weet niet meer welke, ik ben niet thuis atm)

meer mensen dit gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Maak van het doel van jesnelkoppeling iets als:
"D:\Games\Electronic Arts\Crytek\Crysis 2 Demo\bin32\Crysis2Demo.exe" +i_mouse_accel=0 +r_hdrlevel=5 +r_glow=0 +g_SkipIntro 1 +r_DrawNearFoV=80 +cl_fov 80 +r_PostMSAA=0 +r_motionblur=0 +pl_movement.power_sprint_targetFov=80

Geweldig!
Weg met de intros en de mouse accel!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Goede commands inderdaad, alleen vind ik FOV 65 veel fijner dan 80, met 80 is het net alsof je alles door een verrekijker ziet (die je verkeerd om hebt). Alles is dan een soort uitgerekt. Het is ook echt even een kwestie van de juiste server vinden (zodat je geen lag hebt), en Skyline spelen (Pier 17 heeft van die rare schokken hier).
Net toch 2 lekkere potjes, 14-2 en 20-4. Ceph Airship is ook een vet ding :D

[ Voor 4% gewijzigd door Rynji op 02-03-2011 17:31 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Maak van het doel van je snelkoppeling iets als:

Wow met deze settings kan ik hem op hardcore gewoon vloeiend spelen :P. Speelt veeeeel beter dan zonder en minder vaag beeld enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al de sli patch geprobeert van de nvidia site?
Ik moet zelf momenteel nog ff wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/Crysis2Demo%202011-03-02%2017-41-17-29.jpg
TV settings
;(

On another note: ik krijg nu de handling wel te pakken, maar dat is dan ook het enigste waar ik iets positiever over word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Start bij jullie 9/10 keer de server ook niet? Dat je gewoon in het menu blijft hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-07 19:48
Ja, ik geraak echt nergens in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik krijg juist steeds "Connection to host lost" als ik een server join. Moet soms wel 10 servers uitproberen voordat ik er ééntje heb die 'raak' is en die ik wel kan joinen.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

De server start hier ook nooit, en de chat lagt of werkt niet (ik denk eigenlijk dat als de chat niet werkt de server het ook gewoon niet doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik had dat 'Connection to host lost' ook de hele tijd, maar nu lukt het me altijd als ik een server join met 5/6/7 spelers. Dan heb ik er nooit meer last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Misschien dat het daar aan ligt. Ik probeer altijd wel servers te joinen die zo vol mogelijk zitten, dan vind ik het leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik zie overigens geen verschil tussen hardcore, gamer en advanced om eerlijk te zijn... Misschien is er gewoon iets mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:46

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:32:
Die patch word toegepas bij de release. Ik ben hier als pc gamer erg blij mee want zo kunnen piraten er minder profijt van hebben. Welke valse beloften verder ?
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:45:
Wat heerlijk naïef: denken dat piraatjes geen updates uitbrengen. :')

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:57
Maximum fail is hier wel toepasselijk voor Crytek.

Hieronder wel een interesse kijk van iemand op 9Lives forum op het al dan niet ontwikkelen van een demo:
Punt 1: een demo moet representatief zijn voor het hele spel. Aangezien je niet het hele spel wil weggeven (het punt van de demo is net om je aan te zetten tot het te kopen, als je het hele spel weggeeft dan gaan ze natuurlijk niet kopen), zul je dus enkel een stukje moeten tonen. Je zult dus een stukje moeten vinden dat representatief is voor het hele spel. Op zich is dat al uitleg genoeg: een deel van iets is nooit representatief voor het geheel tenzij het geheel gewoon letterlijke herhalingen zijn van dat deel (en bij een triple A game titel zal dat nooit het geval zijn, met uitzondering van Assassin's Creed 1 ). Maar goed wat meer uitleg: demo je singleplayer of multiplayer of beide? Van multiplayer: welke modes, welke ranks/wapens/whatever_content? Van singleplayer: welk deel? In het midden van het spel geeft misschien een beter beeld: maar dat is misschien te moeilijk ineens zonder tutorial, het geeft spoilers, je komt ergens middenin terecht waarvan je niets snapt. Als het open world is welk deel van de wereld? Als het level-based is welk level? Neem bijvoorbeeld de Dragon Age 2 demo: naar mijns inziens was het design-wise een zeer slechte keuze om het beginstuk als het grootste deel van de demo te maken: het speelt zich af in een bijzonder saai lelijk landschap, er zitten gegarandeerd veel mooiere/interessantere landschappen in dat spel. Maar ja ze zullen een afweging moeten maken hebben en het beginstuk bevat natuurlijk ook de tutorial. De inhoud en kwaliteit van de inhoud van de demo is dus niet representatief voor het spel.

Punt 2: een demo wil je klassiek voor het spel uitkomt vrijgeven. Het spel is dan per definitie nog niet afgewerkt. Zeker aangezien je rekening moet houden met het feit dat je ook werk hebt aan de demo: je moet dus op voorhand branchen (opsplitsen van code in lekentaal) speciaal voor de demo. En er is niet alleen dat technische programmeerwerk, maar ook design (het punt hierboven: wat steek je in de demo?) Je moet daar dus een behoorlijk tijd op voorhand aan beginnen werken. Het is niet omdat de demo 3 weken voor de release van de full game uitkomt dat die de dag ervoor rap in elkaar geknutseld is. Dit introduceert dan weer bugs apart voor de demo. Mogelijk is het zelfs moeilijk om technische redenen om problemen die je ondertussen opgelost hebt voor het volledige spel in de demo waaraan je nog aan het werken bent (dus nog voor je de demo vrijgeeft) te integreren. En ook na de uitgave van de demo kan je nog bugs fixen in het volledig spel (die je dus niet in de demo kan steken, allez dat kan wel, maar dat brengt alweer extra werk mee): 0-day patches zijn niet echt moeilijk realiseerbaar meer. De technische kwaliteit van de demo is dus niet representatief voor het spel.

Punt 3: er is technisch redelijk veel werk aan. Je moet wegknippen wat niet in de demo mag, maar je moet zien dat je niet teveel wegknipt zodat de demo niet breekt. En vaak zijn er dependencies op onderdelen die op het eerste zicht niet nodig zijn voor de demo, maar als je ze weghaalt dan boom, werkt iets in de demo niet meer. Het is zelfs zeer moeilijk als het een open world game is: hoe maak je een demo voor Fallout 3 bijvoorbeeld? Het beginstukje leent zich daar weer toe zou je op het eerste zicht zeggen. Maar dat is totaal niet representatief om de game: het spel draait om rondwandelen en questen in de wasteland, niet happy time in de vault. Een stuk uit de wasteland dan, maar hoe? Een grote roze muur rond een stuk wasteland trekken waar je moet binnen blijven? Wat met quests waarvoor je buiten dat stuk moet of onderdelen van quests buiten die je ziet binnen dat stuk?

Punt 4: een demo kost dus een hoop geld en manuren van je budget om te maken zowel technisch als qua design. Geld en manuren die je even goed in het spel had kunnen steken. En een demo is niet eens nodig om succesvol te zijn: de Halo's en Call of Duty's hebben (meestal?) geen demo's.

Zoals je ziet moet je een hoop dingen balanceren. Denk aan de typische zegswijze: fast - cheap - good, pick two.

Mensen realiseren zich dit niet en maken allerlei voorbarige conclusies en assumpties over de volledige game. Al die disclaimers van "niet representatief" enzo zitten niet voor niets in de demo. Tegenwoordig gebruikt men eerder beta's als pseudo-demo, daarvan snapt men beter dat het niet representatief is, hoewel dat daar ook nog steeds een hoop conclusies voor de volledige game uit worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Thomasthomas schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:28:
Ik zie overigens geen verschil tussen hardcore, gamer en advanced om eerlijk te zijn... Misschien is er gewoon iets mis.
Ik zie ook geen verschil (volgens mij water wel een beetje, maar dat is alles). En FPS blijft ook praktisch hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Laatst online: 13:51
Ik geef het op. DRIE kwartier aan het proberen geweest en ben nog geen game binnengekomen. Om te janken zo slecht dit..

Edit:
Precies een uur volgens de Steamteller...

[ Voor 17% gewijzigd door Melkunie op 02-03-2011 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Welk account moet je hebben voor de multiplayer demo? Want het spel zegt dat mijn email al gebruikt is maar ik heb geen idee welke inlog gegevens er nodig zijn.

Is het gamespy? Zo ja, dan werkt dat niet bij mij.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Vreemd, ik heb twee accounts, met de ene kan ik wel inloggen ingame maar niet op MyCrysis, met de andere andersom. :s

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dreanor schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:08:
Welk account moet je hebben voor de multiplayer demo? Want het spel zegt dat mijn email al gebruikt is maar ik heb geen idee welke inlog gegevens er nodig zijn.

Is het gamespy? Zo ja, dan werkt dat niet bij mij.
Gamespy inderdaad (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
  • Laatst online: 24-07 03:01
xD alle servers werken niet meer, oneindig aftellen of helemaal niet aftellen.

Had iemand die link van de twitter van zo'n iemand van crytek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Compizfox schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:14:
[...]

Gamespy inderdaad (helaas).
Dat suck dan lekker, want inloggen op gamespy heb ik altijd met mijn email gedaan, geen nickname ... en de email wordt niet geaccepteerd.

Ook de nick die wordt weergegeven op gamespy.com als ik inlog mag niet want daar zitten rare tekens in, eeuwen oude Medal of Honour (de eerste) nickname: |<T-I-K>|Dreanor|

Dus dat is jammer dan voor mij denk ik. :(

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

ik vind de graphics in crysis 1 beter
kan me niet zo echt bekoren dit spel
volgens mij was de jungle een leuke setting, maar neen, nu moet men perse een urban city shooter ofzo maken zoals er al 35 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:59

v8power67

Psn: Mausosaurus

moet zeggen de xbox ziet er op die screens soms echt mooi uit. op mijn full hd tv ziet het er niet zo uit hoor.
Ik heb veel kartels.
en ik heb het gevoel dat de pc bij hun op low draaide want soms lijkt xbox wel mooier.
Lijkt me niet op alles op zn hoogste settings zo.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Addiction schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:48:
Maximum fail is hier wel toepasselijk voor Crytek.

Hieronder wel een interesse kijk van iemand op 9Lives forum op het al dan niet ontwikkelen van een demo:

[...]
Alleen moet het bedrijf dan wel communiceren met zijn doelpubliek over die zaken, en ons niet volledig in het ongewisse laten zoals nu het geval is!

+ dat elk bedrijf die een major release(demo/beta/...) doet, eindelijk eens hun serverpark infrastuctuur in orde heeft zou ook wel mogen.
Is het zo moeilijk om op een grote load te anticiperen en om gedurende een week wat extra servers te huren bij een hosting bedrijf? Mycrysis.com lag continu plat. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik vind de demo wel leuk om te spelen, ben nu lvl 10 en maximaal, maar vindt het soms wel apart hoe snel je dood gaat. (Disclaimer, speel zelden FPS, al helemaal niet online dus dit kan dom klinken) maar soms zit je iemand gewoon vol te rossen met kogels en gaat ie niet dood, maar erna loop ik dan in Armor mode rond en knalt iemand me zo dood, zelfs al zie ik op de killcam dat ie er flink naast zit te schieten... Vind dat wel beetje apart, maar kan aan mij liggen uiteraard :) . En ja, me skills zuigen :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
Eagleman7 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:28:
xD alle servers werken niet meer, oneindig aftellen of helemaal niet aftellen.

Had iemand die link van de twitter van zo'n iemand van crytek?
Nanosmartcasual is die man zijn twitter. Reageert wel "niet echt" op kritiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:45:
[...]

moet zeggen de xbox ziet er op die screens soms echt mooi uit. op mijn full hd tv ziet het er niet zo uit hoor.
Ik heb veel kartels.
en ik heb het gevoel dat de pc bij hun op low draaide want soms lijkt xbox wel mooier.
Lijkt me niet op alles op zn hoogste settings zo.
Sterker nog ik vond de Xbox vaak qua kleurgebruik veel mooier dan de PC, de PC is over het algemeen een beetje dof door "stof" of "mist" of wat ze dan ook bedoelen met die effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hc-Gamer
  • Laatst online: 28-01 13:16
Ik zie ook geen verschil (volgens mij water wel een beetje, maar dat is alles). En FPS blijft ook praktisch hetzelfde.
Dat komt waarschijnlijk omdat de demo op DX9 werkt, dus geen tesselation jammer genoeg.

Verder een leuke demo alleen jammer dat het geen DX11 demo is >:).

I7 4770K @4,2 GHz / EVGA GTX 980 sc /16 GB Corsair Vengance Pro 2,66 Ghz / HX1000W / Gigabyte Z97X-SLI/ Corsair Carbide Air 540 / Samsung M.2 SM951 256GB / Corsair Vengance K70 Red / Logitech G502 / Logitech Z-5500 / Logitech G933

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 00:40
Hc-Gamer schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 00:45:
[...]

Dat komt waarschijnlijk omdat de demo op DX9 werkt, dus geen tesselation jammer genoeg.

Verder een leuke demo alleen jammer dat het geen DX11 demo is >:).
Als je dat jammer vind...hou serieus rekening met het volgende; volgens goed ingelichte bronnen zal de PC game bij release geen DX11 ondersteuning hebben.
Tot zover het verhaal/mythe: we focussen ons op PC en maken geen port. DX9 is het enige wat tot nu toe gezien is in dit spel (zowel de gelekte versie als ook de demo nu) en geheel toevallig is dat dus ook het maximale wat door xbox360 / ps3 ondersteund wordt.
Lachen Crytek !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
schelling schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 01:25:
[...]

Als je dat jammer vind...hou serieus rekening met het volgende; volgens goed ingelichte bronnen zal de PC game bij release geen DX11 ondersteuning hebben.
Tot zover het verhaal/mythe: we focussen ons op PC en maken geen port. DX9 is het enige wat tot nu toe gezien is in dit spel (zowel de gelekte versie als ook de demo nu) en geheel toevallig is dat dus ook het maximale wat door xbox360 / ps3 ondersteund wordt.
Lachen Crytek !
Bericht over DX is allang aangepast, ik lach nog meer :)

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camulos
  • Laatst online: 06-09 22:59

Camulos

Stampert

Vanmorgen dan toch EINDELIJKS een account kunnen aanmaken ;)

Ik vind de multiplayer demo er echt fantastisch uitzien en de game loopt zeer soepel!! (core-i7 / ATI HD5870 op 1680 x 1050).

Ik ga de game maar es pre-orderen :)

Not just an innocent bystander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Servers dood? Kan er niet op, maar wel hier typen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amtreble
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-05-2022
Ik ga vanavond ook even die code proberen:

Ik heb 2x HD4870 1GB en het loopt wel goed, maar ik heb ook wel last van die blur enzo en AA. En dat muis gedoe is ook irri ja.Dus ik hoop dat deze Tweak gaat helpen en alvast bedankt voor de moeite :)

Ik speel het samen met een maat van en ik merk ook dat hij een stuk beter speelt omdat hij altijd hogere fps heeft vergeleken met mij en dat ligt niet aan Lag ofso omdat we beide ping hebben van 5 tot 17. Glasvezel naar Amsterdam Servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modest71 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 04:55:
[...]

Bericht over DX is allang aangepast, ik lach nog meer :)
Waar is het aangepast? Ik kan zo snel geen bron vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Maak van het doel van je snelkoppeling iets als:

Bedankt, het loopt een stuk lekkerder en de fov is een stuk fijner :).

Hele krappe overwinning :P

Pier 17 vind ik geen fijne map :(

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik snap echt geen hol van sommige kills. Die staan er nog meer naast te mikken dan ik en schieten je meteen dood, terwijl ik toch vrij accuraat richt en dan niks raak.... Ping is rond de 150 dus ook niet het probleem, maar snap er geen zak van hoe dat gaat. Pomp ze vol met lood en niet dood, ze schieten 1 keer op jouw, jij dood -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ping 150 lijkt me wel het probleem eigenlijk, ikzelf heb (in de juiste servers, meestal Amsterdam servers) een ping van rond de 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:57:
[...]

Waar is het aangepast? Ik kan zo snel geen bron vinden.
De zweeds website dat dit uitschreeuwde heeft het nu inmiddels aangepast. Door hun is het hele ophef ontstaan. Click

"Insiders" zeggen dat het hoogstwaarschijnlijk een "dag 0" patch zal zijn. Hierover komt binnenkort meer nieuws. Click

Maar verdorie, kan sinds gisteren niet meer inloggen op het account dat ik eergisteren had aangemaakt en speelde(rank 7).

[ Voor 22% gewijzigd door XRayXI op 03-03-2011 12:51 ]

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08 21:19
Darkasantion schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 12:37:
Ik snap echt geen hol van sommige kills. Die staan er nog meer naast te mikken dan ik en schieten je meteen dood, terwijl ik toch vrij accuraat richt en dan niks raak.... Ping is rond de 150 dus ook niet het probleem, maar snap er geen zak van hoe dat gaat. Pomp ze vol met lood en niet dood, ze schieten 1 keer op jouw, jij dood -.-
Ping van 150 is idd het probleem.. Er zijn in andere FPS games meerdere servers die je er standaard met zo'n ping uitgooien. Als je replays van iemand met een hoge ping kijkt dan lijkt het ook altijd of er naast word geschoten..

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
De gameplay is prima, maar het schieten en hitten blijft gewoon raar aanvoelen. Geluid lijkt (vooral in de killcams) soms ook off. Hopelijk kunnen ze hier nog iets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Vind het allemaal maar heel sloom aanvoelen en inderdaad duizend keer schieten voor 1 kill. Daarbij helpen de graphics + tweaks ook niet echt mee. Steeds zie je pop-ups, of je ziet dingen heel slecht in de verte omdat ze iets geblurred hebben. Denk je elke keer dat iemand neer kunt knallen, is het een 1 of andere texture.

Als dit straks de singleplayer graphics gaan worden, is het best slecht als je naar Crysis 1 kijkt.

[ Voor 13% gewijzigd door Splinter Cell op 03-03-2011 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdegrote
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik speel over het algemeen mijn games met een ping van... 5. Als ik met 150 ping speel, dat hoor je gewoon te merken dat het niet goed werkt.

Ik heb zelf nog niet gespeelt, maar probeer eens een andere server ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Iemand heeft een Crysis2config gemaakt, zie hier:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1776333

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Ik heb al aardig wat tijd gespeeld, maar ik vind het eigenlijk alleen maar meer tegenvallen, en heb er nu al wel weer genoeg van. :P Ik ga iig de full-versie niet kopen, misschien alleen de sp even spelen.

Die cloak is trouwens heel irritant/handig. Wat ik bijvoorbeeld veel mensen zie doen is in een hoekje zitten met zo'n cloak om en als je iemand ziet dan snel switchen naar armor mode zodat je energie niet naar nul gaat en dan pas beginnen met schieten...oftwel campen wordt wel heel makkelijk gemaakt.

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kun je eigenlijk instellen dat je bij rightclick de scope/dot actief blijft totdat je weer klikt? Heb dit in BC2/MoH zo aangeleerd en in Crysis 2 moet ik deze ingedrukt houden, enorm irritant :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
Hier & hier , CryEngine 3 showcase @ GDC 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Cartman! schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:03:
Kun je eigenlijk instellen dat je bij rightclick de scope/dot actief blijft totdat je weer klikt? Heb dit in BC2/MoH zo aangeleerd en in Crysis 2 moet ik deze ingedrukt houden, enorm irritant :{
Idd, normaal kun je dit instellen, maar dit zijn ze waarschijnlijk in de demo vergeten ofzo (onbegrijpelijk, maar goed...)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
10K schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:48:
Ik heb al aardig wat tijd gespeeld, maar ik vind het eigenlijk alleen maar meer tegenvallen, en heb er nu al wel weer genoeg van. :P Ik ga iig de full-versie niet kopen, misschien alleen de sp even spelen.

Die cloak is trouwens heel irritant/handig. Wat ik bijvoorbeeld veel mensen zie doen is in een hoekje zitten met zo'n cloak om en als je iemand ziet dan snel switchen naar armor mode zodat je energie niet naar nul gaat en dan pas beginnen met schieten...oftwel campen wordt wel heel makkelijk gemaakt.
Inderdaad, en net doordat de maps veel kleiner zijn dan in Crysis 1 zal dit effect nog groter zijn! Meer hoekjes waar - aangezien de grootte v/d maps - meer vijanden passeren.
Je kon in Crysis 1 in principe ook wel campen maar daar ben ik het nooit veel tegengekomen.
Bij deze demo daarentegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Voor zoom toggle:
+cl_zoomToggle=1
Toevoegen aan je snelkoppeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
http://pc.ign.com/articles/115/1153248p1.html

IGN heeft ook een artikel gepost over het feit dat de demo zo weinig graphics options biedt. XD

Ben wel benieuwd op Cevat Yerli's reactie: wat zijn motivatie is voor dit alles; en hoeveel keer hij "blame piracy" gaat zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Asgaro schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:43:
http://pc.ign.com/articles/115/1153248p1.html

IGN heeft ook een artikel gepost over het feit dat de demo zo weinig graphics options biedt. XD

Ben wel benieuwd op Cevat Yerli's reactie: wat zijn motivatie is voor dit alles; en hoeveel keer hij "blame piracy" gaat zeggen.
Het is een demo. Heb jij van het eerste deel Crysis 1 demo gedaan? Heb jij dan ook gemerkt dat de final release veel anders was? Zoek even een paar youtube's erover.

"blame piracy" dat word gezegd door bijna ieder game-studio / developer. Kan je het hem kwalijk nemen? Natuurlijk is het een 'politieke praat' dat er binnenkomsten mis gaan lopen, wat altijd tegen word gesproken door "jij en ik". Cevat verteld het als persoon en bij anderen door bedrijf "x" media release en wat hij doet maakt het dat hij alleen dat zegt?

En wat betreft hierboven over spawn camping: Gebeurd in ieder spel en maakt niet uit hoe groot een map is. Spawn camping zal altijd blijven en een keuze van manier van een speler. Ik ga GRAAG naar hetzelfde plek als hij me afgeslacht heeft (al hij dan al niet verslagen is daar door een ander).

have fun!
Ps: Kan iemand mij een login sturen per dm/email a.j.b.? Ik ben al 7 email adressen verder maar zit vast (ivp mycrysis website kuren en gamespy account(s)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Modest71 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:13:
[...]

Het is een demo. Heb jij van het eerste deel Crysis 1 demo gedaan? Heb jij dan ook gemerkt dat de final release veel anders was? Zoek even een paar youtube's erover.

"blame piracy" dat word gezegd door bijna ieder game-studio / developer. Kan je het hem kwalijk nemen? Natuurlijk is het een 'politieke praat' dat er binnenkomsten mis gaan lopen, wat altijd tegen word gesproken door "jij en ik". Cevat verteld het als persoon en bij anderen door bedrijf "x" media release en wat hij doet maakt het dat hij alleen dat zegt?

En wat betreft hierboven over spawn camping: Gebeurd in ieder spel en maakt niet uit hoe groot een map is. Spawn camping zal altijd blijven en een keuze van manier van een speler. Ik ga GRAAG naar hetzelfde plek als hij me afgeslacht heeft (al hij dan al niet verslagen is daar door een ander).

have fun!
Ps: Kan iemand mij een login sturen per dm/email a.j.b.? Ik ben al 7 email adressen verder maar zit vast (ivp mycrysis website kuren en gamespy account(s)).
Ik heb de Crysis 1 MP beta als klein jochie indertijd kapot gespeeld dus weet waarover ik spreek. ;) Zit aan 241 uur gameplay time, http://social.wakoopa.com/Asgaro/usage
Ik vond de beta zeker waarheidsgetrouw voor het eindproduct.

En in dat IGN artikel staat het volgende:
So the question is, will these more limited options be present in the final version of the game?
"We'll look at whether that's a possibility," said Nathan Camarillo, executive producer at Crytek.
Dus de final release zal niet veel verschillen...

Ik snap je gedacht dat vele devs piracy gebruiken als zondebok-term,
maar dit betekent toch niet dat ze de PC versie abnormaal synchroon aan de console versies moeten maken?

En neen, dit ligt niet aan EA die dit boven hun hoofd beslist.
Crytek is onderdeel van het EA Partners systeem dus zij bieden enkel financiële steun. Gameplay decisions liggen nog steeds in handen van de Crytek devs zelf.
Nemen we daarentegen DICE: zij zijn echt deel van EA en toch zorgen zij dat hun PC versie van de Battlefield franchise drastisch anders in elkaar zit dan de console versies.
The way it has to be. 8)

Ik kom waarschijnlijk voor sommigen in dit topic als een ubergeek over de laatste dagen, maar ik wil alleen dat mensen inzien dat men wel eens kritisch mag zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hc-Gamer
  • Laatst online: 28-01 13:16
Lachen Crytek !
Jammer genoeg komt die of via een patch of al meteen bij de release.

Ik dacht dat de PS3 dx10 ondersteunde 8)7 O-)

I7 4770K @4,2 GHz / EVGA GTX 980 sc /16 GB Corsair Vengance Pro 2,66 Ghz / HX1000W / Gigabyte Z97X-SLI/ Corsair Carbide Air 540 / Samsung M.2 SM951 256GB / Corsair Vengance K70 Red / Logitech G502 / Logitech Z-5500 / Logitech G933

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Hc-Gamer schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 17:41:
[...]

Jammer genoeg komt die of via een patch of al meteen bij de release.

Ik dacht dat de PS3 dx10 ondersteunde 8)7 O-)
xbox draait op dx9 omdat het microsoft is, ps3 heeft geen dx. maar gewoon een soort van variant eraan die ong gelijk is aan dx9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
@Asgaro, sorry maar dat is niet juist dat Crytek het spel alleen bepaald. E.A. heeft zelfs zeggenschap op hoe het moet gaan worden(ook patches).

Voorbeeld: Patch 1.5 van Crysis Wars, Crytek (vanuit inside office) had helemaal geen zin in de hitbar detectie, het moest wel of de patch ging niet door.

E.A. heeft zelfs nu zeggenschap van wie dedicated servers gaan draaien of niet.

Een uitgever heeft zeker invloed hoe eind produkt zou moeten zijn of veranderingen. Net als bij het publiseren van een boek door uitgevers.

"We'll look at whether that's a possibility," weet jij hoe strikt en inhoudig oppervlakkig ze moeten zijn?
Zelfs Cevat mag niet eens uitspraken doen wat ze niet mogen zonder overleg.

Kan je nog sterker vertellen; MyCrysis website startte opnieuw op en ze zijn op hun (contract) op hun vingers getikt en demo was 6maanden geleden ingetrokken. E.A. heeft teveel touwtjes in handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
Modest71 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 18:19:
@Asgaro, sorry maar dat is niet juist dat Crytek het spel alleen bepaald. E.A. heeft zelfs zeggenschap op hoe het moet gaan worden(ook patches).

Voorbeeld: Patch 1.5 van Crysis Wars, Crytek (vanuit inside office) had helemaal geen zin in de hitbar detectie, het moest wel of de patch ging niet door.

E.A. heeft zelfs nu zeggenschap van wie dedicated servers gaan draaien of niet.

Een uitgever heeft zeker invloed hoe eind produkt zou moeten zijn of veranderingen. Net als bij het publiseren van een boek door uitgevers.

"We'll look at whether that's a possibility," weet jij hoe strikt en inhoudig oppervlakkig ze moeten zijn?
Zelfs Cevat mag niet eens uitspraken doen wat ze niet mogen zonder overleg.

Kan je nog sterker vertellen; MyCrysis website startte opnieuw op en ze zijn op hun (contract) op hun vingers getikt en demo was 6maanden geleden ingetrokken. E.A. heeft teveel touwtjes in handen.
Dat weet ik nog zo niet. Crytek heeft zo'n EA Partners deal met EA. Valve heeft dat evenzeer. Ik denk niet dat die veel invloed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb even een vraagje: De aim-enhance module, werkt die alleen met iron sights? In de beschrijving staat van wel, maar in het demo-filmpje zie ik weer een reflex sight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Ping was flink lager, zit nu rond 20~40ms, maar nog steeds blijf je die vage kills houden, ook anderen hebben dat al opgemerkt, vrij irritant speelt niet lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Compizfox schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:32:
Ik heb even een vraagje: De aim-enhance module, werkt die alleen met iron sights? In de beschrijving staat van wel, maar in het demo-filmpje zie ik weer een reflex sight.
Waarschijnlijk bedoelen ze "down the sight". Dus niet vanuit de heup in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Er staat toch echt iets als "decreases recoil when firing with iron sights". Lijkt me toch niet dat dat aimed betekent, of mis ik een tweede betekenis van iron sights?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Rynji schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:35:
Voor zoom toggle:
+cl_zoomToggle=1
Toevoegen aan je snelkoppeling.
Prachtig hoe mensen altijd nieuwe manieren vinden om Crysis 2 toch naar de hand te zetten.

Tnx! _/-\o_

Edit:

demo of niet, dit moet echt beter Crytek!

Stats gereset, 2 levels teruggezet...
Server chat werrkt opeens niet meer
Ik sorteer op lege servers en volle servers...wat krijg je dan> nog steeds server full notifications :-(

[ Voor 29% gewijzigd door Jeroenneman op 03-03-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:58
Hebben jullie bij de demo ook dat als de match net begint dat je eerst het beeld als het ware opbouwt (textures laden langzaam ofzo?) en hij ook 5 sec freezed? Daarna lijkt ie gewoon te spelen.

En de leveltjes zien er wel goed uit hoor maar spectaculair is het niet, en wat bedoelen ze met die graphics options?? gamer, advanced, hardcore?? Heeft de full trouwens nog levels zoals level 1 in Crysis 1? Met grote open gebieden? Of word het allemaal corridor-shooten tussen de gebouwen?

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
  • Laatst online: 18:21
haarbal schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 23:42:
Hebben jullie bij de demo ook dat als de match net begint dat je eerst het beeld als het ware opbouwt (textures laden langzaam ofzo?) en hij ook 5 sec freezed? Daarna lijkt ie gewoon te spelen.

En de leveltjes zien er wel goed uit hoor maar spectaculair is het niet, en wat bedoelen ze met die graphics options?? gamer, advanced, hardcore?? Heeft de full trouwens nog levels zoals level 1 in Crysis 1? Met grote open gebieden? Of word het allemaal corridor-shooten tussen de gebouwen?
Ja, dat heb ik ook, alleen duurt het bij mij hooguit 2 seconden.

Het is de bedoeling dat het een mix wordt. Wel tussen gebouwen enzo (je zit immers in NY), maar wel opener dan bijvoorbeeld CoD4. Als Crytek z'n werk een beetje heeft gedaan, dan heb je wel genoeg bewegingsruimte denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Jeroenneman schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 22:13:
[...]
Ik sorteer op lege servers en volle servers...wat krijg je dan> nog steeds server full notifications :-(
Dat laatste is normaal voor MP shooters toch? Zo'n server zit zo vol en ze kunnen die lijst met 1000+ servers moeilijk continue refreshen voor je. Eenmaal geladen komen er nieuwe spelers bij, maar het aantal in jouw overzicht blijft gelijk.

Zover ik weet is dit gewoon normaal voor shooters met dedicated servers, alleen is het nu wat erger omdat je maar met 12 spelers in een server kan en een server met minder spelers te leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Jeroenneman schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 22:13:
[...]
Prachtig hoe mensen altijd nieuwe manieren vinden om Crysis 2 toch naar de hand te zetten.

Tnx! _/-\o_
Top ja, eindelijk een beetje kunnen spelen met normale controls :)

Blijf het echter niks vinden, ondanks dat alles er wel mooi uitziet. De maps opzich spreken me wel aan maar de feel is gewoon te stroef imo. BC2 en MoH spelen veel sneller en soepeler naar m'n idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Met veel mixed feelings gisteravond de demo gespeeld. Hetdraait goed op advanced en ziet er zeer leuk uit. Maar kom opzeg, hoe kan je nou een online game maken waarin spelers gewoon bijna fulltime stealth kunnen zijn? Campers zijn al een grote ergernis online en dan geef je deze mensen nog de mogelijk om vrijwel onzichtbaar te zijn (iig vanaf een afstand), heel leuk hoor. Wel vet is de move-ability, erg vet om van dak naar dak te springen. Nog een irritant punt is dat je de rechtermuis ingedrukt moet houden om te aimen, dit werkt gewoon bagger je schiet dus met 2 vingers

Echter toen ik aan het spelen was werd ik treurig. Ik dacht aan Farcry online en hoe vet dit wel niet was, gewoon in de bossen of een mooi eiland. Ik weet nog het eiland met de hoge berg wat echt het gevoel gaf van een piraten cove. Jezus was dat vet online, je voelde je echt een commando. Helaas is deze gameplay gewoon nu dus volledig gedumpt. Hoe simpelere soldaat je bent online, hoe meer skills en inzicht er komt kijken.

Ik begrijp dat het spel moet evolueren en ik ga niet zeggen dat het slecht is maar ik vind het gewoon jammer dat er geen vette jungle shooters meer zijn, er zijn al genoeg shooters in steden en naar mijn mening kan het spel online niet op tegen CoD kwa snelheid en gameplay voeg daarbij toe dat je maar 12 man max kan spelen online en haak ik helaas af.

Echter ga ik dit spel wel kopen, de reden hiervoor is dat Crytek naast Blizzard bijna de enige ontwikkelaar is op de pc die technische (crytek) en gameplay (blizzard) vooruitgaan boekt en hoewel Crysis 2 ook naar de console komt waardeer ik Crytek ten zeerste voor hun technische engine, zonder dit soort bedrijven zullen pc graphics nooit goed door ontwikkeld worden. Echter het totaal product en dan voornamelijk online voelt wel aan als een faal

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De sli patch werkt lekker. Crysis 2
HC mode 1920x1080 zonder sli 60-70 fps met sli 120-150 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 09:49:
Echter ga ik dit spel wel kopen, de reden hiervoor is dat Crytek naast Blizzard bijna de enige ontwikkelaar is op de pc die technische (crytek) en gameplay (blizzard) vooruitgaan boekt
Dit is natuurlijk slightly bullshit. Vrijwel elke studio die zich niet uitsluitend op casual gamers richt ontwikkelt mooi nieuw kijkspul, er zijn hordes graphics engines, en uitgerekend Blizzard, het bedrijf dat sinds Diablo en Starcraft niets origineels meer gedaan heeft, noem je de "vooruitgangboeker op gameplaygebied" :') Blizzard doet het leuk hoor, en ik wacht met smart op Diablo 3, maar vernieuwend? onzin.

Ik zal Crysis 2 wel kopen, vooral omdat ik Crysis 1 voornamelijk leuk vond in singleplayer (multiplayer was gewoon een saaie herhaling van zetten met de gimmick van je suit) en me dus niet zo druk maak om de multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik neem het woord "vernieuwend" niet in de mond :) Heb het over "smooth" gameplay. Maar idd je hebt wel gelijk, uiteindelijk doet Blizzard ook gewoon hetzelfde kunstje maar dan met zodanige kwaliteit dat niemand zeurt over gebrek aan vernieuwing.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/04/1299215389-990.jpg

De warmte van de zon laat een mooi een zinderend effect zien zolas in het echt

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2011 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik wil het ook spelen... Echter kan ik niet inloggen en lukt dat dus niet. Als ik inlog met mijn ''mycrysis'' acc en klik op ''login'' laadt het een tijdje, en daarna gebeurd er niks, het schermpje verdwijnt en er is niks gebeurd.

Wat nu?

Deze man heeft hetzelfde YouTube: Crysis 2 Demo PC Problem

Ik heb het met 2 emails geprobeerd, gmail en hotmail, beide een acc op GameSpy en op MyCrysis, zonder resultaat.

Wat is dit Crytek? Een epic fail?

Edit:

Ik kan nu ook geen nieuw acc. op gamespy aanmaken, de service ligt eruit. Ik ben er klaar mee :') .

[ Voor 45% gewijzigd door rickyy op 04-03-2011 12:31 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik blijf erover klagen(zagen) maar ik snap niks van de kills. Net ook weer, zie in de killcam dat ik duidelijk iemand vol zit te raken met verschillende kogels terwijl ie al bloederig scherm had, maar ondertussen krijg ik 2~3 kogels van die knakker en ben dood... Blijft echt beetje te vaag/random dit, vindt dat wel jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eviltwin-NL
  • Laatst online: 20-12-2022
Ik moet zeggen dat ik het echt een onwijs gaaf spel vind,
Het ziet er enorm goed uit en speelt echt mega lekker.
Tevens is deze versie lange niet zo zwaar als de vorige wat zeker een vooruitgang is.
Draait hier op een e8400 @ 3.1Ghz + gtx 285 op advanced en dat loopt als een trein.

Het enige wat een beetje vervelend is:
"ik zie iemand achter een paar bosjes rennen en probeer deze speler neer te schieten, maar de vonken schieten van de bosjes af en raak de speler totaal niet".

Volgende map wordt ik neergeschoten, ik kijk de killcam en zie daar dat er door stalen H balken wordt geschoten... wel een beetje jammer.

Verder is het systeem van de killstreak awards wel goed gemaakt, je verdient ze niet te makkelijk en zijn goed gebalanceerd. En voor sniper campers werken ze toch niet aangezien je de dogtags van je kills moet verzamelen. Campen loont dus niet echt (tenzij je CQB in hoekjes gaat campen ).

Wat ook wel eens irritant is, is het erg shiny zijn van de mappen, je ziet er soms geen bal meer door.
Ook de armor abillitie neemt wel aardig wat weg van je gezichtsveld .

Wat mijn tactiek vaak is, en deze werkt behoorlijk goed:
cloak + nanovisoin (Nanovision kan je met andere abillities combineren zonder dat deze extra energie kost) vervolgens van dekking naar dekking lopen en de energie even snel laten bij vullen. Door de nanovision kan je overigens ook mensen zien die onzichtbaar zijn(blauw vaag silhouet)!

Je kan trouwens de "emplaced machine guns" oppakken en er mee rond banjeren . Werkt erg effectief in cbq vooral i.c.m. cloak >:)

Ik heb al even gekeken op g2play.net en daar ga ik hem zeker kopen voor €28 (EA downloader versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

net nog maar de xbox 360 demo een kans gegeven, en ik haal deze game pertinent niet!!
wat een verschrikkelijke online is dit zeg.
Het lagged constant, terwijl hij aangeeft dat ik maximale verbinding heb.
Ook vind ik de wapen keuzes raar, een shotgun samen met een silenced pistool.
Verder vind ik de multi gewoon echt saai en is het mja een typische shooter, en ik suck echt heel erg erin blijkbaar want krijg amper kills, al schiet ik een heel magazijn op iemands zn kop, dan draait ie om en bam in 1 keer dood :S, neen deze game laat ik gaan, en haal ik misschien later als de game goedkoper is en dan alleen voor singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 12:13
v8power67 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 17:49:
[...]

xbox draait op dx9 omdat het microsoft is, ps3 heeft geen dx. maar gewoon een soort van variant eraan die ong gelijk is aan dx9.
Fout en fout, de Xbox heeft een aangepaste DirectX 9/10 en de PS3 draait OpenGL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Gisteren even 1 potje gedaan.
ik kon gewoon een nieuwe account aanmaken op Gamespy.
ook met het inloggen had ik geen probleem.

Korte vraag. Hoe kan ik mijn graphics aanpassen ?
ik zie alleen maar gamer , hardcore en advanced ofzo iets. Ik weet niet wat het hoogst is.
Draai hem nu op Gamer en alles draaid heel vloeiend.

Verder stond ik na 1 potje 10 - 0 op de eerste plaats. echt een leuke game die er goed uit ziet en heel soepel draait.

Around 70 FPS

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

hardcore is het hoogst :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dylan93 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:33:
[...]

Fout en fout, de Xbox heeft een aangepaste DirectX 9/10 en de PS3 draait OpenGL.
OGL dan de ps3 dan ook dx11 functies als tessellation draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:24:
[...]

OGL dan de ps3 dan ook dx11 functies als tessellation draaien?
In software ja, dat kun je met een P4 2.0GHZ ook wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jahmaar je bent er wel dx11 hw voor nodig als ik kijk naar de dx11 functies.
Daar staat alles netjes beschreven. Jammer dat het verder dus niet gaat op andere dx hw
Ik kan zelf wel weer tesselleation draaien op OGL via mijn videokaart. Alleen is de performance dan wel wat minder

Features of DX11 include:
1. Uses much less system memory irregardless of how many windows you have open. However GPU memory will still be consumed (so close them windows before playing games)
2. Introduces Direct2D for hardware accelerated 2D. This is a replacement for the software only GDI/GDI+ Windows uses to render 2D objects (like splines). Direct2D is rumored to be ported to Vista and XP.
3. Better display scaling, this is mostly when you have a projector hooked up to your widescreen laptop.
4. Most of the DX11 features are compatible with DX10 hardware.
5. Multithreading support. This means DX11 functions will support multi-core processors.
6. Tessellation - This takes a polygon and breaks it up into even more polygons. This allows for smoother looking curves and higher detail. The best way to think of this, it's as if you took bump mapping or virtual displacement mapping but it's actually real polygons instead of texture tricks. This is the only feature that requires DX11 hardware.
7. Better GPGPU support, if you're into that thing
8. Heterogeneous graphics support - This was missing in Vista but was in XP. Basically you can take two different graphics cards with totally different drivers and have them run at once. But this isn't an alternative to SLI or Crossfire. Meaning if you run a game, it'll still run on one card or the other

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:31:
[...]

In software ja, dat kun je met een P4 2.0GHZ ook wel proberen.
Fout, het kan gewoon via hardware: de SPU. Er zijn al engines die het gebruiken volgens deze specificatie op scee.net (PDF). ;)

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Echt debiel dat ze maar 3 niveaus hebben. Je kunt net zo goed voor alles een slider hebben.
Ik bijv geef helemaal niks om schaduwen. Die kracht steek ik dan liever in hogere textures renderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amtreble
  • Laatst online: 09-05-2022
Die shadows kunnen nog wel is handig zijn in Mulitplayer als iemand onzichtbaar is, je kan dan namelijk wel de shadows zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eviltwin-NL
  • Laatst online: 20-12-2022
amtreble schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:40:
Die shadows kunnen nog wel is handig zijn in Mulitplayer als iemand onzichtbaar is, je kan dan namelijk wel de shadows zien :P
Nee dat kan dus niet |:(
Jeroenneman schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:57:
[...]

Echt debiel dat ze maar 3 niveaus hebben. Je kunt net zo goed voor alles een slider hebben.
Ik bijv geef helemaal niks om schaduwen. Die kracht steek ik dan liever in hogere textures renderen.
Op de vorige pagina stond een linkje naar een tooltje waar dit wel mee kan.
Ik ben het er mee eens dat je dat zelf moet kunnen instellen maar hier mee heb je toch nog wat te kiezen:

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1776333

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
amtreble schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:40:
Nee, die zie je niet. Alleen als hij uncloaked zie je ze gelijk, terwijl het mannetje langzamer zichtbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Rynji schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:56:
[...]

Nee, die zie je niet. Alleen als hij uncloaked zie je ze gelijk, terwijl het mannetje langzamer zichtbaar wordt.
Zie je wel, al vaak zat iemand zo eruit gepikt omdat ik een schaduw zonder mannetje zag :P

Trouwens, net voor het eerst Orbital Strike in mogen zetten, wel grappig :P En ik begin er goed in te worden, moet alleen nog meer in Armor mode werken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Iedereen praat over ofwel DirectX9 ofwel DirectX11.
Ik mag hopen dat DirectX10 support er toch ook nog inzit?

(Wrsl domme vraag.)

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 04-03-2011 16:50 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 26 Laatste