Ik moet zeggen dat ik het echt een onwijs gaaf spel vind,
Het ziet er enorm goed uit en speelt echt mega lekker.
Tevens is deze versie lange niet zo zwaar als de vorige wat zeker een vooruitgang is.
Draait hier op een e8400 @ 3.1Ghz + gtx 285 op advanced en dat loopt als een trein.
Het enige wat een beetje vervelend is:
"ik zie iemand achter een paar bosjes rennen en probeer deze speler neer te schieten, maar de vonken schieten van de bosjes af en raak de speler totaal niet".
Volgende map wordt ik neergeschoten, ik kijk de killcam en zie daar dat er door stalen H balken wordt geschoten... wel een beetje jammer.
Verder is het systeem van de killstreak awards wel goed gemaakt, je verdient ze niet te makkelijk en zijn goed gebalanceerd. En voor sniper campers werken ze toch niet aangezien je de dogtags van je kills moet verzamelen. Campen loont dus niet echt (tenzij je CQB in hoekjes gaat campen ).
Wat ook wel eens irritant is, is het erg shiny zijn van de mappen, je ziet er soms geen bal meer door.
Ook de armor abillitie neemt wel aardig wat weg van je gezichtsveld .
Wat mijn tactiek vaak is, en deze werkt behoorlijk goed:
cloak + nanovisoin (Nanovision kan je met andere abillities combineren zonder dat deze extra energie kost) vervolgens van dekking naar dekking lopen en de energie even snel laten bij vullen. Door de nanovision kan je overigens ook mensen zien die onzichtbaar zijn(blauw vaag silhouet)!
Je kan trouwens de "emplaced machine guns" oppakken en er mee rond banjeren . Werkt erg effectief in cbq vooral i.c.m. cloak
Ik heb al even gekeken op g2play.net en daar ga ik hem zeker kopen voor €28 (EA downloader versie)