Iemand die mede-editor wil worden?
Fremen.mehmet verricht ook al mooi werk maar als er dus mensen geïnteresseerd zijn...
Ik heb door het studeren niet echt overschot van tijd meer, maar de voornaamste reden is toch dat de MP demo mij niet bevalt.
Als men de comments in topic en bij
http://www.incrysis.com/f...iewtopic.php?id=32626&p=1 leest, kan men niet naast het feit dat de game toch wel wat consolized is...
Ik wil geen flamepost maken en hier puur wat negatieve puntjes opnoemen maar dit wil ik toch kwijt:
- de HUD is veel te groot. Waarom ze dit niet wat kleiner maakten voor de PC versie kan ik niet bij.
- idem voor de wapens.
- idem voor het menu. (Dit was ook het geval bij COD MW2). Waarom geen totaal andere menu layout?
DICE deed dit wel goed bij BFBC2.
- qua graphics zijn de textures in het menu(!) waar deze zelfs geen grote load zouden geven, met momenten erbarmelijk. Kijk rechtsonderaan het scherm, naar dat tag icoon. Jaggies à-volonté!
- geen gedetailleerde graphics settings in te stellen. Mss is dit enkel zo in de demo maar dat is dus afwachten.
- als je springt, kan je zelf niet op normale hoogte springen! Het is altijd die superboost. De oorzaak ligt hier bij het feit dat ze de suit modes gereduceerd hebben.
Als ik spring en ik sta toevallig schuin tegen een muurtje, wil ik niet ineens mij aan een richel zien optrekken.
- motion blur mag erin maar is momenteel teveel van het goede.
- geen Power Struggle.
- de "last kill cam" is exact(!) zoals bij COD MW2.
- geen zoom toggle (wtf)
- als je op de muiswiel duwt, en dat radial menu ziet: first impressions: boring. Geen kleurtjes meer, de icoontjes verschuiven niet als je een selecteert.
- 12 players maximum? Ik hoop dat dit afhangt van de maps? Is er weet van maps met de size van bv. Mesa?
- nauwelijks recoil; toch bij het start wapen.
Wel ben ik positief over:
- balanced for keyboard and mouse support (

)
- het feit dat de ingame chat bij het joinen er nog inzit. Vond dit wel een leuke feature met momenten.
- de serverbrowser werkt zonder quircky behaviour en werkt vlot.
- de game draait vlot en ziet er goed genoeg uit. (Goed genoeg in de zin dat de low res textures niet overal te zien zijn; enkel als je er echt op let.)
- dedicated servers.
- er zullen wel nog andere zaken zijn, die voeg ik later toe.
Kortom, het technische gedeelte hebben ze zeker in orde!
Alleen mis ik de "finishing touches", de "crispness" die ik als semi PC gamer gewend ben.
Waarschijnlijk vinden sommigen enkele puntjes overdreven. Dat begrijp ik, en als je toch van plan bent de game te kopen ga ik niet beginnen te discussiëren om het tegendeel te doen.
Ik persoonlijk heb de game momenteel niet op mn purchase lijst, en wacht geduldig op Battlefield 3 (reden: PC is lead platform; 64 players, exclusief op PC versie; BFBC2 kreeg ruime PC support; ...)
Ik ga de MP demo wel nog enkele dagen spelen; kwestie van toch een gefundeerde feeling van de game te krijgen en te keuren.
edit: Qua controls word ik het redelijk snel gewoon dus dat zit goed.
Mss koop ik de game toch nog mits de SP mij aanspreekt, na het bekijken van wat Youtube gameplay.
[
Voor 3% gewijzigd door
Asgaro op 01-03-2011 22:47
]