Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-07 03:01
Net 1.5 uur account creating ding aan laten staan maar geen suc6, met mijn mycrysis account kom ik er ook niet in omdat ik eagleman7 heet en die 7 mag niet :S

Dat wordt weer een paar dagen wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Eagleman7 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:20:
Net 1.5 uur account creating ding aan laten staan maar geen suc6, met mijn mycrysis account kom ik er ook niet in omdat ik eagleman7 heet en die 7 mag niet :S

Dat wordt weer een paar dagen wachten...
Heb het zelfde met sj44k13 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
hoezo paar dagen wachten? Ik log nu in met een nieuw account 2 min wachten. En ga nu testen .

[ Voor 57% gewijzigd door goosche op 01-03-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Het is te krom voor woorden. Direct via Gamespy een account aanmaken, hebben ze tig gegevens nodig, en zo ingame een paar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 16:13
Ze hadden er denk ik beter in singleplayer demo van kunnen maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
goosche schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:39:
hoezo paar dagen wachten? Ik log nu in met een nieuw account 2 min wachten. En ga nu testen .
En als je geen account kan aanmaken?
Splinter Cell schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:42:
Het is te krom voor woorden. Direct via Gamespy een account aanmaken, hebben ze tig gegevens nodig, en zo ingame een paar...
Kun je via gamespy dan ook een account aanmaken en daarmee inloggen op de crysis demo?

[ Voor 40% gewijzigd door Eagleman7 op 01-03-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Geen EA account voor deze game?

Altijd irritant als je WEER een nieuwe log in moet verzinnen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:57
Wat een vage grap dat je geen cijfers in je naam mag :S Dus mijn gamespy account werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Als ik met een gamespy nickname inlog dan krijg ik gewoon weer het loginscherm te zien. Scherm knippert een keer en zie dus de login. Lijkt dus niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

X_lawl_X schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:42:
Ze hadden er denk ik beter in singleplayer demo van kunnen maken :P
Dat sowieso.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Avira vindt de demo ook niet leuk: trojan en dus maar meteen het hele spel onbruikbaar :')

zowel tijdens installatie als daarna, enige remedie is dus je aviraguard uitzetten.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
Nu ik wil registreren met mijn username zegt ie dat ie in gebruik is xD :S

EDIT: Volgens mij is het probleem weer opgelost ik heb nu een ander email gebruikt en kon meteen inloggen

[ Voor 42% gewijzigd door Eagleman7 op 01-03-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
ik kan gewoon inloggen hoor je mag mijn account wel even lenen om tespelen. Hoe doe je eigenlijk een sliding? wel al gezien maar ik kan het zelf niet of moet je dit unlocken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:03
Zojuist een account aangemaakt in de game en kan direct inloggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
goosche schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:10:
ik kan gewoon inloggen hoor je mag mijn account wel even lenen om tespelen. Hoe doe je eigenlijk een sliding? wel al gezien maar ik kan het zelf niet of moet je dit unlocken ofzo?
SPrinten ( zonder armor mode ) en dan shift drukken, je glijd langer op stukken die naar beneden gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Hmm, aan de ene kant een prachtige game, aan de andere kant, het mik systeem is uitermate vaag en gevoelloos.

Ik schiet telkens te ver naar links of rechts door, lijkt totaal niet op de aim in Battlefield of Cod helaas.
En aim assist in de opties? What the fuck> is dit een console port ofzo?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Hij doet het ja! Alleen irritant dat je niet goed alles kan instellen. Op gamer gaat ie ook niet helemaal top op 1920x1200 bij mij. Maar dit was puur dx9 toch? Misschien gaat het spel met directx10.1 beter?

Nu is het spel ook niet zo mooi vind ik. Alles is een beetje 'vaag'. Wel leuk om iemand van achter in stealthmode te killen :D

[ Voor 23% gewijzigd door Cobiwan op 01-03-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
"Press <start> to begin"
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Ik vind de game sloom aanvoelen slomer als bbc2. Lopen gaat traag lijkt wel of je een pak aan hebt die 200 kilo weegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:56
Over de mouse lag:
Heeft Crysis 2 demo een system.ini waarin
log_IncludeTime=0
Op 1 staat, deze moet 0 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

dr_dreey schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:43:
Over de mouse lag:
Heeft Crysis 2 demo een system.ini waarin
log_IncludeTime=0
Op 1 staat, deze moet 0 zijn.
Ik kan geen config file vinden helaas. Zou wel mooi zijn als de muislag/acceleratie getweaked kan worden.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
nou ik heb de mp demo net even 10 min gespeeld en toen was ik er alweer klaar mee. Hij draait wel lekker op me pc maar het speelt gewoon niet fijn. Vooral dat blurren als je snel draait is verrot irritant. En het spel voelt echt heel sloom aan. Kortom niks voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
  • Laatst online: 18:21
Sj44k13 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:22:
[...]

Hoe kwamen jullie erin? Nonstop proberen account te maken? Of gewoon half uur op create laten staan?
Ik had geen enkel probleem, maar ik creeërde m'n account vanmorgen om half negen. Het spelen gaat wel goed, ik heb net even 2 uur gezeten, maar geen lag whatsoever.

Na 2 uur spelen vind ik het wel lekker spelen, je moet alleen even alle controls goed instellen. Ik heb stealth mode en armor mode allebei op de muis gezet, en dan speelt het erg soepel. Je merkt wel dat de meeste mensen alleen ervaring hebben met CoD, ikzelf gebruik veel stealth en er is bijna niemand die daar goed mee kan omgaan qua tegenstanders. Er zijn maar weinig mensen die echt de mogelijkheden van het nanosuit goed benutten.

Overigens, hier draait het prima op een phenom 955 icm 4870 @ 1440*900

[ Voor 40% gewijzigd door Arrim op 01-03-2011 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier zo'n 80fps op hardcore 1gtx580 ik denk dat dx11 wel zwaarder gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:17
Ben ook maar de demo aan leechen >> gaat dit leiden tot niks anders dan een nieuwe videokaart? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
Sow, even getest. Ziet er goed uit maar ik vind het niet helemaal lekker spelen. Voelt te traag aan + de blur bij elke draai is irritant. Vooral als je online snel moet reageren is dit hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Eagleman7 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:23:
[...]

SPrinten ( zonder armor mode ) en dan shift drukken, je glijd langer op stukken die naar beneden gaan
sprinten zonder armor mode hoe doe je dat? Want als ik op shift druk gaat mijn armor meter naar beneden. Want shift is gewoon rennen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Laatst online: 13:54
Vroeg in de middag gedownload, bleef inderdaad ook hangen op inlogscherm. Dus na een paar uur weer geprobeerd. Nu kan ik het account gebruiken dat ik vanmiddag had aangemaakt, maar dan zegt hij dat mijn nickname invalid is. Dus probeer ik een andere nickname op hetzelfde e-mailadres, en dan zegt hij dat mijn e-mailadres al in gebruik is!
Ander e-mailadres gebruikt, zegt ie weer dat mijn nickname invalid is (andere nickname dan eerste poging), dus uiteindelijk hetzelfde probleem dat ik mijn nickname niet kan veranderen ofzo! Ik gebruik geen speciale tekens of cijfers.
Ik snap best dat als veel mensen van de servers gebruikmaken er problemen kunnen ontstaan, maar dit is echt wel frustrerend.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
Nou, maar weer gestopt. Elke server die ik wil connecten is of vol of verliest zijn verbinding. De enkele die het wel doet start het spel niet op. Morgen nog maar eens proberen. Ik vrees helaas dat Crysis alleen qua SP een goed spel blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Ik kon gewoon inloggen met mijn bestaande crysis multiplayer account die ik gebruikte in de vorige crysis.

De multiplayer is wel OK. Het is een beetje CoD achtig: rennen en schieten.

De graphics draaien bij mij bijzonder vloeiend en zien er erg goed uit, maar het heeft me wel wat moeite gekost eindelijk eens een server te vinden met actie waarmee ik kon verbinden.

Ik vind die suit wel vooruitgegaan: Met Q en E kan je armor en stealth aan- en uitzetten. Met SHIFT zet je extra kracht/snelheid aan. Ik vind het veel lekkerder werken dan de originele crysis.

[ Voor 20% gewijzigd door Gamebuster op 01-03-2011 17:53 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Als iemand wil gamen gebruik mijn account maar

Goosche
pass: 123123123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:41

v8power67

Psn: Mausosaurus

heb de demo op xbox 360 getest, en moet zeggen, tenzij er lags zijn door netwerk, lijkt het wel slechter te draaien dan vorige(beta) demo van januari. en ook de graphics lijken wel minder ofzo.
Vond de beta wel leuk, maar nu lijkt alles trager en loger, en speelt minder lekker. had eigenlijk ook meer gehoopt op een singleplayer demo, dit is waar ik de game voor wil halen, multiplayer is altijd elke shooter hetzelfde dus dat boeit me vaak niet.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

v8power67 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 18:04:
multiplayer is altijd elke shooter hetzelfde dus dat boeit me vaak niet.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Dertig a veertig FPS, niet slecht voor een semi-budgetkaart.

Denk dat er wel een hoop te optimaliseren valt, zo doet mijn geluid het per definitie niet, voelt het net niet lekker aan en is het echt een 1:1 copy van een consolevariant.

Gemiste kans.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ja, sorry, maar daar moet ik hem wel gelijk in geven. Vaak is het rondrennen in een arena, ook in crysis, onderscheid wordt niet snel gemaakt.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
goosche schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:35:
[...]

sprinten zonder armor mode hoe doe je dat? Want als ik op shift druk gaat mijn armor meter naar beneden. Want shift is gewoon rennen bij mij.
armor meter? je bedoelt je energy meter zeker?

je moet er voor zorgen dat je niet in armor mode zit, dan pas kan je sliden door te sprinten en dan de crouch knop te drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ik ga meteen even spelen! Ik wacht al de hele dag (in school)...
Zal zo even mijn ervaringen posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ben aan het downloaden. Jammer dat het niet zo snel gaat, ik ga zo lekker spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

Gamebuster schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:50:
Ik kon gewoon inloggen met mijn bestaande crysis multiplayer account die ik gebruikte in de vorige crysis.

De multiplayer is wel OK. Het is een beetje CoD achtig: rennen en schieten.
ik vind het te veel COD eigenlijk. klein mappie en quake 3 stijl actie. Ik had het liever wat meer richting BF2 / BC2 gezien. En de destructible env. is ook verdwenen? In crysis 1 kon je alle huisjes nog in elkaar laten donderen...

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
skullsplitter schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 18:11:
Dertig a veertig FPS, niet slecht voor een semi-budgetkaart.

Denk dat er wel een hoop te optimaliseren valt, zo doet mijn geluid het per definitie niet, voelt het net niet lekker aan en is het echt een 1:1 copy van een consolevariant.

Gemiste kans.
Lijkt mij vrij sterk, de PC graphics zijn vele malen beter dan op de PS3 or Xbox360.
Al ben ik het wel met je eens dat er teveel console aanvoelt, de hud is lomp en de crosshair is way to big.

En voor de maps, er zijn toch ook maps met vehicles in de full?

[ Voor 5% gewijzigd door -Mike- op 01-03-2011 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

-Mike- schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 18:37:
[...]

Lijkt mij vrij sterk, de PC graphics zijn vele malen beter dan op de PS3 or Xbox360.
Al ben ik het wel met je eens dat er teveel console aanvoelt, de hud is lomp en de crosshair is way to big.

Ik mag hopen dat Crytek of een een enthausiaste modder in ieder geval de HUD even aanpakt. Ik werd helemaal gek van de HUD op de x360, totaal niet duidelijk en leidt veel af. Doe mij maar de Crysis 1 HUD. Ben inmiddels op 60%, maar de download gaat maar met 600kb/s... jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Billie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 00:33
Vind het echt een vet spel :D
Goed speelbaar met 5850 en 1055T.
Stealth lijkt me wel OP, maar wel een spel wat ik veel zou kunnen spelen :D

Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:41

v8power67

Psn: Mausosaurus

onderbouwing zou wel handig zijn toch ;)
ja ik weet wat ik zeg gaat tegen de haren van multiplayer people, maar het is wat ik vind.
En tot nu toe heeft geen enkele online shooter me lang kunnen boeien, paar dagen grappig en dan wham saai. met black ops zelfs binnen 3 uur ;)
singleplayer zit verhaal in, missies en je bent niet afhankelijk van de internet verbinding, en op de xbox maakt dat heel veel uit. dus ja ik wil liever een singleplayer demo.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Hilarisch, zeiken over kwaliteit bij een beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

-Mike- schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 18:37:
[...]

De controls, de FOV, maar de graphics ook: overal zwaar de blur overheen... Mooi, dat zeker, maar niet teveel bewegen graag.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Relief2009 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 19:04:
Demo, een demo is er om je final product in de spotlight te zetten. Dus je mag wel degelijk kwaliteit verwachten

[ Voor 8% gewijzigd door -Mike- op 01-03-2011 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Billie
Dat is idd wel het nadeel:
De graphics options zijn: Gamer, Advanced of Hardcore.
Helaas geen opties om blur uit te zetten oid =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
Vermoedelijk kan je aan de meeste van die dingen (blur enzo) wel prutsen in de main game, al dan niet via een .ini.

Ik heb wel iets raar opgemerkt, ik zou het eigenlijk wat grondiger moeten checken: ik krijg (bijna?) altijd can not connect to host als ik een server wil joinen als ik windows live messenger niet laat opstaan in de achtergrond. Heel vreemd :p

Qua gameplay: ik vind het geen goeie keuze om het runnen energy te laten gebruiken. Voor mijn part hadden ze het runnen trager mogen maken (of een extra vorm van runnen) als dat maar geen energy zou gebruiken. Want zonder runnen ga je echt traag..
Het hoge springen en de cloak brengt wel een nieuwe dimensie mee, een welkome afwisseling na het run-of-the-mill black ops.

[ Voor 11% gewijzigd door Neverwinterx op 01-03-2011 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

weet iemand wat die system spec betekent, je kan kiezen tussen gamer,harcore etc??

en hoe kan je je FOV veranderen?

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik krijg een black screen als ik de game wil launchen. Fijn, GPU drivers up to date, kan geen oplossing vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat irritant... heb ik via de site net n account aangemaakt (piirate) en ingame zegt ie dat t een ongeldige nickname is bij het inloggen :{ Had gelukkig nog een oudere mycrysis login liggen en die doet t wel gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 12-09 22:04
Hoe moet je eigenlijk een game starten :?? Want ik kan wel gewoon een server joinen, maar daarna gebeurt er helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Niet online
Net de demo geprobeerd en vrij snel uitgezet. Ze hebben Crysis verkracht en er een CoD kloontje van gemaakt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

Relief2009 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 19:04:
Hilarisch, niet weten waarover je praat en toch gewoon blijven posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
tehsojiro schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 20:04:
Net de demo geprobeerd en vrij snel uitgezet. Ze hebben Crysis verkracht en er een CoD kloontje van gemaakt. :(
Ja, idd. Ik mis echt het gevoel van Crysis 1 erin :{ Wat een teleurstelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Weet iemand of sli werkt? Bij mij in ierder geval niet. :/

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
Cartman! schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 20:13:
[...]
Ja, idd. Ik mis echt het gevoel van Crysis 1 erin :{ Wat een teleurstelling...
Het is dan ook een multiplayer demo... Tot nu toe draaide Crysis/Far Cry 1 altijd rond SP (ja er was wel ergens een misbaksel MP, maar die doet er vrij weinig toe :p)
Ze maken een fatsoenlijke multiplayer en ja er zitten killstreaks enzo in en boehoehoe het is ineens een CoD kloontje? (het speelt overigens heel anders dan black ops/mw, dus die vergelijking gaat niet eens op)

[ Voor 10% gewijzigd door Neverwinterx op 01-03-2011 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Maar er zijn toch wel meerdere game-modes in de retail? Ze hebben Instant Action gewoon verbeterd; in de vorige Crysis was IA gewoon geen zak aan en was Power Struggle te groot/complex als je met een paar spelers wilt spelen.

Ik neem aan dat ze Power Struggle met tanks en vliegtuigen niet eruit gelaten hebben. Dat zou wel jammer zijn. Vliegtuigen mogen weg blijven, maar die tanks zou ik wel terug willen zien.

Maar uiteindelijk maakt het me weinig uit: Crysis 2 Singleplayer is het enige wat me echt interesseert.

[ Voor 31% gewijzigd door Gamebuster op 01-03-2011 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Er is dus geen power struggle is hier al eerder gemeld in het topic. Nu weet ik ieder geval zeker dat ik deze game niet direct hoef te kopen, misschien als ie n tientje is oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik heb niet iets van een .ini kunnen vinden oid? Ik heb echt last van veel mouse lag. Er is wel een "Game" bestandje, maar daar lijken alleen wat standaard gamewaarden in te staan.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 10:19
Was let lekker bezig op Goosche zijn account, logged iemand in! 8)7

Naja, twee potjes gespeeld en die suit is gewoon klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Een half uur mee gerommeld, ben één keer in een server geraakt waar niets gebeurde (je bleef gewoon in het menu met de spelers hangen, er waren er meer dan 6 iig) en de rest van de servers krijg ik of de melding 'Connection to host failed' of de server (van 3/12 spelers bijv.) is vol. Geweldig. |:(

*En standaard om de paar minuten krijg ik 'Connection to multiplayer session lost' en loopt het spel vast. Prima demo.

[ Voor 16% gewijzigd door Sagaris op 01-03-2011 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Ik ben nu eindelijk erin geraakt na 6 email adresjes gebruikt te hebben en ook dankzij Crytek.

Geen problemen gehad met de connectie en een uurtje gespeeld. Het is wel wennen na de andere versies van Crysis, maar komt vast goed. Meeste games "out of the box" zijn meestal vrij saai na een tijd, maar ik heb hoop in de tools(SDK+Editor) wat we hopelijk krijgen.

Ben al beetje bezig met het pre-modden met een paar anderen :)

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik geraak ook niet in een server, heb één potje kunnen spelen maar nu weer telkens: Connection to host failed. Als ik in de serverbrowser zit dan is mijn internet ook extreem traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Zoek een server op met een ping hoger dan 0 :P

Groot deel van de servers hadden ping van 0 bij mij en die deden het niet. Zitten wel een zooi tussen die werken met normale ping. -althans, bij mij.

[ Voor 9% gewijzigd door Gamebuster op 01-03-2011 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 20:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Vanmiddag gedownload en net even gespeeld.

Ik vind hem geweldig! De gameplay is best nice, alleen wat snel. Misschien een beetje CoD-achtig inderdaad, maar toch wel veel beter door de nanosuit en zo.

Verder vind ik de graphics al helemaal goed; zelf op Gamer (dat zijn de laagste settings toch?) ziet het er erg nice uit. En het is niet eens erg zwaar, ik kan met mijn HD4870 en E5300 hem nog op Advanced draaien.

Ik ben iig tevreden en bij EA/Crytek hebben ze er weer een preorder bij :)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Compizfox schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:28:
Vanmiddag gedownload en net even gespeeld.

Ik vind hem geweldig! De gameplay is best nice, alleen wat snel. Misschien een beetje CoD-achtig inderdaad, maar toch wel veel beter door de nanosuit en zo.

Verder vind ik de graphics al helemaal goed; zelf op Gamer (dat zijn de laagste settings toch?) ziet het er erg nice uit. En het is niet eens erg zwaar, ik kan met mijn HD4870 en E5300 hem nog op Advanced draaien.

Ik ben iig tevreden en bij EA/Crytek hebben ze er weer een preorder bij :)
Welke resolutie? 1920x1200 met een radeon 4890 en een core i7 920 vind ik toch niet helemaal top gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Het speelt wel erg lekker qua gameplay ja, alleen voelt het allemaal nog een beetje laggy aan (aimen, killen etc.) Ook merk ik (behalve water) weinig verschil tussen gamer en hardcore, mijn fps blijft ook praktisch hetzelfde bij alle 3. Tussen de 40 en de 60 met een 5850, i5 2500k en 8gb ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:03
Ben ook tevreden over de demo. Ik vraag me alleen af of de graphics "vaag" blijven of zullen deze scherper worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Sj44k13 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:35:
[...]

Welke resolutie? 1920x1200 met een radeon 4890 en een core i7 920 vind ik toch niet helemaal top gaan
1280x1024. Iets lager dus.

Moet zeggen dat ik Hardcore (hoogste settings) helemaal niet geprobeerd heb. Ik ga er van uit dat ik dat qua FPS niet ga redden :P

Wat trouwens wel irritant is, is die motion blur. Maar het went wel.

Reloaden vind ik wel erg cool btw. Hoe je beeld meebeweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Na 2 uur spelen heb ik eigenlijk nog steeds dezelfde conclusie als na een kwartier

De hud is prachtig en het menu ook (leuk hoe het zo meedraait(

de rest is echter wat minder prachtig...

Muis besturing voelt ietwat vaag
Graphics zijn niet WOW, meer Oh, dit is ongeveer BC2 kwaliteit
Maps zijn KLEIN
Destructie niet echt aanwezig
Aimen is niet echt lekker
Best veel servers zitten vol, terwijl ze als 8/12 staan aangegeven
Het spel voelt soms console achtig aan (niet perse slecht, maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Iemand die mede-editor wil worden?
Fremen.mehmet verricht ook al mooi werk maar als er dus mensen geïnteresseerd zijn... :)

Ik heb door het studeren niet echt overschot van tijd meer, maar de voornaamste reden is toch dat de MP demo mij niet bevalt.

Als men de comments in topic en bij http://www.incrysis.com/f...iewtopic.php?id=32626&p=1 leest, kan men niet naast het feit dat de game toch wel wat consolized is...

Ik wil geen flamepost maken en hier puur wat negatieve puntjes opnoemen maar dit wil ik toch kwijt:
- de HUD is veel te groot. Waarom ze dit niet wat kleiner maakten voor de PC versie kan ik niet bij.
- idem voor de wapens.
- idem voor het menu. (Dit was ook het geval bij COD MW2). Waarom geen totaal andere menu layout?
DICE deed dit wel goed bij BFBC2.
- qua graphics zijn de textures in het menu(!) waar deze zelfs geen grote load zouden geven, met momenten erbarmelijk. Kijk rechtsonderaan het scherm, naar dat tag icoon. Jaggies à-volonté!
- geen gedetailleerde graphics settings in te stellen. Mss is dit enkel zo in de demo maar dat is dus afwachten.
- als je springt, kan je zelf niet op normale hoogte springen! Het is altijd die superboost. De oorzaak ligt hier bij het feit dat ze de suit modes gereduceerd hebben.
Als ik spring en ik sta toevallig schuin tegen een muurtje, wil ik niet ineens mij aan een richel zien optrekken.
- motion blur mag erin maar is momenteel teveel van het goede.
- geen Power Struggle.
- de "last kill cam" is exact(!) zoals bij COD MW2.
- geen zoom toggle (wtf)
- als je op de muiswiel duwt, en dat radial menu ziet: first impressions: boring. Geen kleurtjes meer, de icoontjes verschuiven niet als je een selecteert.
- 12 players maximum? Ik hoop dat dit afhangt van de maps? Is er weet van maps met de size van bv. Mesa?
- nauwelijks recoil; toch bij het start wapen.

Wel ben ik positief over:
- balanced for keyboard and mouse support ( ;) )
- het feit dat de ingame chat bij het joinen er nog inzit. Vond dit wel een leuke feature met momenten.
- de serverbrowser werkt zonder quircky behaviour en werkt vlot.
- de game draait vlot en ziet er goed genoeg uit. (Goed genoeg in de zin dat de low res textures niet overal te zien zijn; enkel als je er echt op let.)
- dedicated servers.
- er zullen wel nog andere zaken zijn, die voeg ik later toe.

Kortom, het technische gedeelte hebben ze zeker in orde!
Alleen mis ik de "finishing touches", de "crispness" die ik als semi PC gamer gewend ben.

Waarschijnlijk vinden sommigen enkele puntjes overdreven. Dat begrijp ik, en als je toch van plan bent de game te kopen ga ik niet beginnen te discussiëren om het tegendeel te doen.
Ik persoonlijk heb de game momenteel niet op mn purchase lijst, en wacht geduldig op Battlefield 3 (reden: PC is lead platform; 64 players, exclusief op PC versie; BFBC2 kreeg ruime PC support; ...)

Ik ga de MP demo wel nog enkele dagen spelen; kwestie van toch een gefundeerde feeling van de game te krijgen en te keuren.

edit: Qua controls word ik het redelijk snel gewoon dus dat zit goed.
Mss koop ik de game toch nog mits de SP mij aanspreekt, na het bekijken van wat Youtube gameplay.

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 01-03-2011 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
AquaSheep schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 19:50:
Hoe moet je eigenlijk een game starten :?? Want ik kan wel gewoon een server joinen, maar daarna gebeurt er helemaal niks.
Ik had dit ook de eerste keer.
Bovenaan het scherm, in het midden, zou er een regel in de genre van "match starting in x seconds" moeten staan; zoniet moet je een andere server nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gerucht gaat dat ze Power struggle als DLC willen toevoegen.

Btw Asgaro, ik weet wat je bedoeld,

Heel erg drukke periode ook voor mij.

Dus als iemand vrijwillig aanbied om een mede-acteur te worden, laat een bericht achter

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2011 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Jeroenneman schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:46:
Muis besturing voelt ietwat vaag
Aimen is niet echt lekker
Totaal geen last van. Is het niet gewoon lag?
Graphics zijn niet WOW, meer Oh, dit is ongeveer BC2 kwaliteit
Kom op zeg, dit is écht wel beter dan Frostbite 1.5 (engine van BFBC2). Vooral op Advanced en Hardcore. Niet alleen de graphics, maar ook het realisme in het bewegen, als je reload, rent en slide bijvoorbeeld zijn erg nice.
Maps zijn KLEIN
Dat is natuurlijk gewoon het soort game. De ene game heeft kleine, en de andere grote maps.
Destructie niet echt aanwezig
Dat is wel jammer inderdaad, ben je het in dit puntje met je eens :)
Best veel servers zitten vol, terwijl ze als 8/12 staan aangegeven
Het is een beta hè ;)
Het spel voelt soms console achtig aan (niet perse slecht, maar toch)
Het menu bedoel je? De gameplay vind ik niet consoleachtig aanvoelen. Het menu is wel een beetje console-style, maar dat vind ik niet perse erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik heb de demo nu voor een uurtje kunnen spelen en ik zit met gemengde gevoelens.

Het ziet er mooi uit en is niet zo heel zwaar voor je systeem (Q6600, GTX460) op Hardcore met 1650*1080.
Dan perst die er ongeveer 35-40 FPS, ook geen last van framedrops dus daar zit het al goed.

En ik vind die Pier map zeer moeilijk, iedereen vote die ook weg zo lijkt het.
Skyline map is zeker mooi behalve dat gat in het midden is lastig :P

Is bij jullie de killcam ook zo vaag? Ze hebben mij vaak dood na 1 kogel terwijl ik toch redelijk wat kogels erin moet pompen (zoiets als bij MoH).

Het grootste probleem vind ik die cloak, volgens mij zie je je tegenstander nog wel maar heel moeilijk. Hoeveel keer ik niet in mijn rug ben gemeleed met een cloak :+

Al bij al is het zeer leuk maar ik denk dat sommige dingen beter kunnen (maps en cloak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Laatst online: 11-09 16:13
Ik heb het gevoel dat de Pier map veel minder soepel speelt dan skyline - het lijkt alsof de Pier map hakkelt in sommige gebouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Compizfox schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:20:
[...]
Totaal geen last van. Is het niet gewoon lag?

[...]
Kom op zeg, dit is écht wel beter dan Frostbite 1.5 (engine van BFBC2). Vooral op Advanced en Hardcore. Niet alleen de graphics, maar ook het realisme in het bewegen, als je reload, rent en slide bijvoorbeeld zijn erg nice.

[...]
Dat is natuurlijk gewoon het soort game. De ene game heeft kleine, en de andere grote maps.

[...]
Dat is wel jammer inderdaad, ben je het in dit puntje met je eens :)

[...]
Het is een beta hè ;)

[...]
Het menu bedoel je? De gameplay vind ik niet consoleachtig aanvoelen. Het menu is wel een beetje console-style, maar dat vind ik niet perse erg.
Over dat dit echt Frsotbite 1.5 overtreft: Ik zie het nog niet zo duidelijk., Draai op hardcore, en het is zeker niet lelijk, maar echt verschil tussen BF BC2 of zelfs Crysis1 zie ik nu nog niet. De wapen modellen zijn niet 10x mooier, de omgeving is meh, en het water is zelfs lelijk te noemen (Kom op, bij Crysis konden ze prachtig water maken! Waar is mijn water!?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Billie
Wacht nou maar op directx11 ipv 9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Vind de graphics best tegenvallen. De textures in Crysis waren veel scherper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb hem inmiddels draaiende. i7 860 en HD5850 vind ik 1920x1080 net niet goed genoeg (het ligt denk ik tegen de 30FPS aan), maar op 1680x1050 is het wel mooi vloeiend (rond de 40FPS). De graphics vallen me best tegen, niet echt mooie textures, en totaal geen destructie of bewegende bladeren etc. Ook zijn veel dingen (zoals (losse) planken die op de grond liggen) geen echte planken maar textures, iets dat in Crysis 1 niet te vinden was. Ook kom ik redelijk vaak pop ups tegen.

Ik hoop dat de multiplayer graphics gewoon wat omlaag geschroefd zijn (minder objecten e.d., net zoals in Crysis 1), omdat ik anders toch echt niet anders kan dan zeggen dat Crysis 2 niet mooier is dan Crysis 1 of een game als Metro 2033.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-09 20:22
Ik moet eerlijk zeggen dat ik aangenaam verrast ben, icm met de invis en de max armor functies kun je zeer gevarieerd spelen.

Ik vind het voor de rest ook lekker aanvoelen, ook dingen zoals dat rennen energie kost etc vvind ik perfect.

Mbt performance draait het gewoon goed, Hardcore mode is onspeelbaar maar op Gamer (wat niet eens erg veel lelijker is) is mn fps zeer keurig (70+)!

Systeem:
Phenom II @ 3.8ghz
Radeon HD6950 @ extra core unlock
Speel op resolutie 1680x1050 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Thomasthomas schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:36:
Ook zijn veel dingen (zoals (losse) planken die op de grond liggen) geen echte planken maar textures, iets dat in Crysis 1 niet te vinden was.
Idd, in Crysis 1 was werkelijk elk object (buiten eventueel posters) dat je zag fysiek aanwezig.
Bij Crysis 2 zie ik wel regelmatig gewoon gekleefde textures opduiken!!

Ook bij het stukschieten van glas: het detail is veel minder dan bij Crysis 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Jeroenneman schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:32:
[...]

Over dat dit echt Frsotbite 1.5 overtreft: Ik zie het nog niet zo duidelijk., Draai op hardcore, en het is zeker niet lelijk, maar echt verschil tussen BF BC2 of zelfs Crysis1 zie ik nu nog niet. De wapen modellen zijn niet 10x mooier, de omgeving is meh, en het water is zelfs lelijk te noemen (Kom op, bij Crysis konden ze prachtig water maken! Waar is mijn water!?)
Ik mis ook de destructibility van BFBC2...

Ok, een echte show stopper is het niet, maar herinneren we niet allen Cevat Yerli die het van de daken schreeuwde dat in Crysis 1 alle bomen en huisjes vernietigd kunnen worden?!
Dat was net een uniek element aan CryEngine 2 (tot de Frostbite engine kwam), en nu hebben ze deze functie nauwelijks geimplementeerd.

Ook in de SP gameplay v/d geleakte beta zie ik niet echt toepassingen daarvan.
Shame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik mis destruction toch echt. Ik smulde er echt van dat ik in Crysis bomen in meerdere stukken kon schieten, terwijl ik hier op bijvoorbeeld een bamboe stok een lelijke texture zie die dikker is dan de bamboe zelf, waardoor het er heel raar uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 03-09 08:32
Ik heb net 2 uur de demo gespeeld.
Ik was bang voor 6vs6. In skyline werkt dit lekker, maar pier17 had van mij 8vs8 gemogen. Ik hoop dat er ook wat grotere mappen komen.
De smalle maps en suit abilities nodigen uit tot strategisch spelen. Jammer dat springen zoveel energie kost. Twee muren en je bent al bijna door je energy heen.

Ik heb een i7 920 @stock, met een overclocked EVGA GTX275 FTW (lees gtx285). Ik kan het spel draaien op hardcore met 1920*1080. Ik haal rond de 55 fps gemiddeld en niet minder dan 40. De graphics zijn wel goed, maar niet zo adembenemend als in Crysis1. Vooral het water is een grote downgrade vergeleken met Crysis 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Spawnen in een truck rijdend naar enemy base zal ook niet meer lukken...
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/ScreenShot0003.jpg
Ah the memories _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 21:29
Ik heb de demo gespeeld en de kwaliteit is maar middelmatig (grafisch, blur, lage destruction , FOV).

Ze kunnen goede engines maken bij Crytec maar sfeer en een mooi verhaal is niet aanwezig.

Hopen dat steam op de eindejaarsperiode hun holidaysale houden want zo heb verleden jaar veel titels die maar so so zijn op de kop getikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Laatst online: 31-08 22:24
Ik heb de demo al ongeveer 3+ uren gespeeld en ik vind het er wel goed uitzien.
Het gaat wel wat richting COD maar je went er wel aan.
De graphics zijn mooi, alleen jammer dat het toch teveel textures zijn.
Maar we wachten gewoon af tot je in de Dx11 kunt spelen ipv die oude Dx9 die veel te fel licht geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk komt het echte pc gaming weer terug, ik mis het ook (BF1942/DC, BF2, UT99 etc)
Gewoon blijven hopen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
yur400 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 23:34:
Ik heb net 2 uur de demo gespeeld.
Ik was bang voor 6vs6. In skyline werkt dit lekker, maar pier17 had van mij 8vs8 gemogen. Ik hoop dat er ook wat grotere mappen komen.
De smalle maps en suit abilities nodigen uit tot strategisch spelen. Jammer dat springen zoveel energie kost. Twee muren en je bent al bijna door je energy heen.

Ik heb een i7 920 @stock, met een overclocked EVGA GTX275 FTW (lees gtx285). Ik kan het spel draaien op hardcore met 1920*1080. Ik haal rond de 55 fps gemiddeld en niet minder dan 40. De graphics zijn wel goed, maar niet zo adembenemend als in Crysis1. Vooral het water is een grote downgrade vergeleken met Crysis 1
spring zonder shift in te drukken = geen energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
"God, I love this game" man man.. moet in 4uur uit bed!

Ik heb nu na een paar uurtjes wat geprobeerd. Leuk dat sliden en dan melee om een kick te geven, wow wat een kill :)

Ik hou niet persoonlijk van spellen gelijk maar geez nice :)

handle: XRayz, maar friends list is wat shitty.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

ik heb een i5 430m met nvidia gts360m, en ik heb meestal tussen 30/40 fps.
klopt dat een beetje? het voelt alsof het hoger zou moeten zijn.

wat ik wel irritant vind is dat je bijna niks aan de graphics kan veranderen, zoals fov,textures,shadow etc
en die blur als je beweegt is ook zwaar irritant :(
zouden ze dat nog veranderen, of is het daar al te laat voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
Dit zal een deel van de zorgen wegnemen.
Maak van het doel van je snelkoppeling iets als:
"D:\Games\Electronic Arts\Crytek\Crysis 2 Demo\bin32\Crysis2Demo.exe" +i_mouse_accel=0 +r_hdrlevel=5 +r_glow=0 +g_SkipIntro 1 +r_DrawNearFoV=80 +cl_fov 80 +r_PostMSAA=0 +r_motionblur=0 +pl_movement.power_sprint_targetFov=80

Wat hadden jullie nu gedacht, een crytek game zonder tweaks, kom nou :p

Voor diegenen die ook bezorgd zijn over de hoge framerate/load tijdens de introfilmpjes en in het menu. Je kan de algehele maximale fps controleren door ook het volgende command toe te voegen: +sys_maxfps 100

[ Voor 33% gewijzigd door Neverwinterx op 03-03-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:35
Willie Billie schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:34:
Wacht nou maar op directx11 ipv 9 ;)
Zou dat drastisch verschil maken? We gaan het zien 25 maart. Paar screenshots naast elkaar houden van DX9 VS DX11. Ben benieuwd!

Persoonlijk hoop ik op grotere maps. Deze zijn wel aan de kleine kant en het is rommelig..

[ Voor 14% gewijzigd door rudyman85 op 02-03-2011 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik deze beelden vergelijk met de beelden van de demo die ik nu speel zie
ik toch wel een verschil in gfx. Ik zie dat er op de grond iig tesselation te zien is bij 2min.
En de lightning van de zon is ook anders die bij een gebouw er langs schijnt.
Wel knap werk deze gfx. Maar ik ben bang voor de mensen die nu maar max 40-50fps hebben.
Gezien hier wel weer de eerst kaarten van in omloop zijn.
http://kiwi.kz/watch/y5wma8sgxfd2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 14:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Neverwinterx schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 10:25:
Dit zal een deel van de zorgen wegnemen.
Maak van je snelkoppeling iets als:
"D:\Games\Electronic Arts\Crytek\Crysis 2 Demo\bin32\Crysis2Demo.exe" +i_mouse_accel=0 +r_hdrlevel=5 +r_glow=0 +g_SkipIntro 1 +r_DrawNearFoV=80 +cl_fov 80 +r_PostMSAA=0 +r_motionblur=0 +pl_movement.power_sprint_targetFov=80

Wat hadden jullie nu gedacht, een crytek game zonder tweaks, kom nou :p
_/-\o_

FOV van 120 is wel dik spacen, Crysis2 is niet echt zoals Quake3 kennelijk :p Maar de game voelt nu uiteraard een stuk minder traag aan.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het ook echt dat er een crysis 2 high end benchmark te downloaden is?
http://www.guruht.com/201...k-review-performance.html

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Ik snap niet dat mensen zo zeuren over de graphics. Het is niet spectaculair beter, maar het draait veel soepeler bij mij dan crysis 1. Ik ga het zo eens op een 9600m gt proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee eens Gamebuster. Het ziet er in dx9 al beter uit dan crysis 1 dx10 veryhigh.
Laat staan dx11 wat ook nog eens ingeschakeld kan worden. Veel kijken niet verder dan hun neus lang is
en vergeten dat dit maar een dx9 demo is. Zoals ik net al een dx11 filmpje eerder poste laat zien
dat men nog veel kan verwachten
Pagina: 1 ... 7 ... 26 Laatste