zo eergisteren de xbox 360 versie mogen ontvangen, besteld bij gamehubs.com voor 37,99(limited edition)
duurde erg lang de verzending maar voor die prijs.... prima
Game geinstalleerd op hdd, en opstarten maar, heb een turtlebeach x41 headphone, en begon al lekker, geluid is goed, en graphics zijn voor zover ik weet echt de mooiste op consoles.
(btw die bullshit met dat de textures bij xbox versie niet mooier zijn als ps3 versie is niet waar. die texture op zn arm met die doodskop was bij mij gewoon superscherp.)
Wat me opviel is dat ik het gelijk makkelijk oppakte, en dat ik eigenlijk steeds weer verrast was met de graphics. soms gewoon lekker genieten van echt hele mooie uitzichten.
Ben al een paar uur bezig in singleplayer en ben niet eens op de helft(zover ik kan zien in missie lijst).
En heb eigenlijk alleen maar genoten, heerlijke gameplay, lekker snel, en gewoon lekker doen wat je wilt.
stealthy, of lekker direct, maakt niet uit het kan allemaal

speel hem nu op normal difficulty, dit omdat ik niet zon super shooter ben, en ik lekker wil genieten ipv stressen

dalijk weer verder ermee, en heb dr weer zin in, vind het een goeie game(zover dan nog he weet niet wat er nog gaat komen

). toch leuk om te zien dat dan zon oude xbox toch nog leuke graphics neer kan zetten, heb helaas geen game pc wel nog een ps3, maar xbox versie schijnt beste van de 2 dus ik ben blij man