Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 13:21
Wat is er aan de hand met het online gaming voor de PS3?
Er zijn bijna geen sessies te vinden met mensen wanneer ik 's avonds even online wil spelen.
Standaard Team deathmatch bevat meestal wel wat mensen, maar de overige online games blijven gewoon leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-10 07:45
Sm0k3r schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:25:
[...]

Is jouw videokaart geoverclocked?
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nesse1234
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-10 08:25
Ik heb t gevoel dat mijn systeem niet helemaal soepel draait en haal maar +/- 32 FPS met alle instellingen op Xtreme met de advance graphic options 1.7.

Systeem:
Phenom II 1090T @ stock
ATI / Saphire HD 4870X2
3x 2GB 1333Mhz geheugen
Mobo: Asus M4A88T-EVO
700W Cooler master real power PSU
W7 x64 Ultimate
(rest van het systeem staat op me profiel in de inventarislijst)

Ik heb het systeem pas net maar ik had er meer van verwacht, kan iemand dit bevestigen?

MVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 10:55
Nesse1234 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:16:
Ik heb t gevoel dat mijn systeem niet helemaal soepel draait en haal maar +/- 32 FPS met alle instellingen op Xtreme met de advance graphic options 1.7.

Systeem:
Phenom II 1090T @ stock
ATI / Saphire HD 4870X2
3x 2GB 1333Mhz geheugen
Mobo: Asus M4A88T-EVO
700W Cooler master real power PSU
W7 x64 Ultimate
(rest van het systeem staat op me profiel in de inventarislijst)

Ik heb het systeem pas net maar ik had er meer van verwacht, kan iemand dit bevestigen?

MVG
Crossfire videokaart is nog niet erg goed geoptimaliseerd.
Maar eigenlijk zou je alsnog wel op extreme spelen met zo'n 45 frames... hmm, heb je de nieuwste ATI drivers ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
MrVegeta schreef op zondag 10 april 2011 @ 18:33:
Gameplay wise is Crysis 1 ook een stuk beter en minder oppervlakkig dan deel 2. Dus een overhypte techdemo is overdreven.
volledig mee eens. Ik ben gisteren begonnen met Crysis 2 voor de PC, maar ik vind het nog maar een schim van Crysis 1 en Warhead.

Het is een echte "doe dit, doe dat" game geworden waarin je rond rent als een kip zonder kop.
Ook het punten verzamelen voor perks is wat mij betreft een echte showstopper. En de besturing en de Nanosuit voelen vreemd en onhandig aan.

Dit zal zeker niet mijn favoriete game worden, maar ik ga hem desalniettemin toch uitspelen.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nesse1234
Ik heb driver versie: 8.821.0.0 Ik neem aan dat dit de nieuwste is want deze is vorrige week geinstalleerd vanaf de AMD website. Ik heb wel wat zitten piele met deze drivers oa autotune in CCC gebruikt maar ik merk geen verschil. In GPU Z geeft hij ook geen verschil aan in waarde voor en na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nesse1234
Om te checke of het aan de GPU ligt zou ik toch ook 3d Mark06 of vantage kunnen gebruiken? Wat voor score moet ik verwachten als ik het programma op standaard instellingen draai?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-10 23:06

M2M

medicijnman

tip 1: niet groeten, tip 2: edit je post als je als laatste post, tip 3 zoek met google of check de resultaten van 3dmark scores online op de 3dmark website.

Nieuwste AMD drivers? check meuktracker op FP (front page).

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nesse1234
M2M schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 18:23:
tip 1: niet groeten, tip 2: edit je post als je als laatste post, tip 3 zoek met google of check de resultaten van 3dmark scores online op de 3dmark website.

Nieuwste AMD drivers? check meuktracker op FP (front page).
Oke, excuses. Ik heb de laatste drivers geïnstalleerd en al veel op google gezocht. Het probleem daarbij is dat al de oude revieuws etc niet met dezelfde processor werken als ik. Ik vind alleen antwoorden die afstammen uit 08/09. Op de website van 3d mark heeft iedereen hogere scores dan ik. Ik heb net 3DMark Vantage op performance gedraait en ik kwam uit op een score van 10.000. In de testresultaten vind ik dat er slechts 1GPU en 1Gb geheugen is gevonden.

Wat gaat hier fout? Ik wil crysis 2 ook lekker vlot kunnen spelen!!

[ Voor 5% gewijzigd door Nesse1234 op 12-04-2011 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:07
Heb je crossfire überhaupt wel aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

kendo schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 18:02:
[...]
Het is een echte "doe dit, doe dat" game geworden waarin je rond rent als een kip zonder kop.
Ook het punten verzamelen voor perks is wat mij betreft een echte showstopper. En de besturing en de Nanosuit voelen vreemd en onhandig aan.
Hier ben ik het dan niet mee eens. Je zal zeker in de drukte van de stad wel een beetje een guide-line nodig hebben om afentoe niet te verdwalen, waar je dat in deel 1 nog wel eens kon in het bos (ik iig). Daarbij ben je bij genoeg stukken vrij om te bepalen hoe je het level gaat uitspelen; frontaal de aanval opzoeken, de boel flanken en van achteruit naar voren werken of er gewoon cloaked omheen gaan.

Daarbij, Crysis 2 op de pc verwacht nog die DX11 patch... Kwa graphics zal het er dus zeker nog wel op vooruit gaan en kunnen we maar beter niet nu al conclusies gaan trekken. Ik verwacht iig veel van die patch :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 14-10 08:16
Ik heb vandaag pas voor het eerst de retail multiplayer gespeeld. Het begon leuk, maar na een tijdje kon ik de haren uit mijn hoofd trekken. Frustratie!
TE VAAK moest ik tegenstanders volpompen met kogels voordat ze stierven. Vaak draaien ze gewoon om en schieten je met 2 kogels neer.
Killcam is ook zo kut... brengt ook duidelijkheid. Waar ik zeker weet dat ik 20 kogels heb afgevuurd en minstens 10 mijn doel hebben geraakt, zie je geen bloed in de cam van mijn tegenstander (geen armor). Bovendien is de killcam zo slecht gesynchroniseerd dat het lijkt alsof de tegenstander door muren of ver langs me heen schiet...

Idiote is dat ik minstens 24 uur in de demo heb zitten en toen geen last van had. Getuige mijn heerlijke K/D ratio van bijna 2.
Mijn ping ligt rond de 20-30 en er is niks mis met mijn aim. :7

btw. Ik heb moeite met het maken van een goede lijst met command lines. Zouden meer mensen die kunnen delen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-10 07:45
X_lawl_X schreef op maandag 11 april 2011 @ 22:30:
*zucht*

Die volledige crash (Display Driver Timeout BSOD begint vervelend te worden). Is er echt niemand met hetzelfde probleem die hier een oplossing voor heeft? :P
Ik heb een nieuw topic voor het probleem gemaakt, Crysis 2 BSOD, Display Driver Timeout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Laatst online: 14-11-2024
Speel redelijk veel de multiplayer.

Maar wordt ook erg moe van het feit dat je tegenstanders een magazijn in hun lijf moet pompen willen ze horizontaal gaan.
Dan kun je praten over headshot's die effectiever zijn, maar staat natuurlijk totaal niet in verhouding met elkaar.

Ook gaat het ranken enorm traag, zit nu op lvl 31......enige waarom ik nog actief ben is om de 39 te halen om op Pro te kunnen spelen.
Maar kan iemand mij vertellen hoe ik die Pro versie moet zien?
Kun je het vergelijken met bv. COD Black Opps Hardcore (qua eerder dood gaan bedoel ik dan)?

Als de Pro modus mij tegenvalt speel ik de SP uit en gaat het spelletje zo weer op internet.

(en is het trouwens mogelijk om iemand te joinen die al wel lvl 39 heeft gehaald in de Pro modus?)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
yur400 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 01:29:

TE VAAK moest ik tegenstanders volpompen met kogels voordat ze stierven. Vaak draaien ze gewoon om en schieten je met 2 kogels neer.
Killcam is ook zo kut... brengt ook duidelijkheid. Waar ik zeker weet dat ik 20 kogels heb afgevuurd en minstens 10 mijn doel hebben geraakt, zie je geen bloed in de cam van mijn tegenstander (geen armor). Bovendien is de killcam zo slecht gesynchroniseerd dat het lijkt alsof de tegenstander door muren of ver langs me heen schiet...
Mijn ping ligt rond de 20-30 en er is niks mis met mijn aim.
heb het zelfde probleem maar op de xbox versie demo nog K/D van 2.3. In de full nieteens 1. Ik denk dat de netcode gewoon zwaar ruk is helft geeft clientside hits op maar worden niet door server gezien als hits. Ik wacht ook tot ik pro kan spelen en zien daar dan wel verder. Spel kon leuk zijn multplayer maar zuigt zwaar in de "technische" afwerking

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alquan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09-2023

Alquan

PSN: Alquanter

ik kan me ook zwaar frustreren aan de multiplayer
heb het al eindeloos veel keren meegemaakt dat ik op de killcam zie dat ik meters naast schiet terwijl ik zeker ben dat ik juist zat...
ik dacht eerst dat het lag was maar mijn verbinding werkt goed (bv. voor bfbc2)
hopelijk wordt dit nog gepatcht :s

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-09 18:44
Ik heb een tijd geleden erg veel plezier gehad aan de single player
Maar als ik zo hoor wat er gaande is met de mulitplayer

dan wacht ik mooi op BF3
Afbeeldingslocatie: http://i1098.photobucket.com/albums/g377/pannekoek141/battlefield-3-20110408004723669.jpg
:O

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
pannekoek141 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 16:07:
Ik heb een tijd geleden erg veel plezier gehad aan de single player
Maar als ik zo hoor wat er gaande is met de mulitplayer

dan wacht ik mooi op BF3
[afbeelding]
:O
Nou MP is wel leuk om te spelen.
Alleen in het soms erg frustrerend.

Ik speel vrijwel alleen MP, Als Crysis de SP niet zo goed was van Crysis vond ik het echt een miskoop.

Als ik de verhalen over BF3 hoor wordt dat echt een topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
Ja inderdaad ricloo
Ik vond het alleen wel raar dat die wezens aan het eind 5000 punten gaven
1e punt. Ik sloeg ze zo neer(gewoon stompen)
2e punt. Krijg je 5000 punten vlak voor het eind? waar slaat dat nou weer op

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Multiplayer is ongetwijfeld leuk.

Als ik ooit zou kunnen inloggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Voor ATI gebruikers.

AMD Catalyst Application Profile - 11.3 CAP3 - 4/13/2011 (Release Notes)

New profiles added with this release:
  • Red Faction 4 ; Improves CrossFire performance
  • Need For Speed Shift 2 ; Disables CrossFire and resolves image quality issues
  • Crysis 2 ; Improves CrossFire performance and resolves flickering issues
http://www.rage3d.com/cap...MD_Catalyst_11.3_CAP3.exe

[ Voor 3% gewijzigd door Bullus op 13-04-2011 19:21 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

pannekoek141 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 16:14:
Ja inderdaad ricloo
Ik vond het alleen wel raar dat die wezens aan het eind 5000 punten gaven
1e punt. Ik sloeg ze zo neer(gewoon stompen)
2e punt. Krijg je 5000 punten vlak voor het eind? waar slaat dat nou weer op
Eensch. _O-

Dat vond ik eigenlijk een van de vrij weinige WTF-momenten uit de hele game. Neppe was nog wel, zijn heel makkelijk te volgen als je op ze 'lockt' met je binoculars. Vrij nutteloos, want met die 5k kun je niks meer. Daarnaast heb ik ook maar vrij weinig upgrades gebruikt in de hele game... That said, was leuk, maar had toch wel wat meer verwacht kwa game / storyline...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyranius28
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-03-2022
Bullus schreef op woensdag 13 april 2011 @ 19:16:
Voor ATI gebruikers.

AMD Catalyst Application Profile - 11.3 CAP3 - 4/13/2011 (Release Notes)

[...]

http://www.rage3d.com/cap...MD_Catalyst_11.3_CAP3.exe
Na herinstall van CAP en DrvVersie 11.3 nogsteeds het plezier van Flickering in CFX 6950.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Gameplay filmpje van Crysis 1:
YouTube: Crysis True Power Of The Radeon 5870!

Jammer dat crysis 2 niet het uiterste van de hardware vraagt, zoals Crysis 1.

[ Voor 7% gewijzigd door Springstof op 13-04-2011 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Springstof schreef op woensdag 13 april 2011 @ 23:30:
Gameplay filmpje van Crysis 1:
YouTube: Crysis True Power Of The Radeon 5870!

Jammer dat crysis 2 niet het uiterste van de PC hardware vraagt, zoals Crysis 1.
There. I Fixed it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook crysis 2 gekocht, alleen jammer dat deze game niet de hardware van de pc volledig benut net zoals crysis 1.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2011 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterk verhaal! ...
Nieuwe gen. Consoles in 2012?!..
Alle games op de consoles gebruiken de unreal engine ?!...

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2011 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:59:
ik heb weer ff een nieuwe game gekocht crysis 2 het ziet er heel mooi uit op de pc en is weer een vooruitgang omdat het een compleet nieuwe game engine is
hij is ook geport naar de ps3 en xbox dat is de laatste tijd een gewoonte geworden dat porten omdat het gewoon te veel geld kost om een comleet nieuwe engine te maken
het is nu echt ff wachten tot 2012 omdat dan waarschijnlijk de nieuwe generatie consoles op de markt verschijnt tot die tijd krijg je veel ports op de pc
de pc wereld wacht eigenlijk gewoon met het voledig benutten van de hardware van de pc terwijl dit allang mogelijk is met de nieuwste videokaarten
zo maakt het nog steeds niet veel uit of je nu met de ps3 aan het gamen bent of de pc terwijl de ps3 met de hardware ver achter ligt van wat er nu in een moderne pc zit
de nieuwste battlefield 3 is ook een vooruitgang al heb ik al ff gekeken op youtube en het is dan wachten op de niewste unreal engine waar de nieuwe consoles straks op gaan draaien
die ongeveer 2012 uitkomt de unreal engine
Ga er maar niet vanuit dat de nieuwe consoles volgend jaar al uitkomen.

Off: schrijf alsjeblieft normaal, gebruik hoofdletters en leestekens. Dit ziet er echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:00

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:59:
ik heb weer ff een nieuwe game gekocht crysis 2 het ziet er heel mooi uit op de pc en is weer een vooruitgang omdat het een compleet nieuwe game engine is
hij is ook geport naar de ps3 en xbox dat is de laatste tijd een gewoonte geworden dat porten omdat het gewoon te veel geld kost om een comleet nieuwe engine te maken
het is nu echt ff wachten tot 2012 omdat dan waarschijnlijk de nieuwe generatie consoles op de markt verschijnt tot die tijd krijg je veel ports op de pc
de pc wereld wacht eigenlijk gewoon met het voledig benutten van de hardware van de pc terwijl dit allang mogelijk is met de nieuwste videokaarten
zo maakt het nog steeds niet veel uit of je nu met de ps3 aan het gamen bent of de pc terwijl de ps3 met de hardware ver achter ligt van wat er nu in een moderne pc zit
de nieuwste battlefield 3 is ook een vooruitgang al heb ik al ff gekeken op youtube en het is dan wachten op de niewste unreal engine waar de nieuwe consoles straks op gaan draaien
die ongeveer 2012 uitkomt de unreal engine
Lastig hè, leestekens?

En je verhaal klopt van geen kanten:

- Je spreekt jezelf tegen:
"en is weer een vooruitgang omdat het een compleet nieuwe game engine is"
"hij is ook geport naar de ps3 en xbox dat is de laatste tijd een gewoonte geworden dat porten omdat het gewoon te veel geld kost om een comleet nieuwe engine te maken"
Wat is het nou? wel of geen nieuwe engine? 8)7
- Er is nog niets bevestigd over release datums van nieuwe generatie consoles
- Crysis is geen 'port' maar gelijktijdig voor alle platforms ontwikkeld (heeft helaas wel tot gevolg dat het op de pc minder is als het zou kunnen zijn.)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ook al heb ik ook mijn vraagtekens bij die post, zullen we het wel vriendelijk houden? ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook crysis 2 gekocht, alleen jammer dat deze game niet de hardware van de pc volledig benut net zoals crysis 1.

verhaal al even aangepast

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:34
Sterker nog, het is een en al een DX9 game. Wat ze eruit weten te persen is wel knap, kun je voorstellen als ze al die moeite in DX11 hadden gestoken...maar ja..een xboxje heeft maar de kracht van een 7800GTX achtige GPU met de beperking van DX9. Als Crytek zijn belofte nakomt dan komt er nog een DX11 patch voor PC gamers...Yeah..Glory maar dat zeiden ze ook voor Crysis 1 om in de laatste level de memory leak op te lossen als je in DX10 speelde....en dat is natuurlijk ook nooit gebeurd.

[ Voor 4% gewijzigd door Galvatron op 15-04-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:24:

verhaal al even aangepast
Dat hangt dan weer af wat voor PC je gebruikt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Loop regelmatig tegen een nare bug aan (PC versie), de cross-hair uit mijn scope verdwijnt bij het inzoomen. Maakt het snipen e.d. toch een stuk lastiger. Single player overigens. Erg vervelend zonder handmatige saves, moet nu doorploeteren tot een checkpoint en opnieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Waar blijft potverdorie het advanced graphics menu en het FOV slidertje!?

Met standaard FOV is echt niet te spelen, als je eerst een kwartier Crysis doet en daarna dit opstart, krijg je me toch een potje claustrofobie, niet normaal.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-10 13:34

Acid_Burn

uhuh

Je kan je fov ook via de console of via een autoexec filetje instellen

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-10 22:27
Jeroenneman schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 19:32:
Waar blijft potverdorie het advanced graphics menu en het FOV slidertje!?

Met standaard FOV is echt niet te spelen, als je eerst een kwartier Crysis doet en daarna dit opstart, krijg je me toch een potje claustrofobie, niet normaal.
Als je er zo'n probleem mee hebt, waarom doe je dan zelf niet even iets meer moeite om het proberen op te lossen? Dit kan al zolang, en is ook al een paar keer gepost in dit topic: Advanced Graphics Tool

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Heb ik allang, ik zeg alleen dat ALS je het spel zonder dit tooltje speelt het echt dieptreurig is. Dit tooltje had niet nodig mogen zijn!

(en de physics en destructie zijn nog steeds ruk, maar ach, als er maar een laag blur en leuke explosies over zit he?)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Het enige wat je noemt is dat je deze opties in het game menu wilt, en dat het niet te spelen is met standaard FOV. Alleen weet je zelf dat de FOV aan te passen is, en als je het wil is er ook de optie voor advanced graphics. Natuurlijk is het mooier als dit vanaf scratch al zou kunnen, maar dit gaat in dit geval niet. Vind het een beetje erg op bashen lijken zoals je het nu post, alsof je graag negatief over Crysis 2 spreekt (waarom gaan zeuren als je weet dat het eigenlijk geen probleem voor je is?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Waarom is het nou weer bashen. Had er gewoon in moeten zitten.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 00:05

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Help!!!! schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:30:
Waarom is het nou weer bashen. Had er gewoon in moeten zitten.
FoV setting zit in behoorlijk weinig games en moet je wel in configs gaan klooien om het aan te passen. Daar reken ik Crytek niet op af (hoewel ik de standaard FoV ook veel te laag vind). Echter, de settings die je kan aanpassen in het opties menu, zijn verder wel behoorlijk ondermaats vergeleken met andere games.

Meer mensen trouwens last van lag in multiplayer de laatste dagen (PC versie)? Krijg nu steeds vaker last van dikke lagspikes van 5-20 seconden :(

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Gundogan schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 21:07:
[...]

FoV setting zit in behoorlijk weinig games en moet je wel in configs gaan klooien om het aan te passen. Daar reken ik Crytek niet op af (hoewel ik de standaard FoV ook veel te laag vind). Echter, de settings die je kan aanpassen in het opties menu, zijn verder wel behoorlijk ondermaats vergeleken met andere games.
Dat is dus het hele punt. Met die console Fov's van de laatste jaren is het gewoon een must dat je dit in de settings op de PC gewoon kan aanpassen.
Onzin dat ik in allerlei bestandjes moet gaan kloten om dat op te lossen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Help!!!! schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 23:06:
[...]

Dat is dus het hele punt. Met die console Fov's van de laatste jaren is het gewoon een must dat je dit in de settings op de PC gewoon kan aanpassen.
Onzin dat ik in allerlei bestandjes moet gaan kloten om dat op te lossen.
Daar heb je wel een punt. Ik denk dat er best wel wat mensen zijn (zowel op console als op PC) die eigenlijk wel een hogere FoV willen hebben of in ieder geval de voordelen ervan zonder te weten hoe. Met zo'n lage standaard FoV zou het misschien wel netjes zijn om de optie toe te voegen en uit te leggen wat het doet (zo'n leuk filmpje als bij de modules bijvoorbeeld ;) ), ook al doet 'de rest' het niet.

Persoonlijk graaf ik altijd direct in de config bij een nieuwe shooter en verhoog ik de FoV gelijk altijd wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 14-10 08:16
Zo een geweldig spel, maar toch zo slecht. Zoveel issues. Vooral met de servers..

Ik dacht net dat ik een leuke server had gevonden. Eentje die niet 24/7 dezelfde gamemode draait, maar lekker varieert.
Kom er een idioot, rank 50, die met 1 magazijn, vanuit de heup!, mijn hele team neerschiet...
Niemand die hem kon kicken. :N
Als je ant-cheating systeem niet werkt, geef ons dan om zijn minst de mogelijkheid cheaters zelf aan te pakken. Misschien een vote sytem.. zo moeilijk is dat toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt lekker maar welke AA instelling is het zwaarste Edge AA of FSAA

Edit

Ik kan alleen 4xAA en Edge AA gebruiken de rest werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Crysis 2 nu op de Xbox 360 , erg leuk spel.
Maar wel ff wennen , ik ben Call of Duty games gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:37

Audione0

Strijdt der titanen

Gisteravond de 11.3 cap3 van AMD geinstalleerd, gezien er nogal geklaagd werd ivm flikkeringen en dat het spel onder Crossfire niet lekker liep.
Indd, onder crossfire een wereld van verschil echter zijn de flikkeringen, om te janken!

Ik had eerst totaal geen flikkeringen, nu 1 en al discotheek belichting.. :(
Echt jammer dit!

[ Voor 3% gewijzigd door Audione0 op 18-04-2011 12:24 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
Wat zitten hier toch brute mensen.

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Audione0 schreef op maandag 18 april 2011 @ 09:57:
Gisteravond de 11.3 cap3 van AMD geinstalleerd, gezien er nogal geklaagd werd ivm flikkeringen en dat het spel onder Crossfire niet lekker liep.
Indd, onder crossfire een wereld van verschil echter zijn de flikkeringen, om te janken!

Ik had eerst totaal geen flikkeringen, nu 1 en al discotheek belichting.. :(
Echt jammer dit!
Als je er geen last van had, waarom dan wijzingen? 8)7

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Meelobee schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:20:
[...]

Als je er geen last van had, waarom dan wijzingen? 8)7
Omdat Crossfire beter zou werken, maar ze vergaten even dat het dan wel enorm flikkerde/

(trouwens, drivers horen sowieso gewoon geinstalleerd moeten kunnen worden!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-10 12:24
Ik heb een vervelend probleem. Ik had Crysis 2 Limited Edition besteld, maar mijn account was toen het aankwam al level 10 (weet niet of dit relevant is). Toen ik dan dus mijn Limited Edition ontving, en de speciale code gebruikte voor die extra's (meer XP, Hologrom ding, ...), dan zegt hij altijd wel bij het opstarten van de game dat het unlocked is, maar wanneer ik dan een spelletje join, dan is dat ineens allemaal weer weg :s
Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Als je het vanuit het hoofdmenu unlocked dan wordt het niet opgeslagen. Je moet al die zooi unlocken als je op een server zit, je ziet dan als je de server verlaat ook iets van 'Updating Profile' of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-10 12:24
Meelobee schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:46:
Als je het vanuit het hoofdmenu unlocked dan wordt het niet opgeslagen. Je moet al die zooi unlocken als je op een server zit, je ziet dan als je de server verlaat ook iets van 'Updating Profile' of iets dergelijks.
Ja, en hoe doe je dat. Want ik heb gewoon op de Mycrysis site die code ingegeven en telkens als ik de MP opstart zegt hij dat ik die dingen unlocked hebt, maar vanaf het moment dat ik een spelletje join dan is dat weer weg. Het is geen ramp, maar het is toch wel een beetje vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 15:05:
[...]

Werkt lekker maar welke AA instelling is het zwaarste Edge AA of FSAA

Edit

Ik kan alleen 4xAA en Edge AA gebruiken de rest werkt niet
DirectX 9.0c EXTREME 3X @ Map: Terminal @ 1920 x 1080 AA 4x
==> Framerate [ Min: 13.65 Max: 671.14 Avg: 70.38 ]

DirectX 9.0c EXTREME 3X @ Map: CentralStation @ 1920 x 1080 AA 4x
==> Framerate [ Min: 7.84 Max: 1005.26 Avg: 75.57 ]

6970 @ stock

met deze autoconfig
sys_spec_Full = 3
r_DisplayInfo=1
demo_ai=1
r_PostMSAA=2
r_UseEdgeAA=2
r_Fullscreen=1
demo_restart_level=2
g_godMode=1
demo_file=autotest
demo_num_runs=3
demo_quit=1
hud_startPaused = "0"
sys_flash=0
r_vsync=0
s_DialogVolume=0
r_width=1920
r_height=1080
map Terminal
demo

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Jo... schreef op maandag 18 april 2011 @ 17:01:
[...]

Ja, en hoe doe je dat. Want ik heb gewoon op de Mycrysis site die code ingegeven en telkens als ik de MP opstart zegt hij dat ik die dingen unlocked hebt, maar vanaf het moment dat ik een spelletje join dan is dat weer weg. Het is geen ramp, maar het is toch wel een beetje vervelend...
http://www.mycrysis.com/f...iewtopic.php?f=40&t=17742

Toen ik het zo deed werkte het bij mij goed, ff goed opletten of ie ook updating profile zegt bij het verlaten van een server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Zo, dit weekend Crysis de deur uit gedaan!
Was het uber Core gehalte meer dan zat, met mij nog 4 andere xbox spelers...

SP was nog wel de moeite (echter niet eens uitgespeeld)

Nu maar beetje speels wegschieten met Homefront (duidelijk na 1 avond spelen veel meer plezier in.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 11:54

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Ik heb een "raar" probleem:
Als ik m'n savegame wil laden (SP) dan kan ik dus wachten tot ik een ons weeg maar hij blijft op het loading scherm staan (xbox360). Ik kan via Google niet echt mensen vinden die hetzelfde probleem hebben en ik ben bang dat ik weer helemaal opnieuw kan beginnen (wat geen straf is maar toch).
Zijn er hier toevallig mensen die hetzelfde hebben en een oplossing o.i.d. weten?

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ricloo86 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:18:
Zo, dit weekend Crysis de deur uit gedaan!
Was het uber Core gehalte meer dan zat, met mij nog 4 andere xbox spelers...

SP was nog wel de moeite (echter niet eens uitgespeeld)

Nu maar beetje speels wegschieten met Homefront (duidelijk na 1 avond spelen veel meer plezier in.)
Moet ik ook maar eens doen nu de game nog iets "waard" is. Heb de SP 2x aangeraakt. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
bram1984 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:20:
[...]

Moet ik ook maar eens doen nu de game nog iets "waard" is. Heb de SP 2x aangeraakt. :F
Nou dat valt smerig tegen...of Marktplaats is het wat verzadigt en raak je hem niet snel kwijt.
als je hem via MP koopt/ruilt, moet je vaak de batllecode opnieuw aanschaffen, en dit kan voor problemen zorgen.

Gamemania krijg je €25,- euro terug en bij de Free €18,- , toch vreemd als je bedenkt dat dit dezelfde eigenaar is.

Ik heb een stapel spellen op de toonbank gegooit en gezegd dat ik hiervoor HF wilde hebben, eerste instantie zou ik €19,- weer bij moeten betalen, maar na een boze (in mijn ogen terechte) blik ging hij akkoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Bedankt voor de tip. Ik ga naar de Game Mania komend weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
bram1984 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:52:
Bedankt voor de tip. Ik ga naar de Game Mania komend weekend.
MP wordt er ook veel ruilen aangeboden, als het verder voor elkaar is kost het je een tientje voor een nieuwe batllecode (mocht je multi spelen). Heb alleen 2 verhalen gehoord dat vervolgens hun gamertag geblocked werd door microsoft...hoe dat precies zit weet ik niet.

Gamemania zijn ook gewoon oplichters, je krijgt wellicht 25euro voor Crysis en hij staat op de plank voor 45euro gebruikt (sommige filialen €40)...dat gat is naar mijn mening gewoon te groot.
Fable2 kreeg ik nog 4,50euro voor hahaha
Gamemania moet je ook erg opletten of je het spel wel nieuw krijgt, al diverse verhalen gehoord van mensen die een tweedehands hebben gekregen en er dus via de Batllecode(strijdcode) achter zijn gekomen.

Bij mij komt het er gewoon op neer dat ik bewustere keuzes qua aanschaf game moet gaan maken, omdat ik helaas geen geldboom in de tuin heb staan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb echt geen idee wat je met Battlecode bedoelt. Ik heb de PS3 versie, en heb nog nooit online gespeeld.

edit: Game Mania geeft er slechts € 20,- voor. Schiet ook niet echt op.

[ Voor 25% gewijzigd door bram1984 op 20-04-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
bram1984 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:04:
Ik heb echt geen idee wat je met Battlecode bedoelt. Ik heb de PS3 versie, en heb nog nooit online gespeeld.

edit: Game Mania geeft er slechts € 20,- voor. Schiet ook niet echt op.
Speel zelf Xbox, maar geloof dat het bij PS niet anders is.
code die bij het spel zit die je moet invoeren als je multi gaat spelen, wordt aan je profiel gekoppeld en kan dus maar 1x gebruikt worden.
Die code heet Batllecode/Strijdcode

Vaag, gisteren bel ik GameMania Apeldoorn en die willen €25 voor Crysis geven, dat bedoel ik dus met die instelling.

[ Voor 10% gewijzigd door Ricloo86 op 20-04-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Okay die heb ik gelukkig nog niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 14-10 21:13

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Looool, de balans in de game is ook _erg_ ver te zoeken. Normale aliens schiet ik met één sniperkogel kapot. Die iets sterkere 3 de nog wat sterkere 8+ en dan heb je nog die pinger die gewoon niet doodgaat :/ Ugh. Begin te balen dat ik dit alsnog heb gekocht.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
bram1984 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:43:
Okay die heb ik gelukkig nog niet gebruikt.
Die zit ook niet bij Crysis maar bij Homefront mocht je die gaan kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
We zitten hier toch in het Crysis topic? :S

Homefront ga ik al helemaal niet kopen. Ik zit er dan meer aan te denken om LA Noire of Brink te pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
bram1984 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:48:
We zitten hier toch in het Crysis topic? :S

Homefront ga ik al helemaal niet kopen. Ik zit er dan meer aan te denken om LA Noire of Brink te pre-orderen.
Klopt, dus ook niet in een LA Noire of Brink Topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

MrVegeta schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:59:
Looool, de balans in de game is ook _erg_ ver te zoeken. Normale aliens schiet ik met één sniperkogel kapot. Die iets sterkere 3 de nog wat sterkere 8+ en dan heb je nog die pinger die gewoon niet doodgaat :/ Ugh. Begin te balen dat ik dit alsnog heb gekocht.
Probeer eens met C4 (Wel gelijk 4 stuks ) !
Hij kan echt wel stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Had er 6 rakketten, 5 grenades, 4 gause shots op los gelaten en ding ging niet neer. C4 kon ik nu nergens vinden, had hem maar op recruit gezet en toen was het zo klaar, beetje jammer dat ik nu niet weer terug kan naar post human...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

MrVegeta schreef op woensdag 20 april 2011 @ 21:00:
Had er 6 rakketten, 5 grenades, 4 gause shots op los gelaten en ding ging niet neer. C4 kon ik nu nergens vinden, had hem maar op recruit gezet en toen was het zo klaar, beetje jammer dat ik nu niet weer terug kan naar post human...
Je hebt hopelijk wel geluisterd naar je medemensjes de eerste keer dat je er een tegenkwam? ;)

spoiler:
Het heeft zo'n rooie bol op z'n achterkant, daar moet je op mikken met raketten en andere explosieven. C4 onder hem gooien is nog makkelijker. Verder je visor gebruiken om raketten en C4 te vinden. Er is altijd meer dan genoeg aanwezig bij elke pinger confrontatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je niet de missie opnieuw laden op post-human en het opnieuw doen maar dan met het advies van Gundogan in je oren? Volgens mij kun je dan gewoon weer verder met de volgende missie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:20
Ben ik de enige die geen multiplayer servers ziet?

Nvm: die stink patch wilde niet installen, rot ea download manager

[ Voor 41% gewijzigd door Jasper 99 op 20-04-2011 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ricloo86 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:48:
[...]

Klopt, dus ook niet in een LA Noire of Brink Topic.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 16:23
Volgende PC patch komt volgende week:

http://www.mycrysis.com/f...iewtopic.php?f=40&t=24683

"A new Crysis 2 PC patch is coming next week and we'd like to give you a preview on some of the changes that will be included.

PC Changes:

•• Vote-kicking feature added.
•• Added a reserved slot system for server admins.
•• Further improvements to anti-cheat measures.
•• Objectives are returned if they end up in forbidden areas.
•• Fix for Nanosuit Modules that could not be leveled in some circumstances.
•• Fix for some instances of errors logging into multiplayer that would report "Could not connect to Gamespy".
•• Fix for unlock tokens failing to be awarded if a player quit a game in which they leveled up before the end of the round.
•• Fix for inconsistencies with weapon zooming.
•• Fix for outdated stats being saved when a client leaves mid-game.
•• Fixes to the Nanosuit Reboot option available at level 50.
•• Fixed several weapon exploits.
•• Fixed a rare issue where auto-aim, stealth kill and grab would not work on an AI.
•• Reduced memory footprint of sound.
•• Optimized full screen effects on some graphics cards.
•• Optimized SSAO on some graphics cards.

Please note this list is not yet finalized and there may be more changes added before release. Thank you for your patience and we look forward to your feedback on the game once the patch is out.

- MyCrysis Team
"

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Iemand dit al gelezen?

http://crymod.com/

Super dat nieuws!

Er komt een Crysis 2 editor waarmee we dus weer grote maps + voertuigen kunnen gaan krijgen!!!

En ook CryEngine 3 volledig SDK en de C++ codes enzo zullen vrij te verkrijgen zijn!!!!!

Ik kan het bijna niet geloven

Maar volgens mij is dit ook een stap die genomen is omdat Black Ops ook met een editor komt, en ze willen die natuurlijk de nek om draaien ;)

Maar ben zeer blij dit te horen en hiermee zal wellicht de Multiplayer van Crysis 2 weer supper veel bevolkt worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
OMG wow.. je wilt niet weten hoe geweldig dit is.. wel? Tis geweldig :)

Lolleflikker.. bedankt man.. ook al keek ik elke dag, dit niet verwacht.
>XI< is alive :) http://www.xtremeidiots.com/fora_topic.asp?tid=16659

Shit sorry, je moet registreren niet opgelet bij het plaatsen en mijn post moven, wil ik niet.

[ Voor 18% gewijzigd door XRayXI op 21-04-2011 22:14 ]

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:20
moet zeggen dat het toch wel lekker knallen is online, sta bijna altijd bovenaan en dat doet best goed lekker ranks gainen en upgrades! Zat eerst te kloten met een 3x scope op me scar heb nu gewoon die ironsight achtige unit erop en gaat echt zo veel makkelijker! Gewoon schieten waar je wil schieten en geen recoil door die upgrade. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:14

v8power67

Psn: Mausosaurus

zo eergisteren de xbox 360 versie mogen ontvangen, besteld bij gamehubs.com voor 37,99(limited edition)
duurde erg lang de verzending maar voor die prijs.... prima :D

Game geinstalleerd op hdd, en opstarten maar, heb een turtlebeach x41 headphone, en begon al lekker, geluid is goed, en graphics zijn voor zover ik weet echt de mooiste op consoles.
(btw die bullshit met dat de textures bij xbox versie niet mooier zijn als ps3 versie is niet waar. die texture op zn arm met die doodskop was bij mij gewoon superscherp.)
Wat me opviel is dat ik het gelijk makkelijk oppakte, en dat ik eigenlijk steeds weer verrast was met de graphics. soms gewoon lekker genieten van echt hele mooie uitzichten.
Ben al een paar uur bezig in singleplayer en ben niet eens op de helft(zover ik kan zien in missie lijst).
En heb eigenlijk alleen maar genoten, heerlijke gameplay, lekker snel, en gewoon lekker doen wat je wilt.
stealthy, of lekker direct, maakt niet uit het kan allemaal :D
speel hem nu op normal difficulty, dit omdat ik niet zon super shooter ben, en ik lekker wil genieten ipv stressen :P dalijk weer verder ermee, en heb dr weer zin in, vind het een goeie game(zover dan nog he weet niet wat er nog gaat komen :P). toch leuk om te zien dat dan zon oude xbox toch nog leuke graphics neer kan zetten, heb helaas geen game pc wel nog een ps3, maar xbox versie schijnt beste van de 2 dus ik ben blij man :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mooiste graphics op de 360 misschien, maar op de PS3 absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Op de 360 vind ik het ook niet het mooiste spel, Red Dead Redemption vind ik tot nu toe het mooiste spel dat ik heb op de xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:14

v8power67

Psn: Mausosaurus

mja heb killzone 3 demo naast xbox crysis gedraait maar moet zeggen, crysis 2 is echt wel mooier.
en killzone 3 wordt gezien als mooiste ps3 game zover ik weet.
mja ps3 games zijn mooi idd, maar crysis 2 xbox versie is mooiste console game op moment, (vind ik).
maja genoeg vergelijken ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn eerste orbital strike gehad , heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 11:09:
Net mijn eerste orbital strike gehad , heerlijk.
Nu de eerste Ceph Gunship. Dat ding maakt zo een top herrie. :)

Wat graphics betreft is Crysis 2 wel de mooiste game op de Xbox. De lichteffecten van RDR zijn top maar de rest van het spel evenaart Crysis 2 niet imo. Is ook al wat ouder natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-10 12:37
Na de vorige patch namen mijn nano catalyst points in sp nog altijd niet toe als ik deze had geharvest. Gaat dit met de volgende patch eindelijk opgelost worden?

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:48

ikt

PjotrStroganov schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 11:56:
Na de vorige patch namen mijn nano catalyst points in sp nog altijd niet toe als ik deze had geharvest. Gaat dit met de volgende patch eindelijk opgelost worden?
Geen idee, maar wat er gebeurt is dat Crysis2 jouw punten opslaat, maar met een minnetje ervoor. Als je dus 10000 hebt verzameld moet je weer 10000 verzamelen om op 0 te staan. :+ Uitgeven die punten dus. Hopelijk lost de volgende patch dit wel op, want het werd irritant, om net niet genoeg punten te hebben voor een upgrade :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crysis 2 SDK komt dit zomer uit.

Zie Crymod.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 22:34:
Crysis 2 SDK komt dit zomer uit.

Zie Crymod.com
Dat is niet zeker. Ik moet dit nog uit gaan zoeken.
Ja, wel een CE3 SDK, maar lees het opnieuw en je ziet niet Crysis 2 SDK staan.
Het is nog een beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Zeker in Power Down. Heb ik ook >10x overgedaan, maar met SCAR granaten schieten icm C4 en een JAW toch gelukt :)

edit: typo's

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
v8power67 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 10:53:
mja heb killzone 3 demo naast xbox crysis gedraait maar moet zeggen, crysis 2 is echt wel mooier.
en killzone 3 wordt gezien als mooiste ps3 game zover ik weet.
mja ps3 games zijn mooi idd, maar crysis 2 xbox versie is mooiste console game op moment, (vind ik).
maja genoeg vergelijken ;)
Jij hebt 2 HD TV's naast elkaar staan? Volgens mij verschillen de console versies amper van elkaar. Als je C2 dan mooier dan KZ3 vindt, dan heb je echt een bril nodig. KZ3 heeft veel betere textures, mooiere belichting, veel meer detail en veel strakkere models.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Ipv de jaw ligt er in central ook nog een 4 shots raket launcher. Vond ik ook pas na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Heb die map gister nog even op post human gedaan, goede tip van die C4 op zijn kont, was zo goed als stuk, nog 2 rockets er op en klaar :). Wel jammer van de slechte AI soms, ik had me gewoon onder de vrachtwagen verstopt en dan kunnen ze er niet bij... waardoor je eigenlijk geen probleem hebt dat de kleine aliens je spotten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Modest71 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 23:18:
[...]

Dat is niet zeker. Ik moet dit nog uit gaan zoeken.
Ja, wel een CE3 SDK, maar lees het opnieuw en je ziet niet Crysis 2 SDK staan.
Het is nog een beetje vaag.
First of all, we will be launching an Editor for Crysis 2 early in summer. This will allow you to build new maps, items and more custom content for Crysis 2. For teams looking for even more creative freedom, we have another option: The free CRYENGINE SDK.

DE editor dan maar, ook goed, i.i.g we kunnen ermee werken

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 14:32:
[...]

First of all, we will be launching an Editor for Crysis 2 early in summer. This will allow you to build new maps, items and more custom content for Crysis 2. For teams looking for even more creative freedom, we have another option: The free CRYENGINE SDK.

DE editor dan maar, ook goed, i.i.g we kunnen ermee werken
Ik hoop dat we nu een (/)Mods download support krijgen, tesamen met map/level downloader. Mits natuurlijk de Crysis 2 SDK is inbegrepen qua tools. Echt teveel discussies erover OF we dat krijgen, maar ik zeg dan: "We shall See". Meerderen dachten dat we geen Editor kregen, maar dus wel, omdat we wel FTP access hebben op onze server.

Tevens ben ik benieuwd of het mogelijk is om de custom maps ook voor de consoles zullen werken. Dit in de trant van "including our LiveCreate real-time pipeline".

Via Twitter is nu te lezen dat je de game voor : 24,99 Euro kunt hebben via EA Store.
http://eastore.ea.com/store/eade/home/

[ Voor 27% gewijzigd door XRayXI op 23-04-2011 21:09 . Reden: Aanvullingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
  • Laatst online: 23:07
Jeroenneman schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 09:24:
[...]

Ipv de jaw ligt er in central ook nog een 4 shots raket launcher. Vond ik ook pas na een tijdje.
Vergeet de Swarmer niet, die ligt er ook. 64 kleine raketjes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt er een nieuwe patch voor de xbox 360 versie?
Er is nogal eens wat mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 07-10 19:46
Damn... had niet verwacht dat het zo soepel zou draaien! Welliswaar op 'Gamer' maar het draait echt zeer lekker en dat terwijl Crysis 1 en Warhead een beetje bagger draaide met alles op low of medium... Crytek heeft goed werk verricht met deze CRYENGINE 3.

Heb hem een paar uurtjes gespeeld dit weekend en must say ik vind het er goed uitzien en voelt goed aan :).

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikt schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 17:39:
[...]

Geen idee, maar wat er gebeurt is dat Crysis2 jouw punten opslaat, maar met een minnetje ervoor. Als je dus 10000 hebt verzameld moet je weer 10000 verzamelen om op 0 te staan. :+ Uitgeven die punten dus. Hopelijk lost de volgende patch dit wel op, want het werd irritant, om net niet genoeg punten te hebben voor een upgrade :P
Doet het dat ergens waar wij erbij kunnen met een hexeditor ofz? Dit is echt te fucking frusty en dat ze het nog altijd niet gefixt hebben is ook wel een beetje heel erg erg.

Oh. Crysis heeft de frustratie over nano catalysts opgelost door mij niet meer in te laten loggen op m'n profiel in het spel.
/me gaat eens kijken waar je je geld terug kunt krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Crysis PC Patch v1.4 is gister uitgekomen:
  • Vote-kicking feature added *
  • Added a reserved slot system for server admins.
  • Further improvements to anti-cheat measures.
  • Objectives are returned if they end up in forbidden areas.
  • Fix for Nanosuit Modules that could not be leveled in some circumstances.
  • Fix for some instances of errors logging into multiplayer that would report "Could not connect to Gamespy".
  • Fix for unlock tokens failing to be awarded if a player quit a game in which they leveled up before the end of the round.
  • Fix for inconsistencies with weapon zooming.
  • Fix for outdated stats being saved when a client leaves mid-game.
  • Fixes to the Nanosuit Reboot option available at level 50.
  • Fixed several weapon exploits.
  • Fixed a rare issue where auto-aim, stealth kill and grab would not work on an AI.
  • Reduced memory footprint of sound.
  • Optimized full screen effects on some graphics cards.
  • Optimized SSAO on some graphics cards.
* How to initiate a kick:
  • Open your console with (~) or (`) key by default.
  • Type in votekick playername (where playername is the name of the player you wish to kick) and press enter.
  • You can also hit TAB to complete a sentence, so type the first few letters of the players name then hit TAB.
  • A message will appear on screen: "Vote to kick playername initiated"
How to vote:
  • Open your console with (~) or (`) key by default.
  • Type in vote and press enter.
  • You don't need to use vote yes or vote 1.
  • In order to vote no, simply don't vote at all.
Information:
  • Required Votes for successful kick - 51%
  • Default timeout for kicked user is 10 minutes. You will not be able to rejoin the same server in that time.
  • 3 minute cooldown before user can call another vote if unsuccessful.
*O* *O* *O*

Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste