Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op zondag 03 april 2011 @ 23:58:
[...]

Shogun - Total War 2 spelen.
Niet ons kopje thee. Veel plezier though! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 03:25
Tot nu toe een heel lekker spel om te spelen.
Wel vind ik het jammer dat ik nog moet wachten op de DirectX 11 patch maar gelukkig ziet de game er nu ook gewoon prachtig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:17
speedydown schreef op zondag 03 april 2011 @ 22:10:
@ jeroen, die exosuit kan wel degelijk kapot, moet je wel speciaal wapen voor hebben wat in een bommenwerper ligt
De exosuit in Crysis 1 kun je in eerste instantie niet vernietigen, dat kan pas nadat Helena z'n schild uitschakelt op de carrier. De exosuit in Warhead kan gewoon kapot met elk wapen dat je kiest, hij heeft gewoon veel health waardoor de PAX (dat wapen in de bommenwerper) wel handig is. Maar je kunt ook gewoon op een afstand blijven staan met zo'n vehicle-mounted minigun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

skullsplitter schreef op zondag 03 april 2011 @ 23:49:
[...]

En dan nog een bericht aan de mensen die niet kopen uit kennelijk anti-console principe in het geval van de PC variant: jullie trappen de PC alleen nog maar meer in het graf als dat je afweging is...
Het is niet zozeer anti- console. Ik heb persoonlijk niks tegen een console en volgensmij de meeste mensen hier niet. Ik heb wel iets tegen bedrijven die de mogelijkheden van een platform niet maximaal proberen te benutten maar ff makkelijk toch nog ff een graantje proberen mee te pikken van die "waardeloze" pc markt.

Waarom zou je een bedrijf supporten dat overduidelijk de PC als een soort bijzaak behandelt :? Het is een kwestie van met de voeten stemmen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baazie
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
heey!

vonden jullie het spel ook niet wat makkelijk en kort ?
me buurjongen had besloten hem te kopen en dus dachten wij we beginnen eventjes rond een uurtje of 7 met spelen na 4 uur en 26 minuten kwamen wij bij het eind wtf ?
voor de rest was het niet heel moeilijk op normal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 18:06
Baazie schreef op maandag 04 april 2011 @ 08:58:
heey!

me buurjongen had besloten hem te kopen en dus dachten wij we beginnen eventjes rond een uurtje of 7 met spelen na 4 uur en 26 minuten kwamen wij bij het eind wtf ?
4 uur en 26 minuten? Dan ben je gewoon erg snel. Ik geloof dat de meesten meer dan 8 uur erover gedaan hebben. En als het spel te moeilijk is op 'Soldier', moet je eens 'Post Human Warrior' proberen.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Help!!!! schreef op maandag 04 april 2011 @ 08:51:
Waarom zou je een bedrijf supporten dat overduidelijk de PC als een soort bijzaak behandelt :? Het is een kwestie van met de voeten stemmen.
Als de PC helemaal niets verkoopt dan ligt het over een paar jaar wel plat en dan ben je aangewezen op een handvol die nog wel voor het platform produceren.

Maar dat is een redenatie die vanuit de uitgever geldt, als je het het echt geen PC waardig vindt dan sta je natuurlijk in je volste recht. Ik denk alleen dat niet alle games even complex als Stalker kunnen of moeten zijn.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:51

Wildfire

Joy to the world!

Baazie schreef op maandag 04 april 2011 @ 08:58:
heey!

Ik heb 'm op normaal gespeeld en deed er ongeveer 20 uur over. Het scheelt namelijk flink als je niet door de levels heen rushed en ook een beetje de tijd neemt rond te kijken.

En nee, bij mij duurde het dus niet 20 uur omdat ik continu werd neergemaaid en weer opnieuw moest beginnen. Als je Crysis 2 in 4.5 uur uitspeelt dan heb je gewoon de game gerushed.

[ Voor 13% gewijzigd door Wildfire op 04-04-2011 09:35 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

skullsplitter schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:06:
[...]

Als de PC helemaal niets verkoopt dan ligt het over een paar jaar wel plat en dan ben je aangewezen op een handvol die nog wel voor het platform produceren.
Dat begrijp ik maar waarom zou ik iets kopen wat ik niet voldoende vind, alleen om ervoor te zorgen dat er over een paar jaar nog steeds middelmatige games gekocht kunnen worden die ik alsdan nog steeds niet geweldig vind / mijn geld waard.

Ik heb een stukje Crysis 2 gespeeld en vind het geen slechte game.
Ik denk dat de teleurstelling bij velen juist bij Crysis 2 zo groot is omdat Crytek een bedrijf was dat de grenzen verlegde, een bedrijf waarvan je weet dat het veel meer kan op de PC dan het nu laat zien. Crytek is nu afgezakt naar een bedrijf dat voor de PC niet meer dan een gemiddelde shooter maakt.
Maar dat is een redenatie die vanuit de uitgever geldt, als je het het echt geen PC waardig vindt dan sta je natuurlijk in je volste recht. Ik denk alleen dat niet alle games even complex als Stalker kunnen of moeten zijn.
Het hoeft ook niet extreem complex te zijn maar ik zie wel graag dat uitgevers hun best doen ook het PC platform verder te brengen en de specifieke sterke punten per platform benutten.
Evenals rekening houden met platformspecifieke zaken. Ik erger me bijvoorbeeld wild aan die FOV die voor consoles op TV prima is maar voor PC's niet wordt aangepast.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Help!!!! schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:37:
[...]
Ik erger me bijvoorbeeld wild aan die FOV die voor consoles op TV prima is maar voor PC's niet wordt aangepast.
inderdaad, ik snap dat ook niet, als of ze het niet testen op pc 8)7
bijvoorbeeld bij bfc2 was de "normale" fov ook niet goed, en wat ook zo irritant is dat je het nooit gewoon in het menu kan aanpassen maar via allemaal (voor mij) ingewikkelde textbestandjes.

[ Voor 25% gewijzigd door 10K op 04-04-2011 12:23 ]

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:59
Daarnet eerste keer een cheater tegengekomen, hij zat in mijn team. Hij had was constant cloaked, en had unlimeted ammo, en liep heel snel. Snap niet dat mensen daar plezier in hebben, lijkt me niet leuk, heel de tijd als een debiel zitten rondrennen met een shotgun... Hoop dat ze snel met die anti-cheat patch komen, want zonder al die cheats zou het een prima MP game zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:13
zo patch 1.2 komt vandaag uit

List of changes
• Further improved anti-cheat measures
• Fix for spurious characters appearing when initiating text chat
• Fix for Chatlog doesn't disappear after kill cam
• Fixed occasional login issues
• Changed VOIP defaults
• Fixed some UI aspect issues on multiple monitors
• Added option for crouch toggle in MP & SP

Edit: Update #1
Added the Nano Catalyst bug to the list of fixed issues. There seems to be a little confusion about the patch so please note, this is not the full list, but rather the key highlights.

http://www.mycrysis.com/f...iewtopic.php?f=40&t=20296

deze patch valt best wel tegen

[ Voor 86% gewijzigd door Ruben0s op 04-04-2011 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 20:43

m0nk

16-09-2003 15.15

Wildfire schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:33:
[...]

Ik heb 'm op normaal gespeeld en deed er ongeveer 20 uur over. Het scheelt namelijk flink als je niet door de levels heen rushed en ook een beetje de tijd neemt rond te kijken.

En nee, bij mij duurde het dus niet 20 uur omdat ik continu werd neergemaaid en weer opnieuw moest beginnen. Als je Crysis 2 in 4.5 uur uitspeelt dan heb je gewoon de game gerushed.
Wil net zeggen.. 4,5 uur. Vraag me af of zij uberhaupt iets hebben meegekregen van het verhaal en de omgeving.. :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
Je weet niet hoe ver 'Further improved anti-cheat measures' gaat. Misschien is dat wel een heel scala aan maatregelen. Dat hoop ik tenminste, want ik kom ze best vaak (veel te vaak) tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

Ruben0s schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:48:
zo patch 1.2 komt vandaag uit

List of changes
• Changed VOIP defaults

http://www.mycrysis.com/f...iewtopic.php?f=40&t=20296

deze patch valt best wel tegen
Valt best tegen? Het is een patch van niets, IIG, qua singleplayer.
Nano Catalyst bug anyone? Hebben gelukkig maar 2 spelers wereldwijd last van ofzo.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
Arrim schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:55:
Je weet niet hoe ver 'Further improved anti-cheat measures' gaat. Misschien is dat wel een heel scala aan maatregelen. Dat hoop ik tenminste, want ik kom ze best vaak (veel te vaak) tegen.
Heb hier niet zoveel vertrouwen in. Ze hadden toch ook al een serverside anti-cheat update gedaan die voor geen meter werkte, want je ziet nog op elke server een cheater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
Nakebod schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:56:
[...]

Valt best tegen? Het is een patch van niets, IIG, qua singleplayer.
Nano Catalyst bug anyone? Hebben gelukkig maar 2 spelers wereldwijd last van ofzo.
Ze hebben het al aangepast, Nano Catalyst bug is wel gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is funny: YouTube: Crysis 2 in a nutshell.

Laatste level walkthrough (spoilers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

Ruben0s schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:17:
[...]

Ik zie het, mooi!
Kan ik tenminste weer verder :P Anders ook wel, maar nu met een leuker gevoel.
Toch al aardig wat punten zo kwijtgeraakt. Gelukkig kon ik, tot vandaag, wel steeds nano catalysts verzamelen en direct uitgeven, dat bleef wel bewaard. Alleen dat stopte vandaag ook met werken.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe loopt dit spel in verhouding tot Crysis 1?
deel 1 liep wel lekker of heb ik toch een nieuwe pc nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crysis 2 loopt beter op dezelfde hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Nou, ik moet zeggen dat ik de afgelopen dagen in servers zonder cheaters erg veel lol heb beleefd aan Crysis 2 multi.

De game modi zijn op zich best leuk en afwisselend en het aantal totaal game vernielende hacks viel ook weer mee. Zo even de patch binnen halen (hoop ik?) en kijken of deze patches iets doen voor die steeds weer terugdraaiende achievements en XP problemen na het b.v. spontaan uitloggen.

Xbox spelers beware: M'n kennis die op de xdoos speelt heeft nu ook al herhaaldelijk aimbot gebruikers gezien, net als speedhackers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:47:
Crysis 2 loopt beter op dezelfde hardware.
Dit, maar ik moet eigenlijk toegeven na Warhead nog eens opgestart te hebben, dat de systemload op de videokaart en het aantal fps ongeveer hetzelfde ligt.

Crysis 2 is vooral gemakkelijker te draaien omdat er veel minder CPU / Memory gebruik is. Zo zijn er amper physics ( Crysis 1 zonder physics (low setting)) heeft ook lage CPU gebruikswaarden.

En vooral minder grafisch geheugen voldoet nu. Ik heb het nog niet boven 650Mb zien uitkomen, ondanks dat ik het op 1920x1080 en "Extreme" heb staan. (met nvidia en ati kaarten getest). Extreme gebruikt volgens mij ook nog eens 4xAA. Misschien als je dat omhoog zou gooien dat je iets meer gebruikt... Extreme versus High en Very high is overigens vooral shaders die verbeteren. Maar zowel Very High als Extreme leiden tot 100% GPU gebruik om zowel een 5850 als een Toxic 5870, als de GTX 460 1024 als m'n nieuwe GTX 560 TI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:22

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Meer mensen hier die een stuk minder servers vinden dan voorheen (PC uiteraard)? Hij vind er wel een paar honderd wereldwijd, maar laat er maar een stuk of 10 niet volle/lege servers zien. :-(

Ik heb trouwens ook het vermoeden dat de MP niet helemaal geoptimaliseerd is voor 16 spelers qua spawnen. Heb wel erg vaak dat ik naast een groepje tegenstanders spawn of zij naast mij.
djunicron schreef op maandag 04 april 2011 @ 18:18:
Zo even de patch binnen halen (hoop ik?) en kijken of deze patches iets doen voor die steeds weer terugdraaiende achievements en XP problemen na het b.v. spontaan uitloggen.
Bij mij onthoudt hij nog steeds niet de modules die ik unlock, tenzij ik er even mee speel en dan opnieuw unlock. Dan wilt ie af en toe wel blijven en dan kan ik met de challenges voor die modules beginnen :S

Het is dat de MP verder zo lekker weg speelt... ;)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=e_LC-DkSiC0&]

Kan niet wachten tot lvl6 modules en latere weapon unlocks _/-\o_

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Waarom gebruikt niemand gewoon nanovision in dat filmpje? Ik liep in de beta bijna fulltime met heat vision rond.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
NV werkt minder goed als in de demo. Je ziet gecloakte vijanden nog wel vaag, maar minder dan in de demo. Ook is je range minder dan het eerst was. Daardoor is het de energie niet waard om de hele tijd aan te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

For Steam Users
Steam users will experience some prolonged loading times in this patch for which we apologise. We will update the Steam build in the next few days to resolve this issue.
Vond het al zo raar dat de laadtijd opeens aardig wat langer was geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Gundogan schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:16:
Ik heb trouwens ook het vermoeden dat de MP niet helemaal geoptimaliseerd is voor 16 spelers qua spawnen. Heb wel erg vaak dat ik naast een groepje tegenstanders spawn of zij naast mij.
Klopt, 16 spelers is niet fijn.
Ik zoek zelf altijd een 12 speler server op, speelt veel lekkerder!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Rynji schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:14:
[...]

Klopt, 16 spelers is niet fijn.
Ik zoek zelf altijd een 12 speler server op, speelt veel lekkerder!
Mja...maar de meeste maps zijn qua grootte op zich wel prima voor 16 spelers :)

Hopen dat het nog gepolished wordt in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Gundogan schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:16:
Meer mensen hier die een stuk minder servers vinden dan voorheen (PC uiteraard)? Hij vind er wel een paar honderd wereldwijd, maar laat er maar een stuk of 10 niet volle/lege servers zien. :-(

Ik denk doordat er nu een stuk minder niet-gekochte licenties online zijn. Sowieso zijn er deze week al een stuk minder spelers oline, ook voor de patch al.

Het niet onthouden van stats en xp is nog steeds niet opgelost helaas. Aan de andere kant rekt dit wel de gameplay op. Alternatief suggeren veel mensen dat als je je XP gains in je local files aan past, je op een wél redelijke snelheid levelt en stats vreemd genoeg netter weggeschreven worden. Het spel heeft er vooral moeite mee als je met "slechts" 500xp over de level threshold zit en dan meteen unlocks gaat gebruiken. (toch redelijk normaal gedrag).

Dit soort tips stonden op de officiele forums en werden omdat het een soort van cheaten is natuurlijk gewoon weggehaald. Ik heb het zelf ook maar niet geriskeerd, maar ook nu na het cheaterbannen gaven mensen in game in de servers de hint dat ze tot level 30 gewoon even één 0 achter de XP values hadden gezet. Daarna doet XP er toch niet meer toe en blijven je stats redelijk goed bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

ik heb gewoon al level 31 gehaald zonder te cheaten ;)

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruben0s schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:17:
[...]
Moet je iets creabeas doen om die fix te bemerken dan? Ik heb gisteren tussen douche en bed nog even snel getest door ene horde squid plat te walsen maar ik had ondanks het oppakken van alle nanocatwolkjes gewoon nog steeds 0 nano catalysts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:49:
[...]

Moet je iets creabeas doen om die fix te bemerken dan? Ik heb gisteren tussen douche en bed nog even snel getest door ene horde squid plat te walsen maar ik had ondanks het oppakken van alle nanocatwolkjes gewoon nog steeds 0 nano catalysts.
Hetzelfde bij mij, nog geen fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Laatst online: 19:33
Ik heb 5 minuutjes gespeeld en met mijn Eyefinity-setup is het nu een stuk fijner spelen. Nu kan ik gebruik maken van de radar bijvoorbeeld. Over cheaters kan ik nog niet oordelen, hopelijk zijn het er nu minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 13:05
Hebben jullie in de server browser ook dat 90% van de servers een ping van 1000 hebben? Dat kan toch niet dat servers uit duitsland en frankrijk een ping van 1000 hebben? Ligt niet aan m'n internet in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SytseHartvelt schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 19:12:
Hebben jullie in de server browser ook dat 90% van de servers een ping van 1000 hebben? Dat kan toch niet dat servers uit duitsland en frankrijk een ping van 1000 hebben? Ligt niet aan m'n internet in ieder geval...
jep, maar je kunt ze gewoon joinen en dan spelen ze ook normaal.
Althans, soms kom je er helemaal niet op, maar vak werkt het gewoon normaal.

/me is nog steeds pas level 6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Laatst online: 31-08 22:24
SytseHartvelt schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 19:12:
volgends mij is dat gewoon een stom graphic bug of je download te veel shizzle wizzle.
ik denk eerder dat het een bug is. je zou een server gewoon kunnen joinen, want 1000 ping... dat kan niet overal... zo´n bug was er ook in Black Ops trouwens. dan als je erop klikt staat er opeens weer dat je 20-40 ping hebt. probeer eerst gewoon maar te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 13:05
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 19:20:
[...]

jep, maar je kunt ze gewoon joinen en dan spelen ze ook normaal.
Althans, soms kom je er helemaal niet op, maar vak werkt het gewoon normaal.

/me is nog steeds pas level 6...
Hmm ik krijg steeds een "could not connect with host" (wat me weer doet denken aan MW2..), maar ik ga het wel meer proberen. Want de andere servers schommelen zo rond de 125 ping en dat vind ik toch wat veel. Heb ooit een potje met 27 ping gespeeld en haalde direct 24-2. Nu moet ik er wel bijzeggen dat dat 4v4 was wat mij veel meer ligt, maar het was wel heerlijk.

En voor wat betreft die shizzle wizzle: Downloads staan uit als ik game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Zijn er ook mensen hier dat een Crysis 2 server hebben gehuurd? Ik zou graag willen weten wat ze zien qua FTP. Mijn Host blokt alles en zelfs inzage de "server.log"

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de game al sinds de release in huis te hebben, gister toch maar is de MP opgestart.
Om onverklaarbare reden had ik dit dus nog niet gedaan.

En wat blijkt, het is zeer vermakkelijk! Heb het nu een uurtje gespeelt en ik vind de nanosuit een hele coole toevoeging aan de standaard fps-gameplay. Heb alleen nog maar de TDM gedaan die je tot lvl 10 kan doen.
En heb nog niets echt overpowered ofzo gevonden maar misschien dat dit verandert als ik dalijk tegen de wat hogere level-dudes ga spelen.

Om 7 uur start mijn weekend en dan gaat ik um zeker nog even starten voor ik me nest in duik.
Hoop dat deze wat langer blijft boeien dan killzone3(mij iets te chaotisch)/ homefront(haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet multiplayer-gerelateerd:

Klopt het dat de 3d functionaliteit alleen werkt voor Nvidia kaarten? Is er al nieuws voor de bezitters van ATI kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:49:
Niet multiplayer-gerelateerd:

Klopt het dat de 3d functionaliteit alleen werkt voor Nvidia kaarten? Is er al nieuws voor de bezitters van ATI kaarten?
ook ATI, alleen weet ik niet precies meer welke?... volgends mij de 6xxx series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

nukidin247 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:48:
[...]

ook ATI, alleen weet ik niet precies meer welke?... volgends mij de 6xxx series.
http://www.amd.com/us/pro...md-hd3d/Pages/gaming.aspx 5 en 6 series zo te zien.

Net de Grendel unlocked. Niet eens zo slecht voor medium+ range, hoewel de tijd tussen bursts misschien net te lang is om echt competitief te zijn met de scar. En het is een mooie headshot machine 8)

(niet dat headshots in Crysis2 moeilijk zijn zo te zien, m'n headshot percentage ligt op ~60% van mijn kills :o. Zal wel alle headshots tellen in plaats van alle kills met een headshot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net nogmaals een update gehad via Steam maar kan hierover niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:45

Saven

Administrator

waarom zijn er ineens nog maar 37 servers ofzo in de MP ? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
Saven schreef op woensdag 06 april 2011 @ 20:39:
waarom zijn er ineens nog maar 37 servers ofzo in de MP ? _O-
Omdat je een filter aan hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yiNXs
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-07 11:07

yiNXs

bring it on!

Nope, geen filter probleem, hier ook, vind er nog zo'n 40. Paar dagen geleden waren het er nog 1700 ofzo, wilde ff weten of het probleem bij meer mensen voorkomt, maar blijkbaar ben ik niet de enige dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

hebben jullie de laatste patch wel? want hier vind ie er 1678

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yiNXs
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-07 11:07

yiNXs

bring it on!

Je hebt gelijk. Ik had nog 1.1. Mijn shortcut ging rechtstreeks naar de cryis2.exe en die launcher doet blijkbaar de auto updates. Problem solved :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patch 1.2 al al uit vanaf 5 april. Als je de cd hebt patch de game bij het opstarten.
http://www.gamepron.com/file/4145/Crysis-2-Patch-1.2/

What's new with this patch:

• Changed VOIP defaults
• Fixed a bug where players lost Nano Catalyst points after restarting the game
• Filter settings in server browser are now retained
• Default player count required to start a game from the lobby lowered to 4
• Fixed issue related to “Deleting Reference Counted Object Twice” error that appeared for some users with strict router/firewall settings
• Fixed issue of not being able to melee after dying
• Fixed issue where some video cards were being stated as unsupported

We’re working hard with our Ranked Server Partners to switch the servers at the same time that the patch goes live – but inevitably this will take time so we ask for your patience. When you launch the game, the patch will auto-download. If you cannot find servers, please exit the game and re-start to ensure the patch has applied.

You can check the version number by selecting Properties on Crysis2.exe and selecting Details. The correct version after patching will be 1.2.0.0, and the executable will be signed by Crytek GmbH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:57
Net even geprobeerd een multiplayer potje te spelen, kreeg ik alweer de melding voor mijn serial. Ik had geen zin om alweer dat doosje te zoeken en wilde hem al afsluiten tot ik dacht probeer xxxx- etc. eens. En dat werkt gewoon.... Dit mogen ze wel snel oplossen, voelt beetje aan dat ik voor niks het spel gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

[message=35832735,noline]VulcanRaven schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:10
Dit mogen ze wel snel oplossen, voelt beetje aan dat ik voor niks het spel gekocht heb.
jij snapt het niet helemaal... Slordig ja, maar je betaalt volgens mij nog altijd voor een spel, niet voor het volledig functioneren van anti piracy maatregelen...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

skullsplitter schreef op donderdag 07 april 2011 @ 22:10:
[...]

jij snapt het niet helemaal... Slordig ja, maar je betaalt volgens mij nog altijd voor een spel, niet voor het volledig functioneren van anti piracy maatregelen...
Ja, want ik koop spellen met de verwachting dat het vol cheaters zit waar niks aan gedaan wordt.

Doe normaal.

Multiplayer leveren zonder fatsoenlijke anti cheat is als een auto leveren die van allen kanten rammelt.

"Ja, maar je kunt toch spelen/toch rijden?"
"Ja, leuk met hackers/auto die uit elkaar valt"

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Gelukkig zijn alle andere spamvrij, hebben alle andere geen last van lag en mag je bij alle andere niet eens een fatsoenlijke SP spelen.

Je vergelijking gaat mank.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:15
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Die cheaters komen ook met sleutel wel binnen, het is meer dat je een auto rijdt waarvan iemand anders mogelijk de loper heeft. Vergalt dat je rijgenot, wegligging of snelheid? Geenzins. Het is alleen zuur als jij wel betaalt en de andere niet.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Juiste vergelijking lijkt me eerder dat de meeste netjes hun rijbewijs halen, maar ook genoeg zijn die rondrijden zonder. Zolang zij zich verder aan de regels houden is er voor degene met een rijbewijs niet eens zo'n groot probleem, behalve dat het misschien niet geheel eerlijk is. Wordt alleen lulig als er geen politie is die voldoende op een rijbewijs controleert.

Anyway, net een mooie game met de Grendel. Wonnen met crash site dik. Op het einde had ik nog een airship over, maar we hadden al bijna gewonnen. Ik was de enige die de points aan het cappen was (had iets van 750 objective points) dus vond wel dat ik even ego een point bewust mocht laten voor wat het was om nog even me airship aan werk te laten gaan :p

En als ik die post van Luppie lees kan ik wel begrijpen waarom servers verdwijnen. De providers lopen dus achter met updaten. Ik zie eigenlijk alleen nog servers van 4player en een russische provider. Multiplay.co.uk en Killercreation heb al sinds de eerste patch niet meer gezien.

[ Voor 16% gewijzigd door Gundogan op 07-04-2011 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Jeff
  • Laatst online: 30-05 09:40
(jarig!)
Wellicht ben ik één van de weinige die echt aan het genieten ben van Crysis 2, want de SP vind ik toch erg vermakelijk en grafisch zeer netjes.

Weet iemand by the way of er MP servers zijn met custom instellingen? Persoonlijk vind ik het wel storend dat ieder potje binnen 5 minuten is afgelopen, ongeacht het speltype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Jeroenneman schreef op donderdag 07 april 2011 @ 22:14:
[...]

Ja, want ik koop spellen met de verwachting dat het vol cheaters zit waar niks aan gedaan wordt.

Doe normaal.

Multiplayer leveren zonder fatsoenlijke anti cheat is als een auto leveren die van allen kanten rammelt.

"Ja, maar je kunt toch spelen/toch rijden?"
"Ja, leuk met hackers/auto die uit elkaar valt"
Kijk naar black-ops en Modern Warfare 2 . Zit vol met hackers/cheaters/aimbots (ik praat over de pc versie) . Daar word niks aan gedaan en die games zijn nog steeds stervensduur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik vermaak me ook met Crysis 2, grafisch gezien is het gewoon prachtig. Als ik daarna weer even CoD:BO speel dan ziet dat er maar kaal en flets uit. Maar ja, BO is ook weer wat ouder en zeker wat minder zwaar voor je pc ;)

Wel valt me de MP tegen qua hoe moeilijk het is. Vind het heel leuk, maar ik word zo ontzettend hard afgemaakt. :P Ik moet wel zeggen dat ik Armor mode vaak vergeet aan te zetten, maar dan nog ga ik voor m'n gevoel heel snel neer terwijl anderen echt een volle clip nodig hebben voordat ze gaan liggen. Maar dat zal wel een kwestie van gewenning zijn :) SP is ook erg mooi, lekker episch gevoel erbij en op zich nog goed te doen op Veteran.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:58:
Wel valt me de MP tegen qua hoe moeilijk het is. Vind het heel leuk, maar ik word zo ontzettend hard afgemaakt. :P Ik moet wel zeggen dat ik Armor mode vaak vergeet aan te zetten, maar dan nog ga ik voor m'n gevoel heel snel neer terwijl anderen echt een volle clip nodig hebben voordat ze gaan liggen. Maar dat zal wel een kwestie van gewenning zijn :) SP is ook erg mooi, lekker episch gevoel erbij en op zich nog goed te doen op Veteran.
Is zeker wat meer skillbased dan BO. Als je een klein beetje minder goed bent in Crysis wordt je harder weggeveegd dan als je een klein beetje minder goed bent in een CoD titel.

Twee tips die ik nuttig vond zijn: headshots maken en zo veel mogelijk in beweging blijven. Het is moeilijker om een bewegend doel te raken. Als jij iemand tegen komt die al mikt op waar jij staat moet je niet AA aanzetten en terugschieten maar wel strafen/sliden/jumpen en vol op zijn hoofd mikken (AA optioneel, het vertraagt je best wel, anderzijds zorgt het ook voor 30% damage reduction). Headshots hebben een damage multiplier van 2.2. :)

Probeer ook met volle energy gevechten aan te gaan. Niet kunnen AA-en of powermoves maken brengt je in problemen. Oh en loop niet headfirst op meerdere tegenstanders af. Een meer afwachtende speelstijl is top. Lekker flanken en in de rug/van de zijkant aanvallen.

EDIT: ik bedoel met AA Max Armor. Sorry Halo termen springen naar boven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Master Jeff schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:02:
Wellicht ben ik één van de weinige die echt aan het genieten ben van Crysis 2, want de SP vind ik toch erg vermakelijk en grafisch zeer netjes.
Ik ga 'm komend weekend om Marktplaats zetten, en dan heb ik 'm nog niet eens uitgespeeld. Ik heb zelden zo'n tegenvallend spel gekocht.

Mocht er hier iemand geïnteresseerd zijn (PS3), stuur me een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:06:
[...]

Twee tips die ik nuttig vond zijn: headshots maken en zo veel mogelijk in beweging blijven. Het is moeilijker om een bewegend doel te raken. Als jij iemand tegen komt die al mikt op waar jij staat moet je niet AA aanzetten en terugschieten maar wel strafen/sliden/jumpen en vol op zijn hoofd mikken (AA optioneel, het vertraagt je best wel, anderzijds zorgt het ook voor 30% damage reduction). Headshots hebben een damage multiplier van 2.2. :)
Oke bedankt voor de tips :) Vanavond eens in de praktijk proberen te brengen.
Probeer ook met volle energy gevechten aan te gaan. Niet kunnen AA-en of powermoves maken brengt je in problemen. Oh en loop niet headfirst op meerdere tegenstanders af. Een meer afwachtende speelstijl is top. Lekker flanken en in de rug/van de zijkant aanvallen.
Dat is op zich wel mijn speelstijl bij BO ook, dus dat moet wel gaan lukken. Alleen inderdaad die Suit acties zitten nog niet in mijn speelstijl omdat dat gewoon heel iets anders is. Heb ook geen Crysis of Halo gespeeld, dus wat dat betreft ben ik wel erg nieuw ;)

De suit opties die ik nu gebruik zijn, Armor Enhance, Stealth Enhance en Side pack. Trouwens, heel iets anders, maar kan het kloppen dat het opslaan van statistieken en unlock en zo nog niet helemaal goed gaat? Elke keer als ik inlog moet ik weer Dog tags 'unlocken' hoewel het spel wél onthouden heeft welke ik op dit moment gebruik. En zo voor nog een aantal van dat soort dingen.

Het sliden, hoe doe je dat trouwens? Ik ben het al vaker tegen gekomen, maar zie er niets over staan in de Controls.

edit:
@hieronder; thanks!

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:27:
[...]

Oke bedankt voor de tips :) Vanavond eens in de praktijk proberen te brengen.

[...]

Dat is op zich wel mijn speelstijl bij BO ook, dus dat moet wel gaan lukken. Alleen inderdaad die Suit acties zitten nog niet in mijn speelstijl omdat dat gewoon heel iets anders is. Heb ook geen Crysis of Halo gespeeld, dus wat dat betreft ben ik wel erg nieuw ;)

De suit opties die ik nu gebruik zijn, Armor Enhance, Stealth Enhance en Side pack. Trouwens, heel iets anders, maar kan het kloppen dat het opslaan van statistieken en unlock en zo nog niet helemaal goed gaat? Elke keer als ik inlog moet ik weer Dog tags 'unlocken' hoewel het spel wél onthouden heeft welke ik op dit moment gebruik. En zo voor nog een aantal van dat soort dingen.

Het sliden, hoe doe je dat trouwens? Ik ben het al vaker tegen gekomen, maar zie er niets over staan in de Controls.
Ah suit opties (modules). Als je wat meer unlocked hebt zitten er echt een paar nuttige tussen. De energy refill perk is top, na elke kill krijg je energy terug. Ook retriever is briljant, haalt automatisch dogtags op voor je. Voordat je die hebt is de recoilvermindering best cool (power). De hogere modules unlock je door levels omhoog te gaan in de 3 afzonderlijke categorien (armor, stealth en power).

Dat met die sterretjes is ook bij de Xbox versie...

sliden is sprinten en dan op crouch drukken gaat ie automatisch Jaap Stam uithangen. Best vet, want je kan ook schieten terwijl je slide:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:34:
[...]

Ah suit opties (modules). Als je wat meer unlocked hebt zitten er echt een paar nuttige tussen. De energy refill perk is top, na elke kill krijg je energy terug. Ook retriever is briljant, haalt automatisch dogtags op voor je. Voordat je die hebt is de recoilvermindering best cool (power). De hogere modules unlock je door levels omhoog te gaan in de 3 afzonderlijke categorien (armor, stealth en power).

Dat met die sterretjes is ook bij de Xbox versie...

sliden is sprinten en dan op crouch drukken gaat ie automatisch Jaap Stam uithangen. Best vet, want je kan ook schieten terwijl je slide:P
Als je veel van je suit gebruik wilt maken zijn de de stealth enhance lvl3 (minder energy drain in cloak), mobility enhance (minder energy drain van rennen en springen) en energy transfer (energy erbij als je iemand fragged en op lvl3 krijg je zelfs weer een volle energy balk) wel een must. Helaas zijn twee modules hiervan lvl6 modules, dus je moet daarvoor nog even doorbijten. Maar als je ze allemaal (geupgraded) hebt kan je echt de in de Predator mode gaan >:)

Verder moet je in Crysis2 wat meer inzicht hebben. Op armor zit bijvoorbeeld iets van een seconde delay, dus het werkt niet meteen waardoor je dus eigenlijk voordat je gaat schieten of geraakt wordt het aan moet zetten.
En verder ook lekker gebruik maken van de mogelijkheden zoals powerjump en sliden. Als je dat opeens closerange doet, raken veel spelers je kwijt terwijl jij toch meestal het overzicht kan houden. En lekker overal op klimmen en af springen om spelers af te snijden of om te verrassen werkt ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Rockvee2 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:06:
[...]

Kijk naar black-ops en Modern Warfare 2 . Zit vol met hackers/cheaters/aimbots (ik praat over de pc versie) . Daar word niks aan gedaan en die games zijn nog steeds stervensduur
Exact mijn punt.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Gundogan schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:47:
[...]

Als je veel van je suit gebruik wilt maken zijn de de stealth enhance lvl3 (minder energy drain in cloak), mobility enhance (minder energy drain van rennen en springen) en energy transfer (energy erbij als je iemand fragged en op lvl3 krijg je zelfs weer een volle energy balk) wel een must. Helaas zijn twee modules hiervan lvl6 modules, dus je moet daarvoor nog even doorbijten. Maar als je ze allemaal (geupgraded) hebt kan je echt de in de Predator mode gaan >:)
Daar zeg je inderdaad wel wat belangrijke dingen. Ik ben zo gewend aan andere games dat je gewoon een stuk kunt sprinten. Maar ja dat kost ook energy dus dan valt m'n Stealth weer uit of kan ik Armor tijdelijk niet gebruiken.. Toen ik eerst over die suit dingen las dacht ik dat het vet overpowered zou zijn, maar zo makkelijk is het allemaal in de praktijk nog niet :P Upgrades zal ik voor moeten sparen, klinkt wel goed!
Verder moet je in Crysis2 wat meer inzicht hebben. Op armor zit bijvoorbeeld iets van een seconde delay, dus het werkt niet meteen waardoor je dus eigenlijk voordat je gaat schieten of geraakt wordt het aan moet zetten.
Die delay is me nog niet opgevallen maar dat verklaart wel waarom ik nog steeds zo snel neer ging nadat ik Armor ontdekt had :P Beter rekening mee houden dus.
En verder ook lekker gebruik maken van de mogelijkheden zoals powerjump en sliden. Als je dat opeens closerange doet, raken veel spelers je kwijt terwijl jij toch meestal het overzicht kan houden. En lekker overal op klimmen en af springen om spelers af te snijden of om te verrassen werkt ook goed :)
Oke een beetje knoeien met de tegenstanders :) Ook bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treganz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 20:07
Nice hoor, daarstraks officieel aangekondigd dat ze bij Crytek bezig zijn met een DX11 patch. Nu maar hopen dat ook de bugs worden aangepakt (kun je denk ik wel op rekenen)

http://www.mycrysis.com/f...iewtopic.php?f=40&t=22276

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:42
Rockvee2 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:06:
[...]

MW2 geef ik je gelijk in, maar Black Ops toch duidelijk niet. Daar word wel degelijk iets aan gedaan!! Theater mode, report functie en ze hebben een dedicated team zitten die dit 24/7 monitort. Voortaan je feiten beter kennen.

Anyhoe, dit is het Crysis 2 topic..

[ Voor 3% gewijzigd door vinom op 08-04-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonicVolcano
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Treganz schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 16:37:
Nice hoor, daarstraks officieel aangekondigd dat ze bij Crytek bezig zijn met een DX11 patch. Nu maar hopen dat ook de bugs worden aangepakt (kun je denk ik wel op rekenen)

Wilde het al posten :P

Inderdaad nu officieel aangekondigd. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je weet nu nog niets behalve dat ze er aan werken.

Laat ze eerst maar eens zorgen dat de game goed speelbaar is. Zelfs op superman mode is het geen uitdaging voor mij om de SP uit te spelen. De AI laat af en toe hele mooie kunstjes zien maar is meestal slaapverwekkend en zelfs grappig.

[edit]En ik ben geen gamer.

Afbeeldingslocatie: http://erwinvandenbos.nl/downloads/c2bug3.jpg
Deze twee heren zaten net vast in een deur en in een andere level probeerde er 1tje in een boom te klimmen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03:14
Ik vond het nanosuit bij crysis 1 al erg chill in multiplayer, en in crysis 2 is dit er niet minder op geworden. Lekker snel switchen tussen armor en stealth wanneer nodig.

Ik vraag me trouwens af hoeveel mensen hier die in stealth mode zitten ook direct schieten vanuit stealth mode en daarmee al hun energie verliezen. Het is namelijk veel slimmer om snel voor dat ene shot op Q te drukken om je Armor aan te zetten en daarmee energie over te houden en dus een betere protectie als de tegenstander omdraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Een tijdje niet gespeeld, maar er lijken een stuk minder servers te zijn dan een week geleden. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je de update geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Het is wel een stap terug vergelijking met crysis 1...

Crysis 1 ziet er werkt met veel dingen beter.

In deel 2 kun je bomen niet kapot schieten, nanosuit half verneukt ten opzichte van 1, geen dx 10 en dx 11 ook al word dat opgelost(de vraag is hoe goed het ge-implenteerd gaat worden..als patch) Quicksave en normale save eruitgetrapt, geen 3rd person view, geen 64 bit, geen POM en nog veel meer wat niet opgenoemt is.

Overal zien de visuals er iets minder indrukwekkend uit dan crysis 1. Maar alsnog mooie game, maar echte vooruitgang nee.

Enige wat echt positief is de speelduur van de campaign en dat het minder zwaar is dan crysis 1. Ook al als het mooier zou zijn zou ik mindere fps niet erg vinden in exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Reconhell schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 22:31:
Het is wel een stap terug vergelijking met crysis 1...

Crysis 1 ziet er werkt met veel dingen beter.

In deel 2 kun je bomen niet kapot schieten, nanosuit half verneukt ten opzichte van 1, geen dx 10 en dx 11 ook al word dat opgelost(de vraag is hoe goed het ge-implenteerd gaat worden..als patch) Quicksave en normale save eruitgetrapt, geen 3rd person view, geen 64 bit, geen POM en nog veel meer wat niet opgenoemt is.

Overal zien de visuals er iets minder indrukwekkend uit dan crysis 1. Maar alsnog mooie game, maar echte vooruitgang nee.

Enige wat echt positief is de speelduur van de campaign en dat het minder zwaar is dan crysis 1. Ook al als het mooier zou zijn zou ik mindere fps niet erg vinden in exchange.
Verschilt in SP en in MP waarin Crysis Wars MP (bijvoorbeeld) DX10 nodig was om wat bomen en huisjes (met golfplaten) te vernielen online.

Ik ben benieuwd wat Crysis 2 zal doen met de DX11 patch.
Je kan het nog niet vergelijken, denk ik.

Nice :D http://youtu.be/WMTTwuy-9AU

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khatarian
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 16:19

Khatarian

Omdat regen meestal valt...

Yea! DirectX 11 is aangekondigd op MyCrysis!

DX11 Patch Announced for Crysis 2! 04 08, 2011 /01:48

We would like to announce that there will be a DX11 patch released for Crysis 2. We are working to get the best out of DX11, so we’ll wait to announce the features until a little closer to release.
Edit: Spuit11, had eerst even een pagina terug moeten lezen...

[ Voor 7% gewijzigd door Khatarian op 09-04-2011 09:06 ]

Intel i9 9900K || Gigabyte Aorus z390 Ultra || MSI Aero RTX 2080 || 32 GB DDR4 || Samsung Evo 970 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

Beetje zinlose actie,om achteraf met een dx11patch te komen,deze zal helaas niet zoveel toevoegen aan het spel dat voor en door console,s is ontwikkeld,ze proberen hiermee gewoon meer verkopen te realiseren en de wanhopige pc gamer alsnog binnen te halen,dit was voor mij dan ook de laatste aanschaf van crytek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

YouTube: Crysis 2 Graphics Comparison (PC)

interessant filmpje, conclusie: crysis 1 was beter :p

nu pas zie ik eigenlijk hoeveel dingen ze hebben versimpeld in crysis 2 zo ook de destructieve features en belichting etc. toch wel erg jammer eigenlijk

[ Voor 31% gewijzigd door 10K op 09-04-2011 09:42 ]

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Niet online
10K schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 09:39:
YouTube: Crysis 2 Graphics Comparison (PC)

interessant filmpje, conclusie: crysis 1 was beter :p

nu pas zie ik eigenlijk hoeveel dingen ze hebben versimpeld in crysis 2 zo ook de destructieve features en belichting etc. toch wel erg jammer eigenlijk
Ja om dat te kunnen zien heb je ook geen youtube filmpje voor nodig. Je kunt vanaf het begin van het spel al duidelijk zien dat de textures en belichting slechter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonicVolcano
Ze zijn als sinds november vorig jaar bezig met de DX11 patch. Het wordt echt geen flauwekul als in Bad Company 2.

Even een moderator/werknemer quoten:

"This is going to be a proper implementation of DX11 though so you won't be disappointed with it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
SonicVolcano schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 17:04:

Even een moderator/werknemer quoten:

"This is going to be a proper implementation of DX11 though so you won't be disappointed with it"
Dat mogen we hopen, want zoals ik Moderators ken liegen ze erg veel of ze beloven te veel van het goeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nukidin247 schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 19:00:
[...]

Dat mogen we hopen, want zoals ik Moderators ken liegen ze erg veel of ze beloven te veel van het goeie.
Die op het Crysis forum zijn goed opgevoed en zeggen geen woord over dingen waar ze geen uitspraken over mogen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Tsja, de DX11-patch is mosterd na de maaltijd. Diegenen die geïnteresseerd zijn in DX11 hebben de game nu al wel uitgespeeld en ik denk daar DX11-features meer tot hun recht komen dan in de multiplayer.

Wellicht dat ik tegen die tijd de game weer eens installeer om te zien wat de verschillen zijn, maar ik ga de game niet nog eens helemaal doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Leuk hoor die DX11...

En wat als je kaart maar max. DX10 support? Waarom doen ze niet gewoon DX9, 10 en 11?
En ga nu niet lopen zeggen dat 10 geen verbeteringen heeft tegenover DX9.
Kijk maar eens naar het verschil bij bv. Crysis 1 DX9 en 10, of Far Cry 2 DX9 en 10...

Je zal wel merken dat het duidelijk verschilt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:06

M2M

medicijnman

Qlii256 schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 19:29:
Leuk hoor die DX11...

En wat als je kaart maar max. DX10 support? Waarom doen ze niet gewoon DX9, 10 en 11?
En ga nu niet lopen zeggen dat 10 geen verbeteringen heeft tegenover DX9.
Kijk maar eens naar het verschil bij bv. Crysis 1 DX9 en 10, of Far Cry 2 DX9 en 10...

Je zal wel merken dat het duidelijk verschilt!
ik doe het lekker toch. DX10 verschilt nauwelijks van DX9 voor de consument. De enige rede waarom DX10 opties er beter uit zagen in de spellen die je noemde, is marketing en dat de opties hoger stonden wat eigenlijk ook bij DX9 kon.

Daarnaast is DX10 een beetje achterhaald. Nauwelijks gebruikt, weinig vernieuwing en DX11 stond binnen no-time op de stoep.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
@M2M, daarin moet ik je wel gelijk geven. En Crysis 2 is eigenlijk zover een van de weinige games die zo'n super goede graphics kan plaatsen met DX9. Waarin dat met vorige games (Crysis 1 hoort daar ook bij) DX10 vereist was om die graphics zelfs nog niet eens te evenaren.

Maar toch, DX10 heeft toch wel wat features die DX9 dan weer niet kan. Zo zag ik bijvoorbeeld eens een filmpje ergens waarin een duidelijk verschil te zien was tussen 9 en 10 in Flight Simulator X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:06

M2M

medicijnman

Qlii256 schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 20:12:
Maar toch, DX10 heeft toch wel wat features die DX9 dan weer niet kan. Zo zag ik bijvoorbeeld eens een filmpje ergens waarin een duidelijk verschil te zien was tussen 9 en 10 in Flight Simulator X.
Je bent je er wel van bewust dat de DX10 flight sim pics behoorlijk nep zijn. Artist impressions. Link, Link 2

[ Voor 12% gewijzigd door M2M op 09-04-2011 20:36 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Grootste verschil tussen tussen DX9 en DX10 zit hem voornamelijk in licht, rook en schaduweffecten (Company of Heroes is hier een mooi voorbeeld van) en verbeteringen in AA. Alleen vrij weinig games die hier veel gebruik van hebben gemaakt. Ik voorzie eigenlijk hetzelfde met DX11 voorlopig. Je kan wel veel tessalation gebruiken zoals in de Heaven benchmark, maar dan zien je console ports er niet uit omdat die dat niet aan kunnen. En verder zijn er eigenlijk geen ontwikkelaars die even een pc DX11 exclusive ala Crysis1 niveau maken tegenwoordig.

Ik verwacht dan ook niet heel erg veel van de DX11 patch. Misschien op z'n best wat lichte tessalation.

En bleh,, die stealth enhance kills zijn nog best lastig met normaal spelen. Het is kennelijk 8 seconden nadat je in cloak bent gegaan en niet nadat je uit cloak komt wat me logischer lijkt. :-(

[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 09-04-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 15-09 09:56
Jullie weten dat dx11 de technieken van dx10 ook gebruikt?
Dus als een spel dx11 ondersteunt, heb je ook dx10.
Bovendien maken "oude" dx10 videokaarten ook gebruik van dx11 (multi-threading). Alleen kunnen ze niet overweg met de nieuwe hardwarematige vernieuwen zoals tesselation.
dx11 is daarom voor iedereen goed nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 10:20

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Heb het spel sinds gisteren en moet zeggen dat mijn overall gevoel positief is. Het speelt lekker weg (alleen single-player gedaan) en het voelt goed aan allemaal. Ik vind de graphics in vergelijking met deel 1 en Warhead niet echt opvallend 'slechter', bij mij draait het nu eigenlijk heel erg soepel en dat was eerst niet (i7, 6 gig, Nvidia GTX 260).

Wat wel echt opvallend is zijn de AI soldiers. Die doen toch wel heel vaak rare dingen. Constant naar een muur kijken, tegen een muur oplopen, trap naar beneden missen en naar beneden vallen (met wel humoristisch gescheld erbij), rondjes lopen (binnen vierkante meter). Dat zijn toch glitches die je niet zou mogen verwachten.

Het speelt lekker door, maar krijg soms wel de indruk dat er wat extra tijd in had mogen zitten voor de afronding (los van de nieuwsberichten dat het spel al gelekt was (nieuws: Volledige versie Crysis maand voor release uitgelekt), dus kan me er iets bij voorstellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

Ik vind het vreemd dat iedereen de graphics zit te kirtiseren, ja het is niet echt een vooruitgang vergeleken met Crysis 1, maar als je kijkt naar andere games die recent uitgekomen zijn is dit toch een prachtig spel.

+ Ik denk dat de directx 11 patch toch een hoop met zich mee brengt :).

Ik heb wat lang moeten wachten op Crysis 2 (i.v.m. bestellen vanaf thehut), maar ik ben toch blij dat ik dit spel gekocht heb! :D Echt een leuke singleplayer en multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Louw Post schreef op zondag 10 april 2011 @ 15:14:
Ik vind het vreemd dat iedereen de graphics zit te kirtiseren, ja het is niet echt een vooruitgang vergeleken met Crysis 1, maar als je kijkt naar andere games die recent uitgekomen zijn is dit toch een prachtig spel.
Ik vind dat dus totaal niet vreemd! Want kijk naar de geschiedenis van Crytec.

Crysis 1 was een overhypte techdemo (naar mijn mening). Revolutie in graphics (zoals een techdemo behoort te zijn) en als je daarop een vervolg maakt dan moet je niet raar staan te kijken dat je critiek krijgt op je graphics als je niet weer legendarisch zijn.

Ik zeg niet dat het spel er slecht uitziet, maar het is gewoon niet de "jaw-dropper" wat Crysis 1 was (qua graphics).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Gameplay wise is Crysis 1 ook een stuk beter en minder oppervlakkig dan deel 2. Dus een overhypte techdemo is overdreven.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Wat een stelletje zuurpruimen hier.:/
Ik heb het spel ook sinds dag 1 (steam download) en ja er waren inderdaad problemen om games te joinen en er liepen veel cheaters rond. (game uitbrengen zonder cheat protectie is echt heel dom..)

Maar inmiddels zie ik amper meer cheaters online, gaat het connecten 9 van de 10 keer in een keer goed en speelt het spel in ieder geval in Multiplay heerlijk weg. Heeft naar mijn idee wel weer iets van de hectische gameplay van UT en Quake. Lang geleden dat ik me zo heerlijk heb kunnen uitleven in een online shooter. Ben inmiddels level 35 en hard opweg naar het volgende level :)
Enige waar ik me nu aan stoor zijn de onwijs korte potjes, ik hoop dat er snel wat custom servers komen die de score hoger instellen als 150 punten / 10 mins. (500 punten / 30 mins lijkt mij beter :)

In plaats van alleen maar klagen over de gebreken is het misschien een idee om te kijken naar de dingen die wel goed gedaan zijn, want als je daar op let dan zie je dat het echt wel een heel lekker spel is :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonicVolcano
Crysis 1 begint heel traag en lijkt dan inderdaad op een tech demo. Maar hoe verder je komt hoe meer actie er komt. Het eindgevecht was 1 van de beste die ik ooit in een game heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
*zucht*

Die volledige crash (Display Driver Timeout BSOD begint vervelend te worden). Is er echt niemand met hetzelfde probleem die hier een oplossing voor heeft? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-09 20:22
X_lawl_X schreef op maandag 11 april 2011 @ 22:30:
*zucht*

Die volledige crash (Display Driver Timeout BSOD begint vervelend te worden). Is er echt niemand met hetzelfde probleem die hier een oplossing voor heeft? :P
Wat voor videokaart heb je ? Ik heb het ook zo nu en dan.

System:

Phenom II @ 3.6ghz
4GB RAM
Radeon 6950 2GB
Windows 7 64bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
Nvidia 9800 GT 512 MB
i7 2600 Sandy Bridge
4GB Ram
Windows 7 64 bit

Ik zal vanmiddag een nieuw topic starten hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

X_lawl_X schreef op maandag 11 april 2011 @ 22:30:
*zucht*

Is jouw videokaart geoverclocked?

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Pagina: 1 ... 19 ... 26 Laatste