*Je hebt de zelfde pc als IK*Eagleman7 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:34:
[...]
Welke poorten moeten er open?
[...]
Je hebt de zelfde pc als mij
zonde ik miss de optie om zelf een server te hosten >.< erg slecht crytek
.
het lijkt tegenwoordig wel of developers telkens 1 ding weglaten de laatste paar jaar, het begon toen niemand meer een demo maakte, toen kwamen demos weer maar haalden ze ded servers weg, nu hebben we weer dediservers maar hebben ze lan hosting weg gehaald >.<

het lijkt tegenwoordig wel of developers telkens 1 ding weglaten de laatste paar jaar, het begon toen niemand meer een demo maakte, toen kwamen demos weer maar haalden ze ded servers weg, nu hebben we weer dediservers maar hebben ze lan hosting weg gehaald >.<
[ Voor 63% gewijzigd door dakka op 30-03-2011 20:11 ]
Ze gaan er van uit dat je het spel gewoon kooptdakka schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:09:
zonde ik miss de optie om zelf een server te hosten >.< erg slecht crytek.
Speedydown.nl !!!
Verwijderd
Zo, het spel uitgespeeld.
Jammer dat het verhaal niet sterk was en vooral niet op t eind, zonde.
Heb heel vaak last van bugs gehad vaker dan andere spellen.
Morgen multiplayer!
Jammer dat het verhaal niet sterk was en vooral niet op t eind, zonde.
Heb heel vaak last van bugs gehad vaker dan andere spellen.
Morgen multiplayer!
Hebben jullie trouwens ook dat als je met een van de assualt rifles een los schot lost in single fire mode en daarna meteen op reload drukt dat je dan geen enkele kogel afgeschoten blijkt te hebben?
Realistisch gezien klopt dat, je hebt namelijk een kogel in de kamer zitten + de volle clip. Als ik het goed herinner zie je dat ook bij je ammocount rechts in beeld. Wanneer je tussendoor reload komt daar 40+1 te staan.
Ooh, shit je hebt helemaal gelijk, daar had ik niet over nagedacht (had ik ook nooit in een spel gezien).
MP is redelijk bugged, maar als het werkt dan is het best verslavend voor snelle rondjes. Het gaat het niet winnen van BF3 tzt, maar het is wel een smakelijk tussendoortje
www.avpnews.com
Pff, ik heb hem gepreorderd bij Zavvi. Hij is vorige week zaterdag (19 maart) verzonden vanuit Engeland maar ik hem hem nog niet binnen
Nog meer mensen die hem daar gepreorderd hebben? Hebben jullie hem al wel? Had niet verwacht dat het zo lang zou duren eigenlijk.
Nog meer mensen die hem daar gepreorderd hebben? Hebben jullie hem al wel? Had niet verwacht dat het zo lang zou duren eigenlijk.
[ Voor 33% gewijzigd door Compizfox op 30-03-2011 22:15 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ik ga binnenkort Crysis 2 eens proberen met SGSSAA aan. Waarschijnlijk kan ik daarna pizza's gaan bakken in m'n PC 
YouTube: Crysis 2 SGSSAA HowTo
Dan krijg je dit:
http://www.pcgameshardwar...rie/?iid=1503569&vollbild
Dan krijg je dit:
[ Voor 77% gewijzigd door SonicVolcano op 30-03-2011 22:23 ]
Verwijderd
Ja echt idioot man haha. Heb hem net uitgespeeld en heb me zeker een uur of 14 kostelijk vermaakt.Wildfire schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:01:
[...]
Echt absurd dat de AI idd vaak zo reageert. Kom regelmatig een groepje tegenstanders tegen in de singleplayer, ik snipe er eentje, de rest blijft gewoon staan en reageert niet, ook al ligt naast hun het lijk van hun voormalig teamgenoot.
Moet er toch nog bij zeggen dat de AI van de aliens een stuk beter lijkt ze kwamen in ieder geval een stuk minder hersenloos over. En dan te bedenken dat het hoopjes smurrie in stalen pakjes zijn.
Ik heb het op Veteran uitgespeeld (nog wat souvenirs over) in iets minder dan 9 uur.
1v1 is het een makkie, de ai is daar extreem dom. Als je stil staat, gaan ze eerst om je heen lopen, en dan 5 keer mis schieten. Daarna pas raken, en dat moet dan wel 3 keer gebeuren.
Alleen op post-human ben je na de 1e 2 kogels al door je energie heen, dus dat is net teveel.
Het leuke is dat als je schiet in stealth, je in stealth kan blijven, mits een silencer natuurlijk. En zo kan je heel een kamp uitruimen zonder dat ze terugschieten.
1v1 is het een makkie, de ai is daar extreem dom. Als je stil staat, gaan ze eerst om je heen lopen, en dan 5 keer mis schieten. Daarna pas raken, en dat moet dan wel 3 keer gebeuren.
Alleen op post-human ben je na de 1e 2 kogels al door je energie heen, dus dat is net teveel.
Het leuke is dat als je schiet in stealth, je in stealth kan blijven, mits een silencer natuurlijk. En zo kan je heel een kamp uitruimen zonder dat ze terugschieten.
Ik zie eerlijk gezegd niet veel bijzonders aan die screenshot?SonicVolcano schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:18:
Ik ga binnenkort Crysis 2 eens proberen met SGSSAA aan. Waarschijnlijk kan ik daarna pizza's gaan bakken in m'n PC
Dan krijg je dit:
Ook zonder stealth kan je ze nog vaak genoeg afschieten zonder dat ze in actie komen, mits je een beetje op afstand staat.jeroen3 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 23:40:
Ik heb het op Veteran uitgespeeld (nog wat souvenirs over) in iets minder dan 9 uur.
Op post-human was ik er in 7uur22 doorheen zonder item hunting maar ook zonder ergens langs te sluipen. Op zich een erg leuke singleplayer, maar de erg random AI haalt je er toch wel vaak uit. Soms inhouden om het niet te veel te exploiten
En ik ben het er mee eens dat dit meer een verhaal was voor Crysis 3 of 4, maar ach, ik denk dat we vast nog wel eens terug gaan naar het tropische eilandje.
[ Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 31-03-2011 00:28 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Extreem scherp, 0 karteltjes zo'n beetje.Kaasje123 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 00:13:
[...]
Ik zie eerlijk gezegd niet veel bijzonders aan die screenshot?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
NVIDIA, Crytek & DX11. Yeah right... Laatste bericht:
http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=33163
www.crytek.com
http://mycryengine.com/
http://www.crytek.com/cryengine
Geen woord meer te vinden over DX11. Ze noemen het nu "next gen ready", iets wat in de ijskast wordt gezet voor Crysis 3....
www.crytek.com
Geen woord meer te vinden over DX11. Ze noemen het nu "next gen ready", iets wat in de ijskast wordt gezet voor Crysis 3....
[ Voor 48% gewijzigd door Splinter Cell op 31-03-2011 01:33 ]
Daarmee dropt mijn framerate van 40-50 op extreme naar 25-30.. toch maar niet voor mijSonicVolcano schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:18:
Dan krijg je dit:
Wikipedia: List of games with DirectX 11 support
Van dit lijstje is Crysis 2 sinds een paar dagen ook verdwenen terwijl onlangs
nog was toegevoegd dat er na release een DX11 patch zou komen.
Jammer maar helaas. Ik erger me trouwens het meest aan de lage resolutie
textures dus het wachten is op een highres texturepack.
Van dit lijstje is Crysis 2 sinds een paar dagen ook verdwenen terwijl onlangs
nog was toegevoegd dat er na release een DX11 patch zou komen.
Jammer maar helaas. Ik erger me trouwens het meest aan de lage resolutie
textures dus het wachten is op een highres texturepack.
Heel irritant.Splinter Cell schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 00:55:
NVIDIA, Crytek & DX11. Yeah right... Laatste bericht:
www.crytek.com
Net zoals de "console" FOV waar bijna alle PC games tegenwoordig verziekt worden en de belabberde Crossfire support (flickering).
Sinds Farcry heb ik alles gekocht wat ze utibrachten maar op deze manier heb ik geen zin om geld aan Crysis2 uit te geven.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Eurogamer heeft vernomen dat Crytek zich voornamelijk eerst op de cheaters zal richten en nadien (lees na 2-3 maand) een DX11 patch zal uitbrengen.
Wat een ongelooflijk slechte manier van communiceren met haar community hanteert Crytek zeg. Ipv vanaf dag 1 duidelijk te zijn in wat je gaat aanbieden. Volgens diezelfde bron is Crytek pas in november 2010 (!) begonnen met DX11 implementering.
Nu zitten ze allicht met het gevoel te hard geviseerd te worden, maar dat hebben ze dus mooi aan zichzelf te danken. Waar is die mediageile Cervat Yerli trouwens?
Wat een ongelooflijk slechte manier van communiceren met haar community hanteert Crytek zeg. Ipv vanaf dag 1 duidelijk te zijn in wat je gaat aanbieden. Volgens diezelfde bron is Crytek pas in november 2010 (!) begonnen met DX11 implementering.
Nu zitten ze allicht met het gevoel te hard geviseerd te worden, maar dat hebben ze dus mooi aan zichzelf te danken. Waar is die mediageile Cervat Yerli trouwens?
wat voor anti cheat systeem gebruikt crysis 2 eigenlijk? of zijn ze dat vergeten
"Above And Beyond The Call"
Echt niet normaal hoeveel cheaters ..
Net weer http://www.xfire.com/video/43fab4/
Net weer http://www.xfire.com/video/43fab4/
Inderdaad teveel cheaters, wat echt erg jammer is.
Alhoewel ik keiharde aimbotters etc. niet zo heel veel tegenkom.
In 75% van de potjes zit er wel iemand in die oneindige energy heeft (loopt dus altijd cloaked rond, en kan gewoon schieten zonder te uncloaken e.d.)
In 75% van de potjes zit er wel iemand in die oneindige energy heeft (loopt dus altijd cloaked rond, en kan gewoon schieten zonder te uncloaken e.d.)
Crytek heeft zelf iets in elkaar geflanst.10K schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:23:
wat voor anti cheat systeem gebruikt crysis 2 eigenlijk? of zijn ze dat vergeten
De .pak files kunnen heel eenvoudig verandert worden, zonder dat het opvalt. Punkbuster ziet dus niets.Rynji schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:07:
Inderdaad teveel cheaters, wat echt erg jammer is.
My thoughts exactly!Addiction schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:58:
Eurogamer heeft vernomen dat Crytek zich voornamelijk eerst op de cheaters zal richten en nadien (lees na 2-3 maand) een DX11 patch zal uitbrengen.
Ik snap niet wat die community managers daar doen want ze doen geen rotte zak.
En waar zit dieje Cevat? Tijdens Crysis 1 development zag je hem continu, nu zit hem altijd in zijn schulp!
Gelukkig heb ikzelf de game nog niet gekocht en wacht gerust op BF3, tenminste van een bedrijf dat wel grondig communiceert en features als DirectX11 er direct insteekt.
Valt me nu pas op dat die hand bijna door het wapen heen gaat op de screenshot, ziet er raar uit.Kaasje123 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 00:13:
[...]
Ik zie eerlijk gezegd niet veel bijzonders aan die screenshot?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
De slide bovenop het pistool zit naar achter geschoven, daardoor lijkt dat zoJeroenneman schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:27:
[...]
Valt me nu pas op dat die hand bijna door het wapen heen gaat op de screenshot, ziet er raar uit.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd

Ik blijf maar gekke dingen tegenkomen.
Onder SP maakt de DSG-1 sniper rifle het veel te makkelijk. Ik loop gewoon zonder scope door het level heen en schiet iedereen af met 1 headshot.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 17:31 ]
Die 50 cal mounted HMG's doen het ook goed. 
@hieronder: omg, is het zo makkelijk...
@hieronder: omg, is het zo makkelijk...

[ Voor 33% gewijzigd door Gundogan op 31-03-2011 18:22 ]
Een eigen baksel, maar het doet vooralsnog NIETS.10K schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:23:
De settings van MP zitten namelijk lokaal in plain text files. Met wordpad kan je al behoorlijk veel cheats zelf maken. De server controleert dit niet.
Tot op heden heb ik het volgende gezien:
- Oneindig energie
- Cloak-schot drain van 0.
- Geen recoil
- Aimbot
- Wall + Camo hack
- Oneindige ammo
- Oneindig veel level (of armor)
- Aangepaste XP (één kill van level 1 naar 22?!) - En de server registreert ook gewoon als je het aanpast in je local files!!! WTF!?!
- Geen damage drop over afstand meer + kogels dwars door ALLES heen
- Teleport grenades
- Super speed
- Ranged instant kill melee
De afgelopen 15 spelletjes online heb ik geen enkele keer geen cheater in de server gehad.
Ergste voorvallen:
Sniper die unscoped vanaf een willekeurige plek iedereen headshot dwars door het hele level heen, ammo counter ging niet van de 10 af.
Een cheater die continue granaten blijft gooien die niet door de lucht vliegen, maar gewoon direct bij een speler uit komen en exploderen.
Aimbotters de niet reloaden, niet uncloacken en alle perks tegelijk gebruiken (zeer veel voorkomend)
Een figuur die op belachelijke snelheid het level doorrent en iedereen op afstand dood-slaat. Het zou me niets verbazen als er eigenlijk niet eens iemand aan het spelen was gezien het gedrag, dat op dat van een bot leek.
Een speler die op lvl 1 begint aan een rondje king of the hill (dropship pods of hoe het ook heet). Eerste kill die hij maakt komen er promotie berichten langs t/m lvl 22! Vervolgens staat deze dude met mij in de hold-zone en het moment dat ik 30 xp punten krijg, vliegt hij naar level 34. En hop door naar 37 voor hij dood wordt geschoten.
Twee kills later (multikill) is hij lvl 46 en jahoor, in één potje haalt hij een score van 12 kills - 2 assists - 11 deaths met 450 capture / hold punten, wat genoeg is om level 50 te bereiken. Even zijn naam aangewezen voor de volgende ronde, hij had ook al 12 / 12 / 12 voor de perk skills.

Speler die permanent in armor mode rondloopt, die na headshots, nades en rakketten van een andere cheater niet eens dood gaat...
Hoe weten wij, als gamer, zeker dat er een anticheat implementatie is?
Voor hetzelfde geld zit er geen in lol?! Of zijn er al bewijzen van noobs die gebanned zijn?
Voor hetzelfde geld zit er geen in lol?! Of zijn er al bewijzen van noobs die gebanned zijn?
"Today we released the first of a number of security updates. Accounts that we have identified as exploiting an unfair advantage have been reset and if the activity persists, they will be banned permanently. If you find yourself being kicked, it is because our systems have detected that you are cheating. We will continue to update the anti-cheat software in Crysis 2 and strive for a cheat-free community."
bron: http://www.facebook.com/#!/crysis
Blijkbaar zijn ze dus wel degelijk actief bezig met hun anti-cheat policy.
Even een vraagje: zijn er op ps3 ook al cheaters gespot?
(Ik ben nl. nog bezig met de singleplayer...)
bron: http://www.facebook.com/#!/crysis
Blijkbaar zijn ze dus wel degelijk actief bezig met hun anti-cheat policy.
Even een vraagje: zijn er op ps3 ook al cheaters gespot?
(Ik ben nl. nog bezig met de singleplayer...)
If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler
Haha, dat dit hier nog niet is langsgekomen:

Ik snap niet dat Activision over deze game nog niet heeft geklaagd.
Features klakkeloos van een andere game overnemen mag dus zomaar?
Het ziet er ''anders'' uit.Asgaro schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:33:
Haha, dat dit hier nog niet is langsgekomen:
[afbeelding]
Maar verder vind ik het ook wel lol dat ze het zowat letterlijk hebben overgenomen
Bf2 was anders eerder?
www.avpnews.com
Huh, heb je BF2 überhaupt wel eens gespeeld? BF2 heeft niet eens killstreak rewards
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Nouja, ik vind dat men wel van elkaar mag na-apen. In Crysis 2 is het toch niet helemaal hetzelfde als in COD enzoverder. Zo zou je ook kunnen zeggen: "Crysis 2, COD-reeks, Battlefield enzovoort mogen niet bestaan. Het zijn allemaal shooters, en alleen de developer die de eerste shooter-game maakte mag nog shootgames maken, want als iemand anders het doet is dat ook na-apen".
Ik denk dat je hier wel mee akkoord gaat toch?
Ik denk dat je hier wel mee akkoord gaat toch?
Verwijderd
Er zitten ook kogels, granaten, perks, en reflex sights in. Hoe moet je anders een killstreak inzetten? Een 3D map van onderaf gezien? Wat een onzin.
Vanavond lekker gespeeld. Niet eens qua score maar het was lagvrij, we zaten snel in een pot en de hele party ging in 75% van de gevallen in 1 keer mee. Gaaf spel zo. Lekker pielen in stealth en dan headshots maken.
Moet alleen nog leren om te bewegen terwij ik schiet en overzicht houden op tegenstanders in 1v1. Ben meer een CoD/MoH speler dan een Halo/Quake/Unreal speler en dat merk je in sommige situaties. Vanavond bijvoorbeeld een gast tegengekomen die moeiteloos in stealth achter je langs kwam terwijl je op hem schoot en je in de rug melee-de. Damn.
In het begin is de MP best zwaar. Mensen met een hoger level snappen de abilities beter en hebben toegang tot silencers, extended mags en een boel hele nuttige perks. Als je wat verder bent wordt het echt redelijk heftig. Heb nog nooit zo een 'leerproces' in een FPS gehad.
Vanavond lekker gespeeld. Niet eens qua score maar het was lagvrij, we zaten snel in een pot en de hele party ging in 75% van de gevallen in 1 keer mee. Gaaf spel zo. Lekker pielen in stealth en dan headshots maken.
Moet alleen nog leren om te bewegen terwij ik schiet en overzicht houden op tegenstanders in 1v1. Ben meer een CoD/MoH speler dan een Halo/Quake/Unreal speler en dat merk je in sommige situaties. Vanavond bijvoorbeeld een gast tegengekomen die moeiteloos in stealth achter je langs kwam terwijl je op hem schoot en je in de rug melee-de. Damn.
In het begin is de MP best zwaar. Mensen met een hoger level snappen de abilities beter en hebben toegang tot silencers, extended mags en een boel hele nuttige perks. Als je wat verder bent wordt het echt redelijk heftig. Heb nog nooit zo een 'leerproces' in een FPS gehad.
Voila, uitgespeeld. Eindelijk weer eens een game met voor mij een goede playtime. Kwam op 20 uur uit, en ik vond de game top. En op wat stomme AI na verder ook geen problemen tegengekomen.
* Wildfire = happy
* Wildfire = happy
Ik kots echt op de naam 'perks' overigens...
www.avpnews.com
IS er al een manier om de advanced grafics op te roepen zodat alles handmatig in te stellen is?
Welke optie is nu het hoogst? Gamer of hardcore?
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Verwijderd
Iemand heeft hiervoor een tool geschreven, zie topic.Audione0 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 01:09:
IS er al een manier om de advanced grafics op te roepen zodat alles handmatig in te stellen is?
Je moet ook nog de patch installeren voor Crysis.
Verwijderd
Speel je op post-human? Want niet alle aliens gaan met 1 headshot doodVerwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:30:
Onder SP maakt de DSG-1 sniper rifle het veel te makkelijk. Ik loop gewoon zonder scope door het level heen en schiet iedereen af met 1 headshot.
heerlijke multiplayer game, geeft me een beetje het UT gevoel in een hedendaagse wereld qua wapens. Nix koelers dan langs je vijand sliden om m omver te halen en m daarna tegen de grond te schieten. Het gevoel van de kill is gewoon erg prettig in deze game. Alleen jammer dat het matchmaken soms wel even duurt op de PS3, op de PC nog niet geprobeerd online.
Ik speel op de Xbox en vind de game werkelijk helemaal top! Nog geen cheatertegengekomen. Als ik de berichten hier less ben ik blij dat ik de pc versie nit heb gehaald...
Gisteravond nog een paar potjes gespeeld (pc) en ik ben geen cheaters meer tegengekomen. Voor gister was er in elk potje bijna wel een cheater te vinden. Hopelijk wordt het nu minder met de cheaters en kunnen we gewoon spelen
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
INdd die tool gebruik ik ook al een poosje en de game word er ook een stukje zwaarder door.Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 01:25:
[...]
Iemand heeft hiervoor een tool geschreven, zie topic.
Download (beetje scrollen)
http://filenetworks.blogs...isable-aa-blur-mouse.html
INdd die tool gebruik ik ook al een poosje en de game word er ook een stukje zwaarder door.Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 01:25:
[...]
Iemand heeft hiervoor een tool geschreven, zie topic.
Is er een update geweest ?
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2011 09:12 ]
Ik heb gisteren eindelijk eens kunnen connecteren op een ranked server ( unranked gaat nooit ). Wat me opviel was dat ik steeds door personen in cloak modus werd neergemaaid , langs achteren. Oplossing , "continu" rondlopen met nano vision , dan zie je ze ...
MP van Crysis lijkt dus niet zo fun als gedacht , na 1 u kijken door nano vision begin ik te hallucineren :-)
( ik speel op pc )
MP van Crysis lijkt dus niet zo fun als gedacht , na 1 u kijken door nano vision begin ik te hallucineren :-)
( ik speel op pc )
Gisteren weer even gespeeld, en hoe verder ik in de SP kom, hoe knulliger het allemaal wordt, vooral de AI.
Als deze is uitgespeeld gaat 'ie direct op Marktplaats. De game kan me echt nauwelijks boeien, ook de MP niet.
Als deze is uitgespeeld gaat 'ie direct op Marktplaats. De game kan me echt nauwelijks boeien, ook de MP niet.
Exactor It : Was zeker lekker spelen gisteren. Die Crash Site is gewoon lekker rammen en met een goed team kun je daar echt score.
Vanavond ga ik de Team Deathmatch links laten liggen en lekker Crash spelen.
Ben alleen bang dat het op Pro echt een zooitje gaat worden. hahaha
Vanavond ga ik de Team Deathmatch links laten liggen en lekker Crash spelen.
Ben alleen bang dat het op Pro echt een zooitje gaat worden. hahaha
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Echt knullig wil het nergens worden. Wil je knullig zien dan moet je in Homefront wezen. Hier zitten zeker wel scherpe hoekjes aan, maar niet meer of minder dan de gemiddelde andere SP game...bram1984 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:30:
Gisteren weer even gespeeld, en hoe verder ik in de SP kom, hoe knulliger het allemaal wordt, vooral de AI.
www.avpnews.com
Nou...de AI blijft behoorlijk knullig hoor 
spoiler:
Laatste 'gevecht' tegen die gecloakde Ceph. Op zich zou dat een gaaf gevecht kunnen worden (denk aan die elite ninja achtige vijanden in Half-Life). Maar wat doen ze... lekker buggen tegen een muurtje aan zodat 1-2 C4 packs ze allemaal in een keer opblaast. Ik heb dat gevecht nog een keer gedaan (beide keren op post-human) en toen bugde ze niet. Maar dan alsnog komen ze recht op je af rennen en doen ze nauwelijks wat. Alsof ze maar 1 trucje kunnen. Behoorlijke afknapper dus uiteindelijk.
Ha, dat had ik gisteren ook toen ik daar zat. Ik ging ergens onder een tentakel door, die gasten konden er bijna niet doorheen. Bleven allemaal tegen die tentakel aanbuggen. Paar C4-packs: problem solved.Gundogan schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:33:
spoiler:Laatste 'gevecht' tegen die gecloakde Ceph. Op zich zou dat een gaaf gevecht kunnen worden (denk aan die elite ninja achtige vijanden in Half-Life). Maar wat doen ze... lekker buggen tegen een muurtje aan zodat 1-2 C4 packs ze allemaal in een keer opblaast. Ik heb dat gevecht nog een keer gedaan (beide keren op post-human) en toen bugde ze niet. Maar dan alsnog komen ze recht op je af rennen en doen ze nauwelijks wat. Alsof ze maar 1 trucje kunnen. Behoorlijke afknapper dus uiteindelijk.
Verwijderd
"Press Mouse4 for Stealth Kill"Wildfire schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:40:
Ha, dat had ik gisteren ook toen ik daar zat. Ik ging ergens onder een tentakel door, die gasten konden er bijna niet doorheen. Bleven allemaal tegen die tentakel aanbuggen. Paar C4-packs: problem solved.
Dat drie keer en de vierde heb ik gewoon ouwerwets geM60d omdat het hem wél opviel dat z'n maatjes spontaan doodvielen.
Ik weet niet of je een PS3 hebt of iemand kent met een PS3 en Killzone 3, maar speel die is 10 minuten voor de grap. Ik zeg niet dat die game moeilijk is, maar de AI is zoveel beter en realistischer. Echt een wereld van verschil.skullsplitter schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:28:
[...]
Echt knullig wil het nergens worden. Wil je knullig zien dan moet je in Homefront wezen. Hier zitten zeker wel scherpe hoekjes aan, maar niet meer of minder dan de gemiddelde andere SP game...
Sterker nog: ik heb de laatste jaren weinig games gespeeld met zo'n slechte AI als Crysis 2. Voorbeeldje: cloaken -> headshotje geven -> alle mannetjes in opperste staat van paraatheid -> 30 seconden cloaked in cover blijven wachten -> alle mannetjes vervallen weer in hun standaard routine alsof er niets gebeurd is, terwijl er 2 meter verderop een dooie op de grond ligt -> herhaal deze volgorde totdat iedereen dood is.
edit: Homefront ga ik m'n geld sowieso niet aan uitgeven.
[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 01-04-2011 11:51 ]
damn, wat een specialisten zitten hier zeg die het allemaal veel beter weten etc.
ik zeg: Maak lekker zelf een spel met alle muggenneukers op dit forum!
Dat moet dan wel een wereldspel worden!!!!
Verwijderd
Crytek heeft naam gemaakt voor "goede" AI en prachtige grafische kunstjes in Far Cry & Crysis en daarom valt dit zo tegen. Vooral omdat het helemaal geweldig moet zijn volgens de aankondigingen met geweldige AI, DX11, super multiplayer & nog veel meer.
En ik weet niet of je de PC versie hebt gepeeld maar al die bugs maken de ervaring gewoon een stuk minder.
En ik weet niet of je de PC versie hebt gepeeld maar al die bugs maken de ervaring gewoon een stuk minder.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2011 12:05 ]
Vond ze ook best makkelijk, ik schoot wat op hun (lokte ze eerst naar mij toe), met zo dat elektrisch wapen, en toen sloeg ik er wat op, na stuk of 10 keer dat te doen waren ze doodGundogan schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:33:
spoiler:Laatste 'gevecht' tegen die gecloakde Ceph. Op zich zou dat een gaaf gevecht kunnen worden (denk aan die elite ninja achtige vijanden in Half-Life). Maar wat doen ze... lekker buggen tegen een muurtje aan zodat 1-2 C4 packs ze allemaal in een keer opblaast. Ik heb dat gevecht nog een keer gedaan (beide keren op post-human) en toen bugde ze niet. Maar dan alsnog komen ze recht op je af rennen en doen ze nauwelijks wat. Alsof ze maar 1 trucje kunnen. Behoorlijke afknapper dus uiteindelijk.
Dat was in de beta anders, daar leek de AI veel 'intelligenter'. Ik vind de moeilijkheidsgraad bij een aantal levels in de beta ook een stuk hoger liggen dan in de uiteindelijke productie versie. Jammer dat ze het blijkbaar hebben aangepast.Gundogan schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:33:
Daar speel ik ook mee,all settings op extreme,behalve motion blur.Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:11:
[...]
INdd die tool gebruik ik ook al een poosje en de game word er ook een stukje zwaarder door.
[...]
INdd die tool gebruik ik ook al een poosje en de game word er ook een stukje zwaarder door.
Is er een update geweest ?
1920x1200 ronde 40-50fps gem.
In heb begin veel bsod's en spontane restarts, bleek dus dat mijn timings van mijn geheugen niet goed stonden, nu kan ik gewoon uren achter elkaar spelen.
|2600k|Asus 290|
Ricloo86 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:55:
damn, wat een specialisten zitten hier zeg die het allemaal veel beter weten etc.
Je mag als koper van de game toch wel kritiek leveren? Kom op zeg, Crysis 2 wordt als topgame in de markt gepositioneerd en gezien de voorgeschiedenis van Crytek mochten we toch wel iets fatsoenlijks verwachten.
Als dan blijkt dat de AI echt erg vaak buggy is (tegen muren aanlopen, niet reageren op teamgenoten die vlak voor hun neus worden neergeschoten, etc) dan is het 100% terecht daar commentaar op te hebben.
Doet trouwens niets af aan het feit dat ik gewoon veel plezier heb gehad met de game. Laat dat even duidelijk zijn
Eens!Wildfire schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:44:
[...]
Je mag als koper van de game toch wel kritiek leveren? Kom op zeg, Crysis 2 wordt als topgame in de markt gepositioneerd en gezien de voorgeschiedenis van Crytek mochten we toch wel iets fatsoenlijks verwachten.
Als dan blijkt dat de AI echt erg vaak buggy is (tegen muren aanlopen, niet reageren op teamgenoten die vlak voor hun neus worden neergeschoten, etc) dan is het 100% terecht daar commentaar op te hebben.
Doet trouwens niets af aan het feit dat ik gewoon veel plezier heb gehad met de game. Laat dat even duidelijk zijn
Maar dan kun je beter een losse topic starten.
Waarin je maar raak kan klagen.
Ik kom (lees niet jou laatste alinea
Bundel je krachten en lever een klacht in bij de makers cq. uitgever van Crysis.
Wellicht heeft dat meer zin dan hier alleen maar steen en been te klagen, uiteindelijk lost dat niets op.
Maargoed, ik ben wellicht een te simpele gamer die "al" die fouten niet eens ziet.
Verwijderd
Zelfde probleem:joon schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:08:
Zucht, bij mij start crysis niet op.
Zodra ik het icoon aan klik wordt ik gepresenteerd met 'application has stopped working'
Wat ik al heb geprobeerd is mn DX laten bijwerken en physx geinstalleerd maar nog wilt het spel niet starten.
Iemand enig idee?
W7x64 SP1
melding:
Problem signature:
Problem Event Name: APPCRASH
Application Name: Crysis2.exe
Application Timestamp: 21544c46
Fault Module Name: StackHash_eec4
Fault Module Version: 0.0.0.0
Fault Module Timestamp: 00000000
Exception Code: c0000005
Exception Offset: bb973514
OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Locale ID: 1043
Additional Information 1: eec4
Additional Information 2: eec450df5fc9c5901c5e3171261deb44
Additional Information 3: e419
Additional Information 4: e4195b9a85e03a642064cc723ddceeb4
Problem signature:
Problem Event Name: APPCRASH
Application Name: Crysis2.exe
Application Version: 1.1.0.0
Application Timestamp: 00000000
Fault Module Name: Crysis2.exe
Fault Module Version: 1.1.0.0
Fault Module Timestamp: 00000000
Exception Code: c0000005
Exception Offset: 008e560f
OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Locale ID: 1043
Additional Information 1: eec4
Additional Information 2: eec450df5fc9c5901c5e3171261deb44
Additional Information 3: b4e0
Additional Information 4: b4e0c3af8e4fd736ad838ca0e78b4540
Read our privacy statement online:
http://go.microsoft.com/f...inkid=104288&clcid=0x0409
If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
C:\Windows\system32\en-US\erofflps.txt
Alleen bij mij gebeurd het in het level net nadat je voor de eerste keer een aantal "alians" tegenkomt en ergens de trap oploopt....
Heb wel al gelezen dat meer mensen dit probleem hebben maar een oplossing kon ik nog niet vinden, iemand??
Verwijderd
Aangezien de admins, sinds de release van het spel, afwezig zijn op mycrysis.com denk ik dat hier klagen precies evenveel zin heeft als aldaar.Ricloo86 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:51:
[...]
Bundel je krachten en lever een klacht in bij de makers cq. uitgever van Crysis.
Wellicht heeft dat meer zin dan hier alleen maar steen en been te klagen, uiteindelijk lost dat niets op.
Dat gezegd, de AI is matig. Anderzijds kun je een onzichtbare powerslide maken terwijl je al glijdend een headshot kan uitdelen. Dat dat kan betekent dat mensen die over de matige AI praten azijnzeikers zijn.
Eerlijk gezegd vond ik het jammer dat Crysis 2 op Supersoldier zoveel makkelijker was dan Halo: Reach op Legendary. Anderzijds is het zo een toffe game dat het nauwelijks iets uit maakt. De 8 uur dat het kostte om uit te spelen heb ik echt veel plezier gehad.
Ik moet Killzone 3 echt eens gaan kopen als ik je zo bezig hoorbram1984 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:50:
[...]
Ik weet niet of je een PS3 hebt of iemand kent met een PS3 en Killzone 3, maar speel die is 10 minuten voor de grap. Ik zeg niet dat die game moeilijk is, maar de AI is zoveel beter en realistischer. Echt een wereld van verschil.
Sterker nog: ik heb de laatste jaren weinig games gespeeld met zo'n slechte AI als Crysis 2. Voorbeeldje: cloaken -> headshotje geven -> alle mannetjes in opperste staat van paraatheid -> 30 seconden cloaked in cover blijven wachten -> alle mannetjes vervallen weer in hun standaard routine alsof er niets gebeurd is, terwijl er 2 meter verderop een dooie op de grond ligt -> herhaal deze volgorde totdat iedereen dood is.
edit: Homefront ga ik m'n geld sowieso niet aan uitgeven.
Ik heb er nog een artikeltje over gevonden. Ik ben alleen geen graphics kenner, dus ik weet niet in hoeverre ik het artikel moet geloven. De auteur is volgens mij ook een 'beetje' pro-crysis, dus ik zou dit toch met een korrel zout nemen.
http://www.vgarabia.com/2011/03/21/crysis-2-vs-killzone-3-the-truth/
EDIT: (het valt me op dat buiten het killzone filmpje, geen enkele killzone foto te vinden is...)
[ Voor 3% gewijzigd door Rinzler op 01-04-2011 13:56 ]
Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts
Ik heb niks te klagen naast die enorme Kutdingen
die zij zo erg!
en dan moet je weer cloacken
aan de achter kant knallen met explosieven
weet iemand een easy truukje om dit geval neer mokeren?
die zij zo erg!
en dan moet je weer cloacken
aan de achter kant knallen met explosieven
weet iemand een easy truukje om dit geval neer mokeren?
Suh dude
Ik vond die grote beren ook klotebeesten. Ik heb ze volgens mij allemaal neergehaald met C4, ging toch het makkelijkste. JAW raketten op zo'n ding vuren viel vies tegen, en werkte niet zo heel goed.
Wisten jullie trouwens dat Hans Zimmer de soundtrack geschreven heeft voor dit spel? Ik vind de muziek werkelijk fenomenaal in dit spel.
YouTube: Crysis 2 Soundtrack - Morituri
Mannen ik heb een vervelend probleem:
Mijn Weapon achievements worden niet getracked. Dus ik kan de upgrades niet upgraden.
Als je bv 150 kills met Weapon X moet maken, heb ik er na een potje nog steeds 0/150, zwaar irritant!
Heeft iemand anders dit ook op de PC versie?!
Thanks!
Mijn Weapon achievements worden niet getracked. Dus ik kan de upgrades niet upgraden.
Als je bv 150 kills met Weapon X moet maken, heb ik er na een potje nog steeds 0/150, zwaar irritant!
Heeft iemand anders dit ook op de PC versie?!
Thanks!
Gooide jij c4 op Die rooie Korf?Rynji schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:41:
Ik vond die grote beren ook klotebeesten. Ik heb ze volgens mij allemaal neergehaald met C4, ging toch het makkelijkste. JAW raketten op zo'n ding vuren viel vies tegen, en werkte niet zo heel goed.
Ik word helemaal gek van die dingen
ben ik net van eentje af !
komt er een gebouw naar beneden
krijg ik er daarna nog !:P
Suh dude
Tja ik ben volledig objectief wat deze twee games betreft. Killzone heb ik net uitgespeeld en verkocht, en Crysis heb ik net binnen. Ik vind het algehele niveau van Killzone letterlijk 5 klassen beter, wat betreft de SP. De graphics zijn aanzienlijk mooier, de AI is véél beter, en er zitten denk ik 20x minder bugs in.Rinzler schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:52:
[...]
Ik moet Killzone 3 echt eens gaan kopen als ik je zo bezig hoor. Ik denk dat het platform aspect er ook wel wat mee heeft te maken. Als je maar met 1 platform rekening moet houden
Ik heb er nog een artikeltje over gevonden. Ik ben alleen geen graphics kenner, dus ik weet niet in hoeverre ik het artikel moet geloven. De auteur is volgens mij ook een 'beetje' pro-crysis, dus ik zou dit toch met een korrel zout nemen.
http://www.vgarabia.com/2011/03/21/crysis-2-vs-killzone-3-the-truth/
EDIT: (het valt me op dat buiten het killzone filmpje, geen enkele killzone foto te vinden is...)
Was dit al voorbij gekomen? Een progje dat voor PC gamers de graphics kan tunen?
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1807934
Verder mijn persoonlijke mening van de game:
- AI kan beter
- Geen 'echte' sandbox game - lineair in mijn beleving
- Graphics zijn niet veel beter dan deel 1 (geen beloofde DX11)
- Echt een console game (besturing Prone is weg, alleen nog maar Crouch)
- Irritante meldingen "use V button to ..., use SPACE button to... etc etc.."
- Geen F5 om te saven....nu checkpoints
- Buggy
+ Geen kansloze spawning in zit zoals Farcry 2, COD4, etc..
+ Blijft redelijk Episch
+ Nano Suite
Verwacht je als PC gamer een volwaardige opvolger voor Crysis 1 i.v.m. bovenstaande kritiekpunten dan zou ik toch wachten tot de prijs wat gezakt is of i.i.g. een patch uitkomt welke de AI verbetert en de bugs wegneemt.
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1807934
Verder mijn persoonlijke mening van de game:
- AI kan beter
- Geen 'echte' sandbox game - lineair in mijn beleving
- Graphics zijn niet veel beter dan deel 1 (geen beloofde DX11)
- Irritante meldingen "use V button to ..., use SPACE button to... etc etc.."
- Geen F5 om te saven....nu checkpoints
- Buggy
+ Geen kansloze spawning in zit zoals Farcry 2, COD4, etc..
+ Blijft redelijk Episch
+ Nano Suite
Verwacht je als PC gamer een volwaardige opvolger voor Crysis 1 i.v.m. bovenstaande kritiekpunten dan zou ik toch wachten tot de prijs wat gezakt is of i.i.g. een patch uitkomt welke de AI verbetert en de bugs wegneemt.
Killzone is een stuk afgewerkter en het is te zien dat het een exclusive is. Maar toch heb ik vele malen meer plezier met Crysis 2. Killzone is namelijk de zoveelste 'on rails' lineaire shooter van de laatste tijd. Ja, de AI is goed, de graphics fantastisch en de SP spectaculair. Toch boeit Crysis 2 me zoveel meer met de uitdaging van 'hoe ga ik dit weer eens aanpakken', de relatieve vrijheid die je hebt bij elke uitdaging.
Overigens vind ik het gruwelijk jammer dat er weer een idiote leveleisen aan gamemodes vast zitten in de MP. Bah zeg, ik ben echt een objective-based gamer zeg maar en heb er dan zo'n rothekel aan dat ik eerst 6 lvls door moet komen in deathmatch
Om vervolgens nog eens 6 lvls te moeten gaan kingofthehillen voor ik eindelijk CTF (CTR eigenlijk) kan gaan spelen.
Overigens vind ik het gruwelijk jammer dat er weer een idiote leveleisen aan gamemodes vast zitten in de MP. Bah zeg, ik ben echt een objective-based gamer zeg maar en heb er dan zo'n rothekel aan dat ik eerst 6 lvls door moet komen in deathmatch
Nou nou, de vrijheid om een gevecht aan te pakken viel me toch tegen.
Je kunt stealth of je kunt all out, of een combinatie. Of en toe ff een HMG opppakken en dat is het wel zon beetje.
Ook het weapon custumization systeem is juist minder geworden.
Eerst besloot ik zelf welke scope ik op welk wapen wilde, nu kun je bij de scar bepaalde dingen en bij de grendel dan weer niet.
Als ik een DSG wil zonder scope, zonder red dot sight, wat dan ook, dan kan dat niet
En de physics zijn echt triest. JAW's afvuren tegen muren ziet er leuk uit, maar de muur ziet er na afloop piekfijn uit...
En bepaalde momenten in de game zijn best goed bedacht, maar komen totaal niet uit de verf
Geef mij maar de jungle! En vliegende aliens! Met freeze rays!
(Komop mensen, waarom zouden aliens wapens gebruiken als ze freaking freezerays hebben?!)
(Als je kunt vliegen, waarom in godsnaam terug naar het inferieure lopen?)
En het verhaal was ook niet veel beter dan C1:
1. Force Recon checks out alien invasion
2. Go rescue nutty professor
3. Go do random fights with Cell / Ceph
4. ZOMG, nanosuit > alien DNA
5. more random fights
6. ZOMG, Strickland is nice
7. Go jump in that large tower over there.
8. Tadaa, you saved the world...
De cell troepen hebben ook echt weinig persoonlijkheid, achter die maskers en pakken (waarschijnlijk was facial animation fugly op de consoles). Zelfs de vehicles zien er saai en ongeinspireerd uit. Koreanen + moderne jeeps = win
Je kunt stealth of je kunt all out, of een combinatie. Of en toe ff een HMG opppakken en dat is het wel zon beetje.
Ook het weapon custumization systeem is juist minder geworden.
Eerst besloot ik zelf welke scope ik op welk wapen wilde, nu kun je bij de scar bepaalde dingen en bij de grendel dan weer niet.
Als ik een DSG wil zonder scope, zonder red dot sight, wat dan ook, dan kan dat niet
En de physics zijn echt triest. JAW's afvuren tegen muren ziet er leuk uit, maar de muur ziet er na afloop piekfijn uit...
En bepaalde momenten in de game zijn best goed bedacht, maar komen totaal niet uit de verf
spoiler: title
Zoals die 4 gecloakede aliens, die zijn dom als bakstenen! De nanosuit koreanen in C1 waren een stuk lastiger/ Of die val die voor je gezet is als je de terminal moet accessen. (solution: jackal + stealth = easy win)
Geef mij maar de jungle! En vliegende aliens! Met freeze rays!
(Komop mensen, waarom zouden aliens wapens gebruiken als ze freaking freezerays hebben?!)
(Als je kunt vliegen, waarom in godsnaam terug naar het inferieure lopen?)
En het verhaal was ook niet veel beter dan C1:
1. Force Recon checks out alien invasion
2. Go rescue nutty professor
3. Go do random fights with Cell / Ceph
4. ZOMG, nanosuit > alien DNA
5. more random fights
6. ZOMG, Strickland is nice
7. Go jump in that large tower over there.
8. Tadaa, you saved the world...
De cell troepen hebben ook echt weinig persoonlijkheid, achter die maskers en pakken (waarschijnlijk was facial animation fugly op de consoles). Zelfs de vehicles zien er saai en ongeinspireerd uit. Koreanen + moderne jeeps = win
[ Voor 20% gewijzigd door Jeroenneman op 01-04-2011 16:41 ]
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Wat heeft dat in hemelsnaam met de console te maken? In CoD zit ook gewoon prone hoor, óp de console.Eperium schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:25:
Silvin schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:26:
Killzone is een stuk afgewerkter en het is te zien dat het een exclusive is. Maar toch heb ik vele malen meer plezier met Crysis 2. Killzone is namelijk de zoveelste 'on rails' lineaire shooter van de laatste tijd. Ja, de AI is goed, de graphics fantastisch en de SP spectaculair. Toch boeit Crysis 2 me zoveel meer met de uitdaging van 'hoe ga ik dit weer eens aanpakken', de relatieve vrijheid die je hebt bij elke uitdaging.
bram1984 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:50:Sterker nog: ik heb de laatste jaren weinig games gespeeld met zo'n slechte AI als Crysis 2. Voorbeeldje: cloaken -> headshotje geven -> alle mannetjes in opperste staat van paraatheid -> 30 seconden cloaked in cover blijven wachten -> alle mannetjes vervallen weer in hun standaard routine alsof er niets gebeurd is, terwijl er 2 meter verderop een dooie op de grond ligt -> herhaal deze volgorde totdat iedereen dood is.
Daarom noem ik het ook 'relatieve vrijheid'. In Crysis 1 was er natuurlijk een stuk meer vrijheid. De vergelijking is dan ook gericht op Killzone 3
Ik gooide altijd twee stuks C4 onder z'n benen, dan gingen ze volgens mij altijd wel dood. Ik speelde op normal btw.pannekoek141 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:03:
[...]
Gooide jij c4 op Die rooie Korf?
Ik word helemaal gek van die dingen
ben ik net van eentje af !
komt er een gebouw naar beneden
krijg ik er daarna nog !:P
Parking Deck blijft ook een geniale map, lekker auto's schoppen:

Het is wel 1 april, ik kreeg eerst twee random gare filmpjes voordat mijn eigen video kwam.
Zie Uncharted 2 en in mindere mate Heavy Rain. Prima facial animations.Jeroenneman schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:33:De cell troepen hebben ook echt weinig persoonlijkheid, achter die maskers en pakken (waarschijnlijk was facial animation fugly op de consoles). Zelfs de vehicles zien er saai en ongeinspireerd uit. Koreanen + moderne jeeps = win
edit: En LA Noire, met als hoofdplatform de PS3.
[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 01-04-2011 16:49 ]
Ik bedoelde dat Crytek het niet voor mekaar kreeg. Ik zie geen andere reden om vijanden continu met masker te laten rondlopen. Gaat alleen de sfeer van omlaag. Het gezicht van de koreanen als je ze vastpakte, prachtig.bram1984 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:45:
[...]
Zie Uncharted 2 en in mindere mate Heavy Rain. Prima facial animations.
edit: En LA Noire, met als hoofdplatform de PS3.
Beetje kort door de bocht idd..goed dat COD dit wel op de consoles heeft gedaan, maar in de tijd dat ik een XBOX360 had, hadden veel games het nog niet. Verder bedoel ik dat je toetsen ingedrukt moet houden op het toetsenbord om een bepaalde 'move' te doen, dit werkt natuurlijk lekkerder op een gamepad...vandaar mijn opmerking. Voorbeeld: in Crysis 1 moest je Strenght kiezen [actie] en daarna kon je hoog springen...nu moet ik m'n spacebar ingedrukt houden...het klinkt makkelijker omdat het van 2 toetsen naar 1 toets is gegaan maar het werkt nu ik het een paar keer heb gedaan toch minder lekker...dus soms hou ik m'n spacebar iets te lang indrukt en hop...iedereen in het veld ziet me vliegen terwijl ik alleen over een hekje wilde springen...kwestie van gewenning. Ook de meldingen zoals wanneer ik tegen een muurtje staan ...hold mouse button 2 to lean...na 3 keer weet ik het wel...(misschien dat je het uit kan zetten)...het zijn allemaal persoonlijke dingetjes welke ik goed vind werken op een console maar minder op een PC. Is dit een beter uitleg?Wat heeft dat in hemelsnaam met de console te maken? In CoD zit ook gewoon prone hoor, óp de console.
Ja, die mensen die een beetje liggen te creperen, maar waar ik eigenlijk bar weinig naar omkeek omdat er totaal geen interactie mee mogelijk was?Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:56:
Maskers?? Uhh voor het verhaal?
Heb je die mensen gezien die geen maskers ophebben?
Die mensen die af en toe een paar zinnen murmelen, waar je een raket tegenaan kunt schieten, waar je rondes om heen kunt rennen en die dan nog steeds droog zitten?
Als ze me hadden aangevallen ofzo, of als ze had zien doodgaan, dan had ik gedacht: "dit is erg! (ofzo)
Vond het evaporaten van je medesoldaten in C1 10x dramatischer dan deze verdedelde zombies zien.
Als dat bedoelt was om medeleven op te wekken bij de speler, dan fail.
Enne, de US army dudes hebben ook geen helmen op. Waarschijnlijk moest de CELL stoer lijken ofzo...
Ik heb het spel nu een aantal uurtjes gespeeld (SP) en ik moet zeggen dat het er goed uitziet. Ik vind het jammer dat de sfeer uit deel 1 helemaal weg is. Dit lijkt wel een heel ander spel. Maar desondanks ziet het er goed uit. Het enige minpuntje is dat het eentonig is. Je gaat steeds van plek naar plek om daar een gevecht te voeren en dan weer door naar de volgende. En dat het hele spel door.
Heb je al wel eens rustig naar de kwaliteit van de textures gekeken?[b][message=35796366,noline]
Maar desondanks ziet het er goed uit.
Nee, dan alsnog doen.
Ja, dan heb je een niet zo'n hoge standaard wat fijn is voor Crytek.
Start ik net Crysis op, blijkt dat mijn lokale profiel gewist is. Weg save games / unlocks.
Verwijderd
Tijd om een PC aan te schaffen en de oude Crysis eens te gaan spelen, die is pas non-lineair. Crysis 2 is een on-rails shooter ivm Crysis.Silvin schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:26:
Overigens vind ik het gruwelijk jammer dat er weer een idiote leveleisen aan gamemodes vast zitten in de MP. Bah zeg, ik ben echt een objective-based gamer zeg maar en heb er dan zo'n rothekel aan dat ik eerst 6 lvls door moet komen in deathmatchOm vervolgens nog eens 6 lvls te moeten gaan kingofthehillen voor ik eindelijk CTF (CTR eigenlijk) kan gaan spelen.
Lijkt wel alsof dit soort topics alleen maar mensen aantrekken die negatief zijn. Verder mag je best je mening geven hoor, maar sommige mensen zijn wel echt een beetje aan het miereneuken..
Ik vind Crysis 2 echt een supervet spel, alleen de multiplayer maakt de aankoop voor mij al meer dan waar... tel daarbij het goede verhaal (ik vind hem wel goed) en de modervette soundtrack bij op en ik vermaak mij weer talloze uren.
Verder vind ik Crysis 2 echt een verbetering op de voorganger. Het verhaal is ook veel beter uitgewerkt, bij deel 1 was alles nieuwe en voelde het allemaal heel speciaal aan, maar het verhaal was in mijn mening echt niet beter dan deel 2. Vooral het stuk met de koreanen in het begin was maar saai en vertelde niet echt waarom je nu precies in korea zat.
Tevens moet je ook niet vergeten dat Crysis 2 veel meer met hoogte doet, dat de levels volgens jou meer linear aanvoelen is waarschijnlijk omdat je gewend bent van Crysis 1 dat je alleen maar over de grond heenbaggert.
Ik vind Crysis 2 echt een supervet spel, alleen de multiplayer maakt de aankoop voor mij al meer dan waar... tel daarbij het goede verhaal (ik vind hem wel goed) en de modervette soundtrack bij op en ik vermaak mij weer talloze uren.
Verder vind ik Crysis 2 echt een verbetering op de voorganger. Het verhaal is ook veel beter uitgewerkt, bij deel 1 was alles nieuwe en voelde het allemaal heel speciaal aan, maar het verhaal was in mijn mening echt niet beter dan deel 2. Vooral het stuk met de koreanen in het begin was maar saai en vertelde niet echt waarom je nu precies in korea zat.
Tevens moet je ook niet vergeten dat Crysis 2 veel meer met hoogte doet, dat de levels volgens jou meer linear aanvoelen is waarschijnlijk omdat je gewend bent van Crysis 1 dat je alleen maar over de grond heenbaggert.
[ Voor 12% gewijzigd door Annihilism op 01-04-2011 18:34 ]
Als de algemene tendens op een forum niet negatief is maar in een bepaald topic wel dan zegt dat alles over de kwaliteit van het spel en de verwachtingen die de gamer heeft van een bepaalde ontwikkelaar.
Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat mensen een andere standaard hebben dan jou en gewoon meer verwachten van Crytek?
Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat mensen een andere standaard hebben dan jou en gewoon meer verwachten van Crytek?
Ja daar kan ik nog mee inkomen, maar na de 30ste post van "het is een console port huil huil" word ik ook niet goed van. Nu weten we het wel.Dracul schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 18:50:
Yup was redelijk algemeen bekend. Overigens heeft hij alleen de intro en 2 andere nummers die er op lijken gecomponeerd de rest is door anderen gedaan. Maar het is inderdaad een erg goede soundtrack. Heb het album al een paar dagen op mijn smartphone draaien op weg naar mijn werk.Annihilism schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:43:
Wisten jullie trouwens dat Hans Zimmer de soundtrack geschreven heeft voor dit spel? Ik vind de muziek werkelijk fenomenaal in dit spel.
[ Voor 46% gewijzigd door Kaasje123 op 01-04-2011 19:13 ]
Hoezo is Crysis 1 non-linear? Daar werd je ook van opdracht naar opdracht gestuurd. Dat je een redelijke oppervlakte tot je beschikking had om er te komen doet daar niets aan af.Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 18:27:
[...]
Tijd om een PC aan te schaffen en de oude Crysis eens te gaan spelen, die is pas non-lineair. Crysis 2 is een on-rails shooter ivm Crysis.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
Natuurlijk was dat wel het geval, maar door de veel grotere omgevingen waren alternatieve toegangswegen ook echt een alternatief.Acid_Burn schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:06:
[...]
Hoezo is Crysis 1 non-linear? Daar werd je ook van opdracht naar opdracht gestuurd. Dat je een redelijke oppervlakte tot je beschikking had om er te komen doet daar niets aan af.
Wat kaasje ook al zei, het heeft geen zin om 1000x te herhalen wat een ander al heeft gezegt.. Verder is het dikke onzin om te zeggen dat de meerderheid het spel tegen vind vallen want dan zouden de cijfer op metacritic en gamespot (hierbij heb ik het over user reviews, niet paid critics) wel aardig wat lager zijn...Dracul schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 18:50:
Als de algemene tendens op een forum niet negatief is maar in een bepaald topic wel dan zegt dat alles over de kwaliteit van het spel en de verwachtingen die de gamer heeft van een bepaalde ontwikkelaar.
Late we overigens wat meer ervaringen bespreken in game en multiplayer voordat dit weer zon bash topic wordt...
[ Voor 7% gewijzigd door Annihilism op 01-04-2011 19:55 ]
Iedereen mag zijn mening geven over dit spel positief of negatief. Als er dan 1000x dezelfde mening voorbij komt dan zij dat zo. Het kan toch niet zo zijn dat iemand zijn mening niet meer mag geven hier omdat iemand anders eerder al precies dezelfde mening had. Sluit dit forum dan maar zou ik zo zeggen.
Als 1000x dezelfde mening voorbij komt dan wil dat waarschijnlijk wat zeggen. Dat jij dat afdoet als herhalen zegt meer over jou dan van de rest van de bezoekers. Of wil je soms beweren dat iedereen hier geen eigen mening heeft en elkaar na praat?
Metacritic is leuk maar zegt mij niks. Ik ben iemand met 30 jaar gamervaring en kocht spellen van Crytek vanwege de goede en lange singpleplayer, de mogelijkheid van stealth, de bovengemiddelde AI en de vooruitstrevende graphics die minstens twee jaar na het uitbrengen nog steeds koploper waren. Crysis 2 heeft helemaal niks meer van dit alles en als een schooljongen dan de multiplayer goed vind dan is dat leuk voor hem maar mij zegt het niks. No offense trouwens.
Als 1000x dezelfde mening voorbij komt dan wil dat waarschijnlijk wat zeggen. Dat jij dat afdoet als herhalen zegt meer over jou dan van de rest van de bezoekers. Of wil je soms beweren dat iedereen hier geen eigen mening heeft en elkaar na praat?
Metacritic is leuk maar zegt mij niks. Ik ben iemand met 30 jaar gamervaring en kocht spellen van Crytek vanwege de goede en lange singpleplayer, de mogelijkheid van stealth, de bovengemiddelde AI en de vooruitstrevende graphics die minstens twee jaar na het uitbrengen nog steeds koploper waren. Crysis 2 heeft helemaal niks meer van dit alles en als een schooljongen dan de multiplayer goed vind dan is dat leuk voor hem maar mij zegt het niks. No offense trouwens.
Heb de singleplayer net uit.moet zeggen dat het bestwel teleurstellend is geweest zonde van m,n geld,de volgende keer zorg ik wel dat ie gedownload wordt alvorens tot kopen over te gaan.
Misschien leuk om te vertellen waarom je teleurgesteld bent?
Inderdaad, pin je niet vast op Metacritic.
Nog een voorbeeld:
Daar heeft COD BO voor PS3 een gemiddeld hogere score dan BFBC2 voor PS3. En we weten alleen dat COD BO ontzettend kampt(e) met problemen(crashes etc) op PS3, terwijl BFBC2 perfect from the start was.
Nog een voorbeeld:
Daar heeft COD BO voor PS3 een gemiddeld hogere score dan BFBC2 voor PS3. En we weten alleen dat COD BO ontzettend kampt(e) met problemen(crashes etc) op PS3, terwijl BFBC2 perfect from the start was.
De graphics vondt ik nogal tegenvallen en daarnaast maar 4 verschillende vijanden,eentonige gameplay en over de multiplayer begin ik niet eens,nee toch weer een tegenvaller,wacht voor de multi wel op bf3 daar zijn hoge verwachtingen van.
Ik heb me best vermaakt met dit spel. Steam zegt dat ik er zo'n 15 uur over heb gedaan. Geen hoogvlieger idd, maar vermakelijk genoeg.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site