Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Kan er geen aparte topic geopend worden voor "Welke instellingen moet ik gebruiken op mijn PC probleem".

Ik zie bijna niets anders voorbij komen.

Of ik moet gewoon eens op een ander forum gaan kijken denk ik

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxily schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:10:
Ik ben benieuwd naar hoeveel FPS iedereen in Crysis 2 heeft. Op het forum van mycrysis zie ik mensen met 1 GTX 570 die dan 1920x1080@Extreme draaien en 80-90 fps krijgen, of 2 570's in SLI en dan 120 fps.

Ik heb 2 580's in SLI maar met de default Extreme settings haal ik "maar" ~70 fps, met dingen als 4x MSAA, Lapace Edge AA, 16x AF, SSAO aan krijg ik nog maar ~60 fps.
Apart ik heb met deze instellingen en 2 gtx580's zo'n 120 fps. Dit kunnen verschillende dingen zijn.
CPU bottlenek of oudere drivers? Ik raad aan 167.46 beta opte zoeken op 3dguru. In crysis 2 gaf deze driver duidelijk meer fps. Via het contolpannel zou ik SSAA wel uitzetten. Deze kickt er namelijk wel erg hard in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Je bent niet stoer met warez.

[ Voor 95% gewijzigd door TheZeroorez op 29-03-2011 12:32 ]

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Zucht

Reageer dan gewoon niet ;)

[ Voor 78% gewijzigd door TheZeroorez op 29-03-2011 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:11
Inderdaad flinke zucht :P

Ik vind het nog steeds een prima game en mij maakt het me niets uit dat ik niet alles kan instellen. Ben allang blij dat het zo goed loopt op m'n E8400tje. Multiplayer is nog steeds leuk om te spelen, je moet gewoon niet overal een cheater in willen zien.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricloo86 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:06:
Ik moet zeggen dat dit de eerste Crysis is die ik speel maar nog aardig lastig in de MP
Cod BO was ik redelijk tevreden als er minimaal toch wel 20 kills behaald waren.

iemand goede suggesties qua perks etc?

(exactor it, vanavond online?)
Voetstappen zichtbaar maken en Cloak tracker zijn mijn favoriet in stealth modus momenteel. Heb Armor enhance (halveert energy drain in Armor mode) maar moet voor Armor modus nog eens goed kijken. De powermodus heb ik AIm enhance (recoil reductie) en Weapon Pro (reload en na upgrade sneller ADS). Loadout Pro is handig voor een snipe class, kun je een shotgun meenemen voor close range. ;)

MIsschien helpt dit nog wat: http://denkirson.xanga.com/742784256/crysis-2/ (beneden staat info over perks, boven over wapens)

Ben zeker vanavond online. We gaan al met een paar man spelen. Je bent van harte welkom om de party te joinen en mee te onzichtbaar schieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:16
Op mijn HD 6850 werkt het perfect met de Extreme setting. Heb rond de 40 FPS. Vraag me eigenlijk af of die Extreme setting echt het maximum is, of dat je met dat tooltje nog betere (hogere) instellingen kunt kiezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:29:
[...]

Voetstappen zichtbaar maken en Cloak tracker zijn mijn favoriet in stealth modus momenteel. Heb Armor enhance (halveert energy drain in Armor mode) maar moet voor Armor modus nog eens goed kijken. De powermodus heb ik AIm enhance (recoil reductie) en Weapon Pro (reload en na upgrade sneller ADS). Loadout Pro is handig voor een snipe class, kun je een shotgun meenemen voor close range. ;)

MIsschien helpt dit nog wat: http://denkirson.xanga.com/742784256/crysis-2/ (beneden staat info over perks, boven over wapens)

Ben zeker vanavond online. We gaan al met een paar man spelen. Je bent van harte welkom om de party te joinen en mee te onzichtbaar schieten. :)
Dan spreek ik je vanavond nog wel ff voor wat opheldering want snap er nog helemaal niets van whahaha

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Wat vinden jullie van de wapens in de game?

SCAR Zeer fijn vooral met Scope.
Grendel Assault Rifle Nog niet gebruikt.
Feline SMG Kont apparaat.
K-Volt Nog niet gebruikt.
Jackal shotgun Muah, marshall is fijner.
Marshall shotgun Goed ding.
DSG-1 Sniper rifle Machtig wapen, jammer van de kleine ammocartridge.
M12 Nova Soms heel handig.
Hammer Nog niet gebruikt.
Majestic Pistol Nog niet gebruikt.
Mk60 Eigenlijk een heel fijn wapen, helemaal omdat ik veel kogels nodig heb. (ik ben Rambo)
L-TAG Grenade Launcher Nog niet gezien.
X-43 Microwave Induced Klystron Emitter Nog niet gezien.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

jij vind het blijkbaar normaal dat een game niet goed werkt als je er voor betaald hebt? 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door 10K op 29-03-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat je niet mag klagen als piraat.

En dat het al 100 keer voorbij is gekomen natuurlijk.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:51

D4NG3R

kiwi

:)

Mijn mening:
FloydRaalte schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:41:
SCAR Algemeen goed wapen.
Grendel Assault Rifle Zeer fijn.
K-Volt Kont apparaat
Jackal shotgun Prettig.
Marshall shotgun Prettig.
M12 Nova DSG-1 komt meer voor en levert dus meer ammo. Verder wel prettig.
Hammer Pistol :F
Majestic Pistol Pistol :F
Mk60 RAMBO RAMBO RAMBO >:)
L-TAG Grenade Launcher Kont apparaat.
X-43 Microwave Induced Klystron Emitter Kutwapen.. Veel recoil, weinig schade.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
10K schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:47:
[...]

jij vind het blijkbaar normaal dat een game niet goed werkt als je er voor betaald hebt? 8)7
Je hebt mij niet horen zeggen dat ik de game niet goed vindt werken :) Integendeel, SP vind ik prima te doen en hiervoor heb ik de game ook aangeschaft. Er zou ook een patch met o.a. meet instellingen op grafisch gebied en DX11. Los van het wel/niet uitkomen van de patch vind ik het wel een prima game.

MP ga ik me nog wel eens in verdiepen, heb de game in eerste instantie aangeschaft voor de SP campaign.

Edit: en inderdaad, makkelijk klagen over een illegale versie.

[ Voor 5% gewijzigd door agoNITE op 29-03-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

SCAR Zeer fijn vooral met Scope. +1
Grendel Assault Rifle 2 burst kill, leuk ding
Feline SMG Spray wapen, niet echt nuttig
K-Volt Handig voor schilden en stunnen van sterkere vijanden
Jackal shotgun Nice!
Marshall shotgun mwah
DSG-1 Sniper rifle Leuk, maar niet zo lekker als de Gauss
M12 Nova Een pistooltje....
Hammer Een pistooltje....
Majestic Pistol Een pistooltje...
Mk60 Handig bij langen gevechten door ammo, maar beetje weinig schade per schot
L-TAG Grenade Launcher Handig, maar niet genoeg ammo voorhanden
X-43 Microwave Induced Klystron Emitter Bah, lijkt heel wat, wordt al snel saai.
Gauss :9~ :9~ :9~ Railgun/sniper? YEAH!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:48

M2M

medicijnman

SCAR Gebruikt tegen menselijke tegenstanders
Feline SMG silent gebruikt tegen menselijke tegenstanders
K-Volt topwapen tegen aliens
Jackal shotgun Nog niet gebruikt.
Marshall shotgun Nog niet gebruikt..
DSG-1 Sniper rifle Nog niet gebruikt.
M12 Nova Nog niet gebruikt.
Mk60 te lomp en te veel overkill
L-TAG Grenade Launcher Nog niet gebruikt.
X-43 Microwave Induced Klystron Emitter heerlijk, alles in de magnetron

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:48:
Nee, dat je niet mag klagen als piraat.

En dat het al 100 keer voorbij is gekomen natuurlijk.
Ik vind dat mods dit soort mensen gelijk moeten bannen. Als je op hwi hier watover zegt krijgje de 2e keer gelijk een ban, en terecht wat dit soort verziekers maken voor de pc gamers dit soort dingen alleen maar erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:11

SCAR Zeer fijn vooral met Scope.
K-Volt Nog niet gebruikt.
Jackal shotgun Muah, marshall is fijner.
Marshall shotgun Goed ding.
M12 Nova Soms heel handig.
Mk60 Eigenlijk een heel fijn wapen, helemaal omdat ik veel kogels nodig heb. (ik ben Rambo)
L-TAG Grenade Launcher Nog niet gezien.
X-43 Microwave Induced Klystron Emitter Nog niet gezien.
Ik gebruik alleen een combo van scar met scope en MK60 momenteel. scar voor humans MK60 voor aliens. Als je de armor upgrades gebruikte en recharge/health upgrades in combo met de MK60 kun je gewoon rambo style de aliens afmaken. Zoals het hoort, niet dat laffe verschuilen achter muurtjes maar gewoon duke nukem style :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:28
Wil het risico niet nemen om een miskoop te doen aangezien ik het geld niet heb, eerst maar even downloaden en dan als het bevalt volgende week halen van men loon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
YouR schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:21:
Wil het risico niet nemen om een miskoop te doen aangezien ik het geld niet heb, eerst maar even downloaden en dan als het bevalt volgende week halen van men loon :D
Dat is geen reden om iets te downloaden he......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 20:54

MaxForce800

De enige echte.

Adlermann schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:23:
[...]

Vind ik eigenlijk wel. Als je het niet kan runnen en je komt daar achter als je het hebt gekocht, zit je met een spel dat je niet kan draaien. En ga dan niet de wijsneus uithangen en zeggen "kijk dan naar de req's", want sommigen (including me) zijn niet zo up-to-date met de nieuwste namen van hardware.

Verstandig om eerst te downloaden, als je het kan draaien, WEL kopen hoor!

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
[...]

natuurlijk wel, als ik niet zeker weet of de game mij bevalt ga ik er geen 50 piek voor neerleggen 8)7, als ik het geld wel had, had ik hem ook eerst gedownload om te kijken of het me beviel, aangezien de beta voor mij niet overtuigend was door de slechte support (xbox360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
YouR schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:26:
[...]

natuurlijk wel, als ik niet zeker weet of de game mij bevalt ga ik er geen 50 piek voor neerleggen 8)7, als ik het geld wel had, had ik hem ook eerst gedownload om te kijken of het me beviel, aangezien de beta voor mij niet overtuigend was door de slechte support (xbox360)
Dit gaat in een discussie belanden, maar ja. Je weet toch ook niet vooraf of je een film leuk vindt, een boek goed vindt, etc. Je kan reviews lezen, je kan een demo spelen. Als die dingen je niet overtuig en dan koop je het gewoon niet. Zo makkelijk is het. je hebt niet het recht om iets te spelen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Adlermann schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:28:
[...]

Dit gaat in een discussie belanden, maar ja. Je weet toch ook niet vooraf of je een film leuk vindt, een boek goed vindt, etc. Je kan reviews lezen, je kan een demo spelen. Als die dingen je niet overtuig en dan koop je het gewoon niet. Zo makkelijk is het. je hebt niet het recht om iets te spelen hoor.
waar denk je dat de uitgever vrolijker van word? dat ik het spel download en dan tot de conclusie kom dat ik het ga kopen of dat ik het gewoon uberhaupt niet koop, als het spel me niet bevalt gooi ik het ook zo weer van de PC af, maar je hebt gelijk dit word een lange discussie worden, zolang jij de morale hero wil gaan spelen vind ik het prima :), ik ben gewoon van mening dat het een optie is, zeg maar 7 dagen proberen, niet goed geld terug, of iets in die zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:De twee topicstarters van dit topic zijn niet echt meer actief, en da's nogal zonde voor zo'n mooi spel. Heeft iemand zin om er aan te werken? Dat kan!

Neem even contact met mij op en we zorgen dat je een mooi nieuw deeltje kan starten, want deze is al erg vol ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

[...]

Voor velen wel. En bij 90% van de spellen begrijpelijk om eerlijk te zijn. Alleen als je wat meer zelfbeheersing hebt kun je jaarlijks ook gewoon wat minder spellen kopen en op koopjesjacht.

Uitgespeeld. Hoewel mijn HD5750 er duidelijk moeite mee had, zag het er geweldig uit en was het met ongeveer 25-35 FPS net aan speelbaar genoeg om door te zetten. Een nieuwe kaart komt er voor december toch niet in.

Het verhaal is episch, wordt goed vertelt en elke keer dat je denkt: nou, dit was het dan, komt er weer een flink stuk aan. De gevechten zijn goed gedoseerd, zitten nog redelijk wat AI bugs in (zoals die Spiners die ineens een auto-lock-on hebben, zie dan maar eens aan de achterkant te komen) die niet logisch zijn, wat clipping problemen en wapens die je niet kunt pakken om onduidelijke redenen. Die Nanocatalysts verdwijnen en in een stuk aan het einde ongeveer kun je zelfs helemaal niets meer oppakken, vijf minuten later weer wel? Daar moeten ze echt wat aan gaan doen. Snap ook niet dat dat tijdens het testen niet naar voren is gekomen.

Al met al had ik hier zelfs 90 euro voor willen betalen, als ik de aanschaf van homefront maar ongedaan kan maken. Deze game doet alles goed wat Homefront fout deed, en verbeterde zichzelf na het toch al niet onaardige Crysis 1 en Warhead.

Dikke 9 in mijn boekje. Maar hoger ook niet, want teveel relatief simpele fouten die er gewoon niet in hadden mogen zitten.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga er maar vanuit dat de meeste fouten wel gemaakt gaan worden maar dat je niet hoeft te wachten op extra scherpe textures of heel grote verschillen in de AI of gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Das ook niet waar ik om zit te springen. Mensen die janken dat het er niet uitziet zijn onrealistisch. Vorige week Singularity doorgespeeld, en ondanks dat dat UE 3.x was, zag het er ook fantastisch uit. Alleen door alle nabewerking en shaders ziet dit er toch weer een klap sterker uit.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

Adlermann schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:28:
[...]

Nee maar je kan helaas tegenwoordig niet verwachten dat een game gewoon werkt zoals het behoort te werken.
Het zou hetzelfde zijn als je een boek koopt en er ontbreken een aantal pagina's. Veel mensen, net zo als ik, zijn wel bereid te betalen voor een game, maar niet als het vol fouten zitten of gewoon heel slecht is.
Ik zou me toch genaaid voelen als ik €50 had betaald voor crysis, en ea en crytek maar lekker winst maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

10K schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:43:
[...]

Nee maar je kan helaas tegenwoordig niet verwachten dat een game gewoon werkt zoals het behoort te werken.
Het zou hetzelfde zijn als je een boek koopt en er ontbreken een aantal pagina's.
Dat is het businessmodel van DLC.
Veel mensen, net zo als ik, zijn wel bereid te betalen voor een game, maar niet als het vol fouten zitten of gewoon heel slecht is.
Ik zou me toch genaaid voelen als ik €50 had betaald voor crysis, en ea en crytek maar lekker winst maken.
Eh, Crysis is anders een verre van slechte game? Die vergelijking gaat eerder op voor homefront IMO...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wanneer weet je of een game goed is? Als je 1 level hebt gespeeld, halverwege bent of als je hem helemaal hebt uitgespeeld? Ga je hem dan nog echt kopen of is het dan niet de moeite waard.

Een film betaal je ook niet pas als je de bioscoop uitloopt. Films kun je voor de tijd ook niet uitproberen en je krijg net als bij games reviews en korte trailers te zien.

90% van de films zijn net als bij games ook rommel.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzler
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10-2022

Rinzler

You. Just. Did.

YouR schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:31:
[...]
waar denk je dat de uitgever vrolijker van word? dat ik het spel download en dan tot de conclusie kom dat ik het ga kopen of dat ik het gewoon uberhaupt niet koop, als het spel me niet bevalt gooi ik het ook zo weer van de PC af, maar je hebt gelijk dit word een lange discussie worden, zolang jij de morale hero wil gaan spelen vind ik het prima :), ik ben gewoon van mening dat het een optie is, zeg maar 7 dagen proberen, niet goed geld terug, of iets in die zin.
Het is misschien een optie, maar belange niet de enige. Kijk, jij kan misschien zeggen dat je het spel gaat kopen als het goed is. Maar bij veel mensen (ok, mss niet bij jou) is er een enorme kloof tussen zeggen en het uiteindelijk doen.

Heb je ooit al gehoord van deze opties:
  • Demo's?
  • Reviews?
  • Discussietopics op tweakers?
Als je absoluut het spel op de release dag wilt kopen is dat, sorry als dit onvriendelijk overkomt, jouw probleem. Er zijn genoeg legale manieren om aan informatie te komen of je een spel wil kopen of niet. Ik vind het downloaden-om-uit-te-proberen een ontzettend zwak excuus als je de bovenstaande opties hebt.

En wat als je het spel slecht vindt, en je koopt het niet? Dan heb je wel het spel gespeeld maar niet voor betaald. Van alle spellen dat ik het laatste jaar heb gekocht sloeg er geen een tegen. Waarom? Omdat ik eerst online of hier op tweakers eens kijk of het spel wel waard is om te kopen.

EDIT: Het spel kan natuurlijk nog altijd 'tegenslagen', maar dan gaat het eerder om een paar kleine details. (En als je niet voor een spel wil betalen door een paar details...)

OT: Ik heb Crysis 2 op de PS3 gekocht, ondertussen uitgespeeld en de SP was echt wel zijn geld waard. Heb MP even gespeeld en leek zeker niet slecht, hoewel ik nog niet voldoende heb gespeeld om hier over te oordelen.

[ Voor 25% gewijzigd door Rinzler op 29-03-2011 14:29 ]

Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
10K schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:43:
[...]

Het zou hetzelfde zijn als je een boek koopt en er ontbreken een aantal pagina's. Veel mensen, net zo als ik, zijn wel bereid te betalen voor een game, maar niet als het vol fouten zitten of gewoon heel slecht is.
Heerlijk hè, overdrijven. Zit je er soms op?

Ik heb al veel reviews en gebruikerservaringen gelezen, maar "vol fouten" en "heel slecht" ben ik nog niet tegen gekomen.

Ik hoop de game straks dan ook in de brievenbus te vinden, zodat ik me weer eens lekker op de bank kan nestelen voor een dik SP avontuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Crysis is volgens mij vooral leuk voor de SP.
Je weet wel wat je er van kan verwachten wat dat betreft.
Ik vind dat je moet kopen, en niet de illegale weg.
Ook al bedenk je 100 redenen.
Er is genoeg info op internet te vinden, toch? :)

Alsof er nooit geld verspilt wordt... ?
Downloaden maakt je eigen ervaring ook minder naar mijn mening, want dan speel je misschien wel meer games (met minder waardering en 'uithoudingsvermogen') dan wat je anders zou doen?

[ Voor 32% gewijzigd door Luxicon op 29-03-2011 14:46 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb hier ook 2 6850 en heb dezelfde performence als mr majestic
op 1920 x 1080 alles hardcore 45-60

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:31:
[...]

en als iedereen er zo over gaat denken gaan de pc-gaming markt gewoon helemaal weg. ik zie dat ook nog wel gebeuren dat ze gewoon zeggen: de groeten, jij download ik geef jou niks om te downloaden

ontopic: ik ga toch maar eens kijken of ik dit ga kopen voor mijn ps3, ziet er wel vet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Het begin vh spel vind ik persoonlijk een beetje overdone. Nu een tijdje verder vermaak ik me kostelijk (heb nu net een SCAR kunnen bemachtigen), super sfeer, lekker cloaken en knallen en best mooie beelden ondanks DX9.

Ik heb nog geen haperingen gezien met een GTX470 @ 700/1400/1800 en een 2500K met oc-turbo naar 4,5GHz op 1920*1200 (Hardcore-settings). De engine maakt goed gebruik van meerdere cores, ingame Alt-Tab laat via taskmanager 4 cores +55-60% zien

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:56:
[...]

en als iedereen er zo over gaat denken gaan de pc-gaming markt gewoon helemaal weg.

ontopic: ik ga toch maar eens kijken of ik dit ga kopen voor mijn ps3, ziet er wel vet uit
This makes me cry :')

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

SCAR Naast de sniper het enige wapen dat je online gebruikt ziet worden, aangezien er niet veel lvl 13+ zijn.
Grendel Assault Rifle Leuk, maar ik weet niet of dit nou zo handig is voor MP
Feline SMG Mijn wapen van voorkeur indoors
K-Volt Ideaal. Pure win.
Jackal shotgun meh
Marshall shotgun Meh, Feline gaat beter.
DSG-1 Sniper rifle Autosniper... Tja, wel aardig, maar niet mijn stijl.
M12 Nova Net te weinig schade, switchen gaat niet snel genoeg.
Hammer Mini DSG1
Majestic Pistol Als je goed kan mikken met HS altijd prijs.
Mk60 Met scope en aiming power bonus de ultieme sniper en daarmee prettiger dan de SCAR op grotere maps.
L-TAG Grenade Launcher Te traag. (voor zowel MP als SP)
X-43 Microwave Induced Klystron Emitter Gaat waarschijnlijk in MP niet veel gebruikt worden, te zwaar om mee te lopen namelijk.

En dan nog die GAUSS, leuk, maar sniper is prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:56:

Toevallig net binnen gekregen. Zondag besteld via ps3-plaza.nl voor € 48,-.

Zit nu in het startscherm maar ik moet eerst eten, en daarna moet de vrouw des huizes even wieberen naar haar ouders. :+

Net even mijn FRAGnStein settings goed gezet, en straks nog wat in-game tweaken, en we zijn good to go. :)

Zeer benieuwd hoe het eruit zal zien in verhouding met KZ3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
djunicron schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:23:
SCAR Naast de sniper het enige wapen dat je online gebruikt ziet worden, aangezien er niet veel lvl 13+ zijn.
Grendel Assault Rifle Leuk, maar ik weet niet of dit nou zo handig is voor MP
Feline SMG Mijn wapen van voorkeur indoors
K-Volt Ideaal. Pure win.
Jackal shotgun meh
Marshall shotgun Meh, Feline gaat beter.
DSG-1 Sniper rifle Autosniper... Tja, wel aardig, maar niet mijn stijl.
M12 Nova Net te weinig schade, switchen gaat niet snel genoeg.
Hammer Mini DSG1
Majestic Pistol Als je goed kan mikken met HS altijd prijs.
Mk60 Met scope en aiming power bonus de ultieme sniper en daarmee prettiger dan de SCAR op grotere maps.
L-TAG Grenade Launcher Te traag. (voor zowel MP als SP)
X-43 Microwave Induced Klystron Emitter Gaat waarschijnlijk in MP niet veel gebruikt worden, te zwaar om mee te lopen namelijk.

En dan nog die GAUSS, leuk, maar sniper is prettiger.
Het switchen naar die M12 Nova gaat inderdaad zo traag, tegen dat je eindelijk die M12 NOVA in je hand hebt ben je al dood. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:38
Zojuist voor het eerst Crysis 2 gespeeld, kwam bij het stuk dat je die Alien Cores(zo heet het dacht ik) van dichtbij moet bekijken. Vervolgens kreeg ik een nieuwe opdracht, ik spring in die bouwput en hoppa, ik zit onder het level waar ik met geen mogelijkheid meer uit kom.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
thefabiman88 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 19:34:
Zojuist voor het eerst Crysis 2 gespeeld, kwam bij het stuk dat je die Alien Cores(zo heet het dacht ik) van dichtbij moet bekijken. Vervolgens kreeg ik een nieuwe opdracht, ik spring in die bouwput en hoppa, ik zit onder het level waar ik met geen mogelijkheid meer uit kom.
Hoe bedoel je onder het level? Al eens geprobeerd de spatiebalk (indien je met PC speelt) lang in te drukken? Dan spring je namelijk hoger! Of heb je het over een bug dat je ergens in vast zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 18:06
Ik denk dat hij bedoeld dat hij door de bodem gezakt is.

Ik heb hier ook last van problemen, als ik speel krijg ik op willekeurige momenten dit scherm te zien, in combinatie met een sound loop.

Afbeeldingslocatie: http://img846.imageshack.us/img846/3981/artifactsu.jpg

gevolgd door dit hier

Afbeeldingslocatie: http://img856.imageshack.us/img856/4396/bsod.jpg

wordt toch vervelend na een tijdje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe drivers installeren, temp controleren en geheugen test uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Je display driver is gecrashed.. Misschien eens updaten als je niet al de nieuwste versie hebt.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
Heb de laatste driver, andere drivers al geprobeerd, GPU stress test gedaan -> geen resultaten. Ik heb op MyCrysis al gezien dat er een aantal andere mensen dit probleem ook hebben.

Ik ga toch eens voor de zekerheid opnieuw en langer een stresstest doen.

[ Voor 23% gewijzigd door X_lawl_X op 29-03-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:38
Jo... schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 19:55:
[...]

Hoe bedoel je onder het level? Al eens geprobeerd de spatiebalk (indien je met PC speelt) lang in te drukken? Dan spring je namelijk hoger! Of heb je het over een bug dat je ergens in vast zit?
Ik speel op de 'altijd' geweldig werkende Xbox 360. Ik zat echt onder de zoden. :P

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:51

D4NG3R

kiwi

:)

Heb de SP uitgespeeld, en ben erg benieuwd naar het volgende deel / expansion :) . Ik vind C2 wel minder sterk als C1. Aangezien je in C1 lekker met Miniguns en (mini)nuke launchers mocht spelen :9 .

Wat ik echt miserabel vond was dat het echt console based was.. Versimpelde controls, veeeeel kleinere levels. Minder voertuigen ect ect :/

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
Grr, zit ik weer te spelen, krijg ik weer zo'n artifact-achtig scherm. Begin me serieus af te vragen of mijn 9800GT aan het doodgaan is. :/

(of heeft hier iemand toevallig met deze kaart dezelfde problemen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

X_lawl_X schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:09:
Heb de laatste driver, andere drivers al geprobeerd, GPU stress test gedaan -> geen resultaten. Ik heb op MyCrysis al gezien dat er een aantal andere mensen dit probleem ook hebben.

Ik ga toch eens voor de zekerheid opnieuw en langer een stresstest doen.
waarmee heb je gestresstest? Heb je een OC draaien? Is je kaart stofvrij?. Dat soort dingen zijn cruciale factoren. Kans is vrij groot dat crysis je systeem behoorlijk belast. Kan best zijn dat de temperatuur daardoor te hoog oploopt en de firmware de boel laat crashen om oververhitting te voorkomen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
Furmark 1.90. Geen overclock. Bij de stresstest komt de temperatuur niet hoger dan 73 graden, na ~20 minuten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Zijn er trouwens meer mensen die de stem van je nano-suit enorm tof vindt klinken? Die robot/alien achtige stem is echt super cool. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Net zo'n 3 uur gespeeld op de PS3, en ik ben er nog niet helemaal over uit.

Ik vind de game absoluut niet mooier dan Killzone 3 en zelfs niet dan Uncharted 2 uit 2009. Qua SP en gameplay vind ik Crysis ook minder dan deze 2 games.

Ondanks dat ik me prima vermaak, heb ik het gevoel dat de game nog niet af is. Er zitten zoals gezegd rare bugs in en sommige textures kunnen echt niet meer, zelfs niet op een console. Ik zou het bijna afgeraffeld willen noemen. Daarnaast gedraagt de AI zich soms merkwaardig. Het is overigens ook jammer dat we weer geen kogelwonden zien en dat lijken zomaar verdwijnen.

Bovenstaande klinkt waarschijnlijk heel negatief, maar we zijn gewoon erg verwend met sommige exclusives op de PS3.

Crysis is verder gewoon een zeer leuke game met toffe vuurgevechten, een geweldig coversysteem, goede graphics en tof geluid. Ook de kogel inslagen zien er tof uit.

edit: @ hierboven; bloed irritant na een tijdje.

[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 29-03-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:57:
Zijn er trouwens meer mensen die de stem van je nano-suit enorm tof vindt klinken? Die robot/alien achtige stem is echt super cool. 8)
Yups. Roep af en toe in de verkeerde setting MAX ARMOR.

__

Jammer dat het spel zo dom matchmaket. Telde net 25 amerikaanse vlaggetjes in mijn verzamelde collectie. Dat is geen goed teken. :(

Wel nog aan het genieten van de mogelijkheden. Speel veel met de Scar maar heb net de Marshall erbij. Wat een gaaf ding is dat. Gooi er een suppressor op en neem een sniper mee als secondary (Loadout Pro) en je kan ontiegelijk raggen. Had net een top online moment. Headshotte een gast die gecloakt was en draaide me om, om een ander neer te knallen met de shotgun. Go cloak tracker en proximity alert tegelijk! :)

Overal lees ik dat de Scar overpowered zou zijn maar ik heb het idee dat de Feline een stuk prettiger werkt. Veel combat is close range en dan domineer je de Scar door je hoge ROF en strafe snelheid.. Vooral omdat je meestal weg kan duiken als je van afstand wordt beschoten.

Naast de lag vind ik de tijd die het duurt voordat je uit stealth bent irritant. Misschien is mijn schietreactie te vlug en moet ik afremmen om goed te spelen. Ik weet 100% zeker dat ik eerst uncloak voordat ik de trekker overhaal maar ben in 90% van de gevallen al mijn energie kwijt. Iemand een idee hoe lang je moet wachten met schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Iets van ruim één seconde o.i.d.?
Ik had dat probleem eerst ook, maar heb het er nu standaard inzitten dat ik eventjes wacht en dan gaat het prima. Net nog een lekker potje Team instant action op Skyline (6vs6 op PC), we wonnen en ik stond uiteindelijk 15-0. Ik spawnde met de Feline, daar mijn Ceph gunship mee gehaald, toen mijn Feline leeg was een Mk-60 opgepakt en daar de match mee afgemaakt.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:57:
Heb liever een vrouwelijke stem, maar het is te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:23:
[...]

Heb liever een vrouwelijke stem, maar het is te doen.
Ik ga de game pas later kopen maar ik kan nu al zeggen dat - aangezien je die stem bij veel situaties zult horen - ik rap geïrriteerd zal raken.

Bij Crysis 1 en Crysis Warhead had je nog de optie een vrouwenstem te kiezen. Maarja Cevat Yerli kreeg een slag van de molen en vond het leuke om allemaal features voor Crysis 2 te schrappen, ook al was hun budget nu veel groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
  • Laatst online: 14-09 22:53
Asgaro schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:56:
[...]ook al was hun budget nu veel groter.
Dat is -op z'n zachtst gezegt- niet aan de game te merken. C2 is een leuk spel, maar C1 was leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzler
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10-2022

Rinzler

You. Just. Did.

bram1984 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 23:02:
Net zo'n 3 uur gespeeld op de PS3, en ik ben er nog niet helemaal over uit.

Ik vind de game absoluut niet mooier dan Killzone 3 en zelfs niet dan Uncharted 2 uit 2009. Qua SP en gameplay vind ik Crysis ook minder dan deze 2 games.

Ondanks dat ik me prima vermaak, heb ik het gevoel dat de game nog niet af is. Er zitten zoals gezegd rare bugs in en sommige textures kunnen echt niet meer, zelfs niet op een console. Ik zou het bijna afgeraffeld willen noemen. Daarnaast gedraagt de AI zich soms merkwaardig. Het is overigens ook jammer dat we weer geen kogelwonden zien en dat lijken zomaar verdwijnen.

Bovenstaande klinkt waarschijnlijk heel negatief, maar we zijn gewoon erg verwend met sommige exclusives op de PS3.

Crysis is verder gewoon een zeer leuke game met toffe vuurgevechten, een geweldig coversysteem, goede graphics en tof geluid. Ook de kogel inslagen zien er tof uit.

edit: @ hierboven; bloed irritant na een tijdje.
Ik geef je gelijk, er zitten inderdaad nog wel enkele foutjes in. Qua graphics had ik ook eerst even die indruk (zit ook op PS3), maar ik denk dat de graphics pas volledig tot zijn recht komen in een krachtige PC. (bedenk dat een kleiner PC scherm ook veel scherper overkomt tov een tv-toestel) In ieder geval, het spel blijft er prachtig uitzien in mijn ogen. Sommige textures konden mss beter, maar ik denk dat dat evengoed het geval is in zowel Killzone als Uncharted.

Die AI bugs heb ik ook opgemerkt en ogen niet mooi. Ik verschans me bijvoorbeeld in een gebouw op een verdiep. En als ik mij verplaats om te kijken waar die 'big-ass' alien is gebleven, zit hij tegen de ingang van het gebouw te lopen. Maar hij geraakt er niet in omdat hij te groot is, toch blijft hij robuust zijn kop in de muur beuken. Nu, als de AI vreemd doet, is dat meestal een bot die ergens tegen loopt. Het komt wel eens voor, maar echt niet vaak.

Het blijft wel een goed spel, zeker zijn geld waard. Heel leuke singleplayer, en als je eenmaal je nanosuit wat onder de knie krijgt kan je echt grave dingen doen. :D MP is niet meteen mijn ding, maar dan zou ik die gewoon wat meer moeten spelen.

Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Rinzler schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:00:
[...]

Ik geef je gelijk, er zitten inderdaad nog wel enkele foutjes in. Qua graphics had ik ook eerst even die indruk (zit ook op PS3), maar ik denk dat de graphics pas volledig tot zijn recht komen in een krachtige PC. (bedenk dat een kleiner PC scherm ook veel scherper overkomt tov een tv-toestel) In ieder geval, het spel blijft er prachtig uitzien in mijn ogen. Sommige textures konden mss beter, maar ik denk dat dat evengoed het geval is in zowel Killzone als Uncharted.
Natuurlijk zal hij op de PC een stuk mooier zijn, maar ik geloof dat Crytek claimt dat de game de mooiste tot nu toe is, op beide consoles. Misschien op de 360, maar op de PS3 absoluut niet. Ik durf bijna te stellen dat Killzone 3 de vloer aanveegt met Crysis, op grafisch gebied. En in zowel Killzone 3 als Uncharted 2 (en zelfs 1) zitten absoluut geen textures van dit niveau. Kijk even naar die numpads die naast liften en deuren zitten. Het lijkt wel Duke Nukem 3D af en toe.

Daarnaast ben ik nog vergeten te vermelden dat er willekeurig geïnfecteerde mensen rondlopen, die je dus niet kan doodschieten?! What's up with that?

Zoals eerder in dit topic aangegeven denk ik inderdaad dat EA een deadline heeft gesteld, en dat ze daardoor veel te gehaast te werk zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is toch bijna hetzelfde bij elk spel waaronder Half Life 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
haha FAIL! Mss toch geen DirectX11 xD
No patch was ever confirmed, I have no idea why this website even posted such information. This thread is locked just the same as the others for trying to spread inaccurate information. When there are any big announcements regarding Crysis 2 they will be posted on MyCrysis, if you read something about a patch for example, but don't see it on MyCrysis.com, then it isn't genuine.
Via http://www.mycrysis.com/f...iewtopic.php?f=40&t=15962 (laatste post, van Cry-Tom)

Btw, ik begrijp niet hoe een bedrijf zo slecht kan zijn in communiceren.

edit: Een wat overdreven reactie van mij zo blijkt. Zie post van Blackspot verderop. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 30-03-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

net even nog een keer de multiplayer gespeeld (pc), behalve dat ik er niks aan vind is het echt niet normaal met de cheaters! ik zie zoveel gasten met unlimited energy die dus "cloaked" zijn terwijl ze gewoon kunnen schieten, en natuurlijk aimbots, wallhacks etc..
ik vroeg me af heeft crysis 2 wel eigenlijk een anti-cheat systeem? het gebruikt geen punkbuster iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:17:
Dat is toch bijna hetzelfde bij elk spel waaronder Half Life 2?
Dat klopt, echter bedoelde ik meer dat de deadline in dit geval veel te vroeg kwam. Ik merk het gewoon aan allerlei dingetjes, en ik denk dat als de makers het spel nu spelen, ze het echt jammer vinden dat ze niet meer de tijd hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend ook Crysis 2 gespeeld.Was blij verrast met de lange singleplayer.
Crysis en Warhead speel ik nog steeds af en toe (savedgames) en moet zeggen dat de engine van C2 me prima bevalt.Geen texture pop-ups what so ever ( E6850@stock/ 4G mem= 3,2 in XP/MSI 5850 1gOC en alles max op 1680x1050 res.))
De gameplay vond ik prima, echt geen makkie, en het geld meer dan waard.Zeker een aanrader imho.
Hoop van harte dat er meer games uitkomen met deze engine.Het kan allemaal wel nog mooier,maar op deze manier zijn de pc gamers en de console gamers prima bediend lijkt mij.
Had 1 keer dat ik uit de game viel,en kreeg meteen een update aangeboden.Toeval?:)
Ga de singleplayer zeker nog een keer uitspelen,dan een tandje hoger.Biertje en een goede jenever erbij en ik ben zo weer een zaterdag onder de pannen.
De Multiplayer gaat ook nog wel een keertje komen.
Heerlijk om weer eens een shooter te spelen waar ik me dik uitgedaagd voel. Op naar Crysis 3 of whatever Crytek van plan is met deze serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
10K schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:25:
net even nog een keer de multiplayer gespeeld (pc), behalve dat ik er niks aan vind is het echt niet normaal met de cheaters! ik zie zoveel gasten met unlimited energy die dus "cloaked" zijn terwijl ze gewoon kunnen schieten, en natuurlijk aimbots, wallhacks etc..
ik vroeg me af heeft crysis 2 wel eigenlijk een anti-cheat systeem? het gebruikt geen punkbuster iig.
Raar dat jij er zoveel last van hebt, ik heb er nog niet echt één gezien. 1 heb ik wel zien cheaten DENK ik. Hij schoot en bleef cloaked... dusjah, dat zal wel een cheater zijn geweest, maar voor de rest nog geen cheaters gezien :)
Ik snap overigens niet dat mensen cheaten, wat is er dan nu nog leuk aan? En je maakt het vooral voor de andere spelers minder leuk. Ik heb één keer gecheat, en dat was in MW2, maar dat was omdat zo goed als iedereen Aimbot gebruikte, en dat je zonder gewoon niet meer normaal kon spelen. Opzich was het toen nog wel vrij leuk, iedereen aimbot, dus het ging er daar bijna om wie die aimbot het beste kon gebruiken en het snelste kon reageren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:18:
haha FAIL! Mss toch geen DirectX11 xD

[...]

Via http://www.mycrysis.com/f...iewtopic.php?f=40&t=15962 (laatste post, van Cry-Tom)

Btw, ik begrijp niet hoe een bedrijf zo slecht kan zijn in communiceren.
Dat gaat er over dat er maandag geen patch release was aangekondigd en niet dat deze helemaal niet komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
  • Laatst online: 23-12-2021
Kan het niet laten om dan toch ook maar een stukje te posten.

Ik heb crysis 2 vant weekend uitgespeeld, heb me daarvoor totaal niet in de game verdiept (wel met veel plezier deel 1 gespeeld) en ik vond hem eigenlijk nogal tegenvallen.
Het hele spel door zat ik te wachten op wat ik eigenlijk wilde weten, namelijk: wat is er gebeurd nadat Nomad achter Prophet aan is gegaan?
Persoonlijk vind ik dat kwa verhaal crysis 2 eigenlijk crysis 3 of 4 had moeten zijn, wat zich dan een jaar later afspeeld ofzo waarbij dus alleen het armor suit hetzelfde is gebleven en alle andere spelers veranderd zijn.
Dus dat vond ik wel erg jammer. Als ik dat van te voren had geweten zou ik het spel waarschijnlijk uit de budget bak hebben gevist ipv hem nu al te spelen.

Verder vond ik hem wel heel erg buggy, hij is bij mij niet vast gelopen of gecrashed maar ik kwam wel de volgende dingen tegen:
Save games werden bij mij af en toe door elkaar gehutseld waardoor ik bij "Resume game" af en toe op volledig het verkeerde stuk terecht kwam.
Soms kon ik geen nano-thingies op pakken, door een keer op escape te drukken weer wel.
Wapens wilden soms niet wisselen.
Wapens die gewoon spontaan verdwijnen (ik had 4 rakket dingen en na wisselen van wapen had ik er in een keer nog maar 2)
Aliens die, als je een stukje terug loopt, je niet meer kunnen zien en stil blijven staan alsof je er niet meer bent.

Het spel was wel vermakelijk maar zeker geen hoogstandje en zeker niet waar ik op had gehoopt en naar uit keek. (ok als je ergens echt naar uit kijkt dan valt het natuurlijk al gauw tegen maar goed :P)
het kan zijn dat een hoop van deze problemen opgelost zijn met een patch maar ik heb de moeite niet genomen om een patch te downloaden of te installeren omdat ik geen zin had om dan weer helemaal overnieuw te moeten beginnen omdat mn savegames corrupt zijn ofzo.
Nog een laatste opmerking: Waarom hebben ze in vredesnaam gekozen voor een checkpoint systeem....of heb ik met mn neus gekeken en de "ik wil nu saven" optie over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EA en soort gelijke moeten is even lkkr op gaan pleurten met dr deadlines begin er echt beetje moe van te worden. De AI rammelt echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
Geniet nou is van dat spel zoals die al is man !
ik vind hem zelfs op gamer al prachtig
en op hardcore is ie heleeemaal mooi
ik heb liever eerst gauw dx10

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:29:
EA en soort gelijke moeten is even lkkr op gaan pleurten met dr deadlines begin er echt beetje moe van te worden. De AI rammelt echt!
dat viel mij ook al op, ik heb heel vaak dat vijanden gewoon niet reageren of voor me wegrennen en dan ergens in vastlopen.
maarja dat zal wel bij de bugs horen...
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2w2q6ns.jpg

ik kan trouwens bij graphics alleen kiezen tussen high, extra, en extreme? niet gamer of hardcore?

[ Voor 9% gewijzigd door 10K op 30-03-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
10K schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:44:
[...]

dat viel mij ook al op, ik heb heel vaak dat vijanden gewoon niet reageren of voor me wegrennen en dan ergens in vastlopen.
maarja dat zal wel bij de bugs horen...
[afbeelding]
Volgens mij is er iets niet goed met je videokaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
Dat denk ik ook ja
Heb ik nog noooooit gezien :)

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
Is er nog ergens meer informatie te vinden over die nanosuit power ups in single player? Ik ben nu tijdje aan spelen en wil even kijken wat ze nou precies doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En echte hollander heeft altijd wat te zeiken :p begrijp me niet verkeerd ik vind game echt vet.
De matige AI verziekt het gewoon omdat de tegenstanders te laat reageren daarbij maakt de moeilijkheidsgraad geen zak uit, gaat alleen de pijp uit als ik zelf een foutje maak waardoor ze dus tijd krijgen om iets terug te doen. Klein voorbeeld:

Ik liep met mn teammaten door een nogal stoffige omgeving, we zagen bijna niks. Totdat een schim in de verte een van mn teamgenoten neer haalde, ik riep snel: "Man down!". Waarop iedereen inclusief ikzelf gewoon bleef staan waar we stonden en we ook neer gemaait werden. Darn, wist ik maar binnen 5 sec wat ik in zon situatie moest doen dan had ik nu nog geleefd. Signed random AI character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
4Real schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:51:
Is er nog ergens meer informatie te vinden over die nanosuit power ups in single player? Ik ben nu tijdje aan spelen en wil even kijken wat ze nou precies doen.
Op de PS3 druk je op select en dan kun je daarmee upgrades kopen voor je pak. Wordt gewoon in de game uitgelegd hoor.
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:52:
En echte hollander heeft altijd wat te zeiken :p begrijp me niet verkeerd ik vind game echt vet.
De matige AI verziekt het gewoon omdat de tegenstanders te laat reageren daarbij maakt de moeilijkheidsgraad geen zak uit, gaat alleen de pijp uit als ik zelf een foutje maak waardoor ze dus tijd krijgen om iets terug te doen. Klein voorbeeld:

Ik liep met mn teammaten door een nogal stoffige omgeving, we zagen bijna niks. Totdat een schim in de verte een van mn teamgenoten neer haalde, ik riep snel: "Man down!". Waarop iedereen inclusief ikzelf gewoon bleef staan waar we stonden en we ook neer gemaait werden. Darn, wist ik maar binnen 5 sec wat ik in zon situatie moest doen dan had ik nu nog geleefd. Signed random AI character.
Jij roept dingen als "man down!" tijdens de singleplayer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4Real schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:51:
Kijk even in het hoofdmenu onder extra's en dan bij Nanosuit > Singe player (uit m'n hoofd). Daar staat een uitleg van alle functies.
Rockvee2 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:45:
[...]
Volgens mij is hij door het level heen gevallen en kijk je hier tegen de onderkant van het level, wat door culling wegvalt. Dat heb ik op m'n xbox ook 1 keer gehad, waardoor ik m'n save opnieuw kon laden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
bram1984 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:55:
[...]

Op de PS3 druk je op select en dan kun je daarmee upgrades kopen voor je pak. Wordt gewoon in de game uitgelegd hoor.

[...]

Het is een citaat van een willekeurige AI ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:52

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:52:

[..]

Echt absurd dat de AI idd vaak zo reageert. Kom regelmatig een groepje tegenstanders tegen in de singleplayer, ik snipe er eentje, de rest blijft gewoon staan en reageert niet, ook al ligt naast hun het lijk van hun voormalig teamgenoot. :?

[ Voor 5% gewijzigd door Wildfire op 30-03-2011 12:01 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Rockvee2 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:45:
[...]

Dit kan denk ik niet aan zijn hardware liggen.
Hij zit gewoon onder de map, en dat is dan een software bug.

Indien er iets met zijn kaart was, zouden de graphics van de objecten op zich rare structuren vertonen. Maar zijn wapen en de bomen zijn nog grafisch perfect in orde dusja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
bram1984 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:55:
Jij niet dan? :|

Beetje inleven maakt het spel leuker.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Gamebuster schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:11:
[...]

Moet je es een stoned gaan spelen. Net echt lol ;)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamebuster schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:11:
[...]

Ik speel altijd in mijn zelf gemaakte nanosuit. Anders voelt het te fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:44

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Wildfire schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:01:
[...]

Echt absurd dat de AI idd vaak zo reageert. Kom regelmatig een groepje tegenstanders tegen in de singleplayer, ik snipe er eentje, de rest blijft gewoon staan en reageert niet, ook al ligt naast hun het lijk van hun voormalig teamgenoot. :?
Of gaan ze bij hun dode maatje kijken en onderzoeken: hey man, are you ok? :D

Predator geluidje als je cloaked gaat is _/-\o_ trouwens. Geluid en muziek zijn sowieso wel goed naar mijn mening :)
evilpin0 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:05:
[...]

Moet je es een stoned gaan spelen. Net echt lol ;)
+ je FoV op 120 zetten voor extra spacen ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Laatst online: 22-08 16:59
ja effe meer info voor iedereen hier

Crytek says a report of an upcoming patch that will enable DirectX 11 support in Crysis 2 is unconfirmed and inaccurate.

Last week, German site PC-Max [via Maximum PC] reported that a patch was being readied for the PC version of Crysis 2 that would enable support for DirectX 11 and add an "Advanced Graphics" menu allowing for finely-tuned performance tweaks. It was good news for those with the latest and greatest cutting-edge hardware, but there's one minor problem: according to Crytek, it ain't so.

"No patch was ever confirmed, I have no idea why this website even posted such information," Crytek community rep "Cry-Tom" wrote in a thread asking about the patch. "This thread is locked just the same as the others for trying to spread inaccurate information. When there are any big announcements regarding Crysis 2 they will be posted on MyCrysis, if you read something about a patch for example, but don't see it on MyCrysis.com, then it isn't genuine."

PC-Max also cited a tweet from Crytek's principal R&D graphics programmer Tiago Sousa commenting on the "highly anticipated" patch, but there's no sign of such a tweet now.

Whatever's going on, it's obviously not a flat-out denial that a DirectX 11 patch exists, just that it's not going to be available today, as PC-Max reported. Hardware enthusiast types may still get their giggles, they'll just have to wait awhile before it happens.

via: TheEscapist nieuws

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 23:57
Iemand die het spel speelt op een core2duo en kan zeggen hoe de performance is? Want ik als ik de performance test van techspot (http://www.techspot.com/r...-2-performance/page8.html) bekijk zou mijn E8400 geen schijn van kans maken. Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje vreemd omdat ik veel betere prestaties had in de multiplayer demo met mijn E8400 dan men hier aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:50

yassine

Nothing to it but to do it!

@ docho, ik speel crysis 2 met de e8400 processor, OC naar 4GHZ, 4850 ati radeon speel ik hem op advanced settings vlekkeloos.. Nog niet met stock 3ghz gespeeld eig, maar m'n proc. draait 24/7 4ghz daarom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

Docho schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:23:
Iemand die het spel speelt op een core2duo en kan zeggen hoe de performance is? Want ik als ik de performance test van techspot (http://www.techspot.com/r...-2-performance/page8.html) bekijk zou mijn E8400 geen schijn van kans maken. Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje vreemd omdat ik veel betere prestaties had in de multiplayer demo met mijn E8400 dan men hier aangeeft.
als je goed naar het grafiek je kijkt, zie je dat een lager geklokte quad core met minder cache geheugen veel betere performance geeft dan een hoger geklokte dual core. Het is dus aan te raden een quad core te nemen voor dit spel als je het op extreme quality wil spelen. Let wel, je hebt nog steeds een degelijke videokaart nodig.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Ik speel op een E8500 @ 3.8 Ghz met een GTX570 @ 800/1600, 4GB intern. Alles op extreme, 1920x1080, continu 50-60 fps, V-sync aan ^^ Lijkt me geen enkel probleem dus, mits je een redelijke videokaart hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
4Real schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:57:
[...]
Het is een citaat van een willekeurige AI ;)
Hij heeft het duidelijk over zichzelf, en ik heb mijn character nog niet horen praten. ;)

Hij heeft het ook over teammaten. Krijg je die later in het spel ofzo, want ik ben nog steeds zielsalleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 12:53

superwashandje

grofheid alom

bram1984 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:51:
[...]

Hij heeft het duidelijk over zichzelf, en ik heb mijn character nog niet horen praten. ;)
niet dus gezien er achteraan staat: signed random ai character (goed lezen :P)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Laatst online: 12:49
superwashandje schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:55:
[...]

Je gequote bericht zegt het ook al (in dat stukje wat weggelaten is |:( )

/ontopic

Ik moet zeggen dat hoewel ik me toch soms wel kappot erger aan bugs (zoals melee klauw doet het niet meer, wapens wisselen alleen via scrollwheel) het me toch blijft boeien.
Ik vind het verhaal best goed in elkaar gezet, mja misschien ben ik ook nie zo veeleisend :o

[ Voor 3% gewijzigd door Thasquealer op 30-03-2011 16:02 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13remon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-05 15:23
Ik probeer nu multiplayer en alles gaat goed tot dat ik een quickmatch probeer te vinden, dan vind hij namelijk helemaal niks en als ik het via join match probeer zitten ze opeens vol (ik heb NAT op moderate)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

13remon schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:10:
Ik probeer nu multiplayer en alles gaat goed tot dat ik een quickmatch probeer te vinden, dan vind hij namelijk helemaal niks en als ik het via join match probeer zitten ze opeens vol (ik heb NAT op moderate)
Niet via Quickmatch proberen te starten, maar gewoon via join match en dan zoeken naar EU servers met een man of 12-13, meestal is daarop wel te joinen (serverlijst wordt al heel snel gevuld met halfvolle servers, maar als je er dan op klikt zie je dat de server dan pas goed bijgewerkt wordt en vaak zit ie dan vol.)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

13remon schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:10:
Zorg dan dat je NAT op open komt te staan. Dat is sowieso aan te raden ook al kun je wel games joinen. Je verbinding zal beter werken met P2P netwerken.

Google op ' platform naam' AND 'NAT opening'. Er zullen tientallen beschrijvingen zijn van wat je in je router moet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
superwashandje schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:55:
[...]

Haha, eerder "alles" lezen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-07 03:01
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:16:
[...]

Zorg dan dat je NAT op open komt te staan. Dat is sowieso aan te raden ook al kun je wel games joinen. Je verbinding zal beter werken met P2P netwerken.

Google op ' platform naam' AND 'NAT opening'. Er zullen tientallen beschrijvingen zijn van wat je in je router moet aanpassen.
Welke poorten moeten er open?
yassine schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:25:
@ docho, ik speel crysis 2 met de e8400 processor, OC naar 4GHZ, 4850 ati radeon speel ik hem op advanced settings vlekkeloos.. Nog niet met stock 3ghz gespeeld eig, maar m'n proc. draait 24/7 4ghz daarom ;)
Je hebt de zelfde pc als mij :P

[ Voor 38% gewijzigd door Eagleman7 op 30-03-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 23:57
M2M schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:41:
[...]

als je goed naar het grafiek je kijkt, zie je dat een lager geklokte quad core met minder cache geheugen veel betere performance geeft dan een hoger geklokte dual core. Het is dus aan te raden een quad core te nemen voor dit spel als je het op extreme quality wil spelen. Let wel, je hebt nog steeds een degelijke videokaart nodig.
De grafiekjes kan ik lezen. Wat er staat verbaast me echter omdat het niet overeenkomt met wat ik ervaren had in de demo (zelfs mijn povere core i3 330m met povere HD5650 in mijn laptop haalde niet zo'n lage fps) en lijkt ook niet overeen te komen met wat ik op youtube zag. Verder vind ik nogal vaker bij Techspot dat er iets vreemd is aan hun CPU tests. Ik kan nooit die lage FPS die zij verkrijgen in hun geteste games reproduceren in hetzelfde scenario dat ze beschrijven.

Daarom vroeg ik er dus naar wat men hier ervaren had ;)

@verschillende mensen: Dank voor de antwoorden in ieder geval! Mijn E8400 is OC’d naar 3,6GHz en heb een HD6850, dat zou dus geen probleem mogen zijn. Dat zal deze of volgende week een nieuwe aankoop zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Wat zit er voor de rest in je pc? :)
Ik speel het hier op 1920x1080 op medium, shadows op low (met behulp van het config programma), fov op 75.
Specs: E8400 + 4gb ram + 8800GT.
Het speelt redelijk, af en toe wat haperingen (40-50 fps gemiddeld).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"30/3 - We wanted to let all of our fans and players know that we take cheating very seriously here at Crytek. We are currently taking steps to permanently remove cheats from Crysis 2 and those individuals that choose to utilize them. We thank you for your patience and want to ensure you that we will continue to work hard to keep the integrity of Crysis 2 intact and cheat-free.
"

http://www.mycrysis.com/f...iewtopic.php?f=40&t=16516
Pagina: 1 ... 16 ... 26 Laatste