Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:56

Hupske

AFCA

Crysis 2, de 1e SP die ik sinds tijden speel.
En kan niet anders zeggen dan dat ik me er zeer goed mee vermaak. Het ziet er mooi uit, het werkt goed en komt ook weinig bugs tegen.

Wat me vooral veel vreugd bied is de vrijheid die je hebt. Bij elk nieuw checkpoint kan je er weer voor kiezen of je dwars door het midden gaat om alles neer te raggen of juist heel erg sneaky met de stealth er doorheen loopt.

Het enige wat ik wel een beetje vaag vind is: Dat je een alien soms met 2 ladingen nog niet dood krijgt en met een powerpunch zijn ze in 1x dood.

Zit er op dit moment aan te denken om een key te gaan aanschaffen om online te kunnen spelen.
Wil alleen nog wat meer reacties over de MP afwachten.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josipbroz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:42
Nette info samenvattig

"The problem with Internet quotes is that many are not genuine." Abraham Lincoln

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
MP is vet. De meeste servers werken nu weer. Ik haat het dat ik zo snel dood ben elke keer. Ik ga maar even revengen.

*grinz :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:02
Ik heb de pc-versie een beetje gespeeld. GTX 590 trekt het aardig @ 5760x1080, maar om echt lekker vloeiend te spelen moet ik de settings wel op extreme ipv hardcore zetten.

In de MP ben ik de eerste cheater tegen gekomen. Gozer liep cloaked rond met zijn shotgun en bleef cloaked terwijl hij meerdere malen schoot. Dat ging de hele tijd zo en is vrij vervelend :P Hij ging wel dood, dus hij had geen onbeperkte armor?

Kreeg overigens weer een error tijdens het verbinden, check your network connectivity... Een reboot en het was verholpen, maar nu toch al een paar keer gehad. Ook al een paar keer de connection verloren met de server...

Al met al vermaak ik me aardig met de MP. Je moet goed leren wanneer cloaked te zijn en indien mogelijk te switchen naar armor. Ook is later de cloak tracer wel handig, dan heb je nanovision niet meer nodig om cloaked tegenstanders te zien.

Ik heb me ook vermaakt met CoD: MW2 en Black Ops, en ook met Bad Company 2. Nadeel van Crysis 2 is, dat je altijd wel een keer gepakt wordt. De levels zijn vrij klein en killstreaks maken is erg moeilijk, omdat er vaak wel iemand cloaked in de buurt loopt die jou afknalt als jij uncloaked.. In Black Ops en BC2 had ik er nooit moeite mee om 10 of zelfs 15 kills achter elkaar te maken zonder dood te gaan. In Crysis vind ik dit in ieder geval een stuk moeilijker. Als je Maximum Nanosuit krijgt (ziekelijk veel Armor) dan is het wel 'makkelijk' om nog 4-5 kills extra te maken :)

[ Voor 24% gewijzigd door Marc Rademaker op 27-03-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Ah ja grafisch.. Mijn GTX 460 trekt Extreme niet op 1920 x 1200. Ja het werkt wel maar op < 25fps. Dus dat voelt niet vloeiend, het beste wat ik eruit kan halen is Very High. Het spel ziet er niet verschrikkelijk mooi uit ofzo dus ik vraag me af waarom mijn GTX er moeite mee heeft. Het is allemaal een beetje korrelig enzo. :/

Waar staat hardcore eigenlijk, nog nooit gezien?

[ Voor 8% gewijzigd door Arsenius op 27-03-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:34
Arsenius schreef op zondag 27 maart 2011 @ 22:50:
Ah ja grafisch.. Mijn GTX 460 trekt Extreme niet op 1920 x 1200. Ja het werkt wel maar op < 25fps. Dus dat voelt niet vloeiend, het beste wat ik eruit kan halen is Very High. Het spel ziet er niet verschrikkelijk mooi uit ofzo dus ik vraag me af waarom mijn GTX er moeite mee heeft. Het is allemaal een beetje korrelig enzo. :/

Waar staat hardcore eigenlijk, nog nooit gezien?
Dan mankeert je kaart iets volgens mij hoor? Ik heb ook een gtx460 en die trekt 1920x1080 zonder problemen op extreme. Ik zit rond de 40-45fps gemiddeld. Ik kan me niet voorstellen dat die kleine beetje extra pixels die jij hebt met jouw resolutie hebt het enorme verschil maken? Daarnaast vind ik het er echt super uit zien. Mooie geoptimaliseerde engine in tegenstelling tot Cry-Engine 2

Overigens is Hardcore als graphics instelling alleen zichtbaar als je patch 1.1 nog niet hebt geïnstalleerd. Met die patch hebben ze de benamingen aangepast.

[ Voor 6% gewijzigd door Kaasje123 op 27-03-2011 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Dit vond ik wel raar: http://www.xfire.com/prof...reenshots/?view#112316165
Heb hem btw al uit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zo heb crysis 2 limited edition maar besteld bij gamehubs voor xbox 360.
37,99 euro incl verzenden(was gratiz :D)
Nu is het ong 2 weken wachten maximaal maar voor 23 euro goedkoper dan winkel vind ik dat wel waard.
heb ook gelijk mirrors edge besteld voor 15 euro nieuw want die wou ik ook altijd al maar nooit gekocht.
Dus hoop dat ik me voorlopig vermaak tot aan dat ik crysis 2 heb. verwacht wel redelijk wat ervan, laatste keer dat ik een goede singleplayer shooter heb gespeeld kan ik me niet meer herrineren, dus hoop dat deze me gaat boeien :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Net ook zo een cheater / lamer in de game. Vloog door het hele spel, je kon 'm niet doodmaken en bleef maar schieten in zijn cloak. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Laatst online: 01-08 10:05
Vind de singleplayer niet echt veel aan. Je kan niet 'ff de boel verkennen, een kilometer omrijden, klieren met vogeltjes/kippen/krabben, gebouwtjes kapot slaan en dat soort ongein... Jammer :(

Maar goed dat ik 'm niet gekocht heb; mijn euros gaan naar Portal 2 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Gamebuster op 28-03-2011 00:41 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Portal, hét voorbeeld van open spelwerelden immers. Over zelfbedrog gesproken.

Ik vind het best tof hoe crytek van NY echt een urban jungle heeft gemaakt.
overigens met alles maxed pakweg 25fps op q9550, 4gb ram en een hd5750...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

M2M

medicijnman

Toch vond ik de single player eigenlijk te gemakkelijk. Veel VEEL te gemakkelijk eigenlijk. Ik heb 'm uitgespeeld op post human warrior, maar het stelde eigenlijk niets voor. Je kunt als het ietsje heet onder de voeten wordt cloak gebruiken waar nodig. Armor als je rambo bent. En die aliens gaan te gemakkelijk neer met een Kvolt. Het kost je misschien een clip, maar als je een beetje hit n runt krijgt je alles wel neer. Die extra heavy's kun je zo in de C4 val laten lopen. Achter een hoekje gaan staan, C4 strooien (2x is genoeg). Je gezicht laten zien, cloaken wegrennen en C4 opblazen.

En de AI is ook vrij dom als ik het eerlijk zeg. Je kunt 5 man uitschakelen, en zolang de 6e je de kill niet ziet maken is er niets aan de hand. Of ze gaan naar je op zoek, laten hun gezicht zien en kun je ze alsnog afschieten. Helemaal mooi is de uncloak shoot cloak. E drukken, snel iemand afschieten (toch tijd zat om op weakpoint te aimen), stoppen met schieten en gelijk cloaken. Vervolgens verplaats je je weer.

En die nanodingupgrades maken het allemaal nog simpeler. Het laatste level was moeilijk geweest op rambo mode, maar met ultracloak kun je overal zo doorlopen. Helemaal mooi met de laatste paar tegenstanders. "De moeilijkste" van het spel. Stelde vrij weinig voor. Je ziet ze staan, laat je gezicht zien, cloakt rent weg en schiet ze vanaf een veilige afstand kapot terwijl ze naar op je oude plek staan.

Hele levels heb ik geen kerel omgelegd. Gewoon gecloaked door alles heen lopen, en van cover naar cover sprinten. Maargoed, de single player moeilijkheid is ook niet zoals het oude farcry. Dát was pas moeilijk als je de moeilijkheidsgraad opschroefde. Laat staan mario uitspelen op speedgaming :)

[ Voor 9% gewijzigd door M2M op 28-03-2011 02:04 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Marc Rademaker schreef op zondag 27 maart 2011 @ 22:41:

In de MP ben ik de eerste cheater tegen gekomen. Gozer liep cloaked rond met zijn shotgun en bleef cloaked terwijl hij meerdere malen schoot. Dat ging de hele tijd zo en is vrij vervelend :P Hij ging wel dood, dus hij had geen onbeperkte armor?
Arsenius schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:35:
Net ook zo een cheater / lamer in de game. Vloog door het hele spel, je kon 'm niet doodmaken en bleef maar schieten in zijn cloak. 8)7
Aangezien je met de gekraakte versie online kan, er geen goedwerkende anti-cheatsysteem is en cheaters dus zelden of niet gebanned worden zal de MP in no-time vol met cheaters zitten. Als hier niet snel wat aangedaan gaat worden zal de MP geen lang leven beschoren zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Springstof op 28-03-2011 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Laatst online: 08:02
Springstof schreef op maandag 28 maart 2011 @ 07:13:
[...]

Aangezien je met de gekraakte versie online kan, er geen goedwerkende anti-cheatsysteem is en cheaters dus zelden of niet gebanned worden zal de MP in no-time vol met cheaters zitten. Als hier niet snel wat aangedaan gaat worden zal de MP geen lang leven beschoren zijn.
En dan geeft Crytek straks de piraterij de schuld, terwijl ze zelf geen fatsoenlijke game inelkaar kunnen coderen, hilarisch. Ik heb toch lang geen illegale spellen gezien waarvan je ook online de MP kon spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 22:53
Dan heb je eigenlijk helemaal geen reden meer om te kopen, behalve als je filantroop bent. Alle features zitten ook in de illegale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:31
M2M schreef op maandag 28 maart 2011 @ 02:04:
Helemaal mooi is de uncloak shoot cloak. E drukken, snel iemand afschieten (toch tijd zat om op weakpoint te aimen), stoppen met schieten en gelijk cloaken. Vervolgens verplaats je je weer.
Dit dus, ik zal ongeveer op 75% nu zitten met Post-Human, maar E -> shoot -> E werkt gewoon te goed. Met de sniper gaan de meeste aliens sowieso al in 1 schot dood en anders trek ik wel een machine gun van een muurtje of auto af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:44
Marc Rademaker schreef op maandag 28 maart 2011 @ 07:21:
[...]

En dan geeft Crytek straks de piraterij de schuld, terwijl ze zelf geen fatsoenlijke game inelkaar kunnen coderen, hilarisch. Ik heb toch lang geen illegale spellen gezien waarvan je ook online de MP kon spelen?
Ik heb dit spel ook direct gekocht (pre-ordered zelf), maar ik heb er nu wel een beetje spijt van. Dat ze gewoon geen werkende multiplayer hebben vind ik echt schandalig slecht. En het is ook erg jammer dat ze vanaf dag 1 geen DX11 en 64-bit support erin hebben zitten. Zelfs Crysis Wars was al in 64-bit te draaien. Zelfs na alle problemen met de Call of Duty reeks en de eerste weken van Bad Company 2 mag je wel verwachten van een developer dat ze extra aandacht besteden aan het voorkomen van dit soort problemen.
Ik denk dat dit de laatste shooter is die ik direct koop. Volgende keer probeer ik eerst wel de illegale versies en als het me dan bevalt zal ik er over nadenken. Op deze manier vind ik het geldklopperij.

Ooh ja, over de limited edition gesproken. Wanneer kan ik nou eens al mijn Limited Edition spul zien/krijgen? Ik dacht echt gelezen te hebben dat bij mijn pre-order ik gratis Crysis 1 erbij zou krijgen. Tevens zou mijn rank beginnen bij 5 en zou ik wat extra's moeten hebben. Ik zie nu nergens meer wat terug van die gratis Crysis 1. Mijn rank is 3 en de extra's heb ik nog niet gevonden. Zijn er meer mensen die dat zo ervaren??

[ Voor 16% gewijzigd door drZymo op 28-03-2011 08:56 ]

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Voor LE stuff moet je een code invullen op mycrysis.com. Je hebt als het goed is 2 codes gehad. Op steam heb ik er iig 2.

Wat ik ook nog wel minder vind is als ik vanaf een afstand die aliens gesniped heb dat tegen de tijd dat ik bij hun lichamen in de buurt ben de nano catalysts verdampt zijn. Nog afgezien van het feit dat ik ze nu allemaal kwijt ben en ze niet meer bijtellen (bekende bug)

[ Voor 18% gewijzigd door Acid_Burn op 28-03-2011 09:23 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Uitgespeeld, singleplayer. Erg leuke game, mocht van mij nog langer zijn. Helaas zijn meeste shooters te kort qua single player.

Nu maar veel MP spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arrim schreef op maandag 28 maart 2011 @ 08:03:
Dan heb je eigenlijk helemaal geen reden meer om te kopen, behalve als je filantroop bent. Alle features zitten ook in de illegale versie.
Dat is nooit een goede reden.

Ondanks de foutjes in het spel is de single player zeker niet slecht. Mocht je het te makkelijk vinden, niet mooi genoeg of niet sandbox genoeg dan moet je het spel gewoon niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd of die dx11 patch vandaag ook echt komt. Ik hoop natuurlijk van wel
want ik ben gewoon erg nieuwschierig naar de grafics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de tweet van 1 van de devs hebt gelezen gisteren dat ze 16ms hadden om mee te klooien dan verwacht ik persoonlijk niet dat de patch al af is maar dat ze nog druk bezig zijn. Daarnaast zou het mooi zijn als ze eerst de foutjes er uithalen voordat ze nieuwe introduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus al dat nieuws blijkt alweer onzin te zijn, erg jammer weer want ik hadmij erzo op verheugt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:45:
Dus al dat nieuws blijkt alweer onzin te zijn, erg jammer weer want ik hadmij erzo op verheugt
Dat zeg ik niet...

1. Duitse game site zegt dat er vandaag een release is en als bron Crytek te hebben.
2. Dev zegt dat hij 16ms heeft om mee te spelen en dat we geduld moeten hebben.

Pick 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm een update voor fixes zou ik in eerste instantie beter vinden.
1. zal denk ik een patch worden voor fixes.

Edit. Ik kwam deze net tegen bij de meest recente nieuws op het web
Afbeeldingslocatie: http://img.hexun.com/2011-03-28/128293236.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie game is het geniet gewoon van het spel de graphics zijn erg over te spreken mooie details , goeie actie speel het spel op maxed out op een q9550 2x een 4870
8 gig ram ddr2 pc8500 etc ... en de moeilijkheids graat op 3 of 2 het is igg uitdagend genoeg ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Heb net even met Fraps gechecked. Ik heb rond de 35 FPS op extreme. 40+ als ik mijn videokaart (GTX 460) iets overclock. Echter voel ik wel een soort van lag als ik rondkijk. Voelt niet smooth aan. Op very high heb ik dat niet. De FPS gaan dan richting 50. Maar goed, laten we eerst maar eens wachten op de nieuwe patch vandaag. Dan kun je met wat instellingen rommelen enzo. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk, die DX11 patch, maar ik had liever wat bugfixes. Het spel ziet er, zelfs met de huidige instellingen, al prima uit (het gewauwel dat Crysis 1 mooier zou zijn dan Crysis 2 begrijp ik niet...) en het loopt op mijn antieke 4890 ook gewoon prima op ongeveer 45 fps op Extreme, wat een flink stuk beter is dan Call of Pripyat + Complete...

Maar ik zou liever willen dat er werkende AI in het spel zat, dat vijandjes niet door muren keken en je blijven achtervolgen ondanks dat je gecloacked bent, dat je nano catalyst kon blijven verdienen, dat je niet sporadisch door muren kijkt, door vloeren valt, Marines allerlei dingen hoort roepen terwijl ze al dood zijn (en de stemmen dus uit alle richtingen komen waar niemand is waaruit die stem had kunnen komen) en dat die verdomde randmongolen van Cell eens ophielden elkaar op te blazen met frags, in plaats van die dingen naar mij te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Nu online

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:44:
Leuk, die DX11 patch, maar ik had liever wat bugfixes. Het spel ziet er, zelfs met de huidige instellingen, al prima uit (het gewauwel dat Crysis 1 mooier zou zijn dan Crysis 2 begrijp ik niet...) en het loopt op mijn antieke 4890 ook gewoon prima op ongeveer 45 fps op Extreme, wat een flink stuk beter is dan Call of Pripyat + Complete...

Maar ik zou liever willen dat er werkende AI in het spel zat, dat vijandjes niet door muren keken en je blijven achtervolgen ondanks dat je gecloacked bent, dat je nano catalyst kon blijven verdienen, dat je niet sporadisch door muren kijkt, door vloeren valt, Marines allerlei dingen hoort roepen terwijl ze al dood zijn (en de stemmen dus uit alle richtingen komen waar niemand is waaruit die stem had kunnen komen) en dat die verdomde randmongolen van Cell eens ophielden elkaar op te blazen met frags, in plaats van die dingen naar mij te gooien.
zo hier en daar kom ik wel belabberd slecht texturewerk tegen. Bijvoorbeeld in de zaal met hargreave. Als je iets te dicht bij komt lijkt het allemaal crappy JPG's met een extreem lage resolutie. Best jammer, want de huidige generatie pc's zit echt nog niet aan hun max. high-res texturewerk moet allemaal best lukken dus, terwijl het voor de maker van het spel niet bijzonder veel extra moeite kost. Het is niet alsof je extra poly's bij je model moet zetten ofzo.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:17
iemand nog meer problemen met Avira ? De mijne ziet crysis2.exe als een flinke dreiging en weigert me toegang. dus moet nu telkens Avira uitzetten voor ik wil spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Nu online

M2M

medicijnman

Skybullet schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:45:
iemand nog meer problemen met Avira ? De mijne ziet crysis2.exe als een flinke dreiging en weigert me toegang. dus moet nu telkens Avira uitzetten voor ik wil spelen..
gewoon op de whitelist zetten. Ervanuitgaande dat je geen fairlight versie speelt tenminste..

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Laatst online: 11:55

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

M2M schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:00:
[...]

zo hier en daar kom ik wel belabberd slecht texturewerk tegen. Bijvoorbeeld in de zaal met hargreave. Als je iets te dicht bij komt lijkt het allemaal crappy JPG's met een extreem lage resolutie. Best jammer, want de huidige generatie pc's zit echt nog niet aan hun max. high-res texturewerk moet allemaal best lukken dus, terwijl het voor de maker van het spel niet bijzonder veel extra moeite kost. Het is niet alsof je extra poly's bij je model moet zetten ofzo.
Ja, dat krijg je als ze er een port van maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Splinter Cell schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:49:
[...]

Ja, dat krijg je als ze er een port van maken. :)
Het is dan ook geen port.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Kan iemand me uitleggen wat 16ms is?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

MicScott schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:52:
[...]

Het is dan ook geen port.
Deze game straalt als een port:

http://www.guru3d.com/new...med-crysis-2s-pc-version/
http://www.dasreviews.com...med-crysis-2s-pc-version/

Press start to begin. :')

[ Voor 18% gewijzigd door Splinter Cell op 28-03-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Nu online

M2M

medicijnman

skullsplitter schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:53:
Kan iemand me uitleggen wat 16ms is?
zie PDF in mijn post van een paar pagina's terug.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

De game is ontwikkeld met de consoleversie in gedachte, dat is geen port, misschien zuur voor sommige PC spelers die zichzelf graag als belangrijkste zien, maar het is geen port.

Persoonlijk vind ik het trouwens een prima game die zelfs op mijn budgetsysteempje prima draait in Extreme en er fingerlicking good uitziet.
En dat heef 0.0 met een port te maken, wél met gedeelde text database.

[ Voor 25% gewijzigd door MicScott op 28-03-2011 13:01 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Vind het echt geen consoleport, consoleports zijn brak geoptimaliseerd en hebben meestal ook een kromme besturing.
Bij Crysis 2 voelt de muis/tobo natuurlijk aan, keybinds kun je prima aanpassen en de game is hardstikke goed geoptimaliseerd. De engine is juist vanaf de PC naar de consoles overgezet. Dingen uit het spel zelf zoals de textures, menu texten etc. misschien niet maar het is zeker geen grote port te noemen!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond uitgespeeld op Supersoldier in 8 uur. Baal dat het klaar is (behalve nog een paar achievements binnen tikken). Dat is het teken van een top SP. Gelukkig hebben we een top MP waarvan ik vermoed dat ik er veel tijd in ga stoppen. Enige minpunt dat ik heb bij de MP tot nu toe is dat de potjes vrij kort kunnen zijn. TDM is echt binnen no-time voorbij. Erger nog Crash Site kan nog sneller klaar zijn als 1 team niet weet wat de bedoeling is... Heb potjes gehad van 2 minuten. Met in totaal 7 kills (verspreid over beide teams) :(

Edit: het is toch juist geen port? Dit spel is toch van de grond af (nou ja van de engine af) gebouwd apart voor console en PC? Dat er overlap in teksten zit lijkt me normaal. Waarom zou je 2 keer hetzelfde typewerk doen? Het duidt in ieder geval niet op een port. Dat er zaken niet inzitten (als DX11 of Modtools) is een bezwaar dat niets met porten te maken heeft maar met keuzes van Crytek.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Pffff, wat een geblaat zeg. Zoek eerst de feiten eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Marc Rademaker schreef op maandag 28 maart 2011 @ 07:21:
[...]

Ah, je hebt er al een nieuwsbericht over op de frontpage gezet. :D
nieuws: Cheaters terroriseren multiplayer Crysis 2
Tja, de drempel om te cheaten wordt nu wel heel laag. Cheaters hebben immers weinig te verliezen. Daarnaast doet een openbare cheat die is uitgebracht voor de demo het gewoon in de huidige versie. Dus er is wat dat betreft niet echt veel tegen gedaan vanuit Crytek en het is te hopen (zeker voor de gamers die het spel legaal hebben aangeschaft) dat het snel wordt verholpen.

[ Voor 7% gewijzigd door Springstof op 28-03-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 09:59
Wat een overtrokken artikel, singleplayer is er amper iets aan de hand en MP en cheaten tja welke game heeft er tegenwoordig geen last van? Daarnaast is de game net uit, gun ontwikkelaars ook even de tijd om problemen op te lossen.

De singleplayer is gewoon goed!
Dat het een goedkope console port is is gelul, er is gewoon multiplatform ontwikkeld, wat tegenwoordig helaas (financieel) noodzakelijk is om de ontwikkeling van dergelijke games mogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
mdcobra schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:48:
Wat een overtrokken artikel, singleplayer is er amper iets aan de hand en MP en cheaten tja welke game heeft er tegenwoordig geen last van? Daarnaast is de game net uit, gun ontwikkelaars ook even de tijd om problemen op te lossen.

Dat het een goedkope console port is is gelul, er is gewoon multiplatform ontwikkeld, wat tegenwoordig helaas (financieel) noodzakelijk is om de ontwikkeling van dergelijke games mogelijk te maken.
Black-ops/Modern Warfare 2 online is veel erger, de MP van Crysis 2 is dan maar een peulenschilletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dit wordt mijn eerste Crysis, maar wat houdt die bug met die nano particles in de SP precies in? Is dit erg hinderlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:44
mdcobra schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:48:

Het spel is vanaf dag 1 niet in multiplayer te spelen. Ranked server crashen zodat je niet eens een spel kan starten. Unranked servers doen het, maar dan verlies je na het disconnecten je behaalde punten, schiet dus ook niet op.

Dit zijn dingen die direct hadden moeten werken bij de release. Dus nee, ik gun de ontwikkelaars geen tijd om de problemen op te lossen. Ja, singleplayer is goed, maar dit spel moet zijn winst halen uit de multiplayer.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

bram1984 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:06:
Dit wordt mijn eerste Crysis, maar wat houdt die bug met die nano particles in de SP precies in? Is dit erg hinderlijk?
Als je aliens killt dan kan je daar nano catalysts van verzamelen. Daarmee kan je upgrades voor je nanosuit unlocken. De bug is dat je als je het spel afsluit je al je verzamelde catalysts kwijt bent. Bij veel mensen worden dan nieuw opgepakte catalysts niet meer geteld. Er wordt gezegd dat de teller in de min gaat en dat je na een zooi te hebben verzameld deze weer in de plus komt en weer gaat tellen. Maar ja, sluit je het spel af en ga je later weer verder zit je weer met hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
drZymo schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:06:
[...]

Het spel is vanaf dag 1 niet in multiplayer te spelen. Ranked server crashen zodat je niet eens een spel kan starten. Unranked servers doen het, maar dan verlies je na het disconnecten je behaalde punten, schiet dus ook niet op.

Dit zijn dingen die direct hadden moeten werken bij de release. Dus nee, ik gun de ontwikkelaars geen tijd om de problemen op te lossen. Ja, singleplayer is goed, maar dit spel moet zijn winst halen uit de multiplayer.
Multiplayer werkt prima hier, key en inloggen werkten de eerste keer gelijk, servers joinen gaat prima en heb ook al geen last meer van frozen lobbies (had ik op dag 2 last van, nu niet meer). Ik ben op dit moment level 11, heb al wat custom classes gemaakt, dingen unlocked etc. en nog niets kwijtgeraakt. Ben in totaal nu één cheater tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 23:25
Rynji schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:16:
[...]

Multiplayer werkt prima hier, key en inloggen werkten de eerste keer gelijk, servers joinen gaat prima en heb ook al geen last meer van frozen lobbies (had ik op dag 2 last van, nu niet meer). Ik ben op dit moment level 11, heb al wat custom classes gemaakt, dingen unlocked etc. en nog niets kwijtgeraakt. Ben in totaal nu één cheater tegengekomen.
Zelfde hier ,, alles werkt prima en na behoren , en vind de MP best tof nog om te spelen !

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Die 16 miliseconden is natuurlijk de extra tijd die nodig is (per frame?) om de extra GFX-features in dx11 te renderen (t.o.v. dx 9?) :+

Ik verwacht iig POM, tessalation, complexere belichting en misschien een andere vorm van AA. Post AA vind ik persoonlijk ruk (te blurry), het lijkt wel een varaiant van Quincunx die nVidia hanteerde.

Hopelijk komt die vandaag nog en is het de moeite waard en is het niet NV-only :o

[ Voor 59% gewijzigd door edward2 op 28-03-2011 15:58 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rynji schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:16:
[...]
Dat het bij jou toevallig wel goed werkt heeft natuurlijk niets te maken met de duizenden spelers die niet kunnen spelen en wel last hebben van alle andere bugs en de horden cheaters die jij of niet tegenkomt, of niet herkent.
Ik heb het spel ondertussen drie uur multiplayer gespeeld en ben door de herhalende disconnects, server crashes en lamaarzige cheaters nog altijd pas level 6.

Het is een leuk spel, in zowel SP als MP, maar het is bijna onspeelbaar door de bugs en cheaters in MP en het is zwaar minder dan het kon zijn, wat het nóg erger maakt dan het al is, in SP. Het is ronduit schandalig te noemen dan zo'n big name game als dit zó slecht afgeleverd wordt zodat deze bij duizenden spelers niet of nauwelijks werkt, crasht als het wél werkt, tientallen bugs in een enkele playthrough te vinden zijn en überhaupt geen anticheat schijnt te bevatten.

Maar goed, als we bij patchversie 1.9 zijn is dat vast grotendeels opgelost, en heeft Crytek weer wat te bitchen over "software piraten door wiens schuld de verkopen zo slecht zijn."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

Kunnen we anders niet even een GoT server opzetten? :) is het probleem van de cheaters opgelost

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
@KnetterGek Hoe weet jij dat het om duizenden spelers gaat?

[ Voor 11% gewijzigd door mdcobra op 28-03-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
skullsplitter schreef op maandag 28 maart 2011 @ 01:56:
Portal, hét voorbeeld van open spelwerelden immers. Over zelfbedrog gesproken.

Ik vind het best tof hoe crytek van NY echt een urban jungle heeft gemaakt.
overigens met alles maxed pakweg 25fps op q9550, 4gb ram en een hd5750...
Natuurlijk is dat geen voorbeeld van open spelwerelden; Het is niet eens een schietspel. Het was ook niet mijn bedoeling om het zo te vergelijken.

Crysis moest het -naar mijn mening- hebben van de open werelden, fijne graphics en hoog "doe lekker wat je wilt" gehalte, en dat heeft het niet meer: niet in MP of in SP. Portal is een totaal ander spel en is op een andere manier leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Nu online

M2M

medicijnman

Gamebuster schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:06:
[...]

Natuurlijk is dat geen voorbeeld van open spelwerelden; Het is niet eens een schietspel. Het was ook niet mijn bedoeling om het zo te vergelijken.

Crysis moest het -naar mijn mening- hebben van de open werelden, fijne graphics en hoog "doe lekker wat je wilt" gehalte, en dat heeft het niet meer: niet in MP of in SP. Portal is een totaal ander spel en is op een andere manier leuk.
op zich ben ik het wel met je eens. Er zitten grote stukken tussen waarbij je echt door de choke moet. Dichtgetimmerde deuren van flatgebouwen ofzo kun je weer niet open trappen terwijl bijna alles in crysis 1 te slopen was. Ik had min of meer gehoopt op een kruising tussen de destructability van BC2 en red faction, plus de open wereld van prototype. Je krijgt de opdracht dit is het probleem en zie maar hoe je het doet.

Maar misschien was dat wat veel van het goede. We moeten tenslotte ook aan onze console vrienden denken, die zo'n spel waarschijnlijk niet draaiend kunnen krijgen. ;)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:47:
[...]

Dat het bij jou toevallig wel goed werkt heeft natuurlijk niets te maken met de duizenden spelers die niet kunnen spelen en wel last hebben van alle andere bugs en de horden cheaters die jij of niet tegenkomt, of niet herkent.
Ik heb het spel ondertussen drie uur multiplayer gespeeld en ben door de herhalende disconnects, server crashes en lamaarzige cheaters nog altijd pas level 6.
Ik meld alleen dat het hier prima werkt om ook eens de andere kant te laten horen!
De mensen die lekker kunnen spelen hoor je over het algemeen niet, de mensen die problemen hebben duiken gelijk de forums op om daar te klagen (opzich logisch). Het lijkt me dus ook wel redelijk om te posten dat het ook WEL kan werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:16
In afwachting van mijn legale versie die ik spoedig hoop te ontvangen (wat is de post toch traag, thehut had het maandag (vorige week) verzonden en nog steeds niet ontvangen :( ), ben ik al online gegaan met een 'illegale' versie. Maar nu vraag ik me af, als ik mijn legale kopie ontvang, en met hetzelfde account inlog (maar met legale inlog key), behoud ik dan mijn stats? Anders kan ik beter nog even afwachten totdat het bij mij in de brievenbus valt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdcobra schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:01:
@KnetterGek Hoe weet jij dat het om duizenden spelers gaat?
Omdat ik niet geloof dat de vele posts op allerlei fora all over the web allemaal door diezelfde trollende puber geschreven zijn...
Maar nee, ik heb ze neit zelf geteld, als je daarmee wilt zeggen dat er geen bugs zijn en ik de enige ben die er wat van merkt.
Die nieuws articles van diverse websites over de buggyness van deze titel zijn dan wellicht ook allemaal door diezelfde troll geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Zoals ik dus al verwacht had... Geen DX11 patch vandaag. En ik snap niet echt waarom iedereen op DX11 zit te wachten. Hoeveel van jullie hebben een kaart die DX11 ondersteund en Windows 7 in combinatie? Ik zou het toch meer geaprecieerd hebben als ze eerst maar eens DX10 gaan inplenteren.
Ga nu niet lopen zeggen dat DX10 geen zichtbare verbeteringen toevoegt, want DX11 is gewoon een kleine upgraden van DX10. Het enige speciale aan DX11 is onder andere de tessellation. Maar DX10 zorgde er wel voor dat we betere belichtingen kregen, betere schaduwen enzo. En nog veel meer, je moet maar eens gaan kijken op youtube met als zoekopdracht "DX10".

Maar, zoals ik dus al zij: Ik had vandaag geen DX11 patch verwacht, en verwacht ook niet dat, als hij er dan al komt, voor binnenkort zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No patch was ever confirmed, I have no idea why this website even posted such information. This thread is locked just the same as the others for trying to spread inaccurate information. When there are any big announcements regarding Crysis 2 they will be posted on MyCrysis, if you read something abo...
We’ve been working hard to resolve as many of the post-launch issues as possible including some improvements to our game security. These updates will be made available via automatic-download later this week.
Van Cry-Tom op het mycrysis forum.

Niet allemaal boos worden nu want Crytek heeft geen datum aangegeven zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:17
Qlii256 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:15:
Zoals ik dus al verwacht had... Geen DX11 patch vandaag. En ik snap niet echt waarom iedereen op DX11 zit te wachten. Hoeveel van jullie hebben een kaart die DX11 ondersteund en Windows 7 in combinatie? Ik zou het toch meer geaprecieerd hebben als ze eerst maar eens DX10 gaan inplenteren.
Ga nu niet lopen zeggen dat DX10 geen zichtbare verbeteringen toevoegt, want DX11 is gewoon een kleine upgraden van DX10. Het enige speciale aan DX11 is onder andere de tessellation. Maar DX10 zorgde er wel voor dat we betere belichtingen kregen, betere schaduwen enzo. En nog veel meer, je moet maar eens gaan kijken op youtube met als zoekopdracht "DX10".

Maar, zoals ik dus al zij: Ik had vandaag geen DX11 patch verwacht, en verwacht ook niet dat, als hij er dan al komt, voor binnenkort zal zijn.
Dat jij het niet hebt, betekent niet dat anderen het niet hebben ;) daarnaast heeft tessellation meer invloed op de graphics dan je denkt. Ik hoop dat ze een patch uitbrengen voor DX10/DX11. Dan is iedereen blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
@bartju: Ik zeg niet dat niemand DX11 heeft. Maar de meerderheid zal wel DX10 hebben neem ik aan. Dan nog, hoop ik voor zowel mij en de andere DX10 gebruikers als de DX11 gebruikers dat er een patch komt met bijde. Want, als ze al een DX11 patch uitbrengen, hebben gamers zoals mij er niets aan. Dan moeten wij verplicht blijven spelen met DX9. Terwijl Crysis dat gewoon meteen bij de launch geïntroduceerd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Nu online

M2M

medicijnman

Qlii256 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:29:
@bartju: Ik zeg niet dat niemand DX11 heeft. Maar de meerderheid zal wel DX10 hebben neem ik aan. Dan nog, hoop ik voor zowel mij en de andere DX10 gebruikers als de DX11 gebruikers dat er een patch komt met bijde. Want, als ze al een DX11 patch uitbrengen, hebben gamers zoals mij er niets aan. Dan moeten wij verplicht blijven spelen met DX9. Terwijl Crysis dat gewoon meteen bij de launch geïntroduceerd had.
Staar je nu niet blind op die direct X versies... Of lees je even goed in voordat je met termen smijt. DX10 brengt grafisch niet veel meer dan DX9 al had. De echte vernieuwing zit 'm in tesselation. En dat komt voor deze game enkel in DX11. Je zit dus vast aan windows 7 met een videokaart die DX11 support.

En met tesselation gaat het allemaal stukken (Veel dus!) beter eruit zien, met een marginale performance cost (per driehoekje dus...). Zie bijvoorbeeld screenshots van de heavenbenchmark.

edit: dit dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.dvhardware.net/news/unigine_dx11_tessellation_hardocp.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door M2M op 28-03-2011 18:38 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:18
Ik heb veel liever dat ze de bugs oplossen dan directx11 support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 17:02:
[...]
Omdat ik niet geloof dat de vele posts op allerlei fora all over the web allemaal door diezelfde trollende puber geschreven zijn...
Er zijn wel vrij veel trollende pubers ;)
Maar akkoord de MP is wel een dikke puinzooi, ik dacht ik ga het net even bekijken, komt er de foutmelding serial in use...........

En ja ik heb echt een originele Crysis 2 hier 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
M2M schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:12:
[...]
op zich ben ik het wel met je eens. Er zitten grote stukken tussen waarbij je echt door de choke moet. Dichtgetimmerde deuren van flatgebouwen ofzo kun je weer niet open trappen terwijl bijna alles in crysis 1 te slopen was. Ik had min of meer gehoopt op een kruising tussen de destructability van BC2 en red faction, plus de open wereld van prototype. Je krijgt de opdracht dit is het probleem en zie maar hoe je het doet.
Inderdaad; daar had ik dus ook op gehoopt. Prototype was ook mijn beeld van open-world NY.

[ Voor 12% gewijzigd door Gamebuster op 28-03-2011 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 18:29
Paprika schreef op zondag 27 maart 2011 @ 14:08:
Misschien is het al een keer langs geweest, maar ....
[afbeelding]
Server is down....

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamebuster schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:06:
[...]

Crysis 1 en warhead waren ook geen open werelden, wat je wel kan doen is net al crysis 1 en warhead de game via verschillende routes uitspelen. Alleen dat he tin een stad is is alles wat kleiner. Verder zijn de gfx mooi genoeg. Het is gewoon de crysis die het was zelfs nog beter.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://erwinvandenbos.nl/downloads/dancinggun.gif
Lol, gun bleef maar rondjes draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd. SInds ik Crysis 2 heb heb ik evenveel CoD gespeeld als Crysis. Deze week een KD van meer dan 3 in BO. In Crysis zit ik rond de 1.2. Heb veel meer plezier met Crysis 2! Er zitten zo veel vernuftige techniekjes in dat ik steeds maar nieuwe dingen wil doen. Krijg alleen last van mijn wijsvingers door al dat gecloak/uncloak/armor aan/armor uit gedoe. :)

Rechterpook (voor console spelers) indrukken tijdens schieten vermindert recoil en geeft je power bonus. In stealth moet je 3 keer melee-en ipv 2 keer normaal. Headshots hebben een multiplier van 2.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Net nog verder gespeeld, zit bijna op het einde van de SP. Maar nu kom ik op een stuk dat ik telkens dood ga :( Zal er morgen wel doorheen komen hoop ik. Ik speel dan ook op de een na moeilijkste modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

Wat nogal slecht was in Crysis 2 is dat als je cloakt dat je schaduw dan nog zichtbaar blijft. :P

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 18:06
Step schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:23:
Wat nogal slecht was in Crysis 2 is dat als je cloakt dat je schaduw dan nog zichtbaar blijft. :P
In Multiplayer is er een module voor om dat tegen te gaan geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://erwinvandenbos.nl/downloads/c2fun1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://erwinvandenbos.nl/downloads/c2fun2.jpg
Meer funny foutjes die ik net tegen kwam.

Dat je op 101 manieren een tegenstander kan afmaken is wat ik geweldig vind aan Crysis en nu ook aan Crysis 2. Daarom blijf ik hem spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Plus nog een fout in de AI. AI staat met de rug naar jou toe. Je laat je handgranaat nog maar net los, of de AI roept: grenade!!! :') Zat ook in de vorige Crysis delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:19
Vond ik ook nogal opvallend, misschien vult je visor je eigen schaduw aan, terwijl de rest hem niet ziet! (mooie verhaaltjes voor bepaalde bugs verzinnen doe ik ook tijdens het gamen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
windows vista ondersteund ook dx11 je hebt dus niet perse win 7 nodig.
wel een dx11 kaart uiteraard.
vind crysis 2 er zo ook al wel mooi uitzien voor dx9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:22:
[...]

Crysis 1 en warhead waren ook geen open werelden, wat je wel kan doen is net al crysis 1 en warhead de game via verschillende routes uitspelen. Alleen dat he tin een stad is is alles wat kleiner. Verder zijn de gfx mooi genoeg. Het is gewoon de crysis die het was zelfs nog beter.
3e level van Crysis 1 was erg open. De levels daarvoor had je ook aardig wat vrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:27:
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer funny foutjes die ik net tegen kwam.

Dat je op 101 manieren een tegenstander kan afmaken is wat ik geweldig vind aan Crysis en nu ook aan Crysis 2. Daarom blijf ik hem spelen.
Altijd leuk die bugs :P
Afbeeldingslocatie: http://old.theglasseye.nl/stuff/stuff/Games%20Screenshots/Crysis%202/Crysis2%202011-03-24%2022-59-03-25.jpg
Die 2 stapten uit een heli.. en bleven daar maar hangen :D

Afbeeldingslocatie: http://old.theglasseye.nl/stuff/stuff/Games%20Screenshots/Crysis%202/Crysis2%202011-03-27%2020-29-29-56.jpg
Zwevende lijken

Afbeeldingslocatie: http://old.theglasseye.nl/stuff/stuff/Games%20Screenshots/Crysis%202/Crysis2%202011-03-24%2022-15-48-54.jpg
Clipping problemen met ragdolls.

De ragdolls nemen toch vaak rare houdingen aan
Afbeeldingslocatie: http://old.theglasseye.nl/stuff/stuff/Games%20Screenshots/Crysis%202/Crysis2%202011-03-25%2022-39-59-35.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Je ziet inderdaad andersmans schaduw als hij cloaked is, en soms ook z'n wapen nog (had ik vanmiddag in een server, zag je af en toe een wapen zweven dan was dat een cloaked ventje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
beetje stomme vraag, maar ik kom er niet uit: er worden simpelweg geen servers weergegeven in de demo.
demo is toegevoegd aan firewall, port 64000 - 64009 heb ik toegevoegd aan mn router's portfwd. Ben ik wat vergeten? Heb al een tijd niet meer ge-gamed dus misschien is dat het :P

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Demo is afgelopen.. er zijn geen demo servers meer. En ja, het is stom dat de demo nog steeds ter download staat aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
waaat!? :( Ik heb echt geen idee of ik het spel leuk vind en hoe het op m'n systeem loopt.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

mmm... De schaduw bij cloak vind ik redelijk logisch, gezien hoe ze brengen dat het zou werken. En het is te verhelpen als je iets van 500 kills maakt met één van de cloak perks -> no footsteps + no shadow als bonus dacht ik.

Maar nog even over de singleplayer: Heb het vandaag uitgespeeld, maar eigenlijk niet met heel veel plezier. De level vóór het einde vond ik eigenlijk allemaal erg vermakelijk, maar de laatste 3 ofzo waren gewoon alleen maar grinden.
spoiler:
Maar het walk in the park level tot en met het einde vond ik eigenlijk niet echt leuk. De enige optie was eigenlijk alles ontwijken. Zelfs in de levels iets daarvoor waren er herhaaldelijk audio-plot aanwijzingen dat je er maar snel langs moest rushen. Maar vooral die half open velden waar je 40+ Ceph moest omleggen waren vervelend, goed verstoppen en snel cloaked door rennen was niet alleen véél sneller ( 40 seconden versus 20 minuten!!!), maar had ook een veel hogere kans van slagen, gezien er ook maar steeds heavy's en van die rood glimmende alpha's bij bleven komen. Die ronde dat ik alles wilde omleggen had ik 4000 nano verzameld en ALLE ammo hotspots leeg gehaald en 7 jaw's geschoten en 6 C4 gebruikt. Toen ging ik dood aan een laatste normale en alpha ceph, omdat m'n guns gewoon leeg waren en ze nét even iets harder sloegen.

Ook het einde vond ik
spoiler:
te anticlimactisch: Het was redelijk duidelijk wat er ging gebeuren als in je in die toren kroop, ik had gehoopt dat er nog iets onverwachts zou gebeuren. En waarom was er geen fatsoenlijke eindbaas? Die vier ontzichtbare slapjanussen waren nou niet echt bepaald speciaal, het veldje daarna was veel lastiger gezien je al je ammo al op had gemaakt... Nog maar weer een rondje cloack dan maar... Die ammo cache met een heavy erin is natuurlijk geen optie naar wat er vooraf ging.

Toch jammer, ik vond in de vorige delen het verhaal beloop denk ik toch iets bevredigender, ondanks dat dit toch wel een van de leukere langere single player evaringen was.

Hopelijk word de MP binnenkort echt leuk. Ik heb nog geen Dx11 patch gezien vandaag... Wat is er aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Volgens het crymod-forum zijn alle textures slechts de helft (in pixels) van crysis 1/wh
Dat wil dus zeggen, 4 keer minder gedetailleerd, 100x100 = 10.000 en 50x50 = 2500

Iemand is blijkbaar ook bezig met een texture pack, aan de hand van textures uit crysis 1

Best een beetje zielig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

SideShow schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 04:31:
Volgens het crymod-forum zijn alle textures slechts de helft (in pixels) van crysis 1/wh
Dat wil dus zeggen, 4 keer minder gedetailleerd, 100x100 = 10.000 en 50x50 = 2500

Iemand is blijkbaar ook bezig met een texture pack, aan de hand van textures uit crysis 1

Best een beetje zielig
Blijven we de omgevingen op deze manier vergelijken?
Crysis 1: Paar rotsen, 400x dezelfe bomen en struiken, een kikkertje hier en daar en af en toe een hutje en een gebouwtje. De textures mogen/moeten groot zijn wegens de vele herhaling en het grote oppervlakte.

Crysis 2: Unieke gebouwen, gedetailleerde en ingewikkelde scenarios met veel kleine details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:37
Crysis 1: PC-game

Crysis 2: Console port

Zo, dat maakt het misschien duidelijk in de vergelijking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Hou nou eens op.. het is helemaal geen console port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:37
*Press start to continue*

No offence, maar gezien de staat waarin dit is afgeleverd kan je toch heel moeilijk anders concluderen. Het ontbreken van DX11, amper Cvars om aan te passen, die domme fout bij de start-up van de demo, kleinere maps, de aanpassing van de nano suite (van 4 naar 3 waarvan een een combi is welke net perfect past op de consoles). En waar is de POM die Crysis 1 zo mooi maakte soms? Of moeten we als PC gamers maar wachten tot Crytek zin heeft om DX11met tesselation uit te brengen? No offence, maar dit spel is niet wat ik van Crytek gewent ben. Het ruim jaar oude Metro 2033 is voor mij mooier (sfeervoller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

press start to continue... of press enter to continue... lood/oud ijzer.

Ze hebben een ontwikkelomgeving waarmee ze kunnen compilen voor een voor een bepaald platform door de uitvoer te kiezen. Het is niet zo dat ze eerst een xbox spel hebben gemaakt en daarna deze eens naar de pc hebben overgezet. Dat er in de controls wellicht rekening is gehouden met consoles, ok.. maar dat maakt het nog geen port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik moet zeggen dat dit de eerste Crysis is die ik speel maar nog aardig lastig in de MP
Cod BO was ik redelijk tevreden als er minimaal toch wel 20 kills behaald waren.

Nu ben ik blij als ik er 5 dood heb whaha

Hoe kan het dat ik soms hele magazijnen leeg pomp en dat een ander met drie kogels mij naar de eeuwige jachtvelden stuurt ?

Ook wordt ik nog geen wijs uit de Perks die er zijn en wat ze voor nut hebben.
Weapon pro maar aangezet voor mijn red dot en grenade launcher, maar verder snap ik ze niet.

Die Retriever lijkt me wel prettig om niet de hele tijd die dingen op te moeten halen.

iemand goede suggesties qua perks etc?

(exactor it, vanavond online?)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
6pack15 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:29:
[...]

Vond ik ook nogal opvallend, misschien vult je visor je eigen schaduw aan, terwijl de rest hem niet ziet! (mooie verhaaltjes voor bepaalde bugs verzinnen doe ik ook tijdens het gamen )
Is toch logisch ook :) Het is een cloak die je onzichtbaar maakt vanuit je pak gezien. Je pak zelf heeft gewoon schaduw waar je niks tegen kunt doen.

Verder vind ik het wel weer hilarisch dat ze hetzelfde doen als bij Crysis 1, vol met bugs en aanloopproblemen. Voor de kopers onder ons hoop ik dat ze dit keer wel met support komen, de vorige keer hadden we 2 patches en 1 hotfix en toen stopten ze de support alweer vanwege "piracy" terwijl de game nog vol bugs zat (zowel SP als MP). Blij dat ik m'n knaken nog niet heb uitgegeven aan ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:47
Gisteren 'gekocht' en de instellingen op Turks gezet (ben zelf Turk)
Echt grappig om te horen dat die gozers Turks praten en lopen te schelden hahaha :D
Vermakelijke game en niet zo zwaar als ik had verwacht.

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Best een beetje zielig
Wat is er zielig? Dat iemand een texturepack maakt of dat die texturepack nodig is?
Het laatste hoop ik?

Hoge resolutie textures en geen copy paste is the way to go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Zingo schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 07:35:
Crysis 1: PC-game

Crysis 2: Console port

Zo, dat maakt het misschien duidelijk in de vergelijking ;)
Nee zo maak je het niet duidelijk en is nog false info ook, CRYSIS2 is geen console port dus hou aub op met die onzin verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best een beetje zielig
Apart, ik vind het er namelijk gladder uit zien dan crysis 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
  • Laatst online: 22-08 14:03
Ik ben benieuwd naar hoeveel FPS iedereen in Crysis 2 heeft. Op het forum van mycrysis zie ik mensen met 1 GTX 570 die dan 1920x1080@Extreme draaien en 80-90 fps krijgen, of 2 570's in SLI en dan 120 fps.

Ik heb 2 580's in SLI maar met de default Extreme settings haal ik "maar" ~70 fps, met dingen als 4x MSAA, Lapace Edge AA, 16x AF, SSAO aan krijg ik nog maar ~60 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Nu online

M2M

medicijnman

Maxily schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:10:
Ik ben benieuwd naar hoeveel FPS iedereen in Crysis 2 heeft. Op het forum van mycrysis zie ik mensen met 1 GTX 570 die dan 1920x1080@Extreme draaien en 80-90 fps krijgen, of 2 570's in SLI en dan 120 fps.

Ik heb 2 580's in SLI maar met de default Extreme settings haal ik "maar" ~70 fps, met dingen als 4x MSAA, Lapace Edge AA, 16x AF, SSAO aan krijg ik nog maar ~60 fps.
Ik gooi momenteel met de (1.5 versie) tool alles open. 8x AF en 2x AA, alles vol aan. Op een Q9550 3.6 GHz, en een standaard geklokte HD5850. En het spel draait soepel rond de 35 - 40 FPS.

Kortom, daar had meer in gezeten. High-res textures om mee te beginnen.

edit: overigens heeft ATI een nogal performancehungry tesselation engine. Mijn FPS zal wel als een pudding in elkaar zakken als de DX11 patch komt.

[ Voor 9% gewijzigd door M2M op 29-03-2011 10:45 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Oh jee dan moet ik daar zeker ook bang voor zij

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Maxily schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:10:

Met 6950 in CF haal ik met vergelijkbare settings en vSync aan ook maar ergens iets tussen de 45 en 60.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Pagina: 1 ... 15 ... 26 Laatste