Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenergy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-02-2023
To execute these commands, you either put them in system.cfg ( if existent ), By enabling the console (the “~” key) or you put them on the command line ( right click on the exe and then properties ).

sys_spec_gameeffects = 1/2/3 -> Changes Game Effects such as body-related stuff like when they disappear

sys_spec_objectdetail = 1/2/3 -> Changes the quality of the detail of the objects

sys_spec_particles = 1/2/3 -> Chnages the quality of the particles

sys_spec_physics = 1/2/3 -> Changes how you interact with the world ( higher is more CPU-intensive )

sys_spec_postprocessing = 1/2/3 -> Changes the quality and amount of post processing used

sys_spec_shading = 1/2/3 -> Changes the quality of the shaders

sys_spec_shadows = 1/2/3 -> Changes the quality of the shadows

sys_spec_sound = 1/2/3 -> Changes the quality if the sound

sys_spec_texture = 1/2/3 -> Changes the quality of textures

sys_spec_water = 1/2/3 -> Changes the quality of the water

+cl_crouchToggle=0/1 -> Disables/Enables crouch toggle

+cl_zoomToggle=0/1 -> Disables/Enables Zoom toggle

+i_mouse_accel=0 /1 -> Disables/Enables mouse acceleration

+g_skipIntro=0/1 -> Disables/Enables Intro Skipping

+cl_fov=x -> Enter your desired value for the Field of View

+r_DrawNearFoV=x -> Enter your desired value for the Field of View of nearby objects

+pl_movement.power_sprint_targetFov=x -> Enter your desired value for the Field of View while sprinting

+r_motionblur=0/1 -> Disables/Enables Motion Blur

+g_radialBlur=0/1 -> Disables/Enables the Radial Blur, which gives you the effect of speed

+r_Flares=0/1 -> Disables/Enables Flare effects around certain dynamic lights

+r_Glow=0/1 -> Disables/Enables Bloom effects

+r_HDRRendering=0/1 -> Disables/Enables HDR Rendering

+r_SSAO=0/1 -> Disables/Enables Screen Space Ambient Occlusion

+q_ShaderHDR=0/1 -> Disables/Enables Shader HDR effects

+r_ColorGrading=0/1 -> Disables/Enables Color Grading

+r_MultiGPU=0/1 -> Disables/Enables SLI/CrossFireX

+r_MultiThreaded=0/1 -> Disables/Enables Multi-thread support

+g_useHitSoundFeedback=0/1 -> Disables/Enables Sound feedback of a hit

+e_shadows=0/1 -> Disables/Enables shadows

+r_FSAA=0/1 -> Disables/Enables Full-scene Anti-Aliasing

+r_UseEdgeAA=0/1 -> Disables/Enables Edge Anti-Aliasing

+r_TexMaxAnisotropy=1/2/3/4/5/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15/16 -> Select the desired value for Anisotropic Filtering ( from 1x to 16x )

+d3d9_TextureFilter=bilinear/trilinear -> Chooses between bilinear and trilinear texture filtering

+cl_sensitivity=x -> Enter your desired value for mouse sensivity

IF YOU PUT THESE CONFIGS INTO SYSTEM.CFG, YOU WON'T NEED THE "+" BEHIND, ONLY THE COMMAND, FOR EXAMPLE - sys_spec_shading=3

1 = Enabled; 0 = Disabled; x = Enter the desired value; 1/2/3 = 1 is smallest setting and 3 is highest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestraeon
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-08 11:50

Terrestraeon

END OF LINE

Vraagje aan de PC-eigenaars: Moet je bij het starten van het spel nu ook weer inloggen op Gamespy zoals by de beta? Of enkel wanneer je multiplayer start? Want dat was echt verschrikkelijk! MyCrysis-account nam hij niet, EA-account nam hij niet, en Gamespy-account bevatte een liggend streepje bij mij en je mag enkel nummers en letters ingeven DUS GING OOK NIET. Kon er gewoon niet in! heb toen gewoon nieuw geregistreerd met fake-account en fake-emailadres etc etc..

Wil dus niet dat dat ook nog zo bij het echte spel is, of tenminste verholpen is zodat het wél makkelijk kan inloggen.

Anders wordt het Xbox-versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedydown schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 01:13:
[...]

heb een half uur lang rondjes gelopen en alles beklommen wat er te beklimmen valt. maar lijkt op het einde van het level :'(
Als het goed is heb je wel tactical options als je de visor omhoog houdt. 1 ervan is explore. Dat is de richting dat je op moet. Kan niet echt gedetaillerder zijn zonder spoilers te geven. Stuur anders een DM als je nog vast zit en je al minimaal 3 haren uit hebt getrokken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgespeeld in 16 uur op Veteran en heb extreem veel dingen gemist en niet gevonden.

Tijd voor rondje nummer 2 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 17:29
Jasper 99 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 00:27:
[...]

Wow welk spel speel jij? Behoorlijk snel een game duurt freaky lang, en dat na 2dagen!! Starcraft 2 was al de dag zelf gewoon binnen 1 seconde spelen :P ! Teveel bugs nog wat mij betreft vastzitten in lobies etc etc. Speel je wel op de pc? Mischien dat bij de xbox enzo daar minder last van is
Ik speel op Xbox, echt behoorlijk snel een game hier :/. Misschien dat het op de PC anders is.
Ik zie het, foutje :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hc-Gamer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-01 13:16
MPAnnihilator schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 10:46:
[...]

Een BSOD krijg ik niet , maar dit spel werkt voor geen meter , het is sinds Doom3 geleden dat ik op de pc nog eens een spel kocht en ik heb er al spijt van...

Ik had reeds de nieuwste Catalyst drivers ( 11.2 ) , ik heb mijn overclock van cpu en gpu afgezet , AVG eraf gegooid , ccleaner nog eens laten draaien , alles uit mijn system tray gezwierd... ben bijna einde raad , straks nog even een clean install van mijn Windows 7 ult 64 bit , en als dat niet helpt , terug naar de winkel met die zooi !
Ik denk niet dat ik 5 min kan spelen zonder crash. Soms herstart mijn display driver ( scherm gaat even weg en dan terug ) en loopt het door na enkele seconden , maar meestal crached de crysis executable.

Dit terwijl ik op deze zelfde pc , bijna identiek OS ,overclocked dan nog een paar weken geleden Crysis warhead nog heb kunnen uitspelen 8)7

Enig positief lichtpunt is dat ik op very high 1920x1080 kan spelen , draait dus wel soepeler dan Crysis warhead op mijn pc.
En toch wacht ik nog voor de DX 11 patch. Waarom hoor ik jullie denken, ik heb wel een redelijk dikke pc ( hij moet eigenlijk op dieet) maar ik wil het spel met DX11 spelen voor een nog betere game- play. En omdat mijn pc dan harder moet werken heb ik lekker warme benen :+ ;)

Verder heb ik toch al wel een paar missies gedaan en wat mij tot nu toe is op gevallen, dat je veel makkelijker head shots maakt ( alleen grijpen ze dan naar hun nek :+ ). En zo af en toe een klein schoonheids foutje :9

Maar al met al veel beter dan z'n voorgangers. Ondanks alle "kleine"foutjes :*)

I7 4770K @4,2 GHz / EVGA GTX 980 sc /16 GB Corsair Vengance Pro 2,66 Ghz / HX1000W / Gigabyte Z97X-SLI/ Corsair Carbide Air 540 / Samsung M.2 SM951 256GB / Corsair Vengance K70 Red / Logitech G502 / Logitech Z-5500 / Logitech G933

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game-play zal niet anders zijn bij DX11 alleen de game-ervaring.

Ik ben zelfs bang dat je geen merkbaar verschil krijgt door de snelle gameplay. Misschien alleen zichtbaar op rustige momenten.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Dat ligt eraan. Als ze er goed gebruik van maken wel. Als het een paar DX11 effecten eraan plakken wordt niet. Ik weet niet of je vroeger weleens games hebt gespeeld met verschillende versies DX, maar dat verschil was aanzienlijk.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 11:45:
Uitgespeeld in 16 uur op Veteran en heb extreem veel dingen gemist en niet gevonden.

Tijd voor rondje nummer 2 8)
Nette tijd. Ik zit nu op Post-human warrior 3.5 uur bezig, en ik heb 8 levels gehad.
De slechte AI valt me ook wel op. Als het het doet, dan werkt het echt super, maar soms is het gewoon een dikke fail. Dan blijven ze gewoon staan terwijl je om ze heen iedereen afschiet.

[ Voor 22% gewijzigd door Arrim op 26-03-2011 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:13

Wildfire

Joy to the world!

Grote bug: m'n nano-catalyst punten zijn opeens foetsie en als ik nieuwe verzamel blijft m'n teller op nul staan. Op internet zijn er meer mensen met dit probleem. Leuk, zit ik met een suit wat ik niet meer kan upgraden. *zucht*

-- Edit: ik wil eenieder die dit probleem ook heeft, verzoeken te posten op het Crysis 2 forum. Ik heb in een topic daar al een reply achter gelaten en hoe meer mensen klagen, des te meer kans dat het opgelost gaat worden. Zie http://www.mycrysis.com/f...iewtopic.php?f=23&t=14173

[ Voor 38% gewijzigd door Wildfire op 26-03-2011 13:56 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van die AI en netwerk problemen dat snap ik wel, dat is namelijk vreselijk complex om goed voor elkaar te krijgen. Maar simpele counters zoals die catalyst punten en totale gametijd (7 uur volgens Crysis en 16 volgens steam?), door de map vallen, door muren lopen en het niet kunnen switchen van wapens is toch wel heel slordig.

Valt me toch een beetje tegen dat dit door de QA en beta tests is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ik word gek. Net een tijd door een level gelopen waar alles een beetje scheef is wegens dikke tentacles en aardbevingen. Nu ik gestopt bent lijkt alles scheef. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/scheel.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
1080p PC gameplay.

(tip: deze gast zijn channel is wel goed als je HD PC gameplay zoekt.)

Ik denk dat ik de game toch ga kopen van zodra die voor het eerst afgeprijsd is op Steam. Maar dan puur voor de SP, want de MP is een rip-off van COD en perks ben ik zo beu als koude pap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de AI op supersoldier blijven soldaatjes een eitje. De aliens is wel andere koek. Als ze je zien, blijven ze dat gebied bespeuren en knallen zelfs wat suppressing fire in de omgeving. Nou ja, suppressing fire kun je hier beter uncloaking fire noemen. Ook schieten ze uncloaking nades op de plek waarvan ze vermoeden dat je bent. Als je niet vaak verplaatst is dat een effectieve AI hoor. Als je het truukje doorhebt wordt het wel makkelijk te counteren maar ze zijn niet echt verschrikkelijk dom.

Ze komen wel af en toe vast te zitten. Maar dat lijkt me minder AI en meer level design. Ik ben ook al een paar keer vast komen te zitten in richeltjes.

RE Asgaro; ik zou de mp zeker een keer proberen. Het is wel degelijk anders dan CoD. Overigens is CoD een rip-off van Wolfenstein. Met al die domme kogels. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skullsplitter schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 10:46:
[...]

Werkt uitstekend. Mooie tool om het een en ander in te kunnen stellen. Al speel ik wel alles op max, vind het effect wel mooi met al die blur enzo
Hiij werkt indd goed, Eindelijk een hogere AA instelling die de kartels wegmaken.
HDR en BLOOM hebik op de helft want meer word vervelend vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Potverdomme die servers werken van geen meter, ben nu al 2 uur bezig. Allemaal zitten ze vast in de lobby of dan werkt het en dan heb ik failed connection of paramter error.

Ongelooflijk. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:00

M2M

medicijnman

Asgaro schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 14:18:
1080p PC gameplay.
[video]
(tip: deze gast zijn channel is wel goed als je HD PC gameplay zoekt.)

Ik denk dat ik de game toch ga kopen van zodra die voor het eerst afgeprijsd is op Steam. Maar dan puur voor de SP, want de MP is een rip-off van COD en perks ben ik zo beu als koude pap.
ow ow ow wat klinkt het toch allemaal brak in het Duits, met soms hier en daar ook nog een klein beetje brakke vertaling.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 03-09 08:32
Oh jongens.... wat is dit. Het spel zit vol met bugs. Ik HAD meer dan 15000 nano catalyst. Nu zijn ze verdwenen. De teller staat op 0 en nieuwe verzamelen brengt hier geen verandering in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rossinl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:41

rossinl

Audio/Videophile

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 14:21:
[...]

Hiij werkt indd goed, Eindelijk een hogere AA instelling die de kartels wegmaken.
HDR en BLOOM hebik op de helft want meer word vervelend vind ik.
Het is mij opgevallen dat ik ca. 6 fps minder haal als ik de utility gebruik en de preset (all settings) op high zet in vergelijking met wanneer ik ingame de instelling op hardcore zet. Dit zou betekenen dat de utility andere hardcore standaardinstellingen gebruikt?

Asus P8Z68-V Pro Gen3 | 2600K | Corsair 4x4GB | Asus GTX660 Ti TOP | Samsung 850 Pro 256GB | Zalman ZM850-HP | Dell U3415W | Sony KDL-60EX700 | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser HD650 | Onkyo TX-SR875 | Arcam FMJ P7 | Klipsch THX Ultra II 7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58
Ben nu in de levels met de aliens, maar damn, wat blijven die levels toch prachtig. Zit de hele tijd naar de graphics te kijken :P. Vóór een gevecht eerst omgeving afzoeken naar opties om een plein te doorkruisen, of met sniper vanaf dak iedereen afvallen in stealth mode, allemaal mogelijk.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

Wacht maar tot dat je bf3 ziet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 14:03

Saven

Administrator

darkenergy schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 10:57:
To execute these commands, you either put them in system.cfg ( if existent ), By enabling the console (the “~” key) or you put them on the command line ( right click on the exe and then properties ).

sys_spec_gameeffects = 1/2/3 -> Changes Game Effects such as body-related stuff like when they disappear

sys_spec_objectdetail = 1/2/3 -> Changes the quality of the detail of the objects

sys_spec_particles = 1/2/3 -> Chnages the quality of the particles

sys_spec_physics = 1/2/3 -> Changes how you interact with the world ( higher is more CPU-intensive )

sys_spec_postprocessing = 1/2/3 -> Changes the quality and amount of post processing used

sys_spec_shading = 1/2/3 -> Changes the quality of the shaders

sys_spec_shadows = 1/2/3 -> Changes the quality of the shadows

sys_spec_sound = 1/2/3 -> Changes the quality if the sound

sys_spec_texture = 1/2/3 -> Changes the quality of textures

sys_spec_water = 1/2/3 -> Changes the quality of the water

+cl_crouchToggle=0/1 -> Disables/Enables crouch toggle

+cl_zoomToggle=0/1 -> Disables/Enables Zoom toggle

+i_mouse_accel=0 /1 -> Disables/Enables mouse acceleration

+g_skipIntro=0/1 -> Disables/Enables Intro Skipping

+cl_fov=x -> Enter your desired value for the Field of View

+r_DrawNearFoV=x -> Enter your desired value for the Field of View of nearby objects

+pl_movement.power_sprint_targetFov=x -> Enter your desired value for the Field of View while sprinting

+r_motionblur=0/1 -> Disables/Enables Motion Blur

+g_radialBlur=0/1 -> Disables/Enables the Radial Blur, which gives you the effect of speed

+r_Flares=0/1 -> Disables/Enables Flare effects around certain dynamic lights

+r_Glow=0/1 -> Disables/Enables Bloom effects

+r_HDRRendering=0/1 -> Disables/Enables HDR Rendering

+r_SSAO=0/1 -> Disables/Enables Screen Space Ambient Occlusion

+q_ShaderHDR=0/1 -> Disables/Enables Shader HDR effects

+r_ColorGrading=0/1 -> Disables/Enables Color Grading

+r_MultiGPU=0/1 -> Disables/Enables SLI/CrossFireX

+r_MultiThreaded=0/1 -> Disables/Enables Multi-thread support

+g_useHitSoundFeedback=0/1 -> Disables/Enables Sound feedback of a hit

+e_shadows=0/1 -> Disables/Enables shadows

+r_FSAA=0/1 -> Disables/Enables Full-scene Anti-Aliasing

+r_UseEdgeAA=0/1 -> Disables/Enables Edge Anti-Aliasing

+r_TexMaxAnisotropy=1/2/3/4/5/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15/16 -> Select the desired value for Anisotropic Filtering ( from 1x to 16x )

+d3d9_TextureFilter=bilinear/trilinear -> Chooses between bilinear and trilinear texture filtering

+cl_sensitivity=x -> Enter your desired value for mouse sensivity

IF YOU PUT THESE CONFIGS INTO SYSTEM.CFG, YOU WON'T NEED THE "+" BEHIND, ONLY THE COMMAND, FOR EXAMPLE - sys_spec_shading=3

1 = Enabled; 0 = Disabled; x = Enter the desired value; 1/2/3 = 1 is smallest setting and 3 is highest
Ik krijg geen console als ik ~ intype? :P

en voor de mensen die nooit zin hebben in de intro video's:
Batchfile:
1
2
3
@echo off
cd C:\Games\Electronic Arts\Crytek\Crysis 2\bin32
start Crysis2.exe +g_skipIntro=1 +r_MultiThreaded=1

[ Voor 3% gewijzigd door Saven op 26-03-2011 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Console is default enabled in de day 1 patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:28
Uitgespeeld in 5 uur en 30 minuten. Toch, dat is de tijd die hij aangeeft als ik naar de profielen kijk. Lijkt mij in ieder geval raar dat ik het in 5 uur en een half zou hebben uitgespeeld aangezien men in reviews zegt dat het tot 9 uur duurt. Heb het op het één na hoogste level gespeeld. Dus misschien is die tijd die hij geeft bij de profielen anders dan de totaal gespeelde tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang denk je er zelf over gedaan te hebben?

Bij mij klopte die tijd ook voor geen meter.

Of misschien ben je gewoon kei goed 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2011 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 18:51:
Hoelang denk je er zelf over gedaan te hebben?

Bij mij klopte die tijd ook voor geen meter.

Of misschien ben je gewoon kei goed 8)
Het leek in ieder geval veel langer :p Heb nu niet echt op de tijd gelet, maar leek zeker langer dan 5 uur. Bij Homefront had ik echt zoiets van: "Ohw, is het nu al gedaan". Dat gevoel had ik compleet niet bij Crysis 2, het verhaal bleef maar doorgaan. Misschien was het wel 5 uur en een half, want ben vaak gewoon langs cloaked langs wat Aliens gelopen.

Vond het in ieder geval een goede campaign, verhaal was wel goed en de gameplay zeker ook. Ze hebben er zeker goed aan gedaan om die Aliens benen te geven, ik vond het zo vervelend in de eerste Crysis dat ze zo zaten rond te vliegen.

Grafisch was de game ook zeer sterk, vergeleken met CoD BO was deze game grafisch geweldig (al is dat ook niet zo moeilijk). Enkel spijtig dat alles beetje onscherp was als je wat dichter ging. Bijvoorbeeld bij zo van die numerieke toetsenbordjes die aan de muur hangen, als je er dicht bij kwam was dat zo onscherp, dat vond ik wel spijtig. Maar de effecten daarentegen waren allemaal zeer mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
Weet iemand hoe je de Field Of View kunt veranderen? ik heb al een tijdje op google gezocht maar niet echt veel gevonden. De meesten waren van de demo en die heb ik ook geprobeerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
nukidin247 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 19:04:
Weet iemand hoe je de Field Of View kunt veranderen? ik heb al een tijdje op google gezocht maar niet echt veel gevonden. De meesten waren van de demo en die heb ik ook geprobeerd....
Paar posts terug postte iemand dit. Daarin zit wel een mogelijkheid in op de FoV aan te passen, heb het zelf nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:14
Het begint eindelijk een beetje leuk te worden na anderhalf uur spelen. Daarvoor is het alleen maar onduidelijk en saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens het mycrysis forum is er een server patch uitgebracht (+- uur geleden). Geen changelog or comments gevonden verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Jo... schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 18:59:
[...]
Het leek in ieder geval veel langer :p Heb nu niet echt op de tijd gelet, maar leek zeker langer dan 5 uur. Bij Homefront had ik echt zoiets van: "Ohw, is het nu al gedaan". Dat gevoel had ik compleet niet bij Crysis 2, het verhaal bleef maar doorgaan. Misschien was het wel 5 uur en een half, want ben vaak gewoon langs cloaked langs wat Aliens gelopen.

knip..
Ik knal alles neer, maar bovenstaand is denk ik wel een reden dat je in ieder geval sneller klaar bent, wat ik in dit geval zonde vind. Speel nu stand 2, en ga hem nog op moeilijkste stand uit spelen. Kan zijn dat het dan stuk pittiger is, en wellicht een reden om soms de confrontatie te mijden, maar van wat ik hier lees, valt dat wel mee. Zoals met meer games is wellicht de quantiteit (lees aantal) vijanden per locatie groter.

Aan de andere kant wil ik ook niet teveel lezen hier, verklapt teveel.
Misschien ook beter als er wat vaker van spoilers gebruik gemaakt wordt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestraeon
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-08 11:50

Terrestraeon

END OF LINE

Vraagje aan de PC-eigenaars: Moet je bij het starten van het spel nu ook weer inloggen op Gamespy zoals by de beta? Of enkel wanneer je multiplayer start? Want dat was echt verschrikkelijk! MyCrysis-account nam hij niet, EA-account nam hij niet, en Gamespy-account bevatte een liggend streepje bij mij en je mag enkel nummers en letters ingeven DUS GING OOK NIET. Kon er gewoon niet in! heb toen gewoon nieuw geregistreerd met fake-account en fake-emailadres etc etc..

Wil dus niet dat dat ook nog zo bij het echte spel is, of tenminste verholpen is zodat het wél makkelijk kan inloggen.

Anders wordt het Xbox-versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Blue-Tiger schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 01:42:
Ik heb Crysis 2 zelf nog niet, maar vanmiddag wel even kunnen spelen op de PS3. Ik moet wel zeggen, dat ziet er nog best aardig uit :) Wat wel direct opvalt is idd de matig intelligente AI en de bugs die nog steeds in de game aanwezig lijken. Dan heb ik het over soldaten die door de grond heen vallen of door muren heen rennen als je ze melee'd. Dat kan dus allemaal nog wel beter. Zelf ga ik hem wel halen voor de PC maar zeker nu wacht ik nog even af op de komende patches ;)
Tot nu toe is de AI mij juist erg positief opgevallen. Ik liep sneaky achter wat lui langs in een gang om daarna hun vriendjes de hoek om aan de andere kant van de gang aan te vallen. Toen men dit doorkreeg werd ik tactisch vanaf twee kanten aangevallen terwijl erg echt een goede afstand tussen mij en de eerste luitjes zat.

Edit: misschien interessant voor mensen die nog twijfelen om de game te kopen, het spel draait echt super op mijn toch wat gedateerde pc.

Specs:
CPU: AMD Phenom 1 Agena Quad-Core @ 2.4GHZ
RAM: 4GB DDR2-800
GPU: HD4850 met 1GB

Het spel detecteerde automatisch 'gamer settings' (1 na hoogste) en ziet er super mooi uit, ik spel het op 1920x1080 en tot nu toe gaat alles heel erg soepel, dus ook met een niet zo dikke pc is dit spel echt prima te doen.

Edit2: Om nog maar helemaal een uitgebreide post te maken:

De gameplay bevalt me tot zover erg goed, stealthy sluipen, hit'n'run aanvallen, je bent een elite soldaat maar als 5 soldaten jou zien en je hebt geen cover dan ben je gewoon dood (1 na hoogste moeilijkheidsgraad). Ook de wapens zijn heerlijk, meeste kun je instellen op single-shot en een headshot is gewoon echt dodelijk en heeft een lekker feedback.

[ Voor 33% gewijzigd door roy-t op 26-03-2011 21:56 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 09:01

Gundogan

Rip and tear, until it is done

roy-t schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 21:49:
[...]

Tot nu toe is de AI mij juist erg positief opgevallen. Ik liep sneaky achter wat lui langs in een gang om daarna hun vriendjes de hoek om aan de andere kant van de gang aan te vallen. Toen men dit doorkreeg werd ik tactisch vanaf twee kanten aangevallen terwijl erg echt een goede afstand tussen mij en de eerste luitjes zat.
Als ik het zo in reviews lees/zie (krijg de game zelf hopelijk volgende week binnen, lange SP en best aardige MP deden mij toch overstag gaan), is die AI een van twee gezichten. Aan de ene kant erg actief en realistisch met het zoeken naar en uitschakelen van jou, maar aan de andere kant ook erg buggy zoals vast blijven zitten tegen muren of doelloos in rondjes blijven lopen.

Beetje zoals Crysis1 denk ik dan :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Jo... schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 19:06:
[...]

Paar posts terug postte iemand dit. Daarin zit wel een mogelijkheid in op de FoV aan te passen, heb het zelf nog niet geprobeerd.
1.5 is inmiddels uit. Hier: http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=33008
Maar ik denk dat ik even system.cfg ga proberen, omdat bij dat tooltje het telkens voor het spelen de twee autoexec.cfg's moet verwijderen. Misschien dat post hierboven beter werkt.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:13

Wildfire

Joy to the world!

Ik weet niet of het voor multiplayer nadelig is, maar als je alleen singleplayer speelt (zoals ik) kun je in autoexec.cfg (of system.cfg) het volgende opnemen om de MyCrysis login te skippen:

g_enableInitialLoginScreen=0

En als je het combineert met g_skipIntro=1 dan sla je ook de intro over. Scheelt ook weer :)

[ Voor 19% gewijzigd door Wildfire op 27-03-2011 00:11 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Wildfire schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 23:23:
Ik weet niet of het voor multiplayer nadelig is, maar als je alleen singleplayer speelt (zoals ik) kun in autoexec.cfg (of system.cfg) het volgende opnemen om de MyCrysis login te skippen:

Werkt perfect! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Wildfire schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 23:23:
Ik weet niet of het voor multiplayer nadelig is, maar als je alleen singleplayer speelt (zoals ik) kun je in autoexec.cfg (of system.cfg) het volgende opnemen om de MyCrysis login te skippen:

En als je het combineert met g_skipIntro=1 dan sla je ook de intro over. Scheelt ook weer :)
Nu nog dat CE3 logo dat ik knettergek van word en zeker 5seconden op moet wachten. "The Eye" van The Arrivals :]

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Schijnt ook dat de MP gekraakt is en nu kunnen lamers zomaar wat invullen bij de key en spelen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Den Kirson is los gegaan. (Spoiler site met weapon damage uitleg etc voor MP. Niet klikken als je dat zelf wil ontdekken.)

http://denkirson.xanga.com/742784256/crysis-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Toch nog steeds jammer dat ze de vliegende aliens uit deel 1 hebben uitgewisseld voor nieuwe aliens. Vond die vliegende zoveel mooier en geloofwaardig. (Waarom zouden aliens net zoals ons moeten lopen? Waarom hebben aliens wapens nodig?)

En waarom nou New York? We hebben al tig spellen in een urban setting, jungle was juist zo leuk. Kleuren zijn zoveel gevarieerder in een jungle omgeving. Hoop dat we in Crysis 3 weer terug naar de source moeten, om de aliens uit te roeien ofzo (oftewel, terug naar dat mooie eiland!)

Btw, hoe voer je uberhaupt zon command als skipintro in je system,cfg in? Telkens als ik m probeer te saven na editen, zegt ie "replace system.cfg?"
Dan klik je op continue, zegt ie doodleuk, "Acces is denied".

Huh? Folder reset ook telkens naar read-only.

[ Voor 20% gewijzigd door Jeroenneman op 27-03-2011 10:06 ]

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Ea en Crytek wouden de "traditionele" Crysis/FarCry setting op de schop doen, door te laten zien dat ze ook hun engine kunnen gebruiken voor Urban environments. Uiteraard heb je daarbij veel limitaties (bewegingsvrijheid, leveldesign, etc). Waarom New York? Ja symboliek komt het eerst bij me op. Herkenbaarheid als tweede. Als ze Boston of Miami hadden gekozen, zou het minder trekken :) .

De verdwijning van de "originele" aliens uit de eerste reeks vind ik ook wel jammer, maar ik heb het gevoel dat ze in deel 3 terug komen. Humans vs Ceph vs Die andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Arsenius schreef op zondag 27 maart 2011 @ 01:37:
Schijnt ook dat de MP gekraakt is en nu kunnen lamers zomaar wat invullen bij de key en spelen. :|
Patch 3 in de maak en meer Anti-Cheat checks. Overigens zijn er al serverside updates uitgevoerd.

[ Voor 9% gewijzigd door XRayXI op 27-03-2011 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

WTF..

Vanmorgen start ik Crysis2 op, en klik ik "Resume", zit ik ineens in het level voor waar ik gisteren eindigde :?
Nou ja, dan maar via Replay Mission spelen: kan ik geen nanopoints meer verzamelen?!?!?! :( Teller blijft op 0 staan...

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonicVolcano
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Een beetje tweaken en je krijgt dan dit:

http://www.forum-3dcenter...ead.php?t=479717&page=152

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 12:03
Crysis 2 Update: DX11 update with enhanced graphics menu should come tomorrow

As revealed on a German website now, tomorrow is a DirectX 11 update for Crysis appear second The DX11 patch does appear to an expanded menu graphics for the PC version of the new Crytek shooter with it.

link

[ Voor 8% gewijzigd door Resinman op 27-03-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gaat zwaar worden voor de midend kaarten van nu. Met 4XMSAA en Lapace edge AA aan haald 1 enkele gtx580 gemiddeld 50 fps. REken je er tessellation bij en nog wat dx 11 opties en ale midend kaarten liggen te zweten op 25 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 17:20
Misschien is het al een keer langs geweest, maar ....
Afbeeldingslocatie: http://vipeax.nl/scopebugs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Paprika schreef op zondag 27 maart 2011 @ 14:08:
Misschien is het al een keer langs geweest, maar ....
[afbeelding]
Ik mis iets... wat is de bug nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Kijk eens wat je in/door de scope ziet (iets met zichzelf zien).

[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 27-03-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Ik zie het ook niet hoor, wat de bug zou moeten zijn. Het enige wat ik kan bedenken is dat je in de scope reflectie de scope ziet maar ik vind dat in deze screenshot eigenlijk niet zichtbaar en meer mijn fantasie die dat ziet.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Nu online
Nou wat een bug, ik hoop dat je het spel nog wel doorkomt zo :P , eigenlijk een dealbreaker haha. Ik moet eerlijk zeggen dat zoiets me na 100 uur nog steeds niet zou opvallen, aangezien er constant kogels om je oren vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Pff die scope reflecties kloppen in 99% van de games toch niet. Sta je in een woestijn, zie je in je scope allemaal gebouwen bijv. Dat soort vage dingen..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
6pack15 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 14:24:
Nou wat een bug, ik hoop dat je het spel nog wel doorkomt zo :P , eigenlijk een dealbreaker haha. Ik moet eerlijk zeggen dat zoiets me na 100 uur nog steeds niet zou opvallen, aangezien er constant kogels om je oren vliegen
Ik speel geen Rambo-modes en dus zie ik niet zoveel kogels op post-human. AI zit jammer genoeg ook de helft van de tijd iemand anders (of een muur) te TEabaggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn instellingen met SLI uit
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/27/1301210937-610.jpg

Textures wat tessellation gaat krijgen

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/27/1301211106-40.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/27/1301211203-050.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/27/1301211252-420.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/27/1301211326-670.jpg

Nog wat screens
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/27/1301212324-590.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/27/1301212376-070.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/27/1301212429-20.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/27/1301212478-70.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/27/1301212532-50.jpg

Ik laat de afbeeldingen even wat groter als dat mag ?
Anders pas ik ze wel aan straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Hebben andere ook last van nano catalyst wat steeds verdwijnt alsof je niks hebt opgeraapt? Daar gaan je upgrades... :( (PC versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je het maar oppakken toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 18:06
Kaasje123 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 14:42:
Hebben andere ook last van nano catalyst wat steeds verdwijnt alsof je niks hebt opgeraapt? Daar gaan je upgrades... :( (PC versie)
Ja, is een bug. Ik had er opeens 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Kaasje123 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 14:42:
Had ik ook vandaag, mijn upgrades bleven wel gewoon maar catalyst ging naar 0.
Paar opgeraapt, gebeurde niets, toen nog wat meer en deed hij het weer (moest wel weer vanaf 0 beginnen).

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 14:46:
Dan moet je het maar oppakken toch ?
Lekker bijdehand. Als je niks zinnigers te zeggen hebt post dan niet. :r

Maar goed aangezien 2 andere mensen wel zo vriendelijk zijn geweest normaal te reageren weet ik in ierder geval dat het niet aan mij ligt. Ook bij mij staat de teller ineens weer op 0. Ik ga wel kijken of ik een trainer kan vinden die ze terug kan geven totdat er een patch is die dat verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik zal morgen eens kijken. Want inmiddels weer zes van die beesten omgelegd maar volgens mij stond mijn teller op 200 :')!

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 14:55:
[...]

Lekker bijdehand. Als je niks zinnigers te zeggen hebt post dan niet. :r

Maar goed aangezien 2 andere mensen wel zo vriendelijk zijn geweest normaal te reageren weet ik in ierder geval dat het niet aan mij ligt. Ook bij mij staat de teller ineens weer op 0. Ik ga wel kijken of ik een trainer kan vinden die ze terug kan geven totdat er een patch is die dat verhelpt.
Jij reageerd anders ook niet normaal vind ik op deze manier, verder reageerde ik normaal ;)
Verder wist ik helemaal niet eens dat je het over een bug had, dus dat had jij er bij moeten vertellen want uit de post leek het er meer op dat jij ze niet op pakte vandaar mijn reactie.

De volgende keer dus even wat duidelijker uitleggen wat er aan de hand is want niemand weet zo wat er aan de hand is. Ik heb het verder zelf nog niet meegemaakt verder. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Zijn post was toch best duidelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij kwam die post niet duidelijk genoeg over. Het kwam op mij over dat die rommel niet opgepakt werd.
Dus ik snapte er niets van eingelijk. Een vergissing is menselijk. En als ik mij daar voor mij moet excuseren.
Mijn excusses dan maar. ;w

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2011 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is grafisch niet slecht, maar het komt niet in de buurt van Crysis Warhead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 13:05
Yess, eindelijk mijn activation key binnen.

Wat betekenen de graphics settings? Gamer, hardcore en advanced? Welke is de hoogste?

Ik draai een AMD Phenom II 955 BE @ 3,6GHz, 4GB RAM en een HD4890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonicVolcano
Hardcore is het hoogst, maar je moet je game nog even patchen naar 1.1. Dan is het High, Very High en Extreme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 13:05
Ah okay, duidelijk. Ga ik doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daar is dan ook iets aan veranderd, want op Extreme heb ik toch wel lag nu, terwijl met hardcore dat niet het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik ga niet liegen
ik heb hem illegaal gedownload
ik krijg de 5e m,n geld en dan ga ik de echte versie kopen voor multiplayer
Maar de crossfire scaling enz... is ergg raar
Maar als ik de orginele koop
hoef ik dan niet bang te zijn voor deze zooi
want hier baal ik wel van
:( en ik zag daarboven ook een advanced menu ?
is dat een patch ofzo
en zou die dx11 patch nog komen ?
...

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom neem je niet even de moeite om het topic te lezen want alle vragen zijn al 100 keer voorbij gekomen.

ps. je toetsenbord is stuk

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2011 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Werkt de PC Multiplayer intussen eigenlijk al? (Kon niet wachten dus heb hem voor de SP maar al ff gedownload :p) Hoop hem dus maandag te ontvangen, zou dan toch wel leuk zijn als de MP terug (of eindelijk) goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

Zijn toch wel veel cheaters :( verder werkt het redelijk

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Eergisteren kon ik amper in servers komen (allemaal frozen lobbies) maar gisteren werkte het echt prima! Op één geval na dan, want toen had ik een cheater in de server met aimbot etc.
Je spawnde en binnen 5sec was je dood, die gast stond binnen no-time 40-0.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Rynji schreef op zondag 27 maart 2011 @ 16:49:
Eergisteren kon ik amper in servers komen (allemaal frozen lobbies) maar gisteren werkte het echt prima! Op één geval na dan, want toen had ik een cheater in de server met aimbot etc.
Je spawnde en binnen 5sec was je dood, die gast stond binnen no-time 40-0.
Jammer om te horen dat er cheaters zijn :(
Helaas is dit wel bij de meeste games het geval op de PC. Enkel dan bij BF:BC2, heb er echt weinig last van. Waarschijnlijk ook omdat het gigantische maps zijn daar, en het dus niet zo opvalt als er iemand aimbot gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Jo... schreef op zondag 27 maart 2011 @ 16:52:
[...]

Jammer om te horen dat er cheaters zijn :(
Helaas is dit wel bij de meeste games het geval op de PC. Enkel dan bij BF:BC2, heb er echt weinig last van. Waarschijnlijk ook omdat het gigantische maps zijn daar, en het dus niet zo opvalt als er iemand aimbot gebruikt.
Nee, BFBC2 is wel degelijk goed bezig met zijn cheatimplementatie hoor. :)
Zie http://www.pbbans.com/mbi-latest50-bfbc2-lfb36.html
There have been 1,092 ban(s) in the past 30 days.
Welke anti cheat software zit er in Crysis 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Asgaro schreef op zondag 27 maart 2011 @ 17:00:
Custom ontwikkeld door Crytek zelf.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Asgaro schreef op zondag 27 maart 2011 @ 17:00:
[...]

Nee, BFBC2 is wel degelijk goed bezig met zijn cheatimplementatie hoor. :)
Zie http://www.pbbans.com/mbi-latest50-bfbc2-lfb36.html

[...]

Welke ook alleen maar public cheats kan vinden. Binnen een select groepje (en dus niet downloadbaar) is zo'n cheat nooit te detecten. Er is dan ook geen enkele game zonder cheats, maar wel genoeg alternatieve opties om alsnog die kleinere groepen af te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Laatst online: 22-09-2023
Ja dude,
Ik ben niet de beste typer.
Maar ik zal m'n best doen.

Ik heb het topic al doorgelezen ja :)
dus ik heb het even met afr friendly gespeeld en ben erg tevreden met performence maar wel erg veel bugs.
Dus ik wacht het gewoon af koop het spel, en ze lossen het maar op :P

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Laatst online: 13-08 19:13
Hmmm, net Crysis 2 opgestart en ineens schoot het me binnen dat ik Warhead nooit heb gespeeld, maakt dat wat uit, dan bedoel ik de verhaallijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb je niets gemist wat belangrijk is voor het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
mhpwolf schreef op zondag 27 maart 2011 @ 18:53:
Hmmm, net Crysis 2 opgestart en ineens schoot het me binnen dat ik Warhead nooit heb gespeeld, maakt dat wat uit, dan bedoel ik de verhaallijn.
Nee hoor. Het verhaal is niet echt een vervolg, af en toe wordt er wel eens een beetje verwezen naar de personages van Crysis 1. Maar als je Crysis 1 hebt gespeeld kun je het ook al spelen, zelfs zonder dat te hebben gespeeld zou je nog kunnen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonicVolcano
Tweet from Tiago Sousa, Principle R&D Graphics Programmer from Crytek just twittered this:

Cooking some great DX11 tech bits for C2 fans, be patient guys. All I can say, is that we have 16 ms or more to have fun with pc hardware...

Link: http://twitter.com/CRYTEK_TIAGO/status/52034965503873024#

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:25
wat word daarmee bedoelt dan ??

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
16 ms meer...? Zou het ook wel eens willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Argh.. wtf..gisteren een nog een een stuk gespeeld. Start ik daarnet het spel op, zit ik weer een heel stuk terug. Ik ben gewoon een stuk kwijt. }:|

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
  • Laatst online: 22-08 14:03
Hoort het bij het spel dat als je energie op is / er een explosie dichtbij is je hele scherm zwart wordt? Ik ben al een paar doodgegaan omdat 't scherm opeens zwart werd en ik dus niks meer kon zien. Ook als ik met zo'n legervoertuig een raket tegen iets wat dichtbij is schiet wordt het hele scherm zwart.

Verder vind ik er niks behoorlijk wat bugs / slechte graphics in zitten. Bij vuur / brandende dingen kun je door met een bepaalde hoek ernaar te kijken het vuur laten verdwijnen. In dichte mist kun je alles perfect zien door even wat te schieten, dan verdwijnt de mist lokaal. En op 6085x1080 kan ik door praktische elke muur heen kijken op m'n linker of rechter scherm, das bijna cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het niet. Met wat voor videokaart speel jij? Ik zelf heb deze dingetjes nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 16:29
Qlii256 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 19:18:
16 ms meer...? Zou het ook wel eens willen weten.
Vermoedelijk bedoelt hij "16 months", vaker die afkorting gezien. Volgens mij is de boodschap: heb geduld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het beeld wordt zwart als je heel weinig health over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trenchdog schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:03:
[...]

Vermoedelijk bedoelt hij "16 months", vaker die afkorting gezien. Volgens mij is de boodschap: heb geduld!
Hij heeft 16 milliseconde over om zijn directX 11 effectjes uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

skullsplitter schreef op zondag 27 maart 2011 @ 15:05:
Ik zal morgen eens kijken. Want inmiddels weer zes van die beesten omgelegd maar volgens mij stond mijn teller op 200 :')!
Dit is inderdaad vervelend.. Begin nu voor de 2e keer met een hogere difficulty aan de campaign en al mijn unlocks zijn nog bewaard maar ik krijg geen nano catalysts meer.. En ik wilde juist een wat andere setup gebruiken deze keer. :/

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

aha. Dus de laagste PC spec wordt gebruikt voor consoles:
13 PC vs. Consoles
The lowest PC spec, “High”, is almost the same as the spec used on consoles, besides perplatform differences, such as different texture formats for render targets and different
normal map formats on PS3 due to lack of 3Dc support. P
uit: Hier

Sowieso wel handig om te lezen. En die 16ms is waarschijnlijk de extra delay tussen DX9 / 10 rendering engine en DX11

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Laatst online: 31-08 22:24
M2M schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:23:
aha. Dus de laagste PC spec wordt gebruikt voor consoles:

[...]

uit: Hier

Sowieso wel handig om te lezen. En die 16ms is waarschijnlijk de extra delay tussen DX9 / 10 rendering engine en DX11
Haha, dus de pc kan zeker mooier beeld hebben dan de consoles :P
maar hoe zit het verschil dan tussen PS3 en x360?
Doorgelezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees het PDF document door en je weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

nukidin247 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:26:
[...]

Haha, dus de pc kan zeker mooier beeld hebben dan de consoles :P
maar hoe zit het verschil dan tussen PS3 en x360?
lees het artikel eens door. Staat wel meer in over de verschillen tussen X360 en PS3. Onder andere dat geheugen op consoles het probleem is en bijvoorbeeld de X360 gelimiteerd is tot een AF van 4x.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
  • Laatst online: 22-08 14:03
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:02:
Ik weet het niet. Met wat voor videokaart speel jij? Ik zelf heb deze dingetjes nog niet meegemaakt.
2 GTX 580's in SLI. Ik speel op 6085x1080, settings op middelste, 4x MSAA, Lapace Edge AA, 16x AF en een FoV van 70.

Ik dacht dat het erbij hoorde dat alles zwart wordt als je energie op raakt maar het is echt behoorlijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxily schreef op zondag 27 maart 2011 @ 21:20:
[...]
Ik dacht dat het erbij hoorde dat alles zwart wordt als je energie op raakt maar het is echt behoorlijk irritant.
Het hoort er ook bij. Gebeurt ook op de Xbox. Het is volgens mij als je health op is niet je energie. Ben vaak zat nog ontsnapt met zwart beeld door even cloak aan te zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Yup, zwart scherm = health critical.
Energie maakt niet uit voor een zwart scherm.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Pagina: 1 ... 14 ... 26 Laatste