Raar want ik hoor van verschillende mensen andere berichten. Zelfs op mijn oude Radeon 4870 kan ik het nog goed spelen.
Sow, alleen maar mensen die hem op de pc spelen? Speel hem nu op de X- box 360 en het ziet er echt prachtig uit met hier en daar soms een framedrop.
Het is wel wennen om met je krachten te spelen. AI, is vaak wel goed (flanken) maar laat soms ook wat steekjes vallen.
Het is wel wennen om met je krachten te spelen. AI, is vaak wel goed (flanken) maar laat soms ook wat steekjes vallen.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
tijd voor een systeemupdateje?wimpie007 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 23:45:
Gatver!
Wat een bagger spel zeg. Het had zo lekker kunnen spelen....
Het is net alsof ik op de XBOX met 20FPS zit te spelen zeg. Bah bah!
Vergeleken met COD loopt dit spel voor geen meter!
Spel vandaag opgehaald bij de FRS (Xbox).
super game! Het verhaal pakt me na een uurtje spelen nog niet echt. Graphics zijn echt mooi, dat ze zoiets uit de Xbox hebben weten te trekken..
Heel af en toe wat functionele bugjes. AI die opeens van een rand afvalt (5mtr hoogte), ouch roept en vervolgens gewoon staat (na de val zegmaar), de ene AI wil langs de andere AI maar die gaat niet aan de kant, een deur die stotterend open gaat.. Achja niet heel erg, maar als nerd valt je dat snel op denk ik.
Handig hè zon pc, gezeik met keys compatibiliteit en DX
super game! Het verhaal pakt me na een uurtje spelen nog niet echt. Graphics zijn echt mooi, dat ze zoiets uit de Xbox hebben weten te trekken..
Heel af en toe wat functionele bugjes. AI die opeens van een rand afvalt (5mtr hoogte), ouch roept en vervolgens gewoon staat (na de val zegmaar), de ene AI wil langs de andere AI maar die gaat niet aan de kant, een deur die stotterend open gaat.. Achja niet heel erg, maar als nerd valt je dat snel op denk ik.
Handig hè zon pc, gezeik met keys compatibiliteit en DX
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
Bij mijn steam versie zit geen sandbox editor voor zover ik kan zien.ikheetkoen schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 23:47:
[...]
Iemand al even gespeeld met de Sandbox 3 editor? Dat is eigenlijk wat mij het meeste boeit
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
het is omdat ik er maar 19 euro voor heb betaald, maar wat een genante vertoning zeg, steeds vast zitten in lobbies, hoge pings, moeilijk joinen met friends en als een server vol zit gaat er gewoon maar 1 in en de andere heeft lekker pech, heel veel gezeik als je het mij vraagt.
Er is een programmaatje, waarmee je de settings in kunt stellen.
http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=33008
...
Net trouwens geprobeerd maar je kan dus niet op hetzelfde network spelen en die servers buggen behoorlijk .... ik voel me toch een beetje geraped!
Ik had mijn EA account nog niet terug gezet naar NL nog niet opm0nk schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:23:
[...]
Start hem eens op vanuit je install dir (map bin32). Daar staat een launcher.exe en een Crysis2.exe. Probeer de laatste eens rechtsreeks op te starten.

Wel bedankt voor alle hulp/ondersteuning
En "geen"problemen met mijn HD5970 alleen kloppen mijn shaders niet helemaal (of hoe heet dat
Het licht in de game flikkert een beetje irritant

I7 4770K @4,2 GHz / EVGA GTX 980 sc /16 GB Corsair Vengance Pro 2,66 Ghz / HX1000W / Gigabyte Z97X-SLI/ Corsair Carbide Air 540 / Samsung M.2 SM951 256GB / Corsair Vengance K70 Red / Logitech G502 / Logitech Z-5500 / Logitech G933
Verwijderd
En dat nadat je hebt gepost (herhaadelijk) dat medewerkers van EA je al gezegd hadden dat het niet kon...Jasper 99 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 00:56:
Net trouwens geprobeerd maar je kan dus niet op hetzelfde network spelen en die servers buggen behoorlijk .... ik voel me toch een beetje geraped!
__
Heb me net even aan het multiplayer gewaagd met een vriend alhier. Niet eens naar perks gekeken maar wel veel lol gehad. Mensen besluipen met je cloak en vervolgens neersabelen is leuk om te doen.
De MP op Supersoldier is briljant. Niet irritant frustrerend zoals CoD kan zijn met oneindige respawns als je niet voorbij een lijntje komt. Niet irritant frustrerend zoals Halo kan zijn met onzichtbare sniper Elites achterin de map terwijl jij enkel een Battle Rifle hebt of honderden suicide Grunts terwijl je nog maar 10 sniper kogels hebt
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2011 03:33 ]
Vandaag ook meteen ervaren wat er gebeurt als je internet verbinding weg valt: je Single player game loopt namelijk dan vast.
Code maar eens ingevuld van de limited edition, maar dat werkt ook voor geen meter. Eerste keer ging ik van lvl 5 -> 6, maar toen ik ging spelen was ik weer lvl 5 en na het gehalen van genoeg xp, ging ik geen level omhoog.
Tweede sessie gaf aan dat ik bij het inloggen opeens lvl 8 was. Toen ik ging spelen echter wéér level 5. Promotie naar level 9, maar géén unlock points of iets dergelijks erbij gekregen. Nieuw potje begint, weer level 5.
Nog maar eens in en uit gelogd, nu leek ik weer echt level 5 te zijn, wil een server joinen en is m'n key weer in gebruik. Laat ook maar
Code maar eens ingevuld van de limited edition, maar dat werkt ook voor geen meter. Eerste keer ging ik van lvl 5 -> 6, maar toen ik ging spelen was ik weer lvl 5 en na het gehalen van genoeg xp, ging ik geen level omhoog.
Tweede sessie gaf aan dat ik bij het inloggen opeens lvl 8 was. Toen ik ging spelen echter wéér level 5. Promotie naar level 9, maar géén unlock points of iets dergelijks erbij gekregen. Nieuw potje begint, weer level 5.
Nog maar eens in en uit gelogd, nu leek ik weer echt level 5 te zijn, wil een server joinen en is m'n key weer in gebruik. Laat ook maar
Ze krijgen het toch weer voor elkaar om bij een nieuwe shooter de multiplayer zo te laten falen op dag 1.
Gisterenavond eerst begonnen aan singleplayer. Het spel is erg mooi en draait soepel (i7 920, GTX460). Na een paar missies multiplayer aangezwengeld. Eén brok ellende. Ik kwam alleen maar in de lobby van een server. Spel startte nooit. Heb een keer gehad dat de counter af begon te tellen maar die bleef steken op 1 seconden.
En dan moest ik ook nog elke keer mijn serial invullen bij het openen van het multiplayer deel. Ben maar gefrustreerd gaan slapen.
Ik snap niet dat ze niet leren van fouten uit het verleden. CoD MW2, Battlefield BC 2 en CoD Black Ops hadden allemaal problemen met de introductie. Wanneer kunnen we weer een spel kopen dat het van dag 1 gewoon goed doet ...
Heb nog wel een vraagje. Weet iemand hoe het zit met LAN games. Als ik met wat vrienden thuis een potje tegen elkaar wil spelen, gaat dat dan werken? Gaat de communicatie dan ook lokaal of moet alles via een server online en heb je dus een dikke internetlijn nodig?
Gisterenavond eerst begonnen aan singleplayer. Het spel is erg mooi en draait soepel (i7 920, GTX460). Na een paar missies multiplayer aangezwengeld. Eén brok ellende. Ik kwam alleen maar in de lobby van een server. Spel startte nooit. Heb een keer gehad dat de counter af begon te tellen maar die bleef steken op 1 seconden.

Ik snap niet dat ze niet leren van fouten uit het verleden. CoD MW2, Battlefield BC 2 en CoD Black Ops hadden allemaal problemen met de introductie. Wanneer kunnen we weer een spel kopen dat het van dag 1 gewoon goed doet ...
Heb nog wel een vraagje. Weet iemand hoe het zit met LAN games. Als ik met wat vrienden thuis een potje tegen elkaar wil spelen, gaat dat dan werken? Gaat de communicatie dan ook lokaal of moet alles via een server online en heb je dus een dikke internetlijn nodig?
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Ik heb slechts een Ati4890 en draai hem op 1920x1080 op very high met een fps tussen 45-60 , sta er echt versteld van hoe goed de game nog draait !MicScott schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 03:31:
Wow! De game ziet er echt wel goed uit. Heb 'slechts' een GTX460, maar hij draait prima op high settings met 1680x1050.. beter dan ik verwacht had in elk geval.
En ik ben normaal niet zo'n SP Fps gamer , maar vind deze game toch wel ergg tof hoor , ziet er ook echt heel erg goed uit allemaal.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Uit ervaring heb ik geleerd dat ik geen multiplayer games moet spelen op de dag van, of de eerste paar dagen na release. Meestal inderdaad 1 brok ellende met falende server autheticaties, key servers die overbelast zijn en netcode bugs.drZymo schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 07:21:
Ze krijgen het toch weer voor elkaar om bij een nieuwe shooter de multiplayer zo te laten falen op dag 1.
Gisterenavond eerst begonnen aan singleplayer. Het spel is erg mooi en draait soepel (i7 920, GTX460). Na een paar missies multiplayer aangezwengeld. Eén brok ellende. Ik kwam alleen maar in de lobby van een server. Spel startte nooit. Heb een keer gehad dat de counter af begon te tellen maar die bleef steken op 1 seconden.En dan moest ik ook nog elke keer mijn serial invullen bij het openen van het multiplayer deel. Ben maar gefrustreerd gaan slapen.
Ik heb idd crysis2.exe gerenamed naar bioshock.exe. Vervolgens kan ik hem niet meer starten omdat dan Steam wordt gestart en die zegt dat de game niet beschikbaar is. Rename ik hem weer naar crysis2.exe dan gaat het wel.
Vindt het echt zo sjlegt he! Geen goede CF ondersteuning in een game als dit die alle power van je pc nodig kan gebruiken. Zit nu met mijn bak met 1 kaart uitgeschakeld te spelen en als het los gaat op t scherm (veel explosies dichtbij) dan hakkelt t. Speel op 1600x1200 met alles maxed out. Als ik de tweede HD4870 erbij kan gebruiken dan moet t een heel stuk soepeler gaan...
Iemand anders een idee hoe CF met HD4870 soepel te krijgen icm Steam?
Mattie van mij heeft 2x HD5850 in CF en die heeft nergens last van... Hij heeft wel een retailversie en niet de Steam versie...
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Ik las dit op een ander forum ..
Erg handig ipv console command! Deze gozer verdient meer dan een pluim! Er komt een nieuwe versie lees ik want moet nu iedere keer de directory vinden maar het werkt wel!
edit : hij heeft versie 1.2 uitgebracht! Nu zonder problemen instellen wat crytek eerst had moeten doen zoals bij Crysis 1
Erg handig ipv console command! Deze gozer verdient meer dan een pluim! Er komt een nieuwe versie lees ik want moet nu iedere keer de directory vinden maar het werkt wel!
edit : hij heeft versie 1.2 uitgebracht! Nu zonder problemen instellen wat crytek eerst had moeten doen zoals bij Crysis 1
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Slechts een GTX460? Dat ding owned nog welMicScott schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 03:31:
Wow! De game ziet er echt wel goed uit. Heb 'slechts' een GTX460, maar hij draait prima op high settings met 1680x1050.. beter dan ik verwacht had in elk geval.
Ik heb zelf een GTX275 i.c.m een Core i5 2500K en de game draait 50 FPS gemiddeld op 'Advanced'. Not Bad
In steam met rechtermuisknop op de game, en dan snelkoppeling maken op je desktop. Dan kan je in die snelkoppeling de commands opgeven.Techno Overlord schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:55:
[...]
hoe werkt dat dan als ik steam heb?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Gisteren ook voor het eerst gespeeld met dezelfde kaart en een I7 950 (mijn gtx460 versie is overigens fabrieksoverclocked) en zelfs op 1920x1080 speelt het nog goed. Komt niet onder de 30 fps uit en zit gemiddeld op 50fps. Aangezien de xbox360 versie er max 30fps uit gooit met lagere kwaliteit mag ik niet klagen. Settings staan op extreme overigens, maar geen idee wat er dan allemaal precies aanstaat.MicScott schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 03:31:
Spel zelf is trouwens super ook mede dankzij de muziek en het mooie geluid. Echt sinds een paar jaar weer dat ik plezier heb in een shooter. Ik dacht altijd uitgekeken te zijn op het genre, maar dit spel heeft me weer plezier gegeven.
Verwijderd
Ik heb crysis 2 ook liggen. Ik wil pas spelen als dx11 uit is want daar hebik deze game ookvoor gekocht.
Nu vraag ik me af of de gfx er beter uit zien dan de demo? Als dat het geval is wil ik alleen de MP spelen momenteel en wacht ik op de dx11 update.
Nu vraag ik me af of de gfx er beter uit zien dan de demo? Als dat het geval is wil ik alleen de MP spelen momenteel en wacht ik op de dx11 update.
Ik vraag me af waarom mensen zich zo druk maken om DX11.
Zo extreem grote veranderingen in de graphics zou dat niet met zich mee brengen, wat strakkere shaders etc.
Bij BFBC2 worden bijvoorbeeld alleen de shadows mooier, en krijg je met DX10 HBAO (alhoewel de dx11 support van BFBC2 niet heel uitgebreid is).
Maar het lijkt me niet dat ze de graphics zo extreem veel kunnen veranderen met de implementatie van DX11 aangezien het met een patch toegevoegd word.
Toch ben ik wel benieuwd wat het gaat worden, misschien zit ik er wel helemaal naast.
Zo extreem grote veranderingen in de graphics zou dat niet met zich mee brengen, wat strakkere shaders etc.
Bij BFBC2 worden bijvoorbeeld alleen de shadows mooier, en krijg je met DX10 HBAO (alhoewel de dx11 support van BFBC2 niet heel uitgebreid is).
Maar het lijkt me niet dat ze de graphics zo extreem veel kunnen veranderen met de implementatie van DX11 aangezien het met een patch toegevoegd word.
Toch ben ik wel benieuwd wat het gaat worden, misschien zit ik er wel helemaal naast.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Gezien de negativiteit voor de release had ik eerlijk gezegd weinig verwachtingen, maar gisteren geinstalleerd en even gespeeld. Damn wat een spel! Het speelt heel anders dan shooters zoals BF2 en COD en is verdomd moeilijk. En de graphics zijn erg goed. Vooral de intro-scene!
K heb een 5770 en draai hem op advanced full hd. En gaat best lekker. Af en toe happeringen. Denk dat ik vandaag even ga klooien met de config tooltje om mijn fps op te krikken
En zoals iemand al zei, het is even wat anders.
K heb een 5770 en draai hem op advanced full hd. En gaat best lekker. Af en toe happeringen. Denk dat ik vandaag even ga klooien met de config tooltje om mijn fps op te krikken
En zoals iemand al zei, het is even wat anders.
[ Voor 5% gewijzigd door Relief2009 op 25-03-2011 10:13 ]
Zucht, bij mij start crysis niet op.
Zodra ik het icoon aan klik wordt ik gepresenteerd met 'application has stopped working'
Wat ik al heb geprobeerd is mn DX laten bijwerken en physx geinstalleerd maar nog wilt het spel niet starten.
Iemand enig idee?
W7x64 SP1
melding:
Problem signature:
Problem Event Name: APPCRASH
Application Name: Crysis2.exe
Application Timestamp: 21544c46
Fault Module Name: StackHash_eec4
Fault Module Version: 0.0.0.0
Fault Module Timestamp: 00000000
Exception Code: c0000005
Exception Offset: bb973514
OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Locale ID: 1043
Additional Information 1: eec4
Additional Information 2: eec450df5fc9c5901c5e3171261deb44
Additional Information 3: e419
Additional Information 4: e4195b9a85e03a642064cc723ddceeb4
Zodra ik het icoon aan klik wordt ik gepresenteerd met 'application has stopped working'
Wat ik al heb geprobeerd is mn DX laten bijwerken en physx geinstalleerd maar nog wilt het spel niet starten.
Iemand enig idee?
W7x64 SP1
melding:
Problem signature:
Problem Event Name: APPCRASH
Application Name: Crysis2.exe
Application Timestamp: 21544c46
Fault Module Name: StackHash_eec4
Fault Module Version: 0.0.0.0
Fault Module Timestamp: 00000000
Exception Code: c0000005
Exception Offset: bb973514
OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Locale ID: 1043
Additional Information 1: eec4
Additional Information 2: eec450df5fc9c5901c5e3171261deb44
Additional Information 3: e419
Additional Information 4: e4195b9a85e03a642064cc723ddceeb4
Iemand die 'm al op de PS3 speelt hier? Hoe "voelt" de game, en wat vind je van de graphics?
Kan deze concurreren met bijvoorbeeld een Killzone 3?
Zit voor m'n ps3 nog te wachten tot ie in de bus valt, gisteren verzonden, dus hopelijk strakkies in de bus,bram1984 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:17:
Iemand die 'm al op de PS3 speelt hier? Hoe "voelt" de game, en wat vind je van de graphics?
maar vergelijken met killzone 3 gaat hoe dan ook niet lukken lijkt me, een game die op meerdere platformen uitkomt zit op de een of andere manier altijd slechter in elkaar als een specifieke game voor op 1 platform.
Verwijderd
Hebben jullie ook dat als je maar MP gaat dat je dan eert weer je product key moet intypen.
Dit schijnt te helpen:
1. Load Crysis 2, go to the multiplayer menu and type in your key
2. Navigate back to the Single Player menu
3. Go back into multiplayer and re-enter your key
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Heeft idd bij mij geholpen, dus ik zeg doen!Meelobee schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:34:
Dit schijnt te helpen:
Ik heb het gisteren voor de PS3 gekocht. Ik heb nooit Killzone 3 gespeelt, maar ik ben er van overtuigt dat dit spel meer doet dan enkel concurerenbram1984 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:17:
De feel van het spel is ook echt ongeloofelijk goed. Als je de mogelijkheden van het nanosuit onder de knie hebt en deze vlot in gevechten kunt gebruiken kan je echt massa's keet schoppen. Mijn 'shooter-skillz' waren een beetje roestig maar kwamen al snel trug naarmate ik in de singleplayer vorderde.
Ik heb in ieder geval nog geen spijt van de aankoop
Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts
Verwijderd
Ik heb nu al 100x het treinstation gedaan en blijf dood gaan
Het is erg donker allemaal en af en toe zie ik sommige wapens niet liggen maar kan ze wel oppakken (bugje).
Het is erg donker allemaal en af en toe zie ik sommige wapens niet liggen maar kan ze wel oppakken (bugje).
is dit wat voor de multi play op de xdoos?
al wat recensies?
al wat recensies?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Jep, helaas wel maar die oplossing werk dus mischien, verder ga je nog wel meer vage shit tegenkomenVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:25:
Hebben jullie ook dat als je maar MP gaat dat je dan eert weer je product key moet intypen.
Verder wel tof!
http://www.google.com/sea...2+xbox+360+review&spell=1Ricloo86 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:59:
is dit wat voor de multi play op de xdoos?
al wat recensies?
Ik krijg hier toch wel een lmgtfy-neiging van...

Heb besloten de game niet te kopen, de demo vond ik niet echt heel vet dus blijf lekker nog even hangen bij MoH en BC2
Omdat het over het algemeen 5~15% sneller loopt, terwijl de shaders inderdaad iets mooier worden, maar je ook geen scherpe lijnen ziet bij bijvoorbeeld rook effecten die een texture raken. Dat vind ik namelijk bijzonder storend. Ook het verdwijnen van AA tijdens motion blur ziet er af en toe erg raar / lelijk uit in DX10. (net alsof je van 1920x1080 opeens op 640x480 speelt).Rynji schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:48:
Ik vraag me af waarom mensen zich zo druk maken om DX11.
Crysis 2 is trouwens echt erg mild voor CPU / memory. Het hoogste dat ik heb gezien is 1480MB ram in gebruik (totaal 2800MB in gebruik op Win 7 Ult x64 van de 6GB). CPU (920 op ~3.4Ghz) wordt over het algemeen op 3 cores gebruikt en dan niet boven de 80%.
GPU heeft het wel zwaar, hoewel een stock 5850 zo nu en dan op ~30fps blijft steken (bijvoorbeeld met het draaien naar het langste deel van een level op een open veldje.) op 1920x1080 op de extreme present (welke ook nog eens 4xAA aan heeft staan).
Wat bedoel je te zeggen met je link?Cartman! schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:33:
[...]
http://www.google.com/sea...2+xbox+360+review&spell=1
Ik krijg hier toch wel een lmgtfy-neiging van...
Heb besloten de game niet te kopen, de demo vond ik niet echt heel vet dus blijf lekker nog even hangen bij MoH en BC2
bedankt voor je reactie.
Ik speel puur alleen meestal de MP, omdat ik SP mezelf de tijd niet voor gun
dus die MP moet wel goed zijn, en aangezien ik alleen maar slechte verhalen over HF hoor wordt dat hem ook niet.
Heb even zin in wat anders dan alleen COD BO....:)
Crysis 2 MP is leuk, maar ik zou nog wel even wachten met kopen als je het alleen voor de MP doet. Er schijnen namelijk nogal wat problemen te zijn met serials die al in gebruik zijn. Zelf ben ik nog bezig met de SP. Die speelt trouwens heerlijk. Alleen de moeilijksheidsgraad mag wel wat hoger. Ik speel nu op z'n hoogst, en zo moeilijk is het niet. Het enige dat er een beetje uitdaging in brengt is de lange afstand tussen checkpoints.
Met de serials? dan denk ik aan de PC......ik speel op de xdoos...of zijn daar ook problemen?Arrim schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:20:
Crysis 2 MP is leuk, maar ik zou nog wel even wachten met kopen als je het alleen voor de MP doet. Er schijnen namelijk nogal wat problemen te zijn met serials die al in gebruik zijn. Zelf ben ik nog bezig met de SP. Die speelt trouwens heerlijk. Alleen de moeilijksheidsgraad mag wel wat hoger. Ik speel nu op z'n hoogst, en zo moeilijk is het niet. Het enige dat er een beetje uitdaging in brengt is de lange afstand tussen checkpoints.
Verwijderd
Ik heb gisteravond 4 uur aaneengesloten MP gespeeld op de xbox. Nul problemen. Altijd binnen 15 seconden een match. Enige minpunt is dat ik geen 1 keer 4 balkjes had. Maar met 3 en zelfs 2 speelt het soepel hoor. Ik speelde wel solo, ik weet niet of party al goed werkt. Daar hadden we in de MP demo wel problemen mee.Ricloo86 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:30:
[...]
Met de serials? dan denk ik aan de PC......ik speel op de xdoos...of zijn daar ook problemen?
Het was overigens mijn bedoeling om 3 potjes te doen om te zien hoe het werkte. Het werkte schijnbaar verslavend! (Echt goed bevallen. Hoop dat dat zo blijft, dit lijkt me wel een MP met diepgang maar dat moet de tijd nog even leren.
jij hebt de prestige 15 al bereikt bij boVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:34:
[...]
Ik heb gisteravond 4 uur aaneengesloten MP gespeeld op de xbox. Nul problemen. Altijd binnen 15 seconden een match. Enige minpunt is dat ik geen 1 keer 4 balkjes had. Maar met 3 en zelfs 2 speelt het soepel hoor. Ik speelde wel solo, ik weet niet of party al goed werkt. Daar hadden we in de MP demo wel problemen mee.
Het was overigens mijn bedoeling om 3 potjes te doen om te zien hoe het werkte. Het werkte schijnbaar verslavend! (Echt goed bevallen. Hoop dat dat zo blijft, dit lijkt me wel een MP met diepgang maar dat moet de tijd nog even leren.)
vanavond maar eens bij de free binnenlopen om crysis maar even te halen.
vanavond eens even proberen of het wat is
kunnen we samen ook nog wel ff proberen of de party werkt en wat potjes spelen.
Waar zitten de verschillen vooral qua MP tov COD BO?
Wat ie bedoelt te zeggen is dat je heus wel zelf opzoek kan gaan naar een review van Crysis 2. Er staan er zat online en in de bladen. Beetje zelf moeite doen kan heus geen kwaad. Het doet geen pijn en je gaat er niet dood van...Ricloo86 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:12:
[...]
Wat bedoel je te zeggen met je link?
bedankt voor je reactie.
Ik speel puur alleen meestal de MP, omdat ik SP mezelf de tijd niet voor gun![]()
dus die MP moet wel goed zijn, en aangezien ik alleen maar slechte verhalen over HF hoor wordt dat hem ook niet.
Heb even zin in wat anders dan alleen COD BO....:)
OT:
Probleem met Crysis 2 in Crossfire kan vaak (dus niet altijd) opgelost worden door je .exe te renamen (naar rift.exe of het eerder genoemde bioshock.exe) en via CCC (als je ATI kaart hebt tenminste) een gameprofile zoals die van bijvoorbeeld Need for Speed Shift 2 te gebruiken. Zodra ik thuis ben ga ik hiermee verder stoeien.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Ah man...daarom heb je hier toch een forum.Techno Overlord schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:39:
[...]
Wat ie bedoelt te zeggen is dat je heus wel zelf opzoek kan gaan naar een review van Crysis 2. Er staan er zat online en in de bladen. Beetje zelf moeite doen kan heus geen kwaad. Het doet geen pijn en je gaat er niet dood van...
OT:
Probleem met Crysis 2 in Crossfire kan vaak (dus niet altijd) opgelost worden door je .exe te renamen (naar rift.exe of het eerder genoemde bioshock.exe) en via CCC (als je ATI kaart hebt tenminste) een gameprofile zoals die van bijvoorbeeld Need for Speed Shift 2 te gebruiken. Zodra ik thuis ben ga ik hiermee verder stoeien.
Om samen te bespreken wat je ervan vindt en waar je tegenaan loopt enzo....
als ik dan om de ervaring van een ander vraag, vraag ik niet om een paar linkjes met reviews.
Blijkbaar zit ik hier op het verkeerde forum en gaan we alleen technisch gezeik bespreken en mensen erop wijzen dat je zelf moet gaan zoeken.....
Reageer dan niet!!!
De SP is wel echt leuk, vooral wat verder op in het spel. Het verhaal en de verbeelding daarvan is best aardig gedaan. Jammer alleen dat de hoofdpersoon nooit iets zegt...
Tegen de aliens vind ik alleen een red-dot scar / scarab met de sniper redelijk overdreven goed. Ze hebben een nogal groot hoofd op te mikken namelijk. Ik grijp eigenlijk naar niets anders meer, ondanks dat shotgun ook goed werkt. Maar van verder af krijgen ze jou namelijk niet dood, van dichtbij juist heel goed.
Voor een eerste playthrough is de "normale" difficulty "lekker". Hierna eens moeilijker proberen (ook met Crysis 1 gedaan).
Tegen de aliens vind ik alleen een red-dot scar / scarab met de sniper redelijk overdreven goed. Ze hebben een nogal groot hoofd op te mikken namelijk. Ik grijp eigenlijk naar niets anders meer, ondanks dat shotgun ook goed werkt. Maar van verder af krijgen ze jou namelijk niet dood, van dichtbij juist heel goed.
Voor een eerste playthrough is de "normale" difficulty "lekker". Hierna eens moeilijker proberen (ook met Crysis 1 gedaan).
heeeeeerlijk
!!
net even een uurjte gespeeld. helemaal top. Oude crysis gevoel weer terug
net even een uurjte gespeeld. helemaal top. Oude crysis gevoel weer terug
Misschien had je het dan wat duidelijker moeten vragen. Als je vraagt naar: 'al wat recensies?' kan je er vanuit gaan dat je gelinkt wordt naar review. Vraag dan naar ervaring van mensen hier..Ricloo86 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:47:
[...]
Ah man...daarom heb je hier toch een forum.
als ik dan om de ervaring van een ander vraag, vraag ik niet om een paar linkjes met reviews.
Blijkbaar zit ik hier op het verkeerde forum en gaan we alleen technisch gezeik bespreken en mensen erop wijzen dat je zelf moet gaan zoeken.....
Reageer dan niet!!!
Ik wil naar huis en de MP eens goed aan de tand voelen..
[ Voor 5% gewijzigd door Meelobee op 25-03-2011 15:38 ]
Zijn er meer mensen die een metalen doosje bij hun gewone exemplaar gekregen hebben?
Ik heb Crysis 2 PC (normal, niet limited) gewoon voor de normale prijs bij MyCom, maar er zit een (leeg) metalen hoesje bij van Crysis 2 (Naast het gewone plastic hoesje met de game en boekje).
Niks te klagen natuurlijk, vet doosje, maar wel random.
Ik heb Crysis 2 PC (normal, niet limited) gewoon voor de normale prijs bij MyCom, maar er zit een (leeg) metalen hoesje bij van Crysis 2 (Naast het gewone plastic hoesje met de game en boekje).
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Volgens mij vraag je toch echt zelf om recensies hoor. Wat dat betreft geeft hij een prima antwoord.Ricloo86 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:47:
[...]
Ah man...daarom heb je hier toch een forum.
Reageer dan niet!!!
Verwijderd
Klinkt goed.Ricloo86 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:39:
[...]
jij hebt de prestige 15 al bereikt bij bo
vanavond maar eens bij de free binnenlopen om crysis maar even te halen.
vanavond eens even proberen of het wat is![]()
kunnen we samen ook nog wel ff proberen of de party werkt en wat potjes spelen.
Waar zitten de verschillen vooral qua MP tov COD BO?
Grote verschil is natuurlijk armor abilities. Daarnaast heb je meer kogels nodig voor een kill, zeker als iemand in armor is wat ze meestal zijn. Nog iets verder daarnaast zijn de maps veel gelaagder. Zowel in hoogte als in horizontale opbouw. Je hebt maps met meerdere verdiepingen maar ook grote tent campen waar je tussen de tentjes in kan schuilen.
De snelheid van de potjes die ik gisteren had was hoger dan CoD. Maar dat kan komen door ervaring in CoD. Crysis is veel meer sneaky sneaky, explosie van geweld en snel verdwijnen. Ook wel een spelstijl in CoD. Maar daar kun je ook als een gek rondrennen en goed scoren, dat wordt hier hard afgestraft.
Erg leuk als je denkt een easy kill te maken, je uit je stealth komt en op hem knalt en er 3 tegenstanders naast je verschijnen.
Eerlijk gezegd snap ik nog niet alles van de MP (qua perks en wapen set-ups vooral die veel verschillende in-game mogelijkheden bieden) maar het boeit vanaf moment 1.
Goed trouwens dat ze een speellijst hebben voor ' nieuwe spelers'. Tot lvl 10 kun je in een aparte groep spelen zodat je niet keihard afgesraft wordt door ervarenere spelers.
Dit is wat ricloo denk ik bedoelde met een recensie niet een link naar google met singleplayer recensies. Zet er dan iig multiplayer bij in je zoektermen >.>
Verwijderd
Toppie, bedankt werkt helemaal goed.Meelobee schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:34:
Dit schijnt te helpen:
Ik wou eerst niet de singleplayer spelen in dx9, toch maar wel gedaan en echt de game speeld zo lekker weg dat mij dx11 helemaal niet meer intresseerd. Ik vind hem persoonlijk leuker dan crysis 2.
Zoals springen en vanuit de lucht schieten op de vijand is echt te gek. Het leunen is ook leuk gedaan alleen jammer dat er geen liggen in zit maar goed maakt opzich niet zo heel veel uit.
De gfx zijn ook mooi gemaakt maar ondanks geen dx11 vind ik de game tof genoeg om hem op dx9 uit te spelen.
Mijn plastic hoesje was kapot bij aankomst.Rynji schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:00:
Zijn er meer mensen die een metalen doosje bij hun gewone exemplaar gekregen hebben?
Maar gelukkig was de dvd niet beschadigd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2011 17:53 ]
Je kan ook Radeon Pro proberen, en dan in de Bioshock CF mode (indien aanwezig, gebruik het zelf niet maar hoorde dat er een soortgelijke functie opzit die gelijk staat aan exe renaming zonder dat je de exe zelf rename) compatible mode:Techno Overlord schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:39:
[...]
OT:
http://www.radeonpro.info/en-US/
Niet op voorraad.
Easter eggs in Crysis 2... dat gedoe met dat dansen in de lift ken ik, maar ik vond nu letterlijk easter eggs... in de missie Gate Keepers, onderweg naar de kerk, zag ik drie paaseieren liggen
Ook leuk, in de tweede(?) missie (waar je naar de metro ingang moet) is er de mogelijkheid om via een gat het riool in te komen en een aantal soldaten te ontwijken en via een gat in de muur ook de metro in te komen. Aan het begin hangen wat elektriciteitsdraden in de weg, als je hier onderdoor gaat verlies je wat Suit Energy en krijg je het bericht "Warning: 1.21 Gigawatts"Wildfire schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:58:
Easter eggs in Crysis 2... dat gedoe met dat dansen in de lift ken ik, maar ik vond nu letterlijk easter eggs... in de missie Gate Keepers, onderweg naar de kerk, zag ik drie paaseieren liggen
Klein detail, maar ik vond het wel grappig. Verder vond ik het sowieso een erg goed uitgewerkt, om zo'n compleet andere route te kunnen volgen. (Ook leuk, om door het gat in de muur te komen moet je eerst wat dozen op elkaar stapelen en daar overheen lopen, omdat je niet kan springen en bukken tegelijk)
Verder heb ik het nog niet zo heel veel gespeeld, maar naar mijn mening was het in ieder geval een goede aankoop. Wat betreft de grafische kwaliteit: Ik vind het mooier dan de gewone Crysis, het is echter niet meer puur door ongelofelijke "tech" maar ook vooral geweldige productiekwaliteit. Er is nu echt goed op de details gelet.
Ik vraag me echter wel af wat er met sommige van de technologieën die ze hier bespreken (zoals de verbeterde water renderer) is gebeurd. (En het oude Parallax Occlusion Mapping)
Eens zien of er echt een High-Quality/DirectX 11 patch komt zoals sommige sites beweren.
Ik kan overigens ook de Radeon Pro methode aanraden, ik gebruik zelf een HD4870X2, gewoon het BioShock 2 profile met Catalyst A.I. op Standard. Blijft vrijwel altijd boven de 40FPS op Extreme bij 1920x1200, geen flikkeringen meer.
Wat vinden jullie nou van die Ceph eenheden? Die soldiers van de Ceph zijn behoorlijk lastig te doden (ik ben nogal van de stealth).
Een headshot met de DSG-1 wil prima maar als ze rond bewegen wordt het wat lastig, zojuist ook de shotgun ondervonden, die werkt ook best lekker alleen voel ik me dan meer een rambo ipv een commando met stealth!
Ik lees hier alleen maar mensen met problemen, kunnen we hier ook de gameplay etc bespreken? Misschien moet er maar een apart problemen topic worden gemaakt want zo ver ik het topic nu lees bespreken mensen alleen hun problemen nog maar.
Een headshot met de DSG-1 wil prima maar als ze rond bewegen wordt het wat lastig, zojuist ook de shotgun ondervonden, die werkt ook best lekker alleen voel ik me dan meer een rambo ipv een commando met stealth!
Ik lees hier alleen maar mensen met problemen, kunnen we hier ook de gameplay etc bespreken? Misschien moet er maar een apart problemen topic worden gemaakt want zo ver ik het topic nu lees bespreken mensen alleen hun problemen nog maar.
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Verwijderd
Gameplay hoeft van mij niet te veranderen. Zelf heb ik wel wat dingetjes ingesteld
X hurken.
G muisknop melee attack.
Maar deze 2 stel ik bij iedere shooter zo in.
Verder ben ik nog geen problemen tegen gekomen
X hurken.
G muisknop melee attack.
Maar deze 2 stel ik bij iedere shooter zo in.
Verder ben ik nog geen problemen tegen gekomen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2011 20:31 ]
Nog niemand last gehad van de storende AI?
Misschien let ik er teveel op, maar soms denk ik echt" Wat is dit nu weer in godsnaam?"
Vooral als je iemand neerhaalt die echt 2 meter naast een andere soldaat staat en hij heeft gewoon NIKS door.
Hij kijkt letterlijk naar me, denkt even na, en opent na 20 seconden pas het vuur eindelijk ofzo. Whats up with that?
Ook zijn de aliens leuk als ze rondrennen en springen, maar als ze echt moeten gaan vechten, stellen ze ook zwaar teleur. Gewoon V blijven rammen, en melee kills stromen binnen.
Ik weet het nog niet hoor. Aanpassen van de wapens voel ik ook veel minder bij deze game, het is gewoon nauwelijks nodig. Waar ik bij de vorige Crysis continu tussen silenced en unsilenced switchte, laat ik hem nu gewoon op unsilenced staan, de AI heeft t toch niet door als ze een kogelschot horen op 2 meter....
Misschien let ik er teveel op, maar soms denk ik echt" Wat is dit nu weer in godsnaam?"
Vooral als je iemand neerhaalt die echt 2 meter naast een andere soldaat staat en hij heeft gewoon NIKS door.
Hij kijkt letterlijk naar me, denkt even na, en opent na 20 seconden pas het vuur eindelijk ofzo. Whats up with that?
Ook zijn de aliens leuk als ze rondrennen en springen, maar als ze echt moeten gaan vechten, stellen ze ook zwaar teleur. Gewoon V blijven rammen, en melee kills stromen binnen.
Ik weet het nog niet hoor. Aanpassen van de wapens voel ik ook veel minder bij deze game, het is gewoon nauwelijks nodig. Waar ik bij de vorige Crysis continu tussen silenced en unsilenced switchte, laat ik hem nu gewoon op unsilenced staan, de AI heeft t toch niet door als ze een kogelschot horen op 2 meter....
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Heb hem net vandaag gekocht voor de Xbox360.
Moet zeggen dat het een zeer vermakelijke game is. Met name het multiplayer gedeelt is wanneer je met een maat speelt erg vet. Beetje rondlopen, cloaken en zodra je een vijand ziet snel op armor mode overschakelen
. De controls zitten goed in elkaar en je kunt goed merken dat het spel geen PC poort is naar de Console (ik weet dat het tegenwoordig vaak andersom is, kan over de PC versie niet oordelen, deze heb ik niet gespeelt).
De graphics zijn echt onvoorstelbaar mooi in dit spel, heb geen enkel spel wat er zo goed uitziet als Crysis 2.
Mensen die Crysis 1 mooi vonden vinden dit deel waarschijnlijk ook vet. Ik heb hem ook voornamelijk gekocht omdat ik nog niet echt een goed mulitplayer spel op de Xbox had (vind Halo 3 niet zo geweldig multi).
Moet zeggen dat het een zeer vermakelijke game is. Met name het multiplayer gedeelt is wanneer je met een maat speelt erg vet. Beetje rondlopen, cloaken en zodra je een vijand ziet snel op armor mode overschakelen
De graphics zijn echt onvoorstelbaar mooi in dit spel, heb geen enkel spel wat er zo goed uitziet als Crysis 2.
Mensen die Crysis 1 mooi vonden vinden dit deel waarschijnlijk ook vet. Ik heb hem ook voornamelijk gekocht omdat ik nog niet echt een goed mulitplayer spel op de Xbox had (vind Halo 3 niet zo geweldig multi).
Damn, de multiplayer mogen ze nog wat dingen aan veranderen.
- Servers die niet aftellen.
- Random disconnects.
- Random disconnects.
Valt me ook op idd over de AI. Ik sniper iedereen op afstand en kan het hele level zo door lopen!Jeroenneman schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 20:47:
Nog niemand last gehad van de storende AI?

Maar als je zo'n Ceph Grunt van dichtbij tegen komt ben ik altijd de pineut, dan ga ik hard dood.
Op afstand met de DSG-1 en een headshot is instant kill. De Ceph Heavy heeft wel 7 headshots ofzo nodig.
Ik schijt altijd in me broek van de Aliens.
Verwijderd
Op welke difficulty level spelen jullie eigenlijk?
Ik op veteran en ben al zo'n 15 uur bezig.... met dood gaan.
Verwijderd
Misschien meot je aan je tactieken werken? Dichterbij komen met cloak en van achter omleggen. Of net voor hem verschijnen vastpakken en keel door. Of met sniper als je geen insta-kill wil voor wat voor reden dan ook; met cloak erop af, mikken, uncloack, schieten, cloak, verplaats, repeat.Step schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:21:
[...]
Valt me ook op idd over de AI. Ik sniper iedereen op afstand en kan het hele level zo door lopen!![]()
Maar als je zo'n Ceph Grunt van dichtbij tegen komt ben ik altijd de pineut, dan ga ik hard dood.
Op afstand met de DSG-1 en een headshot is instant kill. De Ceph Heavy heeft wel 7 headshots ofzo nodig.
Ik schijt altijd in me broek van de Aliens.Zo'n machinegun helpt ook van dichtbij niet echt, dan moet ik wel per Ceph een volle ammo gebruiken, om daarna te reloaden en de volgende af te knallen, dus als ze met 3+ zijn leg ik het sowieso af.
Als je met je visor kijkt kun je C4 en rakketen vinden die willen wel tegen Heavies hoor.
Re Blackspot; supersoldier natuurlijk. Imo is op elke lagere moeilijkheidsgraad tekort doen aan mijn spelervaring. Is niet al te frustrerend moeilijk maar af en toe wel pittig. Dat verhaal over melee bashen tegen meerdere aliens van hierboven werkt zeg maar niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2011 21:33 ]
Add:Crazymonkey schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:06:
Damn, de multiplayer mogen ze nog wat dingen aan veranderen.
- Random disconnects.
Als je met vrienden speelt wordt de party steeds removed als iets fout gaat!
Key in use comments
Ondersteund geen network play.
Duurt soms wel 15 of 20 minuten voor je kan spelen, maar als je dan speelt is het wel vet
CELL soldiers zijn ook niet zo moeilijk, het zijn meer de aliens, die kun je ook niet van achteren grijpen en de keel door snijden zal ook wel niet werken.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:30:
[...]
Misschien meot je aan je tactieken werken? Dichterbij komen met cloak en van achter omleggen. Of net voor hem verschijnen vastpakken en keel door. Of met sniper als je geen insta-kill wil voor wat voor reden dan ook; met cloak erop af, mikken, uncloack, schieten, cloak, verplaats, repeat.
Als je met je visor kijkt kun je C4 en rakketen vinden die willen wel tegen Heavies hoor.
Re Blackspot; supersoldier natuurlijk. Imo is op elke lagere moeilijkheidsgraad tekort doen aan mijn spelervaring. Is niet al te frustrerend moeilijk maar af en toe wel pittig. Dat verhaal over melee bashen tegen meerdere aliens van hierboven werkt zeg maar niet.
Verwijderd
Dat kan dus wel. Zoals ik zei. Althans ik had niet verwacht dat je moeite had met die soldaatjes.Step schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:34:
[...]
CELL soldiers zijn ook niet zo moeilijk, het zijn meer de aliens, die kun je ook niet van achteren grijpen en de keel door snijden zal ook wel niet werken.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2011 21:40 ]
Ah, dan moet ik ze wat vaker gaan besluipen. Ik hou wel van Stealth.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:40:
[...]
Dat kan dus wel. Zoals ik zei. Althans ik had niet verwacht dat je moeite had met die soldaatjes.
Hoe is de lengte van de SP mensen? En dan vooral als je een beetje relaxed speelt. Veel langer dan bijvoorbeeld Killzone en CoD?
Ik vind het gewoon een top game! De single-player is zo leuk om te spelen! Al heb ik hem dan wel al gespeeld met de betà. De full is veel leuker en bevat veel minder fouten. Wel heb ik al gehad dat in het 1ste level die auto die plots komt aangereden gewoon bleef staan en niet kwam aan gereden. De CELL gasten bleven er ook gewoon in zitten. Dit werkte eerst wel, maar omdat ik dood ging en dan spel gesloten had en dan vandaag opnieuw gestart was, is daar waarschijnlijk een fout gebeurt bij het saven ofzo?
Verder merk ik idd ook af en toe een AI fout op. Ze staren gewoon of hebben totaal niet door dat je daar bent. En soms heb ik het dan net anders om, dat je zou denken van: "WTF!!! Hoe kan het dat ze mij zo snel vinden!". x]
Al bij al, ik vind het een super game! En ik vind persoonlijk de graphics juist mooier dan die van Crysis 1!
Over de lengte van de SP? Ik vind hem zeker en vast lang genoeg. Niet overdreven, maar als je op een hogere moeilijkheidsgraad speelt zal je er toch zeker een tijdje mee bezig zijn
Verder merk ik idd ook af en toe een AI fout op. Ze staren gewoon of hebben totaal niet door dat je daar bent. En soms heb ik het dan net anders om, dat je zou denken van: "WTF!!! Hoe kan het dat ze mij zo snel vinden!". x]
Al bij al, ik vind het een super game! En ik vind persoonlijk de graphics juist mooier dan die van Crysis 1!
Over de lengte van de SP? Ik vind hem zeker en vast lang genoeg. Niet overdreven, maar als je op een hogere moeilijkheidsgraad speelt zal je er toch zeker een tijdje mee bezig zijn
[ Voor 9% gewijzigd door Qlii256 op 25-03-2011 22:38 ]
Haha dat heb ik ook wel eens, dan schiet ik vanaf een plek, word ik gezien. Daarna verstop ik me en gebruik ik cloak. Daarna verstop ik me ergens anders en lopen ze me gewoon achteraan en moet ik ze alsnog vol lood pompen!Qlii256 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:37:
Ik vind het gewoon een top game! De single-player is zo leuk om te spelen! Al heb ik hem dan wel al gespeeld met de betà. De full is veel leuker en bevat veel minder fouten. Wel heb ik al gehad dat in het 1ste level die auto die plots komt aangereden gewoon bleef staan en niet kwam aan gereden. De CELL gasten bleven er ook gewoon in zitten. Dit werkte eerst wel, maar omdat ik dood ging en dan spel gesloten had en dan vandaag opnieuw gestart was, is daar waarschijnlijk een fout gebeurt bij het saven ofzo?
Ik zit momenteel op negen uur en gezien de diverse omschrijvingen van de game op internet zit ik tegen de helft nu. Da's iig al tig keer beter dan de zes uur voor geheel Medal of Honor...bram1984 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:37:
Hoe is de lengte van de SP mensen? En dan vooral als je een beetje relaxed speelt. Veel langer dan bijvoorbeeld Killzone en CoD?
Verwijderd
Geweldig spel maar zitten nog behoorlijk wat bugjes in.
Singelplayer:
1. Door map gevallen in het water, je gaat niet automatisch dood.
2. Door een gebouw wandelen (muren: http://erwinvandenbos.nl/downloads/2011-03-25_00003.jpg)
3. Wapens niet altijd zichtbaar maar liggen er wel.
4. AI is soms stom
5. Vast zitten in een level en geen mogelijkheid hebben om dood te gaan.
6. Kan soms niet switchen tussen wapen 1 en 2. als ik 2 dan reload dan is 1 weer beschikbaar.
Singelplayer:
2. Door een gebouw wandelen (muren: http://erwinvandenbos.nl/downloads/2011-03-25_00003.jpg)
4. AI is soms stom
6. Kan soms niet switchen tussen wapen 1 en 2. als ik 2 dan reload dan is 1 weer beschikbaar.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2011 23:12 ]
Singleplayer is nog best pittig op Veteran. Misschien ben ik nog teveel van het "John Rambo"-werk, waar de meeste shooters van de laatste tijd, last van hebben
.
Grr, de post is vandaag nog niet eens geweest. Hopen dat ik hem morgen krijg dan.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Je hebt ook AI wat standaard in de hummer blijft zitten, in het begin van het spel. Ziet er zo dom uit. AI beweegt wat rond in de auto, je kunt ze ook niet neermaaien blijven gewoon zitten.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 23:09:
Geweldig spel maar zitten nog behoorlijk wat bugjes in.
Singelplayer:
4. AI is soms stom
Vooral de AI is inderdaad niet al te best. Wat mij overigens ook opviel is dat wanneer je doodgaat en daarna respawnd, de soldaten die je de vorige keer neerknalden opeens verdwenen zijn? Beetje raar, kon gewoon doorlopen.Splinter Cell schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 23:33:
[...]
Je hebt ook AI wat standaard in de hummer blijft zitten, in het begin van het spel. Ziet er zo dom uit. AI beweegt wat rond in de auto, je kunt ze ook niet neermaaien blijven gewoon zitten.
ik speel het op post human warrior difficulty, en ik heb eigenlijk nergens last van. Je moet alleen niet als tank rondlopen. En de AI is bovendien ENORM dom. Echt waar, in farcry was de AI stukken beter. En reageerde tenminste. Nu kun je wegrennen, cloaken, terug komen en hoor je ze zeggen: He's gone. Tuurlijk...Jerry schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 23:17:
Singleplayer is nog best pittig op Veteran. Misschien ben ik nog teveel van het "John Rambo"-werk, waar de meeste shooters van de laatste tijd, last van hebben.
Hmm ik kom vast te zitten in de singleplayer, game lijkt gewoon te pauzeren. Dit is in de missie dat je soldaten moet begeleiden naar een evacutaie plek. nadat je in een open ruimte komt gebeurd er niks meer. hebben meer mensen hier last van?
Speedydown.nl !!!
De ragdolls glitchen ook genoeg
achja.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Oh boy wat is het spel geweldig gewoon.
Al jaren van van COD2 CTF en man.. dit lijkt echt op COD2 CTF maar dan anno 2011 in Capture the Relay.
Ik hoop echt dat ze CF fixen omdat ik ook inderdaad flickering krijg. Als ik CF uitschakel dan loopt het perfect.
Al jaren van van COD2 CTF en man.. dit lijkt echt op COD2 CTF maar dan anno 2011 in Capture the Relay.
Ik hoop echt dat ze CF fixen omdat ik ook inderdaad flickering krijg. Als ik CF uitschakel dan loopt het perfect.
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
De op een na moeilijkste (veteran?). Ben al verscheidene keren doodgegaan maar het is ook saai als je overal zo doorheen maaitVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:28:
Op welke difficulty level spelen jullie eigenlijk?
De AI in singleplayer is best redelijk (mits je op easy gaat spelen natuurlijk). De cloak is idd wel erg effectief maar op veteran hebben ze maar een paar kogels nodig om je dood te krijgen dus dan vereist het toch wel wat meer tactiek dan puur en alleen cloaken en wegrennen. Verder vind ik het erg leuk om stealth kills te maken, bij de aliens gooi ik er vaak gewoon armor op en dan melee ik er op los. Het verhaal en de actie zorgen er voor dat je constant spanning hebt en het spel vrijwel niet eentonig wordt (eerste paar missies zijn wel het saaist, maar zelfs deze zijn goed te doen).
Multiplayer is ook erg leuk alleen kan soms wel frustrerend zijn als je ziet hoe goed sommige lui al zijn XD. Vaak is mijn K/D ratio gelukkig wel positief, sta alleen nog niet bovenaan in potjes. Het leukste van Multiplayer vind ik nog dat je de vijand sneaky kunt verassen, zo kun je al gecloaked een platform hoger springen en de andere speler van achteren verassen (klinkt heel fout
Ik ben tot nu toe erg tevreden over het spel en vind het toch wel een van de beste die ik gekocht heb dit jaar (Mass Effect 3 zal hier hopelijk wel verandering in brengen
Wow welk spel speel jij? Behoorlijk snel een game duurt freaky lang, en dat na 2dagen!! Starcraft 2 was al de dag zelf gewoon binnen 1 seconde spelenAnnihilism schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 00:11:
[...]
Je hebt echt behoorlijk snel een game ondanks dat hij nog maar (2 dagen?)
Mits is niet tenzij hè.Annihilism schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 00:11:
[...]
De op een na moeilijkste (veteran?). Ben al verscheidene keren doodgegaan maar het is ook saai als je overal zo doorheen maait.
De AI in singleplayer is best redelijk (mits je op easy gaat spelen natuurlijk). De cloak is idd wel erg effectief maar op veteran hebben ze maar een paar kogels nodig om je dood te krijgen dus dan vereist het toch wel wat meer tactiek dan puur en alleen cloaken en wegrennen. Verder vind ik het erg leuk om stealth kills te maken, bij de aliens gooi ik er vaak gewoon armor op en dan melee ik er op los. Het verhaal en de actie zorgen er voor dat je constant spanning hebt en het spel vrijwel niet eentonig wordt (eerste paar missies zijn wel het saaist, maar zelfs deze zijn goed te doen).
Multiplayer is ook erg leuk alleen kan soms wel frustrerend zijn als je ziet hoe goed sommige lui al zijn XD. Vaak is mijn K/D ratio gelukkig wel positief, sta alleen nog niet bovenaan in potjes. Het leukste van Multiplayer vind ik nog dat je de vijand sneaky kunt verassen, zo kun je al gecloaked een platform hoger springen en de andere speler van achteren verassen (klinkt heel fout). Je hebt echt behoorlijk snel een game ondanks dat hij nog maar (2 dagen?) net uit is. Naarmate je verder komt unlock je ook meer dingen in multiplayer (waaronder classes).
Ik ben tot nu toe erg tevreden over het spel en vind het toch wel een van de beste die ik gekocht heb dit jaar (Mass Effect 3 zal hier hopelijk wel verandering in brengen).
-
Verwijderd
Gewoon doorlopen. Ik zat ook even te kijken maar het vertrouwde blauwe puntje komt terug. Het spel zegt dat je moet volgen maar het is een wat luie soldaat.speedydown schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 23:50:
Hmm ik kom vast te zitten in de singleplayer, game lijkt gewoon te pauzeren. Dit is in de missie dat je soldaten moet begeleiden naar een evacutaie plek. nadat je in een open ruimte komt gebeurd er niks meer. hebben meer mensen hier last van?
heb een half uur lang rondjes gelopen en alles beklommen wat er te beklimmen valt. maar lijkt op het einde van het levelVerwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 00:40:
[...]
Gewoon doorlopen. Ik zat ook even te kijken maar het vertrouwde blauwe puntje komt terug. Het spel zegt dat je moet volgen maar het is een wat luie soldaat.
Speedydown.nl !!!
Ik heb Crysis 2 zelf nog niet, maar vanmiddag wel even kunnen spelen op de PS3. Ik moet wel zeggen, dat ziet er nog best aardig uit
Wat wel direct opvalt is idd de matig intelligente AI en de bugs die nog steeds in de game aanwezig lijken. Dan heb ik het over soldaten die door de grond heen vallen of door muren heen rennen als je ze melee'd. Dat kan dus allemaal nog wel beter. Zelf ga ik hem wel halen voor de PC maar zeker nu wacht ik nog even af op de komende patches
Scheve dubbelpost...
[ Voor 95% gewijzigd door Fid3lity op 26-03-2011 01:50 ]
Jammer van die servers die niet goed werken, maar ik heb me prima vermaakt vandaag in de MP. Alleen is het niet eerlijk dat sommige gasten al een level 27 ofzo hebben.. Ik word elke keer zo snel kapot geschoten. Vooral City hall met 16 spelers is een gekkenhuis. Je wordt om de paar seconden voor je bakkes geschoten.
Wat ik wel jammer is dat je je haast niet kunt redden als iemand op jou aan het schieten is. Je wordt geraakt je wilt omdraaien en je bent dan al dood. Zou iets leukers zijn als je dan nog iets meer tijd zou hebben om ff keihard terug te slaan.
Wat ik wel jammer is dat je je haast niet kunt redden als iemand op jou aan het schieten is. Je wordt geraakt je wilt omdraaien en je bent dan al dood. Zou iets leukers zijn als je dan nog iets meer tijd zou hebben om ff keihard terug te slaan.

Of juist niet... Allemaal gefrustreerde spelers omdat zij niet die ander van achter even neer kunnen halen, zou jou ook kunnen overkomen, non?Arsenius schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 02:12:
Idd, ik wil dan revenge en dan word ik nog harder gepakt als ik naar die plek ga rennen. Bam dikke melee van achter ofzo.Blue-Tiger schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 02:16:
[...]
Of juist niet... Allemaal gefrustreerde spelers omdat zij niet die ander van achter even neer kunnen halen, zou jou ook kunnen overkomen, non?

They have to dieeeeee.
SP op hardcore gespeeld en die is wmb zker een stuk mooier dan Crysis1. Knap werk van Crytek om een engine te maken die zulke mooie beelden laat zien zonder dat je eem monster kaart nodig hebt om het soepel te laten draaien. Goede vooruitgang op grafisch gebied t.o.v. Crysis 1.
Ik heb bij de singleplayer steeds dat op willekeurige momenten allemaal vlekken verschijnen op het beeldscherm en even later een BSOD krijg. (0x00000116). Als ik de PC dan opnieuw opstart, is de temperatuur van mijn kaart (9800GT) iets van 60 graden. Iemand hetzelfde probleem?
weet er iemand hoe men in de console komt om de gpu instellingen te tweaken (speel slechts op een gts250 1gb, en zou toch graag redelijke eye candt willen hebben maar wel weer speelbaar) (en nee het is niet een optie om een andere gpu aan te schaffen
(overige systeem spec's : q9550's, 6gb ddr3 1333mhz, win 7 x64)
(overige systeem spec's : q9550's, 6gb ddr3 1333mhz, win 7 x64)
Denk dat je met zo,n videokaart niet al te veel moet verwachten,dan dat je moet inleveren op graphics,dat zou iedereen wel willen,met een budget kaart de settings op medium of hoog zetten,er zal niet veel anders meer opzitten dan een betere kaart helaas.klen_ghost schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 09:51:
weet er iemand hoe men in de console komt om de gpu instellingen te tweaken (speel slechts op een gts250 1gb, en zou toch graag redelijke eye candt willen hebben maar wel weer speelbaar)

Verwijderd
Ik weet niet of het al is gepost maar heeft iemand dit al geprobeerd ?
http://www.hardocp.com/ne...hics_options_application/

Ik heb hem net via megaupload gedownload en ga het zo proberen.
Je moet hem wel als admin openen verder

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2011 10:13 ]
Zeker geweldig spel, maar veel bugs die in de leaked beta zat zitten er nogsteeds is, en dat is dan toch weer zonden, of ze hebben gewoon snel snel spel klaar gemaakt en maar uitgebracht, athans zo komt het bij mij over.
net getesticn schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 10:04:
[...]
Denk dat je met zo,n videokaart niet al te veel moet verwachten,dan dat je moet inleveren op graphics,dat zou iedereen wel willen,met een budget kaart de settings op medium of hoog zetten,er zal niet veel anders meer opzitten dan een betere kaart helaas.
heb het geloof ik op middelste (dus niet enthousiast maar gamer) staan
moet erbij vermelden dat ik op 1680x1050 draai
loopt goed nog geen hapertjes gehad ! net werk van crytek
Gamer is de laagste setting voor crysis 2,maar dat je voor het spel geen high end pc nodig hebt is wel goed.
Verwijderd
Ik heb bij de Steam versie onder de grafische opties alleen "high" en hoger. Hebben jullie ook lagere opties?
En nee, ik heb geen monster PC.
En nee, ik heb geen monster PC.
zal dalijk nogmaals nakijken, ben nu een andere game aan het doen, maar dat was zo uit mijn hoofd (die instellingen)icn schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 10:29:
Gamer is de laagste setting voor crysis 2,maar dat je voor het spel geen high end pc nodig hebt is wel goed.
Een BSOD krijg ik niet , maar dit spel werkt voor geen meter , het is sinds Doom3 geleden dat ik op de pc nog eens een spel kocht en ik heb er al spijt van...X_lawl_X schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 09:13:
Ik heb bij de singleplayer steeds dat op willekeurige momenten allemaal vlekken verschijnen op het beeldscherm en even later een BSOD krijg. (0x00000116).
Ik had reeds de nieuwste Catalyst drivers ( 11.2 ) , ik heb mijn overclock van cpu en gpu afgezet , AVG eraf gegooid , ccleaner nog eens laten draaien , alles uit mijn system tray gezwierd... ben bijna einde raad , straks nog even een clean install van mijn Windows 7 ult 64 bit , en als dat niet helpt , terug naar de winkel met die zooi !
Ik denk niet dat ik 5 min kan spelen zonder crash. Soms herstart mijn display driver ( scherm gaat even weg en dan terug ) en loopt het door na enkele seconden , maar meestal crached de crysis executable.
Dit terwijl ik op deze zelfde pc , bijna identiek OS ,overclocked dan nog een paar weken geleden Crysis warhead nog heb kunnen uitspelen

Enig positief lichtpunt is dat ik op very high 1920x1080 kan spelen , draait dus wel soepeler dan Crysis warhead op mijn pc.
Werkt uitstekend. Mooie tool om het een en ander in te kunnen stellen. Al speel ik wel alles op max, vind het effect wel mooi met al die blur enzoVerwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 10:12:
Ik weet niet of het al is gepost maar heeft iemand dit al geprobeerd ?
[afbeelding]
www.avpnews.com