Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Heb net via EADownload manager de game besteld. Is het normaal dat die nu nog niet zichtbaar is in de bibliotheek? Dus nog geen preload? Ik dacht dat je inmiddels wel kon preloaden :?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

edward2 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 19:26:
Heb net via EADownload manager de game besteld. Is het normaal dat die nu nog niet zichtbaar is in de bibliotheek? Dus nog geen preload? Ik dacht dat je inmiddels wel kon preloaden :?
Na update van dat stuk misbaksel, heb ik in ene ook geen games meer in mijn account.
Ik wacht nog even tot morgen, maar het aantal netwerk requests dat die EADM geeft slaat werkelijk nergens op. Als het niet nodig is voor het gebruik van de games (bij de andere titels die ik erin had staan was dat niet zo) gaat die morgen snel weer van m'n systeem af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Irritant wachten zeg. Ik snap ook niet dat ze alle demo servers offline hebben gehaald. Wij buiten de USA moeten maar een beetje zitten wachten en kwijlen. Ze hadden best wat servers online mogen laten voor de demo. Die was goed te pruimen.

Ach ja, net de demo uninstalled. Nu maar wachten tot het vrijdag wordt. Sommige zeggen dat ze de key/game de 24e krijgen? Naar mijn weten is de officiële release hier de 25e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinpower schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 19:00:
[...]

Bij mij werkt dit niet, bij jou wel?
ja ik kan online spelen, maar ook de singleplayer .. ik heb de ea profile op united states gezet ... en ook mijn eadm op english gezet ... ben nu ingelogd en gamuhhh maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet of de PS3 of 360 versie superieur is? M'n PC draait hem niet dus moet kiezen tussen deze 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:03:
Iemand die weet of de PS3 of 360 versie superieur is? M'n PC draait hem niet dus moet kiezen tussen deze 2.
Beoordeel zelf maar ;) YouTube: Crysis 2: PS3 vs Xbox 360 vs PC - Console Comparison Montage

Naar mijn mening is het:

1) PC
2) PS3
3) Xbox360

Vooral bij explosies te merken op 50 Seconden in dat filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Hmm, zo te zien zit er wél on-the-fly customization van je wapen in de SP.
Maar in MP dus niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Maar hoe zit het met de vernietigbaarheid van de spelwereld? (heb ik even een nieuw woord gemaakt :P)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:34

m0nk

16-09-2003 15.15

Overigens, als je hier besteld gebruik dan de volgende coupon code: TLOW, 10% korting. Net geprobeerd :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je die key ook bij Steam invullen of moet ik dan de EA download manager gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:43:
Kun je die key ook bij Steam invullen of moet ik dan de EA download manager gebruiken?
het is een eadm key ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt logisch.... Ik had die link niet gemaakt |:( als ik daarop google zie ik inderdaad dat het niet werkt.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2011 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:06
Ik heb besloten om hem toch te kopen. Net besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donski
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2023
Arsenius schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:01:
Irritant wachten zeg. Ik snap ook niet dat ze alle demo servers offline hebben gehaald. Wij buiten de USA moeten maar een beetje zitten wachten en kwijlen. Ze hadden best wat servers online mogen laten voor de demo. Die was goed te pruimen.

Ach ja, net de demo uninstalled. Nu maar wachten tot het vrijdag wordt. Sommige zeggen dat ze de key/game de 24e krijgen? Naar mijn weten is de officiële release hier de 25e?
Overal staat de 24ste(bol.com, gamemania, gameshop etc), ook op de EA site van Nederland, ik neem aan dat ik vannacht gewoon kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Nogmaals, met de EADM key kan je nu al spelen. Even online in je EA Profile je land op US zetten. De download manager opnieuw opstarten in inloggen. Dan kan je het spel downloaden en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 10:46
Donski schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:14:
[...]Overal staat de 24ste(bol.com, gamemania, gameshop etc), ook op de EA site van Nederland, ik neem aan dat ik vannacht gewoon kan spelen.
Helaas; EA bepaalt anders..
http://www.facebook.com/p...2091550.1668184024&ref=nf
Vandaag kon ik de Nano Edition al ophalen en ik ben dus ook heftig teleurgesteld dat de piraten de game (single player) al ruim een week kunnen spelen ( |:( ) en dat je als betalende klant doodleuk 2 dagen kan wachten omdat EA 1 release datum belangrijker vind dan de fun voor de betalende klanten. 8)7
oh en de truuk met de EADM vind ik wel grappig, maar nog steeds niet ok, omdat je dan om een restrictie heen werkt die er niet eens had moeten zijn! De piraten hebben weer de meest gebruikervriendelijke versie blijkbaar.
Overigens kan ik het voor multiplayer nog wel begrijpen, maar Single Player?

[ Voor 17% gewijzigd door florus op 23-03-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 10:46
Overigens als slimme vraag dan maar; welke 1:00:00 uur op 25 maart bedoelt EA?
1:00 uur NL tijd; 1:00 uur in Amerika (AM/PM?)? GMT? :?

[ Voor 4% gewijzigd door florus op 23-03-2011 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste achievement op de Xbox is hilarisch. Zal hem niet spoileren vanwege de goede grap. Een spelmaker met gevoel voor humor kan ik waarderen.

Spel stond ge-preordered voor de Xbox en mocht hem vandaag halen. Het is het best uitziende spel dat ik ooit in mijn Xbox heb gehad. Heb een aantal levels inmiddels doorlopen en vind de gameplay alleraardigst.

Crysis 2 haalde ik voornamelijk voor de MP. De demo versie vond ik cool om te doen. Zie de SP dan ook als een bonus erbij. Maar wat een bonus. Top geluid, fantastische graphics en strakke gameplay. Begreep laatst dat de SP een duur heeft van 18 uur. Wowsers. Dat ben ik niet gewend in de afgelopen paar jaar. (nou ja goed, je kan nooit afgaan op de reviews want je weet niet op welke moeilijkheidsgraad ze spelen en of ze wel of niet 8 miljoen keer opnieuw moesten beginnen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Laatst online: 16:38

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Afbeeldingslocatie: http://img845.imageshack.us/img845/9017/72376173.jpg

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ghehe, die kwam ik op een ander forum ook al tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Pfoe, nog een dagje wachten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
helaas. en er is voor de steam users ook geen omzeiling te bekennen.
Nouja dan ga ik maar slapen aangezien ik een drukke verjaardag heb gehad vandaag. speel hem dan de 25e we.
aah lets play

(Restart steam en je kunt beginnen met decrypten. alleen:

Stuck @ 15% decrypting. bah

[ Voor 34% gewijzigd door tooter op 24-03-2011 00:24 . Reden: hehe ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Wat play?? Kun jij 'm al spelen? Lijkt me sterk. 25e pas joh............... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overal staat de 24ste... de Steam counter is ook weg nu.

Ben nu op volle snelheid aan het downloaden, valt me helemaal niet tegen.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 00:26:
Overal staat de 24ste... de Steam counter is ook weg nu.

Ben nu op volle snelheid aan het downloaden, valt me helemaal niet tegen.
Ja pleuris ik krijg mijn EA-key de 25e pas. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
nouja zeg. heb nu wel 2 keys gekregen van steam voor de online play.Maar nog steeds zit de decryption vast op 15 procent.Ga het nog een half uurtje aankijken en dan naar bed.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Net even één level singleplayer gedaan.

De multiplayer was te druk ofzo? Of was pas 24:00 GMT open? Zou het nu nog kunnen proberen, maar morgen weer vroeg naar werk, dus laat maar.

PC graphics zien er aardig uit, alleen de rook / particles / focus is af en toe niet helemaal "extreme". Maar goed, hopen dat ze het in Dx11 mode er beter uit laten zien, de textures zijn in orde, shaders zien er goed uit, performance is netjes.

Alleen gebruik eens 4 (8) cores ofzo... Wat is er toch mis met core3 dat deze niet boven de 20% uit komt... Tot nu toe ook niet boven de 2GB aan game uit, totaal 3,5 van de 6GB in gebruik.

Gameplay is wel aardig, wel erg hit en run achtig zo. De tactiek, ren hard naar de waitpoint, schiet wat, cloak en verstop, schieten en hop rush de waitpoint werkt nog het beste. Als je ook maar één seconde zichtbaar bent, zal ook werkelijk iedereen je tussen alle hoeken en gaten verrot proberen te schieten.

En waarom heeft de hoofdpersoon geen stem?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dacoon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-06 16:54
Arsenius schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 00:23:
Wat play?? Kun jij 'm al spelen? Lijkt me sterk. 25e pas joh............... :/
Ik heb hem net ook al op de PC gespeeld. Game was iets na 12 uur in Steam geunlocked.

--edit--

Maar nu toch maar eens slapen anders gaat er morgen helemaal niks meer gebeuren ;)

[ Voor 14% gewijzigd door dacoon op 24-03-2011 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
zo ff gespeeld en nu slapen. wat een game.Alleen de laptop vind het niet echt leuk op very high.
Op high loopt het als een zonnetje en ziet het er ook nog aardig uit.Morgen lekker spelen op m`n desktop.

eerste impressie.Speelt lekker weg ( singelplayer ) alleen heb ik soms dat hij uit zich zelf begint te schieten
wat dus voor mijn sluip tactieken funnest is.

Morgen ook maar eens even de multiplayer proberen.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Hopelijk krijg ik hem vandaag binnen van bol.com. of hebben zij hem ook op de 25ste? Voor de Xbox360.

[ Voor 9% gewijzigd door Ikkuh84 op 24-03-2011 07:50 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
  • Laatst online: 24-07 03:01
Vanochtend code ingevoerd en had nog een account van mycrysis

toen ik wou inloggen zei die dat me username en ww fout waren

toen me ww veranderd en opnieuw gebrpoeerd en toen pakte ie hem nog niet. wat is dit voor onzin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenergy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-02-2023
je hebt 2 account nodig 1 voor ingame en de ander voor mycrysis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Aaargh, motionblur kan je niet meer uitzetten ... Waar zijn de menus om alles in te stellen. 3 voorkeuzes zijn niet genoeg. Op native res van mijn monitor trekt mijn PC het niet helemaal meer. Dan dipt ie onder de 30 :( Nu terug naar 1680x1050.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenergy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-02-2023
r_motionblur=0 ook niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Acid_Burn schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:22:
Aaargh, motionblur kan je niet meer uitzetten ... Waar zijn de menus om alles in te stellen. 3 voorkeuzes zijn niet genoeg. Op native res van mijn monitor trekt mijn PC het niet helemaal meer. Dan dipt ie onder de 30 :( Nu terug naar 1680x1050.
Mijn ervaring is, met crysis 1 en warhead althans, dat resolutie minder invloed heeft dan de filters op een of andere manier.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:15

Wildfire

Joy to the world!

Motion blur verhaal heb ik ook al over gelezen. Ik ga straks kijken hoe die motion blur uitpakt, maar over het algemeen vind ik het mega-irritant. Als ik IRL snel beweeg zie ik ook geen motion blur, een game hoort het ook niet te hebben. Of iig als uitschakelbare optie.

Maar goed, voor de zekerheid ga ik toch maar bij voorbaat zoeken hoe het kan worden uitgeschakeld. D'r zal toch wel een of andere tweak zijn via een configuratie-bestand of commandline-optie ofzo?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hc-Gamer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-01 13:16
Bij mij start crysis 2 helemaal niet op :( :( :( :( . Ben al vanaf gister aan het proberen maar wil maar niet lukken.

@ help mij :P .

I7 4770K @4,2 GHz / EVGA GTX 980 sc /16 GB Corsair Vengance Pro 2,66 Ghz / HX1000W / Gigabyte Z97X-SLI/ Corsair Carbide Air 540 / Samsung M.2 SM951 256GB / Corsair Vengance K70 Red / Logitech G502 / Logitech Z-5500 / Logitech G933

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Hc-Gamer schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:23:
Bij mij start crysis 2 helemaal niet op :( :( :( :( . Ben al vanaf gister aan het proberen maar wil maar niet lukken.

@ help mij :P .
Misschien is het een idee dat je wat aanvullende informatie geeft over je probleem. Met alleen "hij doet ut niet" kunnen we natuurlijk niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hc-Gamer
Misschien is het een idee dat je wat aanvullende informatie geeft over je probleem. Met alleen "hij doet ut niet" kunnen we natuurlijk niets..
edit is inderdaad wel makkelijk om te weten :P .

Ik heb hem geïnstalleerd maar hij start niet op, er staat wel ready to play. Maar hij start niet op.

[ Voor 11% gewijzigd door Hc-Gamer op 24-03-2011 10:51 ]

I7 4770K @4,2 GHz / EVGA GTX 980 sc /16 GB Corsair Vengance Pro 2,66 Ghz / HX1000W / Gigabyte Z97X-SLI/ Corsair Carbide Air 540 / Samsung M.2 SM951 256GB / Corsair Vengance K70 Red / Logitech G502 / Logitech Z-5500 / Logitech G933

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maradesign
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 14:06
Ben nu al een tijdje crysis 2 aan het spelen, en ik moet zeggen dat ondanks het lekker speelt en het verhaal nog redelijk leuk is, ik het maar niets vind dat ik in dx9 speel. Het resultaat is misschien wel mega hoge FPS op mijn 6970 maar ik twijfel nu of ik door wil spelen of wil gaan wachten op de dx11 "patch"

En over patchen gesproken. Ik mag hopen dat crytek zijn debuggers overuren draaien. Want ik heb nog nooit een release gezien met zo veel bugs. En dan bedoel ik dus bugs die gewoon je spel verknallen. Plante bakken die niet gerendered worden maar de planten wel waar door alles zweeft ( ook met je eigen suit animaties soms zo ), Cell marines die halverwege hun die animatie blijven steken. Of nog levende cell marines die maar een beetje tegen een muur aanlopen en er niet meer uitkomen, wat zorgt voor een irritant geluid van hun voetstappen die continue door blijven gaan. En dan heb je ook nog de aliens die je met een sound weapon ook neer schieten kan waar bij ze ontploffen uit hun armor, die ontplof effecten blijven soms gewoon liggen op de plek waar ik ze dood schoot terwijl het armor van een richel af glijdt.

Soms loop ik ook gewoon ergens langs en wordt ik direct van after geraakt door een marine die opeens spawned ofzo...

En je kan ook niet normaal je spel opslaan. Je MOET beslist van checkpoint tot checkpoint spelen. Normaal gesproken is dit niet heel erg en werkt het motiverend om door te spelen. Maar ik maak liever zelf de keus of ik stoppen wil of niet als er zoveel tijd tussen sommige checkpoints zit.

Heel erg jammer, net als crysis 1 ongelooflijk veel bugs door tot nu to alles wat ik van crysis 2 gespeeld heb.

En persoonlijk vind ik de dynamische muziek ook irritant. Het klinkt allemaal super goed geproduceerd maar het veranderd zo vaak dat het nauwelijks iets toevoegt aan de sfeer van het spel.

[ Voor 8% gewijzigd door maradesign op 24-03-2011 10:56 . Reden: toevoeging saven spel. ]

Ryzen 7800x3d - Gigabyte 4090 - Gigabyte Aorus AX Elite x670 - gskill ripjaws 6000 cl 30 32gb - phanteks nv9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wildfire schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:17:
Motion blur verhaal heb ik ook al over gelezen. Ik ga straks kijken hoe die motion blur uitpakt, maar over het algemeen vind ik het mega-irritant. Als ik IRL snel beweeg zie ik ook geen motion blur, een game hoort het ook niet te hebben. Of iig als uitschakelbare optie.

Maar goed, voor de zekerheid ga ik toch maar bij voorbaat zoeken hoe het kan worden uitgeschakeld. D'r zal toch wel een of andere tweak zijn via een configuratie-bestand of commandline-optie ofzo?
Nee, maar je ziet alles wel in een flits voorbij trekken, en dat is nu juist het hele idee achter motion blur: je het gevoel geven dat je dermate snel rent, dat alles zich snel aan je voorbij trekt, waardoor je minder focus hebt. Snap niet dat mensen zich daar druk om maken.

In het echt bestaan er ook geen nano-suits, en zo kan ik nog wel een uurtje doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
darkenergy schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:06:
je hebt 2 account nodig 1 voor ingame en de ander voor mycrysis.com
dus ik heb de limitred edition code nu verspild, wat is dit weer voor blubber systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maradesign schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:53:
En dan heb je ook nog de aliens die je met een sound weapon ook neer schieten kan waar bij ze ontploffen uit hun armor, die ontplof effecten blijven soms gewoon liggen op de plek waar ik ze dood schoot terwijl het armor van een richel af glijdt.
Die effecten moet je even overheen lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
heb de PC versie en speel hem in 3D (3D Vision) en ik weet niet wat ik zie: sowieso (ook in 2D) fantastisch gemaakt, maar dit is (zo ver ik uit eigen ervaring kan melden) dat eerste game die zo goed gebruik maakt van 3D zonder dat het framerate scheelt. Speel alles op extreme settings, 1920x1080 en dus 3D. Het is f***** fantastisch.
Daarnaast vind ik dat de game ook qua sfeer en opbouw gewoon helemaal af is. Nieuw tijdperk. De bugs van hierboven tref ik niet aan.

Heb ook Homefront voor PC, zou ook 3D full ondersteunen, maar dat is (a) niet zonder bugs en (b) stort de framerate in (en dat terwijl ik met een core i7@4400mhz en gtx 460 hawk SLI speel....

[ Voor 22% gewijzigd door hully op 24-03-2011 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
hully schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:25:
heb de PC versie en speel hem in 3D (3D Vision) en ik weet niet wat ik zie: sowieso (ook in 2D) fantastisch gemaakt, maar dit is (zo ver ik uit eigen ervaring kan melden) dat eerste game die zo goed gebruik maakt van 3D zonder dat het framerate scheelt. Speel alles op extreme settings, 1920x1080 en dus 3D. Het is f***** fantastisch.
Daarnaast vind ik dat de game ook qua sfeer en opbouw gewoon helemaal af is. Nieuw tijdperk.

Heb ook Homefront voor PC, zou ook 3D full ondersteunen, maar dat is (a) niet zonder bugs en (b) stort de framerate in (en dat terwijl ik met een core i7@4400mhz en gtx 460 hawk SLI speel....
Ook komt dx11 binnenkort, misschien wel morgen. Ze wilden dx11 pas leveren met de introductie van de nieuwe Nvidia kaart.. Ze hadden een deal gemaakt ofzo dus ze konden niet anders. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren na middernacht even kunnen spelen. (behalve de multiplayer, die werkte nog niet kreeg "key is in use" fout)

Ik ben niet zo onder de indruk.

+ Een cover systeem dat niet "stickt"
+ Draait erg vlotjes op extreme
+ Geluid is super
+ Belichting is nog steeds sterk (al is het een beetje overbloomed imo)

- Grafisch weinig tot geen vooruitgang (een Metro 2033 ziet er technisch veel indrukwekkender uit dan deze game, waardoor Crytek imo zijn kroon kwijt is)
- Van een open wereld naar een veel nauwere bijna on-rails shooter. De schaal lijkt flink teruggeschroefd voor de consoles.
- Environments lijken minder verwoestbaar. Als ik terugdenk aan de zandzakjes en vernietigbare hutjes in Crysis 1 lijkt me dit toch beperkter.
- De coole speler-animaties bij het oppakken van wapens en bij het betreden van voertuigen zijn weg. :(
- Gameplay is in feite zelfde maar met vereenvoudigde controls (niet noodzakelijk slecht.) Maar de unieke grote playground is weg, dus voelt meer aan als generieke shooter.
- Ik vind het verhaal maar vaag. Vanwaar komen die stralings-infecties, waarom valt dit samen met de alien invasie? Ik zit nog niet ver, maar het Crysis 1 verhaal vond ik ook maar vaag.

Ze hebben er een duidelijk een meer marketable product van gemaakt. Maar ik heb geen nood aan een zoveelste CoD killer met nanosuits.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hc-Gamer
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/__V0Aa59KffY/TYsffdqsbGI/AAAAAAAAAHo/eW3lHaJwnRM/s1024/Crysis%202%20probleem.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/__V0Aa59KffY/TYsfk-UC_JI/AAAAAAAAAHs/UuMp6CfmROg/s1024/Crysis%202%20probleem1.jpg

Dat is wat ik tezien krijg en daarna doet ie gewoon helemaal niks meer :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Als je nou taak manager erbij neemt, zie je dan ook dat Crysis 2 ineens weer verdwijnt?
Naar de intallatie / download locatie gaan anders, en autorun.exe starten.
Misschien helpt dat.
Het schijnt ook op te lossen te zijn, door de complete map (weet niet precies welke bestanden), toe te voegen aan de uitzonderingen van je firewall, ofzo. :+

[ Voor 66% gewijzigd door Luxicon op 24-03-2011 12:01 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hc-Gamer
Luxicon schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:54:
Als je nou taak manager erbij neemt, zie je dan ook dat Crysis 2 ineens weer verdwijnt?
Naar de intallatie / download locatie gaan anders, en autorun.exe starten.
Misschien helpt dat.
(JA) er staat een EA icoon met LAUNCHING er achter maar meer ook niet :( .

Ik koop ook weer eens iets origineel :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Iemand zijn g2play key al binnen? Op de site staat dat tie in stock is. Misschien worden ze pas daadwerkelijk morgen verzonden want er stond dat het spel vrijdag pas leverbaar was. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Hc-Gamer schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:01:
[...]

(JA) er staat een EA icoon met LAUNCHING er achter maar meer ook niet :( .

Ik koop ook weer eens iets origineel :( :(
Start hem eens op vanuit je install dir (map bin32). Daar staat een launcher.exe en een Crysis2.exe. Probeer de laatste eens rechtsreeks op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Nope, die werkt niet in de retail. In de demo wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
zo ook ik heb net een key aangeschaft :) ben benieuwd naar de SP voor deze game MP vond ik niet zo heel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hc-Gamer schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:45:
[afbeelding]

[afbeelding]

Dat is wat ik tezien krijg en daarna doet ie gewoon helemaal niks meer :( .
Heb je ook screenshots met alleen je bureaublad? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arsenius schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:30:
[...]

Ook komt dx11 binnenkort, misschien wel morgen. Ze wilden dx11 pas leveren met de introductie van de nieuwe Nvidia kaart.. Ze hadden een deal gemaakt ofzo dus ze konden niet anders. :P
Kun jijdaar een bron van laten zien, ik wil namelijk nog niet gaan installeren zolang er geen dx11 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 13:17:
[...]

Kun jijdaar een bron van laten zien, ik wil namelijk nog niet gaan installeren zolang er geen dx11 is?
http://pixelsmashers.com/?p=8686

In de USA is het net ochtend dus wie weet voor ons vannacht of morgen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Is er nu al iemand die weet of je op hetzelfde network kan spelen, het ziet er naar uit dat het niet kan! Heb nog gemailed maar kreeg dit terug:

Greetings, Jasper!

Thank you for contacting us again. I am EARep Dylan following up on your issue.

If you are sharing an internet connection then this may pose problems and keep you from connecting with the other player. I hope this information clears any confusion you may have had.

If this doesn't resolve the issue or if you have anymore questions or concerns, please feel free to contact us again and we would be glad to assist you further.

Regards,

EARep Dylan
EA Online Support

Dat wordt denk ik een no go voor mij om het spel te kopen :( Zou ik steeds met me huisgenoot moeten afwisselen om online te spelen en we zouden gewoon niet chill samen kunnen gamen QQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hc-Gamer
m0nk schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:23:
[...]

Start hem eens op vanuit je install dir (map bin32). Daar staat een launcher.exe en een Crysis2.exe. Probeer de laatste eens rechtsreeks op te starten.
Werkt ook niet ik jammer genoeg. Misschien moet ik wachten tot morgen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al een keer door de map gevallen en zit nu vast in een halletje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hc-Gamer
bram1984 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:54:
[...]

Heb je ook screenshots met alleen je bureaublad? :9~
je hebt mail :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
You have received this notification from G2PLAY.NET - BE SMART, PAY LESS ;) because you are a registered user or you or some other registered user requested some information for you from our store.
Attached files:

Product name : Crysis 2 EA Download Manager Pre-Order
Quantity : 1
Ben 'm aan het downloaden, jeej! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 03-09 08:32
Arsenius schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:09:
[...]

Ben 'm aan het downloaden, jeej! :9
Waarom heb ik niets ontvangen :'(

Never mind. Mijn mail was niet doorgepushed naar mn telefoon.

[ Voor 14% gewijzigd door yur400 op 24-03-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Waar? Ik zie niks. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Argh, iemand heeft denk ik mijn serial in gebruik...

Als ik online wil spelen, krijg ik bij het joinen "serial in use" in een rood tekst boxje.

Dat is wel heel half gaar, gisteren middernacht het folie van m'n limited edition getrokken, vandaag al iemand anders aan het rondrennen met mijn code.

Dat wordt weer support mailen. (ohnoes... EA....)

Lekker "limited" op deze manier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist bij Dimension Plus Crysis 2 gekocht. Nu wil ik het spel activeren, maar dan krijg ik een fout melding dat mijn key pas 25-3-2011 om 1:00 geldig is. hebben meer mensen deze melding? De verkoper van dimension plus heeft hier ook niks over vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Duurt lang downloaden... Zit op 85%. Ben benieuwd of ik wel het spel kan spelen of dat ik ook moet wachten tot de 25e. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Net eerste uurtje gespeeld, en GVD wat lekker!

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Omg, 93% en me router lag er ineens uit. GVD. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djunicron schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:28:
Argh, iemand heeft denk ik mijn serial in gebruik...

Als ik online wil spelen, krijg ik bij het joinen "serial in use" in een rood tekst boxje.

Dat is wel heel half gaar, gisteren middernacht het folie van m'n limited edition getrokken, vandaag al iemand anders aan het rondrennen met mijn code.

Dat wordt weer support mailen. (ohnoes... EA....)

Lekker "limited" op deze manier :(
Geen paniek, ik had dit ook met mijn Steam versie. Op Steam-forums zag ik heel veel mensen met dezelfde klacht. Dus ik denk niet dat het je key is maar eerder een bug in het verificatie-process.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
omg deze game is echt cool. Ziet er ook nog eens fantastisch uit ! Op mijn GTX 460, i7 920 en 6gb geheugen draait de game op extreme met vsync aan op 1920x1200 heerlijk soepel :) ik = blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:10:
[...]

Geen paniek, ik had dit ook met mijn Steam versie. Op Steam-forums zag ik heel veel mensen met dezelfde klacht. Dus ik denk niet dat het je key is maar eerder een bug in het verificatie-process.
Iets dergelijks las ik ook. Na een paar keer de code opnieuw ingevoerd te hebben, kwam ik wel een game in.

En drie rondjes later, werd ik gekicked, met dezelfde melding. Ook meteen m'n code weer weg uit het login menu. Er is of iets erg fout, of het is waar, in ieder geval is het niet erg stabiel nog...

Maar goed, afwachten maar hoe dit verder gaat. Er waren wat mensen online die al level 20+ waren, dus het werkt wel voor een aantal spelers in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Gemixde gevoelens bij deze game. Ziet er net zo goed uit als Crysis, maar loopt soepeler en de omgeving, New York staat me wel aan.

Echter!
Bugs zoals AI die olieodom is, visor die belachelijk slecht in mekaar zit en het feit dat het lasersight steeds verdwijnt maken dat ik er nog niet echt van heb kunnen genieten.

Net nog ong 15 man afgemaakt op de meest zielige manieren, zonder dat ze ook maar iets deden, komop Crytek, ik mag toch wel een beetje AI verwachten? (een na hoogste difficulty setting)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
Multiplayer werkt nog niet voor mij, me code is al in gebruik en ik heb dit al geprobeerd,
Eagleman7 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:28:
It appears that I've found the fix.
Follow these steps:
1. Enter the game
2. At the log in screen, click "modify" under the serial key entry.
3. Type in your serial with dashes, ALL LOWERCASE
4. THEN retype all user credentials (username and password)
5. Untick the check box next to password, labeled "remember details".
6. THEN re-check the box.
7. Log in.
*Note: If it tells you that your credentials are not correct, re-enter your password.

Let me know if this works. If not, I have a few more solutions. It's possible to get past this error with a little patience. It all has to do with the login screen. Your game isn't broken.

[ Voor 80% gewijzigd door Eagleman7 op 24-03-2011 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:41
hully schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:25:
Daarnaast vind ik dat de game ook qua sfeer en opbouw gewoon helemaal af is. Nieuw tijdperk. De bugs van hierboven tref ik niet aan.

En dat kan ik alleen maar bevestigen ;) we hebben denk ik redelijk zelfde config (gtx 460 hawk sli + i7 + 3d vision). Dit is de eerste game waarbij 3D echt overal is uitgewerkt (ook in menu's). Daarnaast heeft het ook echt flinke meerwaarde in de spelervaring. Ben nu aan het installeren, dus dit is enkel ervaring met de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

CD key ontvangen. Klopt het dat het in de EA dl manager op "unreleased" staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
DeX schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:37:
CD key ontvangen. Klopt het dat het in de EA dl manager op "unreleased" staat?
Heb ik geen last van. Status is speelklaar bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Snel naar huis gereden van me werk om Crysis 2 te checken. Ik had m al gepreload via Steam. ff de gamefiles decrypten en ik kon starten. Nu start ik de Campaign en nu flikkert me beeld ontzettend. Alleen ingame, in het menu is alles perfect! Ik heb al verschillende resoluties geprobeerd maar niets werkt. V-sync uitzetten ook niet. High, Very High of Extreme ook niet. Ik wil alles vol open draaien op de hoogste resolutie!!

Draai crossfire. Op google zie ik meerdere lui met hetzelfde probleem maar kan geen oplossing vinden. Overige systemspecs in me signature...

Wie o wie?? :'(

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Crossfire bug? Een kaartje uitschakelen misschien?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:06
[rant]Crysis 2 gisteren besteld, nog niet binnen.[/rant]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gNbZaJN68VMnodUngVZbOLwZ/full.jpg
:(

Bij andere niet begrijp ik? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Techno Overlord schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:55:
Snel naar huis gereden van me werk om Crysis 2 te checken. Ik had m al gepreload via Steam. ff de gamefiles decrypten en ik kon starten. Nu start ik de Campaign en nu flikkert me beeld ontzettend. Alleen ingame, in het menu is alles perfect! Ik heb al verschillende resoluties geprobeerd maar niets werkt. V-sync uitzetten ook niet. High, Very High of Extreme ook niet. Ik wil alles vol open draaien op de hoogste resolutie!!

Draai crossfire. Op google zie ik meerdere lui met hetzelfde probleem maar kan geen oplossing vinden. Overige systemspecs in me signature...

Ik heb de drivers geupdate naar de laatste Catalysts.. Geen effect. Crossfire uitgeschakeld en geen irritant geknipper meer. wtf?! Waarom heb ik dan Crossfire? Heel vaak problemen mee. Fallout had ik ook al zo'n zeik mee...

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
DeX schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 18:19:
[afbeelding]

lol

Bij mij doet hij het gewoon, net besteld van gamekeystore voor 19 euro en ik ben hem nu aan het spelen online :D nice nice

Net gespeeld valt me wel op dat er soms opeens wordt gezegd serial in use en stuff

[ Voor 29% gewijzigd door Jasper 99 op 24-03-2011 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pexrider
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-08 07:39
@Techno Overlord

Had hetzelfde probleem met crossfire , heb AI uitgezet op aanraden van.... weet nou niet helemaal of je daar ook je crossfire mee disabled ?? draai 2x 5770 op extreme, loopt als een zonnetje :-) beetje vaag is het wel!

Vind hem wel vet hoorz...

Grzz

psn:Pexrider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Techno Overlord schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:55:

Je kan de exe tijdelijk renamen naar Bioshock, dan heb je en CF (standaard profiel werkt amper met de HD6xxx serie) en geen geflikker meer.
Renamen naar AFR-FriendlyD3D geeft de meeste perf., maar dat is ook niet bugvrij.

Verder kan je naar intresse dit nog in je cfg zetten:

cl_fov 70
r_DrawNearFoV = 70
pl_movement.power_sprint_targetFov =70
g_skipintro=1
i_mouse_smooth=0

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
DeX schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 18:19:
[afbeelding]

Zet je profiel even op United States. Dan kan je hem downloaden. Daarna weer instellen op NL.
http://profile.ea.com/myinfo.do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

edward2 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 18:43:
[...]

Je kan de exe tijdelijk renamen naar Bioshock, dan heb je en CF (standaard profiel werkt amper met de HD6xxx serie) en geen geflikker meer.
Renamen naar AFR-FriendlyD3D geeft de meeste perf., maar dat is ook niet bugvrij.

Verder kan je naar intresse dit nog in je cfg zetten:

cl_fov 70
r_DrawNearFoV = 70
pl_movement.power_sprint_targetFov =70
g_skipintro=1
i_mouse_smooth=0
hoe werkt dat dan als ik steam heb?

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Techno Overlord schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:55:
[...]

hoe werkt dat dan als ik steam heb?
Dat wordt lastig, soms werkt het door eerst steam te starten en daarna gewoon de exe (al dan niet renamed) te starten (niet vanuit steam dus)

De steam exe's staan onder \..Steam\steamapps\common\gamenaam\

[ Voor 4% gewijzigd door edward2 op 24-03-2011 20:26 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 19:04

Compizfox

Bait for wenchmarks

Tuurlijk niet, die commands kun je in Steam gewoon toevoegen bij de eigenschappen van de game.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 15:40
Toch maar besteld net voor de PC bij G2play .. ben benieuwd hoe hij hier gaat draaien.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Compizfox schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:28:
Tuurlijk niet, die commands kun je in Steam gewoon toevoegen bij de eigenschappen van de game.
Het gaat hem om CF via exe renaming

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 19:04

Compizfox

Bait for wenchmarks

Oh, ik dacht dat het ging om die commands die daaronder stonden (die zet je normaal gesproken in je shortcut).

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Dav1d schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 18:49:
[...]

Zet je profiel even op United States. Dan kan je hem downloaden. Daarna weer instellen op NL.
http://profile.ea.com/myinfo.do
Thanks!

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Wat moet eigenlijk het "added effect" zijn van de halfdode mensen in gebouwen en kelders?

Je kunt ze niet uit hun lijden verlossen en ze zijn gewoon irritant. Had ze of echt dood laten gaan OF had ze killbaar gemaakt. Nu heb ik het gevoel dat de infectie ergens halverwege gewoon FU zei en ze lekker liet.
Half pratende corpses die je niet eens kunt doden, pff Crytek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagleman7
Jeroenneman schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:39:
Wat moet eigenlijk het "added effect" zijn van de halfdode mensen in gebouwen en kelders?

Je kunt ze niet uit hun lijden verlossen en ze zijn gewoon irritant. Had ze of echt dood laten gaan OF had ze killbaar gemaakt. Nu heb ik het gevoel dat de infectie ergens halverwege gewoon FU zei en ze lekker liet.
Dat kan in het echt ook niet hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camulos
  • Laatst online: 06-09 22:59

Camulos

Stampert

nog maar 1 nachtje.. en dan kunnen we downloaden by steam :)
Dit weekend maar es goed doorspelen ^^

[ Voor 27% gewijzigd door Camulos op 24-03-2011 21:49 . Reden: kan nu al ]

Not just an innocent bystander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hc-Gamer
ik heb je gamailt naar het email adres wat op je profiel staat zal het vanavond nog is sturen misschien wat verkeer gedaan :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:15

Wildfire

Joy to the world!

Camulos schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:47:
nog maar 1 nachtje.. en dan kunnen we downloaden by steam :)
Dit weekend maar es goed doorspelen ^^
Erm, vanaf Steam kon 'ie vandaag al gespeeld worden hoor. Toen ik vanochtend opstond was mijn Crysis 2 preload al unlocked. Heb vandaag een uurtje of drie in de singleplayer doorgebracht :)

[ Voor 8% gewijzigd door Wildfire op 24-03-2011 23:14 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Jeroenneman schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:39:

Die kwam ik ook net tegen tijdens het spelen. Ik wilde ze ook uit hun lijden verlossen, mag blijkbaar niet :|
Ik heb ook nog al eens dat een dooie enemy in een vreemde positie blijft zitten :P

[ Voor 6% gewijzigd door Acid_Burn op 24-03-2011 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Gatver!

Wat een bagger spel zeg. Het had zo lekker kunnen spelen....
Het is net alsof ik op de XBOX met 20FPS zit te spelen zeg. Bah bah!

Vergeleken met COD loopt dit spel voor geen meter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikheetkoen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-07 18:34
wimpie007 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 23:45:
Gatver!

Wat een bagger spel zeg. Het had zo lekker kunnen spelen....
Het is net alsof ik op de XBOX met 20FPS zit te spelen zeg. Bah bah!

Vergeleken met COD loopt dit spel voor geen meter!
Wut? COD is grafisch op geen enkele manier te vergelijken met Crysis 2 IMO. Vind dat ze de engine nog best goed ge-optimaliseerd hebben.

Iemand al even gespeeld met de Sandbox 3 editor? Dat is eigenlijk wat mij het meeste boeit >:)
Pagina: 1 ... 12 ... 26 Laatste