HTC Desire - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste
Acties:
  • 185.172 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was deze productreview al gepost?

productreview: HTC Desire Bruin review door Leekah

Mooie vergelijking met de G1. En er worden ook nog wat apps specifiek voor de Desire besproken.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:59
PK11195 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:28:
Voor de mensen die nog een hoesje zoeken... Vandaag een gekocht bij mediamarkt (valenta sport black). Hij past er precies in en zit eigenlijk als gegoten.
Is dat zo'n hoesje die van boven open gaat? Of een die over de gehele lengte open gaat? Had google gebruikt, maar zag veel soorten hoesjes. Ik moet de desire nog krijgen, maar ik hoop dat hij in een hoesje past van de iPhone. Een college heeft daar namelijk een mooie hoesje voor die de telefoon niet veel dikker maakt. :)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
Zijn er hier ook mensen waarbij het powerknopje een beetje schuin/scheef zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Laatst online: 17-09 09:08
TWFpa2Vs schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:57:
Hier zit deze (nog) mooi recht.
Mijn trackpad zit daarentegen wel wat scheef, meer mensen hier 'last' van? Ondervind er geen problemen mee, het ziet er alleen wat jammer uit :z

Kiekje: http://yfrog.com/2tp1040835cj

[ Voor 5% gewijzigd door Moning2 op 09-04-2010 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK11195
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-09-2021
xtreme_lunatic schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:55:
[...]

Is dat zo'n hoesje die van boven open gaat? Of een die over de gehele lengte open gaat? Had google gebruikt, maar zag veel soorten hoesjes. Ik moet de desire nog krijgen, maar ik hoop dat hij in een hoesje past van de iPhone. Een college heeft daar namelijk een mooie hoesje voor die de telefoon niet veel dikker maakt. :)
Hij is open aan de bovenkant en er zit een koord in om hem er sneller uit te krijgen. Hier nog een klein plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:HrF6Xvh61-JKdM:http://javimedia.nl/shop/img/p/68-166-home.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brammel schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:40:
[...]

Speaker is idd niet echt geweldig. Wat ik ook tegen vind vallen is kompas. Met google streetview bijvoorbeeld heeft hij vooral in het begin veel moeite. Als je telefoon wat rond zwaait is het daarna wel beter. Hebben jullie dit ook?

Dit is trouwens ook bij andere "kompas" apps, bv. Layar, of Marine compass.
Je moet voor gebruik even een 8'tje maken met je toestel, dan zal hij calibreren. Sommige applicaties vragen dit ook expliciet (voorbeeld is met een iPhone, maar dit werkt met electronische compassen in het algemeen):

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:36:
En er worden ook nog wat apps specifiek voor de Desire Android besproken.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:59
PK11195 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:19:
[...]

Hij is open aan de bovenkant en er zit een koord in om hem er sneller uit te krijgen. Hier nog een klein plaatje:
[afbeelding]
Juist! Dat is die mijn collega voor zijn iPhone heeft. Is een mooi en handig hoesje. Niet zo'n duf ding. Hoeveel heb je ervoor betaald?

Om toch een beetje ontopic te blijven:
Ik kan echt niet wachten totdat ik hem heb. Waarschijnlijk wordt de desire morgen geleverd. Op dit moment draai ik nog HTC Touch Pro, met WM6.5. Als ik terug denk aan dat toestel dan was het toch teleurstellend. Ik hoop dat dat met de Desire niet zo zal zijn. :)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:22
Moning2 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:04:
[...]
...
Mijn trackpad zit daarentegen wel wat scheef, meer mensen hier 'last' van?
...
Mijne zit precies uit het midden als bij jou.
Zelf vind ik het helemaal geen probleem laat staan jammer. Zolang die maar functioneert naar behoren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK11195
  • Laatst online: 01-09-2021
xtreme_lunatic schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:24:
[...]

Juist! Dat is die mijn collega voor zijn iPhone heeft. Is een mooi en handig hoesje. Niet zo'n duf ding. Hoeveel heb je ervoor betaald?
18 euro bij MM A'dam. Sorry voor dit off-topic geleuter :D
z0bin schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:27:
[...]

Mijne zit precies uit het midden als bij jou.
Zelf vind ik het helemaal geen probleem laat staan jammer. Zolang die maar functioneert naar behoren ;)
Bij mij is dit overigens ook het geval. Ik neem aan dat dit geen problemen zal geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTBoy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-08 15:20
Gister heb ik mijn Desire binnen gekregen en omdat HTC Sense nieuw voor mij is heb ik de hele middag alles lopen instellen op de telefoon... daar ging mijn tentamen :P

Maar ik heb een vraagje aan jullie allen, ik heb op dit moment wireless internet erop...maar krijg men GPRS internet niet van mijn provider erop! Ik zit bij de provider simpel.nl en heb hun een mail gestuurd over de instellingen, dit kreeg ik terug (de gegevens staan ook op hun site):

De instellingen voor internet zijn:

Naam instellingen: SIMPEL WAP
GPRS toeganspunt / APN-adres: internet.access.nl
Automatisch IP-adres: Ja
Username: Leeg laten
Password: Leeg laten
Proxy gebruiken: Ja
Adres: 193.113.200.195
Port: 8080

WAP/MMS instellingen
WAP account naam (bijv) : Multimedia
Proxy gebruiken : Ja
IP-adres : 193.113.200.195
Port : 9201

Nu heb ik deze gegevens proberen in te voeren bij Namen toegangspunten en dan zelf een APN gemaakt.. maar nog steeds lukt het me niet om het goed voor elkaar te krijgen.. en moet ik Gegevensroaming nou wel of niet aan laten staan?

Kan iemand mij ermee helpen? Zou enorm fijn zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterstof
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 18:16
Telfort heeft automatisch mij toestelgegevens geupdate. Volgens Telfort heb ik nu een Samsung SGH-E758.

Lekker belangrijk, maar ben nieuwsgierig of dit bij andere Telfort gebruikers ook zo is. (Even inloggen op Mijn Telfort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Ik las wat reacties hier dat sommige (vooral betaalde) apps niet te vinden waren in de market...

daar zijn er nog een paar aan toe te voegen die ook niet te vinden zijn:

-calltrack (gratis, zet je calllog in je agenda)
-weatherbug elite (betaald)
-ondersteunende app voor weatherbug (gratis)
-onymous sound/b/oard (paid, naam zegt genoeg ;))
-onymous sound/b/oard widget (gratis)
-webcamviewer (paid versie, voor ipcam hier thuis)

op m'n g1 met cyanogenmod waren ze wel te vinden, dus k heb gelukkig de apk's wel, maar wil ook gewoon updates :P

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brammel schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:40:
[...]

Speaker is idd niet echt geweldig.
Nee, dat valt me ook erg tegen. De speaker op je oor is prima, maar die achterop sucks!
Hoe moeilijk kan het zijn om daar iets goeds voor te construeren in this day and age? Die iPhones klinken wat dit betreft toch echt een stuk beter. Beetje errug dom dan, om jaren later, zijnde HTC, dit soort bagger op de markt te brengen.

Op headphones klinkt 'ie perfect, beter dan de iPhone. De versterker-specs zijn top, maar dat schelle konusje achterop is de culprit, dat verpest het geluid helaas.

Bad move HTC! Dat gaat ze gewoon schelen in de verkoopcijfers. Ik weet zeker dat veel HTC-eigenaren een vriendin hebben met een iphone, en dan is dit echt beschamend teleurstellend audio.

Als je van goed speakerphone geluid houdt, ga niet voor de Desire.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2010 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ik moet zeggen dat de batterijduur van de Desire me alles meevalt. Had hiervoor een G1 en bij intensief gebruik houdt de Desire het langer vol, had ik niet verwacht :)

De speakerphone vind ik ook beter dan die op m'n G1, maar gebruik die eigenlijk sowieso amper.

[ Voor 22% gewijzigd door Famoso op 09-04-2010 22:42 ]

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik vind vooral handig dat hij erg snel oplaadt, ook via USB. Ik heb aan één uurtje aan USB hangen genoeg om vrij lang met 3G te kunnen spelen op reis. Ook Wifi trekt veel minder aan de batterij dan ik gewend was met mijn Wimo telefoon.

De echte slurper blijft toch echt GPS.

Overigens een Youtube filmpje geupload. De conclusie is duidelijk: laat Divx support en 720p video recording maar snel komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ondertussen ben ik op dag 2 en ook hier gaat het nog erg goed. De hele dag sinds negen uur vanochtend tussendoor redelijk intensief gebruikt en nu op dit moment heb ik nog bijna de helft van de accu over. In het accu-venster geeft hij nog vier van de tien streepjes aan.

Opvallend is dat maar 9% van die tijd de accu is gebruikt voor de weergave, met standaard instellingen.

Als het zo blijft, dan ben ik een tevreden gebruiker. Dit is minstens 2 tot 3x zo lang als dat ik met m'n Touch Diamond kon doen :)
Overigens een Youtube filmpje geupload
Spam :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-01-2023
Ik zelf merk een probleem:
Ik gebruik de Agenda widget van HTC,
Nou heb ik mijn werk, dat iedere week herhaalt (koopavonden)
Maar aangezien ik volgende week op reis ben naar het buitenland, heb ik deze uitgezet. Online op google calendar is hij dan ook weg, maar op mijn desire komen ze steeds trug, 1tje verwijderen gaat nog, maar verwijder ik er bijv. 2 of 3 dan springt de eerste weer terug? Iemand enig idee.

Overigens vind ik het een geweldig toestel! Ben er echt over te spreken, snel, smooth, goed gevoel, mooie camera.
Als navigatie systeem gebruik ik Sygic Mobile Maps 10, vind ik ook heel prettig en snel werken.
Alleen de batterij, de tweede dag (eerste dag na opladen) was het na 6uurtjes leeg, en vandaag heb ik er tog al de hele dag (van 7 tot 22) mee vol kunnen krijgen voordat hij uitviel.

Nog 2 vraagjes, ik weet nl niet of het mogelijk is:
De weather/klok widget doorzichtiger laten worden, en ook de unlock. De unlock vind ik trouwens te soepel, ik heb vaker dat hij unlocked in me broekzak, daarom heb ik er maar zo'n patroon op gezet.

[ Voor 45% gewijzigd door RendyHD op 09-04-2010 23:16 ]

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 15:43
Ik heb http://shop.iphoneclub.nl...s-side-stripe-voor-iphone die gehaald, mijn broer had er al 1 voor zijn iePhone (waarvan de resolutie naast mijn desire _heel_ erg laag is) en zit als gegoten. Verder mooi zachte binnen- en buitenkant.

Sorry.. Zag de banner pas nadat ik deze gepost had, zal volgende keer beter opletten O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Victor.S op 09-04-2010 23:28 . Reden: Verkeerde topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 15:29
Ik ben nu ook ca 2 dagen aan het spelen geweest met het toestel. Erg tevreden met het toestel.

Punt waar ik tegenop loop is echter de optical trackpad wanneer je het toestel gewoon rechtop houdt het in de horizontale richting redelijk goed doet maar verticaal functioneert hij voor geen meter. bv in menu "all programs" kan ik horizontaal redelijk goed bladeren, verticaal (naar beneden) moet ik mijn vinger er soms wel 5x overheen halen om 1 item naar beneden te gaan.

Hebben andere dezelfde ervaring of is de trackpad gewoon niet ok?

[ Voor 3% gewijzigd door WhiteAss op 09-04-2010 23:30 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen die een mail-account niet ingesteld kunnen krijgen? Ik heb mijn hotmail en Gmail zonder problemen ingesteld maar heb met mijn zonnet-account wel problemen, hij ontvangt niets. Ik heb het ingesteld op ontvangen elke 5 minuten maar hij haalt niets binnen.
Bij het invoeren van de gegevens heb ik dezelfde gebruikt als die in mijn 3GS en daar heb ik geen problemen want daar ontvang ik de testmailtjes wel meteen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-11-2022
Nipje schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:11:
Oja nog iets, hebben er mensen al eens geprobeerd om de Desire als Disk drive te koppelen aan een PC met windows 7 64bit? hij werkt hier niet =X
Ja, ik heb zelf geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroersma
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06-2023
Super toestel. Heeft iemand al een autohouder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Alles is nu eigenlijk wel voor elkaar behalve bluetooth support voor een extern keyboard. Er zijn twee programma's in omloop die voor mij allebei niet werken.

Hopelijk lost een andere Android versie dat ooit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11-2015
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:26:
[...]
Nee, dat valt me ook erg tegen. De speaker op je oor is prima, maar die achterop sucks!
Hoe moeilijk kan het zijn om daar iets goeds voor te construeren in this day and age? Die iPhones klinken wat dit betreft toch echt een stuk beter. Beetje errug dom dan, om jaren later, zijnde HTC, dit soort bagger op de markt te brengen.
....
Bad move HTC! Dat gaat ze gewoon schelen in de verkoopcijfers. Ik weet zeker dat veel HTC-eigenaren een vriendin hebben met een iphone, en dan is dit echt beschamend teleurstellend audio.
Serieus... Denk je dat echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Termike schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:39:
Hey CLB, bedankt voor je snelle reactie. Meer ik bedoel echt een programma dat realtime je datastroom meet en toont in KB/s ofzoiets...
Deze applicatie doet een eenmalige speedtest.

Soms valt je verbinding weg en dan kan je met een (op nokia toch) verbindingsbeheer kijken of je nog wel effectief upload of download aan een bepaalde snelheid.

Snap je?
Nog even verder gezocht en vond 'Net Speed', kost wel een euro ofzo...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allen,

Ik heb de desire maar zit toch met wat vraagjes,

Waarom is de camera zo vreemd als ik wil live wilstreamen met Ustream? Met de camera zelf is niks mis....
Weten jullie hoe ik de brightness omlaag doe? via de app werkt het namenlijk niet..

Nouja alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
Nou nou, wat een negativiteit weer. Ik koop een mobiele telefoon niet om hem vervolgens als speaker te gebruiken. Je irriteert er alleen maar anderen mee in het openbaar, en zelf gebruik ik gewoon oordopjes. De enige echte keer dat ik muziek door de speakers laat schallen is tijdens het afwassen.

Sowieso zullen mensen die een echte muziektelefoon willen hebben eerder voor SE en consorten gaan. Ik koop de Desire om er mee te kunnen internetten, sms'en en via de koptelefoon muziek te luisteren.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemblin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-10-2024
Moning2 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:04:
[...]

Hier zit deze (nog) mooi recht.
Mijn trackpad zit daarentegen wel wat scheef, meer mensen hier 'last' van? Ondervind er geen problemen mee, het ziet er alleen wat jammer uit :z

Zelfde hier, in het donker ontsnapt er een beetje licht aan de linker kant. Beetje muggenziften misschien maar blijkbaar ben ik niet de enige die absolute perfectie verwacht :)

Ik vraag me af als je hem uit elkaar haalt of dit niet eenvoudig te fixen valt 8)

Over de roze gloed van het scherm kan ik kort zijn dat het totaal niet storend, laat staan zichtbaar is. Enkel op de laagste schermhelderheid wordt het duidelijk rozig (als het je gerust kan stellen, ik ben vrij kritisch op zo'n dingen en had hem anders meteen teruggestuurt).

Het speaker geluid is inderdaad wat minder, maar dat kan me eigenlijk weinig schelen. Speakers in het openbaar is vrij marginaal en oortjes geven sowieso veel betere kwaliteit.

[ Voor 11% gewijzigd door Kemblin op 10-04-2010 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:53

tozzke

aka tozzert

Zijn er inmiddels meer mensen die zich storen aan het ontbreken van de mogelijkheid om in landscape afspraken in de agenda in te voeren?
En zo zijn er nog meer tekstinvulvelden waar je het toestel kunt kantelen wat je wilt, maar geen landscape toetsenbord :/

Is dit met een of andere instelling of app te omzeilen/op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:26:
[...]Als je van goed speakerphone geluid houdt, ga niet voor de Desire.
Mee eens, maar mensen die daar een telefoon voor laten liggen snap ik niet.
Speaker is net zo bagger als die van de hero, ver onder wat bv.de milestone laat horen; maar meer dan een gimick vind ik dit niet. De hoeveelheid ruis via een gevoelige set in ears vind ik weer belangrijker. Nog niet getest met de desire, maar daarin deed de milestone het ook een stuk beter dan de hero. Maar zelfs dát vind ik een gimick, Om naar een lekker deuntje te luisteren heb ik de cowon s9, niet [vul in] telefoon.
Speaker muziek in het openbaar (lopend, zittend in te trein/auto) vind ik sowieso not done, maar ook dat is persoonlijk.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:19
Kazu schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 01:03:
[...]

Nou nou, wat een negativiteit weer. Ik koop een mobiele telefoon niet om hem vervolgens als speaker te gebruiken. Je irriteert er alleen maar anderen mee in het openbaar, en zelf gebruik ik gewoon oordopjes.
Hear, hear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

tozzke schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 01:17:
Zijn er inmiddels meer mensen die zich storen aan het ontbreken van de mogelijkheid om in landscape afspraken in de agenda in te voeren?
En zo zijn er nog meer tekstinvulvelden waar je het toestel kunt kantelen wat je wilt, maar geen landscape toetsenbord :/

Is dit met een of andere instelling of app te omzeilen/op te lossen?
Och nee, jij ook al aan de desire?

hmz, maar is wel ruk wat je zegt, al zal ik hem niet snel landscape zetten om afspraken in te voeren. Hoop dat het wel te fixen is :)

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
jules schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 01:40:
[...]

Och nee, jij ook al aan de desire?

hmz, maar is wel ruk wat je zegt, al zal ik hem niet snel landscape zetten om afspraken in te voeren. Hoop dat het wel te fixen is :)
Ach ik erger me er niet aan, maar het is wel jammer, imo met een kleine update zo te verhelpen.

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb nog twee vraagjes die hier al eens vermeld zijn, maar waar toen geen direct antwoord is op gekomen.

1) Is het waar dat je met de webkit browser geen httpS sites kan bezoeken? Zo ja, kan dit verholpen worden of omzeild worden via een andere browser?

2) Klopt het dat als je sms't, je niet te zien krijgt hoeveel tekens je al hebt gebruikt? Dit om na te gaan of alles in 1 bericht kan.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb Google Earth als losse apk geïnstalleerd. Het werkt prima op de Desire. De eerste keer haalt hij wel veel data binnen voor de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekkel schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 07:45:
Ik heb Google Earth als losse apk geïnstalleerd. Het werkt prima op de Desire. De eerste keer haalt hij wel veel data binnen voor de kaart.
Hoe kom jij aan Google Earth? Kan hem in de market niet vinden of via internet gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 20:11
LightYears schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 01:23:
[...]

Mee eens, maar mensen die daar een telefoon voor laten liggen snap ik niet.
Speaker is net zo bagger als die van de hero, ver onder wat bv.de milestone laat horen; maar meer dan een gimick vind ik dit niet. De hoeveelheid ruis via een gevoelige set in ears vind ik weer belangrijker. Nog niet getest met de desire, maar daarin deed de milestone het ook een stuk beter dan de hero. Maar zelfs dát vind ik een gimick, Om naar een lekker deuntje te luisteren heb ik de cowon s9, niet [vul in] telefoon.
Speaker muziek in het openbaar (lopend, zittend in te trein/auto) vind ik sowieso not done, maar ook dat is persoonlijk.
Helemaal mee eens! De Hero heeft redelijk wat ruis op de achtergrond, weet iemand of dat bij de desire beter is? En over muziek via de speaker in 't openbaar, ze zouden het in de wet moeten verbieden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Laatst online: 04-09 07:51
TWFpa2Vs schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:57:
Heeft niemand hier last van? Ik moet zeggen dat het Tweakers forum met volle helderheid ook behoorlijk roze is! Maar misschien heb ik wel net een slechte versie ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 07:49:
[...]

Hoe kom jij aan Google Earth? Kan hem in de market niet vinden of via internet gevonden?
Losse apk. Dat is dus via de interwebs !
http://www.google.nl/cust...lr%3D&type=custom&x=0&y=0

1e hit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de Desire sinds gisteren. Bevalt me prima. _/-\o_
Maar een vraagje:
Ik gebruik de Exchange van mijn werk, en daarvoor moet ik tijdens het instellen een PIN-code invoeren.
Geen enkel probleem om dat in te stellen, maaarrrrrr: Nu moet ik bij elke "screen-unlock" die PIN invoeren.
Op Winmo werkt dat iets anders, dan komt die PIN-input pas als je 15 minuten niks hebt gedaan.
Is deze optie te onzeilen ? Voor Winmo is daar een "stay-unlock" tooltje voor, is er ook zoiets voor Android ? (Ik heb al gezocht, maar kon nog niks vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 07:32:
Hallo,

Ik heb nog twee vraagjes die hier al eens vermeld zijn, maar waar toen geen direct antwoord is op gekomen.

1) Is het waar dat je met de webkit browser geen httpS sites kan bezoeken? Zo ja, kan dit verholpen worden of omzeild worden via een andere browser?

2) Klopt het dat als je sms't, je niet te zien krijgt hoeveel tekens je al hebt gebruikt? Dit om na te gaan of alles in 1 bericht kan.

Bedankt
1) Net een HTTPS pagina getest en dit werkt zonder problemen

2) Dit gerucht heb ik de wereld in geholpen geloof ik, maar je ziet het wel gewoon. Vlak voordat je aan de 2e sms begint komt het heel klein boven de verzend knop te staan.

Hebben jullie ook wel eens wat software probleempjes. Start ik berichten op kom ik in de XDA app. Sluit ik die af, druk nog een keer op berichten kom ik in Layar :| . Telefoon maar eens opnieuw starten...

[ Voor 11% gewijzigd door Brammel op 10-04-2010 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:11
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 09:19:
Heb de Desire sinds gisteren. Bevalt me prima. _/-\o_
Maar een vraagje:
Ik gebruik de Exchange van mijn werk, en daarvoor moet ik tijdens het instellen een PIN-code invoeren.
Geen enkel probleem om dat in te stellen, maaarrrrrr: Nu moet ik bij elke "screen-unlock" die PIN invoeren.
Op Winmo werkt dat iets anders, dan komt die PIN-input pas als je 15 minuten niks hebt gedaan.
Is deze optie te onzeilen ? Voor Winmo is daar een "stay-unlock" tooltje voor, is er ook zoiets voor Android ? (Ik heb al gezocht, maar kon nog niks vinden)
Ik wist dat ik het ergens was tegen gekomen. En het was dus in de GOT community android awards. Maar het heet LockPicker, volgens mij doet het wat jij zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijn1985 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:30:
[...]

Ik wist dat ik het ergens was tegen gekomen. En het was dus in de GOT community android awards. Maar het heet LockPicker, volgens mij doet het wat jij zoekt.
LockPicker is inderdaad wat je zoekt, werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het opstarten wordt er altijd om een pin-code gevraagd voor de sim. Is erg irritant. Hoe zet je dat uit? T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:09

codex

Geen OpenAI agent :)

CLB schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 00:24:
[...]

Nog even verder gezocht en vond 'Net Speed', kost wel een euro ofzo...
Systempanel, wat ik eerder noemde, meet ook je actuele dataverkeer. En is (nu nog) gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitbull
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:14
LightYears schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 01:23:
[...]De hoeveelheid ruis via een gevoelige set in ears vind ik weer belangrijker. Nog niet getest met de desire, maar daarin deed de milestone het ook een stuk beter dan de hero.
Ik heb net even met een Sennheiser HD 485 hoofdtelefoon naar de nummers geluisterd die al standaard op de Desire staan. Geluidskwaliteit viel me niet tegen. Er is geen achtergrondruis hoorbaar. De muziek komt uit totale stilte opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Jezus wat zijn mensen te lui om een handleiding te lezen. Dit is geen vraagbaak voor Android mensen. Damn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chosen1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09-2024
Kan iemand mij zeggen welk app dat was dat afhankelijk van het tijdstip bepaalde services kan uit zetten?

Als ik mijn dataverbruik bekijk dan synct mijn Desire 's nachts nog elk half uur en dat vind ik wat teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:41
Je bedoeld denk ik juicedefender.
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:com.latedroid.juicedefender

Maar dit soort vragen kan je beter stellen in Android Software & Discussie.

En nog even dit:
Hi all,

I'm an Android developer from the XDA forum & VillainROM.co.uk. I've primarily worked on the Hero, but I received my Desire yesterday.

I can confirm that I too am missing several apps from the market. I also have an answer to your question.

First things first, it's protected apps that are missing from the market. There are generally two reasons why apps will be missing from the market.

When a new ROM/Phone is released, the manufacturer, in this case HTC, sends the build to Google, which includes a 'Fingerprint' (a unique line of text which governs its market access) in the build.prop file. Generally, it states the name of the phone and Android version in the fingerprint. With Root & system write access, this fingerprint can easily be changed... but we don't have that luxury right now.

Once Google approve the build, the fingerprint will be added to their allowed database to view protected apps on the market.

The other cause for apps missing from the market in builds (such as twidroid, layar, barcode scanner etc) is that these apps require permissions to use the camera/auto focus. They are NOT protected apps. If the XML permission files are missing from system/etc/permissions, then Google Market will simply block these apps from showing.

So again... to answer your question... we'll see the protected apps as soon as either:

a) HTC chase up Google
b) Google get around to activating the fingerprint

Hope that helps.
Bron

Kortom wachten tot google de build van de Desire heeft geaccepteerd.... Vaag alleen dat ze dat nog niet gedaan hebben :(

[ Voor 70% gewijzigd door 13art op 10-04-2010 11:21 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

De barcode scanner heb ik geinstalleerd en die functioneert gewoon. Zelfde geldt voor Twitdroid.

Edit:
Noem eens een beschermde app, dan ga ik kijken of ik er 1 kan vinden.

[ Voor 29% gewijzigd door codex op 10-04-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Ik heb gisteren trouwens even een Desire kunnen uitproberen in een winkel; is het normaal dat het scherm zo stroef aanvoelt? Je moet echt druk uitoefenen om vloeiend over het scherm te gaan met je vinger vond ik. En er zat geen screenprotector op ofzo.

Verder voelde het toestel wel goed aan qua grip, alleen qua build vond ik hem een beetje cheapish ogen. Zou niet zeggen dat het een topmodel is, maar eerder budgetclass als je hem ziet qua materialen e.d.

Maar goed, desalniettemin werkte alles wel snel en snappy en dat is het belangrijkste.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Phusebox schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 11:44:
Ik heb gisteren trouwens even een Desire kunnen uitproberen in een winkel; is het normaal dat het scherm zo stroef aanvoelt? Je moet echt druk uitoefenen om vloeiend over het scherm te gaan met je vinger vond ik. En er zat geen screenprotector op ofzo.

Verder voelde het toestel wel goed aan qua grip, alleen qua build vond ik hem een beetje cheapish ogen. Zou niet zeggen dat het een topmodel is, maar eerder budgetclass als je hem ziet qua materialen e.d.

Maar goed, desalniettemin werkte alles wel snel en snappy en dat is het belangrijkste.
Waar lag hij al in de winkel? Want ik wil hem ook graag even uitproberen voordat ik er eentje koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Sinds gisteren ook trotse bezitter van de Desire. Heb een vraag: kun je de Desire ook laten herkennen als mp3 speler? De enige manier om nu muziek over te zetten is door het in een explorer te kopieren. Dat is nogal onhandig. Met mn Nokia kon je dat gewoon via de Windows Mediaplayer doen. Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 22:15
Heb nu 2 dagen de Desire en moet zeggen dat ik nog geen moment spijt heb :)
love the damn thing.
Werkt echt super lekker.
1ste dag was ik zo door de accu heen, dat wel. maar nu in combinatie met een taskkiller werkt het erg lekker.
Scherm is erg mooi, wel wat van die waas gezien maar.. meh.. boeiend :P
de 4GB kaart meteen vervangen door een 8GB die hier toch nog lag.

Ben trouwens verbaasd over wat dit dingetje allemaal aan kan. Kwam er achter dat zelfs Quake 3 erop draait (al heeft dat echt een keyboard nodig).
Zeker wel een stap vooruit van mn N95 :p

Belcompany heeft em btw al liggen.

[ Voor 3% gewijzigd door LordMithril op 10-04-2010 11:51 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Je hoeft helemaal geen druk uit te oefenen op het scherm, integendeel.

Ik heb net een bestelling gedaan bij een webwinkel en met iDeal afgerekend. Werkt goed, al mis je een 'ok' knop op de iDeal pagina's. Dat is op te lossen door het laatste invulveld met 'enter' op het toetsenbord af te sluiten. Kortom, de standaard webkit browser kan best wel wat.

Sterker nog, de afgelopen pagina's heb ik alleen maar gekeken en geschreven via de webkit browser, deze reactie inclusief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Enige waar ik me aan erger atm (maar dat heb ik bij mijn nexus one en htc hero ook gehad), is dat de speaker waarmee je aan het belt (dat ding die je tegen je oor aan houd), soms best wel kraakt als je het belvolume maximaal open zet ... net of de mensen aan de andere kant te hard praten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skeezicks
  • Laatst online: 22-07-2024
Ik gebruik sinds enkele dagen naar volle tevredenheid de HTC Desire. Ik loop echter tegen een probleem aan met het synchroniseren van mijn (Outlook) werk agenda en mijn prive agenda (op thuiscomputer). Ik wil dat beide agenda's met elkaar synchroon lopen, dus mijn uiteindelijke doel is om één agenda op mijn HTC Desire te krijgen die helemaal up to date is.

Mijn werk agenda draait op een Exchange server en kan ik zonder problemen syncen naar mijn HTC Desire.
Echter, mijn prive agenda krijg ik niet syncroon met mijn werkagenda. Mijn Outlook thuis pakt helaas de Exchange server van mijn werk niet. In het verleden was dit geen probleem omdat ik met mijn HTC Touch Pro2 via ActiveSync beide agenda's alsnog gewoon gelijk kon syncen tot één up to date agenda.

Nu lukt me dit niet meer. Ik heb een up-to-date werkagenda via Exchange op mijn HTC Desire gekregen. Mijn prive agenda heb ik met HTC sync over kunnen hevelen naar mijn HTC Desire. Nu staan er echter twee agenda's in mijn HTC Desire en als ik die beiden weergeef zie ik dus een heleboel dubbele afspraken.

Mijn vraag is hoe ik weer terug kan naar de situatie die ik op mijn Touch Pro2 had, dus 2 agenda's tot een actuele agenda terugsyncen op mijn HTC Desire. Mijn streven is dat elke aanpassing die ik thuis maak in mijn agenda via een sync app kan worden doorgevoerd naar mijn HTC Desire en dat wanneer ik vervolgens mijn desire met mijn werk agenda sync, deze aanpassingen daar dus ook in worden meegenomen.

Iemand enig idee of dit haalbaar is?

[ Voor 0% gewijzigd door skeezicks op 10-04-2010 11:55 . Reden: typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears

LightYears

wilt geen iPod

Bitbull schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:56:
[...]

Ik heb net even met een Sennheiser HD 485 hoofdtelefoon naar de nummers geluisterd die al standaard op de Desire staan. Geluidskwaliteit viel me niet tegen. Er is geen achtergrondruis hoorbaar. De muziek komt uit totale stilte opzetten.
Nou is de hd485 ook niet bijzonder gevoelig ;) Welke dat bijvoorbeeld wel is zijn In Ear Monitors van Westone (in mijn geval de op maat gemaakte es3x). Typ dit met een nummer van 30 seconds to mars op waarin zeer rustige en zachte stukken zitten. Eerst wat me opvalt dat de laagste stand al te hard is om lang naar te luisteren. Verder is er zeker weer ruis te horen, maar behoorlijk minder dan de hero. Volume uit geeft storende tonen, maar dat moet je ook niet doen :p Tussen elk nummer is een kleine stilte waar te nemen van minder dan een seconde, gapless is het zeker niet. Tevens lijkt het alsof je elke halve seconde een tikje hoort, het is een mono tikje en altijd aanwezig, maar te zacht om te horen als de muziek er weer echt in knalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:41:
[...]

Ok dank je wel. Zal dan maar contact opnemen met de webshop die hem geleverd heeft. Neem aan dat dit nog altijd de beste weg is in plaats van direct naar HTC te stappen.
W00t! Na een keertje terug te gaan naar fabrieksinstellingen werkt mijn GPS weer...! Sta er versteld van hoe snel hij een fix heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skeezicks schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 11:54:
Ik gebruik sinds enkele dagen naar volle tevredenheid de HTC Desire. Ik loop echter tegen een probleem aan met het synchroniseren van mijn (Outlook) werk agenda en mijn prive agenda (op thuiscomputer). Ik wil dat beide agenda's met elkaar synchroon lopen, dus mijn uiteindelijke doel is om één agenda op mijn HTC Desire te krijgen die helemaal up to date is.

Mijn werk agenda draait op een Exchange server en kan ik zonder problemen syncen naar mijn HTC Desire.
Echter, mijn prive agenda krijg ik niet syncroon met mijn werkagenda. Mijn Outlook thuis pakt helaas de Exchange server van mijn werk niet. In het verleden was dit geen probleem omdat ik met mijn HTC Touch Pro2 via ActiveSync beide agenda's alsnog gewoon gelijk kon syncen tot één up to date agenda.

Nu lukt me dit niet meer. Ik heb een up-to-date werkagenda via Exchange op mijn HTC Desire gekregen. Mijn prive agenda heb ik met HTC sync over kunnen hevelen naar mijn HTC Desire. Nu staan er echter twee agenda's in mijn HTC Desire en als ik die beiden weergeef zie ik dus een heleboel dubbele afspraken.

Mijn vraag is hoe ik weer terug kan naar de situatie die ik op mijn Touch Pro2 had, dus 2 agenda's tot een actuele agenda terugsyncen op mijn HTC Desire. Mijn streven is dat elke aanpassing die ik thuis maak in mijn agenda via een sync app kan worden doorgevoerd naar mijn HTC Desire en dat wanneer ik vervolgens mijn desire met mijn werk agenda sync, deze aanpassingen daar dus ook in worden meegenomen.

Iemand enig idee of dit haalbaar is?
Desire syncen met exchange op je werk en alle overige (outlook) agenda's syncen met google sync.

Je installeert google sync op de pc thuis en laat deze syncen met je google calendar. Je google calendar kan je weer met je desire laat syncen. Afhankelijk van eenweg op tweeweg sync'en met google syncen kun je er voor kiezen wat waar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 21-08 22:44
Mensen, heb de desire nu een dag en ben er zeker tevreden mee..
Alleen, hij kantelt niet naar landscape! Niet bij foto's, typen, browsen etc.
Moet ik nu een app downloaden of is er ook een instelling/fix voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaii schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:05:
Mensen, heb de desire nu een dag en ben er zeker tevreden mee..
Alleen, hij kantelt niet naar landscape! Niet bij foto's, typen, browsen etc.
Moet ik nu een app downloaden of is er ook een instelling/fix voor?
Bij programma's => instellingen en dan beeld/geluid staat een optie waarmee je automatisch kantelen aan of uit kunt vinken. Waarschijnlijk staat deze optie bij jou uitgevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 14:48
2 vraagjes

1) ik heb een steken/tintelend gevoel in m'n handen als ik het apparaat wat langer vasthoud, vooral aan de linkeronderkant, maar ook als ik 't ding wat langer over de gehele achterkant vasthoud. Het lijkt net alsof ik stroom krijg. Iemand die dit begrijpt?
2) batterij schiet binnen een uur van 62 naar 23 procent, hij haalt echt niet meer dan 5 uur bij gematigd gebruik zonder GPS aan. Hij wordt ook bijzonder warm (gemiddeld iets van 30-39 graden) en nog veel meer town ik niets meer dan een stel mp3s aan het afspelen was, zo warm dat vasthouden niet meer fijn was.

Wat is eigenlijk de conclusie hier over het roze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 21-08 22:44
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:08:
[...]

Bij programma's => instellingen en dan beeld/geluid staat een optie waarmee je automatisch kantelen aan of uit kunt vinken. Waarschijnlijk staat deze optie bij jou uitgevinkt.
Thanks, zo simpel was het inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:04:
[...]

Desire syncen met exchange op je werk en alle overige (outlook) agenda's syncen met google sync.

Je installeert google sync op de pc thuis en laat deze syncen met je google calendar. Je google calendar kan je weer met je desire laat syncen. Afhankelijk van eenweg op tweeweg sync'en met google syncen kun je er voor kiezen wat waar staat.
En dan denkt google calender dat alle afspraken nieuw zijn en dat hij iedereen maar een mail moet sturen om ze uit te nodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Conclusie en uitleg staat op een aantal pagina's terug in een link die ik gepost heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
guillaume schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:09:
2 vraagjes

1) ik heb een steken/tintelend gevoel in m'n handen als ik het apparaat wat langer vasthoud, vooral aan de linkeronderkant, maar ook als ik 't ding wat langer over de gehele achterkant vasthoud. Het lijkt net alsof ik stroom krijg. Iemand die dit begrijpt?
2) batterij schiet binnen een uur van 62 naar 23 procent, hij haalt echt niet meer dan 5 uur bij gematigd gebruik zonder GPS aan. Hij wordt ook bijzonder warm (gemiddeld iets van 30-39 graden) en nog veel meer town ik niets meer dan een stel mp3s aan het afspelen was, zo warm dat vasthouden niet meer fijn was.

Als je echt een tintelend gevoel voelt en je batterij gaat ook maar zo kort mee dan lijkt me dat er inderdaad iets niet helemaal goed is met het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
2 vraagjes

Als ik jou was zou ik maar snel even terug gaan naar de winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemblin
2 vraagjes

1) Heb gemerkt dat als ik de telefoon in aan de oplader hang dat er afhankelijk van het stopcontact redelijk wat lekstroom is. Als de stekker eruit is heb ik hier echter geen last van.

2) Hij wordt warm, maar om nu te zeggen dat vasthouden niet fijn meer is :?

Van het roze heb ik geen last, de telefoon kan perfect wit weergeven enkel bij sommige sites vallen sommige normaal grijze componenten wat rozig uit.
Hier zie je het effect op het forum
http://kemblin.com/desire/tweakers.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Kemblin op 10-04-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skeezicks
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:12:
[...]

En dan denkt google calender dat alle afspraken nieuw zijn en dat hij iedereen maar een mail moet sturen om ze uit te nodigen.
Dat moet ik dus absoluut niet hebben! Iemand anders misschien nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:31:
Meer mensen die een mail-account niet ingesteld kunnen krijgen?

Iemand een idee?
Ik heb, na wanhopig gepield te hebben met de standaard mail app, gewoon de K-9 Mail via market installed, die voldoet uitstekend.
De secure protocol config is te summier in de mail app. K-9 biedt tenminste wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 vraagjes

Als ik jouw was zou ik er toch zeker mee terug gaan naar de winkel, lijkt inderdaad wel op lekstroom..
Ook niet echt normaal dat je tintelingen krijgt. Dus: probeer uhm te ruilen

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 08:34:
[...]

Losse apk. Dat is dus via de interwebs !

1e hit !
Bedankt. Had al wel gegoogled afgelopen week maar alleen maar berichten gevonden, had de extensie er niet achter staan met zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termike
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 23:10
Heb vandaag voor de eerste keer (in 2 dagen) men telefoon laten crashen.
Ik had net een telefoontje gedaan van een dik minuutje. Ik leg in en zag dat er een notificatie was.
Ik wil het naar beneden slepen voor te zien wat het was en mijn nexus achtergrond begint enorm te schokken. Het notificatiemenu komt niet naar beneden en de telefoon reageert niet meer op touch. Na hem een minuut te laten liggen kwam hij erdoor en van zodra ik het menu terug dicht wou doen, terug van dat. 1 minuut lang geen respons meer van de telefoon. Dan maar de telefoon uitgeschakeld, wat de volle 5 minuten heeft geduurd.
Wou bijna de batterij eruit halen.

Na opnieuw opgestart te hebben werkt ie weer enorm lekker. Maar het was toch vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:12:
[...]

Raar want bij mij werkt het zo prima. Zelfs nog een Windows Mobile client die gebruikt maakt van google calendar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Kemblin schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:18:
Van het roze heb ik geen last, de telefoon kan perfect wit weergeven enkel bij sommige sites vallen sommige normaal grijze componenten wat rozig uit.
Dan heb je er dus wel last van =). zo is het bij iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
Kan iemand al een dock oid vinden voor de desire ? Ik wil hem gewoon tijdens laptoppen in mn dock kunnen zetten zodat ie beetje bij kan laden, en het is gewoon dik koewl natuurlijk. Kan zelf niet veel vinden, meeste links gaan naar de discussie nexus vs desire en dat die desire de oplaadpuntjes mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemblin
Nipje schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:20:
[...]

Dan heb je er dus wel last van =). zo is het bij iedereen.
'last van' als in het stoort me niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 22:15
6pack15 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:20:
Kan iemand al een dock oid vinden voor de desire ? Ik wil hem gewoon tijdens laptoppen in mn dock kunnen zetten zodat ie beetje bij kan laden, en het is gewoon dik koewl natuurlijk. Kan zelf niet veel vinden, meeste links gaan naar de discussie nexus vs desire en dat die desire de oplaadpuntjes mist.
Had er 1 gevonden op een UK site. Maar die was niet leverbaar en in de beschrijving hadden ze het over de Nexus1 ipv de desire die in de titel stond.

Ben er op internet iig niet wijzer van geworden. Mischien maar ff de media markt enzo doorstruinen en dingen proberen?

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Kemblin schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:23:
[...]

'last van' als in het stoort me niet ;)
Nee dat is zo, het is totaal niet storend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Zal er overigens hyves integratie komen voor friendstream? Ik vind het eigenlijk wel een leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-01-2023
Ik gebruik de Agenda widget van HTC,
Nou heb ik mijn werk, dat iedere week herhaalt (koopavonden)
Maar aangezien ik volgende week op reis ben naar het buitenland, heb ik deze uitgezet. Online op google calendar is hij dan ook weg, maar op mijn desire komen ze steeds trug, 1tje verwijderen gaat nog, maar verwijder ik er bijv. 2 of 3 dan springt de eerste weer terug? Iemand enig idee.

Nog 2 vraagjes, ik weet nl niet of het mogelijk is:
De weather/klok widget doorzichtiger laten worden, en ook de unlock. De unlock vind ik trouwens te soepel, ik heb vaker dat hij unlocked in me broekzak, daarom heb ik er maar zo'n patroon op gezet.

Ook is hij zeker 5 maal gecrashed met bluetooth file transfer, der zit dus duidelijk wat fout bij.
En viel mij op de de Tweakers.net nieuws feed niet up to date is, of dit aan de desire of tweakers ligt weet ik nog niet...

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chosen1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09-2024
reemprive schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:26:
Zal er overigens hyves integratie komen voor friendstream? Ik vind het eigenlijk wel een leuke toevoeging.
Als je weet dat buiten Nederland praktisch niemand Hyves gebruikt, neen.

Nog even mijn bedenkingen over de Desire na enkele dagen gebruik:

+ Prachtig toestel (persoonlijke mening)
+ Snel
+ Veel meer apps dan ik had gedacht
+ HTC Sense biedt een grote meerwaarde aan Android
+ Apps installeren gaat véél vlotter dan op een iPhone
+ De Desire bundelt alle informatie die je online kan tegenkomen op 1 toestel

- Batterij gaat niet zo lang mee (2 dagen met sync op minimum 2u)
(Kan écht geen andere minpunten bedenken :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:26:
Even buiten het feit om dat ik geen Hyves gebruik: (althans, actief)

Zou een (regular Android of specifiek HTC) widget niet veel handiger zijn?

Aangezien de meeste het alleen voor krabbels gebruiken, gewoon die weergeven, en je nog altijd in plaats van de app beter de mobiele site kan gebruiken.. (en dat zegt een hoop over de drama die met de 'app'-functionaliteit gaat.

Het zou zelfs (in widgetvorm) redelijk makkelijk te fixen moeten zijn in ieder geval. Bij Friendstream zal HTC het moeten toevoegen.

Benodigheden voor fatsoenlijke Hyves-integratie in Android:

...... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie zoveel verschillende meningen en reviews over de speaker, het gaat mij er niet om om muziek te luisteren openbaar, maar meer of de ringtone duidelijk is als het overgaat in een drukke ruimte? Iemand die een vergelijking kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:36:
Ik zie zoveel verschillende meningen en reviews over de speaker, het gaat mij er niet om om muziek te luisteren openbaar, maar meer of de ringtone duidelijk is als het overgaat in een drukke ruimte? Iemand die een vergelijking kan maken?
In vergelijking met m'n Hero vind ik het beter. Maar heb het nog niet geprobeerd in een drukke ruimte.
Overigens kan het soort ringtone ook behoorlijk wat verschil maken. Om te beginnen al het volume van de rintone zelf. De hoogte van de tonen en de rest van het geluid wat er in de ringtone zit.
Zijn allemaal dingen die behoorlijk bepalend zijn of jij wel of niet je ringtone kunt horen in een drukke ruimte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 10:34
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:35:
[...]

Even buiten het feit om dat ik geen Hyves gebruik: (althans, actief)

Zou een (regular Android of specifiek HTC) widget niet veel handiger zijn?

Aangezien de meeste het alleen voor krabbels gebruiken, gewoon die weergeven, en je nog altijd in plaats van de app beter de mobiele site kan gebruiken.. (en dat zegt een hoop over de drama die met de 'app'-functionaliteit gaat.

Het zou zelfs (in widgetvorm) redelijk makkelijk te fixen moeten zijn in ieder geval. Bij Friendstream zal HTC het moeten toevoegen.

Benodigheden voor fatsoenlijke Hyves-integratie in Android:

...... :P
Wie weet ript iemand de hyves integratie nog uit die app van de X10, en maakt die beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemblin
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:36:
had daarnet de timer opgezet, toen die afging was het geluid zo hoog dat het bijna zeer deed aan mijn oren. Heb het meldingsvolume toch maar wat lager gezet. Ik ben er zeker van dat je telefoon horen afgaan in een drukke ruimte geen probleem is met de desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Lol, net mijn Desire opgehaald :D
Zelfs mn vriendin vindt hem mooi :)
Had de kleur alleen niet zo verwacht. Vind het niet echt bruin maar meer een beetje Aubergine achtig. Wel mooi hoor!
Jammer genoeg kan ik er nu nog niet mee spelen, moeten vrijwel meteen door naar vrienden voor een verjaardag en daarna weer door naar andere vrienden voor etentje en stappen. Maar daar gaat hij mooi in het stopcontact zodat hij goed kan opladen en dan 's avonds gebruikt kan worden om de foto's en filmpjes te testen tijdens het uitgaan.
Trouwens jammer dat ze een class 2 kaartje er in hebben gedaan, maar goed was toch al van plan om nog een 8gb kaartje erin te stoppen :)
Wat ik weet van de Milestone is dat een class 2 kaartje, en volgens mij ook een class 4 kaartje nog wel eens problemen op kan leveren op het moment dat de fps of de resolutie omhoog geschroefd wordt. Ik verwacht dat als er root en schrijf rechten zijn, zodat bijv de build.prop aangepast kan worden, dit bij de Desire ook wel zal gaan gebeuren.

Ik had hier mensen beloofd om het verschil tussen de Milestone vs de Desire hier te posten, dus dat ga ik na het weekend ook zeker doen. Heb van mn Milestone Motonav afgehaald, dus ben benieuwd of die ook op de Desire wil draaien, of dat ze hem zo gelocked hebben dat hij alleen op de Milestone draait. Die heeft natuurlijk net even een andere scherm resolutie dus kan zijn dat hij er niet op werkt....

I'll keep you all posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Ik heb mn contacten gesynced met de Desire via Gmail. Maar als ik nou;
contacten --> menu --> weergeven
selecteer, dan staat alles onder Google, maar staat er niet één contact onder "telefoon". Nou zou ik graag de contacten gewoon volledig willen importeren naar mijn telefoongeheugen, dus het liefste het vinkje achter "google" uit kunnen zetten en achter "telefoon" aan, en zo alleen het telefoongeheugen zonder een koppeling met mn gmail account (die alleen is aangemaakt voor de sync). Weet iemand hoe dit kan?

edit; eeeeeh... Na het vinkje achter "google" een keer uit en weer aan gezet te hebben, geeft hij de hele contactenlijst niet meer weer... belhistorie, sms, etc. staan alle contacten nog prima in, incl. foto's en allen (ook na een appkill) maar in de contactenlijst staan alleen de 3 contactpersonen die in mn telefoon staan...

[ Voor 24% gewijzigd door Obiter dictum op 10-04-2010 14:07 ]

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 18:04

Phydomir

Dennis

Ik was net een review op youtube aan het kijken en daarin werd verteld dat je muziek ook via bluetooth naar een headset kon sturen en het dan via die headset kan beluisteren. Weet iemand of dit dan ook werkt om bijvoorbeeld muziek over je (Parrot) bluetooth carkit heen te laten klinken? En schakelt de telefoon dan ook automatisch over naar bel stand als je gebeld wordt?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

6pack15 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:20:
Zie bijgaand, maar ze laten volgens mij een Legend zien op het plaatje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me uit de brand helpen? Ik heb zo'n "Favorieten" contacten widget en had voor de test daar wat mensen in gezet. Al die mensen heb ik overigens een stuk of 5x als contact van allemaal verschillende bronnen, en die zijn allemaal gekoppeld. Nu krijg ik ze met geen mogelijkheid weer uit m'n favorieten. Ook al haal ik ze bij alle 5 de bronnen uit de groep favorieten, ze blijven in de widget staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears

LightYears

wilt geen iPod

Wekkel schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:13:
[...]

Zie bijgaand, maar ze laten volgens mij een Legend zien op het plaatje :o
Herstel Hero :)
"extended battery" wordt meegeleverd inc een andere backplate, voor 20 pounds? Klinkt wat goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Ik vind die hyves app niet zo bijzonder. Trouwens, ligt het aan mij of is de Desire niet meer aanwezig op de htc site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemblin
l3art schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:03:
Lol, net mijn Desire opgehaald :D
Zelfs mn vriendin vindt hem mooi :)
Had de kleur alleen niet zo verwacht. Vind het niet echt bruin maar meer een beetje Aubergine achtig. Wel mooi hoor!
Ik vind de kleur ook allesbehalve bruin en was ook verrast toen ik de telefoon uitpakte, maar het is idd wel mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
l3art schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:03:

Trouwens jammer dat ze een class 2 kaartje er in hebben gedaan, maar goed was toch al van plan om nog een 8gb kaartje erin te stoppen :)
Wat ik weet van de Milestone is dat een class 2 kaartje, en volgens mij ook een class 4 kaartje nog wel eens problemen op kan leveren op het moment dat de fps of de resolutie omhoog geschroefd wordt.
Lijkt mij werkelijk stug dat je met leesacties iets merkt of het nu een class 2 of 4 kaartje is. Ik vraag me af waar je (min) 2MB/s of zelfs 4MB/s voor gebruikt dat het niet volstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:26:
Ik vind die hyves app niet zo bijzonder. Trouwens, ligt het aan mij of is de Desire niet meer aanwezig op de htc site?
Op de NL in ieder geval niet meer nee, op de europa wel :?
zo weer wel http://www.htc.com/nl/product/desire/overview.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:22
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik twijfel tussen een HTC desire en een Motorolla Milestone. De Milestone heeft een los toetsenboardje, echter vond ik toen ik deze in mijn handen had dit niet een heel groot pluspunt. De verdere voordelen die de milestone mijn inziens heeft is een iets langere accu duur + de dubbele LED flitser van de camera. De HTC desire heeft weer als voordeel dat deze standaard android 2.1 is, iets kleiner en lichter is dan de milestone en weer snellere specs heeft.

Ik kom zelf van een iPhone 3gs, dus het onscreen toetsenboard ben ik ook gewend. Toen ik de HTC desire gisteren in de lokale mediamarkt uitprobeerde, werkte dit perfect. Dus ik zie het toetsenboard van de Milestone niet echt meer als een groot voordeel. Heeft iemand anders nog duidelijke voordelen en nadelen van beide apparaten?

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.

Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.