"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ben er niet zo in thuis, enig idee wat voor antenne je zou kunnen gebruiken?Megaflix schreef op zondag 18 april 2010 @ 12:56:
[...]
Als ik kijk naar het filmpje over demontage van de iPad wat kmf heeft geplaatst, dan is een groot deel van de iPad nog leeg. Ik kan me wel voorstellen dat je er een best grote antenne in kwijt zult kunnen.
Of de plastic bovenkant zoals we die gezien hebben op de 3G-versie. Ik denk dat dat ook nog wel een beetje meehelpt, al zal het niet veel zijn.Hoedje schreef op zondag 18 april 2010 @ 13:13:
Dat heeft alleen weinig zin, aangezien de behuizing het signaal dat verstoort. Dus de enige oplossing zou dan een groter (plastic) Apple logo zijn.
In principe alles wat als antenne bruikbaar is, maar ik denk dat je dan beter kan zorgen voor een sterker netwerksignaal om mee te beginnen (bijvoorbeeld een sterkere antenne op je router)..CoUk schreef op zondag 18 april 2010 @ 13:14:
Ben er niet zo in thuis, enig idee wat voor antenne je zou kunnen gebruiken?
Ik kon in de wachtkamer van het ziekenhuis zelfs een wlan netwerk oppikken die me iPhone niet eens zag (en niemand klaagt over dat signaal dus dat zal wel goed zijn )
Edit: ik had op winkelbee een 5ghz only accespoint besteld. Die is inmiddels binnen en ga ik vanavond ff aansluiten. Kijken dof dat een beetje vlekkeloos werkt met de iPad. De 2.4ghz band is nog al druk hier namelijk.
[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 18-04-2010 14:28 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Allermooiste is de ABCplayer waarmee je alle shows van ABC kan bekijken.
Ik heb hiervoor een accountje afgesloten bij blackvpn.com en kijk nu voor nog geen 5 euro drie maanden lang!!
Ik wilde dit toch even delen met jullie want het werkt als een trein..
Mocht je ook een accountje afsluiten gebruik dan deze code en je kijkt ook 3 maanden voor dit bedrag..
CCMDEJM
Er zijn ook nog andere aanbieders met soortgelijke abbo's maar de snelheid bij deze is toch wel erg goed.
btw op deze manier kan je dus ook netflix gebruiken etc..
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2010 14:43 ]
Ik heb een .mkv bestand en deze converteer ik met Handbrake en preset AppleTV naar een m4v bestand. Itunes speelt hem gewoon af, maar als ik hem wil synchroniseren dan zegt hij:
Het onderdeel is niet naar de iPad gekopieerd, omdat het niet op deze iPad kan worden afgespeeld.
Heb al verschillende presets geprobeerd, maar hij wilt hem niet synchroniseren. Iemand enige idee?
Wil je hem echt op je iPad hebben staan? Anders zou je beter Air Video kunnen gebruiken om hem te streamen. Anders zou je GoTsent nog kunnen gebruiken? Ik neem aan dat de iPad wel MP4 kan afspelen?Yzord schreef op zondag 18 april 2010 @ 14:47:
Ok, ik heb een probleem met films converteren, wellicht dat iemand me kan helpen.
Ik heb een .mkv bestand en deze converteer ik met Handbrake en preset AppleTV naar een m4v bestand. Itunes speelt hem gewoon af, maar als ik hem wil synchroniseren dan zegt hij:
Het onderdeel is niet naar de iPad gekopieerd, omdat het niet op deze iPad kan worden afgespeeld.
Heb al verschillende presets geprobeerd, maar hij wilt hem niet synchroniseren. Iemand enige idee?
Ook ik heb mijn iPad al op meerdere wireless netwerken gebruikt en tot nu toe niks gemerkt van een mindere ontvangst.[message=,noline]Donstil schreef op zondag 18 april 2010 @ 14:26[/message]:
Ik heb de iPad nu op een aantal netwerk verbindingen getest en tot nu toe geen problemen ondervonden.
Ik kon in de wachtkamer van het ziekenhuis zelfs een wlan netwerk oppikken die me iPhone niet eens zag (en niemand klaagt over dat signaal dus dat zal wel goed zijn )
Heb je een howto om die VPN op te zetten?[message=,noline]AppleLisa schreef op zondag 18 april 2010 @ 14:42[/message]:
Ik heb de iPad nu een paar dagen en man wat ben ik er verzot op..
Ik heb hiervoor een accountje afgesloten bij blackvpn.com en kijk nu voor nog geen 5 euro drie maanden lang!!
Mocht je ook een accountje afsluiten gebruik dan deze code en je kijkt ook 3 maanden voor dit bedrag..
CCMDEJM
Er zijn ook nog andere aanbieders met soortgelijke abbo's maar de snelheid bij deze is toch wel erg goed.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
iPad speelt geen MP4 af.Megaflix schreef op zondag 18 april 2010 @ 14:51:
[...]
Wil je hem echt op je iPad hebben staan? Anders zou je beter Air Video kunnen gebruiken om hem te streamen. Anders zou je GoTsent nog kunnen gebruiken? Ik neem aan dat de iPad wel MP4 kan afspelen?
@KMF: Ik heb een VPN via www.strongvpn.com en die hebben een how-to online staan. Is wel voor de iPhone, maar werkt op de iPad natuurlijk precies hetzelfde.
http://strongvpn.com/vpn_iphone.shtml
[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 18-04-2010 15:32 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Jawel hoor, ik was afgelopen nacht bezig om een serie om te zetten naar mp4 welke nu op m'n iPad staan[message=,noline]Rivanov schreef op zondag 18 april 2010 @ 15:31[/message]:
[...]
iPad speelt geen MP4 af.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Niet iets roepen wat je niet weet aub.
Ik voeg via source me mkv toe in handbrake. Dan kies ik in het eerste tabblad mp4 en verrander ik verder geen settinngs. Ziet er gelikt uit en speelt super soepel op de iPadYzord schreef op zondag 18 april 2010 @ 14:47:
Ok, ik heb een probleem met films converteren, wellicht dat iemand me kan helpen.
Dus ik roep niet zomaar iets.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Je moet universal format kiezen.Yzord schreef op zondag 18 april 2010 @ 14:47:
De mp4 moet aan bepaalde voorwaarden voldoen,bv profile 3.1 aaclc audio max 30fps en zo[message=,noline]Rivanov schreef op zondag 18 april 2010 @ 16:35[/message]:
Ik probeerde Revision3 podcasts op m'n iPad te zetten die MP4 zijn en iTunes wilde ze er niet opzetten omdat iPad het niet ondersteunde..
Dus ik roep niet zomaar iets.
Bedankt voor de tip ! Heb je code gebruikt en heb nu ook 3 maanden voor maar 5 eurootjesVerwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 14:42:
Ik heb de iPad nu een paar dagen en man wat ben ik er verzot op..
CCMDEJM
Werkt uitstekend !
@Common.Sense, thanks, dat deed het hem...tenminste hij is nu aan het synchroniseren dus ga er vanuit dat ie het doet
[ Voor 52% gewijzigd door Yzord op 18-04-2010 18:17 ]
Toch vreemd dat uitgerekend de Revision3 podcasts (Diggnation, Totally Rad Show, HDNation etc. etc.) daar niet aan voldoen.kmf schreef op zondag 18 april 2010 @ 16:56:
[...]
De mp4 moet aan bepaalde voorwaarden voldoen,bv profile 3.1 aaclc audio max 30fps en zo
Verwijderd
Kan even duren voor je de mails binnen krijgt. Bij mij duurde het een paar uur dus even geduld..Yzord schreef op zondag 18 april 2010 @ 18:14:
Ik heb het ook genomen, maar ik krijg beide mails niet.
@Common.Sense, thanks, dat deed het hem...tenminste hij is nu aan het synchroniseren dus ga er vanuit dat ie het doet
gewoon nee.
ExcuusMuthas schreef op zondag 18 april 2010 @ 19:45:
...goh, er is nog helemaal niemand hier geweest die zich dat heeft afgevraagd
gewoon nee.

[ Voor 97% gewijzigd door Moejo op 18-04-2010 20:27 ]
Verwijderd
neen, je hebt verloopstuk nodig als ie direct uit us komtMuthas schreef op zondag 18 april 2010 @ 19:45:
...goh, er is nog helemaal niemand hier geweest die zich dat heeft afgevraagd
Verwijderd
Het is niet de bedoeling dat je een site gaat pluggen.
[ Voor 73% gewijzigd door Hoedje op 18-04-2010 21:56 ]
Me mac's werken keurig maar de iPad wil er helaas echt niet aan.
Zijn er meer met dit probleem toevallig? Na wat googlen kwam er er achter dat de iPad 5ghz wel zou moeten kunnen detecteren.
Ik had de mails binnen een minuut binnen..Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 19:24:
[...]
Kan even duren voor je de mails binnen krijgt. Bij mij duurde het een paar uur dus even geduld..
- Heb je het ook geprobeerd ZONDER beveiliging van je netwerk.Donstil schreef op zondag 18 april 2010 @ 21:58:
Nou ik vol vertrouwen me 5GHz netwerk aangesloten ziet de iPad hem helemaal niet.
Zijn er meer met dit probleem toevallig? Na wat googlen kwam er er achter dat de iPad 5ghz wel zou moeten kunnen detecteren.
- Of een ANDERE beveiliging van je netwerk (WPA2, WEP, etc.)
- Heb je niet per ongeluk een verborgen netwerk aangemaakt?
Mm ik denk toch dat er niet echt een wifi probleem is met de iPad maar dat er een erg nauweurige module is gebruikt.Flatwhite schreef op zondag 18 april 2010 @ 22:55:
[...]
- Heb je het ook geprobeerd ZONDER beveiliging van je netwerk.
- Of een ANDERE beveiliging van je netwerk (WPA2, WEP, etc.)
- Heb je niet per ongeluk een verborgen netwerk aangemaakt?
Na een reboot van de iPad pakt hij hem "ineens" wel.
Nu maar proberen of het stabiel blijft.
(Inc wpa2 code btw)
Ik heb nu nog steeds beide mails niet gehad
Gisteren heb ik, na 2 dagen m'n iPad leeg kunnen trekken naar 6% accu. Vanaf middernacht had ie toen aan de originele iPadlader gehangen. Terwijl ie in gebruik was voor een uur of zo, was ie maar 1% opgeladen.
Vanaf 1uur mocht ie op standby opladen. Maar vanochtend was ie maar tot 61% geladen. Dus zo'n 6 uurtjes voor 55%! Dat is wel een ENORM lange chargetijd. Hij zal dus 12 uurtjes nodig hebben om volledig geladen te zijn?!
Iemand anders ook al getest? Is dit normaal?
debeer schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:34:
Ik heb de oplader gebruikt die ik bij de iphone had gekregen.
Heb nu de oude duckhead op de bijgeleverde lader gezet.
Ik zal over een half uurtje vertellen hoe snel die dan oplaadt.
edit: Met de bijgeleverde lader en de NL duckhead duurt het een
kleine 4 uur voor volledig opladen (0 --->100%)
debeerzietzevliegen.nl
Met de originele kabel sprong ie van 61% naar 81% binnen een uur. Ik ben benieuwd of een originele iPhone kabel ook zoiets kan.
Ik heb gisteravond ook 3 maanden voor 5 euro gekocht en enkel het Paypal mailtje binnen.Yzord schreef op zondag 18 april 2010 @ 23:20:
[...]
Ik heb nu nog steeds beide mails niet gehaduiteraard wel mijn geld pleite
Geen mails van blackvpn zelf helaas, maar ik heb nog even geduld.
En wat betreft het opladen...via mijn pc gaat het ook tergens langzaam, maar dat je de originele kabel nodig hebt om (snel) op te laden, vind ik maar vaag.
Misschien gaat het opladen van de ipad via de firewire-pin? Kunnen anderen dat ook even proberen?Yzord schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:22:
En wat betreft het opladen...via mijn pc gaat het ook tergens langzaam, maar dat je de originele kabel nodig hebt om (snel) op te laden, vind ik maar vaag.
Laden duurt dan ongeveer 4uur30.
Laden aan me Mac is echter wel een drama. iPad was nog 1% vol, ik hang hem aan me mac en gebruik hem ondertussen maar kwam daardoor niet omhoog
Kan zeker geen kwaad. De stroomafname wordt door de electronica van de Iphone geregeld.joblamie schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:07:
Iedereen heeft het maar over de 5W iPhone lader gebruiken voor de iPad, maar volgens mij is het veel handig om de 10W iPad lader te gebruiken voor beide apparaten. Lijkt me dat dat geen kwaad kan voor je iPhone, anders zou Apple daar wel specifiek voor waarschuwen. Iemand die hierover uitsluitsel kan geven? Heb er zelf geen verstand van.
Frans G
Maar als die een defect heeft, dan kan je iphone wel ontploffenFrans G schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:08:
[...]
Kan zeker geen kwaad. De stroomafname wordt door de electronica van de Iphone geregeld.
Wat voor mac heb je dan want volgens mij heeft iig de laatste generatie macs allemaal zon(meerdere?) highpower usb aansluiting.Donstil schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:37:
Ik laad de iPad via de 10w adapter en de kabel die ik ook voor me iPhone gebruik (dus niet speciaal die ik erbij kreeg)
Laden duurt dan ongeveer 4uur30.
Laden aan me Mac is echter wel een drama. iPad was nog 1% vol, ik hang hem aan me mac en gebruik hem ondertussen maar kwam daardoor niet omhoog
(Ik stel deze vraag puur uit nieuwsgierigheid en ben totaal niet uit op een flamewar)
[ Voor 13% gewijzigd door veejee op 19-04-2010 17:11 ]
Aangezien het ding amerikaans is kun je wat frequentiemoeite hebben. Er zijn verschillen tussen wat amerikaanse en niet-amerikaanse wireless devices kunnen in dat opzicht. Als je hier een 2.4GHz netwerk op kanaal 12 of 13 zet kan een amerikaans device daar met geen mogelijkheid op, bijvoorbeeld.Donstil schreef op zondag 18 april 2010 @ 21:58:
Nou ik vol vertrouwen me 5GHz netwerk aangesloten ziet de iPad hem helemaal niet.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Iemand een goede Nederlandse site voor accessoires?
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
zie hier
Samsung S23 Ultra 256GB
Heb inmiddels een goedkoop linksys model gekocht voor de iPad. Me zyxel router had helaas niet overal in huis bereik (ook niet met de Macs) dus kon ik niet overal de iPad gebruiken.CyBeR schreef op maandag 19 april 2010 @ 17:12:
[...]
Aangezien het ding amerikaans is kun je wat frequentiemoeite hebben. Er zijn verschillen tussen wat amerikaanse en niet-amerikaanse wireless devices kunnen in dat opzicht. Als je hier een 2.4GHz netwerk op kanaal 12 of 13 zet kan een amerikaans device daar met geen mogelijkheid op, bijvoorbeeld.
Nu op de eerste verdieping een extra router gehangen waarmee ik de iPad dan door het hele huis kan gebruiken en het probleem is opgelost.
Merk nu na twee weken toch dat de iPad wat keiskeurig is met wlan netwerken. Maar goed als dat het enigste probleem is dan kan ik er goed mee leven (wordt in de media weer lekker opgeblazen)
? Als die defect is gaat de iPhone ineens veel meer stroom vragen ?Yzord schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:37:
[...]
Maar als die een defect heeft, dan kan je iphone wel ontploffenof is dit weer een truuk van Apple om met garantiebepalingen te zeggen: "men heeft de 10W oplader gebruikt, geen garantie :P"
gewoon nee.
Verwacht maar niet dat je die in een paar dagen in huis hebt.diotav schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:22:
[afbeelding]
Zojuist bovenstaande WaterField iPad Ultimate SleeveCase (verticaal) besteld voor mijn iPad + MiFi.
Ik zit nu alweer 9 dagen te wachten op mijn Waterfield
debeerzietzevliegen.nl
Ik al twee weken op me sleevedebeer schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:36:
[...]
Verwacht maar niet dat je die in een paar dagen in huis hebt.
Ik zit nu alweer 9 dagen te wachten op mijn Waterfield
*twijfelt*
Haters everywhere but I don’t really care
Ja, en ik kom dus pas de 9e aan.matthijst schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:58:
Als je nu een 3G bestelt op apple.com wordt hij pas vanaf 7 mei geleverd.
En dan gaat de schoonmaker er mee aan de haal en weet het hotel van niets.
Ik zou hem lekker ophalen in een store.
Dat snap ik, bedoel alleen te zeggen: zou er niet te lang mee wachten
edit: ah, je wilt hem al de 7e bij hotel laten afleveren.
Dan zou ik liever gewoon de 9e gaan kijken.
Paar Apple Stores, Best Buy....
[ Voor 23% gewijzigd door matthijst op 19-04-2010 21:34 ]
Ah ok, gevalletje van miscommunicatie.matthijst schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:28:
[...]
Dat snap ik, bedoel alleen te zeggen: zou er niet te lang mee wachten

Misschien heb je geluk en kan je een pre-order doen. Dit was mogelijk bij de start van de wifi verkoop in de VS. In dat geval lag hij op een afgesproken tijdstip (ik dacht met 3 uur speling) voor je klaar in een Apple Store.Moejo schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:35:
Hmm, ik vraag me af of het mogelijk is om nu een 3G te bestellen en deze te laten bezorgen bij het hotel waar ik (pas) op de 9e van mei aankom. Aan de ene kant weet ik dan zeker dat ik er een heb, maar aan de andere kant verwacht ik eigenlijk niet dat het zo erg storm zal lopen dat er tussen 9 en 20 mei geen 3G's te vinden zullen zijn in NY.![]()
*twijfelt*
Btw, veel (de meeste?) Apple stores hebben geen kassa. Als je wilt afrekenen, blijf gewoon staan en kijk hulpeloos om je heen
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Valt mee denk ik?
Laatste keer dat ik een Best Buy zocht nog aardig moeten sjouwen.
Als het er 10 zijn is t veel denk ik
[ Voor 45% gewijzigd door matthijst op 19-04-2010 23:59 ]
Vanuit de trein. Mensen kijken me wel wat vreemd aan;)
Verwijderd
maar even een vraag wat voor ding moet ik nou precies halen om die oplader van de mac te kunnen gebruiken en in wat voor soort winkel haal je dat b.v. praxis of ergens anders
Dit is het simpelst:Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 08:20:
wat voor ding moet ik nou precies halen om die oplader van de mac te kunnen gebruiken en in wat voor soort winkel haal je dat b.v. praxis of ergens anders
http://link.marktplaats.nl/339022363
En zolang de duckheads uitverkocht zijn kan je dit gebruiken:Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 08:20:
als het goed is krijg ik donderdag mijn ipad kan haast niet wachten
maar even een vraag wat voor ding moet ik nou precies halen om die oplader van de mac te kunnen gebruiken en in wat voor soort winkel haal je dat b.v. praxis of ergens anders

Heb ik thuis ook, werkt als een tietkmf schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 08:56:
[...]
En zolang de duckheads uitverkocht zijn kan je dit gebruiken:
[afbeelding]
Verwijderd
Het is inderdaad zo'n standaardstekker. Als het verloopstukje van de iPad adapter af is, kan je zo'n standaardstekker er precies insteken. Prima alternatief totdat je een Nederlands verloopstukje hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:00:
die snap ik niet helemaal hoe doe je dat dan met die draad stekker is dat gewoon een stekker die b.v aan de dvd speler zit en dan
http://www.slashgear.com/...erdict-isnt-good-1982334/
Kan ik m'n iPhone gebruiken om naar een iPad te theteren? Dat zou ideaal zijn. Scheeld mij een kostbaar mobiel internet abbo dan hoef ik geen 3G iPad te kopen.
Tethering via bluetooth werkt niet, maar een wifi-hotspot op je iPhone werkt perfect.timowouters schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:09:
Wat ik mij nog wel afvraag en wat ik niet direct kon vinden.
Kan ik m'n iPhone gebruiken om naar een iPad te theteren? Dat zou ideaal zijn. Scheeld mij een kostbaar mobiel internet abbo dan hoef ik geen 3G iPad te kopen.
Ik internet nu in de trein ook via tether van m'n iPhone. Werkt boven verwachting goed!timowouters schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:09:
Wat ik mij nog wel afvraag en wat ik niet direct kon vinden.
Wel je iphone jailbreaken dus!
Voor de rest ben ik gewoon verliefd op dat ding en blij dan een vriend van mij in juli naar vs gaat.
Verwijderd
Die "view" gaat nergens over en dat weet je ook welkmf schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:40:
Nou, verrassend. Een ipad killer (almost) killed
http://www.slashgear.com/...erdict-isnt-good-1982334/
Afhankelijk van waar je tablet voor bedoeld is zal de ene beter zijn als de andere.
1 markt wordt met de iPad bedient, een andere met iSlate achtigen en een derde markt met Android en Tegra2. Leuke tijd om tegemoet te zien.
Gisteren weer een niet-iPad moment: http://www.eyeforce.nl/
Prachtige kitesurf video's die niet met een iPad te zien zijn....helaas.....
In Juni is de iPad echt niet in NL beschikbaar. Ik begin een flauw vermoeden te krijgen dat dat pas in de herfst staat te gebeuren als OS4.0 wordt uitgereikt aan iPad.Squatjj schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:08:
Timo, dus je wacht tot juli? Terwijl hij eind mei al in Duitsland beschikbaar is en wie weet in juni al in Nederland?
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
Lol @ 800 euro. Als het ding echt zo duur wordt hier dan gaat iedereen deze toch importeren. Apple zou echt niet zo stom zijn.
Wel als ik daarmee ruim 100 euro bespaar.Yzord schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:37:
[...]
In Juni is de iPad echt niet in NL beschikbaar. Ik begin een flauw vermoeden te krijgen dat dat pas in de herfst staat te gebeuren als OS4.0 wordt uitgereikt aan iPad.
Zoals het er nu uitziet, denk ik dat hij in NL 500 euro gaat kosten voor de 16GB WIFI versie. Dat is 130 euro duurder dan dat iemand hem voor mij meeneemt uit US. Waar 500 dollar 370 euro is. En garantie is toch wereldwijd. Ben een arme student die 'zo'n ding wilt, dus daarom doe ik moeite voor elke euro
Wat is eigenlijk het nut van 64 gb geheugen?
Het meeste "stream" je toch of heb ik het mis?
En wordt ie dan ook trager, of is dat nauwelijks te merken?Rivanov schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:39:
64GB is zo vol als je flink aan de slag gaat met video's en muziek en applicaties.
Het is goed mogelijk dat Apple voor een 449 euro prijs gaat. Kleine kans dat het 399 wordt, maar die is er ook. Vergeet niet dat je nog 19% btw moet betalen bij alle modellen behalve het 16 GB WiFi model. Ze controleren erop.timowouters schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:29:
[...]
Wel als ik daarmee ruim 100 euro bespaar.
Zoals het er nu uitziet, denk ik dat hij in NL 500 euro gaat kosten voor de 16GB WIFI versie. Dat is 130 euro duurder dan dat iemand hem voor mij meeneemt uit US. Waar 500 dollar 370 euro is. En garantie is toch wereldwijd. Ben een arme student die 'zo'n ding wilt, dus daarom doe ik moeite voor elke euro
Garantie is niet wereldwijd, net zoals bij de iPhone als het goed is.
Garantie is gewoon wereldwijd geldig hoor!Squatjj schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:55:
[...]
Het is goed mogelijk dat Apple voor een 449 euro prijs gaat. Kleine kans dat het 399 wordt, maar die is er ook. Vergeet niet dat je nog 19% btw moet betalen bij alle modellen behalve het 16 GB WiFi model. Ze controleren erop.
Garantie is niet wereldwijd, net zoals bij de iPhone als het goed is.
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Het wordt verschrikkelijk traag bij het backuppen. Maar in het gebruik zal het geen vertraging moeten hebben.Het is immers een SSD.Tooooony schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:46:
[...]
En wordt ie dan ook trager, of is dat nauwelijks te merken?
Tenminste. Ik heb nu nog 4GB over en merk nog geen traagheid
Dat wordt heel vaak geroepen. Maar in de iPad-garantiebepalingen in de doos, of online, staat dat je de ipad in amerika moet inleveren voor support
[ Voor 29% gewijzigd door kmf op 20-04-2010 18:23 ]
Ik heb de 16 genomen en er staat nu:Rivanov schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:39:
64GB is zo vol als je flink aan de slag gaat met video's en muziek en applicaties.
- 1 gb aan foto's op (alle fotos die ik in 2010 genomen heb, 1000 ofzo, en die zijn zo klein want geconverteerd)
- 2 gb aan muziek (ben het getal even kwijt, maar meer dan genoeg voor in starbucks. In de auto of thuis gebruik ik mijn iphone (32 gb) of mijn iPod Classic (80 gb). Een iPad vol muziek is wat zinloos lijkt me als je die alternatieven hebt. Beetje onhandig bedienen ook in de auto. En thuis wil ik niet met een audio kabel aan dat ding rondlopen.
- 2 gb aan apps. En dat is 3 schermen vol apps.
- GEEN video's. (Want Air Video stream alles).
Als er een 8 gb versie was voor 399 had ik die gekocht.
Je hebt geluk, vanaf 30 April liggen ze in de winkel!Sander schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:48:
Is er al bekend wanneer ze dan in de apple stores liggen? Ik ga namelijk 5 mei weer weg en zou het zeker de moeite vinden om dan een 3G mee te nemen.

4real? Dat is mooi werkMoejo schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 18:55:
[...]
Je hebt geluk, vanaf 30 April liggen ze in de winkel!![]()
iPhone OS staan niet op de zelfde ruimte als je data. In theorie blijft hij dus snel zelfs als er maar 1mb vrij is.kmf schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 18:18:
[...]
Het wordt verschrikkelijk traag bij het backuppen. Maar in het gebruik zal het geen vertraging moeten hebben.Het is immers een SSD.
Tenminste. Ik heb nu nog 4GB over en merk nog geen traagheid
De data staat op flash geheugen btw niet op een SSD.
Ooh dat is goed nieuws. Heb je hier een bron van?Mediacj schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 18:31:
Er is al iemand die in NL garantie geclaimd heeft op zijn iPad geen enkel probleem, hij werd gewoon geholpen maar moest wel op onderdelen wachten.
Jep sinds vandaag officieel. Of ze een iPad gaan vasthouden tot 5mei is ff een tweede.
5 mei vertrok hij weer terug naar huis dacht ik, dus wss is hij er al tijdens de launch van de 3G.Donstil schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 19:28:
[...]
Jep sinds vandaag officieel. Of ze een iPad gaan vasthouden tot 5mei is ff een tweede.
Dit topic is gesloten.
Let op of je post niet beter past in [iPad] Importeren.
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid
Denk mee met de grote Tweakers [iPad] iPad test!