[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 85.601 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:19
Ik kan niet wachten om een iPad te bestellen, feitelijk is het enige dat me er nog van weerhoudt de twijfel of ik niet op een 3g versie moet wachten. Het voornaamste gebruik zal thuis zijn of bij mijn ouders waar WiFi verbindingen beschikbaar zijn, maar het lijkt me toch 'lekker' om overal bereikbaar te zijn.

Hoe kijken jullie tegen het mobiele gebruik van de iPad aan? Welke WiFi spots zou je nog meer kunnen gebruiken onderweg?

Uiteindelijk is het apparaat zonder internetverbinding vrij useless...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:09
CousinBoneless schreef op zondag 11 april 2010 @ 14:00:
Ik kan niet wachten om een iPad te bestellen, feitelijk is het enige dat me er nog van weerhoudt de twijfel of ik niet op een 3g versie moet wachten. Het voornaamste gebruik zal thuis zijn of bij mijn ouders waar WiFi verbindingen beschikbaar zijn, maar het lijkt me toch 'lekker' om overal bereikbaar te zijn.

Hoe kijken jullie tegen het mobiele gebruik van de iPad aan? Welke WiFi spots zou je nog meer kunnen gebruiken onderweg?

Voor mij is het eenvoudig, iPad voor thuis, iPhone voor onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:13

Maximus

There is no substitute

Kan mij verheugen op het moment dat Apple het moment bekend maakt wanneer de iPad in Nederland leverbaar zal zijn. Persoonlijk gok ik op Augustus mede door OS4. Iemand anders daar een idee over?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
CousinBoneless schreef op zondag 11 april 2010 @ 14:00:

iPhone instellen als WiFi hotspot met MyWi en je kunt heerlijk internetten met de iPad.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 20-09 22:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Als je bij Fabrixcases coupon code "bundledjoy" gebruikt krijg je 10 dollar korting lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:45
Ik ben zeer benieuwd naar de 3G versie. Overal internet + iPad moet toch wel geweldig zijn.

Trouwens, ik zag mensen 130 euro betalen voor een dock + case? En dan bovendien ook nog wachten op USPS .. :o Zojuist heb ik hier mijn dock gereserveerd voor 45 euro. In Nederland gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Er staat toch echt 55 euro :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb bij fabrixcases ook een paar sleeves besteld nu. Die BOOK duurt nog even (4 tot 8 weken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
carfreak02 schreef op zondag 11 april 2010 @ 14:53:
Zojuist heb ik hier mijn dock gereserveerd voor 45 euro. In Nederland gewoon.
Is dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dock 45, case 55. Maar ik zie in die shop geen enkele bestel/order button... (gebruik chrome)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 16:45
ZpAz schreef op zondag 11 april 2010 @ 11:49:
[...]

Weet je de aanbieder nog? Aangezien ik de mijne dus ook via ebay had gehaald, maar dat er later netjes weer werd afgehaald.
Sorry, ik kan het niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kmf schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:57:
Ik ben waarschijnlijk een vage cheapass. 6-700 euro uitgegeven aan een ipad, maar dan wel een supergoedkope sleeve en sil-cover gekocht. Samen voor nog geen 9 dollar bij focal price http://www.focalprice.com/

Deze is er voor zolang ik geen goede cover kan vinden
[afbeelding]

[afbeelding]
Deze ga ik een beetje modden zodat ik de ipad kan ophangen (met klittenband of eleastiek) aan een (vliegtuig)stoel.
Haha die sokken zijn wel een win. Heb ze ook om me iPods/iPhone (maar dan orgineel)

Ff een bestellen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 11:27
Maximus schreef op zondag 11 april 2010 @ 14:13:
Kan mij verheugen op het moment dat Apple het moment bekend maakt wanneer de iPad in Nederland leverbaar zal zijn. Persoonlijk gok ik op Augustus mede door OS4. Iemand anders daar een idee over?
Ik hoopte eerst op een eind Mei/begin Juni release, maar met OS 4.0 dat pas in de herfst uitkomt is het imo inderdaad wel aannemelijk dat de internationale launch (afgezien van Frankrijk/VK/Duitsland/etc.) pas ergens in September zal plaats vinden. Misschien dat ze het zelfs tegelijk met de nieuwe iPods zouden kunnen introduceren, die krijgen ook elk jaar zo rond September een nieuw likje verf dacht ik.

En even iets anders, door al die berichten over dat de iPad vrij gauw heel warm wordt begin ik toch wel een beetje huiverig te worden. Ik was eigenlijk wel van plan om hem van de zomer lekker op het strand te gebruiken, maar ja, als ik die berichten zo lees... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dit is toch zo'n beetje de duurste, maar veelzijdigste ipad-dock die je kan kopen:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/334m1xj.jpg

En in het kader van ehm... wansmaak?
http://www.gelaskins.com/...DeviceID=94&CategoryID=60

[ Voor 27% gewijzigd door kmf op 11-04-2010 15:42 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
<dubbel>

[ Voor 94% gewijzigd door kmf op 11-04-2010 15:42 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Maximus schreef op zondag 11 april 2010 @ 14:13:
Ik denk dat je OS 4 onafhankelijk van de launch in de 'derde' launchreeks moet zien. Dat er geen wereldwijde launch is komt door een gebrek aan voldoende iPads, dus spreiden ze het. Ik denk dat een maand of twee na de 'tweede' launch er toch wel weer genoeg voorraad moet zijn.

Daarnaast lijkt het mij voor Apple ook tactisch om het voor de launch maar ook aankondiging van de vierde generatie iPhone te doen. Hierdoor hoeven mensen in eerste instantie geen keuze te maken tussen beide apparaten, en zetten ze hun zinnen dus op de iPad. Vervolgens hebben ze die, en wordt de vierde iPhone aangekondigd. Die willen ze dan natuurlijk ook hebben. Anders zullen wellicht behoorlijk wat mensen een keuze gaan maken tussen óf een iPhone 4, óf een iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Mijn excuses, zat weer eens te slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:48

Zoefff

❤ 

Het is jammer dat veel fabrikanten van iPad hoezen nog niet begonnen zijn met productie of vaak een levertijd van 2+ weken hebben. Er is al best een leuk aanbod namelijk.

For the time being maar zo'n 'sok' besteld. Lekker oldskool gevoel, en dan kan ik hem iig zonder na te denken in m'n tas stoppen. Ieder krasje wat nu nog op de achterkant komt doet pijn, maar dat gevoel zal over een paar dagen ook wel weer weg zijn :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:50
Ik ben van plan deze case te bestellen.
http://goincase.com/products/detail/CL57512/4

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:48

Zoefff

❤ 

Dat lijkt me functioneel gezien ook een mooie ja. Jammer alleen dat het een 'vaste' case is. Ik vind de iPad nou juist zo'n mooi apparaat om te zien. Voor vervoer heb ik dus graag een case, voor gebruik niet :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die Apple case niet veel handiger omdat je die als standaardje kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 18:12:
Is die Apple case niet veel handiger omdat je die als standaardje kan gebruiken?
De eerste reviews geven al aan dat die klep niet meer netjes dicht gaat als je die vaal als standard gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:06
Je moet de flap inderdaad terugvouwen na gebruik. Ook schijnt het een behoorlijk stofvanger te zijn.
Het is voor mij waarschijnlijk ook niet meer dan een tijdelijke case.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hadden we al Windows 95 op de iPad voorbij zien komen hier ??!! ;P

http://www.youtube.com/wa...&feature=player_embedded#

Hoe krijg ik btw het youtube filmpje direct in het forum? Ik probeer het met de embedded code, maar dat werkt niet echt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
code:
1
[video]link naar filmpje[/video]

Zo dus:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:50
Dit is dan ook weer een mooie case.
Voordeel is dat deze ook naar Nederland versturen.

http://www.griffintechnology.com/products/elan-passport-ipad

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 18:53
Ik ben van plan om morgen bij bol.com zo'n 10 inch laptop sleeve te kopen.
Zoiets
Heb ik in ieder geval tijdelijk iets om m'n ipad in te doen.

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De hoezen van "waterfield desing" zijn ook wel de moeite waard.

Ik heb daar een sleeve besteld (nog niet binnen) dingen worden helemaal met de hand gemaakt.

Site ff googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Review van Apple Case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dat buigen hadden ze toch makkelijk kunnen verhelpen met wat ingebouwde magneetjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Even een vraagje aan diegenen die de iPad al hebben: Heeft deze ook de VPN mogelijkheden die de iPhone ook heeft? Met name de L2TP en PPTP VPN? Ik heb al gezocht op internet maar kan hier niets over vinden, ook niet op Apple's Tech Specs pagina. Dat zou er op duiden dat het niet kan, maar dat lijkt me ook weer sterk aangezien het om een redelijk standaard functie gaat die al sinds versie 1.00 in het iPhone OS aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:31
GekkePrutser schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:45:
Even een vraagje aan diegenen die de iPad al hebben: Heeft deze ook de VPN mogelijkheden die de iPhone ook heeft?
Network communications are protected with built-in support for Cisco IPSec VPN, WPA2 Enterprise Wi-Fi, and SSL/TLS.
http://www.apple.com/ipad/business/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
debeer schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:21:
Ik ben van plan om morgen bij bol.com zo'n 10 inch laptop sleeve te kopen.
Zoiets
Heb ik in ieder geval tijdelijk iets om m'n ipad in te doen.
Er zijn al diverse fabrikanten of winkels in NL die hoezen verkopen, waarom dan eerst een 'tijdelijke'. Valt me trouwens erg mee, nog geen kras te bekennen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:35:
Dat buigen hadden ze toch makkelijk kunnen verhelpen met wat ingebouwde magneetjes?
Ja, maar is dat niet schadelijk voor de iPad zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
Omdat ik deze wil bestellen en dat duurt wel even voordat ie geleverd wordt. Of je moet er $55 bij op tellen voor priority mail natuurlijk.

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
ZiSE schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:49:
[...]

Network communications are protected with built-in support for Cisco IPSec VPN, WPA2 Enterprise Wi-Fi, and SSL/TLS.
http://www.apple.com/ipad/business/
Hmm, geen L2TP en PPTP dus? Ik zou het nog steeds erg waarderen als iemand die er een heeft kan checken of deze opties er zijn. Op de iPhone staat die optie onder General -> Network -> VPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
GekkePrutser schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:10:
[...]

Hmm, geen L2TP en PPTP dus? Ik zou het nog steeds erg waarderen als iemand die er een heeft kan checken of deze opties er zijn. Op de iPhone staat die optie onder General -> Network -> VPN
Staan op de iPad op dezelfde plek. Beiden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
Heb toch maar de The Horizontal iPad Ultimate SleeveCase van waterfield desing besteld.
Met schouderband en piggy-bag. Kost een paar centen maar vind het de $118 wel waard :)

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
debeer schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:07:
Omdat ik deze wil bestellen en dat duurt wel even voordat ie geleverd wordt. Of je moet er $55 bij op tellen voor priority mail natuurlijk.
normaal gezien komen enveloppen met inhoud altijd wel binnen de week aan. Nu is me "Sleeve" alleen al een weekje onderweg vanaf Waterfield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

GekkePrutser schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:10:
[...]

Zie hier een volledige security overview van de iPad.

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
Ha Don, jij ook die van Waterfield besteld :)
Jij hebt in ieder geval je Ipad al.

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
debeer schreef op zondag 11 april 2010 @ 21:18:
Ha Don, jij ook die van Waterfield besteld :)
Jij hebt in ieder geval je Ipad al.
Nou ik heb de lekker simpele iPad Suede Jacket besteld. Aantal weken voor de release van de iPad al.
Keurig kreeg ik steeds status update's van de productie enz.

afgelopen maandag is hij verscheept dus ik hoop hem een deze dagen te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets wat ik me afvroeg: kan je printen vanaf de iPad?

Ik neem nu mijn netbook mee op vakantie met een mobiele (USB) printer. Als ik een iPad koop dan ga ik de netbook uiteraard wegdoen (want nutteloos). Maar dan zou printen wel handig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 21:51:
Nog iets wat ik me afvroeg: kan je printen vanaf de iPad?

Ik neem nu mijn netbook mee op vakantie met een mobiele (USB) printer. Als ik een iPad koop dan ga ik de netbook uiteraard wegdoen (want nutteloos). Maar dan zou printen wel handig zijn ;)
Er zijn voor iPhone en iTouch diverse apps die dat kunnen dacht ik. Sommige printers hebben ook bluetooth en die ondersteunen het direct zelfs (geloof ik)

HP Photosmart Premium:
Complete aansluitmogelijkheden met een draadloze netwerkinterface1, printen vanaf iPhone™2 en meer.
• Complete connectiviteit. Printen vanuit vrijwel iedere ruimte in huis met een ingebouwde draadloze netwerkinterface en snelle installatie met één knop5 of aansluiten via Ethernet. Foto's printen vanaf Bluetooth®-compatibele apparaten, zelfs een iPhone™ of iPod touch™2.

[ Voor 38% gewijzigd door sebastius op 11-04-2010 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand of de iPad (en unibody macs eventueel) 5GHz Wifi aankan?

Door de ENORME hoeveelheid 2,4GHz netwerken hier wilde ik namelijk overstappen op 5GHz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Denk je echt dat je voor standaard internet gebruik het verschil in snelheid kunt merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sebastius schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:41:
Denk je echt dat je voor standaard internet gebruik het verschil in snelheid kunt merken?
Nee hoor dat denk ik niet (staat er ook niet trouwens). Ivm met de drukte hier op de 2.4GHz band is het erg vaak moeilijk connectie krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Donstil schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:37:
Weet iemand of de iPad (en unibody macs eventueel) 5GHz Wifi aankan?

Door de ENORME hoeveelheid 2,4GHz netwerken hier wilde ik namelijk overstappen op 5GHz.
Ja de iPad ondersteund 5Ghz wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooh mooi dan ga ik dat ff uitproberen. Shopvip had vandaag een 5ghz only dingetje in de aanbieding namelijk. Heb nu een zyxel router (460n) die niet lekker samen werkt met unix omgevingen.

(Al onze Macs in huis verliezen daardoor meerdere keren per uur connectie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
Donstil schreef op zondag 11 april 2010 @ 23:28:
Shopvip had vandaag een 5ghz only dingetje in de aanbieding namelijk.
OT: Heb je een uitnodiging over voor SVIP? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moejo schreef op zondag 11 april 2010 @ 23:45:
[...]

OT: Heb je een uitnodiging over voor SVIP? O-)
Vinger ook opsteekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pm jullie je mail adressen ff dan stuur ik een invite.

EDIT: volgensmij kan ik er 5 (of ik kan er na deze 5 weer 5) dus heb er nu nog 1

[ Voor 48% gewijzigd door Donstil op 12-04-2010 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Off topic: Ook geïnteresseerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag een 3G willen maar eerst maar is wachten tot er meer duidelijkheid is.
Jammer dat je niet de legaal je Iphone als accespoint kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:58:
Ik zou graag een 3G willen maar eerst maar is wachten tot er meer duidelijkheid is.
Jammer dat je niet de legaal je Iphone als accespoint kan gebruiken.
MIFI ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Je bedoelt MyWi natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
MyWi > Jailbreak dus illegaal
MiFi > Legaal

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flanger
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:08

flanger

That Guy

Iemand al een goede folio-case gezien voor de iPad? Waar je liefst ook wat A4'tjes, visitekaartjes, pen, ... kunt instoppen?

Just because I rock, doesn't mean im made of stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MI-FI ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat moet je ff uitleggen. Sinds wanneer is een jailbreak illigaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Oke, het jailbreaken ansich niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:06:
Oke, het jailbreaken ansich niet..
MYWI is trouwens ook gewoon legaal. Athans ik zou niet zo 123 weten waarom het dat niet is.

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 12-04-2010 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:37
Inderdaad, kan dit ook niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Voor mensen die de ABC player willen gebruiken/uitproberen (Netflix werkt ook prima):
http://www.ivacy.com

De snelheid is zeker niet slecht (genoeg om te streamen), volledig anoniem en natuurlijk een Amerikaans (of UK, of Russisch) IP-adres..

Onbeperkt gebruik kost je 14 dollar voor 30 dagen en 34 dollar voor 90 dagen (incl gratis usenet en volledige snelheid).

Je kan ook een aantal GB nemen als prepaid, voor 67cent per GB of iets dergelijks..

Werkt op de iPhone, dus ik neem aan ook op de iPad.

http://ivacy.com/en/doc/user/setup/iphone

Er is ook een gratis (demo) versie, alleen daar weet ik niet van of de snelheid goed is..

[ Voor 6% gewijzigd door Dannydekr op 12-04-2010 11:35 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dannydeman schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:32:
Voor mensen die de ABC player willen gebruiken/uitproberen (Netflix werkt ook prima):
http://www.ivacy.com

De snelheid is zeker niet slecht (genoeg om te streamen), volledig anoniem en natuurlijk een Amerikaans (of UK, of Russisch) IP-adres..

Onbeperkt gebruik kost je 14 dollar voor 30 dagen en 34 dollar voor 90 dagen (incl gratis usenet en volledige snelheid).

Je kan ook een aantal GB nemen als prepaid, voor 67cent per GB of iets dergelijks..

Werkt op de iPhone, dus ik neem aan ook op de iPad.

http://ivacy.com/en/doc/user/setup/iphone

Er is ook een gratis (demo) versie, alleen daar weet ik niet van of de snelheid goed is..
Ik heb gisteren bij www.strongvpn.com een abonnement genomen. Kost 5 euro per maand. Verbind je me een ip-adres in New York. De snelheid ervan was iets van 7mbps, het streamen ging in ieder geval prima

ABC.com & HULU.com doen probleemloos op mijn Mac & Iphone. Mijn Ipad komt vanmiddag binnen dus dan kan ik heerlijk ABC-player gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Als ik zelf een paar servers in america hebt zitten, kan ik dan niet zelf een eigen proxy opzetten voor abc-player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Iemand ergens een uitleg staan hoe je dit dan activeert op de iPad/iPhone?
Moet dit telkens handmatig voordat je de applicatie wilt gebruiken? Of is het eenmalige invoer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov, kijk even bij de dienst zoals strongvpn en iphone, zelfde manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Welke kan ik het beste nemen bij StrongVPN? Staan namelijk een hele boel keuze mogelijkheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:55:
Iemand ergens een uitleg staan hoe je dit dan activeert op de iPad/iPhone?
Moet dit telkens handmatig voordat je de applicatie wilt gebruiken? Of is het eenmalige invoer?
Is gewoon eenmalig invoeren. Als je vervolgens je VPN verbinding aan of uit wilt zetten hoef je maar 1 schuifje over te halen. Eigenlijk hetzelfde als wifi of 3g aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dus zodra je ABC wilt gebruiken, VPN open zetten. Daarna gewoon uitschakelen.
Welk pakket heb jij genomen bij StrongVPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:05:
Dus zodra je ABC wilt gebruiken, VPN open zetten. Daarna gewoon uitschakelen.
Welk pakket heb jij genomen bij StrongVPN?
Lite PPTP van 7 dollar per maand. Daarvoor krijg je een Gateway in New York of San Fransisco. In ons geval moet je dan voor de Gateway in New York kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Krijg je direct de VPN gegevens? Of moet je een dag wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:12:
Krijg je direct de VPN gegevens? Of moet je een dag wachten..
Ik kreeg echt 5 minuten nadat ik me had aangemeld mijn inloggegevens en dat om 4 uur 's nachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik kan nu alleen kiezen uit San Francisco? Staat dus geen New York bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:18:
Ik kan nu alleen kiezen uit San Francisco? Staat dus geen New York bij..
Weet je het zeker want er staat duidelijk bij dat dat pakket met New York bedoeld is voor Europeanen.
Anders moet je even aan hun vragen. Kan volgens mij gewoon via een chat sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb gewoon Lite PPTP van $21 gepakt. Kon daarna kiezen uit San Francisco. Heb dit nu gedaan.. kijk wel even hoe de prestaties zijn zodra ik de gegevens binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:23:
Heb gewoon Lite PPTP van $21 gepakt. Kon daarna kiezen uit San Francisco. Heb dit nu gedaan.. kijk wel even hoe de prestaties zijn zodra ik de gegevens binnen heb.
Succes. Voor mij is het ook een test. Heb namelijk geen idee hoe vaak ik ABC enzo ga gebruiken. Vind het namelijk fijner om de series die ik volg te bewaren op mijn HTPC. Maarja voor die 15 euro voor 3 maanden hoef je het niet te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Het is gewoon makkelijk als ik straks met m'n iPad bij m'n vriendin thuis op de bank zit..
Even ABC/Hulu etc opstarten en kijken maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Kon in m'n Settings menu van StrongVPN de server gewoon veranderen naar New York. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:35:
een domme vraag misschien maar kan je nou met een iPad foto's vanaf je NAS bekijken, dus dat je van die 'stapeltjes' foto's ziet van bepaalde vakanties maar feitenlijk staan ze op de NAS ?
Dit zou ik dus ook graag willen weten. Mijn synology werkt als itunes server, en ik zie dat er applicaties beschikbaar zijn voor iphone (Mobile Photo Station, DS Audio, DS Cam, DS Photo).

Maar heb ik die dan perse nodig voor het benaderen van de fotos? Of kan ik inderdaad zoals borroz aangeeft die "stapeltjes foto" zien die eigenlijk op de NAS staan?

Edit:
het lijkt er op dat je als je alles itunes beheert de foto bibliotheek kunt syncen met de ipad vanaf de nas, een ervaringsdeskundige zou dit wellicht kunnen bevestigen? ....

[ Voor 12% gewijzigd door Largo op 12-04-2010 13:19 . Reden: meer info gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een Huawei MIFI gekocht, kost de helft van de Novatec MIFI.

Tweede simmetje erbij en wireless modem, handig voor de ipad onderweg.

Deze: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...0518391431#ht_4643wt_1167

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Trouwens, ik ben van plan de iPad in Duitsland te gaan kopen, maar wordt de prijs nu 500 euro, of 450 euro? Want in het eerste geval is importeren vanuit de VS volgens mij goedkoper?

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dat weet niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dannydeman schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:03:
Trouwens, ik ben van plan de iPad in Duitsland te gaan kopen, maar wordt de prijs nu 500 euro, of 450 euro? Want in het eerste geval is importeren vanuit de VS volgens mij goedkoper?
Welk type, 16, 32, 64, 3G?
Prijzen zijn nog niet bekend, dus blijft gissen en afwachten dan voor je. Wil je graag snel een ipad, dan moet je importeren en de kosten voor lief nemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:40:

Handig ding!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 08:34

Ziet er goed uit. Werkt je telefoon met de eerste sim nog als je de tweede sim op het netwerk aanmeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo

Ik zou eigenlijk voor de 3G iPad gaan, maar ben nu toch aan het twijfelen of ik niet beter zo'n MiFi apparaatje kan kopen. Ben dus erg benieuwd naar je bevindingen straks! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:12:
[...]

Welk type, 16, 32, 64, 3G?
Prijzen zijn nog niet bekend, dus blijft gissen en afwachten dan voor je. Wil je graag snel een ipad, dan moet je importeren en de kosten voor lief nemen. ;)
Ik heb aan de 16GB versie voldoende is mijn schatting. En gezien ik een arme student ben, heb ik niet al te veel haast met het uitgeven van mijn geld en kan ik nog wel tot eind april wachten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Moejo schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:25:
[...]

Ik zou eigenlijk voor de 3G iPad gaan, maar ben nu toch aan het twijfelen of ik niet beter zo'n MiFi apparaatje kan kopen. Ben dus erg benieuwd naar je bevindingen straks! :P
Ik zie de meerwaarde niet van die MIFI dingen. Jailbreak je iPhone gewoon, installeer MyWi en je hebt praktisch hetzelfde? De iPhone gaat weliswaar sneller leeg dan normaal, maar die is zo weer opgeladen, en voor de gemiddelde lange treinreis is het ruim voldoende? Bovendien heb je bij veel gelegenheden een stopcontact in de buurt en wanneer heb je überhaupt 4 uur 3G internet nodig op de iPad? Op de meeste plaatsen waar je zo lang bent heb je sowieso al (gratis) WIFI en de keren dat het voor komt zijn (lijkt mij) niet zo vaak. Zonde dus van het geld als je het mij vraagt,

En vergeet niet dat na die 4 uur de MIFI erg lang moet laden.

T-mobile kan het overigens niet traceren aan de hand van je dataverkeer gezien de iPad / iphone praktisch evenveel verbruiken/ hetzelfde verkeer genereren. Nog geen enkele klacht van de MyWI gebruikers in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Dannydeman schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:26:
[...]

Ik heb aan de 16GB versie voldoende is mijn schatting. En gezien ik een arme student ben, heb ik niet al te veel haast met het uitgeven van mijn geld en kan ik nog wel tot eind april wachten 8)
Het gelekte plaatje van de TMobile winkel in Duitsland welke de volgende is geeft volgens mij wel een aardig beeld van de prijzen. Vaak doet Apple toch het dollar richting euro, zeker voor de beginnende modellen:

Afbeeldingslocatie: http://www.9to5mac.com/files/04-08141b_ipadgermaniatmobile.jpg

Met importen ben je volgens mij ook zo rond die bedragen kwijt waarbij je dan moeizamer garantie kunt claimen tenzij je de iPad aanmeldt voor AppleCare. Ik heb zelf een geimpoteerde iPhone gehad uit de UK. Deze is getrashed door mijzelf omdat ik er op ben gevallen maar verder werkte het prima. Helaas biedt dat niet de garantie voor jou iPad ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Maximus op 12-04-2010 14:34 ]

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Dankje, had die nog niet gezien. Als ik me niet vergis kan je dus met importeren iets goedkoper uitkomen.
Kan het ook via Engeland doen namelijk, heb iemand die het eventueel zou kunnen opsturen..
De laatste voorspellingen zeggen dat hij daar rond de 388GBP gaat kosten. Ik zelf denk dat ze voor 399GBP gaan, om het getal mooi te krijgen..

388.00 GBP = 439.462 EUR --> met een fooi/verzendkosten zit ik dan rond de 480/490 denk ik..

400.00 GBP = 453.202 EUR --> Als het 400 GBP wordt, zit ik ook rond de 500/510

Vanuit Amerika importeren komt ook allemaal rond de 500 euro, dus denk dat ik maar niet zo knijterig moet zijn ;)

edit: maar ik zal erover ophouden gezien dit topic hier niet voor bedoeld is

[ Voor 6% gewijzigd door Dannydekr op 12-04-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Gewoon Evan mailtje sturen. Dan heb je 'm woensdag/donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Hoeveel vraagt Evan voor 16GB incl. verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximus schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:32:
[...]

Het gelekte plaatje van de TMobile winkel in Duitsland welke de volgende is geeft volgens mij wel een aardig beeld van de prijzen. Vaak doet Apple toch het dollar richting euro, zeker voor de beginnende modellen:

Met importen ben je volgens mij ook zo rond die bedragen kwijt waarbij je dan moeizamer garantie kunt claimen tenzij je de iPad aanmeldt voor AppleCare. Ik heb zelf een geimpoteerde iPhone gehad uit de UK. Deze is getrashed door mijzelf omdat ik er op ben gevallen maar verder werkte het prima. Helaas biedt dat niet de garantie voor jou iPad ;)
Nogmaals, dit stond op diverse blogs in januari reeds en het bleek een mockup. Dus geloof dit maar niet.
Dannydeman schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:41:
Check het importeren topic : 750$

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dannydeman schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:41:
$750 all-in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:42:
[...]

Nogmaals, dit stond op diverse blogs in januari reeds en het bleek een mockup. Dus geloof dit maar niet.

[...]

Check het importeren topic : 750$
Hoewel een mock-up is het volgens mij wel een behoorlijk goede inschatting van de prijzen van de non-3G modellen. Dit ook gezien mijn eerdere ervaringen met Apple producten en de prijzen die ze in het begin vragen voor de producten :)

$750 all in is ongeveer 576 euro. Vind ik toch best wat. Als je een paar maandjes wacht heb je voor 24 euro meer waarschijnlijk de 32GB versie.

[ Voor 12% gewijzigd door Maximus op 12-04-2010 14:47 ]

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Misschien dat Apple het apparaat wel in alle landen als 'goedkoop' wil laten aanvoelen en ze hem dus 450 euro maken in de Eurolanden. Voelt beter dan 499 euro in ieder geval. Bovendien zou het ze een keer sieren om wat dat betreft eerlijker met de prijzen om te gaan.

Hoewel, ze redeneren waarschijnlijk vanuit de mark qua vraag naar het apparaat. In de eurolanden is de vraag minder, dus de prijs moet hoger.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] Importeren.

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid

Denk mee met de grote Tweakers [iPad] iPad test!