Haha ja ik dacht precies hetzelfdeRivanov schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:53:
Die site had ik ook al gevonden.
Ideaal, direct na het betalen de code!
Betaal al niets voor de iPad, dock en case.. dus dan kan er wel wat besteed worden aan codes!
Maar ik betaal echt niets
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Ja, zo werkt het met UPnP. DLNA is een vergelijkbaar protocol op dezelfde manier.kmf schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:05:
[...]
Ik heb net maar even getest met m'n synology+iphone. Je kan idd de UPnP-service aanzetten van de NAS. Er worden dan een aantal directories aangemaakt, video, music, photos. Hierin kun je je spullen pleuren en via medialink bekijken.
Nadeel is natuurlijk dat je videobestanden moet omzetten naar mp4.
Natuurlijk moet je je video in mp4-formaat hebben. Maar dan moet ook als je videos via iTunes synct naar je iPhone.
Nu wachten op een native iPad-applicatie om media via wifi te streamen.
Krijg alles.
Heb vorig jaar voor het bedrijf waar ik afstudeerstage heb gelopen, na m'n afstuderen nog wat klusjes gedaan dat tot op heden nog niet was betaald. Dus het bedrijf betaald alles voor me.
Heb ook een iPad met dock en case voor hun erbij besteld.
Komen maandag dus 2 iPad's bij me binnen.
Heb vorig jaar voor het bedrijf waar ik afstudeerstage heb gelopen, na m'n afstuderen nog wat klusjes gedaan dat tot op heden nog niet was betaald. Dus het bedrijf betaald alles voor me.
[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 09-04-2010 13:47 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Dan betaal je zelf nog, want je had je vergoeding nog niet ontvangen.Rivanov schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:47:
Krijg alles.
Zo voelt het niet..
Hoe lang duurt het voor de iPad om op te starten, dus vanaf uitstand tot fully workable?
Exact 20 seconden bij mij.CousinBoneless schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:29:
Hoe lang duurt het voor de iPad om op te starten, dus vanaf uitstand tot fully workable?
Nu mijn iPad ook besteld is vroeg ik me af, zijn er eigenlijk al speakersets met iPad-ondersteuning? M.a.w., media devices waar ik mijn iTunes library direct vanaf mijn iPad kan afspelen en bedienen
Nog niet geloof ik. Maar die schieten vanzelf als paddestoelen uit de grond..
Verwijderd
Zijn er wel al, soort ei wat openklapt waar je je ipad in zet.Rivanov schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:55:
Nog niet geloof ik. Maar die schieten vanzelf als paddestoelen uit de grond..
Deze dus

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2010 18:07 ]
Is er geen (iphone) app die gewoon native xvid etc kan afspelen (weliswaar met jailbreak) ?
Want ik vind het eigenlijk wel een grote nadeel om heel je video collectie om te moeten zetten naar mp4.
Edit ik heb al wat gevonden
http://www.mobilesoft.kr/iphone.html
Want ik vind het eigenlijk wel een grote nadeel om heel je video collectie om te moeten zetten naar mp4.
Edit ik heb al wat gevonden
http://www.mobilesoft.kr/iphone.html
[ Voor 15% gewijzigd door B0MBACI op 09-04-2010 18:17 ]
Je hebt ook programma's die kunnen streamen van je Mac, PC naar je iPad, iPod, iPhone, en dan wordt het on the fly omgezet.
Hoe staat het?
@Degene die `m nu een paar dagen in bezit hebben (Donstil, bbouws en anderen), Hoe bevalt ie?
Is het wat je er van verwachtte? Heeft iemand z`n notebook nog gebruikt sinds de komst van de Ipad?
Wat doe je het meeste op de Ipad?
@Degene die `m nu een paar dagen in bezit hebben (Donstil, bbouws en anderen), Hoe bevalt ie?
Is het wat je er van verwachtte? Heeft iemand z`n notebook nog gebruikt sinds de komst van de Ipad?
Verwijderd
Hij bevalt zeker. Alleen is die toch kleiner en zwaarder dan ik verwacht had. Als je op de bank zit is het lekker om hem op je knieën te laten rusten, anders worden je polsen wel belast. Misschien heeft niet iedereen hier last van, maar ik wel.Tooooony schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:18:
Hoe staat het?
Verder natuurlijk geweldig toestel. Enorm snel.
God enof hij bevalt zeg. De accu doet wat hij belooft hij is mega snel en het scherm is geweldig.Tooooony schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:18:
Hoe staat het?
Maar toch zou ik er nog wel wat meer apps voor willen zien (dat gaat vanzelf komen maar is nu nog beperkt)
En daarom gebruik ik hem voornamelijk voor mail/internet en twitter (@donstil) en dat gaat top. Zelfs een lang mailtje versturen gaan uitstekend (horizontaal). Kwa opslag is voor mij alleen de 32gb toch te weinig en daarom heb ik me 32gb (ff afwachten of hij wordt opgehaald) verkocht op marktplaats en een 64gb besteld. beetje muziek, wat apps en eens een filmpje en je zit zo al over de 29gb (beschikbaar op de 32gb).
Me Mbp heb ik zojuist voor het eerst weer aangezet (sinds dinsdag) om me iPhone te updaten naar os4.0 maar voor de rest gebruik ik lekker de iPad in huis.
Een nadeeltje is btw wel de lader van de iPad. Opladen duurt gewoon erg lang en hij is niet lekker te gebruiken horizontaal met de usb kabel erin.
Ja dat doe ik ook idd. De lekkerste houding is met de voeten op de bank en dan de iPad laten rusten op je knieënVerwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:28:
[...]
Hij bevalt zeker. Alleen is die toch kleiner en zwaarder dan ik verwacht had. Als je op de bank zit is het lekker om hem op je knieën te laten rusten, anders worden je polsen wel belast. Misschien heeft niet iedereen hier last van, maar ik wel.
Verder natuurlijk geweldig toestel. Enorm snel.
Athans dat merk ik.
[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 09-04-2010 19:34 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hoe zit het eigenlijk met de 3G versie.
Ik heb al een Iphone 3G met al internet erop.
Kan ik dan een 2e sim kaart aanvragen en die in de Ipad gebruiken ? ( waarschijnlijk verknipt )
Of moet ik dan een extra internet abonnement nemen, wat ik dan erg onzin vind.
Kan ik dan een 2e sim kaart aanvragen en die in de Ipad gebruiken ? ( waarschijnlijk verknipt )
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Verwijderd
We zullen het te weten komen zodra de 3g versie in Nederland verkocht wordt. Vooralsnog is het alleen maar gissen. Reken er maar op dat je er in Nederland een appart data abonnement voor zal moeten aanschaffen.danplo schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:43:
Ik heb contact gehad met de vodafone helpdesk vorrige week en die vertelde me dat een tweede sim geen probleem was. Ook op de tweede sim kan je dan bellen, Internetten en smsen en het is nog gratis ook.danplo schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:43:
Edit: ooh ja ze kunnen niet tegelijk op het netwerk aangemeld zijn

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 09-04-2010 21:40 ]
Oke bedankt alvast voor je antwoord, kon er niks over vindenVerwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:46:
[...]
We zullen het te weten komen zodra de 3g versie in Nederland verkocht wordt. Vooralsnog is het alleen maar gissen. Reken er maar op dat je er in Nederland een appart data abonnement voor zal moeten aanschaffen.
Dan anders maar hopelijk met een jailbreak wel de optie die dit wel voor elkaar krijgt.
Zou in ieder geval wel beter en makkelijker en goedkoper zijn.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Oke dat is wel goed nieuws, alleen dat min punt is wel een groot MIN punt.Donstil schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:51:
[...]
Ik heb contact gehad met de vodafone helpdesk vorrige week en die vertelde me dat een tweede sim geen probleem was. Ook op de tweede sim kan je dan bellen, Internetten en smsen. Het is nog gratis ook.
Edit: ooh ja ze kunnen niet tegelijk op het netwerk aangemeld zijn
Zo had ik nog niet gedacht, maar dat klinkt natuurlijk wel logisch dat je maar met 1 sim tegelijk kan inloggen.
Verwijderd
Ge-wel-dig apparaatTooooony schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:18:
Hoe staat het?
@hierboven. Ja dat heb ik dus ook. iPhone apps 2x zien er echt bijzonder slecht uit. Games zijn NET te doen maar apps met veel text kunnen echt niet.
Ook zou ik graag nog wat leuke iPad apps zien die dat ding echt benutten en niet PRECIES dezelfde Games/apps maar dan in zogenaamd XL/HD (en er ineens 3x zoveel voor vragen)
Maar goed dat blijft een kwestie van tijd.
Ook zou ik graag nog wat leuke iPad apps zien die dat ding echt benutten en niet PRECIES dezelfde Games/apps maar dan in zogenaamd XL/HD (en er ineens 3x zoveel voor vragen)
Maar goed dat blijft een kwestie van tijd.
Haha goud. ik zet hem erop.matthijst schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:20:
Wallpaper
[afbeelding]
Full size:
Jobs.jpg - 0.39MB
Benieuwd of ie werkt, zelf nog niet kunnen testen
Haters everywhere but I don’t really care
W A A A A T T T : heeft dat ding zelf geen speaker(s)? Begrijp ik dat goed????wdekreij schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:52:
Nu mijn iPad ook besteld is vroeg ik me af, zijn er eigenlijk al speakersets met iPad-ondersteuning? M.a.w., media devices waar ik mijn iTunes library direct vanaf mijn iPad kan afspelen en bedienen
Samsung S23 Ultra 256GB
Hadden we het in deel 2 al even over. Tip van donstil http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_onlydanplo schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:43:
Kost 13,50 per maand en is een extra abonnement
Verwijderd
Tuurlijk wel, maar die zijn over het algemeen niet zo super.wvexeltweakers schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:27:
[...]
W A A A A T T T : heeft dat ding zelf geen speaker(s)? Begrijp ik dat goed????
Nou ik vind de speaker erg goed gelui maken voor het formaat. Leuke is ook dat de hele behuizing als klank bord lijkt te werken.
ik vind het geluid ook prima hoor. Tot nu toe kan ik nog geen enkel negatief punt vinden.
Heb gisteren ook nog wat epub boeken op de iPad geplaatst en het lezen daarvan gaat echt heerlijk met de Apple iBook App.
PDF lezen gaat ook enorm goed met goodreader, nu kan ik eindelijk mijn MS studieboeken lekker op de bank nog eens nalezen... Ik heb absoluut geen spijt van de aanschaf van het apparaat...
Heb gisteren ook nog wat epub boeken op de iPad geplaatst en het lezen daarvan gaat echt heerlijk met de Apple iBook App.
PDF lezen gaat ook enorm goed met goodreader, nu kan ik eindelijk mijn MS studieboeken lekker op de bank nog eens nalezen... Ik heb absoluut geen spijt van de aanschaf van het apparaat...
Realistische review voor de duitslezers onder ons : Klik
Conclusie : Ipad is voor de passieve internet consument (33% zeggen ze zelf), zodra je zelf actief iets met data doet, als is het maar een attachment bij een email, dan loop je onmiddelijk tegen de beperkingen aan.
Dacht het even te posten als gezonde tegenhanger voor alle hype.
Conclusie : Ipad is voor de passieve internet consument (33% zeggen ze zelf), zodra je zelf actief iets met data doet, als is het maar een attachment bij een email, dan loop je onmiddelijk tegen de beperkingen aan.
Verwijderd
Maar een iPad is ook geen Mac of MacBook vervanger.HaseMike schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 09:25:
Realitsche review voor de duitslezers onder ons : Klik
Het is gewoon een toestel wat de gaps opvult en het je makkelijk maakt foto's te bekijken. delen, een serietje te kijken op elke plek, een spelletje te spelen, wat van je server te streamen etc....
haha Bedankt. Maar ik denk dat de meeste hier dat al wel wisten. De iPad is puur bedoelt voor het consumeren van content, althans daar zullen de meeste het voor gebruiken. Attachments werken vrij aardig, net zo goed als op m'n iPhone (en dus kan ik veelal Powerpoint en weet ik wat voor documenten bekijken), maar het is niet te vergelijken met een laptop qua vrijheid en mogelijkheden. Maar ik zou een iPad dus ook puur kopen vanwege de boeken, de magazines, de kranten en het lekker op die manier in m'n handen houden van een scherm.HaseMike schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 09:25:
Realitsche review voor de duitslezers onder ons : Klik
Verder is die site ook maar 1 opinie natuurlijk, als je positieve reviews als hype bestempelt en alleen weer de negatieve gelooft, dan kan je nooit een goede voorstelling van zaken maken natuurlijk.
[ Voor 8% gewijzigd door vgroenewold op 10-04-2010 10:05 ]
Verwijderd
De bekende apple widgets op je iPad. Helaas is de app afgekeurd door Apple (had ik ook niet anders verwacht), maar is nu open source.
Geen idee hoe je het op je iPad krijgt?
Heeft iemand het hier al geprobeerd?
http://www.youtube.com/wa...o&feature=player_embedded
Geen idee hoe je het op je iPad krijgt?
Heeft iemand het hier al geprobeerd?
http://www.youtube.com/wa...o&feature=player_embedded
Verwijderd
Dus eigenlijk koop je een halve computer?vgroenewold schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:03:
[...]
haha Bedankt. Maar ik denk dat de meeste hier dat al wel wisten. De iPad is puur bedoelt voor het consumeren van content, althans daar zullen de meeste het voor gebruiken.
Nee, een hele iPadVerwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:46:
[...]
Dus eigenlijk koop je een halve computer?

Verwijderd
Kun je overigens zowel een Nederlandse iTunes account als een US account tegelijkertijd op de iPhone/iPad gebruiken?
Verwijderd
Je vat 'm niet. Het is een media device en niet zozeer een computer. Als je een computer zoekt moet je vooral niet een iPad kopen.Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:46:
[...]
Denk dat je moet switchen..Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 11:05:
Kun je overigens zowel een Nederlandse iTunes account als een US account tegelijkertijd op de iPhone/iPad gebruiken?
Overigens vanochtend een $100 US iTunes Giftcard gekocht.. direct wat apps aangeschat, dan gaat het hard!

- Angry Birds HD
- Real Racing HD
- Scrabble for iPad
Ja, dat is mogelijk. Vanaf de iPad kan je gewoon met je US account downloadenVerwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 11:05:
Ik ga aan het eind van de maand naar London en wil dan ook een iPad meenemen. Ik wilde eigenlijk voor de 16gig gaan, maar lees in de topic vaak dat mensen voor de 32gig of 64gig gaan. Toch vind ik de prijsverschillen nog behoorlijk. Waarom is de 16 gig niet voldoende?Donstil schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:31:
[...]
Kwa opslag is voor mij alleen de 32gb toch te weinig en daarom heb ik me 32gb (ff afwachten of hij wordt opgehaald) verkocht op marktplaats en een 64gb besteld. beetje muziek, wat apps en eens een filmpje en je zit zo al over de 29gb (beschikbaar op de 32gb).
[...]
Ik heb thuis een NAS dus daar wil ik video's vandaan streamen. Het enige wat ik er erop wil doen is internetten, mailen en wat gamen. Is de 16 gig dan ook niet genoeg?
Hoe groot zijn de apps ongeveer? (Las van een paar rond de 500mb, klopt dit ongeveer?)
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Koop je ook een halve computer als je een e-reader aanschaft? Dan is de iPad wel wat meer dan dat lijkt mij. Maar je vat m'n punt dus niet, als jij het een halve computer vindt als ik het geval zo gebruik, fine, maar zo ga ik het gebruiken en heeft het dus voor mij nut.Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:46:
[...]
Ligt dus aan je usage... als jij voornamelijk vanuit je NAS gaat streamen dan kan het prima. Maar ik heb m'n iPhone van 16 GB inmiddels al bijna vol staan. Ik bewaar er mijn foto's op, paar video-podcasts en m'n muziek (ook geen overdreven collectie). Apps echter, zoals Navigon, nemen GB's op en dat gaat op de iPad alleen maar meer worden. Vanwege die reden zou ik minimaal voor 32 GB gaan.Jer0entjeh88 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 11:16:
[...]
nog behoorlijk. Waarom is de 16 gig niet voldoende?
Ik heb thuis een NAS dus daar wil ik video's vandaan streamen. Het enige wat ik er erop wil doen is internetten, mailen en wat gamen. Is de 16 gig dan ook niet genoeg?
Hoe groot zijn de apps ongeveer? (Las van een paar rond de 500mb, klopt dit ongeveer?)
als je enkel de ipad gebruikt voor internet en wat spelletjes, dan zal 16GB genoeg zijn. Gooi je er nog content op in de vorm van boeken, pdfs, strips, muziek, dan kom je snel te kort.Jer0entjeh88 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 11:16:
[...]
Ik ga aan het eind van de maand naar London en wil dan ook een iPad meenemen. Ik wilde eigenlijk voor de 16gig gaan, maar lees in de topic vaak dat mensen voor de 32gig of 64gig gaan. Toch vind ik de prijsverschillen nog behoorlijk. Waarom is de 16 gig niet voldoende?
Oftwel... ligt maar juist aan wat je er mee gaat doen. Videostreamen via de nas. Je gaat wel alles converteren? Of is het een windowsbak welke een conversieservice heeft draaien?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Je kan volgens mij gewoon een remote-desktop app kopen voor de iPad... correct me if I'm wrong.kmf schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 11:28:
[...]
als je enkel de ipad gebruikt voor internet en wat spelletjes, dan zal 16GB genoeg zijn. Gooi je er nog content op in de vorm van boeken, pdfs, strips, muziek, dan kom je snel te kort.
Oftwel... ligt maar juist aan wat je er mee gaat doen. Videostreamen via de nas. Je gaat wel alles converteren? Of is het een windowsbak welke een conversieservice heeft draaien?
Ik ga de films die ik op mn iPad wil kijken converteren naar mp4. Ik denk dat ik toch bijna geen films kijk op de iPad.kmf schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 11:28:
[...]
als je enkel de ipad gebruikt voor internet en wat spelletjes, dan zal 16GB genoeg zijn. Gooi je er nog content op in de vorm van boeken, pdfs, strips, muziek, dan kom je snel te kort.
Verder nog een vraag, ik weet dat je met iTunes bibliotheken af kunt spelen van andere computers via het netwerk. Kan dit ook met de iPad? Dat betekend dus dat ik geen muziek hoef te hebben op mijn iPad maar deze gewoon stream van mijn iMac of MBP. Iemand daar al ervaring mee?
Heeft hier iemand de ABC Player (http://itunes.apple.com/us/app/abc-player/id364191819?mt=8) uitgeprobeerd? Werkt dat ook gewoon vanuit Nederland?
Rumours Rumours Rumours....
http://www.youtube.com/watch?v=otvT18_Kf80&NR=1
Ik vind het in ieder geval vrij geloofwaardig klinken
Nope.. tenzij je via een US proxy of VPN werkt.wdekreij schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:16:
Heeft hier iemand de ABC Player (http://itunes.apple.com/us/app/abc-player/id364191819?mt=8) uitgeprobeerd? Werkt dat ook gewoon vanuit Nederland?
Helaas is de performance van de gratis proxies om te huilen
Standaard rumors, het zit in de SDK omdat Apple uiteraard de camera heeft uitgeprobeert, en misschien hebben ze het weg gelaten omdat het niet werkte (een iPad als foto-camera werkt gewoon niet) ... en als je een 'videoconference' doet moet je hem de hele tijd recht vasthouden anders zit de ander tegen de kin aan te staren.Tooooony schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:18:
Die andere is gewoon dat de 'correct werkende site' er beter uitziet, voor reclame doeleinden, en de halfe wereld maakt er meteen weer een verhaal van. Flash komt niet nooit never niet op de iPhone of iPad.
Ik dacht, vast niet al te boeiend, maar het gerucht over widgets is eigenlijk een hele logische, zeker aangezien dingen als de calculator missen. Zoiets werd ik de Q&A na de introductie van OS4 ook genoemd, alleen gaf Steve een beetje een cryptisch antwoord... ik vatte het op als "we're working on it".Tooooony schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:18:
Op de iPhone heb je AirVideo die streamt .mkv etc. vanaf de PC/MAC en converteert on the fly. Dus in principe hoef je de bestanden niet te converteren naar .mp4 en neemt het dus ook geen ruimte op je Ipad in beslag. Werkt hier prima op mijn iPhone over WiFi en zelfs 3G is (soms) mogelijk al heb je dan wel een goede verbinding nodig.Ik ga de films die ik op mn iPad wil kijken converteren naar mp4. Ik denk dat ik toch bijna geen films kijk op de iPad.
AirVideo werkt inderdaad geweldig. Gebruik het ook al enige tijd i.c.m. m'n iPhone.
Nope, werkt niet helaas.wdekreij schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:16:
Klopt, alleen zet ik mijn films direct op mijn NAS en verwijder ze van mijn iMac/MBP. Dit is dus niet echt een optie.et36s schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:37:
[...]
Op de iPhone heb je AirVideo die streamt .mkv etc. vanaf de PC/MAC en converteert on the fly. Dus in principe hoef je de bestanden niet te converteren naar .mp4 en neemt het dus ook geen ruimte op je Ipad in beslag. Werkt hier prima op mijn iPhone over WiFi en zelfs 3G is (soms) mogelijk al heb je dan wel een goede verbinding nodig.
Verwijderd
Is het mogelijk om de ipad aan te sluiten op de tv met de originele component kabels van apple?
Zonet een hoesje gekocht voor de iPad, ben zelf nogal fan van de Fabrixcases hoesjes, www.fabrixcases.com. Je moet er een tijdje op wachten omdat ze voor goedkope shipping kiezen maar de hoezen zijn erg netjes en fijn afgewerkt. 't is de Chocolate geworden:

Kenmerken van de hoes zijn:

Kenmerken van de hoes zijn:
- Built to precise dimensions for the Apple iPad Wifi/3G models
- Slick and extremely lightweight for added portability
- Snug and form fitting design, just slot in the iPad and you are ready to go
- New Inner "Pillow Flap" design that secures the iPad in position while inserted in the sleeve, preventing the iPad from accidentally slipping out
- Lined with soft cushion paddings for protection against scratches and light bumps
PhD i.o.
Een aantal jaar terug had mijn broertje de iPod photo (http://www.keikut.nl/meuk...f1f4231dea3141f729d3c.jpg), hier heb ik destijds een officiele Apple camera-connector gekocht om foto's van m'n camera te downloaden naar de iPod.
Gaat deze connector werken op de iPad? Of komt er een volledig nieuwe?
Ik hoop voor je dat het werkt, ik kan mij echter voorstellen dat Apple de accessoire er uit heeft gegooid v.w.b. de compatibility. Sommige iPod accessoires werken niet meer op de iPhone, gok dat dit analoog is voor de iPad.Johnvh schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:40:
Een aantal jaar terug had mijn broertje de iPod photo (http://www.keikut.nl/meuk...f1f4231dea3141f729d3c.jpg), hier heb ik destijds een officiele Apple camera-connector gekocht om foto's van m'n camera te downloaden naar de iPod.
PhD i.o.
iLounge had het volgens mij getest, dat gaat helaas niet werken.
Edit: hier dus http://www.ilounge.com/in...r-incompatible-with-ipad/
Edit: hier dus http://www.ilounge.com/in...r-incompatible-with-ipad/
[ Voor 47% gewijzigd door Hoedje op 10-04-2010 13:50 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Lees: winstbejag. Dat soort praktijken doen mij hopen op een minder legale 'fix'. Een enorme verkwisting imho om voor elk nieuw model weer aparte adapters etc aan te moeten schaffen.Maximus schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:42:
[...]
Ik hoop voor je dat het werkt, ik kan mij echter voorstellen dat Apple de accessoire er uit heeft gegooid v.w.b. de compatibility. Sommige iPod accessoires werken niet meer op de iPhone, gok dat dit analoog is voor de iPad.
Jonge... dat is een adaptertje dat ongeveer 3-4 jaar geleden werd verkocht. Je mag daar toch echt niet meer van uit gaan dat zoiets met de huidige technologie nog compatible is...Roamor schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:59:
[...]
Lees: winstbejag. Dat soort praktijken doen mij hopen op een minder legale 'fix'. Een enorme verkwisting imho om voor elk nieuw model weer aparte adapters etc aan te moeten schaffen.

Was dat ding ook nog niet eens USB 1.0 of 1.1?

Zeker, maar dit is toch ook het geval waarbij de oude iPhones niet meer geschikt zijn, of niet volledig geschikt zijn voor de nieuwe OS4 update. Dit is echter een discussie dat niet in dit topic moet maar je hebt geheel gelijkRoamor schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:59:
[...]
Lees: winstbejag. Dat soort praktijken doen mij hopen op een minder legale 'fix'. Een enorme verkwisting imho om voor elk nieuw model weer aparte adapters etc aan te moeten schaffen.
PhD i.o.
Bedankt voor de tip! Heb er ook meteen één besteld. Wilde eerst de bubble sleeve (http://www.hardcandycases.com/ipad-bubblesleeve.html) kopen, maar die was me dan (incl. shipment) toch ietwat te duur naar m'n zin.Maximus schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:38:
Zonet een hoesje gekocht voor de iPad, ben zelf nogal fan van de Fabrixcases hoesjes, www.fabrixcases.com. Je moet er een tijdje op wachten omdat ze voor goedkope shipping kiezen maar de hoezen zijn erg netjes en fijn afgewerkt.
...
...
...
Ben vandaag teruggekomen van mijn vakantie en thuis lag de iPad op me te wachten, helaas ook met een rekening van 71 euro aan douane kosten van DHL. Zag op de doos staan dat hij aangemerkt was als MP3 speler. Klopt het dat als ik DHL er van kan overtuigen dat het een computer is en geen MP3 speler dat ik dan die 71 euro terug kan krijgen?
Verkeerde tab/topic, sorry
Verkeerde tab/topic, sorry
[ Voor 5% gewijzigd door [FrEEzEr] op 10-04-2010 14:24 ]
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Tnx voor de tip, had al betaald en dat niet gezien. Heb er even achteraan gemaild!diotav schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 16:22:
@Maximus @wdekreij .. ik kom er net achter dat wanneer je de code 'bundledjoy' gebruikt er $10,- af gaat.
PhD i.o.
Same here, valt te proberen! Mocht je reactie hebben, wil je het dan laten weten? Dan zien we meteen hoe consequent ze zijnMaximus schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 16:27:
[...]
Tnx voor de tip, had al betaald en dat niet gezien. Heb er even achteraan gemaild!
Ziet er nice uit diotav. Vind het wel altijd jammer dat de cases alles zo dik maken, daarom ben ik zelf ook zo pro-Fabrix omdat die cases het niet heel dik maken en het prima functioneert.
PhD i.o.
Verwijderd
Een post vanuit het import topic hiernaartoe:
Het is een vraag tussen wal en schip voor mij, het heeft veel met import van doen (want kan een reden zijn om niet te kopen) maar tis ook iPad gebruik. Dus vandaarVerwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:24:
[...]
Ofwel, elk land heeft zijn eigen App Store? Is dat ook zo op de iPhone? Want daar kom ik ook veel Engelse spullen tegen volgens mij?
Kortweg zit het dus zo:
iPhone -> iTunes met NL account -> Connect naar NL app store
iPad -> iTunes met USA account -> Connect naar USA app store
En je kan dus gewoon een USA account maken met hetzelfde e-mail adres oid? En alle aankopen van beide accounts (NL en USA) komen in 1 iTunes en kan je daardoor naar zowel de iPhone als de iPad syncen? Wat het was toch zo dat alle apps die je gekocht hebt voor de iPhone, ook op je iPad werken zonder extra kosten?
Of haal ik nu alles door de war? Zo ja, misschien is het slim om voor eens en altijd een goed overzicht/beschrijving te maken
Volgens mij kan 1 apple ID maar 1 land bevatten. Of NL of USA in jou geval. Voor het andere land moet je dan een andere account aanmaken. Dat de apps dan in 1 library staan en syncen met 1 iPad maakt weer niets uit.Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:37:
Een post vanuit het import topic hiernaartoe:
[...]
Het is een vraag tussen wal en schip voor mij, het heeft veel met import van doen (want kan een reden zijn om niet te kopen) maar tis ook iPad gebruik. Dus vandaar
PhD i.o.
Verwijderd
En hoe krijg je geld op dat USA account dan?Maximus schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 18:57:
[...]
Volgens mij kan 1 apple ID maar 1 land bevatten. Of NL of USA in jou geval. Voor het andere land moet je dan een andere account aanmaken. Dat de apps dan in 1 library staan en syncen met 1 iPad maakt weer niets uit.
Niemand last van dooie pixels trouwens?
Op macrumors zijn gasten die ondertussen hun 3e iPad hebben opgehaald omdat de eerste 2 dooie pixels hadden.
Op macrumors zijn gasten die ondertussen hun 3e iPad hebben opgehaald omdat de eerste 2 dooie pixels hadden.
None!matthijst schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 19:56:
Tja... die mensen moeten echt ontzettend veel pech hebben dan. Aannemende dat 1% van alle ipad kopers op macrumors komt, dat zijn dan 4.500 mensen.matthijst schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 19:56:
En daarvan zijn er een stuk of 3 mensen die een exemplaar hebben met dead pixels. 1 van die mensen 3 ipads zelfs...
Dat is 5 op de 4.500. Best wel een prestatie. Ik denk dat ie nog eens persoonlijk bezoek krijgt van steve jobs om z'n ipad te signaleren.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Makkelijker: www.itunescode.nl werkt perfect!!diotav schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 19:31:
Koop via eBay een US Gift Card. Easy does it!
of via braziliapilot.comjvalks schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 21:48:
[...]
Makkelijker: www.itunescode.nl werkt perfect!!
Zij sturen via email de code. Net binnen twee uur na betaling de code al binnen. En niet van die achterlijke winstmarges van 100 dollar is 100 euro
Ik heb ook een keer via ebay goedkoop een kaartje besteld (50$ kaartje) voor laten we zeggen 30 euro. Kreeg netjes een nummer, kon in iTunes invoeren en mn bedrag werd netjes opgehoogd. Werd een dag later al het tegoed door Apple er weer afgehaald, omdat degene die de code verstrekte niet aan hun had betaald ofzosander_dr schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 21:54:
[...]
of via braziliapilot.com
Zij sturen via email de code. Net binnen twee uur na betaling de code al binnen. En niet van die achterlijke winstmarges van 100 dollar is 100 euro

Nja komt er op neer dat ik dus 30e door de plee had gespoeld.
edit:
Die site van jou komt 'dichter' in de buurt van de normale prijzen idd, misschien was dat van mij toch een wat te 'louche ondernemer'. ...
[ Voor 10% gewijzigd door ZpAz op 10-04-2010 22:27 ]
Ik heb een jaar geleden $200 gekocht voor €60. Heb nu nog $150 over. Dus ik zou gewoon op Ebay zoeken
Ondanks dat het werkt is het vrij duur, de codes op eBay gaan voor een iets aantrekkelijker bedrag omdat daar de dollars worden omgezet tegen de dagkoers welke niet 1 euro = 1 dollar is.jvalks schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 21:48:
[...]
Makkelijker: www.itunescode.nl werkt perfect!!
PhD i.o.
Ik kan 't nieuwsbericht even niet meer vinden, maar er was een tijdje geleden iets dat een setje criminelen die codes kon genereren, en dat dus verkocht.ZpAz schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 22:26:
[...]
Ik heb ook een keer via ebay goedkoop een kaartje besteld (50$ kaartje) voor laten we zeggen 30 euro. Kreeg netjes een nummer, kon in iTunes invoeren en mn bedrag werd netjes opgehoogd. Werd een dag later al het tegoed door Apple er weer afgehaald, omdat degene die de code verstrekte niet aan hun had betaald ofzo![]()
Nja komt er op neer dat ik dus 30e door de plee had gespoeld.
edit:
Die site van jou komt 'dichter' in de buurt van de normale prijzen idd, misschien was dat van mij toch een wat te 'louche ondernemer'. ...
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ja ik had eens voor $50,- $200 gekocht.
Moest ik me Itunes ID opgeven (dus had ff een nieuwe aangemaakt) en toen bleek hij gewoon een illigale CC te hebben toegevoegd.
Moest ik me Itunes ID opgeven (dus had ff een nieuwe aangemaakt) en toen bleek hij gewoon een illigale CC te hebben toegevoegd.
Sorry als dit al een keer gevraagd is, maar kun je een iPad opladen via een normale iPhone/iPod charger?
Ja werkt. Net geprobeerd met mijn iPhone charger.TlighT schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 23:38:
Sorry als dit al een keer gevraagd is, maar kun je een iPad opladen via een normale iPhone/iPod charger?
Thanks voor deze tip! Ik had mezelf voorgenomen om voor een Foof sleeve te gaan (heb ik ook voor de iPhone en bevalt uitstekend) maar ik vind deze van Fabrix eigenlijk mooier! Besteld, hopelijk schieten ze een beetje op anders ligt m'n iPad onbeschermd...Maximus schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:38:
Zonet een hoesje gekocht voor de iPad, ben zelf nogal fan van de Fabrixcases hoesjes, www.fabrixcases.com. Je moet er een tijdje op wachten omdat ze voor goedkope shipping kiezen maar de hoezen zijn erg netjes en fijn afgewerkt. 't is de Chocolate geworden:
Kenmerken van de hoes zijn:De prijs van de hoes is $32,90, voor shipping naar Nederland betaal je $5,00. Duurt ongeveer twee week na bestelling dat je de sleeve hebt. Heb al ervaring met de iPhone hoes en dat beviel erg goed.
- Built to precise dimensions for the Apple iPad Wifi/3G models
- Slick and extremely lightweight for added portability
- Snug and form fitting design, just slot in the iPad and you are ready to go
- New Inner "Pillow Flap" design that secures the iPad in position while inserted in the sleeve, preventing the iPad from accidentally slipping out
- Lined with soft cushion paddings for protection against scratches and light bumps
Grab shell dude!
Ik ben waarschijnlijk een vage cheapass. 6-700 euro uitgegeven aan een ipad, maar dan wel een supergoedkope sleeve en sil-cover gekocht. Samen voor nog geen 9 dollar bij focal price http://www.focalprice.com/
Deze is er voor zolang ik geen goede cover kan vinden

Deze ga ik een beetje modden zodat ik de ipad kan ophangen (met klittenband of eleastiek) aan een (vliegtuig)stoel.
Deze is er voor zolang ik geen goede cover kan vinden
Deze ga ik een beetje modden zodat ik de ipad kan ophangen (met klittenband of eleastiek) aan een (vliegtuig)stoel.
Allemensen, zo val je in ieder geval wel flink op!kmf schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:57:
Ik ben waarschijnlijk een vage cheapass. 6-700 euro uitgegeven aan een ipad, maar dan wel een supergoedkope sleeve en sil-cover gekocht. Samen voor nog geen 9 dollar bij focal price http://www.focalprice.com/
Heerlijk kleurtje zeg! Zou ik ook wel willen
Voor 5 dollar, wat let je?
Verwijderd
Ga toch liever voor deze case. Denk dat ik er een paar ga bestellen....
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33784368
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33784368
Weet je de aanbieder nog? Aangezien ik de mijne dus ook via ebay had gehaald, maar dat er later netjes weer werd afgehaald.JoJo nl schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 22:31:
Ik heb een jaar geleden $200 gekocht voor €60. Heb nu nog $150 over. Dus ik zou gewoon op Ebay zoeken
Verwijderd
een domme vraag misschien maar kan je nou met een iPad foto's vanaf je NAS bekijken, dus dat je van die 'stapeltjes' foto's ziet van bepaalde vakanties maar feitenlijk staan ze op de NAS ?
Heeft iemand een ziggo account kunnen instellen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] Importeren.
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid
Denk mee met de grote Tweakers [iPad] iPad test!
Let op of je post niet beter past in [iPad] Importeren.
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid
Denk mee met de grote Tweakers [iPad] iPad test!