[Apple producten] Levertijden - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 26 Laatste
Acties:
  • 143.812 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRE RoadRunner
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-05-2023
Gefeliciteerd he. Ik zit nu ook in spanning te wachten. Vanochtend al begonnen met het verbouwen van de computerkamer en nu staat er een grote lege plek op de plaats waar mijn pc eerst stond. Kan niet wachten tot die lege plek is opgevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks! Zojuist klaar met laden. :)

Maar 9 dagen is op zich idd wel netjes voor iets wat 'op maat' wordt gemaakt en vanuit China wordt verzonden... al voelde het wel veeeeeel langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:01

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Zo , ma belde net mijne is blijkbaar ook binnen! *O*
Nu zo snel mogelijk (veilig) thuiskomen zodat ik er mee kan pielen *;

Over de levertijd, inderdaad mijne duurde 10 dagen dit is eigenlijk helemaal niet lang

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRE RoadRunner
Nou gefeliciteerd he. Veel plezier met pielen :P
Ik zit jammergenoeg nog steeds in spanning te wachten tot die lege plek op mijn bureau gevuld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook.. Moest daarnet even een half uur weg XD

maar gelukkig geen briefje gevonden oeps je was er niet wat jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:44:
hier ook.. Moest daarnet even een half uur weg XD

maar gelukkig geen briefje gevonden oeps je was er niet wat jammer.
Dan zou ik echt de fiets pakken en keihard door de buurt gaan scheuren opzoek naar de UPS truck :9

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRE RoadRunner
Ik heb hem inmiddels binnen, mijn nieuwe iMac i7! Wat een apparaat zeg :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Inmiddels heb ik ook een trackingnummer van de vervoerder, machine is dus in Nederland.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn status is veranderd in afgewezen geannulleerd, hahahahaah blijft een zooitje daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alweerikske
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-08 19:20
Ik type dit op mijn nieuwe iMac 21,5" die ik vanmiddag in ontvangst heb genomen. d:)b
12 augustus besteld en 8 dagen later geleverd! De eerste indicatie was dat hij geleverd zou worden tussen 23-8 en 26-8 dus dit was een mooie meevaller.

Helaas moeten we binnenkort alweer afscheid nemen van elkaar...
Hij heeft last van geelzucht :'(

Zag het al meteen tijdens het witte scherm tijdens de eerste keer opstarten en hoopte dat het aan mij lag. De update voor schermhelderheid van apple geïnstalleerd maar het mocht niet baten. Bijna de hele onderkant van het scherm en het grootste deel van de rechterkant hebben een licht gelige waas.

Hij wordt volgende week opgehaald en ik krijg weer een andere. Jammer dat ik waarschijnlijk weer een week moet wachten...

NSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ok mijn eerste berichtje vanaf mijn nieuwe 15'' MacBookPro!
Echt een mooi dingetje en dat antiglare scherm, damn zit nu lekker buiten en ben er nu al blij mee ! :D

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 20:28
Hier natuurlijk ook binnen! Prachtig!

Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 07:12
Ik heb hem binnen! :D Ik heb mijne woensdag besteld dus alles is vlotjes verlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh zit hier te lezen, maar best wel lange levertijden blijkbaar.
Wil een 3.06 ghz Imac 21.5, de 'normale' versie zeg maar. Maar als het lang duurt kan ik hem misschien beter hier bij Macinside halen. Alleen dan loop ik wel de Ipod regeling mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Helaas, ik heb ook de nietszeggende status "uitzondering" gekregen. Voorlopig staat afleverdatum nog steeds op 25/8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Datum is vervroegd naar 23-08, verzending door UPS.

Voor het totaalplaatje:
12-08 Besteld, betaald via bankoverschrijving
13-08 Orderbevestiging Apple
17-08 Leveringsaankondiging
20-08 Distributiecentrum NL
20-08 Overgedragen aan UPS

Betreft dus een iMac 27" BTO/CTO met applecare, printer en ipod (werk in onderwijs dus krijg ook korting, dat de printer- en ipod acties tegelijk kunnen weet volgens mij lang niet iedereen maar Apple vertelde mij dit netjes toen ik belde).

[ Voor 22% gewijzigd door Speedpete op 20-08-2010 22:00 ]

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:02

mymind*

A Beautiful Mind

Afgelopen woensdag heb ik mijn nieuwe iMac in ontvangst mogen nemen.....van de buurman. Ik was namelijk niet thuis toen ze hem kwamen bezorgen.

Is het normaal dat ze zoiets als een computer van een kleine 2400 euro bij de buren achterlaten? Ik vond het namelijk nogal vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferm
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-06 22:18
Donderdag avond een standaard macbook besteld. Leverdatum 23-08 (geen levering in weekend helaas).
Toevallig ben ik op maandag thuis :)

M'n eerste echte Mac O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
  • Laatst online: 13-08 21:05
mymind* schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 04:28:
Afgelopen woensdag heb ik mijn nieuwe iMac in ontvangst mogen nemen.....van de buurman. Ik was namelijk niet thuis toen ze hem kwamen bezorgen.

Is het normaal dat ze zoiets als een computer van een kleine 2400 euro bij de buren achterlaten? Ik vond het namelijk nogal vreemd.
Normaliter doen ze dit niet, mag ik vragen welke bedrijf de aflevering heeft gedaan? Het lijkt mij dat TNT Express dit eerder zal doen dan UPS.

*Edit*

Ik was iets te snel met conclusies trekken. Mijn MBP ligt nu in Nederland, ik hoop dat ik binnenkort een UPS tracking nummer krijg.

[ Voor 27% gewijzigd door Teknoviking op 21-08-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Teknoviking schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:12:
[...]

Ik was iets te snel met conclusies trekken. Mijn MBP ligt nu in Nederland, ik hoop dat ik binnenkort een UPS tracking nummer krijg.
Enig idee waar 'ie precies ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
Hij wordt in tilburg samengevoegd met mijn iPod Classic dus daar zal mijn MBP nu zijn. Overigens is de status verandert in "Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum" en deze staat helaas nog op 26 augustus. Ik wacht geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Teknoviking schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:20:
Hij wordt in tilburg samengevoegd met mijn iPod Classic dus daar zal mijn MBP nu zijn. Overigens is de status verandert in "Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum" en deze staat helaas nog op 26 augustus. Ik wacht geduldig af.
Oké. Tja, je kunt ook niet veel meer doen dan afwachten ;)

Wel stom trouwens dat die dingen in NL worden samengevoegd. De Amerikanen die mee doen aan de back to school actie krijgen gewoon meteen de iPod opgestuurd. Later komt dan de Mac die ze erbij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Speedpete schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:58:
Datum is vervroegd naar 23-08, verzending door UPS.

Voor het totaalplaatje:
12-08 Besteld, betaald via bankoverschrijving
13-08 Orderbevestiging Apple
17-08 Leveringsaankondiging
20-08 Distributiecentrum NL
20-08 Overgedragen aan UPS

Betreft dus een iMac 27" BTO/CTO met applecare, printer en ipod (werk in onderwijs dus krijg ook korting, dat de printer- en ipod acties tegelijk kunnen weet volgens mij lang niet iedereen maar Apple vertelde mij dit netjes toen ik belde).
Ik werk ook in het onderwijs en baalde een beetje dat de korting niet voor de iPad geldt ;)

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Livia schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 01:04:
[...]
Ik werk ook in het onderwijs en baalde een beetje dat de korting niet voor de iPad geldt ;)
Of gewoon extra korting voor de Mac zelf... Daarnaast vind ik het ook jammer dat de hoeveelheid korting niet een bepaald percentage is dan de waarde van de Mac die je koopt.

Het is in mijn ogen best vreemd dat je voor de goedkoopste MacBook evenveel korting krijgt als bij de duurste MacPro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen woensdag macbook pro besteld, levertijd word geschat op 1-2 september, duurt nog wel ff dus :(
Komt het vaak voor dat de macbook eerder word afgelverd dan de geschatte datums? kan niet wachten namelijk;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 16:47:
Afgelopen woensdag macbook pro besteld, levertijd word geschat op 1-2 september, duurt nog wel ff dus :(
Komt het vaak voor dat de macbook eerder word afgelverd dan de geschatte datums? kan niet wachten namelijk;)
Komt eerder aan joh. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

sOid schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 08:59:
Of gewoon extra korting voor de Mac zelf... Daarnaast vind ik het ook jammer dat de hoeveelheid korting niet een bepaald percentage is dan de waarde van de Mac die je koopt.
Het is toch een percentage? Standaardprijs, educatief en via mijn werk:
MB Pro: 1149, 1080 (6%), 1057 (8%)
iMac 27" i5: 1999, 1879 (6%), 1839 (8%)

Via de educatieve winkel 6%, via mijn werk 8% korting op een mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mymind* schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 04:28:

Doet TNT'/UPS wel vaker toch als iemand niet thuis is? Heb namelijk wel eens eerder een pakketje van de buren gekregen omdat hun niet thuis waren en ik het maar moest geven. :P

Maar ja, wel raar dat ze niet nog en keer een afspraak met je maakte.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2010 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Speedpete schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 17:57:
[...]

Het is toch een percentage? Standaardprijs, educatief en via mijn werk:
MB Pro: 1149, 1080 (6%), 1057 (8%)
iMac 27" i5: 1999, 1879 (6%), 1839 (8%)

Via de educatieve winkel 6%, via mijn werk 8% korting op een mac.
Oh ja dat wel, maar ik bedoel de korting op de iPods van de Back To School actie. Daarbij staat het gewoon vast dat je 160 euro korting krijgt op een iPod Touch bijvoorbeeld. Ik zou het eerlijker vinden wanneer de hoeveelheid korting die je op een iPod krijgt, afhankelijk is van de waarde van je Mac.

Ik kreeg overigens 10% korting via Surfspot (met inlogcode van de HvA) op mijn MacPro :)

[ Voor 9% gewijzigd door sOid op 22-08-2010 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, ff dit topic ingelezen en dat bleek inderdaad. :)

Nah maar lekker de applestore in de gaten houden dus:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond een Imac 21.5+Ipod 8GB+ besteld.
Gewoon standaard allemaal, geen inscriptie of extra toevoegingen bij de imac.
Geen idee hoe lang het gaat duren, zal wel een week duren o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 20:50:
Gisteravond een Imac 21.5+Ipod 8GB+ besteld.
Gewoon standaard allemaal, geen inscriptie of extra toevoegingen bij de imac.
Geen idee hoe lang het gaat duren, zal wel een week duren o.i.d.
Als de betaling rond is moet je uitgaan van een dag of 3 / 4. Tenminste: dat zei een medewerker van Apple tegen een collega over standaard apparaten; die staan in voorraad in Tilburg.
sOid schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:00:
Oh ja dat wel, maar ik bedoel de korting op de iPods van de Back To School actie. Daarbij staat het gewoon vast dat je 160 euro korting krijgt op een iPod Touch bijvoorbeeld. Ik zou het eerlijker vinden wanneer de hoeveelheid korting die je op een iPod krijgt, afhankelijk is van de waarde van je Mac.
Mwa, heeft voor en nadelen natuurlijk, het is nu interessant om een macbook te kopen voor 900 euro en gelijk een iPod en printer erbij te nemen. Daarnaast het is voornaamste doel voor Apple om de voorraden weg te werken.
Ik kreeg overigens 10% korting via Surfspot (met inlogcode van de HvA) op mijn MacPro :)
Het verschilt inderdaad per instelling en het soort gebruiker. Instellingen maken afspraken met surfspot en betalen daarvoor, wat in de basis scheelt, daarnaast krijgen medewerkers soms meer korting dan studenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Speedpete schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:16:
[...]

Mwa, heeft voor en nadelen natuurlijk, het is nu interessant om een macbook te kopen voor 900 euro en gelijk een iPod en printer erbij te nemen. Daarnaast het is voornaamste doel voor Apple om de voorraden weg te werken.
Ik snap dat het lucratief is voor Apple ja. Vooral omdat relatief kort daarna vaak nieuwe iPods worden aangekondigd. Maar toch. Jammer is het wel als je zoals ik een apparaat van 2400 eu koopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
In het UPS trackingtooltje staat nu:

Vastgestelde afleveringsdatum:
23/08/2010 (Bijgewerkt)
27/08/2010 (Origineel)

Wat bedoelen ze met bijgewerkt? Betekent dit nu dat ik mijn Macbook Pro vandaag 23/8 kan verwachten :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
FezzFest schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:50:
In het UPS trackingtooltje staat nu:

Vastgestelde afleveringsdatum:
23/08/2010 (Bijgewerkt)
27/08/2010 (Origineel)

Wat bedoelen ze met bijgewerkt? Betekent dit nu dat ik mijn Macbook Pro vandaag 23/8 kan verwachten :o ?
Ik neem aan van wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Dat zou mooi zijn, al denk ik dat vandaag net iets te optimistisch is (het pakketje staat nog in Keulen zonder vetrekscan)
KOELN (COLOGNE), DE 22/08/2010 19:23 AANKOMSTSCAN
22/08/2010 19:18 AANKOMSTSCAN
ALMATY, KZ 22/08/2010 15:53 VERTREKSCAN
22/08/2010 10:58 AANKOMSTSCAN
INCHEON, KR 22/08/2010 11:55 VERTREKSCAN
22/08/2010 10:43 VERTREKSCAN
22/08/2010 8:14 AANKOMSTSCAN
22/08/2010 7:59 AANKOMSTSCAN
SHANGHAI, CN 22/08/2010 6:18 VERTREKSCAN
22/08/2010 5:32 VERTREKSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 21/08/2010 4:42 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING
SHANGHAI, CN 21/08/2010 3:34 VERTREKSCAN
21/08/2010 0:52 EXPORTSCAN
21/08/2010 0:47 LOCATIESCAN
KOELN (COLOGNE), DE 20/08/2010 16:49 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
SHANGHAI, CN 20/08/2010 16:09 VERTREKSCAN
20/08/2010 14:22 HERKOMSTSCAN
CN 20/08/2010 1:34 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
In ieder geval ben ik zeker dat het pakket deze week aankomt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
FezzFest schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:05:
Dat zou mooi zijn, al denk ik dat vandaag net iets te optimistisch is (het pakketje staat nog in Keulen zonder vetrekscan)

[...]

In ieder geval ben ik zeker dat het pakket deze week aankomt :).
Het zal niet de eerste keer zijn dat ze vergeten zijn te scannen. Imo zijn die data meer betrouwbaar dan het volgen van die scans.

Begin het gebrek aan tracking van Kuehne+Nagel overigens wel irritant te vinden. Vind het absurd dat je een pakketje van 2400+ euro niet kunt tracken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
Mijn bestelling is ondertussen overgedragen aan UPS.

Status: Ontvangen factuur gegevens

Apple zelf geeft morgen aan als leverdatum, ik ben benieuwd, ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Teknoviking schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:41:

Apple zelf geeft morgen aan als leverdatum, ik ben benieuwd, ik hou jullie op de hoogte.
Was bij mij vrijdag, vandaag binnen. Een werkdag verschil kan je dus rekenen, morgen of overmorgen wordt het dus :)

Bij mij wel zielig, een iMac van 20kg en een UPS-dame van drie turven hoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teknoviking schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:41:

Van mij ook. Maar ik heb echt twijfels of die van mij morgen komt. Hij is nog steeds in Duitsland en nog steeds niet vertrokken? :P

Denk niet dat ik hem morgen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHochstenbach
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-02-2021
Op 9 augustus de nieuwe Mac Pro besteld (versie 2010). Tot op heden nog niet eens een bevestiging van betaling ontvangen (overschrijving). Heb vanmiddag contact opgenomen met Apple, en blijkbaar was er nog niets aangekomen van een betaling en ook niets retour gekregen op mijn rekening. Moest van de klantenservice een screenshot van de transactie maken en doorsturen naar het email adres van de medewerker van de klantenservice.

De orderstatus is overigens een beetje onduidelijk: Afbeeldingslocatie: http://i164.photobucket.com/albums/u7/RHochstenbach/orderstatus.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOid schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:00:
[...]
Ik heb ook een HvA inlogcode en krijg maar 8,05% korting!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
RHochstenbach schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 19:35:
Op 9 augustus de nieuwe Mac Pro besteld (versie 2010). Tot op heden nog niet eens een bevestiging van betaling ontvangen (overschrijving). Heb vanmiddag contact opgenomen met Apple, en blijkbaar was er nog niets aangekomen van een betaling en ook niets retour gekregen op mijn rekening. Moest van de klantenservice een screenshot van de transactie maken en doorsturen naar het email adres van de medewerker van de klantenservice.

De orderstatus is overigens een beetje onduidelijk: [afbeelding]
Wow dude, wat een pech :( Ik kreeg de 10e al een bevestiging van betaling (ook overschrijving).
Ben je niet toevallig vergeten het ordernummer te vermelden?
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 19:48:
[...]

Ik heb het niet bij alle producten gecheckt, maar ik kreeg zeker weten 10% korting op mijn MacPro (heb het nagerekend).

Mijn MacPro status is net geüpdatet naar: Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid

Iemand enig idee hoe lang het dan nog ongeveer gaat duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdje dit topic gevolgd, aangezien ik ook een macbook pro CTO heb besteld. Die van mij is sinds gister in keulen. De verwachte leverdatum stond toen op vandaag. Maar stond later ineens op 27 augustus. Op de apple website staat 25 augustus, ben dus benieuwd. Ik zie net dat Fezzfest hetzelfde had als ik :9

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2010 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:45:
Tijdje dit topic gevolgd, aangezien ik ook een macbook pro CTO heb besteld. Die van mij is sinds gister in keulen. De verwachte leverdatum stond toen op vandaag. Maar stond later ineens op 27 augustus. Op de apple website staat 25 augustus, ben dus benieuwd. Ik zie net dat Fezzfest hetzelfde had als ik :9
Die van mij is ook in Duitsland nu. Zijn ze daar aan het staken ofzo? :p

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2010 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RHochstenbach schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 19:35:

De orderstatus is overigens een beetje onduidelijk: [afbeelding]
2 weken is toch wel veelste lang, zelfs als je vanuit het buitenland geld overschrijft naar Nederland toe.

Als je kan aantonen dat je het geld hebt overgemaakt, dan komt alles wel goed joh :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2010 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 19:48:
[...]

bel even naar apple, heb ik ook gedaan.
Krijg je veel meer korting, ik kreeg zelfs 12% op mijn imac i7! betaal nu maar 1917 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brimme schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:55:
[...]

bel even naar apple, heb ik ook gedaan.
Krijg je veel meer korting, ik kreeg zelfs 12% op mijn imac i7! betaal nu maar 1917 :D
Gewoon bestellen bij Apple via telefoon dan? En dan zeggen dat je student bent....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
Ja en vragen wat voor korting je kan krijgen, ik kreeg de zogenaamde campus korting.

mijn imac i7 is inmiddels verzonden,

Verzonden naar AMSTERDAM, NL 23 Aug 2010
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 31 Aug 2010 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 25 Aug 2010

Wat betekent die 25Aug?
en kan ik Kuhne & Nagel ergens tracken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké dan ga ik m daar vanmiddag wel even bestellen, thanks. Kan je trouwens gewoon meerdere keren per jaar een Mac kopen met korting of kan ik beter even de gegevens van m'n vriendin gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHochstenbach
sOid schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:04:

Wow dude, wat een pech :( Ik kreeg de 10e al een bevestiging van betaling (ook overschrijving).
Ben je niet toevallig vergeten het ordernummer te vermelden?
Heb het ordernummer vermeld zoals dat ook stond aangegeven. Bestel vaker bij Apple via deze methode, dus ik denk niet dat ik iets vergeten ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:10
Brimme schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:28:
Ja en vragen wat voor korting je kan krijgen, ik kreeg de zogenaamde campus korting.

Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 31 Aug 2010 (Voor wijzigingen vatbaar)

Wat betekent die 25Aug?
Lijkt me dat die 25 aug je voorlopige bezorg datum is - stond destijds ook in mijn berichtgeving -. De verwachte bezorg datum die er boven staat was toen een datum waar de levering vóór moest plaatsvinden.

offtopic:
alles ok verder? afstuderen?

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Brimme schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:28:

Wat betekent die 25Aug?
Hmm. Bij mij staat die datum sinds net op de 24ste. Vandaag dus. Zou dat betekenen dat 'ie vandaag aankomt?

Heb verder geen Track en Trace code van TNT oid ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
ik denk eigenlijk dat die data betekent dat mijn imac dan aankomt in Tilburg waar hij wordt samengevoegd met de rest van mijn spullen. Ik heb een CTO imac besteld en aan het serie nummer te zien is hij in Cork Ierland gemaakt. Ik ben dus erg benieuwd wanneer ik hem binnen krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Brimme schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:25:
ik denk eigenlijk dat die data betekent dat mijn imac dan aankomt in Tilburg waar hij wordt samengevoegd met de rest van mijn spullen. Ik heb een CTO imac besteld en aan het serie nummer te zien is hij in Cork Ierland gemaakt. Ik ben dus erg benieuwd wanneer ik hem binnen krijg
Is het niet logischer als dat valt onder "Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige wat er bij mij is verandert zover is:
KOELN (COLOGNE), DE 24/08/2010 1:23 IMPORTSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 23/08/2010 22:44 IMPORTSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 22/08/2010 20:01 IMPORTSCAN
22/08/2010 19:23 AANKOMSTSCAN

Afleverdatum staat nu op vandaag, dus hopen dat ze vegeten zijn te scannen in Keulen :p

Net nog even op apple site gekeken. Afleverdatum staat daar nu ook op 24 Augustus :)
Foutje van mij, ik had verkeerd gekeken, afleverdatum is nog steeds 25 augustus bij apple.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:20:
Enige wat er bij mij is verandert zover is:
KOELN (COLOGNE), DE 24/08/2010 1:23 IMPORTSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 23/08/2010 22:44 IMPORTSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 22/08/2010 20:01 IMPORTSCAN
22/08/2010 19:23 AANKOMSTSCAN

Afleverdatum staat nu op vandaag, dus hopen dat ze vegeten zijn te scannen in Keulen :p

Net nog even op apple site gekeken. Afleverdatum staat daar nu ook op 24 Augustus :)
Zou er dan geen vertrekscan moeten zijn vanuit Koeln/Koln op z'n minstens als ze vandaag leveren? Heb het idee dat het nog steeds in Duitsland is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHochstenbach
Heb eindelijk een orderbevestiging ontvangen. Kan mijn Mac Pro verwachten tussen 3 en 8 september :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RHochstenbach schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:06:
Heb eindelijk een orderbevestiging ontvangen. Kan mijn Mac Pro verwachten tussen 3 en 8 september :)
Wat ging er mis dan uiteindelijk? Zo lang duurt het verwerken van een overschrijving toch niet normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Is het normaal dat je geen bevestigingsmail krijgt als je online bestelt? Heb net besteld, maar heb alleen een scherm waar op staat waar de betaling heen moet. Maar dat staat me niet aan, elke store stuurt een mailtje met de bevestiging van de order, maar Apple dus blijkbaar niet?

NVM: Net ontvangen, servers waren blijkbaar niet zo snel vandaag. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Beanie op 24-08-2010 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij duurde het ook een tijde voor die mail kwam.
Bij mij is het nu zo:
Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: Binnen 24 uur
Verwachte leverdatum: 24 Aug, 2010 - 26 Aug, 2010

(zaterdagavond besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
Zo, ik heb mijn MBP en iPod classic vandaag ontvangen, de originele leverdatum was 26 augustus dus hij is 2 dagen eerder geleverd. Nu er even van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd met je Mbp en Ipod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:34:
Bij mij is het nu zo:
Nog niet verzonden

(zaterdagavond besteld)
Hoop dat ik net zo'n levertijd heb. Zou m'n iMac er eventueel maandag al kunnen zijn. Can't wait. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Ze zijn in Keulen wakker geworden:
KOELN (COLOGNE), DE 24/08/2010 17:12 VERTREKSCAN

Verwachtte afleverdatum staat nu op 25/8 (dit komt overeen met de datum die op de bestelstatus van mijn Appleaccount staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm..
Ik heb nog geen vertrekscan gehad.
Afleverdatum staat nog steeds op 24/8....
Als de UPS man hier tussen nu en 7 uur komt hebben ze gelijk, maar ik ben bang dat ik hem vandaag niet meer krijg :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Bij mij stond de bijgewerkte afleverdatum (UPS-site) eerst op 23/8, dan 24/8 en nu op 25/8. Omdat de Applesite altijd 25/8 aangaf en het pakket nu blijkbaar vertrokken is, denk ik dat de status van de Applesite correcter is dan die van UPS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:19:
hm..
Ik heb nog geen vertrekscan gehad.
Afleverdatum staat nog steeds op 24/8....
Als de UPS man hier tussen nu en 7 uur komt hebben ze gelijk, maar ik ben bang dat ik hem vandaag niet meer krijg :p .
Dan krijg ik hem vandaag ook niet. Raar, want vandaag was het geupdate naar 24/8.

Nog steeds geen vertrekscan bij mij, dus ik krijg hem niet vandaag. Het is onmogelijk om hem vanuit Duitsland hier te krijgen voor 7 uur nu. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FezzFest schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:21:
Bij mij stond de bijgewerkte afleverdatum (UPS-site) eerst op 23/8, dan 24/8 en nu op 25/8. Omdat de Applesite altijd 25/8 aangaf en het pakket nu blijkbaar vertrokken is, denk ik dat de status van de Applesite correcter is dan die van UPS...
Apple zegt bij mij ook vandaag. Ik geef ze weinig kans als hij nog steeds in Duitsland is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:34:
Bij mij is het nu zo:
Nog niet verzonden

(zaterdagavond besteld)
Nu dus verzonden, wordt morgen geleverd. Snelle service dus, alleen is er jammer genoeg morgen tot 15:00 niemand thuis. Hopen dat ze later komen maar dat zal wel niet. Dan maar donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UPS is vandaag niet langsgeweest, viel natuurlijk te verwachten :p .
Heb ook nog geen vertrekscan gezien. Ik hoop dat hij morgen komt, al ben ik bang dat het donderdag pas wordt als het zo doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:22:
UPS is vandaag niet langsgeweest, viel natuurlijk te verwachten :p .
Heb ook nog geen vertrekscan gezien. Ik hoop dat hij morgen komt, al ben ik bang dat het donderdag pas wordt als het zo doorgaat.
Bij mij ook niet. Kan zelfs vrijdag worden als het zo doorgaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

jeehaa schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:14:
Lijkt me dat die 25 aug je voorlopige bezorg datum is - stond destijds ook in mijn berichtgeving -. De verwachte bezorg datum die er boven staat was toen een datum waar de levering vóór moest plaatsvinden.
Die datum slaat op de datum waarvoor de status geldt, 'verzending op schema - 25-aug' betekend dus dat de verzending, op 25 augustus, op schema is. Het verklaart ook waarom de datum later verschoven is.
Brimme schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:25:
25-08 op de boot. Donderdag of vrijdag in NL, als het meezit donderdag en als de UPS dan vlot is heb je hem vrijdag, maar ik zou uitgaan van maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
bedankt !
we gaan het afwachten of je gelijk krijgt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmilneM
  • Laatst online: 15-09-2023
Zondagavond 22 augustus mijn iMac 27" (+ iPod Touch studentenactie) besteld via Apple Online Store. Dinsdag 24 augustus al binnen! Dat is nog eens snelle levering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merry77
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10-2011
Bij mij staat er nu: verzonden 25 aug

Trackingsnummer vervoerder
Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt

Dus dat snap ikniet helemaal. Geen trackingsnummer en toch onderweg naar eindbestemming. Dat is ietwat te snel denk ik.
Heb de Mac in de Apple store besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
merry77 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:27:
Bij mij staat er nu: verzonden 25 aug

Trackingsnummer vervoerder
Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt

Dus dat snap ikniet helemaal. Geen trackingsnummer en toch onderweg naar eindbestemming. Dat is ietwat te snel denk ik.
Heb de Mac in de Apple store besteld.
Die krijg je later vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
Beanie schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:15:
[...]

Hoop dat ik net zo'n levertijd heb. Zou m'n iMac er eventueel maandag al kunnen zijn. Can't wait. :*)
Inmiddels een verwachte levering van 31 augustus - 1 september. Toch netjes, gisteren besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn macbook is op het moment in nederland en niet ver bij m'n woonplaats vandaan :) .
Ik ga er dan toch vanuit dat hij vandaag komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Mijn pakketje uit het verre oosten is gearriveerd! Even recapituleren voor de geïnteresseerden (Macbook Pro 15inch i5 2.4GHz met mat scherm):

14/8 : besteld en geld overgemaakt.
16/8 : betaling ontvangen
20/8 : pakket verzonden
25/8 : pakket aangekomen

Transport verzorgd door UPS. Oorspronkelijke afleverdatum 27/8.

Zij die hun pakketje ook al hebben ontvangen: * FezzFest geniet mee
Zij die nog moeten wachten: goede moed, je geduld wordt beloond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmilneM
  • Laatst online: 15-09-2023
Beanie schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:18:
[...]

Inmiddels een verwachte levering van 31 augustus - 1 september. Toch netjes, gisteren besteld.
Zou zomaar ook eerder kunnen :) . Ik heb zondagavond besteld en heb mijn iMac 27" i3 gisteren (dinsdag) al binnen gehad. Zal voor je duimen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelaat word gemiddeld genomen die pakketjes bezorgt als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:56:
Hoelaat word gemiddeld genomen die pakketjes bezorgt als ik vragen mag?
Onmogelijk te zeggen. Dat heeft met jouw plek op de route, de hoeveelheid pakketjes en het bezorgbedrijf te maken.

Woeh! Krijg net een telefoontje dat m'n MacPro is afgeleverd!

Voor de beeldvorming:
9e besteld (eerste dag dat het mogelijk was)
18e verstuurd
25e geleverd

Best lang, maar goed. De oorspronkelijke levertijd was 3 september, dus ik ben maar wat blij dat het de 25ste is geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is een uur geleden aangekomen :)
Begon toch nog wel wat te twijfelen aangezien TNT hier normaal rond 1 uur is, dus ik hoopte dat het met UPS hetzelfde zou zijn :p

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2010 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag m'n Imac+Ipod Touch binnen. Snelle service....zaterdag besteld :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2010 17:28 ]

• Beanie
Beanie schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:18:
[...]

Update, leverdatum verschoven naar 27 augustus. Morgen dus al!!!

• merry77
nog geen UPS tracking nummer, verwachte leverdatum 7 sep.
Als het gaat als zxit dan zou het 1 sep worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:41

DefLite

Why so serious?

Gister mijn MBP 13' besteld en wordt morgen geleverd :D

Aug 25, 2010 at 11:10 AM PDT - Order number Wxxxxx View order details
Shipped on: Aug 26, 2010 via United Parcel Service Nederlan
Tracking #: xxxxxx
Product Qty.
MBP 13.3/2.4/2X2GB/250/SD-NLD

Verder heb ik gelijk de benodigde accessoires erbij besteld, dus mini display > hdmi kabel, sleeve, tas, muis en iLap.
En gelijk ook maar nieuwe monitor pricewatch: Samsung Syncmaster P2770H.

Ik ga hem voornamelijk voor werk gebruiken, simpel monteer werk en voor school(Ik doe BBL ICT).

[ Voor 14% gewijzigd door DefLite op 27-08-2010 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHochstenbach
Mijn Mac Pro is vandaag verzonden via TNT en kan 'm a.s. woensdag (1 september) al verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-10-2024
Gestoord!
Mn gratis Bumper Case voor de iPhone 4 heb ik afgelopen dinsdag besteld en ik had hem vandaag al in huis!
Super nice!

Ik ben niet lui. Ik bespaar energie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merry77
heb nog steeds geen trackingnr, staat wel iets van onderweg naar klant en in de rechter kolom staat 30 aug. Dat zou maandag zijn. Jammer dat ik die dag 's middags college heb. Dinsdag ben ik waarschijnlijk wel thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:41

DefLite

Why so serious?

En mijn MBP is vanochtend(vrijdag) om 11 uur geleverd :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanacht om 2:20 departure scan vanuit amsterdam, verwcht de macbook pro vandaag:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:38:
vanacht om 2:20 departure scan vanuit amsterdam, verwcht de macbook pro vandaag:D
Vergeten dat ups niet op zaterdag bezorgd:( wachten tot maandag dus:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
Nog even kort samenvatten:

24/8 laat besteld
Direct betaling gedaan (Rabo)

25/8 Bevestiging en inplanning voor ontvangst op 1/9

26/8 Update levering naar 27/8

27/8 Geleverd!

Ging om een 21.5" iMac (base model)

[ Voor 9% gewijzigd door Beanie op 28-08-2010 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Daar gaan we dan, gisteren 28/08/2010 een 27" iMac besteld met de volgende specs;

2.93GHZ QUAD-CORE INTELCORE I7
4GB 1333MHZ DDR3 SDRAM - 2X2GB
2TB SERIAL ATA DRIVE
ATI RADEON HD 5750 1GB GDDR5
8X DOUBLE-LAYER SUPERDRIVE
APPLE MAGIC MOUSE-Z
WL KB & USER'S GUIDE-USA
COUNTRY KIT,IMAC 27-INCH-IEA

Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 06 Sep, 2010 - 07 Sep, 2010

Direct met credit card betaald.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 18:02

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Heb 26/8 men iPad besteld. Met een verzend datum van tussen de 1 en 3 dagen. Maar heb geen creditcard dus via bankoverschrijving betaald. Dit heb ik meteen gedaan maar de status is nog steeds: word beoordeeld. Ik ben benieuwt hoelang het duurt.

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Mavel 128 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 10:19:
Heb 26/8 men iPad besteld. Met een verzend datum van tussen de 1 en 3 dagen. Maar heb geen creditcard dus via bankoverschrijving betaald. Dit heb ik meteen gedaan maar de status is nog steeds: word beoordeeld. Ik ben benieuwt hoelang het duurt.
Die bankoverschrijving is op z'n vroegst pas vrijdag bij Apple aangekomen en als het tegenzit vandaag pas, in de weekenden doen ze eigenlijk niets. Ik bestelde vrij vroeg op de donderdag (rond 15:00 uur) en kreeg op vrijdag aan het einde van de ochtend een orderbevestiging.

Hoor je vandaag niets, dan zou ik even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 18:02

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Heb een update gehad :) status: nog niet verzonden. Verwachte verzendatum: binnen 24 uur. Verwachte levertijd: 31 aug - 02 sept.. dus ik ben benieuwt of ik hem morgen al kan verwachten :-)

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mijn iMac 27" i7 telefonisch besteld (waarom telefonisch? iemand hier had me wijs gemaakt dat ik dan meer korting kreeg als student, niet waar dus).

De beste meneer vertelde me dat ik hem over een week of anderhalve week thuis kan verwachten. Hij moet in ieder geval uit Tsjechië komen. Betaling per bankoverschrijving met spoed gedaan (die 2,20 kan er dan ook nog wel bij) dus het geld moeten ze vandaag nog binnen hebben.

Kan niet wachten! Vind anderhalve week eigenlijk best lang.
Pagina: 1 ... 10 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.