[Apple producten] Levertijden - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 26 Laatste
Acties:
  • 143.810 views

Onderwerpen

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ratjetoe92 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:05:
[...]

Ik vind eerlijk gezegd dat een levertijd van meerdere weken niet echt past bij zo'n groot bedrijf.
48 uur zou het maximum moeten zijn. Ook al bestel je een ander toetsenbord of een Hi-res scherm. Gewoon meer voorraad in Nederland.
Mee eens. Hoewel ik het bij een gloednieuw producttype als de MacPro nog wel kan begrijpen, maar toch.

Ik vind het wel weer bizar dat de Amerikanen een veel kortere levertijd hebben voor de MacPro :S

• JaQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 22:36

JaQ

Stoffel schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:15:
Ik had 1 augustus een MBP CTO (i5 2.53 en hi-res) en een Apple Remote besteld. Volgens de Apple store zou dat 18-19 augustus geleverd worden, maar gisteren was het er al :)
mmm.. ik heb op 30 juli besteld, maar nog niets gezien (15" i7, hi-res, 8GB, SSD. Remote + wat sortware). Zo maar eens bellen naar mijn lokale apple reseller.... :(

Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me

• Ratjetoe92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 20:28
De Delivery Status Dashboard App is trouwens zeer handig je vult je ordernummer en emailadres in en je krijgt je status in je Dashboard te zien. Moet je natuurlijk wel al over een Mac beschikken. [url="[url]http://www.apple.com/downloads/dashboard/shopping/deliverystatus.html[/url]"]Klik![/url] 8)7

Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:11

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Mijn status staat op Prepared for Shipment :P

Damn vrees dat ik nog veel geduld moet hebben

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
dreameater schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:26:
Mijn status staat op Prepared for Shipment :P

Damn vrees dat ik nog veel geduld moet hebben
Hetzelfde hier. Leverdatum op dit moment: 25 augustus. Ik hoop hem aankomende woensdag al te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:11

Stoffel

Engineering the impossible

Ratjetoe92 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:38:
De Delivery Status Dashboard App is trouwens zeer handig je vult je ordernummer en emailadres in en je krijgt je status in je Dashboard te zien. Moet je natuurlijk wel al over een Mac beschikken. [url="[url]http://www.apple.com/downloads/dashboard/shopping/deliverystatus.html[/url]"]Klik![/url] 8)7
Die is er ook voor de iPhone, inderdaad handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, ik krijg hem maandag, de verwachte leveringsdatum is vervroegd :)

Hoop dat het Anti-Glare scherm het wachten waard was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Stoffel schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:31:
[...]

Die is er ook voor de iPhone, inderdaad handig :)
Vooral ook handig dat, als je ook iPhone/iPad app hebt, je de changes naar je kan laten pushen :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRE RoadRunner
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-05-2023
10 augustus iMac i7 besteld. Eerst zou die op 20 augustus aankomen, nu hebben ze dat verschoven naar 30 augustus! Dat is verdomme net de week dat ik weer 40 uur in de week op school zit en geen tijd heb om nieuwe besturingssystemen te gaan leren:(
Dat Apple die voorraden eens goed op orde krijgt, ik vind dit niet bepaald klantvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RRE RoadRunner schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:18:
10 augustus iMac i7 besteld. Eerst zou die op 20 augustus aankomen, nu hebben ze dat verschoven naar 30 augustus! Dat is verdomme net de week dat ik weer 40 uur in de week op school zit en geen tijd heb om nieuwe besturingssystemen te gaan leren:(
Dat Apple die voorraden eens goed op orde krijgt, ik vind dit niet bepaald klantvriendelijk.
Misschien word het eerder joh. Ik ben niet de enige die z'n Mac computer eerder krijgt dan verwacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRE RoadRunner
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:03:
[...]

Misschien word het eerder joh. Ik ben niet de enige die z'n Mac computer eerder krijgt dan verwacht. :)
Ik hoop het. Nu zou hij net arriveren als ik geen tijd meer heb om ermee te leren werken terwijl ik van tevoren juist tijd genoeg heb. Dit vind ik echt zeer vervelend. Hopelijk krijg ik hem iig nog voor het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
Macbook Pro en iPod Touch 'verzonden'. Leveringsdatum(vatbaar voor wijzigingen) is later geworden: 27 augustus. Neem aan dat dit toch wel eerder zal worden. 10 hele dagen is wel heel erg lang. Nu snap ik wel dat verzonden betekent dat de Macbook ergens uit China verzonden is, maar toch, mijn iMac ging vele malen sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ratjetoe92 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:06:
Macbook Pro en iPod Touch 'verzonden'. Leveringsdatum(vatbaar voor wijzigingen) is later geworden: 27 augustus. Neem aan dat dit toch wel eerder zal worden. 10 hele dagen is wel heel erg lang. Nu snap ik wel dat verzonden betekent dat de Macbook ergens uit China verzonden is, maar toch, mijn iMac ging vele malen sneller!
Wat voor Macbook Pro heb je bestelt dan? Als je een Anti-Glare scherm erin hebt gedaan, dan is 10 dagen wel heel normaal aangezien het zelfs 2 weken kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
Ik heb een US Keyboard lay-out erin laten zetten. Ik snap dat hij nog geassembleerd moet worden ergens in het verre oosten, maar met mijn iMac ging het toch een beetje sneller! Na de mail van dat hij 'verzonden' zou zijn, was hij in 5 dagen binnen. Hier had ik ook een US Keyboard layout gekozen.

Echt jammer dat dit zo lang moeten duren bij zo'n bedrijf, maar misschien moet je het vergelijken met een auto kopen, dat duurt ook een eeuw voordat hij klaar is. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:06
Op 11 augustus de standaard 27" iMac besteld, de 12de verzonden en de 13de binnen :D

Alleen een beetje jammer dat ik vrijdag de 13de tot 17:00 heb moeten wachten thuis totdat de UPS eindelijk een langskwam. Zal wel met de dag te maken hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 4 augustus een 13" 2,4 GHz MacBook Pro met US Keyboard, 32GB iPod Touch, HP Printer en een Sleeve besteld. Verzonden op 7 augustus. UPS Trackingnummer ontvangen op 13 augustus, welke aangeeft dat alles op maandag de 16e wordt afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alright, dan ga ik ook commenten. Op maandag MacBook pro 15 + hires besteld en vrijdag verzonden en al hele reis gemaakt op plaTsen die ik niet eens wist dat ze bestonden. Vanaf shanghai naar ene inCheon in Korea en van daar uit naar Almaty in Kazachstan lekker koud. En zonet in koln aangekomen. Voor de deskundigen. Krijg ik em denken jullie morgen al? Oorspronkelijke levertijd staat op woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, bij mij staat op UPS dat een paket van 0.2 kg 16 augustus verschijnt. En een paket van 5kg dat 17 augustus voor m'n deur staat.

Dus m'n iPod touch krijg ik morgen en dan dinsdag pas m'n MBP? Fijn dat ik 2 dagen de hele dag thuis moet zitten dus. 8)7

Op Apple staat dat het 16 augustus word verwacht. Laten we hopen dat Apple maar gelijk heeft en ik morgen alles binnen heb.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 18:55:
Oke, bij mij staat op UPS dat een paket van 0.2 kg 16 augustus verschijnt. En een paket van 5kg dat 17 augustus voor m'n deur staat.

Dus m'n iPod touch krijg ik morgen en dan dinsdag pas m'n MBP? Fijn dat ik 2 dagen de hele dag thuis moet zitten dus. 8)7

Op Apple staat dat het 16 augustus word verwacht. Laten we hopen dat Apple maar gelijk heeft en ik morgen alles binnen heb.
Als je de 16e er niet bent wordt je iPod de dag erna met je MBP geleverd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:14

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Allemachtig! Ik had vrijdag een iMac i7 met nog wat extra opties besteld en die komt pas 15 september! Dat is gewoon een maand later.

Dat vind ik nogal lang duren op zijn zachtst gezegd! Meer mensen deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Bij mij staat nu er nu
Verzonden naar HAAKSBERGEN, NL 13 Aug 2010

Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 26 Aug 2010 (Voor wijzigingen vatbaar)

Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant 18 Aug 2010
– verzending op schema

Ondertekend door:

MMz vreemd ik heb stille hoop dat het toch eerder gaat worden als de 26e O-)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RRE RoadRunner schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:18:
12 augustus heb ik ook een iMac i7 besteld, 2 TB geheugen en 16 GB intern

Zoals het nu lijkt krijg ik ehm dinsdag, ik kreeg zaterdag al de mail dat die verzonden was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Die van mij is bijna hetzelfde. Alleen heb ik 8GB intern ipv 16 en de trackpad erbij genomen (ook 2TB).
Daarnaast heb ik nog een printer en een iPod erbij besteld.

Erg vreemd dit.

Wel fijn dat die van jou zo snel komt. Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Het was trouwens 13 augustus dat ik die van mij besteld had, foutje met typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigg Balls schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:37:
Het was trouwens 13 augustus dat ik die van mij besteld had, foutje met typen.
Trackpad heb ik ook trouwens, en ook de calculator met nummerieke uitbreiding.
Ik krijg hem definitief morgen

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjeetje gisteren stond er heel mooi levertijd 16-08-2010 en nu stat er helemaal geen levertijd en zit dat pakketje al 2 dagen in Köln.!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
Bij mij nu: Onderweg naar klant 18 Aug. Laten we het hopen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ratjetoe92 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 19:04:
Bij mij nu: Onderweg naar klant 18 Aug. Laten we het hopen! :D
Ja maar ik bedoel op de UPS website he..dus niet op de Apple site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
Ik heb nog geen UPS link. Dus daar kan ik nog niet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaQ

JaQ

31 juli besteld, vandaag in ontvangst genomen. (MacBook Pro 15", i7 the works). Had best wat sneller gemogen, maar op dit moment ben ik blij.

overigens heb ik ook mijn linksys met DD-WRT kunnen vervangen, om een of andere reden kreeg ik de MBP niet stabiel aan de wireless van de linksys :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaQ schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:23:
31 juli besteld, vandaag in ontvangst genomen. (MacBook Pro 15", i7 the works). Had best wat sneller gemogen, maar op dit moment ben ik blij.

overigens heb ik ook mijn linksys met DD-WRT kunnen vervangen, om een of andere reden kreeg ik de MBP niet stabiel aan de wireless van de linksys :(
heeft die van jouw ook zo lang in Koeln gestaan? Kan je screen maken van de wereldreis op UPS tracing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRE RoadRunner
Verzonden naar WEERT, NL 16 Aug 2010
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 24 Aug 2010 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 18 Aug 2010
Ondertekend door
Dit ziet er al een stuk beter uit dan de 30 augustus die ze me vrijdag doorgaven gelukkig. Al snap ik wel niet helemaal hoe dat systeem werkt. Er staat dat hij op 16 augustus verzonden is naar mij met vervolgens de datum 18 augustus. Hij zou dan bij mij op 24 augustus aankomen? :?
Waar staat die 18 augustus voor en wat gebeurd er in de tussentijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Volgens mij wordt hij de 18e in het proces van de eindbezorger opgenomen ofzo ( UPS) aangezien ik dezelfde status heb alleen met een verwachte leverdatum van 26 augustus...
Bovendien kan ik ( en jij waarschijnlijk ook nog niet ) nog niet eens de order tracken, ik ben er echt bang voor dat we nog een week moeten wachten :(

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRE RoadRunner
Klopt, ik kan inderdaad de order nog niet tracken. Het zal waarschijnlijk wel zoiets zijn ja. Bedankt voor de opheldering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
Hier precies hetzelfde:

Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar): 26 Aug 2010 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus: Onderweg naar klant – verzending op schema 18 Aug 2010

Ik hoop toch echt dat het een paar dagen eerder is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Tip m.b.t. al dan niet thuis zitten wachten op UPS: UPS heeft uitgebreide mogelijkheden om de levering van je bestelling te beinvloeden. Zodra ze één keer aan de deur zijn geweest - en je dus een geel-zwart briefje in de bus hebt gehad - kun je zelf bepalen wat je wilt: op een andere dag laten bezorgen, zelf ophalen, of op een ander adres laten bezorgen (op je werk, of bij buren/vrienden/familie bijvoorbeeld).

Vul hiervoor het InfoNotice nummer van het zwart-gele briefje (en dus niet het trackingnummer van de Apple site) in op UPS.com en kies vervolgens rechts voor andere bezorgopties.

Overigens was ik laatst een keer op de UPS vestiging in Apeldoorn om iets op te halen, en toen viel mij op dat er op de deur van het kantoor iemand stond met de functie "Apple deliveries manager" (of zoiets). Blijkbaar hebben ze speciaal iemand in dienst om de Apple spullen bij ons te krijgen :)

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een bedrijf is UPS! Mijn MBP ligt al 3 dagen in Köln. Eerst krijg ik een nieuwe levertijd door van 16 augustus...ineens verdween dat...gisteravond stond er ineens een levertijd, vandaag 17-08-2010. Mail ik die snuggers krijg ik een arrogant mailtje terug dat het pakket vandaag NIET wordt afgeleverd. Zijn ze lui ofzo Het is vanaf koln maar uurtje ofzo om af te leveren naar mij en daar doen ze drie dagen over? Zo lang duurde het niet eens van shanghai naar Koln. Echt belachelijk van UPS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:23:
Wat een bedrijf is UPS! Mijn MBP ligt al 3 dagen in Köln. Eerst krijg ik een nieuwe levertijd door van 16 augustus...ineens verdween dat...gisteravond stond er ineens een levertijd, vandaag 17-08-2010. Mail ik die snuggers krijg ik een arrogant mailtje terug dat het pakket vandaag NIET wordt afgeleverd. Zijn ze lui ofzo Het is vanaf koln maar uurtje ofzo om af te leveren naar mij en daar doen ze drie dagen over? Zo lang duurde het niet eens van shanghai naar Koln. Echt belachelijk van UPS!
Relax ;) Ik denk dat het niet rendabel genoeg voor ze is om op dit moment te rijden? Misschien wachten ze voor meer pakketjes in jouw omgeving. Want voor 1 pakketje gaan ze niet rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaQ

JaQ

Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:37:
heeft die van jouw ook zo lang in Koeln gestaan? Kan je screen maken van de wereldreis op UPS tracing :D
Geen idee, ik heb de laptop via mijn lokale reseller gekocht. (die gun ik de marge)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrejansen85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-11-2023
Bij mij staat er nu:

Verzonden naar UTRECHT, NL 17 Aug 2010
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 18 Aug 2010 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus Bestelling verzonden 17 Aug 2010
Ondertekend door

Ik hoop dat dit dan ook echt morgen is :o

Gr
A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij komt ook morgen nu aan pfff anderhalve week moeten wachten....en vooral door de ********* UPS. Apple had het snel verzonden maar UPS moet zo nodig mijn MBP 3 dagen in Köln laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-08 21:05
Bij mij staat er nu:

Verzonden naar UTRECHT, NL 17 Aug 2010
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 18 Aug 2010 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus Bestelling verzonden 17 Aug 2010
Ondertekend door

Ik hoop dat dit dan ook echt morgen is

Gr
A.
Wanneer had je je order geplaatst? en is het een BTO?

Ik heb 12 augustus mijn eerste MBP besteld, een BTO + een ipod classic via de campusstore. 14 augustus verzonden en sindsdien is de datum achter de Huidige bezorgstatus een dagje achteruit gegaan (18 naar 19). Hopen dat ik binnenkort weer een update krijg. De afleverdatum staat overigens op 26 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrejansen85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-11-2023
Teknoviking schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:54:
[...]

Wanneer had je je order geplaatst? en is het een BTO?

Ik heb 12 augustus mijn eerste MBP besteld, een BTO + een ipod classic via de campusstore. 14 augustus verzonden en sindsdien is de datum achter de Huidige bezorgstatus een dagje achteruit gegaan (18 naar 19). Hopen dat ik binnenkort weer een update krijg. De afleverdatum staat overigens op 26 augustus.
Zaterdag de 14e order geplaatst. Alleen een MBP
Sorry voor vragen maar wat bedoel je met BTO (ik kan niet alles weten :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Yes, mijn betaling is verwerkt! zo 15/8 besteld & geld overgemaakt, vandaag betaling dus ontvangen en verwachte leverdatum 25 of 26/8. Het betreft een core i5 2.4 met hi res mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

FezzFest schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 09:39:
Yes, mijn betaling is verwerkt! zo 15/8 besteld & geld overgemaakt, vandaag betaling dus ontvangen en verwachte leverdatum 25 of 26/8. Het betreft een core i5 2.4 met hi res mat.
Hah heb zelfde als jou in bestelling staan, heb jij ook die iPod erbijgenomen?
Mijn leverdatum staat ook op 26 augustus, wat staat erbij jou achter :

Huidige bezorgstatus: ??????

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Hoera. MacPro is Prepared for shipment.

Geschatte verzenddatum is echter nog steeds de 25ste. Lijkt me niet kloppen, maar goed. Ik zie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
dreameater schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 09:42:
[...]

Hah heb zelfde als jou in bestelling staan, heb jij ook die iPod erbijgenomen?
Mijn leverdatum staat ook op 26 augustus, wat staat erbij jou achter :

Huidige bezorgstatus: ??????
Er staat niets achter, enkel dit:
Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 25 Aug, 2010 - 26 Aug, 2010

en daarna de details van mijn bestelling.

P.S. Heb er geen iPod bijgenomen (heb zelf al een iPod Touch en heb eens geen zin om een extra iPod nadien te liggen verkopen :X ).

[ Voor 12% gewijzigd door FezzFest op 18-08-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
FezzFest schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:10:

P.S. Heb er geen iPod bijgenomen (heb zelf al een iPod Touch en heb eens geen zin om een extra iPod nadien te liggen verkopen :X ).
Vast wel een familielid/vriend(in) die je er blij mee kunt maken lijkt me? Vriendin krijgt door mij een iPod Touch voor 30 euro. Is ze enorm blij mee en mijn karma gaat ook weer een paar puntjes omhoog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
Zaterdag de 14e order geplaatst. Alleen een MBP
Sorry voor vragen maar wat bedoel je met BTO (ik kan niet alles weten )
Build-to-order (mac zelf noemt ze CTO Configured-to-order) dus of je een standaard MBP hebt of de configuratie aangepast hebt.

Mijn laatste update was 4 dagen geleden dus ik hoop dat ik binnenkort weer een mailtje mag ontvangen van Apple.

Weet er iemand trouwens wat die datum achter de huidige bezorgstatus betekent? Is dat wanneer er een nieuwe update verwacht wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ja dat zat ik me ook af te vragen, bij mij staat er 18 Augustus ..vandaag dus!
Als er vandaag een status update komt zou ik dat zeker hier melden :+

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 07:12
Net ook maar eens een standaard versie 13-inch mb pro 2,4ghz besteld. Hopen dat ie een beetje snel binnenkomt :) ! Het zou namelijk wel leuk zijn als ik hem heb voordat ik weer naar school moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Yay. MacPro nu ook daadwerkelijk verzonden :)

Via Kuehne+Nagel. Nog nooit van gehoord, maar zal vast wel goed komen...

Verwachte aankomstdatum is ook vervroegd van 3 september naar 31 augustus. Duurt nog steeds bijzonder lang, maar gok dat het nog wel eerder aankomt.

Kuehne+Nagel is ook gewoon vervoer met vliegtuig lijkt me?

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Shit man, er is nog steeds niks veranderd aan mijn order :(
En nu is ineens de Apple Store plat 8)7 Gaat weer mooi :F

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 14:02
yeehaw schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:35:
Net ook maar eens een standaard versie 13-inch mb pro 2,4ghz besteld. Hopen dat ie een beetje snel binnenkomt :) ! Het zou namelijk wel leuk zijn als ik hem heb voordat ik weer naar school moet.
Ik heb zo`n MBP gisteren besteld, vandaag gaat hij geleverd worden.

Met gestrekt been.

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Mijn status is geupdate, maja kan er niet heel gelukkig van worden.

De datum dat mijn pakket in Tilburg gemerged wordt is verschoven van 18 naar 19 augustus...
Hopenlijk krijg ik dan vandaag mijn UPS tracking nummer |:(

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Ratjetoe92
dreameater schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:22:

De datum dat mijn pakket in Tilburg gemerged wordt is verschoven van 18 naar 19 augustus...
Hopenlijk krijg ik dan vandaag mijn UPS tracking nummer |:(
Hier precies hetzelfde.... :?

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Nouja zolang de afleverdatum maar niet achteruit gaat vind ik het wel dikke prima :+

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 16:10
Kunnen jullie hier wat mee:

ALMATY, KZ 19/08/2010 14:22 AANKOMSTSCAN
INCHEON, KR 19/08/2010 12:00 VERTREKSCAN
19/08/2010 10:58 VERTREKSCAN
19/08/2010 9:02 AANKOMSTSCAN
19/08/2010 8:59 AANKOMSTSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 19/08/2010 1:39 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING
SHANGHAI, CN 19/08/2010 6:10 VERTREKSCAN
19/08/2010 6:06 VERTREKSCAN
19/08/2010 3:12 VERTREKSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 18/08/2010 17:50 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
SHANGHAI, CN 18/08/2010 22:19 EXPORTSCAN
18/08/2010 22:10 HUBSCAN
18/08/2010 14:51 VERTREKSCAN
18/08/2010 13:26 HERKOMSTSCAN
CN 18/08/2010 0:20 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

De site van Apple geeft aan dat uiterlijk 23 augustus mijn laptop wordt geleverd.

Gaude et aude

Verwijderd

Hier ook 10 Augustus een BTO MBP + iPod touch besteld.. Vind het eigenlijk best wel van de zotte dat ik er naar alle waarschijnlijkheid twee weken op moet gaan wachten.. Maar goed, zo erg is het niet..

Mijn merge is ook van 18 naar 19 augustus verplaatst..

Alleen is er dit weekend helemaal niemand thuis, wordt lekker als hij voor 26 augustus wordt afgeleverd!

• Ratjetoe92
Mijn iMac was er na verzending in 5 dagen. De Macbook is 14 Aug verzonden en zou dan dus vandaag aan moeten komen. Ik hoop echt zo op morgen of volgende week maandag...

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:25
sOid schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:34:
Yay. MacPro nu ook daadwerkelijk verzonden :)

Via Kuehne+Nagel. Nog nooit van gehoord, maar zal vast wel goed komen...

Kuehne+Nagel is ook gewoon vervoer met vliegtuig lijkt me?
Is een wereldwijde logistieker. Vervoer kan idd met vliegtuig, maar ik zie ook veel vrachtwagens.

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 14:02
artbij schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 08:52:
[...]

Ik heb zo`n MBP gisteren besteld, vandaag gaat hij geleverd worden.
Ik typ dit op mijn nieuwe MBP 13".

Met gestrekt been.

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

haha dik mooi , het kan dus wel snel.. met default configs ;(

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Verwijderd

Net gebeld om te annulleren , maar daar is ook al geen doorkomen aan zeg. Ben al 2 keer verzocht om op een later tijdstip terug te bellen. Blijkbaar is iedereen aan het annulleren op dit moment.

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 16:10
Ik heb een US keyboard en een displayport, misschien dat dat het proces vertraagd.

Gaude et aude

• Teknoviking

*knip*
Dit is mij dus al 2 keer overkomen. Eerst van 18 naar naar 19 en gisteren van 19 naar 20 augustus. Ik hoop dat ze in ieder geval de verwachte bezorgdatum halen. Wat mij betreft hadden ze de updates wel wat frequenter en uitgebreider mogen doen bij Apple. Ik tast compleet in het duister waar mijn macbook nu "rondzweeft".

• sOid
  • Niet online
Pino112 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:18:
[...]

Is een wereldwijde logistieker. Vervoer kan idd met vliegtuig, maar ik zie ook veel vrachtwagens.
Ok. Nou ja, hij moet uit China komen, dus dat zal wel met het vliegtuig gaan ;)

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

sOid schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:12:
[...]

Ok. Nou ja, hij moet uit China komen, dus dat zal wel met het vliegtuig gaan ;)
Hoeft niet, kan ook met de boot. Jaren geleden via Kuhne de verzending van een powerbook gechecked en die ging netjes met een boot... duurde wel wat lang dus ik ga er even niet vanuit dat ze dat nog steeds doen.

Overigens heb ik vorige week een iMac 27" CTO besteld. Inmiddels heb ik het serienummer al ontvangen (Applecare) en het ding is volgens appleserialnumberinfo.com in Cork in elkaar geschroefd. Het zou mij niets verbazen als het vanuit Ierland met de boot komt.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• sOid
  • Niet online
Speedpete schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:04:
[...]

Hoeft niet, kan ook met de boot. Jaren geleden via Kuhne de verzending van een powerbook gechecked en die ging netjes met een boot... duurde wel wat lang dus ik ga er even niet vanuit dat ze dat nog steeds doen.
Mag hopen van niet. Dat duurt wel een paar weken lijkt me. Krijg 'm uiterlijk de 30ste binnen (gisteren 3 dagen af gegaan, vandaag nog een dag :P).

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Speedpete schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:04:
[...]

Overigens heb ik vorige week een iMac 27" CTO besteld. Inmiddels heb ik het serienummer al ontvangen (Applecare) en het ding is volgens appleserialnumberinfo.com in Cork in elkaar geschroefd. Het zou mij niets verbazen als het vanuit Ierland met de boot komt.
Was dit toevallig een i7 ?

ik heb dinsdag een i7 besteld en ben erg benieuwd waar hij vandaan komt

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

weer een update bij mij :

Huidige bezorgstatus Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum

Naam vervoerder:
NL DISTRIBUTION CENTER ( dit was voorheen nog niet bekend :D)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Verwijderd

Bij mij ook.

Urgh, morgen zal hij er wel niet zijn.. Overmorgen ben ik weg tot woensdag!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

UPS levert ook niet op zaterdagen ;)
Denk dat het na het weekend gaat worden :-(

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Verwijderd

en ook niet op zondagen concludeer ik dan?

Opzich kan ik daar wél mee leven!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

nee zondag gaat doet iedereen z'n zondagse kleren aan en gaat naar de kerk 8)7

Hahah zonder gekheid, nee zondag ook niet!

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Verwijderd

Ach, ik hoop dan maar op vrijdag.. Maar maandag is er tenminste iemand thuis om het pakketje in ontvangst te nemen..

• sOid
  • Niet online
Kan iemand mij het verschil tussen "Verwachte bezorgdatum" en "Huidige bezorgstatus" uitleggen?

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1686351/395_screenshot.png

• Teknoviking
sOid schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 17:25:
Kan iemand mij het verschil tussen "Verwachte bezorgdatum" en "Huidige bezorgstatus" uitleggen?

*screenshot verwijdert*
Volgensmij is de huidige bezorgstatus de datum dat Apple een update verwacht of het pakketje verwacht binnen te krijgen bij een nationaal distributiestation. (Ik weet het niet zeker maar bij mij staat hij op 20 augustus, mocht ik morgen een update krijgen laat ik het weten.)

• sOid
  • Niet online
Teknoviking schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 17:30:
[...]

Volgensmij is de huidige bezorgstatus de datum dat Apple een update verwacht of het pakketje verwacht binnen te krijgen bij een nationaal distributiestation. (Ik weet het niet zeker maar bij mij staat hij op 20 augustus, mocht ik morgen een update krijgen laat ik het weten.)
Dat zou wel kunnen dan. Wel raar dat het dan nog een week extra bij tussenstation zou staan. Het moet samen worden gevoegd met een iPod Touch, dus misschien heeft het daar mee te maken.

Waardeer 't als je het even laat weten morgen!

Verwijderd

Ik heb geen idee, op de ene pagina staat 23-24 augustus, ergens anders (onder verwachte bezorg datum) staat 26 aug..

Ik heb nu een UPS tracking nummer.. En ze hebben in iedergeval de factuurgegevens ontvangen, yea!

• RRE RoadRunner
Ik heb inmiddels een UPS trackingnummer gekregen en een nieuwe aankomstdatum, MORGEN!!!! :D
Hopen dat dit inderdaad het geval blijkt te zijn. Een hele opluchting ten opzichte van de 30 augustus die een paar dagen geleden nog stond.

Verwijderd

Oei oei ik ook morgen!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Whoppaa! mijne komt ook morgen!

Die datum achter "Huidige Bezorgstatus" is dus inderdaad de datum dat hij NL binnen komt!
Dat was dus vandaag bij mij en werd de uiteindelijke afleveringsdatum van 26 naar 20 terug gebracht!
WOEI! :9

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Verwijderd

Ik snap het nut van die trackingnummers niet. Bij zowel mezelf als al m'n vrienden met Mac's, werd het nummer pas bijgewerkt op de dag voor bezorging. Tot dan toe stond er zo'n grove richtlijn waar ze hoe dan ook binnen vallen, maar die uiteindelijk een of meerdere weken afwijkt Je wist eigenlijk helemaal niet waar je aan toe was, ze kunnen net zo goed gewoon een vage voorspelling geven bij bestelling.

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 07:12
Edit: Ik was te snel, hij wordt morgen geleverd! :D

[ Voor 101% gewijzigd door yeehaw op 19-08-2010 19:58 ]

• Ratjetoe92
Hier ook morgen. Toch vreemd dat die man mij vanochtend aan de telefoon niets kon zeggen :S

Achja, hij komt!!! :D

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Brimme schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:51:
Was dit toevallig een i7 ?

ik heb dinsdag een i7 besteld en ben erg benieuwd waar hij vandaan komt
Yep, die van mij is ook een i7. Besteldatum bij mij was 12-8 en bevestiging van verzending was de 17e. Uiterlijke ontvangstdatum is de 25e.

Kuhne+Nagel stuurt het ding naar Syncreon waar wat spul en AppleCare worden toegevoegd aan de zending. Ik gok dat het dinsdag wordt, bij verzenden op de 17e is vandaag in NL heel redelijk. Morgen naar Syncreon en maandag met overige spullen naar de koerier.
sOid schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 17:25:
Volgens mij betekend het gewoon wat het zegt. Verwachte bezorgdatum is de datum waarop Apple verwacht dat het geheel bij jou bezorgd wordt. De huidige status is de huidige status (duh), Kuhne kan je niet meer tracken dus er zijn verder geen details. Aangezien je ook een iPod hebt zal er waarschijnlijk een nieuwe melding volgen zodra het geheel merged is en naar jou toe gaat.

[ Voor 32% gewijzigd door Speedpete op 19-08-2010 22:31 ]

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• sOid
  • Niet online
Speedpete schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:26:

[...]

Volgens mij betekend het gewoon wat het zegt. Verwachte bezorgdatum is de datum waarop Apple verwacht dat het geheel bij jou bezorgd wordt. De huidige status is de huidige status (duh), Kuhne kan je niet meer tracken dus er zijn verder geen details. Aangezien je ook een iPod hebt zal er waarschijnlijk een nieuwe melding volgen zodra het geheel merged is en naar jou toe gaat.
Die huidige status snap ik niet vanwege de datum: die is a.s. maandag. Waarschijnlijk is het de datum dat het aankomt en wordt samengevoegd of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
Status UPS:

Status: In transit - Planning gewijzigd
Nieuwe geplande afleveringsdatum: 23/08/2010

Grote domper op de feestvreugde vandaag..... ;w

[ Voor 20% gewijzigd door Ratjetoe92 op 20-08-2010 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ratjetoe92 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:24:
Status UPS:

Status: In transit - Planning gewijzigd
Nieuwe geplande afleveringsdatum: 23/08/2010

Grote domper op de feestvreugde vandaag..... ;w
Pffff. Bij mij dus echt precies hetzelfde. Heb mijn hele planning van vandaag omgegooid omdat ie al zou worden bezorgd. Fijn... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alhoewel: Mijn zending bestaat uit 3 pakketjes (MBP, Printer, en Sleeve voor de MBP) en nu staat er alleen bij de sleeve dat ie op de 23e wordt geleverd. De rest staat nog steeds op vandaag!
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
Oja, hier ook de Macbook op vandaag. Net gebeld naar UPS. Ik kan er van op aan dat dit ook daadwerkelijk zo is. Dus de Macbook komt vandaag en de iPod maandag. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UPS-tracing blijven refreshen: Nu wordt alles toch ineens vandaag geleverd bij mij!

In ieder geval ook blij dat het niet de eerder aangekondigde 26e is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRE RoadRunner
Bij mij komt ook alles vandaag aan. Vannacht aangekomen en weer vertrokken uit Eindhoven, nu in de wagen van de UPS transporteur op weg naar mij. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Bestelling verzonden (afgelopen zondag betaald)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hij vandaag aankomt (Out for delivery sinds 5.24 AM ) moet ik zeggen dat ik het dan op zich een best nette levertijd vind.. 10 dagen is het dan (10 aug 's avonds besteld) voor een CTO + ipod..]

Ach, UPS man waar blijf je :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:58:
Als hij vandaag aankomt (Out for delivery sinds 5.24 AM ) moet ik zeggen dat ik het dan op zich een best nette levertijd vind.. 10 dagen is het dan (10 aug 's avonds besteld) voor een CTO + ipod..]

Ach, UPS man waar blijf je :p
Als je inderdaad bedenkt dat hij helemaal uit verwegistan is gekomen en daar eerst in elkaar gezet is. Is het netjes.

Maar, als je bedenkt dat Apple een miljoenenbedrijf is en nieteens een US INTERNATIONAL keyboard-layout op voorraad heeft in Nederland is het diep triest.

Achja, hij komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yez! Alles is binnen. (Na 9 dagen).

Uitpakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

WOOOOH! mooi optijd ofniet?:P

Ik zit nu nog in spanning op stage te wachten tot mijn ma me op mobiel gaat bellen |:(
Dan peer ik hem natuurlijk direct naar huis :+

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe.. Gefeliciteerd iGee!

Ik zit hier de hele tijd uit het raam te kijken als ik ook maar een iets zwaardere motor hoor!
Pagina: 1 ... 9 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.