[Apple producten] Levertijden - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 26 Laatste
Acties:
  • 143.789 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ik heb m'n MBP 15inch Hi-Res antiglare op 14 Juli besteld, samen met een Ipod Nano 16gb.

Chronologische volgorde:
14juli:Bestelling geplaatst
17juli: Apple geeft status verzonden aan met verwachte leverdatum 27/28juli
22juli: Apple( huidige bezorgstatus: onderweg naar klant, verzending op schema)
22juli: T&T code van UPS ontvangen (ochtend)
22juli: Apple: Verwachte bezorgdatum: 23juli
22juli: UPS geeft status: ontvangen factuur gegevens.

Iemand een idee wat er hierna nog gaat volgen? en of ik hem morgen kan verwachten?

*Edit:
22juli: UPS geeft status: In transit - Op tijd, vastgestelde afleveringsdatum: 23/07

Oftewel, morgen ben ik de lucky owner van een MBP 15" aangezien ik de hele dag vrij heb genomen O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Mathijs14 op 22-07-2010 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is de shipping date van 3 weeks op de Engelse Apple Store ook echt 3 weken voor de iPhone 4 als ik nu zou bestellen? Het staat al een paar weken daarop namelijk. Dus of zou houden het allemaal maar net bij met leveringen of ze hebben nog niets om te leveren.

[ Voor 4% gewijzigd door Executor16 op 22-07-2010 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerlinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-06 16:51
Hoi allen!

Ik heb vandaag mijn MacBook Pro 15" i7 met hi res scherm binnen gekregen :D

Ik doe ook mee aan de B2S actie maar vind het eigenlijk vet zonde in die doos te gaan knippen. Een goed gescande kopie zou toch ook voldoende moeten zijn? Iemand ervaringen hier mee? Wat denken jullie? Wat apple schrijft is dat het: "goed leesbaar" moet zijn, dus dan ga ik er eigenlijk per definitie al van uit dat ze kopien ook goedkeuren als ze maar duidelijk zijn.

let me know!

O, en door mijn "customizations" heb ik 11 dagen (9 werkdagen) moeten wachten. Mocht iemand dat interesseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:34
7 Juli heb ik 2 Iphone's besteld via de apple store.uk
Toen stond er:
We estimate your order to be shipped 28 Jul, 2010.
We estimate your order will be delivered to your shipping address
on or before 04 Aug, 2010.

En dit is naar het Borderlinx adres in de UK.

Vervolgens kreeg ik 2 dagen geleden de volgende mail:
We expect your order to be delivered to your shipping address on or before 27.07.2010
Dus dan zal hij de 26 of 27 daar zijn, heeft iemand enig idee hoelang het dan duurt voordat de bestelling in Nederland aankomt?

Vervolgens de betaling: Ik heb tijdens de bestelling gewoon juiste creditcard gegevens ingevuld maar er is nog niks van de bank afgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je een zending kan traceren die via Kuehne & Nagel is verstuurd? Ik heb ergens in één van deze topics gelezen dat het via deze firma gaat en nadien via TNT, maar ik heb nog geen TNT tracking nummer. Welk nr moet ik ingeven op de website van Kuehne & Nagel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een MacBook Pro Hi-Res/US Keyboard 15" i5 besteld, iPod touch 8GB en een All-in-One printer.
Er staat ;
Verzending: 3 werkdagen.
Verwachte leverdatum: 06 Aug, 2010 - 09 Aug, 2010.

Is dit altijd zo ruim genomen? Normaal is een pakket de volgende dag toch wel binnen?

(Mijn vorige Macs kwamen van Resellers, nog nooit een Mac via de Online Store gekocht, wel een iPod shuffle en die was de volgende dag binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:24:
Ik heb gisteren een MacBook Pro Hi-Res/US Keyboard 15" i5 besteld, iPod touch 8GB en een All-in-One printer.
Er staat ;
Verwachte leverdatum: 06 Aug, 2010 - 09 Aug, 2010.

Is dit altijd zo ruim genomen? Normaal is een pakket de volgende dag toch wel binnen?

(Mijn vorige Macs kwamen van Resellers, nog nooit een Mac via de Online Store gekocht, wel een iPod shuffle en die was de volgende dag binnen)
Het komt over 3 werkdagen uit de fabriek en dan kun je het volgen. Maar je hebt zo te zien meerdere dingen tegelijk besteld, waardoor ze alles eerst bij elkaar zetten en dan pas verzenden. Zo doende duurt het wat langer dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

graceful schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:40:
[...]

Het komt over 3 werkdagen uit de fabriek en dan kun je het volgen. Maar je hebt zo te zien meerdere dingen tegelijk besteld, waardoor ze alles eerst bij elkaar zetten en dan pas verzenden. Zo doende duurt het wat langer dan :)
Ja klopt, maar de iPod en Printer waren al verzendklaar (binnen 24uur) alleen de MacBook Pro moet even aangepast worden, maar hoelang duurt het normaal? Nadat het uit de fabriek komt en wanneer je het thuis hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkxke
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-03 15:59
Ik heb mijn macbook pro 15" met anti-glare scherm de 19de online besteld en met visa betaald.

Morgen zou hij geleverd gaan worden *happy* (27/07/2010).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:59:
[...]

Ja klopt, maar de iPod en Printer waren al verzendklaar (binnen 24uur) alleen de MacBook Pro moet even aangepast worden, maar hoelang duurt het normaal? Nadat het uit de fabriek komt en wanneer je het thuis hebt?
De indicatie van de Apple Store is zeer accuraat. Kan natuurlijk zijn dat hij eerder geleverd wordt maar je kunt het beste uitgaan van de aangegeven tijd. Je aanpassingen kosten ongeveer 3 werkdagen daarna gaat hij de shipment in. Vrij normale levertijd, maar het is nog steeds puur een indicatie van Apple ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi hoi,
Wellicht niet de beste plek deze vraag te stellen, maar nu ik hier toch ben. De B2S actie, hoe werkt dat precies? Je koopt bijv een mbp + touch 8 gb. Wat moet je erna nog doen om je geld terug te krijgen van die iPod? En is studenten korting gelijk, om moet je dat ook dmv documenten later aantonen om die korting te krijgen?

Thx;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:33:
Hoi hoi,
Wellicht niet de beste plek deze vraag te stellen, maar nu ik hier toch ben. De B2S actie, hoe werkt dat precies? Je koopt bijv een mbp + touch 8 gb. Wat moet je erna nog doen om je geld terug te krijgen van die iPod? En is studenten korting gelijk, om moet je dat ook dmv documenten later aantonen om die korting te krijgen?

Thx;)
Je bent geen documenten/studentenpas nodig om het aan te tonen, zelfs een kind van 8 of een man van 80 zou nog via studentenkorting kunnen betalen, de iPod betaal je eerst volledig, daarna moet je formulieren terug sturen met streepjescodes/serienummers enz dan krijg je binnen 4/5 weken je geld terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik krijg vanmorgen een mail dat mijn bestelorder van de nieuwe MBP,custommade,
uiterlijk op 5 augustus a.s. zal plaatsvinden. Reden? het wordt in China geassembleerd.

We hebben geduld 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Vrijdag een MBP i7 anti-glare high-res besteld en leverdatum is 6 - 9 augustus, terwijl er eerder 3 werkdagen werden aangegeven :/ Lekker klantvriendelijk......

Kan ik wel een beetje afgaan op de levertijd op 6 - 9 augustus??

[ Voor 38% gewijzigd door Mooody op 26-07-2010 18:21 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom net achter dat ik bij de BTS-actie bij de adresgegevens van mijn bank mijn eigen gegevens heb ingevuld ipv die van mijn bank. IBAN-nummer en naam van de bank kloppen wel. Zou dit een probleem zijn? In principe hebben ze toch genoeg aan een IBAN-nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Laatst online: 14-09 14:47
Weet iemand een winkel waar ze 15" MBP met anti glare scherm op voorraad hebben?
Heb snel een machine nodig aangezien mn huidige systeem net overleden is.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:13

Maximus

There is no substitute

Asprine schreef op maandag 26 juli 2010 @ 23:47:
Weet iemand een winkel waar ze 15" MBP met anti glare scherm op voorraad hebben?
Heb snel een machine nodig aangezien mn huidige systeem net overleden is.
Bedankt!
Anti-glare is altijd BTO, dus nee :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjverhagen
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Gisteren een Macbook pro 15" 2.4 hi res besteld samen met de b2s actie :), maar ik lees net dat de kortingscoupon op de doos zit, moet je dan knippen? En doos van iPod of Mac? Verwachte levertijd 10-11 Augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Maximus schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:03:
[...]

Anti-glare is altijd BTO, dus nee :)
Ho, CTO zegt niets over de voorraad van een specifieke winkel. Zij kunnen net zo lief een voorraad MBP's met CTO-opties hebben als ze verwachten dat die specifieke uitvoering goed verkoopt. Ik weet bijvoorbeeld heel zeker dat iCentre's vaak wel een MacBook Pro als display unit hebben met normaal scherm. Het is aan te nemen dat ze die dan ook wel 's uit voorraad kunnen verkopen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Zondag 25 juli MacBook Pro, iPod touch en AIO Printer besteld.
- Donderdag 29 juli verzonden,
er staat verwachtte leverdatum 6-9 augustus klopt dat?
hoelang duurt het verzenden normaal (bij jullie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, mijn bestelling was afgelopen vorige week vrijdag (23 juli) en ik kreeg tot twee maal toe een melding
dat het uiterlijk,vanwege het custom build karakter, tot 5 augustus zou duren eer het afgeleverd zou
worden vanwege de assemblage in China.

Gisteren,29 juli kwamen ze al aan mijn deur (was er niet) en vandaag is alles afgeleverd en in ontvangst genomen..

TIP: Houd je tracking/bestelnummer heel goed in de gaten want het veranderd elke keer binnen 12 uur
en voor je het weet komen ze al aan je deur.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi!

er staat nu dit :
Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/jeffrey93/100014/shipping/web.jpg?ver=12805068940001

betekend dit dat het waarschijnlijk 2AUG binnen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:22:
mooi!

er staat nu dit :
[afbeelding]

betekendt dit dat het waarschijnlijk 2AUG binnen is?
Nee, er staat dat de verwachte bezorgdatum 11 augustus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serenity schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:38:
[...]

Nee, er staat dat de verwachte bezorgdatum 11 augustus is.
dan vraag ik me af wat de 2AUG betekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:49:
[...]
dan vraag ik me af wat de 2AUG betekend.
Normaal gesproken staat daar de datum waarop die regel (de huidige bezorgstatus) voor het laatst is bijgewerkt. Nu is dat hele overzicht niet heel erg betrouwbaar, dus ik zou er niet aan vasthangen. Wellicht dat 'onderweg naar de klant' gepland staat vanaf volgende week maandag, en dat er nu alvast staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen hun 160 euro wel terug gekregen dan i.c.m de B2S actie? Schijnt dat sommige mensen hun geld nooit ontvangen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
Als je aankoop aan de voorwaarden voldoet krijg je je geld gewoon terug. Kan me niet voorstellen dat "sommige mensen" gewoon 160 euro laten vliegen en niet even naar Apple hebben gebeld om dit geregeld te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Waarom kan ik mijn pakket niet track & tracen van Apple?

Shipped on: Jul 29, 2010 via syncreon Netherlands BV POST | Print invoice
Delivers: 02 Aug, 2010 - 04 Aug, 2010
Tracking #: 8121691xxx

Op het tracking nummer kan ik niet klikken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
Soms duurt het even voor die overzichten zijn bijgewerkt. En als je het nummer bij syncreon invoert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Serenity schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 13:25:
Soms duurt het even voor die overzichten zijn bijgewerkt. En als je het nummer bij syncreon invoert?
Ja dan moet je een ordernummer en customer nr invoeren en die heb ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond (1-8-10) een MBP 15" besteld met een US toetsenbord, samen met een ipod touch 8gb en een officejet 4500 printer. Apple zegt dat de levertijd voor de notebook 3 dagen is, ik heb betaald via overschrijving. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Samplex schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:52:
Waarom kan ik mijn pakket niet track & tracen van Apple?

Shipped on: Jul 29, 2010 via syncreon Netherlands BV POST | Print invoice
Delivers: 02 Aug, 2010 - 04 Aug, 2010
Tracking #: 8121691xxx

Op het tracking nummer kan ik niet klikken....
Omdat 'ie via de reguliere post (SelektVracht om precies te zijn) is verstuurd en die doen niet aan tracken.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:38

tomtommie

Alaaf!

Nou, mijn macbook heeft ook al een flinke wereldreis gemaakt haha, volgens mij een foutje bij de scan ofzo:

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/o73yf4.jpg

Overigens kan ik nu ook geen afleverdatum meer zien op de ups site, daar stond eerst op 3 augustus, maar is nu nergens meer te bekennen, noujah ik wacht rustig af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-02 11:44
tomtommie schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:37:
Nou, mijn macbook heeft ook al een flinke wereldreis gemaakt haha, volgens mij een foutje bij de scan ofzo:

[afbeelding]

Overigens kan ik nu ook geen afleverdatum meer zien op de ups site, daar stond eerst op 3 augustus, maar is nu nergens meer te bekennen, noujah ik wacht rustig af!
Ik denk dat mijn mbp samen met uwe verzonden is!
Op hetzelfde uur aangekomen in Keulen, alleen stond bij mij als afleverdatum eerst 4 augustus maar nu ook nergens meer te zien.. Eerst werd door apple wel 6-9 augustus voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
tomtommie schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:37:

[afbeelding]

neu hoor ;) lees de rest van het topic maar eens terug: De locaties die je ziet staan m.u.v de aankomst- en vertrekscan zijn zuiver administratieve scans. Zeg maar de papier bulk. UPS wil graag zeker weten dat het pakket dat DAAR is in DAT vliegtuig vervoerd wordt naar HIER. Zo kan je foutjes uitsluiten, of, als een vliegtuig niet aankomt omdat het uit de lucht valt, dan kan de verzekering van meneer UPS de schade vergoeden.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Hmm, zie net dat de leverdatum van a.s. woensdag een week is opgeschoven... Heb samen met een collega een bestelling staan van de iMac i5 en de i7 (die net zijn uitgekomen). Zal wel vertraging zijn door het i7 "maatwerk".

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Het tracken zou echt verboden moeten worden. Mijn MBP staat op vandaag afleveren, maar de laatste UPS-scan is van 2 uur vanmorgen in Keulen. Ondertussen lees ik in dit topic dat anderen met die vertrektijd uit Keulen een levering rond 13:00 kregen. Ik heb dus vrij genomen, heb de deurbel getest en sta met een hand aan de deurkruk, terwijl ik dit bericht typ. Lekker bezig! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyg
mr_obb schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:45:
Het tracken zou echt verboden moeten worden. Mijn MBP staat op vandaag afleveren, maar de laatste UPS-scan is van 2 uur vanmorgen in Keulen. Ondertussen lees ik in dit topic dat anderen met die vertrektijd uit Keulen een levering rond 13:00 kregen. Ik heb dus vrij genomen, heb de deurbel getest en sta met een hand aan de deurkruk, terwijl ik dit bericht typ. Lekker bezig! :P
KOELN (COLOGNE), DE 03/08/2010 3:01 IMPORTSCAN
03/08/2010 1:51 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING

Bij mij is dit het laatste en staat hij ook op vandaag afleveren.. Zit net als u ongeduldig heen en weer te schuiven voor het raam 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Mijn iPhone zou tussen 11.25 en 14.25 geleverd worden.. Ik zit op mijn werk en wacht op een telefoontje van het thuisfront, en ook nog niet geluncht.

Ik heb honger en het duurt allemaal zo lang :(

edit: 2 minuten later was ie binnen.

Geweldig!

[ Voor 11% gewijzigd door Rhndy op 03-08-2010 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 22:40

pcprutser

No message

mijn order is onderweg, had hem vrijdagmiddag besteld (MBP 2,53 Hi-res + iPod Touch), en gister kreeg ik het bericht dat ie verzonden was! Wat nou 3 werkdagen voor verzending O-)

Verzonden naar APELDOORN, NL 02 Aug 2010
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 13 Aug 2010 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 05 Aug 2010

Nu vraag ik mij toch af, moet het zo lang duren? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

Haha mooi al die berichtjes en ik heb weer wat geleerd over al die gegevens van de ups site.
Mijn delivery date is verschoven van 4/8 naar 3/8, vandaag dus, ben benieuwd of ik hem nog in ontvangst kan nemen voor ik weg ga straks.

Overigens is dit de laatste update: KOELN (COLOGNE), DE 03/08/2010 0:06 IMPORTSCAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang duurt het voordat Apple het geld heeft ontvangen gemiddeld genomen via internetbankieren?

Het geld is al van mijn rekening af, dus vraag me af wanneer mijn bestelling dan in behandeling word genomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 19:46:
Hoelang duurt het voordat Apple het geld heeft ontvangen gemiddeld genomen via internetbankieren?

Het geld is al van mijn rekening af, dus vraag me af wanneer mijn bestelling dan in behandeling word genomen :P
Ik heb zondag avond betaald via een overschrijving bij mijn bank (ABN). Vanmorgen had ik een mailtje met de verzenddatum, dus bij mij was het ongeveer 24 uur.

Nu staat er bij mij het volgende:

Verwachte leverdatum: 13 Aug, 2010 - 16 Aug, 2010.

Alleen omdat ik een US keyboard op mijn MBP 15" heb genomen?
Hopelijk duurt het niet zo lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderweg naar klant – verzending op schema 05 Aug 2010

Betekent dit dat ik hem donderdag kan verwachten, of duurt het nog langer???
Verwachte bezorgdatum is overigens 13 aug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Nou, tot zo ver het afleveren op 3 augustus. Morgen UPS maar eens bellen om te vragen waar mijn pakketje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Mijn MBP zou 11 augustus afgeleverd worden, maar dit staat sinds vandaag op 4 augustus. Nice :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 21:13:
Mijn MBP zou 11 augustus afgeleverd worden, maar dit staat sinds vandaag op 4 augustus. Nice :)
Bij mij ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

mr_obb schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 20:31:
Nou, tot zo ver het afleveren op 3 augustus. Morgen UPS maar eens bellen om te vragen waar mijn pakketje is.
haha inderdaad, kleine anticlimax! Ik ga niet bellen, ik wacht rustig af, zal dan wel gewoon morgen geleverd worden neem ik aan... nou vooruit misschien ga ik toch bellen, zo nieuwsgierig ben ik dan ook wel weer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 20:31:

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Bij mij staat er hetzelfde, enkel is de bezorgdatum de 11e.

Iemand een idee?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

Vandaag is mijn macbook dan ook eindelijk in Nederland aangekomen:
EINDHOVEN, BEST, NL 04/08/2010 5:30 WORDT AFGELEVERD

Ben benieuwd wanneer ik hem kan verwachten!

Voor die bezorgdatum, tjah de mijne stond op de ups site ook dat hij gisteren zou komen, toch ook weer niet... Maar het ligt ook een beetje aan de melding, ik denk dat zoals bij mij nu, de macbook in eindhoven is en er staat wordt afgeleverd je hem die dag nog wel kunt verwachten, anders zal het nog even duren ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 20:31:

Oke, opdracht van mij is nu ook verwerkt. Zag onder bestelstatus dat het over 3 dagen verzonden word, en dus 17 Augustus - 18 Augustus aankomt.

Duurt wel superlang zeg. Word die van mij in China nu samengesteld ofzo? :P

Ik heb de 15 inch MBP 2010 met Anti-Glare bestelt dus had wel verwacht dat het wat langer zou duren, maar 2 hele weken had ik niet verwacht :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyg
Ik heb mijn macbook pro zonet aangekregen!!

Geweldig machien :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinnyg schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 12:19:
Ik heb mijn macbook pro zonet aangekregen!!

Geweldig machien :-)
Gefeliciteerd!!

Welke heb je? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Die van mij is ook vanmorgen binnengekomen. Beetje jammer dat de UPS-site gisteren foute informatie gaf. Kost me toch een extra vrije dag.

Verder heel tevreden. Werkt weer een stuk beter dan de oude mid-2007. Ik heb nu een 15" Anti-glare met 7200RPM 500Gb en i5 2.53.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyg
Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 12:20:
[...]

Gefeliciteerd!!

Welke heb je? :P
Ik ben gegaan voor de MacBook Pro i7, 15-inch Hi-Res Glossy en 7200rpm HD..
Hopelijk gaat die enkele jaren goed kunnen meegaan :-)

Grts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

vinnyg schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 13:20:
[...]

Grts
Ik heb vanmorgen exact dezelfde gekregen! Echt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaQ
  • Laatst online: 18:06

JaQ

vinnyg schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 13:20:
Wanneer heb je die besteld? (ik heb afgelopen zaterdag mijn bestelling de deur uit gedaan, ben nu al ongeduldig, ondanks dat ik weet dat het lang duurt. Mijn PowerBook G4 deed er in 2006 ook al bijna 3 weken over :( )

Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjverhagen
  • Niet online
Wanneer hebben jullie besteld dan? en met maakwerk of zonder? De mijne zou ook op 11 Augustus aankomen en dat staat er ook nog steeds :(.

Als dat zo is dan komt de mijne morgen aan :9~

[ Voor 8% gewijzigd door tjverhagen op 04-08-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Mijn MBP i7 is vandaag rond 14u geleverd (oorspronkelijke leverdatum stond op 11 augustus) :P

Fijn apparaat, merkbaar sneller dan mijn 2 jaar oude MBP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyg
JaQ schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 15:29:
[...]

Wanneer heb je die besteld? (ik heb afgelopen zaterdag mijn bestelling de deur uit gedaan, ben nu al ongeduldig, ondanks dat ik weet dat het lang duurt. Mijn PowerBook G4 deed er in 2006 ook al bijna 3 weken over :( )
Ik heb vorige week dinsdag (27/07) 's avonds mijn bestelling gedaan en rond middernacht via bankoverschrijving betaald, donderdagochtend kreeg ik een mail dat mijn betaling verwerkt was en in die mail stond verwachte leverdatum 6-9 augustus, heb hem uiteindelijk dus 2 dagen hiervoor gekregen...

Des te harder je erop zit te wachten en hopen, des te langer de dagen duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjverhagen
  • Niet online
Staat nu dat mijn macbook pro is verzonden via syncreon, maar ik kan hem niet traceren op hun site want het traceernummer is daarvoor veel te groot. Maarja hij staat op de apple site op 5 augustus ipv 11 dus ben benieuwd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aa hoop dat mijne ook gauw komt, status niks gewijzigd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballantines
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10-2024
28 een juli een nieuwe iMac 27'' i5 besteld. Verwachte leverdatum: 05 Aug, 2010 - 06 Aug, 2010

Status is nu nog ''Niet verzonden". Het viel me wel op dat ik het aflever adres etc niet meer kon wijzigen, dus misschien wordt ie vanavond verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjverhagen
  • Niet online
Macbook pro zou vandaag geleverd worden, helaas nog niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024
Defeater schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:55:
Macbook pro zou vandaag geleverd worden, helaas nog niks...
Bij mij komen ze rond 5 uur altijd, misschien is er nog hoop.

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonas89
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-06-2023
Gisteren 4 augustus nieuwe iMac 21,5 inch i3 3.20 GHz besteld + direct betaald via bankoverschrijving. Maar nog altijd staat de status op "wordt beoordeeld"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjverhagen
  • Niet online
Helaas niks, morgen dan maar. Gemeen om dan aan te geven dat het vandaag zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Sinds vandaag heb ik ook een trackingnummer + naam van de vervoerder gekregen.
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 05 Aug 2010
Deze staat nog steeds op de 5e, maar blijkbaar is dat niet de leverdatum. Nu nog even wachten totdat ik hem ook kan tracken via UPS/TNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaQ
  • Laatst online: 18:06

JaQ

vinnyg schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 01:20:
Des te harder je erop zit te wachten en hopen, des te langer de dagen duren :)
En dan heb ik nog besteld via een reseller ook :)

Maar goed, het resultaat is er straks ook naar (als het goed is).

Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ow yeah, iMac wordt morgen geleverd. :D

Uiterlijke leverdatum stond eerst op de 4e, die werd verzet naar de 11e. Uiteindelijk dan toch met maar 2 dagen vertraging binnen. Tenzij dat UPS er geen zin in heeft ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

bij mij staat er nu bij 'huidige bezorgstatus': 'Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid' dat betekent zoveel als: wij geven hem aan UPS? of zit ik nou maar wat te bazelen? hoelang duurt het gemiddeld dan nog voordat ik hem ook daadwerkelijk ontvang?

owja: ik ben niet ongeduldig (lijkt maar zo ;)) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
iMac 27" i5

UTRECHT, NL06/08/20104:05WORDT AFGELEVERD
06/08/20101:59AANKOMSTSCAN
EINDHOVEN, BEST, NL05/08/201022:30VERTREKSCAN
05/08/201018:54HERKOMSTSCAN
NL05/08/201010:05FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

:D

29-7 is de bestelling geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pcprutser schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 22:15:
bij mij staat er nu bij 'huidige bezorgstatus': 'Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid' dat betekent zoveel als: wij geven hem aan UPS? of zit ik nou maar wat te bazelen? hoelang duurt het gemiddeld dan nog voordat ik hem ook daadwerkelijk ontvang?

haha bij mij precies hetzelfde

kan niet wachten, maar het duurt al zo lang :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:50
Vanitas schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:09:
iMac 27" i5
UTRECHT, NL 06/08/2010 4:05 WORDT AFGELEVERD
06/08/2010 1:59 AANKOMSTSCAN
EINDHOVEN, BEST, NL 05/08/2010 22:30 VERTREKSCAN
05/08/2010 18:54 HERKOMSTSCAN
NL 05/08/2010 10:05 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

:D

29-7 is de bestelling geplaatst.
Mijne zit mss in hetzelfde busje:

UTRECHT, NL 08/06/2010 4:05 A.M. OUT FOR DELIVERY
08/06/2010 1:59 A.M. ARRIVAL SCAN
EINDHOVEN, BEST, NL 08/05/2010 10:30 P.M. DEPARTURE SCAN
08/05/2010 8:28 P.M. ORIGIN SCAN
NL 08/05/2010 1:25 P.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

Ik hoop echt dat ze mijn 21.5" met jouw 27" verwisselen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 08:38

Stoffel

Engineering the impossible

Ik snap uit de startpost even niet of en hoe ik iets kan traceren. Ik heb namelijk vorige week een BTO Macbook Pro (met remote helaas ;) ) besteld. Volgens de Apple Store is hij verzonden, en er staat een Delivery Reference nummer bij. De startpost zegt dat ik bij een BTO met accessoires de tracking site van Flextronics moet gebruiken, maar als ik dat doe krijg ik gewoon een lege pagina te zien. De region heb ik ingevuld als Europe en de Customer Reference als App. Doe ik nog iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jonas89 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:52:
Gisteren 4 augustus nieuwe iMac 21,5 inch i3 3.20 GHz besteld + direct betaald via bankoverschrijving. Maar nog altijd staat de status op "wordt beoordeeld"...
Geef het wat tijd. Is nog maar een dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pcprutser schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 22:15:

Mijne in de tussentijd verandert in Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 06 Aug 2010
vannochtend stond "overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid' er nog
Hoelang gaat het nu nog duren weet iemand dat?? Helaas nog geen trackingsnummer of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
sheepdog schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:36:
[...]

Mijne zit mss in hetzelfde busje:

UTRECHT, NL 08/06/2010 4:05 A.M. OUT FOR DELIVERY
08/06/2010 1:59 A.M. ARRIVAL SCAN
EINDHOVEN, BEST, NL 08/05/2010 10:30 P.M. DEPARTURE SCAN
08/05/2010 8:28 P.M. ORIGIN SCAN
NL 08/05/2010 1:25 P.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

Ik hoop echt dat ze mijn 21.5" met jouw 27" verwisselen })
Helaas, ik heb em al thuis staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testpanel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 09:24
Zojuist m`n eerste Mac besteld \o/
Een prachtige Macbook 15" 2.4. Nu kan het slopende wachten beginnen, hehe..
Hoe lang duurt het over het algemeen in de realiteit ongeveer voor ze de bankoverschrijving hebben verwerkt?
De rest van de leveringstijden zie ik hier wel rondsuizen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonas89
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-06-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:52:
[...]

Geef het wat tijd. Is nog maar een dag :P
mijn nieuwe iMac is nu verzonden, maar met TNT
maandag 9 aug normaal aflevering

[ Voor 7% gewijzigd door Jonas89 op 06-08-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjverhagen
  • Niet online
Distributiecentrum NL, levertijd zie verwachte levertijd. En die is opeens een dag opgeschoven in negatieve zin. Hebben ze echt 6 dagen nodig om hem van het distributiecentrum naar hier te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man wat duurt dit lang!
Sinds dinsdagmiddag staat er al dit:
Aug 1, 2010 om 05:22 PM GMT -
Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 13 Aug, 2010 - 16 Aug, 2010

Misschien moet ik maandag maar eens bellen, ik snap niet waarom dit zo lang moet duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Blijf erbij wat een waardeloos bedrijf UPS

Je bestelt twee dingen bij de Apple Store.

Spul zou thuis worden afgeleverd. Na 1e poging verander je het adres. Een artikel kreeg ik vandaag binnen. Andere artikel staat wel als afgeleverd in de trace bij UPS, maar blijkt al weer terug naar Apple te zijn ?

WTF ?

Nou maar hopen dat Apple z'n zaakjes met UPS op orde heeft, want was toch echt niet van plan die 30 euro voor hetzelfde artikel opnieuw uit te geven.

Ging dus om een iPad camera connector....

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:38:
Man wat duurt dit lang!
Sinds dinsdagmiddag staat er al dit:
Aug 1, 2010 om 05:22 PM GMT -
Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 13 Aug, 2010 - 16 Aug, 2010

Misschien moet ik maandag maar eens bellen, ik snap niet waarom dit zo lang moet duren.
Dat is normaal. Je Mac moet eerst op maat gemaakt worden en gaat dan de hele wereld over :)
Gewoon niet opwinden en rustig afwachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

jaa :D mijn MBP word als het goed is maandag al bezorgt ipv vrijdag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 21:47:
Gewoon niet opwinden en rustig afwachten :P
Helaas behoren die twee eigenschappen niet tot mijn featureset. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjverhagen
  • Niet online
Trackingnummer ups zegt morgen! :) 3 dagen eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

zegt mijn trackingnummer ook :D
joehoe meneer van de UPS waar blijft u O-)

[ Voor 42% gewijzigd door pcprutser op 09-08-2010 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo.. "heel verhaal", heb de MBP 13" onaangepast op zaterdag de 31ste besteld in combinatie met HP printer, ik kreeg hem de donderdag erop. Helaas was deze defect en na enkele keren apple care gebeld te hebben zou ik een nieuwe toegestuurd krijgen welke ik vandaag kan verwachten :). Hopelijk bezorgen ze 'm dit keer niet rond half 6 's avonds na een dag gewacht te hebben zoals op Donderdag :P. Netjes geregeld en uiteindelijk ben ik maar twee werkdagen verder zonder de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testpanel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 09:24
Net een nieuw status bericht gekregen van mijn afgelopen vrijdag bestelde MBP 15" & iTouch.
Verwachte verzenddatum: Binnen 24 uur
Verwachte leverdatum: 10 Aug, 2010 - 12 Aug, 2010

Doen ze goed :D Ben benieuwd of ik hem ook echt tussen die periode in huis krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

jaa :D mijn MBP en iPod Touch zijn binnen :D nu nog leren hoe alles precies werkt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballantines
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10-2024
Bij mij staat nu het trackingnummer ingevuld.. alleen zou ik niet weten van welk bedrijf dit nummer is.. iemand die dat weet?

8122*95**7 (heb een paar cijfers weggelaten)

Update: Blijkbaar is dit nog gewooon het interne nummer van Apple, waaruit blijkt dat het nog steeds in eigen distributiecentrum ligt om verstuurd te worden.

[ Voor 31% gewijzigd door Ballantines op 09-08-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
Vrijdag is m'n iPhone 4 dock verzonden. Zou hij dan vandaag niet afgeleverd moeten worden? Komt via Syncreon. Of werken die niet in het weekend..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjverhagen
  • Niet online
Vandaag om kwart over 4 stond er een mooi UPS busje bij mij voor de deur :). 3 dagen eerder geleverd, top!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:20

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Wajoow, gister MBP 15'' besteld met antiglare scherm + iPod touch en betaald met creditcard (puur voor de verzekering). Verwachte levertijd staat op 24 augustus!

Damn ze testen mijn geduld wel heel erg, snap dat het even kan duren omdat ik zo'n antiglare scherm wil maar bijna 2 weken is wel erg lang imo |:(

Denk dat ik me laat invriezen alá Cartman 8)7

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Ratjetoe92
  • Laatst online: 14-09 17:01
Ik heb gisteren een MBP 13" met US keyboard besteld, credicard betaald. Verwachte leverdatum: 24 - 25 augustus. Zal waarschijnlijk een aantal dagen eerder worden, hoop ik.

Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 08:38

Stoffel

Engineering the impossible

Ik had 1 augustus een MBP CTO (i5 2.53 en hi-res) en een Apple Remote besteld. Volgens de Apple store zou dat 18-19 augustus geleverd worden, maar gisteren was het er al :)

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
9 augustus MacPro 2010 (Quad, US keyboard) plus een iPod Touch 8GB besteld.

Verwachte leverdatum is 3 september -_-

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:20

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

mmmz opzich heb ik liever dat ze het zo doen, veel webshops geven vaak valse beloftes...
Als ik ergens niet op zit te wachten is het langer wachten dan aangegeven op je net bestelde producten :X :P

[ Voor 3% gewijzigd door dreameater op 12-08-2010 12:57 ]

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Ratjetoe92
  • Laatst online: 14-09 17:01
dreameater schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:57:
mmmz opzich heb ik liever dat ze het zo doen, veel webshops geven vaak valse beloftes...
Als ik ergens niet op zit te wachten is het langer wachten dan aangegeven op je net bestelde producten :X :P
Ik vind eerlijk gezegd dat een levertijd van meerdere weken niet echt past bij zo'n groot bedrijf.
48 uur zou het maximum moeten zijn. Ook al bestel je een ander toetsenbord of een Hi-res scherm. Gewoon meer voorraad in Nederland.

Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!

Pagina: 1 ... 8 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.