[Apple producten] Levertijden - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 26 Laatste
Acties:
  • 143.785 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peak schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 21:23:
[...]

Laat me weten of je het morgen binnen hebt, want ik zit met exact hetzelfde, maar dan 21 juni.
Ook ik hoor dit graag.

15" MBP HiRes _/-\o_ besteld op 10/6
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 19 Jun 2010

Heb alleen nog geen betalingsbevestiging gehad (bankoverschrijving).. wanneer hoor je daar iets van?
(Heb het samen met mijn vriendin 5x gecheckt o.i.d., maar een vlotte confirmatie vind ik altijd wel fijn ..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er niet naar uit dat ik hem vandaag ontvang. Hij is volgens mij nog niet in handen van de laatste bezorger want ik heb nog geen tracknr.

Zal dus wel volgende week worden aangezien UPS niet op zaterdag bezorgd.

Jammer... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:53

Maximus

There is no substitute

Zit inmiddels sinds gisteren heerlijk te typen op de mbp 15" i7 hires. Erg fijne laptop. Hires is zeker een aanrader!

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximus schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 08:12:
Zit inmiddels sinds gisteren heerlijk te typen op de mbp 15" i7 hires. Erg fijne laptop. Hires is zeker een aanrader!
Wanneer had je hem besteld?

Ik wil ook mijn MacBook Pro... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:16

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Heb je maatwerk op je laptop? meer geheugen of andere hdd of een stekkertje er bij ? Dan duurt het soms wat langer omdat men wacht tot alles klaar is.

Ik had van de week mijn bestelde Mini binnen 24 uur in huis

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
MAC MINI CTO

apple.nl/store

2.66GHz Intel Core 2 Duo
4GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB
500GB Serial ATA Drive
SD8x DVD+/-R DL/DVD+/-RW/CD-RW
Apple Remote
USERS GUIDE,Mac Mini-BEL
Country Kit-BEL

Besteld: 17 Juni 2010
Betaald: Creditcard

Verwachte leverdatum: 28 Jun, 2010 - 29 Jun, 2010

Deze gaat mijn Apple TV en HDX1000 vervangen. Plex wordt de core applicatie en een QNAP NAS met 4x1.5TB die ernaast staat wordt (is reeds) opslag voor alle 1080p films en 720p shows + iTunes library.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superdaantje schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:14:
Heb je maatwerk op je laptop? meer geheugen of andere hdd of een stekkertje er bij ? Dan duurt het soms wat langer omdat men wacht tot alles klaar is.

Ik had van de week mijn bestelde Mini binnen 24 uur in huis
Ja, ik heb er een snellere HD in laten zetten. Dus dat verklaard veel.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week vrijdag een 15" MacBook Pro besteld, wel maatwerk; met hi-res antiglare scherm. Betaald via overschrijving, en nog stééds niet verzonden! Drie dagen klaarmaken voor verzenden, staat erbij. Nou, die drie dagen zijn inmiddels ruim om, werkdagen of niet. Wat mij betreft mag de informatie over een product van een dikke twee ruggen wel net iets gedetailleerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm vanochtend was mijn Macbook gerescheduled naar maandag (zou vandaag komen). Toch maar even gebeld naar UPS, en nu komt ie toch vandaag. Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:33:
Vorige week vrijdag een 15" MacBook Pro besteld, wel maatwerk; met hi-res antiglare scherm. Betaald via overschrijving, en nog stééds niet verzonden! Drie dagen klaarmaken voor verzenden, staat erbij. Nou, die drie dagen zijn inmiddels ruim om, werkdagen of niet. Wat mij betreft mag de informatie over een product van een dikke twee ruggen wel net iets gedetailleerder.
Als u kiest voor betaling per cheque/bankoverschrijving, zullen wij uw bestelling samenstellen en verzenden zodra wij uw betaling hebben ontvangen. Voor een bestelling die via bankoverschrijving wordt betaald, zijn [b]vijf tot zeven dagen extra nodig[b] om de betaling van uw bestelling te verwerken.
ze zitten dus nog in hun tijdframe, ik persoonlijk vind 5-7 dagen wel erg lang om een betaling te verwerken die er gemiddeld in 1-2 dagen op staat. (zal volgende week hetzelfde probleem hebben ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hogreb
Kijk, dat verklaart een hoop. Idd wel héél lang om zo'n betaling te verwerken in deze tijd van razendsnelle internetbetaling. Zal wel omdat het via een tussenpersoon gaat, BIBIT of zoiets. Waarschijnlijk lussen die eens in de zoveel dagen alles in een keer door naar Apple. Toch jammer. Maar fijn dat ik nu weet waarom het zo lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Kerelvent, wat staat er bij je orderstatus? Zolang daar staat "wordt beoordeeld" hebben ze de betaling nog niet binnen. Als er "nog niet verzonden" hebben ze de betaling binnen, als je de 3 dagen aanhoudt lijkt het mij dat hij vandaag of maandag wordt verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dat beantwoordt dan ook meteen mijn vraag m.b.t. de betalingsbevestiging. Aangezien hij verzonden is, is het geld binnen, check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Macbook besteld afgelopen maandag (14 juni). De verwachte leverdatum was 25-28 juni. Nu is ie vandaag verzonden en is de verwachte bezorgdatum opgeschoven naar maximaal 1 juli :S. Bah, waarom moet dat zo lang duren (belachelijk imo).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2010 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frietsaus schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:11:
Kerelvent, wat staat er bij je orderstatus? Zolang daar staat "wordt beoordeeld" hebben ze de betaling nog niet binnen. Als er "nog niet verzonden" hebben ze de betaling binnen, als je de 3 dagen aanhoudt lijkt het mij dat hij vandaag of maandag wordt verzonden.
Inmiddels veranderd in 'Onderweg naar klant'. De shipper is Kuhne/Nagel, maar het trackingnummer werkt (nog) niet. De status is net als bij de poster boven me verschoven naar 1 juli, wat ik toch wel een heel ruime tijd vind. Let wel, ik heb de MBP dus vorige week vorige week vrijdag besteld, dat zou dan van bestelling tot bezorging op één dag na een volle drie weken zijn. De vorige keer dat ik een MB bestelde, duurde het twee weken en dat vond ik al echt de limit. Zijn hier geen regels voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas niks ontvangen vandaag. Gaat hem niet meer worden van het weekend vrees ik. Hij is ondertussen wel aangekomen in het NL distribution centre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 17:05:
[...]

Inmiddels veranderd in 'Onderweg naar klant'. De shipper is Kuhne/Nagel, maar het trackingnummer werkt (nog) niet. De status is net als bij de poster boven me verschoven naar 1 juli, wat ik toch wel een heel ruime tijd vind. Let wel, ik heb de MBP dus vorige week vorige week vrijdag besteld, dat zou dan van bestelling tot bezorging op één dag na een volle drie weken zijn. De vorige keer dat ik een MB bestelde, duurde het twee weken en dat vond ik al echt de limit. Zijn hier geen regels voor?
De mijne wordt verzonden door Syncreon en ik heb wel een tracknummer dat me vertelt dat de datum inmiddels al 2 juli geworden. Als ik had geweten dat het zo lang zou duren had ik toch op z'n minst overwogen om gewoon even bij de winkel langs te gaan. Ik heb vaak genoeg wat per exprespost uit de VS over laten komen en dat duurde maximaal 2 dagen. Ik kan me niet voorstellen hoe ze er hier zo lang (vanuit Shanghai?) over moeten doen. Ik dacht in al mn naiviteit dat na de 3 dagen wachten voor verzending (hoe moeilijk kan het zijn een US toetsenbordje erop te gooien/een macbook te pakken met US toetsenbordje) het nog 1 of 2 dagen zou duren :D.

Succes met het wachten iig. Wellicht hebben we geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ondertussen een UPS nummer gekregen. Wordt helaas niet meer dit weekend bezorgd, maar maandag.

Jammer dat ik pas vrijdag weer thuis ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Gisteren is mijn Macbook Pro binnenkomen! heeft ongeveer 2,5 week geduurd wat Pro Warehouse heeft aangegeven.

Nu lekker spelen met OSX, heb 2 jaar op OS X gewerkt op school en stage en vond dat het wel tijd werd voor een eigen Mac :)

Nooit meer terug naar Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:05:
[...]

De mijne wordt verzonden door Syncreon en ik heb wel een tracknummer dat me vertelt dat de datum inmiddels al 2 juli geworden. Als ik had geweten dat het zo lang zou duren had ik toch op z'n minst overwogen om gewoon even bij de winkel langs te gaan. Ik heb vaak genoeg wat per exprespost uit de VS over laten komen en dat duurde maximaal 2 dagen. Ik kan me niet voorstellen hoe ze er hier zo lang (vanuit Shanghai?) over moeten doen. Ik dacht in al mn naiviteit dat na de 3 dagen wachten voor verzending (hoe moeilijk kan het zijn een US toetsenbordje erop te gooien/een macbook te pakken met US toetsenbordje) het nog 1 of 2 dagen zou duren :D.

Succes met het wachten iig. Wellicht hebben we geluk.
Ik hoop ook van harte op wat geluk. Maar ik vind het behoorlijk bescheten om een apparaat het label Pro op te spelden, dat ik het daarna uit extra pro overwegingen ook nog eens een antiglare, hi-res scherm op laat zetten en dat ik dan als zogenaamde pro gewoon met drie weken verzendtijd wordt afgescheept. Wat zouden ze doen, omvliegen via Chili? :+

Edit: iemand enig idee hoe je bij die schurken van Kuhne Nagel de boel tracked? Ze geven je wel een leuk trackingnummer, maar die doet het dus gewoon niet. En in m'n trackingwidget en app kan ik niet eens kiezen voor de optie Kuhne Nagel. Google levert gek genoeg wel resultaat, maar het gaat grotendeels over mensen die in 2003 vol spanning op hun PowerBook zaten te wachten 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2010 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:05
Ik heb 17 Juni mijn Macbook besteld, en vandaag is ie verzonden, hoe kan ik zien welke vervoerder ik heb? Staat bij verzendwijze: snelle verzending EMEA.
Kan mijn bestelling nog niet tracken want ik krijg deze foutmelding: Failure of server APACHE bridge:

No backend server available for connection: timed out after 10 seconds or idempotent set to OFF.

Build date/time: Jul 24 2008 15:48:56

Iemand een idee wanneer ik mijn macbook pro kan verwachten?

[ Voor 6% gewijzigd door Lucky0wn op 19-06-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 15:35
Lucky0wn schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 13:20:
Ik heb 17 Juni mijn Macbook besteld, en vandaag is ie verzonden, hoe kan ik zien welke vervoerder ik heb? kan mijn bestelling nog niet tracken want ik krijg deze foutmelding: Failure of server APACHE bridge:

No backend server available for connection: timed out after 10 seconds or idempotent set to OFF.

Build date/time: Jul 24 2008 15:48:56

Iemand een idee wanneer ik mijn mac kan verwachten?
site ligt eruit, ik krijg dezelfde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 18:53

Maximus

There is no substitute

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 08:20:
[...]

Wanneer had je hem besteld?

Ik wil ook mijn MacBook Pro... :(
10 juni besteld, CTO met een hires matte scherm en is in nederland samengevoegd met mijn kabel.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Jaaaa >:) ,

Volgens de site van UPS komt mijn Macbook Pro 21 juni bij mij thuis aan :*)
Maar de Apple site zegt nog steeds 24-25 juni :P

[ Voor 25% gewijzigd door Lucky0wn op 19-06-2010 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Eiríkr schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:19:
MAC MINI CTO

apple.nl/store

2.66GHz Intel Core 2 Duo
4GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB
500GB Serial ATA Drive
SD8x DVD+/-R DL/DVD+/-RW/CD-RW
Apple Remote
USERS GUIDE,Mac Mini-BEL
Country Kit-BEL

Besteld: 17 Juni 2010
Betaald: Creditcard

Verwachte leverdatum: 28 Jun, 2010 - 29 Jun, 2010

Deze gaat mijn Apple TV en HDX1000 vervangen. Plex wordt de core applicatie en een QNAP NAS met 4x1.5TB die ernaast staat wordt (is reeds) opslag voor alle 1080p films en 720p shows + iTunes library.
Ik quote mezelf maar even.

Vandaag e-mail van Apple dat hij is verstuurd!

"We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 25.06.2010. Houd er rekening mee dat dit een geschatte levertijd is."

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
Besteldatum: Jun 17, 2010 om 06:24 PM GMT

'Annuleer artikelen' is sinds vandaag niet meer gehighlight, waarbij ook de volgende melding komt;
Uw bestelling is al klaargemaakt voor verzending en kan daarom niet meer worden geannuleerd. Zodra uw bestelling is verzonden, kunt u echter een retourzending aanvragen via de pagina met bestelinformatie.

Mijn vraag is, in hoeverre Apple denkt dat 'klaar voor verzending' ook daadwerkelijk klaar is :9 ?

Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 30 Jun, 2010 - 01 Jul, 2010

[ Voor 9% gewijzigd door RadiQal op 20-06-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:53
Vandaag de 13" MacBook Pro standaard config besteld voor mijn vriendin.
Benieuwd wanneer hij binnenkomt. Verzending binnen 24 uur, dus hij zal morgen wel verzonden worden en dan dinsdag/woensdag arriveren.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Moet ik me zorgen gaan maken als ik dit krijg op de UPS site?

Your package has experienced an exception.
See description below

Wat eronder staat:

KOELN (COLOGNE), DE 06/20/2010 3:14 P.M. PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE / RELEASED BY CLEARING AGENCY. NOW IN-TRANSIT FOR DELIVERY
INCHEON, KR 06/20/2010 12:47 P.M. DEPARTURE SCAN
SHANGHAI, CN 06/20/2010 6:27 A.M. DEPARTURE SCAN
06/20/2010 4:40 A.M. DEPARTURE SCAN
06/20/2010 1:14 A.M. EXPORT SCAN
KOELN (COLOGNE), DE 06/19/2010 2:12 P.M. PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE
SHANGHAI, CN 06/19/2010 3:58 P.M. ORIGIN SCAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
Lucky0wn schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:03:
Moet ik me zorgen gaan maken als ik dit krijg op de UPS site?

Your package has experienced an exception.
See description below

Wat eronder staat:

KOELN (COLOGNE), DE 06/20/2010 3:14 P.M. PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE / RELEASED BY CLEARING AGENCY. NOW IN-TRANSIT FOR DELIVERY
INCHEON, KR 06/20/2010 12:47 P.M. DEPARTURE SCAN
SHANGHAI, CN 06/20/2010 6:27 A.M. DEPARTURE SCAN
06/20/2010 4:40 A.M. DEPARTURE SCAN
06/20/2010 1:14 A.M. EXPORT SCAN
KOELN (COLOGNE), DE 06/19/2010 2:12 P.M. PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE
SHANGHAI, CN 06/19/2010 3:58 P.M. ORIGIN SCAN
Dan vraag ik me af waar jij deze info vandaan haalt.
Ik heb wel een track nummer als ik bij mijn bestellingen kijk, maar er staat niet welke vervoerder. Ik dacht dat de vervoerder er bij komt te staan als het eenmaal in Nederland is. Kennelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAW_25
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-05-2022
levertijden kan ik me iets bij voorstellen, maar wordt nu wel een beetje ongeduldig. Heb op 27 mei een 15"MacbookPro (met afwijkende specs) besteld en tot op heden nog geen levering. Loopt via een APR. In eerste instantie indicatie van 3 wkn levertijd, maar is nu bijgesteld tot onbekend..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
peak schreef op zondag 20 juni 2010 @ 20:00:
[...]

Dan vraag ik me af waar jij deze info vandaan haalt.
Ik heb wel een track nummer als ik bij mijn bestellingen kijk, maar er staat niet welke vervoerder. Ik dacht dat de vervoerder er bij komt te staan als het eenmaal in Nederland is. Kennelijk niet.
Bij mij staat er netjes UPS bij.
Dus ben ik naar de UPS site gegaan en daar mijn track nummer ingevuld.
Is veel gedetaileerder dan de apple track and trace site ;)

Trouwens mijn bestelling is weer teruggezet naar In Transit en hij zit nu in Keulen.
Volgens UPS en Apple heb ik 'm morgen thuis :)
Gaat dus vrij nemen van werk worden en aan de voordeur gaan zitten wachten :P

[ Voor 5% gewijzigd door Lucky0wn op 21-06-2010 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook totaal geen UPS gegevens o.i.d. erbij staan tot nu toe:

Besteldatum: Jun 10, 2010

Verzonden op: Jun 15, 2010

Trackingsnummer vervoerder
Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt

Naam vervoerder
Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne is vanmorgen bezorgd bij mijn ouders. Kan hem vrijdag pas testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zorgt het meebestellen van Apple Care voor een week vertraging??

Verwachte verzenddatum: Binnen 24 uur
Verwachte leverdatum: 28 Jun, 2010 - 30 Jun, 2010

Gisteren besteld.

MBP 13"
iPod touch 8GB
Apple Care

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
Rivanov schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:21:
Zorgt het meebestellen van Apple Care voor een week vertraging??

Verwachte leverdatum: 28 Jun, 2010 - 30 Jun, 2010

Gisteren besteld.

MBP 13"
iPod touch 8GB
Apple Care
Yep. Er wordt een extra doos bijgeleverd. Nu heb je 3 items die in 1 pakket worden gestopt.
Ik sprak net met de servicedesk van apple en zij vertelde me dat er voldoende ipod's in NL zijn en dat de vertraging meer komt door de MBP, aangezien die veelal geproduceerd worden pas als jij op betaal klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Maar waarom staat er bij verwachte verzenddatum wel 'binnen 24 uur'?

/edit; Hij is toch verzonden. Morgen komt alles binnen. Kan dus morgenavond aan de slag om alles te installeren voor m'n vriendin. :)

[ Voor 50% gewijzigd door Rivanov op 21-06-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Rivanov schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:31:
Maar waarom staat er bij verwachte verzenddatum wel 'binnen 24 uur'?

/edit; Hij is toch verzonden. Morgen komt alles binnen. Kan dus morgenavond aan de slag om alles te installeren voor m'n vriendin. :)
Hoe heb jij betaald? Met cc zeker of met overschrijving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-08 18:31
ik heb rond 13.00 een imac 21.5 en care + ipod touch 8 gig besteld.
en gelijk betaald middels cc.
hij is nog niet verzonden, ben benieuwd wanneer ik het krijg. :*) :9
alles stond op 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
peak schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 01:18:
Macbook pro 13" US keyboard besteld. Betaalt met CC. B2S actie gebruikt ( ipod touch welke ik weer ga verkopen, omdat ik het niet ga gebruiken )

Verwachte leverdatum = 24 - 25 juni
Komt morgen volgens UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
hehe krijg net een mailtje dat hij verzonden is.

en dat hij voor of op de 23e bezorgd word _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiQal
Trackingsnummer vervoerder

Als dit er staat, waar is mijn MBP dan? Ergens in Shanghai ofzo? 8)7 i mean, het is ong. 11 dagen verzendtijd?

Gosh ik ben ongeduldig :D

[ Voor 15% gewijzigd door RadiQal op 23-06-2010 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Donderdagavond 10 juni het volgende besteld via de Applestore en direct betaald dmv een bankoverschrijving:
  • Macbook Pro 15" met een High Res Scherm
  • BTS iPod Touch
  • Apple remote
Maandag 14 juni is de betaling verwerkt

Donderdag 17 juni is hij verzonden uit China om in Nederland samengevoegd te worden. Hier stond geen trackingnummer bij.

Dinsdag 22 juni is het hele pakket met UPS verzonden naar mijn huis. Hier stond netjes een UPS trackingsnummer bij.

Woensdag 23 juni is hij geleverd door UPS! *O*

Dus in totaal 12 dagen en 8 werkdagen moeten wachten. Valt mij alles mee! Hiervoor een Custom Vaio besteld via Sonystyle en dat duurde anderhalve maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

18 juni iMac 27" besteld met Core i7 tezamen met een toetsenbord MET numpad en de Apple Remote. Voordat ik bestelde stond dat de levertijd 5 dagen was.

Bij het plaatsen van de bestelling stond dat de levertijd 3 dagen was (erg apart). Er is betaald met MasterCard.

Pas een mail gekregen over de bestelstatus en daar stond in dat hij pas de 30e of de 1e werd bezorgd. Lekker vaag allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
peak schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 18:44:
[...]

Komt morgen volgens UPS.
En ik heb em binnen.
Van 11 juni met CC betaald tot 23 juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
DaannO schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 17:29:
[...]

Hoe heb jij betaald? Met cc zeker of met overschrijving?
M'n schoonvader heeft betaald aangezien het voor m'n vriendin is.. betaald met CC.
Het kwam gisteren overigens in 3 losse pakketen.

- Apple Care in enveloppe
- iPod touch in los doosje
- MacBook Pro in aparte doos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
heb ook alles binnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn Macbook Pro 15" met HR besteld.
Verzenddatum komt zodra de betaling verwerkt is. (bank)

Nu wachten....dat gaat nog moeilijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:05:
[...]
De mijne wordt verzonden door Syncreon en ik heb wel een tracknummer dat me vertelt dat de datum inmiddels al 2 juli geworden.
Ik heb em binnen, nog voor de 25e die door Apple als vroegste datum genoemd werd. Maar toch te lang :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Rivanov schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:44:
[...]

M'n schoonvader heeft betaald aangezien het voor m'n vriendin is.. betaald met CC.
Het kwam gisteren overigens in 3 losse pakketen.

- Apple Care in enveloppe
- iPod touch in los doosje
- MacBook Pro in aparte doos
Jup, hier ook maar dan met overschrijving :) Maandag besteld en vandaag binnen. Live is good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Komen er eigenlijk nog formulieren van back to school??
Of komt dat per mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderM
  • Laatst online: 07-01 04:49
Ik heb de 16e een MacBook Pro i7 besteld met High res scherm/7200 rpm hdd.

De 17e is de betaling geaccepteerd.
De 21e is de bestelling "verzonden".
De 24e is de bestelling "Onderweg naar klant – verzending op schema".
De leverdatum staat op 02 juli? Bij mijn mbp staat 01 juli.

En van de de track&trace op apple.com word ook niet wijzer (mijn iPod en applecare staat verzonden met track&trace, maar mijn MacBook niet):
Afbeeldingslocatie: http://xandermeijering.com/images/mbp.png
wanneer ik op het track&trace nr van syncreon klik krijg ik dit (hier staan ineens mijn MacBook wel weer bij):
Afbeeldingslocatie: http://xandermeijering.com/images/mbp2.png

Ik heb vorige zomer mijn vorige mbp besteld, deze werd veel eerder afgeleverd (1-1.5 week). De track en trace was toen ook veel duidelijker bij mij.

Heeft iemand ook zoiets meegemaakt?

@Rivanov
http://www.apple.com/nl/promo/
Daar staan volgens mij de formulieren ook (ik had vorig jaar ook meegedaan aan de iPod actie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Nee, alles wordt tegelijk verzonden. Alleen liggen je iPod en Applecare al in Nederland en komt je Macbook uit China. Die verwachten ze de 24ste in Nederland waarna ze de boel samenvoegen en naar jou versturen voor 2 juli. Op het moment dat ze het de 24ste hebben ontvangen krijg je een UPS Track & Trace te zien in het tweede scherm onder "Trackingsnummer vervoerder".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update:

Gisteren besteld en per bank overgemaakt. Vandaag betaling al verwerkt ipv de 4 dagen die ervoor staan.

Verwachte leverdatum: 08 Jul, 2010 - 09 Jul, 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderM
  • Laatst online: 07-01 04:49
@GloriX
Ja dat dacht ik al, had ik vorig jaar ook. Maar de track & trace op de apple website vond ik deze keer wel wat "vager" dan de vorig jaar.

Had Apple gebeld, klopte dus wat je zei, MacBook lag toen al in Luxemburg. Ondertussen is hij al bij UPS en maandag wordt hij geleverd. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
XanderM schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 14:57:
@GloriX
Ja dat dacht ik al, had ik vorig jaar ook. Maar de track & trace op de apple website vond ik deze keer wel wat "vager" dan de vorig jaar.

Had Apple gebeld, klopte dus wat je zei, MacBook lag toen al in Luxemburg. Ondertussen is hij al bij UPS en maandag wordt hij geleverd. ^^
Ik ben met je eens dat de info op hun website erg vaag is, wij hebben zelf ook nog een keer gebeld voor uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiQal
XanderM schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 14:57:
@GloriX

Nice die van mij ook! :D Woon in Son, dus wellicht dat ze in hetzelfde UPS busje zitten... Aahhhh O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah vandaag is mn macbook verzonden en is de verwachte bezorgdatum ineens met 5 dagen omhoog gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist m'n eerste Mac besteld :D:

MacBook Pro 13"
iPod Touch GB
Apple Remote

Hoop dat ik ze snel binnen heb!

3 dagen verzendtijd, ik ben benieuwd..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2010 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 09:23
Ja... ik heb ook de
13 inch 2.4ghz met US keyboard layout
iPod touch 8GB
Remote control.

besteld op 29 juni en direct het geld overgemaakt.
maar bij mij staat nog niks over betalingen ontvangen etc.:S
en de verwachte leverdatum is 14a15 juli. echt lang =.=''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffannnn
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ook 29 juni besteld en betaald, Kev7381. Zag vanmorgen dat de status veranderd was en dat de verwachte levertijd ook 14 Jul, 2010 - 15 Jul, 2010 is. Het e-mailtje kwam een paar uur later, dus het komt goed.

Wachten duurt altijd lang :(

[ Voor 7% gewijzigd door Steffannnn op 01-07-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Laatst online: 10-09 10:44
21 juni Macbook pro besteld gelijk betaald via overmaken. 1 Juli bezorgd bij mij alleen ik was niet thuis. Dus hopelijk morgen binnen, mits ik niet weer weg ben als UPS langskomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
irencus schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:54:
21 juni Macbook pro besteld gelijk betaald via overmaken. 1 Juli bezorgd bij mij alleen ik was niet thuis. Dus hopelijk morgen binnen, mits ik niet weer weg ben als UPS langskomt :P
je hebt niks extra genomen toch? geen us keyboard layout ofzo. gewoon de standaard versie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
Kev7381 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 21:44:
[...]

je hebt niks extra genomen toch? geen us keyboard layout ofzo. gewoon de standaard versie??
Oh ja vergeten de zeggen standaard I5 setup samen met standaard keyboard en HI-res anti-glare scherm. Stond er ook al van te kijken dat er gisteren UPS al voor de deur stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 17:00
Hmm, ook ik heb (op het nippertje) op de 29e besteld en mijn verwachte leverdatum is gelukkig nog steeds 12-13 juli.

MBP 13'' 2.4/US Keyboard/SSD
iPod Touch 8GB B2S

En ik heb het betaald met m'n creditcard, misschien dat daardoor de leverdatum niet veranderd is? Ik hoop dat het zo blijft iig, want ik ga de 13e op vakantie, dus ik hoop stiekem dat ie de 12e (of eerder) al bij mij thuis ligt. Nu nog even m'n huidige MBP kwijt zien te raken... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
Moejo schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 12:31:
Hmm, ook ik heb (op het nippertje) op de 29e besteld en mijn verwachte leverdatum is gelukkig nog steeds 12-13 juli.

MBP 13'' 2.4/US Keyboard/SSD
iPod Touch 8GB B2S

En ik heb het betaald met m'n creditcard, misschien dat daardoor de leverdatum niet veranderd is? Ik hoop dat het zo blijft iig, want ik ga de 13e op vakantie, dus ik hoop stiekem dat ie de 12e (of eerder) al bij mij thuis ligt. Nu nog even m'n huidige MBP kwijt zien te raken... :P
Mijn bestelling stond eerst voor 6/7 Juli, dit was 1/2 Juli geworden. Bij mij blijft ook de verwachte leveringstijd op 6/7 juli staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 17:00
Boo, zojuist een mailtje ontvangen dat mijn bestelling verzonden is en dat hij op of voor 15 juli bezorgd wordt. De verwachte leverdatum op de Apple site zelf staat nog steeds op 12-13 juli en als ik de details van m'n bestelling bekijk staat daar weer 16 juli. 8)7 Geen idee wanneer hij nou precies binnenkomt, maar ik blijf hopen dat het uiterlijk 13 juli wordt... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.u
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01-2024
Ik heb mijn macbook pro ( standaard configuratie) , ipod touch met mijn naam in gegraveerd , en een magic mouse zondag avond besteld en betaald met creditcard. Gisteren 6/07 is de bestelling in 3 paketten verzonden en vandaag 7/07 om 11 uur is er al geleverd in belgie .

De leverdatum stond bij bestelling tussen 12/07 en 14/07 maar toch is hij vandaag al togekomen

Voor mij dus geen klachten over de levering en verzending van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Great gisteren zou mn mbp+ipod touch door ups komen....

heeft die chauffeur het voor elkaar gekregen om mn huis niet te vinden (normaal rijtjeshuis) heb ook de hele dag geen ups door de straat zien rijden.

Nu komt die morgen nog een keer langs, het wachten wordt er niet makkelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:34:
Great gisteren zou mn mbp+ipod touch door ups komen....

heeft die chauffeur het voor elkaar gekregen om mn huis niet te vinden (normaal rijtjeshuis) heb ook de hele dag geen ups door de straat zien rijden.

Nu komt die morgen nog een keer langs, het wachten wordt er niet makkelijker op.
Bij mij was precies hetzelfde. Eerste keer was ik er niet. De tweede keer kwam hij gewoon niet opdagen 8)7, kon de deurbel niet vinden.... Toen opgebeld naar UPS om een specifieke tijd af te spreken ivm met werk. Waren ze dat gerwoon vergeten. Nooit problemen met UPS gehad tot nu toe, wat een klapjosts

Je woont toevallig niet in Blijdorp, Rotterdam :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, Enschede :P

had geluk gisteren kwam die ups ineens toch voorbij: "ja heb vandaag mn tomtom maar meegenomen"

typ dit dus vanaf mn nieuwe mbp =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 12:21:
nee, Enschede :P

had geluk gisteren kwam die ups ineens toch voorbij: "ja heb vandaag mn tomtom maar meegenomen"

typ dit dus vanaf mn nieuwe mbp =)
Adres niet kunnen vinden als couriersdienst = fail :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:35
Ik heb Donderdag na 17:00 een MBP besteld, gelijk betaald met internet bankieren, maar tot op dit moment is het geld nog steeds niet ontvangen en blijft de status op: Wordt beoordeeld staan.

Heeft dit te maken met het weekend? Normaal gesproken had het toch al vrijdag op hun rekening moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffannnn
  • Niet online
Nee, zoals op de website van Apple staat, en volgens mij ook in de mail die je gekregen hebt, kan dit een aantal dagen duren.
Nadat u uw bankoverschrijving hebt verzonden, kan het drie tot vijf werkdagen duren voordat de bank uw betaling heeft verwerkt.
Yay.. mijn MacBook Pro 15.4" met US keyboard die ik 29 juni besteld komt vandaag is net geleverd :D

[ Voor 17% gewijzigd door Steffannnn op 12-07-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffannnn schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:29:
Nee, zoals op de website van Apple staat, en volgens mij ook in de mail die je gekregen hebt, kan dit een aantal dagen duren.

[...]

Yay.. mijn MacBook Pro 15.4" met US keyboard die ik 29 juni besteld komt vandaag is net geleverd :D
Dat is sneller dan mijn MBP. Die heb ik op 30 juni besteld, hij is op 6 juli verzonden en de verwachte leverdatum is 19 juli. Hoeveel tijd zat er bij jou tussen verzenden en ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffannnn
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 13:13:
[...]

Dat is sneller dan mijn MBP. Die heb ik op 30 juni besteld, hij is op 6 juli verzonden en de verwachte leverdatum is 19 juli. Hoeveel tijd zat er bij jou tussen verzenden en ontvangen?
Volgens de 'verzendstatus' is hij verzonden op 5 juli, heb een track&trace-nummer gekregen op vrijdag de 9e en is vandaag aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrr, bij mij is hij verzonden op 6 juli =(

Weet iemand of je met de B2S-actie de etiketten van zowel de MPB als de iPod Touch moet meesturen?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
Ik heb op 29 juni mijn macbook pro 13inch besteld met US keyboard layout..
hij is vandaag binnen met zonder ipod touch en apple remote..:S...
word die altijd apart verstuurd?? of krijg ik dat later?? weet iemnad dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.u
  • Laatst online: 14-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 13:33:

Weet iemand of je met de B2S-actie de etiketten van zowel de MPB als de iPod Touch moet meesturen?
je moet inderdaad beide etiketten met de factuur en het aanvraagbewijs opsturen naar Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou nu morgen naar de switch gaan (winkel die bekend staat in BE voor z'n apple producten) om een MBP 15" Hi Ress Anti Glare te kopen.. Echter, ik moet 2 weken wachten als ik het via hun doe..

Nu vroeg ik mij af of ik deze setup via de site rapper zou ontvangen dan dat ik deze via de winkel zou kopen? Het probleem ligt namelijk in dat scherm.. Van zodra die niet standaard is kan ik hem niet per direct meenemen..

Ik zit ook wel met een education versie, dus ik weet niet of dit vertraging zal oproepen als ik dit via de site bestel? In de winkel moet ik namelijk enkel m'n schoolpas tonen..

Heeft iemand hier al ervaring mee gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffannnn
  • Niet online
Mijn MacBook Pro met 'US keyboard' heeft er al bijna twee week over gedaan, dus ik vermoed dat je MBP met een ander scherm er ook rond de twee week over zal doen.. (Ik heb besteld via de online Apple Store )

[ Voor 11% gewijzigd door Steffannnn op 13-07-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Gisteren het volgende besteld en betaald:

MBP 13 inch 2.4 Ghz
iPod Touch 8 GB

Status nu: "Wordt beoordeeld" Wat houdt dit in?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Ik bedoel het meer zo van: hoe lang duurt deze status meestal in praktijk? Heb betaald met Bibit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 16:45
Ik heb op vrijdag 9 juli een MacBook Pro 13'' 2.4GHz met NL toetsenbord en een iPod Touch 8GB besteld. Op maandag 12 juli stond UPS alweer aan de deur, dus een hele snelle en goede service. Ook ben ik erg tevreden over de klantenservice van Apple die mij een mail stuurde met de precieze verschillen tussen de toetsenbord lay-outs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:39
Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 13:33:

Ja, maar als je niet in de doos van je MacBook wilt knippen kan hem ook van de UPS door afhalen.

Van de iPod doe ik wel uit het doosje, de MacBook Pro van de doos. Is nu al 2x goedgegaan (dit jaar en vorig jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffannnn
  • Niet online
Daros schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 08:25:
[...]

Ja, maar als je niet in de doos van je MacBook wilt knippen kan hem ook van de UPS door afhalen.

Van de iPod doe ik wel uit het doosje, de MacBook Pro van de doos. Is nu al 2x goedgegaan (dit jaar en vorig jaar)
Ik neem aan dat je het over de bruin kartonnen doos, waarin de verpakking/doos van MacBook Pro zat, hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bedankt voor de tip, de etiquette van de UPS-doos is inderdaad identiek aan die van op de MBP-doos. Dus dat moet ook gewoon geldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Krijg je overigens de MBP tegelijkertijd met de iPod Touch?

Mijn bestelling staat nog steeds op 'Wordt beoordeeld'. Al sinds maandagavond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffannnn
  • Niet online
Peter_Aragorn schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 15:54:

Mijn bestelling staat nog steeds op 'Wordt beoordeeld'. Al sinds maandagavond...
Die van mij wel. Die status kan ook nog wel een paar dagen zo blijven, zoals je in de mail had kunnen lezen. Bij mij duurde het echter slechts anderhalf dag. Ik snap dat je je MBP graag wilt hebben, maar je zal en moet gewoon geduld hebben. :X

[ Voor 9% gewijzigd door Steffannnn op 14-07-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Ooh, maar dat heb ik ook wel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Heb de 10e een MBP besteld, betaald via overschrijving, staat hier ook nogsteeds op 'wordt beoordeeld' ;(
Gelukkig heb ik er niet heel veel haast mee.. maar zou wel leuk zijn als er iets gebeurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Serenity schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:07:
Heb de 10e een MBP besteld, betaald via overschrijving, staat hier ook nogsteeds op 'wordt beoordeeld' ;(
Gelukkig heb ik er niet heel veel haast mee.. maar zou wel leuk zijn als er iets gebeurt :)
Dat heb ik dus ook... Krijg zo het gevoel alsof je nog niet betaald hebt zegmaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
Peter_Aragorn schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:17:
[...]
Dat heb ik dus ook... Krijg zo het gevoel alsof je nog niet betaald hebt zegmaar...
In de mail stond dit: "Nadat u uw bankoverschrijving hebt verzonden, kan het drie tot vijf werkdagen duren voordat de bank uw betaling heeft verwerkt." Lees: BIBIT is erg traag, en zolang ze je betaling niet hebben verwerkt gebeurt er niks. Totdat Apple van BIBIT een seintje krijgt dat je betaling binnen is beginnen ze waarschijnlijk nog niet met je bestelling. Hopelijk verandert dit deze week nog. Maar dan moet ie nog gemaakt worden en zul je net zien dat 't weekend er weer tussen komt. Ach ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Serenity schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:41:
[...]

In de mail stond dit: "Nadat u uw bankoverschrijving hebt verzonden, kan het drie tot vijf werkdagen duren voordat de bank uw betaling heeft verwerkt." Lees: BIBIT is erg traag, en zolang ze je betaling niet hebben verwerkt gebeurt er niks. Totdat Apple van BIBIT een seintje krijgt dat je betaling binnen is beginnen ze waarschijnlijk nog niet met je bestelling. Hopelijk verandert dit deze week nog. Maar dan moet ie nog gemaakt worden en zul je net zien dat 't weekend er weer tussen komt. Ach ja :)
Nouja, ik heb een kennis van mij die op maandag het geld stortte bij Bibit en op woensdagmorgen stond UPS op de stoep met zijn Mac Mini. Volgens mij gaat het gewoon een beetje random qua snelheid :)

We'll see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Er staat op de website van Apple wel: "Het streepjescode-etiket van de Mac-verpakking, met daarop zichtbaar het artikelnummer, het serienummer, de productnaam en de streepjescode.

De productnaam staat dus niet op de etiket van de UPS-doos. Zou dat een probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Peter_Aragorn schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 15:54:

Quote mezelf maar even... Helaas nog niet veranderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
Hier is het zojuist veranderd :9
Not yet shipped
Ships: 3 business days
Delivers: 29 Jul, 2010 - 30 Jul, 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook veranderd. Heb dinsdag besteld en betaald.
Verzending: 3 werkdagen.
Verwachte leverdatum: 29 Jul, 2010 - 30 Jul, 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Hier nu net ook:
Nog niet verzonden
Verwachte leverdatum: 19 Jul, 2010 - 21 Jul, 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteravond een MBP 15" 2.4 std gekocht met een ipod touch.

Nu lees ik hier dat ze tegelijkertijd komen, alleen staat er in mijn mail in de omschrijving alleen de Touch..

Als ik naar de Apple site ga staat er bij allebei verzonden(apart), maar zodra ik naar volg deze zending ga staat er onderaan bij productbeschrijving weer alleen de Touch..

Hoe zit dat?

EDIT: Alsof Apple mij kan zien, net een mail gehad dat ook de MBP is verzonden

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 19:15 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.