[Apple producten] Levertijden - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 26 Laatste
Acties:
  • 143.784 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:22
ElNillus schreef op zondag 16 mei 2010 @ 16:07:
Armada, wordt die van jou ook met UPS verzonden? Zo ja, wat is je status bij UPS nu? Die van mij hoort morgen te komen maar staat nog steeds op 'Factureringsgegevens ontvangen'. :'(
Jep, ook UPS. Mijn huidige status is 'in transit'. Maar naar mijn idee gaat het heel snel als de factureringsgegevens ontvangen zijn. Hoe heb je betaalt, per creditcard?

Zo ziet het er uit bij mij:

EINDHOVEN, BEST, NL 14/05/2010 23:54 VERTREKSCAN
14/05/2010 18:43 HERKOMSTSCAN
NL 14/05/2010 8:08 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10-2023

ElNillus

Verwarde internetmiljonair

Armada. schreef op zondag 16 mei 2010 @ 16:20:
[...]

Jep, ook UPS. Mijn huidige status is 'in transit'. Maar naar mijn idee gaat het heel snel als de factureringsgegevens ontvangen zijn. Hoe heb je betaalt, per creditcard?

Zo ziet het er uit bij mij:

EINDHOVEN, BEST, NL 14/05/2010 23:54 VERTREKSCAN
14/05/2010 18:43 HERKOMSTSCAN
NL 14/05/2010 8:08 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Ik heb mijn BTO MBP + sleeve 30 april besteld, verwachte levering: 17 mei (nu nog steeds)

- 3 mei bankbetaling verwerkt
- 7 mei verzonden
- 13 mei UPS track & trace IDs

De sleeve heeft FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN, HERKOMSTSCAN en VERTREKSCAN al gehad, staat dus ook 'In transit'. Maar de MBP staat sinds donderdag nog steeds op FACTURERINGSGEGEVENS ontvangen. :|

Snap er niet veel van, want ik kan al zien hoe zwaar mijn pakketje is etc. Waar zou hij gebleven kunnen zijn, en zou ik hem morgen kunnen verwachten? Ik hoop dat hij vanavond nog door alle scans heen gaat en morgen bezorgd kan worden...

[ Voor 5% gewijzigd door ElNillus op 16-05-2010 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:25
"Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 17 Mei 2010 (Voor wijzigingen vatbaar)"...

To trust or not to trust :-P Ik vind maandag een vreemde dag. Hij is nu op dit moment in Köln. Heel dichtbij voor mij...

We zijn benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:09
Zojuist mijn eerste Mac besteld, een Macbook Pro 15inch i5 2.53 Ghz 4GB RAM met hi-res glossy scherm en een 500GB 7200rpm harddisk.

Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 31 Mei, 2010 - 01 Jun, 2010

Benieuwd of ze het gaan redden

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

Alpha89: hopen dat hij morgen komt, heb wel vaker gezien dat ze hem heel snel van Duitsland naar Nederland brengen hoor! ;)

Zelf sta ik hier weer voor het volgende raadsel, deze keer met pics jeweetzelluf.

Apple Order Status, ziet er goed uit:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/10r4or6.png

UPS, sleeve, ook in ordnung lijkt me:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/ypgjo.png

UPS, MacBook Pro: lolwut? :'(
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/6z7swz.png

Dit lijkt er niet op dat hij morgen geleverd gaat worden, of wel? Heeft iemand misschien een verklaring, ervaring o.i.d.? :)

[ Voor 3% gewijzigd door ElNillus op 16-05-2010 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Wat is nou precies het mysterie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

Armada. schreef op zondag 16 mei 2010 @ 21:03:
Wat is nou precies het mysterie? :P
Nou, dat mijn MBP 7 mei verzonden is en de verwachte leverdatum 17 mei (morgen is). Echter, de MBP lijkt nooit bij UPS aangekomen te zijn en het lijkt me sterk dat hij morgen geleverd wordt? ;(

Zou het niet zo kunnen zijn dat de statussen omgewisseld zijn? Waarom heeft een sleeve, die op voorraad is hier ergens in een Apple warehouse in NL, een 'AANKOMSTSCAN' en een 'VERTREKSCAN' moeten hebben? Terwijl mijn MBP (die helemaal uit Shanghai komt) dit niet heeft? Pakketjes maken deel uit van zelfde bestelling... :o

[ Voor 32% gewijzigd door ElNillus op 16-05-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
ElNillus schreef op zondag 16 mei 2010 @ 21:13:
[...]

Nou, dat mijn MBP 7 mei verzonden is en de verwachte leverdatum 17 mei (morgen is). Echter, de MBP lijkt nooit bij UPS aangekomen te zijn en het lijkt me sterk dat hij morgen geleverd wordt? ;(

Zou het niet zo kunnen zijn dat de statussen omgewisseld zijn? Waarom heeft een sleeve, die op voorraad is hier ergens in een Apple warehouse in NL, een 'AANKOMSTSCAN' en een 'VERTREKSCAN' moeten hebben? Terwijl mijn MBP (die helemaal uit Shanghai komt) dit niet heeft? Pakketjes maken deel uit van zelfde bestelling... :o
Hmm, raar inderdaad. Ik denk dat er niets anders op zit dan afwachten. :)

Mijn meest recente update is een vertrekscan uit Eindhoven van 14 mei, heb ik hem dan wel morgen? Nja, ik kijk morgenochtend voor de zekerheid wel nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

^ Hmm, mijn sleeve heeft ook als laatste update een vertrekscan uit Eindhoven. (14 mei)

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/ypgjo.png

Misschien zitten we in dezelfde situatie? MENSEN HET IS EEN COMPLOT OPEN JE OGEN!!!111 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Volgens Trees & Truus is de laatste update nog steeds een vertrekscan uit Eindhoven van 14 mei 23.55.. Ben sterk benieuwd of dat ding hier vandaag nog wel aankomt. Ik hoop 't wel. Volgens Apple komt 'ie vandaag. Mja. Ik wil hem! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zeg. Eerst al op vrijdag 7 mei voor de deur. Was niet thuis en UPS zou maandag de tweede poging wagen. Toen was ik vrij. Maar omdat in de ochtend de Giro bij ons door het dorp kwam, verwachtte ik de aflevering pas in de middag. Een kwartiertje nadat ik naar het dorp was gegaan om de Giro te kijken, was UPS weer langsgeweest en zou het dinsdag worden omdat er natuurlijk weer niemand thuis was.

In de middag zou ik met de auto naar Leiden gaan en zie tot mijn verrassing de auto van UPS in het centrum staan. Ik meteen naar de chauffeur en vroeg hem of mijn Mac in zijn auto stond . En jawel. En ook nog bereid om een kwartiertje later toch het apparaat nog af te leveren. Klasse werk van UPS. De man twee knaken gegeven die hij eerst nog weigerde omdat het immers zijn werk was. Dus nu de trotse bezitter van een 27inch Imac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Laatst online: 14-09 00:26
UPS stond al vroeg voor de deur op deze maandag. Spijtig om te lezen dat anderen lang moeten wachten. Ikzelf heb niets dan lof over de levertijd.

Iets na middernacht afgelopen woensdag besteld en betaald. Ik ging er van uit dat het nog wel even kon duren omdat hemelvaartsdag in die week viel. Maar vrijdag al een mail gehad dat de betaling binnen was en mijn 17" MBP door Apple de deur uit was gedaan. Hij moest nog samengevoegd worden met een hardcover (accessoire bijbestellen mits voorradig is in mijn ogen geen vertragende factor). En vanochtend dus geleverd.

Alles overgezet van mijn oude MBP en het genieten kan weer beginnen :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

Het pakket van mijn sleeve staat op OUT FOR DELIVERY, dus die heb ik aan het eind van de middag. Het is een Merge In Transit levering samen met een MBP 13" CTO, 30 april besteld. Het pakket van de MBP staat bij UPS nog steeds op "Factureringsgegevens ontvangen", dit al sinds donderdag.

Apple houdt zelf aan dat de boel vandaag geleverd wordt, dus ik denk dat ze samen als 1 pakket reizen ("merge") en het MBP pakket simpelweg niet geupdated is. :)

@hierboven: toffe bezorger inderdaad! Veel plezier met jullie aankopen! :D Ik ben benieuwd of mijn bezorger ook zo is, want anders moet ik misschien hier de spikestrip/spijkermat uitrollen in de straat... om te voorkomen dat hij hier door de straat jakkert zonder even de moeite te doen aan te bellen. O-) (ben alleen thuis en zit boven)

Ik "hoor" hem dan wel aankomen en houd jullie op de hoogte. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door ElNillus op 17-05-2010 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
DRACHTEN, NL 17/05/2010 8:00 WORDT AFGELEVERD

:D

Ik ben benieuwd hoe laat ze komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Laatst online: 19:25
EINDHOVEN, BEST, NL 17/05/2010 12:39 AFGELEVERD

Hij is binnen! w000t volgens mij heb ik zelfs een paar mensen ingehaald.. Eng o.O

Ik heb alleen 1 probleem... ik zit tot 4 uur op school 8)7

Succes allemaal!

Roadmap:
11 mei besteld
12 mei bestelling verwerkt
15 mei bestelling verzonden
16 mei UPS nummer
17 mei 12:45 afgeleverd

Bestelling viel dus reuze mee!

[ Voor 26% gewijzigd door Alpha89 op 17-05-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

Armada. schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:00:
DRACHTEN, NL 17/05/2010 8:00 WORDT AFGELEVERD

:D

Ik ben benieuwd hoe laat ze komen.
Die status heb ik ook, wordt afgeleverd, DRACHTEN NL. Ik woon in Assen dus ik hoop dat het goed komt. (en dat ze niet pas om 5 uur komen... :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
ElNillus schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:09:
[...]

Die status heb ik ook, wordt afgeleverd, DRACHTEN NL. Ik woon in Assen dus ik hoop dat het goed komt. (en dat ze niet pas om 5 uur komen... :p)
Ik woon in Groningen. Het is natuurlijk afhankelijk van de route hoe laat ze komen, maar ik hoop zo snel mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:55
Alpha89 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:03:
[...]
Roadmap:
11 mei besteld
12 mei bestelling verwerkt
15 mei bestelling verzonden
16 mei UPS nummer
17 mei 12:45 afgeleverd

Bestelling viel dus reuze mee!
Niet eerlijk... Mijn 15" MBP met HR Glossy via A-mac Eindhoven op 17 april besteld en nog niet binnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

jorikc schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:42:
[...]

Niet eerlijk... Mijn 15" MBP met HR Glossy via A-mac Eindhoven op 17 april besteld en nog niet binnen :(
Waar blijft hij zo lang dan? Al met Amac gebeld? :o

EDIT:
Dit is wel heel spannend! Het MBP pakket staat op 'FACTUURGEGEVENS ONTVANGEN', de sleeve staat op 'OUT FOR DELIVERY'. UPS geeft 'Vastgestelde afleverdatum' toch echt bij beide pakketten op '17/05/2010', vandaag dus. Het lijkt me dan ook sterk dat ze alleen de sleeve vandaag komen brengen! _/-\o_ :9~

[ Voor 36% gewijzigd door ElNillus op 17-05-2010 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
En binnen! :D Erg netjes allemaal, het ging zo snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

Armada. schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:06:
En binnen! :D Erg netjes allemaal, het ging zo snel!
Nice, have fun! Hoop dat ze hier ook snel komen, het is namelijk niet zo ver van Groningen naar Assen. :9
Kijken hoe lang hij erover doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40
[...]

Heb mijn 15" MBP met HR Matte ook nog altijd niet binnen en op 20 april besteld... Hadden ze bij A-Mac ook 3-6 weken levertijd vermeld? We zitten nu allebei dus in week 4!

Of zouden er problemen zijn met de levering van HR displays? Zijn er bij de laatste (snelle) leveringen ook HR schermen bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

YAY! Hij is binnen! Nog geen minuut geleden de deur dicht gedaan voor de meneer van UPS. Zowel de sleeve en de MBP zijn geleverd, straks snel uitpakken. Ik vroeg hem bovendien waarom mijn MBP pakket nog steeds op 'Factuurgegevens' stond, en dus niet op 'OUT FOR DELIVERY'. Hij zei dat het waarschijnlijk een probleem met het scannen & updaten is geweest rond Hemelvaart.

Iedereen die nog moet wachten: heel veel sterkte nog, hij komt vanzelf! (Ik heb ook 17 dagen moeten wachten :p)

*geritsel*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
ElNillus schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:52:
[...]
Waar blijft hij zo lang dan? Al met Amac gebeld? :o
Ja gebeld en 2x langs geweest, een dikke twee weken geleden zeiden ze nog 5 werkdagen. Afgelopen woensdag (voor hemelvaart dus) zou hij met de eerstvolgende levering komen. Aangezien meestal alleen op maandag en woensdag leveringen worden ontvangen bij de A-mac, verwacht ik vandaag gebeld te worden. Zo niet, dan ga ik woensdag maar weer eens langs aan het eind van de dag.
Kiff schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:28:
[...]

Heb mijn 15" MBP met HR Matte ook nog altijd niet binnen en op 20 april besteld... Hadden ze bij A-Mac ook 3-6 weken levertijd vermeld? We zitten nu allebei dus in week 4!

Of zouden er problemen zijn met de levering van HR displays? Zijn er bij de laatste (snelle) leveringen ook HR schermen bij?
Ja ze gaven inderdaad 3-6 weken levertijd aan. Dus daar zit ik nog in. Als ik goed heb teruggekeken, heeft Alpha89 ook een HR Glossy besteld bij zijn MBP 15", dus dat leek me wel vergelijkbaar. Ik heb alleen ook een US keyboard erbij gekozen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze er daar niet genoeg van op voorraad hebben.

Ach geduld is een schone zaak. Ik ben een boekje Wisdom 2.0 aan het lezen (voor verjaardag gekregen), staat een leuke anecdote in over een Zen-leraar die maanden had gewacht op een brief en toen hij de brief eindelijk kreeg tegen z'n leerling zei dat hij eerst van zijn opwinding en ongeduld genezen moest zijn om de brief aandachtig te kunnen lezen.

Ik denk niet dat ik na het ophalen van m'n MBP nog een paar dagen ga zitten wachten tot mijn ongeduld weg is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
jorikc schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:02:
Ja gebeld en 2x langs geweest, een dikke twee weken geleden zeiden ze nog 5 werkdagen.
Bij mij konden ze zoiets zelfs niet zeggen, vertelden ze me. Blijkbaar krijgen zijn geen TracknTrace?
Ja ze gaven inderdaad 3-6 weken levertijd aan. Dus daar zit ik nog in. Als ik goed heb teruggekeken, heeft Alpha89 ook een HR Glossy besteld bij zijn MBP 15", dus dat leek me wel vergelijkbaar. Ik heb alleen ook een US keyboard erbij gekozen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze er daar niet genoeg van op voorraad hebben.
Ik heb ook een US keyboard gevraagd, en ook nog de 7200RPM schijf. Lijkt me dat wij dan toch gewoon een laptop krijgen die anders voor de US bedoeld was ofzo? :)
Ik denk niet dat ik na het ophalen van m'n MBP nog een paar dagen ga zitten wachten tot mijn ongeduld weg is ;).
Daar zou ik nog niet aan durven denken! ;)
Alhoewel, zeggen ze meestal ook niet iets als "The search is better than the catch"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
Nou ja toen ik belde konden ze me niets vertellen, want ze moeten met je bonnummer nagaan in het systeem van Apple hoe het met de levering is en dat duurt kennelijk te lang voor de telefoon. Dit is duidelijk niet zo "klant"-vriendelijk als de TnT van de online store. Toen ik langsging konden ze wel e.e.a. opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:50
Dat is wel vaak zo. Het wachten en de hype om iets heen is vaak spannender dan het daadwerkelijk hebben van het product.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
Rivanov schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:25:
Dat is wel vaak zo. Het wachten en de hype om iets heen is vaak spannender dan het daadwerkelijk hebben van het product.
Zoiets probeerde ik te zeggen :)

Normaal kan ik ook goed wachten, ben alleen zo dom geweest om mijn oude MBP 3 weken geleden al weg te doen, dus zit ik nu een beetje zonder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfk
  • Laatst online: 12-03-2022

jfk

jfk schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 13:58:
16 April MBP 13" 2.66 besteld bij de dealer, en daar komt-ie misschien morgen, en anders maandag of dinsdag binnen. Woohoo!
Afgelopen vrijdag een belletje van de dealer dat-ie klaar stond. Mooi spul, die fisherman's friends!

Dus... Ben ik in dit topic weer klaar, nu eens op zoek naar een handige manier om een iTunes library en evt. een iPhoto library tussen twee machines in sync te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

En nu zit ik hier op mijn spiksplinternieuwe MBP 13" US keyboard te typen. Wat een ge-wel-dige machine. Tikt geweldig, geweldig scherm, trackpad, OS X <3... alles aan dit ding lijkt geweldig te zijn. Ben altijd al Windows en Ubuntu e.d. gewend, maar dit is andere koek: dit is epic.

Net even OS X opnieuw geinstalleerd, wilde namelijk niet onnodige drivers, talen enzo op mijn HDD. Zo gezegd, zo gedaan. iLife ook gereinstalled en Firefox, Adium, Eclipse, Xcode volgen snel.

Apple Levertijden topic, gij zijt gegroet. Ik hoop dat jullie jullie machines ook snel ontvangen. Ik ga in ieder geval van mijn eerste Apple genieten nu. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
Veel plezier en niet vergeten je sig aan te passen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben erg te spreken over de levertijd van Apple in mijn geval, ik heb hem binnen 6 dagen ( incl weekend ) binnen gekregen wel na een mailtje te hebben verzonden naar de verkoper van Apple om te vragen
of ze de bestelling konden splitsen, anders had ik moeten wachten op de printer die ik via de printer actie
erbij had genomen. Al met al had ik de printer een week later in huis, na 15 dagen.

Toch vind ik de printer actie een beetje moeilijk.... je moet een heel formulier invullen met je gegevens en dan moet je de brief met streepjes codes en alles naar the UK sturen, dat ook nog 4 tot 6 weken nodig heeft om
alles te verwerken.

voor de rest zeer tevreden over de snelheid van de mailtjes die ik terug krijg met antwoord en over de levering van het product zelf!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2010 18:26 . Reden: 4 tot 6 weken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
En toen kreeg ik vandaag een mailtje dat ik hem mag gaan afhalen. In totaal dus precies 4 weken gewacht, vol ongeduld.

Succes aan de rest nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
En ik ben net gebeld, die van mij is ook binnen, na 1 maand en 1 dag... (17 april besteld, 18 mei binnen). Het ging om een MBP 15" i5 met US keyboard en HR Glossy scherm. Ik had 'm bij A-mac Eindhoven besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag (precies 4 weken na bestelling) maar weer eens gebeld naar de reseller waar mijn MBP blijft. Hij is op 14 mei verzonden vanuit China. Hopelijk heb ik m dus deze week.

Besteld op 20 april: 15" i5 2.4 HR AG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
Kreeg zojuist een mail dat m'n MBP 2.53 i5 verzonden is (zondagavond 16 mei besteld) door extra opties (HR glossy en 7200rpm 500 GB HD) duurde het drie dagen voor verzending en dat klopte iig.

Verwachte leverdatum is 31 mei, komen ze ook wel eens (veel) eerder?

[ Voor 6% gewijzigd door overtones op 19-05-2010 20:51 ]

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 11 mei mijn eerste Mac besteld: Macbook Pro 17" - i7 2,66GHz - 8Gb - Glossy - 500Gb 7200 :9

Verzendklaar in 3 dagen stond er en inderdaad: op 14 mei bericht dat hij verzonden was uit Shanghai...
Leveringsindicatie: 19 mei-20 mei en wat blijkt? Op 18 mei staat TNT op de stoep! Supersnel imho dus :)

Eerste ervaringen: SUPER APPARAAT! Resolutie van 1900x1200 is helemaal top voor Photoshop, kortom: ben er erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
@bassknight das echt bizar snel uit shanghai waarom zeggen ze bij mij dan levertijd 31 mei (12 dagen tussen verzending en aankomst) en bij jou 5 dagen tijd er tussen en hij was er al na 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@overtones: heb je al gekeken wie de transporteur is? Op de US-site staat dat bij je orderinfo(op de NL-site niet, don't ask me why), bij mij was dat TNT Express International, maar het kan geloof ik ook UPS of Kuhne & Nagel zijn... Dus misschien dat het daaraan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik had ook een HR glossy besteld.
Op 20 April besteld, en komt morgen bij mij aan de deur.

Dus ik denk (of hoop) dat het voor jou ook niet meer al te lang zal duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:25
@bassknight thanks voor de tip mijne is verzonden met SYNCREON volgens de US site google levert een bedrijf in katwijk op

Oeps geplaatst onder naam van vriend van me die hier nog ingelogd was, ik ben namelijk overtones :)

Wat wel grappig is trouwens, kan me invoice al bekijken en dus serialnumber van me macbook en kan die op de apple site al intikken :)

Wie weet waar je kunt zien waar je mac precies vandaan komt? waar ie gemaakt is in welke week enzo?

[ Voor 58% gewijzigd door MrLeeeet op 20-05-2010 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:27

rammes

koekebakker 1e klas

besteld 24 april bij cinside.nl
vanmiddag te horen gekregen dat zending klaar is voor verzenden.

bestelling 1x macbook pro 13inch instap model met custom keyboard.

duurt wel lang :(

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@overtones: check deze site maar eens, allerlei info over je (nog onder weg zijnde) Mac :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
Serial number:
Group1: MacBook
Group2: Pro
Generation:
ModelCode:
CPU speed: 2.53GHz
Screen size: 15 inch
Colour: Please tell us what colour this MacBook is.
Memory - number of slots: 2
Factory: W8 (Shanghai China)
Production year: 2000
Production week: 20 (May)
Production number: 3010 (within this week)

Van http://www.chipmunk.nl/cgi-fast/applemodel.cgi

Volgens hun is ie gemaakt in 2000 :) weeknummer klopt wel volgens mij

[ Voor 8% gewijzigd door overtones op 20-05-2010 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reul
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-09 21:22
14 april een 15" i7 MBP met 500gb 7200rpm schijf en een high-resolution anti-glare scherm besteld bij APR Ambridge in Sittard.

Tot op heden nog niets binnen... Zonde, want de verzendtijd in de Apple Store staat al enkele weken nog maar op 3 dagen.

Maargoed, dan typ ik nog maar wat langer door op m'n 2008-model...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
iMac 27-inch (Core i7/4GB/1TB)

Besteld en betaald: 21 mei 2010
Vandaag kreeg ik bevestiging van de betaling.
Verwachte leverdatum: 31 Mei, 2010 - 01 Jun, 2010.

Update 27 mei: op de Amerikaanse Apple Store is de status nu "Prepared for shipment". Op de Nederlandse nog niet, maar dan ga ik er van uit dat hij vandaag of morgen wordt verzonden.

Update 2 27 mei: Shipped on: May 27, 2010 via UPS Ireland

[ Voor 43% gewijzigd door Frietsaus op 27-05-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneMoreThing
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:41
Op 12 mei een Macbook Pro 17" (i7 / 8GB / 500GB@7200) besteld met MyBook Studio 1TB, Magic mouse, Corded toetsenbord en MiniDisplayport <-> DVI kabel als toebehoren.

Op 25 mei alles bezorgd. Lang niet slecht gezien de feestdagen (Hemelvaart en Pinksteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
Gister een Macbook Pro 15" i5 besteld, standaard configuratie. Heb hier ook die printer actie bij genomen; de WiFi printer van HP van 99 euro en krijg hier dan 80 euro van terug.

Besteld: 25 mei
Verzonden: in 2 werkdagen
Verwachte levering: 28 - 31 mei
Status: Nog niet verzonden

Afwachten.

Mijn eerste mac btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op 15 mei een iMac 27" met Intel Core i7 en AppleCare Protection Plan besteld. Op 17 mei betaald en op 19 mei was mijn betaling bij Apple verwerkt. De eerste verwachting van de levering zou zijn op 31 mei - 1 juni. Op 21 mei werd mijn bestelling verzonden en de levering zal naar verwachting plaatsvinden op of voor 31 mei. Afgelopen maandag (24 mei) werd de bezorgstatus veranderd naar "Onderweg naar klant - verzending op schema 26 Mei 2010".

Ongeduldig als ik ben wil ik graag weten wat dat nou precies inhoudt, dus even gebeld naar Apple. Volgens de telefoniste wil dat zeggen dat de iMac vandaag (de 26e) vanuit Tsjechië (in mijn geval) naar het distrubutiecentrum in Tilburg (blijkbaar de 'klant') wordt verstuurd. Misschien vandaag, anders morgen en in het uiterste geval overmorgen zal het trackingsnummer bij de bezorgstatus worden aangegeven en kan ik bij UPS of TNT de zending volgen. Nog ff volhouden!

Zeer beleefde telefoniste overigens.

Name: iMac Intel (mid 2009-i7)
Group1: iMac
Group2: Intel
Generation: 8
ModelCode: imac_mid_09
CPU speed: 2.8GHz
Family name: A1312
Screen size: 27 inch
Screen resolution: 2560x1440 pixels
Memory - number of slots: 4
Factory: VM (Czech Republic/Pardubice (Foxconn))
Model introduced: 2009
Production year: 2010
Production week: 21 (May) (deze week :))
Production number: 7618 (within this week)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
Zag net dat ik nu een UPS tracking nummer heb bij Apple, pakketje is nu in Eindhoven hoelang zou het duren voor ik 'm dan heb morgen of vrijdag?

Edit: Apple orderstatus zegt nu ook dat ie morgen bezorgd word niet slecht heb um 16 mei besteld en betaald met creditcard tis een BTO MBP 15" i5 2.53 4GB 7200 rpm 500GB HD en HR Glossy NL keyboard

[ Voor 41% gewijzigd door overtones op 26-05-2010 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-07 18:57
MBP 15.4" / 2.4GHz Core i5 / Hi-Res Antiglare

Besteld en betaald d.m.v. bankoverschrijving: vr 14 mei
Betaling verwerkt: ma 17 mei
Verzonden vanuit Shanghai: do 20 mei
UPS tracking nummer: wo 26 mei
Geleverd: do 27 mei

[ Voor 6% gewijzigd door Hermi op 27-05-2010 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
Als de verwachte levertijd 2 werkdagen is verwacht ik vandaag een mailtje van Apple dat mijn MCP en printer verzonden worden.
Alleen lees ik dus dat als je de printer actie erbij neemt alles langer duurt dan de levertijd die Apple je geeft, klopt dit?
Besteld: 25 mei
Verzonden: in 2 werkdagen
Verwachte levering: 28 - 31 mei
Status: Nog niet verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimzm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik heb mijn MBP maandag besteld, hij was gister binnen. Ik heb er ook een printer bij genomen, maar die heb ik er los bij gezet in mijn winkelwagentje i.p.v. dat ik hem het geselecteerd als optie bij de MBP. Ik meen ooit te hebben gelezen dat de levertijd daardoor langer wordt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Gister een MBP 13" besteld met US toetsenbord + iPod Classic Black. Meteen betaald maar nog geen mailtje van betaalbevestiging helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
Nou UPS is aan de deur geweest, was mijn moeder net even weg.
Komen ze wel eens twee keer op dezelfde dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
Lees in dit topic dat die Mac's vanuit Sjanghai komen als je ze besteld. Klopt dit? Ik neem aan dat ze wel wat in Nederland hebben liggen toch?

Edit:
Mijn Macbook Pro en HP Photosmart WiFi printer zijn verstuurd.

[ Voor 20% gewijzigd door PuddingNL op 27-05-2010 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
Nou UPS komt morgen weer, gebelt met ze, afhalen kon ook maar pas vanaf 08:00 morgenochtend in Schiedam(niet handig voor mij),

Toen gebeld of het op een ander adres kon, mocht niet van Apple volgens die mevrouw.
Moeder vanmiddag gebelt met briefje dat de chauffeur had achtergelaten en toen kon het ineens wel, nu komt ie morgen bij een kennis met een eigen zaak.

Komt er op neer dat ik gewoon baal dat van al die uren op een dag ze WEER komen als er niemand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
en hij is binnen, wat een heerlijke machine!
Dinsdag besteld met creditcard en vandaag om 3 uur binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Niet online
Dinsdag een MBP besteld. Een dag later begon de BTS actie dus ik apple gebeld, bestelling is omgegooid. Had al betaald voor de eerste bestelling en dat geld wordt nu doorgeschoven naar de 2e bestelling, restbedrag ook al overgemaakt maar nog geen bevestiging gehad helaas. Wordt waarschijnlijk volgende week dan eer hij geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Frietsaus schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:11:
iMac 27-inch (Core i7/4GB/1TB)

Besteld en betaald: 21 mei 2010
Vandaag kreeg ik bevestiging van de betaling.
Verwachte leverdatum: 31 Mei, 2010 - 01 Jun, 2010.

Update 27 mei: op de Amerikaanse Apple Store is de status nu "Prepared for shipment". Op de Nederlandse nog niet, maar dan ga ik er van uit dat hij vandaag of morgen wordt verzonden.

Update 2 27 mei: Shipped on: May 27, 2010 via UPS Ireland
31 mei: APELDOORN, NL 31/05/2010 7:08 WORDT AFGELEVERD

Zal vandaag wel komen dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 21:18
Ik zit met een redelijk complex probleem. Ik zou deze week een MacBook Pro 13" willen aanschaffen op naam van mijn zus (ben net geen 18 jaar en doe nog middelbaar). Nu heb ik een half jaar geleden een iPod Touch online gekocht op apple.be. UPS probeerde 3 keer op hetzelfde uur aan te bellen, maar is er niemand thuis. Ik had de 2de keer op het briefje geschreven dat ze het bij mijn buurvrouw mogen afleveren. Kreeg ik de dag erna opnieuw een briefje met "orders van Apple: mag niet. Sorry.". Wanneer ik opnieuw bestel via apple.be zullen ze hoogstwaarschijnlijk weer rond hetzelfde uur aanbellen als vorige keer (ik neem aan dat UPS een redelijk vast traject heeft). Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn MacBook afgeleverd wordt bij mijn buren (met de naam van mijn zus)?

Kort samengevat: is het mogelijk een MacBook, op naam van mijn zus, te bezorgen bij de buren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

mastadizzy schreef op maandag 31 mei 2010 @ 18:25:
Kort samengevat: is het mogelijk een MacBook, op naam van mijn zus, te bezorgen bij de buren?
Ja dat kan gewoon, je kunt een afzonderlijk factuur- en afleveradres opgeven :)
Zo complex is dat niet hoor.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
Na de eerste leverpoging die mislukt via UPS krijg je de mogelijkheid om via de UPS website en het nummer op het briefje dat de bezorger achterliet, het afleveradres te wijzigen. Let erop dat je dit doet vóór 17.00 de dag vóór je hem ergens anders wilt hebben en dat je een geldig legitimatiebewijs hebt.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
@Canaria: Misschien is het inderdaad niet zo complex, maar ik dacht dat het leveradres ook het factuuradres en woonadres van 'de koper' was.

Bedankt voor de snelle reacties, ik zal een van de komende dagen gaan aanbellen bij mijn buurvrouw met lief kijkende oogjes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex028
  • Laatst online: 21-03-2021
heeft iemand ervaring hoe lang het normaal duurt voordat een bestelling via een edustore beoordeeld wordt?
De status van mijn bestelling staat al 5 dagen op 'wordt beoordeeld' , was of dit 'normaal' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berendhaan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 16:43
Net te horen gekregen dat mijn MBP (15" 2.4Ghz i5, 4Gb, 128Gb SSD) is verstuurd :) De verwachte lever datum is helaas 15 juni :(
Duurt dat echt zo lang als een MBP uit China moet komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
Bestelling geplaatst: Zondagavond 30 mei
Betalingswijze: Visa
Via: apple.be
Bestelling: Macbook Pro 13" standaard versie: 2.4GHz, 4GB RAM, 250GB, Nvidia GeForce 320M + iPod Touch 8GB (Back To School-actie).

BRUSSELS, BE 02/06/2010 12:15 AFGELEVERD
02/06/2010 5:42 IMPORTSCAN
NL 01/06/2010 10:08 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Vanavond neemt mijn vader hem mee van zijn werk (leveringsadres)! Can't wait 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:43
Heb je ook nog de studentenkorting toegepast?
Want zit er over te denken om hetzelfde te bestellen, dan kost die touch in principe 19 euro, dat is een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
Yeps, ik schat tussen 10 en 12%, weet het niet zeker. Wel vind ik het jammer dat je voor die korting te krijgen een brief met je stikkers, aankoopbewijs en dergelijke naar de UK moet sturen. Deze iPod ga ik verkopen. Heb namelijk al eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:39
Maandag een 13,3" MBP besteld, via back2school dus gelijk maar een iPod Nano erbij. Direct via bankoverschrijving betaald.

Vanmiddag nog geen betalingsbevestiging, dus gebeld. ""Ja meneer, uw betaling is binnen. Zoals ik nu kan zien word het vanavond verstuurd."

Krijg ik nu net een mailtje met het is uitgesteld tot 13 Juni. Toch staat de 2,4 13 nog steeds op 24uur...

Vage shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:53

Maximus

There is no substitute

Zojuist de MBP 15" i7 met hi-res matte en een mini-display naar dual link DVI besteld. Ben benieuwd wanneer alels binnen is. De overschrijving is iig de deur uit :) Via Surfspot gekocht.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
als je dat in 1 order hebt besteld gaat dat wel even duren. Je MBP wordt verzonden 3 dagen nadat je betaling is doorgegeven aan Apple en gaat dan via zuid nederland omdat je kabel er daar bij gevoegd wordt.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

jeehaa schreef op zondag 06 juni 2010 @ 18:54:
als je dat in 1 order hebt besteld gaat dat wel even duren. Je MBP wordt verzonden 3 dagen nadat je betaling is doorgegeven aan Apple en gaat dan via zuid nederland omdat je kabel er daar bij gevoegd wordt.
Idd, ik heb al eerdere ervaringen via China dat dat wel een tijdje duurt :) Ik gok zelf dat de MBP er zo rond 18 juni is. Dat is wel een mooie datum :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Het gaat niet om je ervaringen via China. Een CTO MBP kan er al in een paar dagen zijn vanuit China namelijk (Die van mij duurde een week van betaling binnen tot bezorging). Alleen als je er iets bijbestelt gaat ie eerst naar een locatie in NL waar het samen weer opnieuw verpakt wordt.

Daarom is het aangeraden dat soort kleine onderdelen als kabeltjes e.d. gewoon los te bestellen of in de winkel te kopen ipv bij je Mac te bestellen. Hij kan in NL soms (om onduidelijke redenen) een aardige vertraging oplopen.

Het zal met zo'n convertertje wel meevallen (de meeste vertragingen lagen vaak bij sleeves en printers e.d.). Denk dat 18 juni redelijk haalbaar moet zijn.

In ieder geval gefeliciteerd alvast met je aankoop!

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 06-06-2010 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:56
Dinsdag 1 juni samen met mijn vriendin allebei een MBP gekocht.
Apart in een winkelwagen gestopt en apart afgerekend (ik heb een CTO MBP, zij niet, anders duurt het voor haar meteen weer 3+ dagen extra).

Woensdag kregen we een bevestiging dat de betaling binnen was, diezelfde dag werd haar laptop verstuurd en donderdag was UPS hier aan de deur... Niemand thuis. Vrijdag kwamen ze opnieuw.

Mijn MBP werd zaterdag verstuurd (uit China) en is nu in Keulen. Verwacht hem morgen binnen te krijgen.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:01
Gisteravond iMac i5 met US toetsenbord en iPod Touch 8gb besteld. Een uur later de bevestigingsmail binnen gehad. Staat nu op "Merge In Tnst NL Til" En Verwachte verzenddatum: 7 werkdagen, verwachte leverdatum: 23 Jun, 2010 - 24 Jun, 2010.

Dat betekent dacht ik dat er in Tilburg een doosje wacht op de iMac en de iPod. Weet iemand wanneer ik een trackingnummer kan verwachten van UPS? Of is hier dan geen sprake van?

Bedankt!

Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:08
Vandaag MBP 15.4, 2.4Ghz i5 besteld. Alles standaard enzo, geen kabeltjes erbij want dat duurt weer 2 dagen langer. Betaling via CC gedaan dus vanmiddag was de order al in behandeling genomen. Nu wachten tot hij wordt verzonden, zal vandaag wel niet meer het geval zijn, zul je zien, komt hij vrijdag net als ik weg ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
En bericht gehad dat hij is verzonden! Iemand ervaring met hoelaat UPS ongeveer in Groningen is? Dan kan ik daar rekening meehouden. Ik ben helaas van 10 tot 2 weg, zal je net zien dat ze daartussen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Zojuist een verzendmelding gekregen voor mijn MiniDisplay --> DualLink DVI kabel. De MBP staat nog aangegeven met een invoice nummer. Wel heb ik voor mijn MiniDisplay een WW... nummer gekregen van Syncheon. Kan ik dat ergens tracen?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
Net een mail gehad dat mijn iMac en iPod Touch 'verzonden' zijn. Via de US Store kreeg ik te zien dat de iMac via Kuhne & Nagel is verzonden en de iPod via Syncheon. Ze zijn dus verzonden naar het distributie centrum in Tilburg.

Krijg ik dan zodra hij vanuit daar verzonden wordt een trackingcode van UPS? En hoe lang duurt het vanaf nu dat ik hem dan thuis kan verwachten. De verwachte leverdatum staat nu op 18 Juni, maar zal dit niet eerder worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Mijn MBP is binnen :D Nu alles overzetten en inrichten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
Scr33x0r schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:53:
Mijn MBP is binnen :D Nu alles overzetten en inrichten :D
Woow, dat is echt heel snel!!!

Die iPod Touch en US keyboard vertraagt bij mij de boel behoorlijk denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Woow dat is inderdaad heel erg snel!
De iPod Touch staat verzenden binnen 24 uur bij mij, dus het ligt waarschijnlijk aan je US Keyboard.

Mastadizzy kan je je DM aanzetten? Thnx!

[ Voor 13% gewijzigd door Servertje op 11-06-2010 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:35
Macbook pro 13" US keyboard besteld. Betaalt met CC. B2S actie gebruikt ( ipod touch welke ik weer ga verkopen, omdat ik het niet ga gebruiken )

Verwachte leverdatum = 24 - 25 juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Donderdag avond 10 juni een Macbook Pro 15" met een High Res Scherm en een BTS iPod Touch plus een Apple remote besteld. Alles maar bij elkaar besteld vanwege de 10% Surfspot korting en direct betaald via een bankoverschrijving. Het lijkt erop dat de verwerking van de betaling het langst op zich laat wachten.

Maarja, het zal vast sneller gaan dan de Sony die we hiervoor hadden waar we ruim anderhalve maand op moesten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Laatst online: 27-01-2024
2 Juni een Macbook Pro i7 met Anti Glare screen, een wired apple keyboard + wired mighty mouse besteld bij Pro Warehouse!

ze hadden aangegeven dat het zo'n 2-3 weken zou kunnen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reul
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-09 21:22
reul schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 18:24:
14 april een 15" i7 MBP met 500gb 7200rpm schijf en een high-resolution anti-glare scherm besteld bij APR Ambridge in Sittard.

Tot op heden nog niets binnen... Zonde, want de verzendtijd in de Apple Store staat al enkele weken nog maar op 3 dagen.

Maargoed, dan typ ik nog maar wat langer door op m'n 2008-model...
Nog geen statusupdate :( Macbook Pro schijnt nog niet bij Apple verzonden te zijn volgens de APR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
Orderstatus ligt eruit op de Apple site, bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:52
De hele Apple store is momenteel down, met een postit "We'll be back soon'.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
De track&trace van BridgePoint is nog steeds down hier... vervelend :) Ik wil F5'en ;)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
armageddon_2k1 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 17:46:
De track&trace van BridgePoint is nog steeds down hier... vervelend :) Ik wil F5'en ;)
Inderdaad heel erg irritant, heb nog geen UPS tracking gekregen en volgens mij kun je die alleen via die manier zien. Hopen dat hij morgen online komt. En ik dan eindelijk weet of mijn iMac nu echt op de 'verwachte leverdatum' 18 juni komt of hopelijk eerder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sQuarecoW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 02:29
Ondanks dat de tracking down is en mijn afleverdatum op 17 juni stond.. lag mn MBP vanmiddag al 'in de bus'. Blijkbaar hebben ze overgewerkt bij UPS :S

Maar goed: * sQuarecoW is happy! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
Ik heb vandaag naar Apple gebeld, en de nette dame aan de telefoon heeft mij het tracking nummer van UPS gegeven. Hij staat bij UPS nu op: factuurgegevens ontvangen. Volgens mij kan ik er dan vanuit gaan dat hij morgen wordt geleverd! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Laatst online: 23:05
peak schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 01:18:
Macbook pro 13" US keyboard besteld. Betaalt met CC. B2S actie gebruikt ( ipod touch welke ik weer ga verkopen, omdat ik het niet ga gebruiken )

Verwachte leverdatum = 24 - 25 juni
Net precies hetzelfde besteld maar dan met een MDP > DVI kabeltje erbij.
Krijg 'm ook 24/25 juni:D
Mijn eerste MAC, kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:16

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Vergeleken met mijn vorige bestelling had ik nu eens echt geluk. Vanaf bestellen tot leveren zat +/- 24 uur :+

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 25 Jun 2010 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 18 Jun 2010

Betekend dit dat ik hem morgen kan verwachten? Wat zou 18 juni anders moeten betekenen?

MacBookPro + Ipod + Remote zijn 10 juni besteld en betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:12:
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 25 Jun 2010 (Voor wijzigingen vatbaar)

Betekend dit dat ik hem morgen kan verwachten? Wat zou 18 juni anders moeten betekenen?

Ik heb precies hetzelfde besteld op dezelfde dag en kreeg ook vandaag een mailtje dat het verzonden is via TNST TIL.(?) Er staat verzonden naar Woonplaats. Toch raar dat de verwachte leverdatum dan pas eind volgende week is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb nog geen mail gehad dat hij is verzonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
And we're off:

Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 30 Jun, 2010 - 01 Jul, 2010

MBP 15'' i5 high res laat maar komuuuhhh! _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door RadiQal op 17-06-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:35
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:12:

Laat me weten of je het morgen binnen hebt, want ik zit met exact hetzelfde, maar dan 21 juni.
Pagina: 1 ... 6 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.