Argh, volgens mij hebben die Chinezen al die MBPs dan naar Nederland gestuurd... :LMacWolf schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 20:52:
Ik ben heel prettig verbaasd met mijn order. Ik heb 4 mei een MacBook Pro 13" besteld en waarschijnlijk heb ik hem al 7 mei in huis, net als Bosmonster en reAaa dusHet is een standaard model, dus geen extra geheugen of US toetsenbord.
Blijkbaar waren de MacBooks dus al in Nederland. Het heeft 1 dag geduurd voor mijn betaling over was en op de 2e dag al een mailtje dat de MacBook verstuurd is vanuit Eindhoven. Ik zou de MBP morgen moeten ontvangen. Werk alleen de hele dag, dus ik hoop dat de man van UPS bereid is om me nog ff rond een uur of 19:00 een bezoek te brengen. Meestal doet hij dat wel
Ik heb op 30 april een MBP 13" BTO (wil graag US keyboard) besteld en 2 minuten geleden deze email, maar aangezien ik een paar keer per dag Order Status check wist ik het al:
Wij stellen het op prijs dat u voor de Apple Store hebt gekozen.
De vraag naar het door u bestelde product blijkt groter dan verwacht. Daardoor is het niet mogelijk u het product op de opgegeven verzenddatum toe te sturen. Uiteraard zullen wij het bestelde product zo spoedig mogelijk verzenden. De verzending zal nu naar verwachting op 13.05.2010 plaatsvinden.
We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 25.05.2010.
Zodra wij uw bestelling hebben verzonden, ontvangt u een bevestiging per e-mail. Deze e-mail bevat
informatie waarmee u uw bestelling kunt traceren.
Wij danken u hartelijk voor uw bestelling en bieden u onze excuses aan voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
De Apple Store
Dit is dus eens en nooit weer een BTO. Ik heb 30 april besteld en naar verwachting krijg ik hem pas 25 mei. dagen. -Huil-, ik lurk hier al sind januari, ga eindelijk overstag en nu word ik zo erg op de proef gesteld... Iedereen met hun nieuwe Apple'tjes en ik moet maar wachten...
Iemand tips om dit wachten "dragelijker" te maken? Zou Apple mij een standaard non-BTO kunnen sturen? Dat geld mogen ze houden.