[Apple producten] Levertijden - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 26 Laatste
Acties:
  • 143.783 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10-2023

ElNillus

Verwarde internetmiljonair

MacWolf schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 20:52:
Ik ben heel prettig verbaasd met mijn order. Ik heb 4 mei een MacBook Pro 13" besteld en waarschijnlijk heb ik hem al 7 mei in huis, net als Bosmonster en reAaa dus :) Het is een standaard model, dus geen extra geheugen of US toetsenbord.

Blijkbaar waren de MacBooks dus al in Nederland. Het heeft 1 dag geduurd voor mijn betaling over was en op de 2e dag al een mailtje dat de MacBook verstuurd is vanuit Eindhoven. Ik zou de MBP morgen moeten ontvangen. Werk alleen de hele dag, dus ik hoop dat de man van UPS bereid is om me nog ff rond een uur of 19:00 een bezoek te brengen. Meestal doet hij dat wel :)
Argh, volgens mij hebben die Chinezen al die MBPs dan naar Nederland gestuurd... :L

Ik heb op 30 april een MBP 13" BTO (wil graag US keyboard) besteld en 2 minuten geleden deze email, maar aangezien ik een paar keer per dag Order Status check wist ik het al:

Wij stellen het op prijs dat u voor de Apple Store hebt gekozen.

De vraag naar het door u bestelde product blijkt groter dan verwacht. Daardoor is het niet mogelijk u het product op de opgegeven verzenddatum toe te sturen. Uiteraard zullen wij het bestelde product zo spoedig mogelijk verzenden. De verzending zal nu naar verwachting op 13.05.2010 plaatsvinden.

We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 25.05.2010.

Zodra wij uw bestelling hebben verzonden, ontvangt u een bevestiging per e-mail. Deze e-mail bevat 
informatie waarmee u uw bestelling kunt traceren.

Wij danken u hartelijk voor uw bestelling en bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
De Apple Store

Dit is dus eens en nooit weer een BTO. Ik heb 30 april besteld en naar verwachting krijg ik hem pas 25 mei. dagen. -Huil-, ik lurk hier al sind januari, ga eindelijk overstag en nu word ik zo erg op de proef gesteld... Iedereen met hun nieuwe Apple'tjes en ik moet maar wachten... :'(

Iemand tips om dit wachten "dragelijker" te maken? Zou Apple mij een standaard non-BTO kunnen sturen? Dat geld mogen ze houden. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sQuare8
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 15:51
MacWolf schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 20:52:
Ik ben heel prettig verbaasd met mijn order. Ik heb 4 mei een MacBook Pro 13" besteld en waarschijnlijk heb ik hem al 7 mei in huis, net als Bosmonster, reAaa en sQuare dus :) Het is een standaard model, dus geen extra geheugen of US toetsenbord.

Blijkbaar waren de MacBooks dus al in Nederland. Het heeft 1 dag geduurd voor mijn betaling over was en op de 2e dag al een mailtje dat de MacBook verstuurd is vanuit Eindhoven. Ik zou de MBP morgen moeten ontvangen. Werk alleen de hele dag, dus ik hoop dat de man van UPS bereid is om me nog ff rond een uur of 19:00 een bezoek te brengen. Meestal doet hij dat wel :)
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:15
ElNillus schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 21:53:
[...]
Iemand tips om dit wachten "dragelijker" te maken? Zou Apple mij een standaard non-BTO kunnen sturen? Dat geld mogen ze houden. :p
ik zie maar één mogelijke optie, en dat is jezelf laten invriezen net zoals Cartman deed in South Park toen hij niet kon wachten op de Wii :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sQuare8
nu, mijn macbook werd op het verkeerde adres geleverd. namelijk op het nummer 58 ipv 68. op de doos staat duidelijk 68! gelukkig waren mijn "buren" zo vriendelijk om het naar hier te brengen. (doos was gelukkig ook nog helemaal dicht) zou ik hierover een mail naar UPS/Apple sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Ja, breng het natuurlijk op gepaste wijze, en wie weet komen ze je wel tegemoet in onbepaalde vorm, who knows. Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Owww... the agony!

Vannacht leek er vertraging te zijn in Warsaw (Polen) en werd de afleverdatum veranderd van 7-5 naar 10-5. Een uurtje later was die toch ineens in Keulen en was de afleverdatum weer "on time".

Maar nu staat de status nog steeds op VERTREKSCAN in Keulen (al sinds 2:38 vannacht) en is er nog geen spoor van mn MBP in Rotterdam voor de ronde....

edit: beetje vertraging in de verwerking blijkbaar:

ROTTERDAM, NL 07/05/2010 7:09 WORDT AFGELEVERD
07/05/2010 6:30 AANKOMSTSCAN

*O*

edit2:

En op het moment dat ik bovenstaande schreef ging de deurbel :D

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 07-05-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tpas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:22
tpas schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:56:
Het kan nog gekker hoor! Ik heb gisteren een 17" i7 met anti-glare besteld en de shop geeft aan: verwachte verzenddatum: 5-7 dagen, verwachte leverdatum: 17-19 mei: Dan is ie in het slechtste geval bijna 4 weken onderweg!! :?
Kan ik hem bijna op de fiets gaan halen..... :+
Apple bleef volhouden dat ie op 18 mei zou komen, dus ik heb T&T niet echt gevolgd..... Stond UPS gisteren al voor de deur: 12 dagen vroeger dan gepland. Het kan dus ook meezitten...
Mijn eerste Mac, maarre: Wouw!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

Bosmonster: gratz, have fun! :D

Ikzelf word hier met de dag triester.
30 april besteld, verwachte levering: 25 mei?! :? :(

Dit is toch niet leuk meer? Die dingen hebben "Verzenddatum: 24 uur". Ik heb BTO, dus het duurt inderdaad langer. Maar 3 weken?! Voor een US keyboard? Ik denk dat er nog meer met US keyboard zijn dan met NL... Dit is mijn eerste Apple en mijn eerste bestelling in de Store en dit valt me wel heel erg tegen... :'(

Als ik dit had geweten had ik nooit om een US keyboard gevraagd - zeker niet nu ik hier lees dat het NL keyboard eigenlijk prima is. Zou ik mijn order nog kunnen wijzigen?
tpas schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:17:
[...]

Apple bleef volhouden dat ie op 18 mei zou komen, dus ik heb T&T niet echt gevolgd..... Stond UPS gisteren al voor de deur: 12 dagen vroeger dan gepland. Het kan dus ook meezitten...
Mijn eerste Mac, maarre: Wouw!!!
Wat was jouw order en verzend + leverdata? :)

[ Voor 23% gewijzigd door ElNillus op 07-05-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Die verwachte levering moet je niet teveel naar kijken. Het BTO duurt ongeveer een weekje. Het leveren in Nederland met UPS 2 a 3 dagen.

Of heb je er meuk bij besteld? (printer, accessoires?)

Ik had een hi-res glossy scherm, 8GB en US keyboard als custom opties. 28 april bestelling doorgevoerd, vandaag 7 mei dus geleverd.

[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 07-05-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

Bosmonster schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:28:
Die verwachte levering moet je niet teveel naar kijken. Het BTO duurt ongeveer een weekje. Het leveren in Nederland met UPS 2 a 3 dagen.

Of heb je er meuk bij besteld? (printer, accessoires?)

Ik had een hi-res glossy scherm, 8GB en US keyboard als custom opties. 28 april bestelling doorgevoerd, vandaag 7 mei dus geleverd.
30 april: MBP 13" stock met US keyboard en 320GB ipv 250GB hdd. Accessoires: sleeve (op voorraad, 24u)

3 mei: betaling verwerkt

Eerst:
6 mei verzending, 17-18 mei levering

Gisteravond veranderd in:
13 mei verzending, 20 - 25 mei levering

Is dit realistisch, of mag ik er van uitgaan dat hij eerder komt? De 13" stock is tegenwoordig "verzendklaar binnen 24 uur"... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Accessoire....

Dan gaat je bestelling eerst ergens anders heen waar die opnieuw verpakt wordt met de sleeve (die hebben ze namelijk niet in de fabriek in China :+). Dat kost je zo een week extra.

Het is al een keer of 80 gezegd geloof ik in dit topic, maar als je een snelle levering wilt, bestel geen accessoires bij je macbook :P

Dat kabeltje of die sleeve kun je ook los kopen.

toevoeging:

Zo te zien is je MBP dus nu bij de repackager. Als de sleeve op voorraad is zal die wel vrij snel weer doorgestuurd worden. Dan heb je hem alsnog volgende week in huis (donderdag ofzo).

[ Voor 35% gewijzigd door Bosmonster op 07-05-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

Bosmonster schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:55:
toevoeging:

Zo te zien is je MBP dus nu bij de repackager. Als de sleeve op voorraad is zal die wel vrij snel weer doorgestuurd worden. Dan heb je hem alsnog volgende week in huis (donderdag ofzo).
Dat zou geweldig zijn! Waar leid jij dit aan af btw? Want ik F5 dagelijks een paar keer, zijn er dingen die ik over het hoofd zie? :p

Ik kreeg gisteren die mail dat "de vraag naar het product groter is" etc, en de verzenddatum naar volgende week donderdag was opgeschoven. (13e)
Ik dus zo "lolwut :'( ", aangezien zowel sleeve als stock MBP tegenwoordig 24u verzending heeft.

Daarom hoop ik ook echt dat het beestje eerder komt en niet tijdens mijn eindexamens. :9

[ Voor 27% gewijzigd door ElNillus op 07-05-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Dan is de sleeve niet op voorraad op locatie en is het inderdaad jammer maar helaas. Ik ging er door wat je zei even vanuit dat ze die wel gewoon hadden :)

Volgens mij kun je in dit stadium ook niet meer de bestelling laten splitsen, maar dat kun je altijd proberen natuurlijk.

[ Voor 57% gewijzigd door Bosmonster op 07-05-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Mijn MBP is ook geleverd! Ik heb hem op een ander adres laten bezorgen dus ik kan hem vanavond pas in ontvangst nemen. Maar wel lekker zo vlak voor het weekend :*)
Ik had hem 26 april besteld.

Ik maak me alleen een beetje zorgen om m'n vorige bestelling, die zou op 26 april worden bezorgd maar ik heb de zending in overleg met Apple laten retourneren voordat hij in afleverroute zou komen. Nu heb ik nog steeds geen bevestiging van ontvangst, dus ook geen refund.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
ik heb vandaag een trackingsnummer van de vervoerder ontvangen

Naam vervoerder
NL DISTRIBUTION CENTER

via UPS dit trackingnr invoeren werkt niet, TNT ook niet. Welke vervoerder moet ik hebben?

edit: via 't een en ander mn UPS traceernummer kunnen achterhalen, alsmede door het zoeken via google waarbij ik werd gelinkt naar eerdere delen van dit topic.

Het traceernummer wat apple mij gaf moest ik invoeren op de site van UPS onder 'traceren via referentie'. Vervolgens kreeg je een overzicht van de status van je bestelling, met een bijbehorend traceernummer wat dus wel goed te gebruiken is op de UPS pagina zelf.

Mijn status:

Status: Ontvangen factuur gegevens

ik verwacht 'm nu dus eigenlijk wel maandag.

[ Voor 57% gewijzigd door reAaa op 07-05-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn bestelling laten splitsen en heb hem 4 mei besteld, zal hem op 12 of 13 mei binnenkrijgen.
printer zal nog even op zich laten wachten ( 20 - 24 mei ) perfecte service tot nu toe bij de bestelling, vandaag gemailt half uurtje later keurig antwoord met oplossing !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raviculus
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-08 10:55
reAaa schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:05:
ik heb vandaag een trackingsnummer van de vervoerder ontvangen

Naam vervoerder
NL DISTRIBUTION CENTER

[...]

Mijn status:

Status: Ontvangen factuur gegevens

ik verwacht 'm nu dus eigenlijk wel maandag.
Ik heb vandaag ook op deze manier een trackingnummer gekregen.

Tijdlijn:
25 april besteld: instap MBP met US keyboard layout + remote
27 april betaling verwerkt
30 april verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
hey wij zitten helemaal in hetzelfde schuitje, komt namelijk door de accesoire (remote).

heb zelf ook de instap 15", alleen dan met hi-res anti-glare, maar dat maakt voor het verdere proces niet zoveel uit denk ik.
Ik blijf gokken op een levering a.s. maandag:)

update:

Status: In transit - Op tijd Vastgestelde afleveringsdatum:10/05/2010

ook de Apple website geeft nu een direct trackingnummer (hetgeen ik al had opgesnord) en de naam van de vervoerder (UPS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

Yay! Vanmiddag gemaild naar Apple (zie hierboven) hoe het nu zat met mijn MBP. Ook op deze email kreeg ik binnen 2 uur een keurig antwoord, ze gaan hem nu verzendklaar maken en ik kan hem binnen 7 dagen verwachten. Dat is wat anders dan de 25 mei die op hun site wordt aangegeven. Toppie! :D

Protip: bij vragen gewoon mailen of hun 0800 nummer bellen! Je krijgt snel antwoord terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
Hoe snel wordt nu gemiddeld een 15" AG Widescreen geleverd na bestelling?

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik wil een MBP 2,4 i5 bestellen met High Res scherm. Voor de rest gewoon standaard. Hoelang zou dit duren voordat ik die in huis heb?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlr
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-07 21:18

rlr

Heb mijn 15" H RES maandag 26 april besteld bij Amac. Had ik beter online gedaan lees ik, want ik kan nog twee weken wachten! Ze schrijven:

Apple heeft de keuze gemaakt om vanaf het moment dat het luchtruim weer te gebruiken was voor vluchten eerst de standaard MacBook Pro's (en overige Macs) te vervoeren naar Europa. Na vervoer van deze Macs is het transport van de aangepaste MacBook Pro's weer hervat.
Rekent u indicatief op een levertijd van één tot twee weken na vandaag of in ieder geval twee weken vanaf besteldatum.

Heb mn western digital 1TB al een paar dagen binnen, dus straks te laat om terug te sturen mocht hij niet passen (12,5mm hoog)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Ik bestel hem gewoon bij Apple zelf... Er staat dat er dan 3-5 dagen na verzenden binnen moet zijn. Hoelang zou dat duren dan? Verzendt Apple de MBP meteen als ik betaald heb, met een High Res-scherm...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

Mijn order status!

[snip!]

Als ik op de bestelling klik om hem te volgen krijg ik

"Trackingsnummer vervoerder
Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt"

Ik heb echter al meerdere keren gelezen dat mensen voortijdig al via via hun track&trace ID kunnen achterhalen? Mind to share the trick? Lijkt me ook wel handig voor andere users. Thanks! :D

[ Voor 6% gewijzigd door ElNillus op 08-05-2010 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
ElNillus,
via 't een en ander mn UPS traceernummer kunnen achterhalen, alsmede door het zoeken via google waarbij ik werd gelinkt naar eerdere delen van dit topic.

Het traceernummer wat apple mij gaf moest ik invoeren op de site van UPS onder 'traceren via referentie'. Vervolgens kreeg je een overzicht van de status van je bestelling, met een bijbehorend traceernummer wat dus wel goed te gebruiken is op de UPS pagina zelf.
Het traceernummer is in mijn geval (en ook in andere gevallen) hetzelfde als het leveringsnummer wat apple geeft op de verzendstatus-pagina. zoek je zending op adhv mijn bovenstaande quote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

reAaa schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 20:08:
ElNillus,

[...]

Het traceernummer is in mijn geval (en ook in andere gevallen) hetzelfde als het leveringsnummer wat apple geeft op de verzendstatus-pagina. zoek je zending op adhv mijn bovenstaande quote.
Ah, dank! Vandaar dat het me zo bekend voorkwam. Ach, dat krijg je na een hele week browsen op een iPod touch. :+

Verzendstatus pagina -> Ons leveringsnummer: xx14142718 (geblurd)

Bij Kuhnen - Konijnennagel (oid, daar gaat mijn MBP iig mee naar Tilburg) heb ik hem overal ingevuld maar geen positieve match. Ook niet voor UPS. ;(

Wat is 'SYNCREON' trouwens? Mijn MBP + sleeve zullen in Tilburg samengevoegd worden, maar op de Order Status staat dat de sleeve met 'SYNCREON' verzonden is?

[ Voor 10% gewijzigd door ElNillus op 08-05-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
ElNillus schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 21:19:
[...]
...

Wat is 'SYNCREON' trouwens? Mijn MBP + sleeve zullen in Tilburg samengevoegd worden, maar op de Order Status staat dat de sleeve met 'SYNCREON' verzonden is?
Denk dat SYNCREON net zo'n bedrijf is als UPS, dus een bezorger van pakketjes :)

http://www.syncreon.com/index.php?id=about_syncreon

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

MacWolf schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 21:42:
[...]

Denk dat SYNCREON net zo'n bedrijf is als UPS, dus een bezorger van pakketjes :)

http://www.syncreon.com/index.php?id=about_syncreon
Yep! Maar waarom zouden ze mijn sleeve en MBP met twee verschillende bedrijven verzenden?

De MBP komt uit Shanghai en volgens de Order Status (USA) gaat dat via 'Kuhne Nagel', daaronder staat de Sleeve en deze komt met Syncreon? Is dat ding niet gewoon in Nederland op voorraad, volgens de Apple Store iig wel. :P Ik probeer echt zoveel mogelijk info te vinden over mijn bestelling. :+

(afbeelding staat in mijn vorige posts)

[ Voor 9% gewijzigd door ElNillus op 08-05-2010 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sQuare8
sQuare8 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 23:06:
nu, mijn macbook werd op het verkeerde adres geleverd. namelijk op het nummer 58 ipv 68. op de doos staat duidelijk 68! gelukkig waren mijn "buren" zo vriendelijk om het naar hier te brengen. (doos was gelukkig ook nog helemaal dicht) zou ik hierover een mail naar UPS/Apple sturen?
naar welk emailadres zou ik het best sturen? vind het allemaal zo vaag die emailadressen
mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

sQuare8 schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 22:36:
[...]

naar welk emailadres zou ik het best sturen? vind het allemaal zo vaag die emailadressen
mvg
contactus.nl@euro.apple.com

Ik heb hier iets van 4 emails heen gestuurd met mijn vragen, en op werkdagen werden ze zelfs binnen 1, 2 uur beantwoord. Als je nu een mail stuurt heb je maandagochtend een antwoord. ;)

(oa gevraagd om order te wijzigen etc)

EDIT:
Voor de ongeduldige wachters met een iPhone / iPod touch (zoals mij :+ ): een app voor je iDevice waarmee je zendingen kunt volgen. Ga hem straks even installeren. O+

http://junecloud.com/soft...elivery-status-touch.html

[ Voor 24% gewijzigd door ElNillus op 09-05-2010 00:51 . Reden: Delivery app ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
@ElNillus
Jouw ondertitel _/-\o_

Be the change you want to see in the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 14:12
Ook even de levertijden vertellen van mijn nieuwe macbook pro 13 ". Het is een CTO configuratie met een 320 GB ipv een 250 GB HDD, daarnaast ook nog een mini displayport naar vga adapter erbij, en een sleeve erbij.

25 april: Bestelling geplaatst.

26 april: Bestelling verwerkt.

29 april: Betaling verwerkt

Eerst:
10 mei verzending, 19 mei levering

2 mei veranderd naar
3 mei verzending, 4 mei levering

Dus ik heb mijn macbook pro na iets meer dan 1 week ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Dat is best snel :) Dat terwijl je er zelfs nog een aanpassing aan had gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een draadloos toetsenbordje + magic mouse + displayport besteld via de Apple Store. Is allemaal soepeltjes verlopen. De verwachting is dat het wordt geleverd ergens tussen 10 en 12 mei. Echter kan ik het pakketje niet traceren.
Apple E-mail:
"De verwachte verzending zal 5 werkdagen duren. U moet er echter rekening mee houden dat dit een geschatte tijd is en kan varieren in tijd. Omdat uw product per post verzonden wordt kan het niet via internet nagetrokken worden".
Enig idee of het toch op een of andere manier toch valt te checken of het nou op 10, 11 of 12 mei wordt geleverd? Zou wel handig zijn namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

Simmity schreef op zondag 09 mei 2010 @ 11:55:
Ook even de levertijden vertellen van mijn nieuwe macbook pro 13 ". Het is een CTO configuratie met een 320 GB ipv een 250 GB HDD, daarnaast ook nog een mini displayport naar vga adapter erbij, en een sleeve erbij.

25 april: Bestelling geplaatst.

26 april: Bestelling verwerkt.

29 april: Betaling verwerkt

Eerst:
10 mei verzending, 19 mei levering

2 mei veranderd naar
3 mei verzending, 4 mei levering

Dus ik heb mijn macbook pro iets meer na 1 week ontvangen :)
Nice, have fun! Hoop dat die van mij ook wat eerder komt, hij is de 30e besteld, 7e verzonden en in de email die ik kreeg van Support zeiden ze dat ik hem in 7 dagen kan verwachten. (MBP 13" CTO: 320GB, US keyboard + sleeve, dus Merge in Transit in Tilburg)

Mijn Order Status geeft een geschatte leverdatum van 22 mei, maar ik verwacht dus dat hij eerder komt. Heb alleen nog geen tracking ID, krijg je die eigenlijk wel voordat hij Merge In Transit (Tilburg) verlaat? :+

"Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt"

[ Voor 3% gewijzigd door ElNillus op 09-05-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 14:12
Bij mij was het zo dat het trackingnummer vrij laat bekend werd gemaakt. Eigenlijk pas 2 dagen voordat ik de mac ontving. Het ging in ieder geval heel snel op een gegeven moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

das wel logisch, aangezien die gewoon in 2 dagen ongeveer geleverd wordt :+

[ Voor 78% gewijzigd door Bosmonster op 10-05-2010 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

Bosmonster schreef op maandag 10 mei 2010 @ 00:52:
das wel logisch, aangezien die gewoon in 2 dagen ongeveer geleverd wordt :+
Ja, bij 24 uur verzending, niet bij CTOs (zoals die van mij). Hij is de 7e verzonden vanuit Shanghai en zit nu ergens tussen Shanghai - Europa denk ik. Geschatte leverdatum is 22 mei, maar ik ga er van uit dat het eerder wordt...

De sleeve is op voorraad & de CTO MBP is klaar, ik denk niet dat hij nu nog twee weken nodig heeft om bij papa te komen. :9

[ Voor 5% gewijzigd door ElNillus op 10-05-2010 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

De verzendtijd van de macbooks is gewoon 2 werkdagen (misschien 3 als je pech hebt of in een uithoek van NL woont :P)

Het gedoe met accessoires is een eigen keuze.

[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 10-05-2010 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-06 16:36
Eindelijk, er is een update. Ik kan gewoon niet wachten tot hij binnen is.

Hij is uiteindelijk verzonden (vandaag) op 10 mei 2010. Alleen, jammer dat ik de bestelling nog niet kan volgen omdat de serivce niet beschikbaar is. :( (Het ligt vast aan omdat hij net is verzonden.)
This service is currently unavailable, please try again later

[ Voor 8% gewijzigd door synthic op 10-05-2010 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-08 23:01
Besteldatum: 1 mei 2010
Verwachte verzenddatum: 5-7 werkdagen
Verwachte leverdatum: 14 mei - 19 mei 2010

Maatwerkconfig:
2.4GHz Intel Core i5 MBP 15" HR Glossy WS Display

Het F5-en is begonnen...
Shipped on: May 10, 2010 via UPS Ireland

Verwachte bezorgdatum: 14 mei 2010

[ Voor 18% gewijzigd door Online JJ op 10-05-2010 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miniBSD
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-12-2023
Je kan via de site van de provider het trackingnummer invoeren. Het trackingnummer staat in het mailtje van Apple.

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur (Whatever is said in Latin sounds profound).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Mijn MacBook Pro werd afgelopen vrijdag bezorgd, tenminste de man van UPS belde aan. Ik was helaas niet thuis, dus hij belde me op, en na lang overleg afgesproken dat ik mijn MBP bij Schiedam zou ophalen, gezien UPS niet meer na 17:00 leverde in Dordrecht.

Dus 's avonds met een maat naar Schiedam. Door vertraging en file was ik er pas rond 21:30. De manager ter plaatse wilde me echter niet meer helpen, was al te laat. Ik was hier een beetje gefrustreerd over, maar besloot niet moeilijk te doen, wellicht heeft de manager een rotdag gehad ofzo en doet hij daarom zo moeilijk over een laptop die in principe al ergens klaar lag voor mij. Dus vanochtend nieuwe afspraak gemaakt en als het goed is ontvang ik mijn MBP morgen in Utrecht. Dan hoop ik donderdag even te testen of applicaties als Maya en Cinema4D enigszins werken op deze laptop :)

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:40
Damn, de status van mijn iPad dock en iPad case via USPS is sinds vorige week woensdag al niet veranderd! :(

Processed through Sort Facility, May 05, 2010, 2:39 am, SAINT LOUIS, MO 63155
Processed through Sort Facility, May 04, 2010, 8:58 pm, SPRINGFIELD, IL 62703
Acceptance, May 04, 2010, 4:50 pm, SPRINGFIELD, IL 62703

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
Online JJ schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:35:
Besteldatum: 1 mei 2010
Verwachte verzenddatum: 5-7 werkdagen
Verwachte leverdatum: 14 mei - 19 mei 2010

Maatwerkconfig:
2.4GHz Intel Core i5 MBP 15" HR Glossy WS Display

Het F5-en is begonnen...
Shipped on: May 10, 2010 via UPS Ireland

Verwachte bezorgdatum: 14 mei 2010
Bezorgdatum aangepast in mijn voordeel :)

applestore.bridge-point.com:
Verwachte bezorgdatum: 12 mei 2010

UPS TT geeft nog steeds "Billing Information Received"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 mei een 13" MBP 2.66GHz met US toetsenbord besteld, 6 mei betaling bevestigd, 10 mei verzonden *O*
12 mei zou hij binnen moeten komen, de Apple store voorspelde 17 - 18 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 20 april een 2.4GHz Intel Core i5 MBP 15" HR AG besteld bij een APR. Wacht nu al bijna 3 weken.... Beetje triest die levertijd. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
Kmkz schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:33:
Eindelijk, er is een update. Ik kan gewoon niet wachten tot hij binnen is.

Hij is uiteindelijk verzonden (vandaag) op 10 mei 2010. Alleen, jammer dat ik de bestelling nog niet kan volgen omdat de serivce niet beschikbaar is. :( (Het ligt vast aan omdat hij net is verzonden.)

[...]
Update!
-

Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 12 Mei 2010 (Voor wijzigingen vatbaar)

[ Voor 32% gewijzigd door synthic op 10-05-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:59
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:17:
Op 20 april een 2.4GHz Intel Core i5 MBP 15" HR AG besteld bij een APR. Wacht nu al bijna 3 weken.... Beetje triest die levertijd. ;(
Ik heb mijn nieuwe MBP 2.4Ghz i5 HR Glossy op 17 april besteld bij A-mac Eindhoven en ook nog steeds niets. Beetje jammer dat het ook lastig is om een statusupdate te krijgen, daar zouden ze eigenlijk een site voor moeten inrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40
Ik zit met hetzelfde probleem. MBP 2.53Ghz i5 HR Matte en 7200RPM schijf besteld bij APR S&S te Hasselt. Bij bestelling zeiden ze dat het 3-6 weken wachten zou zijn!

Vorige vrijdag nog eens gepolst of ze wat meer wisten, maar kreeg een standaard antwoord terug: "CTO = 3 tot 6 weken wachten".

Vraag me af of het uit onwillendheid/luiheid is of hebben APR's echt tragere kanalen zonder tracking informatie?

Word een beetje ongeduldig want heb mijn oude MBP 2 weken geleden reeds verkocht (bod was te mooi om nog te wachten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:17:
Ik ken het gevoel, hoop die van mij deze week te ontvangen ben ook al 3 weken ah wachten.
Of eigenlijk 7 maanden aan het wachtend reikhalzend naar de MBP i7.

Of ik spijt moet hebben dat ik naar een online reseller ben gegaan weet ik niet, maar ik heb wel het vermoeden dat het via de Apple store een stuk sneller zou gaan, ook icm een andere config (HR + 7200 schijf)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
UPS geeft nu een geplande afleverdatum van 14 mei en applestore.bridge-point.com geeft een geplande afleverdatum van 12 mei... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
Online JJ schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:43:
UPS geeft nu een geplande afleverdatum van 14 mei en applestore.bridge-point.com geeft een geplande afleverdatum van 12 mei... :?
Hier het zelfde! Maar nu heb ik weer een update, hij is namelijk nu in Duitsland.
KOELN (COLOGNE), DE 10/05/2010 16:43 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
CN 10/05/2010 2:41 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Als die al in Keulen is wordt ie morgen gewoon bezorgd, tenzij je misschien op Texel woont ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sQuare8
ElNillus schreef op zondag 09 mei 2010 @ 00:01:
[...]

contactus.nl@euro.apple.com

Ik heb hier iets van 4 emails heen gestuurd met mijn vragen, en op werkdagen werden ze zelfs binnen 1, 2 uur beantwoord. Als je nu een mail stuurt heb je maandagochtend een antwoord. ;)

(oa gevraagd om order te wijzigen etc)

EDIT:
Voor de ongeduldige wachters met een iPhone / iPod touch (zoals mij :+ ): een app voor je iDevice waarmee je zendingen kunt volgen. Ga hem straks even installeren. O+

http://junecloud.com/soft...elivery-status-touch.html
gestuurd en ze bieden me een bedrag van €50 aan. hopelijk ontvang ik dit ook ^^

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
Kmkz schreef op maandag 10 mei 2010 @ 17:15:
[...]

Hier het zelfde! Maar nu heb ik weer een update, hij is namelijk nu in Duitsland.

[...]
Die status heb ik nu ook, maar ik denk niet dat de mbp al in Duitsland is. Aangezien er nog geen exportscan is geweest. Volgens mij is alleen de pakbon richting Duitsland gestuurd, zodat men daar weet wat er gaat arriveren.

[ Voor 7% gewijzigd door Online JJ op 10-05-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
Online JJ schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:04:
[...]

Die status heb ik nu ook, maar ik denk niet dat de mbp al in Duitsland is. Aangezien er nog geen exportscan is geweest. Volgens mij is alleen de pakbon richting Duitsland gestuurd, zodat men daar weet wat er gaat arriveren.
Je hebt gelijk, hij is helaas nog in China :(
SHANGHAI, CN 11/05/2010 0:29 EXPORTSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 10/05/2010 16:43 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
Laten we er ook vanuit gaan dat ze vrijdag pas leveren i.v.m. Hemelvaartsdag.
Nieuwe geplande afleveringsdatum:
14/05/2010

[ Voor 17% gewijzigd door synthic op 10-05-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
Kmkz schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:13:
[...]

Je hebt gelijk, hij is helaas nog in China :(

[...]

Laten we er ook vanuit gaan dat ze vrijdag pas leveren i.v.m. Hemelvaartsdag.

[...]
Jij hebt tenminste al een exportscan... Ik niet, terwijl veel van de tijden wel overeen komen:
SHANGHAI, CN 10/05/2010 13:46 HERKOMSTSCAN
CN 10/05/2010 2:01 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 07:49
Ik zit met een verwachte leverdatum van 12 mei volgens de Apple-website orderstatus, maar om de een of andere reden kan ik via TNT de status niet opvragen, omdat het tracking nummer nergens bekend blijkt te zijn. Dan wordt het helemaal afwachten dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
elsandor schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:26:
Ik zit met een verwachte leverdatum van 12 mei volgens de Apple-website orderstatus, maar om de een of andere reden kan ik via TNT de status niet opvragen, omdat het tracking nummer nergens bekend blijkt te zijn. Dan wordt het helemaal afwachten dus..
Je moet via de Amerikaanse website kijken naar je order. Als die de status "Shipped" geeft, dan wordt er ook een track & trace nummer gegeven. De Nederlandse order info geeft dit nummer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
Online JJ schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:32:
[...]

Je moet via de Amerikaanse website kijken naar je order. Als die de status "Shipped" geeft, dan wordt er ook een track & trace nummer gegeven. De Nederlandse order info geeft dit nummer niet.
Ook via de Amerikaanse website kan ik nergens een orderstatus achterhalen, morgen eens even een mail richting de customerservice doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

Online JJ schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:32:
[...]

Zoiest heb ik ook. Ik heb op de US Apple site al wel een tracking ID (staat naast Shipped). MBP CTO komt uit Shanghai.

Shipped on: May 7, 2010 via Kuhne & Nagel Spedition s.a r.
Tracking #: 00340450293011XXXXXX

Als ik op dat Tracking # klik, dan krijg ik een serie andere nummers ('Ons leveringsnummer', etc), Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 22 Mei 2010 (Voor wijzigingen vatbaar).

Echter, 'Trackingsnummervervoerder' / 'Vervoerder' staat sinds 7 mei al op "Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt". Weet iemand wat ik me voor moet stellen bij 'binnenkort'? Wat is mijn MBP nu eigenlijk aan het doen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
elsandor schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:26:
Misschien moet je het ook niet via TNT doen, maar via UPS? :X

[ Voor 9% gewijzigd door synthic op 10-05-2010 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
Kmkz schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:47:
[...]

Misschien moet je het ook niet via TNT doen, maar via UPS? :X
Er staat toch duidelijk op het statusoverzicht van Apple dat ze hem verzonden hebben met TNT International Express, dus ik denk dat ik dan toch bij TNT moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
elsandor schreef op maandag 10 mei 2010 @ 22:41:
[...]

Er staat toch duidelijk op het statusoverzicht van Apple dat ze hem verzonden hebben met TNT International Express, dus ik denk dat ik dan toch bij TNT moet zijn.
Mijn excuses. Dan maar toch even wachten?

Update!
SHANGHAI, CN 11/05/2010 6:25 VERTREKSCAN
11/05/2010 5:00 VERTREKSCAN
11/05/2010 0:29 EXPORTSCAN

[ Voor 32% gewijzigd door synthic op 11-05-2010 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
Kmkz schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 00:46:
Mijn excuses. Dan maar toch even wachten?

Update!
We zitten op dezelfde vracht te wachten... Aangezien er al een vertrekscan is vanaf Incheon, lijkt het er toch sterk op dat ie morgen wordt geleverd (zoals ik in vorige posts kan lezen); levering vond vaak plaats 1 dag na vertrek uit Incheon.

KOELN (COLOGNE), DE 11/05/2010 8:41 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR
IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING

INCHEON, KR 11/05/2010 10:40 VERTREKSCAN
11/05/2010 8:55 AANKOMSTSCAN

11/05/2010 1:09 EXPORTSCAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
Online JJ schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:35:
[...]

We zitten op dezelfde vracht te wachten... Aangezien er al een vertrekscan is vanaf Incheon, lijkt het er toch sterk op dat ie morgen wordt geleverd (zoals ik in vorige posts kan lezen); levering vond vaak plaats 1 dag na vertrek uit Incheon.

KOELN (COLOGNE), DE 11/05/2010 8:41 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR

Laten we hopen dat het dan ook zo is, dat ze vandaag dan nog gaan leveren ook al is het vanuit Keulen.
KOELN (COLOGNE), DE 11/05/2010 8:41 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
Kmkz schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:47:

Laten we hopen dat het dan ook zo is, dat ze vandaag dan nog gaan leveren ook al is het vanuit Keulen.
Check deze post: klik
Zo lijkt de reis bij ons ook te gaan..
18:30 uur aankomst in Polen
21:30 uur vertrek uit Polen
00:45 uur aankomst Duitsland
02:45 uur vertrek Duitsland
06:30 uur aankomst Nederland
07:00 uur OUT FOR DELIVERY

applestore.bridge-point.com blijft 12 mei volhouden.. :)
UPS geeft geen verwachte leverdatum op dit moment.

[ Voor 28% gewijzigd door Online JJ op 11-05-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
Online JJ schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:04:
[...]

Check deze post: klik
Zo lijkt de reis bij ons ook te gaan..
18:30 uur aankomst in Polen
21:30 uur vertrek uit Polen
00:45 uur aankomst Duitsland
02:45 uur vertrek Duitsland
06:30 uur aankomst Nederland
07:00 uur OUT FOR DELIVERY

applestore.bridge-point.com blijft 12 mei volhouden.. :)
UPS geeft geen verwachte leverdatum op dit moment.
Ik zie dat het 02:45 uur vertrok vanuit duitsland, en die van ons om 08:41 :(
KOELN (COLOGNE), DE 11/05/2010 8:41
Ik denk dan niet dat ze om 15:00 uur nog gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
Kmkz schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:17:
Ik zie dat het 02:45 uur vertrok vanuit duitsland, en die van ons om 08:41 :(

Ik denk dan niet dat ze om 15:00 uur nog gaan leveren.
Je hebt t weer over de pakbon (Package Data)... ;) Ik heb er vrij veel vertrouwen in dat ze morgen de mbp afleveren. Volgens het schema is onze mbp nu onderweg vanuit Incheon naar Polen

[ Voor 8% gewijzigd door Online JJ op 11-05-2010 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toshiro
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-04 19:45
Online JJ schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:35:
[...]

Ik zit ook op dezelfde vracht te wachten :) Mijn eerste MBP 13 inch standaard, maar met US keyboard. Mijn eerste Mac, dus ben ik heel erg benieuwd en nieuwsgierig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
Zojuist een telefoontje van een Apple medewerkster, TNT zou vandaag langs moeten komen met m'n nieuwe 17 inch MBP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

toshiro schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:13:
[...]

Ik zit ook op dezelfde vracht te wachten :) Mijn eerste MBP 13 inch standaard, maar met US keyboard. Mijn eerste Mac, dus ben ik heel erg benieuwd en nieuwsgierig!
Toshiro, wanneer had je besteld? En klopt de 'Verwachte leverdatum' een beetje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toshiro
ElNillus schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:40:
[...]

Toshiro, wanneer had je besteld? En klopt de 'Verwachte leverdatum' een beetje? :)
Donderdag 6 mei om 11 uur 's ochtends. De laptop zou vier dagen later verzendklaar zijn en 18 of 19 mei geleverd worden. Maandag 10 mei netjes verzonden en aankomstdatum werd aangepast naar 12 mei, wat later 14 mei werd en nu waarschijnlijk toch weer de 12e. Dus morgen, hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

toshiro schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:48:
[...]

Donderdag 6 mei om 11 uur 's ochtends. De laptop zou vier dagen later verzendklaar zijn en 18 of 19 mei geleverd worden. Maandag 10 mei netjes verzonden en aankomstdatum werd aangepast naar 12 mei, wat later 14 mei werd en nu waarschijnlijk toch weer de 12e. Dus morgen, hoop ik :)
Zozo, dat is dus gewoon een week eerder. :o Tof hoor. Ik hoop dat ik hem ook eerder krijg want '22 Mei' is ver weg. Bij mij (30 april besteld, 7 mei verzonden) staat er nog steeds dat de 'informatie binnenkort wordt bijgewerkt'. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
ElNillus schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:54:
[...]

Zozo, dat is dus gewoon een week eerder. :o Tof hoor. Ik hoop dat ik hem ook eerder krijg want '22 Mei' is ver weg. Bij mij (30 april besteld, 7 mei verzonden) staat er nog steeds dat de 'informatie binnenkort wordt bijgewerkt'. ;w
De mijne is ook 7 mei verzonden, en wordt vandaag geleverd als het goed is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. vandaag had ik mijn nieuwe MBP moeten ontvangen, maar is deze op het verkeerde adres afgevelerd! :? Ergens in wassenaar terwijl ik daar toch echt niet woon.

Oke, terwijl ik deze post gefrustreerd zat te tikken, werd ik gebeld door UPS dat het pakketje weer is opgehaald en dat het morgen opnieuw wordt aangeboden. Pakketje was alleen wel open gemaakt door de ontvanger, die ook op een apple laptop zat te wachten. :| Hmm morgen maar even checken of alles er in zit voordat ik teken.

Ach, 1 dag erbij kan nog wel, ik wacht al 1 maand op de levering + 3 maanden op de nieuwe MBP's ... :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

Bij het inloggen op Order Status (Apple.com) krijg ik tegenwoordig heel veel dit:

" Vanwege een technisch probleem kan uw aanvraag niet worden verwerkt. klikt u hier tom terug te gaan naar de online Apple Store.
"

Is dit gewoon geplande maintenance of F5 ik te veel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic al enige tijd en lees vooral reacties over MBP en niet de iMac. Daar was ik in geïnteresseerd en ik verwacht dat meer lezers dat zijn.

Mijn iMac 27" i7 heb ik op 26 april j.l. besteld bij de iCenter te Almere. De extra's - 8 Gb geheugen en een gratis printer - worden door de iCenter zelf geleverd en zijn dus niet bij Apple besteld. Ze gaven een verwachtte levertijd van 2 à 3 weken, terwijl een andere collega het over 4 weken had.

Vandaag kreeg ik een telefoontje dat mijn iMac klaar staat en opgehaald kan worden: 2 weken en 1 dag levertijd dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:17:
Ik volg dit topic al enige tijd en lees vooral reacties over MBP en niet de iMac. Daar was ik in geïnteresseerd en ik verwacht dat meer lezers dat zijn.

Mijn iMac 27" i7 heb ik op 26 april j.l. besteld bij de iCenter te Almere. De extra's - 8 Gb geheugen en een gratis printer - worden door de iCenter zelf geleverd en zijn dus niet bij Apple besteld. Ze gaven een verwachtte levertijd van 2 à 3 weken, terwijl een andere collega het over 4 weken had.

Vandaag kreeg ik een telefoontje dat mijn iMac klaar staat en opgehaald kan worden: 2 weken en 1 dag levertijd dus!
Toevallig ging dit topic voornamelijk over de nieuwe Macbook pro's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

ElNillus schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:57:
Bij het inloggen op Order Status (Apple.com) krijg ik tegenwoordig heel veel dit:

" Vanwege een technisch probleem kan uw aanvraag niet worden verwerkt. klikt u hier tom terug te gaan naar de online Apple Store.
"

Is dit gewoon geplande maintenance of F5 ik te veel? :+
Ah, ik ben er al achter.
Door in te loggen met je order ID (WXXXXXXX) en je email adres / postcode, krijg je meer informatie.

"Thank you for shopping at the Apple Online Store
Apple's Online and phone Order Status services are temporarily unavailable due to a scheduled upgrade to our systems.

We apologize for any inconvenience."

Als je alleen inlogt met je Apple ID (email) + wachtwoord krijg je iets wat op een foutmelding lijkt. :')
Hopen dat het snel weer terug is, zodat het Grote F5'en weer verder kan gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
Hij is nu in polen duitsland. Wat gaat het 'langzaam' :( :P
KOELN (COLOGNE), DE 12/05/2010 0:15 IMPORTSCAN
12/05/2010 0:11 IMPORTSCAN

KOELN (COLOGNE), DE 11/05/2010 22:55 AANKOMSTSCAN

WARSAW, PL 11/05/2010 21:06 VERTREKSCAN
11/05/2010 18:16 AANKOMSTSCAN

KOELN (COLOGNE), DE 11/05/2010 8:41 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING

[ Voor 13% gewijzigd door synthic op 12-05-2010 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
Kmkz schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 19:51:
Hij is nu in polen duitsland. Wat gaat het 'langzaam' :( :P

[...]
Ik verwacht binnenkort de Arrival Scan in Amsterdam en meteen daarna de Out for Delivery melding :*)

Zowel UPS en applestore.bridge-point geven aan vandaag te leveren, applestore.bridge-point geeft zelfs al aan dat de verzending onderweg is naar de klant...

Edit:
ROTTERDAM, NL 12/05/2010 7:09 WORDT AFGELEVERD
12/05/2010 6:39 AANKOMSTSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 12/05/2010 2:59 VERTREKSCAN
12/05/2010 0:36 IMPORTSCAN
12/05/2010 0:20 IMPORTSCAN

[ Voor 52% gewijzigd door Online JJ op 12-05-2010 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
Online JJ schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 07:48:
[...]

Ik verwacht binnenkort de Arrival Scan in Amsterdam en meteen daarna de Out for Delivery melding :*)

Zowel UPS en applestore.bridge-point geven aan vandaag te leveren, applestore.bridge-point geeft zelfs al aan dat de verzending onderweg is naar de klant...

Edit:
KOELN (COLOGNE), DE 12/05/2010 2:59 VERTREKSCAN
12/05/2010 0:36 IMPORTSCAN
12/05/2010 0:20 IMPORTSCAN
Idemdito! Binnen nu en enkele uren zal hij binnen zijn! :D
Edit:
Nu krijg ik de status: UPS INTERNE ACTIVITEIT

Wat betekent het? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
Kmkz schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:10:
[...]

Idemdito! Binnen nu en enkele uren zal hij binnen zijn! :D

[...]

Edit:
Nu krijg ik de status: UPS INTERNE ACTIVITEIT

Wat betekent het? :S
Mijn status is ongewijzigd, nog steeds in afwachting van levering..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

30 april besteld, zojuist weer status update:

Verzonden naar <lol>, NL 07 Mei 2010
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 21 Mei 2010 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid 12 Mei 2010

MeeekkkBoeeeek! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
- knip -
Er is een uitzondering opgetreden in verband met uw pakket.
Dit kan gewoon niet waar zijn :S :( !@#$%

Edit:
Ik heb even UPS gebeld. Ze zeiden dat het pakket verkeerd gesorteerd was en daar ook te laat mee achter zijn gekomen. Dat betekent dat ik hem vrijdag pas binnen krijg.

Krijg toch de !@#$%^ UPS! (Achterlijke mensen)

[ Voor 51% gewijzigd door synthic op 12-05-2010 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
Kmkz schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:50:
- knip -

[...]

Dit kan gewoon niet waar zijn :S :( !@#$%

Edit:
Ik heb even UPS gebeld. Ze zeiden dat het pakket verkeerd gesorteerd was en daar ook te laat mee achter zijn gekomen. Dat betekent dat ik hem vrijdag pas binnen krijg.

Krijg toch de !@#$%^ UPS! (Achterlijke mensen)
Hmmm.. dat is wel zuur. Jammer dat de levering uitgerekend op het allerlaatste moment mis gaat. Hopelijk maakt UPS niet dezelfde fout bij mij... Succes verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toshiro
Jeuj! Die van mij is nu net een uurtje binnen. Wat een gaaf ding zeg! Nu nog Mac OS X leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 13" MBP met US toetsenbord is ook binnen :) 4 mei besteld, 12 mei geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:25
Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 20 Mei, 2010 - 21 Mei, 2010

2.66GHz Intel Core i7
4GB 1066MHz DDR3 SDRM - 2x2GB
500GB Serial ATA Drive @ 7200
SuperDrive 8X DL
MBP 15" HR Glossy WS Display

Gisteren besteld.

Can't Wait.

Wordt mijn eerst MAC :-) .

Ben nieuw in dit topic! Hi all :-) .

[ Voor 26% gewijzigd door Alpha89 op 12-05-2010 22:59 . Reden: Gisteren besteld. toegevoegd :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-03-2022

jfk

16 April MBP 13" 2.66 besteld bij de dealer, en daar komt-ie misschien morgen, en anders maandag of dinsdag binnen. Woohoo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:30:
Hmm.. vandaag had ik mijn nieuwe MBP moeten ontvangen, maar is deze op het verkeerde adres afgevelerd! :? Ergens in wassenaar terwijl ik daar toch echt niet woon.

Oke, terwijl ik deze post gefrustreerd zat te tikken, werd ik gebeld door UPS dat het pakketje weer is opgehaald en dat het morgen opnieuw wordt aangeboden. Pakketje was alleen wel open gemaakt door de ontvanger, die ook op een apple laptop zat te wachten. :| Hmm morgen maar even checken of alles er in zit voordat ik teken.

Ach, 1 dag erbij kan nog wel, ik wacht al 1 maand op de levering + 3 maanden op de nieuwe MBP's ... :)
Dat is mooi balen als de persoon waar 'ie opgehaald is weigerde hem terug te geven aan de bezorger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

Nu gaat het snel, twee updates al weer!

Vanochtend: 2e keer 'Verzending op schema' oid, geen tracking ID / vervoerder

Net: Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum

Trackingsnummer vervoerder
8114******

Naam vervoerder
NL DISTRIBUTION CENTER

Als het goed is verandert dit straks in UPS?
Apple Order Status blijft 21 Mei als leverdatum aanhouden, het lijkt me dat hij eerder komt? :D

EDIT:

Als je op deze status staat (NL DISTRIBUTION CENTER) dan kun je je zending al tracken, hij gaat namelijk met UPS. Je moet dan hier je leveringsnummer / trackingsnummer vervoerder invullen:

http://www.ups.com/WebTracking/reference?loc=nl_NL

Je krijgt dan zoiets...
Trackingnummer:
1Z291Y0868606*****
Status:
Ontvangen factuur gegevens
Verzonden naar:
HAMSTERDAM, NL
Verzonden of gefactureerd op:
13/05/2010
Type:
Pakket
Service:
STANDARD
Gewicht:
,30 Kg
Meerdere pakketten:
2
Hier in staat dus ook al je 'echte' tracking ID voor UPS. Je moet hem dus eerst 'traceren via referentie' met het 'Ons leveringsnummer' van Apple Order Status, en dan kun je hier je echte tracking ID weghalen. :D

Echter... ik vind het wel raar dat het gewicht van mijn pakket als ',30 kg' wordt aangegeven (300 gram). Klik ik echter op 'Pakketten in deze zending weergeven', dan zie ik beide pakketjes. De ene (sleeve) is 300 gram, de andere (MBP 13") is 4.3 kg. :)

[ Voor 59% gewijzigd door ElNillus op 13-05-2010 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
Vandaag is het zover, hij wordt eindelijk geleverd. Hopelijk worden er geen fouten gemaakt vandaag! (Zoals afleveren op een andere adres of het beschadigen van het pakketje etc. :X)

Edit:
Hij is (vrijdag) binnen (gekomen)! Echt te gekke Macbook, alleen moet ik de tijd ervoor even insteken hoe het allemaal in elkaar zit.

[ Voor 46% gewijzigd door synthic op 15-05-2010 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

Apple Order Status geeft nu 'Verzonden' aan met tracking nummer voor UPS + verwachte leverdatum: 17 Mei. (maandag dus)

UPS tracking sleeve:
EINDHOVEN, BEST, NL 14/05/2010 23:54 VERTREKSCAN
14/05/2010 20:07 HERKOMSTSCAN
NL 13/05/2010 10:08 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

UPS tracking MBP:
Ontvangen factuur gegevens

Het lijkt me dat de MBP ook maandag bezorgd wordt? :D
Dat wordt btw nog wat, heb vrijdag ook eindexamen Geschiedenis (vwo), hoe moet ik daar voor leren met dit nieuwe speelgoed in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:25
Krijgen jullie ook een melding dat ze de store aan het updaten zijn... Niet grappig :-( nu moet ik afkicken van mijn bestelstatus verslaving :-p

Edit:

Ik krijg net een e-mailtje :D

Uw bestelling is verzonden.
Uw verzendnummer is xxx. We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 20.05.2010. Houd er rekening mee dat dit een geschatte levertijd is.

[ Voor 46% gewijzigd door Alpha89 op 16-05-2010 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

Ik hoop dat ik mijn MBP morgen (17e) ook krijg, hij is 30 april besteld, 7 mei verzonden en 13 mei kon ik hem al tracken bij UPS. Het is een BTO uit Shanghai, die gemerged wordt in Tilburg met mijn sleeve.

Apple Order Status geeft 'Bestelling verzonden' aan en levering op 17 mei. UPS voor sleeve (0.3kg) heeft alle scans al doorlopen, maar de MBP UPS status (4.1kg) staat nog steeds op "Factuur gegevens ontvangen", en dit al sinds donderdag!

Weet iemand of ik dat ding morgen (17e) eindelijk krijg, of is UPS/Apple hem kwijtgeraakt? :'( :p

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:13
Ik ook dan maar even, gaat om basismodel iMac 21.5"

13 mei 's avonds besteld en betaald
14 mei verzonden

En morgen verwacht ik hem binnen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus

ElNillus

Armada, wordt die van jou ook met UPS verzonden? Zo ja, wat is je status bij UPS nu? Die van mij hoort morgen te komen maar staat nog steeds op 'Factureringsgegevens ontvangen'. :'(
Pagina: 1 ... 5 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.