Apple heeft m'n geld ontvangen
Wordt binnen 3 werkdagen verzonden en de uiterlijke leverdatum is 9-sept of 10-sept. Voor wijziging vatbaar uiteraard.
Dat zal toch niet waar zijn. Ik heb mijn Mac pro eerder besteld en heb hem nog niet binnen.
Heb het idee dat ie eerder bezorgd wordt dan dat er tracking info beschikbaar komt. Nog steeds geen info anders dan 25 aug verstuurd.
"Onderweg naar klant. Verzending op schema. Datum 31 aug". Maar nix nada zilch aan tracking nummers of maar ook een vervoerder. Vind ik behoorlijk tegenvallen.
Heb het idee dat ie eerder bezorgd wordt dan dat er tracking info beschikbaar komt. Nog steeds geen info anders dan 25 aug verstuurd.
"Onderweg naar klant. Verzending op schema. Datum 31 aug". Maar nix nada zilch aan tracking nummers of maar ook een vervoerder. Vind ik behoorlijk tegenvallen.
RHochstenbach schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:47:
Mijn Mac Pro is vandaag verzonden via TNT en kan 'm a.s. woensdag (1 september) al verwachten
Verwijderd
Vorige week dinsdag ook mijn macbook pro besteld met kredietkaart, er stond verzending binnen 3 dagen en nog steeds is hij niet verzonden. Verwachte levering is 7-8 september. Hopelijk krijg ik binnenkort een statusverandering, want dit is toch niet normaal dat hij nog niet verzonden is?
Bij mij was het ong 9 dagen incl weekend eer hij er was. (betaald met visa) Maar bij de meesten duurt het nog een aantal dagen langer.Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:28:
Vorige week dinsdag ook mijn macbook pro besteld met kredietkaart, er stond verzending binnen 3 dagen en nog steeds is hij niet verzonden. Verwachte levering is 7-8 september. Hopelijk krijg ik binnenkort een statusverandering, want dit is toch niet normaal dat hij nog niet verzonden is?
De tijdsindicatie dat zij opgeven voor de macbook pro's is niet accuraat.
[ Voor 5% gewijzigd door Dirkxke op 31-08-2010 13:01 ]
Heb mijn Mac Pro eindelijk binnen 
Korte samenvatting:
9 augustus besteld
Op 23 augustus gebeld omdat ik geen bevestiging van betaling had ontvangen
Op 24 augustus de betalingsbevestiging ontvangen
Op 28 augustus verstuurd via de TNT uit Hong Kong
Op 31 augustus ontvangen
Korte samenvatting:
9 augustus besteld
Op 31 augustus ontvangen
Volgens de Apple site komt mijn imac vrijdag, maar volgens de website van UPS vandaag al:
Vastgestelde afleveringsdatum:
31/08/2010 (Bijgewerkt)
02/09/2010 (Origineel)
Ben benieuwd of dat klopt!
Vastgestelde afleveringsdatum:
31/08/2010 (Bijgewerkt)
02/09/2010 (Origineel)
Ben benieuwd of dat klopt!
Damn, waarom heb jij hem wel al binnen?
Mijne is 25 augustus verstuurd en heb hem nog niet.
Nu wel een update op de site.
"Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum"
Heb nu ook een trackingsnummer maar geen resultaat bij zowel ups als tnt.
Naam vervoerder: NL DISTRIBUTION CENTER
Huh?
Huh?
RHochstenbach schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:34:
Heb mijn Mac Pro eindelijk binnen
Korte samenvatting:
9 augustus besteld
Op 31 augustus ontvangen
Na een tijdje de Apple-posts gevolgd te hebben hier, heb ik ook maar eens besloten om hier te registreren én mijn eerste echte Apple PC/notebook te kopen. Het is de Macbook Pro 15" i5 2,53GHz versie geworden icm. met de iPod Touch actie en studentenkorting.
25 augustus besteld en direct betaald dmv. overschrijving
27 augustus was de betaling binnen (geschatte bezorgdatum was 8-9 september)
30 augustus verzendbevestiging (geschatte bezorgdatum nu naar 10 september)
31 augustus mailtje gehad dat de bestelling onderweg is en dat de orderstatus wordt bijgewerkt zodra de iPod en Macbook zijn samengevoegd
Iemand een idee of ik m'n Macbook stiekem al eerder in ontvangst kan nemen? Of dat het echt pas de 10e wordt?
31 augustus mailtje gehad dat de bestelling onderweg is en dat de orderstatus wordt bijgewerkt zodra de iPod en Macbook zijn samengevoegd
Iemand een idee of ik m'n Macbook stiekem al eerder in ontvangst kan nemen? Of dat het echt pas de 10e wordt?
Ligt eraan waar hij vandaan komt. Als het een aangepaste configuratie is, kan die 10 september best kloppen.daveywf schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:33:
Na een tijdje de Apple-posts gevolgd te hebben hier, heb ik ook maar eens besloten om hier te registreren én mijn eerste echte Apple PC/notebook te kopen. Het is de Macbook Pro 15" i5 2,53GHz versie geworden icm. met de iPod Touch actie en studentenkorting.
Verders heb ik zojuist een 1TB Time Capsule besteld (betaald met Mastercard). Hopelijk nog vóór het weekend binnen!
Verzamelpunt van bootjes en vliegtuigenmerry77 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:26:
Damn, waarom heb jij hem wel al binnen?
1 of 2 september naar UPS, 1 of 2 dagen daarna richting jou, uiterlijk volgende week maandag dus (ivm weekend), maar donderdag is zeker haalbaar.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Ah oke, geen idee waar het vandaan komt (kun je dat ergens zien?), het is wel een aangepaste configuratie inderdaad (high-res scherm en harddisk @7200), dus zal het verder wel afwachten dan!adyta schreef op woensdag 01 september 2010 @ 00:21:
[...]
Ligt eraan waar hij vandaan komt. Als het een aangepaste configuratie is, kan die 10 september best kloppen.
Verders heb ik zojuist een 1TB Time Capsule besteld (betaald met Mastercard). Hopelijk nog vóór het weekend binnen!
vandaag tracking info beschikbaar. Zou als het goed is NU in de auto bij UPS moeten zitten voor aflevering vandaag. UPS komt meestal vroeger. Maar het kan nog. Gelukkig hoef ik niet weg.
Duimen maar dat ik vandaag nog aan de slag kan.
GVD, Kut FNV.
Als dit vertraging oplevert doe ik ze wat. Als iemand in Turkije wordt ontslagen doe dan wat in Turkije, maar niet hier. Donder op. Is niet het probleem van de vakbond hier. Wat een matennaaiers zijn het.
"FNV Bondgenoten heeft in Amsterdam dertig ton zand gestort voor de toegangspoort van een vestiging van pakketbezorger UPS. Over heel de wereld organiseert de federatie van vervoersbonden ITF woensdag acties. De aanleiding is dat in Turkije 157 werknemers van UPS zijn ontslagen omdat ze lid waren geworden van een vakbond.
"Helaas wilde niemand voor ontvangst tekenen", zegt actieleider Edwin Atema. De zandlading blijft voorlopig liggen. "Wij hebben geen plannen het weg te halen."
UPDATE: HIJ IS ER!!!!
Maar geen dank aan FNV, want hij moest inderdaad vanuit Amsterdam komen. Heb nog even met de chauffeur staan praten. Die kwam aan en er stonden wat camera's, er lag een enorme berg zand voor de hoofdingang. Gelukkig hadden ze een achteruitgang die verdekt was doordat er auto's geparkeerd staan. Management heeft die open gedaan en toen konden de auto's daardoor naar buiten.
Daardoor konden ze ook nog pakketten bezorgen die voor 9 uur bezorgd moeten worden ed.
Nu zo eens uitpakken.
Duimen maar dat ik vandaag nog aan de slag kan.
GVD, Kut FNV.
Als dit vertraging oplevert doe ik ze wat. Als iemand in Turkije wordt ontslagen doe dan wat in Turkije, maar niet hier. Donder op. Is niet het probleem van de vakbond hier. Wat een matennaaiers zijn het.
"FNV Bondgenoten heeft in Amsterdam dertig ton zand gestort voor de toegangspoort van een vestiging van pakketbezorger UPS. Over heel de wereld organiseert de federatie van vervoersbonden ITF woensdag acties. De aanleiding is dat in Turkije 157 werknemers van UPS zijn ontslagen omdat ze lid waren geworden van een vakbond.
"Helaas wilde niemand voor ontvangst tekenen", zegt actieleider Edwin Atema. De zandlading blijft voorlopig liggen. "Wij hebben geen plannen het weg te halen."
UPDATE: HIJ IS ER!!!!
Maar geen dank aan FNV, want hij moest inderdaad vanuit Amsterdam komen. Heb nog even met de chauffeur staan praten. Die kwam aan en er stonden wat camera's, er lag een enorme berg zand voor de hoofdingang. Gelukkig hadden ze een achteruitgang die verdekt was doordat er auto's geparkeerd staan. Management heeft die open gedaan en toen konden de auto's daardoor naar buiten.
Daardoor konden ze ook nog pakketten bezorgen die voor 9 uur bezorgd moeten worden ed.
Nu zo eens uitpakken.
[ Voor 81% gewijzigd door merry77 op 01-09-2010 18:25 ]
Zo lang hij niet de standaardconfig heeft, komt ie waarschijnlijk uit Shanghaidaveywf schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:11:
[...]
Ah oke, geen idee waar het vandaan komt (kun je dat ergens zien?), het is wel een aangepaste configuratie inderdaad (high-res scherm en harddisk @7200), dus zal het verder wel afwachten dan!
Tot Dusver: [Macbook Pro - 15 Inch - 2.66 GHz - i7 - 4 GB - 500 GB HD - GT330M 512 MB - High Res]:
20-08-2010: Uitgezocht bij Aragorn Eindhoven.
23-08-2010: Besteld door Aragorn Eindhoven.
27-08-2010: Vestuurd vanaf Apple naar Aragorn Eindhoven.
01-09-2010: Helaas nog niet binnen.
Op het moment is hij 5 dagen onderweg, hopenlijk komt morgen het verlossende telefoontje
20-08-2010: Uitgezocht bij Aragorn Eindhoven.
23-08-2010: Besteld door Aragorn Eindhoven.
27-08-2010: Vestuurd vanaf Apple naar Aragorn Eindhoven.
01-09-2010: Helaas nog niet binnen.
Op het moment is hij 5 dagen onderweg, hopenlijk komt morgen het verlossende telefoontje
Zo, Di avond/nacht trackpad besteld en zojuist in ontvangst genomen. En het had een levertijd van 5 a 9werkdagen.
Ik kan niet wachten om vanavond mijn trackpad aan te sluiten op mijn Imac. Deze krijgt vanavond ook een verdubbeling qua geheugen. Een lekkere 8GB
Een mooi begin van het (bijna) weekend!
Ik kan niet wachten om vanavond mijn trackpad aan te sluiten op mijn Imac. Deze krijgt vanavond ook een verdubbeling qua geheugen. Een lekkere 8GB
Een mooi begin van het (bijna) weekend!
Ik teken nergens meer voor
Update.
Zaterdag 28 Augustus besteld (betaald met creditcard)
Donderdag 2 September verstuurd.
iMAC 27"
2.93GHZ QUAD-CORE INTELCORE I7
4GB 1333MHZ DDR3 SDRAM - 2X2GB
2TB SERIAL ATA DRIVE
ATI RADEON HD 5750 1GB GDDR5
8X DOUBLE-LAYER SUPERDRIVE
APPLE MAGIC MOUSE-Z
WL KB & USER'S GUIDE-USA
COUNTRY KIT,IMAC 27-INCH-IEA
Nog even wachten....
Zaterdag 28 Augustus besteld (betaald met creditcard)
Donderdag 2 September verstuurd.
iMAC 27"
2.93GHZ QUAD-CORE INTELCORE I7
4GB 1333MHZ DDR3 SDRAM - 2X2GB
2TB SERIAL ATA DRIVE
ATI RADEON HD 5750 1GB GDDR5
8X DOUBLE-LAYER SUPERDRIVE
APPLE MAGIC MOUSE-Z
WL KB & USER'S GUIDE-USA
COUNTRY KIT,IMAC 27-INCH-IEA
Nog even wachten....
Hier had uw reclame kunnen staan.
Zo, mijn imac is er!
Besteld op 25 augustus, werd verstuurd op 28 augustus, en kreeg hem gisteren 2 september binnen!
Het gaat om een iMac 21,5 met i5 i.p.v. i3!
Besteld op 25 augustus, werd verstuurd op 28 augustus, en kreeg hem gisteren 2 september binnen!
Het gaat om een iMac 21,5 met i5 i.p.v. i3!
iMac zou vandaag worden afgeleverd. Staat er op het briefje dat ze om 2 uur langs zijn geweest, denken ze niet dat mensen werken oid? Nu word het maandag pas.....
Dat is altijd balen idd, je zou eigenlijk de hele thuis moeten zitten.Awoodentree schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:07:
iMac zou vandaag worden afgeleverd. Staat er op het briefje dat ze om 2 uur langs zijn geweest, denken ze niet dat mensen werken oid? Nu word het maandag pas.....
Mijn huidige bezorgstatus is voor de verandering een keer niet een dag opgeschoven (stond op 2 sept, nu op 4 sept). Verwachte bezorgdatum nog steeds op 10 september..
je kan toch bellen en vragen of je het kan ophalen?
UPS is tot 19:00 open. En als de chauffeur al weer terug is (meestal 5 a 6 uur) kan je het daarna ophalen. Dan kan je vanavond al aan de slag.
Ik ben erg blij met de nieuwe mac pro. Hij is een stuk stiller dan de g5. En een stuk sneller!
UPS is tot 19:00 open. En als de chauffeur al weer terug is (meestal 5 a 6 uur) kan je het daarna ophalen. Dan kan je vanavond al aan de slag.
Ik ben erg blij met de nieuwe mac pro. Hij is een stuk stiller dan de g5. En een stuk sneller!
Zo te zien wordt de oude fabriek in Cork weer gebruikt, mijn iMac 27" (CTO) komt van Cork. Wellicht dat daar de custom opties worden gemonteerd.
Hier had uw reclame kunnen staan.
Verwijderd
Mijn iMac komt in ieder geval uit Tsjechie en werd daar ook op maat gemaakt. Vind dat het erg lang duurt. Donderdag 23.30 kreeg ik een mailtje dat ie verzonden is en gisteren weer. Dan zou ik 'm toch uiterlijk woensdag verwachten als ze in het weekend niks doen. Maar verwachte bezorgdatum is 10 september, vrijdag dus.Eiríkr schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:56:
Zo te zien wordt de oude fabriek in Cork weer gebruikt, mijn iMac 27" (CTO) komt van Cork. Wellicht dat daar de custom opties worden gemonteerd.
Hij is er :D:DAwoodentree schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:07:
Vorige week woensdag besteld.
Donderdag betaalbevestiging.
Vrijdag 1ste lever poging.
Maandag 2de.
Het gaat over een iMac 27" de 1 na duurste.
[ Voor 20% gewijzigd door Awoodentree op 06-09-2010 16:38 ]
Vandaag toch een vreemd iets meegemaakt.
UPS zou komen vandaag met mijn MBP. Rond 14.30 nog niets, dus ik gekeken op de trace-pagina en dit gevonden:
DE KLANT WAS NIET BESCHIKBAAR BIJ DE 1STE POGING. ER WORDT EEN 2DE POGING GEDAAN
Terwijl ik heel de dag thuis was
Gebeld met UPS uiteraard. Die zijn langsgeweest zeiden ze en zouden een notice achtergelaten hebben. Nou niet dus.
Ben bang dat ze bij het verkeerde huis hebben gestaan.
UPS zou komen vandaag met mijn MBP. Rond 14.30 nog niets, dus ik gekeken op de trace-pagina en dit gevonden:
DE KLANT WAS NIET BESCHIKBAAR BIJ DE 1STE POGING. ER WORDT EEN 2DE POGING GEDAAN
Terwijl ik heel de dag thuis was

Gebeld met UPS uiteraard. Die zijn langsgeweest zeiden ze en zouden een notice achtergelaten hebben. Nou niet dus.
Ben bang dat ze bij het verkeerde huis hebben gestaan.
Bezorgdatum verkort van 10 naar 7 september, track&trace nummer is nu ook beschikbaar. Hopelijk kan ik dus morgen mijn MBP in ontvangst nemen
(25 aug. besteld, custom config).
Verwijderd
Bij mij exact hetzelfde. Twee uurtjes geleden stond de verwachte leverdatum nog op 10 september, nu 7 september. Hopelijk morgen m'n iMac 27 i7 
Alleen zegt UPS nu nog wel 9 september. Hoop dat de Apple website de juiste informatie toont.
Alleen zegt UPS nu nog wel 9 september. Hoop dat de Apple website de juiste informatie toont.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2010 19:39 ]
Verwijderd
Vandaag verwacht ik de battery charger, en ik moet wachten totdat de betaling van de Magic Trackpad & Keyboard door heen komt, dan kan ik daarop wachten, en mijn iPhone laat niets van zich horen...
Mijn MBP is inmiddels onderweg met UPS, hoop dat ie een beetje op tijd komt 
Edit: inmiddels gearriveerd, wat een fijn apparaat zeg! Weet iemand trouwens hoe dat zit met die iPod actie? Zie nergens instructies hoe ik die 160 euro terug kan krijgen.
Edit: inmiddels gearriveerd, wat een fijn apparaat zeg! Weet iemand trouwens hoe dat zit met die iPod actie? Zie nergens instructies hoe ik die 160 euro terug kan krijgen.
[ Voor 52% gewijzigd door daveywf op 07-09-2010 13:29 ]
Verwijderd
iMac-je is vanmiddag bezorgt (inclusief printertje en iPod Touch). Hij stond eigenlijk voor vrijdag gepland, maar gisteren werd het gewijzigd naar vandaag.
Vanavond lekker mee spelen, zit nu nog op school.
Vanavond lekker mee spelen, zit nu nog op school.
https://input.media.euro....s/backtoschool/terms.htmldaveywf schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 11:51:
Weet iemand trouwens hoe dat zit met die iPod actie? Zie nergens instructies hoe ik die 160 euro terug kan krijgen.
Ik heb mijn macbookpro 13,3 inch laat in de avond op 1 september besteld en vandaag om 13.00 uur is ie afgeleverd.
Zondag rond 18u een MBP i5 met Hi Res antiglare besteld en direct betaald via overschrijving. Zojuist thuisgekomen van mn werk en ik hoopte stiekem toch wel dat ze mn betaling ondertussen ontvangen hadden, niet dus. Bummer
Don't walk on the grass, smoke it.
Ok, bedankt! Nog wat vraagjes, de aankoopbon (zat vandaag niet in de doos), kan dit gewoon de factuur zijn die ze mij een paar dagen gemaild hadden? Of krijg ik nog een aparte aankoopbon later via de post? En misschien een domme vraag, maar moeten er postzegels op de enveloppe (formulier moet naar Engeland), dit staat nergens aangegeven verder.masterBunny schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:14:
[...]
https://input.media.euro....s/backtoschool/terms.html
Ik heb mijn macbookpro 13,3 inch laat in de avond op 1 september besteld en vandaag om 13.00 uur is ie afgeleverd.
@germanaaizer, ik denk dat het morgen wordt dan, ik had em zelf op woensdagavond besteld en direct overgeschreven, vrijdagmiddag was toen de betaling binnen.
[ Voor 10% gewijzigd door daveywf op 07-09-2010 15:42 ]
Ik heb donderdagavond een imac i7 (standaard voor de rest) besteld en meteen betaald via een overschrijving. Het geld is schijnbaar nog altijd niet gearriveerd bij apple, de status van mijn bestelling staat immers nog altijd op 'wordt beoordeeld'. Heeft er nog iemand ervaringen met lange wachttijden op betalingen via overschrijving?
Heb besteld:
iMac 27''
2.93GHz Quad-Core Intel Core i7
4GB 1333MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB
2TB Serial ATA Drive + 256GB Solid State Drive
ATI Radeon HD 5750 1GB GDDR5 SDRAM
8x double-layer SuperDrive
+ Wireless US keyboard (i.p.v Nederlandse indeling)
+ Magic Mouse + Magic Trackpad
+ Apple Battery Charge
+ 2x Airport Express
+ 1x Airport Extreme
+ HP Photosmart draadloze alles-in-een (80 EUR korting)
+ AppleCare
Met overbetaling.
Order geplaatst: 5 september.
Betalingsbevestiging: 7 september.
Verzending 21 september.
Afleverdatum voor 29 september.
Dus dat wordt nog even wachten
iMac 27''
+ Apple Battery Charge
+ 2x Airport Express
+ 1x Airport Extreme
+ AppleCare
Met overbetaling.
Order geplaatst: 5 september.
Betalingsbevestiging: 7 september.
Verzending 21 september.
Afleverdatum voor 29 september.
Dus dat wordt nog even wachten
[ Voor 3% gewijzigd door M55 op 07-09-2010 18:33 ]
Ik heb besteld gisteravond een iMac 27inch, 8GB geheugen en 1TB hd + 256 SSD. Gisteravond geld overgemaakt, vandaag bevestiging dat geld binnen is, binnen 3 dagen verzonden en het zou tussen 17 en 20 september moeten arriveren
Dat is wat noemt "top of the line".M55 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 17:30:
Heb besteld:
iMac 27''
+ Apple Battery Charge
+ 2x Airport Express
+ 1x Airport Extreme
+ AppleCare
Ik citeer uit de voorwaarden: ''een aankoopbewijs dat bestaat uit een verzendbevestiging of een kopie van een factuur van de Apple Online Store''daveywf schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:41:
[...]Ok, bedankt! Nog wat vraagjes, de aankoopbon (zat vandaag niet in de doos), kan dit gewoon de factuur zijn die ze mij een paar dagen gemaild hadden? Of krijg ik nog een aparte aankoopbon later via de post? En misschien een domme vraag, maar moeten er postzegels op de enveloppe (formulier moet naar Engeland), dit staat nergens aangegeven verder.
dus ja, de factuur die ze je gemaild hebben mag ook.
Ik zou wel een postzegel op de brief doen
Vanmiddag komt de Apple Airport Extreme aan als het goed is
Maandagavond rond 11 uur 's avonds besteld bij Redcoon.
1 september via apple.nl de nieuwe ipod touch 32GB besteld, levering staat nu tussen 10 en 15 sept. afwachten dus.. Ben benieuwd.. Nog geen eerdere ervaring met online bestellen via apple.nl.
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Ik heb zonet de nieuwe iPod touch 32GB besteld. Levering staat bij mij gepland voor 16 - 21 september. Heb nog wel geen bevestiging gekregen van betaling. Weet iemand hoelang dit duurt (VISA)?
Gisteren Macbook Pro 13 inch 2,4GHz besteld. Gelijk betaald doormiddel van overschrijving. Leverdatum gepland voor 9 - 13 September.
[ Voor 60% gewijzigd door Froyo op 09-09-2010 18:41 ]
Vanmiddag rond 13:30 in ontvangst mogen nemen.Awoodentree schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:26:
Vanmiddag komt de Apple Airport Extreme aan als het goed isMaandagavond rond 11 uur 's avonds besteld bij Redcoon.
En idd, vandaag om 13u orderbevestiging gekregendaveywf schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:41:
@germanaaizer, ik denk dat het morgen wordt dan, ik had em zelf op woensdagavond besteld en direct overgeschreven, vrijdagmiddag was toen de betaling binnen.
Vandaag is full option (ex ssd) 15" MBP op het vliegtuig gezet, verwachte leverdatum: nog geen idee.
Zojuist een 15" i5 2.4 Ghz besteld (maatwerk: 500GB 7200 rpm, glossy widescreen een US toetsenbord). Kom van een Early 2008 MacBook en kan niet wachten totdat die binnen is.
Betaald met de credit card en vooralsnog staat er:
Verwachte verzenddatum: 3-5 werkdagen
Verwachte leverdatum: 17 Sep, 2010 - 22 Sep, 2010
2 September iMac 27" i7 besteld + back to school iPod Nano 16GB rood.
Vandaag email 'Rood niet meer leverbaar, bel als je er mee akkoord gaat dat je geel ontvangt'. Bestelling dus week vertraagd. Jammer maar helaas!
Vandaag email 'Rood niet meer leverbaar, bel als je er mee akkoord gaat dat je geel ontvangt'. Bestelling dus week vertraagd. Jammer maar helaas!
Gisteren is de status van mijn bestelde Macbook Pro 13" (zonder extra's) veranderd in 'Nog niet verzonden'. Betekent dat dat Apple de betaling heeft ontvangen? Er stond namelijk verzending binnen 24 uur, maar op dit moment is dat status nogsteeds 'Nog niet verzonden'.
Waarneer krijg je bij Apple een bevesting dat hij verzonden is? Is dat meestal s'avonds of overdag?
Waarschijnlijk ben ik gewoon te ongeduldig. Het is me eerste Macbook, maar kan echt niet wachten totdat ik er mee kan spelen.
Waarneer krijg je bij Apple een bevesting dat hij verzonden is? Is dat meestal s'avonds of overdag?
Waarschijnlijk ben ik gewoon te ongeduldig. Het is me eerste Macbook, maar kan echt niet wachten totdat ik er mee kan spelen.
[ Voor 15% gewijzigd door Froyo op 09-09-2010 18:45 ]
19 aug iPhone 4 besteld met order 300*** en volgende week donderdag krijg ik em binnen als goed is
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Even andere vraag. Waarom bestel je hem online ? Vraag me af wat de voordelen van online bestellen zijn ten opzichte van een winkel?Froyo schreef op donderdag 09 september 2010 @ 18:43:
Gisteren is de status van mijn bestelde Macbook Pro 13" (zonder extra's) veranderd in 'Nog niet verzonden'. Betekent dat dat Apple de betaling heeft ontvangen? Er stond namelijk verzending binnen 24 uur, maar op dit moment is dat status nogsteeds 'Nog niet verzonden'.
I don't hate you, I nothing you
Omdat ik alleen via internet korting kon krijgen via school (Surfspot).ipazza schreef op donderdag 09 september 2010 @ 19:42:
[...]
Even andere vraag. Waarom bestel je hem online ? Vraag me af wat de voordelen van online bestellen zijn ten opzichte van een winkel?
Verwijderd
Ik heb een MacBook Pro bestelt, maar kan niet veel wijzer worden uit onderstaande gegevens. Wanneer zal hij afgeleverd worden?
OELN (COLOGNE), DE 11/09/2010 5:26 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING
SHANGHAI, CN 11/09/2010 3:24 VERTREKSCAN
SHANGHAI, CN 10/09/2010 21:29 EXPORTSCAN
10/09/2010 21:16 LOCATIESCAN
KOELN (COLOGNE), DE 10/09/2010 14:22 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
SHANGHAI, CN 10/09/2010 13:06 VERTREKSCAN
10/09/2010 12:57 HERKOMSTSCAN
CN 10/09/2010 0:17 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
OELN (COLOGNE), DE 11/09/2010 5:26 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING
KOELN (COLOGNE), DE 10/09/2010 14:22 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
Dat hij vandaag in Cologne (Keulen), Duitsland is aangekomen en vandaag of maandag zijn reis voortzet naar NL
[ Voor 4% gewijzigd door OCTiMod op 11-09-2010 12:39 ]
Mijn MBP is vandaag verzonden (UPS), toen ik nog lag te ronken. De verwachte levertijd is toch een dagje opgeschoven naar 15 september, hopelijk blijft dit ook zo. Maar pfff nog zo lang...
Verwijderd
Ik lees redelijk vaak dat dat in Duitsland puur administratief is. Wanneer denk je dat hij daadwerkelijk zal worden afgeleverd?OCTiMod schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 12:38:
Dat hij vandaag in Cologne (Keulen), Duitsland is aangekomen en vandaag of maandag zijn reis voortzet naar NL
Ook maar even mijn ervaring met de levertijden uit de Apple Online Store. Gezien mijn oude vertrouwde 15" MacBook Pro was overleden "moest" ik een nieuwe aanschaffen. Ik heb gekozen voor een 15" MacBook Pro Core i7 met de upgrade naar het hogere resolutie scherm (gelukkig krijg je als UvA student 12% korting). Gezien die aanpassing moest de laptop zoals bekend uit Azië komen. Met de "Weer naar school" actie ook een 2de generatie 8GB iPod Touch mee besteld voor €20,-.
Mijn bestelling/levering ging als volgt:
Mijn bestelling/levering ging als volgt:
- 31 augustus: in de avond besteld en betaald via bankoverschrijving (Rabobank naar Rabobank).
- 1 september: de volgende ochtend lag de betaalbevestiging in mijn mailbox. Verwachte leverdatum: 14-15 september.
- 6 september: 2 maal het zelfde mailtje (2 uur uit elkaar) dat mijn zending was verzonden.
- 9 september: de order is in Nederland en ik ontving het UPS trackingnummer.
- 10 september: UPS man voor de deur met twee pakketjes.
Verwijderd
Ik zou van 10 dagen uitgaan, dat was bij mij wel zo. Dus hij zal denk ik op 20 of 21 september komen.Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 11:13:
Ik heb een MacBook Pro bestelt, maar kan niet veel wijzer worden uit onderstaande gegevens. Wanneer zal hij afgeleverd worden?
Verwijderd
Dat lijkt me wel erg veel. Geschatte leverdatum is 14-15 september.Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 11:42:
[...]
Ik zou van 10 dagen uitgaan, dat was bij mij wel zo. Dus hij zal denk ik op 20 of 21 september komen.
Overigens een update:
ALMATY, KZ 12/09/2010 15:49 VERTREKSCAN
12/09/2010 14:10 AANKOMSTSCAN
INCHEON, KR 12/09/2010 11:12 VERTREKSCAN
12/09/2010 11:12 VERTREKSCAN
12/09/2010 7:46 AANKOMSTSCAN
12/09/2010 7:43 AANKOMSTSCAN
Verwijderd
Ah ja, Ik moet erbij zeggen dat dat vanaf de tijd is dat ik hem besteld had.Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:49:
[...]
Dat lijkt me wel erg veel. Geschatte leverdatum is 14-15 september.
Overigens een update:
ALMATY, KZ 12/09/2010 15:49 VERTREKSCAN
12/09/2010 14:10 AANKOMSTSCAN
INCHEON, KR 12/09/2010 11:12 VERTREKSCAN
12/09/2010 11:12 VERTREKSCAN
12/09/2010 7:46 AANKOMSTSCAN
12/09/2010 7:43 AANKOMSTSCAN
Hmm, op de traceerpagina van UPS staat de status van m'n pakket op uitzondering. Volgens UPS is het door een onvoorzien voorval mogelijk dat de leveringsdatum veranderd moet worden. Weet iemand toevallig of dit standaard is of is er toch iets fout gegaan? sh*tballs seg
dit is het laatste dat er staat:
KOELN (COLOGNE), DE 12/09/2010 16:36 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING
KOELN (COLOGNE), DE 12/09/2010 16:36 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING
Verwijderd
Dit had ik ook, don't worry. Hij sprong bij mij een dag later weer op 'In-Transit'.germanaaizer schreef op zondag 12 september 2010 @ 17:38:
Hmm, op de traceerpagina van UPS staat de status van m'n pakket op uitzondering. Volgens UPS is het door een onvoorzien voorval mogelijk dat de leveringsdatum veranderd moet worden. Weet iemand toevallig of dit standaard is of is er toch iets fout gegaan? sh*tballs seg
mkay bedankt
, ik zou er wel van balen moest het nog een week ofzo langer duren, maar ja wie niet natuurlijk?
Verwijderd
KOELN (COLOGNE), DE 12/09/2010 20:55 IMPORTSCAN
12/09/2010 18:44 AANKOMSTSCAN
Coming closer..
12/09/2010 18:44 AANKOMSTSCAN
Coming closer..
Ik heb wel bericht dat m'n bestelling is verzonden, kan alleen niks tracken
Het enige wat erbij staat is: Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt
Deze is vanochtend verzonden en er staat nu:f.h schreef op donderdag 09 september 2010 @ 14:15:
Zojuist een 15" i5 2.4 Ghz besteld (maatwerk: 500GB 7200 rpm, glossy widescreen een US toetsenbord). Kom van een Early 2008 MacBook en kan niet wachten totdat die binnen is.
KOELN (COLOGNE), DE 13/09/2010 16:11 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING
SHANGHAI, CN 13/09/2010 21:04 EXPORTSCAN
13/09/2010 20:54 LOCATIESCAN
KOELN (COLOGNE), DE 13/09/2010 14:50 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
SHANGHAI, CN 13/09/2010 13:46 VERTREKSCAN
13/09/2010 12:50 HERKOMSTSCAN
CN 13/09/2010 23:28 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Volgens Apple is de verwachte bezorgdatum 16 september (daar waar ze eerste 17-22 sept voorspelden). Ik zie wel wanneer die komt, best netjes voor een CTO dacht ik voorlopig. Er staat nu overigens ook bij mij bij status 'uitzondering', maar goed kan daar toch niets aan doen verder
Verwijderd
Weet iemand tot hoelaat Apple nog verzendmailtjes rondstuurt? Ik heb mijn Ipod touch op 3 september sochtends heel vroeg besteld en de medewerker aan de telefoon verzekerde me dat hij uiterlijk vandaag de deur uitging. Alleen heb ik nu dus nogsteeds geen verzendbevestiging binnen.
Hey, nieuw hier maar lees al een tijdje op dit forum.
6 Sept een Macbook Pro besteld met als maatwerk optie een Hi-res glossy scherm, bestelling is verzonden op 9-09 en volgens UPS zou die 13-09 bezorgd worden, maar op de tracking site van UPS staat ie al 3 dagen op IMPORT SCAN in keulen..
KOELN (COLOGNE), DE 11/09/2010 0:23 IMPORT SCAN
11/09/2010 0:09 IMPORT SCAN
KOELN (COLOGNE), DE 10/09/2010 23:34 ARRIVAL SCAN
10/09/2010 23:30 ARRIVAL SCAN
Iemand een idee hoelang dit zou gaan kunnen duren?
6 Sept een Macbook Pro besteld met als maatwerk optie een Hi-res glossy scherm, bestelling is verzonden op 9-09 en volgens UPS zou die 13-09 bezorgd worden, maar op de tracking site van UPS staat ie al 3 dagen op IMPORT SCAN in keulen..
KOELN (COLOGNE), DE 11/09/2010 0:23 IMPORT SCAN
11/09/2010 0:09 IMPORT SCAN
KOELN (COLOGNE), DE 10/09/2010 23:34 ARRIVAL SCAN
10/09/2010 23:30 ARRIVAL SCAN
Iemand een idee hoelang dit zou gaan kunnen duren?
Nou, gisteravond mailtje datie verzonden is. Nog geen data van UPS.
Verwachte leverdatum is nu 21 september.
Verwachte leverdatum is nu 21 september.
[ Voor 23% gewijzigd door Freudie op 14-09-2010 08:28 ]
Ik heb vanacht om 00:19 een verzendbevestiging gehad van mijn Macbook, dus ik neem aan dat dit 24 uur per dag doorgaat, misschien met uitzondering van zondag.Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 21:59:
Weet iemand tot hoelaat Apple nog verzendmailtjes rondstuurt? Ik heb mijn Ipod touch op 3 september sochtends heel vroeg besteld en de medewerker aan de telefoon verzekerde me dat hij uiterlijk vandaag de deur uitging. Alleen heb ik nu dus nogsteeds geen verzendbevestiging binnen.
KOELN (COLOGNE), DE 14/09/2010 1:46 DEPARTURE SCAN
eindelijk!
delivery date aangepast naar vandaag, kan niet wachten op mijn eerste MBP
eindelijk!
delivery date aangepast naar vandaag, kan niet wachten op mijn eerste MBP
UPS heeft bij mij ook de vastgestelde afleveringsdatum veranderd naar vandaag (was gepland voor morgen) maar dit is het laatste dat ik zie bij pakketstatus:
KOELN (COLOGNE), DE 14/09/2010 0:38 IMPORTSCAN
dus ik betwijfel het een beetje dat ie er vandaag al gaat zijn... achja we zullen zien, de spanning begint in alle geval wel toe te nemen!
KOELN (COLOGNE), DE 14/09/2010 0:38 IMPORTSCAN
dus ik betwijfel het een beetje dat ie er vandaag al gaat zijn... achja we zullen zien, de spanning begint in alle geval wel toe te nemen!
Inmiddels ben ik weer een paar landen verder. Onderstand komt na het stuk wat ik al eerder postte tot en met Keulen. Als de MBP nu in Warschau ligt, verwacht ik em donderdag wel hier voor de deur. Morgen lijkt me een beetje optimischf.h schreef op maandag 13 september 2010 @ 19:48:
[...]
Deze is vanochtend verzonden en er staat nu:
KOELN (COLOGNE), DE 13/09/2010 16:11 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING
SHANGHAI, CN 13/09/2010 21:04 EXPORTSCAN
13/09/2010 20:54 LOCATIESCAN
KOELN (COLOGNE), DE 13/09/2010 14:50 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
SHANGHAI, CN 13/09/2010 13:46 VERTREKSCAN
13/09/2010 12:50 HERKOMSTSCAN
CN 13/09/2010 23:28 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Volgens Apple is de verwachte bezorgdatum 16 september (daar waar ze eerste 17-22 sept voorspelden). Ik zie wel wanneer die komt, best netjes voor een CTO dacht ik voorlopig. Er staat nu overigens ook bij mij bij status 'uitzondering', maar goed kan daar toch niets aan doen verder
WARSAW, PL 14/09/2010 18:41 AANKOMSTSCAN
14/09/2010 18:41 AANKOMSTSCAN
ALMATY, KZ 14/09/2010 16:58 VERTREKSCAN
14/09/2010 14:06 AANKOMSTSCAN
INCHEON, KR 14/09/2010 12:12 VERTREKSCAN
14/09/2010 10:59 VERTREKSCAN
14/09/2010 9:11 AANKOMSTSCAN
SHANGHAI, CN 14/09/2010 6:46 VERTREKSCAN
14/09/2010 6:32 VERTREKSCAN
14/09/2010 2:54 VERTREKSCAN
Ik heb nog steeds geen UPS info. Weird.
Verwijderd
Nou mijn iPod touch is nu "Prepared for shipment" volgens de US site van Apple.
Iemand enig idee of hij vanavond/vannacht nog wordt verzonden?
Iemand enig idee of hij vanavond/vannacht nog wordt verzonden?
Overigens is zojuist om 21.49 er toch nog een vertrekscan toegevoegd in Warshau.
Wat is het eigenlijk belachelijk, maar toch leuk om bij te houden die verzendstatus
EDIT:
En hij is zojuist zelfs al aangekomen in Keulen. Aflevering staat bij UPS nu zelfs op vandaag de 15e. Ben benieuwd.
Wat is het eigenlijk belachelijk, maar toch leuk om bij te houden die verzendstatus
EDIT:
En hij is zojuist zelfs al aangekomen in Keulen. Aflevering staat bij UPS nu zelfs op vandaag de 15e. Ben benieuwd.
[ Voor 27% gewijzigd door f.h op 15-09-2010 00:54 ]
Mijn exemplaar is sinds gisteravond 21.49u in Brussel en intussen nog steeds niets veranderd. De afleveringsdatum staat nog wel steeds op vandaag, maar dan gaat ie toch niet te veel tussenstops meer mogen maken.
EDIT
Mn Colcasac is zojuist gearriveerd. Nu nog iets om erin te stoppen
EDIT
Mn Colcasac is zojuist gearriveerd. Nu nog iets om erin te stoppen
[ Voor 15% gewijzigd door germanaaizer op 15-09-2010 11:21 ]
Zijn er meer mensen die rond 5 september een iPod Touch 4th gen hebben gekocht maar bij wie hij nog steeds niet verzonden is? 'k Vind het wel teleurstellend lang duren, hij is al over de verwachtte verzenddatum van 5-7 werkdagen heen.
Zie trouwens veel posts waarin men meldt dat de laatste update een import scan in Keulen is, heb ik zelf ook. Bridge point zegt bezorgdatum 16-9, maar de status is wel "Onderweg naar klant – verzending op schema". UPS zegt op haar site ook dat die vandaag geleverd zou moeten worden.
Ik snap niet waarom ik nog geen tracking data heb gekregen, maar goed, daar kan ik toch niets aan veranderen. Dus ik wacht maar af...(hij zou maandag verstuurd zijn).
Ik heb ook geen officiële mail van/over UPS gehad. Ik vond het UPS nummer gewoon hier: https://applestore.bridge-point.com/store/shipment
Ja, daar kijk ik ook. Maar daar staat:
Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt
Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt
Verwijderd
Jup! Hiero eentje van 3 September met goedkeuring betaling op de 5e. Hij is nu wel prepared for shipment dus verwacht dat hij vandaag de deur wel uitgaat.Talicus schreef op woensdag 15 september 2010 @ 11:02:
Zijn er meer mensen die rond 5 september een iPod Touch 4th gen hebben gekocht maar bij wie hij nog steeds niet verzonden is? 'k Vind het wel teleurstellend lang duren, hij is al over de verwachtte verzenddatum van 5-7 werkdagen heen.
Hmm daar kan ik helaas niets zinnigs over zeggen.Freudie schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:28:
Ja, daar kijk ik ook. Maar daar staat:
Daar was ik al bang voorf.h schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:11:
[...]
Hmm daar kan ik helaas niets zinnigs over zeggen.
Duurt wel lang zeg, de levering. Ik heb inmiddels bijna 2 weken geleden mijn Macbook besteld, wel met extra geheugen, printer en iPod, dus ik was enorm enthousiast toen ik zag dat hij binnen een week geleverd zou worden. Maar inmiddels is de leverdatum langzaam vooruitgeschoven naar 24-9
Ik las al dat dit waarschijnlijk door de printer komt. Maja, gratis is gratis
Gelukkig ligt alles wel al bij het verzendcentrum, dus het kan niet lang meer duren denk ik.
Gelukkig ligt alles wel al bij het verzendcentrum, dus het kan niet lang meer duren denk ik.
[ Voor 11% gewijzigd door tarlitz op 15-09-2010 17:04 ]
Die verzendtijd is volgens mij de tijd wanneer Apple het verzend. Als het dan nog in Azië ligt dan duurt het wat langer.tarlitz schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:03:
Duurt wel lang zeg, de levering. Ik heb inmiddels bijna 2 weken geleden mijn Macbook besteld, wel met extra geheugen, printer en iPod, dus ik was enorm enthousiast toen ik zag dat hij binnen een week geleverd zou worden. Maar inmiddels is de leverdatum langzaam vooruitgeschoven naar 24-9![]()
Gisteren om 14.30u is mn macbook pro geleverd.
Ik was helaas werken (avonddienst deze week
) maar gelukkig was mn vader thuis om em in ontvangst te nemen. Dit is mn eerste mac en tot nu toe bevalt ie meer dan prima! Tussen bestelling en levering zat anderhalve week dus dat valt me nog best wel mee. Off to experimenting with my brand new mac...
Hij staat nu hier ook op WORDT AFGELEVERD. Dan zou het exact een week zijn tussen bestellen en afleveren voor een CTO
Heel raar, er staat nu als vervoerder: NL DISTRIBUTION CENTER. Welke vervoerder is dit?
Grappig, dat is ook bij mij net mijn status geworden... schiet helaas niet echt op bij Apple. De 'binnen 24 uur verzending' werd 5 dagen, en de verwachte levertijd van 1 week is inmiddels 2,5 week!Freudie schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:39:
Heel raar, er staat nu als vervoerder: NL DISTRIBUTION CENTER. Welke vervoerder is dit?
Maar om antwoord te geven op je vraag:
reAaa in "[Apple producten] Levertijden - Deel 8"
Bij mij werkt het overigens nog niet, dus nog even geduld
Ja, ik zag het. Volgende keer eerst googlen....:-) Ik wacht rustig af. Als dit betekent dat het al in NL is, da's mooi. Morgen bezorging? ;-)
Status is nu: Ontvangen factuur gegevens
Een uurtje geleden de mail gekregen met de melding dat men iPod Touch 32 GB verzonden is. Besteld woensdag 8 september en vermoedelijke leverdatum 17 september :-).
16 Sep 2010 19:16:03 Arnhem Hub Shipment In Transit.
16 Sep 2010 19:16:03 Arnhem Hub Shipment In Transit.
Ha! Die van mij nu ook, eindelijk! Wel grappig dat ze 't als 4 pakketjes versturen in plaats van 1 of 2Freudie schreef op donderdag 16 september 2010 @ 19:33:
Mooi! Leverdatum is nu 17-09-2010. Morgen!!!!!!!!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.