[Apple producten] Levertijden - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 26 Laatste
Acties:
  • 143.874 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
fsfikke schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 17:12:
[...]

Maar nu krijg je de gift-card of niet?
Ik kon kiezen uit 6 weken wachten voor een gift-card, of €75 teruggestort krijgen op m'n credit card.
ik heb met overboeking betaald, niet met credit card, dus die optie heb ik niet gekregen.. anders had ik idd voor geld terug gekozen.

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik eigenlijk ook.. maar ben je dit zeker?
Het lijkt me helemaal niet logisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:30
Joenes schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:00:
[...]

ik heb met overboeking betaald, niet met credit card, dus die optie heb ik niet gekregen.. anders had ik idd voor geld terug gekozen.
Ben de optie ook niet tegengekomen. Heb vrijdag geld overgemaakt en vandaag hebben ze het pas verwerkt. Duurt toch wel erg lang. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben maandag overstag gegaan en heb een MacBook Pro 13" i5 besteld, standaard-model zonder aanpassingen.
Ik heb maandag per overboeking betaald en vanmiddag zag ik dat de betaling geaccepteerd was. Daarna ging alles vrij snel. Rond 19:00 is gemeld dat mijn bestelling is verzonden per TNT. De bezorging wordt morgen verwacht.
Aangezien het een standaardmodel is ga ik er maar vanuit dat mijn bestelling uit Venray komt.

Ben nogal opgewonden. Het is mijn eerste Mac dus het zal nog wel even wennen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-10 21:22
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:59:
Ik ben maandag overstag gegaan en heb een MacBook Pro 13" i5 besteld, standaard-model zonder aanpassingen.
Ik heb maandag per overboeking betaald en vanmiddag zag ik dat de betaling geaccepteerd was. Daarna ging alles vrij snel. Rond 19:00 is gemeld dat mijn bestelling is verzonden per TNT. De bezorging wordt morgen verwacht.
Aangezien het een standaardmodel is ga ik er maar vanuit dat mijn bestelling uit Venray komt.

Ben nogal opgewonden. Het is mijn eerste Mac dus het zal nog wel even wennen zijn.
Ik kan deze precies qouten en dan hoef ik alleen een 3 en een 5 te veranderen... en de bezorgdienst. komt ie:

Ik ben maandag overstag gegaan en heb een MacBook Pro 15" i7 besteld, standaard-model zonder aanpassingen.
Ik heb maandag per overboeking betaald en vanmiddag zag ik dat de betaling geaccepteerd was. Daarna ging alles vrij snel. Rond 19:00 is gemeld dat mijn bestelling is verzonden per UPS. De bezorging wordt morgen verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:45
Joenes schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:00:
[...]

ik heb met creditcard betaald en kreeg niet te optie om 75 euro terug te laten schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
Verzonden op: Jun 23, 2011
Verwachte leverdatum: 01 Jul, 2011

Besteld 18 juni

MBP CTO + €75 gift-card

Merge in Tilburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_ko
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-12-2024

dj_ko

WTF

21,5 inch iMac (standaard)

Besteld: 21-06 (om 19.15)
Verzonden: 22-06
Geleverd: 23-06

Nu staat die thuis op me te wachten :D

Blaaterdeblaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:59
Gister middag een iMac 27'' top model besteld samen met een trackpad (i.p.v. magic mouse), en US wired keyboard met een verwachte leverdatum van maandag 27 juni.
Gister avond echter toch al een mail gekregen dat hij verzonden was en de UPS chauffeur is nu onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymeister
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-04-2021
20-06 17.35 Time Capsule 1 TB besteld en betaald met vooruitbetaling.
21-06 Bestelling gewijzigd door Apple in 2 TB versie. _/-\o_
22-06 Bestelling word 'within 24 hrs' verzonden, verwachte leverdatum 23-06.
23-06 15.36 Nog steeds hetzelfde als hierboven.

Lijkt mij dat de TC ook uit het magazijn van venray kan komen toch? k bedoel, zo zeldzaam zijn de 2 TB versies niet.

UPDATE

23-06 16.08 Bestelling verzonden. Als ik klik op bestelling volgen krijg ik de schitterende melding: 'This service is currently unavailable, please try again later'. ;(

[ Voor 80% gewijzigd door Raymeister op 23-06-2011 16:10 . Reden: duidelijker overzichtje gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
15 inch MBP:

20-06 besteld en met bankoverschrijving betaald
22-06 verzonden
23-06 onvangen (20 min geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
Unbreukable schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:40:
15 inch MBP:

20-06 besteld en met bankoverschrijving betaald
22-06 verzonden
23-06 onvangen (20 min geleden)
standaardmodel? of wel aanpassingen in gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
ik heb een aangepast model van de 15 inch macbook pro high end besteld. Ik heb de 128 gb ssd en het hoge resolutie scherm genomen. Ik krijg net een bevestiging van apple dat hij binnen 3 werkdagen verstuurd wordt en dat hij uiterlijk 6 juli wordt geleverd :-)... op welke van de 2 moet ik me focussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:57
Ferra schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:10:
ik heb een aangepast model van de 15 inch macbook pro high end besteld. Ik heb de 128 gb ssd en het hoge resolutie scherm genomen. Ik krijg net een bevestiging van apple dat hij binnen 3 werkdagen verstuurd wordt en dat hij uiterlijk 6 juli wordt geleverd :-)... op welke van de 2 moet ik me focussen?
De MacBook wordt dan wel binnen 3 dagen verzonden, maar er gaat nog wat tijd overheen voordat hij bij je thuis is. 6 juli is je richtdatum, maar ga er maar vanuit dat hij een aantal dagen eerder binnen is (mijn ervaring).

The Dude abides!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
precies schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:51:
[...]

standaardmodel? of wel aanpassingen in gemaakt?
Standaard gehouden, voor wat ik er mee moet doen is dat meer dan zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
Unbreukable schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:32:
[...]

Standaard gehouden, voor wat ik er mee moet doen is dat meer dan zat.
Ja oke, maar ik vroeg me meer af of je standaard had vanwege de snelheid waarbij die geleverd werd. Mijne is wel wat aangepast, maar duurt daarentegen ook 13 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk alles binnen!

6 weken gewacht op iMac 27" full options en 10 weken gewacht op 2 iPad's 32 GB 3G Zwart!

iMac inmiddels één dag in gebruik en ik kan alleen maar zeggen "GEIL" allemaal "DOEN"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
Mijn bestelling is vandaag opeens met 1 dag vertraagd, terwijl er staat verzending op schema. Heeft iemand dit eerder gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien op de tracking site van Expeditors Shanghai is mijn iMac vannacht met China Air vanuit Shanghai geland op Amsterdam.
Nu moet het pakket nog geklaard worden door de douane! Het duurt!!!
Nou ja, alles is iig in Nederland gearriveerd! 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:58:
Zo te zien op de tracking site van Expeditors Shanghai is mijn iMac vannacht met China Air vanuit Shanghai geland op Amsterdam.
Nu moet het pakket nog geklaard worden door de douane! Het duurt!!!
Nou ja, alles is iig in Nederland gearriveerd! 
Kun je met het leveringsnummer via die site checken? Want als ik het leveringsnummer invoer dan krijg ik een lijstje met dat het vliegtuig vanavond vanuit Shanghai naar Amsterdam vertrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het tracking nr van het pakket uit Shanghai idd op die site ingevuld. Ik kreeg te zien dat ie afgelopen nacht geland was. Denk dat die site tracking informatie geeft tot het moment dat het pakket overgedragen wordt aan UPS/TNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leverdatum is een dag naar voren geschoven, nu 30 juni!

Tracking info to zover via Shanghai Expeditors:

Event Date Description Origin Destination Remarks
27-Jun-2011 15:00:00 CEST Requested Delivery Date
24-Jun-2011 06:01:00 CEST At Final Destination AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS)
23-Jun-2011 21:01:00 CEST (est.) Est Arrival at Dest PARIS, FRANCE (CDG) AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS) CDG-AMS: RFS CDG AMS
23-Jun-2011 18:12:00 SGT (est.) Booked PUDONG, SHANGHAI, CHINA (PVG) AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS) PVG-AMS: CK203/23
23-Jun-2011 15:30:00 SGT Confirmed on Board PUDONG, SHANGHAI, CHINA (PVG) AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS) PVG-AMS: CK203/23 MU T13K503 ACTUAL
22-Jun-2011 08:46:00 CEST Comm Docs Received AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS)
22-Jun-2011 09:26:00 SGT Freight Received w/Docs
22-Jun-2011 08:33:00 SGT Client Called for Pickup

Zo te zien was Requested Delivery Date de 27ste! Oorspronkelijke planning denk ik, aangezien pakket al vandaag in NL aangekomen is..... of zou dat de planning zijn voor levering bij mij thuis.... denk het haast niet aangezien pakketten nog samengevoegd moeten worden in Tilburg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:55:
Leverdatum is een dag naar voren geschoven, nu 30 juni!

Tracking info to zover via Shanghai Expeditors:

23-Jun-2011 21:01:00 CEST (est.) Est Arrival at Dest PARIS, FRANCE (CDG) AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS) CDG-AMS: RFS CDG AMS
23-Jun-2011 18:12:00 SGT (est.) Booked PUDONG, SHANGHAI, CHINA (PVG) AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS) PVG-AMS: CK203/23
23-Jun-2011 15:30:00 SGT Confirmed on Board PUDONG, SHANGHAI, CHINA (PVG) AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS) PVG-AMS: CK203/23 MU T13K503 ACTUAL
22-Jun-2011 08:46:00 CEST Comm Docs Received AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS)
22-Jun-2011 09:26:00 SGT Freight Received w/Docs
22-Jun-2011 08:33:00 SGT Client Called for Pickup

Zo te zien was Requested Delivery Date de 27ste! Oorspronkelijke planning denk ik, aangezien pakket al vandaag in NL aangekomen is..... of zou dat de planning zijn voor levering bij mij thuis.... denk het haast niet aangezien pakketten nog samengevoegd moeten worden in Tilburg!
Ik neem aan dat de douane lang duurt.. Dus ik denk dat hij in dan in Tilburg afgeleverd wordt. En hopelijk voor jou de volgende dag verstuurd/bezorgd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit nog steeds beweging in (Shanghai Expeditors):

24-Jun-2011 13:04:00 CEST Import Customs Release AMSTERDAM, NETHERLANDS
24-Jun-2011 13:03:00 CEST Decl. Lodged w Customs AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS)

Pakketje is door de customs heen! :9

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:57
Gisteren een MBP 15" 2.2 GHz met HR Antiglare scherm mogen ontvangen. 10 juni besteld, 23 juni ontvangen. Voor mijn gevoel een lange twee weken ;)

The Dude abides!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
27-Jun-2011 17:00:00 CEST Estimated Time of Delivery AMS
25-Jun-2011 05:05:00 SGT Estimated Time of Arrival SPL
25-Jun-2011 00:09:00 SGT Confirmed on Board (Departed)
24-Jun-2011 23:20:00 SGT Estimated Time of Departure

Hij is op dit moment ergens boven Rusland :) Er stond eerst dan aanvraag voor levering 28 juni was, en hij is vrijgegeven op 27 juni. Dus misschien een dagje eerder hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Precies

Top!

Als je trouwens op het 'Event'-tabje op de Shanghai Expeditors website clickt, heb je zelfs nog iets meer gedetailleerde info! Wel grappig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
Als het goed is in mijn MBP nu in Amsterdam. Wordt de 27e vrijgegeven en dan richting Tilburg. Ben benieuwd of het allemaal een beetje snel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha! Het werk voor Shanghai Expeditors zit er zo te zien op.

Status verandering Apple sit:

Huidige bezorgstatus Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid  

Komt u maar! Ik ben nog de hele dag thuis! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 14:00:
Aha! Het werk voor Shanghai Expeditors zit er zo te zien op.

Status verandering Apple sit:

Huidige bezorgstatus Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid  

Komt u maar! Ik ben nog de hele dag thuis! :)
jammer voor jou dat de zondag ertussen zit! dat wordt geen leuke zondag! :P

[ Voor 5% gewijzigd door precies op 25-06-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt :) ik denk dat hij woensdag binnenkomt, al staat er nog wel 1 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bestel hem vandaag of morgen (levertijden maken toch niet uit dan...) en dan heb ik hem vrijdag als het goed is! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 09:56:
Ik bestel hem vandaag of morgen (levertijden maken toch niet uit dan...) en dan heb ik hem vrijdag als het goed is! :*)
als je standaard hebt wel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, de standaard is er woensdag al. Ik neem een Trackpad, een Qwerty toetsenbord (in plaats van een azerty) en de batterij oplader ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qwerty-toetsenbord is toch de standaard in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 14:33:
ja, azerty is belgisch en frans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem vrijdagochtend besteld (standaardmodel 13 inch), maar nog steeds geen betalingsbevestiging gehad. Kun je je bestelstatus gewoon zien als je bij apple inlogt of niet? Neem toch aan dat ik hem dinsdag/woensdag zal krijgen, kan echt niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 14:33:
Ik woon in Frankrijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
@WasabiSjors

Is er al een bericht gekomen dat hij eraan komt? En is je bezorgdatum ook veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04:48

rammes

koekebakker 1e klas

ik was zaterdag in doetinchem bij c-inside voor een timecapsule 2TB, ze wilden me daar de oude versie verkopen. helaas hadden ze de nieuwe niet op voorraad, dus die heb ik smiddags online besteld. Hij is inmiddels verzonden, ik verwacht hem morgen binnen.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Precies

Staat nu weer:

Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema  

Verwachtte leverdatum is 30 juni! Oorspronkelijk was het tusse 1 en 5 juli! Het duurt!!
En bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
@WasabiSjors

Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema

nog steeds 1 juli, sinds het begin al. Hij heeft 1 dag op 2 juli gestaan, maar door de tijdzone aan te passen werd hij ook weer geen 1 juli.

Op Expo Expeditors staat sinds half 1 vanmiddag: Out For Delivery. Hoe lang staat dat er bij jou al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Precies

Bij Expo staat proof of delivery received. En: Services completed.
Denk dat pakket nu overgedragen wordt aan UPS/TNT binnen Nederland, wat uiteindelijk op de Apple pagina moet komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 15:04:
Heb hem vrijdagochtend besteld (standaardmodel 13 inch), maar nog steeds geen betalingsbevestiging gehad. Kun je je bestelstatus gewoon zien als je bij apple inlogt of niet? Neem toch aan dat ik hem dinsdag/woensdag zal krijgen, kan echt niet wachten!
bij mij duurde bevestigen 1 dag (creditcard) maar omdat er een weekend tussen zat officeel 3 dagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:37:
@Precies

Bij Expo staat proof of delivery received. En: Services completed.
Denk dat pakket nu overgedragen wordt aan UPS/TNT binnen Nederland, wat uiteindelijk op de Apple pagina moet komen te staan.
niet eerst naar Tilburg voor het samenstellen van de producten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aahhh! Hij is verzonden! Heb UPS tracking nr. Pakket is nu in Eindhoven en wordt morgen, eind van de middag bezorgd!!
Hoop dat ik dan al thuis ben! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:57:
Aahhh! Hij is verzonden! Heb UPS tracking nr. Pakket is nu in Eindhoven en wordt morgen, eind van de middag bezorgd!!
Hoop dat ik dan al thuis ben! >:)
Nice gefeliciteerd. Mijn proces loopt net een dag achter dus ik hoop dat mijne dan woensdag binnen is :) Dan net mijn laatste tentamen achter de rug.

Expo geeft nu weer een aantal nieuwe dingen aan:

27-Jun-2011 19:53:00 CEST Delivered to Consignee Lockwood
27-Jun-2011 19:53:00 CEST Actual Time of Delivery AMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Precies

Yup, die meldingen had ik ook nog. Werk voor Expo zit er dan gewoon op. Nu gaan ze in Tilburg spullen verzamelen en overdragen aan UPS. Denk dat je idd een dagje achter loopt! Mooi man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
@WasabiSjors

Heb jij trouwens met creditcard gekocht? Ik wel en er is nog steeds niks afgeschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat onder events nu dit:

30-Jun-2011 15:00:00 CEST Requested Delivery Date
27-Jun-2011 14:29:00 CEST Import Customs Release
27-Jun-2011 14:29:00 CEST Decl. Lodged w Customs
27-Jun-2011 12:01:00 CEST (est.) Est Arrival at Dest

Kan ik hem dan de 30e verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Precies
Heb met CC betaald ja, weet eigenlijk niet of ie al afgeschreven is. Nog niet gekeken, maar lijkt me wel.

@Wampie
30e is volgens mij geplande datum aflevering in Tilburg, voor verdere assemblage. Van daaruit wordt ie doorgestuurd.
Bij mij stond daar oorspronkelijk de 27e. Hij was er echter de 26e al en is vandaag, 27e verstuurd. Verwacht em morgen, 28e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

besteld: 20 juni MBP 15.4/2.0/CTO
verzonden: 24 juni
verwachte leverdatum: 05 - juli ! volgende week pas : (

Er staat alleen nog steeds:
Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 10:58:
besteld: 20 juni MBP 15.4/2.0/CTO
verzonden: 24 juni
verwachte leverdatum: 05 - juli ! volgende week pas : (

Er staat alleen nog steeds:
Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt
Op dit moment is deze site nog niet relevant, pas als het pakketje in Tilburg is bezorgd komt er nieuwe info op. Wel kun je het in de gaten houden voor de leverdatum.

De site waar je je mbp kunt volgen vanuit Singapore is: http://expo.expeditors.co...ult&browserVersion=nav6up

Je dient daar je leveringsnummer in te voeren die op de apple bestelstatus site staat en dan krijg je het proces te zien van verzending tot aankomst.

Succes met wachten :P ik krijg hem hopelijk morgen of overmorgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

27-Jun-2011 14:29:00 CEST Import Customs Release AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS) 802699091 11 200964 - WHITE
27-Jun-2011 14:29:00 CEST Decl. Lodged w Customs AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS)
misschien kan iemand me uitleggen wat die bovenste betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:42:
27-Jun-2011 14:29:00 CEST Import Customs Release AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS) 802699091 11 200964 - WHITE
Requested Delivery Date => Door Apple aangevraagd om op die datum de bezorging te doen, zodat het allemaal bij hun in het schema past.
Import Custums Release => Doorgelaten bij de douane
Decl. Lodged w Customs => Declaratie bij douane aangekomen

Zoals ik het nu zie zal hij vandaag of morgen bij Apple bezorgd worden (in Tilburg).

Als dat gebeurd komen er nog 2 nieuwe events bij: Out for Delivery & Delivered to Consignee

Op de mainpage bij Expo komt dan te staan: Services Completed: Delivered

Vanaf dan moet je wachten tot er op de apple bestelstatus pagina iets komt te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:42:
Ik heb precies hetzelfde. :) Bedankt voor de uitleg van precies. Vroeg het mij namelijk ook al af. Bezorg datum staat op 5 juli. Dus zal wel volgende week maandag zijn of hopelijk nog deze vrijdag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
tiswat schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 14:47:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. :) Bedankt voor de uitleg van precies. Vroeg het mij namelijk ook al af. Bezorg datum staat op 5 juli. Dus zal wel volgende week maandag zijn of hopelijk nog deze vrijdag. :)
Ik denk dat je hem vrijdag wel kunt verwachten. Ik heb hem ook nog niet binnen hoor, terwijl de mijne officieel op 1 juli zou arriveren (ik denk morgen, dat hoop ik trouwens :P)

Toenstraks mijn ssd binnengekregen :) en de rest van de onderdelen heb ik ook al dus als hij er is dan gaat het hard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn (standaard!) macbook pro staat nog steeds: 'nog niet verzonden, verzending binnen 24 uur'. Maar als verwachte leverdatum staat er 28 juni (= vandaag), beetje vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
@WasabiSjors

Is hij al binnen ?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
Bestelstatus veranderd in:

Naam vervoerder: NL DISTRIBUTION CENTER

Alleen nog geen naam van Delivery Service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
Weet trouwens iemand of het product dat ze bezorgen door jouzelf afgetekend moet worden of kan dit ook een andere bewoner in het huis zijn? Ik woon namelijk in een studentenhuis en heb morgenochtend een tentamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Precies

Ze zijn geweest, maar ik was er niet!! :?
Volgens info zouden ze eind van de dag komen, maar ze waren er blijkbaar al om 12:15! Verdorie. Nu gaan ze het morgen 'eind van de dag' weer proberen. Vet irritant!

Volgens mij is het trouwens geen probleem als iemand anders is huis tekent. Op het briefje dat ze vandaag bij mij in de bus gedaan hebben, staat dat ik ook bijvoorbeeld de buren kan machtigen. Dus toch maar effe zien of de buren er morgen zijn, zodat ik een backup heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
@WasabiSjors

auw, dat moet pijn doen :P Ik hoop maar dat er morgenochtend iemand thuis is want heb net van UPS een traceernummer doorgekregen waarin staat dat hij morgen bezorgd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-10 16:37
naja anders hang je maar een briefje op dat ze em bij mij thuis mogen bezorgen :P veel plezier iig ermee. die van mij is echt geniaal gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
welke specificaties heb jij besteld?

ik 2.2ghz 750gb 5400rpm glossy scherm us-keyboard
daarnaast heb ik een optibay en intel 320 120gb hier liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woohooo... UPS is zojuist geweest! Uitpakken maar!! :D 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
hmm bij mij moet hij nog komen :P zit heel vaak uit het raam te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
Duurt lang! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johiem
  • Laatst online: 29-09 16:17
Zo denk plaats mijn bestelling hier ook even:

MacBook Pro 13 Inch (Standaard instapmodel)

Zaterdag 25 Juni - Besteld - 15:00 uur
Zaterdag 25 Juni - Betaald - 15:30 uur
Dinsdag 28 Juni - Betaling verwerkt en status op nog niet verzonden - 16:00 uur

Zoals het nu is staat is het pakketje nog niet verzonden (Prepared for Shipment op de Engels Apple Store). Verwachte leverdatum is 29 juni (vandaag dus), zie dit nog niet bepaald gebeuren. Ik hoop het natuurlijk wel.

Het wachten is het ergste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zien jullie al die info? Als ik naar de Apple website ga, en mijn bestelnummer intyp staat er alleen dat de verwachte leverdatum 5 juli is. Maar zie niet de verschillende etapes staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsusivo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 23:30
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:41:
Waar zien jullie al die info? Als ik naar de Apple website ga, en mijn bestelnummer intyp staat er alleen dat de verwachte leverdatum 5 juli is. Maar zie niet de verschillende etapes staan.
Je kunt op www.ups.com een track en trace code invullen.
Er staat dan wat meer gedetailleerde info van het proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsusivo
Iemand enig idee wanneer ik de mijna ga ontvangen?

Dit is de status:
Koeln, Germany 29/06/2011 14:24 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Shanghai, China 29/06/2011 16:10 Vertrekscan
29/06/2011 11:25 Herkomstscan
China 29/06/2011 23:52 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Ik heb een 13" MBP (MC700 met i5) en 8GB besteld.
De leverdatum volgens Apple is 4 juli.

Wat denken jullie? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
Gsusivo schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:34:
[...]

Je kunt op www.ups.com een track en trace code invullen.
Er staat dan wat meer gedetailleerde info van het proces.
UPS werkt pas wanneer er op de apple site UPS met trackingscode staat. Dat is vaak 1 of 2 dagen voor de levering. De rest van de info kun je vinden op: http://expo.expeditors.co...ult&browserVersion=nav6up met je apple leveringsnummer.

Wanneer er daar staat Services Completed wordt hij doorgestuurd naar een distributiecentrum.

Het wachten is inderdaad het ergste, wacht nu als sinds 11 uur in de hoop dat hij toch niet eind van de middag zou komen. Maar helaas het blijkt wel zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsusivo
precies schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:39:
[...]

UPS werkt pas wanneer er op de apple site UPS met trackingscode staat. Dat is vaak 1 of 2 dagen voor de levering. De rest van de info kun je vinden op: http://expo.expeditors.co...ult&browserVersion=nav6up met je apple leveringsnummer.

Wanneer er daar staat Services Completed wordt hij doorgestuurd naar een distributiecentrum.

Het wachten is inderdaad het ergste, wacht nu als sinds 11 uur in de hoop dat hij toch niet eind van de middag zou komen. Maar helaas het blijkt wel zo te zijn.
Pff...ik heb de mijne cadeau gekregen van Apple omdat mijn huidge MBP 13 (MC374) al 2x gerepareerd is geworden en laatst eigenlijk voor een 3e keer opgestuurd diende te worden. Het apparaat is nog geen half jaar. Na enkele (uren) gebeld te hebben met Apple Care is toen besloten om hem om te ruilen. Ik ga dus maandag na mijn werk met volle vaart naar huis. Hopenlijk heeft mijn vriendin de bel dan niet 'niet gehoord'.

Kun je nergens heen bellen om te vragen wanneer hij komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
Gsusivo schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:53:
[...]

Pff...ik heb de mijne cadeau gekregen van Apple omdat mijn huidge MBP 13 (MC374) al 2x gerepareerd is geworden en laatst eigenlijk voor een 3e keer opgestuurd diende te worden. Het apparaat is nog geen half jaar. Na enkele (uren) gebeld te hebben met Apple Care is toen besloten om hem om te ruilen. Ik ga dus maandag na mijn werk met volle vaart naar huis. Hopenlijk heeft mijn vriendin de bel dan niet 'niet gehoord'.

Kun je nergens heen bellen om te vragen wanneer hij komt?
ze kunnen geen tijd geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 00:20
Maandag mijn nieuwe mbp 13 inch binnen gekregen. Gewoon standaard model dus alles ging lekker vlot. Ik had hem donderdag avond besteld. En hij is dus vrijdag verzonden. Betaling via cc.

[ Voor 4% gewijzigd door Roberttt op 29-06-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een mailtje gehad met daarin dat hij verstuurd is! Binnen 24 uur terwijl er stond dat het 2 dagen zou duren.
Leverdatum is van 5 juli naar 1 juli veranderd. Dus dat is vrijdag al!
Zeer goede service van Apple! Alleen UPS herkent mijn tracking nummer nog niet, vanavond nog eens proberen dan!

Edit: Nu staat er een andere code! Verstuurd vanuit Eindhoven naar Franrkijk. Komt vrijdag dus!

Eindhoven, Netherlands 29/06/2011 17:39 Herkomstscan
Netherlands 29/06/2011 10:08 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2011 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johiem
Zo mijn bestelling is zojuist verzonden. Echter staat dat deze verzonden wordt via TNT, meende altijd dat dit via UPS gaat.

Heeft iemand van jullie een idee waar ik deze bestelling kan tracken op de TNT pagina, hij zegt dat mijn nummer ongeldig is. Ik heb meerdere nummers geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duurt altijd even, duurde bij mij ook een paar uurtjes. Kijk vanavond nog een keer en dan zal je nummer veranderd zijn... Dat was bij mij in ieder geval wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johiem
Ah bedankt. Heb zonet even gecontroleerd en deze is inderdaad veranderd. Hij ligt klaar in Eindhoven. Zie hem morgen wel verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Expo: Services Completed: Delivered , vanaf gisteravond. Op de website van Apple is nog niets veranderd, dat zal wel in de loop van de dag gebeuren dan.. hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
Heb heb sinds eind van de middag gisteren. werkt erg lekker. Verwisselen van de onderdelen ging prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 09:24:
Expo: Services Completed: Delivered , vanaf gisteravond. Op de website van Apple is nog niets veranderd, dat zal wel in de loop van de dag gebeuren dan.. hoop ik
Zelfde hier, vind het toch allemaal wel erg lang duren. :/ Hij staat ook al sinds maandag in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
tiswat schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 11:13:
[...]

Zelfde hier, vind het toch allemaal wel erg lang duren. :/ Hij staat ook al sinds maandag in Amsterdam.
Dat klopt ongeveer wel ja. Meestal veranderd hij een dag later op de apple site naar bezorgservice: UPS. Vanaf dan duurt het ongeveer nog 1 dag (als het allemaal goed gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iMac staat nu stil in Parijs (vanaf 7 uur). Maar de leverdatum staat nog steeds op vrijdag! Can't wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, mijn macbook vliegt nu weg vanuit Kazachstan, enige kans dat ie morgen thuis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

UPS geeft toch een verwachte leverdatum?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apple zegt 4juli, ups geeft niks aan...
edit: of ik zit scheef te kijken.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johiem
Zo mijn MacBook is vandaag rond twee uur binnengekomen. Wat is het uitpakken van nieuwe producten toch altijd mooi.

Het is ook een top apparaat, scherm is voor mij groot genoeg en werkt lekker snel.

Nu alles even configuren zodat het wat lijkt op mijn iMac.

Sterkte met het wachten, het is elke minuut waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
He-he
Aflevering plannen:
Vrijdag, 01/07/2011, Voor het einde van de dag
Dat zou goddomme tijd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsusivo
@ Cabooze

Mijne was vandaag ook in Kazachstan (nu Polen) en komt ook op 4 juli!
Als ik het zo zie zijn ze niet echt efficiënt bij UPS: :(

Warsaw, Poland 30/06/2011 18:37 Arrival Scan
Almaty, Kazakhstan 30/06/2011 17:15 Departure Scan
Koeln, Germany 30/06/2011 12:26 Package data processed by brokerage Waiting for clearance / Released by clearing agency Now in-transit for delivery
Almaty, Kazakhstan 30/06/2011 14:13 Arrival Scan
Incheon, Korea, Republic of 30/06/2011 11:11 Departure Scan
30/06/2011 9:53 Arrival Scan
Shanghai, China 30/06/2011 7:00 Departure Scan
Shanghai, China 29/06/2011 22:25 Export Scan
Koeln, Germany 29/06/2011 14:24 Package data processed by brokerage Waiting for clearance
Shanghai, China 29/06/2011 18:00 Arrival Scan
29/06/2011 16:10 Departure Scan
29/06/2011 11:25 Origin Scan
China 29/06/2011 23:52 Order Processed: Ready for UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig, onze macbook pro's zaten in hetzelfde vliegtuig:P heb zelf precies dezelfde tijden.
hoop zwaar dat ie er toch morgen is...(4juli geven ze ook bij mij aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is vertrokken uit Parijs:

Chilly Mazarin, France 30/06/2011 17:32 Vertrekscan
Chilly Mazarin, France 30/06/2011 6:56 Aankomstscan
Brussels, Belgium 30/06/2011 2:13 Vertrekscan
Brussels, Belgium 29/06/2011 23:13 Aankomstscan
Eindhoven, Netherlands 29/06/2011 21:15 Vertrekscan
29/06/2011 17:39 Herkomstscan
Netherlands 29/06/2011 10:08 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsusivo
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 19:02:
Grappig, onze macbook pro's zaten in hetzelfde vliegtuig:P heb zelf precies dezelfde tijden.
hoop zwaar dat ie er toch morgen is...(4juli geven ze ook bij mij aan)
Haha dan zijn het broertjes! Welke config krijg je?
Uhmm...ik ga er persoonlijk niet van uit dat het morgen gaat worden, zou wel erg snel zijn! Zou wel zeer mooi zijn omdat ik dan vrij heb >:) Waar baseer je op dat hij morgen zou komen? Werkt ups ook op zaterdag en bezorgen ze ook op zaterdag?

Grtz ivo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UPS bezorgt niet op zaterdag als je via apple besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:43:
Die van jou komt morgen ook? Geloof dat we dezelfde vlucht hadden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:43:
Volgens mij is het ook niet UPS die ze uitlevert. Bij mij was het als ik het me goed herinner GLS.
UPS komt altijd rond 12:00, deze snuiters kwamen pas om 15:00 ;(

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gsusivo schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:14:
[...]

Haha dan zijn het broertjes! Welke config krijg je?
Uhmm...ik ga er persoonlijk niet van uit dat het morgen gaat worden, zou wel erg snel zijn! Zou wel zeer mooi zijn omdat ik dan vrij heb >:) Waar baseer je op dat hij morgen zou komen? Werkt ups ook op zaterdag en bezorgen ze ook op zaterdag?

Grtz ivo
15inch 2.2ghz hi-res glossy met 128gb ssd. welke heb jij besteld?
ik denk het omdat in het topic dell levertijden Guapper zei:
Maar.... vandaag in Kazachstan; morgen in huis.

En als ik daar de ups tracking gegevens bekijk klopt dat redelijk die van mij is nu in Duitsland (die van jou ook?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsusivo
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 23:18:
[...]

15inch 2.2ghz hi-res glossy met 128gb ssd. welke heb jij besteld?
ik denk het omdat in het topic dell levertijden Guapper zei:
Maar.... vandaag in Kazachstan; morgen in huis.

En als ik daar de ups tracking gegevens bekijk klopt dat redelijk die van mij is nu in Duitsland (die van jou ook?)
Ik heb een 13" 2.3 i5 met 8GB.
Mijne is ook in Duitsland op dit moment.
Ik hoop dat hij vandaag komt!! (mijn levertijd staat op 4 juli einde van de dag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij moest vandaag komen, maar hij is pas net op distributielocatie. Volgende werkdag geleverd, maandag dus...

Cournon-d Auvergne, France 01/07/2011 8:40 Pakket is op distributielocatie van bestemming - aflevering gepland op volgende werkdag. / Aflevering gewijzigd.
01/07/2011 8:15 Bestemmingsscan
Pagina: 1 ... 23 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.