Ik moet even ergens mijn verhaal kwijt dus ik doe het maar hier,
Ik heb, morgen exact 9 weken geleden, een bestelling geplaatst bij Mail-a-mac voor een BTO iMac.
En ik heb hem nog steeds niet binnen.
De oorspronkelijke levertijd was 4-6 weken van apple uit.
Ik heb de volle 6 weken gewacht en contact opgenomen met mail a mac die hem nog niet binnenhadden en ook nog niet wisten wanneer hij zou komen.
Na 8 weken was hij eindelijk binnen bij mail-a-mac, ik was blij. Hij zou de volgende dag of die dag erna binnenkomen.
Na 2 dagen niets. Weer contact opgenomen, er was blijkbaar iets mis gegaan, hij was nog niet verzonden. Toen hebben ze hem verzonden en hij zou zaterdag binnenkomen.
Op zaterdag nog steeds niets. Op de T&T gekeken: nog niet gesorteerd, volgende werkdag. Oké, maandag dus.
Maandag, nog steeds niets. Status nog steeds hetzelfde. Dinsdag, nog steeds niets. Status nog steeds hetzelfde. Boze mail naar Mail-a-mac gestuurd, maar, hoewel ik dat ook wel weet, kunnen zij er niets aan doen. Waarschijnlijk bevind het pakketje zich nu ergens in het distributiecentrum ergens in Gelderland, een andere opsturen kan ook niet, want het is een BTO.
Huidige status: Waarschijnlijk komt ie vandaag nog niet binnen.
Ik weet het, geduld is een schone zaak, en ik ben ook iemand met veel geduld, maar ik moet zeggen dat die nu wel erg op de proef wordt gesteld...
Update van TNT (16:23): 'Zending nog niet verwerkt. Er is nog geen statusinformatie.' Wordt ik ook niet echt wijzer van
[
Voor 4% gewijzigd door
krazzer op 05-07-2011 16:24
. Reden: Statusupdate ]