[Apple producten] Levertijden - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 26 Laatste
Acties:
  • 143.805 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsusivo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-07 15:39
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 23:18:
[...]

15inch 2.2ghz hi-res glossy met 128gb ssd. welke heb jij besteld?
ik denk het omdat in het topic dell levertijden Guapper zei:
Maar.... vandaag in Kazachstan; morgen in huis.

En als ik daar de ups tracking gegevens bekijk klopt dat redelijk die van mij is nu in Duitsland (die van jou ook?)
Ik ben zojuist even aan het kijken. Het is nu 4.54 Eastern Time volgens de site van UPS.
Ik vrees het ergste....dat wordt een lang weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag wordt die van mij bezorgd... balen dat ups niet aangeeft op welk deel van de dag bezorgd gaat worden, nu moet ik van 9 - 19:00 mogelijk gaan zitten wachten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:38
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:41:
vandaag wordt die van mij bezorgd... balen dat ups niet aangeeft op welk deel van de dag bezorgd gaat worden, nu moet ik van 9 - 19:00 mogelijk gaan zitten wachten ...
Heb precies hetzelfde, vind dat soort dingen een beetje matig geregeld. Al heb ik vrij, maar je moet wel de gehele dag wachten als je pech hebt. De mijne is er nog niet.

Edit: Hij is bij mij geleverd, wel erg wennen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door tiswat op 01-07-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:50
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:41:
bij mij stond er aan het eind van de middag. Heb alsnog heel de dag in spanning zitten wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 08:55:
Die van mij moest vandaag komen, maar hij is pas net op distributielocatie. Volgende werkdag geleverd, maandag dus...

Cournon-d Auvergne, France 01/07/2011 8:40 Pakket is op distributielocatie van bestemming - aflevering gepland op volgende werkdag. / Aflevering gewijzigd.
01/07/2011 8:15 Bestemmingsscan
UPS heeft waarschijnlijk een foutje gemaakt... ik kom net terug van de kapper, staat er een grote doos op m'n bureau... Wat een enorm ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsusivo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-07 15:39
En het wachten kan beginnen....tussen 9 en 19h wordt mijn nieuwe kindje bezorgd, aldus de UPS website :*)

En hij is er...alleen ben ik nu op mijn werk en hij is thuis. >:)

[ Voor 24% gewijzigd door Gsusivo op 04-07-2011 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krazzer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-08 13:53

krazzer

Tijd is een illusie

Ik moet even ergens mijn verhaal kwijt dus ik doe het maar hier,

Ik heb, morgen exact 9 weken geleden, een bestelling geplaatst bij Mail-a-mac voor een BTO iMac.

En ik heb hem nog steeds niet binnen.

De oorspronkelijke levertijd was 4-6 weken van apple uit.

Ik heb de volle 6 weken gewacht en contact opgenomen met mail a mac die hem nog niet binnenhadden en ook nog niet wisten wanneer hij zou komen.

Na 8 weken was hij eindelijk binnen bij mail-a-mac, ik was blij. Hij zou de volgende dag of die dag erna binnenkomen.

Na 2 dagen niets. Weer contact opgenomen, er was blijkbaar iets mis gegaan, hij was nog niet verzonden. Toen hebben ze hem verzonden en hij zou zaterdag binnenkomen.

Op zaterdag nog steeds niets. Op de T&T gekeken: nog niet gesorteerd, volgende werkdag. Oké, maandag dus.

Maandag, nog steeds niets. Status nog steeds hetzelfde. Dinsdag, nog steeds niets. Status nog steeds hetzelfde. Boze mail naar Mail-a-mac gestuurd, maar, hoewel ik dat ook wel weet, kunnen zij er niets aan doen. Waarschijnlijk bevind het pakketje zich nu ergens in het distributiecentrum ergens in Gelderland, een andere opsturen kan ook niet, want het is een BTO.

Huidige status: Waarschijnlijk komt ie vandaag nog niet binnen.

Ik weet het, geduld is een schone zaak, en ik ben ook iemand met veel geduld, maar ik moet zeggen dat die nu wel erg op de proef wordt gesteld...

Update van TNT (16:23): 'Zending nog niet verwerkt. Er is nog geen statusinformatie.' Wordt ik ook niet echt wijzer van :?

[ Voor 4% gewijzigd door krazzer op 05-07-2011 16:24 . Reden: Statusupdate ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krazzer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-08 13:53

krazzer

Tijd is een illusie

En hij is binnen, ik ben blij, en hij is echt awesome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Ik heb ook gister me Mac besteld bij de apple store, kom ik er vandaag achter dat het laatste nummertje van het referentienummer weg is gevallen bij de overschrijving per bank. Wat denken jullie? Maandag eventjes de applestore bellen of het even afwachten?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellen kan altijd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
Ja ik ga morgen eventjes bellen en dan hopen dat het allemaal goed komt, ik maak me altijd snel zorgen :P Maar ik kan echt niet wachten tot die binnen is. Volgens de site was de verwachte leverdatum 22 Juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:38
krazzix schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 09:06:
En hij is binnen, ik ben blij, en hij is echt awesome :)
9 weken wachten op een computer die je nu gewoon bij elke Media Markt op de hoek kan halen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteldatum: Jul 6, 2011 om 07:47 AM GMT
Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 19 Jul, 2011
Nog niet verzonden

3 werkdagen zijn allang voorbij toch? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AS90
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 01:44
Besteldatum: 7 juli, 2011
Verwachte leverdatum: 19 juli, 2011
Status: verzonden op 11 juli om 11.58
Betaald met creditcard

[ Voor 8% gewijzigd door AS90 op 11-07-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:38:
Besteldatum: Jul 6, 2011 om 07:47 AM GMT
Verwachte leverdatum: 19 Jul, 2011
Nog niet verzonden

3 werkdagen zijn allang voorbij toch? :(
Zelf aangepast of wat? En hoe betaald? Betaling duurt al een halve week d.m.v. overschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had 'm al binnen voordat hij was afgeschreven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Product: iMac 27" CTO
3.4GHz Quad-Core Intel Core i7
8GB 1333MHz DDR3 SDRAM - 2x4GB
256GB Solid State Drive
AMD Radeon HD 6970M 2GB GDDR5
APPLE MAGIC MOUSE-Z
Apple Num Kybd+User's Guide-LL
COUNTRY KIT,IMAC-IEA

Besteldatum: Jul 11, 2011 om 09:38 AM GMT
Verwachte verzenddatum: 2-4 werkdagen verzonden ( 14 - 18 Jul )
Verwachte leverdatum: 22 Jul, 2011 - 26 Jul, 2011
Betaald via overschrijving.

Update:
Verzonden: Jul 15
Verwachte bezorgdatum (voor wijzigingen vatbaar): Jul 27

Nog een update:
Vandaag ( Jul 22 ) bezorgd!! Was dus 4 a 5 dagen vroeger dan verwacht! Ik kreeg gister tegen het eind van de dag een trackingnr. 11 dagen over deze iMac dus in totaal! Geniaal fijne computer!

Afgelopen vrijdag al bestelling geplaatst en betaald, vandaag Apple gebeld met de vraag of ik de bestelling kon wijzigen ( SSD ipv SATA ), maar omdat dat duurder uitvalt is de hele bestelling geannuleerd en heb ik deze opnieuw moeten plaatsen en betalen. Bedrag van de eerste bestelling wordt teruggestort. Stel dat het goedkoper zou zijn geweest dan hoef je normaliter niet te annuleren.

Een paar maanden geleden een CTO Macbook Air 13.3" besteld:
Besteldatum: May 7, 2011 om 11:52 PM GMT
Verzonden op: May 13, 2011
Geleverd op: May 19, 2011, verwacht was toen May 23.

Dat was vrij snel dus, ben benieuwd hoe lang deze iMac er over gaat doen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 22:34 . Reden: Data + specs ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Het lange wachten is begonnen:

27" iMac i7, 4Gb, SSD+HDD, 2Gb 6970.
besteld: 07-07
verzonden: 11-07
verwachte levering: 19-07

Eigenlijk doe ik niet aan wishfull thinking, maar stiekem hoop ik dat ie toch vrijdag al komt.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiswat schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:44:
[...]

Zelf aangepast of wat? En hoe betaald? Betaling duurt al een halve week d.m.v. overschrijving.
Enige aanpassing: Extra hoge resolutie. Betaald met Creditcard.

Laatste status:

13-Jul-2011 05:06:00 CEST Estimated Time of Arrival AMS
12-Jul-2011 23:20:00 SGT Estimated Time of Departure

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Zelfde ETA hier.

Requested delivery staat op vrijdag. Zou t dan toch...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
Ik had dus het probleem dat het laatste referentienummertje was weggevallen bij de betaling, maandag gebeld... was dinsdag gefixed :) Tot nu toe alvast +1 voor apple

Huidige status:

Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: 2-4 werkdagen
Verwachte leverdatum: 22 Jul, 2011 - 26 Jul, 2011

Het gaat om een:

3.4GHz Quad-Core Intel Core i7
4GB 1333MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB (wordt uiteraard uitgebreid naar 16 GB)
1TB Serial ATA Drive+256GB SSD
AMD Radeon HD 6970M 2GB GDDR5
APPLE MAGIC MOUSE-Z
Apple WL Kybd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Hmm, de Expo site geeft nu als status: Out for delivery.
Maar op de apple site zie ik nog steeds geen verandering.
Ben toch wel benieuwd of ie straks nog geleverd wordt, maar lijkt me stug rond deze tijd...

edit:
Status is nu Delivered to Consignee.
Begrijp dat ik nu moet wachten op een update op de apple site.
The suspense...

[ Voor 23% gewijzigd door Shiverzz op 15-07-2011 17:38 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen, heb de stap genomen en mijn eerste mbp custom besteld, ik heb ook al mail gehad dat hij onderweg is. Echter nog geen delivery service zoals tnt of ups. maar in de start post staat ook nog de manier met je tracking nummer (die heb ik wel bij bestel status). echter vind hij dan geen record doe ik iets fout of duurt het lang heb het nummer al sinds donderdag, aankomende vrijdag is de verwachte lever datum ben gewoon benieuwd waar die nu ergens is :). alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het duurt even ja. Was bij mij een half dagje ofzo, maar bij jou zit het weekend er tussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macbook Pro 15"
Jul 13, 2011 at 11:48 AM PDT -
Shipped on: Jul 18, 2011 via Expeditors Shanghai
Delivers: 28 Jul, 2011

Bah. Duurt lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasqa1004
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-07 18:03
Macbook Pro 15" HR scherm US keyboard layout
Besteld op 16 Jul
Nog niet verstuurd....
Verwacht: 29 Jul

[ Voor 32% gewijzigd door tasqa1004 op 19-07-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Vond het toch vrij frustrerend dat er geen mogelijkheid (leek) te zijn om je bestelling direct te tracken totdat TNT/UPS deze bestelling aanpakt. Ik heb flink rond gegoogled en als er bij je bestelling staat dat deze via 'Syncreon' loopt of als het gaat om een 'Merge in tnst nl til' dan zijn er 2 mogelijkheden om je bestelling te tracken ( bij mij werkt de eerste ).

Via Expo Expeditors:
http://expo.expeditors.com/

Voer bij bovenstaand adres het 'Ons leveringsnummer' / 'Our Delivery Reference Number' in en klik op Search ( je zoekt op Shipment ).

Of via Flextronics (maar ik weet niet of dit ondertussen al verouderd is):
https://atlas.flextronics.com/apps/tracktrace/trk_tracking.asp

Kies Region 'Europe', bij 'Tracking Reference' 'Ons leveringsnummer' / 'Our Delivery Reference Number' en bij Customer Reference 'app'.

Bovenstaande is wat vroeger de apecode.com/appletrack was.

Ter voorbeeld voor Expo Expeditors, dit is mijn refnr van mijn Macbook Air die in mei is besteld:
8156447281
en deze is van mijn huidige bestelling, de iMac 27":
8163133323

Als ik de statussen vergelijken zou mijn iMac morgen/overmorgen bezorgd moeten worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Zojuist een MacBook Air 11" besteld (nieuwe model van vandaag, build to order vanwege het US keyboard).

Deze zou volgens de informatie bij het bestellen op 3 Augustus binnen moeten komen (ik zit in Ierland daarom is het 1 dag later dan in Nederland vanwege een vrije dag op 1 Augustus). Dat is net 1 dag voor mijn vakantie. Balen want de kans is dan groot dat hij net te laat komt :(

Maar nu zat ik hier een beetje te kijken in het topic en ik begrijp dat Apple nogal losjes om gaat met die leverdata :S Gewoon weken later leveren enzo. Nu vroeg ik me af, gaat het ook wel eens goed? Misschien kan ik hem beter annuleren en over een paar weken bestellen. Een collega zei juist dat zijn iMac sneller kwam, vandaar dat ik dacht dat het wel goed zat.

Vorige keer toen ik een iPad bestelde was die er in 3 dagen maar deze Air komt denk ik uit China. Helaas biedt apple geen mogelijkheid voor snelle verzending :X

Edit: Hmm een maand ofzo verder terug lezend zie ik ook wel wat goede verhalen waarbij hij eerder aan kwam :) Ik houd het wel even met argusogen in de gaten, denk ik, maar misschien cancel ik hem vanavond wel.

Edit2: Ik heb hem toch maar gecancelled, kon nog gewoon online want hij was net geplaatst. Ik vind het echt vervelend dat je in Europa geen snelle verzending kan kiezen (2-3 business days ofzoiets), ik zou er zeker extra voor betaald hebben. In elk geval hoef ik me nu de komende weken geen zorgen te maken of hij op tijd komt.

[ Voor 30% gewijzigd door GekkePrutser op 20-07-2011 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:32
Gisteren een nieuwe MacBook Air besteld via de online store. Ik was alleen vergeten dat transacties via BiBit meestal erg traag verlopen. Op dit moment is mijn geld nog niet bij Apple. Nu is een dag natuurlijk niet lang, maar de laatste keer dat ik dit deed duurde het een week en even zoeken hier op GoT laat vergelijkbare ervaringen zien.
Iemand anders hier die ook gisteren een BiBit-transactie heeft gedaan die al wel doorgekomen is bij Apple?
En is er iemand die misschien weet waarom BiBit er vaak lang over doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4nGeLuS schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:26:
Iemand anders hier die ook gisteren een BiBit-transactie heeft gedaan die al wel doorgekomen is bij Apple?
Gisteren (20 juli) besteld rond 15:36, gelijk geld overgemaakt naar BIBIT (vanaf een ING rekening). Tot nu toe nog helemaal niets (ook geen bevestiging/e-mail van Apple), de status is: 'Wordt beoordeeld'. Waarschijnlijk duurt het even voordat ING het geld overmaakt naar de Rabobank (BIBIT). Daarna moet BIBIT dit nog kenbaar maken aan Apple voordat de status veranderd. De Air's gaan vast als warme broodjes over de toonbank dus het zal nog wel even duren voordat er wat veranderd. :9 Hopelijk morgen resultaat.

Update: Bevestiging ontvangen (22 juli)
Verwachte leverdatum: 04 Aug, 2011

Update: 25 juli
Verzonden via UPS Ireland. Ben benieuwd wanneer die er is. Nu in China. Verwachting 28 / 29 juli. Mooi!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2011 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 11:14
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 18:06:
[...]

Gisteren besteld rond 15:36, gelijk geld overgemaakt naar BIBIT (vanaf een ING rekening). Tot nu toe nog helemaal niets (ook geen bevestiging/e-mail van Apple), de status is: 'Wordt beoordeeld'. Waarschijnlijk duurt het even voordat ING het geld overmaakt naar de Rabobank (BIBIT). Daarna moet BIBIT dit nog kenbaar maken aan Apple voordat de status veranderd. De Air's gaan vast als warme broodjes over de toonbank dus het zal nog wel even duren voordat er wat veranderd. :9 Hopelijk morgen resultaat.
Ik zit bij de Rabobank en ook ik heb gisteren rond 6 het geld overgemaakt. Ik heb ook nog geen bevestiging ontvangen. Waardeloos aangezien ik mijn Macbook ook nog op vakantie mee wil nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:44
Gisteravond MacBook Pro 13" i5 standaard besteld, samen met een bedraad toetsenbord, Magic Trackpad en 75 euro app store tegoed (want student) gekregen. Meteen betaald met Rabobank. Betaling is nog niet binnen bij Apple, ben benieuwd :). Nu maar wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
juiced01 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:43:
Gisteravond MacBook Pro 13" i5 standaard besteld, samen met een bedraad toetsenbord, Magic Trackpad en 75 euro app store tegoed (want student) gekregen. Meteen betaald met Rabobank. Betaling is nog niet binnen bij Apple, ben benieuwd :). Nu maar wachten...
Sterkte, bij mij duurde het 6 dagen voordat het geld was verwerkt bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
tiswat schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:01:
[...]

Sterkte, bij mij duurde het 6 dagen voordat het geld was verwerkt bij Apple.
Dat is vreemd toch; dat dat zo lang moet duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
4nGeLuS schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:10:
[...]

Dat is vreemd toch; dat dat zo lang moet duren?
Ik vind het ook vreemd, ik baal er ook zwaar van. Helemaal omdat ik eigenlijk met creditcard wilde betalen maar dit lukte niet door een error.

Update: Vannochtend mail van Apple gekregen dat mijn betaling is ontvangen.

[ Voor 11% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 22-07-2011 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:25:
[...]

Ik vind het ook vreemd, ik baal er ook zwaar van. Helemaal omdat ik eigenlijk met creditcard wilde betalen maar dit lukte niet door een error.

Update: Vannochtend mail van Apple gekregen dat mijn betaling is ontvangen.
Hier geen mail ontvangen, maar mijn bestelstatus is wel geupdate dus ook mijn geld is aangekomen. Ziet er alleen niet naar uit dat ze op zaterdag gaan leveren :(

EDIT: Zojuist wel mijn hoes van Joli Originals ontvangen. Mooi materiaal. Nu nog een macbook. :)

[ Voor 8% gewijzigd door rvone op 22-07-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

GekkePrutser schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 19:03:
Zojuist een MacBook Air 11" besteld (nieuwe model van vandaag, build to order vanwege het US keyboard).

Deze zou volgens de informatie bij het bestellen op 3 Augustus binnen moeten komen (ik zit in Ierland daarom is het 1 dag later dan in Nederland vanwege een vrije dag op 1 Augustus). Dat is net 1 dag voor mijn vakantie. Balen want de kans is dan groot dat hij net te laat komt :(

Maar nu zat ik hier een beetje te kijken in het topic en ik begrijp dat Apple nogal losjes om gaat met die leverdata :S Gewoon weken later leveren enzo. Nu vroeg ik me af, gaat het ook wel eens goed? Misschien kan ik hem beter annuleren en over een paar weken bestellen. Een collega zei juist dat zijn iMac sneller kwam, vandaar dat ik dacht dat het wel goed zat.

Vorige keer toen ik een iPad bestelde was die er in 3 dagen maar deze Air komt denk ik uit China. Helaas biedt apple geen mogelijkheid voor snelle verzending :X

Edit: Hmm een maand ofzo verder terug lezend zie ik ook wel wat goede verhalen waarbij hij eerder aan kwam :) Ik houd het wel even met argusogen in de gaten, denk ik, maar misschien cancel ik hem vanavond wel.

Edit2: Ik heb hem toch maar gecancelled, kon nog gewoon online want hij was net geplaatst. Ik vind het echt vervelend dat je in Europa geen snelle verzending kan kiezen (2-3 business days ofzoiets), ik zou er zeker extra voor betaald hebben. In elk geval hoef ik me nu de komende weken geen zorgen te maken of hij op tijd komt.
Niemand kan natuurlijk voorspellen hoe het zal lopen. Maar ik heb eind juni een MBP besteld (ook BTO) en die kwam een paar dagen eerder aan dan eerst gemeld werd. Zo ook bij een vriend die een week later een BTO MBP kocht.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juiced01
Zoals gezegd woensdagavond 'n MacBook Pro besteld en betaald. Vanaf vanmiddag half 1 in mijn mail:
Uw bestelling wordt naar verwachting 3 werkdagen verzonden.
Uw bestelling zal waarschijnlijk uiterlijk 04 Aug, 2011 op het opgegeven adres worden afgeleverd.
Nu wachten op het verzenden, en hopen dat-ie iets sneller wordt geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
fsfikke schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:14:
[...]

Niemand kan natuurlijk voorspellen hoe het zal lopen. Maar ik heb eind juni een MBP besteld (ook BTO) en die kwam een paar dagen eerder aan dan eerst gemeld werd. Zo ook bij een vriend die een week later een BTO MBP kocht.
Vandaag een MBP 15" 2.2ghz, hi-res antiglare en US keyboard besteld met een HP photosmart printer. Leverdatum staat nu op 4 augustus. Ik hoop dat ie ook iets eerder komt en Lion pre-installed.

Gekocht als vervanger van mn dell laptop. Ik ga m gebruiken voor foto en video editing en voor mn opleiding, CMD in rotterdam. Maar ook erg leuk nieuw spul :) Later waarschijnlijk een SSD erin en misschien meer ram geheugen. (kost niet veel zag k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik vind Apple best wel snel :)

Gisteren een iMac 21,5" besteld, en gekozen voor het Magic Trackpad. De verzendtijd veranderde daardoor van 24 uur naar 2 werkdagen. Vandaag gekeken en hij is dus al wel binnen 24 uur verzonden :) Gelijk naar de UPS site gegaan met mijn trackingnumber, en jahoor hij komt maandag! Het is nog snel, want het zijn 2 dingen:
1x iMac 21.5"
1x Cadeaubon €75 voor App Store

UPS geeft dit aan als 2 pakketten, raar, ik dacht dat dat gewoon in de doos van de iMac zat, maargoed.

In transit

Laatste locatie:
Vertrokken - Eindhoven, Netherlands, Vrijdag, 22/07/2011

Eindhoven, Netherlands 22/07/2011 23:15 Vertrekscan
22/07/2011 22:25 Herkomstscan
Netherlands. 22/07/2011 13:24 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
Grote kans dat UPS morgen al bij je op de stoep staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh, UPS bezorgt toch niet op zaterdag en zondag? Of bezorgen ze wel op zondag? Want dat zou zoo chill zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 12:02:
Huh, UPS bezorgt toch niet op zaterdag en zondag? Of bezorgen ze wel op zondag? Want dat zou zoo chill zijn!
Dat is afhankelijk van de service die Apple bij UPS gekozen heeft. Is er iets te zien op je track & trace op de UPS site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik kan de bestelling volgen ja. Er staat locatie, etc. En er staat verzonden via UPS Standard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 19:23:
Ja, ik kan de bestelling volgen ja. Er staat locatie, etc. En er staat verzonden via UPS Standard.
UPS Standard komt niet op zaterdag. Dus nog even volhouden tot maandag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, morgen al :) ik kijk er echt naar uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Laatst online: 16-09 13:32
Afgelopen zaterdag een MBA 13" basic met US keyboard besteld, en gelijk geld overgemaakt naar BIBIT. Zojuist net een mail gehad dat de betaling verwerkt is en dat ze met de levering beginnen. Verwachte leverdatum 8 augustus, maar ik hoop een paar daagjes eerder! (bij mn vorige Macs waren ze ook altijd een paar dagen eerder dan vermeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:45
woensdag 20 juli een BTO air 11" besteld. Maandag ochtend shipped met verwachte leverdatum 3 augustus. Vandaag gaan kijken of ik al een tracking nummer heb en nu is verwachte leverdatum al 4 augustus geworden ... Hopelijk komt hij deze week nog aan ;)

Wachten op men thunderbolt display zal zwaarder zijn :'(

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juiced01
Laatste update op http://expo.expeditors.com/expo/Login.jsp tot nu toe:

27-Jul-2011 05:06:00 CEST Estimated Time of Arrival AMS
26-Jul-2011 23:20:00 SGT Confirmed on Board (Departed)
26-Jul-2011 23:20:00 SGT Estimated Time of Departure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
oei die expeditors zijn idd traag. Daar kan ik mijn shipment tracken.
Morgen vertrekt het pas van parijs naar nederland. 28e zou hij daar pas aankomen. En dan nog naar belgie. Hopelijk zijn ze er wat snel mee en heb ik hem vrijdag nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Nu online

John

🚀

Mijn 13" MacBook Air is verzonden, komt morgen aan als het mee zit! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26

Bosmonster

*zucht*

Hmm mn Air is vanmorgen 10:33 al in Keulen aangekomen, maar staat sindsdien op "Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave".

Hij staat ook op "Uitzondering". Hoop niet dat er iets aan de hand is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:45:
Hmm mn Air is vanmorgen 10:33 al in Keulen aangekomen, maar staat sindsdien op "Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave".

Hij staat ook op "Uitzondering". Hoop niet dat er iets aan de hand is...
Bij mijn Air staat dezelfde melding over Keulen maar daarna kwam:

"China" - "Exportscan"

Dus wordt ie eerst aangemeld in Keulen en wordt ie dan pas geexporteerd uit China?

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Aike schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:59:
[...]

Bij mijn Air staat dezelfde melding over Keulen maar daarna kwam:

"China" - "Exportscan"

Dus wordt ie eerst aangemeld in Keulen en wordt ie dan pas geexporteerd uit China?
Je moet van onder naar boven lezen he :P

Die exportscan in Shanghai had ik gisterochtend al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:55

iMars

Full time prutser

Viccers schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:22:
Afgelopen zaterdag een MBA 13" basic met US keyboard besteld, en gelijk geld overgemaakt naar BIBIT. Zojuist net een mail gehad dat de betaling verwerkt is en dat ze met de levering beginnen. Verwachte leverdatum 8 augustus, maar ik hoop een paar daagjes eerder! (bij mn vorige Macs waren ze ook altijd een paar dagen eerder dan vermeld)
Ik heb zojuist de MBP 15" met ontspiegeld beeldscherm met een hoge resolutie van 1680 x 1050 besteld. Verwachte levertijd: 8 augustus...

Ik had het eigenlijk wel eerder verwacht. Duurt het echt zo lang?

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:24

3DDude

I void warranty's

iMars schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:55:
[...]

Ik heb zojuist de MBP 15" met ontspiegeld beeldscherm met een hoge resolutie van 1680 x 1050 besteld. Verwachte levertijd: 8 augustus...

Ik had het eigenlijk wel eerder verwacht. Duurt het echt zo lang?
Ik heb hier 4 augustus staan

hetzelfde als jij, alleen high end, met ontspiegeld glas / high res dus.

Ach mijn 8Gb kingston hyperx 1600 mhz duurt ook nog 2 weken :P

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
3DDude schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 23:44:
[...]

Ik heb hier 4 augustus staan

hetzelfde als jij, alleen high end, met ontspiegeld glas / high res dus.

Ach mijn 8Gb kingston hyperx 1600 mhz duurt ook nog 2 weken :P
Hier ook 4 aug, 15" 2.2ghz hi-res anti glare. (vrijdag besteld)

Vanochtend stond hij even op 3 augustus, later weer op 4 :?
Geduld is een schone zaak, maar ik kan niet wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Nu online

John

🚀

Hoe krijg je zo'n uitgebreide tracker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 21:44:
[...]

Je moet van onder naar boven lezen he :P

Die exportscan in Shanghai had ik gisterochtend al.
Jaja, dat snap ik 8) En nu heb ik ook nog Korea en Polen op het lijstje!

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2123585/ups1.png

Hoeveel landen mis ik nog? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:59
Gisteren rond 19:45 11" macbook air besteld.
Status: Ships: Within 24 hrs
Prepared for Shipment
Delivers: 28 Jul, 2011

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Aike schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 08:01:
[...]

Jaja, dat snap ik 8) En nu heb ik ook nog Korea en Polen op het lijstje!

[afbeelding]

Hoeveel landen mis ik nog? 8)7
Ik heb hetzelfde lijstje, lekker vreemd dit...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik T
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-07 13:19
Vanitas schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:07:
[...]

Ik heb hetzelfde lijstje, lekker vreemd dit...
Ik ook precies dezelfde, volgens Apple is de verwachte leverdatum nu 28 Juli, ik neem aan bij jullie ook? En UPS geeft bij jullie nu ook geen datum meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:35
Maandagavond een Air besteld met US INT toetsenbord indeling, geld overgemaakt, tot op heden nog niets gehoord dat het geld is ontvangen. Hoe moeilijk moet het zijn om een betaling te verwerken tegenwoordig ? Pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Rik T schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:47:
[...]

Ik ook precies dezelfde, volgens Apple is de verwachte leverdatum nu 28 Juli, ik neem aan bij jullie ook? En UPS geeft bij jullie nu ook geen datum meer?
UPS gaf eerst nog 28 juni, nu niks meer idd. Ik verwacht het zelf nu 29 juni door de vertraging, maar dat is nog steeds voor het weekend, dus ik klaag niet :P

Bij mij inmiddels het zelfde rare lijstje overigens, dus we zitten gezellig bij elkaar in het vliegtuig :+

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 27-07-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik T
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-07 13:19
Bosmonster schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:39:
[...]

UPS gaf eerst nog 28 juni, nu niks meer idd. Ik verwacht het zelf nu 29 juni door de vertraging, maar dat is nog steeds voor het weekend, dus ik klaag niet :P

Bij mij inmiddels het zelfde rare lijstje overigens, dus we zitten gezellig bij elkaar in het vliegtuig :+
En we zitten in Kazachstan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Rik T schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:41:
[...]

M'n laptop heeft meer van de wereld gezien dan ik :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Rik T schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:41:
[...]

Owja! Die heb ik nog nooit eerder gehad geloof ik.

Als die vandaag maar in Europa aankomt, dan komt de rest vast wel goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook precies hetzelfde lijstje.
Het is natuurlijk niet voor niets een MacBook Air; dus laten ze hem zoveel mogelijk genieten van vliegreisjes.

Afbeeldingslocatie: http://www.flyabb.com/hmm.png

Waarschijnlijk is de volgorde ietsje verkeerd en is die nu in Warschau; komt al dichterbij. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
Dit scherm is nu al een paar keer volledig veranderd. Eerst zat er nog Parijs tussen ook

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/1L122s1x1q2F2N1R1Z1R/Screen%20Shot%202011-07-27%20at%2012.48.41.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

anyonas schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 12:49:
Dit scherm is nu al een paar keer volledig veranderd. Eerst zat er nog Parijs tussen ook

[afbeelding]
Wat is dat voor overzicht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Niet online
Zou de rare volgorde komen doordat ze steeds de lokale tijd gebruiken? En het ding met de tijd mee door tijdzones aan het reizen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 16:05

Grin

Ride si sapis.

Mijn MBA 11" (i7/256GB) heb ik woensdag 20 juni aan het eind van de middag besteld.
Sindsdien is er het volgende gebeurd:Afbeeldingslocatie: http://zuiderv.home.xs4all.nl/meuk/thumb.png
Verwachte levering is op 30 juni, ofwel aanstaande maandag omdat de meeste transporteurs niet bezorgen op zaterdag... :-(

Btw, waneer je geen "Trackingsnummer vervoerder" hebt -zoals ik- dan kan je het "Ons leveringsnummer" op de Verzendstatus pagina van de Apple store invoeren @ http://expo.expeditors.com/. Op deze manier krijg je bovenstaand overzicht van je zending. Thanks haxingurballs! d:)b

[ Voor 33% gewijzigd door Grin op 27-07-2011 15:06 . Reden: Extra info m.b.t. expo.expeditors.com ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Aike schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:13:
Zou de rare volgorde komen doordat ze steeds de lokale tijd gebruiken? En het ding met de tijd mee door tijdzones aan het reizen is?
Dat sowieso. En een aankomstscan/vertrekscan wil niet per definitie zeggen dat ie daar aangekomen/vertrokken is ook volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Ben ik de enige zonder trackingcode? Afbeeldingslocatie: http://img651.imageshack.us/img651/7205/schermafbeelding2011072.jpg

Waar zou die trackingcode moeten staan?

[ Voor 6% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 27-07-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
Nee heb ik ook nog niet.
Er staat: "Informatie van vervooerder wordt binnenkort bijgewerkt"
Nog even wachten denk ik :)

Als ik het via de manier doe die Grin beschrijft krijg ik dit:
Arrived, not Cleared for Import -#[nummer]
SHANGHAI, CHINA TO AMSTERDAM, NETHERLANDS
At Final Destination: 27-Jul-2011 02:35:00 GMT

Date Description Port
27-Jul-2011 04:35:00 CEST Actual Time of Arrival AMS
27-Jul-2011 05:06:00 CEST Estimated Time of Arrival AMS
26-Jul-2011 23:20:00 SGT Confirmed on Board(Departed)
26-Jul-2011 23:20:00 SGT Estimated Time of Departure

Word ik nog niet heel veel wijzer van (lees: ik snap er niks van :+ )

[ Voor 71% gewijzigd door Scirocco op 27-07-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhrgamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-01 14:17
Ik heb maandag 11 juli mijn Macbook Pro 15 inch met hoge resolutie en ontspiegeld scherm besteld samen met een Airport Expres en een printer.

Deze zijn vrijdag de 22 juli geleverd. Best wel snel dus.

Helaas ging ik vrijdag op vakantie en heb ik er nog niet van kunnen genieten :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Niet online
q-enf0rcer.1 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:30:
Ben ik de enige zonder trackingcode? [afbeelding]

Bij "Trackingnummer vervoerder"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
Meteen de eerste dag dat hij beschikbaar kwam het volgende besteld:

2.7GHz Dual-Core Intel Core i7
8GB 1333MHz DDR3 SDRAM- 2x4GB
750GB Serial ATA Drive @ 7200
User's Guide-BEL
Country Kit-IEA

En

TIME CAPSULE 3TB (4TH GENERATION)-INT

Nu staat er bij verzend methode:

Merge In Tnst NL Til

Houd dit in dat TNT de levering gaat doen?

Om mijn eigen vraag maar te beantwoorden, schijnbaar houd dit in dat het op een verzamelpunt moet komen dus daarna is de vervoerder pas bekend.

Dit is trouwens de leveringen datums:

Verzonden op: 26 Jul 2011
Verwachte aflevering: 04 Aug 2011

[ Voor 13% gewijzigd door ronaldmathies op 27-07-2011 18:07 ]

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En onze Airs trekken zometeen Pools luchtruim in. Daar wordt een tussenlanding gemaakt in Warschau waarna ze verder gaan naar Köln. Daar zullen ze waarschijnlijk rond 22:00/23:00 uur LT landen. (http://www.flightradar24.com/)

Vluchtnummer: UPS9 /5X9
Kist: MD-11F N254UP

Edit: Bezig met de approach naar Warschau airport nu, RWY 36.
Edit: Geland 17:57 LT (NL)

:)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2011 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Yay, status is aangepast van m'n Air:
Koeln, Germany 07/27/2011 6:01 P.M.
Package data processed by brokerage. Waiting for clearance. / Released by Clearing Agency. Now in-transit for delivery.
Zo te zien gaan ze die geplande levering van morgen nog halen.

edit:
Misschien een leuke toevoeging voor de mensen met OS X/iPhone/iPad:

Afbeeldingslocatie: http://junecloud.com/images/entries/20110524_6613.png Afbeeldingslocatie: http://junecloud.com/images/software/delivery-status-touch-4/delivery-status-touch-480.png

Deze trackt je shipments en kan push berichtjes naar je sturen vanaf de dashboard widget. Ook synct hij je orders tussen apparaten. Erg handig imo :)

[ Voor 46% gewijzigd door Vanitas op 27-07-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Niet online
Vanitas schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 18:24:
Yay, status is aangepast van m'n Air:

[...]

Zo te zien gaan ze die geplande levering van morgen nog halen.
Denk je dat die morgen al bezorgd worden dan? Vannacht naar Keuelen en dan door naar Nederland? En dan morgen in de bezorgroute? Het is mogelijk.... maar lijkt me een beetje krap. Ben benieuwd!

Plaatje erbij:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2123585/ups2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Aike schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 18:39:
[...]

Denk je dat die morgen al bezorgd worden dan? Vannacht naar Keuelen en dan door naar Nederland? En dan morgen in de bezorgroute? Het is mogelijk.... maar lijkt me een beetje krap. Ben benieuwd!

Plaatje erbij:
[afbeelding]
Zeker weten doe ik het natuurlijk ook niet, maar ik acht het mogelijk. Ik weet wel dat die tracking vreemd bezig is :P We zullen zien...

* Vanitas hopes for the best ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Heb nu sinds vanmiddag status: Verzonden op: Jul 27, 2011
Trackingsnummer vervoerder: 8154311437

Staat nog steeds bij dat ie morgen bezorgd gaat worden. Zit dat er nog in, of had die code dan al veranderd moeten zijn in een UPS code?

Edit: ah, na een uur of 4 is de code nu een UPS trackingcode geworden. Hij komt morgen (Standaard air 4/128, kortingsbon + 10 euro printer).

[ Voor 23% gewijzigd door matthijst op 27-07-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Niet online
matthijst schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 19:23:

Staat nog steeds bij dat ie morgen bezorgd gaat worden. Zit dat er nog in, of had die code dan al veranderd moeten zijn in een UPS code?
Is die van jou CTO (configure to order)?

Ik heb nog iets anders vreemds, ik kreeg net een sms'je van UPS dat m'n pakket in status "uitzondering" is. :/

En Apple heeft het bedrag wel als reservering op m'n creditcard gehad maar de reservering is niet omgezet in een betaling. Krijg ik hem nou gratis :? Of zou de status "uitzondering" er iets mee te maken hebben? Op de site staat dat ze het bedrag reserveren op je creditcard en omzetten in een betaling als het pakket verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
matthijst schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 19:23:

Edit: ah, na een uur of 4 is de code nu een UPS trackingcode geworden. Hij komt morgen (Standaard air 4/128, kortingsbon + 10 euro printer).
Bij mij is deze ook net verzonden, dat trackingsnummer dat er staat is nog niet het nummer om je pakket te tracken bij UPS. Bij mij staat er ook dat hij morgen komt maar kleine gok dat hij er vrijdag is, vanavond komt er een UPS nummer te staan.

CTO is dus als je iets aan je configuratie hebt aangepast ? Is bij mij ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juiced01
30-Jul-2011 15:00:00 CEST Requested Delivery Date
27-Jul-2011 09:17:00 CEST Comm Docs Received
27-Jul-2011 05:06:00 CEST (est.) Est Arrival at Dest
27-Jul-2011 04:35:00 CEST At Final Destination
26-Jul-2011 23:20:00 SGT Confirmed on Board
26-Jul-2011 23:20:00 SGT (est.) Booked
26-Jul-2011 13:01:00 SGT Freight Received w/Docs
26-Jul-2011 12:58:00 SGT Client Called for Pickup

Zal wel maandag of dinsdag worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
juiced01 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 20:06:
Zal wel maandag of dinsdag worden...
pessimist ... Vervelende is dat hij vaak op eenzelfde status blijft hangen en als je dan de volgende dag kijkt is er veel veranderd. Nuja we zien wel waar hij morgen staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juiced01
Haha, nouja ik ben niet negatief, maar aangezien zaterdag niks geleverd wordt, gaat 'ie vanzelf door naar maandag, toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Koeln, Germany 07/27/2011 11:40 P.M.
Arrival Scan
Warsaw, Poland 07/27/2011 10:05 P.M.
Departure Scan
Koeln, Germany 07/27/2011 6:01 P.M.
Package data processed by brokerage. Waiting for clearance. / Released by Clearing Agency. Now in-transit for delivery.
... de rest van z'n wereldreis
Als je een dienst levert zorg dan iig dat ie werkt... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
07/27/2011 11:15 P.M. Departure Scan Eindhoven, Netherlands :D
07/27/2011 7:07 P.M. Origin Scan
07/27/2011 12:04 P.M. Order Processed: Ready for UPS

Lijkt erop dat hij morgen (eigenlijk vandaag dus) toch wel gaat komen.
Dinsdagavond besteld, donderdag geleverd lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Geplande aflevering:
Donderdag, 28/07/2011, Voor het einde van de dag

Rotterdam, Netherlands 28/07/2011 6:39 Wordt afgeleverd
Jammer dat ik precies vandaag op kantoor ben in Utrecht ipv Rijswijk (waar die bezorgd wordt)...

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 28-07-2011 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 14:40
Aike schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 18:39:
[...]

Plaatje erbij:
[afbeelding]
Welke site/programma geeft deze (plaatje) info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 14:40
q-enf0rcer.1 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:30:
Ben ik de enige zonder trackingcode? [afbeelding]

Heb je ondertussen al een trackingcode gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
Utrecht, Netherlands 28/07/2011 4:40 Wordt afgeleverd
28/07/2011 2:51 Aankomstscan
Eindhoven, Netherlands 27/07/2011 23:30 Vertrekscan
27/07/2011 21:00 Herkomstscan
Netherlands 27/07/2011 13:24 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

MacBook Air 13 inch, 128 GB US International toetsenbord indeling :)
Hij is nooit in het buitenland geweest die van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Erwinh schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 08:34:
[...]

Heb je ondertussen al een trackingcode gekregen?
Niet van Apple, maar ik weet wel dat mijn pakje inmiddels in Nederland is via http://expo.expeditors.co...ult&browserVersion=nav6up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:42
Ik wacht op mijn vorige week woensdag bestelde MacBook pro.

28-Jul-2011 15:00:00 CEST Requested Delivery Date

Betekent bovenstaand dat ik vandaag mijn laptop kan verwachten? Op de site van Apple staat helaas nog geen tracenummer van UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
M'n MBA is binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
kwartier geleden aangekomen in holland. Dat ze er maar spoed achter zetten dat ik morgen alles heb... Zal wel volgende week woensdag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietermx
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:05
Dan zal die van mij vandaag ook wel arriveren :) Heb hem 5 minuten nadat de store weer open was besteld ;)

Edit: Lijkt er inderdaad op:

"28-Jul-2011 15:00:00 CEST Requested Delivery Date"

M.a.w. vanmiddag tegen 3 uur CEST? :)

[ Voor 20% gewijzigd door pietermx op 28-07-2011 11:40 ]

1 cm = 10 mm = 10000 µm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Die van mij ook zag ik net. Ga hem vanmiddag even ophalen op het juiste kantoor :P

Moet er vanavond natuurlijk wel even mee kunnen spelen :+
Pagina: 1 ... 24 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.