[Apple producten] Levertijden - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 26 Laatste
Acties:
  • 143.830 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 19:18
Zie net op de site van UPS dat ze langs geweest zijn, maar er was niemand thuis.

Dat wordt dan dus:

Besteld bij: apple.nl
Besteldatum: 17 mei 2011
Leverdatum: 25 mei 2011
Ophaaldatum: 26 mei 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Ik wil eigelijk een bestelling plaatsen via de apple website voor een iphone 4. Volgens de site een levertijd van 2 werkdagen. Begrijp ik uit dit verhaal dat dit toestel vanuit een nederlands depot verstuurd word dus geen gezeur met douane enzo? Lees helemaal geen ervaringen hierover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
Martijn85 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:42:
Zie net op de site van UPS dat ze langs geweest zijn, maar er was niemand thuis.

Dat wordt dan dus:

Besteld bij: apple.nl
Besteldatum: 17 mei 2011
Leverdatum: 25 mei 2011
Ophaaldatum: 26 mei 2011
Zo, na m'n werk gewoon even langs UPS geweest. Typ dit nu vanaf m'n MacBook Pro _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CG-Design
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-01 10:50
Martijn85 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:53:
[...]

Zo, na m'n werk gewoon even langs UPS geweest. Typ dit nu vanaf m'n MacBook Pro _/-\o_
Veel plezier ermee mate! En wees er zuinig op ;)

Kan niet wachten tot de mijne binnen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:58

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

iemand nog een 16gb WiFi zwart in Den Haag? Ik heb een pre-order klaarstaan bij Mycom die ik niet meer hoef :)

[ Voor 3% gewijzigd door sebastius op 25-05-2011 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:11
Zit dit bericht nu vanaf m'n nieuwe iMac te typen, de basis 27 incher.

20/5: Besteld en geld overgeboekt.
24/4: Status veranderd naar 'nog niet verzonden'
25/5: Status veranderd naar 'verzonden'
26/5: Rond 11h00 stond er een kerel van UPS voor de deur met een grote doos.

Tot nog toe geen spijt van gehad, alleen op het scherm heb ik me iets verkeken :+ .

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickkoning schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:13:
Zit dit bericht nu vanaf m'n nieuwe iMac te typen, de basis 27 incher.

20/5: Besteld en geld overgeboekt.
24/4: Status veranderd naar 'nog niet verzonden'
25/5: Status veranderd naar 'verzonden'
26/5: Rond 11h00 stond er een kerel van UPS voor de deur met een grote doos.

Tot nog toe geen spijt van gehad, alleen op het scherm heb ik me iets verkeken :+ .
Hoezo op het scherm verkeken is het te klein? 8)7

Ik zal denk ik wel langer moeten wachten op iMac 27" full options. :( op 13-05 besteld bij APR in Heerlen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Laatst online: 13:11
Ik bedoel juist dat het wel érg groot is ;) . In de winkel lijkt ie veel kleiner dan op m'n bureau. Foto's post wel een keer in het daarvoor bestemde forum.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CG-Design
Vandaag is hij verzonden.

23/5: Besteld via Apple.nl d.m.v bankafschrijving.
24/5: Bevestiging overmaking van geld
27/5: Status veranderd naar "verzonden".

Als ik de traceernummer in UPS invoer kan UPS het niet vinden. Heeft iemand hier een verklaring voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
CG-Design schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:10:
Vandaag is hij verzonden.

Als ik de traceernummer in UPS invoer kan UPS het niet vinden. Heeft iemand hier een verklaring voor?
Je krijgt eerst een referentienummer, daar kan je wel op zoeken. Als het echt een trackingnummer is, zal UPS het eerst moeten verwerken voordat je hem kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CG-Design
Klopt! Ik heb nu opeens een compleet ander nummer gekregen.

" Laatste locatie:
Vertrokken - Shanghai, China, Vrijdag, 27/05/2011 "

Oef hoe lang gaat dit wel niet duren. Op de Apple website staat er een verwachtte datum van 7-06-2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CG-Design
28/5: Status veranderd naar IKoln blabla
29/5: Status is weer veranderd Hij vertrekt nu vanuit Shanghai.
30/5: Hij is sinds gisternacht in Keulen.

Apple belooft dat ik hem 1 juni afgeleverd krijg. Nog ff geduld!!

[ Voor 27% gewijzigd door CG-Design op 30-05-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:19

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Gaar... levering iMac is een maand uitgesteld.

Besteldatum: May 3, 2011 om 03:06 PM GMT

Verwachte verzenddatum: 08 Jul, 2011, was 16 juni
Verwachte leverdatum: 18 Jul, 2011, was 22 juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoeiOrdinair schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 07:54:
Gaar... levering iMac is een maand uitgesteld.

Besteldatum: May 3, 2011 om 03:06 PM GMT

Verwachte leverdatum: 18 Jul, 2011, was 22 juni
Dat betekent dat je 11 weken moet wachten op je nieuwe computer? 8)7 :(
Heb jij eentje met gouden randjes besteld of zo?

Ik heb er ook een besteld maar als ik 11 weken moet wachten ga ik zeker de koop annuleren! dan kan ik beter op het volgende model wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CG-Design
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 23:26:
[...]

Ik heb er ook een besteld maar als ik 11 weken moet wachten ga ik zeker de koop annuleren! dan kan ik beter op het volgende model wachten!
Waarvoor je weer 11 weken voor moet wachten :P

Als het goed is komt mijn MBP vandaag binnen. Sta te trappelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

[...]

Net gebeld door Apple. Vertelde doodleuk dat de levertijd klopt... wordt dus wachten tot 18 juli. Gaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CG-Design
Ik kreeg net te horen dat hij is afgeleverd. Nog 5 uurtjes werken en uitpakken thuis!

28/5: Status veranderd naar IKoln blabla
29/5: Status is weer veranderd Hij vertrekt nu vanuit Shanghai.
30/5: Hij is sinds gisternacht in Keulen.
1/6: Binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ANders maar eens hier kijken zijn perfecte Apple oplossingen en dus geen levertijden! https://www.pearc.de/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:44
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:42:
[...]

ANders maar eens hier kijken zijn perfecte Apple oplossingen en dus geen levertijden! https://www.pearc.de/ :)
leuk knul, maar dat is geen apple hardware... sowieso wil je geen 'off the shelf hardware' met hackintosh erop..is ook niet legaal ook :X

in hun faq staat volgende: 7. Ist es denn legal, Mac OS X auf einem PC zu installieren?
Die deutsche Gesetzgebung ist in diesem Fall auf der Seite der Endverbraucher. Endbenutzer-Lizenzverträge werden in Deutschland nur dann zum Vertragsbestandteil, wenn sie vor dem Kauf der Software vereinbart wurden.

Die Einschränkung, die Apple für sein Betriebssystem Mac OS X in der EULA macht, hat daher in Deutschland keine rechtliche Bewandtnis (BGB §307). Wir sind daher davon überzeugt, dass unser Produkt in Deutschland legal ist.

kortom: dat ding kopen en verhuizen naar duitsland en je zit 'safe'.... (mischien, mischien ook niet want zij weten het ook niet zeker) :+

[ Voor 47% gewijzigd door Zwelgje op 01-06-2011 15:47 ]

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Powershell schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:44:
[...]

leuk knul, maar dat is geen apple hardware... sowieso wil je geen 'off the shelf hardware' met hackintosh erop..is ook niet legaal ook :X

in hun faq staat volgende: 7. Ist es denn legal, Mac OS X auf einem PC zu installieren?
Die deutsche Gesetzgebung ist in diesem Fall auf der Seite der Endverbraucher. Endbenutzer-Lizenzverträge werden in Deutschland nur dann zum Vertragsbestandteil, wenn sie vor dem Kauf der Software vereinbart wurden.

Die Einschränkung, die Apple für sein Betriebssystem Mac OS X in der EULA macht, hat daher in Deutschland keine rechtliche Bewandtnis (BGB §307). Wir sind daher davon überzeugt, dass unser Produkt in Deutschland legal ist.

kortom: dat ding kopen en verhuizen naar duitsland en je zit 'safe'.... (mischien, mischien ook niet want zij weten het ook niet zeker) :+
Wat maakt mij dat nou uit, als ik maar niet een kwart jaar op mijn bestelde PC hoef te wachten toch? Deze levertijden verwacht ik als ik een Mercedes ga bestellen maar toch niet bij een PC! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 18:08
Ik vind de levertijden allemaal wat aan de hoge kant. Koop hem liever in de winkel!

Echter heb ik nog een Promo code liggen voor 120 euro korting, Iemand die hem over wil nemen voor een leuk bedrag, anders gebruik ik hem toch zelf! stuur effe een DM als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf gewoon bij het binnenlopen van een winkel en gelijk betalen en meenemen als ik iets wil.
Heeft toch iets fijner als ik gelijk kan zien wat ik koop en er nog even aan kan voelen. Heeft iets typisch menselijk i.p.v kopen op afstand en dan afhankelijk moeten zijn van anderen voor levering. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:09:
Ik blijf gewoon bij het binnenlopen van een winkel en gelijk betalen en meenemen als ik iets wil.
Heeft toch iets fijner als ik gelijk kan zien wat ik koop en er nog even aan kan voelen. Heeft iets typisch menselijk i.p.v kopen op afstand en dan afhankelijk moeten zijn van anderen voor levering. :)
Ik zie het product ook eerst liever zelf in een winkel staan, maar waar ik woon is nergens en APR in de buurt te vinden, dus dan moet het wel via internet.
Ik heb gelukkig wel bij een vriend de 27" kunnen zien, of hij niet te groot was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Had 3 maanden geleden ook liever een macbook pro 15 inch gekocht in de winkel, puur omdat ik geen week kon wachten, maar wou perse een hoog resolutie scherm. Wat ik overigens nog steeds belachelijk vind dat het niet standaard is bij een laptop van 1750 euro. Maar verder is mijn mbp aankoop de beste ever! Wat is mac osx een verademing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 18:08
Bij de winkel kun je vaak ook gewoon het High Res scherm kopen, meestal ook op voorraad! Iig bij de A-mac in Utrecht!

offtopic: Iemand nog tips waar ik die code kan verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

En weer uitgesteld...

Besteldatum: May 3, 2011 om 03:06 PM GM

Verwachte leverdatum: 20 Jul, 2011, was 22 juni

En nu weer terug naar 18 juli... ze lopen wel lekker te klooien bij Apple 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door LoeiOrdinair op 03-06-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoeiOrdinair schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:25:
En weer uitgesteld...

Besteldatum: May 3, 2011 om 03:06 PM GM

Verwachte leverdatum: 20 Jul, 2011, was 22 juni

En nu weer terug naar 18 juli... ze lopen wel lekker te klooien bij Apple 8)7
Blijft 11 weken! Belachelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:44
Afgelopen week een MBP 13" i5 (standaardmodel) gekocht.
Inc.: All-in-one printer, Magic Mouse, Magic trackpad, Apple wireless keyboard en batterij-lader.
Week geleden ook al via Tweakers V&A een 24"led cinema display aangeschaft.

Bestelling verliep erg voorspoedig!
Besteldatum: Dinsdag 31-5, rond 14:00 uur.
Dinsdag begin van de avond verzendbevestiging, woensdag 1 juni rond 12 uur thuis afgeleverd!

Ben erg blij! Zal binnenkort even een foto posten in het foto-topic.
8gb ram en 96gb kingston SSD zijn nog onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Ik heb de 31e een imac besteld en gelijk via een bankoverschrijving betaald. Ik heb echter met m'n stomme kop bij de beschrijving het ordernummer geplaatst en niet de gewenste code. Tot op heden is de orderstatus nog steeds niet veranderd naar "geld ontvangen" oid. Wat kan ik het beste doen, gewoon even afwachten of contact opnemen met apple?

Edit: zojuist een mail ontvangen van apple. Verwachte levertijd is 14 juni geworden. Nog niks gelezen over betaling ontvangen, maar dat zal wel goed zijn. :)

[ Voor 18% gewijzigd door aeroxtaxi op 03-06-2011 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 14:48
Eindelijk! Ter vervanging van mijn MacBook Pro 15" late 2007 de nieuwe MBP 15" i7 2.2 (CTO) besteld...

03-06 Besteld (s'avonds)
04-06 Geld overgemaakt

Verwachte leverdatum: ????
Huidige status: Wordt beoordeeld.

Het wachten is begonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Laatst online: 19-09 16:31
Hebben meer mensen onderstaand bericht ontvangen van Apple betreffende een iMac?
Wij stellen het zeer op prijs dat u onlangs een bestelling hebt geplaatst bij de Apple Store.

Van wegens hoge vraag naar uw Product zal uw order nu van een alternatief pakhuis worden verzonden.

Daardoor zal uw order een vertraging hebben van 3-4 werkdagen, maar we doen er alles aan om uw bestelling op de geplande afleverdatum af te leveren.

Onze excuses voor het ongemak.

Zodra uw artikel daadwerkelijk is verzonden, ontvangt u per e-mail een bevestiging. Deze e-mail bevat informatie waarmee u uw bestelling kunt traceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madnessy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-08 13:53
carfreak02 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 18:14:
Hebben meer mensen onderstaand bericht ontvangen van Apple betreffende een iMac?

[...]
Gister vervangende Imac 27" (i7 +2gb vid) laten bestellen , eta is 15e nu (orignele bestelling was 22e besteld 30e in huis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

carfreak02 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 18:14:

[...]
Heb ik ook gekregen. Is denk ik alleen voor de gene met SSD. Ben daarna ook nog gebeld door Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 22:00

qless

...vraag maar...

Idem hier, maar alleen mail

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egala!
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-06-2022
ik heb 2 weken geleden een macbook pro gekocht met ssd. dus de levertijd was wat langer.

verzonden 27 mei
trackingsnumber 2 juni
afgeleverd 6 juni

jammer genoeg werd alleen mijn apple care plan afgeleverd en blijkt mijn mac in FRANKRIJK te staan :( . apple even gebeld. ik kreeg een sorry en moet dus nu nog 2-3 dagen langer wachten. ik mag daarin tegen wel voor 50 euro of iets meer, iets uitzoeken in de apple store, iemand nog leuke suggesties?

ups trouwens ook gebeld, en zij kunnen niet eens sorry zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexz
Heb gister even met Apple aan de telefoon gehangen; super service. Omdat ik een bankoverschrijving heb gedaan heeft de meneer mij een mail met screenshot van betaling laten sturen: zelfde dag geaccepteerd. Eerst stond de leverdatum op 23 juni, nu op 21 juni.

Misschien irrelevant voor dit topic maar: ik heb gevraagd naar Lion, hij kon mij vertellen dat ik of Lion gelijk geïnstalleerd kreeg (wtf?) of dat ik gratis een upgrade kreeg, of ik nu wel of niet binnen de regeling zou vallen (niet zeker dus!). De reden die hij hiervoor gaf was dat ik "genoeg geld heb uitgegeven" om het te kunnen rechtvaardigen. Dus bel Apple even om ervoor te zorgen dat je ook in aanmerking komt voor de upgrade!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word hier een beetje jaloers als ik zie hoe vlot het bij jullie gaat.

Bij mij: MBP 15" 2,2GHz hi-res glossy:

25/05: bestelling geplaatst en overschrijving uitgevoerd
06/06: betaling geaccepteerd, Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen , verwachtte leverdatum 16 juni

vandaag nog steeds hetzelfde (3 werkdagen). Is het normaal dat dat niet naar beneden gaat elke dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram®
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 09:20
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:49:
Ik word hier een beetje jaloers als ik zie hoe vlot het bij jullie gaat.

Bij mij: MBP 15" 2,2GHz hi-res glossy:

25/05: bestelling geplaatst en overschrijving uitgevoerd
06/06: betaling geaccepteerd, Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen , verwachtte leverdatum 16 juni

vandaag nog steeds hetzelfde (3 werkdagen). Is het normaal dat dat niet naar beneden gaat elke dag?
Hier dezelfde config besteld (gisteren 7/6, met creditcard):

Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 21 Jun, 2011

Wat duren twee weken ineens lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad geduld is soms een ver te zoeken eigenschap, en dan duurt elke dag plots lang ;)

Moet zeggen dat mijn geduld al serieus op de proef gesteld is: ik had eigenlijk in maart al een bestelling geplaatst via een collega (kreeg dan een beetje korting), maar na 8 ( acht ) weken was er nog geen zicht op levering. Heb dan maar de order geannuleerd, en 2 weken geleden rechtstreeks bij apple besteld. Binnen een week zou ik hem echt hebben, dan zit ik dus eigenlijk aan 11 weken totale wachttijd.

Ik heb vanmorgen bericht gekregen dat hij verzonden is, binnen een week zou ik hem dus moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram®
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:36:
Inderdaad geduld is soms een ver te zoeken eigenschap, en dan duurt elke dag plots lang ;)

Moet zeggen dat mijn geduld al serieus op de proef gesteld is: ik had eigenlijk in maart al een bestelling geplaatst via een collega (kreeg dan een beetje korting), maar na 8 ( acht ) weken was er nog geen zicht op levering. Heb dan maar de order geannuleerd, en 2 weken geleden rechtstreeks bij apple besteld. Binnen een week zou ik hem echt hebben, dan zit ik dus eigenlijk aan 11 weken totale wachttijd.

Ik heb vanmorgen bericht gekregen dat hij verzonden is, binnen een week zou ik hem dus moeten hebben.
Hier ook, gister verzonden. UPS trackingnummer geeft aan levering op de 15e, dus an sich lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram® schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:26:
[...]

Hier ook, gister verzonden. UPS trackingnummer geeft aan levering op de 15e, dus an sich lekker snel.
You lucky bastard! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Laatst online: 19-09 16:31
Vandaag is ook mijn iMac verzonden, besteld op 23 Mei. De i7 met 2TB + SSD.

Originele shipdate was 7 Juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carfreak02 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:13:

Vreemd ik heb bij APR Ivizi in Heerlen besteld op 13 mei en ik hoor maar niets over mijn iMac i7 met 2 TB + SSD is vandaag 4 weken geleden, Ook zit ik nu bijna 8 weken te wachten op 2 iPad's 32 GB 3G Zwart, ook deze besteld bij Ivizi in Heerlen op 20 April..... :(
Ik denk dat het kopen bij een APR helemaal niet zo gunstig is volgens mij krijgt de website van Apple eerder de leveringen dan de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

carfreak02 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:13:

Wanneer besteld? Ik heb die van mij 3 mei besteld en nog steeds niet verzonden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless

qless

...vraag maar...

Besteld: 10 mei
Eerste verzenddatum: 22 juni
Verzonden: 10 juni

iMac 2 Tb + SSD

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

qless schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 09:59:
Eerste verzenddatum: 22 juni

iMac 2 Tb + SSD
Mijn order is ook net verzonden. Leverdatum is de 21ste....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelhoes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-07-2021
-

[ Voor 99% gewijzigd door appelhoes op 11-06-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Net m'n allereerste Mac besteld. Niet 100% vrijwillig omdat je iOS apps eigenlijk alleen op een Mac kan programmeren, maar het is wel een mooi machientje. :+
Het is een 13" MacBook Pro i5 met US toetsenbordindeling, via de TU Delft voor €1011.50. Ik zet er zelf nog 8GB geheugen in en een 120GB Vertex 3 :Y)

Maar is het gebruikelijk dat je niet eens een bevestigingsmailtje krijgt?

[ Voor 7% gewijzigd door fsfikke op 13-06-2011 23:07 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ze weldra allemaal zullen shippen (de BTO iMacs), op de store is de verwachte levertijd namelijk gezakt naar "Verzendklaar: 1-2 weken".

Hold on to your butts :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:11
@fsfikke: Het is een feestdag. Zal dus morgen of overmorgen wel binnenkomen. ;)

Ik heb trouwens ook de i5 en ook met US toetsenbord. Als je geen maandag ochtend modelletje gaat krijgen, ga je er geen spijt van krijgen. Heerlijk apparaat.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Vandaag m'n imac binnengekregen. Ik had hem 28 mei besteld. Ik zet hem aan en wat denk je...... Een DOA :( Een half uur aan de telefoon gehangen met apple maar de juiste afdeling die ik nodig had was om 18:00 uur naar huis. Morgen maar een afspraak maken zodat ze hem komen ophalen. Ff proberen om een back to school actie en een lion tegoedbon er uit te slepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexz
Update (MBP 15" i7 CTO):

03-06 Besteld (s'avonds)
04-06 Geld overgemaakt
07-06 Bevestiging betaling
10-06 Verzonden
14-06 Wachten..... :(
15-06 Binnen! (Als alles goed gaat bij UPS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook aan de MAC, afgelopen maandag de imac 27"besteld met i5 en 2 TB.

Betaling via bank gedaan, maar wordt nog steeds beoordeeld. Zo te lezen in dit topic duurt het nog wel even, maar hoop volgende week woensdag mijn imac te mogen ontvangen. Laat altijd mijn pakketjes ontvangen op mijn werk, wel zo handig :)

Besteldatum: Jun 13, 2011 om 11:12 AM GMT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 11:00
Donderdag Jun 9, 2011 laat in de middag besteld (trackpad+wired keyboard) en het geld met internetbankieren overgemaakt. Dinsdag 14 juni bevestiging gekregen. Nu staat er "Prepared for Shipment. Ships: 3 business days. Delivers: 20 Jun, 2011".

20 juni is overigens net de enige dag dat ik niet thuis kan blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram®
Besteld 7/6
Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 21 Jun, 2011

Update 10/6:
Verwachte leverdatum: 15 Jun, 2011

Update 15/6: gepland voor levering

[ Voor 4% gewijzigd door Bram® op 15-06-2011 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

05-05-11 Besteld. Levertijd 4-6 weken.
Wachten, wachten en nog eens wachten.

Verwachte leverdatum was rond 22 juni.
Maand uitgesteld. Verzending stond gepland voor 7 jui.

Afgelopen vrijdag is me iMac verzonden.
Verwachte leverdatum is nu 21 juni

Processor: 3.4GHz Quad-Core Intel Core i7
Video Kaart: AMD Radeon HD 6750M 2GB GDDR5
Geheugen: 16GB Intern geheugen
Harde Schijf: SSD-schijf van 256 GB + 2TB HDD
Muis: Apple Magic Trackpad
Keyboard: Apple wireless keyboard NL

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 11:00
Joepie! De verzending is vervroegd:

iMac i5 3.1GHz
Trackpad
Wired NL keyboard

Besteld 9/6
Wordt beoordeeld

Update 14/6:
Order confirmed. Prepared for shipment
Ships: 3 business days
Delivers: 20 Jun

Update 15/6:
Sent: Delivers 16 Jun

[ Voor 10% gewijzigd door bartos88 op 15-06-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless

qless

...vraag maar...

En er stond net een man van TNT voor de deur met een bijna 20 kg wegende grote doos uit Singapore.

iMac 27" i7, 2TB+SSD BTO
Afgeleverd: 15 juni
Oorspronkelijk: 22 juni

Nu nog de 4 GB ram vervangen door 16 die al klaar lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:20:
05-05-11 Besteld. Levertijd 4-6 weken.
Wachten, wachten en nog eens wachten.

Verwachte leverdatum was rond 22 juni.
Maand uitgesteld. Verzending stond gepland voor 7 jui.

Afgelopen vrijdag is me iMac verzonden.
Verwachte leverdatum is nu 21 juni

Processor: 3.4GHz Quad-Core Intel Core i7
Video Kaart: AMD Radeon HD 6750M 2GB GDDR5
Geheugen: 16GB Intern geheugen
Harde Schijf: SSD-schijf van 256 GB + 2TB HDD
Muis: Apple Magic Trackpad
Keyboard: Apple wireless keyboard NL
Volgens mij bedoel je de AMD Radeon HD 6970M 2GB GDDR5 toch?

Ik heb op 13 mei dezelfde besteld bij een APR in Heerlen maar nog steeds niets vernomen helaas. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:18:
[...]
Volgens mij bedoel je de AMD Radeon HD 6970M 2GB GDDR5 toch?
My bad. Dat bedoelde ik inderdaad. Zo stond het op de site van Pro Warehouse. Hopelijk een typo, anders kan die handel gelijk weer terug. Hopelijk staat er volgende week een man van Mikropakket voor me deur, dan weet ik wel hoe laat het is. _/-\o_

Edit:
Ik ga toch eens mailen met Pro Warehouse vanwege die videokaart.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Voor sommigen hier misschien ook interessant, de back to school actie is vandaag gestart: Een €75 gift card. www.apple.com/nl/promo
Ik heb net even gebeld en ze waren coulant, ik krijg er ook eentje voor m'n MBP die ik de 13e besteld heb.

[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 16-06-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist Macbook Pro 15inch 2.2Ghz Quad Core i7 met 1GB videokaart en 4GB ram en Magic Mouse besteld!
ik kreeg ook nog €75 iTunes/Appstore tegoed :) (back to school)

Verwachte verzenddatum: Within 24 hrs
Verwachte leverdatum: 20 Jun, 2011

zou mooi zijn als hij dan komt :) :D

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/euro/promo/images/bts2011-emeia-hero.png

edit: Hoelang duurt het totdat je een bevestiging email krijgt?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alweer een week voorbij zonder bericht! Het begint nu echt vervelend te worden die levertijden bij Apple.

iMac 27" i7 3.4 BTO
16 GB geheugen
256 GB SSD + 2 TB HD
AMD Radeon 6970M 2 GB
Besteld 13 Mei nu 5 weken geleden bij APR nog steeds geen nieuws.

2 x iPad 2 32 GB 3G Zwart
Besteld 20 April nu 9 weken geleden bij APR nog steeds geen nieuws.

Als ik dit hierboven allemaal zo lees is één ding zeker de volgende keer bestellen via de website! Jammer voor al de APR winkels, Als je belt is het antwoord altijd hetzelfde "we weten nog niets en we bellen zodra hij er is". Ik snap wel dat de APR er ook niets aan kan doen maar heel vervelend blijft het toch!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baron de L
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-07-2024
17 inch Mac book pro laten bestellen door vriend van mij in miami.

Maandag besteld vandaag binnen met UPS ;-)

En 400 euro goedkoper ;-)

Iemand nog intresse? hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

LoeiOrdinair schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:17:
IMAC 27"
Z0M7
- 3.4GHz Quad-Core Intel Core i7
- 16GB 1333MHz DDR3 SDRAM -4x4GB
- 2TB Serial ATA Drive+256GB SSD
- AMD Radeon HD 6970M 2GB GDDR5
- MAGIC MOUSE+MAGIC TRACKPAD-Z
- APPLE BATTERY CHARGER-INT
- APPLE REMOTE
- Apple WL Kybd+User's Guide-N
- COUNTRY KIT,IMAC-IEA

Verzenddatum 4-6 weken plus 7-10 werkdagen.... Zucht, wordt nog wel even geduld hebben... Iemand een idee waarom het met een SSD opeens heel veel langer duurt?
WooHoo! Hij is binnen hoor :). Wordt een mooi weekend. Ben ik blij dat het slecht weer wordt/is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 06:53
Baron de L schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:03:
17 inch Mac book pro laten bestellen door vriend van mij in miami.

Maandag besteld vandaag binnen met UPS ;-)

En 400 euro goedkoper ;-)

Iemand nog intresse? hahaha
Das wel een mooie deal inderdaad, geen last gehad van douanekosten e.d.? Of was ie dan alsnog 400 euro goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baron de L
Jorian29 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:08:
[...]

Das wel een mooie deal inderdaad, geen last gehad van douanekosten e.d.? Of was ie dan alsnog 400 euro goedkoper?
Dat is met 19% btw inderdaad, was gewoon netjes aangegeven. ;-) zonder de btw was het iets van 700 eu goedkoper ;-) Ook niet verkeerd trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 06:53
Baron de L schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:10:
[...]

Dat is met 19% btw inderdaad, was gewoon netjes aangegeven. ;-) zonder de btw was het iets van 700 eu goedkoper ;-) Ook niet verkeerd trouwens.
Tijd voor een handeltje, gouwe handel! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baron de L
Jorian29 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:11:
[...]

Tijd voor een handeltje, gouwe handel! :9
Iemand nog iets nodig ?? Hahaha

Mag altijd contact met me opnemen. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke ik dacht dat er iets mis was gegaan met mijn email.. maar nee

Ontvangstbevestiging: U ontvangt uitsluitend een bevestiging van de bestelling als u niet per creditcard hebt betaald. De e-mail bevat informatie over hoe u voor de bestelling kunt betalen.

Orderbevestiging: Zodra uw bestelling is ontvangen en uw bestelling door Apple is geaccepteerd, ontvangt u per e-mail een orderbevestiging met de gegevens van uw bestelling en de verwachte beschikbaarheid en leverdata. Als u binnen vijf dagen na uw betaling (of na 24 uur in het geval van een betaling per creditcard) nog geen e-mail hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de Apple Store-klantenservice.

eventjes afwachten dus

edit: Gebeld door Apple, om te vragen of ik toestemming had om mijn ma der creditcard te gebruiken :) en of het adres klopte :) hij komt binnen 3 werkdagen :D

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:58
Vandaag 15inc macbook besteld. Ben echt benieuwd, eerste keer Apple.
2,2-GHz quad-core Intel Core i7
4GB 1333MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB
500 GB seriële ATA, 7200 rpm
SuperDrive 8x (DVD±R DL/DVD±RW/CD-RW)
MacBook Pro 15-inch breedbeeldscherm met hoge resolutie en ontspiegeld glas
Verlicht toetsenbord (US) & Gebruikershandleiding (Engels)

Dit gaat hem worden :) als het goed is, volgende week donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 10:47:
[...]
Ik ga toch eens mailen met Pro Warehouse vanwege die videokaart.
Net even een e-mailtje gestuurd naar Pro Warehouse. Vrij snel een reactie terug gekregen, gaat om een typefout die ze maandag zullen herstellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde hier, BTO 27" iMac (full option) gisteren binnen gekomen bij de lokale reseller (Switch in Belgie). Helaas nog een aantal zware examens de komende week, dus ik denk dat ik de doos nog wat gesloten zal houden. Het zal wat karakter vereisen, maar ik zal er wel nog genoeg van kunnen genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:35:
Alweer een week voorbij zonder bericht! Het begint nu echt vervelend te worden die levertijden bij Apple.

iMac 27" i7 3.4 BTO
16 GB geheugen
256 GB SSD + 2 TB HD
AMD Radeon 6970M 2 GB
Besteld 13 Mei nu 5 weken geleden bij APR nog steeds geen nieuws.

2 x iPad 2 32 GB 3G Zwart
Besteld 20 April nu 9 weken geleden bij APR nog steeds geen nieuws.

Als ik dit hierboven allemaal zo lees is één ding zeker de volgende keer bestellen via de website! Jammer voor al de APR winkels, Als je belt is het antwoord altijd hetzelfde "we weten nog niets en we bellen zodra hij er is". Ik snap wel dat de APR er ook niets aan kan doen maar heel vervelend blijft het toch!
UPDATE: 18-06-2011 1 x iPad 2 kunnen ophalen bij APR hopelijk volgende week de tweede en de iMac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 21:47
MacBook Pro 15''
2,2-GHz quad-core Intel Core i7
4GB 1333MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB
750 GB seriële ATA, 5400 rpm
SuperDrive 8x (DVD±R DL/DVD±RW/CD-RW)
MacBook Pro 15-inch breedbeeldscherm met hoge resolutie en glanzende toplaag
Verlicht toetsenbord (US) & Gebruikershandleiding (Engels)

Besteldatum: Jun 18, 2011 om 05:26 PM GMT
Verwachte Leverdatum: 01 Jul, 2011

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15-inch: 2,2 GHz
2,2-GHz quad-core
Intel Core i7
4 GB, 1333 MHz
750 GB, 5400-rpm1
Intel HD Graphics 3000
AMD Radeon HD 6750M met 1 GB GDDR5

Besteldatum: Jun 16, 2011 om 05:23 PM GMT
Verzenddatum: Jun 18, 2011

Uw bestelling zal naar verwachting uiterlijk 21.06.2011 op het opgegeven adres worden afgeleverd. Uw bestelling volgen

snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

16 juni j.l. besteld:

IMAC 27"
3.4GHz Quad-Core Intel Core i7
8GB 1333MHz DDR3 SDRAM - 2x4GB
1TB Serial ATA Drive+256GB SSD
AMD Radeon HD 6970M 2GB GDDR5
MAGIC TRACKPAD-Z
APPLE BATTERY CHARGER-INT
Apple Num Kybd+User's Guide-N

Verwachtte verzenddatum: 5 - 7 werkdagen
Verwachtte leverdatum tussen: 01 juli - 05 juli a.s.

Was voornamelijk de SSD die de levertijd vertraagde.

Vraag me af of ie dan al voorzien is van OS X Lion (denk het niet)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 23:50:
Vraag me af of ie dan al voorzien is van OS X Lion (denk het niet)...
nee :( hij is ook nog niet uit! maar je hebt wel recht op lion! http://www.apple.com/nl/macosx/uptodate/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Krijgen we dan een update via de apple site of krijgen we netjes een dvd met Lion thuis gestuurd :-)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
Ferra schreef op maandag 20 juni 2011 @ 00:58:
Krijgen we dan een update via de apple site of krijgen we netjes een dvd met Lion thuis gestuurd :-)?
Lion wordt niet met een dvd worden verkocht. Waarschijnlijk krijg je een app store tegoedbon die alleen geldig is voor Lion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 22:31
The Mac OS X Lion Up-To-Date upgrade is available at no additional charge via the Mac App Store to all customers who purchased a qualifying new Mac system from Apple or an Apple Authorized Reseller on or after June 6, 2011. Users must request their Up-To-Date upgrade within 30 days of purchase of their Mac computer. Customers who purchase a qualifying Mac between June 6, 2011 and the date when Lion is available in the Mac App Store will have 30 days from Lion’s official release date to make a request.
Aldus het persbericht van apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Roberttt schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:23:
[...]

Aldus het persbericht van apple.
Klopt ja, ik heb even gebeld en als je binnen die periode je mac gekocht hebt kan je hem gratis downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow volgens tracking is hij nu in eindhoven en morgen wordt hij geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferra schreef op maandag 20 juni 2011 @ 00:58:
Je kunt eventueel zelf een boot-disc branden wanneer je Lion via de Mac App Store hebt gedownload. Wel handig voor een 'clean' installatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:34:
[...]

Je kunt eventueel zelf een boot-disc branden wanneer je Lion via de Mac App Store hebt gedownload. Wel handig voor een 'clean' installatie!
hier staat goed uitgelegd hoe het moet: http://www.appletips.nl/een-os-x-lion-installatie-dvd-maken/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 22:01
Op 10 juni heb ik een MBP 15 inch 2.2 GHz CTO besteld, samen met een Mini-Displayport naar DVI adapter. Daarna kreeg ik op vrijdag 17 juni bericht dat die is verzonden via Syncreon, maar de verwachte levertijd staat nog steeds op 28 juni. Daarnaast staat er 'Merge in Tnst NL Til', dus hij wordt nog samengevoegd met het accessoire in Tilburg.

Is het normaal dat het zo lang duurt voordat de MBP afgeleverd wordt? Ik lees wel verhalen over de onmogelijkheid om pakketten van Syncreon te tracen, maar hoe lang deed jullie MBP erover om afgeleverd te worden nadat hij met Syncreon was geshipped?

[ Voor 17% gewijzigd door Rednas op 21-06-2011 11:11 ]

The Dude abides!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoooT, zojuist mailtje van Apple: Bestelling verzonden!

Maatwerk iMac 27" 16 juni j.l. besteld. Oorspronkelijke verwachtte leverdatum begin juli! Nu waarschijnlijk deze week al! Lekkerr!!!

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper623
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 21:25:
WoooT, zojuist mailtje van Apple: Bestelling verzonden!

Maatwerk iMac 27" 16 juni j.l. besteld. Oorspronkelijke verwachtte leverdatum begin juli! Nu waarschijnlijk deze week al! Lekkerr!!!

:9~
Bij mij precies hetzelfde maar dan gaat het over de 21,5 inch Full options (alleen zonder SSD omdat die te duur was, maar die bouw ik er later in)

“Time is a drug. Too much of it kills you.” ― Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik heb vandaag m'n MacBook Pro 13" ontvangen *O*

Maandag 13 juni 's avonds besteld. (verwachte leverdatum: 24 juni)
Woensdag 16 juni verstuurd.
Dinsdag 21 juni ontvangen.

En omdat ik kort voor de Back 2 School actie besteld had mocht ik kiezen tussen een €75 gift-card voor iTunes/App Store of €75 teruggestort krijgen op m'n creditcard. Dat was geen moeilijke keuze :*)

[ Voor 4% gewijzigd door fsfikke op 22-06-2011 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
ik heb de volgende iMac 14 Juni besteld:

IMAC 27"
Z0M7
- 1TB Serial ATA Drive+256GB SSD
- MAGIC MOUSE

als het goed is komt hij vandaag binnen.. kan niet wachten..

@fsfikke hoe heb jij die korting alsnog geregeld? Daar wil ik ook nog wel even achteraan ;)

edit:
22 Jun 2011 10:14:08 Eindhoven Out For Delivery.
:+

[ Voor 9% gewijzigd door Joenes op 22-06-2011 10:37 ]

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Joenes schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:52:
ik heb de volgende iMac 14 Juni besteld:

IMAC 27"
Z0M7
- 1TB Serial ATA Drive+256GB SSD
- MAGIC MOUSE

als het goed is komt hij vandaag binnen.. kan niet wachten..

@fsfikke hoe heb jij die korting alsnog geregeld? Daar wil ik ook nog wel even achteraan ;)

edit:
22 Jun 2011 10:14:08 Eindhoven Out For Delivery.
:+
Gewoon even dat 0800 nummer van Apple bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macbook pro 15inch i7 Quad Core 2.2GHz 4GB Ram 750GB 1GB videokaart

Besteld: 16-6-11
Verzonden: 18-6-11
Ontvangen: 21-6-11

5 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mailtje gestuurd naar de APR (Frankrijk) en netjes een mailtje terug gehad.
Ze kunnen een imac met ander toetsenbord bestellen, dus kom niet met een Azerty te zitten!
Vrijdag bestellen, en dan 2 weken verzendtijd, kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwan_app
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-08 15:34
Nu kan ik checken bij de verzendstatus op de Apple site wat de status is. Nu staat daar:

Verzonden naar Middelharnis 20 Juni
Verwachte bezorgdatum 24 Juni
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant - verzending op schema
Delivery Service -
Ondertekend door -

Ik snap dan alleen niet waar je de track en trace kunt volgen. Ik heb al geprobeerd te zoeken met het genoemde bestelnummer en leveringsnummer, maar dat leverde niets op.

Zou mijn BTO iMac dan als nog de 24ste bezorgt worden? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
fsfikke schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:45:
[...]

Gewoon even dat 0800 nummer van Apple bellen :)
super, heb even gebeld en ze gaan het inderdaad in orde maken. Kan wel 6 weken duren zei de beste man. Ik heb een ondertussen binnen.. wat een beest :)

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iwan_app schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:18:
Nu kan ik checken bij de verzendstatus op de Apple site wat de status is. Nu staat daar:

Verzonden naar Middelharnis 20 Juni
Verwachte bezorgdatum 24 Juni
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant - verzending op schema
Delivery Service -
Ondertekend door -

Ik snap dan alleen niet waar je de track en trace kunt volgen. Ik heb al geprobeerd te zoeken met het genoemde bestelnummer en leveringsnummer, maar dat leverde niets op.

Zou mijn BTO iMac dan als nog de 24ste bezorgt worden? :F
bij mij stond links in een kolom 'Volg Code Vervoerder'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Joenes schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:14:
[...]

super, heb even gebeld en ze gaan het inderdaad in orde maken. Kan wel 6 weken duren zei de beste man. Ik heb een ondertussen binnen.. wat een beest :)
Maar nu krijg je de gift-card of niet?
Ik kon kiezen uit 6 weken wachten voor een gift-card, of €75 teruggestort krijgen op m'n credit card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precies
fsfikke schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 17:12:
[...]

Maar nu krijg je de gift-card of niet?
Ik kon kiezen uit 6 weken wachten voor een gift-card, of €75 teruggestort krijgen op m'n credit card.
Dat is toch in principe hetzelfde? Die gift-card kun je gewoon zien als een extra saldo op je creditcard waarmee je anders toch apps enz zou kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ja ok, maar dan moet je die €75 ook aan muziek/apps uitgeven, dat doet niet iedereen. Anders kan je zelf kiezen wat je ermee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net m'n MPB Pro ontvangen! Giftkaart krijg je erbij..
Pagina: 1 ... 22 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.