Naar idee hoor, dat er ergens een vrachtauto met mijn MacBook in de buurt rondrijdt en dat ik hem nog niet heb
Verwachte bezorgdatum staat nog steeds op vandaag, dus ik ben benieuwd.
Verwijderd
Eagle is de internationale transporter. Bij mij was dit Expeditor en eens in Nederland wordt dit overgenomen door UPS of TNT.QplQyer schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:24:
[...]
Ondertussen is het veranderd naar UPS en is de datum gewijzigd naar morgen. Die EAGLE is dus allicht iets tijdelijk in hun systeem.
En mijn MBP is ook binnen! Blijft logistiek een enorme prestatie, vanuit shanghai helemaal naar NL in 4 dagen tijd...
Congrats!tha_bulldog schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:38:
En mijn MBP is ook binnen! Blijft logistiek een enorme prestatie, vanuit shanghai helemaal naar NL in 4 dagen tijd...
4 dagen...

Verwijderd
Geef de moed niet op hoor. Vanmorgen had ik hetzelfde status als u en een paar uur geleden is de verwachte leverdatum veranderd naar 11 maart en ik kreeg een track. nr.mikkelnl schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:15:
[...]
Congrats!
4 dagen...Ik zit nu 14 dagen te wachten en dat gaat volgens Apple nog wel tot een week extra duren
Mijn verzending wordt al niet geüpdatet sinds 10.13 vandaag. (edit: dom van me staat eastern time
) Maar de trackwidget blijft wel met popups komen. Hoe kan dit?

[ Voor 29% gewijzigd door tweakG5 op 10-03-2011 16:20 ]
Ik zie het welVerwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:18:
[...]
Geef de moed niet op hoor. Vanmorgen had ik hetzelfde status als u en een paar uur geleden is de verwachte leverdatum veranderd naar 11 maart en ik kreeg een track. nr.
Kan je jouw verloop nog 's samenvatten? Kan het ff snel vergelijken...
Even weer een update. Hij is vandaag bezorgd, zoals verwacht.
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
Maar wel vreemd aangezien die van mij om 4 uur is vertrokken en die van jou een stuk later. Terwijl je bij sommige kunt zien dat hij dan dezelfde dag op dezelfde tijd aankomt in Kazachstan. Maar we gaan het zien. Ik hoop dat er snel een update komt.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:30:
@tweakG5
Lijkt er op dat die van ons samen naar Keulen gaan.
[afbeelding]
Verwijderd
Tuurlijk.mikkelnl schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:24:
[...]
Ik zie het wel
Kan je jouw verloop nog 's samenvatten? Kan het ff snel vergelijken...
Besteld op 28 februari
Verzonden op 3 maart (geen tracking nr)
Verwachte levertijd (14-16 maart volgens bestelpagina Apple) en (17 maart volgens Shipment Status via applestore.bridge)
7-9 maart: toen stond er dat mijn shipment vertraagd was en lev.dat. nog altijd 17 maart.
Vandaag: vanmorgen status 'on schedule' met nog altijd dezelfde lev. dat., geen tr. nr. Een paar uur geleden kreeg ik dan een track. nr. en de lev. dat. is nu 11 maart.
Verwijderd
Bij mij staat hij al een aantal dagen op; 'onderweg naar klant, verzending op schema'. Verder geen trackingnummers o.i.d.. Iemand een idee wanneer ik hem zou kunnen verwachten?
Bij mij staat dat er ook nu ongeveer 1 a 2 weken... geen enkel teken dat de 'verwachte datum' vervroegd gaat worden voor mij...Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 07:15:
Bij mij staat hij al een aantal dagen op; 'onderweg naar klant, verzending op schema'. Verder geen trackingnummers o.i.d.. Iemand een idee wanneer ik hem zou kunnen verwachten?
Update van mijn kant. Hij is vandaag in kleulen aangekomen en heeft daarbij polen en kazachtstan overgeslagen. De verwachte leverdatum is nu 14 maart dus komende maandag. Hopelijk is dat zo.
Verwijderd
Wat en wanneer had je precies besteld?tweakG5 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:04:
Update van mijn kant. Hij is vandaag in kleulen aangekomen en heeft daarbij polen en kazachtstan overgeslagen. De verwachte leverdatum is nu 14 maart dus komende maandag. Hopelijk is dat zo.
Verwijderd
@ mikkelnl
Wanneer is die van jou verzonden dan? En wat is je verwachte levertijd? Baal echt dat we niks kunnen volgen....
Wanneer is die van jou verzonden dan? En wat is je verwachte levertijd? Baal echt dat we niks kunnen volgen....
@Anna 29 en MikkelNL
Hetzelfde hier.
Hetzelfde hier.
- Laptop besteld op donderdagavond 24 februari (MBP 15 inch met 8Gb, SSD, Anti Glare) + VGA adapter + VM Ware Fusion
- Betaald per bankoverschrijving
- Maandag 28 februari bevestiging dat betaling binnen was
- Laptop is verzonden op donderdag 3 maart
- Verwachte bezorgdatum 16 maart
- Daarna geen update meer gehad, status staat nu al dagen op "onderweg naar klant - verzending op schema" en datum 11 maart. Maar geen trackingcode gehad etc
Verwijderd
Het scheelt natuurlijk ook hoveel opties je aanklikt. Ik heb vernomen dat ze wachten tot ze een batch van een x aantal dezelfde configuraties binnenhebben, waarna ze een bulk daarvan produceren en versturen.
Ikzelf heb echter alleen een 15" met antiglare scherm, waar gemiddeld meer vraag naar zou moeten zijn. Ik verwacht hem dus ook vandaag of morgen op te kunnen halen bij iFactors. Maar met al jouw opties is het al logisch dat hij laat is verstuurd. Wel raar dat er na verzending geen nieuwe status is bijgekomen...
Ikzelf heb echter alleen een 15" met antiglare scherm, waar gemiddeld meer vraag naar zou moeten zijn. Ik verwacht hem dus ook vandaag of morgen op te kunnen halen bij iFactors. Maar met al jouw opties is het al logisch dat hij laat is verstuurd. Wel raar dat er na verzending geen nieuwe status is bijgekomen...
Ja, maar het vreemde is dat er ondertussen wel al een aantal verzendingen van 3 maart zijn toegekomen (zoals in mijn geval). Je zou toch denken dat die zaken op een gelijkaardige manier zoniet samen verzonden worden.
Gezien de ervaringen met extra's zoals sleeves etc lijkt me dit wel iets om in de TopicStart te vermelden zodat in de toekomst lezers hier rekening mee kunnen houden. Als ik had geweten dat het erbij bestellen van VM Ware Fusion en een VGA stekker zou leiden tot lange wachttijden, had ik dit zeker apart besteld.
[ Voor 4% gewijzigd door maasstad op 11-03-2011 11:22 ]
Grappig dat jouw laptop Polen en Kazachstan overgeslagen heeft. Zou dat misschien komen door de recente ontwikkelingen met betrekking tot de tsunami in het Pacifisch Gebied (Japan)? Zuid-Korea en Oost China liggen daar geografisch gezien niet zo gek ver vandaan..
EXACT hetzelfde lijstje geldt voor mij. Persoonlijk vind ik het schandalig... Als je in de allereerster mails kijkt zegt Apple: 1-3 dagen na betaling, en dan MAXIMAAL 7 werkdagen na verzending. Dat zou voor mij maandag zijn. Ik bewtijfel of ze dat halen.maasstad schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:00:
@Anna 29 en MikkelNL
Hetzelfde hier.Ben één van de eerste geweest die de laptop besteld heeft en moet nu al weken wachten...
- Laptop besteld op donderdagavond 24 februari (MBP 15 inch met 8Gb, SSD, Anti Glare) + VGA adapter + VM Ware Fusion
- Betaald per bankoverschrijving
- Maandag 28 februari bevestiging dat betaling binnen was
- Laptop is verzonden op donderdag 3 maart
- Verwachte bezorgdatum 16 maart
- Daarna geen update meer gehad, status staat nu al dagen op "onderweg naar klant - verzending op schema" en datum 11 maart. Maar geen trackingcode gehad etc
Verwijderd
Dat zou betekenen dat ze een glazen bol hadden en de boel een andere route hebben verstuurd. De Tsunami is iets van afgelopen nacht. De laptop is al via kazachstan en polen in Keulen aangekomen op een eerder tijdstip. Heeft niets met elkaar te maken.tha_bulldog schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:29:
Grappig dat jouw laptop Polen en Kazachstan overgeslagen heeft. Zou dat misschien komen door de recente ontwikkelingen met betrekking tot de tsunami in het Pacifisch Gebied (Japan)? Zuid-Korea en Oost China liggen daar geografisch gezien niet zo gek ver vandaan..
Overigens, waarom zouden ze vanuit China ineens stoppen met laptops sturen als er honderden kilometers verderop een ramp plaatsvindt? Dat zou hetzelfde zijn als er in de midellandze zee een tsunami zou plaatsvinden en wij onze handel oid stopzetten..
Verwijderd
Alé, we zijn vandaag dus 11 maart. Volgens mijn status wordt mijn MBP normaal gezien vandaag geleverd, maar ik heb alleen nog maar een track. nr. van een externe transporter en nog niet van UPS. Weet niet of dit een goed teken is of niet?
Misschien is het TNT ofzo? UPS is niet altijd de partij volgens mij...Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:08:
Alé, we zijn vandaag dus 11 maart. Volgens mijn status wordt mijn MBP normaal gezien vandaag geleverd, maar ik heb alleen nog maar een track. nr. van een externe transporter en nog niet van UPS. Weet niet of dit een goed teken is of niet?
Verwijderd
Ik weet het ni meer. Volgens Expeditors waarvan ik een track nr. heb is hij sinds gisteren morgen al in Amsterdam en nu 'Out of delivery', maar de finale levering gebeurt toch sowieso door UPS of TNT? Nouja, van Amsterdam naar mijn locatie is ongeveer 3 rijden en het is van 12 uur vertrokken volgens de gegevens. In principe is dat haalbaar, maar we zullen wel zien.
Mensen die hun apparaat op een vrijdag hebben betaald?
Ik ben van plan om vanmiddag een MBP te bestellen en ik vraag me af hoe lang ik ongeveer moet wachten. Waarschijnlijk zal de betaling het langst duren, vooral omdat het weekend ertussen zit.
Ik ben van plan om vanmiddag een MBP te bestellen en ik vraag me af hoe lang ik ongeveer moet wachten. Waarschijnlijk zal de betaling het langst duren, vooral omdat het weekend ertussen zit.
Lees ff paar pagina's terug voor tips. Samengevat: vrijdag overschrijven = maandag binnen bij Apple (meestal). Als je accesoires erbij bestelt duurt het BELACHELIJK veel langer dan alleen je apple apparaat.RnB schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:50:
Mensen die hun apparaat op een vrijdag hebben betaald?
ik heb op 26-2 mijn mbp besteld in de winkel en ook nog niks gehoord
Ik heb op zondag besteld en kreeg melding dat mijn betaling ontvangen was op woensdag. Ik denk dus dat je kan rekenen op dinsdag/woensdag, daarna wachten totdat het verzonden is. Vervolgens kan je wachten totdat je het ontvangt. Veel wachten dus, maar het is het zeker waard
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Zondag besteld. Macbook pro 15 basis incl afstandsbediening.

[ Voor 11% gewijzigd door tweakG5 op 11-03-2011 14:28 ]
Thanks voor de reacties. 
Een Apple reseller zal geen MBP's met een US keyboard verkopen hè? Dat is eigenlijk de enige reden dat ik hem in de online store haal.
Een Apple reseller zal geen MBP's met een US keyboard verkopen hè? Dat is eigenlijk de enige reden dat ik hem in de online store haal.
Verwijderd
Tuurlijk wel, maar ook dan moet je wachten op een levering. Ongeveer net zolang, zoals ze zelf zeggen. Mogelijk toch wat langer..RnB schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:29:
Thanks voor de reacties.
Ups.comVerwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:34:
Bij welke site's traceren jullie eigenlijk?
Och, ik bedoelde op voorraad hebben. Ik heb zelf al een reseller gecontacteerd en die zei dat ze de US keyboard niet op voorraad hebben. Logisch ook wel eigenlijk..Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:44:
[...]
Tuurlijk wel, maar ook dan moet je wachten op een levering. Ongeveer net zolang, zoals ze zelf zeggen. Mogelijk toch wat langer..
Maargoed, ik denk dat ik straks toch even langs ga om er eentje te halen, ik ben me toch een ongeduld als het hierop aankomt.
Verwijderd
Tja, dat is erg persoonlijk, ik vind de NL layout niet fijn werken. Vooral de "staande" enter vind ik irritant. US international is eigenlijk gewoon de standaard layout in Nederland . .Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:07:
Wat is er mis met een NL toetsenbord?
Oeh weer een update 
Huidige bezorgstatus: Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid
*zucht*
Verwachte bezorgdatum blijft 16 maart...
Komt die status iemand bekend voor?
Huidige bezorgstatus: Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid
*zucht*
Verwachte bezorgdatum blijft 16 maart...
Komt die status iemand bekend voor?
Verwijderd
Ja, die status heb ik ook juist gekregen... Wel leuk van Apple om mij zo aan het lijntje te houden door te zeggen dat de verwachte leverdatum vandaag zou zijn. Eigenlijk was het gewoon de dag waarop mijn bestelling in Tilburg zou worden samengevoegd. Nouja nu ben ik tenminste gerust voor het weekend en is het nu zo goed als zeker dat hij maandag of dinsdag zal geleverd worden. 
Dit is de eerste en meteen de laatste keer dat ik zo'n grote aankoop via internet heb gedaan. Volgende keer ga ik gewoon naar de winkel, grote korting of niet. Dit is veel te vermoeiend als je iets zo graag wilt. Ik hou het bij games die de volgende dag altijd geleverd worden (door de perfecte service van coolblue).
Dit is de eerste en meteen de laatste keer dat ik zo'n grote aankoop via internet heb gedaan. Volgende keer ga ik gewoon naar de winkel, grote korting of niet. Dit is veel te vermoeiend als je iets zo graag wilt. Ik hou het bij games die de volgende dag altijd geleverd worden (door de perfecte service van coolblue).
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2011 17:21 ]
Verwijderd
Ook bij mij is de status zojuist veranderd in; 'Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid'. Als verwachte bezorgdatum staat bij mij 18 maart. Raar dat er zo'n groot verschil in dagen is, terwijl pas net onze statussen veranderd zijn.
Ff terug gelezen: flukee had deze status op 8 maart, op 10 maart ontving hij zijn bestelling...
Dus... Maandag of dinsdag.
Maar ik geloof het pas als de deurbel gaat LOL
Dus... Maandag of dinsdag.
Maar ik geloof het pas als de deurbel gaat LOL
Verwijderd
Heyhey, nieuw hier. Heb redelijk veel gelezen in dit topic. Het is geruststellend om te zien dat meer mensen hetzelfde meemaken met het wachten.
Ik heb mijn MBP 13'' 1 maart besteld, 3 maart orderbevestiging gehad en 6 maart is het verzonden.
Tot vanmiddag heb ik geen trackingnummer gehad, wat ik wel raar vindt als ik hier lees dat iedereen zijn pakje al kan volgen als ie nog in China zit. Maar goed.
Nu staat er vermeld bij UPS en bij Apple dat het maandag (14 maart) wordt geleverd. Als laatste locatie staat vermeld Eindhoven. Best irritant dat het pakket nu wel in Nederland is, maar ik alsnog twee dagen moet wachten.
Pffff zo lang gewacht nog even volhouden.
En wat betreft de levertijden kan ik beamen wat de rest zegt over meerdere producten tegelijk bestellen.
Ik heb een sleeve en een DVI kabel erbij en dat doe ik dus nooit meer.
Ik heb mijn MBP 13'' 1 maart besteld, 3 maart orderbevestiging gehad en 6 maart is het verzonden.
Tot vanmiddag heb ik geen trackingnummer gehad, wat ik wel raar vindt als ik hier lees dat iedereen zijn pakje al kan volgen als ie nog in China zit. Maar goed.
Nu staat er vermeld bij UPS en bij Apple dat het maandag (14 maart) wordt geleverd. Als laatste locatie staat vermeld Eindhoven. Best irritant dat het pakket nu wel in Nederland is, maar ik alsnog twee dagen moet wachten.

En wat betreft de levertijden kan ik beamen wat de rest zegt over meerdere producten tegelijk bestellen.
Verwijderd
Ik heb stiekem iedereen hier gevolgd terwijl ik ook een MacBook 'on the way' had. Dit waren mijn (volgens mij vrij vlugge) scans. Na de eerste poging heb ik hem afgehaald bij het UPS-kantoor in Amsterdam, wat ik niemand aanraad omdat het ongelooflijk ver buiten de stad is 
10/03/2011 14:06 De klant was niet beschikbaar bij de 1ste poging. Er wordt een 2de poging gedaan
10/03/2011 6:00 Bestemmingsscan
10/03/2011 5:15 Aankomstscan
Koeln, Germany 10/03/2011 1:20 Vertrekscan
Koeln, Germany 09/03/2011 0:39 Importscan
Koeln, Germany 08/03/2011 22:57 Aankomstscan
Warsaw, Poland 08/03/2011 21:14 Vertrekscan
08/03/2011 18:14 Aankomstscan
Almaty, Kazakhstan 08/03/2011 17:31 Vertrekscan
08/03/2011 15:26 Aankomstscan
Koeln, Germany 08/03/2011 8:19 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
Incheon, Korea, Republic of 08/03/2011 11:58 Vertrekscan
08/03/2011 10:24 Aankomstscan
Shanghai, China 08/03/2011 7:41 Vertrekscan
Koeln, Germany 07/03/2011 15:03 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Shanghai, China 07/03/2011 21:13 Exportscan
07/03/2011 21:13 Exportscan
07/03/2011 19:00 Aankomstscan
07/03/2011 16:30 Vertrekscan
07/03/2011 12:14 Herkomstscan
China 07/03/2011 22:39 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
10/03/2011 14:06 De klant was niet beschikbaar bij de 1ste poging. Er wordt een 2de poging gedaan
10/03/2011 6:00 Bestemmingsscan
10/03/2011 5:15 Aankomstscan
Koeln, Germany 10/03/2011 1:20 Vertrekscan
Koeln, Germany 09/03/2011 0:39 Importscan
Koeln, Germany 08/03/2011 22:57 Aankomstscan
Warsaw, Poland 08/03/2011 21:14 Vertrekscan
08/03/2011 18:14 Aankomstscan
Almaty, Kazakhstan 08/03/2011 17:31 Vertrekscan
08/03/2011 15:26 Aankomstscan
Koeln, Germany 08/03/2011 8:19 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
Incheon, Korea, Republic of 08/03/2011 11:58 Vertrekscan
08/03/2011 10:24 Aankomstscan
Shanghai, China 08/03/2011 7:41 Vertrekscan
Koeln, Germany 07/03/2011 15:03 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Shanghai, China 07/03/2011 21:13 Exportscan
07/03/2011 21:13 Exportscan
07/03/2011 19:00 Aankomstscan
07/03/2011 16:30 Vertrekscan
07/03/2011 12:14 Herkomstscan
China 07/03/2011 22:39 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
6 maart verzonden, 14 maart leveren: jij mag niet klagen, zeker met accessoiresVerwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 23:10:
Heyhey, nieuw hier. Heb redelijk veel gelezen in dit topic. Het is geruststellend om te zien dat meer mensen hetzelfde meemaken met het wachten.
Nu staat er vermeld bij UPS en bij Apple dat het maandag (14 maart) wordt geleverd. Als laatste locatie staat vermeld Eindhoven. Best irritant dat het pakket nu wel in Nederland is, maar ik alsnog twee dagen moet wachten.Pffff zo lang gewacht nog even volhouden.
Gisteren:
Nu:Huidige bezorgstatus: Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid
Wat een onvoorstelbaar slecht/vaag systeem hanteren ze daar zeg...Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema

Verwijderd
Hier ook weer hetzelfde helaas.... Alleen is er nu wel een kopje bijgekomen met; Delivery Service. Helaas staat daar dan weer niks bij...
Als ik kijk naar een oude post uit 2008, zie je dit lijstje van statussen. Het lijkt erop dus dat we er bijna zijn.
Bron: "Levertijd Apple producten Deel 5"
- Nog niet verzonden
- Klaargemaakt voor verzending (vanuit Shanghai)
- Onderweg naar land van bestemming - volgende update verwacht over 4 tot 5 werkdagen
- Onderweg naar klant – verzending op schema
- Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid
- Onderweg naar klant – verzending op schema (voor de tweede maal dus)
- Track & Trace 1 : 8080806xxx (Naam vervoerder: NL DISTRIBUTION CENTER, hier valt verder niet mee te tracen, nummer is hetzelfde als het leverlingsnummer wat je direct van Apple kreeg)
- Track & Trace 2: 1Z291Y08684611xxxx (Naam vervoerder nu ook bekend: UPS/TNT, hiermee kun je tracen op de websites van de desbetreffende vervoerders)
- Wordt afgeleverd
- Klaar voor bezorging bij klant
Verwijderd
Idd, maar we weten nu immers zeker dat onze MBP in het distributiecentrum in Tilburg ligt. Maandag krijgen we ongetwijfeld een track nr. en levering mss dezelfde dag of dan zeker dinsdag.mikkelnl schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 09:27:
Gisteren:
[...]
Nu:
[...]
Wat een onvoorstelbaar slecht/vaag systeem hanteren ze daar zeg...
Ik heb mijn nieuwe MacBook Pro 15" Hires 2,2GHZ i7 gisteren binnen gekregen. Vorige week vrijdag besteld. Via www.prowarehouse.nl, kan ik aanraden, zijn goedkoper dan Apple.com
.
[ Voor 35% gewijzigd door McVirusS op 12-03-2011 12:19 ]
Verwijderd
Heb inmiddels mijn eerste trackingnummer gekregen, naam van vervoerder is nu NL DISTRIBUTION CENTER. En mijn status staat op: Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum. Verwachte bezorgdatum is nog steeds 18 maart.
Verwijderd
Hij staat nu op 15 maart, dus dinsdag. Er staat wel dat ie al is vertrokken van de laatste locatie (Eindhoven) Zucht, zucht, mag ik nu klagen?mikkelnl schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 23:48:
[...]
6 maart verzonden, 14 maart leveren: jij mag niet klagen, zeker met accessoires![]()
Verwijderd
Bij mij hetzelfde, alleen is de verwachte leverdatum 11 maart. M.a.w. je moet nu niet te veel kijken naar die data, maar rekening houden met de realiteit. Normaal gezien duurt het nu niet langer meer dan 3 werkdagen voor onze bestelling wordt geleverd.Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:07:
Heb inmiddels mijn eerste trackingnummer gekregen, naam van vervoerder is nu NL DISTRIBUTION CENTER. En mijn status staat op: Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum. Verwachte bezorgdatum is nog steeds 18 maart.
eindelijk een ups tracking nummer gekregen. alleen hier wordt je niet vrolijk van.Dat ding stond op 14-03 daarna 15-03 toen 16-03 en nu weer 15-03. make up your mind damnit
hoe moeilijk is het van Eindhoven naar Rotterdam te gaan.
How are you doing?
Tweede wijziging voor vandaag, iemand is er druk mee 
Huidige bezorgstatus: Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum
Huidige bezorgstatus: Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum
Verwijderd
Heb jij inmiddels al een tweede trackingnummer gehad, of duurt dat nog even?mikkelnl schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 15:36:
Tweede wijziging voor vandaag, iemand is er druk mee
Nee bij deze status staat er voor het eerst een code. Maar die code doet niets... Het NL Distributiecentrum verhaal denk ik. De verwachte datum blijft 16 maart.Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 17:24:
[...]
Heb jij inmiddels al een tweede trackingnummer gehad, of duurt dat nog even?
Volgens mij heb ik tot nog toe de kortste log:

Zondag besteld macbook pro 15 met afstandsbediening. Woensdag zending gedaan, woesdag avond trackingnummer ontvangen.

Zondag besteld macbook pro 15 met afstandsbediening. Woensdag zending gedaan, woesdag avond trackingnummer ontvangen.
[ Voor 41% gewijzigd door tweakG5 op 12-03-2011 18:14 ]
Hoe kan het trouwens dat ups tracker widget continu met popups naar boven blijft komen van uitzondering maar dat er op de ups pagina niets veranderd?
bridge-point.com lijkt down te zijn, bij jullie ook?
Verwijderd
Ja.
mikkelnl schreef op zondag 13 maart 2011 @ 20:38:
Hier ook, ik hoop dat het voor morgen wel gefixed wordt. Dan beginnen de status-updates weer denk ik.mikkelnl schreef op zondag 13 maart 2011 @ 20:38:
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Hier werkt het inderdaad ook weer, helaas geen statusupdates
Wishful thinking, af en toe moet het kunnen toch? Was ook eigenlijk als een sarcastische post bedoeld
Verwijderd
Pff, bestellen via APR is wel frustrerend. Meteen de vrijdag 25 feb erbij, maar nog niets gehoord..
Ik had hem, gezien de status van iedereen hier, afgelopen vrijdag of zaterdag wel verwacht. Nu hoop ik op vandaag, want morgen kan ik hem niet afhalen. Zal nu toch niet zo lang meer duren lijkt me? Heb zelf de 15"2.0 i7 Antiglare besteld. Is nu al 2 weken en 2 dagen onderweg...
Ik had hem, gezien de status van iedereen hier, afgelopen vrijdag of zaterdag wel verwacht. Nu hoop ik op vandaag, want morgen kan ik hem niet afhalen. Zal nu toch niet zo lang meer duren lijkt me? Heb zelf de 15"2.0 i7 Antiglare besteld. Is nu al 2 weken en 2 dagen onderweg...
Eindelijk: er staat een UPS tracking code bij mij! UPS herkent de code nog niet, maar datum staat op morgen.
Verwijderd
Hier ook, maar bedoel je de datum op de site van Apple?mikkelnl schreef op maandag 14 maart 2011 @ 09:02:
Eindelijk: er staat een UPS tracking code bij mij! UPS herkent de code nog niet, maar datum staat op morgen.
Yep.Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 09:18:
[...]
Hier ook, maar bedoel je de datum op de site van Apple?
En toevallig is morgen een deel van de dag niemand aanwezig thuis

Klopt het dat UPS de volgende werkdag nog een poging doet?
Verwijderd
Haha hier ook, ben en vandaag de hele dag weg, en morgen. Volgens mij bieden ze dat wel 2 of 3 keer aan, vraag me alleen af wat ze doen als je er alle keren niet bent.mikkelnl schreef op maandag 14 maart 2011 @ 09:22:
[...]
Yep.
En toevallig is morgen een deel van de dag niemand aanwezig thuis![]()
Klopt het dat UPS de volgende werkdag nog een poging doet?
Vandaag is de grote dag
allen is er niemand tussen 11 en 1 uur thuis dus hopelijk komt ie niet dan. Levert ups trouwens ook bij de buren of mag dat niet?
Ik geloof dat ze 3 keer aanbieden, het daarna x dagen vasthouden in een depot, en daarna retour sturen naar Apple...Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 09:26:
[...]
Haha hier ook, ben en vandaag de hele dag weg, en morgen. Volgens mij bieden ze dat wel 2 of 3 keer aan, vraag me alleen af wat ze doen als je er alle keren niet bent.
Maar met het briefje dat je op de mat treft kan je als het goed is via UPS.com een nieuwe datum invoeren dat ze langs moeten komen.
UPS mag dat wel, maar Apple kiest dacht ik een verzendmethode van UPS die dat niet toelaat.tweakG5 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 09:26:
Vandaag is de grote dagallen is er niemand tussen 11 en 1 uur thuis dus hopelijk komt ie niet dan. Levert ups trouwens ook bij de buren of mag dat niet?
Shit ze zijn net langs geweest in de korte tijd dat er niemand thuis was
is het mogelijk om hem vandaag al op te halen bij het depot?
Verwijderd
Pas als de chauffeur terug is in het depot.. Lijkt mij..tweakG5 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 11:22:
Shit ze zijn net langs geweest in de korte tijd dat er niemand thuis wasis het mogelijk om hem vandaag al op te halen bij het depot?
Jammer hij kan morgen pas worden opgehaald als ik dat zou willen. Dan laat ik hem morgen nog maar een keer langskomen hopelijk komt hij dan op een goede tijd.Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 13:00:
[...]
Pas als de chauffeur terug is in het depot.. Lijkt mij..
TNTexpress is niet echt klantvriendelijk/flexibel.
*Je kan niet afhalen
*Ze geven geen ruwe tijdsindicatie
*Je kan niet op een dagdeel plannen.
*Het gratis nummer voor apple klanten kan je niet met een gsm bellen
Eerste afleverpoging was 8 maart, nu is het al 14 en heb mijn macbook nog steeds niet. Gaat lekker zo, duurt nog dik een week voor ik een hele dag thuis ben om erop te wachten. Kan hem ook niet op mijn werk laten bezorgen omdat ik niet in een kantooromgeving zit.
*Je kan niet afhalen
*Ze geven geen ruwe tijdsindicatie
*Je kan niet op een dagdeel plannen.
*Het gratis nummer voor apple klanten kan je niet met een gsm bellen
Eerste afleverpoging was 8 maart, nu is het al 14 en heb mijn macbook nog steeds niet. Gaat lekker zo, duurt nog dik een week voor ik een hele dag thuis ben om erop te wachten. Kan hem ook niet op mijn werk laten bezorgen omdat ik niet in een kantooromgeving zit.
[ Voor 19% gewijzigd door Illusion op 14-03-2011 16:32 ]
Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.
Verwijderd
Heb je geen vriendelijke buren waar je het kunt laten leveren ofzo?
PS: mijn bestelling is nu in transit en wordt morgen geleverd! Eindelijk!
Same here, al is er morgen deel van de dag niemand thuis... Maar whatever, hij is i.i.g onderweg..Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 16:35:
Heb je geen vriendelijke buren waar je het kunt laten leveren ofzo?
Ik kreeg net een mailtje waarin werd vermeldt dat de zending verzonden. Alleen ik vraag mij af hoe lang het duurt voordat ik daadwerkelijk een tracking nummer krijg die wel werkt?
Verwijderd
Hangt er vanaf. Wat heb je besteld?
Ik heb die mail 11 dagen geleden gekregen, vandaag een UPS track. nr. en morgen wordt er geleverd.
Ik heb die mail 11 dagen geleden gekregen, vandaag een UPS track. nr. en morgen wordt er geleverd.
Een 15" MBP en een sleeve. Er staat dat het 11 maart verzonden is, in Apple.bridge-point.nl
Verwijderd
In dit geval krijg je net mij (en vele anderen hier) pas één dag voor de levering een UPS track. nr. Als alles goed gaat zou je je MBP op 23 maart moeten krijgen dan.
Hmm, dat is wat minder, ik had het eerlijk gezegd eind deze week al verwacht. Ik zie nu ook dat er staat als schatting dat het tussen 18-23 maart geleverd wordt. Ik wacht het even rustig af...
Bedankt voor je info!
Bedankt voor je info!
Gisteren een MacBook Pro 15" met 256GB SSD en High Res Antiglare als opties besteld. Benieuwd hoe lang het gaat duren... Verzendklaar in 1-3 dagen en daarna nog de hele riedel via Keulen en al die zooi natuurlijk.
5 maart een 13" MBP besteld. Was wel een BTO, namelijk een US toetsenbord voor de rest alles standaard.
8 maart betaling bevestigd. 10 maart verzonden.
Vandaag een tracking nummer gekregen van expeditor ofzo? Ging even snel kijken hoe en wat.. blijkt dus al sinds zondag in amsterdam te zijn, zal morgen bij mij al aankomen..
Kan niet wachten =) mijn eerste mac.
Edit: dit was een bestelling met de beruchte sleeve.
8 maart betaling bevestigd. 10 maart verzonden.
Vandaag een tracking nummer gekregen van expeditor ofzo? Ging even snel kijken hoe en wat.. blijkt dus al sinds zondag in amsterdam te zijn, zal morgen bij mij al aankomen..
Kan niet wachten =) mijn eerste mac.
Edit: dit was een bestelling met de beruchte sleeve.
[ Voor 7% gewijzigd door malweran op 14-03-2011 21:04 ]
450D, 11-16mm f2.8, 18-55mm IS, 50mm f1.8 II, Sigma 70-300mm, 430 EX II en wat prut.
Verwijderd
Zo, mijn eerste post, en dan ook maar gelijk in dit topic.
Zojuist (5 minuten geleden) mijn tweede MBP besteld; 13" i5 met 8GB en 128GB SSD. Heb nu een standaard 13", maar werd me toch iets te traag.
Levertijd-indicatie die bij de bestelling werd gegeven; 21-24 maart.
En als ik dit hier allemaal lees, mag ik in mijn handen dicht knijpen als dat zo is
Ik houd jullie op de hoogte!
Reserved
Zojuist (5 minuten geleden) mijn tweede MBP besteld; 13" i5 met 8GB en 128GB SSD. Heb nu een standaard 13", maar werd me toch iets te traag.
Levertijd-indicatie die bij de bestelling werd gegeven; 21-24 maart.
En als ik dit hier allemaal lees, mag ik in mijn handen dicht knijpen als dat zo is
Ik houd jullie op de hoogte!
Reserved
dan kunnen we elkaar de hand schudden.Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 08:09:
Pff, bestellen via APR is wel frustrerend. Meteen de vrijdag 25 feb erbij, maar nog niets gehoord..
ik heb op 26 februari besteld bij de appelwinkel, maar ook nog steeds niets vernomen.
is nu ruim 2 weken, ik wil nu toch wel is wat horen van de winkel.
krijg er een beetje de balen van zo.
Same here, morgen dan maar!Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:32:
Zie juist dat hij geleverd is! Ben jammer genoeg nog niet thuis.
TweakG5, gefeliciteerd en veel plezier!
Mag ik vragen of je BTO of standaard had besteld en of je er accessoires bij had besteld? En wat voor betalingswijze je hebt gebruikt?
Ik heb ook op zondag 6 maart besteld, maar heb nog geen trackings nummer ontvangen en geen teken dat ik het snel zal krijgen...
Mag ik vragen of je BTO of standaard had besteld en of je er accessoires bij had besteld? En wat voor betalingswijze je hebt gebruikt?
Ik heb ook op zondag 6 maart besteld, maar heb nog geen trackings nummer ontvangen en geen teken dat ik het snel zal krijgen...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.