[Apple producten] Levertijden - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 26 Laatste
Acties:
  • 143.826 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 13:50
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:09:
[...]

Bij mij is er nog altijd niets veranderd. Maar normaal gezien is dat toch maar tegen het einde van deze week? Misschien dat het sneller gaat dan verwacht en het bij mij nog moet veranderen, want wij hebben dezelfde situatie normaal gezien.

Ik heb er mij trouwens al bij neergelegd dat ik mijn MBP maar tegen eind volgende week ga hebben. Dan kan het alleen maar meevallen, want ik heb veel te veel schoolwerk om heel de tijd 'uit te kijken'. :)
flukee en bieber, kunnen jullie aub nog 's samenvatten wat jullie situatie is?

Hier i.i.g. niets veranderd :(

Samengevat:
- Besteld 25 feb
- Shipped 3 maart, geen tracking code,
- Verwachte leverdatum: 17 maart. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:07
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:08:
[...]

Ja, ik hoop het ook. Heeft bij jou trouwens continu de verwachte afleverdatum op de tracking pagina gestaan? Ook voordat hij in Keulen was?
Nee sinds vanacht pas, daarvoor stond er niks. Apple zelf geeft als uiterlijke datum morgen aan, dus ik ben benieuwd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLuKee
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 10:11
Bij mij:

-Besteld 28 februari.
-Verzonden 3 maart (zonder tracking nr. idd).
-Verwachte levertijd nog steeds 17 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
FLuKee schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 17:21:
Bij mij is m'n current delivery status veranderd naar: "Preparing handover to final carrier"

Mikkelnl, Bieber, hoe zit het bij jullie?
Mag ik vragen op welk scherm je dat ziet staan? Ik zie door alle status screens het bos niet meer ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier (MBP '13 + sleeve):

Besteld op 28 februari
Verzonden op 3 maart (geen tracking nr)
Verwachte levertijd (14-16 maart volgens bestelpagina Apple) en (17 maart volgens Shipment Status via applestore.bridge)

Maar de levering gaat bij mij sowieso nog een paar dagen extra duren, aangezien ik in België woon. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:25:
Hier (MBP '13 + sleeve):

Besteld op 28 februari
Verwachte levertijd (14-16 maart volgens bestelpagina Apple) en (17 maart volgens Shipment Status via applestore.bridge)

Maar de levering gaat bij mij sowieso nog een paar dagen extra duren, aangezien ik in België woon. ;)
EXACT hetzelfde, m.u.v: ik heb een 15" met sleeve (en woon in NL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:25:
Hier (MBP '13 + sleeve):

Besteld op 28 februari

Als je accessoires bestelt bij je MBP krijg je pas een tracking nummer als alle artikelen bij elkaar gebracht zijn. Leveringen duren ook exponentieel langer als je iets simpels als een sleeve of software erbij bestelt, omdat ze alle artikelen in 1 keer aan je af willen leveren (en dat presenteren ze als: 'dat is handig voor u', maar ik lees: 'dat is goedkoper voor ons') ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:39

Illusion

(the art of)

MBP 17" custom met 2.3ghz, antiglare en 256gb SSD besteld in de online shop op 26feb
bankoverschrijving verwerkt: 1 mrt
verzonden per TNT-express: 3 mrt
eerste afleverpoging: 8mrt (vandaag, en die heb ik dus gemist, briefje in de brievenbus)

[ Voor 5% gewijzigd door Illusion op 08-03-2011 21:32 ]

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:29:
[...]

Als je accessoires bestelt bij je MBP krijg je pas een tracking nummer als alle artikelen bij elkaar gebracht zijn. Leveringen duren ook exponentieel langer als je iets simpels als een sleeve of software erbij bestelt, omdat ze alle artikelen in 1 keer aan je af willen leveren (en dat presenteren ze als: 'dat is handig voor u', maar ik lees: 'dat is goedkoper voor ons') ;)
Ik heb mijn lesje nu wel geleerd. Toen ik mijn MBP bestelde was ik even vergeten dat ik die sleeve ook gewoon bij laptopshop kon bestellen en de volgende dag al geleverd. Maar jah, ik was zo blij toen ik mijn MBP mocht bestellen dat ik zoiets had van 'oh laat ik er maar direct een sleeve bij bestellen', met al gevolgen van dien.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Ach, ik hou nog wel hoop dat het sneller gaat hoor. Het verschil zit 'm dus in de tijd die nodig is om de sleeve bij het pakket te voegen. ALs ik anderen lees, over vergelijkbare verzenddata, die hem vandaag/morgen binnenkrijgen, kan ik me niet voorstellen dat het nog 9 dagen zou duren om die sleeve erbij te stoppen ;)

Ach, we shall see.. ik hou dit topic in de gaten want wij simpelen die er een accesoire bij hebben besteld kunnen weinig anders :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLuKee
mikkelnl schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:23:
[...]

Mag ik vragen op welk scherm je dat ziet staan? Ik zie door alle status screens het bos niet meer ;) ;)
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5216/5510368662_16ce5789ba.jpg
(klik voor groter)

Dat kan natuurlijk verschillende zaken betekenen, maar het woordje "final" klinkt positief }:O
En mijn apparaat moet ook nog naar het verre België :p

[ Voor 8% gewijzigd door FLuKee op 08-03-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ik dat binnenkort ook te zien krijg, want dat 'shipment delayed' zie ik niet graag staan :P

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/21j9h51.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ mikkelnl, justin ;) e.a.

Ik ben ook vd groep die al de 24e had besteld maar de delayed opmerking had en 17 maart als verwachte leverdatum heeft staan, maar zie nu het volgende staan;

"Huidige bezorgstatus Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid 08 Mar 2011"

Dat betekent volgens mij dat het pakket al in NL bij Syncreon is en toch zeker morgen of overmorgen door UPS zal worden bezorgd. (tja denk ik dat echt of hoop ik dat alleen maar..?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Dat bridgepoint scherm is bij mij ook veranderd, er staat nu "Bestelling verzonden", eerder vandaag stond er "Onderweg naar klant, verzending vertraagd"

Verwachte bezorg datum 16/3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07-2024
Importscan in Keulen gehad. Afleverdatum weer terug naar donderdag 10 maart.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok donderdag dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:03
Ik krijg net een mailtje van apple dat mijn op zondag bestelde product morgen al aan gaat komen xD. Maar hij is net van nog niet verzonden op verzonden gesprongen dus dat lijkt niet te kloppen.

Is het trouwens normaal dat je je zending nog niet kan volgen op ups als hij pas net is verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tippie62
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:44
ik heb een airport extreme besteld en die wordt via de post bezorgd ,volgens de mail kan ik dat helaas niet volgen maar ook met de post heb je toch een track&trace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Mijn pakket staat nu op bestelling word afgeleverd, hij is vanacht naar eindhoven gereden en staat vanaf ongv. 4 uur op bestelling wordt afgeleverd, als ik dan bij aflever plannen kijk staat er donderdag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IT-Pro schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 01:14:
Importscan in Keulen gehad. Afleverdatum weer terug naar donderdag 10 maart.
Inderdaad. Jammer dat het een dag moet blijven liggen in Keulen..
tweakG5 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 08:36:
Ik krijg net een mailtje van apple dat mijn op zondag bestelde product morgen al aan gaat komen xD. Maar hij is net van nog niet verzonden op verzonden gesprongen dus dat lijkt niet te kloppen.

Is het trouwens normaal dat je je zending nog niet kan volgen op ups als hij pas net is verzonden?
Ja, dat is normaal, het kan tot 24 uur duren voor je een officieel nummertje hebt van UPS waarmee je de bestelling kunt volgen. Afhankelijk van wat je besteld hebt, krijg je soms helemaal geen UPS nummer of krijg je er pas 1 zodra al je artikelen samengevoegd zijn (als ze van meerdere plekken moeten komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLuKee
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 22:44:

Ik ben ook vd groep die al de 24e had besteld maar de delayed opmerking had en 17 maart als verwachte leverdatum heeft staan, maar zie nu het volgende staan;

"Huidige bezorgstatus Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid 08 Mar 2011"
Zelfde status als bij mij dus. Van wat ik via google vind, zou de status vandaag nog terug moeten veranderen naar "in transit to customer", waarna je de gegevens van de koerierdienst zou krijgen. Een kwestie van enkele dagen dus, als alles goed gaat.

Ik hoop op een levering voor (of op) mijn verjaardag vrijdag :)

Edit: mijn status is nu inderdaad terug veranderd naar: "In Transit to Customer - Shipment on Schedule"

[ Voor 7% gewijzigd door FLuKee op 09-03-2011 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn nieuwe MBP 15" besteld bij iFactors Bergen op Zoom op 25 februari. Levertijd was maandag nog onbekend. Ik heb wel van de 10% kortingsactie gebruikgemaakt die ze hadden en meteen de antiglare erbij gedaan. De custom uitvoering duurt natuurlijk wel iets langer, maar als ik zo zie dat bij jullie de custom MBP's binnen beginnen te druppelen lijkt de kans groot dat ik één dezer dagen een telefoontje krijg.

Iemand ervaringen met de levertijden van iFactors (liefst met de MBP 2011)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=35654190,noline]FLuKee schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 09:49
Edit: mijn status is nu inderdaad terug veranderd naar: "In Transit to Customer - Shipment on Schedule"
Bij mij ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:07
Ook mijn MBP wordt vandaag bezorgt! Vannacht om 4:30 vertrokken uit Keulen, kwam 7:20 aan in NL en 7:24 versprong het status naar: out for delivery. Dat is een dag eerder dan verwacht.

UPS: verwachte afleverdatum donderdag
Apple: uiterlijk vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Niks anders hier:

Huidige bezorgstatus Bestelling verzonden 08 Mar 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen hoe lang het over het algemeen duurt na een bankovermaking voordat de order status van "wordt beoordeeld" naar iets anders springt?

Heb op maandag een 15" MBP besteld en betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLuKee
Dat hangt af van bij welke bank je zit. Overschrijvingen tussen verschillende banken kunnen wat langer duren. Bij mij duurde het 1 dag maar dat was van ING naar ING (België).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:15:
Kan iemand me vertellen hoe lang het over het algemeen duurt na een bankovermaking voordat de order status van "wordt beoordeeld" naar iets anders springt?

Zal vanavond of morgen gebeuren denk ik, afhankelijk van de bank waar je bij zit.

offtopic:
edit: FLuKee was me voor

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2011 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 08:30

Ik zit in dezelfde situatie, zondag besteld en maandag betaald, ook een 15" MBP. Ik sta ook nog op 'Wordt beoordeeld'. Ik heb vanaf een ING rekening overgemaakt, naar een Rabobank rekening. Hopelijk verandert er snel iets!

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Yes! net mijn macbook pro 15'' hi res binnen gekregen :D dit is mijn eerste post via dat mooie dingetje. ;)
Wat een slick ding is het zeg. Mja for now benk ik lekker vanalles installeren! Jullie nog suc6 met de leveringen :D
Afbeeldingslocatie: http://a.yfrog.com/img612/7991/lc4ow.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Ziet er goed uit! Kan niet wachten totdat ik mijn MBP in mijn handen heb. Veel plezier ermee!

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swoutr schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:18:
Yes! net mijn macbook pro 15'' hi res binnen gekregen :D dit is mijn eerste post via dat mooie dingetje. ;)
Wat een slick ding is het zeg. Mja for now benk ik lekker vanalles installeren! Jullie nog suc6 met de leveringen :D
*jaloers*

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:26:
[...]

Blijft toch apart. Die van mij is op dezelfde dag verzonden, heeft polen overgeslagen, heeft geen BTO en toch minimaal een dag later.
Nou, die van mij is ook binnen! Op de UPS bleef tot het laatste moment staan dat hij pas morgen zou worden bezorgd, maar hij is er nu al. Apple voorspelde trouwens dat het gisteren al zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swoutr schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:18:
[afbeelding]
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:09:
[...]

Nou, die van mij is ook binnen! Op de UPS bleef tot het laatste moment staan dat hij pas morgen zou worden bezorgd, maar hij is er nu al. Apple voorspelde trouwens dat het gisteren al zou zijn.
Goed nieuws! Kan ook niet wachten de nieuwe MBP te omhelzen 8)

Gelukkig lijkt het er op dat hij morgen arriveert (volgens UPS én Apple) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
Is dit mogelijk:

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2vchimo.png

Heb het nog niet eerder gezien lijkt mij natuurlijk van wel maar dit betekend dus dat ik hem morgen al zou kunnen ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
dit zijn de papieren voor je mac. Die reizen vooruit!
Je hoeft er niet op te rekenen dat je morgen je mac al hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuiderwijk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-10-2024
Afbeeldingslocatie: http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/183671_206322562712357_100000038432686_834472_7894768_n.jpg

Mijn 13" met SSD is 3 maart verzonden. Wat ik niet begrijp is dat hij al sinds 6 maart (afgelopen zondag kreeg hij de aankomstscan) in Keulen staat.

De 8e om 00:02 kreeg hij de importscan, en de 9e om 02:08 kreeg hij wederom een importscan.

Tussendoor verschoof de afleverdatum een keer van de 10e naar de 8e, maar inmiddels staat hij nog op de 10e. Is dat nog wel reeel als hij nu nog steeds in Keulen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
steffex schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:28:
He jammer was heel mooi geweest. Hoe lang duurt het voordat hij komt ongeveer nu? Want ik hoor alles tussen de 4 en 10 dagen ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweakG5 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:16:
Is dit mogelijk:

[afbeelding]

Heb het nog niet eerder gezien lijkt mij natuurlijk van wel maar dit betekend dus dat ik hem morgen al zou kunnen ontvangen?
steffex schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:28:
Dat denk ik ook niet. Als ik morgen m'n MacBook zou ontvangen, dan heb ik een redelijk regulier aflevertraject gehad, en bij mij werden de papieren afgelopen maandag getekend en verstuurd. Zal dus nog 3-4 werkdagen duren denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33

azt33 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:08:
[...]

Ik zit in dezelfde situatie, zondag besteld en maandag betaald, ook een 15" MBP. Ik sta ook nog op 'Wordt beoordeeld'. Ik heb vanaf een ING rekening overgemaakt, naar een Rabobank rekening. Hopelijk verandert er snel iets!
En mijn status is veranderd naar 'Nog niet verzonden'! Het wachten is dus begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLuKee
Voor diegenen met een extra accessoire in de bestelling: ik heb ondertussen een (nutteloos) tracking nr. gekregen, bij assigned carrier staat momenteel NL Distribution Center. Dit zou betekenen dat het pakket klaar staat om doorgegeven te worden aan UPS(/TNT?). Levertijd vanaf dan zou max. 2 dagen zijn, al staat op mijn Estimated delivery date nog steeds 17 maart vermeld.

Als alles meezit kan ik 'm morgen of overmorgen hebben. Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik eerder al vroeg, is er iemand op de hoogte of het bestelproces via een APR ongeveer even snel plaatsvindt als via Apple rechtstreeks?
Het lijkt mij toch logisch dat de UPS het dan niet rechtstreeks bij mij bezorgd maar juist bij de APR met ongeveer dezelfde doorvoersnelheid als een 'normale' zending?

Dat zou betekenen dat UPS vandaag, uiterlijk morgen de boel aflevert bij de APR... Of zie ik dat mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Mijn ervaring met bestellen bij een APR is dat het wat langer duurde, als ik het me goed herinner bijna een week langer. De reden hiervoor zou ik eerlijk gezegd niet weten, misschien dat ze 'maar' een keer per week of iets dergelijks een zending binnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een week langer wordt wel erg lang dan.. Nouja.. Voor die 10% is het wel de moeite waard ;)
Ik kan me overigens voorstellen dat een APR de bestellingen van een dag bundelt en dat de levering centraal plaatsvindt, waarna ze intern doorgedistribueerd worden. Maarja, dat is speculatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweakG5 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:33:
[...]

He jammer was heel mooi geweest. Hoe lang duurt het voordat hij komt ongeveer nu? Want ik hoor alles tussen de 4 en 10 dagen ongeveer.
Tussen de 4 en 10 dagen is best realistisch, afhankelijk van of je accessoires bij je Apple besteld hebt (die worden dan eerst gebundeld, dus duurt langer) en of er niets misgaat tijdens de levering. Als je pakketje vertraging oploopt kun je er meestal gelijk 1 of 2 dagen bij optellen. Gedurende een weekend is er meestal ook minder activiteit, dus we praten hier over werkdagen.

Keulen is volgens mij de grootste bottleneck, daar verschepen ze alleen pakketjes als ze er zin in hebben. Ben je eenmaal daar voorbij, dan heb je hem dezelfde dag nog.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zuiderwijk schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:33:
[afbeelding]

Mijn 13" met SSD is 3 maart verzonden. Wat ik niet begrijp is dat hij al sinds 6 maart (afgelopen zondag kreeg hij de aankomstscan) in Keulen staat.

De 8e om 00:02 kreeg hij de importscan, en de 9e om 02:08 kreeg hij wederom een importscan.

Tussendoor verschoof de afleverdatum een keer van de 10e naar de 8e, maar inmiddels staat hij nog op de 10e. Is dat nog wel reeel als hij nu nog steeds in Keulen is?
Ik denk dat het wel reëel is. Je ziet bij iedereen die achteraf z'n statussen post dat hij 's nachts een vertrekscan krijgt vanuit Keulen en dan direct doorgaat naar een centrum in Nederland (daar arriveert hij dan om 6 uur 's ochtends). Vanuit het Nederlandse centrum wordt hij geleverd, dezelfde dag nog.

Mijn leverdatum staat ook op morgen en mijn pakketje is ook nog in Keulen, maar ik heb er wel vertrouwen in dat ze vannacht weer wat pakketten de deur uit doen (waarschijnlijk zitten onze MPB's dan bij elkaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLuKee
Lichte euforie hier, ik heb eindelijk een UPS tracking nummer toegewezen gekregen.
Geplande levertijd 10 maart voor het eind van de dag. O+

Als dat klopt, dan is het al bij al nog snel gegaan. En nog mooi op tijd voor m'n verjaardag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FLuKee schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 17:49:
Lichte euforie hier, ik heb eindelijk een UPS tracking nummer toegewezen gekregen.

Als dat klopt, dan is het al bij al nog snel gegaan. En nog mooi op tijd voor m'n verjaardag :)
Haha, goed zo :) Wordt morgen sowieso één euforische bende hier op het forum als Keulen eens z'n werk doet, aangezien ze dan waarschijnlijk voor een stuk of 5 man tegelijk Apples afleveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
FLuKee schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 17:49:

Ha ja dat had ik ook zondag besteld, vandaag nummer en email apple dat ie 10 maar komt maar zo'n feest is het in 95% van de gevallen alleen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLuKee
Ja, maar ik heb 'm vorige week maandag besteld hé. Ik krijg nu pas een UPS nummer omdat ik er een sleeve bij besteld had. De Macbook zelf zit al in Eindhoven (dixit UPS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij voor jou. :)

Wel raar dat dit bij mij niet zo is aangezien we exact dezelfde situatie hebben. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
FLuKee schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 18:06:
Ja, maar ik heb 'm vorige week maandag besteld hé. Ik krijg nu pas een UPS nummer omdat ik er een sleeve bij besteld had. De Macbook zelf zit al in Eindhoven (dixit UPS).
Ok makes sense nou veel plezier dan met je nieuwe macbook ik kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 18:11:
Ik ben blij voor jou. :)

Wel raar dat dit bij mij niet zo is aangezien we exact dezelfde situatie hebben. :'(
Same here ;) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLuKee
Thx mannen, ik hoop dat het bij jullie asap in een stroomversnelling komt.

[ Voor 4% gewijzigd door FLuKee op 09-03-2011 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuiderwijk
Die van mij heeft een half uurtje geleden de status 'departure scan' gekregen vanuit Keulen. Jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepie, ik zie net dat hij weg is uit Keulen (sinds alle verhalen hier echt een aversie tegen Keulen ;)). Bij Igor92 werd hij ook omstreeks dezelfde tijd uit Keulen verzonden en werd hij via Brussel en Rotterdam afgeleverd (de volgende dag). Begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen dat de leveringstijd gaat kloppen :)

IT-Pro, Maffioso, Zuiderwijk, overigen, hoe staat het bij jullie?

offtopic:
edit: Wat een timing, Zuiderwijk ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2011 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier beloofd morgen de grote dag te worden!

Justin en mikkelnl; ik denk dat het bij jullie ook nog wel verandert in morgen als dat niet al gebeurd is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dit is nog steeds mijn laatste status: Koeln, Germany 09/03/2011 0:25 Importscan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 18:58:

Justin en mikkelnl; ik denk dat het bij jullie ook nog wel verandert in morgen als dat niet al gebeurd is! :)
Momenteel nog niet, maar ik denk dat onze bestellingen gewoon een dagje achterlopen ofzo. Ik heb bepaalde mails ook iets later gekregen blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n MBP is net door de export scan uit Keulen, hopelijk komt ie morgen!! Vreselijk om iets te betalen zonder het al fysiek te hebben ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 18:58:

Hmm, bij mij is er nu iets gewijzigd:

Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 09 Mar 2011

Maar geen UPS code ofzo...

Flukee, is dit een goed teken? ;) M.a.w.: had jij dit ook? ;)

/edit:
Denk dat het niet veel uitmaakt, deze status stond er de afgelopen dagen wel vaker :(

[ Voor 9% gewijzigd door mikkelnl op 09-03-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 18:48:
Joepie, ik zie net dat hij weg is uit Keulen (sinds alle verhalen hier echt een aversie tegen Keulen ;)). Bij Igor92 werd hij ook omstreeks dezelfde tijd uit Keulen verzonden en werd hij via Brussel en Rotterdam afgeleverd (de volgende dag). Begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen dat de leveringstijd gaat kloppen :)

IT-Pro, Maffioso, Zuiderwijk, overigen, hoe staat het bij jullie?

offtopic:
edit: Wat een timing, Zuiderwijk ;)
Vooralsnog geen wijzigingen. Afleverdatum is nog steeds morgen. Ik verwacht dat dat wel gewoon gaat lukken.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IT-Pro schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 19:43:
[...]

Vooralsnog geen wijzigingen. Afleverdatum is nog steeds morgen. Ik verwacht dat dat wel gewoon gaat lukken.
Waar woon je? In het oosten van het land? Zou kunnen verklaren waarom de jouwe nog niet verscheept is vanuit Keulen, aangezien ze hem direct vanuit Keulen bij je voordeur komen brengen. Ik woon in het westen, dus dan is levering direct vanuit Keulen nogal ver (en wordt hij dus eerst naar Brussel / Rotterdam gebracht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 19:46:
Waar woon je? In het oosten van het land? Zou kunnen verklaren waarom de jouwe nog niet verscheept is vanuit Keulen, aangezien ze hem direct vanuit Keulen bij je voordeur komen brengen. Ik woon in het westen, dus dan is levering direct vanuit Keulen nogal ver (en wordt hij dus eerst naar Brussel / Rotterdam gebracht).
In het Noord-Oosten, Groningen. De vorige bestelling die door UPS werd geleverd ging eerst naar Arnhem (of Amersfoort, dat weet ik niet helemaal zeker) om vervolgens bij mij afgeleverd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IT-Pro schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 19:49:
[...]

In het Noord-Oosten, Groningen. De vorige bestelling die door UPS werd geleverd ging eerst naar Arnhem (of Amersfoort, dat weet ik niet helemaal zeker) om vervolgens bij mij afgeleverd te worden.
Oke, nou dat zal dan nog wel gaan gebeuren, anders lijkt me dat ze intussen de leverdatum wel aangepast zouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iets te zeggen over de tijd dat de bezorger je MBP komt brengen? Want ik ben morgen niet de hele dag thuis. En moet je hem persoonlijk aannemen of kan een huisgenoot dat ook voor je doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 19:53:
Oke, nou dat zal dan nog wel gaan gebeuren, anders lijkt me dat ze intussen de leverdatum wel aangepast zouden hebben.
Ja. Als ik het me goed herinner gebeurde dat 's nachts en was het pakket omstreeks 6 uur 's ochtends bij het distributiepunt in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mijn ervaringen maakt het niet echt uit wie je pakketje aanneemt of tekent. Het is niet zo dat ze het controleren, want alles moet snel gaan hè. De bezorger vraagt meestal gewoon je naam, dus je kan gewoon aan een huisgenoot vragen dat hij jouw naam zegt. :)

Trouwens, ik bestel redelijk veel pakjes en ik laat ze altijd bezorgen bij mijn grootouders, omdat ik naar school moet en m'n ouders gaan werken en tot nu toe hebben ze mijn pakjes altijd al afgegeven aan hun. Dus denk niet echt dat het veel uitmaakt, zolang het adres klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mikkelnl schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 19:35:
[...]

Hmm, bij mij is er nu iets gewijzigd:

Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 09 Mar 2011

Maar geen UPS code ofzo...

Flukee, is dit een goed teken? ;) M.a.w.: had jij dit ook? ;)

/edit:
Denk dat het niet veel uitmaakt, deze status stond er de afgelopen dagen wel vaker :(
Had eerder vanmiddag die status, die verdween toen weer, en ongeveer drie uur daarna kwam de verlossende UPS tracking vermelding. Goed teken dus ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:56
Wat ik wel raar vind, is dat ik op mijn iPhone de melding krijg:

MacBook Pro Status update
In Transit to Rotterdam, NL

Maar op de UPS tracker staat alleen maar dat hij vertrokken is uit Keulen. Hoe komt TrackThis dan in vredesnaam aan die info :P

EDIT: Machine is in Brussel. Moet dus nog op weg naar Rotterdam nu ;)

[ Voor 12% gewijzigd door RadioAir op 09-03-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuiderwijk
Die van mij is om 20:57 in Brussel ingescand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tha_bulldog schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:41:
Wat ik wel raar vind, is dat ik op mijn iPhone de melding krijg:

MacBook Pro Status update
In Transit to Rotterdam, NL

Maar op de UPS tracker staat alleen maar dat hij vertrokken is uit Keulen. Hoe komt TrackThis dan in vredesnaam aan die info :P

EDIT: Machine is in Brussel. Moet dus nog op weg naar Rotterdam nu ;)
Zuiderwijk schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 22:22:
Die van mij is om 20:57 in Brussel ingescand.
Idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"het bezit van de zaak is het eind van het vermaak!"

Nog 1 nachtje genieten dus! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
MacBook Pro zou sinds gisterochtend al in Drachten (Friesland) moeten zijn, leverdatum is nu weer onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:56
En de status is gewijzigd in Out for delivery! De voorpret is bijna voorbij mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amsterdam, Netherlands 03/10/2011 6:00 A.M. Out For Delivery

Hopelijk rijden ze een beetje door en komen ze 's ochtends al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLuKee
De mijne is afgeleverd ondertussen. Dus 2 dagen na de boodschap: "preparing transfer to final carrier", ter info voor de mensen die geen UPS nr. krijgen door een samengestelde bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:33

World Citizen

FreeReef.nl

25 maart Februari besteld

17inch
8GB
DVI adapter
Applecare
Antiglare scherm...

vandaag geleverd.

Helaas niet voor mijzelf...
(die komt pas volgende week... :'( )

[ Voor 5% gewijzigd door World Citizen op 10-03-2011 10:48 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Ik neem aan dat je 25 februari bedoeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eindelijk weer een status update gehad sinds 7 maart. Hij is terug on schedule. Met een beetje geluk krijg ik hem dus volgende maandag ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
FLuKee schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 09:59:
De mijne is afgeleverd ondertussen. Dus 2 dagen na de boodschap: "preparing transfer to final carrier", ter info voor de mensen die geen UPS nr. krijgen door een samengestelde bestelling.
Congrats :)

Ik moet me echt inhouden hoe belachelijk Apple levert. Ik heb besteld op 25 februari, en nog geen teken dat het binnenkort geleverd wordt... Als ik een cd'tje bestel bij bol.com kan ik alles volgen, maar een laptop van 2k bij Apple is wat lastig? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja ik vind het eigenlijk ook een beetje onlogisch dat mensen die een samengestelde bestelling plaatsen, hun order niet kunnen tracken. Zeker als het gaat over zo'n dure aankoop.

En ja, maar zo'n CD'tje is veel makkelijker te volgen aangezien deze niet van China moet komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:13
mikkelnl schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:53:
[...]

Congrats :)

Ik moet me echt inhouden hoe belachelijk Apple levert. Ik heb besteld op 25 februari, en nog geen teken dat het binnenkort geleverd wordt... Als ik een cd'tje bestel bij bol.com kan ik alles volgen, maar een laptop van 2k bij Apple is wat lastig? :X
Wat heb je dan precies besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die levertijden zijn wel erg lang hoor. Vandaag komt dan eindelijk mijn pakketje. Ze moeten bij UPS gewoon die nieuwe Ferrari FF als bezorgauto gebruiken. Gaat het een stuk vlotter :D Hebben mensen die ook vandaag hun pakketje krijgen het al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh my god, ik schrik hier even zeg. Ik kijk juist naar mijn status en opeens heb ik een tracking number en de verwachte leverdatum is morgen al. :*)

Die status updates van Apple kloppen dus niet altijd. Mijn MBP was gisteren al aangekomen in Nederland terwijl deze zogezegd nog vertraging had.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah mijn 15" MBP met mat scherm is ook binnen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuiderwijk
En de mijne is een uurtje geleden ook afgeleverd in Rijswijk, ZH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:11
Zuiderwijk schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:49:
En de mijne is een uurtje geleden ook afgeleverd in Rijswijk, ZH.
Oei, spannend, ik zit in Den Haag te wachten. Met een beetje mazzel rijdt de bezorger hier al in de buurt rond dus :D

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, en bij de iFactors weet men nog niets.. Zou niet langer moeten duren dan online Apple store. Bestelstatus is wel handig dan hoor, weet je tenminste iets beter waar je aan toe bent. Ik zit nu te wachten zonder iets te weten en kan voor zover ik weet elk moment gebeld worden (15" Low end MBP met antiglare).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:13
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:06:
Pff, en bij de iFactors weet men nog niets.. Zou niet langer moeten duren dan online Apple store. Bestelstatus is wel handig dan hoor, weet je tenminste iets beter waar je aan toe bent. Ik zit nu te wachten zonder iets te weten en kan voor zover ik weet elk moment gebeld worden (15" Low end MBP met antiglare).
Daarom kan je ook gewoon beter kopen via de Apple store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wooohooo hier ook eindelijk bezorgd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Samplex schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:55:
[...]

Wat heb je dan precies besteld?
- MBP 15" met 7200 rpm schijf en high res scherm
- Sleeve

Vergelijkbaar wat andere hier bestelden (en inmiddels ook gebruiken ;) )

Het statusscherm is bij mij wel aangepast; nu staat er als laatste update 11 maart

Afbeeldingslocatie: http://img25.imageshack.us/img25/4201/knipselu.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
[b][message=35660962,noline]En ja, maar zo'n CD'tje is veel makkelijker te volgen aangezien deze niet van China moet komen. ;)
Dat is wel zo, maar bijv. een game bestellen bij bijv gamehubs uit Maleisië is ook gewoon te tracken... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samplex schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:09:
[...]

Daarom kan je ook gewoon beter kopen via de Apple store.
Klopt. Het is alleen dat op vrijdag 25 feb 10% korting was te halen bij iFactors Bergen op Zoom. Ook op de nieuwe MBP's. Scheelt toch weer een duit ;) Nadeel is dus: langer wachten.. of in onzekerheid afwachten in ieder geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QplQyer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05-2022
Hmm ik heb een tracking nummer gekregen ondertussen, maar bij assigned carrier staat er: EAGLE. Ik vind die carrier echter nergens terug op het net.

Iemand een idee wat dat betekent? Deze en de vorige threads op eagle doorzoeken bracht niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QplQyer schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:29:
Hmm ik heb een tracking nummer gekregen ondertussen, maar bij assigned carrier staat er: EAGLE. Ik vind die carrier echter nergens terug op het net.

Iemand een idee wat dat betekent? Deze en de vorige threads op eagle doorzoeken bracht niks op.
Als je zoekt op Eagle Parcel komen er twee resultaten: New Mexico en Florida. Lokale postbedrijven. Niets in Nederland in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jahoor, ik heb hem binnen! Voor de mensen die graag het verloop van transport willen zien met tijden:

Rotterdam, Netherlands 10/03/2011 12:52 Afgeleverd
10/03/2011 6:40 Wordt afgeleverd
10/03/2011 2:00 Aankomstscan
Brussels, Belgium 09/03/2011 23:54 Vertrekscan
09/03/2011 20:57 Aankomstscan
Koeln, Germany 09/03/2011 18:22 Vertrekscan
09/03/2011 0:11 Importscan
Koeln, Germany 08/03/2011 22:57 Aankomstscan
Warsaw, Poland 08/03/2011 21:14 Vertrekscan
08/03/2011 18:14 Aankomstscan
Almaty, Kazakhstan 08/03/2011 17:31 Vertrekscan
08/03/2011 15:26 Aankomstscan
Incheon, Korea, Republic of 08/03/2011 11:58 Vertrekscan
08/03/2011 10:24 Aankomstscan
Shanghai, China 08/03/2011 7:41 Vertrekscan
Shanghai, China 07/03/2011 23:30 Exportscan
Koeln, Germany 07/03/2011 15:56 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
07/03/2011 11:33 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Shanghai, China 06/03/2011 13:43 Herkomstscan
China 06/03/2011 1:36 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QplQyer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:45:
[...]

Als je zoekt op Eagle Parcel komen er twee resultaten: New Mexico en Florida. Lokale postbedrijven. Niets in Nederland in ieder geval...
Ondertussen is het veranderd naar UPS en is de datum gewijzigd naar morgen :). Die EAGLE is dus allicht iets tijdelijk in hun systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook binnen :) Ziet er echt super uit. Zodra ik thuis ben uit m'n werk zal ik m'n volledige status van levering ook even posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:11
Mijn bestelling volgt een hele andere route dan de meeste hier. Het gaat om een MacBook pro 13" met US tobo.

Philadelphia, PA, United States 10/03/2011 8:13 Aankomstscan
Louisville, KY, United States 10/03/2011 5:02 Vertrekscan
Louisville, KY, United States 10/03/2011 1:37 Aankomstscan
Koeln, Germany 10/03/2011 3:32 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
Anchorage, AK, United States 09/03/2011 15:25 Vertrekscan
Anchorage, AK, United States 09/03/2011 12:42 Aankomstscan
Shanghai, China 09/03/2011 22:38 Vertrekscan
Shanghai, China 08/03/2011 23:58 Exportscan
Koeln, Germany 08/03/2011 16:38 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Shanghai, China 08/03/2011 21:00 Aankomstscan
Shanghai, China 08/03/2011 08/03/2011 16:24 Vertrekscan
Shanghai, China 08/03/2011 08/03/2011 11:59 Herkomstscan
China 08/03/2011 23:17 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Het is overigens mijn eerste Mac ooit, dus kan niet wachten tot ik 'm binnen heb.
Pagina: 1 ... 18 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.