[Apple producten] Levertijden - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 26 Laatste
Acties:
  • 143.868 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

posttoast schreef op maandag 07 maart 2011 @ 09:57:
[...]

Idem! Onze MacBooks reizen samen dus denk ik.
De mijne zit er ook bij, ook MBP. De verwachte leverdatum is sinds een paar minuten veranderd naar vrijdag 11 maart :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLuKee
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-10 12:57
mikkelnl schreef op maandag 07 maart 2011 @ 10:05:
Iemand al enig idee waarom niet iedereen een tracking code krijgt?
Niet zeker, maar ik als ik inlog op de US-store en daar mijn order-status bekijk krijg ik het volgende:
Shipped on: Mar 4, 2011 via SYNCREON
Misschien krijgen we pas een tracking nr. als beide bestelde items samengevoegd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:09
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:05:
[...]

De mijne zit er ook bij, ook MBP. De verwachte leverdatum is sinds een paar minuten veranderd naar vrijdag 11 maart :(
Nou moe, bij mij juist naar de 9e...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07-2024
posttoast schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:19:
[...]

Nou moe, bij mij juist naar de 9e...
Volgens Apple of volgens UPS? Hier nog ongewijzigd op 10 maart.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IT-Pro schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:24:
[...]

Bij Apple staat nog steeds donderdag 10 maart (en die datum verandert volgens mij ook niet). Bij UPS was de verwachte leverdatum tot aan een half uur geleden woensdag 9 maart, maar blijkbaar dekken ze zich graag in en hebben ze het naar vrijdag 11 maart gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasstad
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06-2021
Ik heb een MBP op maat besteld op 24 februari (dag dat deze nieuwe versie uitkwam). Daarnaast ook een extra accessoire besteld (VM Ware Fusion). Inmiddels staat de verwachte bezorgdatum op 17 maart :(

Denk dat er een fout is gemaakt, want er staat op de Apple Orderstatus pagina "Geannuleerd - vervangen door nieuw product", het gaat om het artikel "App for Macbook Pro - COL/AEZML". Zo te zien aan de prijs gaat het hier om de extra garantie module? Dat is toch alleen een e-mail met een code?

Mijn MBP wordt momenteel via Synchreon vervoerd (is op 3 maart de deur uit gegaan), eerst naar Tilburg denk ik. Om daar samen gevoegd te worden met VM Ware Fusion cd-tje, om dan vervolgens naar mijn adres in Maastricht vervoerd te worden.

Duurt het op deze wijze nu echt 14 dagen? (3 maart verzonden en op 17 maart waarschijnlijk bezorgd)

Het lijkt er dus op dat de totale levertijd dan bijna 3 weken duurt. We hebben geduld :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:09
IT-Pro schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:24:
[...]

UPS. Om de een of andere reden staat mijn systeem er bij Apple niet in (er is daar iets misgegaan volgens de helpdesk). Ik heb per mail mijn UPS tracking number gekregen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLuKee
maasstad schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:27:
Het lijkt er dus op dat de totale levertijd dan bijna 3 weken duurt. We hebben geduld :O
Join the club ;(
Ik hoop echt dat ie wat vroeger aankomt. Op mijn order status page staat trouwens nog steeds 11-16 maart, wanneer ik doorklik op de verzending staat 17 maart. Vrij verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberya
  • Laatst online: 03-09 17:30
Igor92 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 14:31:
Mijn MacBook zit nu ook in Keulen. Dus we reizen samen met een aantal tweakers geloof ik. Hier wordt hij ook dinsdag verwacht. Hopen dat ik thuis ben/kan zijn tijdens de levering! Al ben ik 's ochtends en in het begin van de middag niet thuis.

Wat doen ze eigenlijk als je niet thuis bent? En de dag erna ook niet?
ik heb het zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FLuKee schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:38:
[...]

Join the club ;(
Ik hoop echt dat ie wat vroeger aankomt. Op mijn order status page staat trouwens nog steeds 11-16 maart, wanneer ik doorklik op de verzending staat 17 maart. Vrij verwarrend.
En bij mij dan. K'heb hierjuist nog eens gechecked en de verwachte leverdatum is nu 17 maart in plaats van 18 maart, maar bij status staat onderaan wel 'verzending vertraagd' ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:19
Ook hier weer een soortgelijke update als jullie meemaken:
Huidige bezorgstatus: Onderweg naar klant – Verzending vertraagd
Verwachte bezorgdatum: 16 Mar 2011
Ook hier de grap: gisteren stond 'ie op 17 maart. Dus er is een vertraging, maar leverdatum is vervroegd. Natuurlijk. Dusss... 8)7

Heb Apple even gebeld; ze geven toe dat ze geen idee hebben wat de status is, omdat een derde partij de verzending van fabriek (China) naar NL verzorgd, en dat hierna pas een lokale partij de aflevering doet incl. tracking code.

Kortom; ik maak hieruit op dat door de sleeve e.e.a. anders loopt: wij krijgen pas een tracking code te zien zodra het pakket COMPLEET is gemaakt en wordt verzonden uit Tilburg. Je krijgt straks dus een tracking code voor 1 dag: want UPS levert natuurlijk de dag nadat 'ie uit Tilburg is vertrokken.

Vrij zinloos allemaal.

Wel hoopgevend: een collega van me heeft een soortgelijke order in oktober 2010 geplaatst, kreeg ook bizarre levertijden door - zonder tracking code - en die MBP werd uiteindelijk 1,5 week na bestellen geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-10 17:53
De verwachte levertijd is bij mij van 11 maart naar 8 maart gegaan op de Apple site :)

De pakketten zijn nog niet zichtbaar bij UPS maar dat zal in de loop van de dag wel gebeuren. Ze moeten uit Tilburg komen.

[ Voor 7% gewijzigd door htf99 op 07-03-2011 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:05:
[...]

Hier nu ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne staat al vanaf vrijdag nacht in Keulen, hij staat voor dinsdag 8 maart als levering. Vandaag nog geen veranderingen bij UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLuKee
mikkelnl schreef op maandag 07 maart 2011 @ 12:10:Heb Apple even gebeld; ze geven toe dat ze geen idee hebben wat de status is, omdat een derde partij de verzending van fabriek (China) naar NL verzorgd, en dat hierna pas een lokale partij de aflevering doet incl. tracking code.

Wel hoopgevend: een collega van me heeft een soortgelijke order in oktober 2010 geplaatst, kreeg ook bizarre levertijden door - zonder tracking code - en die MBP werd uiteindelijk 1,5 week na bestellen geleverd.
Fingers crossed. Ergens is het wel logisch: als Apple geen precieze termijn kent van de eerste verzending (China-NL), dan is het wel veiliger om een ruim bemeten leverdatum te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-10 21:42
mikkelnl schreef op maandag 07 maart 2011 @ 12:10:
Ook hier weer een soortgelijke update als jullie meemaken:

[...]

[...]

Ook hier de grap: gisteren stond 'ie op 17 maart. Dus er is een vertraging, maar leverdatum is vervroegd. Natuurlijk. Dusss... 8)7

Heb Apple even gebeld; ze geven toe dat ze geen idee hebben wat de status is, omdat een derde partij de verzending van fabriek (China) naar NL verzorgd, en dat hierna pas een lokale partij de aflevering doet incl. tracking code.

Kortom; ik maak hieruit op dat door de sleeve e.e.a. anders loopt: wij krijgen pas een tracking code te zien zodra het pakket COMPLEET is gemaakt en wordt verzonden uit Tilburg. Je krijgt straks dus een tracking code voor 1 dag: want UPS levert natuurlijk de dag nadat 'ie uit Tilburg is vertrokken.

Vrij zinloos allemaal.

Heb zelf een Magic Mouse bij de MBP besteld, vraag me af of dat echt de reden van de lange levertijd is, wellicht wel en had ik die beter zelf ergens kunnen halen, maar ach, heb daar nu ook wat studentenkorting op.

Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 07 Mar 2011

Blijft ongewijzigd, op 07 Mar 2011 na, op 4 maart stond die bijv al op 05 Mar.

Hoop dat het snel in Tilburg is en ik hem vrijdag binnen heb. Wachten is vervelend.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 13:06:
De mijne staat al vanaf vrijdag nacht in Keulen, hij staat voor dinsdag 8 maart als levering. Vandaag nog geen veranderingen bij UPS.
Hier hetzelfde... hopelijk tegen 17:00 verandering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrijgDeMeuk
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-09 16:44
steffex schreef op maandag 07 maart 2011 @ 10:15:
Mijn Air staat nu in Koeln, Germany sinds zaterdag. Verwachte levertijd is morgen =)
Die gaat dus vandaag een trip maken richting NL depot.
Mijn MBP staat ook sinds zaterdag in duitsland, ik heb echter verwachte levering op woensdag..

meh :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 21:06
Mijn MBP staat ook sinds zaterdag (00:08) in Duitsland, Keulen. En zou dinsdag geleverd worden. Ik hoop dat er iemand thuis is op met moment van levering, want in de middag is er een tijdje niemand thuis.

Wat gebeurt er als er niemand thuis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
als er niemand is, proberen ze next business day nog eens...
je kunt via de trackingsite van ups een ander afleveradres opgeven mocht je op je werk zitten ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrijgDeMeuk
steffex schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:20:
als er niemand is, proberen ze next business day nog eens...
je kunt via de trackingsite van ups een ander afleveradres opgeven mocht je op je werk zitten ofzo...
Ik zit met zelfde issue, kan alleen niet zo snel vinden waar ik dat afleveradres kan wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Wachten is vervelend.
Yep, en helemaal als je nagaat dat je bij VEEL simpelere producten wél netjes kan volgen wat er gebeurt... Maar een MBP van >2000 euro niet... |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 13:54
Mijn staat sinds gisteren 17:15 in keulen, hij komt vanuit kazachstan. Met een beetje geluk komt hij morgen naar me toe :) anders woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassoow93
  • Laatst online: 09-10 22:38
Apple's bestelstatus geeft nog steeds aan maandag 7 maart maar UPS dinsdag 8 maart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu is hij volgens UPS in Keulen, met een uitzondering op de levering. Echt duidelijk is de uitzondering niet (namelijk: Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave). Dat lijkt me niet echt een uitzondering en iets wat sowieso voor ieder pakket moet gebeuren, in verband met de douane en dat soort fratsen. Verwachte leverdatum is nu helemaal verdwenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:51:
[...]

En nu is hij volgens UPS in Keulen, met een uitzondering op de levering. Echt duidelijk is de uitzondering niet (namelijk: Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave). Dat lijkt me niet echt een uitzondering en iets wat sowieso voor ieder pakket moet gebeuren, in verband met de douane en dat soort fratsen. Verwachte leverdatum is nu helemaal verdwenen..
Hier precies hetzelfde :)
Hopelijk komt hij snel, mijn productiviteit is sinds ik de MBP bestelt heb flink aan het dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberya
word me eerst mac en wil niet meer wachten maar ja kan niets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:09
Bij mij staat dat er ook (kreeg net een pushmessage van TrackThis op m'n iPhone dat de verzendstatus weer gewijzigd was. Voor diegenen die ook een iPhone hebben: Aanrader! Zit je niet meer constant de UPS pagina te refreshen)

De douaneinklaring wil niets anders zeggen dan dat de inklaarpapieren in Duitsland al ingevuld zijn, en het pakket daardoor een stuk sneller door de douane heen kan. Mijn MBP is wel al vertrokken uit China, ik heb geen idee hoe lang het vliegen is naar Kazachstan ;) Maar ga er maar vanuit dat je aan het eind van de dag de uitzondering weer kwijt bent en alles weer In Transit en groen is :)

Apple gaf aan te gaan leveren tussen 10 en 15 maart, vanmorgen stond er 10 maart, paar uur later 11 maart en nu even niets door de uitzondering. Komt allemaal wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:11:
[...]

Hier precies hetzelfde :)
Hopelijk komt hij snel, mijn productiviteit is sinds ik de MBP bestelt heb flink aan het dalen.
Haha ja dat komt me bekend voor ;) De pageviews op de UPS site zijn exponentieel gegroeid sinds onze MBP's verzonden zijn. Eigenlijk slecht, maar ja, het is zo moeilijk om geduld te hebben!
tha_bulldog schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:23:
Bij mij staat dat er ook (kreeg net een pushmessage van TrackThis op m'n iPhone dat de verzendstatus weer gewijzigd was. Voor diegenen die ook een iPhone hebben: Aanrader! Zit je niet meer constant de UPS pagina te refreshen)

De douaneinklaring wil niets anders zeggen dan dat de inklaarpapieren in Duitsland al ingevuld zijn, en het pakket daardoor een stuk sneller door de douane heen kan. Mijn MBP is wel al vertrokken uit China, ik heb geen idee hoe lang het vliegen is naar Kazachstan ;) Maar ga er maar vanuit dat je aan het eind van de dag de uitzondering weer kwijt bent en alles weer In Transit en groen is :)

Apple gaf aan te gaan leveren tussen 10 en 15 maart, vanmorgen stond er 10 maart, paar uur later 11 maart en nu even niets door de uitzondering. Komt allemaal wel goed :)
Ik verwacht inderdaad ook dat het gewoon goed komt en het lijkt me vrij sterk dat hij daadwerkelijk al in Keulen is. Vandaag om 17:15 (lokale tijd) is de exportscan gedaan (in Shanghai). Ze moeten wel een heel snel vliegtuig hebben willen ze nu al pakketten in Duitsland afgegeven hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Hehe, zit ook constant op de shipment status site, zelfs zonder nog een track nummer te hebben. :p

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberya
hmm zal UPS keulen nog wel wat doen vandaag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
KrijgDeMeuk schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:22:
[...]

Ik zit met zelfde issue, kan alleen niet zo snel vinden waar ik dat afleveradres kan wijzigen.
Dat kun je doen op de tracking pagina van UPS:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/91978/ups2.jpg

Mijn Macbook Air zit nu nog steeds in Duitsland... :(

[ Voor 7% gewijzigd door steffex op 07-03-2011 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
w00t, heb ineens een tracking nummer.
Alleen, die is hetzelfde als Apples leverings nummer.
En vervoerder is NL DISTRIBUTION CENTER.

Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum
En die staat nog op 12 maart (op Apple site bij bestelling 8-11 mrt).

Zal nu dus wel in Tilburg zijn.

Kan hem niet traceren via UPS (ook niet met TNT).

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swoutr schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:40:
Mijn staat sinds gisteren 17:15 in keulen, hij komt vanuit kazachstan. Met een beetje geluk komt hij morgen naar me toe :) anders woensdag.
Zelfde hiero. Maar dan sinds 17:17. Denk niet dat er vandaag nog veel gaat veranderen. Zal wel door carnaval komen oid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VincentG schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:27:
w00t, heb ineens een tracking nummer.
Alleen, die is hetzelfde als Apples leverings nummer.
En vervoerder is NL DISTRIBUTION CENTER.

Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum
En die staat nog op 12 maart (op Apple site bij bestelling 8-11 mrt).

Zal nu dus wel in Tilburg zijn.

Kan hem niet traceren via UPS (ook niet met TNT).
Bij mij was in eerste instantie het tracking nummer ook mijn bestelnummer, maar na een paar uurtjes geduld kwam er een daadwerkelijk nummer te staan van UPS. In jouw geval weet ik niet of je überhaupt wel een nummertje krijgt, omdat de bestelling toch al in de buurt is. Ook is het niet echt duidelijk welke bezorgdienst ze gebruiken (en dus is het lastig tracken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Wordt nog even geduld hebben.
Las dat het via UPS ging, maar we zullen het wel zien.
Nu is de vraag wat ik eerder krijg, mn mediaplayer of mbp, en of ik (of iemand anders hier) dan wel thuis is om hem in ontvangst te nemen.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrijgDeMeuk
steffex schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:27:
[...]

Dat kun je doen op de tracking pagina van UPS:
[afbeelding]

Mijn Macbook Air zit nu nog steeds in Duitsland... :(
Hmm, Met die knop kun je alleen helemaal niets :\ Ik krijg deze popup nu
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OEbVzl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:33:
[...]

Zelfde hiero. Maar dan sinds 17:17. Denk niet dat er vandaag nog veel gaat veranderen. Zal wel door carnaval komen oid ;)
Ja mijne ook precies 17:17, ik zei maar even 15 omdat ik het niet meer precies wist. Zo te zien zitten onze pakketjes dus in dezelfde lading. Wanneer is die van jou verzonden en wanneer komt hij bij jou binnen volgens apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ diegenen die ook de 24e al hadden besteld en nog steeds als indicatie een uiterste levertijd van 17 of 18 maart hebben staan; ik zit in dezelfde situatie, maar als ik idd via de us store inlog (goeie eerder genoemde tip) krijg ik daar (wel) een indicatie verwachte levertijd '9-14 maart'. Uit ervaring met eerdere Apple bestellingen wil het nog wel eens een dagje sneller komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Ik kreeg ineens net weer 's een mail van Apple:
Het doet ons genoegen u te kunnen meedelen dat uw bestelling onderweg is.

Voor uw gemak ontvangt u uw bestelde producten in één zending. De producten zijn van verschillende locaties afkomstig maar worden voor levering aan u in één zending samengevoegd.

Zodra uw order zich heeft samengevoegd, zal uw orderstatus met koerier en verzend gegevens worden bijgewerkt. Gelieve tot 5 werkdagen te wachten voordat online Bestelstatus is bijgewerkt.

Met vriendelijke groet,
Apple Online Store
Blijft vaag allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swoutr schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:54:
[...]

Ja mijne ook precies 17:17, ik zei maar even 15 omdat ik het niet meer precies wist. Zo te zien zitten onze pakketjes dus in dezelfde lading. Wanneer is die van jou verzonden en wanneer komt hij bij jou binnen volgens apple?
Hij is op 3 maart verzonden en komt volgens Apple op op 8 maart (morgen) aan. Denk dat dat een beetje krap wordt als hij nog in Keulen staat nu.

De site van UPS gaf een aantal dagen geleden trouwens aan dat het donderdag (de 10e) zou gaan worden. Op dit moment geeft de site van UPS niet meer aan wanneer hij aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
Nog altijd geen enkele mail ontvangen en de order status is nog niet gewijzigd. Nochtans staat er dat hij tussen de 7de en de 11de maart zal aankomen..

Arg, wat kan ik hier zenuwachtig van worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLuKee
mikkelnl schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:55:
Ik kreeg ineens net weer 's een mail van Apple:

[...]
Ik kreeg net exact dezelfde mail (buiten een kleine typo). :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hah, inderdaad. Bij mij ontbrak een 't' bij de 'tot 5 werkdagen'. Het lijkt erop dat onze MBP's samen reizen. Ik ben wel blij dat Apple ons up-to-date houdt. Uit de mail kan ik opmaken dat ik mijn MBP nog volgende week woensdag zou kunnen ontvangen, als alles goed gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, mijn macbook is nu vertrokken uit Keulen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 18:31:
Yes, mijn macbook is nu vertrokken uit Keulen!!
Hier ook, word morgen bezorgd volgens de tracking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Igor92 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 18:43:
[...]

Hier ook, word morgen bezorgd volgens de tracking!
Nou, hier niet. Hij staat nog in "Koeln". Wanneer is die van jullie daar aangekomen? Die van mij gisteravond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Afbeeldingslocatie: http://i29.photobucket.com/albums/c293/Mrigor/Schermafbeelding2011-03-07om185552.png

Mijn volledige gegevens tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn gegevens zijn identiek aan die van jou. Op packagemapping kon ik zien dat ze hem eerst naar rotterdam brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Tracknummer is aangepast, vervoerder is UPS. Bestelling is in Eindhoven en aflever datum is morgen.
Geen idee hoe laat ze komen, dus kan zijn dat ik dan op school zit, wellicht dat iemand anders thuis is om hem te ontvangen, als dat mogelijk is.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassoow93
Waarom is niet de mijne niet vertrokken?

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/20lhyt.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hassoow93 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:44:

[afbeelding]
Same here. Die van mij heeft zelfs nog geen importscan gehad. Alleen een aankomstscan. Hij ligt nu ergens tussen de aankomst- en de import lopende band :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
Hassoow93 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:44:

[afbeelding]
Die van mij staat ook nog steeds op import scan... Verwachte aflevertijd is nog steeds morgen eind van de dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha de mijne is nu in Brussel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/7424/82676989.th.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2011 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrijgDeMeuk
Die van mij is vanmorgen aangekomen in eindhoven. Zou ik hem dan toch nog vandaag krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Hier is hij ook van Keulen naar Brussel naar Rotterdam gegaan, en nu is de status 'Wordt afgeleverd' Dus het is nu wachten op de UPS... Helaas moet ik zo eerst even werken. tot vanmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Geen nieuws aan mijn kant...

Als ik inlog via apple store usa krijg ik:
Shipped on: Mar 4, 2011 via Merge In Tnst NL Til
Delivers: 09 Mar, 2011 - 14 Mar, 2011
Klik ik daar door op de 'tracking #' dan krijg ik de Nederlandstalige pagina op applestore.bridgestore.com:
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 16 Mar 2011 (Voor wijzigingen vatbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
Die van mij heeft vanmorgen de status "out for delivery" gekregen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Van mij is nu in Rotterdam, nog ff en hij wordt vervoerd.
Beetje jammer dat ik zo naar school moet.

[ Voor 15% gewijzigd door VincentG op 08-03-2011 09:02 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Die van mij heeft een tussenlanding in Korea gemaakt. Jammer, had gehoopt dat hij nu in Kazachstan zou zijn en vandaag richting Keulen zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne is ook in Korea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tha_bulldog schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:33:
Die van mij heeft een tussenlanding in Korea gemaakt. Jammer, had gehoopt dat hij nu in Kazachstan zou zijn en vandaag richting Keulen zou gaan.
Als ik zo kijk naar de screenshots hierboven gaan onze spullen vandaag nog de reis naar Keulen maken. Daar zal hij dan rond middernacht aankomen, dus met een klein beetje mazzel wordt alles dan morgen bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martini7
  • Laatst online: 11-06 12:58
Hier ook enige vertraging met levering.. waarschijnlijk doordat ik er (los, dus niet in MBP configuratie) 2 displayport adapters bij besteld heb..

Besteld: 24 feb; betaald met overschrijving (28e bevestiging hiervan) ...

Als ik inlog via apple store usa krijg ik:
Shipped on: Mar 1, 2011 via Merge In Tnst NL Til
Delivers: 09 Mar, 2011 - 11 Mar, 2011

Klik ik daar door op de 'tracking #' dan krijg ik de Nederlandstalige pagina op applestore.bridgestore.com:
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 15 Mar 2011 (Voor wijzigingen vatbaar)
en
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant - verzending op schema 08 Mar 2011

Iemand enig idee wanneer ik 'm nou kan verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
De mijne is zojuist in Kazachstan aangekomen. Ik denk dat we 'm vandaag nog wel in Keulen kunnen verwachten en dan morgen de aflevering. Zou wel fijn zijn. Morgen ben ik namelijk vrij.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IT-Pro schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 10:40:
[...]

De mijne is zojuist in Kazachstan aangekomen. Ik denk dat we 'm vandaag nog wel in Keulen kunnen verwachten en dan morgen de aflevering. Zou wel fijn zijn. Morgen ben ik namelijk vrij.
Ja, dat kan ik bevestigen, aankomstscan in Kazachstan is uitgevoerd. Als er geen gekke dingen gebeuren denk ik inderdaad dat we morgen onze felbegeerde Appels kunnen omhelzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen zou te gek zijn! Dan ben ik ook thuis, donderdag ook nog trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:09:
Morgen zou te gek zijn! Dan ben ik ook thuis, donderdag ook nog trouwens :)
Ik heb gelukkig het probleem ook niet dat ik niet thuis ben, aangezien ik hem gewoon op m'n werk laat bezorgen. Zelfs als ik even niet op kantoor ben wil iemand hem wel voor me aannemen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Ik ga nog maar even uit van donderdag. Vrijdag zal het hoop ik niet meer worden. Wat wel jammer is, is dat er nog steeds geen afleverdatum bij de track en trace staat :(

Toch is het leuk om af en toe een pushmessage te krijgen hoe het er voor staat. Wou net gaan lunchen, kom weer even in bereik van WiFi en 3G (ik zat in het klinisch lab wat nogal een stralingsbunker is): BLIEP: Statusupdate Macbook Pro: Arrived in Kazachstan. Ideaal :)

EDIT:

BLIEP! Statusupdate MacBook Pro: In transit to Köln, DE (Departure Scan)

[ Voor 8% gewijzigd door RadioAir op 08-03-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 10:55:
[...]

Ja, dat kan ik bevestigen, aankomstscan in Kazachstan is uitgevoerd. Als er geen gekke dingen gebeuren denk ik inderdaad dat we morgen onze felbegeerde Appels kunnen omhelzen.
Daar zou ik niet teveel van uitgaan. Die van mij is zondagmiddag aangekomen in Kazachstan. Ik verwacht hem morgen op z'n vroegst, maar waarschijnlijk wordt het donderdag.

Import scan in Keulen is vannacht om 0:16 geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:19:
[...]

Daar zou ik niet teveel van uitgaan. Die van mij is zondagmiddag aangekomen in Kazachstan. Ik verwacht hem morgen op z'n vroegst, maar waarschijnlijk wordt het donderdag.

Import scan in Keulen is vannacht om 0:16 geweest.
steffex schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 08:44:
Die van mij heeft vanmorgen de status "out for delivery" gekregen. :D
Ik baseer me een klein beetje op de verschillende posts hier in het topic. Bij steffex heeft hij 's nachts een importscan gehad in Keulen, en de volgende ochtend is hij 'out for delivery'. In het overzicht gepost door Hassoow93 kun je zien dat bij hem de bestelling binnen 1 dag van Kazachstan via Polen in Duitsland was. Als hij dus om middernacht in Keulen arriveert, zou het toch best kunnen dat hij de volgende ochtend (dus morgen) ook 'out for delivery' is? Bij een aantal anderen zit er een weekend tussen, wat volgens mij ook sterk van invloed kan zijn op de bezorging. In mijn geval is dat weekend al geweest (vrijdagavond werd hij verzonden).

Niet dat m'n leven ervan afhangt, dus een dag extra is niet erg, maar dat is mijn interpretatie van alle posts. Natuurlijk geven in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst, dus ik wacht nog geduldig af en zal pas zeggen dat ik zeker weet wanneer hij bezorgd wordt zodra ik de UPS-bezorger voor me zie.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2011 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:27:
Ik baseer me een klein beetje op de verschillende posts hier in het topic. Bij steffex heeft hij 's nachts een importscan gehad in Keulen, en de volgende ochtend is hij 'out for delivery'. In het overzicht gepost door Hassoow93 kun je zien dat bij hem de bestelling binnen 1 dag van Kazachstan via Polen in Duitsland was. Als hij dus om middernacht in Keulen arriveert, zou het toch best kunnen dat hij de volgende ochtend (dus morgen) ook 'out for delivery' is? Bij een aantal anderen zit er een weekend tussen, wat volgens mij ook sterk van invloed kan zijn op de bezorging. In mijn geval is dat weekend al geweest (vrijdagavond werd hij verzonden).

Niet dat m'n leven ervan afhangt, dus een dag extra is niet erg, maar dat is mijn interpretatie van alle posts. Natuurlijk geven in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst, dus ik wacht nog geduldig af en zal pas zeggen dat ik zeker weet wanneer hij bezorgd wordt zodra ik de UPS-bezorger voor me zie.
Goede analyse. Dat is ook mijn ervaring met mijn laatste Mac (~2 jaar geleden) die uit Shanghai moest komen. Die kwam halverwege de avond in Polen aan, eind van de avond was 'ie in Keulen en de volgende ochtend heel vroeg in Nederland (Arnhem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
Mijn macbook air is zojuist bezorgt hier op het werk. :D

voor de mensen die geïnteresseerd zijn in het verloop van mijn bestelling:

Bestelling geplaatst op 02-03-2010
Macbook Air met custom optie van 4GB.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/91978/ups_traject.png

[ Voor 67% gewijzigd door steffex op 08-03-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Voor de pakketten die nu via Polen onderweg zijn naar Duitsland kunnen we er dus van uit gaan dat we rond 18.00 een update gaan krijgen dat de zending in polen is, om 9 uur een update dat hij naar Keulen onderweg is en rond middernacht een update dat hij geïmporteerd is.

Dan is het dus afwachten hoe snel Keulen is. Bij sommigen valt daar gewoon een dag tussen, bij sommigen vliegt ie er in 1 ruk doorheen. Eventuele aflevering morgen hangt dus van onze vriendelijke buren af ;)

Heeft iemand ook ervaringen met laten afleveren op een ander adres? Die knop doet dus vrij weinig op de UPS TNT pagina ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steffex schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:56:
Mijn macbook air is zojuist bezorgt hier op het werk. :D

voor de mensen die geïnteresseerd zijn in het verloop van mijn bestelling:

Bestelling geplaatst op 02-03-2010
Macbook Air met custom optie van 4GB.

[afbeelding]
Blijft toch apart. Die van mij is op dezelfde dag verzonden, heeft polen overgeslagen, heeft geen BTO en toch minimaal een dag later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Mijn MBP is vanochtend ook ontvangen, ik was zelf niet thuis, maar mijn ouders gelukkig wel! Dus hierbij mijn mijn eerste bericht vanaf mijn nog geen half uur 'oude' MacBook Pro 15" Hi res!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberya
Igor92 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:35:
Mijn MBP is vanochtend ook ontvangen, ik was zelf niet thuis, maar mijn ouders gelukkig wel! Dus hierbij mijn mijn eerste bericht vanaf mijn nog geen half uur 'oude' MacBook Pro 15" Hi res!
zelfde hier zit nu nog op me werk...
wil naar huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:54
Is er geen app oid om de status te bekijken? Zou wel mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Ik gebruik zelf TrackThis. Dit had ik overigens 2 pagina's terug ook al gezegd ;)

@Igor92 Hé! Doe eens profielfoto aanpassen, je hebt nu een MBP hoor ;)

EDIT:

Location Date Local Time Activity
KOELN (COLOGNE), DE Mar 8, 2011 5:32 PM IN TRANSIT TO

Gaan we nou echt serieus Polen overslaan? Zou leuk zijn :*)

[ Voor 39% gewijzigd door RadioAir op 08-03-2011 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Mijn MBP staat nog steeds op In Transit, Rotterdam.
Ben iig weer thuis, dus als ie zo nog komt, kan ik hem in ontvangst nemen.
Boxee zou vandaag met TNT moeten komen, maar is niet in ontvangst genomen, dus proberen ze het morgen weer. En jawel, dan ben ik wederom op school. Kunnen ze hem beter gelijk bij een TNT kantoor afgeven.
Waarom kunnen ze anno 2011 nog niet met verwachtte tijden werken? Chauffeurs zullen toch ook een schema hebben en kost hun nu meer moeite/tijd/geld.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VincentG schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:30:
...

Waarom kunnen ze anno 2011 nog niet met verwachtte tijden werken? Chauffeurs zullen toch ook een schema hebben en kost hun nu meer moeite/tijd/geld.
Ik denk dat het ze juist minder tijd en geld kost om geen concrete planningsgegevens aan klanten te geven, aangezien ze anders continu telefoontjes krijgen van klanten die hun pakketje vijf minuten geleden ontvangen zouden moeten hebben. Er zijn maar weinig mensen die hun geduld kunnen bedwingen en dat wordt juist alleen maar gevoed door specifieke tijden te noemen.

Ik hoop natuurlijk met je mee dat het vandaag nog bezorgd wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Ja is ook zo, maar toch, lijkt me dat er genoeg besteld wordt, waarbij de kans aanwezig is dat iemand even weg is. Niet iedereen neemt een dag vrij van werk of school. Zou ook lullig zijn als je net even boodschappen bent gaan doen of op de wc zit.
Bij de iPhone had ik wel een tijdsvak en bezorgafspraak. Ben je thuis, zit je voor het raam naast de deur, kwamen ze niet opdagen (ze zeiden van wel, maar heb ze niet gezien, niet gehoord en dan had ie mij moeten zien) en kon ik vervolgens een nieuwe afspraak maken (toen paar dagen later wel in ontvangst kunnen nemen).

Maar goed, dat is nadeel van online bestellen / bezorgen.

MBP kan nog tot 19.00 komen, aldus UPS site, dus wellicht dat die zometeen komt. :)

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn MBP ligt alweer bijna de tweede volledige werkdag stil in Keulen. Ben benieuwd wanneer er weer een beetje beweging in komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLuKee
Bij mij is m'n current delivery status veranderd naar: "Preparing handover to final carrier"

Mikkelnl, Bieber, hoe zit het bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 17:02:
Mijn MBP ligt alweer bijna de tweede volledige werkdag stil in Keulen. Ben benieuwd wanneer er weer een beetje beweging in komt....
Yup de mijne ook, ze zullen er wel pas donderdag zijn, meeste pakketen veranderen pas om de dag als ze eenmaal in keulen zijn, ik denk dat daar echt alles bij elkaar komt, en dat het daarom langer duurt, ik verwacht hem dan ook pas donderdag.

Het is btw echt zenuwslopend zolang te moeten wachten :p haha, maar hij is er bijna ! :D

[ Voor 8% gewijzigd door swoutr op 08-03-2011 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Laatst online: 15-08 19:44
Vanmiddag is mijn 15" high-end + mat scherm + 7200rpm MPB binnen gekomen.

Besteld op 24 Februari samen met een incase hoes. Kreeg twee verschillende aflever data's toegestuurd.
- 7 tot 10 Maart (in het eerste scherm)
- 11 Maart (in het bestel detail scherm)

Deze laatste inschatting veranderde gisteren in 8 Maart, dat was ook het moment waarop ik de zending kon volgen via UPS. Voor die tijd was ik niet instaat iets na te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLuKee
Gelijkaardige situatie als mij dus. Goed om weten, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Heb m ondertussen ook op mn bureau staan.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassoow93
Ik heb mijn Macbook Pro vandaag om 14:00 ontvangen, geweldig ding!!

Het was het wachten waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 08:30
Ik heb een groot deel van het topic doorgelezen, maar ik kan er niet echt achtergekomen hoe lang het duurt voordat een bankoverschrijving bij Apple binnen is en verwerkt wordt. Heeft iemand met bankoverschrijving betaald, en kan diegene misschien aangeven hoe lang het duurde voordat de bestelling werd samengesteld/verstuurd? Heel erg bedankt, het wachten is o zo moeilijk op je nieuwe MBP :)

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-10 23:45
azt33 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 19:10:
Ik heb een groot deel van het topic doorgelezen, maar ik kan er niet echt achtergekomen hoe lang het duurt voordat een bankoverschrijving bij Apple binnen is en verwerkt wordt. Heeft iemand met bankoverschrijving betaald, en kan diegene misschien aangeven hoe lang het duurde voordat de bestelling werd samengesteld/verstuurd? Heel erg bedankt, het wachten is o zo moeilijk op je nieuwe MBP :)
CaptainCharisma schreef op maandag 28 februari 2011 @ 18:00:
[...]

Ik moest overschrijven naar een Rabobank-banknummer vanaf mijn ABN Amro rekening, dan duurt de overschrijving over het algemeen wat langer dan wanneer je zelf al bij de Rabobank zou zitten. In het weekend wordt het geld sowieso niet overgemaakt tussen verschillende banken, doordeweeks kan het volgens mij oplopen tot 2-3 werkdagen.

Ik maakte donderdagmiddag meteen het geld over en kreeg vanochtend het bericht dat mijn bestelling wordt verwerkt. Daar waar ik dit weekend nog de bestelling kon annuleren, is dat nu niet meer mogelijk. Dus ik neem aan dat het geld ontvangen is en de bestelde producten (in dit geval de duurdere 13" MBP standaardconfiguratie) verzendklaar worden gemaakt. :)
De volgende dag, dinsdag 1 maart, kreeg ik een verzendbevestiging. En afgelopen vrijdag, 4 maart, werd mijn MBP bezorgd. :)

[ Voor 4% gewijzigd door WickedWizard op 08-03-2011 19:25 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 08:30
Bedankt voor je snelle reactie, blijkbaar heb ik je eerdere post over het hoofd gezien. Ik heb het gisteren overgemaakt, hopelijk kan ik morgen dan een bevestiging verwachten!

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

azt33 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 19:46:
Bedankt voor je snelle reactie, blijkbaar heb ik je eerdere post over het hoofd gezien. Ik heb het gisteren overgemaakt, hopelijk kan ik morgen dan een bevestiging verwachten!
Ik kan bevestigen dat de bankoverschrijving veel minder lang duurt dan dat er op de website vermeld staat. Ze beweren daar dat het er 7 werkdagen over kan doen, maar dan moet er volgens mij echt iets mis gaan. In mijn geval is de MacBook op dinsdag besteld, en woensdag kreeg ik een bevestiging van betaling (vanaf een zakelijke ING rekening naar Rabobank). In totaal 1 werkdag dus.

Maffioso, IT-Pro, is bij jullie de MBP intussen ook in polen gearriveerd (om 18:14)? We zitten voorlopig nog op schema volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 20:21:
Maffioso, IT-Pro, is bij jullie de MBP intussen ook in polen gearriveerd (om 18:14)? We zitten voorlopig nog op schema volgens mij..
Yep, Polen it is. Lijkt inderdaad allemaal goed te gaan. Ik heb goede hoop dat 'ie morgen wordt bezorgd.

Update: Polen inmiddels verlaten.

[ Voor 5% gewijzigd door IT-Pro op 08-03-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
IT-Pro schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 20:26:
[...]

Yep, Polen it is. Lijkt inderdaad allemaal goed te gaan. Ik heb goede hoop dat 'ie morgen wordt bezorgd.
Lol, dat heb je dan mooi mis, haha, je macbook komt dalijk in duitsland aan waar hij nog minimaal een dagje of 2 door mag brengen. De mijne was zondag middag al in duitsland, en hij is er nu nog ;). En ik wss wordt hij donderdag pas bezorgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-10 09:02
Jup, alles gaat goed en snel tot ze in Keulen komen. Voor mij ook donderdag komt ie, terwijl die sinds zondag middag al in Duitsland is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swoutr schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 20:42:
[...]

Lol, dat heb je dan mooi mis, haha, je macbook komt dalijk in duitsland aan waar hij nog minimaal een dagje of 2 door mag brengen. De mijne was zondag middag al in duitsland, en hij is er nu nog ;). En ik wss wordt hij donderdag pas bezorgd
Ik heb al meerdere verhalen gelezen over bestellingen die de dag na aankomst in Keulen al bezorgd werden. Blijkbaar hebben ze het in Keulen of heel druk, of heel rustig, maar nooit iets er tussenin. Bij de mensen waarvan de bestelling in het weekend in Duitsland arriveert zie je vaak dat er op maandag weinig gebeurt.

Ik weet niet waar je je vermoeden van donderdag op baseert (de levertijden die Apple vermeldt op Bridge Point zijn volgens mij sowieso maar richtlijnen), dus ik zou zeggen dat hij morgenochtend gewoon de status 'out for delivery' krijgt en het morgen bij je in de bus ligt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2011 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-10 09:02
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 20:54:
[...]

Ik heb al meerdere verhalen gelezen over bestellingen die de dag na aankomst in Keulen al bezorgd werden. Blijkbaar hebben ze het in Keulen of heel druk, of heel rustig, maar nooit iets er tussenin. Bij de mensen waarvan de bestelling in het weekend in Duitsland arriveert zie je vaak dat er op maandag weinig gebeurt.

Ik weet niet waar je je vermoeden van donderdag op baseert (de levertijden die Apple vermeldt op Bridge Point zijn volgens mij sowieso maar richtlijnen), dus ik zou zeggen dat hij morgenochtend gewoon de status 'out for delivery' krijgt en het morgen bij je in de bus ligt.
Ik zit in hetzelfde bootje (zondag in Duitsland) en UPS zegt donderdag eind van de dag. Maar ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin Chung schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:04:
[...]

Ik zit in hetzelfde bootje (zondag in Duitsland) en UPS zegt donderdag eind van de dag. Maar ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt.
Ja, ik hoop het ook. Heeft bij jou trouwens continu de verwachte afleverdatum op de tracking pagina gestaan? Ook voordat hij in Keulen was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FLuKee schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 17:21:
Bij mij is m'n current delivery status veranderd naar: "Preparing handover to final carrier"

Mikkelnl, Bieber, hoe zit het bij jullie?
Bij mij is er nog altijd niets veranderd. Maar normaal gezien is dat toch maar tegen het einde van deze week? Misschien dat het sneller gaat dan verwacht en het bij mij nog moet veranderen, want wij hebben dezelfde situatie normaal gezien.

Ik heb er mij trouwens al bij neergelegd dat ik mijn MBP maar tegen eind volgende week ga hebben. Dan kan het alleen maar meevallen, want ik heb veel te veel schoolwerk om heel de tijd 'uit te kijken'. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2011 21:13 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.